Toon posts:

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 23.579 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Volgens mij kan je de joystick idd laten maken, alsie egt brak is. Ik heb het iig voor elkaar gekregen met een K750i :)

Verder vind ik de bouw kwaliteit van de Nokia's nou ook niet echt briljant.Die kraken nog veel meer dan de SE's. (vooral de sybianphones, etc)
Samsung heeft wel een super bouw kwaliteit, maar daar irriteer ik me gek aan de menutjes.

Ben zelf zeer tevreden met mijn K800i :)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:23

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

vr6-only schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 02:53:
aan je profiel te zien, ben je een sony ericsson fanboy, ik niet en dat ben ik voor geen enkele merk.
Ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.
Ik ga ook voor kwaliteit en als je goed kijkt is de 1e uit het rijtje een Nokia :)
Alle toestellen in het rijtje worden dagelijks gebruikt en ze functioneren prima, hoe oud sommige ook zijn.
Die opmerking over kwantiteit slaat dus nergens op ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan me helpen:
-Bij mij is waar het play button aan de zijkant een speling dus het sluit niet goed af hierdoor kan er natuurlijk vuil naar binnen komen.Het kraakt ook erg rond dat gebied.Zou ik hiermeer terug kunnen gaan naar hi?

-En het cameraklepje heeft veel speling.

-En hebben jullie ook dat als je een foto wilt maken je echt 3 a 4 seconden moet drukken todat hij een foto maakt dus dat knopje aan de zijkant van het toestel.Dit is zeer hinderlijk vind ik.

-En ook dat je geen filmpjes wat je van jouw computer naar jek800i als video ringtone kan gebruiken.want dan hangt je hele telefoon vast.

Hopelijk kan iemand me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Zijn er meer mensen die last hebben van piepjes terwijl ze naar de raio luisteren? Het geen erg harde piepjes, maar nog wel hard genoeg om na een tijdje het bloed onder je nagels vandaan te halen..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timlog schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:44:
Zijn er meer mensen die last hebben van piepjes terwijl ze naar de raio luisteren? Het geen erg harde piepjes, maar nog wel hard genoeg om na een tijdje het bloed onder je nagels vandaan te halen..
K dacht dat dit toch was opgelost k heb er bijna geen last meer van wel van de piepjes vnn stwitchen van muzieknummers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:17:

-En ook dat je geen filmpjes wat je van jouw computer naar jek800i als video ringtone kan gebruiken.want dan hangt je hele telefoon vast.
Daar heb ik ook last van, kort of lang maakt niet uit en het filmpje gaat wel spelen, vervolgens kan je niets meer doen (of hij voert alles uit als het filmpje afgelopen is).
Overigens is het afspelen van een filmpje als ringtone niet echt noodzakelijk, het lijkt erop dat hij in het telefoongeheugen staat en dan teveel geheugen in beslag neemt :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 16:48
Ik heb vandaag een erg slechte dag, krijg het niet eens voor elkaar om de telefoon in te stellen voor het gebruik van mms :P
Op de Tmobile site staan allerlei settings (homepage, ip-adres, drager gegevens, etc) en ik vind in de telefoon dus geen mogelijkheid om dit allemaal in te voeren. Best vervelend als er een mmsje in de wacht staat die dus niet gedownload kan worden!
Kan iemand misschien even kort uitleggen hoe het ongeveer wel moet :P

t-moble mms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

vr6-only schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 02:53:
aan je profiel te zien, ben je een sony ericsson fanboy, ik niet en dat ben ik voor geen enkele merk.
Ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.

Dacht kwaliteit te krijgen, maar dat is mij vies tegen gevallen. Joystick was ik ervan op de hoogte, maar de rest niet.
Ik vind dit toestel toch echt kwaliteit!
Ik had trouwens een software probleem met de telefoon, en ze hebben meteen ook de joystick vervangen ook al had ik daar helemaal geen klachten over.... :D

----

Heb het toestel vandaag van de trap laten vallen, maakte aardige val.... gelukkig is alles nog heel, geen enkel krasje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hebben jullie ook dat als je een foto wilt maken je echt 3 a 4 seconden moet drukken todat hij een foto maakt dus dat knopje aan de zijkant van het toestel.Dit is zeer hinderlijk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 18:03:
En hebben jullie ook dat als je een foto wilt maken je echt 3 a 4 seconden moet drukken todat hij een foto maakt dus dat knopje aan de zijkant van het toestel.Dit is zeer hinderlijk vind ik.
ooit gehoord van schermstel functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 18:03:
ooit gehoord van scherpstel functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee k bedoel als 4 seconden en daarnaa gaat hij pas scherpstellen dus dan brand het rode licht en dan gaat dat weer opeens uit als je de knop niet meer inhoud en als je via de pook de foto maakt doet hij dat niet die 4 seconden en stelt hij scherp en maakt dan een foto

Ja sorry k kan het niet super goed uitleggen maar het is opzich wel hindeerlijk

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb geen wachttijd, met of zonder bestpic maakt ook niet uit, hij begint meteen met scherpstellen.
Via de pook een foto nemen is best handig als je hem stil wil houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nieuwe firmware is uit op wotan een R1EG001 ,is wel een beta dus ik zou nooit doen.Hopelijk komt hij snel via seus uit.
verder heb ik net gelezen dat iemand van esato zei dat seus de pook-reactie en menu reactie minder snel maakt en als je hem via een service center update hij sneller gaat.Ik geloof er niet echt in maarja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Laatst online: 23:09

vr6-only

Blub Blub

D467 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:04:
[...]

Ik vind dit toestel toch echt kwaliteit!
Ik had trouwens een software probleem met de telefoon, en ze hebben meteen ook de joystick vervangen ook al had ik daar helemaal geen klachten over.... :D

----

Heb het toestel vandaag van de trap laten vallen, maakte aardige val.... gelukkig is alles nog heel, geen enkel krasje :9
Waar heb je het laten maken? Bij zo'n service point? Of gewoon Primafoon bijv?
Ik heb een Hi abbo en dat heb ik telefonisch verlengd.

