Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een ipaq 3970 met 2003 erop,nu heb ik tomtom 6.010 build7720 met de benelux kaart,alleen een plaatsnaam zoeken duurt lang,wel 5 seconden voor hij met suggesties komt...ook het navigeren gaat maar met 2fps lijkt het.
er zit een sandisk ultra III in van 1gig,met tt5 draaid alles soepel
heb ik gewoon nog een beta of is dit de versie die ze in de winkel verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Volgens mij is die versie zeker 1 van de eerste versie 6. En aan je geheugenkaart zal het niet liggen aangezien hij tijdens het navigeren nauwelijks je geheugenkaart aanspreekt. En zoiezo is de ultra III zo'n beetje de snelse kaart die je kunt kopen. Lijkt me dus een compatibiliteitsprobleem. Misschien tomtom ff updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
De 6.010b7720 is gewoon retail zoals hij in de winkel ligt. Een update ga je dus zeker nog niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verder heb ik de kaartversie 652.1204 benelux met major roads.

maar ook het slepen van de kaart gaat langzaam en houterig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat is dat toch met dat guam...? Is dat een land ofzo? Ligt dat uberhaupt in europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:03:
Wat is dat toch met dat guam...? Is dat een land ofzo? Ligt dat uberhaupt in europa?
Volgens Wikipedia is Guam een eilandje in de Pacific onder Amerikaanse jurisdictie, maar verder enigszins onafhankelijk. Dus bij deze weten alle illegale gebruikers waar ze hun vers gedownloade TomTom behalve in Europa en US mainland nog meer kunnen gebruiken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:31:
verder heb ik de kaartversie 652.1204 benelux met major roads.

maar ook het slepen van de kaart gaat langzaam en houterig
Probeer anders even of je van iemand een oudere kaart kan gebruiken.
v6.50 is namelijk van TeleAtlas, en de v6.52's zouden van NavTeq zijn. Zou niks mogen uitmaken, maar ja...
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 06:30:
[...]

Volgens Wikipedia is Guam een eilandje in de Pacific onder Amerikaanse jurisdictie, maar verder enigszins onafhankelijk. Dus bij deze weten alle illegale gebruikers waar ze hun vers gedownloade TomTom behalve in Europa en US mainland nog meer kunnen gebruiken ;).
Ik vraag me trouwens af van waar die kaart komt, want voor zover ik kan zien is die kaart niet te koop op te site van TomTom. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm...nu doet ie helemaal niet meer automatisch installeren :S

gare zooi!

sorry als ik iets deed wat niet mocht...not m\y intention...

later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hoe werkt het trouwens als je een andere PDA hebt of krijgt, qua activering? Ik heb net een Pocket LOOX N560 en m'n Mio 168 verkocht, dus ik wil graag TT6 op de LOOX draaien. Doen ze daar erg moeilijk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TT6 op mijn Qtek s100 geinstalleerd en het draait prima, alleen had ik bij installatie aangegeven dat ie op mijn 2Gb card moest komen maar als ik met file-explorer kijk is de TomTom map op de sd leeg en staat er een map navigator in "my device".
aangezien ik geheugen tekort kom voor andere applicaties wil ik die navigator map verplaatsen en de links in de \windows\programs aanpassen. Gaat dit werken of kan ik beter opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 06:30:
[...]

Nou als ik die foto's zie kun je er prima vakantie houden. Ik stem de vakantie gewoon af op de kaarten die er op mijn tomtom staan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:57:
Ik heb TT6 op mijn Qtek s100 geinstalleerd en het draait prima, alleen had ik bij installatie aangegeven dat ie op mijn 2Gb card moest komen maar als ik met file-explorer kijk is de TomTom map op de sd leeg en staat er een map navigator in "my device".
aangezien ik geheugen tekort kom voor andere applicaties wil ik die navigator map verplaatsen en de links in de \windows\programs aanpassen. Gaat dit werken of kan ik beter opnieuw installeren?
TT maakt 3 mappen. Eentje in Programs Files (Navigator), eentje in My Device (TomTom) en eentje in My Documents (ook TomTom).
Na analyze van de cab-file (waar de installatie dus mee gebeurd), is het path waar de software wordt geinstalleerd hardcoded naar Program Files\Navigator.
WM5 mag dus mooi komen vragen waar hij het moet zetten, de cab-file-settings zeggen dat het onder Program Files komt.
Ik denk dus niet dat je het ergens anders gaat kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij mss helpen,

Ik had tom tom geinstalleerd op mijn N73...heb die eraf gegooid.

Maar nu wil ie niet meer opnieuw installeren nadat ik hem op de root van mijn mini-sd heb gepleurd...

bij toepassingen staat ie als niet geinstalleeerd....als ik dan wil installeren zegt ie "Kan niet installeren"

Iemand een idee..ikzelf dacht aan een harde reset van mijn phone, maar dan ben ik alles kwijt he?

contacten/sms/etc

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:11
Fire69 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:28:
[...]

