Whatever.
Klinken deze speaker ook een beetje zonder sub. Of gebruik je je sub alleen in combinatie met films ?meendering schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:26:
Hebben jullie nog op of aanmerkingen op mijn setup/foto's?
Zie alleen maar posts over speaker advies....
Speaker heeft 2 woofers.
De onderste is voor lage tonen, de middelste voor midden en de tweeter voor hoog.
Subwoofer heb ik subtiel aanstaan, dus niet te overdreven. Sub heeft een gesloten compartiment dus is zeer snel.
Whatever.
Je meent het?meendering schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 14:10:
De onderste is voor lage tonen, de middelste voor midden en de tweeter voor hoog.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Overzichtsplaatje (fijn, zo'n 11mm lens).
Mijn speakers zijn afkomstig van B&W, de CDM NT serie. Fronts CDM7NT, center CDM-CNT.
TV is een Loewe Aventos 3781. Prachtig beeld, een match voor elke plasma of LCD out there, hoewel de laatste LCDs wel eng goed aan het worden zijn. Ik heb lang gezocht naar een TV, maar ik ben hier dan ook uiterst tevreden mee.
Racks zijn van Nederlandse makelij, de firma Spinder Products in Franeker. Mooi strak AV-meubilair voor schappelijke prijzen. Rechtsonder de zeer decoratieve Apple Color Classic . Deze gaat in mijn nieuwe woning uitgerust worden met After Dark waarna hij als vissenkom dienst zal doen

CDM7NT. Qua uiterlijk zeker niet de mooiste speaker, en wat geluid betreft bijzonder analytisch en daarom lastig te matchen. Lusten ook wel een slokje.

Apparatuur en speaker zonder gril. Ik heb de gril er altijd op zitten, het geel van de drivers trekt erg de aandacht en bovendien zijn ze kwetsbaar. En dan heb ik het nog niet over het stof.

Apparatuur. Van boven naar beneden:
- Thorens TD-147. Mijn vader is fervent collector en restaurateur van Thorens platenspelers, en hoewel hij de 124s voor zichzelf houdt, was ik bijzonder blij toen ik deze in nieuwstaat verkerende 147 cadeau kreeg.
- Arcam CD92T. Qua adviesprijs het duurste onderdeel van mijn set; gelukkig heb ik er ex-demo minder voor betaald
- Arcam A85. Toen ik deze amp zag was ik meteen verliefd. Uitgebreid testen wees ook uit dat hij prachtig klonk, en hoewel het ding financieel een rib uit mijn lijf was op dat moment was ik snel overstag. Perfecte match met de vrij koele sound van mijn speakers. Middels de processor mode en de koppeling met de AV receiver en eindversterker drijft hij de front speakers aan.
- Arcam P85/3. Driekanaals eindversterker. De A85 drijft het laag van mijn speakers aan, de P85/3 het hoog en de center.
- Philips 963SA. Eén van de eerste DVD-spelers die NTSC én PAL progressive weergave deed. Ik had mijn zinnen gezet op een CRT met progressive scan. Die kwam er niet, maar ook over SCART RGB is dit een zeer goede speler. Sinds ik een nieuwe surround receiver heb met 5.1 inputs gebruik ik ook de SACD multichannel functionaliteit. Met een goede opname een echte openbaring!
- Denon AVR-3806. Mijn laatste aankoop, verving een Marantz SR-4200. In feite doet het ding alleen dienst als processor voor het overgrote deel; de fronts en center ontvangen amplificatie van de Arcam versterkers, de rears worden door de Denon aangestuurd. Ben erg blij met dit apparaat; surround is veel beter geworden in vergelijking met de Marantz, en het auto set-up systeem van Denon zorgt ervoor dat het ding eenvoudig perfect af te stellen is.

De B&W DM303s doen dienst als rear speakers. Lange tijd vond ik dit de beste goedkope luidsprekers, maar ze zijn inmiddels toch wel wat gedateerd in hun prijsklasse. Wel zien ze er strak uit.

MJ Acoustics Pro 50 subwoofer. Erg klein, daardoor makkelijk te plaatsen, en grootse prestaties, ook in stereo. Er bovenop de HD-202 van Sennheiser, leuk koptelefoontje voor weinig. Erg goed geluid, maar weinig draagcomfort. Ernaast de set-up mic van de Denon.

