Het Grote World of Warcraft topic - Deel 89 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.228 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:46:
[...]

als je em niet lager dan 45% kan krijgen, heb je momenteel te weinig dps.. 30% ofzo is wel zo prettig..

frost nova+ AOE is ook een makkelijke combi..
Ik denk dat we dus sowieso nog wat meer gear moeten hebben om het beter te laten verlopen, maar gedurende heel MC zie ik altijd rogues op de 7 tot 10e plaats op de dps lijst staan. Het merendeel van deze mensen heeft overigens inmiddels gutgore ripper en lobotomizer. Hoger staan warlocks, mages en een aantal hunters en een aantal dps warriors.

ik heb het idee dat de dps bij sommige mensen wel wat omhoog kan, maar hoe peuter je dat aan hun verstand en zorg je toch dat ze ook weer niet te ver gaan.

We gebruiken nu de strategie om terug te trekken naar de zuidkant van Rag zo'n 20 seconden voor de sons spawns. Daarna is het 1 grote chaos en iemand, ik denk dus de mages zullen daar dan denk ik het voortouw in moeten nemen.

Tijdens fase 1, komt die AoE-knockback trouwens ook bij mensen terecht die ver genoeg uit elkaar staan. Iemand een idee waar het dan nog meer vanaf hangt? Positie op de threat-list?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:41:
kan iemand hier mij vertellen hoe jullie de sons spawns bij Rag oppakken nadat ze spawnen? We hebben nu voor de 2e avond tries gedaan op Rag. We krijgen hem met dps nu naar 45% voor de sons spawnen. Daarna gaat iedereen heel snel achter elkaar dood.
tip voor DPS, laat mages oils gebruiken ed. DPS warriors en rogues mongoose pots, alle consumables gebruiken voor zoveel mogelijk DPS :)

Sons... rogues en DPS warriors laten we altijd een 'muur' maken voor de casters, en ze zo beschermen, daarna weer terug naar DPS plaats en door nuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:52:
[...]

Ik denk dat we dus sowieso nog wat meer gear moeten hebben om het beter te laten verlopen, maar gedurende heel MC zie ik altijd rogues op de 7 tot 10e plaats op de dps lijst staan. Het merendeel van deze mensen heeft overigens inmiddels gutgore ripper en lobotomizer. Hoger staan warlocks, mages en een aantal hunters en een aantal dps warriors.

ik heb het idee dat de dps bij sommige mensen wel wat omhoog kan, maar hoe peuter je dat aan hun verstand en zorg je toch dat ze ook weer niet te ver gaan.
Door van ze te verwachten dat ze het maximale uit hun classe halen, hiermee bedoel ik alle gear enchanten (geen gloves enchants op tier 0.5 gear, maar wel alle bracer/feet/etc en eventueel wapen enchants), en pots + food buffs verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:40:
[...]

Je kunt ook raiden zonder verplichtingen, en met minder raid-avonden/uren.

Nee dan zal je niet bij Kel'Thuzad staan, maar als je dat belangrijk vind dan zul je dus offers moeten maken en kies je daar zelf voor.

''Bevrijding'' klinkt mij alleen nogal vreemd in de oren, alsof je inderdaad gedwongen werd ofzo. ;)
Nouja, je hebt eigenlijk niets te kiezen als je end-game wil zien. Of je raid en helpt je guild verder te komen in instances, of je doet het niet. Als je het niet doet dan is er geen end-game voor jou en haal je nooit het "hoogst mogelijke", iets wat mijn doel toch is als ik een spel speel.

Helemaal omdat of Blizzard het nou wil of niet je toch altijd gear afhankelijk bent. In zowel PvE als PvP. In vind het niet leuk om te PvP'en en dan te verliezen omdat degene met wie ik in gevecht was betere gear had. Over-skilled worden vind ik niet erg en zelfs leerzaam...maar puur winnen op gear, dat kan ik echt niet hebben. Dus MOET je raiden om betere gear te halen, anders is dat element van het spel al niet leuk meer.

Zo zijn er nog meer elementen die je min of meer verplichten te raiden wil je ergens goed in zijn, en om dat allemaal los te laten en er gewoon mee stoppen is best lekker. ;)

Neemt niet weg dat het een leuk en verslavend spel is ;) iets wat wel duidelijk word bij de reacties die sommige mensen geven hehe

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

We gebruiken nu de strategie om terug te trekken naar de zuidkant van Rag zo'n 20 seconden voor de sons spawns. Daarna is het 1 grote chaos en iemand, ik denk dus de mages zullen daar dan denk ik het voortouw in moeten nemen.

Tijdens fase 1, komt die AoE-knockback trouwens ook bij mensen terecht die ver genoeg uit elkaar staan. Iemand een idee waar het dan nog meer vanaf hangt? Positie op de threat-list?
De AE Knockback krijgt alleen degenen die in melee range staan. Ragnaros doet ook nog een lava ball oid (DIE INSECT !) die de target raakt maar ook degenen die er omheen staan. Net als Hakkar eigenlijk met zn Corrupted Blood.

Manaburn aura doet ook damage, dus mana users moeten echt uit de buurt blijven. Wellicht gaat het daar juist mis ?

Natuurlijk helpen Greater Fire Protection potions heel erg in het begin dat je de event leert en alle mages en warlocks en healers voorzien van Brilliant Wizard en Mana oils is toch wel het minste wat je moet doen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 15:13
dafz0r schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:39:
Ik speel op een dell 2007WFP met een agp X800XTPE kaartje en dat draait zeer vlot op 1680x1050. Nu heb ik sinds kort de vpu recover bug met ati kaarten en heb ik er temp een 6600gt kaar inzitten van nvidia en dat draait eveneens redelijk vlot op 1680x1050
Waarom speelde je niet op 1920x1200 dan? Ik heb ook een 24" Dell, de 2405FPW, en ook een agp X800XTPE kaartje en dat draait wel oke op die resolutie, alleen in 40 man raids komt die onder de 30fps. De truc is om alles high te zetten behalve de terrain distance. Maakt geen verschil voor de mobs trouwens qua distance.
Al tijdje niks meer gehoord van die VPU recover bug btw, ik gebruik momenteel de 6.9 display driver only i.c.m. Ati Tray Tools en geen problemen ermee. Vroeger zette ik VPU Recov wel altijd uit trouwens.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

MaTr1x schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:03:
[...]

