Acties:
  • 0 Henk 'm!
battle.net weer kut? ping @ 600+ gadver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Dalyxia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:27:
battle.net weer kut? ping @ 600+ gadver
is dat altijd doordeweeks zo, want ik heb er zelf eigenlijk nooit last van (speel in het weekend)

tijd voor nieuw topic trouwens

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:41:
[...]

is dat altijd doordeweeks zo, want ik heb er zelf eigenlijk nooit last van (speel in het weekend)

tijd voor nieuw topic trouwens
mja, ik heb het dus sinds een week ongeveer weer, daarvoor een hele tijd nergens last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Ik dacht al dat ik de enige was die last had van die ping de afgelopen paar dagen, omdat ik nobody else erover hoorde klagen :')

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, act 3 en 4 hell maar even met kwakke gedaan. Ancients voor de bonus 8)
Verder kan ik je niet helpen hans, je hebt alle wps. Mocht je anya willen doen, pas op voor de vipers en gloams, misschien dat ik je kan helpen een dezer dagen.

Ik ga nu eens flink traden , want ik zit vol met crap. Al is het maar wat low runes waard, dat ruimt tenminste op.

En mijn ping is af en toe ook om te huilen, maar dat komt gedeeltelijk door mijn brakke extreme verbidning. Chello is vanaf het begin al crap hier, 5x trager dan extreme zelf :') |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Pheno79 op 09-11-2006 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:28:
Zo, act 3 en 4 hell maar even met kwakke gedaan. Ancients voor de bonus 8)
Verder kan ik je niet helpen hans, je hebt alle wps. Mocht je anya willen doen, pas op voor de vipers en gloams, misschien dat ik je kan helpen een dezer dagen.

Ik ga nu eens flink traden , want ik zit vol met crap. Al is het maar wat low runes waard, dat ruimt tenminste op.

En mijn ping is af en toe ook om te huilen, maar dat komt gedeeltelijk door mijn brakke extreme verbidning. Chello is vanaf het begin al crap hier, 5x trager dan extreme zelf :') |:(
heb 35 pg's voor pul getrade, en vrvolgens een gloom gemaakt (751def). verder een 133 4s monarch voor 2 Ko getrade, waardoor ik nu een spirit 32 zwaard heb, en een 33 schild
dankzij een zooi charms, een 29 resall amu en 2 ringen zit ik nu op 73/75/75/75 met +5 skills @ hell

daarnaast heb ik een 4s dusk liggen, en een 3s 15ed templar coat. Al met al een geslaagde avond dus!

inmiddels naar lvl 80 geklommen! nu nog een paar goede trades zodat ik CoH kan maken; dan wordt ik pas echt gelukkig :) 3light amu erbij :D maar goed, blijft nog wel eff oppassen @hell, maar het gaat steeds een beetje beter :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
kwakke01 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 02:43:
[...]

heb 35 pg's voor pul getrade, en vrvolgens een gloom gemaakt (751def). verder een 133 4s monarch voor 2 Ko getrade, waardoor ik nu een spirit 32 zwaard heb, en een 33 schild
dankzij een zooi charms, een 29 resall amu en 2 ringen zit ik nu op 73/75/75/75 met +5 skills @ hell

daarnaast heb ik een 4s dusk liggen, en een 3s 15ed templar coat. Al met al een geslaagde avond dus!

inmiddels naar lvl 80 geklommen! nu nog een paar goede trades zodat ik CoH kan maken; dan wordt ik pas echt gelukkig :) 3light amu erbij :D maar goed, blijft nog wel eff oppassen @hell, maar het gaat steeds een beetje beter :)
Goed bezig, Kwakke _/-\o_
Jammer dat ik je de laatste tijd niet meer online tref. Uitslapen tegenwoordig?
Ik heb nog steeds die Lightening skiller +11 life. Da's eigenlijk mijn enige potentiele rijkdom @HC dus ik kan hem eigenlijk niet zomaar aan je weggeven (einig idee wat die skiller waard is?). Ik heb namelijk zelf nog heel veel te verbeteren aan mijn lvl40 Zmiter. Alles eigenlijk...... Normal is geen probleem, net uitgespeeld. Maar NM en zeker Hell is een compleet ander verhaal. Uiteindelijk hoop ik op de standaard (cheap) Zmiter-gear maar heb daar nog niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 08:25:
[...]