TT maakt 3 mappen. Eentje in Programs Files (Navigator), eentje in My Device (TomTom) en eentje in My Documents (ook TomTom).
Na analyze van de cab-file (waar de installatie dus mee gebeurd), is het path waar de software wordt geinstalleerd hardcoded naar Program Files\Navigator.
WM5 mag dus mooi komen vragen waar hij het moet zetten, de cab-file-settings zeggen dat het onder Program Files komt.
Ik denk dus niet dat je het ergens anders gaat kunnen zetten.
kijk hier eens, daar kun je zelf aangeven waar een cab file komt te staan. Ik gebruik dat ook om mijn PocketPC geheugen te ontzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Welke mappen heeft iedereen hier op zijn sd kaartje staan? Ik heb een 2 gig geheugenkaartje en wil tomtom 6 zo instaleren dat alles gedekt is. Nu weet ik dat je met die pluskaarten tegenwoordig heel ver komt maar ik wil graag detail-kaarten. Wat kan ik het beste instaleren?

-Benelux plus 200mb
-West en centraal europa 1,55 gb
-Polen Tsjechië Hongarije Slowakije 52.8mn
-Great Britain 104 mb

Of hoe hebben jullie dat gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Benelux Plus voor dagelijks gebruik.
W & C Europa voor verder. Deze gebruik ik niet constant omdat ik het vervelend vind dat je moet wachten tijdens het intypen van een stad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Laatst online: 13-09 00:05
Servor schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:22:
Hoe werkt het trouwens als je een andere PDA hebt of krijgt, qua activering? Ik heb net een Pocket LOOX N560 en m'n Mio 168 verkocht, dus ik wil graag TT6 op de LOOX draaien. Doen ze daar erg moeilijk over?
Eénmalig - nee. Uiteraard wel de originele aankoopbonnen bij de hand hebben, en het kan wel eens handig zijn om die te faxen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

Fire69 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:22:
Benelux Plus voor dagelijks gebruik.
W & C Europa voor verder. Deze gebruik ik niet constant omdat ik het vervelend vind dat je moet wachten tijdens het intypen van een stad...
Goed idee, niet eerder aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een Qtek 9100 (MDA Vario) waarop ik TomTom Navigator 6 heb draaien, het probleem is echter dat ik geen kaarten kan installeren...

Het programma staat op m'n memory stick, en daar zet ik dan vervolgens de mappen ook op maar alleen de Guam map 'pakt' ie. Als ik bijvoorbeeld de mappen van de Benelux derop zet op de zelfde manier als die Guam mappen vind ie nog steeds alleen de Guam mappen... :?

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:03:

Maar nu wil ie niet meer opnieuw installeren nadat ik hem op de root van mijn mini-sd heb gepleurd...

bij toepassingen staat ie als niet geinstalleeerd....als ik dan wil installeren zegt ie "Kan niet installeren"

Iemand een idee..ikzelf dacht aan een harde reset van mijn phone, maar dan ben ik alles kwijt he?

contacten/sms/etc

alvast bedankt!
Ik hoop dat hier een oplossing voor is, want ik heb dux exact hetzelfde! nadat ik m eraf heb gegooid, met geen mogelijkheid weer terug te krijgen..

Het schijnt dat het iemand is gelukt nadat hij een update had laten doen van zn firmware bij een servicepoint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:56

Prosperot

Today is a gift...

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:03:

contacten/sms/etc

alvast bedankt!
Ik heb het opgelost via:
Backup van de telefoon via PC suite
Harde reset *#7370#
Restore van de telefoon via PC Suite

Na de restore had ik alle instellingen en mn contacten/sms weer terug èn kon ik tomtom opnieuw installeren.
suc6 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat *#3730# is toch gewoon hetzelfde als bij instellingen terug naar fabrieksinstellingen? dat heeft bij mij namelijk niet geholpen, hij blijft aangeven bij toepassingen 'niet geinstalleerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TT6 retailversie met TT muis werkend op nokia N80 met ck-7w aangesloten via BT. Ze werken tegelijk (dus geluid TT via carkit), enige probleem wat ik heb is dat het lijkt dat de carkit "te laat" reageert, dus je hoort bijv: 500M rechtsaf, ipv na500M rechtsaf, als ik de carkit niet aansluit en via speaker werk doet ie het wel goed. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een maat van mij had dat ook, de carkit vangt het idd te laat op, en laat dus woorden weg.. volgens mij had hij er niks aan kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe ik fatsoenlijk POI's kan laten weergeven op mijn benelux kaart? Ik heb via http://poiplace.oabsoftware.nl/index.php bijv. het bestandje burger_king.ov2 op de mini SD kaart van mijn N73 in de map Benelux gezet. Hij herkent hem netjes, maar ik wil ook het burger king logo op mijn kaartje zien. Uiteraard staat bij 'Zet NP's aan/uit' de categorie Burger King aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:34:
Kan iemand me vertellen hoe ik fatsoenlijk POI's kan laten weergeven op mijn benelux kaart? Ik heb via http://poiplace.oabsoftware.nl/index.php bijv. het bestandje burger_king.ov2 op de mini SD kaart van mijn N73 in de map Benelux gezet. Hij herkent hem netjes, maar ik wil ook het burger king logo op mijn kaartje zien. Uiteraard staat bij 'Zet NP's aan/uit' de categorie Burger King aan.
Ik heb ook een N73 en benelux map maar lukt me niet POI te installeren
Hoe heb je het gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk slecht voor het scherm dat bepaalde delen/pixels van het scherm tijdens een lange rit meer dan 2 uur op dezelfde kleur staan? TFT's kunnen namelijk toch inbranden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Ik gebruik mijn PDA al ongeveer 3 jaar iedere (werk)dag waarbij deze de hele dag aanstaat met Tomtom en backlight en alles.

