Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Dalyxia schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 13:36:
[...]

misschien omdat je char ook maar level 20 is?

btw, IK armor kost mal+pul volgensw d2jsp, dus kwil hem wel aan je verkopen voor mal :)

ben vanavond online, zal dan ook kijken voor mijn ist van frunz zijn loting :)
Neuh. Er was iets met 'te vroeg baalrunnen met een lage merc' waardoor hij niet levelde. Ik heb (ik was zelf lvl 40 o.i.d.) een 'verse' merc van lvl 40 gehaald in act 3 en: voilà hij levelt weer mee... :)

Mmm. Ben je mal? ;)

Ik heb nauwelijks gemiddeld hoge runes, dus kansloos. Fal/Dol zijn geloof ik mijn hoogste runes... :/

Maar ik heb gelukkig een IK-armor en een Leviathan 'on hold' op mijn hell-niveau mule ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:40:
[...]

pheno, nou je toch aan het uitdelen bent ;)

mijn wishlist voor HC is:

tal's gear (heb al op een trade van tals mask & belt gereageerd; weet niet of t iets wordt)
stormshield of een 4s monarch
wartravs
shaft
tal helm (voor m'n merc) of andy's
eth CV 4sox of kaal

heb nog nix te traden, maar met elk lvl erbij gaat mephy NM makkelijker liggen ;)

-edit--

INSIGHT OP DE SWICH!!!!!!!!!!!!!

Dedl, je bent geniaal!!!

8)7

dat ik daar zelf niet op gekomen ben.....

---overtreffende trap----

in een insight en m'n merc een insight = nooit meer mana probls :*)
Alleen jammer dat 2 insights niet samen werken ;)
Beste insight stok is een +3 warmth 4 sox staff ;)
Extra mana regen ;)

Voor ES sorc is maxed warmth een must doe daar een een insight bij ;)
+skills heb je al snel bijna 300% regen met warmth + de 625% van een lvl 14 insight of de 700% van lvl 17 insight stok is goed tegen mana burners ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:00:
[...]

Alleen jammer dat 2 insights niet samen werken ;)
Beste insight stok is een +3 warmth 4 sox staff ;)
Extra mana regen ;)

Voor ES sorc is maxed warmth een must doe daar een een insight bij ;)
+skills heb je al snel bijna 300% regen met warmth + de 625% van een lvl 14 insight of de 700% van lvl 17 insight stok is goed tegen mana burners ;)
... jammer dat 2 insights niet samen werken ;(

maarre, met ES burnt toch alles mana

maar goed, kan iig wel een insight op de swich doen, scheelt altijd een beetje denk ik dan maar.

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Wie o wie kan me helpen (ja ik stel weer een vraag over me druid, dit is de eerste keer dak D2 speel zo ongeveer). Ik heb nu een druid lvl 78 met de volgende skills:

Werewolf maxed.
Lycanthropy maxed.
Fury maxed.
Heart of Wolverine maxed.

Welke skill zal ik nu nemen? Ik zat zelf te denken aan

1. Grizzly (naar max)
2. Health of Mana worm (naar max). Maar ik weet niet echt of ik dit nodig heb omdat ik Fury heb + veel life en mana steal, dus of een worm wel zo echt nuttig kan worden is de vraag.
3. Cyclone Armor. Mischien kan de Absorb wel handig zijn, maar ik ben niet echt z'n PVP wolf. Maar Absorb kan wel handig zijn voor wat runs.

Ik dacht eerst nog aan Hurricane, wel handig z'n storm die iedereen bevriest. Maar het schijnt dat je die niet in werewolf mode kunt doen. Ik heb ook geen zin om 300x om weer druid en te worden en dan weer werewolf voor enkel Hurricane.

Wie kan me helpen om de goede keuze te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aubergine schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:21:
Wie o wie kan me helpen (ja ik stel weer een vraag over me druid, dit is de eerste keer dak D2 speel zo ongeveer). Ik heb nu een druid lvl 78 met de volgende skills:

Werewolf maxed.
Lycanthropy maxed.
Fury maxed.
Heart of Wolverine maxed.

Welke skill zal ik nu nemen? Ik zat zelf te denken aan

1. Grizzly (naar max)
2. Health of Mana worm (naar max). Maar ik weet niet echt of ik dit nodig heb omdat ik Fury heb + veel life en mana steal, dus of een worm wel zo echt nuttig kan worden is de vraag.
3. Cyclone Armor. Mischien kan de Absorb wel handig zijn, maar ik ben niet echt z'n PVP wolf. Maar Absorb kan wel handig zijn voor wat runs.

Ik dacht eerst nog aan Hurricane, wel handig z'n storm die iedereen bevriest. Maar het schijnt dat je die niet in werewolf mode kunt doen. Ik heb ook geen zin om 300x om weer druid en te worden en dan weer werewolf voor enkel Hurricane.

Wie kan me helpen om de goede keuze te maken?
cyclone armor, ook misschien goeie tip, gebruik fury als mouse1 en feral rage als mouse2, eerst feral rage opbouwen, heb je op level 1 al

Walk/Run Speed: +19-34 percent
52: Life Steal: +4-12 percent
2: Damage: +50 percent
2: Attack: +20 percent

bovenop de fury

of je kan fire claw er extra bij doen

btw ligt het wel heel ernstig aan je items of je druid een beetje killed of niet, wat is je gear op dit moment?

ik heb namelijk een behoorlijk goed uitgeruste werewolf en ik raak echt helemaal geek kut

wat ik heb en heb geprobeerd

full aldurs is crap, veel te weinig damage

armor:

treachery runeword: voor de 45% IAS en de level 15 fade < werkt wel aardig wordt je niet zo vaak geraakt en heb je snel volledige res all

rattlecage: voor de 25% crushing blow < werkt niet, door die 50% monsters flee on hit is het gewoon een kut armor

aldurs armor: kiezen tussen treachery of deze, aardig armor vind ik zelf

weapons:

hellslayer > te lage speed op wapen waardoor je ook weer niet genoeg raakt

stone crusher > te lage speed op wapen

windhammer > lekker wapen, 50% crushing blow en 60% ias, wel hoge str req (225)

lightsabre > 1 handed lekker kan je nog shield erbij, ignore target def maar teweinig damage om bruikbaar te zijn

amu rings boots gloves charms helm

druid torch 17-15
ravenfrost
dwarf star
+2 shape +life amu
highlords wrath
venomgrip
draculs
goreriders
aldurs boots
voor druid is jalals gewoon nodig, je zou ook voor de 100% Crushing blow kunnen gaan dat je dan guillaumes face op doet, maar nog de ias is lastig om altijd te raken, helemaal bij bosses en uber bosses

maar toch wil die niet lekker killen, te snel dood of te lang bezig met 1 monster

[ Voor 33% gewijzigd door Dalyxia op 09-10-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een grizzly neemt is het verstandiger om de dire wolfs skill zo danig op voeren dat je 2K life grizzly heb. Is lvl 10 dire wolfs

Grizzly maxen heeft weinig zin.
Grizzly krijgt alleen meer life door dire wolf te pompen.
Elke +skills geeft wel een synergie aan grizzly.

