Het Grote World of Warcraft topic - Deel 89 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.221 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Kaap schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:30:
[...]

Behalve voor Blizzard's eigen economie dan want stel ze bannen 50.000 lui die gold gekocht hebben, dan loopt Blizzard 50.000*13 Euro mis. En dat is een heeeeeeele hoop geld, waarvoor ze liever een oogje toeknijpen denk ik.
50000*13 euro is niks voor Blizzard, echt niet. Die gasten vangen 7.000.000*13 per maand, een paar duizend eurotjes veranderd daar heel weinig aan hor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
OkkE schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:12:
Dit weekend voor het eerst in BG geweest! _O_ Ik kon niet echt veel uithalen met mijn lvl32, aangezien er wat lvl39 rond liepen, maar ik ga 't wel vaker doen. Vond het toch wel erg lache.
BG's op lvl x9 zijn altijd heerlijk. Ik ben nu op lvl 54 druk bezig met AV om daar exalted te raken. De damage die ik doe is nog niet altijd fantastisch en PVE loopt nog voor geen meter. Maar lekker iedereen sheepen/frost nova vlak bij wat bowmen is altijd fantastisch, lekker een hele groep attackers toch al snel een minuut of 2 tegen kunnen houden is fijn. Als er een lock bij me staat dan kunnen we hele groepen tegenhouden. Frost nova/sheep/fear/dot/dot/dot counterspell/spell lock/frost nova. heerlijke combi's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net TBC collectors besteld bij GC shop.

volgens mij ben ik een van de eersten en al betaald dus alle vertrouwen erin dat ik hem krijg. Wil je hem ook, kun je hem daar dus bestellen. Dit is geen reclame. (naja, in de zin dat ik dat voor GC shop doe ofzo) maar gewoon voor al die die hards die zo graag een netherwelp willen :D

o ja hij is 60 euro 2x zo duur als de gewone maarja

Wat is nou 60 euro op een mensenleven (als WoW players dat zouden hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:59

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:45:
net TBC collectors besteld bij GC shop.

volgens mij ben ik een van de eersten en al betaald dus alle vertrouwen erin dat ik hem krijg. Wil je hem ook, kun je hem daar dus bestellen. Dit is geen reclame. (naja, in de zin dat ik dat voor GC shop doe ofzo) maar gewoon voor al die die hards die zo graag een netherwelp willen :D

o ja hij is 60 euro 2x zo duur als de gewone maarja

Wat is nou 60 euro op een mensenleven (als WoW players dat zouden hebben)
Okeej... ik zou je post editen als ik jou was, anders krijg je een hoop geflame denk ik. Want veel WoW-players hier hebben wel een mensenleven, alleen sommige echt hardcore players soms niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
RaseriaN schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:14:
[...]

Bij ons hebben we ClassLeaders die een complete lijst met loot hebben ge-evalueerd en aan de hand van overleggen bepalen welk item naar welke class als eerste gaan.

Dit klinkt misschien lomp en bot, maar dan heb je geen hunters die Ashkandi voor Warriors krijgen en geen Warriors / Paladings met Barb of the Sandreaver.

Dus, eerst ClassPriority (door goed overleg van ClassLeaders en concessies links en rechts) en daarna word door DKP bepaald wie wat krijgt.
JE hebt geen zin om hen die lijsten eens los te peuteren zeker? Ben er zelf ook eens aan begonnen voro onze guild maar der kruipot zo gigantisch veel werk in.. al helemaal als je niet elke class perfect kent btw. En zoiets door alle classofficers laten doen.. lukt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

[PC] World of Warcraft, The Burning Crusade
The Burning Crusade is de eerste nieuwe add-on voor World of Warcraft; de populaire online wereld van Blizzard. In deze add-on zul je onder andere nieuwe rassen leren kennen, nieuwe dungeons en quests krijgen...
Adviesprijs: € 34,95
GC Shop prijs: € 28,50

60 euro??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:08:
The Burning Crusade is de eerste nieuwe add-on voor World of Warcraft; de populaire online wereld van Blizzard. In deze add-on zul je onder andere nieuwe rassen leren kennen, nieuwe dungeons en quests krijgen...

60 euro??
hij bedoelde de collectors edition :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

oh okee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
RMB schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:08:

60 euro??
Hij heeft de CE besteld :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:09:
[...]

Het is ook dweilen met de kraan open en Blizzard is daar niet geheel ontevreden over natuurlijk. Af en toe bannen ze 30.000 accounts (gebruikers blij), waarvan ze weten dat die de volgende dag weer een nieuwe account kopen. En hoppa, imago verbeterd (ze doen er wat aan!), maar toch weer een miljoen verdiend.
klinkt alsof je het over drugs hebt, daarnaast is het dus bs als je als gebruiker doet alsof je niks fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Ik en mijn broertje hebben de laatste tijd veel last van lag op de server Trollbane. Als we het spel opstarten dan gaat t goed. Gemiddeld 75 ms maar dan ineens springt de ping omhoog naar 1500 ms tot zelfs 4250 ms :( Vervolgens worden we gedisconnecd.

Ik heb andere spelers ingame gevraagd of zij ook zoveel last hadden, niet dus. Nu is mijn vraag waar dit aan ligt???

Mijn internet provider is Planet 3 Mbit DL, 0,5 Mbit UP (bekabelt netwerk)
Zal t door een firewall komen? Enigste wat ik kan bedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Shady15 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:49:
Ik en mijn broertje hebben de laatste tijd veel last van lag op de server Trollbane. Als we het spel opstarten dan gaat t goed. Gemiddeld 75 ms maar dan ineens springt de ping omhoog naar 1500 ms tot zelfs 4250 ms :( Vervolgens worden we gedisconnecd.

Ik heb andere spelers ingame gevraagd of zij ook zoveel last hadden, niet dus. Nu is mijn vraag waar dit aan ligt???

Mijn internet provider is Planet 3 Mbit DL, 0,5 Mbit UP (bekabelt netwerk)
Zal t door een firewall komen? Enigste wat ik kan bedenken
Ook last van, iemand linkte laatst een topic op het blizzardforum met allemaal boze nederlanders ivm latency issues. Veel mensen hebben er last van, zal wel weer even duren voordat ze t oplossen. Ik heb er alleen 's avonds last van en dan speel ik dus vooral.

