Zet in je profiel dat je vrouw bent, en dus soms een leek wat bepaalde dingen betreft (heb ik ook gedaan, kijk maar).rooie60 schreef op zondag 17 december 2006 @ 02:43:
(...)want ik denk dat ik de enige vrouw ben hier.
(...)
Samsung Galaxy Note 3
Zet in je profiel dat je vrouw bent, en dus soms een leek wat bepaalde dingen betreft (heb ik ook gedaan, kijk maar).rooie60 schreef op zondag 17 december 2006 @ 02:43:
(...)want ik denk dat ik de enige vrouw ben hier.
(...)
Samsung Galaxy Note 3
Verwijderd
Dat toestel is nog niet oud.dus waarom overleg je niet met de verkoper?Ik zou toch nietmeteen naar wotan gaan.IK denk dat toch eerder iets is tussen de winkel(verkoper) en uzelf.rooie60 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 20:37:
[...]
Ja ik snap daar niks van,ik zie daar niets waar ik wat aan heb,ik weet dat er een nieuwere versie is voor mijn K610i,van n site.
Ik weet bij god niet wat of waar ik naar moet zoeken.help me aub.
De vraag is áls ik de nieuwste erop zet of nederlands er dan bij zit? ik update hem dan via de foon zelf ipv kabel want dat heb ik nog nooit gedaan.
Anybody?Timlog schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:08:
Iemand enig idee hoe je de scherm beveiliging uitzet bij spellen? Zo irritant dat als ik 5 seconden niets doe het scherm donker(der) word. En het is niet gewoon de automatische toestenblokkering
Hallo met Tim
Ik hoop dat het tijdstip waarop je dit gepost hebt iets te maken heeft met de inhoud. Er is verdomme nog geen halve dag verstreken of je begint hier al te zeiken. Dit is wel een tweakers forum, er wordt hier wel een en ander van je verwacht qua zelfredzaamheid, het is geen beginners.nl ofzo. Dat laatste geldt overigens niet alleen voor jou, maar voor een groot deel van de posts in dit topic, probeer jezelf eens te redden met wat gezond verstand!rooie60 schreef op zondag 17 december 2006 @ 02:43:
Schijnbaar denken jullie,laat die muts het zelf maar uitzoeken als ze nog niet eens weet wat wotan is,maar niet iedereen is zo bij de tijd als jullie,er zijn ook mensen die die ervaring niet hebben.
Ik wordt afgescheept met wotanserver en voor de rest mag ik het zelf uitzoeken,1000 duizend x word deze site bezocht en niemand die me ff verder helpt,thnx jongens,want ik denk dat ik de enige vrouw ben hier.
Ik ben nokia gewend en heb die ook zelf geupdate via NSU,maar SE updaten heb ik nog nooit gedaan laat staan dat ik weet of er bij een nieuwe SW versie de nederlandse taal bij staat.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Het probleem is dat de Wotan server niet officieel van SE is en dat je door de firmware te veranderen eigenlijk 'illegaal' bezig bent.rooie60 schreef op zondag 17 december 2006 @ 02:43:
Schijnbaar denken jullie,laat die muts het zelf maar uitzoeken als ze nog niet eens weet wat wotan is,maar niet iedereen is zo bij de tijd als jullie,er zijn ook mensen die die ervaring niet hebben.
Ik wordt afgescheept met wotanserver en voor de rest mag ik het zelf uitzoeken,1000 duizend x word deze site bezocht en niemand die me ff verder helpt,thnx jongens,want ik denk dat ik de enige vrouw ben hier.
Ik ben nokia gewend en heb die ook zelf geupdate via NSU,maar SE updaten heb ik nog nooit gedaan laat staan dat ik weet of er bij een nieuwe SW versie de nederlandse taal bij staat.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
iemand enig idee?l-burna schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:19:
iemand enig idee hoe ik dat Sony Ericsson File Manager icoontje van mijn desktop kan verwijderen?
heel lang geleden heb ik dit verwijdert met een tweak tool, maar ik ken de naam van dat programma niet meer.
tips anyone?
