hele nai set is charsi food, kan je niks mee
Zet mij ook maar op die lijst eindelijk 
Acount: "Cipriano", chars "ElCipri" en "Cipriana".
Allen op de EU SCL
Acount: "Cipriano", chars "ElCipri" en "Cipriana".
Allen op de EU SCL
[ Voor 10% gewijzigd door Cipri op 12-10-2006 20:59 ]
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Verwijderd
Daly ik ben restricted!
Wel jammer.... vond net wat leuke dingen
Trouwens wel weer aardig he die hf drop:
Nightmare:
Daly: Pul
Gblom: Um
Hell:
Daly: Hel
Gblom: Io
Nightmare:
Hell:
mja dacht ik al,Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:30:
Daly ik ben restricted!Wel jammer.... vond net wat leuke dingen
Nightmare:
Hell:
![]()
mja, leuke nightmare drops en hell drops zijn gewoon kut
maar ach, ga ik nu ff beetje opruimen ofzo
... ik had met m'n mule op normal HF el....Dalyxia schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:36:
[...]
mja dacht ik al,
mja, leuke nightmare drops en hell drops zijn gewoon kut
maar ach, ga ik nu ff beetje opruimen ofzo
-edit- wel net at the monastary een barb combat skiller gevonden
[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 13-10-2006 00:12 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Kwakke wil je mij er ook bij zetten?
Janie0 voor SCL
Hcjanie voor HCL
Janie0 voor SCL
Hcjanie voor HCL
Ben voorzichtig met mijn HC-Necro begonnen in Act1 Hell. Kon het niet laten maar is nog goed te doen. Heel voorichtig natuurlijk want mijn resists zijn zwaar onder de maat.
Kwakke, slaap jij tegenwoordig uit of zo
. Ik zie je nooit meer rond 06.00u.
Kwakke, slaap jij tegenwoordig uit of zo
m'n ritme is een beetje verstoord door de studie; ben nu meestal 's avonds een beetje online, met als gevolg dat die wekker 's morgens eerst uitgeslagen wordt, voordat ik mezelf er uiteindelijk van kan overtuigen dat ik eruit moettollo71 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:07:
Ben voorzichtig met mijn HC-Necro begonnen in Act1 Hell. Kon het niet laten maar is nog goed te doen. Heel voorichtig natuurlijk want mijn resists zijn zwaar onder de maat.
Kwakke, slaap jij tegenwoordig uit of zo. Ik zie je nooit meer rond 06.00u.
ga vanaaf wss beginnen met de grote schoonmaak...
alle 1 skills amu's doe ik denk ik weg (assa/druid/pala/sorc/baba)
2 skills shapeshifting bewaar ik nog eff. Alle rares onder lvlreq 30 dat minder dan 30 dam single handed doet, gaat ook weg. Alle set-items die ik dubbel heb gaan naar charsi, en de plates die ik niet gebruik gaan naar malah.
Bewaar een 2s voor tollo, en bewaar de 4s nog eff. Iemand die iets moet, zou ik zeggen: hou m'n game eff in de gaten vanaaf. want het gaat volliggen met rares en set-items
Denk dat ik zo rond 20:00-21:00 wel bezig ben voor de liefhebbers!
(gaat om ong 8 volle mules...) Heb ook nog een paar 4s poles die ertussen gaan liggen...
zit inmiddels trouwens bij inner cloister @ hc/hell (met alle wp's)
[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 13-10-2006 19:26 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Net even een beetje spullen geruild met een sorc, die had The Patriarch voor me 
Koste me een Heavenly Garb, en een The Iron Jang Bong... ik hoefde niet zo nodig winst te maken. 'Ze' kreeg ook nog een setje schoenen en bijpassende handschoentjes van me (o.a. een setje 'named' Magefist+ nog een stel) en ik scoorde er nog een aardige poleaxe en was frutsels mee.
Waarom op winst gaan als je mules al overvol zitten
Koste me een Heavenly Garb, en een The Iron Jang Bong... ik hoefde niet zo nodig winst te maken. 'Ze' kreeg ook nog een setje schoenen en bijpassende handschoentjes van me (o.a. een setje 'named' Magefist+ nog een stel) en ik scoorde er nog een aardige poleaxe en was frutsels mee.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
is zo'n jang bong iets waard dan?? heb er 1 op m'n mul @hc?!?Ramzzz schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:11:
Net even een beetje spullen geruild met een sorc, die had The Patriarch voor me
oh ja als iemand een andy op hc heeft voor pul, houdt ik me aanbevolen
---RIP---
Sorc kon niet tegen de fire splash van 1 van de NM trav bewoners... Dag pul, Dag sorc, Dag tal items, Dag forti...
[ Voor 14% gewijzigd door kwakke01 op 13-10-2006 20:51 ]
Zo, river of flame bereikt. Ik haat gloam bosspacks, zeker als er een stone skin physical unbreakable immune baasje bij is. Maar goed, er is niets wat CE/Bone Spear niet kunnen opruimen. Het duurt alleen zo teringlang 
3x een bijna dood ervaring gehad, doordat een van mijn minions iets teveel gloams erbij moest halen....
Een lem rune uit de hellforge, dus dat is ook crap. Nou ja, ik ga lekker door. Mijn resist is crap (75% cold res, maar de rest wil je niet weten....).
Tip voor andere HC necros: 1 punt Bone armor rest bonewall is mijn held

3x een bijna dood ervaring gehad, doordat een van mijn minions iets teveel gloams erbij moest halen....
Een lem rune uit de hellforge, dus dat is ook crap. Nou ja, ik ga lekker door. Mijn resist is crap (75% cold res, maar de rest wil je niet weten....).
Tip voor andere HC necros: 1 punt Bone armor rest bonewall is mijn held
Voor een necro met 9~10 skellies moet dit gewoon te doen zijn hoor. In hell heb ik alleen in act 4 wat gloam-bijna-dood-ervaringen gehad. Act 2 is alleen irritant door de smalle gangetjes, die act haat ik gewoon. En dan nog eens twee keer op hell moeten doen door een bugged staff. Om daarna in act 3 travi 2x te moeten doen door een connection interruptedtollo71 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:07:
Kwakke, slaap jij tegenwoordig uit of zo. Ik zie je nooit meer rond 06.00u.

