LOL @ Southpark aflevering.. hahaha "Dude, that was uber pwnage!!".. lol
wow ik voel me vereerd;) (zie sig)
wij hebben gisteravond onze 3de boss in naxx neergehaald

lol wij doen razuvious volgens mij geheel anders dan elke andere guild in de wereld(op een na(last resort). wij tanken hem in een van die stables. als je hem dan goed tankt als priest kan je zelfs als healer so staan dat je gewoon kan blijven healen en nooit geraakt wordt. Dat kan op de andere manier waarschijnlijk ook maar op deze manier heb je zo'n 10 seconden voor de MC. Alleen offerje vaak wel een hunter op.
alleen jammer genoeg niet voor een mooie screeny

[ Voor 12% gewijzigd door Kevinp op 05-10-2006 12:01 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Gisteren ons record in MC gebroken; 3 uur en 50 minuten. Helaas een wipe door een verkeerde pull bij Garr (pull the dogg!!
omg Garr is coming), dus volgens mij moeten we naar de 3 uur kunnen. Helaas weer ToeP niet gedropped... die is bij ons nog maar 2 keer gedropped, maar goed, hij zal wel ooit weer eens droppen.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ik heb wel een vraagje. Op dit moment staan we met de guild voor de Twin Emperors. Op het moment is er maar 1 probleem: we redden de 15 minuten niet eens. Oftewel, er sterft altijd wel een tank voordat we uberhaupt genoeg dps hebben kunnen doen. Beste poging was 6%, maar dit hebben we bij lange na niet kunnen halen daarna.
Op dit moment gebruiken we 2 warrior tanks, en ik neig erna om dat zo even te houden omdat we er nu aan gewend zijn. Probleem is alleen de combinatie van healing, blizzard en ontploffende bugs waardoor we ineens een tank kwijtraken. Nu is een oplossing om een warrior tank de caster-emp te laten meleeen, waarbij de warrior met zijn rug tegen de muur staat en af en toe een arcane AoE hapt. Hierdoor zou je minder movement nodig hebben in de healing groep, kan je makkelijker max range staan, etc. Heeft iemand hier ervaring mee? Met hoeveel healers houden jullie je warrior tanks op, hoe staan die opgesteld, etc. Elke hulp is welkom.
Op dit moment gebruiken we 2 warrior tanks, en ik neig erna om dat zo even te houden omdat we er nu aan gewend zijn. Probleem is alleen de combinatie van healing, blizzard en ontploffende bugs waardoor we ineens een tank kwijtraken. Nu is een oplossing om een warrior tank de caster-emp te laten meleeen, waarbij de warrior met zijn rug tegen de muur staat en af en toe een arcane AoE hapt. Hierdoor zou je minder movement nodig hebben in de healing groep, kan je makkelijker max range staan, etc. Heeft iemand hier ervaring mee? Met hoeveel healers houden jullie je warrior tanks op, hoe staan die opgesteld, etc. Elke hulp is welkom.
Paling Terran & Shaman
weet iemand hoe je die buffs nou weghaalt van je partymembers als je in raid zit..?
Kun je niet doen, je kunt buffs op jezelf weghalen. Rechtsklikken op de buff.BootVluchteling schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:08:
weet iemand hoe je die buffs nou weghaalt van je partymembers als je in raid zit..?
Verwijderd
werkt niet, je ziet de partymembers niet meer, maar je ziet wel de buffsredfoxert schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:15:
Hide party frame when in raid ?
Ergens in de interface options.

tenminste, bij ct_partybuff. Heel erg irritant
Verwijderd
denk dat een adnere add on je zit te bitchen, heb je CTmod ??? daar moet je party buff uitzetten in de CTMod menuVerwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:21:
[...]
werkt niet, je ziet de partymembers niet meer, maar je ziet wel de buffs![]()
tenminste, bij ct_partybuff. Heel erg irritant
Verwijderd
Nou, voor mij priest alt is het erg lekker om te zien ivm met debuffs die ik moet dispellen, voor mijn warrior boeit het idd weinig
Ja, die optie vond ik niet echt. Ik zal straks nog wel even kijken, misschien gewoon overheen gekeken.Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:27:
[...]
denk dat een adnere add on je zit te bitchen, heb je CTmod ??? daar moet je party buff uitzetten in de CTMod menu
tnx! dat was em inderdaad!Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:27:
[...]
denk dat een adnere add on je zit te bitchen, heb je CTmod ??? daar moet je party buff uitzetten in de CTMod menu
Decursive ! nieuwe versie, als je op party nivo dispelled >> party in de prio list.Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:30:
[...]
Nou, voor mij priest alt is het erg lekker om te zien ivm met debuffs die ik moet dispellen, voor mijn warrior boeit het idd weinig
Verwijderd
hmm, niet zo gek ideeredfoxert schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:33:
[...]
Decursive ! nieuwe versie, als je op party nivo dispelled >> party in de prio list.
all mijn addons/macro's zijn gemaakt met het oog op mijn warrior, heb sinds kort (sinds gisteren
Sowieso heb ik al ervaren dat healen meer concentratie vergt dan tanken. Misschien moet ik maar wat minder gaan zeuren als healing een keer wat minder is
Detox > Decursiveredfoxert schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:33:
[...]
Decursive ! nieuwe versie, als je op party nivo dispelled >> party in de prio list.
Oh en een van onze priests had zo'n mod geschreven voor razuvious. Maar gister was hij er niet toen we raz deden. Zo die mod maakt het eenvoudig als MC'er. Mijn 1e keer Raz, gelijk alles goed...
[ Voor 30% gewijzigd door Vincentio op 05-10-2006 12:42 ]
Kaso toevallig ?Vincentio schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:41:
[...]
Detox > Decursive
Oh en een van onze priests had zo'n mod geschreven voor razuvious. Maar gister was hij er niet toen we raz deden. Zo die mod maakt het eenvoudig als MC'er. Mijn 1e keer Raz, gelijk alles goed...
En wat is Detox ? Link ?
[ Voor 4% gewijzigd door redfoxert op 05-10-2006 13:12 ]
net klaar..Kurios schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:35:
Iedereen al nieuwe southpark gezien?
Leuke ep over WoW
"the sword of a thousand tales"..
helaas was ie al soulbound toen ie in zn hand ging, maar goed. paar kleine foutjes hier en daar
Gluth down, 9 bosses neer nu in Naxx 
http://home.versatel.nl/x.treme/Pictures/images/Gluth.jpg Let op 500kb, 1920x1200
Ik speel trouwens in Decerto op Frostwipser voor diegene die dat wat zegt
http://home.versatel.nl/x.treme/Pictures/images/Gluth.jpg Let op 500kb, 1920x1200
Ik speel trouwens in Decerto op Frostwipser voor diegene die dat wat zegt
[ Voor 22% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 05-10-2006 13:03 ]
Verwijderd
Kite ze gewoon met een shaman.mdmeijer schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:06:
Ik heb wel een vraagje. Op dit moment staan we met de guild voor de Twin Emperors. Op het moment is er maar 1 probleem: we redden de 15 minuten niet eens. Oftewel, er sterft altijd wel een tank voordat we uberhaupt genoeg dps hebben kunnen doen. Beste poging was 6%, maar dit hebben we bij lange na niet kunnen halen daarna.
