Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net eindelijk de drie body parts verzameld voor uber tristam! Wie heb er zin om mee te gaan om dit fijne plekje met een bezoekje te vereren? Aangezien ik voor de toegang zorg, is de torch voor mij! Anders geef ik een ist weg!

Daarbij nog de vraag of ik het alleen ook zou kunnen redden met de volgende gear:

guillaume helm
Gore riders boots
Heavens light weapon
Herald of zakarum shield
verdungos belt
highlords amulet
Ravenfrost ring
15% all resist, 5% LL ring
draculs grasp gloves
Duress armor (1221 def)

Merc:

Obedience great poleaxe
Crown of thieves
Stone armor (circa 2000 def)

alleen fire en poison slechts 29 resist, rest 75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bovenstaand = SCL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Ramzzz schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:03:
[...]

Nog nooit problemen mee gehad... draait op mijn iBook G4/933/640MB als een zonnetje.

(tenzij er een coldsorc met Blizzard loopt te strooien, of een Druid / Necro met een lading hulpjes aan komt wandelen, dan gaat de Radeon 9200 een beetje over zijn nek :+)
of ie niet wilt draaien weet ik niet, sinds ie ook niet wilt installeren ;)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diablo normal met mijn warcry barb even met eenbezoekje vereerd. Bastards met hun IM, ik mis beserk (100% magic damage). Maar goed, natuurlijk is mijn bowmercje immuun voor IM, dus we hebben met prachtig teamwork weer de boel daar onveilig gemaakt.
Al snap ik er geen hout van waarom ik met een ligtheninghose zo geraakt wordt, (85% fire en 75% ligt res). Vage bedoeing, maar niets wat wat greater healing potions niet kunnen oplossen.
Kortom, act 5, meet my barb! Met max howl :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:33:
Ik heb net eindelijk de drie body parts verzameld voor uber tristam! Wie heb er zin om mee te gaan om dit fijne plekje met een bezoekje te vereren? Aangezien ik voor de toegang zorg, is de torch voor mij! Anders geef ik een ist weg!

Daarbij nog de vraag of ik het alleen ook zou kunnen redden met de volgende gear:

guillaume helm
Gore riders boots
Heavens light weapon
Herald of zakarum shield
verdungos belt
highlords amulet
Ravenfrost ring
draculs grasp gloves
Duress armor (1221 def)

Merc:

Obedience great poleaxe
Crown of thieves

zla lastig gaan, tis wel haalbaar maar doordat je 75res hebt zal meph moeilijk worden, hoeveel life heb je? en hoeveel def met holy shield? meph doet dus -125%res dus sta je dan nog op -50% li res, ik denk dat tie je dan in 1 klap neer maait, beter dus dat je ff een vriendje met conviction aura mephs conviction aura laat opheffen en dan lekker rammen, ik kan op dit moment ff niet, misschien over een uurtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 18:38:
[...]

zla lastig gaan, tis wel haalbaar maar doordat je 75res hebt zal meph moeilijk worden, hoeveel life heb je? en hoeveel def met holy shield? meph doet dus -125%res dus sta je dan nog op -50% li res, ik denk dat tie je dan in 1 klap neer maait, beter dus dat je ff een vriendje met conviction aura mephs conviction aura laat opheffen en dan lekker rammen, ik kan op dit moment ff niet, misschien over een uurtje
defense is 13,500 met holy shield, heb echter nog 6 skillpoints om te verdelen, waarschijnlijk allemaal defiance om holy shield te boosten, hoeveel extra defense dat geeft weet ik niet. Life heb ik circa 1400, merc heeft might aura, maar misschien toch maar defiance nemen

Mijn accountnaam is trouwens Vincemeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

De basis van mijn Smiter is ook eindelijk af :D
Smite, Holy Shield en Fanata zijn eindelijk maxed, nu maar wat puntjes naar Defiance pompen om zo men Def nog wat hoger te krijgen, maar dat moet wel goed komen :D

Iemand wellicht nog wat tipjes om als Smiter iets beter tegen groepen te kunnen? Krijg het nu vaak nogal benauwd als er een vlinke groep cows aankomt, omdat je er maar 1 tegelijk kan aanvallen :X

Also, iemand ooit een War Scepter/Divine Scepter/Caduceus met Rift runeword gemaakt? Die 20% Chance L16 Tornado on Strike en 16% Lvl21 Frozen orb on Attack(!) leken mij wel leuk, en qua attack speed zijn die dingen ook nog best te doen. Of zijn er slimmere wapens om mee te spelen?

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cipri schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:35:
De basis van mijn Smiter is ook eindelijk af :D
Smite, Holy Shield en Fanata zijn eindelijk maxed, nu maar wat puntjes naar Defiance pompen om zo men Def nog wat hoger te krijgen, maar dat moet wel goed komen :D

Iemand wellicht nog wat tipjes om als Smiter iets beter tegen groepen te kunnen? Krijg het nu vaak nogal benauwd als er een vlinke groep cows aankomt, omdat je er maar 1 tegelijk kan aanvallen :X

Also, iemand ooit een War Scepter/Divine Scepter/Caduceus met Rift runeword gemaakt? Die 20% Chance L16 Tornado on Strike en 16% Lvl21 Frozen orb on Attack(!) leken mij wel leuk, en qua attack speed zijn die dingen ook nog best te doen. Of zijn er slimmere wapens om mee te spelen?
meeste smiters zijn Zmiters

1x sacrifice
20 zeal
20 smite
20 holy shield
20 fanatism
0x defiance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Dalyxia schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:50:
[...]

meeste smiters zijn Zmiters

1x sacrifice
20 zeal
20 smite
20 holy shield
20 fanatism
0x defiance
meeste Zmiters zijn 1pt smite hoor

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Frunz schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:18:
[...]

meeste Zmiters zijn 1pt smite hoor
dan moeten ze wel een leuk wapen op de switch hebben om dmg mee te doen, want van +15% wordt je niet echt vrolijk

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
BasieP schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:34:
[...]

dan moeten ze wel een leuk wapen op de switch hebben om dmg mee te doen, want van +15% wordt je niet echt vrolijk
bij smite draait het ook helemaal niet om de dmg, het gaat om de always hit in samenwerking met crushing blow, en dat dan vooral op bosses (lees: monsters die alleen staan en veel life hebben)
en daarbij maakt die enhanced dmg van smite niet echt veel uit, zo'n grote boost krijg je niet

[ Voor 10% gewijzigd door Frunz op 22-10-2006 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawkEyez
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 11:52
Hallo,

ik ben zojuist weer begonnen met dII.. HCL
mijn account = hawkeye[BBT].

ik zie er naar uit jullie tegen te komen op bnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
wat is een goed proggie om in sp een kant en klare char te maken om te testen?

wil eerst is zo mun gold barb maken, om te kijken of het echt wat is anders wil eens een singer proberen.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

mrboomblaster schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:28:
wat is een goed proggie om in sp een kant en klare char te maken om te testen?

wil eerst is zo mun gold barb maken, om te kijken of het echt wat is anders wil eens een singer proberen.
Gebruik zelf altijd de Hero Editor, die's zeer goed!
Zeker icm de Valor Vault, waar allemaal set/unique/etc items in zitten die je kan importeren :)

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Cipri schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 00:09:
[...]

Gebruik zelf altijd de Hero Editor, die's zeer goed!
Zeker icm de Valor Vault, waar allemaal set/unique/etc items in zitten die je kan importeren :)
aah tnx was al bezig met hero editor maar wist niet hoe je die items er bij kon krijgen. bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HawkEyez schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:42:
Hallo,

ik ben zojuist weer begonnen met dII.. HCL
mijn account = hawkeye[BBT].

ik zie er naar uit jullie tegen te komen op bnet.
Welkom terug dan :D

Zal je wel zien @ HCL =)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:35:
[...]

Welkom terug dan :D

Zal je wel zien @ HCL =)
(HCL)
ben inmiddels met m'n skellymancer op lvl 31 aangekomen. 5 skells, 2mages en een bloodgolum maken het leven van de koeien van Normal volstrekt onmogelijk }:O

nog een paar lvls erbij (zodat ik er een paar skelies bij heb), en dan gaan we echt beginnen aan act 1 NM ( heb de eerste 2 WP's al wel).

Edge werkt idd erg goed op melees, zoals koeien ;)

ga skell mastery iig maxen, evenals skellie zelf.

Daarnaast een aantal puntjes in resists (is pasive, dus die doet tenminste altijd z'n werk) zodat m'n skellies tenminste niet meteen omvallen bij andy straks.

wil nu wel snel naar act 2 om m'n might merc te scoren, dan wordt het pas echt lache!!!

als iemand nog zin heeft om een paar baalies Normal te doen, dan hoor ik het graag, want levellen gaat het snelst in de baalies, en aangezien de party-baals nou niet echt veilig zijn... |:(

@dedl, had een war scythe op je acct gezet; als de reqs te hoog zijn (80str/80dex uit m'n hoofd), moet je het maar eff zeggen, heb als het goed is nog 3 4s poles liggen; zal best iets voor je tussen liggen...