Goed bezig, Kwakke _/-\o_
Jammer dat ik je de laatste tijd niet meer online tref. Uitslapen tegenwoordig?
Ik heb nog steeds die Lightening skiller +11 life. Da's eigenlijk mijn enige potentiele rijkdom @HC dus ik kan hem eigenlijk niet zomaar aan je weggeven (einig idee wat die skiller waard is?). Ik heb namelijk zelf nog heel veel te verbeteren aan mijn lvl40 Zmiter. Alles eigenlijk...... Normal is geen probleem, net uitgespeeld. Maar NM en zeker Hell is een compleet ander verhaal. Uiteindelijk hoop ik op de standaard (cheap) Zmiter-gear maar heb daar nog niets van.
Kaal doet het pul op HCL, dus een ist moet er met life erbij wel inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker gisteren.. ben ik Shaft aan het mulen gaat het realm down (Niet door te veel char switchen.. iedereen werd er afaik uitgegooid).. shaft kwijt dus :(

Overigens net daarvoor wel gul rune gevonden dus dat zit wel snor! Wil er eigenlijk 2x schaeffer's hammer voor traden voor m'n frenzy barb.. gebruik namelijk op level 77 nog steeds 2x aldur's (3x shael) .. heel snel maar mn damage is achterhaald. Of kan ik bv een slechte hoto er voor krijgen? Ga namelijk ook nog een sorcy maken (build weet ik nog niet, voor mf/rush iig).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:08:
[...]

Kaal doet het pul op HCL, dus een ist moet er met life erbij wel inzitten.
pul maar? op scl doet een kale li skiller al minstens um (kan me niet verrekken wat d2jsp ervan zegt, li skiller kan je niet kopen voor minder als um)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:09:
Lekker gisteren.. ben ik Shaft aan het mulen gaat het realm down (Niet door te veel char switchen.. iedereen werd er afaik uitgegooid).. shaft kwijt dus :(

Overigens net daarvoor wel gul rune gevonden dus dat zit wel snor! Wil er eigenlijk 2x schaeffer's hammer voor traden voor m'n frenzy barb.. gebruik namelijk op level 77 nog steeds 2x aldur's (3x shael) .. heel snel maar mn damage is achterhaald. Of kan ik bv een slechte hoto er voor krijgen? Ga namelijk ook nog een sorcy maken (build weet ik nog niet, voor mf/rush iig).
is dit scl?

hoto (ko vex pul thul) als je even goed zoekt kan je nog een gul kopen voor ongeveer mal+pul of mal+um

en dan kan je hem zelf maken, ten eerste weet je dan zeker dat tie niet duped is en als je een gul koopt en dan in cube naar vex cubed (gul+gul+ruby=vex) dan kan je vex ook niet verdwijnen

+de spanning van wat voor hoto het wordt, lijkt me toch de moeite waard

en als jij dan al genoeg hebt aan een slechte hoto, kan het alleen maar meevallen, en als je geluk heb wordt het een hoto40 en dan kan je wel 9 slechte hoto's kopen

btw had ik zelf hier nog wel een vraag over, waarom is een eth hoto40 in godsnaam zoveel waard? waarom eth? tis toch geen goeie merc weap, en der zit ook geen indestructble of repair durability op

[ Voor 7% gewijzigd door Dalyxia op 10-11-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:59:
[...]

is dit scl?

hoto (ko vex pul thul) als je even goed zoekt kan je nog een gul kopen voor ongeveer mal+pul of mal+um

en dan kan je hem zelf maken, ten eerste weet je dan zeker dat tie niet duped is en als je een gul koopt en dan in cube naar vex cubed (gul+gul+ruby=vex) dan kan je vex ook niet verdwijnen

+de spanning van wat voor hoto het wordt, lijkt me toch de moeite waard

en als jij dan al genoeg hebt aan een slechte hoto, kan het alleen maar meevallen, en als je geluk heb wordt het een hoto40 en dan kan je wel 9 slechte hoto's kopen

btw had ik zelf hier nog wel een vraag over, waarom is een eth hoto40 in godsnaam zoveel waard? waarom eth? tis toch geen goeie merc weap, en der zit ook geen indestructble of repair durability op
De reden dat ik een slechte hoto wilde is eigenlijk omdat ik het risico niet wil nemen een slechte te rollen, en natuurlijk het feit dat ik behalve gul helemaal geen rijkdom heb (tenzij je 2x 4s flail en lum, waterwalks dat soort spul als rijkdom rekent..) en dus aan geen tweede gul kan komen, en verder heb ik ook geen rijke vrienden ofzo dus..