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Verwijderd
Wilde hem er ook af hebben, heb daarom gewoon een tijd gewacht totdat Windows aangeeft je bureaublad op te ruimen. Als je het icoontje gewoon niet gebruikt, staat hij vanzelf in de lijst met op te ruimen iconen. Daarna is 'ie weg
Tweakui inderdaad onder desktop en hoepla, weg is het.Speedy-Andre schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:26:
[...]
Was dat niet tweakui
Er zijn er wel meer trouwens, beetje googelen kan geen kwaad
Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.
ja thnx, die was het.clasimodo schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:41:
[...]
Tweakui inderdaad onder desktop en hoepla, weg is het.
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
het is hier geen helpdeskrooie60 schreef op zondag 17 december 2006 @ 02:43:
Nee het is hier een plek om mensen er toe over te halen hun branded toestel te unlocken wat imho tegen je aankoopvoorwaarden indruist?
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
[ Voor 20% gewijzigd door Graham op 18-12-2006 12:19 ]
Hij zegt nu dat hij geen foto kan vinden:Speedy-Andre schreef op zondag 17 december 2006 @ 02:16:
[...]
Heb je het pad waar de foto's staan bij connection options ingevuld?
Bij mij is dat \Telefoongeheugen\Camera-album\100MSDCF\
[ Voor 31% gewijzigd door jorisdekloris op 18-12-2006 15:04 ]
Tierelier
Wat een goed onderbouwd verhaal!!! Je hebt helemaal gelijk.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
[ Voor 5% gewijzigd door SuperPaddo op 18-12-2006 18:18 ]
Je moet er wel een beetje rekening mee houden dat niemand het hier post als z'n telefoon gewoon normaal functioneerd, dus er zullen er een hoop zijn waar het gewoon goed gaat.. Ik heb de telefoon pas een maandje dus kan je vraag nog niet beantwoorden..SuperPaddo schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:08:
Net het e.a. gelezen over dit toestel, lijkt me leuker opvolger van mijn 3 jaar oude Siemens s55.
Echter moet het toestel minimaal 2 jaar meegaan, en ik lees heel wat berichten van mensen die het toestel opgestuurd hebben. Voornaamste euvel lijkt mij de joystick, hoe kwetsbaar is deze?
Dat moet andersomD467 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:50:
[...]
Hij zegt nu dat hij geen foto kan vinden:
''Did not find a photo on your mobile!''
1) Er staan zat foto's op...
2) Hij hoort toch een foto te maken?
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Mijn K750 is nu 18 maanden oud en ik heb nog steeds geen problemen met de joystick of andere knopjes terwijl ik hem dagelijks gebruik.SuperPaddo schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:08:
Net het e.a. gelezen over dit toestel, lijkt me leuker opvolger van mijn 3 jaar oude Siemens s55.
Echter moet het toestel minimaal 2 jaar meegaan, en ik lees heel wat berichten van mensen die het toestel opgestuurd hebben. Voornaamste euvel lijkt mij de joystick, hoe kwetsbaar is deze? Vrienden van mij die een K750i hebben, hebben een slecht werkende joystick, en in dit topic las ik ook al het e.a. over mensen waar de stick slechter werd.
Ik heb een 1 jaar oude W800i en ook met mijn stick is nog niks aan de hand, werkt nog prima.SuperPaddo schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:08:
Echter moet het toestel minimaal 2 jaar meegaan, en ik lees heel wat berichten van mensen die het toestel opgestuurd hebben. Voornaamste euvel lijkt mij de joystick, hoe kwetsbaar is deze? Vrienden van mij die een K750i hebben, hebben een slecht werkende joystick, en in dit topic las ik ook al het e.a. over mensen waar de stick slechter werd.
Kan ik beter zoeken naar een ander toestel, of toch de gok wagen? (ik doel dus vooral op reacties van mensen die deze gsm al vanaf 'het begin' hebben..) edit: (Missch is dan de k618 meer wat voor mij, geen joystick...)