[ Voor 26% gewijzigd door kwakke01 op 23-10-2006 10:37 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:33:

guillaume helm
Gore riders boots
Heavens light weapon
Herald of zakarum shield
verdungos belt
highlords amulet
Ravenfrost ring
draculs grasp gloves
Duress armor (1221 def)

Merc:

Obedience great poleaxe
Crown of thieves

heb het met soortgelijke setup al een paar keer solo gedaan; echter, ik had guardian, met alle resists op 90% (en meer ;) ) Als je mephy dan met salvation aan als eerste neerlegt, kan je dia & baal met gemak tegelijk aan (wel switchen naar fana dan hé)

Heavens moet je 2 sheals in doen, want dan smite je een stuk sneller!

(Might)merc heeft bij mij een eth bonehew met ed/maxdam jewels, een forti en een tal-helm/andy's face

zou die 6 punten in defiance doen, dat is een synergy van Holy shield; dit geeft weer meer defence, en op zoek gaan naar resist charms. (heb je al een torch op je pala?)
De basis van mijn Smiter is ook eindelijk af
Smite, Holy Shield en Fanata zijn eindelijk maxed, nu maar wat puntjes naar Defiance pompen om zo men Def nog wat hoger te krijgen, maar dat moet wel goed komen

Iemand wellicht nog wat tipjes om als Smiter iets beter tegen groepen te kunnen? Krijg het nu vaak nogal benauwd als er een vlinke groep cows aankomt, omdat je er maar 1 tegelijk kan aanvallen

Mijn Zmiter heeft iig de volgende stats als basis:

Voor een zmiter is het idd zaak om iig de volgende te maxen:
sacrifice,(synergy voor zeal), Zeal &Fanaticism.
smite 1, want zoals al vermeld gaat het om de CB

HS is erg belangrijk voor je smite dam, dus als het kan deze ook maxen, echter, dit gaat dan ten koste van je aura's zoals salvation, die je nodig hebt voor ubermeph.

Defiance is een synergy van HS, zodat je qua def goed uitkomt.

zal nog wel eff kijken wat de exacte stats zijn van m'n pala; die is trouwens ook niet perfect gebouwd (meer dan 1 punt in smite..)

[ Voor 31% gewijzigd door kwakke01 op 23-10-2006 11:28 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:53:
[...]

(HCL)
ben inmiddels met m'n skellymancer op lvl 31 aangekomen. 5 skells, 2mages en een bloodgolum maken het leven van de koeien van Normal volstrekt onmogelijk }:O

nog een paar lvls erbij (zodat ik er een paar skelies bij heb), en dan gaan we echt beginnen aan act 1 NM ( heb de eerste 2 WP's al wel).

Edge werkt idd erg goed op melees, zoals koeien ;)

ga skell mastery iig maxen, evenals skellie zelf.

Daarnaast een aantal puntjes in resists (is pasive, dus die doet tenminste altijd z'n werk) zodat m'n skellies tenminste niet meteen omvallen bij andy straks.

wil nu wel snel naar act 2 om m'n might merc te scoren, dan wordt het pas echt lache!!!

als iemand nog zin heeft om een paar baalies Normal te doen, dan hoor ik het graag, want levellen gaat het snelst in de baalies, en aangezien de party-baals nou niet echt veilig zijn... |:(

@dedl, had een war scythe op je acct gezet; als de reqs te hoog zijn (80str/80dex uit m'n hoofd), moet je het maar eff zeggen, heb als het goed is nog 3 4s poles liggen; zal best iets voor je tussen liggen...
Ik doe vanavond wel mee, moet alleen de ancients nog doen. De rest van act 5 ren ik zelf als ik groot en sterk ben :D
Ik heb ook een rare +1 to lightskills amu gevonden, met wat res en leuke mods erop. Misschien als je die ooit weer wilt ptoberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:20:
[...]

Ik doe vanavond wel mee, moet alleen de ancients nog doen. De rest van act 5 ren ik zelf als ik groot en sterk ben :D
Ik heb ook een rare +1 to lightskills amu gevonden, met wat res en leuke mods erop. Misschien als je die ooit weer wilt ptoberen ;)
leuk ja, anders doe ik het gewoon weer met angelic set, die is tot NM act 2 voldoende qua stats, en geeft dus genoeg MF :)

maar nu dan toch maar eerst een summoner...

ga heus weer een sorc bouwen. maar nu eff niet!

trouwens die frenzybarb beviel ook wel (met 2 bloodletters!) :D

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 23-10-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
kwakke01 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:29:
[...]

leuk ja, anders doe ik het gewoon weer met angelic set, die is tot NM act 2 voldoende qua stats, en geeft dus genoeg MF :)

maar nu dan toch maar eerst een summoner...

ga heus weer een sorc bouwen. maar nu eff niet!

trouwens die frenzybarb beviel ook wel :D
Ben ook weer opnieuw (moeten) beginnen met Summoner. Laatste poging, daarna andere build. Ben samen met Pheno's Barb tot Act3 meegegaan. Hij dus verder tot A5, ik (nog) niet. Tijd was op....
Summoner werkt heel prettig overal buiten Maggot Lair en Arcane. Nergens problemen gehad en alleen doodgegaan door stomme fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:15:
[...]

Ben ook weer opnieuw (moeten) beginnen met Summoner. Laatste poging, daarna andere build. Ben samen met Pheno's Barb tot Act3 meegegaan. Hij dus verder tot A5, ik (nog) niet. Tijd was op....
Summoner werkt heel prettig overal buiten Maggot Lair en Arcane. Nergens problemen gehad en alleen doodgegaan door stomme fouten.
Ik zit dus nu in A1 NM, zodat ik iig koeien kan maken. Baalies met deze build gaat nog niet echt, dus ik moet er nog een paar levels bij hebben. Dan zullen m'n skellies wel sterk genoeg zijn om baalruns te dragen... Zou leuk zijn als iemand me van tevoren nog eff Andy NM geeft, zodat ik een mightmerc kan halen ;) : Mightmerc, lvl 15 thorns-aura, Mjummie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
mrboomblaster schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:40:
zo vanaaf maar eens proberen dat weer kunnen spelen zonder lag. gisteren was dat echt niet normaal 180-400 ms :/ niet te doen. moest 3 keer teleport casten voor dat ik vooruit ging.

@tollo ik kan je wel een boostje geven door normal en mss nm vanavond. van het weekend wat minder tijd om te spelen want mun kleine meid is jarig (al 3 jaar alweer wtf gaat snel)
heb denk nog wel zon necro crown voor je dacht ik en heb ook denk wel een wat runes liggen voor je om een insight meej te maken voor je merc.
Boom, ik hou je aan dat aanbod _/-\o_
Kwakke, heb jij misschien nog een 4os Pole voor me om Insight in te maken? Ik verwacht, na Diablo@normal, pas weer problemen een heel eind in Hell. Met 10 skellies, een Might-merc en genoeg mana-regen om CE te casten vlam je zo overal doorheen.
Mijn vorige Summoner had matige gear maar Baal's Minions en Baal zelf (@NM) waren koekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:13:
[...]

Boom, ik hou je aan dat aanbod _/-\o_
Kwakke, heb jij misschien nog een 4os Pole voor me om Insight in te maken? Ik verwacht, na Diablo@normal, pas weer problemen een heel eind in Hell. Met 10 skellies, een Might-merc en genoeg mana-regen om CE te casten vlam je zo overal doorheen.
Mijn vorige Summoner had matige gear maar Baal's Minions en Baal zelf (@NM) waren koekje.
moet je eff zeggen aan wat voor str/dex reqs je zit te denken, zal ik vanaaf eff kijken.

zal ook eff kijken of ik de runes nog heb...

weet iemand trouwens hoe het zit met dam-reduction en thorns? Kan een shaft kopen voor lem, dus dat doe ik dan maar; alleen houdt dit dan ook in dat thorns 30% minder aan dam teruggeeft? Of gaat die dam-reduction er alleen voor mij af, en geef je wel 100% aan thorns-dam terug??

als ie nl maar 70% teruggeeft, komt de ahaft op mij, geeft ie 100% door, dan komt ie op m'n merc; is het een miooie tank ;)

Item Name: Shaftstop
Quality: Unique
Type: Mesh Armor
Stats: Defense: 599-684 (varies)(Base Defense: 198-213)
Required Level: 38
Required Strength: 92
Durability: 45
+180-220% Enhanced Defense (varies)
Damage Reduced By 30%
+250 Defense Vs. Missile
+60 To Life

[ Voor 34% gewijzigd door kwakke01 op 23-10-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:23:
[...]

moet je eff zeggen aan wat voor str/dex reqs je zit te denken, zal ik vanaaf eff kijken.

weet iemand trouwens hoe het zit met dam-reduction en thorns? Kan een shaft kopen voor lem, dus dat doe ik dan maar; alleen houdt dit dan ook in dat thorns 30% minder aan dam teruggeeft? Of gaat die dam-reduction er alleen voor mij af, en geef je wel 100% aan thorns-dam terug??

als ie nl maar 70% teruggeeft, komt de ahaft op mij, geeft ie 100% door, dan komt ie op m'n merc; is het een miooie tank ;)

Damage Reduced By 30%
+250 Defense Vs. Missile
+60 To Life
Kut shaft zoek ik voor mijn barb. Als ie lem waard is, dan is die hell hellforge nog ergens goed voor geweest ;) Alleen ik ben altijd bang voor duped gedoe, dat na een *poef* van Blizzy weer weg is.
Ik kan jullie vanavond wel door nm even heentrekken, indien nodig, no problemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:57:
[...]

