Het Grote World of Warcraft topic - Deel 89 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.010 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

Predje schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:00:
[...]

Ik vermoed dat er veel spelers zijn die gold kopen om hun enchants, repairkosts en pots te betalen voor high end raiding. Mensen die dus 4 avonden per week raiden wel genoeg vinden en de weekenden niet WoW spelen i.p.v. het hele weekend gold farmen om door de week je raids te kunnen betalen.
Sindskort zit ik ook in een AQ (begind naxx) guild en dan is 4 avonden van 19:00 tot 0:00 toch echt genoeg wow voor mij. Geen tijd meer voor andere games, of gold farmen.
Nu ga ik persoonlijk zo tussendoor lekker een paar uurtjes grinden en daar haal ik het ook wel mee.
Maar ik kan beprijpen dat als je wow heel intensief raid je maar weining tijd overhoud om gold te krijgen.
En je MOET wel repairen en pots gebruiken en dat kost gewoon minimaal 100G per week.

Dus ik denk dat blizz niet eens duft om goldbuyers te bannen gezien deze dan misschien stoppen met spelen en zo sterven er dan misschien guild en dus ook wow.
Goldbuyers bannen heeft dus eigelijk een grotere inpakt op wow dan het heeft op de "economie" in wow.
wow stopt zoiezo met het insane goede idee om 25 man instances te maken inplaats van 40man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-01 10:55
15 man minder die dom kunnen zijn }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-05 13:21

Blamm

Niet meer Smart

ImdaMned schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:18:
Kaap.

Probeer jij als herbalist maar gold te verdienen als gromsblood 5g per stack is en dreamfoil 7g per stack...

hf plantjes plukken.
ehm.. weinig guilds die ver zijn bij jou ofzo?
Bij ons is het eerder: gromsblood 18g dreamfoil 15g een stack hoor. Flasks en resistance pots!

Ik ken trouwens ook genoeg players die met enige regelmaat gold kopen. Die hebben gewoon geen tijd om te grinden naast de 6 avonden van raids, waar wel potions, repaircosts en consumables nodig zijn elke keer. En voor bepaalde gevechten ook nog een flask, ja dan loopt het wel op.

Zelf nooit de behoefte toe gehad gelukkig :) Ik kom aardig rond.

[ Voor 30% gewijzigd door Blamm op 13-10-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
Razorfist schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:55:
[...]

Bij ons is het eerder: gromsblood 18g dreamfoil 15g een stack hoor. Flasks en resistance pots!
Als farmers de herbs op AH zetten voor een lage prijs, hebben anderen niet echt de keuze, of ligt dat nou aan mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Anoniem: 98940 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:49:
[...]

wow stopt zoiezo met het insane goede idee om 25 man instances te maken inplaats van 40man.
Kun je die zin uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:29
Razorfist schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:55:
[...]

Ik ken trouwens ook genoeg players die met enige regelmaat gold kopen. Die hebben gewoon geen tijd om te grinden naast de 6 avonden van raids, waar wel potions, repaircosts en consumables nodig zijn elke keer. En voor bepaalde gevechten ook nog een flask, ja dan loopt het wel op.

Zelf nooit de behoefte toe gehad gelukkig :) Ik kom aardig rond.
Die 5 en 7g waren de prijzen op Trollbane horde kant voordat "bijna" alle farmbots gebanned zijn. Momenteel liggen de prijzen van beide herbs weer rond de 12 / 20g (zoals vanouds...)

Nu is het uiteraard wel de moeite waard om rondjes felwood / desolace / aszhara te lopen

[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 13-10-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-04 14:46

BitByter

Prutst dit forum

ik heb wat mooie filmpjes in BC gemaakt.....
ik ben de gelukkigge bezitter van een beta key ;)

http://www.solipsist.biz/bc

enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
BitByter schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:25:

enjoy
heb het vannochtend vroeg nog 5 minuten kunnen proberen en was gelijk tot de conclusie gekomen dat ik nooit een male blood elf ga maken :/

Zit jij ook op "de PvP realm", zo ja, wat is je naam hier?

Het valt me trouwens op dat ze bij alle character copies een 'y' achter de namen zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024

enjoy
jij wil graag der vanaf gehaald worden, er is toch expliciet gesteld dat dat absoluut NIET mag ?
Ik zou mijn beta zo niet riskeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Spare schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:33:
[...]

heb het vannochtend vroeg nog 5 minuten kunnen proberen en was gelijk tot de conclusie gekomen dat ik nooit een male blood elf ga maken :/

Zit jij ook op "de PvP realm", zo ja, wat is je naam hier?

Het valt me trouwens op dat ze bij alle character copies een 'y' achter de namen zetten :?
ik heb de alpha gespeeld voor 2 weken nu
ik zit op de server tempest keep
nick = solipsizt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

gabiballetje schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:35:
[...]

jij wil graag der vanaf gehaald worden, er is toch expliciet gesteld dat dat absoluut NIET mag ?
Ik zou mijn beta zo niet riskeren.
lern2read

de NDA is sinds gisteren nonactief
ik kan sharen wat ik wil
From what I've been told the NDA has been lifted and any experiences during alpha, screenshots, etc. that you want to discuss, share, or post are no longer restricted. Please be aware however that similar to the live game any unreleased content (not available to players through acceptable use of the beta client) will always be restricted and may incur punishment up to your removal from the beta.
--------------------------------------------------------------------------------
................(___)..........
.................|Oo|...........
.......... /```` OO)........
........./ |____-- .......moo
.......*...L......L.............

