Het Grote World of Warcraft topic - Deel 89 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.224 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

RaseriaN schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:59:
[...]

Geen keylogger draaien, systeem is helemaal brandschoon en heb ook totaal geen mods die onveilige dingen doen.

Er is geen aanleiding hiervoor en dat maakt het het allerzuurste :(
M'n broertje had het ook dat hij ineens gebanned was. Bij hem lag het aan het feit, dat Blizzard niet kon incasseren van zijn bankrekening. Maar daar kwam hij ook pas een week later achter nadat hij gebeld/gemaild e.d. had. Hij dacht dat hij geband was voor programma's ofzo, terwijl zijn systeem ook helemaal schoon was. Dus, het kan heel goed dat het een betalingskwestie is RaseriaN. M'n broertje kan weer spelen, alleen mag hij geen gebruik meer maken van de automatische incasso.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
de tier 2 set bonus > all.

die tank trinket van BWL > all

AQ shield > BWL maar niet zo veel.

Cloak of the Golden Hive > Elementium cloack
Ring of Emperor Vek'lor > all
Angelista's Touch > all(misschien is die nef ring beter)
Mark of C'Thun (10.94%) > nef trinket.

dus dan heb je zo'n 5 items die voorlopig niet alle warriors hebben. Die vem ring kan komen, en C'thun mag eigenlijk samen met huhuran en de twins niet zo veel problemen opleveren, maar dan moeten we een tijdje AQ40 in

hopelijk gaan we zaterdag middag of zondag ff alle quest wings doen voor die Naxx gear dat moet nl ook gebeuren en die patchwork wing is best lastig.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Nitai schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:48:
M'n broertje had het ook dat hij ineens gebanned was. Bij hem lag het aan het feit, dat Blizzard niet kon incasseren van zijn bankrekening. Maar daar kwam hij ook pas een week later achter nadat hij gebeld/gemaild e.d. had. Hij dacht dat hij geband was voor programma's ofzo, terwijl zijn systeem ook helemaal schoon was. Dus, het kan heel goed dat het een betalingskwestie is RaseriaN. M'n broertje kan weer spelen, alleen mag hij geen gebruik meer maken van de automatische incasso.
Dat had gekunnen, mits ik via bank zou betalen en niet 1 week geleden een verse gamecard in heb gevoerd ;)

Toch bedankt voor de tip! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:30:
[...]

Vergeet de onwijze tering lag bij de oude Vael niet
de nieuwe veal heeft anders die vervelende nieuwe ability "random disconnects" in ieder geval op turalyon daar is bwl echt het ergst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:24
Emergency maintenance:
We will be performing an emergency maintenance today at 14:00 CEST, which should take approximately an hour.

We apologise for the inconvenience and we will keep you updated as information becomes available.

The affected realms are:
English:
Ahn'Qiraj
Bronzebeard
Chromaggus
Dentarg
Drak'thul
Emeriss
Executus
Hakkar
Khadgar
Kul Tiras
Mazrigos
Moonglade
Scarshield Legion
Steamwheedle Cartel
Talnivarr
The Maelstrom
Trollbane
Xavius

German realms:
Anetheron
Arthas
Azshara
Blackmoore
Blackrock
Die Arguswacht
Die ewige Wacht
Die Todeskrallen
Durotan
Gilneas
Kargath
Khaz'goroth
Lothar
Malygos
Nazjatar
Nefarian
Rexxar
Thrall
Tichondrius
Ysera
Bron: http://forums.wow-europe....ml?topicId=49755595&sid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Alliance heb je daar voordeel met Pallies...

"Blessing of Connection"
Reduces your latency by 400 and keeps your character on the server where you normally would be disconnected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
RaseriaN schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:59:
[...]

Geen keylogger draaien, systeem is helemaal brandschoon en heb ook totaal geen mods die onveilige dingen doen.

Er is geen aanleiding hiervoor en dat maakt het het allerzuurste :(
Een guildmember bij ons is ook gebanned, maar dat was om het volgende.
Hij had een testprogramma gedownload van blizzard (trial Burning Crusade), gebruikte deze software op een non-bliazzard server, en werdt na 3 maanden getraced te zijn gebanned.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
Waarschijnlijk om die planet.nl lag aan te passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ImdaMned schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:27:
[...]

Ik hoop het echt, wil mee naar MC.

/w Trollimmie GIEV WATER PLX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:56

Seraphin

Meep?

ImdaMned schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:27:
[...]

Dat was gisteren idd om te huilen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
skullcrusher is eindelijk goed. het was echt slecht, veel guidls gemigrate(te veel). Maar nu begint de populatie ook weer wat aan te trekken. Alleen jammer genoeg is het voor end game guilds(bwl +) erg lastig om aan nieuwe members te komen, daardoor meoten we iig nog voorlopig MC clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
Gisteravond even een gnome warrior gerolled op xavius om toch de alliance side eens te voelen, meer mensen van hier die daar alliance zitten? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Dosed op 06-10-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gennis schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 08:14:
[...]

