Het Grote World of Warcraft topic - Deel 89 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.222 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Wat een mongolen zeg!
Dus ze jatten je account en laten je ook nog geloven dat het je eigen schuld is.
En dat voor 3 dollar!

Niet te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 08:45:
Heb sinds afgelopen vrijdagavond eindelijk mijn account weer terug en er zit een heel verhaal aan vast.
Ik hoop dat meerdere mensen dan hier wat aan hebben, want ik denk dat iedereen dit kan overkomen.
Quote van post op guildforum

[...]

Ik ben zelf mijn Ancient Qiraji Ripper, Chromaticly Tempered Sword, Qiraji Executioner Bracers en Master Dragonslayer Ring. kwijt.
Tevens ook nog al mijn Nature Resistance gear (kwam rond de 200 unbuffed mee uit).

Al met al vrij zuur.. :(
Dat hele verhaal is onzin. Als Blizzard blizzard.com in bezit heeft, heeft niet ineens iemand anders aap.noot@blizzard.com als mailadres zonder deze van Blizzard te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

johnnyv.nl schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:05:
Dat hele verhaal is onzin. Als Blizzard blizzard.com in bezit heeft, heeft niet ineens iemand anders aap.noot@blizzard.com als mailadres zonder deze van Blizzard te krijgen 8)7
Nog nooit van emailadres spoofing gehoord? Zo niet, ga even Wikipedia openen of anders Google en zoek daar maar eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 08:45:
Ik ben zelf mijn Ancient Qiraji Ripper, Chromaticly Tempered Sword, Qiraji Executioner Bracers en Master Dragonslayer Ring. kwijt.
Tevens ook nog al mijn Nature Resistance gear (kwam rond de 200 unbuffed mee uit).

Al met al vrij zuur.. :(
Reimbursement vragen van je items? Kost je wel 2-3 weken voordat je account weer unlocked word door Blizzard dus of het dat waard is... Je zult dan namelijk moeten zeggen dat je account compromised is door een keylogger/hacker.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

redfoxert schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:14:
Reimbursement vragen van je items? Kost je wel 2-3 weken voordat je account weer unlocked word door Blizzard dus of het dat waard is... Je zult dan namelijk moeten zeggen dat je account compromised is door een keylogger/hacker.
Ja dat heb ik namelijk verteld, dat mn account al het onderzoek doorlopen is, en dat ik mijn items graag terug wil (complete lijst staat in mijn ticket!).
Ben benieuwd wanneer ik er iets op terug hoor, mis ze toch best wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:09:
[...]

Nog nooit van emailadres spoofing gehoord? Zo niet, ga even Wikipedia openen of anders Google en zoek daar maar eens op.
controleer in de source van de mail maar eens het *echte* email adres waarvan hij verstuurd is.
Als het idd een fake mail is zul je zien dat je niet eens in de buurt van de Blizz mailserver komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In onze guild is er ook iemand die 'gehacked' is.. erg vervelend allemaal.
Gister van wat andere guilds op onze server gehoord dat er een paar zijn die hun account + alle items terug hebben gekregen.
1 moest er wel 129G betalen om de economie te herstellen 8)7 :X

Snap het niet, ze kunnen toch gewoon kijken waar die items/nexus naar toe gemaild zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:20:
In onze guild is er ook iemand die 'gehacked' is.. erg vervelend allemaal.
Gister van wat andere guilds op onze server gehoord dat er een paar zijn die hun account + alle items terug hebben gekregen.
1 moest er wel 129G betalen om de economie te herstellen 8)7 :X

Snap het niet, ze kunnen toch gewoon kijken waar die items/nexus naar toe gemaild zijn.
Een van ons moest ongeveer 100G terugbetalen. Makkelijk op te brengen als guild. De rest hadden ze getraceerd en alvast ingepikt om de economie te herstellen. Zijn items waren gewoon aan de vendor verkocht bij gebrek aan enchanting op zn char en een enchanting teacher in de buurt.

Van een priest uit een andere guild op de server, al veel eerder nog voordat de hele keylogging hype begon, hoorde ik dat hij 1500G terug moest dokken voor al zn gear.

Dan dwing je zo iemand toch tot het terugkopen van goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:15

Qck

Bazinga

Ben een nieuwe UI aan het bouwen, zoals te zien issie nog niet af:P

Yay or nay?
klik

edit: damn, kan het hier niet editen/uploaden op mijn eigen ftp:(

[ Voor 18% gewijzigd door Qck op 09-10-2006 09:59 ]

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Dit weekend met 2 vrienden van zaterdag middag t/m zondag avond zitten WoW'en. :D Was erg gezellig, en ondertussen van level 30 naar level 32,5 weten te stijgen. :) We hebben al afgesproken dit vaker te gaan doen; veel gezelliger om met 3 man in één kamer te spelen.

-- edit --

Oh, en ik wilde - just for fun - deze week eens in mijn eentje Deadmines in. Wat denken jullie, level 32 NE Druid (mostly Resto), kan ik dan makkelijk Deadmines in, of wordt 't lastig?

[ Voor 27% gewijzigd door OkkE op 09-10-2006 09:43 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
word erg lastig.. normale lvl om te soloén is lvl 37+

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

perfect raid weekeind gehad.
We hebben eindelijk alles een beetje op orde in de guild en het loopt dan ook als een trein.
We hebben vorige weekeind voor het eerst ebonroc en firemaw neer gehaald.
Vrijdag hadden we een super groep toen we bwl in gingen en hadden dan ook razor, veal en firemaw allemaal in de eerste try neer met minimaal doden, normaal wipen we nog even op veal of razor.
Die zelfde avond hebben we ebonroc en flamegore ook nog neer gelegd. Flamegore ging ook in de eerste try neer.
Zondag weer bwl en hebben we chromaggus na een wipe of 4 neer gehaald helemaal perfect dus had ook nog mn wrath shoulders gewonnen.
De progress is echt geweldig de attendance is ook gelijk weer helemaal top. Voelt toch wel weer lekker dat iedereen blij en gemotiveerd is.
Nu op naar nefarian we hebben al ff een fun try gedaan maar pfff die dragons zijn nog best pittig heb ik het idee, maar oke we hebben ook geen serieuze taktiek gedaan dus dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 06:09:
[...]

http://www.thottbot.com/?i=53981
Beste melee stats ranged weapon in het spelletje! Fuck onze hunters, ze doen toch nauwelijks DPS en Tranqen kunnen ze nog met een grijs level 2 wapen!