[ Voor 50% gewijzigd door BitByter op 13-10-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Kaap schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:50:
[...]
Volgens mij moeten hun wel een geldige reden geven waarom ik afgesloten wordt. Je betaald hun tenslotte toch voor hun service.

Maar goed, Blizzard is wat dat betreft een vrij arrogant bedrijf die alleen aan geld denken. Zoals ik wel vaker zeg, sta er niet van te kijken als ze betaald krijgen om goldsellers met rust te laten.
Je betaalt voor een service die zij ten alle tijde gewoon af kunnen sluiten. Je kunt geen rechten ontlenen aan het feit dat je betaalt voor toegang tot hun servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:58
Anoniem: 97943 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:46:
[...]

Je betaalt voor een service die zij ten alle tijde gewoon af kunnen sluiten. Je kunt geen rechten ontlenen aan het feit dat je betaalt voor toegang tot hun servers.
|:( |:( |:( en als je telefoonprovider je zomaar afsluit als je netjes betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:58:
[...]

|:( |:( |:( en als je telefoonprovider je zomaar afsluit als je netjes betaald?
Dat is niet echt een goeie vergelijking. Bij WoW ga je voor je het speelt akkoord met de gebruikersvoorwaarden, waar ook instaat dat je geen ingame materiaal mag verkopen voor echt geld.

Als je je dan daar niet aan houdt, is het je eigen probleem :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:46
Spare schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:07:
[...]

Dat is niet echt een goeie vergelijking. Bij WoW ga je voor je het speelt akkoord met de gebruikersvoorwaarden, waar ook instaat dat je geen ingame materiaal mag verkopen voor echt geld.

Daar gaat het niet om, Blizzard kan namelijk helemaal niet achterhalen of jij gold verkoopt. Het enige wat hun zien is dat jij zoveel gold per ingame mail verstuurd. De daadwerkelijke verkoop en geldtransactie vindt toch niet plaats in het spel zelf? Hoe kun je dan zeggen van die verkoopt gold?

Als ik besluit 3 weken aan 1 stuk mails naar guildies te sturen met zoveel gold erin, zij sturen het terug, en ik weer terug etc etc. Ben ik dan een goldverkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
[...]

Niet geheel waar, in Nederland zijn dit soort overeenkomsten (eenzijdige) niet rechtsgeldig. Je moet namelijk accoord gaan om te spelen, je kan ook niet iets laten veranderen en hebt geen keuze.

Dit soort "doorklik" eula's zijn niet rechtsgeldig, en ik denk zelfs dat je voor een rechter kan afdwingen dat je je account terug krijgt. Al weet ik niet hoeveel waarde een rechter hecht aan een uala.

gisteren een avond gewhiped op razuvious ik weet neit waarom 2 weken neer gekregen(ik kwam pas later, moest sporten). Een keer een Mc break met de pull, maar twee doden en reset :).

Later op 30% drie MC's die breaken achter elkaar. Ik was op raz aan het slaan omdat ik thunderfury heb(dus 20% less attack speed). Maar als MC breakt en rogues te laat zijn dan moet ik taunten :s. eerste paar keer nog wel eens dodge dodge gedaan :P en overleeft. Daarna had it ik het gevonden. invurnability pot nemen en dan taunt :). dan kan zo'n hatefull trike niet zo veel doen :). En als warrior is die wel te overleven als je flask gebruikt en shield wall.(dus 1x in de 30 min).

[ Voor 30% gewijzigd door Kevinp op 13-10-2006 14:32 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
[...]

Dwaling ter goeder trouw of ter kwader trouw..

simpele vergelijking toch, bewust regels overtreden is afgesloten worden zonder retour van je ingelegde gelden. Zou je het nu niet weten dat je een bepaalde regel overtreed (b.v. een verkeerde naam etc.) dan krijg je de mogelijkheid om het te veranderen.. tadaa, vergelijking klaar.uit niet zeiken, goldbuyers = suck

en pots MOETEN gebruiken om te kunnen raiden en daarvoor gold te MOETEN kopen = geen goede tijdsindeling.

Zelfde als beurshandelaren die MOETEN coke gebruiken omdat ze 12h per dag MOETEN handelen met supertempo en werkdruk.

Keuzes, minder raiden, meer farmen of spelletje niet op zulk niveau spelen, klaar.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dirk IJntema schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:32:
bewust regels overtreden is afgesloten worden zonder retour van je ingelegde gelden.
En hoe weet je dan dat iemand de regels overtreed? Met bots is het simpel, je kunt detecteren of er 3rd party software draait. Maar hoe doe je dat met goldsellers en eventueel goldbuyers? Je ziet alleen een mailtje met gold voorbij komen. Een mailtje van jantje die 500G van klaasje heeft geleend is dus hetzelfde. Je moet dus wel kunnen bewijzen dat iemand gold verkoopt of koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Dirk IJntema schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:32:
[...]