Zo heb je een hele zware tank, zonder al te veel skills te verliezen.

Neem daar naast een LIFE worm of als je mana te kort komt een MANA worm.
Deze zorgen er voor dat corpses niet opnieuw gesummond kunnen worden.

Cyclone armor is goed tegen casters, je kan hem alleen niet casten als je een wolf bent.

SUC6 met je druid :D

[ Voor 27% gewijzigd door Derr_Hans op 09-10-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Wow thanks voor de reacties!

Me stats + skills zijn uitstekend ATM (heb 12k AR + 2,7k HP). Maar me gear is erg bout, maar dat komt ook omdat dit me eerste char op D2 is. Aldurs set heb ik ook alleen maar ATM omdat ik niks beters kon krijgen. Buiten Aldurs gebruik ik een +1 to all skills amu, Lidless wall en een Wilhem Pride belt. Rest is random troep.

Maar ik kan nog steeds niet kiezen tussen Cyclone Armor en Grizzly. Aangezien een klappenopvanger ook erg handig kan zijn. En cyclone alleen fire, cold of lighting absorbeerd vraag ik me af of het wel de moeite waard is.

Of ik kan Feral Rage maxen. Aangezien ik toch alles alles heb gemaxt wat ik echt nodig heb (Heart of Wolverine, Werewolf, Lycanthropy en Fury). Maar werkt dat wel goed, eerst Feral Rage opbouwen in 10 hits ofzo en dan fury gebruiken? Aangezien je de monsters best wel snel kilt, en Feral Rage maar tijdig is.

edit: Zojuist ff getest, waneer ik Feral Rage doe komt er geen damage bij mijn Fury hoor. Ik krijg hooguit movement bonus, waardeloos dus?

edit 2: @ der_hanns ik kom aan beide geen tekort door life en mana steal. Is ook ondertussen al afgevallen.En thx :D

[ Voor 15% gewijzigd door Aubergine op 09-10-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
heej ppl der is vanavond weer een free earth event te vinden op ip 52. geld altijd voor alle soorten hc, sc, lad, non lad. voor degene die het gaan proberen suc6

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:36:
heej ppl der is vanavond weer een free earth event te vinden op ip 52. geld altijd voor alle soorten hc, sc, lad, non lad. voor degene die het gaan proberen suc6
haha, @HC met m'n lvl 61 lightsorc en merc met total n B) b gear :Y)

maar mss met m'n zealer @scl dan...

btw, more info plz... free earth event??

en hoe checkte je het ip van de server ook al weer?

[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 09-10-2006 18:41 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
kwakke01 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:40:
[...]

haha, @HC met m'n lvl 61 lightsorc en merc met total n B) b gear :Y)

maar mss met m'n zealer @scl dan...

btw, more info plz... free earth event??

en hoe checkte je het ip van de server ook al weer?
gewoon een gast veel sojs verkopen op server 52 die over gebleven zijn van een vorige run. of gewoon een gul iemand die meer dan genoeg gedup... bedoel verdiende sojs heeft.

om te checken : start -> run -> cmd -> netstat -n

waar dan poort 4000 achter staat is ip van D2

oh ja je hebt tot rond 20:30 te tijd. good luck

[ Voor 4% gewijzigd door mrboomblaster op 09-10-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:53:
[...]

gewoon een gast veel sojs verkopen op server 52 die over gebleven zijn van een vorige run. of gewoon een gul iemand die meer dan genoeg gedup... bedoel verdiende sojs heeft.

om te checken : start -> run -> cmd -> netstat -n

waar dan poort 4000 achter staat is ip van D2

oh ja je hebt tot rond 20:30 te tijd. good luck
was alleen @ hell-difficulty toch!?

oh ja, dan ben ik nog niet thuis! 8)7 :(

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 09-10-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ohja wtf, ik zit met gblom en jamieo in een game, ineens lag 4843 ping dan connection interrupted en nu temporary restricted from realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aubergine schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:15:
Wow thanks voor de reacties!

Me stats + skills zijn uitstekend ATM (heb 12k AR + 2,7k HP). Maar me gear is erg bout, maar dat komt ook omdat dit me eerste char op D2 is. Aldurs set heb ik ook alleen maar ATM omdat ik niks beters kon krijgen. Buiten Aldurs gebruik ik een +1 to all skills amu, Lidless wall en een Wilhem Pride belt. Rest is random troep.

Maar ik kan nog steeds niet kiezen tussen Cyclone Armor en Grizzly. Aangezien een klappenopvanger ook erg handig kan zijn. En cyclone alleen fire, cold of lighting absorbeerd vraag ik me af of het wel de moeite waard is.

Of ik kan Feral Rage maxen. Aangezien ik toch alles alles heb gemaxt wat ik echt nodig heb (Heart of Wolverine, Werewolf, Lycanthropy en Fury). Maar werkt dat wel goed, eerst Feral Rage opbouwen in 10 hits ofzo en dan fury gebruiken? Aangezien je de monsters best wel snel kilt, en Feral Rage maar tijdig is.

edit: Zojuist ff getest, waneer ik Feral Rage doe komt er geen damage bij mijn Fury hoor. Ik krijg hooguit movement bonus, waardeloos dus?

edit 2: @ der_hanns ik kom aan beide geen tekort door life en mana steal. Is ook ondertussen al afgevallen.En thx :D
en waar bekijk je dat? bij je stats schermpje? die waarden kloppen niet, je krijgt de damage er volgens mij echt wel bij hoor, ook sla je sneller dus dat is zowiezo al meer damage/seconde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Dalyxia schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:04:
[...]

en waar bekijk je dat? bij je stats schermpje? die waarden kloppen niet, je krijgt de damage er volgens mij echt wel bij hoor, ook sla je sneller dus dat is zowiezo al meer damage/seconde
Je gaat toch niet sneller slaan? Met

bedoelde je toch AR? En ja ik kijk dat na by stats scherm (hotkey A ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenjeska
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-07 18:22

trenjeska

there can be only one (WC)

yago schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 01:16:
Heb ook enkele leuke items geshopt vandaag:

Amu:
+2 sorc skills
all resist +18
+13 dext
6% mf

Amu:
+1 druid
+11 repl life

Coronet:
+2 assa
+24% enh damage
+38 fire resis

Wand:
+2 necro
+2 decripify
9% lifesteal
+1 blood golem
+1 life tap
+35 poison resis
+1 mana na kill

Torch:
Druid 15-11

Anybody interested?
jazeker heb nogsteeds een druid torch nodig, any...

njiestnag Trenjeska! (of zo iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kut, eindelijk een kans om Uber te zien en dan mben ik restricted :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:14:
Kut, eindelijk een kans om Uber te zien en dan mben ik restricted :(
bedoel je uber diablo of de ubers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aubergine schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:15:
[...]