[ Voor 6% gewijzigd door Sterretje6 op 18-12-2006 20:47 ]
Samsung Galaxy Note 3
Verwijderd
Ik heb mijn K800i nu een kleine 5 maanden, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het als een zeer prettige telefoon ervaar, zonder problemen! Mijn zegen heb je..SuperPaddo schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:08:
Kan ik beter zoeken naar een ander toestel, of toch de gok wagen? (ik doel dus vooral op reacties van mensen die deze gsm al vanaf 'het begin' hebben..) edit: (Missch is dan de k618 meer wat voor mij, geen joystick...)
Nokia 5110*Nokia 6150*Siemens S35*Siemens S45*Nokia 6610*SE T610*Nokia 6630*SE K750*SE K800*Samsung U600
Je móest eens weten wat ik allemaal zelf al uitgezocht en gedaan had!! en hoeveel anderen ik al geholpen heb met advies,zónder te zeggen dat ze 'zeiken' maar goed arrogantjes zullen er altijd blijven...........in ieder toppicJdeBruijn schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:12:
[...]
Ik hoop dat het tijdstip waarop je dit gepost hebt iets te maken heeft met de inhoud. Er is verdomme nog geen halve dag verstreken of je begint hier al te zeiken. Dit is wel een tweakers forum, er wordt hier wel een en ander van je verwacht qua zelfredzaamheid, het is geen beginners.nl ofzo. Dat laatste geldt overigens niet alleen voor jou, maar voor een groot deel van de posts in dit topic, probeer jezelf eens te redden met wat gezond verstand!
edit: In jouw geval dus naar de verkoper terugggaan..
Ik heb de telefoon een maandje of 4 in m'n bezig gehad, 2 weekjes geleden gestolenSuperPaddo schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:08:
Misschien moest je dat inderdaad dan eens laten weten in je post.rooie60 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:19:
Je móest eens weten wat ik allemaal zelf al uitgezocht en gedaan had!!
Ik vind dat je zeikt omdat je na een paar uur al de conclusie trekt dat niemand je wilt helpenen hoeveel anderen ik al geholpen heb met advies,zónder te zeggen dat ze 'zeiken' maar goed arrogantjes zullen er altijd blijven...........in ieder toppic
Bedankt het werkt nu! Ik moest het selecteren inplaats van de locatie zelf op te geven!Speedy-Andre schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:00:
[...]
Dat moet andersom![]()
Eerst maakt ie een foto en dan kan ie hem pas gaan zoeken![]()
Het verschil is misschien dat ik de foto's in het foongeheugen zet en jij op je kaart, dan moet je aangeven dat hij op de kaart moet zoeken
Met de testknop kan je zien of hij uberhaupt wel een foto gaat nemen, zo niet dan is er iets loos met de verbinding (instelling)
[ Voor 7% gewijzigd door D467 op 19-12-2006 16:22 ]
Verwijderd
Ik las vandaag op blogger dat het bloggen alleen nog in America werkt. Je kan wel een email sturen om te bloggen maar dan kan je niet fotobloggen. Ik heb zelf t-mobile met web 'n walk. Ik hoor graag als iemand een betere mogelijkheid weet zonder te moeten mms-en (want dat is duur).Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:24:
IK heb sinds kort een k800i met een orange abonnement, en ik het Orange World.
Nu heb ik een probleem:
- ik kan niet foto bloggen. In het menu verschijnt niet de keuze 'naar weblog'; Ik heb ergens gelezen op dit forum dat fotobloggen bij Orange alleen lukt via internet access. Ik heb internetprofielen op internet acces gezet, maar het helpt niet. Ook heb ik via de orange website de instellingen voor internet access laten opsturen. Maar daar ligt het ook niet aan. Overigens lukt het ook niet via internet access het internet op te gaan (dat doe ik door op de toets voor internet te drukken, links op de k800i).
Nu vraag ik me af of het aan mijn umts-kaart ligt. Daar Orange net umts heeft heb ik een week na aankoop de simkaart omgeruild voor een umts-simkaart. Zouden er andere instellingen zijn voor umts internetprofielen.