Nu we dat even uit de weg hebben:
Als jij je wilt min-maxen als hunter ga je voor een Fang of the Faceless/Silithid Claw combo. De eerste dropt in een 20-man waar je hopelijk recht op hebt als je nummer twee kan zien droppen in AQ40. Een Ashkandi is een prima wapen voor hunters; alleen wel na de warriors en evt zelfs paladins, het is voor ons allemaal een PvP wapen en melee gebruikt nou net even iets meer van het totaalplaatje. Barb of the Sandreaver is waarschijnlijk toch beter voor je ook, als je Nef kan doen dan kun je zeker Fankriss aan.
ik ben niet achterlijk of zo... En we zijn nog bij sartura in aq40 en ik hou van een 2h wapen over 2 1handers.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:56:
Nu op naar nefarian we hebben al ff een fun try gedaan maar pfff die dragons zijn nog best pittig heb ik het idee, maar oke we hebben ook geen serieuze taktiek gedaan dus dat helpt niet.
Wij krijgen ze niet eens neer MET serieuze tactiek. :o

(red/blue, als iemand nog tips heeft)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
zit azjol nerub niet in dezelfde bracket als twilight;s hammer. If so

see you on the battleground >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister even een poging gedaan op Erikanus in Moonglade (Scepter line quest).
Sjeez! dat moet je gewoon 200 man graveyard zergen. (En zorgen dat Remulos blijft leven)
(maarja, dat zeiden ze van de Duskwood demon ook, en die hebben we met 36 man neergekregen :D)

Iemand tips voor die shades? Was gewoon shadowbolt madness :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gennis schreef:[/b]
Ben een nieuwe UI aan het bouwen, zoals te zien issie nog niet af:P

Yay or nay?
klik

edit: damn, kan het hier niet editen/uploaden op mijn eigen ftp:(
Ziet er wel overzichtelijk uit. Neat and clean.
Zou alleen je Combat-log / Chatframe respectievelijk links en rechts plaatsen van je bars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

darn, ik ben de naam kwijt van de add-on die je eigen health+mana en de health+mana van je target weergeven in het midden van het scherm. Iemand een idee wat ik bedoel?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:57:
[...]

ik ben niet achterlijk of zo... En we zijn nog bij sartura in aq40 en ik hou van een 2h wapen over 2 1handers.
loot dan barb of the sandreaver en we vinden je minder achterlijk na je laatste uitspraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:10:
[...]

Ziet er wel overzichtelijk uit. Neat and clean.
Zou alleen je Combat-log / Chatframe respectievelijk links en rechts plaatsen van je bars.
Thnx
En ja ik moet nog ff een andere plek daarvoor vinden, combatlog gebruik ik nooit dus dan maar 1 frame links:)
eendje schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:23:
darn, ik ben de naam kwijt van de add-on die je eigen health+mana en de health+mana van je target weergeven in het midden van het scherm. Iemand een idee wat ik bedoel?
Zoiets ?
http://www.curse-gaming.c...-3085-1-drathals-hud.html

[ Voor 35% gewijzigd door Qck op 09-10-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:20:

Ingame mailverkeer wordt niet gelogd, dus nee, dat kunnen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Nog even over die huntercloak:

Hoe is het mogelijk, dat qua itemasation (is dat een woord), de Cape of the Black Baron (5man Baron run loot, redelijk hoge droprate, easy access) bijna net zo goed is als een 40man raid DKP spending cloak, waar dus om gevochten wordt door minimaal 8/9man (hunters, rogues, mss dps warriors zelfs?).

Zou er dan niet iets tussen moeten zitten?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
On_E schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:03:
[...]

ALWAYS AOE the Red Drakonid group. (Warlocks DoT with Corruption/CoA then Shadowbolt.)
ALWAYS DPS the Blue Drakonid group.

zegt genoeg zou ik zeggen. Meestal laten we warriors aan red(die tanken nef eigenlijk nooit) wat fr gebruiken om healing makkelijker te maken.

persoonlijk heb ik iets tegen green, die stunnen en zijn irritant.

btw waarom moet blizzard altijd van die farm encounters maken. Ragnaros fire(die dan wel weer in BWL gebruikt kan worden) huhuran nature, we zijn gewoon 2 weken bezig geweest. Dan zijn er wat goede warriors en rogues weg gegaan, en nu zaten we ineens low met NR, moesten we weer een week farmen voor NR.

Gelukkig gister na een aantal trys dood. Eerst ff vem en z'n vriendjes om gelegt. wat overigens vrij makkelijk ging. Als kri eenmaal neer is dan is het makkelijk.

Daarna huhuran dood, de 5e try ofzo. eerste keer dat hij neer zou moeten gaan ging disconnecte een hunter of 50%, dus op 30% ging steeds iemand van de raid dood doordat die closest was.

Daarna een warlock met NR op standby gezet voor het geval iemand dood ging. Dat ging iig goed twee tries later. Maar nog steeds dat soort gevecthen moet je gewoon 2 weken ofzo nr farmen om het te proberen eigenlijk groote onzin, want skill is het niet.

ik bedoel, je staat met 15 man close, doet langzaam naar 30% nuken ondertussen switchen tanks zo veel mogelijk om die poison te ontwijken. (wel 70% binnen 5 min doen). Daarna spamheal en nuke. Zoveel hp heeft hij ook niet dus dat is neit echt een probleem, het enige probleem is dat priest op tijd moeten beginnen met de spamheals.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Bosmonster schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:39:
[...]

Ingame mailverkeer wordt niet gelogd, dus nee, dat kunnen ze niet.
Serieus? Dan kunnen ze toch ook nooit goldbuyers traceren?
Heel dom van ze dan, ze zouden alles moeten loggen.

Het is toch heeeeel makkelijk; gewoon elke dag even de top 20 (ofzo) van meeste goud ontvangen per mail.. ow allemaal onvangen van "chinadgjkldmflkdsfmsd" mooi > ban, ban, ban en ban, morgen weer eens kijken.
Na 2 weken koopt er niemand meer gold en hebben de goldfarmers niets meer te farmen, jatten (keyloggers)

sim-pel

Misschien ook een stomme vraag, maar heeft iemand die gehackt is zijn spullen niet van de vendor terug kunnen kopen via de buyback optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predje schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:48:
[...]

Misschien ook een stomme vraag, maar heeft iemand die gehackt is zijn spullen niet van de vendor terug kunnen kopen via de buyback optie?
Zodra je opnieuw inlogt, is de buyback optie gereset ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buyback word gecleared als je uitlogd.
meestal DE'en ze alles, mailen nexus en goud etc over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:11
[...]

Het is toch heeeeel makkelijk; gewoon elke dag even de top 20 (ofzo) van meeste goud ontvangen per mail.. ow allemaal onvangen van "chinadgjkldmflkdsfmsd" mooi > ban, ban, ban en ban, morgen weer eens kijken.
Na 2 weken koopt er niemand meer gold en hebben de goldfarmers niets meer te farmen, jatten (keyloggers)

sim-pel

Dat kan niet meer na een relog, iedere keer als je opnieuw inlogt word die buyback verwijdert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:26:
[...]

loot dan barb of the sandreaver en we vinden je minder achterlijk na je laatste uitspraken
mja barb dropt van boss NA sartura en die hebben niet neer en guild is nu meer bezig met progress in BWL eerst.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
buyback werkt alleen binnen de huidige sessie

als je dus spul verkloopt , uitlogt en weer inlogt, kan je niet meer buyback doen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook een nieuw speeltje erbij =) Claw of the Black Drake
1400+ Heroic Strike crits O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ye-roon schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:58:
[...]

mja barb dropt van boss NA sartura en die hebben niet neer en guild is nu meer bezig met progress in BWL eerst.
in mijn ogen is bwl belangrijker in veel opzichten dan AQ40. Maar persoonlijk vind ik AQ40 leuker, al zijn de encounters saai als warrior(tot aan twins iig)

skeram= sta still taunt.
satura = ren achter mob aan die je na 2 sec weer kwijt bent.
fankris= sta stil spam demo shout, en hoop dat healers blijven healen als fankriss dood is.
vem & co = tank kri en help met willekeurige andere mob.
huhuran= spam agro tot je het hebt, en dan doe niks meer.

dit is wel alleen voor mij andere warriors moeten andere dingen doen, maar toch.

twins is hetzelfde sta still en tank of loop wat uit melee range.

ik ben benieuwd naar anub, iets dynamisch als warrior is wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

kevinp schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:09:
in mijn ogen is bwl belangrijker in veel opzichten dan AQ40. Maar persoonlijk vind ik AQ40 leuker, al zijn de encounters saai als warrior(tot aan twins iig)
Nee, een Rogue is echt spannend in ELKE encounter.