Kut shaft zoek ik voor mijn barb. Als ie lem waard is, dan is die hell hellforge nog ergens goed voor geweest ;) Alleen ik ben altijd bang voor duped gedoe, dat na een *poef* van Blizzy weer weg is.
Ik kan jullie vanavond wel door nm even heentrekken, indien nodig, no problemo.
graag, met anya quest is alles toch wat makkelijker...
2 skills erbij van izual :)

ps: lem vindt je toch op NM?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:23:
[...]

Damage Reduced By 30%
+250 Defense Vs. Missile
+60 To Life
Hij geeft de damage terug die hij te verduren krijgt.
Geloof dat als je 30% reduction heb, en je krijgt 100 damage -30% = 70 damage + 1620% (edge+Amp) = 1134 damage returns anders is het 1620 damage returns.

War Scyte is goed.
80 dex heb je ook bijna nodig voor wizspike.

Als ik vanaaf er ben dan HC baals doen @ normal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:00:
[...]

graag, met anya quest is alles toch wat makkelijker...
2 skills erbij van izual :)

ps: lem vindt je toch op NM?? ;)
ps, nee, ik niet. I'm the crapmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:12:
[...]

Geloof dat als je 30% reduction heb, en je krijgt 100 damage -30% = 70 damage + 1620% (edge+Amp) = 1134 damage returns anders is het 1620 damage returns.

War Scyte is goed.

Normal eerst, daarna nightmare is mij prima. Als het goed is ben ik redelijk beschermd tegen gloams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:14:
[...]

Normal eerst, daarna nightmare is mij prima. Als het goed is ben ik redelijk beschermd tegen gloams.
eff lum scoren, kan je een smoke maken ;)

anders even doorsparen voor Ko-Ko-Mal, kan je een schildje maken met resist

nm helemaal is wel lekker, kan ik eff een mule mee laten lopen!

[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 23-10-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:37:
[...]

eff lum scoren, kan je een smoke maken ;)

anders even doorsparen voor Ko-Ko-Mal, kan je een schildje maken met resist

nm helemaal is wel lekker, kan ik eff een mule mee laten lopen!
een lum valt bij mij net, trust me....laat staan ko ko mal :')

Mijn barb zal ook weer untwinked worden, al heb ik nog wel een leuk helmpje voor hem. Hell zal hij untwinked niet kunnen, tenminste, misschien pitruns of zo. Dus een nm runner om items te vergaren, totdat er echt een paar goede items gaan vallen, dan ga ik pas hem solo hell. Runewords zijn bij mij nooit geprobeerd, bij gebrek aan de "hogere" runes.

Mijn setup voor de barb:
Skills:
max howl,
max beserk
max battlecry (voor de stun)
max BO (duh)

Ik zoek eerst een steeldriver (het liefst). Die kan al bij baal normal vallen volgens mij, dus ik run die gast tot ik een ons weeg. In SCL is het echt een geil wapen om te hebben met beserk.
DR op armor, dus shaft, rockstopper en string of ears zou lekker zijn. Volgens mij niet al te dure items, dus ik ga heel veel pgems sparen :)
Nat boots heb ik al voor frw en res, daarnaast een goede handschoen met ias.

Nou heel wat te zoeken dus nog, ooit zal ie op hell lopen :')

[ Voor 55% gewijzigd door Pheno79 op 23-10-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:12:
[...]

War Scyte is goed.

als ie maar 70% dam teruggeeft, dan zet ik wel een 4PG armor op m'n merc, krijgt ie gewwoon veel life ipv veel def ;) doe ik zelf de shaft op.

@pheno, baalen dat er nix valt; heb op HC ook nog niet echt goeie drops gehad... Lem is het hoogste uit HF-NM, terwijl ik op NM SCL al eens um heb gehad!

na ja, gewoon blijven hopen dan maar! met een skellymances kan je iig wel makkelijker rushen, dankzij het meatshield, dus dan doe ik dat wel...

[ Voor 23% gewijzigd door kwakke01 op 23-10-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:52:
[...]

als ie maar 70% dam teruggeeft, dan zet ik wel een 4PG armor op m'n merc, krijgt ie gewwoon veel life ipv veel def ;) doe ik zelf de shaft op.

@pheno, baalen dat er nix valt; heb op HC ook nog niet echt goeie drops gehad... Lem is het hoogste uit HF-NM, terwijl ik op NM SCL al eens um heb gehad!

na ja, gewoon blijven hopen dan maar! met een skellymances kan je iig wel makkelijker rushen, dankzij het meatshield, dus dan doe ik dat wel...
shaft op een necro is te zonde voor woorden. Beter een goede res op je armor vinden of maken met runes. Physiek contact als necro betekent dat je al verkeerd stond, je necros moeten geraakt worden. Je grootste physical vijand is de slinger op hell, die speerkatten met piercing speren.
Gebruik bone armor om die one hit killer voor te zijn.

Natuurlijk zijn gloams je grootste vijand, die gasten zijn redelijk ziek. Ik zag bijna de rode letters in act 4 hell bij Izual en een zooi gloams.... dus lightres zou ik me eerder zorgen om maken dan DR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:02:
[...]

shaft op een necro is te zonde voor woorden. Beter een goede res op je armor vinden of maken met runes. Physiek contact als necro betekent dat je al verkeerd stond, je necros moeten geraakt worden. Je grootste physical vijand is de slinger op hell, die speerkatten met piercing speren.
Gebruik bone armor om die one hit killer voor te zijn.

Natuurlijk zijn gloams je grootste vijand, die gasten zijn redelijk ziek. Ik zag bijna de rode letters in act 4 hell bij Izual en een zooi gloams.... dus lightres zou ik me eerder zorgen om maken dan DR ;)
gloams loop ik altijd zo doorheen; met m'n sorc nooit last van gehad, pala al helamaal niet (blackhorn/tgod/guardian 90%res)

als ik iemand kan laten engagen en hem zichzelf gecontroleerd op mij kan laten doodslaan, zal ik het niet nalaten (ik denk aan izual ;) ) met shaft kan ik wss gewoon rustig m'n potions innemen, en wachten tot ie dood is. tenzijn ik nog te weinig hitpoints heb om dit gecontroleerd te doen... dan mag ie m'n merc proberen;)

bone armor is natuurlijk altijd aan, want zo suicidal ben ik ook weer niet, echt niet :+

heb voor m'n pala nu 4 sigon items, armor/gloves/belt/boots. Moet er dus nog 2, en dan ga ik m'n pala bouwen. weer een conviction met vengeance heb trouwens nog wel een 3s +1 battlecry helm liggen geloof ik pheno, voor als je interesse hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HC baalies @ HC
Kijk aan dat ik mooi.
Kan ik tenminste wat sneller lvl 30 worden voor de revive's :D

Daarna even een edge regelen en een Insight War Scyte ;)
lvl 30 is 25 stats zal ik op 51 str/dex komen :D Dus nog even verder lvl'en op 80 str/dex te komen.
Dan heb ik wel meteen de 75 dex req gehaalt van wizardspike.

Hoef ik er geen hel in te stoppen, kan er een resist/MF jewel in.

-edit-
Shaft op necro is idd zonde kan je beter een viper aan doen en de shaft op je merc.
Shaft niet upgraden ;) hij moet nog wel geraakt kunnen worden :D

Hij doet minder damage terug maar op den duur geeft hij meer damage terug omdat hij langer leeft door de DamReduce.

[ Voor 28% gewijzigd door Derr_Hans op 23-10-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:14:
HC baalies @ HC
Kijk aan dat ik mooi.
Kan ik tenminste wat sneller lvl 30 worden voor de revive's :D

Daarna even een edge regelen en een Insight War Scyte ;)
lvl 30 is 25 stats zal ik op 51 str/dex komen :D Dus nog even verder lvl'en op 80 str/dex te komen.
Dan heb ik wel meteen de 75 dex req gehaalt van wizardspike.

Hoef ik er geen hel in te stoppen, kan er een resist/MF jewel in.

-edit-
Shaft op necro is idd zonde kan je beter een viper aan doen en de shaft op je merc.
Shaft niet upgraden ;) hij moet nog wel geraakt kunnen worden :D

Hij doet minder damage terug maar op den duur geeft hij meer damage terug omdat hij langer leeft door de DamReduce.
ik heb nog -15%req jewels liggen hoor!

Ik ga pas focussen op revives als ik m'n skellies gemaxed heb. Ga ook nog nix in BS stoppen, want zolang ik een boog in handen heb, kan ik die natuurlijk ook gebruiken!

Kan edge ook in een crossbow???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:27:
[...]

ik heb nog -15%req jewels liggen hoor!

Ik ga pas focussen op revives als ik m'n skellies gemaxed heb. Ga ook nog nix in BS stoppen, want zolang ik een boog in handen heb, kan ik die natuurlijk ook gebruiken!

Kan edge ook in een crossbow???
Jeps, alle Bow/XBows.
aan een -15% req heb ik niks aan want scyte heeft 80 reqs, en als er een jewel in zit kan er geen insight meer in ;)

Ik ga geen skellies gebruiken :D
Ik ga voor MAX CE en lvl +/- 15 Revive rest gaat in Golem/Skellie Mastery en Sumon resist + extra AD radius ;) maar als ik lvl 45 ben dan heb ik alles zoals ik wil, dan gaan de masteries omhoog.
Golem Mastry eerst anders is fire golem zo dood.

Mocht je hem in een Xbow doen en je heb je bow over ;) denk aan mij :P

[ Voor 25% gewijzigd door Derr_Hans op 23-10-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:37:
[...]