[ Voor 4% gewijzigd door vr6-only op 18-11-2006 20:24 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij heeft hij het bij belcompany afgegeven en het is door sony ericsson zelf gemaakt. Ja sorry dat k dat even zei maar hij had dat volegns mij pas geleden in dit forum gezegt.Opzich wel goed want normaal wordt het door dynafix gemaakt :? Hoe weet je trouwens dat hij door sony ericsson zelf is gemaakt en kreeg jij je telefoon ook in zo´n plastic zakje alleen,bij dynafix doen ze dat wel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_dog schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 16:45:
Ik heb vandaag een erg slechte dag, krijg het niet eens voor elkaar om de telefoon in te stellen voor het gebruik van mms :P
Op de Tmobile site staan allerlei settings (homepage, ip-adres, drager gegevens, etc) en ik vind in de telefoon dus geen mogelijkheid om dit allemaal in te voeren. Best vervelend als er een mmsje in de wacht staat die dus niet gedownload kan worden!
Kan iemand misschien even kort uitleggen hoe het ongeveer wel moet :P

t-moble mms
Hier kan je settings gratis toe gestuud krijgen! http://www.sonyericsson.c...4000&template=ps3&zone=ps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
letatcest schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:11:
Zo, ik heb iets bijzonder irritants en dat is dat de telefoon volledig gecrashed is. Met andere woorden: hij wil niet meer aan. Wat wil ie nog wel?
Fotootje ter verduidelijking:
[afbeelding]

Wat zie je: er zit dus een klein rood lampje achter het glaasje van de Infrarood. Als je op de startknop powerknop aanknop drukt dan zie je het kleine rode lampje even kort aan gaan. Als je dan 2 sec. later weer drukt, dan knippert ie snel 6 keer achter elkaar.

Dat is al het leven wat er nog in lijkt te zitten... :(

Kan maandag pas naar het businesscenter van KPN om een directe check te laten doen (dan hoeft ie niet eerst terug gestuurd, etc. etc.) Maar ja, het blijft raar. Eens even goed zoeken op het grote boze internet of dit toevallig zoiets betekend als bij je moederbord als die zo vaak piept of zo veel lichtflitsjes geeft op je mobo...

Of natuurlijk iemand die nu weet wat er aan de hand is ;)

(uiteraard: de tel. was volledig opgeladen, getest met lader, zonder lader, na lang batterij eruit, sim eruit, sim erin, batterij er in/uit/whatever volgorde dan ook, besturingssysteem niet geupdate, dus eerste versie zit er nog in, geheugenkaartje er uit/in etc.)
Bah, die van mij doet opeens precies het zelfde. Telefoon uitgezet en even simkaart van vriend gebruikt, even gebeld. Daarna die van mij erin telefoon proberen aan te zetten, en niets... ook dat rode led wat knippert! Batterij was nog helemaal vol, vannacht opgeladen. Gelukkig heb ik een backup van al m'n nummers enzo. (MyPhoneExplorer)

SIM-kaart switchen kan het probleem niet zijn, wel vaker gedaan. Ook toen Hi abbo werd omgezet naar Orange, heb ik van simkaart moeten switchen.

Naja even contact opnemen met sony denk ik (garantie), telefoon is nog geen 2 maanden oud.

[ Voor 3% gewijzigd door borstel op 19-11-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 16:48
fantastisch! bedankt! :D
Dit hadden ze bij de Tmobile Helpdesk moeten zeggen, stelletje prutsers daar! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drensenbrink schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:10:
[...]

Bah, die van mij doet opeens precies het zelfde. Telefoon uitgezet en even simkaart van vriend gebruikt, even gebeld. Daarna die van mij erin telefoon proberen aan te zetten, en niets... ook dat rode led wat knippert! Batterij was nog helemaal vol, vannacht opgeladen. Gelukkig heb ik een backup van al m'n nummers enzo. (MyPhoneExplorer)

SIM-kaart switchen kan het probleem niet zijn, wel vaker gedaan. Ook toen Hi abbo werd omgezet naar Orange, heb ik van simkaart moeten switchen.

Naja even contact opnemen met sony denk ik (garantie), telefoon is nog geen 2 maanden oud.
Ik had hetzelfde na 1 week. Moest ik naar hun service punt in Amsterdam. Daar hadden ze hem meteen weer gefixed en vertelde dat het een bug in het opstarten zit. Hij blijft opstarten en meteen uitgaan.

Dit is blijkbaar constant en zie je daar niets van... Het zit dus o.a. in het verwisselen van de sims. De heer daar vertelde dat het ook gebeurt met het afsluiten en daarna niet meer opstarten van de phone.

Anyways, laat hem lekker aan, verwissel geen kaarten en wacht op een nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

dat is dus de oorzaak dat de toestel van me kameraad niet meer wilt opstarten.
(1 pagina ofzo terug gaf ik het aan)

zijn er dus veel meer mensen blijkbaar met het zelfde probleem.

Maar 1 ding. Bug zit dus ook nog in de eerste firmware en niet alleen in de laatste. Want ik wou juist zijn toestel updaten en toen gebeurde het.

[ Voor 28% gewijzigd door vr6-only op 19-11-2006 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 13:03

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Weet er iemand een truukje hoe ik mijn wap kan uitzetten, als ik via bleutooth wil internetten blijft hij de wap maar pakken.
Kost me bakken vol geld

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 11:10

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:48:
[...]

Ik had hetzelfde na 1 week. Moest ik naar hun service punt in Amsterdam. Daar hadden ze hem meteen weer gefixed en vertelde dat het een bug in het opstarten zit. Hij blijft opstarten en meteen uitgaan.

Dit is blijkbaar constant en zie je daar niets van... Het zit dus o.a. in het verwisselen van de sims. De heer daar vertelde dat het ook gebeurt met het afsluiten en daarna niet meer opstarten van de phone.

Anyways, laat hem lekker aan, verwissel geen kaarten en wacht op een nieuwe update.
Hmm.. nou ja, dat was het bij mij blijkbaar niet.. men kreeg hem bij het servicepunt echt niet meer aan de praat (KPN businesscenter).
Nu moet ik tot uiterlijk 13 (!) december wachten op nieuwe foon... ding is nauwelijks leverbaar momenteel :'( ben ik weer met mijn nec341i aan het bellen (de toetsjes daarvan zijn dan wel weer steviger ;) )

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Nog een leuke link voor extra afstandsbedieningen :9

Enkel werkt bij mij niet de animatie afstandsbedieningen, bij jullie wel? Er staat dat het de K800I ondersteund... :/

KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-02-2023

hobbeldebobbel

tjop tjop

bestaan er eigenlijjk ook remotes voor je televisie via IR?

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Nu weer een probleem gevonden met de K800I, ik check net effe de games... had effe niks te doen...

Memory kaart zit er gewoon in (daar staan de games op) ziet hij de games niet? Maar wel de memory stick (1 gig).

Dus ik probeer opnieuw een game te installeren, doet hij netjes zegt hij na het installeren: applicatie starten, ik zeg dan ja.... gaat hij een heel anderen applicatie openen en geeft hij een fout melding dat hij het niet kan uitvoeren? :/

EDIT
Alle games verwijderd en er opnieuw opgezet, werkt weer... wel raar eigenlijk :?