MC - DPS (Ren achter target aan)
BWL - DPS (Ren achter target aan)
AQ40 - DPS (Ren achter target aan)
Naxx - DPS (Ren achter target aan)
AQ20 - DPS (Ren achter target aan)
ZG - DPS (Ren achter target aan)

(Is geen flame, gewoon een grapje :Y))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
On_E schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:03:
[...]

Ik zou een setup maken als :

Rood (imune for fire) : mages (frost) en hunters
blue (slow attackspeed and manadrain) : warlocks and rogues

AoE zo lang mogelijk door mages/locks
hunters/rogues voor de DPS
Deze combinatie loopt als een trein voor ons

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
kevinp schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:09:
[...]

skeram= sta still taunt.
satura = ren achter mob aan die je na 2 sec weer kwijt bent.
fankris= sta stil spam demo shout, en hoop dat healers blijven healen als fankriss dood is.
vem & co = tank kri en help met willekeurige andere mob.
huhuran= spam agro tot je het hebt, en dan doe niks meer.

dit is wel alleen voor mij andere warriors moeten andere dingen doen, maar toch.

twins is hetzelfde sta still en tank of loop wat uit melee range.

ik ben benieuwd naar anub, iets dynamisch als warrior is wel leuk.
roll healer en hou balkjes groen
of mage en spam, frost/firebolt en je conjure water button
of hunter, doe je dmg cycle en feign death, ow en vergeet niet te tranqen af en toe

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Bokkie schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:14:
[...]

of hunter, doe je dmg cycle en feign death, ow en vergeet niet te tranqen af en toe

hunters hoeven alleen te tranqen, die hoeven ook al die fancy wapens niet, met green gear kan je ook tranqen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Even een weet-vraagje:

Mijn huidige gear is: http://ctprofiles.net/944052
(niet lachen/whinen over de leather shoulders, +2%hit en AP wins over anything else DW/Fury)

Nu zijn we wat aan het rommelen in ZG en MC.

Maar als ik de Warblades in ctprofiles gooi, krijg ik een lagere damage eruit. Toch is de DPS veel hoger.

Zouden deze nu ECHT beter zijn?
Anders mss BB met die dagger van Kurinaxx?

Mn ringen wil ik vervangen door die Seal & Band of Jin, mn cloak voor Tigerhide voor extra +hit.

En als ik de guild eindelijk zo ver krijg om een idiot run langs Rajaxx te doen mss ook OOIT es mn Slimekickers.

Waar zien jullie verbeteringen / aanpassingen?

P.S. voor raids gebruik ik uiteraard Edgemaster Handguards.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:15:
[...]

hunters hoeven alleen te tranqen, die hoeven ook al die fancy wapens niet, met green gear kan je ook tranqen. ;)
+hit items he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Bokkie schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:14:
[...]

Roll shaman :D

Heal, dps, clean, interupt, buff, etc.

Elke encounter is dan anders (bij mij igg) elke keer andere totems, ene keer healen, andere keer damage doen, dan weer kiten, dan weer cleanen, soms zelf tanken.

Je moet alleen wel jezelf eroverheen kunnen zetten je dan in geen enkele meter voorkomt :P
Maargoed als je dan een guild hebt die waardeerd wat je doen en niet klaagt dat je slacked omdat je niet in de top 5 healing/dps staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:09:
[...]

Het is al gezegd, maar als je gewoon even de header bekijkt zul je zien dat de mail ergens anders vandaan komt. Het is onmogelijk voor buitenstaanders om een mail gestuurd naar ietsd.iets.iets.iets.watdanook@blizzard.com te lezen zonder te linesniffen.

Dan nog, wat is het hele verhaal. Ze sturen jou een mail, maar hoe komen ze dan ineens aan je account en wachtwoord? Dat kan alleen als je je wachtwoord geeft (dan ben je 8)7 ) of als je een keylogger hebt opgelopen.

[ Voor 17% gewijzigd door pagani op 09-10-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
zorg dat ze tailor zijn dan kunnen ze die cloth zooi aan doen met +hit. en engeneer, dan hebben ze nog meer + hit :P.

kijk ik als warrior heb als punchball natuurlijk recht op elke epic in het spel :P.

anyhow, fights mogen over het algemeen wat minder statisch. Satura is wel leuk, alleen hadden ze daar iets van agro houden bij mogen doen, of dat je in taunt rotaties moest werken, bv dat hij om de 4 sec agro verliest zodat je met twee warrriors die om de beurt taunten dat ding op z'n plaats kan houden, nu is het zorg dat iedereen overnuked dan blijft hij wel in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Predje schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:19:
[...]

Roll shaman :D

Heal, dps, clean, interupt, buff, etc.

Elke encounter is dan anders (bij mij igg) elke keer andere totems, ene keer healen, andere keer damage doen, dan weer kiten, dan weer cleanen, soms zelf tanken.

Je moet alleen wel jezelf eroverheen kunnen zetten je dan in geen enkele meter voorkomt :P
Maargoed als je dan een guild hebt die waardeerd wat je doen en niet klaagt dat je slacked omdat je niet in de top 5 healing/dps staat.
totems.. uhuh

totems zijn crap, in aq en naxx verplaats je zo snel en veel dat het alleen maar een manadrain is
elke encounter is voor mij hetzelfde,

heal, purge, paaltje meerzetten, decursive spammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

johnnyv.nl schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:21:
[...]

Het is al gezegd, maar als je gewoon even de header bekijkt zul je zien dat de mail ergens anders vandaan komt. Het is onmogelijk voor buitenstaanders om een mail gestuurd naar ietsd.iets.iets.iets.watdanook@blizzard.com te lezen zonder te linesniffen.

Dan nog, wat is het hele verhaal. Ze sturen jou een mail, maar hoe komen ze dan ineens aan je account en wachtwoord?
Goed, speciaal voor jou.. ik heb daarheen een reply gestuurd en dan krijg ik een NDR voor mn neus.
Header heb ik nog niet bekeken maar dat laat ik vanavond even weten.

Mijn details waren bij een ander bekend (dom, gebeurd ook niet meer) maar die had dus een keylogger op zijn systeem. Die hebben dus ingelogged, email adres gechecked, mail gestuurd, wachtwoord veranderd en toen geprobeerd mijn account leeg te strippen. Helaas heeft Blizzard ze iets te laat gestopt waardoor ik wat items mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Bokkie schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:24:
[...]

totems.. uhuh

totems zijn crap, in aq en naxx verplaats je zo snel en veel dat het alleen maar een manadrain is
elke encounter is voor mij hetzelfde,

heal, purge, paaltje meerzetten, decursive spammen :P
Voor healen moet je toch stillstaan :P
Ok ze hebben niet altijd evenveel use, maar tot aan de twin emps kan ik ze nog goed gebruiken hoor.
Als is het maar voor die 13 mana in 30yd elke tick (2 sec) das toch 32/34mana/5 extra 2 minuten lang voor een kleine 100 mana. (<20 seconden terugverdient).

Ben het met je eens dat de range veeeeel groter moet, zowel voor pve als pvp, maar ja blizz is niet zo vlug :)

edit: ik gebruik totems alleen tijdens bossfight btw of langere trashfights.

[ Voor 5% gewijzigd door Predje op 09-10-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
kevinp schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:44:
[...]