Maar ik leef nog steeds, necro is gewoon het simpelst om ver mee te komen. Act 4~5 kan lastig zijn als je lastige vijanden hebt in je spel (lees: gloams, vipers). Die ranged attacks zijn rot. De sabercats in act 5 ook altijd (piercing, bah), maar bonearmor zal daar de 1-hit wonders moeten vermijden.
Mocht je wps nodig hebben, gillen! kwakke heb ik gisteren al naar act 4 normal gebracht, die laten we er ook weer bovenop komen. Fire enchanted badmongolen zijn altijd gevaarlijk, iets meer afstand houden de volgende keer.
Ik den dat max es/tk leuk is voor HC trouwens? tk zorgt ervoor dat de mana/life ratio kosten omlaag gaan. Dus alleen ES is 1 life point is 2 mana, met wat in TK kan dat naar 1:1 geraken. Iets om in mijn volgende build te proberen...max block ernaast en volgens mij ben je dan redelijk veilig.
Maar eerst mijn warcry barb ook op HC laten rondlopen. Hij is zo lief, stunning gewoon!
Hey ik ben een erg oud gediende hier
Zie de heeeeel wat oudere topics. Ik zie dat er een nieuwe patch uit is....hoe is het met de markt gesteld en hoe is het met het aantal dupers/ gedupte items? Is dat al wat minder?
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Waar ik me over verbaasde, speel ik gisteren Hell Act 1 uit, loopt daar een sorc, lvl 22 tussen rondPheno79 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 09:25:
[...]
Voor een necro met 9~10 skellies moet dit gewoon te doen zijn hoor. In hell heb ik alleen in act 4 wat gloam-bijna-dood-ervaringen gehad. Act 2 is alleen irritant door de smalle gangetjes, die act haat ik gewoon. En dan nog eens twee keer op hell moeten doen door een bugged staff. Om daarna in act 3 travi 2x te moeten doen door een connection interrupted
Maar ik leef nog steeds, necro is gewoon het simpelst om ver mee te komen. Act 4~5 kan lastig zijn als je lastige vijanden hebt in je spel (lees: gloams, vipers). Die ranged attacks zijn rot. De sabercats in act 5 ook altijd (piercing, bah), maar bonearmor zal daar de 1-hit wonders moeten vermijden.
Mocht je wps nodig hebben, gillen! kwakke heb ik gisteren al naar act 4 normal gebracht, die laten we er ook weer bovenop komen. Fire enchanted badmongolen zijn altijd gevaarlijk, iets meer afstand houden de volgende keer.
Ik den dat max es/tk leuk is voor HC trouwens? tk zorgt ervoor dat de mana/life ratio kosten omlaag gaan. Dus alleen ES is 1 life point is 2 mana, met wat in TK kan dat naar 1:1 geraken. Iets om in mijn volgende build te proberen...max block ernaast en volgens mij ben je dan redelijk veilig.
Maar eerst mijn warcry barb ook op HC laten rondlopen. Hij is zo lief, stunning gewoon!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
op softcor boeit dat geen hol, tschijnt dat je op hell chaos sanctuary (dialbo runs dus) vanaf level 10 ofzo ook veel xp krijgt.Ramzzz schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:29:
[...]
Waar ik me over verbaasde, speel ik gisteren Hell Act 1 uit, loopt daar een sorc, lvl 22 tussen rond. Sneuvelen bij het leven, maar heeft dat nou zin?
due sorc blijft gewoon dood liggen waar die dan ligt en dan krijgt tie de quest ook mee, waardoor die dus naar act2 kan enz, is gewoon een manier om snel te levelen denk ik
preciesDalyxia schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:32:
[...]
op softcor boeit dat geen hol, tschijnt dat je op hell chaos sanctuary (dialbo runs dus) vanaf level 10 ofzo ook veel xp krijgt.
due sorc blijft gewoon dood liggen waar die dan ligt en dan krijgt tie de quest ook mee, waardoor die dus naar act2 kan enz, is gewoon een manier om snel te levelen denk ik
nog bedankt voor de act4 rush, heb daarna een poosje lopen leuren voor dia, maar eindelijk een oosterbuur gevonden die z'n mule naar act 5 NM moest brengen
zi dus nu op lvl 23 met m'n barb, enin act 5 nm !
kan ik iig koeien maken op normal
heb al 2 unique zwaarden met WW en sword mastery erop! heb ook nog een spirit, dus dat gaat allemaal goed komen. moet nu de levels hebben; maar ik kan voorlopig met cleglaw's zwaard en schild combi door heel Normal heen killen, en koeien gaven ook geen probleem; dus: Kwak's on the move... you'd better be ready
heb de 20 pg's die ik nog had getrade voor een unique sorc belt, een tal mask en een lightsabre, dus als ik die eenmaal kan gebruiken
En ik zit in act 5 hell. Dia liet weer crap vallen, maar onderweg iig natalyas boots gevonden. Die had ik al, dus mijn nog te maken barb heeft straks weer wat meer resist.
Dia zelf is een eitje, alleen mijn mages gingen dood door zijn firewave, maar dat IM moet echt afgeschaft worden. Ik heb de chaos maar zonder might merc gedaan, hij ging meer dood dan dat hij zelf doodde.
En nu naar de thai, etenstijd
Dia zelf is een eitje, alleen mijn mages gingen dood door zijn firewave, maar dat IM moet echt afgeschaft worden. Ik heb de chaos maar zonder might merc gedaan, hij ging meer dood dan dat hij zelf doodde.
En nu naar de thai, etenstijd
Een fijne rush gehad van een zweedse sorc, nu SC Hell in Act 5
maar net weer ff op HC gespeeld. ben nu lvl 46 op normal. probeer eerst maar iets van lvl 50 te worden en dan op mun gemak maar door nm te wandelen.
net van eldrich een manald ringetje gevonden, weer mooi meej genomen dus.
net van eldrich een manald ringetje gevonden, weer mooi meej genomen dus.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Verwijderd
Speel op SCL, mag me ook toevoegen, accountnaam Vincemeister.
Tevens heb ik een necro coronet te ruil, stats:
+2 necro skills
+22 strenght
10% fcr
+14 allresist
en nog wat crappy andere stats
Iemand geinteresseerd?
Tevens heb ik een necro coronet te ruil, stats:
+2 necro skills
+22 strenght
10% fcr
+14 allresist
en nog wat crappy andere stats
Iemand geinteresseerd?
Verwijderd
Ben weer begonnen, toch zeker 2 jaar geleden voor het laatst gespeeld. Heb altijd HC gespeeld dus daar ga ik nu ook weer verder, zo irritant dat je eerst een normal char op nightmare moet krijgen maarja, duurde maar ongeveer een dagje (ken nu niemand meer dus geen boost
).
Nu een lightning sorc begonnen, heb alleen nog geen idee waar ik mn skills ongeveer in moet doen.. meteen alles in lightning of eerst een beetje lightning dan warmth naar 10 of whatever, als iemand tips heeft hoor ik het graag iig.
Mijn account is trouwens *chaffy, mocht je hem toe willen voegen
Nu een lightning sorc begonnen, heb alleen nog geen idee waar ik mn skills ongeveer in moet doen.. meteen alles in lightning of eerst een beetje lightning dan warmth naar 10 of whatever, als iemand tips heeft hoor ik het graag iig.
anders ff op classic je ff laten rushen, kan je daarna op expansion HC char maken.Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:39:
Ben weer begonnen, toch zeker 2 jaar geleden voor het laatst gespeeld. Heb altijd HC gespeeld dus daar ga ik nu ook weer verder, zo irritant dat je eerst een normal char op nightmare moet krijgen maarja, duurde maar ongeveer een dagje (ken nu niemand meer dus geen boost).
ik zal je toevoegen op HC, mijn acc is *mrboomblasterhc op HC, *mrboomblaster op sc
ff een vraagje, ben zo juist in nm aan gekomen en ga in act 2 een freeze merc halen, wat is dan het beste om een insight in te maken behalve cv want die heeft zon hoge str req, is dan een crypt axe beter?
@ amd 64 en jou reactie geeft ook niet echt veel nuttige info op. denk dat het al 32 threads zo gaat en heb er geen problemen meej.
[ Voor 5% gewijzigd door mrboomblaster op 15-10-2006 13:27 ]
Sow na even dit topic te gelezen hebben. Lijkt wel 1 lang msn gesprek
. lekker nuttig.

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!
daar is dit toch ook voor bedoeld? games & discussie, praten over wat je in het spelletje tegenkomt? vragen hoe anderen iets aanpakken, welke builds, items, stats ze gebruiken enz enzAMD 64 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:19:
Sow na even dit topic te gelezen hebben. Lijkt wel 1 lang msn gesprek. lekker nuttig.
wat wil je maken? lightning sorc is de meest gangbare, nova sorc is heel slecht tegenwoordig, warmth hoeft maar 1 puntje in eigenlijk, de rest krijg je wel van +skills itemsVerwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:39:
Ben weer begonnen, toch zeker 2 jaar geleden voor het laatst gespeeld. Heb altijd HC gespeeld dus daar ga ik nu ook weer verder, zo irritant dat je eerst een normal char op nightmare moet krijgen maarja, duurde maar ongeveer een dagje (ken nu niemand meer dus geen boost).
enne, weinig tot GEEN punten in energy steken
Ik werd gerushed door Hell act 2,3,4,5 door een lightning sorc, maar wat doet die nu als je (wannéér zegmaarDalyxia schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:36:
[...]
wat wil je maken? lightning sorc is de meest gangbare, nova sorc is heel slecht tegenwoordig, warmth hoeft maar 1 puntje in eigenlijk, de rest krijg je wel van +skills items
enne, weinig tot GEEN punten in energy steken
merc (met infinity eth cv )Ramzzz schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:05:
[...]
Ik werd gerushed door Hell act 2,3,4,5 door een lightning sorc, maar wat doet die nu als je (wannéér zegmaar) je een horde gloams, knights of whatever tegenkomt die lightning én fire resistant zijn en je geen cold skills hebt? Partymembers vertrouwen?
Ah. Had ik kunnen weten natuurlijk...
Vraagje...
Ik heb een eth Rattlecage. Niet handig, slijt weg.
Kan ik dus wel op een merc gooien, want slijt dan niet? Geldt dat sowieso voor alle eth. items? Is het daarom zo handig om eth items te hebben?
/onwetende, naïeve n00b...
Vraagje...
Kan ik dus wel op een merc gooien, want slijt dan niet? Geldt dat sowieso voor alle eth. items? Is het daarom zo handig om eth items te hebben?
eth bonehew rules als je geen mana nodig hebtRamzzz schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:53:
Vraagje...
ben eff naar nm hf @HC geweest: KO
niet goed, maar oonk niet slecht.
moet nu iemand vinden die me ancients wil geven, dan kan ik gaan baalen
nog 8 levels voordat ik m'n lightsabre kan gaan proberen
en net een dwarf en een mavina belt geruild
baba komt eraan...!
lightning sorc is in het begin heel zwak, en leun je redelijk op je mercs, komt vanzelf hoor!
@scl heb ik bijna m'n tal set compleet, moet alleen de armor nog
[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 15-10-2006 15:28 ]
eth slijt idd niet op een merc en sinds eth items altijd extra sterk extra veel damage enzo hebben (en minder str req enz)Ramzzz schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:53:
Vraagje...
een sorc hoort een merc met een insight te hebben vanwege het aura!
dus: een Eth CV met insight. dant komt ie rond de 1K dam uit (de stok alleen dan dus hé) kan het je wel laten zien
als ik m'n tal armor nog kan regelen vanaaf, kan ik mss ook nog wel eff een showtje weggeven.
Dit alles wel @ SCL hé, want op hc heb ik nu alleen een frenzy op lvl 50 (die op NM ancients zit te wachten