Je gaat toch niet sneller slaan? Met

bedoelde je toch AR? En ja ik kijk dat na by stats scherm (hotkey A ofzo).
Dan ga je toch voor een grizzly en cyclone armor.
Tank en een soort van res all behalve posion ;)

Feral rage is alleen goed voor de Life leech en FRW bonus.

Grizzly is ontzettend fijn, i.c.m. defiance merc (act 2 defence op normal) veel life, en defence.
Voor een WOLF is blocken niet echt aan te raden. Block is zeer traag in wolf/bear form.

2 handed axe of de unique crossbow buriza zijn goed. Je mist alleen resist zonder shield.
Wel shield, zorg ervoor dat je niet teveel block heb ;)
2handed axe's zijn het snelst op een druid en een sorc ;)

edit
BTW 1 punt in life worm kan handig zijn, ze eten corpses dus blijft er minder corpses over voor shamans en dergelijke.

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 10-10-2006 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:01:
[...]

Dan ga je toch voor een grizzly en cyclone armor.
Tank en een soort van res all behalve posion ;)

Feral rage is alleen goed voor de Life leech en FRW bonus.

Grizzly is ontzettend fijn, i.c.m. defiance merc (act 2 defence op normal) veel life, en defence.
Voor een WOLF is blocken niet echt aan te raden. Block is zeer traag in wolf/bear form.

2 handed axe of de unique crossbow buriza zijn goed. Je mist alleen resist zonder shield.
Wel shield, zorg ervoor dat je niet teveel block heb ;)
2handed axe's zijn het snelst op een druid en een sorc ;)

edit
BTW 1 punt in life worm kan handig zijn, ze eten corpses dus blijft er minder corpses over voor shamans en dergelijke.
gister nog weer eff in Dia-wonderland gelopen en besloten baal NM dan maar te slopen.

Was een koekie, dus op naar Hell.

Daar voel je je ineens wel heel klein... Bij de eerste de beste unique wasik tot op sterven na dood , en was net op tijd met m'n rejuves :X
Bijna m'n lvl 65 sorc naar de klote geholpen. Vanaf nu bij elke unique eerst kijken welk aura ze hebben, dan m'n merc erop af sturen, en dan zelf eens kijken...

Merc heeft inmiddels upped rockfleece aan, een tal helm en een insight Bec-de-corbin

ik heb nu op hell:
15% ed Currias met smoke erin
een 3Pruby mask 1 lightning skills circlet met 11 life en andere mods
29resall amu
anchient pledge met 19def :?
een nieuwe spirit long sword (34FCR)
een belt of the whale (80life)
mf-gloves (24%)met dual resist
mf boots (12%) met ual resist
Nagel 27
Dual resist ring
zit op deze manier zonder resist charms met alle ele's boven de 7x% resist

CL doet nu 2800 dam, maar dat helpt niet echt in act 1 met al die li's. Heb dus op de swich een orb met o.a. 2 glacial spike (vanwege de freeze target) dat geeft m'n merc een hoop rust om z'n werk te doen. Hij doet met might aura nu 15xx dam.

ga nu eerst maar baal NM runnen voor de lvl's, en dan door act 1 heen (heb al we de eerste 2 wp's)

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 10-10-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:28:
[...]

gister nog weer eff in bia-wonderland gelopen en besloten baal NM dan maar te slopen.

Daar voel je je ineens wel heel klein... Bij de eerste de beste unique wasik tot op sterven na dood , en was net op tijd met m'n rejuves :X
Bijna m'n lvl 65 sorc naar de klote geholpen. Vanaf nu bij elke unique eerst kijken welk aura ze hebben, dan m'n merc erop af sturen, en dan zelf eens kijken...

Merc heeft inmiddels upped rockfleece aan, een tal helm en een insight Bec-de-corbin

ik heb nu op hell:
15% ed Currias met smoke erin
een 3Pruby mask 1 lightning skills circlet met 11 life en andere mods
29resall amu
anchient pledge met 19def :?
een nieuwe spirit long sword (34FCR)
een belt of the whale (80life)
mf-gloves (24%)met dual resist
mf boots (12%) met ual resist
Nagel 27
Dual resist ring
zit op deze manier zonder resist charms met alle ele's boven de 7x% resist

CL doet nu 2800 dam, maar dat helpt niet echt in act 1 met al die li's. Heb dus op de swich een orb met o.a. 2 glacial spike (vanwege de freeze target) dat geeft m'n merc een hoop rust om z'n werk te doen. Hij doet met might aura nu 15xx dam.

ga nu eerst maar baal NM runnen voor de lvl's, en dan door act 1 heen (heb al we de eerste 2 wp's)
Ben nu lvl 22 en heb nog 3 lvl's te gaan :D voor edge, koop ik een lvl 25 merc.
Dus als iemand een tal en amn @ HC over heeft + een 3 sox Double - /Short Siege bow heeft (exeptional bow's) heeft gevonden op NM / Hell hoor ik het graag. Dan doet mijn merc tenminste damage en heeft mijn skellies eindelijk wat nut ;) dan is het alleen maar een kwestie van tijd voor dat ik lvl 27 ben en insight gaat gebruiken :D. BTW mocht er iemand ook nog een 4 sox scyte hebben (moet scyte zijn (normal 41 str en dex req) staat namelijk mooier) Als ik sox quest gebruik hiervoor dan krijg ik er waarchijnlijk 5 sox :(

tot nu toe nog niet in problemen gekomen.
alleen killing speed is nu wat slow :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 20:07
Dalyxia schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:59:
ohja wtf, ik zit met gblom en jamieo in een game, ineens lag 4843 ping dan connection interrupted en nu temporary restricted from realm
Alle items die ik gemuled had daar ben ik kwijt geraakt door deze lagstoot. Had het al netjes in me stash zitten toen ik weer in game kwam was ik alles kwijt.
1 mal en 4 pul's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:28:
[...]

gister nog weer eff in bia-wonderland gelopen en besloten baal NM dan maar te slopen.

....
Hans, hoop je snel weer online te zien zodat ik wat WP's kan copieren 8) . Heb nu een keer of 5 Diablo NM neergehaald om wat spullen te krijgen. Mijn resists zijn nu 30-40 dus helemaal nog niet klaar voor Hell. Baal@NM mag echter geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janie schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:23:
[...]

Alle items die ik gemuled had daar ben ik kwijt geraakt door deze lagstoot. Had het al netjes in me stash zitten toen ik weer in game kwam was ik alles kwijt.
1 mal en 4 pul's :(
Je zei 't gister al, balen man. Had 't gister ook wel even gehad, ben lekker een goed boek gaan lezen.