ALWAYS AOE the Red Drakonid group. (Warlocks DoT with Corruption/CoA then Shadowbolt.)
ALWAYS DPS the Blue Drakonid group.

zegt genoeg zou ik zeggen. Meestal laten we warriors aan red(die tanken nef eigenlijk nooit) wat fr gebruiken om healing makkelijker te maken.
Je wilt gewoon zo weinig mogelijk melee contact met de rode draakjes, dus daar iets meer ranged neerzetten en minder warriors en rogues, die kunnen dan lekker los op de blauwe. Wij pakken de boel meestal single target, en geen AOE. Alleen betekent dat dat de ice mages, warlocks en hunters naar de rode kant gaan met een extra healer en maximaal 3 warrior tanks, en de rogues, fire mages en de rest van de warriors naar de blauwe kant. Geen andere equipment dan normaal. De extra healer aan de rode kant kan prima compenseren voor de extra damage op melee.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Kaap schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 09:15:
[...]
Mjah zo vinden hunters ook dat Core Hound Tooth, Fang of the Faceless, Drakefang Talisman en zelfs Ashkandi hunter items zijn. Hunter's greed for more houd immers nooit op.

Zo blijf je bezig, feit was dat die rogue in die cloak een upgrade van zijn huidige cloak zag. Hij had meer DKP en wint. Fair en square imo.

Denk er goed aan dat als jij item priority's wilt laten instellen dat je in bijna alle gevallen na de melee komt als het op wapens aankomt. Maar als je dat graag doet om die ene cloak te kunnen krijgen, ja, vooral aankaarten dan. Laat de echte huntard naar boven komen. :D
Sorry Kaap maar :'(
Kan ik nog 'nee' voten ?

Okay voor het Ashkandi en cloak gedeelte heb je gelijk :)

Is je nog niet opgevallen dat alle main hunters in de guild zo'n beetje rondlopen met een combo van
FotF, Hakkari MH, ChT , Brutality etc ?

en dat we een WARRIOR hebben rondrennen met Barb?
Warriors geed for more houdt immers nooit op he ....

nouja DKP > all gelukkig

en @ Ye-roon

Je kan echt beter 2x1h nemen , betere stats voor pve dan een 2h , 2h is alleen leuk eventueel voor PvP.

En dan nog neem je geen Ashkandi tot er geen Warrior in je guild is die em nog wil ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Optical op 09-10-2006 11:53 ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:14
Optical schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:39:
[...]

Sorry Kaap maar :'(
Kan ik nog 'nee' voten ?

Okay voor het Ashkandi en cloak gedeelte heb je gelijk :)

Is je nog niet opgevallen dat alle main hunters in de guild zo'n beetje rondlopen met een combo van
FotF, Hakkari MH, ChT , Brutality etc ?

en dat we een WARRIOR hebben rondrennen met Barb?
Warriors geed for more houdt immers nooit op he ....

nouja DKP > all gelukkig
Neej Raka, voten is over. Ik weet ook wel bij wat voor items Hunters baat bij hebben, alleen erger ik me eraan in general dat iets maar gewoon als <insert class>item bestempeld moet worden.

OK, sommige classes halen meer utility uit items dan andere classes. Maar dat wil niet zeggen dat het item dan maar perse naar de class moet gaan welke er het meeste uithaalt. Als iemand iets graag wil hebben omdat hij/zij vindt dat het voor hem/haar een upgrade is en hij genoeg DKP heeft, die dus verdient is door mee te raiden, dan vind ik dat dat moet kunnen.

En dus sluit ik me gewoon bij jou aan: DKP > all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:03:
Gister ook een nieuw speeltje erbij =) Claw of the Black Drake
1400+ Heroic Strike crits O+
die wil ik ook, of Deathbringer, ligt eraan welke eerst dropt.

maar met mn Thekal's Grasp crit heroic strike ook al voor 1200 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:10:
[...]
Neej Raka, voten is over. Ik weet ook wel bij wat voor items Hunters baat bij hebben, alleen erger ik me eraan in general dat iets maar gewoon als <insert class>item bestempeld moet worden.

OK, sommige classes halen meer utility uit items dan andere classes. Maar dat wil niet zeggen dat het item dan maar perse naar de class moet gaan welke er het meeste uithaalt. Als iemand iets graag wil hebben omdat hij/zij vindt dat het voor hem/haar een upgrade is en hij genoeg DKP heeft, die dus verdient is door mee te raiden, dan vind ik dat dat moet kunnen.

En dus sluit ik me gewoon bij jou aan: DKP > all
Bij ons hebben we ClassLeaders die een complete lijst met loot hebben ge-evalueerd en aan de hand van overleggen bepalen welk item naar welke class als eerste gaan.

Dit klinkt misschien lomp en bot, maar dan heb je geen hunters die Ashkandi voor Warriors krijgen en geen Warriors / Paladings met Barb of the Sandreaver.

Dus, eerst ClassPriority (door goed overleg van ClassLeaders en concessies links en rechts) en daarna word door DKP bepaald wie wat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Kaap schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:10:
[...]
Neej Raka, voten is over.

DKP > all
Paling > All en die zegt "revote"!

Ik ben in elk geval blij dat ik af en toe wat meer kan en mag bieden op items omdat ik soms iets heel graag wil hebben. Op die manier kan je zelf bepalen waar je prioriteiten liggen, ik ben dan ook erg blij met mijn full Ten Storms. Verder zullen de equipment discussies tot in de lengte van dagen blijven, gelukkig maar, dat houdt de fora lekker levendig :P

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
RaseriaN schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:14:
[...]

Bij ons hebben we ClassLeaders die een complete lijst met loot hebben ge-evalueerd en aan de hand van overleggen bepalen welk item naar welke class als eerste gaan.

Dit klinkt misschien lomp en bot, maar dan heb je geen hunters die Ashkandi voor Warriors krijgen en geen Warriors / Paladings met Barb of the Sandreaver.

Dus, eerst ClassPriority (door goed overleg van ClassLeaders en concessies links en rechts) en daarna word door DKP bepaald wie wat krijgt.
goeie zaak.. lijkt me duidelijk..

ik zat ff te snuffelen op marktplaats.. kolere, echt bakken met chars die worden aangeboden voor bedragen tussen de 100 en 300 euro.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:14:
[...]

Maar ik ben Protection ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

addictive schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:14:
[...]

Ik kreeg laatst in WSG een 2.6k Mortal Strike met een 2.4k Heroic Strike erachteraan op mijn hoofd. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirreke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-12-2021

Mirreke

Winter Time

OkkE schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:42:
Dit weekend met 2 vrienden van zaterdag middag t/m zondag avond zitten WoW'en. :D Was erg gezellig, en ondertussen van level 30 naar level 32,5 weten te stijgen. :) We hebben al afgesproken dit vaker te gaan doen; veel gezelliger om met 3 man in één kamer te spelen.

-- edit --

Oh, en ik wilde - just for fun - deze week eens in mijn eentje Deadmines in. Wat denken jullie, level 32 NE Druid (mostly Resto), kan ik dan makkelijk Deadmines in, of wordt 't lastig?
Dat kan nog tricky zijn... voordeel is dat je jezelf kan healen maar als je van die groepjes pulled...
Of je moet proberen stealth form te doen? (schaam mezelf want weet niet wanneer druid die panter krijgt ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Het is toch heeeeel makkelijk; gewoon elke dag even de top 20 (ofzo) van meeste goud ontvangen per mail..
Dat iemand goud verstuurt is nog geen bewijs dat ie het verkoopt. Het enige waar ze tegenwoordig serieus tegen op kunnen treden is botters (en dus gold-sellers), want daar is het makkelijk te zien dat ze third-party programs gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dat er iemand vroeg om een tactic voor nefarian.