-> http://forums.wow-europe....topicId=49685278&pageNo=1

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Dit is waarschijnlijk al eens eerder voorbij gekomen, maar sommigen zullen het misschien nog niet weten.

Wist je dat de female night elves dance is gebaseerd op een concert van Alizee?
Je kunt het stukje hier bekijken:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-2663528007582724732

en ze is ook nog eens niet heel vervelend om naar te kijken! :)

Afbeeldingslocatie: http://streigna.club.fr/punk/Alizee2.gif

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha! , ik geef je gelijk HellBeast, top wijfie om naar te kijken.

slim opgevallen btw dat een night elf zo danst:P hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Hahahaha

Bedankt voor jullie reacties Koekje en HellBeast (leuk gifje) :P

Heb net ff de site van Blizzard gezien maar dat zal idd nog wel ff duren :(
Lol nu we toch bezig zijn, ik heb toen ik de trial speelde valse cc gegevens opgegeven om te kunnen spelen, daarna t spel gekocht en vervolgens een prepaid kaart. Nu wil ik straks ff pauze nemen van WoW maar kan ik de cc zomaar opzeggen?

Als ik het aanklik staat er cancel subscription en ik vind dat zelf eng klinken. Kan ik het gewoon veilig doen, zonder dat mn account verloren gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
alizee! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~ :9~

als ik daarnaast wakker word (na een wilde nacht) kan ik vredig sterven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:53
Ja kan, ik schrok toen ook even :P Maar dat is gewoon cancel CC subscription :P niet cancel account ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

BootVluchteling schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:10:
alizee! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~ :9~

als ik daarnaast wakker word (na een wilde nacht) kan ik vredig sterven..
Wilde 5 minuten voor een average wow speler ;)

De gold-koper, verkoper, grinder discussie zal je altijd houden... idem dito met of end-game raiden nou leuk is of ook puur werk ;)

Ik ben in ieder geval gestopt tot TBC.. vind het allemaal wel prima en samen met mn vriendin en broertje (elk met een eigen account) zitten we op 6 lvl 60 chars. Ik op 115 dagen played, zij op 40 en mn broertje op 60... tis wel prima nu... Met TBC ook bomen zijn relaxed weer nieuw leven inblazen, dus tweakertjes, op naar bloodscalp ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:48
Ik denk ik meld het maar ff, maar de hunter talents en spells zijn vrijgegeven.

Hunter Talents
Hunter Spells

Ik heb ze zelf nog niet doorgekeken, maar ik zal deze post zodadelijk updaten. :)
Misdirection
Requires Level 70
326 Mana
100 yd range
Instant cast
2 min cooldown
Threat caused by your next 3 attacks is redirected to the target raid member. Caster and target can only be affected by one Misdirection spell at a time. Effect lasts 30 sec.
Je kunt deze dus bijv. op je MT afvuren, en dan krijgt deze de threat die je volgende 3 aanvalen veroorzaken.
Snake Trap - Rank 1
Requires Level 68
305 Mana
Instant cast
30 sec cooldown
Place a trap that will release several venomous snakes to attack the first enemy to approach. The snakes will die after 15 sec. Trap will exist for 1 min. Only one trap can be active at a time.
Dit vind ik pas een vette trap! :P
Aspect of the Viper - Rank 1
Requires Level 64
40 Mana
Instant cast
The hunter takes on the aspects of a viper, regenerating mana equal to 25% of her intellect every 5 sec. Only one Aspect can be active at a time.
Uitermate handig om even je mana te regeneraten... toch? 25% van je intellect is volgens mij niet veel, maar toch beter als niets he ;) (is wel rank 1, ik vraag me af hoe goed de andere ranks zijn)

Argh, ze hebben Hawk Eye verplaatst naar tier 2 survival T.T

Verder nog silencing shot, laatste tier MM talent, 75% weapon damage, silenced 3 sec en 20sec cd

Er zijn ook nog een aantal andere fantastische nieuwe talents... maar ik ben te lui om ze ff over te nemen, sorry :X

Deze wil ik jullie niet onthouden
Serpent's Swiftness
Rank: 5/5
Requires 35 points in Beast Mastery Talents
Increases ranged combat attack speed by 20% and your pet's melee attack speed by 20%
20%! Moet je je dit eens voorstellen met Rapid Fire en Improved AotH (nu nog maar 15%)
Dat is dus 20% (van serpent's swiftness) + 20% (van rapid fire, toch? al lang niet meer met mn hunter gespeeld) + 15% (van IAotH) = 55% speed increase _O- en die 20% van serpent's swiftness is volgens mij nog permanent ook. :D

[ Voor 88% gewijzigd door Xylon op 09-10-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
VAEL DOWN!!

3 avond van tries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
gratz mijn horde vijand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, idd, vael is (op onze server) nogal horde guild breaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Die Hunter talents worden nog een keer of 5 generfed als 't niet meer is, dat kan toch niet anders. |:(

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
ik mis tanq shot 1-10 ;)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
d'r zit een bug in de calculator op survival een na laatste talent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
haha dankje :D O+

In welke guild zit jij nu? :)

Supression room is boring :o 34% wipe op broodlord (mensen met lagg ftl :( ) hopenlijk gaat 'ie nu neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort weer eens met een hunter begonnen, maar ik hoor uit verschillende hoeken dat met de TBC tallents de hunter helemaal PVE end game onwaardig word. :X
Ze zeggen toch al dat een hunter na MC en ZG niet meer hoog zal staan in de damage lijst, maar wat ik nu hoor is dat het echt alleen nog maar een BGer wordt.
Wat is julie gedachten hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:04:
Ik ben sinds kort weer eens met een hunter begonnen, maar ik hoor uit verschillende hoeken dat met de TBC tallents de hunter helemaal PVE end game onwaardig word. :X
Ze zeggen toch al dat een hunter na MC en ZG niet meer hoog zal staan in de damage lijst, maar wat ik nu hoor is dat het echt alleen nog maar een BGer wordt.
Wat is julie gedachten hier over?
de talents zijn godly. Erg goed vergeleken bij andere classes. Ook de nieuwe pull shot waarbij je de threat van de eerste 3 shots geeft aan een warrior is goed (utility). Nu is het afwachten wat die nerfs van attackpower etc precies gaan doen. Niemand kan nog precies zeggen hoe hunters gaan worden in de expansion.