Waarom speelde je niet op 1920x1200 dan? Ik heb ook een 24" Dell, de 2405FPW, en ook een agp X800XTPE kaartje en dat draait wel oke op die resolutie, alleen in 40 man raids komt die onder de 30fps. De truc is om alles high te zetten behalve de terrain distance. Maakt geen verschil voor de mobs trouwens qua distance.
Al tijdje niks meer gehoord van die VPU recover bug btw, ik gebruik momenteel de 6.9 display driver only i.c.m. Ati Tray Tools en geen problemen ermee. Vroeger zette ik VPU Recov wel altijd uit trouwens.
Omdat zijn (ik heb dat scherm ook) het niet aan kan? :) We hebben een 2007FWP, een 20" scherm dus ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Ik heb een 17" Widescreen scherm wat zelfs 1920x1200 aan kan. Ook een Dell laptop. Kunnen ze die panels niet in een losse monitor verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 15:13
Nitai schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:08:
Omdat zijn (ik heb dat scherm ook) het niet aan kan? :) We hebben een 2007FWP, een 20" scherm dus ;)
lol sry guys, tijd voor Afbeeldingslocatie: http://webboard.nationgroup.com/emoticon/icon/coffee.gif ;)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:40:
[...]

Je kunt ook raiden zonder verplichtingen, en met minder raid-avonden/uren.

Nee dan zal je niet bij Kel'Thuzad staan, maar als je dat belangrijk vind dan zul je dus offers moeten maken en kies je daar zelf voor.

''Bevrijding'' klinkt mij alleen nogal vreemd in de oren, alsof je inderdaad gedwongen werd ofzo. ;)
bevrijd van je verslaving.
Ik kan me er zeker wel wat bij indenken, tuurlijk zet niemand een pistool tegen je hoofd om te spelen maar je wilt je vrienden niet laten barsten. Misschien voel jij dat niet zo maar heel veel andere wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

Bevrijding lol, je doet het toch echt zelf, je kiest zelf voor endgame. En als je je laat dwingen ben je dom bezig en zou ik ook meteen /gquit doen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Lijkt me duidelijk een kwestie van PvE speccen, als PvE specced rogue zou je op dmg meters nooit onder mogen doen voor andere classes, indien gelijk gegeared/skilled/specced.
Bijvoorbeeld een rogue met gutgore/full NS en een PvE dagger spec zal zeker 30%~ meer damage doen als eentje met een SF PvP dagger spec en 40%+ meer damage doen als eentje met PvP prepspec
Mochten je rogues wel goed gegeared (Bijvoorbeeld een dagger rogue die weet dat Aged Core Leahter Gloves > Nightslayer Gloves) en gespecced, en geskilled (Niet 90% van de tijd afk tijdens trash mobs) dan doen ze toch écht iets verkeerd :9

Disclaimer: de percentages zijn een ruwe schatting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:12:
[...]

Lijkt me duidelijk een kwestie van PvE speccen, als PvE specced rogue zou je op dmg meters nooit onder mogen doen voor andere classes, indien gelijk gegeared/skilled/specced.
Bijvoorbeeld een rogue met gutgore/full NS en een PvE dagger spec zal zeker 30%~ meer damage doen als eentje met een SF PvP dagger spec en 40%+ meer damage doen als eentje met PvP prepspec
Mochten je rogues wel goed gegeared (Bijvoorbeeld een dagger rogue die weet dat Aged Core Leahter Gloves > Nightslayer Gloves) en gespecced, en geskilled (Niet 90% van de tijd afk tijdens trash mobs) dan doen ze toch écht iets verkeerd :9

Disclaimer: de percentages zijn een ruwe schatting!
Het is Molten Core, daar is het heel normaal dat andere klassen een gelijke strijd voeren. Op een later tijdstip krijgen ze veel meer mana problemen, aangezien je dit niet hebt in MC, kan je als mana user aardig nuken. Bovendien hebben rogues dan nog niet de +hit die ze eigenlijk nodig hebben.
Punt van rogues en warriors is dat ze veel meer scalen met gear. Aangezien warriors op dat moment met MS spec nog een goede DPS output hebben, zijn 2h builds daar nog aardig viable ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
BioHazard schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:04:
Bevrijding lol, je doet het toch echt zelf, je kiest zelf voor endgame. En als je je laat dwingen ben je dom bezig en zou ik ook meteen /gquit doen :w
Het ligt wel wat subtieler dan dat. Ik weet bijvoorbeeld dat als we naar BWL gaan met de guild nu (bijna Chrom neer) dat dat voornamelijk een avondje wipen wordt op Chrom en binnenkort Nef. Daar is in principe als DPS class geen reet aan. In het begin moeten eerst tanks/healing leren en wipe je vaak al voor je als DPS class ook maar iets hebt kunnen doen.

Meegaan voelt dan best als een verplichting, maar het is wel nodig voor de progress van de guild. Het is nogal lame om nu niet op te komen dagen en als we op farm zitten ineens mee te gaan lopen.

Ik ken veel van de mensen ook IRL. Wil niet zeggen dat ik alle avonden mee ga, RL is nog steeds belangrijker, maar zeggen dat je 'dom bezig bent' als je je verplicht voelt is wel wat onsubtiel op z'n minst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:09:
[...]

Trust me, als je in een uber Raiding Guild zit dan wordt je zowaar verplicht om 4/6 dagen per week op basis van 5 of meer uur per avond te spelen. Geloof me dat je je dan heel erg bevrijd voelt wanneer je zegt "Ik kap er mee". Ken zelf het gevoel, wegens gezondheidsredenen en tegenvallende services van Blizzard heb ik vorige maand na 1 jaar gezegd "Ik kap er mee en succes verder met AQ40/Naxx". WoW is niet zomaar een spel wat je even 30 minuutjes per dag speelt, en het verslavingsgehalte is errug hoog :/

Ik had zelf een Tauren Hunter op Dreanor, Sesamzaadje en zij zat in Swiped. Verder had ik nog wat altjes waarvan de hoogste en bekendste mijn Warlock Maanzaadje (level 40) was. Mijn vriend speelde ook, alleen was hij een stuk verslaafder dan ik (oa 3 level 60 chars met -10 dagen played) en had onwijs moeite om los te komen van Azeroth.
Drie level 60 characters inderdaad, een level 31 en een level 41. Ben ruim een jaar lang enorm verslaafd geweest aan WoW en zat gedurende die tijd vrijwel altijd in raiding guilds. Het brak me op een gegeven moment en dus ben ik toen begonnen met casual gaming (al had ik er veel moeite mee). Het opzeggen van mijn account heeft mij goed van de verslaving geholpen en momenteel speel ik helemaal niet meer. Het helemaal niet meer spelen komt mede doordat ik patch 1.12 totaal niet gaaf vond (veel problemen hier een daar, op mijn PC in ieder geval).

Kans dat ik wel weer eens ga spelen is zeker aanwezig, maar nooit meer in een raiding guild. Heb toch af en toe nog de zin om mijn Human Mage verder naar level 60 te brengen, want die is momenteel level 41.

Stoppen met WoW kan zeker een bevrijding zijn. Probleem is het stoppen op zich, als je heel erg verslaafd bent. Bij mij waren drastische maatregelingen nodig, zoals het cancellen van mijn Credit Card...