Wij gebruiken sinds enkele weken een nieuwe tactic voor phase 1, en die is echt te makkelijk voor woorden.

We gebruiken 1 tank, zijnde onze beste prot tank, deze staat enkele meters voor de troon van nefarian. De rest van zijn party staat op een rijtje net voor de trappen, de rest van de raid op de trappen. Wanneer de encounter gestart wordt doet de MT niets anders dan battleshout spammen, door de buff die hij zijn party geeft genereert hij enorm veel aggro, en krijgt hij ALLE mobs van alletwee de spawnpunten op hem. Alle healers healen de tank.

Wanneer de eerste 'grote' draconid van de verste kant bij de tank aangekomen is heeft hij normaalgezien genoeg aggro, en begint iedereen die kan de spot waar de tank staat te aoe'en. Blizzart, rain of fire, en zelfs hurricane. De mobs gaan super snel neer, en zijn ongelooflijk makkelijk te controlleren, omdat ze gewoon allemaal op die ene tank gaan. Als er toch draconids uit de aoe wandelen zijn die low hp en worden die aangepakt door de rogues.

Tweede MT staat klaar op de positie waar Nefarian land, en die pikt neffy meteen op als het zover is.

Aoe en de mobtank blijven staan tot alle draconids neer zijn, en daarna gaat iedereen naar zijn normale positie. Hierna is het gewoon simpel tanken en nuken tot de zerg.

Bij de zerg gaat iedereen, en dan ook iedereen buiten de tank die neffy tankt op elkaar staan. Mages en warlocks gebruiken een limited invulnerability pot, en aoe'en de plaats waar ze staan. Op deze manier gaat de zerg ook heel snel neer.

Daarna terug naar de gewone posities en neffy neernuken.

Met deze tactic gaat hij bij ons in een recordtijd neer, en gaat er niemand dood als het goed is.

Toen ik op ventrilo voor het eerst deze phase 1 tactic hoorde dacht ik van: dit gaat zeker nooit werken, maar het werkt verbazingwekkend goed, en maakt nefarian echt enorm simpel, imo zelfs makkelijker dan andere bosses in BWL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mdmeijer schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:20:
[...]
ik ben dan ook erg blij met mijn full Ten Storms......[...]
_O- :')

sorry, maar volgens mij ben je dan 1 van de weinigen :P
ik vind 10 Storms dus echt utter crap, op gloves en bracers na, grijp helaas steeds naast de gloves (maar heb wel 6/8 voor de rest :P )

doe mij dan maar stormcaller en wat losse meuk, of zelfs me ef items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:45:
Ik zag dat er iemand vroeg om een tactic voor nefarian.

Wij gebruiken sinds enkele weken een nieuwe tactic voor phase 1, en die is echt te makkelijk voor woorden.

We gebruiken 1 tank, zijnde onze beste prot tank, deze staat enkele meters voor de troon van nefarian. De rest van zijn party staat op een rijtje net voor de trappen, de rest van de raid op de trappen. Wanneer de encounter gestart wordt doet de MT niets anders dan battleshout spammen, door de buff die hij zijn party geeft genereert hij enorm veel aggro, en krijgt hij ALLE mobs van alletwee de spawnpunten op hem. Alle healers healen de tank.

Wanneer de eerste 'grote' draconid van de verste kant bij de tank aangekomen is heeft hij normaalgezien genoeg aggro, en begint iedereen die kan de spot waar de tank staat te aoe'en. Blizzart, rain of fire, en zelfs hurricane. De mobs gaan super snel neer, en zijn ongelooflijk makkelijk te controlleren, omdat ze gewoon allemaal op die ene tank gaan. Als er toch draconids uit de aoe wandelen zijn die low hp en worden die aangepakt door de rogues.

Tweede MT staat klaar op de positie waar Nefarian land, en die pikt neffy meteen op als het zover is.

Aoe en de mobtank blijven staan tot alle draconids neer zijn, en daarna gaat iedereen naar zijn normale positie. Hierna is het gewoon simpel tanken en nuken tot de zerg.

Bij de zerg gaat iedereen, en dan ook iedereen buiten de tank die neffy tankt op elkaar staan. Mages en warlocks gebruiken een limited invulnerability pot, en aoe'en de plaats waar ze staan. Op deze manier gaat de zerg ook heel snel neer.

Daarna terug naar de gewone posities en neffy neernuken.

Met deze tactic gaat hij bij ons in een recordtijd neer, en gaat er niemand dood als het goed is.

Toen ik op ventrilo voor het eerst deze phase 1 tactic hoorde dacht ik van: dit gaat zeker nooit werken, maar het werkt verbazingwekkend goed, en maakt nefarian echt enorm simpel, imo zelfs makkelijker dan andere bosses in BWL.
Klinkt interessant, eerst maar eens voorbij Chromaggus komen.

Voorlopig raid ik sowieso niet meer. Geen zin/tijd/mensen er voor. Ik wacht wel tot BC uit komt en dan op mn gemak naar 70 levellen en weer lekker 5 man partyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Bosmonster schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:38:
[...]

Dat iemand goud verstuurt is nog geen bewijs dat ie het verkoopt. Het enige waar ze tegenwoordig serieus tegen op kunnen treden is botters (en dus gold-sellers), want daar is het makkelijk te zien dat ze third-party programs gebruiken.
Komop! dat is bullshit! een lvl1 orc genaamd "afsafsafg" die in 2 min 5000G aan gold verspreid en vervolgends weer gedelete word. Dan moeten die slimme koppen bij blizz toch genoeg weten? niet dan?

De querys stellen niets voor, hetzelfde voor het "onderzoek" als je gewoon comon sense hebt.

Een lvl 60 ja die eens 500G stuur (lening voor epic mount aan vriend ofzo) dat kan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Predje schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:54:
[...]

Komop! dat is bullshit! een lvl1 orc genaamd "afsafsafg" die in 2 min 5000G aan gold verspreid en vervolgends weer gedelete word. Dan moeten die slimme koppen bij blizz toch genoeg weten? niet dan?

De querys stellen niets voor, hetzelfde voor het "onderzoek" als je gewoon comon sense hebt.

Een lvl 60 ja die eens 500G stuur (lening voor epic mount aan vriend ofzo) dat kan ja.
Aan die 5000G hebben ze dan 200-300$ verdiend. Daar koop je bijna 10 nieuwe games voor. Ze kunnen hem gewoon deleten en een andere key gebruiken.

Je kan dit niet tegengaan.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:57:
[...]

Aan die 5000G hebben ze dan 200-300$ verdiend. Daar koop je bijna 10 nieuwe games voor. Ze kunnen hem gewoon deleten en een andere key gebruiken.

Ik geloof niet dat het om het bannen van gold sellers gaat. Het gaat om het bannen van de ontvangers van asfasfafg :)

Als die gewoon allemaal gebanned worden en er door blizzard ook ruchtbaarheid aan wordt gegegeven dan valt de markt weg. Want zeg nu zelf, wie riskeerd nog zijn epic level 60's als de pak kans groot wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DinX schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:57:
[...]

En vervolgens moet Blizzard ook nog eens personeel daarvoor inzetten, wat extra kosten met zich meebrengt. Mischien heeft Blizzard wel zoiets van dit loont gewoon niet om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Die Nefarian Battle Shout tactiek had ik ook al voorgesteld, maar de mensen die bij ons al Nef-kill ervaring hebben raadden dat juist af en zeiden dat de doorway-setup makkelijker was.