Hier kan je, zoals eerder gezegd, een unitframes addon voor gebruiken (Perl / Discord / nurfed/ etc).
Maar je kan ook gewoon met MoveAnything of Discord Frame Modifier jouw huidige frames verplaatsen :)
Ik zal het is even bekijken :)

Dit is wat ik bedoel, maar als ik het ene scherm close druk, blijft er zo'n klein schermpje staan en blijft er zo'n grijs vlak op de achtergrond bij de dingen die ik verplaatst heb... Hoe krijg dat nou weg :?

EDIT: Ok, ik snap nu hoe het werkt, precies wat ik zocht. Maar als ik uitlog en weer inlog is alles gereset :S Dit lijkt me niet echt de bedoeling, doe ik wat fout?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:15

Qck

Bazinga

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:39:
[...]

Dit is wat ik bedoel, maar als ik het ene scherm close druk, blijft er zo'n klein schermpje staan en blijft er zo'n grijs vlak op de achtergrond bij de dingen die ik verplaatst heb... Hoe krijg dat nou weg :?

EDIT: Ok, ik snap nu hoe het werkt, precies wat ik zocht. Maar als ik uitlog en weer inlog is alles gereset :S Dit lijkt me niet echt de bedoeling, doe ik wat fout?
Welke gebruik je? Discord of MoveAnything?

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:39:
[...]

Waarschijnlijk moet je nog even ergens in de opties bij "Misc." (in geval van Discord) een naam invullen en dan "Save settings" doen. Voor die knop staat wel het invulveld die je daarvoor moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cleetje schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:20:
[...]

Waarschijnlijk moet je nog even ergens in de opties bij "Misc." (in geval van Discord) een naam invullen en dan "Save settings" doen. Voor die knop staat wel het invulveld die je daarvoor moet gebruiken.
Sorry maar dat begrijp ik niet helemaal. Moet ik kijken bij MoveAnything, in de opties? Ik kan daar nix vinden met iets van save all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
Ben echt blij dat ik op de nieuwste realm heb gererolled. Nog nooit last gehad van emergency maintenance of hardware maintenance.

Hopelijk vanaovnd wel genoeg mensen voor BWL. Hopelijk kunnen we dan Vael wat meer gaan proberen dan de 3 wipes die we pas hebben gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
blackraid3r schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:29:
[...]

Ben echt blij dat ik op de nieuwste realm heb gererolled. Nog nooit last gehad van emergency maintenance of hardware maintenance.

Hopelijk vanaovnd wel genoeg mensen voor BWL. Hopelijk kunnen we dan Vael wat meer gaan proberen dan de 3 wipes die we pas hebben gehad
toen ik op Xavius rollde was dat ook de nieuwste realm, dus dat is onzin wat je zegt :)

vraag me trouwens af waar het voor is, Xavius is namelijk perfect voor mij, nooit lagg, nergens last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

damn ik ben nu rank + 89% had toch echt wel op rank8 gehoopt :(

toen ik rank 7 werd was ik dat geworden met 0% :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fankriss shoulders + twin emps belt > t2 shit bonus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:42:
QQ40 is vooral voor DPS upgrades.
Alle classes behalve hunters krijgen daar aardige dps upgrades die zeker het verschil maken in Naxxramas, hunters kunnen beter in BWL blijven want alles wat daar dropt is uber crap ( afgezien van cloak van cthun en ring of the godslayer ).
Wij zijn net begonnen in BWL, maar farmen ook de 1e boss van AQ40, na (bijna) elke Onyxia raid.

Trouwens, hoe combineren ander gildes hier tante Ony met andere raids/dingen? We zijn van plan om een raidsplit te doen en 2x ZG enchant runs te doen (dus Jin'do en Bloodlord). Natuurlijk alleen als Skeram al dood is, want die heeft veel fijnere loot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:01:
[...]

Fankriss shoulders + twin emps belt > t2 shit bonus ;)
dan mag je nog een derde uitzoeken want dan kan je gelijk iets meer vervangen:P

ik hoop voor mijn tier 3 boots snel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kevinp op 06-10-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Perox schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:02:
[...]

Wij zijn net begonnen in BWL, maar farmen ook de 1e boss van AQ40, na (bijna) elke Onyxia raid.