Bij mij is er nog niets ingebrand dus dat valt wel mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Master__R op 23-10-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:41:
[...]

Ik heb ook een N73 en benelux map maar lukt me niet POI te installeren
Hoe heb je het gedaan?
Ik had bestand burger_king.ov2 gewoon naar de map benelux gekopieerd. Maar ik wil de icoontjes enzo erbij hebben.

Edit: Ik heb het al, gewoon een bmp bestandje met dezelfde bestandsnaam in de map gooien en klaar!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een tip voor de N73 gebruikers.. probeer tomtom er NIET af te halen (de-installeren) want daarna is het mij niet meer gelukt om het opnieuw geinstalleerd te krijgen.. ;) dus als je dit wilde proberen (net als ik) niet doen.. ik ben nu nog steeds aan het kloten tt6 werkend te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:36
wvkreg schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:57:
Voordat er het woord illegaal valt? Ik heb de licentie. Is het mogelijk om de kaarten van TOMTOM6 PDA op een TomTom One SD card te installeren?
Iemand nog een idee of suggestie voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 23:12:
Even een tip voor de N73 gebruikers.. probeer tomtom er NIET af te halen (de-installeren) want daarna is het mij niet meer gelukt om het opnieuw geinstalleerd te krijgen.. ;) dus als je dit wilde proberen (net als ik) niet doen.. ik ben nu nog steeds aan het kloten tt6 werkend te krijgen
Je moet een harde reset geven, hierna kan je tom tom weer installeren. Ik had er ook last van op mijn E60 nadat ik tom tom had verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiz0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-07-2022
Prosperot schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:37:
[...]

Ik heb het opgelost via:
Backup van de telefoon via PC suite
Harde reset *#7370#
Restore van de telefoon via PC Suite

Na de restore had ik alle instellingen en mn contacten/sms weer terug èn kon ik tomtom opnieuw installeren.
suc6 !
Kijk hier hebben we wat aan!

Dat gaan we vanavond proberen!

Thanks...ik laat je wat weten of het gelukt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvkreg schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:31:
[...]

Iemand nog een idee of suggestie voor mij?
Volgens mij wel, weet het niet zeker.
Met TT5 is dit wel het geval, hier kun je meerdere apparaten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel een Mitac Mio P350 thuis liggen met daarop TomTom 6. Als ik deze opstart sluit hij af en toe gelijk weer af. Je krijg dan het opstart scherm te zien. Dat verdwijnt en je komt dan gewoon weer bij de startpagina van je PDA (today). Dit doet hij af en toe. Als je het dan een paar keer probeert, dan start hij vanzelf wel normaal op. Heeft iemand van jullie een idee hoe dan komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:15:
Ik heb momenteel een Mitac Mio P350 thuis liggen met daarop TomTom 6. Als ik deze opstart sluit hij af en toe gelijk weer af. Je krijg dan het opstart scherm te zien. Dat verdwijnt en je komt dan gewoon weer bij de startpagina van je PDA (today). Dit doet hij af en toe. Als je het dan een paar keer probeert, dan start hij vanzelf wel normaal op. Heeft iemand van jullie een idee hoe dan komt??
Je bent niet de enige, een kennis van me heeft dat ook.
Ik heb TT6 op mijn Nokia N80 staan, en hier heeft hij dat ook weleens.

Kan dus heel goed een bug van TomTom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 12-09 07:56
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 23:12:
Dat klopt, dat had ik namelijk ook. In die N73 worden blijkbaar gegevens achter gelaten in een soort register. Het is wel eenvoudig weer op te lossen, een harde reset dmv de code: *#7780#. Let wel op! je bent al je gegevens weer kwijt!.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiz0r
wat voor reset is nu de goede? *#7370# of *#7780#...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiz0r schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:42:
wat voor reset is nu de goede? *#7370# of *#7780#...:)
*#7370#: Soft-format, wist het telefoongeheugen

Dit is wat ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiz0r
okay...ik zal gewoon proberen...wel eerst backupje maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
wie weet hoe ik tt6 op mijn Nokia 9300I krijg.
Ben in het bezit van de Full DVD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik978 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:26:
wie weet hoe ik tt6 op mijn Nokia 9300I krijg.
Ben in het bezit van de Full DVD...
Niet. De installer is niet compatible met die versie van Symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Er is wel een versie voor de 9300i, hier op't werk reeds meerdere malen geinstalleerd.
Of die versie op jouw full-dvd staat is een andere vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:17:
[...]