Pre patches was de room ook wel veel meer een pain in the ass dan dat hij nu is, toen we daar na de patch aankwamen was het zo van "oh nja dat is niet veel meer"Masch schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:50:
Gisteren een paar tries op Broodlord gedaan. We hadden nog geen ervaring met de Supression Room, maar het viel me nog redelijk mee moet ik zeggen. Nadat we 2 keer waren gewiped, door slechte pulls (een keer helemaal achter in de 2e kamer...) kwamen we bij Broodlord. Deze 2 keer geprobeerd en an sich ging het wel redelijk goed, maar we verloren alle tanks, waardoor hij aan de wandel ging. Beste try was 19%, dus ik vermoed dat hij volgende week wel plat gaat, als we de healing onder controle hebben. Maar goed, de supression room, waar ik (& de guild) erg bang voor was, ging dus redelijk simpel
Hoe houden jullie trouwens de tanks in leven? Bij ons gingen er 4 neer in allebei de gevechten (45%, 19%), terwijl de healers echt hun best deden. Hij slaat echter zo hard dat het soms leek op een oneshot van Broodlord.
Tanks in leven houden is gewoon een kwestie van een Titans pot voor je tank in principe gaat hij niet dood tenzij je MT te weinig HP heeft dus vandaar de flask als jullie tank eraan gaat alsof het een instagib is.
Freelance tweaker
Verwijderd
Ha ha wat zijn we grappig. Okay, nu een echte tip:
Laat 1 warrior alle neutral bugs naar de mages pullen, dan kunnen mensen tenminste Slice n Dice, WW, Multishot etc gebruiken, de bugs doen amper damage dus je kunt gewoon elke 30seconds een warrior naar de mages laten lopen met alle bugs op zich. Dan heb je dat exploding probleem niet, verder titans+25stm food en goede gear op MT en looten maar (7-8 rogues+6 warriors meenemen helpt voor de DPS
Rdx van overrated is ook fijn bij heel veel boss encounters en ik moet zeggen Rdx > CTRA bigtime.Vincentio schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:41:
[...]
Detox > Decursive
Freelance tweaker
RDX van overrated? RDX is niet van overrated hoorD-Devil schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:47:
[...]
Rdx van overrated is ook fijn bij heel veel boss encounters en ik moet zeggen Rdx > CTRA bigtime.
En het enige voordeel aan RDX is dat je snel bossmods kan schrijven ervoor, daarom gebruiken zoveel high-end guilds het.
RDX is wel nice inderdaad maar het kost een boel tijd om het fatsoenlijk in te stellen.Vincentio schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:49:
[...]
RDX van overrated? RDX is niet van overrated hoor
En het enige voordeel aan RDX is dat je snel bossmods kan schrijven ervoor, daarom gebruiken zoveel high-end guilds het.
Ik heb het zelf een keertje geprobeert maar mijn guildies zie ik het nog niet zo snel allemaal instellen en/of installeren.
Wat ik ook merkte tijdens het tanken/grinden na de installatie van de RDX zooi en alle andere troep die er bij hoort is dat ik bij bepaalde toetsen combinaties ineens mezelf had geselecteerd. Hierdoor moest ik weer expliciet op attack drukken om verder te gaan. Erg irritant, kan me voorstellen dat rogues bijvoorbeeld hier ook problemen mee kunnen hebben doordat ze combo points verliezen op die manier.
instructor op de ramp, de priest ernaast achter het hekje, en mages die een stap opzij doen om te casten, en priest die uit de los staan te healen, wij worden ook nooit geraakt en hij gaat al tijden elke eerste try neer.kevinp schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:59:
lol wij doen razuvious volgens mij geheel anders dan elke andere guild in de wereld(op een na(last resort). wij tanken hem in een van die stables. als je hem dan goed tankt als priest kan je zelfs als healer so staan dat je gewoon kan blijven healen en nooit geraakt wordt. Dat kan op de andere manier waarschijnlijk ook maar op deze manier heb je zo'n 10 seconden voor de MC. Alleen offerje vaak wel een hunter op.
[afbeelding]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
eigenlijk zijn we aan naxx begonnen omdat de meeste AQ gewoon een schijt instance finden. Eens zullen we toch serieuse huhuran moeten gaan doen, in totaal nu 3 tries ofzo gedaan.Kees schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:38:
[...]
instructor op de ramp, de priest ernaast achter het hekje, en mages die een stap opzij doen om te casten, en priest die uit de los staan te healen, wij worden ook nooit geraakt en hij gaat al tijden elke eerste try neer.
Die instructor is wel een leuk gevecht voor mij. ik moet die add tanken, met mijn zg zwaard(je wilt immers geen 20% less attackspeed op zo'n add). En daarna als die Mc is de boss hitten en hopen op een proc van het zwaard, dan weer switchen enz
Wij doen vooral nog AQ, omdat sommige drops gewoon het beste in zijn soort zijn, zelfs beter dan tier 3.kevinp schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:43:
[...]
eigenlijk zijn we aan naxx begonnen omdat de meeste AQ gewoon een schijt instance finden. Eens zullen we toch serieuse huhuran moeten gaan doen, in totaal nu 3 tries ofzo gedaan.
Die instructor is wel een leuk gevecht voor mij. ik moet die add tanken, met mijn zg zwaard(je wilt immers geen 20% less attackspeed op zo'n add). En daarna als die Mc is de boss hitten en hopen op een proc van het zwaard, dan weer switchen enz.
omdat mn realm gister down was heb ik maar weer ff op mn huntertje gespeeld ;p beviel me wel weer, lekker easy mode multi shot en aimed shot spammen in een 3-4 uur durende lbrs run (big lol ja).
Maar goed, ik heb maar besloten zaterdag avond vrij te nemen van mijn rogue zn raid schedule en vroeg me af of er nog alliance guilds zijn op trollbane die miss molten core raiden met randoms. Ik hoop deze keer wat feedback te krijgen
BTW ik zou in principe wel 1 nexus per epic kunnen betalen als dat niet te weinig is tenminste, omdat mn hunter dus een alt is heb ik daar niet veel geld op. Bovendien zit ie niet op mn main zn realm dus vandaar. En dat Rhok'Delar projectje heb ik maar opgegeven ;p te weinig reacties op trollbane realmforum en er is een kans dat ik wel 10 runs naar ony moet doen voordat die black sinew dropt dus das kansloos ;p
Ik hoop hierop wat serieuse reacties te krijgen, want et lijkt me leuk om es MC te spelen vanuit een ander perspectief.