Trouwens, hoe combineren ander gildes hier tante Ony met andere raids/dingen? We zijn van plan om een raidsplit te doen en 2x ZG enchant runs te doen (dus Jin'do en Bloodlord). Natuurlijk alleen als Skeram al dood is, want die heeft veel fijnere loot :)
Onyxia gewoon voor of na een raid. Of wanneer we niks te doen hebben of BWL is weer eens laggy en niet te spelen. Meestal doen we dan Onyxia en Skeram.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:53
ik heb nu:
Staff of the Qiraji Prophets
Staff of Dominance

Aangezien in SoD het eerst had, heb ik daar een +30 dmg enchant op gegooid. Ben zelf een warlock dus die intellect nerf van SD naar SQP maakt opzich niet heel veel uit, en ik krijg er zelfs nog wat stam bij. Maar toch zit ik met een dilemma. Weegt +16dmg en -50 target resistance op tegen +1 crit en +11 intellect? aangezien negatieve resistances niet meer bestaan... (afgezien van bepaalde BWL mobs dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 18:19
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:27:
[...]

Sorry maar dat begrijp ik niet helemaal. Moet ik kijken bij MoveAnything, in de opties? Ik kan daar nix vinden met iets van save all.
als je discord frame modifier (of iets anders van discord gebruikt) kan je het beste op www.discordmods.com kijken, staat of alles al netjes in een FAQ, of gewoon de search gebruiken aangezien er altijd wel iemand is die hetzelfde probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:08:
ik heb nu:
Staff of Dominance

Aangezien in SoD het eerst had, heb ik daar een +30 dmg enchant op gegooid. Ben zelf een warlock dus die intellect nerf van SD naar SQP maakt opzich niet heel veel uit, en ik krijg er zelfs nog wat stam bij. Maar toch zit ik met een dilemma. Weegt +16dmg en -50 target resistance op tegen +1 crit en +11 intellect? aangezien negatieve resistances niet meer bestaan... (afgezien van bepaalde BWL mobs dan)
Staff of the Qiraji Prophets is stukken beter, -target resistance is gewoon dat je minder resists/partial resists krijgt, ik zou hier gewoon ook een spelldamage enchant opgooien en je bent klaar :) int zou ik gewoon niet rekenen als warlock, vooral nu met de "nieuwe" lifetap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Met een CoE/CoS heb je toch al genoeg spell penetration om die -50 resist overbodig te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Perox schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:02:
[...]

wij skippen onyxia meestal tenzij we een slechte setup hebben ofzo. Of als de raid niet geconcentreerd is, dan stoppen we eerder en gaanwe ff ony doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:27:
[...]

Ik had het over de mod Discord Unit Frames (commando /duf). Daarmee kon je namelijk ook zo'n beetje alles aanpassen en verslepen, inclusief portraits en de plaats waar je combopoints staan etc. Bij die mod heb je dus een optie om de settings op te slaan onder een bepaalde naam. Volgens mij onthoud hij de settings ook wel zonder het opslaan, maar proberen kan geen kwaad natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:09:
[...]

als je discord frame modifier (of iets anders van discord gebruikt) kan je het beste op www.discordmods.com kijken, staat of alles al netjes in een FAQ, of gewoon de search gebruiken aangezien er altijd wel iemand is die hetzelfde probleem heeft.
Aha ik begrjip het, maar ik gebruik MoveAnything en dat is een standalone. Volgens mij heeft dat niks met Discord te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

cls schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:08:
ik heb nu:
Staff of Dominance

Beiden geen Lock spul naar mijn mening.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:32:
[...]

Beiden geen Lock spul naar mijn mening.
Niet?
Welke stats moeten locks dan hebben?
alleen maar +str?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik als priest heb de healingsstaff van AQ40. (+150 healing and 15man/5s)
Voor deze staff had ik een itemdrop nodig en 3 elementium ore.
Nu zou ik ook heel graag de damage-staff willen hebben.

Kan je beide items krijgen of is het gelimiteerd tot 1 ??
Zonde om 70% van mijn dkp eraan te spenderen en het daarna niet kunnen gebruiken

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:23:
Als Alliance heb je daar voordeel met Pallies...

"Blessing of Connection"
Reduces your latency by 400 and keeps your character on the server where you normally would be disconnected.
Die is dan toch niet op jezelf te casten zeker? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Tranzity schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:35:
[...]

Niet?
Welke stats moeten locks dan hebben?
alleen maar +str?
Ik bedoelde eigenlijk dat er voor Locks beter spul te krijgen is.

En ikzelf zweer bij 1H + Offhand.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:38:
Ik als priest heb de healingsstaff van AQ40. (+150 healing and 15man/5s)
Voor deze staff had ik een itemdrop nodig en 3 elementium ore.
Nu zou ik ook heel graag de damage-staff willen hebben.