Verder gister nog een paar char's leeg gegooid, volgens mij hebben daar sommige mensen nog wel gebruik van kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:56:
[...]

Je zei 't gister al, balen man. Had 't gister ook wel even gehad, ben lekker een goed boek gaan lezen.

Verder gister nog een paar char's leeg gegooid, volgens mij hebben daar sommige mensen nog wel gebruik van kunnen maken :)
Weining sommige mensen gezien.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:29:
[...]

Weining sommige mensen gezien.
;)
@ dedl, heb nog wel een 4s pole (war schyte dacht ik); @ tollo, heb mss nog een 2s armor; kan je ook smoke maken voor je resist, heb dacht ik iig nog een 2offensive shield voor je..

moet zo langzamerhand m''n 10 mules (!) eens leegmaken. heb er iig 2 vol met (low) set items; wil wel wat bewaren, maar ohef niet alles te hebben, dus als iemand nog isenhart/inferno/hsarus items wil.. cleglaw heb ik schilden van over (mss ook een zwaard) heb hwanins pole en nai's circlet.

heb helaas geen runes meer voor je dedl, maar ik ga weer sparen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:59:
[...]

Hans, hoop je snel weer online te zien zodat ik wat WP's kan copieren 8) . Heb nu een keer of 5 Diablo NM neergehaald om wat spullen te krijgen. Mijn resists zijn nu 30-40 dus helemaal nog niet klaar voor Hell. Baal@NM mag echter geen probleem zijn.
ben nu meestal aan het eind van de avond wel eff online, zal wel proberen morgenochtend eff online te zijn!

had de laatste keer bij baal 3 set items :)
daarna maar eff mephy/andy/dia gedaan, je weet immers maar nooit wat er valt. @NM begint de Lightning-machine nu te lopen, @ hell dus nog niet... Voorlopig idd dus nog eff @NM runnen, en @ hell HEEL voorzichtig m'n wp's meesprokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:40:
[...]

@ dedl, heb nog wel een 4s pole (war schyte dacht ik); @ tollo, heb mss nog een 2s armor; kan je ook smoke maken voor je resist, heb dacht ik iig nog een 2offensive shield voor je..

moet zo langzamerhand m''n 10 mules (!) eens leegmaken. heb er iig 2 vol met (low) set items; wil wel wat bewaren, maar ohef niet alles te hebben, dus als iemand nog isenhart/inferno/hsarus items wil.. cleglaw heb ik schilden van over (mss ook een zwaard) heb hwanins pole en nai's circlet.

heb helaas geen runes meer voor je dedl, maar ik ga weer sparen!!
Thx, zal mijn stats op krikken naar war scyte.

Die runes krijg ik wel gewoon CS runnen.
Geloof dat ik daar wel een sol en amn kan vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 20:07
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:56:
[...]

Verstandig ja om dan wat anders te gaan doen, ik was zwaar gefrustreerd. Het kost allemaal zoveel tijd om wat rijkdom te vergaren.

Ik ben daarom nog maar ff wat aan het traden gegaan en weer 3 pul's terugverdient. En voor het eerst met mrboomblaster en dalyxia ubers gekilled. Naja ik heb weinig gedaan ben alleen maar dood gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:58:
[...]

Thx, zal mijn stats op krikken naar war scyte.

Die runes krijg ik wel gewoon CS runnen.
Geloof dat ik daar wel een sol en amn kan vinden..
heb je hem voor jezelf nodig?? heb ook nog wel een insight voulge die je voorlopig kan lenen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:43:
[...]

bedoel je uber diablo of de ubers?
Uber dia, nog nooit gezien die lamlul. Ik heb gisteren niets kunnen doen, ik kon de realm niet eens op :(
Ik heb nog wel een amn en sol geloof ik op HC.

En als men wps of hulp nodig heeft op hell hoor ik het graag, ik heb de wps, dus ga niet teveel risico nemen voor iets wat makkelijk te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:10:
[...]

Uber dia, nog nooit gezien die lamlul. Ik heb gisteren niets kunnen doen, ik kon de realm niet eens op :(

En als men wps of hulp nodig heeft op hell hoor ik het graag, ik heb de wps, dus ga niet teveel risico nemen voor iets wat makkelijk te krijgen is.
ik heb een tijd geprobeerd om in server 52 te komen maar das niet te doen dussss

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:10:
[...]

zullen we anders wat baalies NM doen? tollo en ik krijgen daar de komende 5-10 levels nog genoeg XP :D

@dedl, aangezien jij de ES-expert bent, is het nuttig om deze te verhogen? heb er nu 1 puntje inzitten, maar dat wordt nog wel aangevuld met +skills (nu +2; maar er komt nog een spirit monarch bij (2) en uiteindelijk tal-set, en ik heb al een 12 resall jewel ;)

gooi liever punten in lightning + synergien (heb nog nix in nova, en kan nog een hoop in CB doen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:06:
[...]

zullen we anders wat baalies NM doen? tollo en ik krijgen daar de komende 5-10 levels nog genoeg XP :D
Ik doe graag mee. Kan ik meteen de WP's krijgen :) en zelf even Anja doen.
Hans, Smoke is een goed idee. Ik mis alleen de Lum..... Is nog een aardig eindje weg voor mij op HC.
Pheno, wat was je necro-wapen voordat je de Arm vond? Misschien interssant voor mij? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:13:
[...]

Hans, Smoke is een goed idee. Ik mis alleen de Lum..... Is nog een aardig eindje weg voor mij op HC.
Pheno, wat was je necro-wapen voordat je de Arm vond? Misschien interssant voor mij? O-)
gewoon pg's sparen, of set items. Ik had geluk dat ik een starter in m'n game kreeg die z'n lum wel wou opgeven voor 4 sigons. maar voor rond de 8pg's moet je wel een lum kunnen traden!

zal eff kijken of ik nog een 2s armor heb (had zelf geluk met m'n 15ED cuirias!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:13:
[...]

Dat was een andere unique: blackhand key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:06:
[...]

Ik wil wel meerennen als je wilt? Of anders zorg ik dat de wps in act 4 nog eens krijg, misschien vanavond even izual en de hellforge doen, moet toch wel kunnen.
Al was ik gisteren bij de planes of dispair (bij de ingang) en kon ik er al niet door, 2 bosspacks die alles blokkerde voor mijn skellies...zelfs attract en terror hielpen niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:34:
[...]

Ik wil wel meerennen als je wilt? Of anders zorg ik dat de wps in act 4 nog eens krijg, misschien vanavond even izual en de hellforge doen, moet toch wel kunnen.
Al was ik gisteren bij de planes of dispair (bij de ingang) en kon ik er al niet door, 2 bosspacks die alles blokkerde voor mijn skellies...zelfs attract en terror hielpen niet....
tele ik toch gewoon alles uit elkaar!?!