*#7370#: Soft-format, wist het telefoongeheugen

Dit is wat ik weet.
Helaas, 7370 of 7788 maakt bij mij niets uit, hij laat nog steeds de installatie bestand staan bij mn toepassingen.. en dat moet juist eruit.. ook heb ik mijn contacten er nog steeds in staan.. en die horen er toch ook uit te zijn na de reset? alleen de indeling van mn knoppen zijn veranderd (links standaard bericht en rechts klok) maar verder dus niets echt verwijderd.. helaas..

Dan moet ik denk ik toch maar een update laten doen, want dan gaat hij toch echt helemaal leeg?

Bedankt voor de tips, maar bij mij heeft het niet geholpen, hopelijk wel bij de andere mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiz0r
niet best om te horen....tis trouwens 7780 ip 7788 maar waarschijnlijk bedoel je dit ook!

Een harde reset is volgens mij met een bepaalde toetsen combi het toestel uit- en aanzetten maar welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 12-09 07:56
Qoute uit een ander forum:

*#7370# reset de N73, default settings, je bent dan wel je contacts, connection
settings, etc kwijt.

Brute-force hard reset;
zet je N73 uit, dan de "3 key", de "groene call key", de "* key" alle tegelijkertijd
indrukken en dan de N73 opstarten met de "power key", en dan al deze 4 keys ingedrukt houden tot dat de reset voltooid is. (niet getest)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiz0r
doe hem eerst eens deinstalleeren bij toepassingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigSurf schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:31:
[...]

kijk hier eens, daar kun je zelf aangeven waar een cab file komt te staan. Ik gebruik dat ook om mijn PocketPC geheugen te ontzien.
lijkt nuttig alleen bestaat de downloadsite niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renzo4000 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:47:
Brute-force hard reset;
zet je N73 uit, dan de "3 key", de "groene call key", de "* key" alle tegelijkertijd
indrukken en dan de N73 opstarten met de "power key", en dan al deze 4 keys ingedrukt houden tot dat de reset voltooid is. (niet getest)[/i]
Neem maar van mij aan dat dit een fabeltje is... het werkt niet.
Het enigste wat op een N73 werkt om Tomtom er weer op te zetten is de firmware er bij een Nokia Service Point weer opnieuw op te laten zetten. Ik heb hetzelfde probleem gehad. En mijn pech was dat ze me niet de nieuwe firmware erop hebben gepleurd maar nog steeds de 1ste versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:56

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Heb al genoeg gehoord dat Navigator 6 werkt op de Nokia N73, maar nog steeds niet hoe. Ik heb de orginele DVD. Cab-file uitgepakt en in de root van de SD geplaatst. Vervolgens gaat m'n telefoon iets installeren en Tomtom werkt. Even wat 'voices' in de map Tomtom gegooid en die werken ook.

Alleen blijft ik het volgende houden: No maps found. Ik heb al gelezen dat ik ze in de root van de SD moet zetten? Dit werkt niet. Cabfile heb ik uitgepakt en in de root gezet, maar helaas. Via Tomtom Home kan ik niets installeren omdat de N73 niet ondersteund wordt.

Hoe hebben de mensen dit werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 15:22
martinweb.nl schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:41:
Cab-file uitgepakt en in de root van de SD geplaatst. Vervolgens gaat m'n telefoon iets installeren en Tomtom werkt. Even wat 'voices' in de map Tomtom gegooid en die werken ook.

Cabfile heb ik uitgepakt en in de root gezet, maar helaas. Via Tomtom Home kan ik niets installeren omdat de N73 niet ondersteund wordt.

Hoe hebben de mensen dit werkend?
CAB-files zijn volgensmij alleen voor Windows bestuurde apparaten. Als je m op een nokia draaiend wil krijgen zul je een symbian versie moeten kopen. Ik heb Tom tom 6 wel perfect draaien op mn E70, kaarten van west en centraal europa erop, loopt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiz0r schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:49:
doe hem eerst eens deinstalleeren bij toepassingen?
Dat had ik toen dus gedaan, en nu staat daar ook netjes niet geinstalleerd.. maar probeer m dan nog maar is een keer opnieuw te installeren ;) zelfde bestanden staan er nog gewoon op.. werkt dus niet meer.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiz0r schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:28:
niet best om te horen....tis trouwens 7780 ip 7788 maar waarschijnlijk bedoel je dit ook!