Kan je beide items krijgen of is het gelimiteerd tot 1 ??
Zonde om 70% van mijn dkp eraan te spenderen en het daarna niet kunnen gebruiken
Als jij nog een Regalia weet te krijgen dan kun je de +dmg staff ook nemen, en als je wilt de druid mace ook nog, oftewel je kunt de quest zoveel doen als je wilt, eentje met +spirit en de andere met +healing. Echter vind ik het onzin dat een priest de spelldamage staff neemt terwijl een Priest de healing staff, of een mage/lock de spelldamage staff nog nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ik zit in een guild op TVC, " Bloodline " meestal zijn er wel een stukf of 25 lvl 60's online,
wij zijn nu in ZG tot en met Jindo, (die hebben we volgens mij nog net niet down gehad)
AQ20 eerste boss, en ik denk dat rejaxxx ook wel mogenlijk is, maar hebben we nog geen serieuse attempt op gedaan
zou je met 25 man onyxia al kunnen pwnen? of moeten we toch eerst MC doen voordat onyxia haalbaar is.
tijd geleden aardig wat tijd besteed aan de onyxia chain, vandaar dat ik haar toch wel eens wil zien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:06:
Ik zit in een guild op TVC, " Bloodline " meestal zijn er wel een stukf of 25 lvl 60's online,
wij zijn nu in ZG tot en met Jindo, (die hebben we volgens mij nog net niet down gehad)
AQ20 eerste boss, en ik denk dat rejaxxx ook wel mogenlijk is, maar hebben we nog geen serieuse attempt op gedaan
zou je met 25 man onyxia al kunnen pwnen? of moeten we toch eerst MC doen voordat onyxia haalbaar is.
tijd geleden aardig wat tijd besteed aan de onyxia chain, vandaar dat ik haar toch wel eens wil zien.
licht aan de focus van mensen en aan de gear van je MT en Main healer :)..... maar het zou best goed mogelijk zijn het proberen waard, iig 30 mensen is makkelijker dan 40 mensen ivm deep breath :D..............

BTW iemand hiero van Chromaggus Server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Gohan-san schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:06:
aq is best leuk en als je zg zo goed als helemaal farmed moet je zeker ook wat meer focussen op aq20 daar is nog leuke loot te halen dan.
En onyxia word denk ik wel pittig als iedereen in blue / zg gear loopt je zou ook eens kunnen kijken naar de eerste mc bosses met 25 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
On_E schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:48:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk dat er voor Locks beter spul te krijgen is.

En ikzelf zweer bij 1H + Offhand.
Dat was alleen de vraag niet, welke zou je in mijn situatie gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:17:
[...]
Dat was alleen de vraag niet, welke zou je in mijn situatie gebruiken ;)
Dat hangt van je overige critpercentage af. Hoeveel % heb je van gear ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:29:
[...]

Dat hangt van je overige critpercentage af. Hoeveel % heb je van gear ?
+6% op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
mijn guild 3 outside raid bossed (en een volledige BWL run erna al is dan niet gefilmt :P) op 1 dag (ong 6-7 uur)

http://video.google.nl/vi...3294832153322460189&hl=nl

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:37:
mijn guild 3 outside raid bossed (en een volledige BWL run erna al is dan niet gefilmt :P) op 1 dag (ong 6-7 uur)

Niet echt een drukke server dan :D
Bij ons spawnde ze om 05:15 vanochtend en om 06:00 waren ze allemaal dood ( green dwagons )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
tntkiller schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:37:

dear lord die zijn huge :D O+

waarmee zijn ze qua moeilijkheid te vergelijken? Ofwel, hoeveel man heb je er voor nodig, en hoe goed gegeared? :)
Lijkt me cool om dat namelijk ook eens voor te stellen in onze guild (we zijn nu net begonnen in BWL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou ik voor die Qiraji Prophet staff gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:46:
[...]

dear lord die zijn huge :D O+

waarmee zijn ze qua moeilijkheid te vergelijken? Ofwel, hoeveel man heb je er voor nodig, en hoe goed gegeared? :)
Lijkt me cool om dat namelijk ook eens voor te stellen in onze guild (we zijn nu net begonnen in BWL)
Meeste zijn vrij simpel en BWL gear is wel handig, net zoals NR voor de main tank.
Maar echt moeilijk zijn ze neit, het moeilijkste is niet gegriefed te worden door horde of alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Dosed schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:28:
Gisteravond even een gnome warrior gerolled op xavius om toch de alliance side eens te voelen, meer mensen van hier die daar alliance zitten? :)
/wave

zie sig..

/edit heb er ook een 32 huntertje rondlopen.. mn grindbot ;)

[ Voor 10% gewijzigd door BootVluchteling op 06-10-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
meld hier maar ff wanneer je in contested territory begint te questen/grinden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:28:
Enig idee of de collector edition al the preorderen is en zoja, waar?
Iemand die dit al weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:59

Thermometer

Whoop Whoop!

Ook dit valt technisch gesproken onder warez. Links hiernaar zijn niet welkom.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Edit: http://img127.imageshack.us/img127/6781/hakkarwipewz8.jpg

Geweldig, en dan dat OOHHH NOOO! op ventrillo, priceless.