Dwaling ter goeder trouw of ter kwader trouw..

simpele vergelijking toch, bewust regels overtreden is afgesloten worden zonder retour van je ingelegde gelden. Zou je het nu niet weten dat je een bepaalde regel overtreed (b.v. een verkeerde naam etc.) dan krijg je de mogelijkheid om het te veranderen.. tadaa, vergelijking klaar.uit niet zeiken, goldbuyers = suck

en pots MOETEN gebruiken om te kunnen raiden en daarvoor gold te MOETEN kopen = geen goede tijdsindeling.

Zelfde als beurshandelaren die MOETEN coke gebruiken omdat ze 12h per dag MOETEN handelen met supertempo en werkdruk.

Keuzes, minder raiden, meer farmen of spelletje niet op zulk niveau spelen, klaar.
Applaus. Een goldbuyer heeft wat mij betreft geen enkel excuus. Ga je 1 avondje minder mee, en doe je even wat voorbereidingen. Simpel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
kan iemand nu nog op de account creation site van www.wow-europe.com? ik heb de grootst mogelijke moeite om erop te komen :?

http://www.wow-europe.com/en/account/

oja, mijn vriendin heeft nu net dat spel gekocht, zit naast me en zij heeft 5 cd's in dr box zitten terwijl ik er 4 heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:44:
[...]
En hoe weet je dan dat iemand de regels overtreed? Met bots is het simpel, je kunt detecteren of er 3rd party software draait. Maar hoe doe je dat met goldsellers en eventueel goldbuyers? Je ziet alleen een mailtje met gold voorbij komen. Een mailtje van jantje die 500G van klaasje heeft geleend is dus hetzelfde. Je moet dus wel kunnen bewijzen dat iemand gold verkoopt of koopt.
Hoeveel "bewijs" denk je dat Blizzard heeft tegen gold sellers? Geen enkel. Ze kunnen alleen zien dat ingame hoeveelheden goud heen en weer worden geschoven. Z

Maar Blizzard hoeft 100% niet te bewijzen dat iemand goud verkoopt. Er is geen rechtbank waarvoor bewezen moet worden dat het echt zo is dat een persoon goud verkoops.

Als jouw account verdacht is, dan kan het gewoon worden afgesloten. Hopelijk heeft Blizzard goede interne regels voor dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-05 09:16

Nitai

Live the life you love.

Thrilled schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:50:
kan iemand nu nog op de account creation site van www.wow-europe.com? ik heb de grootst mogelijke moeite om erop te komen :?

oja, mijn vriendin heeft nu net dat spel gekocht, zit naast me en zij heeft 5 cd's in dr box zitten terwijl ik er 4 heb :?
Probeer het anders even met Internet Explorer ipv Firefox, op een of andere manier gaat dat niet altijd even lekker samen. Ik had trouwens ook 4 cd's ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amrit
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
RobertJ schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 21:46:
Ik, als niet-WoW-speler wil graag de mensen hier attenderen op de Southpark aflevering die over een paar uurtjes gaat airen in de USA. Ze gaan een hele afleveringen wijden aan WoW. Mijn vermoeden is dat het in typische SouthPark stijl zal gaan dus soms wat ongenuanceerd maar wellicht ook voor de liefhebbers van het spel de moeite waard.

[...]

Website Soutpark Studios
Preview 1 (Quicktime)
Preview 2 (Divx) _/-\o_
hier de volledige aflevering: http://www.youtube.com/watch?v=F-TqCR6Rwhk
(voor het geval ie nog niet gelinkt was)
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Perox schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:44:[...]
Applaus. Een goldbuyer heeft wat mij betreft geen enkel excuus. Ga je 1 avondje minder mee, en doe je even wat voorbereidingen. Simpel toch?
Zonder mensen die goud kopen;

zouden er geen farm bots zijn.
zouden er lang niet zo veel accounts worden gehackt en gestripped.
zouden de prijzen voor bepaalde items niet idioot hoog zijn.

Zonder kopers geen verkopers. Van mij mogen ze ze allemaal bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Nitai schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:54:
[...]

Probeer het anders even met Internet Explorer ipv Firefox, op een of andere manier gaat dat niet altijd even lekker samen. Ik had trouwens ook 4 cd's ;)
hoe weet je dat ik firefox gebruik? :P en IE pakt ie ook niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
De farmers zijn zo aan te wijzen, als een speler dat kan, kan Blizzard het ook. Zij kunnen hunzelf de mogelijkheid geven om te monitoren waar deze farmers hun gold heensturen, wat in de meeste gevallen de goldseller zal zijn als ze het niet direct vanaf hun eigen char verkopen.

Mijn omschrijving van een farmer (dan ben ik toevallig een rogue): Guildless Level 60 hunters die dag en nacht dezelfde plek farmen in plaatsen als Winterspring (moonkins), Felwood (Demons, Elementals), Burning Steppes (Elite Dragonkins), Azshara (Naga) soms even in orgrimmar zijn om een rogue te gebruiken om lockboxes te openen (ik kreeg laatst 80 major healing pots omdat ik altijd hun boxes open), en daarnaast ook totaal geen Engels kunnen. Ook hebben ze altijd een zelfde soort manier waarop ze rondbewegen.

Toch kan je inderdaad niet 100% zeker zijn dat ze het voor echt geld verkopen, ze hebben het bewijs niet, maar toch weet je dat ze het wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Zomg Druid Tree-form:

Afbeeldingslocatie: http://i16.photobucket.com/albums/b41/Damahr/treeform2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124077

Kaap schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:44:
[...]
Misschien komen die ingame whispers en mailtjes wel van Blizzard af..? Die waarbij je een advertentie krijgt om goud te kopen op de genoteerde sites? Ik denk dat Blizz weet wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
iedereen kan dus wel op www.wow-europe.com ? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Thrilled schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:50:

5cds is bij nieuwere versies daar zit al een gedeelte van de updates bij.