Herkent iemand dit? Weet iemand een oplossing?
Vandaag is het feest en morgen ook.
Ik heb zojuist een nieuwe blog aangemaakt met foto en gelijk een google account erbij, werkt prima hoor (met Kpn mobile)GeJe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:38:
[...]
Ik las vandaag op blogger dat het bloggen alleen nog in America werkt. Je kan wel een email sturen om te bloggen maar dan kan je niet fotobloggen. Ik heb zelf t-mobile met web 'n walk. Ik hoor graag als iemand een betere mogelijkheid weet zonder te moeten mms-en (want dat is duur).
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Klopt als een bus. Orange heeft in Orange world nog wel een fotoalbum zitten, waarin je foto's kan uploaden vanaf de telefoon (via mail), maar dat is natuurlijk toch wat anders.TheRitz schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:58:
Het heeft al in één van de andere K800 topics maar bij Orange hebben ze het op hun branded toestellenj eruit gesloopt. Dus de blogging optie is gewoonweg uit het menu. Tenminste, dat heb ik er van begrepen. Mijn Orange K800i kan ook niet bloggen.
Verwijderd
cool, maar stuur jij mms-jes of gebruik je je internetverbinding? Of emails? en met welke instellingen. Want als ik de foto-blog gebruik dan krijg ik de foutmelding dat er geen site kan worden aangemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:26:
Blog werkt hier gewoon hoor (tmobile)
http://ikbentim.blogspot.com
Zou wel mooi zijn als het kan maar dan moet iemand het gemaakt hebben, indien dat al mogelijk is omdat te doen. Wifi gaat denk ik al niet lukken aangezien de K800i dat niet heeft dus zou het sowieso via bluetooth moeten.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 07:58:
Is er ook de mogelijkheid om een SIP (VOIP) client op deze telefoon te gebruiken?
Dus als ik bijvoorbeeld thuis ben dat ik via bluetooth/wifi met de PC kan verbinden en dan daarmee verbonden wordt met het internet waar ik mijn Xs4all VOIP account kan gebruiken?
Ik kan dit helaas niet vinden, deze functie zou ik wel goed kunnen gebruiken.
Verwijderd
Verwijderd
Probeer eens: Utrecht, Nederland en Maastricht, Nederland (of eventueel Netherlands)SAICRJMPM schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:56:
Google maps kent Utrecht niet en Maastricht niet als je Find Location kiest uit het menu. Amsterdam kent hij wel. De interface is bij mij Engels. Maakt dit uit? Kent hij die plaatsen wel als ik de NL versie download? Ik heb het idee dat interface taal toch niks moet uitmaken omdat het zoeken en het downloaden van de map op een Google server plaatsvindt.
Verwijderd
Jup... op het eerste ogenblik zou je denken dat het via bluetooth wel mogelijk is om zoiets te realisiseren (dataoverdracht is snel zat etc, zelfs misschien nog via USB (alleen USB is iets minder makkelijk)). Je zou dan een soort SIP client nodig hebben die via Bluetooth communiceert met je PC waarop een SIP client/server staat die weer alles doorsluist naar het internet/buiten. Tenminste ongeveer zoiets zou denk ik wel mogelijk moeten zijn. Ik zal ook eens flink zoeken en mocht ik wat vinden zal ik het uiteraard hier posten. Volgens mij zijn er nog meer personen (ook met andere GSM's) die zoiets wel handig lijkt. Programmeren kan ik zoiets helaas niet zelf, maar misschien lezen sommige programmeurs ook wel dit idee.Graham schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:36:
[...]
Zou wel mooi zijn als het kan maar dan moet iemand het gemaakt hebben, indien dat al mogelijk is omdat te doen. Wifi gaat denk ik al niet lukken aangezien de K800i dat niet heeft dus zou het sowieso via bluetooth moeten.
Ik zal zelf eens wat rond googlen maar ik denk dat het weinig resultaat gaat op leveren.
Verwijderd
De laatste versie staat hier:@Bas-FR: dat is idd. een instellingsding van je provider, inderdaad klantenservice bellen om extra instellingen te sturen. Wat voor convert programma bedoel je eigenlijk?