[ Voor 9% gewijzigd door D467 op 20-11-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
hobbeldebobbel schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:47:
bestaan er eigenlijjk ook remotes voor je televisie via IR?
ben ik ook benieuwd naar maar het lijkt me sterk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 08:39
kromme schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:28:
Weet er iemand een truukje hoe ik mijn wap kan uitzetten, als ik via bleutooth wil internetten blijft hij de wap maar pakken.
Kost me bakken vol geld
moet jeeen internetprofiel aan maken met verkeerde instellingen maar als het goed is en je via opera en connection wizard (zie handleiding sp)zou hij niet moeten proberen om via gprs/umts verbinding te maken suc6

animus maximum donatum atque maximum punium est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Mischa_NL schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:32:
[...]

ben ik ook benieuwd naar maar het lijkt me sterk :P
nee dit is veel werk om te maken en je hebt er weinig aan om dat het ir lede te zwak is om het signaal van afstand te sturen zou dus tegenaan moeten houden en dna is het hele idee van afstandsbediening weg. Correct me if I'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Laatst online: 04-10 16:33
ik kon dat vroeger met mijn P800, maar de rijkweidte was toch vrij beperkt...
dus in principe moet het mogelijk zijn, maar praktisch is dat niet zo handig, zowel zacht- als hardwaarmatig dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbeldebobbel

hobbeldebobbel

tjop tjop

hmm jammer dat de IR led te zwak was.. de afstandsbediening van mijn TV is namelijk stuk... moet ik toch nog naar de handyman :)

ik had vandaag in de trein zoiets raars... ik had de radio opstaan en vond de muziek echt ruk, dus lekker MP3tjes luisteren... niet dus.
Ik zet via het menuutje mijn radio op *uitschakelen*.
Daarna naar de mp3-speler playlistje geselecteerd... komt er geen geluid uit. Hij gaat op afspelen staan maar er komt geen geluid uit, de voortgangsbalk gaat niet vooruit maar ik kan wel searchen in het liedje en scrollen in de lijst... maar er komt geen geluid uit.
Weer terug naar de radio.... komt daar ook geen geluid uit....
opeens gaat mn telefoon trillen: er belt iemand, maar ik hoor geen ringtone... ik neem op.... ik kan niemand horen, later blijkt dat diegene mij wel kon horen.
De foon helemaal uitgezet en even later weer aangezet: en alles functioneerd weer....
iemand dit al eens eerder gemerkt?

maar die staat er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Ben van plan speakertjes er voor te kopen, wou eerst die van SonyEricsson zelf maar toen kwam ik dit tegen:

http://reviews.cnet.com/S...4505-6467_7-31898505.html

Volume is nogal zacht, ik heb zoon mini stekker dat ik ook anderen speakers erop aan kan sluiten, alleen wat zijn goeie dragbare speakers?

Ik wil niet met 2 boxen op mijn rug lopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
Weet iemand of er een service center/point in de regio amsterdam is? Callcenter is dicht, en via de site zie ik alleen iets uit Rijswijk, niet echt in de buurt.

Andere optie is mn telefoon ter reparatie opsturen, maar even langs een service center weet ik sneller waar ik aan toe ben :)
Haha bedankt! 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door borstel op 20-11-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 17:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Staat gewoon in de startpost:

SonyEricsson Service Points

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbeldebobbel

hobbeldebobbel

tjop tjop

D467 schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:14:
Ben van plan speakertjes er voor te kopen, wou eerst die van SonyEricsson zelf maar toen kwam ik dit tegen:

http://reviews.cnet.com/S...4505-6467_7-31898505.html

Volume is nogal zacht, ik heb zoon mini stekker dat ik ook anderen speakers erop aan kan sluiten, alleen wat zijn goeie dragbare speakers?

Ik wil niet met 2 boxen op mijn rug lopen....
"it will fit on any walkman phone" maar de k800i is geen wXXX zou die het dan wel doen? zeker omdat hij in het filmpje zegt dat het aparte aanslutiingen zijn?

maar die staat er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

hobbeldebobbel schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:28:
[...]

"it will fit on any walkman phone" maar de k800i is geen wXXX zou die het dan wel doen? zeker omdat hij in het filmpje zegt dat het aparte aanslutiingen zijn?
Bij SE op de website staat een lijst met compatible foons en ook de K800 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Speedy-Andre schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:44:
[...]

Bij SE op de website staat een lijst met compatible foons en ook de K800 :)
In het filmpje zegt hij ook dat je de telefoon niet kan opladen terwijl de speakers eraan hangen.. Op zich klopt dit, maar andersom kan het wel bij de oplader die bij de K800i zit (of met de autolader): eerst je oplader aansluiten, en daarnder de speakertjes aansluiten :)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd, nu heb ik weer het probleem... alles werkt behalve dat hij hem ziet als hdd bij bestandsoverdracht... dan ziet hij de telefoon gewoon helemaal niet. Ik heb me laptop helemaal opnieuw geinstalleerd en ik dacht: ik sluit me k800i ook maar weer is een keer aan, nou alles netjes gedaan zoals het moet en alles werkt, behalve de bestandsoverdracht... wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

jozejas schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:42:
[...]

moet jeeen internetprofiel aan maken met verkeerde instellingen maar als het goed is en je via opera en connection wizard (zie handleiding sp)zou hij niet moeten proberen om via gprs/umts verbinding te maken suc6
MMM ok het is dus noodzakelijk om opera te installeren.Thanks ga het vanavond direct thuis proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Weer een probleem met games/applicaties:

Ik open ''applicatie 1''
Hij opent ''applicatie 9''

En geeft een fout dat hij het niet kan uitvoeren? Wordt denk ik maar weer is tijd voor een master reset. (lijkt windows wel :P )

Maar nu is mijn vraag met welk programma kan ik het beste een backupp maken van mijn smsjes/contacten?

Is dat mogelijk met MyPhoneExplorer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Je kunt een backup van je contacten op je memorystick zetten. Das nog een stukkie makkelijker.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 15:03:
[...]

K dacht dat dit toch was opgelost k heb er bijna geen last meer van wel van de piepjes vnn stwitchen van muzieknummers
Hoe is dit dan opgelost? :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb de k800i sinds gister, en wil de radio functionaliteit op mn motor gebruiken. Ik heb m in mn tanktas gestopt, en kan m prima bedienen met handschoenen aan.
Afbeeldingslocatie: http://c0redump.lambonet.com/tanktas.jpg
Maar ik wil niet aan zo'n draad zitten natuurlijk....ik zie al gebeuren namelijk dat ik afstap en vergeet dat er een draad tussen mij en mn tank zit en die gewoon kapot trek. Dus ik zat te kijken naar draadloze oplossingen en vond deze: http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10394
maar ik heb hier 2 vragen over die ik niet op de website van sony ericsson kon vinden:
- Zit er een antenne in deze headset, of doet de radio t niet, of kan ik de gewone headset inpluggen als antenne, en beluisteren via de bluetooth headset??
- Kan ik er een eigen koptelefoon opzetten. Ik heb voor onder mn helm namelijk een hele fijne koptelefoon die bij 200km/uur ook gewoon nog goed geluid geeft en ik betwijfel of deze dat ook doet...