BTW gold lenen aan een guildie of diverse mensen gold verkopen zit echt wel verschil tussen bij je mail verzending.
Als jij allemaal verschillende mensen in verschillende guilds behoorlijke hoeveelheden geld stuurt is dat anders als een guildie een keer een lening geven.
Er zijn maar weinig mensen die meerdere 100g's per dag lenen aan jan en alleman.

[ Voor 27% gewijzigd door MantaMania op 13-10-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Nope, dead as a doornail.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
Gewoon een uurtje wachten en dan weer proberen, de account management pagina's werken altijd tegen als je ze nodig hebt..

Bij mij werkten ze niet:
1. toen ik mn account ging maken
2. toen ik nog timecards gebruikte en ik geen gametime meer overhad

:P

Edit: wow-europe.com is nogal dood nu ja |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Spare op 13-10-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 124077 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:02:
[...]

Misschien komen die ingame whispers en mailtjes wel van Blizzard af..? Die waarbij je een advertentie krijgt om goud te kopen op de genoteerde sites? Ik denk dat Blizz weet wat ze doen.
Blizzard heeft het veelste druk met geld tellen en bedenken hoe ze nu weer spelers kunnen annoyen met nieuwe changes.

Besides, de inkomsten van die botaccounts is ze toch mooi meegenomen, wie weet worden zij ook wel maandelijks beloont door IGE.com :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:45

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb nu de demo iets van 4 uur ofzo gespeeld.

"Mwah" is mijn eerste indruk.

Het ziet er allemaal wel redelijk uit enzo, en je hebt flink veel vrijheid.

Alleen het vechten valt me echt tegen. Monsters respawnen constant, monsters zijn ontzettend sterk (ik moet monsters 1 voor 1 aanpakken, en tussendoor wachten tot m'n health weer vol is, waardoor monsters weer respawnen).

Vooral dat respawnen is ontzettend irritant, en zorgt er voor dat je amper alleen kan spelen, en je wel MOET gaan spelen met een party...

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
Angeloonie schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:33:

Alleen het vechten valt me echt tegen. Monsters respawnen constant, monsters zijn ontzettend sterk (ik moet monsters 1 voor 1 aanpakken, en tussendoor wachten tot m'n health weer vol is, waardoor monsters weer respawnen).

Vooral dat respawnen is ontzettend irritant, en zorgt er voor dat je amper alleen kan spelen, en je wel MOET gaan spelen met een party...
De eerste 9 levels vind ik zelf altijd het minst leuk. Als je jezelf niet kan "healen", zijn daar ook oplossingen voor. Je kan namelijk First Aid leren, hiermee maak je dan bandages (in het begin van Linen Cloth) die je tussen gevechten kan gebruiken, hierdoor gaat je health weer heel snel omhoog. Tussen de gevechten in kan je ook Food eten, je health gaat minder snel omhoog maar het is makkelijk te krijgen, Mages kunnen het eventueel gratis voor je maken :P

(Als je wilt weten waar je First Aid kan leren, praat met een Guard in een stad, klik op Proffessions, en dan op First Aid, dan zie je daarna een markering op je map (druk op M) waar de First Aid Trainer is)

[ Voor 8% gewijzigd door Spare op 13-10-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:25

On_E

Housemusic

Monsters respawnen constant in begin-areas, omdat er nogal veel mensen zijn die (opnieuw) beginnen, en er dan geen enkele mob zou zijn om te killen.

Je kunt van lvl 1 tot lvl 60 in je eentje spelen als je dat wil hoor.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet wel dat het spel best wel veranderd qua ervaring naarmate je een hoger level bereikt. Met name PvP begint dan een steeds grotere rol te spelen. En jah, vooral na de lvl 50 zul je toch echt aan éen party moeten gaan beginnen. Maar je leert opzich veel mensen kennen en het is nou eenmaal veel leuker als je samen speelt met mensen die je ook kent in het 'echte leven'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Tja het is dat je nog maar 4 uur speelt :P
Nee maar serieus, monters spawnen constant, je MOET party-en. Allemaal niks van waar, je kan helemaal van 1-60 in je eentje doen en dat kan met elke class. Je bent echt net begonnen en zal er zo meer ervaring in hebben zodat je ziet dat je helemaal niks moet.
En dat constante spawnen, tja je kan er gewoon van weglopen.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
waarschijnlijk is iedereeen z'n beta keys aan het invoeren dus is de server down. HOpelijk duurt het neit 3 dagen voordat ik TBC kan gaan spelen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:05

FunkyTrip

Funky vidi vici!

??? WoW is zo'n beetje het makkelijkste MMORPG dat ik ooit aangeraakt heb. Je loopt op een monstertje af, 2-3 klappen later is hij dood. Toen ik begon met WoW werd het vanaf level 4-5 wel iets moeilijker. Moest ik wel eens hard rennen :D

Maar als je eenmaal ervaren bent, dan weet je welke spells je moet casten en hoe je snelste zoveel mogelijk damage doet. Party's zijn niet nodig tenzij je instances in wil gaan.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-05 09:16

Nitai

Live the life you love.