1% wipe, nu gaat ie down!

[ Voor 13% gewijzigd door Koekje op 06-10-2006 22:23 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Yes, heb mijn L40 warlock mount, nooit meer lopen :D!

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

BLERGH!

Eindelijk dropt Raggy Cloak of Shrouded mists en hij gaat naar een rogue :( Hunters halen zo veel meer utility uit die cloak dan rogues :( Maja, net ff topic gemaakt over dit en hopelijk zien de mensen in me guild het licht.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Of word je gekicked :P
Zolang er een open DKP systeem is, moet men imo niet zeuren.
Wij hebben dan ook de mogelijkheid restricties aan te passen on the fly ingevoerd in onze regelementen. (No shadowpriests wannabe's :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^
^
^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ye-roon schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 00:18:
BLERGH!

Eindelijk dropt Raggy Cloak of Shrouded mists en hij gaat naar een rogue :( Hunters halen zo veel meer utility uit die cloak dan rogues :( Maja, net ff topic gemaakt over dit en hopelijk zien de mensen in me guild het licht.
Zeikerd: check http://www.treehuggers.info/azuarc/azmaths.html eens. Daar word gezegd dat er 2 cloaks beter zijn dan Cloak of the Shrouded Mists voor hunters voordat je Naxx ingaat.

Zullen we het erop houden dat het zowel goed voor hunters ALS rogues is? kktnxbye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

ImdaMned schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 09:14:
[...]

Zeikerd: check http://www.treehuggers.info/azuarc/azmaths.html eens. Daar word gezegd dat er 2 cloaks beter zijn dan Cloak of the Shrouded Mists voor hunters voordat je Naxx ingaat.

Zullen we het erop houden dat het zowel goed voor hunters ALS rogues is? kktnxbye.
En als ik een website maak en het er op zet dan is het ook waar? We zijn bij firemaw en Cloak of Firemaw > Cloak of the shrouded mists voor een rogue, ik vroeg simpelweg of wilde wachten op die cloak. Rogues wilde dat, maar ML had TS niet aan of las raid chat niet en gaf het alsnog aan een rogue :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dimensionplus, dynabyte. Die twee weet ik zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
ye-roon schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 09:27:
[...]

En als ik een website maak en het er op zet dan is het ook waar? We zijn bij firemaw en Cloak of Firemaw > Cloak of the shrouded mists voor een rogue, ik vroeg simpelweg of wilde wachten op die cloak. Rogues wilde dat, maar ML had TS niet aan of las raid chat niet en gaf het alsnog aan een rogue :s
lekkere guild :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ja bij dynabyte kan je deze preorderen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

ImdaMned schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 09:14:
[...]

laat me niet lachen...cloak van C'thun... 8)7
Hij is pas net bij raggy!! Voor rogues zijn er zat andere opties beschikbaar...die voor hunters bagger zijn.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 12:10:
[...]

Ja bij dynabyte kan je deze preorderen.
Hmm, preorder gedaan zonet bij Dynabyte maar nog geen bevestigingsemail. Iemand ervaring met Dynabyte ivm preorders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Is het legaal om skins te gebruiken voor mn Cat en Bear form?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
superbassie schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 13:50:
Is het legaal om skins te gebruiken voor mn Cat en Bear form?
Elke sjaak veranderd zijn models in undead rogues tegenwoordig, ik betwijfel of blizzard daar mee zit.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:15
Koekje schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 22:21:
Edit: http://img127.imageshack.us/img127/6781/hakkarwipewz8.jpg

Geweldig, en dan dat OOHHH NOOO! op ventrillo, priceless.

1% wipe, nu gaat ie down!
met 1 pally minder en een dpsser meer had je em gehad ;)

een paar serieuze tips:

Hoe zijn jullie gewhiped? 10 min enrage timer? of een tank dood, en rampage door de raid tijdens een MC?

10 min enrage timer kun je oplossen door net iets meer DPS mee te nemen, toen wij begonnen met hakkar hadden we er de eerste kill ook last van dat ie net de laatste paar % enragede, opgelost door iets minder healer heavy te gaan en net dat beetje meer DPS mee te pakken. Hierna viel ie netjes voor de enrage timer neer. Nu zijn we vaak DPS heavy en ligt ie meestal neer in ongeveer 5 min.

Tank dood is vervelender, wij gebruiken altijd 3 tanks op hakkar, hoeven niet prot te zijn als ze maar redelijk gegeared zijn vanwege de hoge burstdamage die hakkar soms heeft. Soms heb je net dat beetje pech dat een tank doodgaat door de burstdamage (bijv 2x crushing achter elkaar met nog wat extra damage). Als je dan maar 2 tanks hebt is vaak gelijk einde oefening. de 3de tank zal in princiepe nooit aggro krijgen tenzij mt1 of 2 doodgaat. je hebt dan dus een klein failsafe mechanisme. hij moet wel zorgen dat ie 3de in de threatlist staat uiteraard.