Het eth verhaal.. lijkt me gewoon voor de patserigheid, eth hoto is natuurlijk geen probleem omdat je als het goed is toch nooit met dat ding gaat slaan, verliest hij dus ook geen durability. Zo had vroeger mijn sorc een eth occulus en daar heb ik meer als een half jaar mee gedaan en toen zat hij nog op max durability :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als Light sorc kan je zelf goed op zoek naar light skillers.
Neem de flayer jungle WP @ NM (vanaf daar vallen skillers) en lopen maar naar mephi.

Heb @ scl zelf een combat skiller (barb) gevonden op deze manier.
(niet dat ik veel runs maken met mijn char's)

CLightning killed nog sneller een groep van die kleine etters.
Moet te doen zijn.
---

Een Hurricane Druid.
Is die een beetje goed untwinked ?
Alleen hurricane en cyclone armor geen tornado er bij.
Cyclone armor heb ik minder resist voor nodig :D

(zie nu dat tornado en twister synergy is)

Met een beer (tank) en oak + defiance merc voor de Cold Immunes.

Zit te twijfelen of ik edge opnieuw leven zal geven of een druid een kans geeft.
Vind met barb veel druid helmen die voor veel gold weg gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 10-11-2006 10:51 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Dalyxia schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:59:
[...]
een eth hoto is zoveel waard omdat er minder strength en dex requirements aan zitten, dus kan je meer in vita stoppen, en omdat je er toch niet mee slaat gaat ie ook niet stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunz schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:28:
[...]

een eth hoto is zoveel waard omdat er minder strength en dex requirements aan zitten, dus kan je meer in vita stoppen, en omdat je er toch niet mee slaat gaat ie ook niet stuk
Wat is dan een non socketed eth flail waard? Of is hij alleen iets waard wanneer hij 4/5s is of wanneer hij een goede hoto/cta roll heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:47:
Als Light sorc kan je zelf goed op zoek naar light skillers.
Neem de flayer jungle WP @ NM (vanaf daar vallen skillers) en lopen maar naar mephi.

Heb @ scl zelf een combat skiller (barb) gevonden op deze manier.
(niet dat ik veel runs maken met mijn char's)

CLightning killed nog sneller een groep van die kleine etters.
Moet te doen zijn.
---

Een Hurricane Druid.
Is die een beetje goed untwinked ?
Alleen hurricane en cyclone armor geen tornado er bij.
Cyclone armor heb ik minder resist voor nodig :D

(zie nu dat tornado en twister synergy is)

Met een beer (tank) en oak + defiance merc voor de Cold Immunes.

Zit te twijfelen of ik edge opnieuw leven zal geven of een druid een kans geeft.
Vind met barb veel druid helmen die voor veel gold weg gaan.
Ik heb net wat druid elemental gear in de verkoop gedaan, in principe zou ik al +3 amu, +3 wapen (earthshaker), + 2 circlet (met +2 tornado extra) kunnen regelen. Maar goed, als ik blijf weggeven word ik nooit beter met mijn barb/firesorc/necro, dus ik wacht even die verkoop af. Tot nu niet echt veel reacties, zoals te verwachten was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:55:
[...]

pul maar? op scl doet een kale li skiller al minstens um (kan me niet verrekken wat d2jsp ervan zegt, li skiller kan je niet kopen voor minder als um)
Op HCL is life nog eens extra belangrijk, dus hier moeten ists inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 20:07
Dalyxia schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:55:
[...]

Die pricelist op d2jsp klopt voor geen meter. Alles gaat daar ook voor veel meer over de toonbank.

Gister 8thul/javaskiller/marrowwalkers verkocht en daar 2 ist voor teruggekocht. Crap items geven ze zo 1 fg voor en voor 5 fg heb je al een ist. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:55:
[...]

