Jezus wat mis je veel als je even een dagje druk aan 't werk bent.

Wiebbe schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:14:
[...]
Hoe lang zijn jullie bezig geweest met huhuran? Ik kan me voorstellen dat je lang whiped op de Twins, maar huhu is eigelijk een Farm fight, voor iedereen veel NR gear heeft gewoon dik wat pots misschien een flaskje er over heen heeft voor de wall en gaan emt die banaan ^_^
Skeram en Sartura neer op 28 augustus, eerste avond AQ40. Fankriss ging neer op 3 september. (whiej, heb m'n trinket alweer een maand dus

) Maandje op Huhu gehangen dus, maar met al die lag en gedoe hebben we misschien een stuk of tien serieuze tries gehad. Onze NR is nog steeds niet super moet ik zeggen, maar wel doable nu. Nadeel is cooldown op pots. :<
[Edit] Hier een
movie van de kill, priest view.
[/Edit]Masch schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:50:
Hoe houden jullie trouwens de tanks in leven? Bij ons gingen er 4 neer in allebei de gevechten (45%, 19%), terwijl de healers echt hun best deden. Hij slaat echter zo hard dat het soms leek op een oneshot van Broodlord.
Hij slaat hard, dus veel HP voor je tanks. Eventueel een Flask en dat soort dingetjes. Onze tanks hebben zeker daar rond de 8k hp buffed, MT iets meer nog. MT heeft een priest, (resto, onze enige) druid en paladin, OT's een priest (hebben we er 7-9 van mee op een gemiddelde run) en een paladin. Rest van de healers springt bij waar nodig, shadow priests en feral druids blijven lekker DPS'en. Direct na MS shielden en vooral niet inhouden qua heals, hij slaat hard. Liever wat overhealing dan een dooie tank.
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:41:
kan iemand hier mij vertellen hoe jullie de sons spawns bij Rag oppakken nadat ze spawnen? We hebben nu voor de 2e avond tries gedaan op Rag. We krijgen hem met dps nu naar 45% voor de sons spawnen. Daarna gaat iedereen heel snel achter elkaar dood.
45% is te hoog, 30% is goed en met 35% zit je op het minimum. Ik heb met twee guilds bij Raggy gestaan en twee tactieken gebruikt.
In m'n oude guild banishten we vier adds op hun spawnplek en groupten we aan de westkant van de grot waar we de andere vier sons opvingen en neerhaalden. Banish deden we maar één keer zodat we niet in de situatie kwamen waar Raggy alweer up was terwijl we nog gebanishte sons hadden. We kregen dus twee keer vier sons.
In m'n huidige guild groupen we voor de sons komen en killen we ze gewoon alle acht tegelijk, werkt iets lekkerder vind ik zelf. Rogues kunnen ze goed tanken en ranged nuked terwijl mages Frost Nova en AoE doen. Healers en casters op mages na proberen aan de rand te blijven ivm de mana drain.
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:06:
[...]
Timelapse/Incinerate op Chromaggus,
Black/Red of Black/Blue op Nefarian.
Doe nadat je Chrommagus down hebt eventjes een naked wipe op Nefarian om achter de kleurencombo te komen. Sommige Guilds vergeten dat dat wel eens makkelijk kan zijn, of doen het met armor aan.
Wij hadden op onze eerste kills Timelapse/Incinerate en Black/Red.

Vond de Nef combo wel meevallen, vind Green veel irritanter om te tanken tbh. (blue laten we door de warriors doen

)