Jeps, alle Bow/XBows.
aan een -15% req heb ik niks aan want scyte heeft 80 reqs, en als er een jewel in zit kan er geen insight meer in ;)

Ik ga geen skellies gebruiken :D
Ik ga voor MAX CE en lvl +/- 15 Revive rest gaat in Golem/Skellie Mastery en Sumon resist + extra AD radius ;) maar als ik lvl 45 ben dan heb ik alles zoals ik wil, dan gaan de masteries omhoog.
Golem Mastry eerst anders is fire golem zo dood.

Mocht je hem in een Xbow doen en je heb je bow over ;) denk aan mij :P
de req-jewel had in wizzy gekunt voor je dex-requirement ;)

als ik een nieuwe (kruis)boog maak, mag je hem wel hebben hoor! (kan hem natuurlijk ook op een act 1 merc zetten 8) krijg je dan een lvl 30 aura?!? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:07:
[...]

als ik een nieuwe (kruis)boog maak, mag je hem wel hebben hoor! (kan hem natuurlijk ook op een act 1 merc zetten 8) krijg je dan een lvl 30 aura?!? :9
Nope :D
Maar als ik toch al 80 Dex nodg heb voor de scyte, dan heeft hel in wizzy weinig zin.

Maar als je Bramble en Edge gebruik kan je een lvl 30-36 thorns hebben en dat i.c.m AD is dat 2820% - 3300% damage returns :D als je de bow en bramble zelf gebruik dan heb je ook nog de xx% posion bonus en de trang gloves. Dan kan je met minimale skills een aardig posion nova krijgen.

Tis alleen zo duur (bramble ;) )

Bramble heeft ook spirit of barbs deze geeft ook damage returns voor nog meer damage :D
Met AD 580 % extra

[ Voor 29% gewijzigd door Derr_Hans op 23-10-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:07:
[...]

Ik heb voor mijn barb een act 1 merc, ik hoop ooit op een faith bow.
Daar kan geen might merc tegenop :D

Oh, revives voor een skelliemancer: doe maar 1 punt, ze zijn leuk, maar niet zo leuk om zwaar te maxxen op hcl. Op scl heb ik er wel meer punten in gestopt, maar daar is mijn bonewall ook vele malen slechter ;)
Door de + items kan ik er 5 revives rond laten lopen, maar ik heb nooit die behoefte echt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:20:
[...]

Ik heb voor mijn barb een act 1 merc, ik hoop ooit op een faith bow.
Daar kan geen might merc tegenop :D

Oh, revives voor een skelliemancer: doe maar 1 punt, ze zijn leuk, maar niet zo leuk om zwaar te maxxen op hcl. Op scl heb ik er wel meer punten in gestopt, maar daar is mijn bonewall ook vele malen slechter ;)
Door de + items kan ik er 5 revives rond laten lopen, maar ik heb nooit die behoefte echt gehad.
Klopt maar ik leun meer op edge en rivive's.
Met revives heb je minder skill points nodig om 15 + Golem = 16 minions te krijgen en een mercenery plus jezelf is een 18 man's sterke army te krijgen zodat je een leuke Radius heb.

-edit-
Ga dus uit van + 5skills dus lvl 10 revive's is voldoende.

lvl 25 CE is een radius van 10.6
lvl 14 AD (7 + 5 skills + Trang Gloves) 10.6 radius.

Is een leuk gedeelte van het scherm.

Mep er een monster zich stuk op een revive of golem dan CE zodat een gedeelte van het scherm dood gaat of bijna dood is.

[ Voor 17% gewijzigd door Derr_Hans op 23-10-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:33:
[...]

Klopt maar ik leun meer op edge en rivive's.
Met revives heb je minder skill points nodig om 15 + Golem = 16 minions te krijgen en een mercenery plus jezelf is een 18 man's sterke army te krijgen zodat je een leuke Radius heb.

-edit-
Ga dus uit van + 5skills dus lvl 10 revive's is voldoende.

lvl 25 CE is een radius van 10.6
lvl 14 AD (7 + 5 skills + Trang Gloves) 10.6 radius.

Is een leuk gedeelte van het scherm.

Mep er een monster zich stuk op een revive of golem dan CE zodat een gedeelte van het scherm dood gaat of bijna dood is.
Ik ha dhet ook over de build van kwakke ;)
Jouw build begrijp ik volkomen, dat is een geheel andere insteek. Je hebt zo voldoende punten om je een bone armor te creeeren. Je leven is op hcl heel wat belangrijker dan je damage ;)
Op scl is een skelliemancer dan makkelijker uitbreidbaar met revives, op hcl heb ik daar bewust niet voor gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:56:
[...]

Ik ha dhet ook over de build van kwakke ;)
Jouw build begrijp ik volkomen, dat is een geheel andere insteek. Je hebt zo voldoende punten om je een bone armor te creeeren. Je leven is op hcl heel wat belangrijker dan je damage ;)
Op scl is een skelliemancer dan makkelijker uitbreidbaar met revives, op hcl heb ik daar bewust niet voor gekozen.
Niemand begrijpt mijn builds, ikzelf ook nooit; doe altijd maar wat, zie wel wat het wordt ;)
revive is idd een leuke bonus voor een skelliemancer, meer niet. Ik heb geen zin om continue nieuwe revives te moeten casten omdat ze een eigen mening hebben (wegrennen enzo als ze geraakt worden :| ) als ik genoeg melee skellies heb, met een paar mages, dan moet ik al voldoende schade kunnen aanrichten!

cow controll gaat trouwens redelijk met decrypt! zo kan je redelijk sturen welke mob je eerst laat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou nou, ik had me ff dik verkeken op de radius van warcry, tering wat een kleine radius zeg, naja, die barb is zeg maar mislukt dus :) maargoed, tis niet helemaal voor niks geweest, lem op nightmare hf en ist op hell hf, dus ben gewoon blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:45:
[...]

Niemand begrijpt mijn builds, ikzelf ook nooit; doe altijd maar wat, zie wel wat het wordt ;)
revive is idd een leuke bonus voor een skelliemancer, meer niet. Ik heb geen zin om continue nieuwe revives te moeten casten omdat ze een eigen mening hebben (wegrennen enzo als ze geraakt worden :| ) als ik genoeg melee skellies heb, met een paar mages, dan moet ik al voldoende schade kunnen aanrichten!

cow controll gaat trouwens redelijk met decrypt! zo kan je redelijk sturen welke mob je eerst laat komen :)
Ik zeg niet dat ik jouw build niet begrijp ;)
Decrypt is de bosskiller, a 1-point winner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:11:
nou nou, ik had me ff dik verkeken op de radius van warcry, tering wat een kleine radius zeg, naja, die barb is zeg maar mislukt dus :) maargoed, tis niet helemaal voor niks geweest, lem op nightmare hf en ist op hell hf, dus ben gewoon blij :)
Ist op hell, das zeker niet slecht, mijn laatste drie hellforce quest hebben niet hoger opgeleverd dan fal

Kwakke nog bedankt voor de tips om mijn build te verbeteren. Gister dus voor het eerst uber tristam gedaan met mrboomblaster en nog iemand waarvan ik de naam niet meer weet (sorry!). Had geluk en er dropte een sorc Torch 18 / 11. Reeds geruild voor 2 ist. Geen flauw idee wat ik daarmee ga doen!

Ben inmiddels weer aan het keyrunnen voor een volgend setje organs! Post wel weer wanneer het zover is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:17:
[...]

Ist op hell, das zeker niet slecht, mijn laatste drie hellforce quest hebben niet hoger opgeleverd dan fal

Kwakke nog bedankt voor de tips om mijn build te verbeteren. Gister dus voor het eerst uber tristam gedaan met mrboomblaster en nog iemand waarvan ik de naam niet meer weet (sorry!). Had geluk en er dropte een sorc Torch 18 / 11. Reeds geruild voor 2 ist. Geen flauw idee wat ik daarmee ga doen!

Ben inmiddels weer aan het keyrunnen voor een volgend setje organs! Post wel weer wanneer het zover is!
die andere was ik met me barb:P maakt niet uit hoor, ik vergeet ook wel is namen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:11:
Heiden! ;)
Warcry is echt heerlijk om te hebben, de radius groeit niet, maar die stunlength :9~
Ik heb mijn warcry nu op 5, 2.4 sec. Klinkt weinig, maar het geeft heerlijk veel tijd om te meppen.
Ik max deze eerder dan bo, als men stunned is kan men me niet raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:23:
[...]

die andere was ik met me barb:P maakt niet uit hoor, ik vergeet ook wel is namen
Damn, heb ik je gisteren weer gemist. Mocht je tollo of kwakke zien, geef die spullen aan hen, dan kan ik ze weer oppakken als ik ze zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 23:27:
[...]
Heiden! ;)
Warcry is echt heerlijk om te hebben, de radius groeit niet, maar die stunlength :9~
Ik heb mijn warcry nu op 5, 2.4 sec. Klinkt weinig, maar het geeft heerlijk veel tijd om te meppen.
Ik max deze eerder dan bo, als men stunned is kan men me niet raken ;)
mja, alleen werkt de stun niet op bosses en uniques, das wat jammen,dan is dat weer mooi hard rennen voor je leven, heb vandaag aardig wat gedaan, heb mijn dual hoto mara enigma arach magefist warcry barb getest, nou dat werkt dus voor geen meter op hell, op nightmare kan je er aardig mee uit de voeten, maar hell is toch ff een ander verhaal, ik kon mooi snel teleporten alleen had ik wel een serieus probleem met mana, toch maar ff wat langer over het concept nadenken, spullen weer terug op mijn palla en sorc gezet, verder uitzonderlijk vruchtbare dag gehad vandaag, nieuwe hoto dus gemaakt en gelukje ermee, hoto39, dan nog pul gevonden in hell cs diarun en en en en en en en

die verrekte nita die dropped net gewoon een JAH rune

TE vet gewoon

[update] ook nog ff ubers gedaan........ pala 14-20

mijn dag kan niet meer stuk zo ongeveer

[ Voor 4% gewijzigd door Dalyxia op 24-10-2006 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Pheno79 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 23:28:
[...]