Die 29resall amu werkt trouwens goed hoor; ben nu met HC in m'n achterhoofd ineens weer veel meer gefocused op overleven dan op het maximaliseren van je firepower (mss toch shaft + storm O-)

NM baalies met meerdere chars is altijd goed voor de XP :P dus da's geen probleem!

maare, als het lukt wil ik best tot act 4 komen; ben wel benieuwd wat voor HF ik heb :P

izual is altijd handig, dan heb ik er in 1 klap weer 500 lightdam bij _/-\o_

ben nu ook begonnen aan het geven van de wp's aan m'n mules, je weet immers nooit. Heb A1/2 nu gehad, maar m'n vorige mule ging dood op de summoner, omdat ie die glacial spyke niet blockte terwijl ik nog riep 'kijk uit!' 8)7 dus voor de laatste 2 wp's van act 2 heb ik liever wat hulp ;) (Normal is dit btw)

@tollo, als je zegt wat je nu voor stok hebt, en wat je zoekt, kan ik m'n ogen open houden...

[ Voor 21% gewijzigd door kwakke01 op 10-10-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:37:
[...]

@tollo, als je zegt wat je nu voor stok hebt, en wat je zoekt, kan ik m'n ogen open houden...
Heb nu een (gekochte) wand met o.a. +3 summon skelleton en +2 bone armor. Ik "moet" een wapen hebben met +3 skellies (of +3 all skills/summon skills) omdat ik anders geen 10 skellies heb. Kan ik eventuee ergens anders halen (schield/helm/armor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:37:
[...]

tele ik toch gewoon alles uit elkaar!?!

Die 29resall amu werkt trouwens goed hoor; ben nu met HC in m'n achterhoofd ineens weer veel meer gefocused op overleven dan op het maximaliseren van je firepower (mss toch shaft + storm O-)

NM baalies met meerdere chars is altijd goed voor de XP :P dus da's geen probleem!

maare, als het lukt wil ik best tot act 4 komen; ben wel benieuwd wat voor HF ik heb :P

izual is altijd handig, dan heb ik er in 1 klap weer 500 lightdam bij _/-\o_

Dit is wel op hell, op nm heb ik alles al. Dus als je "even" naar act 4 komt vind ik het prima ;)
Vandaag zal ik niet online zijn. Vandaag zijn mijn vrouw en ik 1 jaar getrouwd, om nu te gaan diablo'en vind ik wat ver gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb assa +1 martial arts gloves in de aanbieding, een chieftain, een 2s russet armor met 226 def voor tollo, en een skystrike voor dedl (sorry, nog geen 3s gevonden) een 1P&B amu een een zooi full rejuvs :+
iemand anders nog iets ;)

heb voor m'n merc btw een holy ornate plate of the centour gevonden!

def: 852
+.75 lifer per lvl

:)

@dedl, ik heb inmiddels een 4s poleaxe voor je, je mag ook die insight voulge als je wilt...

heb ook al een kale CV gevonden, maar ik heb de runes nog niet, n m'n merc de str nog niet...

[ Voor 52% gewijzigd door kwakke01 op 11-10-2006 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Yago weer een beetje rijker=>

5 socket flail => um => shako 129 (PTopaz) :9

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 07:36:

yago schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 07:36:

^ Met Yago

Kwaks heeft inmiddels tal belt en tal hoedje getrade..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

kwakke01 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 09:32:
[...]

[...]

^ Met Yago

Kwaks heeft inmiddels tal belt en tal hoedje getrade..
Nog bedankt voor de rush gisteren... dat wordt weer lekker vlot levellen @ Baalruns NM! :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 09:36:
[...]

Nog bedankt voor de rush gisteren... dat wordt weer lekker vlot levellen @ Baalruns NM! :)
Mits er geen pk'er rondloopt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Pheno79 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 09:49:
[...]

Mits er geen pk'er rondloopt :')
Ik start meestal zelf een run, en ik ben daar nog geen PK-er tegengekomen. Maar ik speel dan (nog) steeds SCL-only :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:02:
[...]

Ik start meestal zelf een run, en ik ben daar nog geen PK-er tegengekomen. Maar ik speel dan (nog) steeds SCL-only :)
geen probleem hoor; als je verder nog hulp nodig hebt op hell, kom ik eff met m'n pally langs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

kwakke01 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:13:
[...]

geen probleem hoor; als je verder nog hulp nodig hebt op hell, kom ik eff met m'n pally langs ;)
:X

Ik heb al 2 barbs volkomen voor gaas zien gaan op Hell, mijn huidige build moet dat beter gaan doen... hard werken @ Hell :/

Maar graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nog iemand die op sc ladder zijn lage pala torch met mij wil ruilen?

ik geef er 2 ist voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:19:
is er nog iemand die op sc ladder zijn lage pala torch met mij wil ruilen?

ik geef er 2 ist voor
is goed hoor! gebruik hem toch niet zoveel meer ;)

weet alleen niet zeker of ie laag is :? is dat een probleem :X

[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 11-10-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:02:
[...]

Ah, sorry, ben op het moment erg HC minded ;)
Indien hulp nodig weet je GoT te vinden, ook daar heb ik wel wat chars die kunnen helpen. Mijn warcry barb is wel weer voor een verzetje te porren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke, bedankt..

maar een maat van me zag de oproep, en die heeft een lage voor een ist weten
te regelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:49:
kwakke, bedankt..

maar een maat van me zag de oproep, en die heeft een lage voor een ist weten
te regelen..
np, kan ik tenminste nog eens rammen als ik op SCL speel ;)

(gaat mét torch net even makkelijker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:58:
[...]

np, kan ik tenminste nog eens rammen als ik op SCL speel ;)

(gaat mét torch net even makkelijker)
Gaan we toch gewoon eens torchrunnen op HC? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Insight Voulge is goed hans.
Zal daar blij me zijn tot dat ik een sol vind voor de scyte ;)
Moet wel in thema blijven met je 1ste HC char in jaaaaaren (2de hc char in totaal)

Zie je wel online en dan zie ik die voulge van zelf wel :D
Moet toch eerst lvl 27 zijn :D, kan er pas gebruik van maken wanneer ik lvl 30 bent vanwege fire golem en revives. De insight komt op switch, zodra 1 corps ligt dan CE maar als ik dat doe zoals ik me items nu heb, verlies ik 3 skellies ;)

Gister lekker aan het lvlen, druk ik op alt f4 :S lvl 22,75 nu.
Daarna maar gestopt, last van mij pols :(
De f4 toets staat onder mijn 4de muisknop.
Normaal geen last van met games.
Maar D2 gebruik je alt toets nogal, en als ik alt in druk en mijn bone armor opnieuw selecteer dan lig ik er uit :D