Dit is de afstandsbediening van de Denon. Zoals velen heb ik inmiddels zo’n 7 van die dingen rondzwerven, maar deze Denon vervangt ze allemaal. En op een goede manier: De context-sensitive indeling zorgt ervoor dat alle functies op een intuïtieve plaats neer te zetten zijn. Veel afstandsbedieningen van AV receivers kunnen dienst doen als universal remote, maar niet met het gebruiksgemak van deze. Hier geen Logitech of Oneforall!
Bekabeling varieert; afhankelijk van het belang van de verbinding zijn het Van den Hul of IXOS kabels, met een paar Profigold kabels ertussen (prima kwaliteit en ze kosten weinig). Tip: Bij de outletstore van RAF Utrecht hebben ze veel goede Oehlmann en IXOS kabels voor weinig geld.
Toekomstplannen: Voorlopig ligt de focus op een nieuw onderkomen voor het geheel. Wanneer dat gevonden is (elk geval een grotere woonkamer) is de eerste stap om er een ‘echt’ HT van te maken. Een projector dus, waarschijnlijk de Panasonic AX-100 of de Sanyo Z5. De volgende stap is onduidelijk en afhankelijk van de markt: Ik wil op zich een upscaling DVD-speler hebben om van de HD resolutie van de projector gebruik te maken, maar ik wacht af hoe de Blu-ray en HD-DVD spelers t.z.t. op dit gebied presteren. Van Toshiba’s HD-DVD spelers schijnt de standaard-DVD playback erg goed te zijn, dus dit is bemoedigend. Daarnaast heb ik er vertrouwen in dat we uiterlijk in 2008 ook multispelers krijgen, waardoor ik niet meer hoef te kiezen tussen HD-DVD en Bluray

These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Valt toch wel mee. Wel een mooie opstelling zo met dat grote raam. Gezellig maar toch strak. Ik hoop voor je dat je nieuwe plek net zo mooi is.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:12:
Niet echt mijn smaak maar wel ontiegelijk mooie componenten
Hier wat foto's van mijn huidige opstelling
De KEF Center is echt een verademing tov de schrale moviemaxx center die ik ervoor had, zo goed zelfs dat ik overweeg om iets in de aard van Q5 of Q7 te overwegen als volgende aankoop.
Na de Q4, Q5, Q7 en Q11 te hebben gezien bij stassen moest ik toch concluderen dat de Q4 maar een pisspeakertje is.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
De computer met speakers op stands (JMLab met Focal woofer en Audax tweeter, heerlijk geluid):

TV (20" 16:9 1368x768) met CD/DVD-meubel:

Hangt aan een volledig verstelbare Vogel's steun. Verborgen opgesteld staat nog een Cyberhome DVD-4010 (heerlijk klein ding) voor DVD en DivX.
Audiospullekes:

Bevat: Denon PMA-260 versterker voor de speakers, Bocama LA-224-B buizenbakje voor het aansturen van een AKG K-240DF headphone, en een Arcam Blackbox 50 DA-converter.
Bovenop het audio-meubel c.q. nachtkastje een UPnP A/V audio streaming client:

De muziek staat op een draadloos servertje (Asus WL500g Deluxe) dat in de meterkast draait.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 20:19 ]
Verwijderd
Wat een rare plaats voor een tv?Exirion schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:13:
TV (20" 16:9 1368x768) met CD/DVD-meubel:
[afbeelding]
Wel mooie spullen
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 19:47 ]
Duidelijk nog nooit die behringer gehoord
Voor de 200EUR dat die van eigenaar verwisseld, blaast die ver alle piswoofertjes ala Mivoc, Eltax, etc... ver weg. En 800EUR voor een SVS/Rel heb ik er absoluut niet voor over.
De set dient ook enkel voor films/games/tv-shows, dus dan maakt de muzikale kwaliteit geen reet uit. Moddervette bas moet er dan uitkomen, en dat doet die behringer voortreffelijk.
Hij kan een stukje van de muur af klappen en helemaal naar de uiterste hoek van het bed gedraaid worden als het moet, dus de kijkafstand en kijkhoek zijn perfectVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:47:
Wat een rare plaats voor een tv?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd
gheghe, de buitenkant was een beetje rafelig.. beetje ducktape.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 20:49:
Ben ik nou de enige die niet begrijpt waarom die mooie set van hasmit met goede kabels enz. is aangesloten maar aan de achterkant met un stukje ducktape vast is gezet?(heatshrinks kosten trouwens geen drol, dus weet niet of het op is ofzo maar bij de lokale elektronicaboer kost dat spul 2 euro de meter terwijl het er dan 10 x beter uitziet)

maar idd ik heb nooit van heatshrinks gehoord.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 20:58 ]
Je doet't om de kabel heen en verhit het. Door het verhitten krimpt het (what's in a name) en maakt't een mooie afsluiting
[ Voor 52% gewijzigd door Wormaap op 22-10-2006 21:06 ]
Ticking away, the moments that make up a dull day
Verwijderd
Moet ik in de marantz de speaker size nu op small of op large zetten?
Large, het hele frequentiebereik wordt naar de speaker gestuurd.
Small, Tonen onder de 100Hz worden niet gespeeld. Subwoofer pakt deze frequenties.
Zelf ben ik er nog steeds niet uit wat de beste manier is.
Heb nu alles op Large staan.
Whatever.
Op het moment heb ik dit staan om mijn films enzo op te kijken (de foto's zijn helaas wel met de telefoon gemaakt):
http://www.severijns-geurts.nl/roel/Tweakers/Photo-0244.jpg
http://www.severijns-geurts.nl/roel/Tweakers/Photo-0245.jpg
http://www.severijns-geurts.nl/roel/Tweakers/Photo-0246.jpg
Iemand toevallig bekend met het spul?
[ Voor 21% gewijzigd door rGz op 22-10-2006 22:05 ]
Verwijderd
Ok, maar ik heb nu de fronts en back op small en de center op large. De hpf/lpf afsnijfrequentie in de receiver heb ik op 80 hz staan. moet ik dan de afsnijfreq. op de sub ook op 80 hz zetten. Al die instellingen wordt ik helemaal gestoord van.meendering schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:21:
Small / Large heeft te maken met de cutoff van het lage toongebied.
Large, het hele frequentiebereik wordt naar de speaker gestuurd.
Small, Tonen onder de 100Hz worden niet gespeeld. Subwoofer pakt deze frequenties.
Zelf ben ik er nog steeds niet uit wat de beste manier is.
Heb nu alles op Large staan.