Een harde reset is volgens mij met een bepaalde toetsen combi het toestel uit- en aanzetten maar welke?
Idd, bedoelde ook 7780.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Acroach schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:58:
[...]
CAB-files zijn volgensmij alleen voor Windows bestuurde apparaten. Als je m op een nokia draaiend wil krijgen zul je een symbian versie moeten kopen. Ik heb Tom tom 6 wel perfect draaien op mn E70, kaarten van west en centraal europa erop, loopt als een trein.
Nee hoor, HOME kan (zelfs onder MacOSX) CAB files uitpakken. Dan maakt het niet uit welk platform daarna de uitgepakte files gaat gebruiken.
Misschien gewoon een kwestie van "niet helemaal" legale versie?

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Acroach schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:58:
[...]

Ik had al een GPS ontvanger, heb dus alleen de software gekocht. Deze DVD is voor zowel voor PocketPC als Symbian. Via TomTom Home kun je dit installeren en die installerd vanuit een cab-file, ook op Symbian. Echter TomTom Home herkend de N73 niet, dus kun je niet op die manier installeren. Als je de cab-file uitpakt en zelf op het SD-kaartje zet werkt het al.

Alleen nog een manier vinden om de kaartjen erop te zetten.

Edit:

Oplossing:

Gewoon cab-file uitpakken en in root zetten in de map Benelux en het werkt. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Martin?81 op 25-10-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Geen TomTom-updates upgrades voor de Pocket PC

De website baseert zich op een mailtje van het TomTom Support Team. Op de vraag of er voor gebruikers van TomTom Navigator 5 een update naar versie 6 zal worden uitgebracht, werd geantwoord dat er inderdaad geen upgrade komt. Gebruikers kunnen alleen nog het volledige pakket kopen. Die beslissing is niet erg verrassend, omdat TomTom 6 alweer een tijdje beschikbaar is. Als TomTom een update had willen uitbrengen, hadden ze dat inmiddels wel gedaan.

In vergelijking met de TomTom GO komen de gebruikers van TomTom Navigator er nogal bekaaid af. Alle GO-bezitters kregen via de desktopsoftware TomTom Home namelijk een gratis firmware-upgrade naar versie 6 van de software; ook bij oudere modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiz0r
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:10:
[...]

Dat had ik toen dus gedaan, en nu staat daar ook netjes niet geinstalleerd.. maar probeer m dan nog maar is een keer opnieuw te installeren ;) zelfde bestanden staan er nog gewoon op.. werkt dus niet meer.. ;)
Ja ik heb precies gedaan zoals jij het hebt gedaan...we zitten dus alle 2 in hetzelfde schuitje...!

Maar al die resetten werkten bij jou dus niet? Ik heb gisteravond geen tijd meer gehad en dus ook niet kunnen testen. Van de andere kant lijkt het me sterk dat je alleen met een software update dit probleem kunt behelpen...maargoed we zullen zien...hou me op de hoogt aub hoe je het opgelost hebt!

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05
Ik gebruik TomTom 6 nu op mijn Nokia N80, dit gaat allemaal prima, maar ik had een vraag als ik gebeld wordt in TomTom kan in netjes opnemen, hij mute TomTom, alleen is het mogelijk om het gesprek dan in Hands Free te voeren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiz0r schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:36:
[...]

Ja ik heb precies gedaan zoals jij het hebt gedaan...we zitten dus alle 2 in hetzelfde schuitje...!

Maar al die resetten werkten bij jou dus niet? Ik heb gisteravond geen tijd meer gehad en dus ook niet kunnen testen. Van de andere kant lijkt het me sterk dat je alleen met een software update dit probleem kunt behelpen...maargoed we zullen zien...hou me op de hoogt aub hoe je het opgelost hebt!

grtz
Nee, die resetten werken bij mij niet.. ik denk dat je een echte reset alleen dus bij een firmware update kunt doen.. dus dan is t opzich wel logisch dat alleen dan alles leeg is, maar het klopt gewoon niet natuurlijk dat je t niet opnieuw kan installeren.. :( alleen de servicepoint zit hier niet echt om de hoek helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiz0r
service point is half uurtje rijden van hier dus is te doen...vrijdag mss eens doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes ;) en laat t ff weten als je geweest bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
martinweb.nl schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 00:04:
Ik had al een GPS ontvanger, heb dus alleen de software gekocht. Deze DVD is voor zowel voor PocketPC als Symbian. Via TomTom Home kun je dit installeren en die installerd vanuit een cab-file, ook op Symbian. Echter TomTom Home herkend de N73 niet, dus kun je niet op die manier installeren.
N73 is toch gewoon een Symbian S60 3rd edition? SD kaartje in reader, via 'wijzig apparaat' S60 selecteren en gewoon kiezen wat je op de SD wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Ik kom er net achter dat er 2 verschillende merk kaarten zijn voor TomTom6 :?

Versie 652.x is van Navtec
en
Versie 650.x is van Teleatlas

Dat meld ik hier maar even, voor de mensen die dit niet weten..

[ Voor 20% gewijzigd door Hoyden op 25-10-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

tiz0r schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:04:
service point is half uurtje rijden van hier dus is te doen...vrijdag mss eens doen!
Vreemd dat het bij jullie niet werkt, hier werkte het wel...