Wordt muis her instellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Hans, bedankt voor de hulp vanmorgen. Even nog Anya doen en dan lekker Baalrunnen op NM. Nog stuk of 10 extra levels en wat betere gear en dan op naar Hell.
Zal eens kijken og ik Pgems kan ruilen tegen de runes voor Smoke. Jij had nog een 2s Armor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:42:
Hans, bedankt voor de hulp vanmorgen. Even nog Anya doen en dan lekker Baalrunnen op NM. Nog stuk of 10 extra levels en wat betere gear en dan op naar Hell.
Zal eens kijken og ik Pgems kan ruilen tegen de runes voor Smoke. Jij had nog een 2s Armor?
ja, ik heb nog een 225 def 2s armor; als ik iets beters vindt, zal ik het niet nalaten om hem mee te nemen. btw, loopt jouw merc nog steeds rond met die eth voulge?? heb eventueel wel een spare insight bill (wil ik tzt wel graag terug though, of je moet dood gaan...)

ehhh, torchrunnen met een sorc??

bouw ik liever eerst weer een goeie smiter, maar daarvoor heb ik die sorc dus weer nodig; om items te vinden...

[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 11-10-2006 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:24:
[...]

ja, ik heb nog een 225 def 2s armor; als ik iets beters vindt, zal ik het niet nalaten om hem mee te nemen. btw, loopt jouw merc nog steeds rond met die eth voulge?? heb eventueel wel een spare insight bill (wil ik tzt wel graag terug though, of je moet dood gaan...)

ehhh, torchrunnen met een sorc??

bouw ik liever eerst weer een goeie smiter, maar daarvoor heb ik die sorc dus weer nodig; om items te vinden...
IDD maar dan moet je een Life Tap wand op switch hebben want je kan je niet riskeren dat de life tap van dracul's te laat in springt :D

Wordt een lange zoek tocht naar goede items @ HC ;)

Die voulge insight krijg je terug zodra ik een scyte insight heb :D
En dood gaan, dat komt niet voor in mijn HC boekje ;) lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:33:
[...]

IDD maar dan moet je een Life Tap wand op switch hebben want je kan je niet riskeren dat de life tap van dracul's te laat in springt :D

Wordt een lange zoek tocht naar goede items @ HC ;)

Die voulge insight krijg je terug zodra ik een scyte insight heb :D
En dood gaan, dat komt niet voor in mijn HC boekje ;) lol
En daarvoor kan een necro handig zijn, ik ga rustig in een party in tristram staan zonder skellies om dan te lifetappen. Maar goed, zover zijn we nog lang niet denk ik.
Mijn res op normal is niet eens 75%all, laat staan op hell ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:17:
[...]

En daarvoor kan een necro handig zijn, ik ga rustig in een party in tristram staan zonder skellies om dan te lifetappen. Maar goed, zover zijn we nog lang niet denk ik.
Mijn res op normal is niet eens 75%all, laat staan op hell ;)
gaan we met z'n allen op jacht naar 2-s armors (smoke is echt té simpel als je resist nodig hebt..)

Spirit shield erbij, leuke amu vinden :D of natuurlijk resist charms (tal helm met een resist jewel helpt ook natuurlijk) resist ringen ipv mf-ringen, combi-boots/glovers met mf/resist, en dan kom je al een heel eind.

ik heb btw inmiddels iets van 30 jewels, sommige leuk, andere nOOb, maar er zittne ook wat resists tussen (als in 2xresist to 1 ele) als je er wat mee kan, moet je maar een gil geven.

voor de melee's heb ik ook een paar +1x min-dam

(kwak zit op 74/75/73/75 op hell, mét een beetje mf :) )

ik heb trouwens ook een 4s armor gevonden; iemand ideën?

[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 11-10-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoeveel -res deze ubermeph zijn conviction ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:37:
[...]

gaan we met z'n allen op jacht naar 2-s armors (smoke is echt té simpel als je resist nodig hebt..)

Spirit shield erbij, leuke amu vinden :D of natuurlijk resist charms (tal helm met een resist jewel helpt ook natuurlijk) resist ringen ipv mf-ringen, combi-boots/glovers met mf/resist, en dan kom je al een heel eind.

ik heb btw inmiddels iets van 30 jewels, sommige leuk, andere nOOb, maar er zittne ook wat resists tussen (als in 2xresist to 1 ele) als je er wat mee kan, moet je maar een gil geven.

voor de melee's heb ik ook een paar +1x min-dam

(kwak zit op 74/75/73/75 op hell, mét een beetje mf :) )

ik heb trouwens ook een 4s armor gevonden; iemand ideën?
4sox armor Stone ?? res is maar +15% maar wel veeeel defence ;)

Ik ga voor de Wizard spike, en "Rhyme" shield/head om zo 100% res all te krijgen.
Viper armor voor een max van 135% 3x anya quest is al 165%. 2x 5res all charms en klaar is je resist ;)

Wizard spike is alleen wat lastiger vinden ;)
Rhyme geeft dus 25% all res, extra block 25% MF en cannot be frozen dus raven frost heb je dan niet nodig en kan je een MF ring in zetten :D

heb aan +5 skills genoeg en ik probeer dat zonder weapon en shield te krijgen.
Harlequin of Circlet met +2 necro met MF erbij, Viper Arm+ptopaz of "Bone" runeword, en +1 a +2 necro amu met mf ;)
Dalyxia schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:49:
hoeveel -res deze ubermeph zijn conviction ook alweer?
lvl 20 conv is -125%

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 11-10-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:24:
[...]

Ik hou mijn eth. Voulge Insight nog wel even. Heeft lvl17 Meditation :9~ en m'n Merc heb ik voornamelijk maar voor z'n Might-aura en zijn Meditation-aura (CE vreet mana).
Die Armor houd ik graag tegoed voor als ik de runes heb voor Smoke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:00:
[...]