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
BioHazard schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:04:
In tegenstelling tot veel anderen snap ik wel wat er bedoeld wordt. Je begint eerst rustig met spelen, daarna ga je raiden en dat doe je 1 of 2 avonden per week. Vervolgens ga je (bijvoorbeeld) dinsdag eens een keer niet sporten, omdat er iets speciaals plaats vindt binnen de guild. Dat bevalt wel, de volgende dinsdag neem je weer vrij en ongemerkt ga je steeds meer spelen.

Op een gegeven moment doe je alleen nog maar werken/school en WoW. Met 5-6 raids per week heb je nergens meer tijd voor. Zul je zeggen dat het een kwestie van zelfbeheersing is, maar het gaat ongemerkt en WoW is zeker verslavend. Niet iedereen is daar even sterk in. Zelf ben ik ook echt verslaafd geweest, tot het op een moment 'niet meer ging'.

Toen ben ik abrupt gestopt en zeker het is een bevrijding. Je voelt ineens weer dat je tijd hebt voor dingen en zowel je sociale leven als je fysieke leven verbeterd weer. Op dit moment speel ik casual en ik weet dat de verslaving me niet nog een keer in zijn greep zal krijgen. Dus ja, stoppen kan een bevrijding zijn.

En het is niet zozeer dat je je laat dwingen... je dwingt jezelf.

Edit: Ook de reacties van anderen hierboven, geven aan dat het wel wat subtieler ligt.

[ Voor 3% gewijzigd door Resistance_NL op 04-10-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:31
Exomna is geen guild in Bloodscalp, enkel in Trollbane.

Zou dat gewijzigd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Afbeeldingslocatie: http://www.riseguild.com/news/img/razorgore_down.jpg
ik sta links achteraan

Morgen gaan we weer verder, hopenlijk dan Vael neer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

addictive schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:12:
[afbeelding]
ik sta links achteraan

pssst, hij heet Razorgore.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:28:
[...]

Drie level 60 characters inderdaad, een level 31 en een level 41. Ben ruim een jaar lang enorm verslaafd geweest aan WoW en zat gedurende die tijd vrijwel altijd in raiding guilds. Het brak me op een gegeven moment en dus ben ik toen begonnen met casual gaming (al had ik er veel moeite mee). Het opzeggen van mijn account heeft mij goed van de verslaving geholpen en momenteel speel ik helemaal niet meer. Het helemaal niet meer spelen komt mede doordat ik patch 1.12 totaal niet gaaf vond (veel problemen hier een daar, op mijn PC in ieder geval).

Kans dat ik wel weer eens ga spelen is zeker aanwezig, maar nooit meer in een raiding guild. Heb toch af en toe nog de zin om mijn Human Mage verder naar level 60 te brengen, want die is momenteel level 41.

Stoppen met WoW kan zeker een bevrijding zijn. Probleem is het stoppen op zich, als je heel erg verslaafd bent. Bij mij waren drastische maatregelingen nodig, zoals het cancellen van mijn Credit Card...
Tsja, het was of WoW eruit, of ik was pleite he.. Die tijd is gelukkig voorbij _/-\o_

Gratz met Razorgore btw! Zal eens kijken of ik mijn 1st Nefarian screenshots nog heb, kreeg op de eerste Guildkill toen het hoofd :)

Pewpewpew!
Afbeeldingslocatie: http://img1.putfile.com/thumb/10/27610290468.jpg

Dood, eindelijk!
Afbeeldingslocatie: http://img1.putfile.com/thumb/10/27610290435.jpg
Afbeeldingslocatie: http://f5.putfile.com/5/13406301247-thumb.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 16:30 . Reden: Screenies! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:16:
[...]

hahaha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:24:
[...]

Tsja, het was of WoW eruit, of ik was pleite he.. Die tijd is gelukkig voorbij _/-\o_

Gratz met Razorgore btw! Zal eens kijken of ik mijn 1st Nefarian screenshots nog heb, kreeg op de eerste Guildkill toen het hoofd :)

Pewpewpew!
[afbeelding]

Dood, eindelijk!
[afbeelding]
[afbeelding]

[Edit: 3 screenshots!]
Nice, hoop dat wij dat binnenkort ook hebben :P We hebben Chrom nu op 52% na ons eerste avondje proberen, dus we hadden het aardig snel door.

Wel heerlijk als je eindelijk voorbij razorgore/vael bent en lekker door kunt stoten. De 4 bosses erna zijn namelijk aardig simpel (iedere avond hadden we een nieuwe boss neer na vael).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:32:
[...]

Nice, hoop dat wij dat binnenkort ook hebben :P We hebben Chrom nu op 52% na ons eerste avondje proberen, dus we hadden het aardig snel door.

Wel heerlijk als je eindelijk voorbij razorgore/vael bent en lekker door kunt stoten. De 4 bosses erna zijn namelijk aardig simpel (iedere avond hadden we een nieuwe boss neer na vael).
Wacht maar tot je Chrom met Timelapse & Incerenate (spelling?) hebt.. Dan is het opeens niet zo makkelijk meer ;) Nefarian moet je ook geluk hebben op de juiste kleurencombo's hoor, black/blue dan wipe je wel een paar keer. Opzich is het verder bij Nefarian niets anders dan opletten nadat hij geland is, als het goed is heeft jouw MT RA_Bossmods aanstaan en krijg je 10 seconden de tijd om je voor te bereiden op de classcall (als Hunter zijnde een ander boog equippen). De zergphase is ontzettend zwaar voor je PC en als je pech hebt (hier viel het overigens mee :)) kom je dus om voordat je het weet. Daarna land Neffie weer en kan je hem aan het BBQspit rijgen.

Naxxaramas en AQ40 vond ik trouwens bar weinig aan, wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:39:
[...]

Wacht maar tot je Chrom met Timelapse & Incerenate (spelling?) hebt.. Dan is het opeens niet zo makkelijk meer ;) Nefarian moet je ook geluk hebben op de juiste kleurencombo's hoor, black/blue dan wipe je wel een paar keer. Opzich is het verder bij Nefarian niets anders dan opletten nadat hij geland is, als het goed is heeft jouw MT RA_Bossmods aanstaan en krijg je 10 seconden de tijd om je voor te bereiden op de classcall (als Hunter zijnde een ander boog equippen). De zergphase is ontzettend zwaar voor je PC en als je pech hebt (hier viel het overigens mee :)) kom je dus om voordat je het weet. Daarna land Neffie weer en kan je hem aan het BBQspit rijgen.

BWL was, draak, draak, hey geen draak, draak, draak, draak, geen draak, draak. :Z
AQ40 was een leuke afwisseling, vooral de bossfights veel beter uitgewerkt en veel gevarieerder. Helaas alleen zo veel lopen en zware trash.
Naxx, allemaal leuke originele boss fights, trash is gewoon normaal alleen deathknight wing had wel wat minder gemogen. Alleen Sapphiron irriteerde omdat we daar aankwamen met te weinig runes, gelukkig hulp van andere guilds gehad.
Daarna was Kel'Thuzad wel weer een push over helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
On_E schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:16:
[...]