Wat doen de rest van de Warriors daar trouwens ? (we hebben er meestal 5-6)

Ik zal 't nog eens voorstellen als het morgenavond weer niet lukt.

[ Voor 13% gewijzigd door On_E op 09-10-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Kaap schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 13:04:
[...]
En vervolgens moet Blizzard ook nog eens personeel daarvoor inzetten, wat extra kosten met zich meebrengt. Mischien heeft Blizzard wel zoiets van dit loont gewoon niet om te doen.
bij de kruimeldiefjes niet, ik denk dat ze juist de grote jongens proberen aan te pakken.. Maar goed daar gaat justitieel en financieel nogal het e.e.a. aan tijd/middelen overheen voordat ze uberhaupt iets kunnen doen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 13:03:
[...]

Ik geloof niet dat het om het bannen van gold sellers gaat. Het gaat om het bannen van de ontvangers van asfasfafg :)

Als die gewoon allemaal gebanned worden en er door blizzard ook ruchtbaarheid aan wordt gegegeven dan valt de markt weg. Want zeg nu zelf, wie riskeerd nog zijn epic level 60's als de pak kans groot wordt ?
Gaat niet op want Blizzard heeft in de regelementen enkel gesteld dat het verkopen van ingame items/gold verboden is. Er is nergens beschreven dat het kopen ook verboden is.

En zelfs dan kunnen ze nog niets doen als een verkoopsite stelt dat: de klant enkel en alleen betaalt for time invested en dus niet betaalt voor het item/gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
Wij doen t ongeveer gelijk (battleshout/party in range etc), al maken we wat losse groepjes (3) die om de aoe spot heen staan, rogues en (fury) warriors om losse adds terug te brengen en verder aoe, simp-pel, limited invulnerablity potion bij de zerg en klaar ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
Dirk IJntema schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:44:
Nog even over die huntercloak:

Hoe is het mogelijk, dat qua itemasation (is dat een woord), de Cape of the Black Baron (5man Baron run loot, redelijk hoge droprate, easy access) bijna net zo goed is als een 40man raid DKP spending cloak, waar dus om gevochten wordt door minimaal 8/9man (hunters, rogues, mss dps warriors zelfs?).

Zou er dan niet iets tussen moeten zitten?
Dat is redelijk simpel. baron cloak heeft agi + attack power. that's it. cloak of shrouded mists heeft shitload aan agi maar ook een bak stamina en wat resistances.

Vergelijk het met sulfuras. Die heeft 30? fire resistance erop zitten. Als je die 30 fire res om zou zetten naar een hogere min/max dmg / crit / str / attack power dan word ie zwaaaar imba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

OkkE schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:42:

wat al eerder gezegt is 37 zou een mooi level zijn.
Ik heb hem een paar keer gedaan met mn shaman (full dmg) 35 en daar had ik toch wel al mn pots en buffs nodig voor van cleef en dan heb ik zo goed als full blue gear met redelijke enchants.
Tot van cleef kan je komen denk ik al je super voorzichtig bent (die goblin room is wel lastig) maar van cleef krijg je nooit neer als je 32 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
blouweKip schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 13:28:
[...]

Wij doen t ongeveer gelijk (battleshout/party in range etc), al maken we wat losse groepjes (3) die om de aoe spot heen staan, rogues en (fury) warriors om losse adds terug te brengen en verder aoe, simp-pel, limited invulnerablity potion bij de zerg en klaar ;)
horde of alliance.

Ik kan me als alliance me er iets bij voorstellen omdat MT dan meer agro genereerd(tov de rest).

ik heb het als horde een keer geprobeerd met 6 warriors maar nog rende allles naar de throne toe.

wij hebben een melee groep en een aoe groep(soms hunters in aoe groep ivm eventuele resistances).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stuur regelmatig honderden gold heen en weer (beheer deel van guildbank en heb zelf ook erg veel gold). Sturen van bedragen van 500+ gold is echt niet vreemd in een Naxx-guild imo. Ik heb nooit gold gekocht (waarom zou ik, het is zo piss-easy te verdienen) uiteraard.

maar idd, een lvl1 die inlogt, gold verspreid en dan wordt gedelete is idd vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
horde of alliance.
Alliance, al neem ik aan dat een horde tank het net zo goed kan doen, misschien iets langzamer nuken dan ivm gebrek aan bos.

[ Voor 20% gewijzigd door blouweKip op 09-10-2006 14:07 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
blouweKip schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:07:
[...]

Alliance, al neem ik aan dat een horde tank het net zo goed kan doen, misschien iets langzamer nuken dan ivm gebrek aan bos.
ja, en tank die minder hp heeft ivm die buff. Dus eerder healen.
iig nef blijft lastig. Maar bij ons ging het mis.

Als alliance kan ik me wel iets bij deze tactiek indenken. Wij gebruiken earthbind zodat adds langzaam lopen zodat tanks genoeg tijd hebben om ze in de gate op te picken en de rest kan dan of aoe starten(eerst focusfire maar met >5 aoe) en rouges blijven focusfire doen, of met hunters of met warlocks.

Soms mages die helpen omdat we te weinig rogues hebben.

fase 2 is echt piss easy als phase 1 goed gaat. Zeker als alliance, als horde is die lastig, maar als je met twee warriors het eenmaal goed kan communiceren(ts/vent is must) dan is het makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:51
Pfff, op Trollbane bij ons zaten eerst best een hoop bots (wellicht ook op andere servers maar ja daar kom ik nooit :P) maar ik krijg het idee dat die ineens allemaal weg zijn, de prijzen van alle farm-able goods zijn als een raket gestegen. Moet eerlijk zeggen dat dat wel een voordeel was aan die bots, 5g voor een stack gromsblood is altijd lekker. Alles was in overvloed beschibkaar. Dat ze echter server slots innemen is natuurlijk weer veel minder fijn.

Ah well dan maar weer zelf farmen i guess :P

Weet je waar ik zelf eigenlijk mee zit de laatste tijd? Mijn guild gaat niet zo hard door Naxx, we hebben Maexxna nu net 2x down en zijn ondertussen bezig om de slack period in AQ40 in te halen (kortom we zijn bezig met c'thun die vanavond/morgen een goeie kans heeft om plat te gaan though) Echter ben ik heel reeel als ik zeg dat wij de four horsemen nooit zullen zien met de guild als dan straks de expansion uitkomt zitten wij daar met onze lvl 70 chars en allemaal de outland content aan het bezichtigen/overwinnen. Vervolgens zit ik daar met een instance waarvan ik de eindbaas nooit verslagen heb laat staan 2 tot 4 (loatheb/gothik erbij) andere bosses.

Dan kun je wel zeggen, ga met je lvl 70 raid naar binnen en wtfpwn die shit, en ik snap best dat zelfs op lvl 70 de instance nooit een eitje zal worden maar het zal nooit meer voelen zoals de mensen het hadden op lvl 60. Vind het jammer dat Bliz iig al zo snel met TBC komt, de hardcore guilds hebben zich bewezen maar alle non-hardcore raiding guilds moeten nu maar nieuwe content gaan doen. Zeker gezien het feit dat met een nieuwe lvl range ook een nieuwe item range komt. (De nodige screens met 'blue' outlands loot hebben dat al bewezen)

Bleh, als we sneller waren geweest was er niets aan de hand geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 13:03:
[...]