Maar goed, ik heb maar besloten zaterdag avond vrij te nemen van mijn rogue zn raid schedule en vroeg me af of er nog alliance guilds zijn op trollbane die miss molten core raiden met randoms. Ik hoop deze keer wat feedback te krijgen
BTW ik zou in principe wel 1 nexus per epic kunnen betalen als dat niet te weinig is tenminste, omdat mn hunter dus een alt is heb ik daar niet veel geld op. Bovendien zit ie niet op mn main zn realm dus vandaar. En dat Rhok'Delar projectje heb ik maar opgegeven ;p te weinig reacties op trollbane realmforum en er is een kans dat ik wel 10 runs naar ony moet doen voordat die black sinew dropt dus das kansloos ;p
Ik hoop hierop wat serieuse reacties te krijgen, want et lijkt me leuk om es MC te spelen vanuit een ander perspectief.
als je aq40 skipt (of tenminste niet elke reset cleard) dan mis je later teveel dps om verder te komen in Naxx. Dus je zou wel aq40 moeten clearen wil je ver in naxx komen omdat de gear check daar simpel weg wat gevoeliger is dan van bwl - aq40kevinp schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:43:
[...]
eigenlijk zijn we aan naxx begonnen omdat de meeste AQ gewoon een schijt instance finden. Eens zullen we toch serieuse huhuran moeten gaan doen, in totaal nu 3 tries ofzo gedaan.
Die instructor is wel een leuk gevecht voor mij. ik moet die add tanken, met mijn zg zwaard(je wilt immers geen 20% less attackspeed op zo'n add). En daarna als die Mc is de boss hitten en hopen op een proc van het zwaard, dan weer switchen enz.
Meh ik weet niet wat je Rohk projectje is maar als je de leaf nog nodig heb uit de kist van Domo zou je eens contact op kunnen nemen met Gnamo (hunter uit Disorder), wij verkopen die dingen schijnbaar tijdens onze MC runs, maybe kan je daar wat mee regelen (alleen doen wij MC op non raid avonden dus dat is op donderdag of vrijdag).DrProctor schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:01:
omdat mn realm gister down was heb ik maar weer ff op mn huntertje gespeeld ;p beviel me wel weer, lekker easy mode multi shot en aimed shot spammen in een 3-4 uur durende lbrs run (big lol ja).
Maar goed, ik heb maar besloten zaterdag avond vrij te nemen van mijn rogue zn raid schedule en vroeg me af of er nog alliance guilds zijn op trollbane die miss molten core raiden met randoms. Ik hoop deze keer wat feedback te krijgen![]()
MC is atm voor mains die nog echt iets nodig hebben (t2 legs/wapens of zoals ik vorige week eindelijk m'n TOEP), alts van mains en mensen uit onze alt guild die zich kunnen gedragen (je staat dan onderaan de loot prio list dus als er geen main/alt is die het need kan je het meestal voor iets tussen de 50/100g kopen), en jah dit is inderdaad een schijtprijs voor een epic. En nee, iemand die al bij binnenkomst begint te blaten dat hij mee wil naar MC en giev epixxxxX!!!!111 yelt kan erop rekenen dat hij nooit een invite krijgt).
Presteren, proberen het maximale eruit te halen etc etc
Klinkt onbekend voor je

Speel jij nog wel met je mage?ImdaMned schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:03:
[...]
Klinkt onbekend voor je
was ff je gear aan het cheken in je profile en dat is al een tijd niet veranderd...
7/8 NW (gief shoulders)
Ben aan het loeren op neltharions tears
nog steeds 2 x 33 spelldmg ringen
nog steeds choker of the firelord
Staff is dat ding van AQ40 die random drop
touch of chaos
hakkar / AQ20 cloak
Momenteel equip ik:
Ringo's blizzard boots
Cabal (shoulders)
Firemaws clutch
Bracers of accuracy
Rest aangevuld met NW
Volgend projectje word die ring van c'thun... twins necklace mag naar die fire mages gaan : P
touch of chaos
hakkar / AQ20 cloak
Momenteel equip ik:
Ringo's blizzard boots
Cabal (shoulders)
Firemaws clutch
Bracers of accuracy
Rest aangevuld met NW
Volgend projectje word die ring van c'thun... twins necklace mag naar die fire mages gaan : P
argh je bent nog steeds frostie?? hehe ben benieuwd hoelang nog:)ImdaMned schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:26:
7/8 NW (gief shoulders)
touch of chaos
hakkar / AQ20 cloak
Momenteel equip ik:
Ringo's blizzard boots
Cabal (shoulders)
Firemaws clutch
Bracers of accuracy
Rest aangevuld met NW
magoe, 1/8NW and counting down...
in BWL kom ik niet meer dus neths tear gaat ik niet meer krijgen.
ringo's/nwpants/cabal heb ik vandeweek allemaal door de disser gehaald, leverde weer wat cash op zodat we weer met een gerust hart kunnen wipen:)
wordt tijd dat we AQ40 eens gaan afmaken de komende tijd, need die gloves van CT namelijk:) en satura mag die robe ook wel weer een keer droppen, ben ik ook eindelijk van me NW gear af.
Nee hoor, maar we hebben het hier over een spelletje, en het is prima als je ''bij de top wil horen'', maar ga dan niet mensen die nu ''pas'' bij een generfde boss als Chromaggus zijn zitten kleineren, zoals Raserian naar mijn mening deed.ImdaMned schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:03:
[...]
Klinkt onbekend voor je
maar laat trouwens maar, ieder zijn ding, ofzo
[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 05-10-2006 17:09 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
On_E schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:02:
[...]
Nee hoor, maar we hebben het hier over een spelletje, en het is prima als je ''bij de top wil horen'', maar ga dan niet mensen die nu ''pas'' bij een generfde boss als Chromaggus zijn zitten kleineren, zoals Raserian naar mijn mening deed.
Ik blijf ook nog wel frostie. Ben nu sinds juli vorig jaar frost gespecced en heb het nooit betreurd. Als ik plannen richting fire zou hebben dan zou ik ook geen moeite doen om NW te looten.Routed schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:31:
[...]
argh je bent nog steeds frostie?? hehe ben benieuwd hoelang nog:)
Nee, ga dan niet roepen van "Wat een easy boss, ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt"On_E schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:02:
[...]
Nee hoor, maar we hebben het hier over een spelletje, en het is prima als je ''bij de top wil horen'', maar ga dan niet mensen die nu ''pas'' bij een generfde boss als Chromaggus zijn zitten kleineren, zoals Raserian naar mijn mening deed.
maar laat trouwens maar, ieder zijn ding, ofzo
"Gaap wat een saai gevecht als een tank"..
nee dat begrijp ik (dat van die giev epix etc, maar zo zal ik me dan ook heus niet gedragenRouted schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:00:
[...]