LOL! ik ga iemand van mn guild nu heel hard uitlachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 11:14
[...]

Je zit (zat) in een guild die net Fankriss down heeft en je vond AQ40 en Naxxramas weinig aan?

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:53
Kent iemand die ene premade ui nog? Eigenlijk gemaakt voor mages (maar ook prima door andere classes te gebruiken). Er werd discord action bars, discord unit frames, etc gebruikt (en je moet dan ook zijn instellingen laden). Zag er ongeveer zo uit (Photek ui):
Afbeeldingslocatie: http://filer.curse-gaming.com/mscreens/11173.jpg

Maar dan een vierkante map in het midden en ook een hoop cast knopjes in het midden. Verder was hij i.t.t. Photek, blauw, en dus niet zwart.

Iemand een idee?

edit: Nee het is ook geen Bouvi's mods.

[ Voor 4% gewijzigd door danslo op 04-10-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mior schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:57:
[...]

Je zit (zat) in een guild die net Fankriss down heeft en je vond AQ40 en Naxxramas weinig aan?

:')
1st impression does it all for me. Naxx trash was wel grappig (die Stitches en Gargoyles), maar voor de rest.. Nee..In AQ40 vond ik Skeram en Vem Family dus al geen ruk aan, dan houdt het snel op imo. Niet te spreken over de ubersaaie omgevingen in zowel Naxx als BWL, AQ kan er nog mee door.

Had met Sesam niet eens m'n Tier1 compleet, moet je nagaan.. Elke keer dropte er geen GS of DS :=

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

cls schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:59:
Kent iemand die ene premade ui nog? Eigenlijk gemaakt voor mages (maar ook prima door andere classes te gebruiken). Er werd discord action bars, discord unit frames, etc gebruikt (en je moet dan ook zijn instellingen laden). Zag er ongeveer zo uit (Photek ui):
[afbeelding]

Maar dan een vierkante map in het midden en ook een hoop cast knopjes in het midden. Verder was hij i.t.t. Photek, blauw, en dus niet zwart.

Iemand een idee?

Zoals mijnes ?

Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/7651/charcoal13tp.jpg

Dat is CharcoalUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:53
On_E schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:07:
[...]

Zoals mijnes ?

[afbeelding]

Dat is CharcoalUI.
Dat is hem BIJNA :P Nu was er alleen nog een soort van achtergrond bij de textboxjes (met die discord frames), en dan bedoel ik dus niet de opacity omhoog gooien. En ook de unit frames waren anders (party zooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:12:
[afbeelding]
ik sta links achteraan

Handig ook, zo zonder namen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Wacht maar tot je Chrom met Timelapse & Incerenate (spelling?) hebt.. Dan is het opeens niet zo makkelijk meer ;) Nefarian moet je ook geluk hebben op de juiste kleurencombo's hoor, black/blue dan wipe je wel een paar keer.
Op zich was Chrom voor ons niet heel moeilijk, ging meteen de eerste avond plat. Maar we hadden wel Acid breath|Incinerate. Misschien dat we dus gewoon geluk hadden met de breaths. Hopelijk gaat het de volgende keer weer even makkelijk.

Wat zijn nu eigenlijk de moeilijke kleuren/combinaties bij Chrom en Neffie?

Aangezien we daar pas een keer zijn geweest hebben we nog niet zoveel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:20:
[...]

Op zich was Chrom voor ons niet heel moeilijk, ging meteen de eerste avond plat. Maar we hadden wel Acid breath|Incinerate. Misschien dat we dus gewoon geluk hadden met de breaths. Hopelijk gaat het de volgende keer weer even makkelijk.

Wij hadden Red/Black gisteren bij Nef, en dat was erg moeilijk.

Die Black Drakonids gingen wel op tijd down, die Reds liepen er nog zo'n 10-15 van rond toen Nef landde. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:20:
[...]

Timelapse/Incinerate op Chromaggus,
Black/Red of Black/Blue op Nefarian.

Doe nadat je Chrommagus down hebt eventjes een naked wipe op Nefarian om achter de kleurencombo te komen. Sommige Guilds vergeten dat dat wel eens makkelijk kan zijn, of doen het met armor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 18:19
Eergisteren eerste try op Cthun (maandag ging twin emps neer). Na een paar trashmobs (DAMN) zaten we bij cthun, half uur uitleg op TS2 over positionering en phase 2, dpsen op tentacles etc.

...

Ok, dan iedereen gespannen wachten op het startsein, readycheck, iedereen klaar, MT rent naar binnen, rent 25 man te snel achter de MT aan > 75% van raid dood binnen 3 secs :P :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
cls schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:08:
[...]

Dat is hem BIJNA :P Nu was er alleen nog een soort van achtergrond bij de textboxjes (met die discord frames), en dan bedoel ik dus niet de opacity omhoog gooien. En ook de unit frames waren anders (party zooi)
RebornUI

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:34:
Eergisteren eerste try op Cthun (maandag ging twin emps neer). Na een paar trashmobs (DAMN) zaten we bij cthun, half uur uitleg op TS2 over positionering en phase 2, dpsen op tentacles etc.

...

Ok, dan iedereen gespannen wachten op het startsein, readycheck, iedereen klaar, MT rent naar binnen, rent 25 man te snel achter de MT aan > 75% van raid dood binnen 3 secs :P :P :P :P
Dat hadden wij deze week ook toen we erachter kwamen dat de pull weer op de "oude" manier was. Deze week rende dus iedereen naar binnen zoals t de afgelopen weken gewoon makkelijker was om 1 seconde later op /ra hard te lol'en/rofl'en en "hmm, I think they changed it back..." :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een rogue en ik zoek een addon of een mogelijkheid om in het midden van me scherm (eigelijk iets boven me poppetje) mijn energybar, healthbar en combopoints te krijgen. Dit wil ik zodat ik niet, met bijv pvp, naar linkboven hoef te kijken. Ik verlies dan vaak me route kwijt richting me openent.

Iemand die iets weet? Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira had daar een hele mooie mod voor Akooi, zal 'm even opdragen hier weer te kijken :)
Na even gebeld te hebben weet ik inmiddels dat die mod DHud heet!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 19:05 . Reden: Gebeld met Godjira ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Jezus wat mis je veel als je even een dagje druk aan 't werk bent. :P
Wiebbe schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:14:
[...]