Heb je Orange world wel geactiveerd eigenlijk? Als je dat hebt, en je hebt de juiste instellingen kan je het profiel "internet acces" selecteren zoals ik in http://gathering.tweakers...message/27126988#27126988 al beschreven heb.
Staat enkele pagina's terug. Zoals JdeBruijn al heeft gemeldt.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:47:
@ Graham: welke instellingen heb jij gekregen van Orange, want bij jou is het wel gelukt toch? En jij had toch ook Orange?
Verwijderd
Orange heeft een van de beter klantenservices al je het mij vraagt. En komt ook altijd goed uit de bus. Maar goed.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:04:
Wat een klote klantenservice van Orange he, niet normaal. Dat kun je toch geen service nomen?! Hing eerst vanmiddag al 10 min. aan de lijn heb ik eindelijk iemand aan de lijn, instellingen aangevraagd, ontvang ik geen smsIk proberen via de site, aangevraagd, ontvangen, geinstalleerd, doet ie het weer niet. Ik net weer gebeld weer 10 min. aan de lijn! nog niemand, "al onze medewerkers zijn momenteel blabalala, blijft u alstublieft aan de lijn" Ja dat zou ik ook zeggen als zij aan mij verdienen. Maarjah nu heb ik nog niets..
wat is dat opera mini dan precies want ik probeer het met dat knopje naast de "c" op je phone en dan bij bookmarks (voer adres in) Lukte me eerst wel om op die site te komen maar nu dus helemaal niet meersnap er weinig van.. Later nog maar eens proberen.. Niemand heeft het bestandje ergens staan?
Verwijderd
Nou de service is ook goed als je ze eenmaal te pakken hebt maar het duurt zolang voordat je ze te pakken hebt. Eerst een menu door zoeken van tig functies voordat je pas iemand aan de lijn hebt. En dan ook nog vaak dat je (te) lang moet wachten (10 min, aan de lijn gehangen). Maar als je eenmaal iemand aan de lijn hebt dan goede service klopt.Graham schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:24:
[...]
Orange heeft een van de beter klantenservices al je het mij vraagt. En komt ook altijd goed uit de bus. Maar goed.
Opera Mini is een browser voor de K800i, zie de TS daarvoor.
Twee dingen:Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:31:
Maar weer ff ontopic.. TS? ben niet zo'n held met afkortingen..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind het vergelijkbaar klinken. Je kunt ook bij de EQ weer van alles instellen en met de headset klinkt het ook goed. Goede bass. Maarre k heb zelf geen w800 i gehad dus echt vergelijken kan ik het niet. Maar een boel vrienden hebben ook allemaal SE-toestellen en de K800i klinkt minstens zo goed.Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:59:
Wie kan me helpen:
Wie kan mij vertellen of het mp3 (walkman)geluid en volume van de K800i hetzelfde is als dat van de W800i.Voor mij belangrijk om te weten.Alvast bedankt
Langste wat ik ooit heb moeten wachten is 3 minuten en ik heb redelijk wat keren gebeld over het aantal jaren dat ik bij Orange zit. Maar goed misschien heb ik gewoon geluk. Ligt er natuurlijk ook aan wanneer je belt. Met andere woorden vermijdt de spitsurenVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:31:
Nou de service is ook goed als je ze eenmaal te pakken hebt maar het duurt zolang voordat je ze te pakken hebt. Eerst een menu door zoeken van tig functies voordat je pas iemand aan de lijn hebt. En dan ook nog vaak dat je (te) lang moet wachten (10 min, aan de lijn gehangen). Maar als je eenmaal iemand aan de lijn hebt dan goede service klopt.
Ah mooi zo. Hij houdt sowieso constant verbinding volgens mij. Alleen haalt hij data op als je dus een locatie zoekt.Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 08:55:
Nou het is gelukt. Het was bij orange fout gegaan. Er stond in de computer wel dat ik gekoppeld was aan Orange World en dat het geactiveerd was maar in het netwerk was het niet verwerkt ofzo. Hij heeft het toen handmatig ingesteld.