Hangt ook in grote mate van dungeon design af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

BootVluchteling schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 23:32:
[...]

je mag geen auto macro's gebruiken afaik.. neem aan dat je gewoon moet clicken... of de key indrukken...
Waarom zou dat niet mogen?

Zie hier op wowwiki een hele pagina gewijd aan dit soort macro's:
http://www.wowwiki.com/Most_Used_Macros

En in de policy vind ik er ook niks over terug.

Er hierbij vanuitgaande dat we het beiden over de zelfde soort 'auto-macro's' hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Xylon schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:08:
...

[...snake trap...]

Dit vind ik pas een vette trap! :P
...
Wat daarover gezegd werd op IRC:
[23:01] <Vertical> komt opeens zo'n human neger aan
[23:01] <Vertical> IVE HAD IT WITH THESE MOTHERFUCKING SNAKES ON THIS MOTHERFUCKING PLANE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:15

Qck

Bazinga

Heb net de hunter talents/skills bekeken en ik moet zeggen dat ze er leuk uitzien.
End BM: wie moet ik nou fearen dan? :?

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Een aantal guildies zijn vandaag ook weer naar ZG gegaan sinds dat bloodlord can chargen. Niemand die het wist dus ze zijn versschrikkelijk gewhiped de eerste keer :).

ach tweede keer was hij iig wel dood. Maar tja wij zitten ook dik in de tier 2 dus dat mag dan ook wel.

hunter word main puller samen met bloodrage heb je als warrior (zeker in 4 man instances) verschrikkelijk veel agro van een mob.

Afhankelijk van de boss design wordt de pull een stuk makkelijker.

[ Voor 26% gewijzigd door Kevinp op 10-10-2006 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gennis schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:18:
Heb net de hunter talents/skills bekeken en ik moet zeggen dat ze er leuk uitzien.
End BM: wie moet ik nou fearen dan? :?
niets gewoon drinken halen, alt tabben naar de wow forums en een nerf post voor hunters aanmaken, terug tabben en corpse runnen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:15

Qck

Bazinga

Bokkie schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:34:
[...]

niets gewoon drinken halen, alt tabben naar de wow forums en een nerf post voor hunters aanmaken, terug tabben en corpse runnen :P
HELL NO!
Ik zal hem met al mijn krachten aanvallen en al mijn magie erop los laten!

en vervolgens corpse-runnen

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Leuke WSG gehad gisteren met mijn 49alt-twink... was echt slopend zo lang het duurde...

We hadden een kleine premade (Dapeewee, Kwek(Ik), Arienne, Friar en Jessy(was al gegaan)....

Uiteindelijk toch gewonnen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.kadavers.nl/wow/WSG.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door ReCreator op 10-10-2006 08:56 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirreke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-12-2021

Mirreke

Winter Time

OkkE schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:31:
Bedankt, ik zal nog eventjes wachten met Deadmines dan, denk ik.. Hehe. Of ik ga, gewoon voor de lol, met een guildie naar binnen. :)

Gold buyers
Ik snap best dat mensen die raiden geen zin hebben in uren lang grinden, om genoeg gold te hebben voor de repair costs. Ik ben nu pas level 32, en ik vind het ge-wel-dig als ik weer een item heb gevonden en deze voor 2 of 3 gold kan verkopen op de AH.
Misschien dat ik later (als ik ooit al ga raiden) ook wel een gold koop, maar grote kans van niet. Ik vind het gewoon veel te leuk om alles zelf te doen, al kost het me weer een dag extra. Het is voor mij dan ook niet een race naar 60, juist het 60 worden vind ik erg leuk.
Ik werk fulltime, speel volleybal 3 avonden per week en op zaterdag en toch zie ik kans om iedere week winst te maken naast mijn raidactiviteiten, hoe? simpelweg als je op weg bent naar een raid wat kills maken, of ff met wat guildies een instance als scholo inrennen, brengt al gauw 5G per uur op, puur aan geld van de mobs en dan nog de green items (en niet te vergeten zelfs de grey items die zo'n beetje 1,5G opbrengen) bovendien dan ff scoren in het alch lab en zorgen dat je weer wat potions kan maken die weer lekker verkocht kunnen worden... Dan ben je al een heel eind met het dekken van je raidkosten...

Mijn statement is:
Als je gold koopt van goldfarmers ben je idioot bezig en mis je het hele gebeuren van het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Hehehe... had toch verteld dat ik gehacked was en dus op mijn main een paar dingen kwijt was?
Nou heb ik een vriendin die ook zo af en toe op mijn account speelt onder haar eigen char, en ze logde dus even in om haar eigen char te controleren..

Zit daar in die bag eventjes 1383 gold :D
Heeft ze maar 1000g naar mij doorgestuurd zodat ik er wat mee kon doen ;)

Toch wel leuk van die hackers.. mijn char's als doorgeef station proberen te gebruiken en dan een gigantische flater slaan om zoveel gold te laten staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze lijkt mij het leukst (en erg raid viable):
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...000000000000000

Als Expose Weakness niet veranderd dan wordt deze ook heeeeel leuk:
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...510020310531350

En de full MM tree (zal uiteindelijk wel designed zijn om het meeste damage doen PvE wise):
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...010000000000000

(edit: Fixed links)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirreke

Mirreke

Winter Time

KreKkeR schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 01:36:
[...]
Waarom zou dat niet mogen?

Zie hier op wowwiki een hele pagina gewijd aan dit soort macro's:
http://www.wowwiki.com/Most_Used_Macros

En in de policy vind ik er ook niks over terug.

Er hierbij vanuitgaande dat we het beiden over de zelfde soort 'auto-macro's' hebben.
Geen macro's mogen gebruiken? Waarom zou blizz dan de mogelijkheid hebben ingebouwd om Macro's te kunnen aanmaken en gebruiken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirreke

Mirreke

Winter Time

RaseriaN schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:59:
Hehehe... had toch verteld dat ik gehacked was en dus op mijn main een paar dingen kwijt was?
Nou heb ik een vriendin die ook zo af en toe op mijn account speelt onder haar eigen char, en ze logde dus even in om haar eigen char te controleren..

Zit daar in die bag eventjes 1383 gold :D
Heeft ze maar 1000g naar mij doorgestuurd zodat ik er wat mee kon doen ;)

Toch wel leuk van die hackers.. mijn char's als doorgeef station proberen te gebruiken en dan een gigantische flater slaan om zoveel gold te laten staan :D
Ach joh je vriendin had gewoon je account gehacked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond voor de 2e keer nefarian down na 3 tries. Eerste keer de throne tactic gebruikt, maar die werkt nog niet echt lekker bij ons, daarna maar de standaard methode. Was red/bronze combo, dus niet zo lastig. Hele raid vervolgens helemaal uit hun dak, 2e keer down, 1e Ashkandi voor de guild :D
Daarna AQ40 in en guild first kill Skeram. Al met al een erg leuke avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je mag nog wel macro's gebruiken, maar macro's kunnen niet automatisch targeten (zoals bijv. sommige decursive uitbreidingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:04:
Gisterenavond voor de 2e keer nefarian down na 3 tries. Eerste keer de throne tactic gebruikt, maar die werkt nog niet echt lekker bij ons, daarna maar de standaard methode. Was red/bronze combo, dus niet zo lastig. Hele raid vervolgens helemaal uit hun dak, 2e keer down, 1e Ashkandi voor de guild :D
Daarna AQ40 in en guild first kill Skeram. Al met al een erg leuke avond :)
persoonlijk vind ik red en bronze irritant.

als MT sta ik het liefst bij de aoe side(wij splitten de raid in 2 groepen).
Maar op red is dat wat minder met die debuff als hij land, dus sta je aan de dps /rogue side. Daar zijn op het einde altijd wat meer adds. En moet ik dus wat minder doen om die beestjes niet op me te hebben als hij land.

verder is die bronze spit verschrikkelijk irritant foor je fps en targeting. Persoonlijk vind ik het een van de lastigere combinaties.

Maar gelukkig kunnen we phase 2 bijna blind doen dus dan mag phase 1 wat slordiger verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:34:
[...]

Aye, de talent ziet er goed uit, beetje te goed vrees ik (als hunter zijnde). Zal gok ik generfed worden voordat ie uit komt, of in de 1e patch daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Mirreke schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:59:
[...]

Ik werk fulltime, speel volleybal 3 avonden per week en op zaterdag en toch zie ik kans om iedere week winst te maken naast mijn raidactiviteiten, hoe? simpelweg als je op weg bent naar een raid wat kills maken, of ff met wat guildies een instance als scholo inrennen, brengt al gauw 5G per uur op, puur aan geld van de mobs en dan nog de green items (en niet te vergeten zelfs de grey items die zo'n beetje 1,5G opbrengen) bovendien dan ff scoren in het alch lab en zorgen dat je weer wat potions kan maken die weer lekker verkocht kunnen worden... Dan ben je al een heel eind met het dekken van je raidkosten...

Mijn statement is:
Als je gold koopt van goldfarmers ben je idioot bezig en mis je het hele gebeuren van het spel...
nouja, das 1 ding, een ander ding is 3 wipeavonden per week hebben die je zo'n 40G per keer kosten (exl. reagents, pots, flasks, bandages), het ligt er ook net aan op welk niveau je raid, ik persoonlijk zit er zelf aan te denken om voorlopig te kappen met raiden, ik had 2700G, 109 arcanite bars, gister geld moeten lenen voor repairs.....

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:10

Valkyre

Kitesurf FTW!

Gisteravond met de guild weer AQ20 in geweest, nou ja kurinaxx staat op farm zijn eigenlijk nooit op gewiped.

toen 1poging op rajaxx (oid) op 2 na is iedereen friendly met CC, tot aan wave 6 gekomen.
opzich redelijk, moet toch weleens goedkomen :)

daarna zijn we door gegaan naar ZG, waar alleen Jindo nog op ons wachtte,
1ste try 97%
2de try 57%
3de en laatste try 67%.

het verschil tussen try 1 en 2 was dat een rogue weg moest, en daar kregen we een andre rogue voor terug, deze 2de rogue kreeg de totems echt veel sneller down, waardoor dus veel minder gehealed werd door de totem op jindo.

we hebben een druid laten tanken, de eerste 2 keren ging opzich redelijk.
daarna de laatste try gingen 2 tanks jindo tanken, en we hebben gemanadrained, maar dat blijkt geen effect te hebben op zijn totem drops :(

wij hebben 1 mage op pit duty, en voor de rest wanneer je gecursed bent, shades slachten asap, > dan totems en dan Jindo.

heeft er iemand nog tips voor dit gevecht :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 07-09 11:44
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:01:
Deze lijkt mij het leukst (en erg raid viable):
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...000000000000000

Als Expose Weakness niet veranderd dan wordt deze ook heeeeel leuk:
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...510020310531350

En de full MM tree (zal uiteindelijk wel designed zijn om het meeste damage doen PvE wise):
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...010000000000000
Ik wilde die net ff checken alleen werken je links helaas niet.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaTr1x schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:34:
[...]

Ik wilde die net ff checken alleen werken je links helaas niet.
Nub dat ik ben :'(

Heb ze nu gefixed voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Omdat een feral tank immune is voor die polymorph kan je jindo veel makkelijker op haar plek houden en daarmee ook de totems op 1 plek. Met IEDEREEN op de totems (ook shamans/paladins), single target killing als je gecursed bent en een hoop DPS moet dat helemaal goed komen..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:15:
[...]

persoonlijk vind ik red en bronze irritant.

als MT sta ik het liefst bij de aoe side(wij splitten de raid in 2 groepen).
Maar op red is dat wat minder met die debuff als hij land, dus sta je aan de dps /rogue side. Daar zijn op het einde altijd wat meer adds. En moet ik dus wat minder doen om die beestjes niet op me te hebben als hij land.

verder is die bronze spit verschrikkelijk irritant foor je fps en targeting. Persoonlijk vind ik het een van de lastigere combinaties.