Hoe lang zijn jullie bezig geweest met huhuran? Ik kan me voorstellen dat je lang whiped op de Twins, maar huhu is eigelijk een Farm fight, voor iedereen veel NR gear heeft gewoon dik wat pots misschien een flaskje er over heen heeft voor de wall en gaan emt die banaan ^_^
Skeram en Sartura neer op 28 augustus, eerste avond AQ40. Fankriss ging neer op 3 september. (whiej, heb m'n trinket alweer een maand dus <3 ) Maandje op Huhu gehangen dus, maar met al die lag en gedoe hebben we misschien een stuk of tien serieuze tries gehad. Onze NR is nog steeds niet super moet ik zeggen, maar wel doable nu. Nadeel is cooldown op pots. :<

[Edit] Hier een movie van de kill, priest view. [/Edit]
Masch schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:50:
Hoe houden jullie trouwens de tanks in leven? Bij ons gingen er 4 neer in allebei de gevechten (45%, 19%), terwijl de healers echt hun best deden. Hij slaat echter zo hard dat het soms leek op een oneshot van Broodlord.
Hij slaat hard, dus veel HP voor je tanks. Eventueel een Flask en dat soort dingetjes. Onze tanks hebben zeker daar rond de 8k hp buffed, MT iets meer nog. MT heeft een priest, (resto, onze enige) druid en paladin, OT's een priest (hebben we er 7-9 van mee op een gemiddelde run) en een paladin. Rest van de healers springt bij waar nodig, shadow priests en feral druids blijven lekker DPS'en. Direct na MS shielden en vooral niet inhouden qua heals, hij slaat hard. Liever wat overhealing dan een dooie tank.
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:41:
kan iemand hier mij vertellen hoe jullie de sons spawns bij Rag oppakken nadat ze spawnen? We hebben nu voor de 2e avond tries gedaan op Rag. We krijgen hem met dps nu naar 45% voor de sons spawnen. Daarna gaat iedereen heel snel achter elkaar dood.
45% is te hoog, 30% is goed en met 35% zit je op het minimum. Ik heb met twee guilds bij Raggy gestaan en twee tactieken gebruikt.

In m'n oude guild banishten we vier adds op hun spawnplek en groupten we aan de westkant van de grot waar we de andere vier sons opvingen en neerhaalden. Banish deden we maar één keer zodat we niet in de situatie kwamen waar Raggy alweer up was terwijl we nog gebanishte sons hadden. We kregen dus twee keer vier sons.

In m'n huidige guild groupen we voor de sons komen en killen we ze gewoon alle acht tegelijk, werkt iets lekkerder vind ik zelf. Rogues kunnen ze goed tanken en ranged nuked terwijl mages Frost Nova en AoE doen. Healers en casters op mages na proberen aan de rand te blijven ivm de mana drain.
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:06:
[...]

Timelapse/Incinerate op Chromaggus,
Black/Red of Black/Blue op Nefarian.

Doe nadat je Chrommagus down hebt eventjes een naked wipe op Nefarian om achter de kleurencombo te komen. Sommige Guilds vergeten dat dat wel eens makkelijk kan zijn, of doen het met armor aan.
Wij hadden op onze eerste kills Timelapse/Incinerate en Black/Red. :P Vond de Nef combo wel meevallen, vind Green veel irritanter om te tanken tbh. (blue laten we door de warriors doen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee of de collector edition al the preorderen is en zoja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een filmpje van strat baron in 22minuten.
van onze guild cantonium elites op Azune

http://www.megaupload.com/?d=Y2N7KJV6

kwaliteit is niet echt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:22:
[...]

Wij hadden Red/Black gisteren bij Nef, en dat was erg moeilijk.

Die Black Drakonids gingen wel op tijd down, die Reds liepen er nog zo'n 10-15 van rond toen Nef landde. :(
wij gaan altijd bij de throne staan.

iedereen op de throne en 1 warrior onder aan het trappetje.
die spamt alleen maar battle shout.(zorg dat ie dicht genoeg bij de groep staat anders werkt het niet)
de rogues assisten op die grote adds(ben naam ff kwijt)
en de rest doet voornamelijk aoe enzo
bij de 10sec warning van neff gaat de MT naar z'n landing positie en stopt de adds tank met shouten (anders krijgt ie agro van neff en rent ie de groep in)
de mt zorgt ervoor dat neff de open lucht in kijkt. en gaat zelf tegen de rand van het terras staan
hierdoor worden de rogues achter nef geteleport. en met een fear worden ze ook minder voor hem gefeard.

met deze tacktiek hadden we een guildfirst na 4 try's (3de hadden we pecht met een verkeerde classcall en de adds op hetzelfde moment dat was net iets teveel)

de 2de kill ging ie in 2x neer en de 3de kill ook na 2try's
en meer kills hebben we nog niet gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:56:
Ik heb een rogue en ik zoek een addon of een mogelijkheid om in het midden van me scherm (eigelijk iets boven me poppetje) mijn energybar, healthbar en combopoints te krijgen. Dit wil ik zodat ik niet, met bijv pvp, naar linkboven hoef te kijken. Ik verlies dan vaak me route kwijt richting me openent.

Iemand die iets weet? Bedankt :)
Zoek eens op DHUD op curse-gaming. Deze mod heb ik maanden lang gebruikt en werkte altijd prima, vaak is al na de eerste dag van de Amerikaanse major patch release een update beschikbaar.

Succes!

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:33:
hier een filmpje van strat baron in 22minuten.
van onze guild cantonium elites op Azune

http://www.megaupload.com/?d=Y2N7KJV6

kwaliteit is niet echt super
erg nice! :D imba DPS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

cls schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:59:
[afbeelding]

Iemand een idee?

Wat ik me ook afvraag, weet IEMAND wat die mooie bars zijn waar de chat instaat enzo. De bar die de onderkant bedekt dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
Ik, als niet-WoW-speler wil graag de mensen hier attenderen op de Southpark aflevering die over een paar uurtjes gaat airen in de USA. Ze gaan een hele afleveringen wijden aan WoW. Mijn vermoeden is dat het in typische SouthPark stijl zal gaan dus soms wat ongenuanceerd maar wellicht ook voor de liefhebbers van het spel de moeite waard.
"South Park" celebrates 10 groundbreaking seasons! The boys immerse themselves into the World of Warcraft(R) as "South Park" joins forces with Blizzard Entertainment(R) to kick-off all new episodes on Wednesday, October 4 at 10:00 P.M. on Comedy Central

The Emmy And Peabody Award-Winning Series Premieres Seven New Episodes

New York, October 2, 2006 -- There's trouble in the online gaming world when the actions of a renegade player threaten to destroy Blizzard Entertainment's(R) award-winning game World of Warcraft(R). The future of the game lies in the hands of Cartman, Kyle, Stan and Kenny when all new episodes in the tenth season of the widely-acclaimed series, "South Park," premiere Wednesday, October 4 at 10:00 p.m. on Comedy Central.

In this episode, the boys come into contact with a gamer who doesn't play by the rules. Even the creative people behind World of Warcraft don't know how to stop the renegade. They are forced to put all of their hope into the hands of the kids of South Park. The boys dedicate their lives to defeating the mad gamer and saving the game for all.

"We were excited to hear that the creators of 'South Park' were interested in featuring World of Warcraft in the opening of their new season and we really enjoyed collaborating with them to make this happen," said Mike Morhaime, president and cofounder of Blizzard Entertainment. "We're looking forward to sharing the experience with our employees and our players as well when the season debuts this week."