FunkyTrip schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:59:
[...]

??? WoW is zo'n beetje het makkelijkste MMORPG dat ik ooit aangeraakt heb. Je loopt op een monstertje af, 2-3 klappen later is hij dood. Toen ik begon met WoW werd het vanaf level 4-5 wel iets moeilijker. Moest ik wel eens hard rennen :D

Maar als je eenmaal ervaren bent, dan weet je welke spells je moet casten en hoe je snelste zoveel mogelijk damage doet. Party's zijn niet nodig tenzij je instances in wil gaan.
mjah, elite quests heb je toch wel een party voor nodig, of je wacht een aantal levels voordat je het solo't.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Hee gasten, wij hebben een eigen guild, en als wij recruiten moeten we steeds dat verhaaltje opnieuw typen. Ik hoorde dat het ook met een macro kan. Hoe is die macro en waar moet ik em invullen? En kunnen alle gamemaster het dan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:08:
Hee gasten, wij hebben een eigen guild, en als wij recruiten moeten we steeds dat verhaaltje opnieuw typen. Ik hoorde dat het ook met een macro kan. Hoe is die macro en waar moet ik em invullen? En kunnen alle gamemaster het dan gebruiken?
Welk verhaaltje?
Ben je een GameMaster die niet weet hoe je macro's gebruikt? Bedoel je niet GuildMaster?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
ESC > Macro's > nieuwe aanmaken, en dan kan je eentje doen met /2 <UBERGUILD RECRUITING, BLAATVERHAAL>

sleep je het knopje naar je interface en druk daar eens op om de 5 minuten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:17:
[...]

ESC > Macro's > nieuwe aanmaken, en dan kan je eentje doen met /2 <UBERGUILD RECRUITING, BLAATVERHAAL>

sleep je het knopje naar je interface en druk daar eens op om de 5 minuten ofzo.
Je gaat recruiten in trade? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:17:
[...]

maak dat 1 x per uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Crowmeister schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:12:
[...]

Welk verhaaltje?
Ben je een GameMaster die niet weet hoe je macro's gebruikt? Bedoel je niet GuildMaster?
:D sry guildmaster :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-05 07:28
doe het in /5 guildrecruitment channel... scheeld hoop gezeur en ge-erger van je mede spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

in dit topic
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1168369
staat dus de vraag of je de orginele cd's nodig hebt voor tbc waarop spots zegt dat het niet nodig is maar dat is toch wel zo anders heb je toch geen "registratie" code? Als dit ook op de tbc cd's zit zou je dus 2 accounts kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150485

hallo mede-Wowers, zijn hier misshcien mensen die Pvp movies maken met vegas 6.0? ik ben er net mee begonnen en heb een klein beetje gemaakt, wie heeft er tips om je movie er zo mooi mogelijk uit te laten zien?

http://www.youtube.com/watch?v=c54ujulhP8E

Ik ben nog maar lvl 42 dus niet flamen graag, ik weet dat ik nog n00b skills heb maar ik vind het leuk :).

iemand nog goede tutorials site voor WoW movies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

hey... HEY... wanna join my guild?? I got this guild!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MantaMania schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:41:
in dit topic
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1168369
staat dus de vraag of je de orginele cd's nodig hebt voor tbc waarop spots zegt dat het niet nodig is maar dat is toch wel zo anders heb je toch geen "registratie" code? Als dit ook op de tbc cd's zit zou je dus 2 accounts kunnen hebben?
uhm, 't lijkt me dat die code op je tbc cd's een "upgrade"-code is voor een bestaand wow-account :P
dus dat je met die code je bestaande account kan upgraden naar een tbc-account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Crowmeister schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:24:
[...]

Je gaat recruiten in trade? :D
geen idee wat het LFguild channel is, staat bij mij uit :P en /5 is de priestchannel bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gebruik het commando /macro ingame. Kies voor 'New'. Vul een titel in en kies een icoontje. Daarna kun je onderin datgene neerzetten wat je normaal gebruikt om te recruiten. Inclusief de / commandos.

Voorbeeld:
"/6 Wow guild is recruiting. We require active members. Lvl 1- 60. We focuss on PvP and PvE."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:10:
[...]

geen idee wat het LFguild channel is, staat bij mij uit :P en /5 is de priestchannel bij mij ;)
Guild recruitement is /6. Maar alleen in steden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Viggen schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:09:
[...]

uhm, 't lijkt me dat die code op je tbc cd's een "upgrade"-code is voor een bestaand wow-account :P
dus dat je met die code je bestaande account kan upgraden naar een tbc-account :)
Om de nieuwe code in te vullen moet je inloggen. Met je bestaande account dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-05 06:40

CerandoX.nl

Vides

Damn de Wow-europe site is down, net nu ik een gamecard wil opvoeren, weet iemand mischien of er een reden is, of wanneer ie weer up komt, en/of servers ook down zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
CerandoX.nl schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:33:
Damn de Wow-europe site is down, net nu ik een gamecard wil opvoeren, weet iemand mischien of er een reden is, of wanneer ie weer up komt, en/of servers ook down zijn?
je bent niet alleen, ik en mn vriendin zitten ook te wachten tot ie weer up komt.. trouwens, waarom doe je het niet via automatische incasso? is veel makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 11:48
Zijn die keys compleet willekeurig gestuurd?