Ziet er leuk uit dat programma, klopt het dat hij constant verbinding maakt als je een locatie zoekt? Ik zie steeds dat wereldbolletje in beeld boven in. Hij geeft ook aan hoeveel kb hij gebruikt..
Ik kan me iets herinneren over mega bass wat niet op de K800i zit maar wel op de W800i. Echter weet ik dat niet zeker. Zie de SE site daarvoor.Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:59:
Wie kan me helpen:
Wie kan mij vertellen of het mp3 (walkman)geluid en volume van de K800i hetzelfde is als dat van de W800i.Voor mij belangrijk om te weten.Alvast bedankt
[ Voor 13% gewijzigd door Graham op 21-12-2006 13:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 16:20 ]
Verwijderd
Druk eens op de aan/uit toets... niet ingedrukt houden maar gewoon 1 keer drukken... vervolgens met je joystickje naar beneden scrollen. Zie je daar ergens het icoontje waar je het over hebt... Dit zijn de verschillende profielen die je kunt kiezen... Zou het graag voor je nakijken maar.... lees bericht hierbovenVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:46:
Ik heb sinds kort een k800i en ik heb een raar icoontje in de bovenste balk staan. Ik heb al in de handleiding gekeken en daar kan ik het niet terug vinden....
Het icoontje ziet er uit als 2 kleine flatgebouwtjes achter elkaar. (grijs met blauw).
Weet iemand wat dit kan zijn? Ik kan het eventueel wel natekenen in paint.
Er zit geen 'megabass' op maar met de EQ kan je wel zoiets instellen.Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:59:
Wie kan me helpen:
[ Voor 74% gewijzigd door D467 op 21-12-2006 20:09 ]
Ik heb het gevoel dat omdat Blogger nu uit de betafase is, er af en toe wat dingen niet helemaal goed gingen met het mobiel bloggen.. althans, het werkte de afgelopen weken een beetje crappy.GeJe schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:02:
Op wonderlijke wijze werkt het het fotobloggen via t-mobile nu wel. Ik heb werkelijk niks aangepast. Mocht het dus ooit een keer niet bij jullie werken probeer het gewoon nog een paar keer op verschillende tijdstippen.
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Verwijderd
ja is die update al uit.Volgens esato nog nietD467 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:40:
Is er alweer een nieuwe update uit of?
EDIT:
@Offtopic?
- Heb zoals jullie al weten al een tijd de k800I met een abbo van hi.... vind het wel slechte service dat 75% beltegoed opvragen gewoon NIET werkt! Ik hoor dit ook van anderen mensen... doen ze dit expres? Lijkt er wel op....
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 20:53 ]
Een nieuwe he.... Wat is er allemaal in gefixxed?Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:34:
[...]
ja is die update al uit.Volgens esato nog niet.jammer
Verwijderd
Thanx,heb toch maar weer de W800i opgehaald.Is en blijft gewoon een topperSpeedy-Andre schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:46:
[...]
Er zit geen 'megabass' op maar met de EQ kan je wel zoiets instellen.
Ik kan hem niet met de W800 vergelijken, maar wel met de K750, met een hpm-70 headset kan hij even hard.
Bij Esato zag ik nogal veel geklaag over het volume, ik weet niet of ze daar doof zijn geworden van hun K750/W800 of dat een bepaalde vroege serie van de K800 echt zacht speelt![]()
De mijne is iig vergelijkbaar met de K750
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 17:23 ]
Verwijderd
Is dat niet je profiel "kantoor"? (NL instelling) Daarbij staan 2 kantoorgebouwtjes. Is volgens mij gewoon een profiel. Kun je bij instellingen veranderen of de aan/uit knop kort indrukken..Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:46:
Ik heb sinds kort een k800i en ik heb een raar icoontje in de bovenste balk staan. Ik heb al in de handleiding gekeken en daar kan ik het niet terug vinden....
Het icoontje ziet er uit als 2 kleine flatgebouwtjes achter elkaar. (grijs met blauw).