Maar goed, tegenwoordig hoef je voor een software update niet meer naar het servicecenter. Dat kan gewoon thuis vanaf je eigen PC. (legaal!!)

http://www.nokia.co.uk/no...html?orig=/softwareupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
Weet iemand of je de orange c500, c550 en of c600 met tomtom 6 aan de praat krijgt. Ik zie in dit topic er niets over en ook op de website van tomtom staat ie niet.

Ik vind het trouwens wel tof dat je de Europa map kunt kopen zonder gps muis dan kun je je oude of een betere gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiz0r
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:27:
Succes ;) en laat t ff weten als je geweest bent ;)
Ik heb gisteravond nog eens geprobeerd. De mini-sd kaart heeft een paar dagen uit mn telefoon gezeten. Heb me een nieuwe tom tom geregeld en warempel het installeerde...benelux plus map meteen erop gezet en het werkt als een zonnetje...

Vraag me niet hoe het komt....
Modbreak:GoT is geen warez-uitwisselbord.

Ik heb dus geen format oid gedaan..wel de geheugenkaart geformatteerd (uiteraard)

Ik ben echt blij dat het nu wel werkt :)

enne Prosperot die updates kunnen nog neit gedaan worden voor de N73!

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 27-10-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal
Heeft iemand een installatiehandleiding voor TTN6 voor de smartphones (N6670), Het lukt mij niet om de software geinstalleerd te krijgen. Bijvoorbaat dank

8)7 O-)

Iedereen die TTN6 koopt, krijgt daar een installatiehandleiding en een activatiecode bij. Heb je die niet, dan kunnen we je niet helpen...

[ Voor 29% gewijzigd door Canaria op 26-10-2006 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:19:
Hallo allemaal
Heeft iemand een installatiehandleiding voor TTN6 voor de smartphones (N6670), Het lukt mij niet om de software geinstalleerd te krijgen. Bijvoorbaat dank

8)7 O-)
Die staat vast wel op de DVD die je hebt gekocht.
Mafketel schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:40:
Weet iemand of je de orange c500, c550 en of c600 met tomtom 6 aan de praat krijgt. Ik zie in dit topic er niets over en ook op de website van tomtom staat ie niet.

Ik vind het trouwens wel tof dat je de Europa map kunt kopen zonder gps muis dan kun je je oude of een betere gebruiken.
Windows mobile smartphones worden niet ondersteund.

[ Voor 40% gewijzigd door Bierkameel op 26-10-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TT6 geinstalleerd op m'n vario. Maar als ik op het icoontje 'contactpersoon'klik zie ik al mijn contactpersonen (telefoonboeklijst). Als ik vervolgens op een van de contactpersonen klik, geeft tt 'niets gevonden aan' wat doe ik verkeerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:50:
Ik heb TT6 geinstalleerd op m'n vario. Maar als ik op het icoontje 'contactpersoon'klik zie ik al mijn contactpersonen (telefoonboeklijst). Als ik vervolgens op een van de contactpersonen klik, geeft tt 'niets gevonden aan' wat doe ik verkeerd??
Heb je bij die contactpersonen wel adres e.d. ingevoerd want anders weet TT6 niet waarhij heen moet navigeren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Bierkameel schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:05:
[...]

Die staat vast wel op de DVD die je hebt gekocht.

[...]

Windows mobile smartphones worden niet ondersteund.
WM 5 smartphones worden wel ondersteund. Alle files staan gewoon op de DVD voor alle ondersteunde versies. Check het plaatje van de TS. En kijk dan goed naar de doos. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:10
Ik heb een vraag. Ik heb een Nokia E61 en hierop heb ik (een legale) TomTom 6 geinstalleerd met de BeNeLux erop. Maar wat mij nu opvalt is dat het nogal traag werkt. Zodra er een stem aanwijzing komt zie je dat het beeld "bevriest" en daarna verder gaat. Hebben meer mensen hier last van?

Hiervoor had ik een C500 met TomTom 5 en dit werkte altijd perfect dus ben eigenlijk nogal teleurgesteld.

Ik heb de support afdeling van TomTom al gemailed maar krijg nog geen reactie.

Hopelijk hebben jullie een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Misschien dat het een bug is met de E61. Vraag het anders ook even in het topic daar, want misschien dat er meer mensen zijn met het zelfde probleem.

Als het om een bug gaat, dan moet tomtom nog een update maken.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:GoT is geen warez-uitwisselbord.

[ Voor 91% gewijzigd door NMe op 27-10-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiz0r
Modbreak:GoT is nog steeds geen warez-uitwisselbord.

[ Voor 88% gewijzigd door NMe op 27-10-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik in TT 6 zien welke versie ik heb. In TT 5 kon ik in het menu altijd de versie zien. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
MSalters schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:27:
[...]