Verwijderd
Voordat je goed advies kan verwachten moet je eerst bepalen wat je budget is.
Als je bijv. surround belangrijk vind maar je wil niet meer dan 200/300 euro uitgeven
dan kom je op goedkope my first sony setjes.
Met dat bedrag kan je ook bijv. goedkope boekenplankluidsprekertjes en een tweedehands versterker/receiver kopen.
Ligt er maar net aan wat je wensen zijn en welk bedrag je er voor wil neertellen.
Verwijderd
Ga anders is een middagje langs bij RAF met je eigen cd's om te luisteren.
Toen ik net begon was ik van plan Mordaunt-short te halen, tot ik de Kef iq5 hoorde, was gelijk verkocht en kwam dus thuis met totaal andere speakers, oftewel: eerst luisteren, dan kopen.
Was wel weer aardig, hoewel niet super bijzonder.
Erg fraai was de demonstratie van Latham met de Naim set. Mooi om te zien ook dat ze de overstap een prettige vonden omdat Naim qua filosofie een zelfde richting koerst als Linn. Ook dragen ze Linn nog een warm hart toe en speelden zelf ook nog met de LP12 op de Naim set.
De demo van Linn zelf was ook prima. De Majik serie voornamelijk op een aktief aangestuurde Akurat speaker.
Ook erg mooi was zoals gewoonlijk de ruimte van Joenit. Even geluisterd naar Einstein op de Totem Mani2. Muzikaal gezien altijd een topdemonstratie. Niet van die "audiofiele" neuzelmuziekjes, maar een mooie afwisseling van stijlen en muziek die veel mensen in het normale leven ook aan zal spreken. Bovendien leest [insert naam demo-man] het publiek erg goed en past de stijl van de muziek aan op de mensen die er zitten. Vorig jaar was het ook al top!
Wiener Lautsprecher Manufaktur wilde ik al heel lang horen en nu was de kans op electronica van Manley. Klonk redelijk, maar helaas werd er een dom "audiofiel" nummer gedraaid dat bovendien 10 minuten duurde ofzo. Waren dus al snel weer weg en hebben het echte potentieel wellicht niet gehoord.
Kharma had ook een erg mooie demo. Eerste keer dat ik ze goed kon luisteren. En er stond een héél erg mooi setje nog in de hoek in donkerrood metallic met walnoot panelen.
De ruimte van Audioclassics was weer weergaloos! Ze hadden in een grote zaal (waar je niks van zag) een soort van Marrokaanse (Berbers) tent neergezet met heel veel Clearaudio op stands in de tent. Het was vrij donker daar met voornamelijk verlichting van kaarsen. Overal veel stoffen, kussens etc. en daar kon dan ook gegeten worden terwijl je op de kussens zat te relaxen en ondertussen een muziekje hoorde op de achtergrond. Echt heel leuk.
Verder werd ik aangenaam verrast door het merk Hantarex. Erg fraaie LCD en Plasma schermen uit Italië met een design wat je van Italiaanse spullen zou verwachten. Ook stonden er twee 50" plasma schermen met op de ene een Blue-Ray speler en op de andere een HD-DVD speler. Het beeld was echt super! De combinatie met de Blue-Ray speler was mooier, maar een vergelijk was niet echt te maken aangezien er twee verschillende films werden gedraaid en het display met de HD-DVD speler naar mijn mening te flets was afgesteld.
Grote dompers van de show:
B&W: altijd hetzelfde liedje naar mijn mening. De duurste set van de show, maar niet overtuigend vind ik. Ook áltijd weer die meerkanaals zooi (hoewel dat voor veel mensen in dit topic wellicht erg interessant is), maar de geluidskwaliteit stond ik gewoon niet van te kijken. Zal wel aan de ruimte liggen ofzo of misschien waren we gewoon op het verkeerde moment.
Lyngdorf Audio: wilde ik per sé zien deze keer (vorig jaar vergeten). Kon me niet boeien. Kale, grote ruimte, te hoog volume en te schel. Peter Lyngdorf speelt met goedkopere speakers om de set onder de 10.000 euro te houden, maar mijns insziens kan hij beter een keer spelen met een speaker die prijstechnisch bij de rest van de set past.
Final: slechte klank en bovendien geen interesse blijkbaar om een serieuze demo te houden.
Verder waren er nog zat ruimtes en demonstraties waar ik wat op te merken had of die ik merkwaardig vond, maar hierbij moet wel gezegd worden dat dit iedere keer momentopnames zijn. Misschien dat op een ander moment het heel anders was.
Voor mij persoonlijk wel weer een puntje......iedere keer dat er een plaat werd gedraaid werd ik toch weer geraakt door de muziek. Ik heb dit al zo vaak, maar mijn ratio houdt mij toch een beetje van de aankoop van een draaitafel af. Soms twijfel ik harder dan een andere keer. Maar nu denk ik dat ik toch serieus eens ga investeren daarin.
Fout als inDesolation Angel schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:47:
[...]
Duidelijk nog nooit die behringer gehoord
Voor de 200EUR dat die van eigenaar verwisseld, blaast die ver alle piswoofertjes ala Mivoc, Eltax, etc... ver weg. En 800EUR voor een SVS/Rel heb ik er absoluut niet voor over.
De set dient ook enkel voor films/games/tv-shows, dus dan maakt de muzikale kwaliteit geen reet uit. Moddervette bas moet er dan uitkomen, en dat doet die behringer voortreffelijk.
a) veels te lomp/groot ivm de rest van je set
b) eigenlijk een Actieve Monitor-subwoofer
Dat het goed klinkt, daar spreek ik mij niet over uit. Maar Behringer is over het algemeen (en dan spreek ik uit muzikant/pro-audio standpunt) vaak een pismerk.
Dat ben ik met je eens, nu liggen de filialen van RAF niet echt in de buurt hier, dus ik ga gewoon eens even wat rondkijken van de week
[ Voor 4% gewijzigd door rGz op 22-10-2006 23:07 ]
Zeer bekend verhaal bij zowel Final als B&W. Ook al meer meegemaakt. En nog bekender verhaal van de platenspelers. Stands waar puur analoog/vinyl (buizenversterkers, platenspelers, etc..) wordt gedraaid, zijn bij mij gegarandeerd het hoogtepunt van een beurs.zimbab schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:56:
Ben afgelopen zaterdag in Veldhoven geweest.
Was wel weer aardig, hoewel niet super bijzonder.
*KNIP*
Vorig jaar was dat inderdaad ook bij Joenit. Totem Wind, Einstein Reference (buizen dus) en een Rega P9 draaitafel. Dat gecombineerd met een uitstekende muziek keuze en een aangename ruimte maakten de sound of the show voor mij en mijn collega. Later hoorde je dat ook van anderen.TomSwinnen schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:07:
[...]
Zeer bekend verhaal bij zowel Final als B&W. Ook al meer meegemaakt. En nog bekender verhaal van de platenspelers. Stands waar puur analoog/vinyl (buizenversterkers, platenspelers, etc..) wordt gedraaid, zijn bij mij gegarandeerd het hoogtepunt van een beurs.
Alleen het totale prijskaartje (over de 20.000 euro, dacht ik) viel me wat tegen.