Weet iemand wat dit kan zijn? Ik kan het eventueel wel natekenen in paint.
Verwijderd
Dankjewel, het was inderdaad het kantoor profiel.... Waarschijnlijk heeft mijn broertje met mijn telefoon gespeeld en dit per ongeluk aangezet.Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 07:27:
[...]
Is dat niet je profiel "kantoor"? (NL instelling) Daarbij staan 2 kantoorgebouwtjes. Is volgens mij gewoon een profiel. Kun je bij instellingen veranderen of de aan/uit knop kort indrukken..
grtz bas
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Ja.alleen is hij alleen voor wotan uit.De bluetooth stabititeit was verandert volgens iemadn van esato.Verder weet k niet.D467 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:35:
[...]
Een nieuwe he.... Wat is er allemaal in gefixxed?
Toch effe gekeken naar updates, helaas nog niksVerwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:19:
[...]
Ja.alleen is hij alleen voor wotan uit.De bluetooth stabititeit was verandert volgens iemadn van esato.Verder weet k niet.
Verwijderd
Je kan een eigen username kiezen en invoeren (Google blog) en daarna is je blog vanaf elke pc of mobiel te bekijken en te editten.Borix schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 22:43:
is die blogfunctie gepersonalizeerd op mobiel of simkaart. dus op wie zijn naam staat ie?
Dit gaat toch via het ''internet'' van de telefoon?Speedy-Andre schreef op zondag 24 december 2006 @ 01:01:
[...]
Je kan een eigen username kiezen en invoeren (Google blog) en daarna is je blog vanaf elke pc of mobiel te bekijken en te editten.
De blog is niet aan je mobiel of sim gekoppeld.
Ja maar alleen met bluetooth nog niet met kabel.Royz schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:38:
Iemand de k800 al werkend met Vista?
Nokia 5110*Nokia 6150*Siemens S35*Siemens S45*Nokia 6610*SE T610*Nokia 6630*SE K750*SE K800*Samsung U600
It ain't stupid if it works!
Dat klopt (ik heb de mijne op de K800 aangemaakt als test), maar een blog wil je aan anderen laten zien en dan moet het op een pc ook goed gaanD467 schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:42:
[...]
Dit gaat toch via het ''internet'' van de telefoon?
Verwijderd
Verwijderd
Bluetooth messenger heeft niks met internet te maken, gewoon een IM client over bluetooth.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 19:05:
Is hier al iemand van jullie op internet geraakt met bluetooth?
Ik heb bluetooth messenger enal al geprobeerd maar hij vind nooit device
Lees dit:En met miniopera gebruikt hij nogaltijd mijn provider netwerk...
Mvg, Matthias
En zie dit:dit te kunnen doen moet je de SonyEricsson Device Explorer (SE J2ME SDK) op je pc installeren en een internet browser op je telefoon installeren.
Download hier SE J2ME SDK.
http://k800.se-info.nl/sesp/SEklein.gif Download hier Opera Mini 2.0 (jad-file)
http://k800.se-info.nl/sesp/SEklein.gif Download hier Opera Mini 2.0 (jar-file)
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 20:08 ]
???????vr6-only schreef op zondag 24 december 2006 @ 15:12:
product is niet nog eens uit en jij klaagt al dat de huidige programma's niet werken?
Aan berichten als "???" hebben we hier niks, als je niet weet wat hij bedoelt kun je dat ook anders aangeven
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 22:22 ]
de SEk800i is niet zo goed met foto's maken op iets donkere plekken.. helaasVerwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 22:18:
Hey,
Ik was in hoek van holland en d8 laat ik is een mooie foto maken:
[afbeelding]]
Maar nou istie eigenlijk helemaal niet zo goed gelukt. Het was wel aan het schemeren. Maar wat heb ik nou fout gedaan? Ik had geen hogere belichting, geen zoom e.d. De rest staat zo'n btje op Automatisch. Op imageshack zietie er hetzelfde uit als origineel.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Picture Quality ook op fine gezet?Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 22:18:
Hey,
[afbeelding]]
Maar nou istie eigenlijk helemaal niet zo goed gelukt. Het was wel aan het schemeren. Maar wat heb ik nou fout gedaan? Ik had geen hogere belichting, geen zoom e.d. De rest staat zo'n btje op Automatisch. Op imageshack zietie er hetzelfde uit als origineel.