Ik hou mijn eth. Voulge Insight nog wel even. Heeft lvl17 Meditation :9~ en m'n Merc heb ik voornamelijk maar voor z'n Might-aura en zijn Meditation-aura (CE vreet mana).
Die Armor houd ik graag tegoed voor als ik de runes heb voor Smoke.
goeie, jij weet wss net zo goed als ik dat ik dat ik alleen maar lvl 12 aura's kan maken 8)7.

btw, ik heb nu wel een 34%spirit sword, dus ik doe toch iets goed. Kan ik die andere als back-up houden of traden :) als iemand overigens een goed 3s shield ziet (van zeg 100 def of meer, non-pala zoals een troll nest of blade barrier)
dan houdt ik me aanbevolen. ik kom nu behoorlijke def tekort (zit met shiver armor op 900 def) Da's niet genoeg... heb de anchient pledge-runes wel, maar dus geen schild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb het bericht "2040 stone of jordan sold to merchant"

wat moet ik nu doen? wachten totdat er komt te staan "diablo walks the earth" ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:34:

wat moet ik nu doen? wachten totdat er komt te staan "diablo walks the earth" ???
lijkt me handig als je alvast een unique monster opzoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:49:
[...]

lijkt me handig als je alvast een unique monster opzoekt ;)
nee want je mag de area van het unique monster toch nog niet bezocht hebben, anders spawned tie niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woeiii Daly voor z'n anni! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja, hoelang duurt dat voordat message van "diablo walks the earth" komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:01:
[...]

mja, hoelang duurt dat voordat message van "diablo walks the earth" komt?
Zolang er maar genoeg soj's verkocht worden.
Kan snel zijn kan lang duren :D

-Edit-

Tollo, kan jij CE veel gebruiken zonder points in energy met insight ?
Bedoel is je mana regen snel genoeg?

[ Voor 18% gewijzigd door Derr_Hans op 11-10-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster

dat zou best nog wel eens lang kunnen duren. als je nadat bericht niet echt rap een nieuwe krijgt wil dat meestal zeggen dat een enkel persoon een soj heeft verkocht die dacht dat tie een verschil zou maken.

zit net te kijken en volgens mij zit jij op server .236 en volgens dcboard.de is dat de eerste soj die verkochte sinds de laatste keer dat dc gelopen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:44:
[...]

dat zou best nog wel eens lang kunnen duren. als je nadat bericht niet echt rap een nieuwe krijgt wil dat meestal zeggen dat een enkel persoon een soj heeft verkocht die dacht dat tie een verschil zou maken.

zit net te kijken en volgens mij zit jij op server .236 en volgens dcboard.de is dat de eerste soj die verkochte sinds de laatste keer dat dc gelopen heeft.
godver, zou dus betekenen dat tie helemaal niet spawned tussen nu en 3 uur ofzo?

gvd, ik heb ook nooit geluk he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:49:
[...]

godver, zou dus betekenen dat tie helemaal niet spawned tussen nu en 3 uur ofzo?

gvd, ik heb ook nooit geluk he :(
ze staan idd allemaal op cold
Diaclone servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:34:
[...]

Ik kan een paar keer CE misbruiken, maar ik heb dan ook altijd wat mana points bij me. DIt alles zonder insight. Ik zal wel even een insight maken in een CV, als mijn merc die kan dragen. 210 strength geloof ik, dus dat duurt nog even :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:58:
[...]

Ik kan een paar keer CE misbruiken, maar ik heb dan ook altijd wat mana points bij me. DIt alles zonder insight. Ik zal wel even een insight maken in een CV, als mijn merc die kan dragen. 210 strength geloof ik, dus dat duurt nog even :X
da's alleen voor een CV; voor een bill of voulge of whatever pole met 4sox ist het lager natuurlijk. Goed alternatief voor een CV is een cryptic axe; de avg dam is zelfs 0.5 hoger! (en daar heb je maar 165 str voor nodig)

-edit- daarbij, als je hem een duriels aantrekt, en een hoedje opzet met +str, ben je er zo!

[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 11-10-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
found set-item, dragoon's teaching anybody interested?
Heb geen mule dus indien niemand gaat ie de verkoop in

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

yago schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:23:
found set-item, dragoon's teaching anybody interested?
Heb geen mule dus indien niemand gaat ie de verkoop in
Dangoon's Teaching, heb ik er ook 1 van. Is dat SCL? Dan wil ik er wel 2 ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Eindelijk de hele IK-set aan :) vandaag van lvl 50 -> lvl 76 gefietst @ Baalruns NM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 00:08:
Eindelijk de hele IK-set aan :) vandaag van lvl 50 -> lvl 76 gefietst @ Baalruns NM.
kwakkie draait rondjes rond z'n toetsenbord van blijblij....
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/leipinhoofd.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/leipinhoofd.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/leipinhoofd.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/leipinhoofd.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/leipinhoofd.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/leipinhoofd.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/leipinhoofd.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/leipinhoofd.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/leipinhoofd.gif

[ Voor 53% gewijzigd door kwakke01 op 12-10-2006 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb net @hc bij mephy NM een

5RESALL / 2 STR gevonden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu heb ik m'n tal set zo compleet!

d8 ik stop, maar loop nog eff langs mephy :D

_/-\o_

heb hem maar eff op de trade site gezet, weet ik tenminste dat er mensen kijken ;)

-edit- getrade voor jah pul. Nu hopen dat het geen dupe is...

anders kan ik altijd eff snel dream maken...

-edit-

jah getrade voor forti dusk :)

ik is blij

oh, en dedl, ik heb een 3s boog voor je (long war bow)

[ Voor 75% gewijzigd door kwakke01 op 12-10-2006 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Ramzzz schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 20:00:
[...]

Dangoon's Teaching, heb ik er ook 1 van. Is dat SCL? Dan wil ik er wel 2 ... O-)
yup SCL wisp me maar

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

:+ Heb jij wel op tijd je pilletje gehad? :P

IK draait soepel :*)

Nu een andere build maken, want volgens mij is deze nog altijd niet Hell-fit. Wat kom ik in vredesnaam tekort als ik steeds te grazen genomen word door Souls, Knights en die t*ering fladderwijven in Throne of Destruction? :?

Ook in Worldstone Keep lvl 3 loop ik geregeld in een ambush, combinaties van Souls en Knights... of nog erger, Dolls... brrr. Ik ben volgens mjij toch nog teveel de alle ruimtes binnenstormende Lords- en andere vlees en bloedmonsters neerkloppert, té onvoorzichtig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
[
Derr_Hans schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:34:
[...]
Lvl 17 Meditation geeft aardig wat mana-regeneration. Heel even geen CE casten en de blauwe bol zit weer vol. Geen punten in Energy iig. Wel al >250 punten in Vitality.

Kwakke, proficiat met je mooie vondst en je mooie ruil _/-\o_ . Ik heb niet eens een Forti op SC.....
Welke trading-site gebruik jij? Ik wil al mijn Pgems traden voor o.a. de runes voor Smoke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:19:
[
[...]

Lvl 17 Meditation geeft aardig wat mana-regeneration. Heel even geen CE casten en de blauwe bol zit weer vol. Geen punten in Energy iig. Wel al >250 punten in Vitality.

Kwakke, proficiat met je mooie vondst en je mooie ruil _/-\o_ . Ik heb niet eens een Forti op SC.....
Welke trading-site gebruik jij? Ik wil al mijn Pgems traden voor o.a. de runes voor Smoke.
BTW, nu ik tal's orb heb (gister ook geruild voor een 7mf-charm); ik heb nu orb/PT-helm/belt=65%mf van de set, 24 van de PT, 15 van de belt, 27nagel, 15 boots, 24 gloves.
170 MF nu dus!
orb heeft 2lightmastery, dus ik was blij :)

Tollo, je moet btw eff online komen; heb een 2 offensive shield en een 2 combat helm voor je!
Qua armors heb ik een 2s field plate voor je (10X def) of een 2s 225def plate.

heb nu trouwens ook angelic (met 2 ringen) en cathan set compleet. heb je op lvl 11 al 100%mf!

