Nog thx he loonie! ik heb nu met de ist m'n 9xx tal armor kunnen kopen! sorc heeft nu aura-enchanted Tal-set!
En dus ook meteen full resist..
houdt meteen in dat ik @SCL een 4pd monarch een enlightnenment en een ocul en een stormshield over heb...
Zal binnenkort ook eens wat terug doen voor de SCL-community qua items..
speel toch bijna niet @ scl, maar vindt het nog wel de moeite waard om te probren een exile te scoren... Moet ik dus nog een poosje voor sparen (heb al wel een plain 41%zakarum shield

)
@ HC zit ik nu in act 1 outer cloister NM. tot daar kon ik overal zo doorheen rennen (heb nog steeds m'n angelic set aan! als je dan echter naar andy toegaat, kom je die lightningball spugende beesten tegen, en die vindt m'n merc nog niet zo lekker..
Countess al wel 2 keer gedaan. eerste drop was een eld

2e drop was een sol, dus 't wordt beter.
levellen gaat echter nog steeds sneller als ik baal run @normal, dus dat doe ik voorlopig nog eff.
daarnaast eff m'n quests @ normal afmaken, zodat ik dat iig gedaan heb.. M'n HCrunner is met me meegelift naar NM, dus die zit nu ook in het cloister (en dus ja, ik heb alles in een 2 party gedaan)
Met angelic set
heb nu net gister mila gewisselt voor een war hat met multi-resists, en heb een unique 1skills pala kite shield gevonden waar die nu mee loopt (steelclash) want die geeft 15 resall.
heb nu @nm acceptabele resists, met uitzondering van poison die op 19% zit. Heb resist booties aan en de belt! DE BELT! : Lvl 13 Snowclash. echt een lekker ding. Eigenlijk natuurlijk voor een coldsorc, maar op deze manier kan ik de gewone LI's wel lekker freezen mer spike!
Heb nu een aantal 2 en 3s armors, en ben aan het bedenken wat ik moet gaan maken qua armor...
als ik de angelic set afdoe, kost me dat 75% fireres, en 25% voor de andere ele's (ik wordt overigens nu bijna nooit geraakt; heb een defiance merc en frozen armor) Gelukkig ook nog geen conviction mobs tegengekomen... wel fana's, maar die houden tot nu toe niet van lichtning
hoogste rune die ik nu heb is een ko though, heb eff op de tradesite gechecked was een shaft doet, en voor lem-pul mag ik hem komen halen... nog eff sparen dus... Pit @ nm is nix om te runnen, dus ik zal het moeten hebben van wat toevallig valt. Had Edge nog even uitgeprobeerd op m'n sorc, maar dat helpt niet zoveel aangezien m'n defence niet om doorheen te komen is

Die kan dus naar m'n necro!
komt dus een spirit op m'n sorc ligt al klaar op m'n mule (heb ook een 4s dimblade gevonden en een 4s boog

)
het gaat dus weer goed met kwakke