Als iemand me kan helpen ben ik zeer dankbaar, de sony ericsson support is namelijk nogal traag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik al zei.met de (nieuwe) firmware.iig dat dacht ik toch.want ik heb er bijna geen last meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 01:13:
gvd, nu heb ik weer het probleem... alles werkt behalve dat hij hem ziet als hdd bij bestandsoverdracht... dan ziet hij de telefoon gewoon helemaal niet. Ik heb me laptop helemaal opnieuw geinstalleerd en ik dacht: ik sluit me k800i ook maar weer is een keer aan, nou alles netjes gedaan zoals het moet en alles werkt, behalve de bestandsoverdracht... wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 08:13
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:11:
Hey, ik heb de k800i sinds gister, en wil de radio functionaliteit op mn motor gebruiken. Ik heb m in mn tanktas gestopt, en kan m prima bedienen met handschoenen aan.
[afbeelding]
Maar ik wil niet aan zo'n draad zitten natuurlijk....ik zie al gebeuren namelijk dat ik afstap en vergeet dat er een draad tussen mij en mn tank zit en die gewoon kapot trek. Dus ik zat te kijken naar draadloze oplossingen en vond deze: http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10394
maar ik heb hier 2 vragen over die ik niet op de website van sony ericsson kon vinden:
- Zit er een antenne in deze headset, of doet de radio t niet, of kan ik de gewone headset inpluggen als antenne, en beluisteren via de bluetooth headset??
- Kan ik er een eigen koptelefoon opzetten. Ik heb voor onder mn helm namelijk een hele fijne koptelefoon die bij 200km/uur ook gewoon nog goed geluid geeft en ik betwijfel of deze dat ook doet...

Als iemand me kan helpen ben ik zeer dankbaar, de sony ericsson support is namelijk nogal traag :)
Geen expert op motorgebied, en heb zelf geen k800i, wel een DS970.
- Er zit geen antenne in en ik betwijfel of het gaat werken.
- Nee, je kan er geen eigen koptelefoon opzetten. De dopjes van deze headset gaan wel heel goed helemaal in je oor en je hoort hierdoor een stuk minder omgevingsgeluid. Daarom denk ik dat deze wel goed geluid geeft op de motor. Let er wel op dat er geen clipje op de afstandsbediening zit wat me een gemis lijkt als je op de motor zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
drensenbrink schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:10:
[...]
(letatcest in "Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel...")

Naar aanleiding hiervan, kan ik weer zeggen dat mijn telefoon perfect werkt! Ben naar een servicepoint in Amsterdam geweest. Meneer heeft hem aan een USB kabel gehangen, software programma opgestart (geen idee welke) even wachten en hij werkte weer! Ik vroeg of ik dat zelf niet had kunnen doen thuis, maar het is speciale software, dus niet die standaard updater van SE.

Maargoed, het werkt weer prima :D!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:07:
Ik zie dat je dan toch wat aan mijn post hebt gehad, no problem ;).
Yup! :)

[ Voor 10% gewijzigd door borstel op 21-11-2006 23:31 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat je dan toch wat aan mijn post hebt gehad, no problem ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:11:
[afbeelding]

Een bleutooth headset ken ik zo niet met antenne.

Wel heb ik zelf een verloop stukje voor me K800i waar ik elke koptelefoon op aan kan sluiten (tenminste degene met een (dacht) 3mm plug... dus die in een mp3 speler past enzo... niet de koptelefoons die in studios gebruikt worden, die hebben vaak een dikkere plug).
Het voordeel van dit verloop stukje was ook dat er ook dat knopje opzit om handsfree telefoon aan te nemen.

Op het forum zijn welles links gegeven naar internet sites... ik heb hem gewoon gehaald in een hele algemene handy shop (van zo'n chinees die allemaal frontjes en dingetjes verkoopt) koste 8 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50
ik heb een nieuwe telefoon nodig als vervanger voor een oude Nokia. I gebruikte mijn oude telefoon dus vooral voor smses, en heb dus enkele weken een tweetal verschillende Samsungs gebruikt, en daar ben ik totaal niet over te spreken. toets layout is iets anders dan van Nokia, SE is gelukkig identiek, dus dat is al een voordeel.
Nu vraag ik me alleen af of het met de SE mogelijk is om sms’jes te typen zonder ‘auto-complete’ of zoiets, want daar heb ik dus een hekel aan.
En hoeveel smsjes kun je op deze telefoon opslaan? is er een limiet of kun je ze ook op de Memory Stick? (ik bewaar namelijk graag m’n sms’jes)

Telefoon ziet er goed uit en heeft lekker veel functies, dus als die aan m’n sms eisen voldoet, koop ik hem direct…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Ben ook van plan om deze telefoon te bestellen. Nu zit ik een beetje te twijfelen of ik de zwarte of de zilveren (james bond edition) neem. Heeft iemand deze zilveren editie? En zoja, voelt deze ook wat "metaal" achtig aan, of is de kleur alleen maar zilver?

Deze twee dus :)
Afbeeldingslocatie: http://www.topmobile.org/photos/205x268/sony-ericsson-k800i-1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.hartware.de/media/presse/5500/1.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Ste7en op 22-11-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 09:48
Ik begrijp dat je voor 69 euro dus de simlock van de KPN versie af kunt laten halen? En die 5 euro per maand korting, is dat ook als je hem in de winkel haalt of alleen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Je kan het toevoegen iig uitzetten, dus dat is 1 pluspunt ;)

Verder weet ik het maximale sms aantal niet, ik ben hem iig nog niet tegen gekomen en heb er toch heel wat smsjes opstaan.

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisO schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:21:
ik heb een nieuwe telefoon nodig als vervanger voor een oude Nokia. I gebruikte mijn oude telefoon dus vooral voor smses, en heb dus enkele weken een tweetal verschillende Samsungs gebruikt, en daar ben ik totaal niet over te spreken. toets layout is iets anders dan van Nokia, SE is gelukkig identiek, dus dat is al een voordeel.
Nu vraag ik me alleen af of het met de SE mogelijk is om sms’jes te typen zonder ‘auto-complete’ of zoiets, want daar heb ik dus een hekel aan.

ja, je hebt wel als je de eerste paar letters hebt ingetypt van een woord dat je vaak typt, dat je in een lijstje dat woord kan kiezen. maar je kan ok gewoon doortypen. of op spatie drukke.