heb vandaag maar ff op d2jsp een wizz en een thieves gekocht voor ongeveer um+pul, die prijzen zijn echt veel hoger dan op scl, een shako gaat er uit voor minstens een ist O-o wow.
zit nu te prullen op nm act 1 met lvl 48 doe met mun hammertjes zo rond de 1100 schade wat best lkkr werkt. zie er alleen tegen op om act 2 en 3 te doen, als beetje pech hebt ben je daar erg lang meej bezig
maar ja mss kom ik nog wat leuks tegen.
Oh ja welke spear/lance what ever kan ik het best een insight in maken? CV heeft een tehoge str req voor mun toekomstige freeze merc. een crypt axe of ghost spear beter of iest anders?
zit nu te prullen op nm act 1 met lvl 48 doe met mun hammertjes zo rond de 1100 schade wat best lkkr werkt. zie er alleen tegen op om act 2 en 3 te doen, als beetje pech hebt ben je daar erg lang meej bezig

Oh ja welke spear/lance what ever kan ik het best een insight in maken? CV heeft een tehoge str req voor mun toekomstige freeze merc. een crypt axe of ghost spear beter of iest anders?
eenbill, of beter bec-de-corbin zijn mooie poles. bill is altijd 4s bij een bec moet je geluk hebben.mrboomblaster schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 20:15:
heb vandaag maar ff op d2jsp een wizz en een thieves gekocht voor ongeveer um+pul, die prijzen zijn echt veel hoger dan op scl, een shako gaat er uit voor minstens een ist O-o wow.
zit nu te prullen op nm act 1 met lvl 48 doe met mun hammertjes zo rond de 1100 schade wat best lkkr werkt. zie er alleen tegen op om act 2 en 3 te doen, als beetje pech hebt ben je daar erg lang meej bezigmaar ja mss kom ik nog wat leuks tegen.
gewoon alles wat grijs is oppakken en kijken of je mazzel hebt..
btw, m'n berb is op ancients dood gegaan op een fire splash, de zoveelste splash die me killt
nu een necro, blijf niet bezig!
das vet naar, heb nog wel zon necro crown voor je liggen als je die wilt. is het btw verstandig als je samen met iemand vertrouwd in een HC game zit dat je dan char zo zet dat ze hem mogen looten. zo is wel je char dood maar ben je spullen niet kwijt, toch?kwakke01 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 22:39:
[...]
eenbill, of beter bec-de-corbin zijn mooie poles. bill is altijd 4s bij een bec moet je geluk hebben.
gewoon alles wat grijs is oppakken en kijken of je mazzel hebt..
btw, m'n berb is op ancients dood gegaan op een fire splash, de zoveelste splash die me killt
nu een necro, blijf niet bezig!
ack
zit ik een beetje met mn druid countess te runnen (half uur per run zon beetje, heb geen enigma) dropt er daar halfweg een gc voor me voeten die ik meenam. Blijkt het een coldskiller met 39 life te zijn

njiestnag Trenjeska! (of zo iets)
lekker man, die kan je voor heeeeeeeel veel verpatsen.trenjeska schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 23:30:
ackzit ik een beetje met mn druid countess te runnen (half uur per run zon beetje, heb geen enigma) dropt er daar halfweg een gc voor me voeten die ik meenam. Blijkt het een coldskiller met 39 life te zijn
btw, wat voor barb kan je het beste van full IK maken? wirlwind? frenzy? concentrate? berserk?
ok lol? ik heb dat zwaard waarbij je +4 to wirlwind hebt, ben nu level 47 ben ik aan het baalrunnen, blijf ik op de 1 of andere manier hangen in de wirlwind animatie, ik kan geen potions gebruiken, mijn gear is allemaal rood, ik kan niet door portals, ik kan helemaal niks
wtf?
en daarbij komt ook nog is dat ik daardoor zo niet oplette dat ik zo'n lul baal dood maakt waardoor ik de quest haal (stond in throne of destruction) gedver, ik wou nog niet naar nightmare
wtf?
en daarbij komt ook nog is dat ik daardoor zo niet oplette dat ik zo'n lul baal dood maakt waardoor ik de quest haal (stond in throne of destruction) gedver, ik wou nog niet naar nightmare
mss komt het door een bug + lag ofzo? iig wel raar ja.Dalyxia schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 00:41:
ok lol? ik heb dat zwaard waarbij je +4 to wirlwind hebt, ben nu level 47 ben ik aan het baalrunnen, blijf ik op de 1 of andere manier hangen in de wirlwind animatie, ik kan geen potions gebruiken, mijn gear is allemaal rood, ik kan niet door portals, ik kan helemaal niks
wtf?
ben je op sc of hc bezig? als je op sc bezig bent kan ik je denk morgen wel voorzien van baalruns.
ik had net ff pech. had een mule nog open staan op hc waar ik ff gemuled had, komt er in eens in beeld "sojs sold to..." verhaal een paar keer langs dus een PWE argh
mrboomblaster schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 00:55:
[...]
mss komt het door een bug + lag ofzo? iig wel raar ja.
ben je op sc of hc bezig? als je op sc bezig bent kan ik je denk morgen wel voorzien van baalruns.
ik had net ff pech. had een mule nog open staan op hc waar ik ff gemuled had, komt er in eens in beeld "sojs sold to..." verhaal een paar keer langs dus een PWE arghen dat was op ip 228 dus nog ff geprobeerd dat ik op sc nog op die server kon komen maar helaas. ach ja volgende keer maar weer beter zullen we maar denken ^^
Volgens mij werkt dat idd zo. Maar toen Kwakke gisteren tegen die FE-explosie van de Ancients aanliep kon ik niet zijn corpse looten terwijl we dat wel hadden aangevinkt.....mrboomblaster schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 23:22:
[...]
das vet naar, heb nog wel zon necro crown voor je liggen als je die wilt. is het btw verstandig als je samen met iemand vertrouwd in een HC game zit dat je dan char zo zet dat ze hem mogen looten. zo is wel je char dood maar ben je spullen niet kwijt, toch?
Misschien omdat dat niet werkt bij de Ancients of zo?
Verwijderd
Werkt zover ik weet overal, let wel op als je niet ruimte hebt voor alle items die de persoon die je probeert te looten, dan valt het op de grond, mocht je mensen bij je hebben die je niet vertrouwd kun je dus het beste eerst even je inventory legen.
Ben nu level 25 met mn lightning sorcje, zit net in act3.. duriel is moeilijk solo als je nog geen 200hp hebt
misschien maar mn sorc opnieuw aanmaken want ik heb iets van 20 punten in energy gedaan.
iig vind ik (chain)lightning echt super goed, doet zeer veel damage voor mijn level. Heb ook een def merc alleen zonder goede armor (hij heeft een of ander grijs level 5 ding aan
) gaat ie nogal veel dood!
Ben nu level 25 met mn lightning sorcje, zit net in act3.. duriel is moeilijk solo als je nog geen 200hp hebt
iig vind ik (chain)lightning echt super goed, doet zeer veel damage voor mijn level. Heb ook een def merc alleen zonder goede armor (hij heeft een of ander grijs level 5 ding aan