Damn, heb ik je gisteren weer gemist. Mocht je tollo of kwakke zien, geef die spullen aan hen, dan kan ik ze weer oppakken als ik ze zie.
zeg maar hoe laat je morgen online bent (ben de hele dag thuis leren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
hmm bij council @hell willen die uniques wel gestunnend worden maar duurt ff iets langer voor dat dat gebeurd. ben wel tevree met mun warcra barbje zo lvl 82 met bo 3300 life. alleen dat verrekte mana is klote maar goed ff optijd terug naar town om pots te halen en weer door huilen.

in minder dan 10 rondjes 2 milioen gold op halen is niet verkeerd in mijn ogen. bakken met gems, en af en toe nog wat leuke items. op nm zelfs 2 gold ringetjes.

nu nog een 8 wc sk met liefst eg er op dan is tie verklaar, mss van plan om er 2 hoto's op te zetten maar dat moet ik nog ff bekijken.

nog ff wat ik weet dat bij een merc mijn mf met die van hem wordt opgeteld en dat is dan zijn mf, maar hoe zit dat met extra gold? werkt dat ook zo of niet? zo ja mss een freeze merc met insight nemen om een beetje de mana te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 00:17:
[...]

mja, alleen werkt de stun niet op bosses en uniques, das wat jammen,dan is dat weer mooi hard rennen voor je leven, heb vandaag aardig wat gedaan, heb mijn dual hoto mara enigma arach magefist warcry barb getest, nou dat werkt dus voor geen meter op hell, op nightmare kan je er aardig mee uit de voeten, maar hell is toch ff een ander verhaal, ik kon mooi snel teleporten alleen had ik wel een serieus probleem met mana, toch maar ff wat langer over het concept nadenken, spullen weer terug op mijn palla en sorc gezet, verder uitzonderlijk vruchtbare dag gehad vandaag, nieuwe hoto dus gemaakt en gelukje ermee, hoto39, dan nog pul gevonden in hell cs diarun en en en en en en en

die verrekte nita die dropped net gewoon een JAH rune

TE vet gewoon

[update] ook nog ff ubers gedaan........ pala 14-20

mijn dag kan niet meer stuk zo ongeveer
Geil, een jah.

Ik untwinked red ik het nog op hell. Misschien komt het omdat ik eigenlijk altijd gedwongen untwinked speel ;)
GVD, waarom flikkert er bij mij nou nooit zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 00:21:
[...]

zeg maar hoe laat je morgen online bent (ben de hele dag thuis leren)
Ik ben morgen niet online denk ik, heel misschien tussen half 8 en 8, maar ik reken er zelf niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 06:49:
[...]

Ik ben morgen niet online denk ik, heel misschien tussen half 8 en 8, maar ik reken er zelf niet op.
Frunz als ik je zie /w *frunz ik je wel.
Ander als je mail geeft dan mail ik mijn account wel even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 06:48:
[...]

Geil, een jah.

Ik untwinked red ik het nog op hell. Misschien komt het omdat ik eigenlijk altijd gedwongen untwinked speel ;)
GVD, waarom flikkert er bij mij nou nooit zoiets?
ehm..... untwinked komt niet in mijn vocabulaire voor.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Heej Pheno, hoe voelt dat nu om als stoere Barb tussen 3 van die sissy-Necro's (Kwakke, Derr_Hans en ikke) rond te maaien ;) ? Kun jij trouwens niet, net voor Baal gaat liggen, leaven zodat we wel fatsoenlijke drops krijgen O-) ? Delen we als je weer joined natuurlijk.
Kwakke, Derr_Hans: werkt die "Edge-build" nu beter dan een gewone Summoner? Kon ik moeilijk zien gisteren in die chaos van Skellies (en die howl-Barb...). Ik weet alleen dat een standaard Summoner pas laat in Hell problemen gaat krijgen als hij geen goede gear heeft. Met 10 Skellies (+4 to Summon Skellies) wals je makkelijk door Normal en Nightmare heen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:04:
[...]

Bij mij wel. Twinked is een eng woord :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:06:
Heej Pheno, hoe voelt dat nu om als stoere Barb tussen 3 van die sissy-Necro's (Kwakke, Derr_Hans en ikke) rond te maaien ;) ? Kun jij trouwens niet, net voor Baal gaat liggen, leaven zodat we wel fatsoenlijke drops krijgen O-) ? Delen we als je weer joined natuurlijk.
Kwakke, Derr_Hans: werkt die "Edge-build" nu beter dan een gewone Summoner? Kon ik moeilijk zien gisteren in die chaos van Skellies (en die howl-Barb...). Ik weet alleen dat een standaard Summoner pas laat in Hell problemen gaat krijgen als hij geen goede gear heeft. Met 10 Skellies (+4 to Summon Skellies) wals je makkelijk door Normal en Nightmare heen in ieder geval.
Ik zorg er voor dat jullie 3én in hell act 5 kunnen komen. Daarna zal ik denk ik met pensioen gaan. scl untwinked is nog te doen (je haalt je body weer op en gaat vrolijk verder) maar hardcore is niet te doen met crap gear. En gezien mijn necro alle wps t/m hell act 5 heeft moet dat wel lukken :)
Oh nee, ik heb alleen de nithla wp in nm niet, misschien die nog even halen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Dalyxia schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:04:
[...]

Daly, het wordt ook hoog tijd dat jij HC gaat spelen (ipv op HC te katten O-) ). Kunnen die rare, uhmm inventieve builds eens echt getest worden.
Pheno, ik vind het heel wat om untwincked tot Hell A5 te komen. Logisch dat het daar moeilijk wordt, anders was D2 LoD geen klap aan. Gewoon iets meer MF inladen en op de wat lagere levels gaan kijken voor goodies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:33:
[...]

Daly, het wordt ook hoog tijd dat jij HC gaat spelen (ipv op HC te katten O-) ). Kunnen die rare, uhmm inventieve builds eens echt getest worden.
Pheno, ik vind het heel wat om untwincked tot Hell A5 te komen. Logisch dat het daar moeilijk wordt, anders was D2 LoD geen klap aan. Gewoon iets meer MF inladen en op de wat lagere levels gaan kijken voor goodies.
Ik kijk ook lager, het is niet dat ik diablo hell in mijn eentje run ofzo. Maar je hebt gisteren gezien wat er voor crap valt, bedenk dan dat dat bij zo ongeveer de regel is.

Alleen een barbhelmpje met +2 warcries en +3 bo was wel aardig, die heeft mijn howlbarb nu dus ook.
Ik wil met hem op nm met finditem SU bosshunting gaan doen. Laatste poging om wat goeds te vinden.
Strategy: howl minions weg en ga op boss inhakken, daarna finditem en voila: 2x drop. Ik moet alleen veel mf hebben, maar dat is te koop. Ali baba met ists of 2x gul is natuurlijk out of the question.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HC zal ik ook niet twinked gaan spelen.
Althans weet wel wat ik wil.

Edge werkt wel aardig denk ik.
De 1 lvl Iron Golem doet ook damage returns en met Amp gaat als ze hem raken bijna de helft van hun life af.

Als Curse gebruik een necro toch altijd al Amp (vaak dan).

Het is alleen een andere keuze van merc. act 1 edge merc of een act 2 might/insight merc.

Zelf ga ik de edge niet dragen, dat laat ik aan mijn merc over.
Act 1 mercs gaan haast niet dood.
Mis je alleen een Act 2 insight merc.
Insight is belangrijker dan edge (geen insight geen CE ketting reactie, geen revives)
Act2 merc gaan snel dood in begin dus heb je nix insight als hij dood is.
Daarom gaat ik hem zelf maar dragen :D

Edge bow heeft 380% enDam to DEMON en 280% to Undead.
Act 5 wordstone en chaos gaat goed met die merc vanwege de mooie damage boost voor demons en Undead ;) Geef haar wat CB (guilimens helm en Duress) en baal moet ook sneller gaan liggen.

Een Nightmare Act 2 Thorns merc heeft vanaf lvl 75 pas lvl 15 thorns aura, geef hem een viper/shako/insight heb je een lvl 18thorns met insight.

Een bramble en act2 thorns merc schijn niet te werken als in lvl 3x thorns.

-edit-
Daly, kom HC en kijk dan of je twinked kan spelen.
Op HC zal ik nu echt nog geen inferno sorc maken, of een Hydra/FB/Orb sorc zonder +skills stuff.

Je gaat meer nadenken of immunity's.
Vandaar dat ik een lightning/fire sorc wil.
Cold/Fire is ook leuk maar chaos zit vol met fire en cold immunity's.

