Kapoen schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 06:44:
Twee noob-mage vraagjes:
1) Moet je bij het levelen gaan voor +dmg gear of ben je beter af met sta/int/spi ?
Ik heb nu bijvoorbeeld die dagger + offhand (van de graveyard) uit SM equipped voor de +dmg,
maar ben ik beter af met Illusionary rod?
2) Nog een level of 2 en ik kan gaan voor de wand quest. Nu is mijn vraag: welke moet ik nemen?
Het probleem is dat het type damage dat de wands doen precies hetzelfde is als de spec die ze boosten: dus de +fire spells wand doet ook fire dmg, dit is natuurlijk een probleem als je fire immune mobs tegen komt. Ik lees verhalen dat je moet gaan voor de wand die niet past bij je spec (dus +frost als je fire bent of omgekeerd,...) en sommigen zeggen weer juist van wel. Zelf ben ik geneigd om toch te gaan voor de wand die mijn spec ondersteund (fire), aangezien je nog een frost wand krijgt uit AV later.
de truuk is om de balans te vinden tussen sta,int,(later beetje spi) en spell dmg
vooral op low lvls boeit het niet zoveel, elke 5 lvls krijg je wel weer wat anders.
in jou geval gewoon voor de fire wand gaan als dat je spec is.
op latere lvls ben ik zelf geneigd om voor +spell dmg te gaan ipv +frost dmg.
spydoggie schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 00:08:
[...]
Haha die is idd goed.
Ik speelde tot voor kort als Warrior op The Venture Co (Horde).. Nu is vandaag mijn guild (The Tide) uitelkaar gegaan en zit zon beetje elke andere high end guild vol met (goede) warriors...
Ben nu een beetje rond aant scharrelen maar heb geen idee wat ik nu moet... Zonder goede guild/raids is dit spel gewoon niet meer leuk op lvl60 (Ik heb half T2 en wat stuff uit AQ40, dus ik kan solo nergens betere gear halen). PVP gaat mij snel vervelen...
Dus wat nu?..... Pfff
Ik zit zelf in Bloodline, we zitten nu een beetje in AQ20 en ZG op farm (behalve jindo)
het is wel een gezellige guild, veel progressie, maar hebben nu gewoon meer mensen nodig voor MC / BWL.
Je kan ingame Namroth whisperen (is guild leader) meestal 's avonds online. (maar wel voor 19:00, tijdens het raiden luistert hij toch niet)
hoe heet je ingame? (mocht je natuurlijk mee willen met ons)
wat is er eigenlijk met de Tide gebeurt?
[
Voor 29% gewijzigd door
Valkyre op 11-10-2006 09:07
]