World of Warcraft is the world's most popular massively multiplayer online role-playing game, with millions of players worldwide. In World of Warcraft, players assume the roles of legendary heroes as they develop friendships, forge alliances and compete with enemies for power and glory. The game's upcoming expansion pack, World of Warcraft: The Burning Crusade, is due out by the end of this year. Learn more about World of Warcraft at the game's official Web site: www.worldofwarcraft.com.
Website Soutpark Studios
Preview 1 (Quicktime)
Preview 2 (Divx) _/-\o_

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
BioHazard schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 21:40:
[...]

Wat ik me ook afvraag, weet IEMAND wat die mooie bars zijn waar de chat instaat enzo. De bar die de onderkant bedekt dus :)
Die infobalk onder de chat? Titan Panel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

I knowwww, wacht er al de hele avond op, op die aflevering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Exitium schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 21:49:
[...]

Die infobalk onder de chat? Titan Panel. :)
Dat wist ik, maar die dikke bar waar de chat op staat, en de combatlag enzovoorts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 21:51:
I knowwww, wacht er al de hele avond op, op die aflevering :)
Denk je dat die nog vandaag komt? Ik hooooop het zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje Diox en godjira!

Maar na het ff nader bekeken te hebben vind ik niet heel fijn. Ik zoek iets compacters. Dit vaagt bijna je hele char weg, ook al ben ik gnome :( Is er niet iets kleiner? Het liefst zo groot als wat er naast je potret staat..

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil hem ook wel zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:39:
Dankje Diox en godjira!

Maar na het ff nader bekeken te hebben vind ik niet heel fijn. Ik zoek iets compacters. Dit vaagt bijna je hele char weg, ook al ben ik gnome :( Is er niet iets kleiner? Het liefst zo groot als wat er naast je potret staat..
Als het goed is kun je de grootte etc allemaal aanpassen :) Zelf heb ik hem nooit gebruikt, en als ik bij Godjira zat stondtie standaard uit onder mijn account. Zelf op een tauren vind ik hem irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:56:
[...]

Als het goed is kun je de grootte etc allemaal aanpassen :) Zelf heb ik hem nooit gebruikt, en als ik bij Godjira zat stondtie standaard uit onder mijn account. Zelf op een tauren vind ik hem irritant.
hmm bij nader inzien gaat het wel, ff wennen, en btje aanpassen naar wens :) ik geef het wel wat tijd (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Hmm cool die collectors edition, komen ze wel een beetje laat mee vind ik. Veel mensen hebben al een pre-order staan, maargoed kan niet wachten tot de eerste webshops hem aan gaan bieden.

Vorige week Onyxia 10man gedaan binnen de guild, was er helaas niet bij, maar we gaan binnekort 5man doen :] Waarschijnlijk warrior, priest, rogue, paladin(ik :> ), mage samenstelling. Als julie daar nog ideeen over hebben dan ben ik daar wel in geintresseerd.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mior schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:04:
[...]

Als je kijkt naar aantal boss kills; wij. Offspring heeft zowel Thaddius als Heigan nog niet down.

Sinds gisteren is DiE zelfs verder dan Offspring ;)
Omdat ik Madhunter heb gesponserd om entrapment te speccen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
Selachii schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 01:36:
Hmm cool die collectors edition, komen ze wel een beetje laat mee vind ik. Veel mensen hebben al een pre-order staan, maargoed kan niet wachten tot de eerste webshops hem aan gaan bieden.

Vorige week Onyxia 10man gedaan binnen de guild, was er helaas niet bij, maar we gaan binnekort 5man doen :] Waarschijnlijk warrior, priest, rogue, paladin(ik :> ), mage samenstelling. Als julie daar nog ideeen over hebben dan ben ik daar wel in geintresseerd.
alleen waar bestellen we deze CE.. Kan hem bij geen shop vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Ik zit op boulderfist(pvp realm) en ik zoek eigenlijk een grote nederlands/Got guild. Volgens het lijstje is die er niet. ik heb een 42 undead warrior naam is Siiroj als je een nederlands/Got guild whisper me dan alstublieft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Laatst online: 12-09 19:15

Qck

Bazinga

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:39:
Dankje Diox en godjira!

Je kan ook Fubar proberen, dat is hetzelfde idee als Titan maar ik vind het fijner. klik
Je kan hier verschillende plug-ins voor krijgen, moet je ook maar ff bekijken :)

Deze hud heb ik een tijdje gebruikt: klik
Dit is ook een goede.
nog een alternatief

[ Voor 24% gewijzigd door Qck op 05-10-2006 08:31 ]

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fubar is wel een mooie en goede ja, Titan Panel wordt geloof ik al een tijd niet meer geupdate door de originele maker. Als je wel Titan wil gebruiken, zorg er dan voor dat je de Titan BonusScanner uitzet in je add-on menu of nog beter, hem helemaal delete. Met 1.12 geeft dat niets anders dan errors namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een tijdje insomniax recompilation gebruikt, maar ben nu weer terug gegaan naar wat ik eerst had: tital panel incl metamap enz.. Dit omdat een maat van me veel speelt op mijn account en er iedere x veranderingen in mijn hud waren. Ik moet zeggen: titan speelt lekkerder, het reageert allemaal net wat vlugger(heb ik het idee). Ik doe verder toch alleen aan PvP dus ik gebruik de normale combat log en dit voldoet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hadden Timelapse/incinerate op chromaggus
<3 Timelapse, er is niks makkelijekrs dan timelapse :D.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 08:55:
Fubar is wel een mooie en goede ja, Titan Panel wordt geloof ik al een tijd niet meer geupdate door de originele maker. Als je wel Titan wil gebruiken, zorg er dan voor dat je de Titan BonusScanner uitzet in je add-on menu of nog beter, hem helemaal delete. Met 1.12 geeft dat niets anders dan errors namelijk.
ik heb her wienig problemen mee, waar ik wel problemen mee heb i de cosmos telephaty (voor je quest menu aant e passen) als ik daarmee inr aid kom krijg ik DC's als een malle lke 5s.
IIG je moet is naar de UI interface perl classics frame's kijken, erugh handig imo en niet groot :D probeer em is uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gebruikt er dan ook Cosmos ;) Nah, Titan werkt verder goed, behalve die BonusScanner, die gaf bij mij en wat Guildmates nogal wat problemen.

Btw: Timelapse is goed te doen als je hem vaak gehad hebt ja, niet op een Guild-1st ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:19:
Wie gebruikt er dan ook Cosmos ;) Nah, Titan werkt verder goed, behalve die BonusScanner, die gaf bij mij en wat Guildmates nogal wat problemen.

Btw: Timelapse is goed te doen als je hem vaak gehad hebt ja, niet op een Guild-1st ;)
gebruikt em niet volledig maar allinooneinv en altinvite zijn leuke add ons en er zitten nog een coole target screen hoover over button ding in (dat zeg maar je target frame niet rechtsondering zit maar gewoon onder je muis ;)) , voor de rest gebruikt ik titan CTmod perl classic frame.....