Een beserker barb op HC is leuk, vanwege de 0 defence en de spanning dood is dood.
Pheno jij maakt een beserker barb toch ? suc6 :D

Een goldfind barb is zeer handig op HC vanwege gamble op leuke amu's en die weer voor leuke dingen te verkopen. Maar lvl'eb met goldbarb is lastiger op HC.

[ Voor 20% gewijzigd door Derr_Hans op 24-10-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:54:
HC zal ik ook niet twinked gaan spelen.
Althans weet wel wat ik wil.

Edge werkt wel aardig denk ik.
De 1 lvl Iron Golem doet ook damage returns en met Amp gaat als ze hem raken bijna de helft van hun life af.

Als Curse gebruik een necro toch altijd al Amp (vaak dan).

Het is alleen een andere keuze van merc. act 1 edge merc of een act 2 might/insight merc.

Zelf ga ik de edge niet dragen, dat laat ik aan mijn merc over.
Act 1 mercs gaan haast niet dood.
Mis je alleen een Act 2 insight merc.
Insight is belangrijker dan edge (geen insight geen CE ketting reactie, geen revives)
Act2 merc gaan snel dood in begin dus heb je nix insight als hij dood is.
Daarom gaat ik hem zelf maar dragen :D

Edge bow heeft 380% enDam to DEMON en 280% to Undead.
Act 5 wordstone en chaos gaat goed met die merc vanwege de mooie damage boost voor demons en Undead ;) Geef haar wat CB (guilimens helm en Duress) en baal moet ook sneller gaan liggen.

Een Nightmare Act 2 Thorns merc heeft vanaf lvl 75 pas lvl 15 thorns aura, geef hem een viper/shako/insight heb je een lvl 18thorns met insight.

Een bramble en act2 thorns merc schijn niet te werken als in lvl 3x thorns.
Insight is leuk voor het begin als je mana probs hebt, maar al laat je base man, gaat even de cold plains op om te reviven , terug naar het dorp om mana te pakken (of doe gek, pak 1 van de mana pots van de vloer, ze liggen er best vaak).
Daarna kun je ce'en wat je wilt, met wat + x to mana after each kill gaat het hard met een necros manabol, gezien er meerdere gasten tegelijk doodgaan. Op switch zou je insight kunnen gebruiken, maar ik heb dat ding eigenlijk alleen met mijn lightsorc nodig gehad. Base energy is bij elke build genoeg imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:33:
[...]

Another on bites the dust...

Necro's zijn niet bestand tegen melee... ;) zeker niet in de sanct... zat samen met een sorc in een party, maar hij had de tp niet heel netjes neergezet zeg maar.

was mijn laatste necro build! overigens werkt edge wel met skellies!

ga gewoon weer het vertrouwde bouwen: een pala (zit inmiddels in a2 met staff en wp naar duri.

vengeance met convict als main skill, maar door de mana-consumption voorlopig 1-pnt zeal (doe daarmee al bijna 200dam op lvl 20)

Moet ook weer poles sparen nu; heb nog maar 1 insight voulge, en een 4s scythe....

na ja, heb nog steeds m'n lem, en een shaft op m'n pala is natuurlijk wel weer lekker!

btw, lum is tradeable voor 12 pg; had net weer smoke gemaakt voordat mn necro ging liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:11:
[...]

Insight is leuk voor het begin als je mana probs hebt, maar al laat je base man, gaat even de cold plains op om te reviven , terug naar het dorp om mana te pakken (of doe gek, pak 1 van de mana pots van de vloer, ze liggen er best vaak).
Daarna kun je ce'en wat je wilt, met wat + x to mana after each kill gaat het hard met een necros manabol, gezien er meerdere gasten tegelijk doodgaan. Op switch zou je insight kunnen gebruiken, maar ik heb dat ding eigenlijk alleen met mijn lightsorc nodig gehad. Base energy is bij elke build genoeg imho.
x to mana per kill is idd een oplossing.
Tir's in Wand stoppen had gister een 1sox +2 revive wand gevonden stop ik er perongeluk een Tal in.
Wou idd een tir in doen.

2sox CE/Amp/Bonearmor of Decript wand met 2x tir is wat ik aan dacht om te hebben, CE neemt wel veel mana in als je hem maxed met 4 to mana... moet ik met 1 CE 10 kills maken om de 39 per ce te vullen :D dus vandaar insight op switch ;) de 45 mana costende revive's zijn alleen te casten als ik insight aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:13:
[...]

Necro's zijn niet bestand tegen melee... ;) zeker niet in de sanct... zat samen met een sorc in een party, maar hij had de tp niet heel netjes neergezet zeg maar.

ga gewoon weer het vertrouwde bouwen: een pala (zit inmiddels in a2 met staff en wp naar duri.

vengeance met convict als main skill, maar door de mana-consumption voorlopig 1-pnt zeal (doe daarmee al bijna 200dam op lvl 20)

Moet ook weer poles sparen nu; heb nog maar 1 insight voulge, en een 4s scythe....

na ja, heb nog steeds m'n lem, en een shaft op m'n pala is natuurlijk wel weer lekker!

btw, lum is tradeable voor 12 pg; had net weer smoke gemaakt voordat mn necro ging liggen...
Ik heb nog een flail met + 2 to offenive auras en een circlet met +1 defensive. Het stelt allemaal niet veel voor, maar het helpt je door normal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:18:
[...]

x to mana per kill is idd een oplossing.
Tir's in Wand stoppen had gister een 1sox +2 revive wand gevonden stop ik er perongeluk een Tal in.
Wou idd een tir in doen.

2sox CE/Amp/Bonearmor of Decript wand met 2x tir is wat ik aan dacht om te hebben, CE neemt wel veel mana in als je hem maxed met 4 to mana... moet ik met 1 CE 10 kills maken om de 39 per ce te vullen :D dus vandaar insight op switch ;) de 45 mana costende revive's zijn alleen te casten als ik insight aan heb.
Ik weet niet wat alle spelers tegen pots hebben :)
Ik gebruik die dingen constant, 4 in mijn belt, 4 super healing en de rest full rejuvs. Op 3/4 van mijn leven: heal, mana op mana. Dodelijk gewond, full rejuv.
Op de een of andere manier ben ik zuinig op full rejuv, vandaar dat ik 4 healing op zak heb, die gebruik ik des te makkelijker.

Het is maar een tip, misschien hebben jullie dat onbewust ook zo. Gezien hier vaak mensen dood gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:28:
[...]

Ik weet niet wat alle spelers tegen pots hebben :)
Ik gebruik die dingen constant, 4 in mijn belt, 4 super healing en de rest full rejuvs. Op 3/4 van mijn leven: heal, mana op mana. Dodelijk gewond, full rejuv.
Op de een of andere manier ben ik zuinig op full rejuv, vandaar dat ik 4 healing op zak heb, die gebruik ik des te makkelijker.

Het is maar een tip, misschien hebben jullie dat onbewust ook zo. Gezien hier vaak mensen dood gaan ;)
haha, kwakke is eigenwijs =) die sterft het vaakst.
Maar ik ben altijd zuinig op pots en gebruik ze zelden.
Heb altijd healing en mana pots. healing op 1 2 en mana op 3 4. met artic belt heb ik maar 8 slots :S
ben op zoek naar goldwrap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:13:
[...]

Hans, jij bent tegenwoordig expert in A1 t/m A5 Normal omdat je iedere keer weer een nieuwe manier vindt om dood te gaan. Ik heb volgens mij ooit van jou een leuk zwaard gekregen met +2 skills. Kun je wel weer terughebben. Wanneer begin je weer aan Light.Sorc? Da's toch jouw handelsmerk.
Trade je je PGems via een game "O PGems N Runes" of via forum? Heb hard runes nodig en heb >30 PGems op HC. Wil ook graag Smoke maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:48:
[...]

Hans, jij bent tegenwoordig expert in A1 t/m A5 Normal omdat je iedere keer weer een nieuwe manier vindt om dood te gaan. Ik heb volgens mij ooit van jou een leuk zwaard gekregen met +2 skills. Kun je wel weer terughebben. Wanneer begin je weer aan Light.Sorc? Da's toch jouw handelsmerk.
Trade je je PGems via een game "O PGems N Runes" of via forum? Heb hard runes nodig en heb >30 PGems op HC. Wil ook graag Smoke maken.....
HAHAHA :D wrijf het er maar in tollo :D
Expert in a1 t/m a5 normal ;)

-edit-
HawkEye ben je al in a5 ??
Kan je eindelijk wat baals doen..

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 24-10-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:17:
[...]

HAHAHA :D wrijf het er maar in tollo :D
Expert in a1 t/m a5 normal ;)

-edit-
HawkEye ben je al in a5 ??
Kan je eindelijk wat baals doen..
A1 tm 5 kan ik idd dromen, ben altijd ook zo weer baal-ready (=lvl 25)

heb voorlopig genoeg items om leuke dingen te doen/maken (4s crystal, 2/3/4 s armors heb nog een insight voulge) een 2 offensive shield een skilltree helm (weet eff niet welke)
maar heb nu sigon aan (moet alleen de helm nog)

heb als backup nog full cathan/angelic/tranched/hsarus/isenhart sets

Dus voor normal ben ik wel gecovered.

Hou gewoon van head-to-head, en zonder draculs gaat dat niet altijd ;)

heb nu met sigon iig 10% LL + 4% van een van m'n ringen

Act 2 is in ieder geval op lvl 20 een walk in the park...