Hoopte een key te vinden in mn emailbox, maar niets bleek minder waar. :(

Anyhoo, ben nu lekker in een nieuwe guild met BWL, mooie gear voor TBC aant verzamlen! :D

[ Voor 65% gewijzigd door Hidde op 13-10-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
Hidde schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:50:

Anyhoo, ben nu lekker in een nieuwe guild met BWL, mooie gear voor TBC aant verzamlen! :D
Er zijn denk ik wel meerdere mogelijkheden geweest om een key te krijgen. Er was een week geleden een screenshot contest waarmee je 25 keys voor je guild kon winnen, met mijn guild hebben we dus 25 van die keys gewonnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 14383 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:46:
[...]

hey... HEY... wanna join my guild?? I got this guild!!
Danish!

Yeah zo gebeurde dat idd op Argent Dawn vroegah ook. Maar goed server is stokoud dus deze recruitment gebeurd al lang niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hidde schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:50:

Mmh of dat zo mooi is weet ik zo net nog niet, ik zag groene items van bc screenies die beter zijn dan huidige t2. Denk niet dat ik veel ga raiden als ik weer op 60 ben, straks toch nieuwe items als bc uit komt. Spellbooks uit aq20 kun je op lvl 62 ook trainen.

Persoonlijk denk ik dat nu nog gaan raiden tijdverspilling zal zijn (tenzij je raiden echt leuk vind, persoonlijk had ik het wel gezien na een jaar mc en xx bwl raids).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

Predje schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:08:
[...]

Kun je die zin uitleggen?
natuurlijk !.

Omdat wow = world of warcraft heeft gekozen voor 25 man instances inplaats van 40 man, gaan heel veel goede guilds stoppen met world of warcraft. Ook wel het einde van wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Anoniem: 98940 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:52:
[...]

natuurlijk !.

Omdat wow = world of warcraft heeft gekozen voor 25 man instances inplaats van 40 man, gaan heel veel goede guilds stoppen met world of warcraft. Ook wel het einde van wow.
Ik zou niet weten waarom dit negatief moet zijn, ik vind het persoonlijk een grote verbetering.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
blackraid3r schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:37:
doe het in /5 guildrecruitment channel... scheeld hoop gezeur en ge-erger van je mede spelers
ik word helemaal gek van die kutkneuzen die hun rommel verkopen in LFG of daar guildrecruitment doen... vraag je vriendelijk of ze het goeie kanaal willen zoeken, krijg je een knauw.. voortaan ignore ik die sukkels maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

[...]

natuurlijk !.

Defineer goed, hoor het wel vaker, maar ik weet nou niet echt wat ik er mee moet, en wow gaat zeker nog langer niet stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

natuurlijk !.

Raiders != compleet wow

Bovendien, wat moeten die die-hard raiders dan gaan doen met hun tijd? Tis niet alsof er tegelijkertijd een andere nieuwe mmorpg wordt gereleased. Ik denk eerder dat ze 10 man extra gaan recruiten en gewoon door gaan met 2 raidgroepen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05-2024

razoon

"Keep on keeping on"

Klopt het dat de site plat ligt? Weet iemand de reden hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 19:32
Ik denk dat Blizzard gaat stoppen met WoW.
razoon schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:11:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:37
BootVluchteling schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:01:
[...]

ik word helemaal gek van die kutkneuzen die hun rommel verkopen in LFG of daar guildrecruitment doen... vraag je vriendelijk of ze het goeie kanaal willen zoeken, krijg je een knauw.. voortaan ignore ik die sukkels maar..
Of zet gewoon al die channels uit? Doe ik steeds direct na het maken van een bank char of nieuwe alt: general, recruitement, trade, LFG, /yell allemaal lekker afvinken :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
razoon schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:11:
lees eens wat door man, je bent niet de enige die er last van heeft nee... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

natuurlijk !.

te grappig hoe een paar mensen denken dat hun bekrompen mening de algemene mening is van de wowspelers. Denk je nou werkelijk serieus dat gelijk na de uitbreiding er honderden guilds er mee stoppen? omdat ze nu maar met 25 kunnen raiden? dan onderschat je toch echt hun verslaving..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 19:32
Ik zie zelfs grote voordelen in 25 man instances boven die van 40.

Nu is het bijv. in mijn guild zo dat sommige mensen niet mee kunnen omdat we proberen de instance met beetje juiste balance te doen.
Dus ja, dan heb je misschien een paar tanks teveel in de guild.
Straks is het simpel: 2 raids naar de 25 man instances, je hebt dus 50 man die plezier hebben.
Of 3 keer 25 ipv. 2 keer 40.
Of 4 keer 25 ipv. 2 keer 40 of 3 keer 40.
En groter kijk ik niet eens, aangezien de guild met zuster guild uit totaal iets van 120 man bestaat ofzo.

Enige probleem is dan dus: met wie ga je mee?