Verder zijn als je net start met dit gevecht foodbuffs/bloodpact en eventueel een ZG pot op de tanks handige dingen om te gebruiken om het gevecht te leren. Geeft de healers iets meer speling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
deadsy schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 12:42:
[...]

laat me niet lachen...cloak van C'thun... 8)7
Hij is pas net bij raggy!! Voor rogues zijn er zat andere opties beschikbaar...die voor hunters bagger zijn.
Staat ook de cape of the black baron bij... die is qua dmg zelfs nog iets beter

Ik viel meer over het zinnetje: "Maja, net ff topic gemaakt over dit en hopelijk zien de mensen in me guild het licht"

imo profiteren evenveel met die cloak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Ah eindelijk exalted met AV na 3-4 weken. Tome of Shadow Force!

Kan ik tenminste weer op honor gaan focussen ipv die kut rep in AV :P

[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 07-10-2006 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bosmonster schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:38:
Ah eindelijk exalted met AV na 3-4 weken. Tome of Shadow Force!

Kan ik tenminste weer op honor gaan focussen ipv die kut rep in AV :P
mja, voordat blizz de honor heeft generfed @ AV haalde ik toch mooi 500k honor in AV in 1 weekje toen x-realm BG's net waren geintroduceerd ... niet echt verkeerd (was #15 standing in die week)

was trouwens ook in 1 week exalted toen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Viggen op 07-10-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ImdaMned schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:44:
[...]

Staat ook de cape of the black baron bij... die is qua dmg zelfs nog iets beter

Ik viel meer over het zinnetje: "Maja, net ff topic gemaakt over dit en hopelijk zien de mensen in me guild het licht"

imo profiteren evenveel met die cloak
Misschien toch wat meer inlezen, want cloak of shrouded mists staat toch echt bekend als een Hunter cloak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Beetje een newbvraagje:

Ik ben rogue en heb 2 wapens met 1x 14 atack power en 1x 12 atack power.
die wil ik vervangen door wapens met hogere dps, maar zonder +zoveel attack power.

Wat is dan beter :?.

Voor volledige gearbeschrijving moet je even vragen :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level? Welke wapens? Spec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vincentio schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 00:50:
[...]

Misschien toch wat meer inlezen, want cloak of shrouded mists staat toch echt bekend als een Hunter cloak.
Mjah zo vinden hunters ook dat Core Hound Tooth, Fang of the Faceless, Drakefang Talisman en zelfs Ashkandi hunter items zijn. Hunter's greed for more houd immers nooit op.

Zo blijf je bezig, feit was dat die rogue in die cloak een upgrade van zijn huidige cloak zag. Hij had meer DKP en wint. Fair en square imo.

Denk er goed aan dat als jij item priority's wilt laten instellen dat je in bijna alle gevallen na de melee komt als het op wapens aankomt. Maar als je dat graag doet om die ene cloak te kunnen krijgen, ja, vooral aankaarten dan. Laat de echte huntard naar boven komen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Kaap schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 09:15:
[...]
Mjah zo vinden hunters ook dat Core Hound Tooth, Fang of the Faceless, Drakefang Talisman en zelfs Ashkandi hunter items zijn. Hunter's greed for more houd immers nooit op.

Zo blijf je bezig, feit was dat die rogue in die cloak een upgrade van zijn huidige cloak zag. Hij had meer DKP en wint. Fair en square imo.

Denk er goed aan dat als jij item priority's wilt laten instellen dat je in bijna alle gevallen na de melee komt als het op wapens aankomt. Maar als je dat graag doet om die ene cloak te kunnen krijgen, ja, vooral aankaarten dan. Laat de echte huntard naar boven komen. :D
Mja laten we het dan niet hebben over dat je weinig van het spel weet. Tis idd zo hoogste dkp wint, maar mensen zouden iig kunnen bekijken wat ze willen hebben voor zomaar te claimen zonder te weten wat ze nou precies willen. Oh en als het echt zo is dat meeste dkp = win. Dan heb ik zeker wel de eerste Ashkandi. Sommige mensen snappen echt niet wat 136 ranged attackpower van 1 item is :). Aangezien iedereen denkt dat melee wapens gebruikt moeten worden in melee anders worden ze niet gebruikt. Maar bij Hunters gebruiken we de melee weapons voor STATS om ranged damage te uppen en dus gebruiken we Ashkandi net zo goed, misschien wel beter dan een warrior omdat de 25agi enchant nog is 50 extra AP opleverd en een massive increase in damage tot gevolg heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik heb daar een lvl 60 paladin, niet veel gotters ziten er op xavius maar wel een hoop nederlanders.