30%ias van de gloves, en 20%fastrun van de booties. Verder nog wat extra str en def, dus dit moet voldoende zijn. Met civerb's knots doeik voldoende dam tot aan einde NM; dan moet ik switchen naar een echt wapen. Liefst 1-handed, alhoewel ik ook nog de butcher's pupil heb liggen >:)

enne, na deze pala (en die tijd zal ongetwijfeld komen :/ ) ga ik weer een lightsorc maken; dan heb ik iig weer tele, en met een sorc ben ik tot nu toe het verst gekomen (lvl 71)

heb btw ook altijd m'n belt vol met rejuvs, maar probeer ze zo min mogelijk te gebruiken... Moet dat toch maar wat vaker doen |:(

[ Voor 13% gewijzigd door kwakke01 op 24-10-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:31:
[...]
heb btw ook altijd m'n belt vol met rejuvs, maar probeer ze zo min mogelijk te gebruiken... Moet dat toch maar wat vaker doen |:(
Dat bedoel ik. Beter een rejuv weg dan al die moeite weg ;)
Ik had die mindset ook hoor, daarom nu 1 rij heling, die gebruik ik dus omdat je die toch zo bij kan kopen. Met baal normal met mijn barb heb ik er heel wat doorgejaagd, maar doodgaan is ook zo zonde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Superhealing gebruik ik zodra ik met life op de helft ben, dan komt hij rustig bij :D
Full rev als ik een minder als een kwart life heb.

Ben nog niet dood geweest (duh!) en heb veel super healings gebruikt.
Kwam omdat mijn army niet goed was, nu lvl 30 en access tot 3 revive's (+2 revive wand) en Fire Golem.
Zal ik ze minder gebruiken.

Nog 8 lvl's en heb ik genoeg stats voor de war scyte insight.
En dan op zoek naar 3 sox exceptional Bow (cedar,Short Siege,Double bow vanwege speed) en Tir Tal Amn voor Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nu weet ik nog steeds niet wat twinked en untwinked betekent\

edit: ok heb het opgezocht, mja, toch gewoon niet mijn manier van spelen, ik speel graag twinked dan :)

[ Voor 47% gewijzigd door Dalyxia op 24-10-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:05:

edit: ok heb het opgezocht, mja, toch gewoon niet mijn manier van spelen, ik speel graag twinked dan :)
Ben wel door A1 en 2 gelopen zonder echte hulp (party members van mij 'eigen' lvl) , maar ik heb wel 8 mules met gear gebruikt.. telt het dan nog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:05:

Twinked:
met gear dat je ooit met een hogere char gevonden hebt en gemuled.

Untwinked:
met de spullen die je vindt.

Nou ja, boosten is ook niet mijn speelstijl, wat verdacht veel man doen tegenwoordig. Zo snel mogelijk naar hell, met zo min mogelijk moeite en dan met ubergear daar verkondigen dat je zo l33t bent :)

helaas zijn er nogal wat van die mensen, maar spelen die het nog voor de lol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit eraan te denken om weer eens met Diablo te beginnen en een HC Avenger te bouwen voor teamplay om Hell door te komen. Moet alleen nog een party hebben want al m'n ouwe speelmaten zijn foetsie. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:52:
Ik zit eraan te denken om weer eens met Diablo te beginnen en een HC Avenger te bouwen voor teamplay om Hell door te komen. Moet alleen nog een party hebben want al m'n ouwe speelmaten zijn foetsie. :o
join the club, er zijn altijd wel van die gasten die regelmatig overnieuw beginnen O-) en vanaf act 1 met je op willen lopen.

wat zijn je acct-details??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:52:
In dat geval.
Zie GoT Spelers List

HC zijn op dit moment
Ik Kwakke Pheno Tollo Hawkeye Boomblaster heeft ook HC char toch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:09:
[...]

In dat geval.
Zie GoT Spelers List

HC zijn op dit moment
Ik Pheno Tollo Hawkeye Boomblaster heeft ook HC char toch ??
Kwakke ook, alleen valt die wel eens weer weg in nm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
tollo71 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:48:
[...]

.....

Meneer Kwakke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:09:
[...]

In dat geval.
Zie GoT Spelers List

HC zijn op dit moment
Ik Pheno Tollo Hawkeye Boomblaster heeft ook HC char toch ??
vergeten we niet iemand ;(

@tollo; srry, waren ook zoveel berichtje in 1 keer.. ik maak idd gewoon tradegames aan @ normal (want die toegang kunnen ze je niet verbieden ;) )

"N lum O pg's" komt meestal wel iemand met een mule langs..

als je wilt kan ik wel proberen een trade acct aan te maken?? (moet je eff je email sturen en welk acct je wilt hebben) je moet iig bij het inloggen altijd aanklikken dat je ingelogd wilt blijven: doe je dat niet, dan kom je in een loop dat ie zegt dat je niet ingelogd bent.

items kan je via de tradesite traden, alhoewel het aanbod maar van enkele spelers komt op het moment. Dat is ook waarom ik nu in NM elke keer dood ga; het spelaanbod is zo gering, dat je (ik) het extra risico op de koop toe neem. meestal zij er aan het einde van de avond nog maar 3 of 4 NM games actief. probeer dan maar eens een goeie party te vinden...

er zijn gewoon niet zoveel mensen actief @ HC als in SCL

[ Voor 61% gewijzigd door kwakke01 op 24-10-2006 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:10:
[...]

Kwakke ook, alleen valt die wel eens weer weg in nm ;)
Zie edit ^^
Ja hij valt zovaak weg dat je hem vergeet te noemen als HCL speler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Inderdaad, Kwakke is specialist "Eerste Deel". Niemand is sneller lvl25 en in A5 Normal :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:13:
[...]

Inderdaad, Kwakke is specialist "Eerste Deel". Niemand is sneller lvl25 en in A5 Normal :+ .
dat is ook atijd m'n eerste target; en aangezien een kinderhand snel gevuld is, vergeet ik dan altijd nieuwe targets te stellen ;)

TARGET VOOR DEZE PALA: (en nu een keer om het echie: dream!

houdt in dat ie iig HF hell moet runnen, daar ga ik iig van uit!

duzzz: deze gaat niet dood, geen extra risico's, niet meppen op fire enchanted, zorgen voor goede resists, etc.

We gaan ervoor!

Heb nu bv voor op de swich een hellcast bewaart voor de fire enchanted; schiet gewoon fire terug!

dat icm fire aura :D, dan moet Normal geen probleem zijn, en NM A1+2 denk ik ook niet.

@dedl, ik val nooit weg hoor, alleen hebben mijn chars altijd last van "early retirement" :+

[ Voor 18% gewijzigd door kwakke01 op 24-10-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:47:
Nou ja, boosten is ook niet mijn speelstijl, wat verdacht veel man doen tegenwoordig. Zo snel mogelijk naar hell, met zo min mogelijk moeite en dan met ubergear daar verkondigen dat je zo l33t bent :)

helaas zijn er nogal wat van die mensen, maar spelen die het nog voor de lol?
Ik speel wel twinked (nou ja vooropgesteld dat ik eenmaal weer andere chars en andere spullen heb) en zie het als een van de leuke synergieen die binnen het spel heersen - d.i. het ene karakter vult het andere aan.

Ik hou niet van rushen met als grootste reden naast die van jou dat ik dan niet goed de gameplay en de kwaliteiten van mijn karakter leer kennen. Als mijn karakter dood gaat en ik een nieuwe exact de zelfde maak dan mag ik wel graag gerushed worden :P

Mijn accountnaam is Ursus_magnus en ik speel enkel HCL... maar heb nu geen karakters. Ik probeer vanavond online te komen... maar als er ergens een irc kanaal oid is dan kom ik daar wel heen als ik er klaar voor ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:28:
[...]

Ik speel wel twinked (nou ja vooropgesteld dat ik eenmaal weer andere chars en andere spullen heb) en zie het als een van de leuke synergieen die binnen het spel heersen - d.i. het ene karakter vult het andere aan.

Ik hou niet van rushen met als grootste reden naast die van jou dat ik dan niet goed de gameplay en de kwaliteiten van mijn karakter leer kennen. Als mijn karakter dood gaat en ik een nieuwe exact de zelfde maak dan mag ik wel graag gerushed worden :P

Mijn accountnaam is Ursus_magnus en ik speel enkel HCL... maar heb nu geen karakters. Ik probeer vanavond online te komen... maar als er ergens een irc kanaal oid is dan kom ik daar wel heen als ik er klaar voor ben.
Speel zelf veel solo, of anders met GoT.
Als ik met GoT speel dan ben ik snel in NM en gaat ik verder lvl'en tot ik baals kan doen.
Daarna snel door NM.

Hell vind ik D2 pas echt leuk worden, Deze speel ik de laaste paar chars vanaf het begin, Behalve Act3 die is gewoon klote :D, snel naar travincal en vanuit daar terug lopen naar de black book quest.
gaat sneller en is leuker om te doen.

-edit-
Daarna de gebruikelijke Pit/Durance+mephi/River+chaos+Diablo/Pindle/World Stone (mits sterk genoeg) +Baal runs.