Eénmalig - nee. Uiteraard wel de originele aankoopbonnen bij de hand hebben, en het kan wel eens handig zijn om die te faxen.
Gisteren opnieuw geinstalleerd en ik kon zonder moeite activeren op m'n nieuwe PDA. Raar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:26:
Hoe kan ik in TT 6 zien welke versie ik heb. In TT 5 kon ik in het menu altijd de versie zien. Zie ik iets over het hoofd?
In het beginscherm op het icoontje van je satelliet-ontvangst tikken, dan krijg je een nieuw venster met rechtsonder de versie.
Als je daar nog eens op tikt, krijg je terug een venster met een hele hoop versie-info van TT zelf, je kaart, je gps-driver, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of de tomtom wireless GPS receiver ook werkt met de HP Ipaq 2110?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarno1974t
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-07 20:45
pennywiser schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:48:
Ik zit met het volgende probleem. Tomtom 6 draait netjes op mijn iPAQ 6515, 2 GB SD kaart met Western Europe, TT account ingesteld, update-je binnengehaald via gprs (via TT Plus Services).. Tot zover alles goed..

Echter, eens in de zoveel tijd wist ie mijn thuis locatie, favorieten en recente items. Iemand enig iedee waar dat door komt?
Heey, dat heb ik ook! Had met TTN3 nergens last van, TTN5 deed al moeilijk en nu met TTN6 hetzelfde probleem.

Misschien ligt het aan de SD-kaart? De mijne is een toshiba 256 MB.

Ben heel benieuwd of je al een oplossing hebt; vind er trouwens ook weinig van terug op www

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:11:
weet iemand of de tomtom wireless GPS receiver ook werkt met de HP Ipaq 2110?
Inmiddels een complete lijst gevonden op pdashop.nl met pda's waar hij compatible mee zou moeten zijn. Misschien handig voor anderen (als aanvulling op de start post)

Acer n310
Acer n311
Acer N50
Acer N50 Premium
ASUS MyPal A620BT
Asus Mypal A730W
Dell Axim X3i
Dell Axim X50
Dell Axim X50v
Dell Axim X51
Dell Axim X51v
E-Ten G500 GPS-smartphone
E-Ten G500+
E-Ten M500
E-Ten M600
E-Ten M600+
HP iPAQ 2210
HP iPAQ 4150
HP iPAQ 4350
HP iPAQ 5550
HP iPAQ h6340 GSM/GPRS
HP iPAQ hx2110
HP iPAQ hx2190
HP iPAQ hx2410
HP iPAQ hx2490
HP iPAQ hx2750
HP iPAQ hx2790
HP iPAQ hx4700
HP iPAQ rw6815 Personal Messenger UK
HP iPAQ rx3715
HP iPAQ rx4240
HTC S310 Smartphone
HTC TyTN NL
HTC TyTN UK
i-mate Jam
i-Mate JAMin
i-mate JASJAR
i-Mate K-JAM
i-mate PDA2k
i-mate SP3i Smartphone
i-Mate SP5m
iPAQ 1940
iPAQ 3870
iPAQ 3970
iPAQ 5450
KPN Palm Treo 650
Mio Digiwalker 336 BT
MiTAC Mio 558
Motorola MPx220
Nokia 6600
O2 Xda II
Orange SPV C500
Orange SPV E-200
Orange SPV M1000
Palm LifeDrive 4 GB
Palm Treo 650
Palm Tungsten E2
Palm Tungsten T
Palm Tungsten T2
Palm Tungsten T5
Palm TX
Palm Zire 72S
palmOne Tungsten T3
Qtek 2020 GSM/GPRS
Qtek 8020
Qtek 8060
Qtek S100 GSM/GPRS
Qtek S110
Qtek/HTC 2020i
Qtek/HTC 8300
Qtek/HTC 8310
Qtek/HTC 8500
Qtek/HTC 9000
Qtek/HTC 9090
Qtek/HTC 9100
Qtek/HTC G100
Qtek/HTC S200
Sony Clie PEG-TG50
Sony Ericsson P800
Sony Ericsson P900
Sony Ericsson P910
T-Mobile MDA
T-Mobile MDA III
T-Mobile MDA Vario
T-Mobile SDA
Toshiba e740

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
^^

Ik link de ts even naar jou post.

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounzzzzz
  • Laatst online: 15-08-2024
Ik heb hier tomtom draaien op mijn p990i met navigator 6.020 (7900) met maps van van tomtom go 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

SandeR schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:35:
Ik kom er net achter dat er 2 verschillende merk kaarten zijn voor TomTom6 :?

Versie 652.x is van Navtec
en
Versie 650.x is van Teleatlas

Dat meld ik hier maar even, voor de mensen die dit niet weten..
Klopt het dat de Sybian TT6 de 652 kaarten niet herkent? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:17
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:27:
[...]