Edit, Timelapse hadden wij op 3e keer chro
(eerste keer koste ons 1 whipe) en toen hadden we hem in 1 keer. Punt is dat hij so easy is dat als je TimeLapse krijgt iedereen in LoS moet gaan staan en de timelapse krijgen op de OT en OT healers na, deze rent dan naar de MT spot, nade de stun gaat de MT gewoonw eer lekker verder. :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:21:
[...]

gebruikt em niet volledig maar allinooneinv en altinvite zijn leuke add ons en er zitten nog een coole target screen hoover over button ding in (dat zeg maar je target frame niet rechtsondering zit maar gewoon onder je muis ;)) , voor de rest gebruikt ik titan CTmod perl classic frame.....
heb je een linkje voor alt-invite.? google wil niet meewerken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:14:
[...]

<3 Timelapse, er is niks makkelijekrs dan timelapse :D.....
Jaja, en jij hebt TL zeker niet gehad toen hij nog moeilijk was?
Met aggro reduction waardoor er een tank wissel moest gebeuren halverwege het gevecht?
Praat zo makkelijk om een fight na een aanpassing makkelijk te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:38:
[...]

heb je een linkje voor alt-invite.? google wil niet meewerken..
het zit in cosmos ingebakken. ik heb het daaruit gepleurd, als ik thuis ben kan ik het vast wel ergens dumpen (ideetjes ?? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:38:
[...]

Met aggro reduction waardoor er een tank wissel moest gebeuren halverwege het gevecht?
nog steeds hetzelfde :)...... das juist het mooie dervan IEDEREEN zijn aggro word gehalveert behalve OT (das juist het punt) en de OT healers wisslene af zodat zei ook de aggro reduction kregen... :).

trouwens de MT heeft genoeg aggro om zeker 4x te weerstaan, daarna heeft de OT de meeste van allemaal.

we hebben trouwens ook nog es gehad dat een mage de TL resiste, geowon blinken naar de overkant en blijven hollen tot tl over is :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:38:
[...]

Hmm midden in t gevecht? wat bedoel je daar precies mee want wij doen het atm zo.
Timelapse->Iedereen gaan in line of sight staan en een priest/pally/warrior(oftank) hiden dan en dan gaan chrommy vanzelf naar de warrior toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:41:
[...]

Hmm midden in t gevecht? wat bedoel je daar precies mee want wij doen het atm zo.
Timelapse->Iedereen gaan in line of sight staan en een priest/pally/warrior(oftank) hiden dan en dan gaan chrommy vanzelf naar de warrior toe :)
hij bedoelt dat vroeger (ik dacht dat het nog steeds was maar goed ) iedreen die TL kreegn zijn aggro door 50% word gewhiped.... als het niet meer zo is begrijp ik nu wel dak altijd de aggro hou... maar als je OT goed is is er np

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:41:
[...]

Dat je MT gewoon door alle TL's de aggro kwijt was en dat een van de OT's het complete gevecht daarna mocht tanken? En als je pech had (lage DPS enzo) dat je OT daarna ook nog eens aggro kwijt raakt waardoor de volgende OT aan de bak kon.

[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 05-10-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:44:
[...]

Dat je MT gewoon door alle TL's de aggro kwijt was en dat een van de OT's het complete gevecht daarna mocht tanken? En als je pech had (lage DPS enzo) dat je OT daarna ook nog eens aggro kwijt raakt waardoor de volgende OT aan de bak kon.
BTW waarom haal jij oude koeien uit de sloot het ging ook btw om de CHRO van nu :P en neit van 1 jaar terug. NU is TL harstikke simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:47:
BTW waarom haal jij oude koeien uit de sloot het ging ook btw om de CHRO van nu :P en neit van 1 jaar terug. NU is TL harstikke simpel
Pochen met een nerfed boss is so lame tbh, maargoed wees blij met je overwinning..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:47:
[...]

ahh ik dacht al ik heb t nooit gemaakt dus dat is voor mijn tijd geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:39:
[...]

het zit in cosmos ingebakken. ik heb het daaruit gepleurd, als ik thuis ben kan ik het vast wel ergens dumpen (ideetjes ?? )
ja, dat meldde google me idd ook.. maar ik wil het los hebben.. heb het nl. wel een keer gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

O+ Die South Park aflevering, omfg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:52:
[...]

Pochen met een nerfed boss is so lame tbh, maargoed wees blij met je overwinning..
ik kan er weinig aan doen dat ie generfed is, ik wou dat ze het niet gedaan hadden dan was ie mssn leuker geweest als tank want nu is er weinig aan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, check dit :D
Tja, er zal een markt voor zijn zullen we maar denken dan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 11:54
Sommige nerfs begrijp ik dus echt niet.

Bats in ZG die niet meer exploden... gewoon dom tank materiaal nu
Chromaggus waarvan de TL geen aggro reduced.

What's next? de random BA van vael weghalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:19:

lol timelapse is nerfed, en behoorelijk ook. we hadden hem down 1st try met timelapse.

Gisteren ging het bijna fout om acid+ incinerate, MT ging dood, gelukkig kon ik hem op tijd overnemen om verdere schade te beperken.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:09:

De bats exploderen nu weer schijnbaar. Niets zeggen, wel wegrennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

bats exploden nu wel weer btw :P
was aangename verrassing toen ik laatst in zg was met me rogue, lekker 3 packs gepulled, beetje beuken

zag die emote en had echt een WTF? :? gevoel
bam, 2/3 van de raid dood :P

dus toen weer oude stijl verder gegaan uit de groep, harder doornuken of wegrennen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of je onlangs nog een ZG run hebt gedaan maar die bats ontploffen inmidels weer, was best een leuke eerste run nadat het gefixed was want we gebruikten gewoon volledig aoe op die packs omdat ze niet meer ontploften(dachten we) dus was de halve raid ineens dood :+ echt iets voor blizzard om dat niet in de patchnotes te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Exploderende bats waren tenminste nog leuk, hoop comedy value omdat een tank of langzame rogue weer eens niet uit de weg ging ;)

Chrom zn TL nerfen was echt dom tbh, vroeger keek je op tegen Chrom door deze ability.. nu is het een cakewalk geworden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:13:
[...]

Exploderende bats waren tenminste nog leuk, hoop comedy value omdat een tank weer eens niet uit de weg ging ;)
Wat moet ik me hier bij voorstellen? MT die de bat probeert te hamstringen en dan rennen als een gek?
Of volgen die bats hun target niet onder de zoveel %? Bij ons (Vroegah, ben al in geen tijden meer in ZG geweest) lieten we de warriors gewoon staan, die gaan er toch niet aan dood.

