Het Grote World of Warcraft topic - Deel 89 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.997 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:33

Poekie McPurrr

Mreoww~

Kakulukia schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:39:
Hej jongens,

ik heb de trail gedownload omdat ik het spel wil proberen.

Ik heb een key (voor 10 dagen) van fileplanet gekregen.
Spel geinstalleerd, maar nu moet ik een account maken....

Hoe moet dat? Op WOW site, kan ik een account create maar dan moet ik ook bankgegevens enzo geven, dat is toch niet nodig voor een Trail versie.
Iedere MMO heeft een dergelijk systeem, op deze wijze kan je direct doorspelen na je trial. Wens je dat niet dan cancel je of je cc voor de trial afloopt, of je voert een nep-cc in.
In het geval van het laatste, Blizzard zal pas controleren of het een valid cc is als je trial afgelopen is en ze geld van je willen. Je kan altijd je cc wijzigen dus als je door wilt spelen na je trial ben je wat je in je trial gedaan hebt niet kwijt.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Crowmeister schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:33:
[...]

Danish!

Yeah zo gebeurde dat idd op Argent Dawn vroegah ook. Maar goed server is stokoud dus deze recruitment gebeurd al lang niet meer.
Wie ben je op AD?
Ik ben Pharalax, Insight member.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakulukia
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-02 16:21
Poekie McPurrr schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:23:
[...]

Iedere MMO heeft een dergelijk systeem, op deze wijze kan je direct doorspelen na je trial. Wens je dat niet dan cancel je of je cc voor de trial afloopt, of je voert een nep-cc in.
In het geval van het laatste, Blizzard zal pas controleren of het een valid cc is als je trial afgelopen is en ze geld van je willen. Je kan altijd je cc wijzigen dus als je door wilt spelen na je trial ben je wat je in je trial gedaan hebt niet kwijt.
Het probleem is, ik heb geen account. Hoe hoor ik dat te maken voor de Trail versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

BitByter schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:25:
ik heb wat mooie filmpjes in BC gemaakt.....
ik ben de gelukkigge bezitter van een beta key ;)

http://www.solipsist.biz/bc

enjoy
Je vind het vast niet erg dat ik deze even compile en op wcmovies.com zet, credits er natuurlijk bij, het is namelijk goeie kwaliteit en laat al wat dingen zien die ik wou zien :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:33

Poekie McPurrr

Mreoww~

Kakulukia schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:05:
[...]

Het probleem is, ik heb geen account. Hoe hoor ik dat te maken voor de Trail versie.
Spel opstarten en dan bij account info kijken dacht ik.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

Anoniem: 98940 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:52:
[...]
Omdat wow = world of warcraft heeft gekozen voor 25 man instances inplaats van 40 man, gaan heel veel goede guilds stoppen met world of warcraft. Ook wel het einde van wow.
Heh, wat heeft blizzard nu liever? Een kleine groep hardcore spelers of een grote groep casual spelers? Met het schrappen van de 40 mans instances komt blizzard deze laatste groep tegemoet.

Persoonlijk ben ik er wel blij mee, ik heb veel meer plezier beleeft aan de kleine instances dan de grote raids (tot aan de emps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 17:29

DinX

Motormuis

Anoniem: 14383 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:39:
[...]

Heh, wat heeft blizzard nu liever? Een kleine groep hardcore spelers of een grote groep casual spelers? Met het schrappen van de 40 mans instances komt blizzard deze laatste groep tegemoet.

Persoonlijk ben ik er wel blij mee, ik heb veel meer plezier beleeft aan de kleine instances dan de grote raids (tot aan de emps).
Hehe, inderdaad. Die 5-10% van de playerbase zal het Blizzard echt niet uitmaken. Wat waren de cijfers weer ? 25% raid wel eens, 15% raakt MC door en minder dan 10% komt zelfs nog maar in BWL ? Ja, dan heb je het over veel spelers :')

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-05 11:55

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Vraagje

[ Voor 83% gewijzigd door Chiii op 14-10-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 10:14