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 24-10-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:57
Ik laat me meestal ook niet rushen, maar het is ook niet zo dat ik solo alle gebieden ga doorlopen. Meestal zoek ik gewoon een game zoals "act2" en dan speel ik met de mensen die in game zitten. Dat vind ik de gezelligste manier :)

Mijn Bonenecro op HCL valt me eerlijk gezegt een beetje tegen.
Hij is nu lvl 37 en punten zijn als volgt verdeeld:
Bonespear 21 (damage 450-500)
Bonewall 15
Bonespirt 3

Ik vind de damage erg tegenvallen :| Ik kan met baalrunnen maar net die laatste groep monsters aan en baal zelf is helemaal een ramp. Is bonenecro echt zo slecht tegen baal ect. of ligt het aan mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:16:
Ik laat me meestal ook niet rushen, maar het is ook niet zo dat ik alle gebieden ga doorlopen. Meestal zoek ik gewoon een game zoals "act2" en dan speel ik met de mensen die in game zitten. Dat vind ik de gezelligste manier :)

Bonewall 15
Bonespirt 3

Ik vind de damage erg tegenvallen :| Ik kan met baalrunnen maar net die laatste groep monsters aan en baal zelf is helemaal een ramp. Is bonenecro echt zo slecht tegen baal ect. of ligt het aan mij :'(
ligt aan jou ;) ; bone spear leunt enorm op de synergiën en + skill items, dus zolang je je synergiën niet gemaxed heb, blijft het een beetje schipperen.

Zorg ervoor dat je claygolumn genoeg life heeft om je targets af te leiden; dit geeft jou de kans om voldoende bone op ze af te sturen. Decript is hierbij een welkome aanvulling!

fastcast is ook iets waar je als BS-practionner veel aan hebt. En aangezien er tegen bone geen verweer is, gaan ze hoe dan ook neer (tenzij je minder dam doet dan dat ze regen hebben natuurlijk)

Baal is een single target, dus die gaat sneller neer met Bspirit ;) (als je die tenminste gelijk had gehouden qua lvl als Bspear)

heb nog een skills-stokje, dus eigenlijk moet ik m'n allereerste online-char nog een keer weer nabouwen (BS-necro met full to-set en wizzy om de set-bug te counteren)

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 24-10-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:16:
Ik laat me meestal ook niet rushen, maar het is ook niet zo dat ik solo alle gebieden ga doorlopen. Meestal zoek ik gewoon een game zoals "act2" en dan speel ik met de mensen die in game zitten. Dat vind ik de gezelligste manier :)

Bonewall 15
Bonespirt 3

Bone Spirit voor baal gebruiken, geeft veel meer damage.
Bone Spear voor compacte groepjes, die netjes achter elkaar gaan staan.
FCR voor spam effect

Moet goed gaan.
Op normal heb je Bonewall nog niet echt nodig pas eind NM en verder in Hell.
Dus die punten in bonewall had je beter in spirit kunnen doen. Daarna de synergies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:19:
[...]

dat is ook atijd m'n eerste target; en aangezien een kinderhand snel gevuld is, vergeet ik dan altijd nieuwe targets te stellen ;)

TARGET VOOR DEZE PALA: (en nu een keer om het echie: dream!

houdt in dat ie iig HF hell moet runnen, daar ga ik iig van uit!

duzzz: deze gaat niet dood, geen extra risico's, niet meppen op fire enchanted, zorgen voor goede resists, etc.

We gaan ervoor!

Heb nu bv voor op de swich een hellcast bewaart voor de fire enchanted; schiet gewoon fire terug!

dat icm fire aura :D, dan moet Normal geen probleem zijn, en NM A1+2 denk ik ook niet.

@dedl, ik val nooit weg hoor, alleen hebben mijn chars altijd last van "early retirement" :+
Mijn ervaringen, door (bijna)doodgaan, van meest gevaarlijke monsters in Normal/Nightmare:
- Aura-enchanted, Multishot Boss-packs Archers in NM-Tower (2x dood)
- Stygian Dolls (Boss) in NM-Durance (1x dood)
- Summoner met cold-attack (waarschijnlijk resist-probleempje geweest)
- Ancients indien Fire Enchanted

In Normal en Nightmare heb ik nog nooit last gehad van Lightening monsters (Gloams, Black Souls etc.) zonder dat ik hoge resists heb gehad. In Hell zijn die wel zeer dodelijk.
Verder alles wat Aura-enchanted (vooral Conviction en Might) en Fire-enchanted is, is erg oppassen voor met name melee-chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog een boneskiller voor de hoogste bieder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:57
Derr_Hans schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:29:
[...]

Bone Spirit voor baal gebruiken, geeft veel meer damage.
Bone Spear voor compacte groepjes, die netjes achter elkaar gaan staan.
FCR voor spam effect

Moet goed gaan.
Op normal heb je Bonewall nog niet echt nodig pas eind NM en verder in Hell.
Dus die punten in bonewall had je beter in spirit kunnen doen. Daarna de synergies.
Bonewall in een synergie voor bonespirit en bonespear heh ;)
Zal vanaf nu bonespirit gaan maxen loop daar in principe ook maar 5 puntjes mee achter.
Heb tot nu toe 30FCR wat opzich al best aardig is voor als je met niks begint. Heb wel het gevoel dat ik best veilig zit achter een bonearmor van 300 lifepoints 8)

@kwakke

Ik had gehoopt dat bonenecro niet te afhankelijk was van +skills gear wat blijkbaar dus wel zo is, het blijft lastig om op hc snel aan goede gear te komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Janie op 24-10-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:31:
[...]

Mijn ervaringen, door (bijna)doodgaan, van meest gevaarlijke monsters in Normal/Nightmare:
- Aura-enchanted, Multishot Boss-packs Archers in NM-Tower (2x dood)
- Stygian Dolls (Boss) in NM-Durance (1x dood)
- Summoner met cold-attack (waarschijnlijk resist-probleempje geweest)
- Ancients indien Fire Enchanted

In Normal en Nightmare heb ik nog nooit last gehad van Lightening monsters (Gloams, Black Souls etc.) zonder dat ik hoge resists heb gehad. In Hell zijn die wel zeer dodelijk.
Verder alles wat Aura-enchanted (vooral Conviction en Might) en Fire-enchanted is, is erg oppassen voor met name melee-chars.
Bij FE gasten moet je als necro niet eens in de buurt staan. En nogmaals: 1 punt bone armor met synergie bonewall om die 1 hit killers te vermijden! :)

Gloams op hell zijn niet leuk, een keer met 10 lifepoints over overleefd :X
Helaas werkt bone-armor daar niet.Ik zal proberen nog wat wps in act 5 hell te krijgen, maar meestal is het in crystalline al vipers met bonespear en gloams die op mijn menu staan, dus dit gaat nog leuk worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie-

Bonewall is een synergie voor alle bone spells.
Maar bone armor 1 pt bonewall 1pt rest bone spear en bone spirt.
Dan had je met lvl 40 veeel meer damage gedaan.

Maarja, je bonewall is inmiddels al omhoog gegaan, waardoor elke punt die je nu stop in spirit beter ;)

Bone spear/spirit hoeft niet super veel +skills.
FCR is wel nodig.
Magic is de minst resistet damage dus veel spirits van 1.5K doet veel zolang je maar spammed :D
Neem wel insight ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:34:
[...]

Zal vanaf nu bonespirit gaan maxen loop daar in principe ook maar 5 puntjes mee achter.
Heb tot nu toe 30FCR wat opzich al best aardig is voor als je met niks begint. Heb wel het gevoel dat ik best veilig zit achter een bonearmor van 300 lifepoints 8)

@kwakke

Ik had gehoopt dat bonenecro niet te afhankelijk was van +skills gear wat blijkbaar dus wel zo is, het blijft lastig om op hc snel aan goede gear te komen.
wat gebruikt je nu om aan je resist te komen?? ik heb nl wel 10%FCR ringen en amu's, dus als je die nog niet had, heb je weer 30%FCR erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:34:
[...]

@kwakke

als je op hell wilt blijven leven heb je voor bijna elk char veel + skills nodig, of een goeie set:

voor een sorc merk ik bv dat het verschil tussen een tal-set of een enlightenment+arachnid+ocul+ shako nog best groot is. De tweede optie geeft duidelijk meer skills, maar is qua resists duidelijk in het nadeel.

tal set houdt je dus langer in leven!

Zelfde voor een necro: TO-set is een winner voor een necro, alleen moet je de Fast-cast bug wel eff counteren met een wizzy om tot een acceptabel aantal spears p/s te komen. er is ook een unique necro stokje Suicide branch met 50%fcr en + 1 skills wat goed voldoet, maar wizzy zet je in de max qua resists, dus da's qua resist de betere..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawkEyez
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 11:52
Ik houd ook niet van rushen...
nix aan..gewoon vind ik.
het enige wat ik meestal doe als er niemand is om mee op te lopen
met mijn tweede sleutel in dezelfde game inloggen en dan gewoon in mijn eentje spelen.
schiet het toch nog wel lekker op..

Ik ben nu bezig met een skellemancer....maja hell zal wel een probleem worden.
Maar ach ja wie dan leeft die dan zorgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HawkEyez schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:30:
nix aan..gewoon vind ik.
met mijn tweede sleutel in dezelfde game inloggen en dan gewoon in mijn eentje spelen.

ik houd wel van rushen, ik speel diablo vooral omdat ik verslaafd ben aan het "spullen vinden"

net zoals gisteren dat nita een JAH rune dropped, mja, daar kick ik gewoon op

ik weet het, ik ben gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
HawkEyez schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:30:
nix aan..gewoon vind ik.

Eerst maar eens Hell halen inderdaad :+
Voeg mij maar toe: tollo71. Speel tegenwoordig alleen nog maar HC, vaak samen met mede-Gotters.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.