Die pricelist op d2jsp klopt voor geen meter. Alles gaat daar ook voor veel meer over de toonbank.

Gister 8thul/javaskiller/marrowwalkers verkocht en daar 2 ist voor teruggekocht. Crap items geven ze zo 1 fg voor en voor 5 fg heb je al een ist. :9
ja das het mooie dus, met weinig crap items veel fg verdienen en dan van die fg ists kopen en dan van die ists ingame HR's kopen dan runeword maken en dan voor meer verkopen
zo is het eigenlijk erg makkelijk, maar het vergt wel wat tijd en energie

bijvoorbeeld fortitude, koop een Lo met 2 ist, maak runeword en verkoop hem weer voor 3 of 4 ist

100% winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
w00t! Zojuist pakketje met Diablo 2 en LoD binnengekregen, dus ik ga vanavond even een SCL character aanmaken!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Hydra schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:45:
w00t! Zojuist pakketje met Diablo 2 en LoD binnengekregen, dus ik ga vanavond even een SCL character aanmaken!
Gezellig! Laat het weten als je nog iets nodig heb. rush, WP's, gear, etc. Met zoveel SCL'ers hier moet er wel wat te regelen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Heb nu dus een 35% FCR(perfect :9 ) 44Resist Spirit op een Royal Crown in de verkoop. Waar zal die ongeveer voor gaan?
Helaas is de ROyal Crown een Normal pala shield, geen exceptional of Elite...

[ Voor 77% gewijzigd door Cipri op 10-11-2006 22:41 . Reden: Zelf een spirit gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
een tempban, lekker dan.... :{
Net een cube op de grond gegooid :')

[ Voor 38% gewijzigd door Pheno79 op 10-11-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Cipri schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:25:
[...]

Gezellig! Laat het weten als je nog iets nodig heb. rush, WP's, gear, etc. Met zoveel SCL'ers hier moet er wel wat te regelen zijn :)
Als er gerushed wordt laat dan even iets wete... ik heb nog sorceress die ik graag in hell zou zien...

-Boom en kwakke als jullie in de namiddag tijd hebben => ubers???-

[ Voor 10% gewijzigd door yago op 11-11-2006 13:03 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:26:
[...]

Als er gerushed wordt laat dan even iets wete... ik heb nog sorceress die ik graag in hell zou zien...

-Boom en kwakke als jullie in de namiddag tijd hebben => ubers???-
srry, heb geen tijd... kids hé ;)

heb trouwens een volledige trade list op diaii gezet nu, ben benieuwd!

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Wat houd Deadly Strike in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Volgens de 1e hit op google:
http://www.battle.net/diablo2exp/items/magic.shtml
Deadly Strike
This is a chance of doing double damage. This bonus is applied after skills such as Critical Strike and any other damage bonuses. Critical Strike (CS) and Deadly Strike (DS) exclude each other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Cipri schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:27:
Heb nu dus een 35% FCR(perfect :9 ) 44Resist Spirit op een Royal Crown in de verkoop. Waar zal die ongeveer voor gaan?
Helaas is de ROyal Crown een Normal pala shield, geen exceptional of Elite...
Weinig, je krijgt er enkel veel voor als je een pala shield hebt met de hoogste of 2e hoogste resists (white).
Die perfect faster cast is niet zo belangrijk, als het maar 30 of meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Ik heb hier een wapen met 50% Crushing blow en 285% Edamage. Hy is 1 socket. Wat kan ik er beter in doen? Een ber voor +20% CB of een 40 ED jewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Aubergine schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:21:
Ik heb hier een wapen met 50% Crushing blow en 285% Edamage. Hy is 1 socket. Wat kan ik er beter in doen? Een ber voor +20% CB of een 40 ED jewel.
ber lijkt me een beetje overkill, 40 ED jewel zou wel redelijk goed zijn, maar als je bijvoorbeeld een sheal erin doet kan het ook erg relaxed zijn, je moet dan ffies kijken of je de volgende breakpoint van attack speed haalt. zo ja, dan doe je vaker CB en vaker dmg waardoor het in totaal dus beter wordt (in het spel Titan Quest kon je ook zien wat je avg dmg per second was, lijkt me in d2 ook wel handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op zondag 12 november 2006 @ 01:41:
[...]