Ik kreeg precies het zelfe.Phusebox schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 10:21:
hmm ik heb dus een probleem met de updater, en die staat hier nergens tussen zo te zien;
als ik de updateservice start krijg ik de volgende error:
"java.lang.reflect.InvocationTargetException"
heb de nieuwste java versie e.d. geinstalleerd. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
je telefoon koos ISO640, dat is extreem hoog voor een telefoon, zoals vermeld kun je dan beter voor night fotografie kiezen, maar hou rekening mee met sluitertijden van 1 sec en langer. Je foto van nu had ook al een sluitertijd van 1/8, wat best lang al is.Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 22:18:
Hey,
[afbeelding]]
Verwijderd
He, bedankt voor je reactie. Ik heb me eens wat verdiept in deze termen. Mijn foto's zijn genomen van 16-17 uur:nomad85 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 14:28:
[...]
je telefoon koos ISO640, dat is extreem hoog voor een telefoon, zoals vermeld kun je dan beter voor night fotografie kiezen, maar hou rekening mee met sluitertijden van 1 sec en langer. Je foto van nu had ook al een sluitertijd van 1/8, wat best lang al is.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nou ja ! Ik zeg alleen maar dat hij wel werkt! met een software pakket ( myphoneexplorer) op vista en met welke mogelijkheid (Bluetooth) maar goed advies blijft advies als dat niet gewaardeerd wordt so be it!Spike1506 schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:23:
[...]
Aan berichten als "???" hebben we hier niks, als je niet weet wat hij bedoelt kun je dat ook anders aangeven
En verder bedoelt hij dat Windows Vista nog niet uit is hier in Nederland voor de consument en je dus ook nog niet kunt verwachten dat Sony er al software voor heeft.
Verder doet bij mij MyFriends sinds enige weken niet meer werkt, heb smartvas als server, maar op hun site lees ik op het forum dat er nog meer mensen zijn met klachten dat het niet werkt (weet iemand dus nog een goede server voor myfriends, niet yamigo want die schijnen ook dit probleem te hebben)
Een kameraad van me heeft de N73 en ik vind het persoonlijk niet fijn werken, toetsen zijn veels te klein en menu is verre van overzichtelijk, maar je hebt meer vrijheid met je mobiel omdat er symbian erop staat, zo heeft hij een volwaardige navigatie systeem met behulp van TomTom. Ook is de klepje voor de camera bij de k800i brak en voelt fragiel aan en bij de Nokia niet.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 21:43:
mmm die review van de n73 ziet er toch echt wel goed uit, alleen ik ben zo bang dat ik weer de verkeerde keuze maak, en em toch minder fijn vind dan een SE toestel, zoals nu met de d900 het geval is. Grote scherm van de n73 is dan wel weer n groot voordeel. ppffff ik kan altijd zo heerlijk twijfelen
Btw: Jgoessens ik nam aan dat je over de k800 had mbt die fotos ?
Verwijderd
Ja ,met betrekking op de k800i met de foto's.Het is echt een mooie telefoon de k800i en echt de moeite waard.Het klopt inderdaad dat het klepje en de joystick minder is,dit is al beter geworden in de nieuwere lichting van de toetstel.K heb nog de eerste lichting dus daarom moet k straks naar dynafix mijn telefoon brengen(kapotte joystick en het camera klepje wat los zit)Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 21:43:
mmm die review van de n73 ziet er toch echt wel goed uit, alleen ik ben zo bang dat ik weer de verkeerde keuze maak, en em toch minder fijn vind dan een SE toestel, zoals nu met de d900 het geval is. Grote scherm van de n73 is dan wel weer n groot voordeel. ppffff ik kan altijd zo heerlijk twijfelen
Btw: Jgoessens ik nam aan dat je over de k800 had mbt die fotos ?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq