ALWAYS AOE the Red Drakonid group. (Warlocks DoT with Corruption/CoA then Shadowbolt.)
ALWAYS DPS the Blue Drakonid group.
zegt genoeg zou ik zeggen. Meestal laten we warriors aan red(die tanken nef eigenlijk nooit) wat fr gebruiken om healing makkelijker te maken.
persoonlijk heb ik iets tegen green, die stunnen en zijn irritant.
btw waarom moet blizzard altijd van die farm encounters maken. Ragnaros fire(die dan wel weer in BWL gebruikt kan worden) huhuran nature, we zijn gewoon 2 weken bezig geweest. Dan zijn er wat goede warriors en rogues weg gegaan, en nu zaten we ineens low met NR, moesten we weer een week farmen voor NR.
Gelukkig gister na een aantal trys dood. Eerst ff vem en z'n vriendjes om gelegt. wat overigens vrij makkelijk ging. Als kri eenmaal neer is dan is het makkelijk.
Daarna huhuran dood, de 5e try ofzo. eerste keer dat hij neer zou moeten gaan ging disconnecte een hunter of 50%, dus op 30% ging steeds iemand van de raid dood doordat die closest was.
Daarna een warlock met NR op standby gezet voor het geval iemand dood ging. Dat ging iig goed twee tries later. Maar nog steeds dat soort gevecthen moet je gewoon 2 weken ofzo nr farmen om het te proberen eigenlijk groote onzin, want skill is het niet.
ik bedoel, je staat met 15 man close, doet langzaam naar 30% nuken ondertussen switchen tanks zo veel mogelijk om die poison te ontwijken. (wel 70% binnen 5 min doen). Daarna spamheal en nuke. Zoveel hp heeft hij ook niet dus dat is neit echt een probleem, het enige probleem is dat priest op tijd moeten beginnen met de spamheals.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.