Kwakke ^^ 2 chars dood binnen een aantal dagen 
Fire Enchanted monster doen altijd splash
Kijk goed uit naar de mods die bosses hebben.
Die splashes zijn het zelfde als CE, en ancients hebben een heleboel life dus de splash is zeer sterk.
ES Sorc gaan ook zo dood bij een splash.
Suc6 met je necro.
Heb vanaf vrijdag niet gespeeld, was vrij en heb verjaardag gehad en zaterdag ook en zondag was het lekker een rustdag..
Vanaaf weer even mijn lvl 25 necro lvl'en.
Kan nu ook de koetjes doen, al heeft dat denk ik geen nut.
Mijn skellies gaan in chaos ook al in 1 klap dood @ normal
Heb geen zin om opnieuw te beginnen
Die splashes zijn het zelfde als CE, en ancients hebben een heleboel life dus de splash is zeer sterk.
Suc6 met je necro.
Heb vanaf vrijdag niet gespeeld, was vrij en heb verjaardag gehad en zaterdag ook en zondag was het lekker een rustdag..
[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 16-10-2006 09:31 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
ja, gaat lekker hé ben nu dus al m'n goodies weer kwijt: insight cv/insight bec/hooparmors/hoop charms, tal helm, lightsabre 2 barbswords, 2skills-1shout barbhelm etc.Derr_Hans schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 09:30:
Kwakke ^^ 2 chars dood binnen een aantal dagen
Suc6 met je necro.
@boombaster: insight gaat alleen in poles hé, dus niet in een spear proberen!
Ben van ellende maar eff op SCL gaan traden... Heb nu weer een skullders en de talset muv het armor. Voor een ist zou ik dat dieng toch moeten kunnen ruilen?!?! heb al een zooi games aangemaakt, maar niemand reageert??
niet blij dus...
ben nu met de necro lvl 20, maar vindt eht gewon niet lekker spelen...
jas hem eff door normal heen denk ik, en dan weer snel met een sorc beginnen. Twijfel een beetje over een lightsorc of een firesorc, want ik heb nog een leaf liggen... FB is ook wel leuk icm meteor...
maar ja, light blijft wel mijn ding..
[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 16-10-2006 10:14 ]
dat ie blijft hangen heb ik ook heel vaak, en het is alleen in de throne of destructionDalyxia schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 00:41:
wtf?
gwoon proberen verder te whirlwinden, want ik denk namelijk dat het komt doordat je achter zo'n klein paaltje blijft hangen en dus nooit op het eindpunt van je whirlwind komt, waardoor je dus blijft gaan
Watje, probeer eens te hardcoren met de spullen die je vindtmrboomblaster schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 20:15:
zit nu te prullen op nm act 1 met lvl 48 doe met mun hammertjes zo rond de 1100 schade wat best lkkr werkt. zie er alleen tegen op om act 2 en 3 te doen, als beetje pech hebt ben je daar erg lang meej bezigmaar ja mss kom ik nog wat leuks tegen.
Ik zal het wel gewend zijn, ik heb op scl ooit een ist gehad, maar de echt elite items heb ik nooit gezien. Maar ik red het ook wel met mindere items, kwestie van opletten. Rijk worden is gewoon niet mijn ding, ook die first drops van de eindbazen valt wederom tegen.
Tips om toch eens wat betere items te krijgen? Lem uit HF/hell schiet bv niet op, doe je daar al die moeite voor....
Wanneer ben je weer online voor die items? We missen elkaar steeds blijkbaar. Anders geef de spullen maar aan tollo of kwakke, die zie ik nog wel eens verschijnen, die kunnen dat dan weer doorgeven.Frunz schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:42:
[...]
dat ie blijft hangen heb ik ook heel vaak, en het is alleen in de throne of destruction
gwoon proberen verder te whirlwinden, want ik denk namelijk dat het komt doordat je achter zo'n klein paaltje blijft hangen en dus nooit op het eindpunt van je whirlwind komt, waardoor je dus blijft gaan
ben altijd in het weekend online (vrijdagavond het meest), dit weekend heb ik meer tijd denk ik, zondag sowieso wel tijd, dus zeg maar wanneer je het wil hebbenPheno79 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:05:
[...]
Wanneer ben je weer online voor die items? We missen elkaar steeds blijkbaar. Anders geef de spullen maar aan tollo of kwakke, die zie ik nog wel eens verschijnen, die kunnen dat dan weer doorgeven.
ik heb het nu 9 ! ! ! ! ! ! ! keer gehad, verdorie niet te zuinig, en niet steeds in throne maar gewoon overal, act1 3 keer act 2 2 keer act5 4 keerFrunz schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:42:
[...]
dat ie blijft hangen heb ik ook heel vaak, en het is alleen in de throne of destruction
ik wou een wirlwind barb maken met full IK (mja heb de armor dus wil iig keer full IK meemaken
en ik krijg idd nog een ist van je van de loting
Dal :
Whirlwind heeft geloof ik een bug, had het ooit ergens gelezen.
Je kan er uit komen door iets te doen..
Zal even voor je zoeken en edit ik het er wel bij..
Whirlwind heeft geloof ik een bug, had het ooit ergens gelezen.
Je kan er uit komen door iets te doen..
Zal even voor je zoeken en edit ik het er wel bij..
maak je toch gewoon een frenzy?!? Dat rennen is echt lache johDalyxia schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:47:
[...]
ik heb het nu 9 ! ! ! ! ! ! ! keer gehad, verdorie niet te zuinig, en niet steeds in throne maar gewoon overal, act1 3 keer act 2 2 keer act5 4 keer
ik wou een wirlwind barb maken met full IK (mja heb de armor dus wil iig keer full IK meemaken) maar ik twijfel nu enorm omdat ik dus zovaak blijf hangen in die animatie.
zat op 142%fast run (en dat is excl. de fastrunvan m'n booties & belt die ik al had..)
Bijna 200% fastrun, daar kan een sorc -out in the open- niet tegen teleporten
mja, verleden tijd nu dus
maar frenzy is wel een lekkere skill...
gequote van battlenet forumDalyxia schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:47:
[...]
ik heb het nu 9 ! ! ! ! ! ! ! keer gehad, verdorie niet te zuinig, en niet steeds in throne maar gewoon overal, act1 3 keer act 2 2 keer act5 4 keer
ik wou een wirlwind barb maken met full IK (mja heb de armor dus wil iig keer full IK meemaken) maar ik twijfel nu enorm omdat ik dus zovaak blijf hangen in die animatie.
-Whirlwind Level-up Bug
Realms, possibly SP/Open
Not sure if this was mentioned as the WW bug, but a character who is using the WW skill at the time of gaining a level will be stuck with the WW animation around them and will not be able to use potions or attack, but will not die. Similar to the leap attack bug. Note: This may only affect those characters who do not normally have the WW skill. Assassins using chaos for example. My barb using bloodletter has had this happen at least 3 times today.
Mogelijk je probleem???-Whirlwind bug
Affects Realms and SP/Open
This bug is also triggered when being hit at the beginning of the attack. This will only lock the player in place, however, and is remedied at the end of the duration of the attack, based on the destination of the Whirlwind.
Het battlenet forum is echt een goede info bron voor D2LOD, met een leuke onderverdeling en echt veel info
Frenzy met "cresent moon" weapons is ook leuk.
Vooral de CTC Static Field werkt lekker Dat is frenzy met area effect.
Stel dat je 2 cresents draag heb je dus geen 7% kans maar 14% op lvl 13 static
en 20% (2x10%) kans op lvl 17 Chain lightning, nou doet lvl 17 chain niet veel maar de -70% (2x-35%) light res helpt dan wel. Neem een hoop Light Charms en die -70% helpt nog meer
.
De 50% Open Wounds is ook wel nuttig (2x 25%). Ignore damage defence 2x
werkt ook wel oke op non bosses.
Mmmmm, Deze build even proberen op SP
Duress en gore's en guilimens face voor de CB.
LoH, Lava Gout of leuke rare/crafted 20% ias gloves.
Dat is dan 14% lvl 13 static
65% CB
93% OW
30% DS met highlord op lvl 65 heb 54% DS
Dan moeten die bosses toch wel redelijk snel neer gaan.
Met een build die niet veel zal gaan kosten.
3x sheal en um's 2x tir en 1x thul voor de runewords.
Guilimens is ook niet duur
Gore's heb ik er nu 2 van op SC maar op HC zal die wel wat duurder zijn 
Alleen je resist zal probleem zijn.
@ freggel ja dat is wat ik bedoelde met mijn vorige post.
Hoef ik niet verder te zoeken
Vooral de CTC Static Field werkt lekker Dat is frenzy met area effect.
Stel dat je 2 cresents draag heb je dus geen 7% kans maar 14% op lvl 13 static
en 20% (2x10%) kans op lvl 17 Chain lightning, nou doet lvl 17 chain niet veel maar de -70% (2x-35%) light res helpt dan wel. Neem een hoop Light Charms en die -70% helpt nog meer
De 50% Open Wounds is ook wel nuttig (2x 25%). Ignore damage defence 2x
Mmmmm, Deze build even proberen op SP
Duress en gore's en guilimens face voor de CB.
LoH, Lava Gout of leuke rare/crafted 20% ias gloves.
Dat is dan 14% lvl 13 static
65% CB
93% OW
30% DS met highlord op lvl 65 heb 54% DS
Dan moeten die bosses toch wel redelijk snel neer gaan.
Met een build die niet veel zal gaan kosten.
3x sheal en um's 2x tir en 1x thul voor de runewords.
Guilimens is ook niet duur
Alleen je resist zal probleem zijn.
@ freggel ja dat is wat ik bedoelde met mijn vorige post.
Hoef ik niet verder te zoeken
[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 16-10-2006 14:28 ]
mja, wat is veel? heb zo weinig getrade dat ik er niet echt veel gevoel voor heb.Dalyxia schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 00:36:
[...]
lekker man, die kan je voor heeeeeeeel veel verpatsen.
btw, wat voor barb kan je het beste van full IK maken? wirlwind? frenzy? concentrate? berserk?
en als ik de pricelist check schrik ik me rot... (12-20 ist, 3-4 HRS)
zou je bijna denken dat een enigma en 2 x chaos nog zou moeten lukken
njiestnag Trenjeska! (of zo iets)
nou, probeer is te traden voor: jah, ber en 2x ohm, das dus 3 HR's en kan je beide zelf makentrenjeska schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:54:
[...]
mja, wat is veel? heb zo weinig getrade dat ik er niet echt veel gevoel voor heb.
en als ik de pricelist check schrik ik me rot... (12-20 ist, 3-4 HRS)
zou je bijna denken dat een enigma en 2 x chaos nog zou moeten lukken
jah ith ber voor enigma en fal ohm um voor chaos, ik heb wel 3 sox katars met aardige damage (alleen geen extra mods) en een 3 sox armor is ook snel gevonden, alleen wil je 1 met high def en low str req ja dan moet je wat langer zoeken
edit: ff gekeken op d2jsp en daar staat tie voor:
Gc + 1 cold skil/3x life = 5-10 ist
dus das wat minder als 12-20 ist
HR is 2 ist ongeveer dus ben je 8 ist nodig om jah ber ohm ohm te traden
tspant er om, moet je geluk hebben dat er iemand 10 ist voor wil geven en dan kan je wel enigma en 2 x chaos bij elkaar krijgen
[ Voor 19% gewijzigd door Dalyxia op 16-10-2006 15:48 ]
je kan ook proberen om voor die GC een infi te krijgen; daar willen mensen al gauw HR's voor neerleggen (of veel ists)Dalyxia schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:23:
[...]
nou, probeer is te traden voor: jah, ber en 2x ohm, das dus 3 HR's en kan je beide zelf maken
jah ith ber voor enigma en fal ohm um voor chaos, ik heb wel 3 sox katars met aardige damage (alleen geen extra mods) en een 3 sox armor is ook snel gevonden, alleen wil je 1 met high def en low str req ja dan moet je wat langer zoeken
edit: ff gekeken op d2jsp en daar staat tie voor:
Gc + 1 cold skil/3x life = 5-10 ist
dus das wat minder als 12-20 ist
HR is 2 ist ongeveer dus ben je 8 ist nodig om jah ber ohm ohm te traden
tspant er om, moet je geluk hebben dat er iemand 10 ist voor wil geven en dan kan je wel enigma en 2 x chaos bij elkaar krijgen
een GC krijg je wss niet meer dan 3 hr's voor, en dan kom je er dus niet.
Die infi kan je dan evt voor 2 hr's en ists ruilen, en dan kom je er wel!
Heb zelf nog maar 1 ist voor een tal armor, dus ik kan je helaas niet helpen...
Mijn hoogste rune is een lem 
Ik ga er een eind aan maken
heb @ hc nog een KoPheno79 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:29:
da's dan ook meteen alles wat ik daar nog heb... moet eff gaan checken wat ik nog meer heb liggen, want het wordt op deze manier wel snel minder...
Heb als het goed is ergens nog wat low elite armors liggen (zeg 300 def) dus tot lvl 20 ben ik wel gedekt. Oh, en ik heb nog een spirit sword. dat helpt altijd...
zal wel wat chars gaan klaarzetten (pala/sorc) zodat ik daarmee HC-land kan veroveren!
maar eerst eff m'n skellie door normal...
Zal wel weer pg's gaan sparen
hmms, heb nog wel een hoop set items zit ik me te bedenken, zoals m'n angelic setje met 2 ringen, die ik nu samen met milabrega helm & schild op m'n necro heb zitten (bij elkaar dus al 125% mf, 125life erbij, en iig 50% fireres van angelic mantle)
heb nog wat sigon voor de pala, als het goed is ook een civerb's knots (en een 2 offensive shield) evenals een cleglaw sword+shield
had trouwens 2 bloodletters op m'n barb zitten... dat blijft zonde.