Meh ik weet niet wat je Rohk projectje is maar als je de leaf nog nodig heb uit de kist van Domo zou je eens contact op kunnen nemen met Gnamo (hunter uit Disorder), wij verkopen die dingen schijnbaar tijdens onze MC runs, maybe kan je daar wat mee regelen (alleen doen wij MC op non raid avonden dus dat is op donderdag of vrijdag).
MC is atm voor mains die nog echt iets nodig hebben (t2 legs/wapens of zoals ik vorige week eindelijk m'n TOEP), alts van mains en mensen uit onze alt guild die zich kunnen gedragen (je staat dan onderaan de loot prio list dus als er geen main/alt is die het need kan je het meestal voor iets tussen de 50/100g kopen), en jah dit is inderdaad een schijtprijs voor een epic. En nee, iemand die al bij binnenkomst begint te blaten dat hij mee wil naar MC en giev epixxxxX!!!!111 yelt kan erop rekenen dat hij nooit een invite krijgt).
En hoe zit et met die mature black dragon sinew, want ik geloof dat je die ook nodig hebt voor die bow en die staff. Wordt die ook verkocht?
oja en die 50g kan die ook met nexus betaald worden?
Gisteren met m'n alt priest (met bijna alleen maar blauwe gear
) mee naar BWL geweest, even wennen zeg, da's wel wat anders dan ZG/MC healen.
Vooral Vael is erg leuk om te doen. Beetje krap bij bijv. Chromaggus aangezien ik nog niet zoveel mana regen en dispell dienst had 
Waar ik al vaker last van heb gehad en dus weer merkte, regelmatig komt het voor dat mensen out of range zijn voor healing (1e fase Nef bijv) en in dat geval heal ik mezelf (door Selfcast). Hoe lossen andere healers dat op? Selfcast verwijderen? Ik vind het namelijk wel erg handig dat wanneer ik een enemy unit selecteer en een heal cast, dat ik mezelf automatisch heal zonder mezelf per se moet selecteren.

Waar ik al vaker last van heb gehad en dus weer merkte, regelmatig komt het voor dat mensen out of range zijn voor healing (1e fase Nef bijv) en in dat geval heal ik mezelf (door Selfcast). Hoe lossen andere healers dat op? Selfcast verwijderen? Ik vind het namelijk wel erg handig dat wanneer ik een enemy unit selecteer en een heal cast, dat ik mezelf automatisch heal zonder mezelf per se moet selecteren.
Bnet pindle#2913
Dude! Dus jij bent Dutchboy, lol. Ich bin Jesse, je weet wel, die nub WarlockVerwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 08:42:
[...]
Wij ook![]()
![]()
![]()
![]()
3e Try gisteravondkitte ging nu erg goed met die dragons
![]()
Op naar vael.... Je zou denken dat je hem zo neer hebt met 30% health![]()
3 Try's maar dat komt wel goed neem ik aan.
[afbeelding]
^^^
Verwijderd
weet iemand hoe je titanpanel installeerd, ik heb een zipje met allemaal mapjes erin...
en hoe zet je het aan in wow?
Blegh ik heb weer problemen om online te blijven. De latency is om te huilen, en op gegeven moment weer disconnected. Weer hetzelfde als toen die grote groep Nederlanders er last van had een tijdje geleden.
1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.1.1
2 22 ms 21 ms 21 ms bbned-10k-07.router.nl.demon.net [82.161.60.1]
3 22 ms 21 ms 21 ms tc1-core-2-bbned-ic6.router.nl.demon.net [82.161.247.133]
4 22 ms 22 ms 22 ms tc1-border-2-ae-1-0.router.nl.demon.net [82.161.255.42]
5 21 ms 22 ms 21 ms 0.so-3-0-0.xr1.sara.xs4all.net [194.109.7.17]
6 21 ms 21 ms 22 ms so-7-0-0.nar1.AMS1.gblx.net [146.82.33.177]
7 43 ms 43 ms 43 ms so1-0-0-2488M.ar3.LON2.gblx.net [67.17.71.1]
8 81 ms 83 ms 83 ms telia-2.ar3.LON2.gblx.net [64.208.110.38]
9 82 ms 82 ms 81 ms ldn-bb1-pos1-1-0.telia.net [213.248.64.97]
10 89 ms 91 ms 90 ms prs-bb1-pos6-0-0.telia.net [213.248.64.9]
11 90 ms 87 ms 88 ms prs-b2-pos15-0.telia.net [213.248.65.222]
12 80 ms 84 ms 86 ms prs-nant-ks51-geth0-1.telia.net [213.248.98.74]
13 73 ms 81 ms 66 ms prs-nant-ks50-geth0-3.telia.net [213.248.98.81]
14 * * * Request timed out.
15 * * * Request timed out.
16 * * * Request timed out.
17 * *
Damn het is wer terug: http://forums.wow-europe....ml?topicId=49685278&sid=1
1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.1.1
2 22 ms 21 ms 21 ms bbned-10k-07.router.nl.demon.net [82.161.60.1]
3 22 ms 21 ms 21 ms tc1-core-2-bbned-ic6.router.nl.demon.net [82.161.247.133]
4 22 ms 22 ms 22 ms tc1-border-2-ae-1-0.router.nl.demon.net [82.161.255.42]
5 21 ms 22 ms 21 ms 0.so-3-0-0.xr1.sara.xs4all.net [194.109.7.17]
6 21 ms 21 ms 22 ms so-7-0-0.nar1.AMS1.gblx.net [146.82.33.177]
7 43 ms 43 ms 43 ms so1-0-0-2488M.ar3.LON2.gblx.net [67.17.71.1]
8 81 ms 83 ms 83 ms telia-2.ar3.LON2.gblx.net [64.208.110.38]
9 82 ms 82 ms 81 ms ldn-bb1-pos1-1-0.telia.net [213.248.64.97]
10 89 ms 91 ms 90 ms prs-bb1-pos6-0-0.telia.net [213.248.64.9]
11 90 ms 87 ms 88 ms prs-b2-pos15-0.telia.net [213.248.65.222]
12 80 ms 84 ms 86 ms prs-nant-ks51-geth0-1.telia.net [213.248.98.74]
13 73 ms 81 ms 66 ms prs-nant-ks50-geth0-3.telia.net [213.248.98.81]
14 * * * Request timed out.
15 * * * Request timed out.
16 * * * Request timed out.
17 * *
[ Voor 77% gewijzigd door Japser op 05-10-2006 20:12 ]
Je gooit die mapjes in WoWmap\Interface\AddOns\Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 19:54:
weet iemand hoe je titanpanel installeerd, ik heb een zipje met allemaal mapjes erin...
en dan bij je character listing links onder bij addons even ervoor zorgen dat "Load out of date addons" aan staat (voor de zekerheid). Dan zou het moeten werken
X:\World of Warcraft\Interface\AddonsVerwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 19:54:
in deze map je addons zetten... moet lukken, kan niet missen (X is btw de schijf waar je WoW is geinstalleerd..)
