'k werd geroepen
maar idd wel lekker, een um van countess! pala-party om eff die ubers aan het huilen te maken is altijd lache natuurlijk. Was geloof ik ook de eerste keer dat ik in een party niet dood ging tijdens het uberen (normaal wil lilith nog wel eens vervelend doen, met een enchanted pack ernaast...) maar lifetap heeft z'n werk goed gedaan deze keer, ook bij dia/baal enzo...
ben @hcl inmiddels lvl 77; hoop dat ik vanaaf mn snowclash krijg, heb een optie op een warf, dus da's ook wel lekker. Heb btw gister een 29resall 7 life amu gegambelled, dus ik denk dat je de jouwe kan traden pheno
site die ik gebruik om pg's/runes in te wisselen is het forum van
diabloii.net aparte hardcore tradetopics, dus wel zo convenient. Je moet er wel op letten dat je de goeie server hebt (dan staat er EU in de title)
scl is hier ook goed te traden, beter nog dan HC, want het aanbod is laag @HC( zal binnenkort eens een trade openen voor m'n 3 skills amu's) heb nu zo ongeveer alle smaken wel

voordeel is weer dat er weining cheaters tussen zitten, want je kan je niet verstoppen hé
Gister op jacht naar duriel 3 plain CV's gevonden, dus m'n merc heeft nu een insight CV (15 aura, 238ed 3 critical. als trade-off moet ie nu een 4Pamethist embossed plate aan om aan de str-req te komen (hij heeft nog wel tal-helm voor de LL, wat hard gaat aangezien hij nu 2K dam doet) 't is een defiance-merc btw;)
daarnaast nog frostburns, een IK belt (lekker voor de resist) en een zooi charsi-food. moet nu echt dringend m'n smoke vervangen, alleen, ik vindt geen armors

wil een skullders of een duriel ofzo. Heb daarnaast nog steeds een upped tarn, en wil eigenlijk wel eens een 2 skills hoedje
oh ja, gister ook een 1 sorc skills 85 life amu gevonden;

alleen jammer van de geen resist, maar dat mag de pret niet drukken!
Duriel is echter geen match nog... 3 klappen, en mn merc is dood... nog eff lvls pakken dus, en dan nog een keer proberen. op tele naar de countess gaat nu redelijk; beetje uitkijken met de uniques, maar ach, weet nu hoe ik overnieuw moet beginnen

iemand een ideetje voor een noob armor met veel str (duriels, any other?)
[
Voor 9% gewijzigd door
kwakke01 op 08-11-2006 11:06
]