Maar gelukkig kunnen we phase 2 bijna blind doen dus dan mag phase 1 wat slordiger verlopen.
De 2e try wipeten we op red. Daar ging dps vrij snel dood. Bronze had t bij ons daarentegen weer heel makkelijk. Zal wel verschillen per raid denk ik :)
Wat ik wel ontzettend irritant vind zijn die random shadowbolts van nefarian in phase 1. 'k heb gelezen dat ie dat 4-5 keer op 1 target doet en dan naar een volgend random target gaat, maar gisteravond leek ie wel aan mij te blijven plakken. Heb wel minstens 15 van die dingen mogen incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
DoT's op de shades. Als een lock/priest MC'ed is, niet single target DPS op de shades maar zoveel mogelijk DoT's op zoveel mogelijk shades. Zodra een rogue oid dan cursed is kan 'ie er een stuk meer neerleggen. Verhoogt je DPS op de shades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Gohan-san schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:30:
AQ20 general

ZG Jindo
[quote]

Bij de Genral kan je bij iedere pull een druid 1 van de vliegende beestjes mee laten nemen naar de plek waar de NPC eerst stonden. als ie hem daar root, blijf je in combat en kan de groep ff in combat regenen. De NPC gaan uiteindelijk wel weer verder dus langer dan 1 min zou ik het niet doen.
Als je dat bij iedere pull doet, heb je iedere keer ff de tijd om je raid weer op orde te krijgen.

Bij Jindo doen jullie het bijna hetzelfde als wij, alleen laten wij 1 a 2 tanks Jindo tanken.
Priest af en toe gewoon om decursive drukken zodat de Magic gedispelled wordt.
verder shades > totems > jindo.
Melee classes gewoon op tab blijven rammen om te zien of er nog een totem staat.
dan moet ik wel down gaan. suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:42:
[...]

Nub dat ik ben :'(

Heb ze nu gefixed voor je :)
Ziet er goed uit Eya :)

Wat denk je van

http://www.wow-europe.com...5133000300000000000000000

Hardcore MM
Of :

http://www.wow-europe.com...0033100300512300310500000

Oldskool 31MM , maar nu met LR in Surv :P

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gohan-san schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:30:
Gisteravond met de guild weer AQ20 in geweest, nou ja kurinaxx staat op farm zijn eigenlijk nooit op gewiped.

toen 1poging op rajaxx (oid) op 2 na is iedereen friendly met CC, tot aan wave 6 gekomen.
opzich redelijk, moet toch weleens goedkomen :)

daarna zijn we door gegaan naar ZG, waar alleen Jindo nog op ons wachtte,
1ste try 97%
2de try 57%
3de en laatste try 67%.

het verschil tussen try 1 en 2 was dat een rogue weg moest, en daar kregen we een andre rogue voor terug, deze 2de rogue kreeg de totems echt veel sneller down, waardoor dus veel minder gehealed werd door de totem op jindo.

we hebben een druid laten tanken, de eerste 2 keren ging opzich redelijk.
daarna de laatste try gingen 2 tanks jindo tanken, en we hebben gemanadrained, maar dat blijkt geen effect te hebben op zijn totem drops :(

wij hebben 1 mage op pit duty, en voor de rest wanneer je gecursed bent, shades slachten asap, > dan totems en dan Jindo.

heeft er iemand nog tips voor dit gevecht :)
Tactiek is goed let er op dat er genoeg Shades worden geslacht, als je healers op een gegeven moment overvallen worden door een zooi shades dan moet je misschien wat meer rogues meenemen of er zijn mensen aan het slacken.
Als ik me niet vergis komt er voor iedere curse 1 shade.

[ Voor 15% gewijzigd door pyrofielo op 10-10-2006 10:17 . Reden: ik moet leren lezen ]

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:37
Gisteren onze hele raid gefucked.....

Na 3 tries op onze vriend Razorgore ging hij eindelijk neer dus vol goede moed richting Veal. Daar een wipe op 5% door een verkeerde tankwissel, dus een corpserun. Komen we terug in BWL zit de helft van de groep in een instance zonder Razorgore en de andere helft (ong. 15 man) in een instance met Razorgore nog levend.... Daarna van alles geprobeerd om weer terug te komen in dezelfde instance (uitloggen/ inloggen, wijzigen leader, disbanden raid, etc), maar we kregen het niet voor elkaar.

Allemaal een ticket aangemaakt hierover en nu maar hopen dat we vanavond verder kunnen. Gisteren ook al niet BWL kunnen doen omdat er veel members waren met DC's terwijl deze normaal geen last hebben hiervan. Toch echt gekkenwerk hoor, je kilt een boss en je wordt niet eens gesaved, dit terwijl ik het hele gevecht levend was :(

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 08:09
Xylon schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:08:
Ik denk ik meld het maar ff, maar de hunter talents en spells zijn vrijgegeven.

Hunter Talents
Hunter Spells

I
Uitermate handig om even je mana te regeneraten... toch? 25% van je intellect is volgens mij niet veel, maar toch beter als niets he ;) (is wel rank 1, ik vraag me af hoe goed de andere ranks zijn)
Ik ben volledig tier2 en heb rond de 170 int. Dus je zit dan ong op 40 mane/5sec.

Dit is dan nog rank1. Uiteindelijk misschien max 50%, kan ook wel veel minder zijn.
Daarnaast zal je int met goede gear op lvl70 eerder rond de 250 liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik heb mijn plan om Lord Incendius te gaan solo'en als combat sword rogue nog niet opgegeven. Bijna full tier2 met redelijke swords.
Als ik al mijn cooldowns pop, waaronder evasion, dan moet ik in die 15 seconden toch een heel stuk van zijn 17500hp kunnen afsnoepen lijkt me. Zeker als ik 2 (normal) fire protection pots gebruik.

Ik heb op dit moment even geen tijd om te proberen, maar wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Masch schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:23:
Gisteren onze hele raid gefucked.....

Na 3 tries op onze vriend Razorgore ging hij eindelijk neer dus vol goede moed richting Veal. Daar een wipe op 5% door een verkeerde tankwissel, dus een corpserun. Komen we terug in BWL zit de helft van de groep in een instance zonder Razorgore en de andere helft (ong. 15 man) in een instance met Razorgore nog levend.... Daarna van alles geprobeerd om weer terug te komen in dezelfde instance (uitloggen/ inloggen, wijzigen leader, disbanden raid, etc), maar we kregen het niet voor elkaar.

Allemaal een ticket aangemaakt hierover en nu maar hopen dat we vanavond verder kunnen. Gisteren ook al niet BWL kunnen doen omdat er veel members waren met DC's terwijl deze normaal geen last hebben hiervan. Toch echt gekkenwerk hoor, je kilt een boss en je wordt niet eens gesaved, dit terwijl ik het hele gevecht levend was :(
BWL was lekker bugged gister... We waren bij Ebonroc bezig, respawned er ineens een labpack uit het niets 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Bosmonster schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:16:
[...]