En hoeveel smsjes kun je op deze telefoon opslaan? is er een limiet of kun je ze ook op de Memory Stick? (ik bewaar namelijk graag m’n sms’jes)

Ik heb volgens mij in mn in en uit postvak allebei wel 400 smsjes ofzo (zonder memory stick) en nog geen bericht gehad dattie vol zat.

Telefoon ziet er goed uit en heeft lekker veel functies, dus als die aan m’n sms eisen voldoet, koop ik hem direct…
Trouwens heeft iemand nog de laaste tijd zon memorysyick van KPN/HI gekregen? Die van die actie. Met de antwoordkaart.

Heb ik vet lang geleden op de bus gedaan en na een lange tijd een brief gekregen dattie begin november moest komen? Tis nu al bijna begin december en hij is nog steeds niet gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:32:
[...]

Trouwens heeft iemand nog de laaste tijd zon memorysyick van KPN/HI gekregen? Die van die actie. Met de antwoordkaart.

Heb ik vet lang geleden op de bus gedaan en na een lange tijd een brief gekregen dattie begin november moest komen? Tis nu al bijna begin december en hij is nog steeds niet gekomen?
Ik heb hier ook problemen mee gehad ik zou toch even bellen naar de service desk en zonodig vragen of je de stick zelf mag kopen en dat je dan de bon mag opsturen.
Ik heb hte zo ook gevraagt en het lukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer had jij dat opstuurkaartje in de bus gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_1987
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:24
Die kut link van firmware update doet het niet.
Iemand mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Mark_1987 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:30:
Die kut link van firmware update doet het niet.
Iemand mirror?
Luie big

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:48:
wanneer had jij dat opstuurkaartje in de bus gedaan?
ik heb dat aanvraagformulier nooit gekregen.Maar ik heb in een paar winkels gehoort dat ze erg moeilijk leverbaar worden door de slechte productie capaciteit.
Ik heb rond 5 september mijn kaartje opgehaald en vorige maand mijn geld terug gekregen van hi (tegoed van hett kaartje dus)

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 20:10
Ste7en schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:01:
Ben ook van plan om deze telefoon te bestellen. Nu zit ik een beetje te twijfelen of ik de zwarte of de zilveren (james bond edition) neem. Heeft iemand deze zilveren editie? En zoja, voelt deze ook wat "metaal" achtig aan, of is de kleur alleen maar zilver?

Deze twee dus :)
[afbeelding][afbeelding]
Ik zat het met hetzelfde dilemma :-) Uiteindelijk heb ik voor de zilveren gekozen, omdat die ergens op pag.7 door iemand erg werd aangeraden, en omdat-ie dan een beetje uniek is. De meesten met deze telefoon hebben de zwarte editie, en ik wil juist lekker iets anders. Mijn vorige K500i heb ik ook bijna niemand zien hebben.
Hij komt trouwens over een paar dagen binnen, ik laat je weten wat ik ervan vind.

[ Voor 0% gewijzigd door Moons op 25-11-2006 18:13 . Reden: ik heb hem binnen, zilver = mooi :-) ]

• iBenshi
  • Laatst online: 25-09 07:34
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:37:
Ik heb een probleem die hier wel een beetje op lijkt. Zodra ik de K800i met de laptop via USB verbind, kan hij hem in bestandsoverdracht-modus wel zien (ook als HDD) maar in de telefoonmodus herkent of ziet hij mijn telefoon totaal niet. Alle drivers zijn geinstalleerd. Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad.

[ Voor 24% gewijzigd door iBenshi op 23-11-2006 09:18 ]

Verwijderd

Ik heb eigenlijk 2 major problemen.

Het eerste probleem is dan ik met geen mogelijkheid m'n K800i (firmware R1ED001) pairen met mn pc (XP SP2). Voor BT comm. gebruik ik de Promedion dongle met BT versie 2.0.
Ik heb tig keren de BT drivers ge- en gedeinstalleerd (register gecleaned etc).

Als ik met My Bluetooth Places de telefoon laat zoeken dan vindt ie em ook en zet em in de lijst. Als sleutel gebruik ik dan ff gewoon 0000 en tot zover alles okay, de pc wordt zichtbaar in de foon en wordt geaccepteerd.

Het eigenlijke pairen op de pc gaat dan nog gewoon door en.. stopt met de mededeling dat pairen mislukt is.

Dat blijkt ook wel want ik kan met geen mogelijkheid een comm port aktiveren.
Vreemd is dat bestandsoverdracht (ondanks dat de pc komt met "pairen mislukt") het wel gewoon doet

Tja en omdat ik de comm port niet aktief krijg kan ik ook geen gebruik maken van proggies als FMA etc.

Heeft mijn probleem te maken met de beroerde BT implementatie van SE of is de Promedion BT dongle niet de juiste keus ? (deze dongle wordt overigens wel aanbevolen)

Tweede ranzige prob is dat als ik dan al alles via USB wilt doen m'n pc crashed en reset zodra ik de USB kabel in de K800i stop. |:(

Is er iemand met een oplossing op het bovenstaande.

Verwijderd

iBenshi schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:17:
[...]

Ik heb een probleem die hier wel een beetje op lijkt. Zodra ik de K800i met de laptop via USB verbind, kan hij hem in bestandsoverdracht-modus wel zien (ook als HDD) maar in de telefoonmodus herkent of ziet hij mijn telefoon totaal niet. Alle drivers zijn geinstalleerd. Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad.
jup dat is het precies.
via bluetooth kan ik alles overzetten etc. maar via datakabel niet.. en laat dat nu veel sneller zijn

Verwijderd

Ik ben nu een tijdje in het bezit van deze phone en hij bevalt prima
Graag zou ik willen weten of er al een amniet is om OGG vorbis files af te spelen op deze phone.
Mijn muziek collectie is nameiljk grotendeels in dat formaat en alles omzetten in mp3 kost heel veel tijd :(
Iemand een idee?

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

@Pong38: ik heb in WinXP SP2 op mijn desktopcompu hetzelfde probleem: als ik net (el-cheapo sweex bluetoothdongeltje) heb geinstalleerd kan ik wel bestanden verzenden en ontvangen en dan kan ik ook eventueel internetten via de telefoon, maar als ik het dan een volgende keer probeer, dan kan ik het weer vergeten... heel irritant.

