Signature
Sla bij de volgende landmijn linksaf?BMW_M3 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:26:
Hallo,
Weet iemand waar ik Kroatische\Servisch en of Boscnisch vrouwen stem kan downloaden?
Heb alleen mannen versievind dat irri
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Da's toch alleen voor flitsers? Of mis ik iets?funske schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:38:
[...]
Op www.flitsservice.nl kun je zo'n programma downloaden voor een smartphone met Microsoft Windows Mobile (SmartPhone 2003 / Pocket PC 2002 of 2003).
Kost je alleen je internetverbinding....
Nee,
Skreni kod sledece mine ljevo, majku ti jebem
Als we toch al flauw gaan doen, kan ik het ook
Iemand nog sirrieus?
Signature
Op zich wel een interessante vraag! Moeten we het steeds doen met de stemmen die TT zelf aanlevert of zijn er ook alternatieve stemmen ergens te downloaden/kopen? Bijv. ook in andere talen dan degene die gangbaar zijn.BMW_M3 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:50:
[...]
Nee,
Skreni kod sledece mine ljevo, majku ti jebem![]()
Als we toch al flauw gaan doen, kan ik het ook![]()
Iemand nog sirrieus?
enne..vloeken is verboden op GoT
Verwijderd
Ik sta op het punt om een PDA aan te schaffen. Nu heb ik de keuze tussen een HP ipaq 2190 en 2490. Maakt het nog veel verschil uit tussen welke beide ik kies voor het gebruik van TT6?
En is het verstandig om de TT-gps te kopen, of voldoet een ander ook (bijvoorbeeld de Holux die door nav4all wordt verkocht?)
Hoe kan je zien welke kaartmateriaal versie je hebt?DaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:55:
[...]
Nieuw kaartmateriaal versie 6.75 voor TomTom
Nieuw kaartmateriaal versie 6.75 voor TomTom printen
Elect a clown, expect a circus.
In het hoofdscherm tikken op de balkjes die je gps-ontvangst aangeven. In het nieuwe scherm tikken op het versienummer van TomTom.
Op de PC:
Ga naar de map die je wil checken en open het .pna-bestand die erin staat.
Aangezien ik vaak naar buitenland ben was ik op zoek naar één database waar alle flitspalen in staan. Dat is via de genoemde link te vinden, dus alle flitspalen van europa incl Benelux. Ik weet niet hoe vaak deze database bijgewerkt wordt, zal vast wel ergens op de bewuste site staan... Ik werk hem elke keer dat ik naar het buitenland ga even bij.gram501 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:50:
[...]
Zitten daar ook de Benelux (actuele flitpalen bij??) en zou je hem willen uploaden?
Die zijn er, zie the TomTom website. Wat ik wel zou willen: geen stem! Ik gebruik mijn TomTom vaker voor flitswaarschuwingen (en verkeersinformatie), dan navigatie. Op een bekende weg wil ik liefst alleen voor flitsers gewaarschuwd worden, die aanwijzingen kan ik inmiddels dromen. Bestaat er een "null"-stem? Of kan ik gewoon zo'n stemfiletje leegmaken? Dat werkt in ieder geval niet, een lege .CHK file slaat ie vrolijk over, ondanks bijbehorende .VIF .sl1200 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:59:
[...]
Op zich wel een interessante vraag! Moeten we het steeds doen met de stemmen die TT zelf aanlevert of zijn er ook alternatieve stemmen ergens te downloaden/kopen? Bijv. ook in andere talen dan degene die gangbaar zijn.
enne..vloeken is verboden op GoT
[ Voor 6% gewijzigd door Andre.Koster op 26-04-2007 18:50 ]
Verwijderd
http://cafe.mobil.hr/archive/index.php/t-32872.htmlBMW_M3 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:26:
Hallo,
Weet iemand waar ik Kroatische\Servisch en of Boscnisch vrouwen stem kan downloaden?
Heb alleen mannen versievind dat irri
Volgens mij staan er een paar maar kan dat gebrabbel niet lezen
Mijn flitsers piepen alleen als ze "op de route" liggen. Dan ook geen piep als geen route (en dat geldt ook voor de verkeersinfo overigens). Dat kan ik natuurlijk uitzetten, maar dan dan zijn tweederde van de waarschuwingen niet van toepassing (want van tegenovergestelde of kruisende wegen), en daar wordt ik ook horendol van.Sick Nick schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:20:
Gewoon geen route ingeven? Dan zeurt ie niet over links/rechts of wat dan ook maar roept ie wel voor flitsers als je dat hebt ingesteld bij die POI's.
Overigens ziet Home helemaal geen update, maar dit terzijde.
Gooi gewoon alle stemmen eruit?Andre.Koster schreef op donderdag 26 april 2007 @ 21:31:
[...]
Mijn flitsers piepen alleen als ze "op de route" liggen. Dan ook geen piep als geen route (en dat geldt ook voor de verkeersinfo overigens). Dat kan ik natuurlijk uitzetten, maar dan dan zijn tweederde van de waarschuwingen niet van toepassing (want van tegenovergestelde of kruisende wegen), en daar wordt ik ook horendol van.
Hierbij deeltje 2: Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2
Volgens mij is de ts redelijk informatief en mist er nog weinig. Echter zullen er vast dingen zijn die jullie er graag in willen zien, dus kom maar op!
En veel plezier met het posten in deel 2, maar natuurlijk nadat jullie dit hebben gelezen!
[ Voor 12% gewijzigd door DaannO op 26-04-2007 22:08 ]
Verwijderd
Bij mij hielp het door in de registry de volgende sleutels aan te passen: HKEY_CURRENT_USER\Software\Checkpoint\LastUsedMap De beide waardes moeten overeen komen met de directory zoals die op je geheugenkaart staat.Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:10:
[...]
kan echt niemand mij helpen? niemand bekent met dit probleem? hij blijft gewoon aangeven dat hij niet de kaart kan vinden die tomtom gebruikt. heb alles opnieuw geinstalleerd, juist geconfronteerd maar niets wil baten. wie o wie heeft de oplossing??
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
![]()