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 12-10-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:31:
[...]

Tollo, je moet btw eff online komen; heb een 2 offensive shield en een 2 combat helm voor je!
Qua armors heb ik een 2s field plate voor je (10X def) of een 2s 225def plate.

heb nu trouwens ook angelic (met 2 ringen) en cathan set compleet.
Gaat niet Hans, zit op mijn werk (natuurlijk) :+
Kun je even bewaren? Mis je 's-ochtend tegenwoordig altijd.....
Welke site gebruik jij om te traden? Wil mijn Pgems verhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:43:
[...]

Gaat niet Hans, zit op mijn werk (natuurlijk) :+
Kun je even bewaren? Mis je 's-ochtend tegenwoordig altijd.....
Welke site gebruik jij om te traden? Wil mijn Pgems verhandelen.
bedoel ook niet nu, ik werk ook af en toe !

vanaaf, of morgenvroeg (iets later dan vroeg, want ik ben er meestal rond 6:30 pas uit.)

site die ik gebruik is die van diabloii.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!
30pgs op SCL is pul waard

of bedoel je HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 10:10:
30pgs op SCL is pul waard

of bedoel je HC?
op HC ook, meeste tradegames gaan als O 30-33 N pul.

alleen voor de standaard goeie items (shako, torches, etc) wordt soms veeel meer geboden.

hab al games gezien als: N shako O ist :?

[ Voor 24% gewijzigd door kwakke01 op 12-10-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O O :( en ik wil nog wel een shako :)

Ist sparen.

Maar die vondst van je (5res 2str SC) is een hele mooie :D
Zal ik ook maar een moeten zoeken ;)

Volledige TAL set met spirit shield heb je ook weinig RES problemen ;)
TAL set op SC die ik heb werkt uitermate prettig met torch en spirit heb ik in totaal +11 skills en +12 fire skills (magefist)

Je gaat lekker @HC hans, na een moeizame start ;)

Zit nu door hans ;) in act2 NM met mijn lvl 23,80 necro :D
Maar dat zal ik nooit gaan redden op het moment, heb al moeite met CS @ normal, skellies gaan in 1 klap dood :S en dat is jammer krijg daar wel de meeste exp op het moment.

Zodra ik lvl 27 ben kan ik de tijdelijke insight van hans dragen en lekker CE'en.

-edit-
Die bow heeft net niet de damage die ik kan krijgen op lvl 25.
Zoek dus een 3 sox Cedar bow, Double bow of Short siege bow + amn ;)
Deze kan mijn merc dragen zodra ze lvl 25 is :D vindt het namelijk zonde van de amn om in een bow te stoppen die snel niet meer killed. En mijn merc moet wel kunnen killen ;)

moet eens mindere met smiley's :P

[ Voor 18% gewijzigd door Derr_Hans op 12-10-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn momenteel weer een aantal spelers bezig he? Had het idee dat op het moment van het komen van 1.10 de populairteit wat naar beneden was gegaan, maar dat valt best mee volgens mij.. Heb behoorlijk wat gespeeld een jaar of twee geleden en denk erover om weer eens te beginnen en weet dat het best leuk is om samen wat aan de gang te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:43:
Er zijn momenteel weer een aantal spelers bezig he? Had het idee dat op het moment van het komen van 1.10 de populairteit wat naar beneden was gegaan, maar dat valt best mee volgens mij.. Heb behoorlijk wat gespeeld een jaar of twee geleden en denk erover om weer eens te beginnen en weet dat het best leuk is om samen wat aan de gang te zijn.
Zie http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/d2LoD_chars.html voor active speler op GoT.
Niet geheel up to date en een aantal zijn al gestop. Maar grote gedeelte speelt gewoon.

Zo spelen tegenwoordig meer HC, waaronder ik,kwakke,pheno en tollo + de oude HC spelers ;)
SCL speelt iedereen nog steeds. Wel ladder beginnen anders wordt het weinig spelen met mede GoT'ers.

Voor stuff, /w *"got spelers"
Altijd wel iemand die wat weg doet.

BTW mocht je beginnen ?
en een pally starten heb nog wel wat gear liggen van af lvl 40 geloof ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 12-10-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet mij ook maar in het lijstje erbij:

Mijn account is KingNothing

ik kan alleen niet whisperen, dus mocht iemand iets willen zeggen/vragen.
ik kan je wel lezen, alleen niks terugzeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:13
En ik heb het ook al 3x gevraagd geloof ik :P maar ik wil er ook graag bij:

account: *Atomiaz (SCNL en SCL), *Atomiaz2 (SCL)

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

En zet *Ramzzz2 er dan ook bij, nu voelen mijn mules zich nog buitengesloten :/

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 14:13:
En zet *Ramzzz2 er dan ook bij, nu voelen mijn mules zich nog buitengesloten :/

:+
Als je dan toch bezig ben, zet er dan HCL achter mijn naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 14:14:
[...]

Als je dan toch bezig ben, zet er dan HCL achter mijn naam ;)
...
kan wel een helpdesk beginnen :+

maar ze staan erin hoor!

alles mooi op een rijtje

wie waren er ook allemaal al weer uitgestapt!?!?

[ Voor 21% gewijzigd door kwakke01 op 12-10-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:28:
[...]

...
kan wel een helpdesk beginnen :+

maar ze staan erin hoor!

alles mooi op een rijtje

wie waren er ook allemaal al weer uitgestapt!?!?
Rudy ?
Row ?
Marrrukk ?
Wouter ??
Mittenz ?
P13w13 ?

uhmmm
kleine greep uit de lijst...

Zet anders een tabel onderaan met inactive..
zodat ze altijd bekend staan als ze weer gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:57:
[...]

Rudy ?
Row ?
Marrrukk ?
Wouter ??
Mittenz ?
P13w13 ?

uhmmm
kleine greep uit de lijst...

Zet anders een tabel onderaan met inactive..
zodat ze altijd bekend staan als ze weer gaan spelen.
Row & Rudi mògen niet weg, dat ben ik ze verschuldigt :D (kwaks denkt aan de SCL-forti van row, en de eni van rudi)

inactive dan... Wat ben ik goed bezig!

-edit- zelfs triggy al weer toegevoegd!

[ Voor 14% gewijzigd door kwakke01 op 12-10-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triggy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:55
ey ik hoor er ook bij, Triggy (hier en daar ook) speel alleen nog SCL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
fpound set item: nai's puzzler...