BWL was lekker bugged gister... We waren bij Ebonroc bezig, respawned er ineens een labpack uit het niets 8)7
Da's vrij normaal bij repop toch? Dat ze vanuit het niets verschijnen? :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
Gisteren ook de nodige probs met planet internet guildies die continu DC hadden. Waaronder 3 shammies. Niet leuk als je bij vael staat. Daarbij ook een compleet nieuw raidleader team die even in moest komen maar na wat gekloot met vael daarna alle bossjes down. En yesh ! NW shoulders dropten, en de fire mages waren zo aardig om die aan mij te laten zodat ik nu vull NW heb \o/

Enige minpuntje was wel dat de enige andere frost mage net nadat ringo's blizzards boots dropten geinvite werd. Dus deze ging naar een switcher..

if frost then fire is pwn
if fire then frost is pwn

maar door deze boots gaat ie weer frost speccen ^ ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Blistimo schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:31:
[...]

Da's vrij normaal bij repop toch? Dat ze vanuit het niets verschijnen? :P
Afgezien van het feit dat labpacks normaal niet respawnen tot na de reset wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
addictive schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 23:11:
[...]

haha dankje :D O+

In welke guild zit jij nu? :)

Supression room is boring :o 34% wipe op broodlord (mensen met lagg ftl :( ) hopenlijk gaat 'ie nu neer :)
ik ben guildloos met mn warlock atm.. ik doe eventjes rustig aan, en wacht op een evt. guildinvite van mn ex-CL..

ik heb een huntertje gerolled op xavius, daar speel ik nu veel mee..

/edit ligt WoW plat of is mn verbinding ff gaar..?

[ Voor 5% gewijzigd door BootVluchteling op 10-10-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
BootVluchteling schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:52:
[...]

/edit ligt WoW plat of is mn verbinding ff gaar..?
zelfde hier....site ligt ook plat

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 12-09 20:53
Weer up btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bartjeuhz schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:01:
[...]

zelfde hier....site ligt ook plat
ik ben zojuist weer ingelogd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
kan hier iig maar moeilik op de forums komen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet inloggen, en ik hoop dat ze het fixen, dan kan ik vandaag mijn laatste deeltjes Judgement halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:36

Paladin

Play Ball!

Ik ben zelf nu al tijdje WoW aan hets pelen, maar wil is wat verder kijken in het onwikkelen van wat handige mods. Nu heb ik de WoWWiKi page al door gekeken, maar wordt er niet heel veel wijzer uit. Heeft iemand een beetje leuke site waarin uitgelegt staat hoe je een mod kan bouwen, zowel grafisch als code.

Als je de basis weet kan ik de rest zelf wel weer.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
ImdaMned schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:00:
Gisteren ook de nodige probs met planet internet guildies die continu DC hadden. Waaronder 3 shammies. Niet leuk als je bij vael staat. Daarbij ook een compleet nieuw raidleader team die even in moest komen maar na wat gekloot met vael daarna alle bossjes down. En yesh ! NW shoulders dropten, en de fire mages waren zo aardig om die aan mij te laten zodat ik nu vull NW heb \o/

Enige minpuntje was wel dat de enige andere frost mage net nadat ringo's blizzards boots dropten geinvite werd. Dus deze ging naar een switcher..

if frost then fire is pwn
if fire then frost is pwn

maar door deze boots gaat ie weer frost speccen ^ ^
praat geen poep, Inczz gaat nooit frost :P
Overigens leuke boots, maar ik denk niet dat ik ze veel zou dragen. Ik ga liever zoals jij voor 8/8 netherwind bonus. Maar dat komt wel :)

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Melding op de site:

Compromised Accounts. If you are infected by a trojan of key-logger, contacting the billing support department will not speed up the investigation of your account.

Daarom ligt alles blijkbaar plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Na een paar keer proberen is het mij ook gelukt weer in te loggen.
Ik heb net weer 35 gold betaald om van mijn mage een elemental mage ipv cookiecutter arc/frost mage te maken. Ik zou graag aan de mages op dit forum willen vragen hoeveel punten nodig zijn in improved blizzard om nog succesvol te kunnen aoen (is de 65% speed reduction echt noodzakelijk?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:20:
Melding op de site:

Compromised Accounts. If you are infected by a trojan of key-logger, contacting the billing support department will not speed up the investigation of your account.

Daarom ligt alles blijkbaar plat.
Dat heeft er niks mee te maken, dat bericht is van 06/10/2006 10:39:45 UTC.

En gaat er alleen over dat als je acount gehackt is het niet sneller wordt opgelost als je contact opneemt met acount billing.
0. Compromised Accounts | 06/10/2006 10:39:45 UTC
For all those with compromised accounts due to the Trojan/keylogger issue, please note that contacting either technical or billing departments will not speed up the investigation on your account.

They can neither provide information on the investigation in progress nor speed up the process. In addition, all superfluous mails sent to the Account Review department on the subject of your locked account are slowing down their attempt to conduct a fair and thorough investigation into your account.

For more information about the Trojan/Keylogger issue, please refer to this link: http://forums.wow-europe....ml?topicId=31483341&sid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
morpheus schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:19:
[...]

praat geen poep, Inczz gaat nooit frost :P
Overigens leuke boots, maar ik denk niet dat ik ze veel zou dragen. Ik ga liever zoals jij voor 8/8 netherwind bonus. Maar dat komt wel :)
Ik heb het over laondas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:10

Valkyre

Kitesurf FTW!

ebbo schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:24:
Na een paar keer proberen is het mij ook gelukt weer in te loggen.
Ik heb net weer 35 gold betaald om van mijn mage een elemental mage ipv cookiecutter arc/frost mage te maken. Ik zou graag aan de mages op dit forum willen vragen hoeveel punten nodig zijn in improved blizzard om nog succesvol te kunnen aoen (is de 65% speed reduction echt noodzakelijk?).
ik ben zelf 10 / 0 / 41 gespecced, (geen imprv. arc missiles, maar die 2 andere talents, en 5/5 clearcasting) in de frost tree heb ik 2 punten in blizzard, omdat ik zelf het idee heb dat die laatste 15% het niet waard is in mijn beleving.

ik moet wel zeggen, dat ik al mijn builds zelf bedenk, en niet de cookie cutter builds van de forums neem.