Ach, Behringer valt redelijk goed mee in het pro-audio circuit. Ze leveren vaak betrekkelijk goed materiaal voor een debiel lage prijs (deze woofer komt rond de 220EUR). Het is gewoon een zaak om ver weg te blijven van hun supercheapo materiaal.TomSwinnen schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:01:
[...]
Fout als in
a) veels te lomp/groot ivm de rest van je set
b) eigenlijk een Actieve Monitor-subwoofer
Dat het goed klinkt, daar spreek ik mij niet over uit. Maar Behringer is over het algemeen (en dan spreek ik uit muzikant/pro-audio standpunt) vaak een pismerk.
Neem nu de gitaarpedalen of de V-amps, zeer goed materiaal voor een fractie van de prijs van een echte Pod.
En dat hij groot en imposant is, vind ik enkel maar een voordeel
Zijn er misschien mensen die beide subwoofers gehoord/gevoeld hebben?
If it ain't broken, tweak it!
Euh, nee?Desolation Angel schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:23:
[...]
Neem nu de gitaarpedalen of de V-amps, zeer goed materiaal voor een fractie van de prijs van een echte Pod.
Behringer is in vergelijking met de Pods van Line 6 of goede pedalen gewoon complete rommel. Vooral die pedalen van Behringer zijn een grap.
Soit, /offtopic
Ik heb het probleem met HT ook gehad ik heb nu gekozen voor een buizen pre amp die een theater throughput heeft en daarnaast zet ik binnen kort een betaalbare HT receiver neer met pre-outs erop.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 03:17:
Swingen doen de Omega's nu ook hoorHet maakt echt niet uit of ik hier Kraftwerk, een orgelconcert van Bach, The Prodigy, een symfonie van Mozart of Pink Floyd op zet, het komt er allemaal erg zuiver en gecontroleerd uit.
Een upgrade ben ik wel voor aan het sparen maar dat heeft een ernstige terugval gehad toen ik onverwachts een nieuwe beamer wilde/moest aanschaffen.
Hoe die upgrade er trouwens uit gaat zien, ben ik nog niet over uit. Dit is niet mijn enige hobby dus het bedrag wat ik er voor heb is toch wel enigszins beperkt.
Ik merk verder dat mijn interesse vanuit stereo steeds meer naar het HT-gebeuren verschuift. Dus om de NAD's de deur uit te doen voor een krachtigere versterker en dan met m'n verouderde HT-spullen (ik gebruik een losse Technics DD/DTS decoder uit '98 met verder allemaal losse eindversterkers uit het ProLogic tijdperk) door te blijven draaien, moahh.....
De kans is dus zeer wel aanwezig dat, als ik geen goede HT-receiver vind die de Omega's naar behoren kan aansturen, ik zowel de NAD's als de Omega's de deur uit doe.
Ik heb nu nog 2 Synthese's staan als rear en die doen het ook prima als fronts. Ok, ik zal wat bas missen maar daar zet ik dan wel weer een sub voor bij. En het hoog, tja dat zal gewoon weer terug moeten wennen.
De Aaron eindversterker blijft dan gewoon op de Omega's draaien en dit betekent dat ik geen stap terug hoef te doen op stereo. De meest compromisloze oplossing.
De Meixing Mingda MC-7R Pacific Audio versie is hier speciaal voor ontwikkeld.
groet
Paul
Mini PC I5-10400 dual monitor, HP Microserver Freenas
Iemand bekend met de Mission M33i's? Of de Kef Cresta 30's? En klikt een van deze beter dan de Kef iQ1's?
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
De Mivoc is zoals ik al uit eigen ervaring al zei, een PISwoofer tov de Behringer. Absoluut geen miskoop voor zijn prijs. Wat hij muzikaal moet voorstellen kan ik niet zeggen, want daarvoor vind ik een sub ongeschikt. Voor films daarentegen kan hij het halve huis laten doordreunen. Mag je eender welke andere ootb 200EUR sub eens laten nadoenFatalError schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:56:
Ik zit ook te twijfelen tussen die Behringer TRUTH B2092A en Mivoc SW1500A. Het prijsverschil is ongeveer 60 euro. Ik vraag me af of dat het waard is. Ik wil de subwoofer ALLEEN voor bij films gebruiken. Bij muziek doen mijn front-speakers het prima in het lage gebied.
Zijn er misschien mensen die beide subwoofers gehoord/gevoeld hebben?
En Tom, de onzin die je momenteel verkoop laat je zwaar zakken in mijn achting. Zo'n behringer pedaal kost 30EUR, een simpele Onerr kost al bijna het driedubelle, en dan zwijgen we nog over pedalen ala Boss. Voor de prijs dat zo'n Behringer kost levert die een zeer mooie klank. Imo een puur geval van veel geblaat en weinig wol, want ik verkoop dagelijks uit beide soorten producten en zelfs mijn professionele klanten zijn zeer te spreken over de prijs/geluid verhouding van de Behringers. Dat ze niet geschikt zijn voor stage of studio use heeft meer te maken met hun bouwkwaliteit dan hun klankkwaliteit.
[ Voor 27% gewijzigd door Desolation Angel op 23-10-2006 20:38 ]
Ik heb Mission altijd al beter gevonden dan KEF. Maar daar ben je toch helemaal niets mee...?coptician schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:29:
Iemand bekend met de Mission M33i's? Of de Kef Cresta 30's? En klikt een van deze beter dan de Kef iQ1's?
Op GoT vragen we niet wat beter klinkt.
Over de laatste vraag heb je inderdaad gelijkTomSwinnen schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:37:
[...]
Ik heb Mission altijd al beter gevonden dan KEF. Maar daar ben je toch helemaal niets mee...?
Op GoT vragen we niet wat beter klinkt.
Maar, omdat dat té subjectief is, wil ik graag weten over dingen als de bouwkwaliteit, de customer service, dat soort zaken. Hoe zit dat met de merken, groot of klein? Zijn er grote mankementen bekend met sommige merken of speakers? Is het niet sowieso zo dat vloerstaanders een véél mooier en dieper geluid geven, dan simpele boekenkastmoedellen? Betaal je bij Kef ontzettend voor het merk?
Heh, ik wil deze week eens de RAF binnen lopen, om hopenlijk eens een leuke test te kunnen doen.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Vloerstaanders geven niet altijd een mooier of dieper geluid dan 'simpele' boekenplankspeakers. Ik durf mijn Amphionnetjes naast elke vloerstaander in dezelfde prijsklasse te gooien
Ga bovenal inderdaad gewoon luisteren, dat is het enige dat je kan doen
[ Voor 14% gewijzigd door Wormaap op 23-10-2006 21:08 ]
Q4's was ik persoonlijk niet van onder de indruk, maar Q5 en Q7 waren echt mooie speakers.
Bouwkwaliteit kan je tegenwoordig aannemen dat top-notch is. Customer service zal ook wel in orde zijn, nooit geen problemen gehad met Mission.coptician schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:02:
[...]
Maar, omdat dat té subjectief is, wil ik graag weten over dingen als de bouwkwaliteit, de customer service, dat soort zaken. Hoe zit dat met de merken, groot of klein? Zijn er grote mankementen bekend met sommige merken of speakers? Is het niet sowieso zo dat vloerstaanders een véél mooier en dieper geluid geven, dan simpele boekenkastmoedellen? Betaal je bij Kef ontzettend voor het merk?
Heh, ik wil deze week eens de RAF binnen lopen, om hopenlijk eens een leuke test te kunnen doen.
Je kan niet zomaar "boekenkastmodellen" met "vloerstaanders" gaan vergelijken. Sommige bookshelfs (persoonlijk voorbeeld: Eltax Camargue) geven een tig keren mooier en beter geluid dan sommige vloerstaanders. Zelfs qua laagweergave heeft laatstgenoemde niet altijd de voorkeur.
Bij KEF betaal je stilaan steeds meer bij voor het merk, aangezien het merk serieus aan populariteit (en vaak aldus commercialiteit) aan het winnen is. Maar het is nog geen B&W, laat staan Bose op dat gebied.
Ik heb Mission M33i's en ik ben daar zeer content mee. Ik vind het voor het geld zeer goede speakers, mooi engels geluid waar ik echt voor kan zitten. Niet echt heel geschikt voor beukende techno, het klinkt wel OK maar op hoge volume's kunnen ze het niet helemaal bijbenen, het zijn geen beuk-speakers. Rock en jazz zijn echt een verademing. Ik kreeg bij Lateralus van Tool bijna spreekwoordelijke tranen, heel strak, genoeg aanwezig, echt zoals het bedoeld is (denk ik).coptician schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:29:
Paulie72, op GoT groeten we niet...
Ik ben er zeer tevreden mee. Zeker in combinatie met m'n Marantz versterker, want ze willen best een slokje power hebben.
Bij het luisteren vond ik ze mooier klinken dat de Kef's van de vorige serie die ernaast stonden maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.
Verwijderd
Da's dus zoiets als wat ik nu heb, de decoder is digitaal aangesloten op m'n dvd-speler en stuurt rechtstreeks de 2 eindtrappen voor center en surrounds aan terwijl voor de fronts de decoder is aangesloten op de monitor-in van de C370.Paulie72 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:08:
[...]
Ik heb het probleem met HT ook gehad ik heb nu gekozen voor een buizen pre amp die een theater throughput heeft en daarnaast zet ik binnen kort een betaalbare HT receiver neer met pre-outs erop.
De Aaron eindversterker blijft dan gewoon op de Omega's draaien en dit betekent dat ik geen stap terug hoef te doen op stereo. De meest compromisloze oplossing.
De Meixing Mingda MC-7R Pacific Audio versie is hier speciaal voor ontwikkeld.
groet
Paul
De rest van de apparatuur is rechtstreeks op de C370 aangesloten.
Ik zit op dit moment te denken aan een Denon AVR4306 omdat ik de upscale-mogelijkheden wel zie zitten voor mijn dvd-speler en mijn digitale tv-ontvanger. Bovendien heeft deze reciever de mogelijkheid tot bi-ampen van de Omega's. Mocht dat niet voldoende zijn overweeg ik nog om de Dussun v8i als eindtrap aan te schaffen.
Onderstaand stuk komt uit dit topic: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=50605.0
De afgelopen dagen is er veel gebeurd met mijn set. Met name op het gebied van stroomvoorziening. Daarnaast is (na 18 weken wachten) eindelijk ons nieuwe meubel binnen:

De apparatuur staat helemaal links in het kastje. Er staan nog geen speakers op. Volgende maand wil ik graag een setje B&W Mini Theatre speakers kopen in het zwart. Ik heb nu een Yamaha sub te leen van mijn zwager, ik hoop begin volgend jaar een SVS of Velodyne sub aan te kunnen schaffen.
Dan de stroomvoorziening:
Gisteravond heb ik een Lapp Ölflex 3x2,5 kabel van de meterkast naar de woonkamer door een PVC buis in de kruipruimte gelegd (de buis zit vast aan het piepschuim en ligt dus niet in het zand). Vandaag heeft een electriciën de kabel aangesloten op een groep en heb ik de kabel d.m.v. een eurostekker aan de G&W powerfilter vastgemaakt. De powerfilter staat in hetzelfde kastje als de rest van mijn apparatuur (links in het meubel zit een schuifdeurtje van 90cm die ik voor de lades kan schuiven die op de foto in het midden staan, de apparatuur wordt dan zichtbaar).
Op dit moment zijn het plasma panel en de Pioneer mediabox aangesloten d.m.v. de zelfgebouwde kabels. Later deze week verwacht ik nieuwe spullen van HiFi Supply om nog een kabel te maken zodat ik ook de receiver aan kan sluiten met een audiofiel verantwoord cord.
Mijn ervaring:
Moeilijk te zeggen: De stroomkabels zijn veranderd en nog aan het inspelen, er is een powerfilter tussen gekomen en de speakers hebben een andere opstelling. Mijn voorlopige bevindingen zijn:
[list]
[li]Breder geluidsbeeld.[/li]
[li]Meer detail.[/li]
[li]Het hoog slist nog een beetje maar dit wordt eigenlijk steeds minder, ik wijt dit ook een beetje aan de gebruikte speaker-kabels (QED-SA).[/li]
[li]Op dynamiek heb ik niets ingeboet voor mijn gevoel, als alles in is gespeeld zal ik dit uitgebreider gaan testen.[/li]
[li]Over het laag kan ik op dit moment niet veel zeggen omdat ik geen subwoofer kabel beschikbaar heb.[/li]
[li]Het beeld is er zichtbaar op vooruit gegaan (plasma was al door Frank gecalibreerd), betere kleurverzadiging, meer dieptewerking en meer detail.[/li]
[/list]
Tot zover dus een geslaagde upgrade!
Hoezo upgrade-virus?
Volgende upgrade is zoals gezegd een nieuw powercord voor de versterker, degene die ik eigenlijk daarvoor had gemaakt is verhuist naar het plasma-panel. Verder wacht ik op de levering van QED producten van de recente Powerbuy; 2 Qunex HDMI-P kabels, 1 SR-SW/3 sub-kabel en 22 meter Silver Micro speaker-kabel. Ik heb de Silver Micro besteld om twee redenen; de Silver Anniversary die ik nu gebruik is niet flexibel genoeg om voor de B&W M1 speaker te gebruiken en daarnaast heb ik niet genoeg SA om ook achterspeakers aan te sturen. Verder wil ik dus volgende maand een set B&W Mini Theatre kopen, uiteraard ga ik nog wel eerst even luisteren maar als ik de gebruikersevaringen en reviews lees hebben deze speakers een erg goede prijs/kwaliteit verhouding en daarnaast vind ik ze ook bijzonder mooi qua vormgeving. Het liefste zou ik natuurlijk een combinatie van Arcam 350 en B&W XQ-serie willen, maar daar is geen budget en geen ruimte voor. Uiteindelijk heb ik voor een Pioneer receiver gekozen vanwege de integratie met de plasma. Ik denk dat de B&W set hier prima bij past.
De Toekomst?
Over een maand ziet mijn set er dus als volgt uit (hoop ik althans):
- Pioneer 436 FDE
- Pioneer AX2-AV-s
- HTPC (moet ff her-installeren) met een M-Audio Audiophile Firewire externe geluidskaart
- Interlinks: 2x QED Qunex HDMI-P, 1x QED Signature 75 digi-coax-interlink, 1x SR-SW/3 sub-kabel, QED Silver Micro voor de speakers
- Stroomvoorziening: Lapp Ölflex vanuit de meterkast via een Wattgate 320i naar een G&W powerfilter
- Stroomkabels: Lapp Ölflex met Hifi Tuning Gold-II Schukostekkers en Wattgate 320i eurostekkers
Ben benieuwd naar de reacties!
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ongeveer 3~3,5 meter:Abbadon schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:39:
Dat ziet er idd strak uitHoever zit je van je plasma?