kwakke is nog een beetje in de rouw
[ Voor 27% gewijzigd door kwakke01 op 16-10-2006 17:16 ]
Pheno79 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:29:

Tja, ik sta weer op het punt om er mee te kappen, ik heb geen zin om steeds de underdog te moeten spelen als de rest kan rondhollen met leukere items.
zo eindelijk in act 5 nm.man wat een tegen slag allemaal. ben 3x in de maggot lair geweest en steeds ben ik op lvl 2 of 3 krijg ik disconnect error. aargh. ook op de laatste lvl van de flayer dungeon
.
maar goed kwam gelukkig een groep tegen die op act 2 bezig waren, zijn vanaf daar door getrokken naar act 5. nu nog ff een solletje regelen en kan ik een insight maken voor mun mercje.

maar goed kwam gelukkig een groep tegen die op act 2 bezig waren, zijn vanaf daar door getrokken naar act 5. nu nog ff een solletje regelen en kan ik een insight maken voor mun mercje.
Ik heb, deo gratia, 2x Fal, 1x Dol, een 4-tal Sol gehad, een 3-tal Shael, en dat was 't wel hoor...Pheno79 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:29:
Dat ik 2x Ist in mijn IK-maul heb is door een krijgertje, evenals de Pul in mijn IK-armor en in mijn Leviathan. Gekregen.
Vinden: laatst @ Hell Helforge: 1x Ral. Dan weet je 't wel weer...