in TBC denk ik dat ik eerst die water elemental ga proberen, wat ik zelf een beetje min vind is dat hij nu maar 1min bij je blijft (toch?) die reagent maakt me niet zoveel uit, maar dan zou hij wel till dead bij mij moeten blijven.

ik ben 2 maanden fire geweest wat mij toch ook wel goed heeft bevallen, dus wellicht ga ik wel fire/frost met TBC.
vind blaswave zo vet :) en ben redelijk een AOE junkie :D

mijn vraag aan de mede mages, over + spelldmg,
ik geef zelf het liefst de voorkeur aan +spelldmg tov +frost dmg.
Hoe bekijken jullie dit met jullie gear?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste dagen/weken heb ik naar mijn zin veel te snell aggro van allerhande mobs.
Nu is er daar: http://www.thottbot.com/?i=53100 . Heeft iemand enig idee of dit ook werkelijk enig verschil maakt.
Enig zoeken leverde mij alleen maar het normale thottbot geouwehoer (lees: huntardlewt) op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie build, wat meer accent op PvP. Ik heb zelf sinds een paar weken dat ik optimaal presteren in PvE (met pots, spec en pet) wat leuker ben gaan vinden en daarom m'n complete talentbuild daarop heb gekozen. Moet zeggen dat ik de pvp talents niet eens zo heel erg hard mis, ook niet echt in PvP. Maar ik PvP nu ook een stuk minder, dus misschien scheelt dat.
Die had ik nog niet eens bedacht :) Ik denk dat die best hoog zal scoren raidwise, en je hebt gewoon leuke talents uit beide trees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:43:
De laatste dagen/weken heb ik naar mijn zin veel te snell aggro van allerhande mobs.
Nu is er daar: http://www.thottbot.com/?i=53100 . Heeft iemand enig idee of dit ook werkelijk enig verschil maakt.
Enig zoeken leverde mij alleen maar het normale thottbot geouwehoer (lees: huntardlewt) op.
Ja dit maakt verschil, 2% om precies te zijn ;)

Je kan ook natuurlijk beter op je threatmeter kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
ImdaMned schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:32:
[...]

Ik heb het over laondas...
ah, mijn MSN werkt niet bij de klant. Anders had ik het allang gehoord :P

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:54:
[...]

Ja dit maakt verschil, 2% om precies te zijn ;)

Je kan ook natuurlijk beter op je threatmeter kijken.
Of nadenken, zonder threatmeter.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:57:
[...]

Met threatmeter kun je tot het uiterste gaan zonder aggro te krijgen.

Met nadenken ga je of niet tot het uiterste (je weet niet waar het uiterste is) of je bent risicovol bezig om zonder te weten waar de grens is er op te balanceren.

Threatmeter is dus een behoorlijke DPS-increase EN zekerheid voor de raid ten opzichte van 'nadenken' :P

In BWL, waar aggro/threat nogal een issue is, helpt het in ieder geval enorm.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 10-10-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:57:
[...]

Aangezien het moeilijk is zonder cynisme te antwoorden zal ik de vraag maar anders stellen:
Merkt iemand aanwijsbaar verschil.

P.S. Voor de wijsneuzen: ja, ktm loopt en ja, nadenken heb ik ook nog ergens opgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:05:
[...]

Met threatmeter kun je tot het uiterste gaan zonder aggro te krijgen.

Met nadenken ga je of niet tot het uiterste (je weet niet waar het uiterste is) of je bent risicovol bezig om zonder te weten waar de grens is er op te balanceren.

Threatmeter is dus een behoorlijke DPS-increase EN zekerheid voor de raid ten opzichte van 'nadenken' :P
Net zoals goldbuyen?

Lekker op het randje van het toelaatbare.. behoorlijke adrenaline-increase EN zekerheid van potions/repairgold!

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:06:
[...]

Net zoals goldbuyen?

Lekker op het randje van het toelaatbare.. behoorlijke adrenaline-increase EN zekerheid van potions/repairgold!

:/
neuh, goldbuyen doet me niks ;) IS ook niet op het randje van toelaatbare, maar er ruim binnen (daar hebben we de voorwaarden voor waar je mee akkoord bent gegaan).

De zekerheid is wel erg prettig ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:47:
[...]

Goeie build, wat meer accent op PvP. Ik heb zelf sinds een paar weken dat ik optimaal presteren in PvE (met pots, spec en pet) wat leuker ben gaan vinden en daarom m'n complete talentbuild daarop heb gekozen. Moet zeggen dat ik de pvp talents niet eens zo heel erg hard mis, ook niet echt in PvP. Maar ik PvP nu ook een stuk minder, dus misschien scheelt dat.

[...]

Die had ik nog niet eens bedacht :) Ik denk dat die best hoog zal scoren raidwise, en je hebt gewoon leuke talents uit beide trees.
vraagje waarom hebben jullie geen hawk eye ik vind et enorm handig voor te kiten of uit range van curses te blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik wil graag het volgende weten van Rogues spelers. Ik heb nu een lvl 57 Rogue, Ass/combat sword specced, met Assassination blade en Vanquisher.
Heb daarnaast 2/8 shadowcraft en redelijk wat +agi gear.
Totaal +crit percentage staat nu op 18,86%.
Ik ben van plan om de stormshroud set te maken (heb een andere char als elemental leatherworker) om nog een aantal crit %-en te stijgen, voordat ik op epic set jacht ga.
Ik verwacht op lvl 60 zo rond de 23 – 25% crit uit te komen.

Wat is nu een goed c.q. voldoende percentage crit om straks als lvl 60 Rogue raidbosses of
>lvl 60 monsters goed te kunnen afrossen :) ? (Afgezien van verbeteringen in gear en swords die ik nog weet te realiseren.)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
hallo ik heb een nieuw formule ontwikkeld om de wow skillz uit te rekenen:

Wow skillsz = Playtime x 3.76 + Members in guild : Dead/kill rate – amount of retardos met – monthly working hours X 2.55

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Tao schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:20:
Ik wil graag het volgende weten van Rogues spelers. Ik heb nu een lvl 57 Rogue, Ass/combat sword specced, met Assassination blade en Vanquisher.
Ik ben van plan om de stormshroud set te maken (heb een andere char als elemental leatherworker) om nog een aantal crit %-en te stijgen, voordat ik op epic set jacht ga.