Kan me trouwens herinneren onze eerste 10 Chrom kills altijd "OMG I hope it's not Time Lapse!!! TL is soo hard" O+ verder weet ik niet hoe erg ze hem generfed hebben, maar ik kan me voor stellen dat er zonder complete aggro reset niet zo bar veel meer aan is. Heb geen bwl meer gedaan sinds lange tijd :) alleen naxx naxx naxx en af en toe aq40

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:22:
[...]

Wat moet ik me hier bij voorstellen? MT die de bat probeert te hamstringen en dan rennen als een gek?
Of volgen die bats hun target niet onder de zoveel %? Bij ons (Vroegah, ben al in geen tijden meer in ZG geweest) lieten we de warriors gewoon staan, die gaan er toch niet aan dood.

Kan me trouwens herinneren onze eerste 10 Chrom kills altijd "OMG I hope it's not Time Lapse!!! TL is soo hard" O+ verder weet ik niet hoe erg ze hem generfed hebben, maar ik kan me voor stellen dat er zonder complete aggro reset niet zo bar veel meer aan is. Heb geen bwl meer gedaan sinds lange tijd :) alleen naxx naxx naxx en af en toe aq40
Bats blijven stationary voordat ze exploderen. Dus je kan rennen en ze volgen je niet. TL is nerfed zodat er compleet GEEN aggro dump meer plaats vindt. Tank en dps, loot, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:13:
[...]

Exploderende bats waren tenminste nog leuk, hoop comedy value omdat een tank of langzame rogue weer eens niet uit de weg ging ;)

Chrom zn TL nerfen was echt dom tbh, vroeger keek je op tegen Chrom door deze ability.. nu is het een cakewalk geworden :/
agree, alleen het is mooi dat ik nu meer HP heb, kwam gister weer voor het eerst sinds 3 maanden in zg en zag geen message niks en opeens boem gelukk bleef er 15% over van me health (ik blij :) ). Vroeg wel af en toe door lag dood gegaan door die beesten (vooral eerst run als je niet weer wat er gebeurt :D)

als ze straks ook nog es huhuran tauntable gaan maken zijn ze echt dom BTW... het is nu een leuk gevechtje aggro van mekaar overnemen zonder taunt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:03:
Hahaha, check dit :D
Tja, er zal een markt voor zijn zullen we maar denken dan }:O
heb er gelijk maar een avatartje vandaan geplukt..

world of whorecraft _/-\o_ _/-\o_

/edit hij is alleen zo klein :'(

dit is het grote plaatje: plaatje

[ Voor 15% gewijzigd door BootVluchteling op 05-10-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

yaaaaaay :D:D:D

Gister eerste "serieuze" meer dan 1 boss in BWL night gehad. En razorgore dropt: Wrath bracers, Dragonstalker bracers. De laatste ging naar een hunter met meer dkp dan ik. Dus Vael down op 3de try wat best netjes is en wat dropt vael: Wrath belt en Dragonstalker belt. Die laatste ging naar mij omdat ik op dat moment meer dkp had dan die andere dude en dus had ik metteen een leuke upgrade van Beastmaster naar Dragonstalker. Dus onderweg naar Lootlord 1 wipe omdat een naap tank vlak voor de Lootlord 3 dragonkins pullde en er 2 midden in het kamp getanked werden en we dus dood gingen. Ma goed, 2de run helemaal goed door de surpression room, Broodlord weer in 1 keer neer. En wat dropt ie: Wrath boots en Dragonstalker boots. Ja het was zeker wel een Hunter/Warrior dagje gister. Alleen jammer dat er weer een n000b dat hoofd lootte en weer iemand die totaal geen plannen er mee heb daarna. Die boots gingen niet naar mij omdat er een hunter is met 40dkp meer dan ik en die had alle 3 de DS mee kunnen nemen gister maar hij bood niet op bracers en belt, ik was wel blij :D Vrijdag MC met Ony daarna en dan maar kijken of ik metteen me beaststalker helm kan inruilen voor dragonstalker. Ik denk niet dat ik nog dkp ga uitgeven aan GS, behalve misschien de chest, maar dat ligt er aan hoe snel ik meer Dragonstalker te pakken krijg, ach we zullen wel zien :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
wij hebben de emps nu ook down. Gisteren geprobeerd voor de tweede keer, maar helaas ging er veel fout. Warlocks die pullden een rogue die dc terwijl hij op de emps was :P. Uiteindelijk moesten wat rogues en goede dps al leaven en toen hadden we een goede rotation maar op 11% enrage :) (alle dps pots waren al op). Naja dan maar vandaag of maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
MaTr1x schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:03:
[...]

das niet de standaard resolutie van dat schermpie :), bij de 24" wel
Bij mij bleef dat ding redelijk voos doen na de 6.7 drivers :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:52:
[...]

Net doen alsof je beter bent omdat je toevallig eerder bij een boss was dan iemand anders is nog veel erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ye-roon schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:39:
. Ik denk niet dat ik nog dkp ga uitgeven aan GS, behalve misschien de chest, maar dat ligt er aan hoe snel ik meer Dragonstalker te pakken krijg, ach we zullen wel zien :)
vind je het niet een beetje lame om niet je gear te blijven upgraden als je de kans hebt in mc omdat je je dkp wilt sparen voor je tier 2. Zeker de chest kan nog best even duren beetje lullig als je dan niet op tier1 rolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 11:54
On_E schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:20:
[...]

Net doen alsof je beter bent omdat je toevallig eerder bij een boss was dan iemand anders is nog veel erger.
Heeft niets met toeval te maken. Wel met fanatiek zijn en proberen bij de top te horen. Ow, en vanaf het begin spelen helpt ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:28:
[...]

vind je het niet een beetje lame om niet je gear te blijven upgraden als je de kans hebt in mc omdat je je dkp wilt sparen voor je tier 2. Zeker de chest kan nog best even duren beetje lullig als je dan niet op tier1 rolt.
bij ons in de guild doenw e het zo als niemand het wil ne het verbeterd iemadn wel word het gewoon gegeven en -dkp gegeven...... het gaat immers om de progress en niet om iemands zelfzucht in onze guild ;) werkt perfect tt nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ImdaMned schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:31:
[...]

Heeft niets met toeval te maken. Wel met fanatiek zijn en proberen bij de top te horen. Ow, en vanaf het begin spelen helpt ook wel
_O-

Bij de top horen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

min. prijs tier 1 = 20 dkp
min. prijs tier 2 = 50 dkp

korting op tier 2 als je tier 1 hebt = 20

zo motiveer je mensen gewoon de tier 1 op te pakken, wat alleen maar het niveau van de raid omhoog brengt.

zg/BG/aq20 epix 5dkp korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:22:
[...]

Het exploderen van bats is weer terug.

Op een bepaald %HP zie je vuur aan hun poten, dan blijven ze ook op die plaats vliegen, dan strafe je gewoon weg en ontploffen ze.

Vanavond weer naar BWL, tweede avond Vael tries. Moet neer gaan :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!