[ Voor 4% gewijzigd door RollieBollie op 13-10-2006 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:02

Osxy

Holy crap on a cracker

eendje schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:31:
[...]

te grappig hoe een paar mensen denken dat hun bekrompen mening de algemene mening is van de wowspelers. Denk je nou werkelijk serieus dat gelijk na de uitbreiding er honderden guilds er mee stoppen? omdat ze nu maar met 25 kunnen raiden? dan onderschat je toch echt hun verslaving..
Ze gaan nu gewoon met 2 raid groepen aan de gang, simpel zat... Meeste guilds die end game instances doen hebben inmiddels wel genoeg spelers voor 2x25 man.

te laat * Osxy mompelt iets over refreshen ofzow

[ Voor 4% gewijzigd door Osxy op 13-10-2006 21:47 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
die k*lere site is nog steeds down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En bekijk het positief: De guilds die nu maar 30 man online kunnen krijgen om een nieuwe instance te kunnen proberen, hebben straks gewoon 5 man over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Iemand anders nog last van constante D/C's in-game? Toen ik vandaag inlogde moest ik eerst een (kleine) patch downloaden. Daarna was het een en al ellende bij het inloggen: eerst kwan hij niet aan bij het connecten (dus geen character select).

Toen ik daar eenmaal wel aankwam, duurde het laden gigantisch lang. Direct daarna had ik een ping van 5K en werd ik gekicked :( Nu gooit hij me dr elke keer uit zodra ik de AH gebruik (over het algemeen na het auction scherm te krijgen).

Ik vermoed dat het te maken heeft met addons, maar het was zo'n kleine patch dat het me weer stug lijkt. Bovendien leek het meer een hotfix voor de spaanstalige versie. Ik baal er in ieder geval enorm van, zo kan ik toch nooit mijn groene zooi verkopen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:59
Jee huhuran op 10% en dan krijg je een lagstoot van 15 seconde, way to go blizzard ^O^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-05 13:07
Mja ik dacht dat ie major lag nou wel voorbij was :s maar vandaag weer 13k ms -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
Kapoen schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:47:
[...]

Of zet gewoon al die channels uit? Doe ik steeds direct na het maken van een bank char of nieuwe alt: general, recruitement, trade, LFG, /yell allemaal lekker afvinken :)
ja, ik denk met je mee, maar ik wil voornamelijk levelen door instance runs.. 200% xp door instances is lekker levelen.. + leuke drops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Dacht dat de huidige 40 man instances kleiner worden, en de nieuwe instances in outland 40 man gaan worden, maar dat zie ik dus fout?

http://www.worldofwarcraft.nl oftewel wow-europe.com is up!

Damn acount management is nog down :(

[ Voor 35% gewijzigd door CerandoX.nl op 13-10-2006 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
CerandoX.nl schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:22:
Dacht dat de huidige 40 man instances kleiner worden, en de nieuwe instances in outland 40 man gaan worden, maar dat zie ik dus fout?

http://www.worldofwarcraft.nl oftewel wow-europe.com is up!

Damn acount management is nog down :(
Huidige instances blijven gelijk (BWL dus 40man). Nieuwe instances in Outland worden max 25 man, er zijn ook kleinere instances zoals 10man daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
nja de wow site is weer down hoor... lekker zootje daar... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-05 10:34
ben van plan om terug met WoW te starten.
alleen twijfel ik tss verschillende realms :x

ik speelde hiervoor op Dentarg, maar had daar niet echt een guild, en zag er niet veel nederlandstalige spelers (ik ben vlaming :P )

Maar weten jullie soms op welke (al dan niet nieuwe) realms veel nl sprekende mensen spelen?

Mvg
ps. de playerdatabase is wat verouderd? :?

edit: liefst pvp realms :>

[ Voor 4% gewijzigd door geemfriek op 14-10-2006 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Bloodscalp is een erg actieve NL community, naast een actieve maar minder aanwezige hongaarse meute. Wel op horde side trouwens...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vreemd :P Met een Night-Elf en Human vond ik er niet veel aan, nu ben ik vanmiddag een Dwarf Hunter begonnen en vind ik het ineens wel leuk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163397

Angeloonie schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 01:45:
Vreemd :P Met een Night-Elf en Human vond ik er niet veel aan, nu ben ik vanmiddag een Dwarf Hunter begonnen en vind ik het ineens wel leuk :Y)
Dwarfs FTW, vooraL priests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
mogguh mensen..

nou vanochtend tussen de ups en downs door even de account van mn vriendin kunnen aanmaken, maar wel via een fake credit card nummer... ik wil dit nu weer aanpassen naar automatische incasso maar de site is weer down :( in hoeverre kan dit kwaad dat ze nu op dat creditcard nummer speelt? Ik blijf continue refreshen om hem zo z.s.m om te zetten.. ik weet ook niet of ze nu op dr gratis maand speelt of op de creditcard.. wat een gekut zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Afbeeldingslocatie: http://i60.photobucket.com/albums/h38/Shandalrae/7.jpg

@thrilled, gisteren was de site compleet offline, account management doet het waarschijnlijk wel in de middag weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ok. Ik ben nu iets van lvl 8. En ik heb geld te kort :P Alle items kosten tig zilver, en ik heb telkens maar iets van 4 of 5 zilver :/ Ook kan ik geen mail/plate kopen. Komt dat omdat Hunters dat niet kunnen dragen, of moet ik eerst nog een skill leren oid?

En wat is een beetje slim om als profession te kiezen? Skinning zou me wel handig lijken, omdat ik telkens beertjes en konijntjes O+ kill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

hunters kunnen dat idd niet dragen, ik zou je naar de site verwijzen maar die is weer eens dood......bovendien zou ik ff nog geen armor kopen, het armor wat je vind is voorlopig goed genoeg.