Gold buyen is nog steeds niet tegen de regels, dus dat wordt sowieso lastig :) Als ze daaraan beginnen houden ze geen leden meer over (bijna de helft van de mensen die ik ken, mezelf incluis, kopen gold, dankzij de belabberde gold-based game mechanics).

Het VERKOPEN van ingame goederen is niet volgende algemene voorwaarden. (Of 'het geld verdienen aan' of 'vermarketen').

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 09-10-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:28:
[...]

Gold buyen is nog steeds niet tegen de regels, dus dat wordt sowieso lastig :) Als ze daaraan beginnen houden ze geen leden meer over (bijna de helft van de mensen die ik ken, mezelf incluis, kopen gold, dankzij de belabberde gold-based game mechanics).

Het VERKOPEN van ingame goederen is niet volgende algemene voorwaarden. (Of 'het geld verdienen aan' of 'vermarketen').
In dat geval blijft het dus dweilen met de kraan open zolang op een account meer dan de kosten verdiend wordt zal het blijven bestaan. En aangezien ik de lastiger te krijgen herbs farm en er potions van maak om aan inkomsten te komen ben ik blij met het vertrek van al die farmers. Hoe harder Blizzard het aanpakt hoe beter. Ga maar wat doen voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Doet ie toch al, IRL werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:54:
[...]
Doet ie toch al, IRL werken :+
lol, je weet wat ik bedoel. En ik weet zeker dat dit niet voor iedereen geldt :) (Rank 14 anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:28:

Kan je me uitleggen wat er zo beroerd is aan het gold-based game mechaniek? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom je gold koopt. Enorm veel moeite om het zelf te farmen is het nu ook weer niet.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Niet altijd hoef je te farmen voor gold :),
Gisteren in AH van Gadgetzan Lightforge Gloves gezien voor 20g, keek ik wat ze in IF voor verkocht werden --> 60g. Nu heb ik die gekocht voor mijn pally, maar twijfel of ik nie gewoon zal doorverkopen aangezien ik toch nog 10lvls moet wachten voor ik ze kan equippen

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

Sallin schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:58:
[...]

Kan je me uitleggen wat er zo beroerd is aan het gold-based game mechaniek? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom je gold koopt. Enorm veel moeite om het zelf te farmen is het nu ook weer niet.
Moeite is het niet nee, maar het kost wel tijd. En als je die tijd niet hebt, ga je toch in geldnood zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Sallin schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:58:
[...]

Als je een fulltime baan en een leven hebt, en de tijd die je in WoW besteed bezig bent met raiden, is gaan farmen voor gold inderdaad veel te veel moeite.

Ik betaal me niet blauw om vervolgens kutklusjes te gaan doen ingame (en farmen valt bij mij in de categorie kutklusjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:53:
[...]

In dat geval blijft het dus dweilen met de kraan open zolang op een account meer dan de kosten verdiend wordt zal het blijven bestaan. En aangezien ik de lastiger te krijgen herbs farm en er potions van maak om aan inkomsten te komen ben ik blij met het vertrek van al die farmers. Hoe harder Blizzard het aanpakt hoe beter. Ga maar wat doen voor je geld.
Het is ook dweilen met de kraan open en Blizzard is daar niet geheel ontevreden over natuurlijk. Af en toe bannen ze 30.000 accounts (gebruikers blij), waarvan ze weten dat die de volgende dag weer een nieuwe account kopen. En hoppa, imago verbeterd (ze doen er wat aan!), maar toch weer een miljoen verdiend.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 09-10-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er geen gold-buyers zouden zijn zouden er ook geen gold-sellers zijn, wat beter is voor de economie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:14:
Als er geen gold-buyers zouden zijn zouden er ook geen gold-sellers zijn, wat beter is voor de economie.
en als er altijd de goede epix droppen zou niemand zeuren!

wat een dooddoener zeg...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
en zolang je gold nodig hebt om verder te komen in een spelletje zullen er gold buyers zijn en dus ook gold sellers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:46:
[...]
_O- :')

sorry, maar volgens mij ben je dan 1 van de weinigen :P
ik vind 10 Storms dus echt utter crap, op gloves en bracers na, grijp helaas steeds naast de gloves (maar heb wel 6/8 voor de rest :P )

doe mij dan maar stormcaller en wat losse meuk, of zelfs me ef items
Ik heb zelf ook 6 van 8 van de TS set en ik gebruik het bijna allemaal.

In raids gewoon 5EF/3TS. Gloves, bracers en boots van de TS.

In ogrimmar heb ik altijd de TS helm en shoulders aan. Het is wat ze town gear noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echter is het bannen van gebruikers die netjes maandelijks betalen voor blizzard's economy niet zo heel goed. Ben het eens met af en toe een paar duizend gold farmers bannen, die kopen toch wel weer een nieuwe code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
Bosmonster schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:09:
[...]

Het is ook dweilen met de kraan open en Blizzard is daar niet geheel ontevreden over natuurlijk. Af en toe bannen ze 30.000 accounts (gebruikers blij), waarvan ze weten dat die de volgende dag weer een nieuwe account kopen. En hoppa, imago verbeterd (ze doen er wat aan!), maar toch weer een miljoen verdiend.
Gelukkig bevorder jij dit soort zaken niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:37
Vraagje aan de mages die ongeveer op mijn niveau zitten te raiden/ hebben gezeten? Welke combi van sets droegen jullie? Ik vindt het heel moeilijk om te kiezen tussen het onderstaande (door set bonussen, e.d.):

8/8 arcanist
3/8 netherwind (belt, helm, leggings)
3 ZG items (bracers, shoulders & robe)
magna igniting cord

De robe van ZG heeft bijvoorbeeld meer +dmg, maar ik lever dan wel een set bonus van arcanist in. Maar goed; welke combi gebruiken jullie?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Behalve voor Blizzard's eigen economie dan want stel ze bannen 50.000 lui die gold gekocht hebben, dan loopt Blizzard 50.000*13 Euro mis. En dat is een heeeeeeele hoop geld, waarvoor ze liever een oogje toeknijpen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bedankt, ik zal nog eventjes wachten met Deadmines dan, denk ik.. Hehe. Of ik ga, gewoon voor de lol, met een guildie naar binnen. :)

Gold buyers
Ik snap best dat mensen die raiden geen zin hebben in uren lang grinden, om genoeg gold te hebben voor de repair costs. Ik ben nu pas level 32, en ik vind het ge-wel-dig als ik weer een item heb gevonden en deze voor 2 of 3 gold kan verkopen op de AH.
Misschien dat ik later (als ik ooit al ga raiden) ook wel een gold koop, maar grote kans van niet. Ik vind het gewoon veel te leuk om alles zelf te doen, al kost het me weer een dag extra. Het is voor mij dan ook niet een race naar 60, juist het 60 worden vind ik erg leuk.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:20:
[...]

Ik heb zelf ook 6 van 8 van de TS set en ik gebruik het bijna allemaal.

In raids gewoon 5EF/3TS. Gloves, bracers en boots van de TS.