Aan de andere kant, als ik die dongle in mijn laptop stop waar een linuxdistro op draait, werkt bestandsoverdracht altijd :) Da's dan wel weer positief ;)

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Ik heb vandaag mijn Memory Stick Micro binnengekregen van KPN, dus ze hebben weer een zending de deur uit gedaan.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

letatcest schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:44:
@Pong38: ik heb in WinXP SP2 op mijn desktopcompu hetzelfde probleem: als ik net (el-cheapo sweex bluetoothdongeltje) heb geinstalleerd kan ik wel bestanden verzenden en ontvangen en dan kan ik ook eventueel internetten via de telefoon, maar als ik het dan een volgende keer probeer, dan kan ik het weer vergeten... heel irritant.
Jip, bestanden heen-en-weren gaat prima...
Wat niet lukt is het pairen opzich. Mme know nothing maar moet de pc en de foon niet gepaired zijn om uberhaupt bestanden te kunnen zenden en ontvangen ? Schijnbaar niet. :?

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:29:
Ik ben nu een tijdje in het bezit van deze phone en hij bevalt prima
Graag zou ik willen weten of er al een amniet is om OGG vorbis files af te spelen op deze phone.
Mijn muziek collectie is nameiljk grotendeels in dat formaat en alles omzetten in mp3 kost heel veel tijd :(
Iemand een idee?
Gewoon converteren: ImTOO Audio Encoder > Sleep al je bestanden in het venster > Select mp3 > Selecteer mapje waar alles moet worden opgeslagen > klaar

Tip: Laat hem snacht converteren als je muziek collectie erg groot is.

Verwijderd

Peerke schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:12:
Ik heb vandaag mijn Memory Stick Micro binnengekregen van KPN, dus ze hebben weer een zending de deur uit gedaan.
ik nog niet, hopelijk morgen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Laatst online: 23:52

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Gezien er heel veel pagina's zijn om door te lezen doe ik dat maar even niet.

Ik ben dus sinds deze week ook in het bezit van dit toestel met een 1 Gb kaartje en moet zeggen dat het er goed uit ziet.
Heb wel wat minpunten ontdekt:
- 2e camera voor conferentie kan je niet gebruiken om een losse videoboodschap op te nemen voor bv. MMS(?)
- MP3's uploaden via de bijgeleverde software met gebruik van de CDDB geeft een zooitje qua indeling, alles komt in apparte mappen te staan.
- Afspelen zonder playlist neemt ook de ringtones mee, erg slordig.....
- Midi files speelt hij minder mooi af dan mijn oude T610, maar hey, ik heb er MP3 voor terug ;)
- Manual is minimaal

Nu kan je dus gewoon direct met explorer connectie maken met de memorykaart en heb ik daar 1 map MP3 aangemaakt waar ik direct alle files in plaats, dan met 1 vinkje kan ik de hele map in de playlist zetten.
Zo heb ik ook een mapje MP3-ringtones met allerlij korte geluidsstukjes die niet in de playlist staan.

Foto's doen het bij zonlicht erg goed, in het donker moet ik nog even met de settingen spelen, qua kwaliteit moet ik ze nog eens gaan vergelijken met mijn Fuji S5000 (ook 3.2mpix) maar qua mogelijkheden mis ik wel wat. Leuk is wel de photo editor die toch even vrij makkelijk de rode ogen kan filteren en de helderheid kan oppepen, jammer is wel dat het opslaan een nieuwe bestand wordt gemaakt ipv. overschreven (of mis ik iets?)

Verders een fijn toestelletje

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

is er ook iemand hier die niet kan connecten via bluetooth met de Nokia N series?
N80 en N70 kan ik niet mee connecten. Andere modellen niet geprobeerd.

Andere k800i gepakt, ook daarmee kan ik niet connecten via bluetooth. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door vr6-only op 24-11-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto's doen het bij zonlicht erg goed, in het donker moet ik nog even met de settingen spelen, qua kwaliteit moet ik ze nog eens gaan vergelijken met mijn Fuji S5000 (ook 3.2mpix) maar qua mogelijkheden mis ik wel wat.
Ja in zonlicht is het goed.. maar ga je in donker fotograferen (met flits) kom je erachter hoe ranzig en hoe vol met ruis die foto's eigenlijk gemaakt worden. Ik kan maar niet de juiste settings vinden om een goede, ruisloze pic te maken in het donker... Ook is het .. lastig dat als je je telefoon met de PC connect al moet kiezen wat je wilt, terwijl dat met de k750i series Plug & play was... maar de snelheid om te lezen / schrijven is bij deze weer sneller dan.... verders idd prima toestelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

memphis schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:08:
Gezien er heel veel pagina's zijn om door te lezen doe ik dat maar even niet.

Ik ben dus sinds deze week ook in het bezit van dit toestel met een 1 Gb kaartje en moet zeggen dat het er goed uit ziet.
Heb wel wat minpunten ontdekt:
- 2e camera voor conferentie kan je niet gebruiken om een losse videoboodschap op te nemen voor bv. MMS(?)
- MP3's uploaden via de bijgeleverde software met gebruik van de CDDB geeft een zooitje qua indeling, alles komt in apparte mappen te staan.
- Midi files speelt hij minder mooi af dan mijn oude T610, maar hey, ik heb er MP3 voor terug ;)
- Manual is minimaal

Nu kan je dus gewoon direct met explorer connectie maken met de memorykaart en heb ik daar 1 map MP3 aangemaakt waar ik direct alle files in plaats, dan met 1 vinkje kan ik de hele map in de playlist zetten.
Zo heb ik ook een mapje MP3-ringtones met allerlij korte geluidsstukjes die niet in de playlist staan.

Foto's doen het bij zonlicht erg goed, in het donker moet ik nog even met de settingen spelen, qua kwaliteit moet ik ze nog eens gaan vergelijken met mijn Fuji S5000 (ook 3.2mpix) maar qua mogelijkheden mis ik wel wat. Leuk is wel de photo editor die toch even vrij makkelijk de rode ogen kan filteren en de helderheid kan oppepen, jammer is wel dat het opslaan een nieuwe bestand wordt gemaakt ipv. overschreven (of mis ik iets?)

Verders een fijn toestelletje
Zooitje? Je bedoelt netjes in mappen gezet?

Ringtones in de map "Ringtones" zetten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
letatcest schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:05:
[...]

Hmm.. nou ja, dat was het bij mij blijkbaar niet.. men kreeg hem bij het servicepunt echt niet meer aan de praat (KPN businesscenter).
Nu moet ik tot uiterlijk 13 (!) december wachten op nieuwe foon... ding is nauwelijks leverbaar momenteel :'( ben ik weer met mijn nec341i aan het bellen (de toetsjes daarvan zijn dan wel weer steviger ;) )
Welk businesscenter was het??? Ik heb namelijk precies hetzelfde nu..
Telefoon doet niets meer.. alleen het bekende knipper ledje bij de infrarood poort.. Maandag moet ik naar het business center in Hengelo (ov).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 14:47
weet je wat ik raar vind, die standaard achtergrond bij het thema moet echt heel lang laden voordat je hem op goede snelheid ziet. ik vind dat dat er echt raar uitziet en je mobiel word er nog sloom van ook. of is dat alleen bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 20:29
Zit er op deze telefoon TrackID, zoals in de W850i ??
Ben ik wel benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

BeVeBe schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:05:
[...]