ber lijkt me een beetje overkill, 40 ED jewel zou wel redelijk goed zijn, maar als je bijvoorbeeld een sheal erin doet kan het ook erg relaxed zijn, je moet dan ffies kijken of je de volgende breakpoint van attack speed haalt. zo ja, dan doe je vaker CB en vaker dmg waardoor het in totaal dus beter wordt (in het spel Titan Quest kon je ook zien wat je avg dmg per second was, lijkt me in d2 ook wel handig)
net eff 2 mules naar act5 nm gebracht.. 1e hf NM was een pul, 2e een sheal.. kon slechter :)

verder nog een kuku en een undead crown gevonden; altijd leuk.
oh, ook nog een 53 def 21 life LC gevonden :) da's wel lekker natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John117
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 23:59
Hee even een vraagje tussendoor. Het is echt lang geleden dat ik D2 heb gespeelt en heb me er toendertijd kostenlijk mee vermaakt (tegenwoordig beetje titan quest enzo).
Nu heb ik weer eens zin in een potje D2 alleen vroeg me af of er al eens een mod of zoiets dergelijks is om in 1280x1024 te spelen? Al is het alleen in sp mogenlijk (beveiliging ofzo) dan is het al goed.
Leek me wel weer eens leuk alleen 800x600 word ik depri van. Alvast bedankt als iemand wat weet.

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
John117 schreef op zondag 12 november 2006 @ 02:09:
Hee even een vraagje tussendoor. Het is echt lang geleden dat ik D2 heb gespeelt en heb me er toendertijd kostenlijk mee vermaakt (tegenwoordig beetje titan quest enzo).
Nu heb ik weer eens zin in een potje D2 alleen vroeg me af of er al eens een mod of zoiets dergelijks is om in 1280x1024 te spelen? Al is het alleen in sp mogenlijk (beveiliging ofzo) dan is het al goed.
Leek me wel weer eens leuk alleen 800x600 word ik depri van. Alvast bedankt als iemand wat weet.
zover ik weet is het niet mogelijk om een andere reso te kiezen dan 640x480 en 800x600, dus ik denk dat je maar depri moet worden van je reso, maar een hoop plezier weer gaat beleven aan d2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Frunz schreef op zondag 12 november 2006 @ 01:41:
[...]

Hij doet al Verry Fast Damage + ik gebruik Fury en het wapen zelf bevat ook al 50 IAS, dus ik denk niet dat nog meer IAS nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Ik ga voor het eerst een runeword maken, en ik heb een praar vraagjes

Ik probeer een spirit shield te maken
Afbeeldingslocatie: http://diablo2.judgehype.com/screenshots/objets/magiques/motsruniques/spirit.jpg

Ik heb een 4 sock monarch, een Thul, Tal, Ort en Amn. Moet ik ze indezelfde volgorde doen als die gouden letters zeggen? Dus eerst Tal, dan Thul en dan Ort en Amn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
INderdaad in dezelfde volgorde insteken tla thul ort amn, fingers crossed en hopen op een goede roll!

Succes!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

EN let alsjeblieft op dat het een GRIJS schild is, en dus geen BLAUWE naam heeft! Werkt namelijk alleen op grijze namen-shields!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John117
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 23:59
Frunz schreef op zondag 12 november 2006 @ 10:24:
[...]

zover ik weet is het niet mogelijk om een andere reso te kiezen dan 640x480 en 800x600, dus ik denk dat je maar depri moet worden van je reso, maar een hoop plezier weer gaat beleven aan d2 ;)
Oke evengoed bedankt. Ik vroeg het vooral omdat ik na zelf te hebben gezocht wel een mod tegenkwam (EasyView 1.0 for EasyMap v3.2) waarmee het mogenlijk was om in een hele rare resolutie (1300x700) te spelen. Maar dit was tegelijk een maphack ofzo niet dat dat zo erg is dan ga ik wel spen maar het is ook nergens meer te downloaden dus ik dacht ik vraag het ff.

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Dit deel begon alweer aardig over de 1000 posts te lopen

dus het ik maar ffies een nieuw deeltje gesmeedt

Diablo2/LoD: Deel 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!