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Hij was niet enraged hoor, het was gewoon meer dat mensen dachter op 10% nu gaat ie down!! (one one) en dat mensen begonnen met slacken. Ook hebben we maar 1 goede tank de rest is wannabe dps of heeft echt bagger tankgear (we hadden eerst 2 supertanks, maar een z'n account is gejat) het is echt lastig om een 100% blue geared tank met 5500-ish hp met weinig of geen :+ +def up te houden.

en we hadden ook teveel paladins(en healers) en bijna iedereen is pvp spec.
Ook raak ik snel oom omdat mensen corrupted blood hebben. in de poison staan lukt iedereen
gelukkig wel. :)

Ik denk echter dat het met deze guild op xavius een beetje downhill zal gaan, onze guildleader gaat een stuk minder spelen en er zijn al wat good equiped mensen vertrokken naar een bwl guild.

edit:
Excuses voor de dubbelpost

[ Voor 43% gewijzigd door Koekje op 08-10-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Is de datum voor BC expansion eigenlijk al geconfirmeerd door Blizzard?
Oh, en als iemand een adres weet om de BC collectors box te pre-orderen in België (of een bedrijf dat levert naar België), dan hoor'k het ook graag.

[ Voor 51% gewijzigd door witchdoc op 08-10-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ye-roon schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 09:40:
[...]
Mja laten we het dan niet hebben over dat je weinig van het spel weet.
Liever weinig van het spel weten dan denken dat je voorrang dient te krijgen op van alles en nog wat die net zo goed een upgrade voor anderen zijn. Gierig zijn heet dat, je zou namelijk je guildies best wel wat gunnen. Maar helaas, dat is niet een eigenschap van hunters. Jammer dat jij, en de discussiestarter, precies in het rijtje aansluiten van alle andere hunters waar ik mee geraid hebt. Ikke ikke ikke schijnt de voornaamste gedachte te zijn.

Als je dan toch wil stellen dat ik weinig van het spel afweet, wil ik graag stellen dat jij heel weinig van het genre MMORPG weet. Concreet: je speelt met mensen, je deelt het spel met anderen, je gunt je mede-guildies ook iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 09:40:
[...]

Mja laten we het dan niet hebben over dat je weinig van het spel weet.Maar bij Hunters gebruiken we de melee weapons voor STATS om ranged damage te uppen en dus gebruiken we Ashkandi net zo goed, misschien wel beter dan een warrior omdat de 25agi enchant nog is 50 extra AP opleverd en een massive increase in damage tot gevolg heeft.
even je onzin doorgestreept, hoe denk je dat hunters aan hun slechte reputatie zijn gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:22:
[...]
even je onzin doorgestreept, hoe denk je dat hunters aan hun slechte reputatie zijn gekomen?
geen idee.:P..maar ashkandi is wat mij betreft een warrior item. Zodra deze dat ding hebben, vind ik het reeel dat hunters erop mogen bieden, niet eerder.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:22:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

*zoekt linkje naar "hunter items website".. :P

/edit

gevonden :) http://hunterweapon.blogspot.com/

[ Voor 8% gewijzigd door BootVluchteling op 08-10-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

volgens mij hebben jullie niet door dat je precies hetzelfde aant doen ben met "Ashkandi is eigenlijk wel een warrior item" i rest my case :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Laatst online: 11-09 19:45
Heerlijke onzin discussie weer.

De Ashkandi moet onderhand een niet relevante topic zijn.
Het is een TOY. Wil je als raid een dps macine meenemen dan neem je een fatsoenlijke rogue mee ipv een plate *cough*rogue*cough*. Dus de dicussie: een warrior kan er meer mee in raids is niet relevant vanuit dat perspectief gezien.
De dmg warrior beschikt niet over aggro dump mechanismen en staat dus derhalve in elke raid op 1 in most healed. Hij kost relatief gezien meer dan hij oplevert. (ik heb zelf niks tegen dmg warriors, maar bekijk het vanuit een raiding perspective)
Anderzijds hunters beschouwen als gierig is pure lariekoek omdat jij dat baseert op een aantal van jouw eigen bevindingen. Erg kort door de bocht dus..!

Ik kan dan netzogoed het verhaal omdraaien, waarbij in mijn voormalige guild melee voorrang hadden op alle melee weapons, met als gevolg dat ze gingen bieden op ELK wapen dat dropte. Ik heb toen meerdere malen rogues én warriors zien bieden op iets wat slechter was, of geen dmg improvement, alleen voor het hebben. bijvoorbeeld dagger rogues die graag swords wilden, later bleek dat te zijn om te grinden (is dat raid improvement?!?!).

Dus...Iedereen die hier hunters loopt af te zeiken heeft of weinig end-gaming gedaan, of snapt de problematiek niet die er gaande is omtrend wapens met STATS.