Welk businesscenter was het??? Ik heb namelijk precies hetzelfde nu..
Telefoon doet niets meer.. alleen het bekende knipper ledje bij de infrarood poort.. Maandag moet ik naar het business center in Hengelo (ov).
Amsterdam, Spaklerweg, dus da's niet Hengelo. Eerst zou ie er binnen een week zijn en daarna werd me verteld dat de telefoon gewoon bijna niet leverbaar is.. (geef me dan de 007 versie ;) investeer genoeg geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He verdorie, na lang geen problemen te hebben gehad begint de ellende weer:

Gisteravond heb ik de telefoon uitgezet toen ik naar bed ging. Deed verder prima en heb gisteravond zelfs nog 20 foto's gemaakt...Vanmorgen wil ik 'm aanzetten, krijg ik alleen een wit beeld, de telefoon trilt twee keer en daar blijft het bij. Verder doet hij helemaal niets. Uitzetten gaat niet meer en dus moet de accu eruit...Iemand een idee wat ik kan doen?

Gr. Ramon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
letatcest schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:16:
[...]

Amsterdam, Spaklerweg, dus da's niet Hengelo. Eerst zou ie er binnen een week zijn en daarna werd me verteld dat de telefoon gewoon bijna niet leverbaar is.. (geef me dan de 007 versie ;) investeer genoeg geloof ik).
bedankt voor je reactie.. ben benieuwd wat ze morgen doen met mijn telefoon..ik zal het hier wel laten weten morgen..vind ook dat ze dan wel de 007 versie mogen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Kan iemand mij vertellen hoe ik foto's van het telefoongeheugen naar de computer overbreng?

Ik heb pc suite geinstalleerd, daarna adobe fotoshop. Daarna heb ik de telefoon aan de computer gelinkt en gekozen voor bestandoverdracht. Ik ben dan naar windows verkenner gegaan alleen kan niet in de de telefoon komen. Of kan je foto's alleen overbrengen als je een geheugen kaart hebt (lijkt me niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 17:28
scorpio81 schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:23:
Kan iemand mij vertellen hoe ik foto's van het telefoongeheugen naar de computer overbreng?

Ik heb pc suite geinstalleerd, daarna adobe fotoshop. Daarna heb ik de telefoon aan de computer gelinkt en gekozen voor bestandoverdracht. Ik ben dan naar windows verkenner gegaan alleen kan niet in de de telefoon komen. Of kan je foto's alleen overbrengen als je een geheugen kaart hebt (lijkt me niet)?
Je kan natuurlijk ook bij de foto's ondanks dat je geen geheugenkaart hebt.

Probeer eens van de PC Suite de file manager te gebruik om de foto's naar je pc te kopiëren.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Als ik daar op druk dan krijg ik een soort pop-up met 'uw apparaat bevindt zich in de modus bestandsoverdracht'. blablaba

Verder gebeurt er niets :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 17:28
Je kan twee modi kiezen zodra je de usb kabel aansluit op je gsm en pc. Weet niet precies hoe ze heten maar met de ene gaat je gsm even uit en start hij op in de modus dat je extra driveletters erbij krijgt (removable storage) en in de andere kan je je gsm blijven gebruiken maar kan je er alleen bij met file manager.

Je moet voor beide wel de drivers geïnstalleerd hebben.

Welke van de twee modi gebruik jij?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Is het ook mogelijk nummers te blokkeren?
Dat je door die personen niet gebeld kan worden?
Ik weet dat zo iets bestaat. ik ben al wezen zoeken in de telefoon en kwam alleen tegen dat je alleen gebeld kan worden door de contacten in je telefoon, maar dat bedoel ik dus niet.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastersjef
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-01-2009
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:12:
Ik heb eigenlijk 2 major problemen.

Het eerste probleem is dan ik met geen mogelijkheid m'n K800i (firmware R1ED001) pairen met mn pc (XP SP2). Voor BT comm. gebruik ik de Promedion dongle met BT versie 2.0.
Ik heb tig keren de BT drivers ge- en gedeinstalleerd (register gecleaned etc).

Als ik met My Bluetooth Places de telefoon laat zoeken dan vindt ie em ook en zet em in de lijst. Als sleutel gebruik ik dan ff gewoon 0000 en tot zover alles okay, de pc wordt zichtbaar in de foon en wordt geaccepteerd.

Het eigenlijke pairen op de pc gaat dan nog gewoon door en.. stopt met de mededeling dat pairen mislukt is.

Dat blijkt ook wel want ik kan met geen mogelijkheid een comm port aktiveren.
Vreemd is dat bestandsoverdracht (ondanks dat de pc komt met "pairen mislukt") het wel gewoon doet

Tja en omdat ik de comm port niet aktief krijg kan ik ook geen gebruik maken van proggies als FMA etc.

Heeft mijn probleem te maken met de beroerde BT implementatie van SE of is de Promedion BT dongle niet de juiste keus ? (deze dongle wordt overigens wel aanbevolen)

Tweede ranzige prob is dat als ik dan al alles via USB wilt doen m'n pc crashed en reset zodra ik de USB kabel in de K800i stop. |:(

Is er iemand met een oplossing op het bovenstaande.
Hmmmm lijkt op usb drivers van je pc ben ik bang

Nokia 5110*Nokia 6150*Siemens S35*Siemens S45*Nokia 6610*SE T610*Nokia 6630*SE K750*SE K800*Samsung U600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Laatst online: 04-10 16:33
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:47:
He verdorie, na lang geen problemen te hebben gehad begint de ellende weer:

Gisteravond heb ik de telefoon uitgezet toen ik naar bed ging. Deed verder prima en heb gisteravond zelfs nog 20 foto's gemaakt...Vanmorgen wil ik 'm aanzetten, krijg ik alleen een wit beeld, de telefoon trilt twee keer en daar blijft het bij. Verder doet hij helemaal niets. Uitzetten gaat niet meer en dus moet de accu eruit...Iemand een idee wat ik kan doen?

Gr. Ramon
een wit scherm bij een SE is een slecht teken. krijg je er via SEUS nog leven in? anders wordt dat binnendragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy486 schreef op maandag 27 november 2006 @ 00:19:
[...]

een wit scherm bij een SE is een slecht teken. krijg je er via SEUS nog leven in? anders wordt dat binnendragen...
Geen idee, kan het vanmiddag weleens proberen. Als de lader er aan gaat, dan krijg ik ook een wit scherm, dus bij een kleine input geeft hij wel een teken van leven...alles wat hoort te volgen blijft echter uit....