/edit

[ Voor 4% gewijzigd door BootVluchteling op 05-10-2006 20:06 ]
Yup vooral lootlord mensen. Echt zo: "lootlord is makkelijk, snap niet dat daar mensen vroeger problemen mee hadden." Nee tegenwoordig slaat ie ook geen 8k MS meer.RaseriaN schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:52:
[...]
Nee, ga dan niet roepen van "Wat een easy boss, ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt"
"Gaap wat een saai gevecht als een tank"..
Ach. Moeilijk... makkelijk...
Wij zijn gisteren voor het eerst in Uldaman geweest is slecht afgelopen
* FirmPete is sinds gister level 36!
Zit op Aerie Peak met nog zo'n 100 n00bjes in een n00bjes-guild... Maar: sinds gisteren heeft één van onze spelers level 60 gehaald.
Zit op Aerie Peak met nog zo'n 100 n00bjes in een n00bjes-guild... Maar: sinds gisteren heeft één van onze spelers level 60 gehaald.
Kheb al bijna full tier1 en heb een chest die beter is dan Tier1MantaMania schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:28:
[...]
vind je het niet een beetje lame om niet je gear te blijven upgraden als je de kans hebt in mc omdat je je dkp wilt sparen voor je tier 2. Zeker de chest kan nog best even duren beetje lullig als je dan niet op tier1 rolt.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Ik heb ff gespeeld met DHUD, maar ik vind het toch net niks helaas
Ik heb liever gewoon 2 balkjes vlak boven mijn char in het midden van mijn scherm met me health en energy met daar naast de combopoints, eigelijk net als je eigen potret.
Is zo'n addon er echt niet? Kun je de frames niet unlocken zodat je je potret linkboven kunt verschuiven. Ik zie vaak zat op screenies waar linksboven hun eigen potret niet meer is, maar bijv linkonderin.
Kan iemand me helpen?
Ik heb liever gewoon 2 balkjes vlak boven mijn char in het midden van mijn scherm met me health en energy met daar naast de combopoints, eigelijk net als je eigen potret.
Is zo'n addon er echt niet? Kun je de frames niet unlocken zodat je je potret linkboven kunt verschuiven. Ik zie vaak zat op screenies waar linksboven hun eigen potret niet meer is, maar bijv linkonderin.
Kan iemand me helpen?
Verwijderd
denk dart je iets bedoeld als perl unitframes / nurfed unitframes / xperl unitframes etc. etc.Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:17:
Ik heb ff gespeeld met DHUD, maar ik vind het toch net niks helaas![]()
Kan iemand me helpen?
Verwijderd
Hmm doe nog niet zolang wow, en heb nog niet veel verstand van addons, maar het zou best kunnen. Kun je er wat meer over uitleggen.Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:21:
[...]
denk dart je iets bedoeld als perl unitframes / nurfed unitframes / xperl unitframes etc. etc.
PS: Mijn bedoeling is niet dat ik mijn hele interface wil veranderen, maar puur iets vlak boven me char wil hebben zodat ik makkelijk mijn energy, health en combopoints kan zien
EDIT: Is dankzij mijn vraag nou het wow topic dood? Normaal is hier elke 5 minuten een bericht
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 22:40 ]
dat is enkel wanneer men op school/werk zitVerwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:23:
EDIT: Is dankzij mijn vraag nou het wow topic dood? Normaal is hier elke 5 minuten een bericht
Nu bezig met Vael, 9% op de eerste try van vanavond
gaan we ook doen, 2x bwl(ja, meestal nog net te traag, of onzinnige whipe op vael, of rash). En dan 2x AQ40, 1x nef+ fankriss. Dan 2x naxx(iig elke week die tier 3 boots proberen te krijgen). Dat helpt iig wat in AQ.DrProctor schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:03:
[...]
als je aq40 skipt (of tenminste niet elke reset cleard) dan mis je later teveel dps om verder te komen in Naxx. Dus je zou wel aq40 moeten clearen wil je ver in naxx komen omdat de gear check daar simpel weg wat gevoeliger is dan van bwl - aq40
ik al warrior heb alleen NR nodig in en het shield(misschien) daarnaast is niks echt nuttig.
Nah een avond zeer verveeld AQ raiden, dropte gelukkig Cloak of Clarity.
Alleen nog de healing bracers van de emps en ik kan AQ achter me laten:
http://ctprofiles.net/2961048
Hier kan je, zoals eerder gezegd, een unitframes addon voor gebruiken (Perl / Discord / nurfed/ etc).Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:17:
Ik heb ff gespeeld met DHUD, maar ik vind het toch net niks helaas![]()
Kan iemand me helpen?
Maar je kan ook gewoon met MoveAnything of Discord Frame Modifier jouw huidige frames verplaatsen
Music is not just a sound, it's a way of living.
Idd, gister vanaf 17:00 was het niet meer te doen. Heb met veel disconnects drakki's bloed nog kunnen looten en daarna maar snel gelogged. Rampzalig als dat dit weekend zo blijft.Japser schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 19:55:
Blegh ik heb weer problemen om online te blijven. De latency is om te huilen, en op gegeven moment weer disconnected. Weer hetzelfde als toen die grote groep Nederlanders er last van had een tijdje geleden.
[traceroute]
mjwa huhuran is echt alleen maar een nature res gevecht. Laat alle rogues in de wall gewoon alles behalve hun hp nerfen en 250 NR unbuffed halen. Dan is het echt super easy al zeg ik et zelf.kevinp schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 23:09:
[...]
gaan we ook doen, 2x bwl(ja, meestal nog net te traag, of onzinnige whipe op vael, of rash). En dan 2x AQ40, 1x nef+ fankriss. Dan 2x naxx(iig elke week die tier 3 boots proberen te krijgen). Dat helpt iig wat in AQ.
ik al warrior heb alleen NR nodig in en het shield(misschien) daarnaast is niks echt nuttig.
maar zijn er naast disorder geen guilds meer op trollbane die randoms meenemen naar MC en daar epics verkopen?
[ Voor 8% gewijzigd door Proqzor op 06-10-2006 09:02 ]
Ik baal echt van dit gezeur. Het lijkt een ISP gerelateerd probleem, ik geloof dat alle Planet abonnees er last van hadden. Hopelijk wordt het snel opgelost, want op deze manier wordt het raiden helemaal niets.Kaap schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 08:31:
[...]
Idd, gister vanaf 17:00 was het niet meer te doen. Heb met veel disconnects drakki's bloed nog kunnen looten en daarna maar snel gelogged. Rampzalig als dat dit weekend zo blijft.