willen de HC lullo's ff bij elke post zeggen of ze het over HC of SCL hebben?
af en toe begrijp ik er niks meer van
Als je ons al herkent hoeft het niet meerDalyxia schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:42:
willen de HC lullo's ff bij elke post zeggen of ze het over HC of SCL hebben?
Weet iemand waar en hoe Ignore Target Defense mee speelt? En heb je daar eigenlijk ook wat aan als smiter?
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
nope, sinds smite altijd raakt heb je niks met defense te makenCipri schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:38:
Weet iemand waar en hoe Ignore Target Defense mee speelt? En heb je daar eigenlijk ook wat aan als smiter?
ITD heeft te maken met lvl van monsters.Cipri schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:38:
Monster die te hoog zijn worden niet geraakt, en het werkt niet op Champions / Ghost's / Fanatic / Unique Monsters Bosses werkt ITD ook niet op.
Smite werkt op alles en is always hit
Volgens mij ben jij van alle GoT-HC-ers het verste, Pheno. Hell A5 toch? Niet gek dat je het, met bescheiden spullen, nu wat moeilijker krijgt daar. Anders zou LoD geen klap aan zijn.Pheno79 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:42:
[...]
Tja, ik sta weer op het punt om er mee te kappen, ik heb geen zin om steeds de underdog te moeten spelen als de rest kan rondhollen met leukere items.
Nog even geduld en dan ben ik ook daar (nu eind A1@Hell). Als Kwakke eens niet dood gaat
@dalyxia, onderstaande ben ik aan 't testen @HC, maar ik denk dat het op SCL ook wel werkt 
nOOb- MF setup: klaar vanaf lvl 17:
angelic set met extra ring
Mila hoed + schild
Sigon glover/belt/boots
Deze setup geeft 210% MF (angelic 50+50+40; mila 20 en sigon 50)
Daarnaast krijg je
+ 1 skills van de angelic amu;
in totaal 200 life;
115 mana;
60%ias;
20% fastrun;
145 AR + 24AR per lvl;
250 def + 2def per lvl
25% resall
70% fireres
80% coldres
10 str
20 dex
10%LL

ben er iig met gemak in act 2 gekomen, en net eff de amu opgehaald. die vipers stunnen wel een beetje, maar het kost me nauwelijks life!
(zit op lvl 20 btw)
op naar duriel!
dus ja tollo, ik kom eraan hoor!, ben nu met m'n sorc weer net zover als m'n necro...
ps. heb voor na lvl 25 iig een spirit sword liggen nog, en een aantal rare armors... heb nog 2 4s poles (lage dam) dus ik kan iig een insight maken...heb ook eth magefists en ik heb al een tal helm liggen voor over 45 levels
23 mf booties heb ik ook nog...
nOOb- MF setup: klaar vanaf lvl 17:
angelic set met extra ring
Mila hoed + schild
Sigon glover/belt/boots
Deze setup geeft 210% MF (angelic 50+50+40; mila 20 en sigon 50)
Daarnaast krijg je
+ 1 skills van de angelic amu;
in totaal 200 life;
115 mana;
60%ias;
20% fastrun;
145 AR + 24AR per lvl;
250 def + 2def per lvl
25% resall
70% fireres
80% coldres
10 str
20 dex
10%LL
ben er iig met gemak in act 2 gekomen, en net eff de amu opgehaald. die vipers stunnen wel een beetje, maar het kost me nauwelijks life!
(zit op lvl 20 btw)
op naar duriel!
dus ja tollo, ik kom eraan hoor!, ben nu met m'n sorc weer net zover als m'n necro...
ps. heb voor na lvl 25 iig een spirit sword liggen nog, en een aantal rare armors... heb nog 2 4s poles (lage dam) dus ik kan iig een insight maken...heb ook eth magefists en ik heb al een tal helm liggen voor over 45 levels
[ Voor 45% gewijzigd door kwakke01 op 17-10-2006 16:06 ]
Uhm Hans,
De arctic set geeft 40% bonus met belt en 2de piece armor of gloves
Dan heb je angelics, deze geeft bij 3 pieces 50% mf op de ringen.
Dus Amu ,weapen of Armor en 2x ringen
---------------+
= 140%
Milegbra orb 20%
----------------------------+
= 160%
Sigon Bonus Belt,Boots,Helm 50%
------------------------------+
210%
Je heb de arctic en angelic door elkaar gehaalt.
Dus je heb alles in gebruik, en kan dan GEEN Milegbra crown dragen.
Tenzij je de angelic weapon draag en de arctic armor.
Dan kan je de sigon gloves aan en de milegbra crown op.
Je heb dan meer def dan je nu heb, 135% CR 20% Fr en 10% All Res 230 life 65 Mana 12 Life replenish en de rest wat je al had
---------------+
= 140%
Milegbra orb 20%
= 160%
210%
Je heb dan meer def dan je nu heb, 135% CR 20% Fr en 10% All Res 230 life 65 Mana 12 Life replenish en de rest wat je al had
[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 17-10-2006 15:53 ]
Derr_Hans schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:45:
Uhm Hans,
---------------+
= 140%
Milegbra orb 20%
= 160%
210%

De angelic set geeft als set nog eens 40% mf
Mila helm wil je hebben, omdat 2-mila 50 life geeft
maar je zou dus nog arctic belt + gloves kunnen doen, met mf-booties erbij... dan heb je meer mf, maar wss weer minder life..
[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 17-10-2006 15:59 ]
hehe ja dat klopt zie ik nu pas.kwakke01 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:54:
[...]
De angelic set geeft als set nog eens 40% mfcheck maar... (kan op m'n werk geen screenies maken
)
Mila helm wil je hebben, omdat 2-mila 50 life geeft
maar als je dat dan combineer met arctic.
Arctic Belt en Gloves heb je 250% MF
Maar dan geen milegbra helm Dus -45 life (arctic gloves heeft 20 life)
Maar wel Sigon helm, Meer DEF en +15 Mana erbij.
Iets minder life maar wel 250% MF
Gloves van arctic heeft 10% ias dus je mist dan 20% ias en je mist 10 str.
-edit-
45 life is niet zo veel.
Dus je zou het kunnen doen.
Op zoek naar Ptopazen en je heb zo 298% mf
[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 17-10-2006 16:09 ]
en die ias & str heb je toch niet nodig als sorcDerr_Hans schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:08:
[...]
hehe ja dat klopt zie ik nu pas.
maar als je dat dan combineer met arctic.
Arctic Belt en Gloves heb je 250% MF
Maar dan geen milegbra helm Dus -45 life (arctic gloves heeft 20 life)
Maar wel Sigon helm, Meer DEF en +15 Mana erbij.
Iets minder life maar wel 250% MF
Gloves van arctic heeft 10% ias dus je mist dan 20% ias en je mist 10 str.
maar ik had geen belt meer, en de gloves weet ik niet zeker of ik die nog bewaard heb... (heb wel de boog nog d8 ik)
[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 17-10-2006 16:39 ]
Ik heb die beltkwakke01 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:10:
[...]
en die ias & str heb je toch niet nodig als sorc(alhoewel ik met deze setup act 1 op melee kan doen, Incl. andy
haar ik had geen belt meer, en de gloves weet ik niet zeker of ik die nog bewaard heb... (heb wel de boog nog d8 ik)
zou je alleen de gloves moeten vinden
[slowchat]Derr_Hans schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:31:
[...]
Ik heb die belt
zou je alleen de gloves moeten vinden
maar die belt had je juist van mij gekregen...
[/slowchat]
[slowchat]kwakke01 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:39:
[...]
[slowchat]
maar die belt had je juist van mij gekregen...
[/slowchat]
maar die belt mag je terug hebben als het jou beter uit komt..
Je mag hem pakken van mij, account en pass weet je.
Moet je alleen even een andere belt terug plaatsen.
Dit mag gewoon een charsi belt zijn
[/slowchat]
tja zal vanaaf verder gaan met mun hammerdingetje. ben lvl 59, nog even en dan kan ik mijn wizz gebruiken. minder last van res probs. was van plan om een principle armor te maken maar daar zit gelijk een gul in
maar ja mss dan toch maar voor stone te gaan iig wel veel def.
nu mun merc insight heeft werkt dat best wel relaxe, niet veel mana probs meer.
ben nu in nm act 5 arreat plate. pff dat eeuwige geloop ook, tja krijg je der van als je gewend om gerusht te worden maar daar integen vind ik wel weer bergen gems mss weer te traden tegen iets leuks.