----edit----

Heb zojuist geprobeerd om hem met seus een beetje leven in te blazen, maar dat is niet gelukt. Hij reageert niet meer op welke impuls dan ook, behalve op het laden. Dan gaat het licht aan en ook niet meer uit...

Iemand nog ideeen of is het een kwestie van garantie en omruilen die hap?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastersjef schreef op zondag 26 november 2006 @ 22:57:
[...] Hmmmm lijkt op usb drivers van je pc ben ik bang
Ik ook. Wilde zo ook direct al opnieuw installeren maar helaas heb ik de Promedion cd niet meer en zijn echt nergens te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Kan iemand mij misschien vertellen wat de levensduur van de batterij is bij een volle charge als je mp3's ermee gaat luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
BeVeBe schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:48:
[...]

bedankt voor je reactie.. ben benieuwd wat ze morgen doen met mijn telefoon..ik zal het hier wel laten weten morgen..vind ook dat ze dan wel de 007 versie mogen doen..
Business Center van KPN in Hengelo kon er helaas ook niets mee..Kon ook geen leentoestel krijgen omdat ik geen service abonnement heb :(
Ik had nog een Serviceabonnement bij ProAssist via Orange, deze heb ik omlaten zetten op mijn k800i ff gebeld, ze komen em woensdag gewoon ophalen bij mij thuis, en ze brengen er ook nog eens een leentoestel bij!! Dat is nog eens Service!!

Hopen dat ik gauw mijn k800i terug heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

^^ service omdat je er dus voor gelapt hebt... en * letatcest wacht nog steeds.. damn guys, ik bel nou al sinds 1930 met jullie, geef nou gewoon een 007 versie en een playstation 3 :) heb nog nooit cadeautjes gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren/dames,

Ik heb sinds 2 weken een SE K800i, werkt allemaal prima en prettig. Ik heb alleen een probleem met mijn camera. Als ik het schuifje openschuif om een foto/filmpje te maken krijg ik de ene keer wel gewoon beeld (en werkt het verder prima) maar ik krijg ook vaak gewoon groen beeld! Groenbeeld met cirkel met een iets donkere kleur groen. Ik zie verder geen beeld. Als ik ga inzoomen wordt de cirkel groter, dus inzoomen doet hij wel.
Tevens heb ik ook wel eens dat ik storing in beeld heb bij de camera. Mijn beeld is dan tot een heel klein strookje opgedeeld. De foto's die ik dan maak zijn ook zo klein en uitgerekt (omhoog).

Hebben meer mensen dit probleem gehad? Ik heb nog gewoon garantie maar het zou cira 25 werkdagen gaan duren tot ik hem weer gerepareerd terug heb! Dat vind ik veels te lang, dus denk misschien weet hier iemand iets tegen?? Hopelijk is het bekend bij jullie.

Mvg Bas!

PS: wellicht is het al voorbij gekomen maar het topic is zo groot dat heb ik niet kunnen vinden..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

kromme schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:21:
[...]

MMM ok het is dus noodzakelijk om opera te installeren.Thanks ga het vanavond direct thuis proberen.
Nou ik heb het dus ingesteld het werkte allemaal tot ik op een gegeven moment mijn rekening kreeg, hij loopt toch soms via de gprs, zelfs met fout fout account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dunn0w schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:55:
Iemand toevallig wel is last van smsjes die NIET verzonden worden om een of andere reden ?
wordt er gewoon simpel van :(

ben je heel bericht aan het typen,, reply dan he,, en dan wil ie em niet versture,,
maak je nieuwe sms dan verstuurt ie em wel,, is best wel irritant.

grzt dunn0w
dit probleem heb ik sinds gisteren, alle instellingen gecontroleerd, maar kan geen SMS versturen of ontvangen. Iemand een suggestie?

EDIT: Hi simkaartje heb ik in een andere telefoon gedaan en daarmee kon ik wel sms'en, dus het probleem is die SE K800i.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
Die van mij is sinds vorige week ook weer richting SE headquarters.
Het bereik was van de ene op de andere dag ineens kut..
Zodra ik buiten de stad was of in een vrij recentelijk gebouwd ruimte, weg.. geen netwerk toegang meer..
Zelfs in de trein, traject H'veen - Rotterdam en terug.. he-le-maal niks!

Ik wacht rustig, en ongeduldig, op een nieuwe....

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:43:
Heren/dames,

Ik heb sinds 2 weken een SE K800i, werkt allemaal prima en prettig. Ik heb alleen een probleem met mijn camera. Als ik het schuifje openschuif om een foto/filmpje te maken krijg ik de ene keer wel gewoon beeld (en werkt het verder prima) maar ik krijg ook vaak gewoon groen beeld! Groenbeeld met cirkel met een iets donkere kleur groen. Ik zie verder geen beeld. Als ik ga inzoomen wordt de cirkel groter, dus inzoomen doet hij wel.
Tevens heb ik ook wel eens dat ik storing in beeld heb bij de camera. Mijn beeld is dan tot een heel klein strookje opgedeeld. De foto's die ik dan maak zijn ook zo klein en uitgerekt (omhoog).

Hebben meer mensen dit probleem gehad? Ik heb nog gewoon garantie maar het zou cira 25 werkdagen gaan duren tot ik hem weer gerepareerd terug heb! Dat vind ik veels te lang, dus denk misschien weet hier iemand iets tegen?? Hopelijk is het bekend bij jullie.

Mvg Bas!

PS: wellicht is het al voorbij gekomen maar het topic is zo groot dat heb ik niet kunnen vinden..
Ik zou een software updat proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Zo, een collega van mij heeft nu dus hetzelfde: complete telefooncrash met alleen het rode lampje knipperend (zoals ik letatcest in "Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel..." beschreven heb) en een andere collega heeft het idee dat zijn k800i het ook niet lang uit houdt. Vreemde is dat ik mijn tel. sinds begin juli had en zij hun telefoons sinds een maandje hebben of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:47
prototype schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:35:
Kan iemand mij misschien vertellen wat de levensduur van de batterij is bij een volle charge als je mp3's ermee gaat luisteren?
Bij mij 2 dagen max denk ik met ~6 uur muziek per dag en wat gebel/gesms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:43:
Heren/dames,

Mvg Bas!

Ik heb het zelfde probleem gehad en het is inmiddels verholpen. Eerste maal telefoon ter reparatie verstuurd terug gekomen met een software update, maar probleem was hier niet mee verholpen.
Voor de tweede maal telefoon opgestuurd en nu is het complete binnen werk vervangen en tot op heden geen problemen meer gehad. Telefoon is alles bij elkaar een maand weg geweest. Ik heb zelf het idee dat het aan de beeldchip van de camera ligt.
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.