Paling Terran & Shaman
en ringen dan?kevinp schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 23:09:
[...]
gaan we ook doen, 2x bwl(ja, meestal nog net te traag, of onzinnige whipe op vael, of rash). En dan 2x AQ40, 1x nef+ fankriss. Dan 2x naxx(iig elke week die tier 3 boots proberen te krijgen). Dat helpt iig wat in AQ.
ring of emperor vek´lor
angelista´s touch
en ook nog mark of C´thun er is toch genoeg goeie loot te vinden.
Al moet ik zeggen dat het over het algemeen allemaal dps spul is wat er dropped.
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
en toen was ik nog steeds rank 7.. op 99%... * ZUCHT *
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
ik had gisteren ook insane lagg, en dat als KPN abbonnee, ik speel naast WoW ook nog CS, maar das is dan helemaal niet te doen(ping 200+), hopelijk wordt het snel beter inderdaad!mdmeijer schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:07:
[...]
Ik baal echt van dit gezeur. Het lijkt een ISP gerelateerd probleem, ik geloof dat alle Planet abonnees er last van hadden. Hopelijk wordt het snel opgelost, want op deze manier wordt het raiden helemaal niets.
Planet gaat helemaal de mist in, xs4all PERFECTE ping. 67.Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:16:
[...]
ik had gisteren ook insane lagg, en dat als KPN abbonnee, ik speel naast WoW ook nog CS, maar das is dan helemaal niet te doen(ping 200+), hopelijk wordt het snel beter inderdaad!
Dit terwijl het beiden over het kpn netwerk gaat.
**edit**
DE loot uit AQ40 is natuurlijk de tentacle trinket.
GIFV !!
[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 06-10-2006 09:29 ]
Toen ik nog speelde (lang verhaal, grmblz) wilde ik maar al te graag de loot uit AQ40 hebben hoor.
Sowieso mn Tier2.5 spullen, de wapens, DPS trinkets..
Voor healers is er ook heel veel te vinden moet ik zeggen
En de Hentai Rape Tentacle and Meteor Trinkets zijn gewoon geweldig
Wat ik trouwens niet snap is dat Vael zo moeilijk schijnt te zijn. Je leest altijd dat guilds daar weken op wipen. Wij deden er ook een raidavond of 6 over om hem neer te krijgen.
En dan lees je hier op Tweakers altijd "zo Vael, 1e try 3%, Vael...1e try 9%."
of "Vael down op onze 3e poging!"
Zit iedereen hier in een uberguild ofzo of houdt iedereen die er wat langer over doet gewoon zijn mond? Onze guild wipte in 15 seconden de 1e keer toen hij zich na 1 seconde al omdraaide naar een shaman die zijn lightning shield aan had laten staan en de 1e tik van de fire curse agro kreeg *woooesh breath*
Neferian ging neer op onze 9e try op de 2e dag. Dat vonden wij eigenlijk al fantastisch, maar blijkbaar is dat ook slecht. Ik ga ervan uit dat al die guilds die Vael al op 1% krijgen op hun 1e try ook Nef wel in 2 pogingen neer krijgen...
Zit iedereen hier in een uberguild ofzo of houdt iedereen die er wat langer over doet gewoon zijn mond? Onze guild wipte in 15 seconden de 1e keer toen hij zich na 1 seconde al omdraaide naar een shaman die zijn lightning shield aan had laten staan en de 1e tik van de fire curse agro kreeg *woooesh breath*
Neferian ging neer op onze 9e try op de 2e dag. Dat vonden wij eigenlijk al fantastisch, maar blijkbaar is dat ook slecht. Ik ga ervan uit dat al die guilds die Vael al op 1% krijgen op hun 1e try ook Nef wel in 2 pogingen neer krijgen...
Dit dus.
Ey humor nog een AP´erFirmPete schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:37:
Ach. Moeilijk... makkelijk...
Horde of Alliance??? Zit zelf ook op AP Alliance kant.
Guild genaamd Blood Pact
5 RL vrienden van mij zijn nu ook naar Aeria Peak verhuisd en zijn een guild gestart, hopen dat hun allemaal 60 zijn voor de expansie komt en dan die nieuwe dungeons met een vaste groep doorlopen.
Volgens mij zijn ze dan gewoon heel laat aan BWL begonnen nadat ze maanden achtereen MC gefarmed hebben en gigantische FR gear hebben opgebouwd.FunkyTrip schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:08:
Wat ik trouwens niet snap is dat Vael zo moeilijk schijnt te zijn. Je leest altijd dat guilds daar weken op wipen. Wij deden er ook een raidavond of 6 over om hem neer te krijgen.
Vael kan je makkelijk doen door in UBRS de FR buff te halen voor de hele raid. Kost wat tijd maar dan heb je ook wat. Hoef je in ieder geval je dps niet te gimpen voor wat FR. Casters 150FR, Rogues 200, DPS warriors ook, Tanks 315 MAX, meer echt niet.
Met die UBRS buff krijg je 83FR, genoeg om redelijk wat dps/healing/tank gear te swappen.
Verwijderd
Gebruik je toevallig Nurfed? In de general options zit een "Cast on self" optie oid, kijk daar eens naar, heb het probleem zelf ook gehad en zo opgelost.porn schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:43:
Gisteren met m'n alt priest (met bijna alleen maar blauwe gear) mee naar BWL geweest, even wennen zeg, da's wel wat anders dan ZG/MC healen.
Vooral Vael is erg leuk om te doen. Beetje krap bij bijv. Chromaggus aangezien ik nog niet zoveel mana regen en dispell dienst had
Is tier 3 niet beter als die Bracelets of Royal Redemption? De shaman versie in ieder geval wel.Vincentio schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 00:34:
Nah een avond zeer verveeld AQ raiden, dropte gelukkig Cloak of Clarity.
Tactics zijn nu bij vrijwel iedereen bekend, en in elke nieuwere guild is wel iemand die precies de tactics weet te vertellen, of iemand die een vriend/kennis heeft die het precies weet te vertellen, als je eenmaal de posities en de basics van vael snapt als raid leader, is er niet veel meer aan.FunkyTrip schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:08:
Die vergelijkingen gaan meestal niet echt op.
Ten eerste moest vroeger de tactiek nog grotendeels zelf uitgedacht worden... Ik weet nog dat wij wekenlang aan proberen waren op razorgore fatsoenlijk neer te krijgen, zo'n half jaar geleden (voordat ik gestopt was). Om daar de tactiek zelf te verzinnen was best lastig. Vael was wat dat betreft makkelijker, maar vrijwel alle bazen in BWL waren in eerste instantie redelijk moeilijk. (om met de guild te bedenken).