nu mun merc insight heeft werkt dat best wel relaxe, niet veel mana probs meer.
ben nu in nm act 5 arreat plate. pff dat eeuwige geloop ook, tja krijg je der van als je gewend om gerusht te worden maar daar integen vind ik wel weer bergen gems mss weer te traden tegen iets leuks.
Just entered the 90's !!!!!!!!!
Woooohoooo
Nu m'n Hoz nog...
vind net Natalya's shadow met 667 defr en 3 sockets, waar kan ik deze verkopen? kwakke?
heb nog andere items zoals chance guards en necro gloves die ik nog aan de man moet krijgen...
Woooohoooo
Nu m'n Hoz nog...
vind net Natalya's shadow met 667 defr en 3 sockets, waar kan ik deze verkopen? kwakke?
heb nog andere items zoals chance guards en necro gloves die ik nog aan de man moet krijgen...
[ Voor 58% gewijzigd door yago op 17-10-2006 21:03 ]
*Don_holio
Depends, scl of hclyago schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:09:
Woooohoooo
Nu m'n Hoz nog...
ik gebruik deze site als ik iets kwijtwil, wat ik niet via een gewone tradegame kwijtraak:yago schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:09:
Woooohoooo
Nu m'n Hoz nog...
http://forums.diabloii.net/
het kan lastig zijn om je aan te melden/in te loggen, maar uiteindelijk lukt het me altijd weer.
Heb gister ef wat baalies gedaan; nog bedankt he tollo voor de ancients
heb eff een insight bill gemaakt: eindelijk een lvl 17 Aura, 5 criticalstrike en 236%ed. ED had hoger gekunt, maar toch, wel een lvl 17 aula
daarnaast even een edge gemaakt voor m'n necro, die die over 5 lvls aankan.
zit nu met m'n lightsorc op lvl 43 KWAK's Back! kan nu makkelijk baalies solo doen, dus nog eff door tot lvl 50, en dan naar NM. Maar deze keer ga ik eerst m'n mules naar act 5 brengen; heb ik die iig NM-ready!
Ben gister ook even op HC bezig geweest.
Van lvl 24 naar lvl 33 public baalrunnen gedaan
Je merkt wel dat iedereen wantrouwend is naar mekaar toe. Iedereen staat helemaal verspreid in de throne room.
Maarjah met bevende linkerhand bij alt F4 is het wel te doen
Vanavond proberen nog even een lvl'tje of 10 te pakken en dan naar nm, moet alleen nog even iets betere res daar voor regelen.
Je merkt wel dat iedereen wantrouwend is naar mekaar toe. Iedereen staat helemaal verspreid in de throne room.
Vanavond proberen nog even een lvl'tje of 10 te pakken en dan naar nm, moet alleen nog even iets betere res daar voor regelen.
Ik ben al twee dagen niet online, nog geen afkickverschijnselen. Indien hulp nodig gillen jullie maar, meestal kan ik 's avonds wel meerunnen om ancients etc te doen. Of wps te geven
ben mss na een uur of 21:00 nog wel eff online, dan help ik je wel, kunnen we teamen! 2-p baalies moet ik wel kunnen dragen; was gister ook degene die de hele tijd kon tele'n naar baal, omdat de andere party members blijkbaar nog wat 'verser' waren (ook al waren ze hoger qua lvlJanie schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:33:
Ben gister ook even op HC bezig geweest.
ps. m'n sorc zit op acct: *KWHC
Ahh..Zal je even toevoegen.kwakke01 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:42:
[...]
ben mss na een uur of 21:00 nog wel eff online, dan help ik je wel, kunnen we teamen! 2-p baalies moet ik wel kunnen dragen; was gister ook degene die de hele tijd kon tele'n naar baal, omdat de andere party members blijkbaar nog wat 'verser' waren (ook al waren ze hoger qua lvl)
ps. m'n sorc zit op acct: *KWHC
Ben vanavond denk ik pas rond half 11 thuis. Is wel lekker ja even wat baalen zonder dat je hele tijd moet opletten voor pk'ers.
wat ik altijd doe nu is helemaal rechts onderin gaan staat, dan sta je net buiten bereik van de coldsorcs (wel uitkijken voor lightning java's!)Janie schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:46:
[...]
Ahh..Zal je even toevoegen.
Ben vanavond denk ik pas rond half 11 thuis. Is wel lekker ja even wat baalen zonder dat je hele tijd moet opletten voor pk'ers.
Heb al een paar keer ee nPK situatie meegemaakt, maar als ik daar sta, ben ik altijd snel genoeg met [ALT][F4]
Blijft link publ. baalies, dus wat ik vaak doe als ik duidelijk de underdog ben in een baal-party, dan wil ik nog wel eens zonder (of met minder) gear gaan; dan verlies je alleen je char, niet je gear
Ik laat dan bv. in ieder geval m'n insight thuis!
ps. 10:30 is goed hoor, ben ik nog wel wakker
[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 18-10-2006 10:31 ]
Pubbies o jeekwakke01 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:30:
[...]
wat ik altijd doe nu is helemaal rechts onderin gaan staat, dan sta je net buiten bereik van de coldsorcs (wel uitkijken voor lightning java's!)
Heb al een paar keer ee nPK situatie meegemaakt, maar als ik daar sta, ben ik altijd snel genoeg met [ALT][F4]
Blijft link publ. baalies, dus wat ik vaak doe als ik duidelijk de underdog ben in een baal-party, dan wil ik nog wel eens zonder (of met minder) gear gaan; dan verlies je alleen je char, niet je gear
Ik laat dan bv. in ieder geval m'n insight thuis!
ps. 10:30 is goed hoor, ben ik nog wel wakker
Hans, jij heb 2 keys he ??
Maak dan een 2de sorc en lvl die met behulp van de sorc waar je nu mee bezig bent.
Zo kan je een sorc missen die ge PK'ed wordt, en dan met de andere sorc als backup char verder gaan.
Zelfde doe je met NM..
Is je sorc in act 5 NM rush die andere dan ook door NM met je goeie sorc zodat ze samen de zelfde act zitten, waardoor je makkelijker loot corpse kan doen
Idem Hell
Zorg dus altijd dat je een rush char heb
Pubbies is altijd je items dumpen in een mule.
jaja, live dangerous héDerr_Hans schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:58:
[...]
Pubbies o jee
Hans, jij heb 2 keys he ??
Maak dan een 2de sorc en lvl die met behulp van de sorc waar je nu mee bezig bent.
Zo kan je een sorc missen die ge PK'ed wordt, en dan met de andere sorc als backup char verder gaan.
Zelfde doe je met NM..
Is je sorc in act 5 NM rush die andere dan ook door NM met je goeie sorc zodat ze samen de zelfde act zitten, waardoor je makkelijker loot corpse kan doen
Idem Hell
Zorg dus altijd dat je een rush char heb
Pubbies is altijd je items dumpen in een mule.
maar ik ga dus nu idd m'n chars rushen naar act 5. Heb er al 1 in act 5, nu de rest nog. Tollo heeft er bv gister 2 van me gerushed
Als je namelijk een lvl 1 char in town zet, en je zorgt dat je met een ander char -dat de quests nog niet gedaan heeft!- de quests haalt, dan krijgt dat town-char automatisch ook de quest
-edit- heb btw een arctic belt gevonden tijdens een baalie gister, dus je mag hem houden hoor! heb sowieso een andere om nu:
Snowclash
Ga nu ook weer beginnen met countesjes om runes te sparen. Daar loop ik geen gevaar met m'n lvl 43
[ Voor 13% gewijzigd door kwakke01 op 18-10-2006 13:36 ]
kijk als ik mijn necro rond de lvl 45 heb dan maak ik er ook een nieuwe bij.
laat hem dan rushen naar NM
Heb alleen geen 2 Keys, weet dat d2:lod niet meer zo duur is maar toch..
maar met deze kennis kan je wel games opzoeken waarvan je weet dat er chars rondlopen die jouw quests nog moeten! Lekker in town idellen terwijl je wel de main quests krijgtDerr_Hans schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:05:
kijk als ik mijn necro rond de lvl 45 heb dan maak ik er ook een nieuwe bij.
_edit_
@pheno; ik hoor je de hele tijd zeggen dat je Kl@t3 gear hebt en nauweljks resist: waarom maak je dan geen runewords? als necro wordt je weinig geraakt, dus resist is belangrijker als def lijkt me.
resist is heel goedkoop te maken met smoke-armor (Nef-Lum) en ancient pledge shield (Ral-Ort-Tal) zo heb je in 1 klap 98% resall (93 voor cold...)
alternatief shield voor als je al iets meer in de melk te brokkelen hebt is sanctuary (ko-Ko-Mal) deze geeft 50-70% resall
op deze manier heb je de hell-discount iig al opgeheven. Dan heb je je handen en voeten nog vrij om extra resist op te bouwen. en je kan natuurlijk altijd nog res-charms nemen
[ Voor 40% gewijzigd door kwakke01 op 18-10-2006 14:35 ]
Was zelf van plan om een wizzy met een rhyme head te gebruiken. (100%)kwakke01 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:20:
[...]
maar met deze kennis kan je wel games opzoeken waarvan je weet dat er chars rondlopen die jouw quests nog moeten! Lekker in town idellen terwijl je wel de main quests krijgt
_edit_
@pheno; ik hoor je de hele tijd zeggen dat je Kl@t3 gear hebt en nauweljks resist: waarom maak je dan geen runewords? als necro wordt je weinig geraakt, dus resist is belangrijker als def lijkt me.
resist is heel goedkoop te maken met smoke-armor (Nef-Lum) en ancient pledge shield (Ral-Ort-Tal) zo heb je in 1 klap 98% resall (93 voor cold...)
alternatief shield voor als je al iets meer in de melk te brokkelen hebt is sanctuary (ko-Ko-Mal) deze geeft 50-70% resall
op deze manier heb je de hell-discount iig al opgeheven. Dan heb je je handen en voeten nog vrij om extra resist op te bouwen. en je kan natuurlijk altijd nog res-charms nemen
Viper armor en de anya's quests. (min 55% max65%)
Samen is dat een heleboel
15%-25% is nog wel te doen met charms, Cold 30% krijg je van de TO Gloves.
Je gaat alleen wat +skills missen, daar heb je dan een necro circlet of shako, amu en viper of Bone runeword (30% all res 2 skill hoop mana)
*Kwaks heeft al weer een 28%coldres GCDerr_Hans schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:48:
[...]
Was zelf van plan om een wizzy met een rhyme head te gebruiken. (100%)
Viper armor en de anya's quests. (min 55% max65%)
Samen is dat een heleboel
15%-25% is nog wel te doen met charms, Cold 30% krijg je van de TO Gloves.
Je gaat alleen wat +skills missen, daar heb je dan een necro circlet of shako, amu en viper of Bone runeword (30% all res 2 skill hoop mana)
EN EEN 20 LIFE 7MAXDAM 62AR GC!!!
je kan ook met resist jewels werken natuurlijk (heeft kwakke natuurlijk ook nog een 12% van
als je genoeg str items hebt, kan je ook een 4PD monarch nemen; geeft ook 76%resall...
of een spirit shield, want die geeft naast 2skills ook 35%res to cold/light/psn.
Fireres kan je dan coveren met infernostride boots
als het goed is ligt er bij de trav NM nog een corpse van een wannabe-sorc met een 28resall amu