Die konijntjes killen leverd trouwens echt niks op :9

[ Voor 13% gewijzigd door CerandoX.nl op 14-10-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Een hunter kan op lvl 40 pas de skill trainen om Mail te dragen, plate is niet mogelijk...

Ik heb op mijn hunter skinnen + herbalism gedaan, had eigenlijk nooit tekort aan geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 03-04 16:15
Angeloonie schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 01:45:
Ik heb precies hetzelfde mijn Human van begin 2005 was een lock, mijn Alt was een Night-Elf Warrior.
Toen heb begin 2006 een Tauren Shaman gehad, maar daar was ik in een maand op uitgekeken.

Ik had nog een trial account liggen, ooit van PC Zone gekregen, en daarmee ook een Dwarf Hunter gemaakt op een nieuwe PvE server genaamd "Alonsus". Omdat deze server pas vorige week vrijdag is begonnen zijn er nog geen level 60's en is het rustig bij de AH. :)

Desondanks is het de laatste vier dagen behoorlijk laggy (latency rood) terwijl ik een 8/1 Mbit verbinding heb, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik heb zelfs weer World of Warcraft bij Play.com gekocht, toch bijna even duur als een maand WoW kopen tegenwoordig € 14,99 incl. verzendkosten. Daarmee kan ik mijn nieuwe trial omzetten in een normaal account en kan ik ook verder levellen dan 20 van het trial account. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-03 08:32
Angeloonie schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:11:
Ok. Ik ben nu iets van lvl 8. En ik heb geld te kort :P Alle items kosten tig zilver, en ik heb telkens maar iets van 4 of 5 zilver :/ Ook kan ik geen mail/plate kopen. Komt dat omdat Hunters dat niet kunnen dragen, of moet ik eerst nog een skill leren oid?

En wat is een beetje slim om als profession te kiezen? Skinning zou me wel handig lijken, omdat ik telkens beertjes en konijntjes O+ kill :P
gz met je lvl 8 8)7 maar je hebt nu nog geen geld nodig. Je kan beetje je geld sparen om bij je trainer spell enzo te leren. Alles wat je vind aan items in goed genoeg. Als Hunter gebruik je leather tot lvl 40 en dan kan je bij je trainer de skill leren zo dat je ook mail items aan kan doen(Plate is alleen voor paladins en Warriors).

Skinning en leather working is idd wel makkelijk je kan bijna alles skinnen wat je killt dus je hoeft ook geen items tegaan framen.
oja vergeet niet je Hunter qeust te doen op lvl 10 zo dat je en Pet krijgt. (een dier dat je hebt killen van mosteren ect.)

GL in de wondere wereld van World of Wacraft. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:10
Anoniem: 86561 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:05:
[afbeelding]

@thrilled, gisteren was de site compleet offline, account management doet het waarschijnlijk wel in de middag weer
w00t! erge feral staff :o
Hoop mn dr00d lvl 60 te krijgen voor BC uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Laatst online: 09-05 21:33

Graveheart

Say what?

Ik wil graag een nieuw char gaan beginnen op 1 van de nieuwere servers.
Maar, omdat de site atm down is, heb ik geen idee welke dat is.

1 van jullie misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Angeloonie, zolang je de quests doet etc. krijg je genoeg redelijke equip voor je level. Je hoeft vrijwel niets van de vendor te kopen. Zorg wel dat je snel een extra bag vindt, alleen je backpack is erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186451

enjoy
Hoe heb je die key gekregen eigenlijk? Heb ik iets gemist waar je je kon inschrijven of ben je random gekozen of hoe is de selectie gegaan?

Ik wil spelennnnn :D
Naja ik zal voorlopig maar ff moeten wachten.

edit//
gevonden :)

FYI, all: We wanted to share this information about the closed beta test with you, in case anyone was worried about which play styles would be represented in the test.

The players we plan to invite to the closed beta test have a rather broad demographic, including PTR contest winners, BlizzCon attendees, some raiding groups, and other guilds and individuals as well. Since the expansion will contain a lot of content for a variety of play styles, we're definitely going to be accounting for that as we test the content.

Also, keep in mind that there is going to be more than one phase of the closed beta test. People who aren't in at the beginning of the test could be invited in a subsequent phase.

By the way, please don’t contact Blizzard to request an invite into the closed beta test. The invitees have been predetermined as discussed above and will be contacted in due time. Also, for those who do receive invites, we will not be asking you for your password or account information, so don’t be fooled by any scams.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 186451 op 14-10-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakulukia
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-02 16:21
Hej jongens,

ik heb de trail gedownload omdat ik het spel wil proberen.

Ik heb een key (voor 10 dagen) van fileplanet gekregen.
Spel geinstalleerd, maar nu moet ik een account maken....

Hoe moet dat? Op WOW site, kan ik een account create maar dan moet ik ook bankgegevens enzo geven, dat is toch niet nodig voor een Trail versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Aikeleer schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:02:
Angeloonie, zolang je de quests doet etc. krijg je genoeg redelijke equip voor je level. Je hoeft vrijwel niets van de vendor te kopen. Zorg wel dat je snel een extra bag vindt, alleen je backpack is erg frustrerend.
Idd, vond gisteren een mooie bag :)

Heb nu skinning en leatherworking geleerd _O_ Handig man, die leather zooi levert ook nog best veel op :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!