Tegenwoordig staat overal op Internet vermeldt hoe het gevecht met een baas het handigst aangepakt kan worden. Bovendien zijn de huidige spelers (ook de nieuwe) in vergelijking met vroeger veel sterker. Ten eerste spelen ze samen met mensen die ervaring hebben (b.v. met een ‘ervaren alt’). Ten tweede is er gewoon veel meer te vinden over tactieken, talentbesteding en het spelen van een klasse.
Al met al zorgt dit voor snellere vooruitgang in de bekende dungeons. Mijn inziens is het er niet leuker door geworden, want hoewel het nog steeds voldoening geeft om een eindbaas neer te halen, is het nog beter wanneer je zelf bedacht hebt hoe je dat moet doen.
Ten eerste moest vroeger de tactiek nog grotendeels zelf uitgedacht worden... Ik weet nog dat wij wekenlang aan proberen waren op razorgore fatsoenlijk neer te krijgen, zo'n half jaar geleden (voordat ik gestopt was). Om daar de tactiek zelf te verzinnen was best lastig. Vael was wat dat betreft makkelijker, maar vrijwel alle bazen in BWL waren in eerste instantie redelijk moeilijk. (om met de guild te bedenken).
Tegenwoordig staat overal op Internet vermeldt hoe het gevecht met een baas het handigst aangepakt kan worden. Bovendien zijn de huidige spelers (ook de nieuwe) in vergelijking met vroeger veel sterker. Ten eerste spelen ze samen met mensen die ervaring hebben (b.v. met een ‘ervaren alt’). Ten tweede is er gewoon veel meer te vinden over tactieken, talentbesteding en het spelen van een klasse.
Al met al zorgt dit voor snellere vooruitgang in de bekende dungeons. Mijn inziens is het er niet leuker door geworden, want hoewel het nog steeds voldoening geeft om een eindbaas neer te halen, is het nog beter wanneer je zelf bedacht hebt hoe je dat moet doen.
hoe goed is die tentacle trinket eigenlijk?
Gisteren kut dag voor de guild, we wouden een snelle bwl om twin emps om te leggen. Snel is voor ons ongveer 3 uur. Helaas werd het 5 uur en een kwartier, met 5 wipes op vael...
Andere guilds ook wel eens dit soort ervaringen? Maandag kill je twin emps en dezelfde week 5 wipes op vael...
Gisteren kut dag voor de guild, we wouden een snelle bwl om twin emps om te leggen. Snel is voor ons ongveer 3 uur. Helaas werd het 5 uur en een kwartier, met 5 wipes op vael...
Andere guilds ook wel eens dit soort ervaringen? Maandag kill je twin emps en dezelfde week 5 wipes op vael...
Verwijderd
SelfCast via een AddOn is niet meer nodig volgens mij.Chafgrenade schreef:
[...]
Gebruik je toevallig Nurfed? In de general options zit een "Cast on self" optie oid, kijk daar eens naar, heb het probleem zelf ook gehad en zo opgelost.
Als je je WoW settings bekijkt, staat daar ook een SelfCast optie in. Kwestie van vinkje plaatsen of verwijderen.
zeg wattu??? ik heb de tijd nml...RaseriaN schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:42:
Toen ik nog speelde (lang verhaal, grmblz) wilde ik ....
je bent toch niet gestopt onder druk van een IRLpwnsyou nazi he?
huh, ben je gebanned? waarom speel je niet meer?RaseriaN schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:42:
Toen ik nog speelde (lang verhaal, grmblz) wilde ik maar al te graag de loot uit AQ40 hebben hoor.
WAT is dat? hahahaaRouted schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:29:
zeg wattu??? ik heb de tijd nml...
je bent toch niet gestopt onder druk van een IRLpwnsyou nazi he?

[ Voor 21% gewijzigd door Proqzor op 06-10-2006 10:35 ]
Verwijderd
Daar ging het niet overVerwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:22:
[...]
SelfCast via een AddOn is niet meer nodig volgens mij.
Als je je WoW settings bekijkt, staat daar ook een SelfCast optie in. Kwestie van vinkje plaatsen of verwijderen.
meestal mensen die lopen te zagen aan je hoofd waarom je toch zoveel tijd aan een spel besteed, dat je beter sociaal bezig kan zijn, enz enz enz...DrProctor schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:32:
[...]
huh, ben je gebanned? waarom speel je niet meer?
[...]
WAT is dat? hahahaa
Das echt bull.. Vael draait allemaal om de tank-switches en als Horde is dat best pittig. FR boeit geen ruk (wij doen max 100 FR voor DPS bijvoorbeeld).redfoxert schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:15:
[...]
Volgens mij zijn ze dan gewoon heel laat aan BWL begonnen nadat ze maanden achtereen MC gefarmed hebben en gigantische FR gear hebben opgebouwd.
Vael kan je makkelijk doen door in UBRS de FR buff te halen voor de hele raid. Kost wat tijd maar dan heb je ook wat. Hoef je in ieder geval je dps niet te gimpen voor wat FR. Casters 150FR, Rogues 200, DPS warriors ook, Tanks 315 MAX, meer echt niet.
Met die UBRS buff krijg je 83FR, genoeg om redelijk wat dps/healing/tank gear te swappen.
Wij hadden hem ook vrij snel neer, zodra de tanks de rotatie doorhadden. Het hangt dus waarschijnlijk meer af van de kwaliteit van je tanks
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 06-10-2006 10:41 ]
Veal is een gear check en luck of the dice.Bosmonster schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:39:
[...]
Das echt bull.. Vael draait allemaal om de tank-switches en als Horde is dat best pittig. FR boeit geen ruk (wij doen max 100 FR voor DPS bijvoorbeeld).
Wij hadden hem ook vrij snel neer, zodra de tanks de rotatie doorhadden. Het hangt dus waarschijnlijk meer af van de kwaliteit van je tanks
Als je genoeg DPS heb en een beetje luck met de BA dan is hij bij goeduitgevoerde tankswitches een eitje..
Ben je met de eerste 2 vrije BA's gelijk 2 priests kwijt dan kan je beter weer gaan lopen.
Dit wil ik niet opnemen als een flame, maar nee ik ben niet gestopt om sociale redenen.Routed schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:37:
[...]
meestal mensen die lopen te zagen aan je hoofd waarom je toch zoveel tijd aan een spel besteed, dat je beter sociaal bezig kan zijn, enz enz enz...
Mn sociale leven is juist verbaasd dat ik ineens zoveel extra tijd heb
Even serieus, Blizzard was van mening dat ik 3rd party software aan het gebruiken was en heeft per direct mijn account op stil gezet (cancelled/banned).
Sinds afgelopen zondag heb ik hun plat gemailed en gebeld maar heb nog geen reactie mogen ontvangen van ze.
@Routed, geen vooroordelen meer
1% rank 8, mhaaaahahahaahSpoTs schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:14:
en toen was ik nog steeds rank 7.. op 99%... * ZUCHT *
Kon 't niet laten, sorry
Lol ? geen keylogger ofzo draaien?RaseriaN schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:44:
[...]