[ Voor 17% gewijzigd door kwakke01 op 18-10-2006 15:03 ]
Het probleem is dat al die zooi duur is bij elkaar, voor een necro zijn plus items nogal belangrijk, de skellies moeten doden, ik niet. Gezien ik geen drol vind op het moment een lastig pakket....kwakke01 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:54:
[...]
*Kwaks heeft al weer een 28%coldres GC
EN EEN 20 LIFE 7MAXDAM 62AR GC!!!
je kan ook met resist jewels werken natuurlijk (heeft kwakke natuurlijk ook nog een 12% van) of een um in je helm
als je genoeg str items hebt, kan je ook een 4PD monarch nemen; geeft ook 76%resall...
of een spirit shield, want die geeft naast 2skills ook 35%res to cold/light/psn.
als het goed is ligt er bij de trav NM nog een corpse van een wannabe-sorc met een 28resall amu
Ik zal nog wel eens een pitrun of 100 doen, maar dat heb ik al zo vaak gedaan, ik snap niet dat er gewoonweg nergens eens een goede unique valt die ik kan traden. Mijn beste item nu is leoric, maar die wil ik niet kwijt. Een clean 4s cv is volgens mij ook niet zoveel waard
...en die leoric viel alleen maar omdat ik erbij was...Pheno79 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:08:
[...]
Het probleem is dat al die zooi duur is bij elkaar, voor een necro zijn plus items nogal belangrijk, de skellies moeten doden, ik niet. Gezien ik geen drol vind op het moment een lastig pakket....
Ik zal nog wel eens een pitrun of 100 doen, maar dat heb ik al zo vaak gedaan, ik snap niet dat er gewoonweg nergens eens een goede unique valt die ik kan traden. Mijn beste item nu is leoric, maar die wil ik niet kwijt. Een clean 4s cv is volgens mij ook niet zoveel waard
een clean 4s cv wil ik wel hoor! wat wil je er voor hebben??
... kan wel de smoke runes voor je regelen (heb nu een Ko, maar die is zeker tradeble voor Lum)
heb ook wel een 2s elite voor je (260def ofzo; wordt met smoke dus ongeveer 350 def/50resall)
[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 18-10-2006 15:12 ]
Heb voor mijn necro gear gepland die niet al te duur zijn.kwakke01 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:54:
[...]
*Kwaks heeft al weer een 28%coldres GC
je kan ook met resist jewels werken natuurlijk (heeft kwakke natuurlijk ook nog een 12% van) of een um in je helm
Althans dacht ik totdat is zag hoe duur een shako is op HC
Maar wil dus een wizzy (socketed met Res All Jewel 10-15% of MF jewel) 75% all res
Shako met een Ptopaz 74%MF
Viper met Ptopaz 25-35% all res 24% mf
Rhyme Head 25% all res en 25% MF + cannot be frozen (geen raven frost nodig)
Goldwrap 30% MF
TO Gloves 30% Cold Res
Amu met +skills eventueel MF of Res
Ringen met MF of Resist.
MF boots met FRW
anya quest 30%
De ringen/amu en boots worden gewoon rare's dus alle pakken wat ik kan pakken
Zo heb je dan:
max 165% res all en 195% Cold res.
153% MF + de ringen amu boots dus de 2xx% zit er in
Hopelijk +5 skills to all en +2 curses van TO gloves
En cannot be frozen
Wil dus zo min mogelijk +skills in head die met summons te maken heeft.
Dus een 2 sox BoneArmor/AD head zou goed zijn voor mij. Met summon skills zou ik met een switch mijn summons kwijt kunnen raken. Switch komt de insight voor als ik CE ga gebruiken en Revives gaat summonen. Deze heeft ook nog een 23% mf dus als ik switch mis ik 2% mf die ik meer heb op de rhyme.
[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 18-10-2006 15:12 ]
Ik weet bij god niet wat het waard is. Ik heb nu een viperskin, die ik nog uppen en wil ummen.kwakke01 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:10:
[...]
...en die leoric viel alleen maar omdat ik erbij was...
een clean 4s cv wil ik wel hoor! wat wil je er voor hebben??
... kan wel de smoke runes voor je regelen (heb nu een Ko, maar die is zeker tradeble voor Lum)
heb ook wel een 2s elite voor je (260def ofzo; wordt met smoke dus ongeveer 350 def/50resall)
Ik zoek wel wat in de pits, misschien dat er eens een fatsoenlijke skiller valt. Meestal heb ik de +curse skiller erg snel, die is net geen reet waard
Als necro hoef je de viper toch niet te uppen.Pheno79 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:15:
[...]
Ik weet bij god niet wat het waard is. Ik heb nu een viperskin, die ik nog uppen en wil ummen.
Ik zoek wel wat in de pits, misschien dat er eens een fatsoenlijke skiller valt. Meestal heb ik de +curse skiller erg snel, die is net geen reet waard
kan je beter de runes ergens anders voor gebruiken.
wizzy is duur @hc BTW, heb al tradegames gezien van O ist N wizzy ... just that you know...Derr_Hans schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:22:
[...]
Als necro hoef je de viper toch niet te uppen.
FCR & resist is een lekkere combi!
Dat is ook weer waar.Derr_Hans schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:22:
[...]
Als necro hoef je de viper toch niet te uppen.
Ik ben 1 jewel vergeten die ik had, misschien is die wat waard? (Kan niet bij tradingsites op het werk, met dank aan websense). 20%ed jewel.
Was ik al bang voorkwakke01 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:26:
[...]
wizzy is duur @hc BTW, heb al tradegames gezien van O ist N wizzy ... just that you know...
FCR & resist is een lekkere combi!
Maar is wizzy zeldzaam ?
Shako zeldzaam ? heb ik ooit ook zelf gevonden, was alleen een eth
Zie wel wat ik gaat dragen als het niet lukt
Low Runewords zal dan de op lossing zijn.
HC is alles wat res etc geeft zeldzaam en duurder. Logisch, wizzy is natuurlijk wel DE resistancetoevoeger voor elke spellcaster.Derr_Hans schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:32:
[...]
Was ik al bang voor
Maar is wizzy zeldzaam ?
Shako zeldzaam ? heb ik ooit ook zelf gevonden, was alleen een eth
Zie wel wat ik gaat dragen als het niet lukt
Low Runewords zal dan de op lossing zijn.
Dit topic is gesloten.