Wat is nu een goed c.q. voldoende percentage crit om straks als lvl 60 Rogue raidbosses of
>lvl 60 monsters goed te kunnen afrossen :) ? (Afgezien van verbeteringen in gear en swords die ik nog weet te realiseren.)
Als je damage wilt doen in raids, kan je vaak beter voor +hit gaan heb ik gehoord (raid zelf nog niet) :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ligt eraan wat je kan krijgen aan gear

mijn rogue is redelijk crap vind ik
moet het doen met wat ZG gear, Dal rend mainhand en fang of the faceless in offhand
zit op de magere 22% crit en 815 attackpower

ben sword rogue btw, moet eigenlijk meer crit hebben, maar dit speelt wel nice voorlopig heb meer to hit en attackpower dan +crit gear eigenlijk

op zich zit je op prima niveau voor begin zg/mc etc volgens mij

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
evilpin0 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:27:
hallo ik heb een nieuw formule ontwikkeld om de wow skillz uit te rekenen:

Wow skillsz = Playtime x 3.76 + Members in guild : Dead/kill rate – amount of retardos met – monthly working hours X 2.55
-165.32

En nu?

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:06:
[...]

Aangezien het moeilijk is zonder cynisme te antwoorden zal ik de vraag maar anders stellen:

P.S. Voor de wijsneuzen: ja, ktm loopt en ja, nadenken heb ik ook nog ergens opgedaan.
Er is een zeer aanmerkelijk verschil ik met me mage doet met Threatmeter ongeveer 15% meer dmg dan zonder. Het is nu wel zo dat ik nu bijna niet meer er op kijk het is gewoon je grens verleggen wat nog veilig is en daar je voortaan op houden. Zonder Threatmeter hield men zich eigen meer in wat totaal niet nodig was.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we_are_borg schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:54:
[...]

Er is een zeer aanmerkelijk verschil ik met me mage doet met Threatmeter ongeveer 15% meer dmg dan zonder. Het is nu wel zo dat ik nu bijna niet meer er op kijk het is gewoon je grens verleggen wat nog veilig is en daar je voortaan op houden. Zonder Threatmeter hield men zich eigen meer in wat totaal niet nodig was.
Het ging me om de sublety-echant niet om ktm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:06:
[...]

Ik merk zelf dat ik ontzettend veel minder feign. Wat betekent dat ik dus meer mana overhoud, maar ik doe niet meer DPS want ik ging al voluit vanwege feign. Ik merkte een enorme boost toen onze locks en mages het gingen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:10:
[...]

vraagje waarom hebben jullie geen hawk eye ik vind et enorm handig voor te kiten of uit range van curses te blijven ;)
lol 41 yards is echt een must :) overheengekeken

*maakt nieuwe spec*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:03:
[...]

Het ging me om de sublety-echant niet om ktm :+
Tja.. 2% blijft 2%... Wat wil je er precies aan weten dan? :P

2% gan je bewust niet merken iig, daar is het te weinig voor. Maar als je continu op het randje van je threatmeter werkt, zal uiteindelijk die 2% voor een kleine DPS increase kunnen zorgen.

Of een death of zelfs wipe minder..

De kans? 2% ongeveer denk ik

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 10-10-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34

Ik zei altijd als gulden middenweg: 25% crit, 700 AP, 4k HP, +6 hit. Verder de zaakjes gebalanceerd verhogen, extra +hit is alleen goed voor PvE maar niet (nauwelijks) nodig voor PvP. Kom je goed in de epics ga dan voor 30% crit, 800 AP en 4.3k HP bijv.

Beetje afhankelijk van smaak natuurlijk, sommige rogues die ik ken gaan volledig voor AP (hebben bijv. 1k) maar daardoor wel weer wat minder crit. Ikzelf hou nogal van crit en heb daarom nu 34%, iets meer dan 800 AP, 4.4k HP.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:59:
[...]

Ik zei altijd als gulden middenweg: 25% crit, 700 AP, 4k HP, +6 hit. Verder de zaakjes gebalanceerd verhogen, extra +hit is alleen goed voor PvE maar niet (nauwelijks) nodig voor PvP. Kom je goed in de epics ga dan voor 30% crit, 800 AP en 4.3k HP bijv.

Beetje afhankelijk van smaak natuurlijk, sommige rogues die ik ken gaan volledig voor AP (hebben bijv. 1k) maar daardoor wel weer wat minder crit. Ikzelf hou nogal van crit en heb daarom nu 34%, iets meer dan 800 AP, 4.4k HP.
Met mijn gear, mits de GM's mn shit terug geven : 27.8% crit, 16 hit, 1000AP en 4043HP.
Puur PvE gear, maar ik ga me nu focussen op meer crit met behoud van 16 hit en boven de 1000AP.

Moet opzich wel lukken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat om m'n druid. Ik merk de laatste tijd dat ik snel last heb van de adds bij Razor en Noth.
Lagere heals helpen ook niet echt; of ik nou H4,5,6,10 gebruik ik trek vrij snel aggro en kiten in sr is niet echt een feestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:05:
Het gaat om m'n druid. Ik merk de laatste tijd dat ik snel last heb van de adds bij Razor en Noth.
Lagere heals helpen ook niet echt; of ik nou H4,5,6,10 gebruik ik trek vrij snel aggro en kiten in sr is niet echt een feestje.
Betere tanks zoeken, subtlety speccen en subtlety enchant op je cloak.
Meer kun je niet doen :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:11:
[...]

Betere tanks zoeken, subtlety speccen en subtlety enchant op je cloak.
Meer kun je niet doen :9
Pala/Shaman in je party? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
RaseriaN schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:04:
[...]

Met mijn gear, mits de GM's mn shit terug geven : 27.8% crit, 16 hit, 1000AP en 4043HP.
Puur PvE gear, maar ik ga me nu focussen op meer crit met behoud van 16 hit en boven de 1000AP.

Moet opzich wel lukken denk ik ;)
Dat bedoel ik, jij bent ook zo'n AP ho ;)

Ik ook hoor maar hou gewoon van een goede mix, en onder de 30% crit wil ik op een of andere manier niet meer komen :P
Jij gebruikt zeker de taut belt en shoulders en C'thun belt? Ik heb 6/8 BF en wil voor de volledige set gaan maar we doen MC vrijwel nooit meer (heb pants nog nodig :|), dus zit toch te twijfelen of ik niet random epics moet gaan doen (BF proc lijkt me toch verrekte handig in PvE).

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!