In ogrimmar heb ik altijd de TS helm en shoulders aan. Het is wat ze town gear noemen.
Precies. Varieren met verschillende enchants tussen EF en 10S voor een healing en een dps set. Helaas heb ik de EF helm nog niet, anders had ik 2 complete sets gehad, maar goed, wie weet loop ik daar nog een keer tegenaan. Op dit moment zit ik op max flashheal van 1310 in mijn healing gear, waarbij ik eigenlijk nog 1 goede healing ring en 2 goede trinkets zou willen hebben. Maar goed, dat is een questie van rustig wachten en dkptjes sparen. En wie weet wat BC allemaal gaat brengen. Ik heb ook zo'n vermoeden dat we een groot deel van Naxx pas gaan zien als het merendeel van de spelers al level 70 is, en wellicht wel helemaal geen zin meer heeft in 40 mans instances als ze lekker met z'n 5en los kunnen gaan. De tijd zal het leren.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

sn0x0r schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:21:

Dan kun je wel zeggen, ga met je lvl 70 raid naar binnen en wtfpwn die shit, en ik snap best dat zelfs op lvl 70 de instance nooit een eitje zal worden maar het zal nooit meer voelen zoals de mensen het hadden op lvl 60. Vind het jammer dat Bliz iig al zo snel met TBC komt, de hardcore guilds hebben zich bewezen maar alle non-hardcore raiding guilds moeten nu maar nieuwe content gaan doen. Zeker gezien het feit dat met een nieuwe lvl range ook een nieuwe item range komt. (De nodige screens met 'blue' outlands loot hebben dat al bewezen)

wij zijn wat later begonnen met serieus raiden en zijn nu bij nefarian en ik vind het dus ook erg jammer dat wij nooit met lvl 60 nog in naxx zullen staan eigenlijk best een soort zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:26:
[...]

Gelukkig bevorder jij dit soort zaken niet |:(
Daar ging het niet om :)

Mijn punten zijn:

A. Blizzard een ontwerpfout heeft gemaakt in de game dat je zonder farmen feitelijk niet fatsoenlijk kunt spelen. WoW is naast het raiden een groot farm-festijn geworden voor gold of rep.

B. Blizzard feitelijk veel geld verdient aan gold-farmers.

Ik speel hier zelf gewoon op in zoals veel gebruikers dat doen. Het is een logisch resultaat van de gegenereerde omgeving. De fout ligt niet bij die gebruikers die lol willen hebben en daar nog eens voor betalen ook, maar bij de omgeving.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 09-10-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:14
sn0x0r schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:21:
Tja.. dan moet je nu alles laten vallen en alleen nog maar naxx doen.

Wij concentreren ons nu grotendeels op naxx, en als we niet teveel last hebben van disconnects etc clearen we 10 bosses in 2 avonden. Nog 5 te gaan, hoop dat we het voor de expansion gaan redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
OkkE schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:31:
Bedankt, ik zal nog eventjes wachten met Deadmines dan, denk ik.. Hehe. Of ik ga, gewoon voor de lol, met een guildie naar binnen. :)

Gold buyers
Ik snap best dat mensen die raiden geen zin hebben in uren lang grinden, om genoeg gold te hebben voor de repair costs. Ik ben nu pas level 32, en ik vind het ge-wel-dig als ik weer een item heb gevonden en deze voor 2 of 3 gold kan verkopen op de AH.
Misschien dat ik later (als ik ooit al ga raiden) ook wel een gold koop, maar grote kans van niet. Ik vind het gewoon veel te leuk om alles zelf te doen, al kost het me weer een dag extra. Het is voor mij dan ook niet een race naar 60, juist het 60 worden vind ik erg leuk.
Ik speel ook maar 1 character en die heeft tegen de 50 dagen played. Die is inmiddels ook wel al bijna 2 jaar oud. Ik doe alles ook rustig aan, maar zelfs op dat tempo heb ik inmiddels alles wel gedaan wat er alleen te doen is :P

Wat overblijft dan is farmen (BG PvP hoort daar inmiddels imho ook bij, farmen van honor of rep) en raiden. Ik focus me op dat laatste, omdat ik daar met mn guildies heel veel lol en uitdaging aan beleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Dit weekend voor het eerst in BG geweest! _O_ Ik kon niet echt veel uithalen met mijn lvl32, aangezien er wat lvl39 rond liepen, maar ik ga 't wel vaker doen. Vond het toch wel erg lache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:38:
[...]

wij zijn wat later begonnen met serieus raiden en zijn nu bij nefarian en ik vind het dus ook erg jammer dat wij nooit met lvl 60 nog in naxx zullen staan eigenlijk best een soort zonde.
helemaal mee eens als de BC niet uit kwam waren we waarschijnlijk meer gefocussed op AQ40. Nu heeft iedereen ik wil graag naxx zien, dus proberen we het er als guild zo goed mogelijk vanaf te brengen. Iig al een baas neer, hopelijk vanavond de 2e(anub).

iemand nog tips(btw onze gear is mainly MC/BWL gear voor healers halve warriors is BWL gear(6/8 -8/8) rest full might(2/8 wrath).
rouges zijn veelal full BWL, en mages ook een heel eind(gaat toch redelijk snel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Ik ben her volledig met de rest eens. Als je in een high end raiding guild zit en je hebt werk ( ik werk zelf 6 dagen in de week) dan heb je simpelweg geen tijd meer om geld te farmen en dan wordt je al snel genoodzaakt om geld te kopen. Ik heb het nog getroffen met wat aardige vrienden en lucky drops e.d. en heb daarom nog geen geld hoeven kopen. Maar mensen die niet zo lucky zijn en in een guild zitten die van hun verwacht dat ze hun eigen flasks moeten grinden dan wordt gold kopen toch al snel heeel aantrekkelijk. Mede omdat het het speel plezier verhoogd omdat je niet meer hoeft te grinden en lekker met je alts kan ouwehoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Bosmonster schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:07:
[...]

Als je een fulltime baan en een leven hebt, en de tijd die je in WoW besteed bezig bent met raiden, is gaan farmen voor gold inderdaad veel te veel moeite.

Ik betaal me niet blauw om vervolgens kutklusjes te gaan doen ingame (en farmen valt bij mij in de categorie kutklusjes).
Helemaal mee eens, heb een eigen bedrijf, een studie ernaast, nog wat sociale dingen, tijd over is voor lol, en dat is bepaald geen farmen, dus als ik gold nodig heb koop ik het ook. En zeker als je in een guild zit die AQ en Naxx doet gaat het erg hard met je gold. Het gamen gaat toch voor de lol, niet als werk. Ik snap best dat scholieren of mensen die geen werk hebben of mensen die farmen wel leuk vind, goldbuyers aankijken van wat doe je nu. Maar bekijk het ook eens van onze kant.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:58:
[...]

Helemaal mee eens, heb een eigen bedrijf, een studie ernaast, nog wat sociale dingen, tijd over is voor lol, en dat is bepaald geen farmen, dus als ik gold nodig heb koop ik het ook. En zeker als je in een guild zit die AQ en Naxx doet gaat het erg hard met je gold. Het gamen gaat toch voor de lol, niet als werk. Ik snap best dat scholieren of mensen die geen werk hebben of mensen die farmen wel leuk vind, goldbuyers aankijken van wat doe je nu. Maar bekijk het ook eens van onze kant.
naja, ik kan je niet tegenhouden. Je zegt nu bekijk het eens van onze kant, maar volgens mij vergeet je waar dat gold vandaan komt. Waarvan denk je ? ik denk: hacken van accounts, hangars vol met pc's met bots erop die ervoor zorgen dat gewone spelers die mobs niet meer kunnen farmen omdat het er stikt met bots. De items die de bots farmen dalen keihard in prijs op de AH waardoor de mensen weer langer moet farmen om wat gold te verdienen, want bots boeit het niet dat ze flink undercutten en gigantisch hoeveelheden op de AH gooien want het gaat toch automagisch.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!