[ Voor 10% gewijzigd door MGSNK op 08-10-2006 14:57 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Laatst online: 11-09 19:45
Die site is dus de grofste onzin die je ooit zal meemaken.
De helft van de items die erop staan zijn afdankertjes die opgepikt zijn voor de lol ipv gedisenchant.
en de andere helft is opgepikt om mee te experimenteren.
Daarbij valt ook op te merken dat de meesten in een guild zitten die al ver into naxx is...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Char atm(lvl 37):
Afbeeldingslocatie: http://i110.photobucket.com/albums/n82/FlapperWapper/levle37rogue.jpg

Huidige weapon mainhaind: Afbeeldingslocatie: http://i110.photobucket.com/albums/n82/FlapperWapper/NoblesBrandofpower.jpg

Huidige weapong off-hand
Afbeeldingslocatie: http://i110.photobucket.com/albums/n82/FlapperWapper/Glinting.jpg

Offhand weap wil ik vervangen door:
Afbeeldingslocatie: http://i110.photobucket.com/albums/n82/FlapperWapper/TheZiggler.jpg

Dus is dat dan echt beter als ik in de off-hand de ziggler duw?
Ik zat ook te denken om een speedsteel rapier in de mainhand te doen dan maar maakt dat nou echt zoveel uit? dat wapen kost best wat goud :P.

Huidige offhand weap is sneller(handiger met poisons?) en de +12 atack power heeft ook invloed op de gehele atack power. Wapen in de offhand heeft ook maar 50% damage(Ik heb geen dual mastery).

Dus de vraag aan de mensen die meer ervaring/weet hebben: Wat is beter :? :P.

[ Voor 21% gewijzigd door Tripp op 08-10-2006 18:51 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:32:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

*zoekt linkje naar "hunter items website".. :P

/edit

gevonden :) http://hunterweapon.blogspot.com/
http://thottbot.com/?i=51823 vind ik redelijk hunter achtig : P

Tenzij je guild alleen bezig is met ZG / AQ20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripp schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 17:44:
[...]

Char atm(lvl 37):
[afbeelding]

Huidige weapon mainhaind: [afbeelding]

Huidige weapong off-hand
[afbeelding]

Offhand weap wil ik vervangen door:
[afbeelding]

Dus is dat dan echt beter als ik in de off-hand de ziggler duw?
Ik zat ook te denken om een speedsteel rapier in de mainhand te doen dan maar maakt dat nou echt zoveel uit? dat wapen kost best wat goud :P.

Huidige offhand weap is sneller(handiger met poisons?) en de +12 atack power heeft ook invloed op de gehele atack power. Wapen in de offhand heeft ook maar 50% damage(Ik heb geen dual mastery).

Dus de vraag aan de mensen die meer ervaring/weet hebben: Wat is beter :? :P.
Stuk hogere damage en dps dan je oude wapen, met een nature damage proc, dat zal die paar attackpower meer dan goed maken, gewoon gebruiken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://thottbot.com/?i=51823 vind ik redelijk hunter achtig : P

Tenzij je guild alleen bezig is met ZG / AQ20...[/quote]

Is inderdaad voor hunters een goede 2 hander, ook voor warriors niet slecht hoor, is goed alternatief voor de vaak DKP-gerate 2handers uit MC/BWL. Heb hem zelf ook, maar wacht op Ashkandi :)

Btw, nieuw op de boards hier, zit op Azjol-Nerub server, iemand wellicht ook op die server? Laat het me weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
gelukkig vandaag lekker huhuran eindelijk neer. eerst hunter disc toen we begonnen, en steeds een extra mage/healer dood :S.\

daarna redelijk makkelijk neer eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Fuuuuuuuuuuuck! Twin emps op 8% en we hadden nog 2 min left... Nog 1 transition en ze waren down geweest. Timers waren off en warlock tank ging dood. Morgen gaan ze neer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:01:
[...]

Stuk hogere damage en dps dan je oude wapen, met een nature damage proc, dat zal die paar attackpower meer dan goed maken, gewoon gebruiken dus.
Aiight thanx :).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Ik heb nu net een priest level 30 en dus ook vampiric embrace. Nu vroeg ik me af of er een manier is om dat automatisch te casten als je shadow spells op iemand cast? Ik heb al gekeken of er mods zijn, maar die kan ik niet zo snel vinden. Misschien met macro's ofzo? Ik weet alleen totaal niet hoe dat moet.. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Vold schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 23:15:
Ik heb nu net een priest level 30 en dus ook vampiric embrace. Nu vroeg ik me af of er een manier is om dat automatisch te casten als je shadow spells op iemand cast? Ik heb al gekeken of er mods zijn, maar die kan ik niet zo snel vinden. Misschien met macro's ofzo? Ik weet alleen totaal niet hoe dat moet.. Iemand een idee?