Even serieus, Blizzard was van mening dat ik 3rd party software aan het gebruiken was en heeft per direct mijn account op stil gezet (cancelled/banned).
Wat heb je dan gedaan, denk je zelf, dat Blizzard je account banned? Moeten ze toch enige aanleiding voor hebben.
Zo blij dat dit systeem verdwijnt in TBCBlistimo schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:46:
[...]
1% rank 8, mhaaaahahahaah
Kon 't niet laten, sorry
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Mensen, even een vraagje. Gisteren in LBRS geweest. HEb daar eigenlijk niets te zoeken, behalve de sleutel voor UBRS. Gisteren geen enkele gem gedropt. Is dit normaal? We waren er met 5 man, droppen die gems ook in Raid? Zo ja dan kunnen we voor sleutel farmen misschien beter een paar keer LBRS in Raid leeg vegen.
Gems droppen ook in raid. Zijn "gewone" drops.Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:55:
Mensen, even een vraagje. Gisteren in LBRS geweest. HEb daar eigenlijk niets te zoeken, behalve de sleutel voor UBRS. Gisteren geen enkele gem gedropt. Is dit normaal? We waren er met 5 man, droppen die gems ook in Raid? Zo ja dan kunnen we voor sleutel farmen misschien beter een paar keer LBRS in Raid leeg vegen.
was ook niet bedoeld als een flame, als het zo overkwam soz bout that..RaseriaN schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:44:
[...]
Dit wil ik niet opnemen als een flame, maar nee ik ben niet gestopt om sociale redenen.
Mn sociale leven is juist verbaasd dat ik ineens zoveel extra tijd heb
Sinds afgelopen zondag heb ik hun plat gemailed en gebeld maar heb nog geen reactie mogen ontvangen van ze.
@Routed, geen vooroordelen meerIk was juist een van de gene die melde dat je hardcore kan raiden met een social life ernaast
maar ikken dus zat mensen die wel om de redenen zijn gestopt/whatever..
En ik denk dat is als schoolvoorbeeld dien voor een hardcore raider.
fulltime baan,
vrouw en 2 kinderen
niet zo uitgebreide vriendenkring die over heel NL verspreid woont
40uur/pw wow time (en maybe more)
5uur slaap per nacht (en dat is ook mijn secret:P)
ben ik hooked, jah
vind ik het erg, nee having to much fun en het is tot nu toe goed te combineren (krijg nog geen klachten van mijn vriendin, die is toch meestal bij haar minaar).
hoe krijg je de ubrs buff eigenlijk, ik heb toch al een groot aantal ubrs runs gedaan, maar volgens mij nog nooit een +fire res buff gekregen?redfoxert schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:15:
[...]
Volgens mij zijn ze dan gewoon heel laat aan BWL begonnen nadat ze maanden achtereen MC gefarmed hebben en gigantische FR gear hebben opgebouwd.
Geen keylogger draaien, systeem is helemaal brandschoon en heb ook totaal geen mods die onveilige dingen doen.redfoxert schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:53:
[...]
Lol ? geen keylogger ofzo draaien?
Wat heb je dan gedaan, denk je zelf, dat Blizzard je account banned? Moeten ze toch enige aanleiding voor hebben.
Er is geen aanleiding hiervoor en dat maakt het het allerzuurste
Geen wonder dat je geen klachten van je vriendin krijgt, die neukt net als jij ook vrolijk in de rondteRouted schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:58:
[...]
vrouw en 2 kinderen
ben ik hooked, jah
vind ik het erg, nee having to much fun en het is tot nu toe goed te combineren (krijg nog geen klachten van mijn vriendin, die is toch meestal bij haar minaar).
Laat een priest eens een Spellbinder mindcontrollen, daarmee kan je je raid/party van buffs voorzien.Gohan-san schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:58:
[...]
hoe krijg je de ubrs buff eigenlijk, ik heb toch al een groot aantal ubrs runs gedaan, maar volgens mij nog nooit een +fire res buff gekregen?
Als wij die FR nodig hebben, dan maken we alles door op de Spellbinders na, buffen de raid. Bij een wipe gaan we weer terug en staan de Spellbinders in hun eentje voor zich uit te staren. Dan is het gewoon mindcontrollen en de raid weer buffen.
[ Voor 41% gewijzigd door redfoxert op 06-10-2006 11:03 ]
Het probleem van Vael was dat je vroeger maar een uur had om hem te proberen en dat men vroeger daarom veel problemen had. Tegenwoordig kan je hem in een avond leren, waar je vroeger een week nodig had.FunkyTrip schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:08:
Ik draag de tier 3 alVerwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:18:
...
[...]
Is tier 3 niet beter als die Bracelets of Royal Redemption? De shaman versie in ieder geval wel.
...
Het enige wat er op dit moment beter aan is dat ik nu mijn 4 set bonus heb.
Verwijderd
Vergeet de onwijze tering lag bij de oude Vael nietVincentio schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:14:
[...]
Het probleem van Vael was dat je vroeger maar een uur had om hem te proberen en dat men vroeger daarom veel problemen had. Tegenwoordig kan je hem in een avond leren, waar je vroeger een week nodig had.
ja zo'n 5 dingen in een hele instance.pyrofielo schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:09:
[...]
en ringen dan?
ring of emperor vek´lor
angelista´s touch
en ook nog mark of C´thun er is toch genoeg goeie loot te vinden.
Al moet ik zeggen dat het over het algemeen allemaal dps spul is wat er dropped.
als tank kan je makkelijk AQ40 overslaan als je alles in BWL hebt.(op de nr epics na)
Het zijn wel de 5 dingen die het verschil kunnen maken tegen Patchwerk.kevinp schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:30:
[...]
ja zo'n 5 dingen in een hele instance.
als tank kan je makkelijk AQ40 overslaan als je alles in BWL hebt.(op de nr epics na)
Verwijderd
QQ40 is vooral voor DPS upgrades.
Alle classes behalve hunters krijgen daar aardige dps upgrades die zeker het verschil maken in Naxxramas, hunters kunnen beter in BWL blijven want alles wat daar dropt is uber crap ( afgezien van cloak van cthun en ring of the godslayer ).
Alle classes behalve hunters krijgen daar aardige dps upgrades die zeker het verschil maken in Naxxramas, hunters kunnen beter in BWL blijven want alles wat daar dropt is uber crap ( afgezien van cloak van cthun en ring of the godslayer ).
Eigenlijk het enige wat echt de moeite waard is voor tanks in AQ40 is Mark of C'thun, maar dat ligt er ook maar net een beetje aan waar je voor gaat; dodge/parry of block. In het laatste geval is Gluth's Missing Collar beter.
[ Voor 5% gewijzigd door Mior op 06-10-2006 11:46 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!