Inmiddels een complete lijst gevonden op pdashop.nl met pda's waar hij compatible mee zou moeten zijn. Misschien handig voor anderen (als aanvulling op de start post)

Nokia 6600
Nokia 6600 geschikt voor tomtom 6? Ik dacht dat er nog geen ondersteuning was voor 1st en 2nd generation Symbian? Of heb ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Lijst is voor BT GPS? Dus niet voor Navigator 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Vraagje: ik draai nu TT6 op mijn Loox N560 en ik heb een flits-abbo bij TomTom zelf genomen. Dat werkt allemaal prima, ook updaten via Bluetooth (GPRS foon) werkt goed. Alleen, ik wil graag spaarzaam om gaan met mijn GPRS bundel en heb Bluetooth dus standaard uit staan. Maar nu zeurt TT bij elke keer opstarten dat er geen draadloze verbinding kon worden gemaakt. Ook onder het rijden komt deze melding om de zoveel minuten voorbij. Is dit uit te zetten? In principe vind ik updaten via TomTom Home (dus gedockt) voldoende eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Voro de volledigheid: TT6 werkt ook prima op mijn HP iPaq 5450.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jversteeg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-04-2022
Servor schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:07:
Vraagje: ik draai nu TT6 op mijn Loox N560 en ik heb een flits-abbo bij TomTom zelf genomen. Dat werkt allemaal prima, ook updaten via Bluetooth (GPRS foon) werkt goed. Alleen, ik wil graag spaarzaam om gaan met mijn GPRS bundel en heb Bluetooth dus standaard uit staan. Maar nu zeurt TT bij elke keer opstarten dat er geen draadloze verbinding kon worden gemaakt. Ook onder het rijden komt deze melding om de zoveel minuten voorbij. Is dit uit te zetten? In principe vind ik updaten via TomTom Home (dus gedockt) voldoende eigenlijk.
Ik wil misschien ook een flits-abbo nemen bij tomtom maar heb wat vragen:
Hoe bevalt de service jou? m.a.w. hoe vaak zijn er updates en zijn de mobiele controles een beetje betrouwbaar? Volgens de site van tomtom worden deze namelijk ook doorgegeven.
En hoe vaak worden de updates binnen gehaald als je onderweg bent? Ik zie namelijk in het menu
dat je dit in kunt stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:27:
[...]

ASUS MyPal A620BT
Op forum.pocketinfo.nl staat:

NIET compatibele PDA's:
- ASUS A620(BT) (Soundfehler. Nur per Hardreset lösbar)
- Toshiba E830 (nur mit legalem ResHack unter QVGA)
- Typhoon MyGuide 5500(XL) (Soundfehler. Nur per Hardreset lösbar)

Kan iemand uitsluitsel geven? Voordat ik naar de winkel vlieg om tomtom6 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
jversteeg schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:39:
[...]

Ik wil misschien ook een flits-abbo nemen bij tomtom maar heb wat vragen:
Hoe bevalt de service jou? m.a.w. hoe vaak zijn er updates en zijn de mobiele controles een beetje betrouwbaar? Volgens de site van tomtom worden deze namelijk ook doorgegeven.
En hoe vaak worden de updates binnen gehaald als je onderweg bent? Ik zie namelijk in het menu
dat je dit in kunt stellen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in een opwelling het abbo afgesloten heb en er nog maar weinig mee gedaan heb. Volgens mij zijn er amper mobiele controle updates want soms heb ik maar eens in de paar dagen een update, daar kunnen nooit mobiele controles bij zitten natuurlijk. Of hopeloos outdated. Onderweg lijkt hij eens in de 10 minuten te willen updaten.

Aansluitend op mijn laatste vraag hier: het updaten is uit te zetten door 'Automatisch updaten' (duh) in het plus menu uit te schakelen. Zat op de verkeerde plaats te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Hallo, ik heb vandaag TomTom 6 gekocht nu had ik een hele grote lijst met flistpalen en tracject controles, alleen ziet TomTom niet allemaal kan ze ook niet toe voegen via de NP.

Is er misschien een max aantal POI's toegestaan ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het ook via flitspaal.nl doen. Is gratis en kun je kiezen op welke manier je die palen in je pda wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van verschillende gebruikers op dit forum begrijp ik dat ze TT6 gebruiken met TT5 kaarten.
Bij mij herkent TT6 echter niet de TT5 kaart. De TT6 kaart werkt prima. Ze staan allebei op de root van mijn micro SD-kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, bij mij werkt dat dus ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik dacht dat het kaarten waren van een TT Go of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Werken kaarten van de PDA versie van TomTom ook op een TomTom One?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op donderdag 02 november 2006 @ 08:11:
Werken kaarten van de PDA versie van TomTom ook op een TomTom One?
Nope...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Das denk ik erg kort door de bocht... Als je een europapakket koopt is dat ook gewoon voor alle versies bruikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

In TomTom HOME kan ik de applicatie installeren, maps en voices.

Maar daarnaast ook nog Zip Codes voor Great Britain en Nederland terwijl die met de standaard installatie al beschikbaar zijn, wat is het voordeel van die 2 bestandjes dan?

Verder heb ik nog Satellite Imagery Europe en Europe (Basic). Iemand een idee wat je hiermee kan?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.