Nog een plaatje:

Erg smaakvolDJT schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:32:
Ongeveer 3~3,5 meter:
[afbeelding]
Nog een plaatje:
[afbeelding]
Verwijderd
Volgens mij kan de 2807 alleen upconverten, van interlaced naar progessive dus. Hij kan geloof ik niet upscalen (576p naar 720p bijvoorbeeld). De 4306 kan dit wel.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:19:
De 2807 kan ook upscalen voor de helft van de prijs.

69cm LCD TV en surround set voor m'n nieuwe huisje
De definitieve opstelling zal nog even op zich moeten laten wachten aangezien nog niet alles is ingericht
SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW
Thanks!Exirion schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:24:
[...]
Erg smaakvolStrak maar toch met genoeg sfeer.
Kun je misschien wat foto's posten van de LCD tv? Ik wil deze zelf ook kopen..DaWizza schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:44:
Een paar weken geleden besteld, gister binnen gekomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
69cm LCD TV en surround set voor m'n nieuwe huisje
De definitieve opstelling zal nog even op zich moeten laten wachten aangezien nog niet alles is ingericht
Kun je ook nog ff een picje posten met de kastjes open? Wel zo leuk als we de apparatuur ook kunnen zien!
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Geen probleem, vanavond wordt het zaakje uitgepakt om te kijken of alles werkt, ik zal dan een paar foto's voor je schietenkoentjek schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:15:
[...]
Kun je misschien wat foto's posten van de LCD tv? Ik wil deze zelf ook kopen..
SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW
U vraagt, wij draaien:deepspace schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:18:
@DJT: Inderdaad heel mooi gedaan. Erg nice kastje ook!
Kun je ook nog ff een picje posten met de kastjes open? Wel zo leuk als we de apparatuur ook kunnen zien!
Kastje open:

Kastje dicht:

De Pioneer AX2AV-s:

http://www.breesnewworld....5c70aef1a55a43d590a48.pdf
[ Voor 6% gewijzigd door DJT op 24-10-2006 14:35 ]
Verwijderd
Hallo,DJT schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:29:
Mijn ervaring:
Moeilijk te zeggen: De stroomkabels zijn veranderd en nog aan het inspelen, er is een powerfilter tussen gekomen en de speakers hebben een andere opstelling. Mijn voorlopige bevindingen zijn:
Mooi verhaal, ik heb het zeer aandachtig gelezen!
Het 'inspelen' van stroomkabels en speakerkabel is zo 'old school'! Werkelijk onbegrijpelijk! Recentelijk kocht ik een cablecooker (zie recentie op hifi.nl, maar ook http://www.positive-feedback.com/Issue15/cablecooker.htm) en hiermee heb ik eerst mijn speakersnoer bewerkt. Echt waanzinnig wat een geweldige verbetering dit heeft gegeven. Het geluid lijkt vele malen voller en breder. Het hoge geluid van Katie Melua lijkt nu nog beter tot zijn recht te komen.
Na een tip van een goede vriend heb ik besloten ook de stroomkabels een behandeling te geven van de CableCooker. Uiteraard heb ik voor deze behandeling eerst de zekeringen in mijn meterkast vervangen voor AHP zekeringen, en pas daarna ben ik de kabels gaan behandelen.
Bij het opnieuw aansluiten van de kabel viel gelijk op dat het allemaal veel soepeler ging. Bij het aanschakelen van de apparatuur steeg de spanning... zou ik verschil merken?
Onder het genot van een lekkere kop thee heb ik wederom Katie Melua opgezet. Na de eerste klanken viel ik zowat, met thee en al, van mijn stoel. Wat een waanzinnig warm geluid. Het lijkt alsof Katie midden in de woonkamer staat om een priveconcert te geven! Zo warm en zo fijn. Het hele audiospectrum lijkt nu veel beter tot zijn recht te komen. Zelfs mijn vrouw, welke ik de keuken stond te koken, kwam de kamer binnen lopen om te vragen wat er allemaal aan de hand was. Blijkbaar was in de keuken het verschil waarneembaar. Mijn vrouw was duidelijk gecharmeerd van het veel betere geluid!
Ik kan je dus zeer zeker een CableCooker aanraden! Het kost een paar centen, maar daar heb je dan ook wat aan!
UIteraard is het hele bovenstaande epistel natuurlijk complete onzin en volledig uit mijn duim gezogen, maar blijkbaar zijn er op deze aardbol mensen die dit soort verhalen graag lezen en ook nog heel erg graag willen geloven! "De stroomkabels zijn veranderd en nog aan het inspelen" Kom op zeg! Get a life en ga eens een cursus basis electronica volgen alvorens dit soort uitspraken te doen.
Martin
Volgens mij wordt het tijd om de Topicwaarschuwing maar weer in ere te herstellen. Toch jammer; we hebben het 8 pagina's vol weten te houden zonder. (100ppp)
[ Voor 23% gewijzigd door Kaj. op 24-10-2006 14:54 ]
Tuurlijk, een kind snapt dat het een wellus-nietus thread wordt dan. Maar zolang er nog *nooit* een dubbelblinde test is gedaan is het allemaal onzin. Je hoort wat je *wilt* horen.
Maar goed, deze reakties zullen wel worden verwijderd dus ik ga er niet teveel tijd aan besteden verder.
Nickname does not reflect reality
Tja...ik had het stukje over de kabels er inderdaad beter uit kunnen halen.Kaj. schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:52:
Ho. Tot hier, en niet verder.
Volgens mij wordt het tijd om de Topicwaarschuwing maar weer in ere te herstellen. Toch jammer; we hebben het 8 pagina's vol weten te houden zonder. (100ppp)
En voor de info Audion00b: Ik heb een prima leven. Laat mij gewoon lekker in mijn 'waan' dan laat ik jou dat ook.
Het grappige is dat je allerlei kleuren kunt combineren. Zowel het houtwerk als het glas zijn er in 6 verschillende kleuren ofzo.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:05:
[...]
thnx voor de link, zie dat ze nog meer strakke tafels hebben e.d.
Ik heb even een setje Torx-schroevedraaiertjes gehaald, want ik heb mijn FMJ A22 nog nooit van binnen gezien. En ik heb meteen maar even het phono-board er in gezet.
In chronologische volgorde:

Zonder verder op de kabeldiscussie in te gaan; ik moet zeggen dat je iig erg veel aandacht besteed hebt aan je set (al is pioneer iig qua vormgeving niet mijn merk). Complimenten vor het totaalplaatje: ziet er werkelijk schitterend en smaakvol uit!DJT schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:12:
[...]
Het grappige is dat je allerlei kleuren kunt combineren. Zowel het houtwerk als het glas zijn er in 6 verschillende kleuren ofzo.
[ Voor 33% gewijzigd door EraZor op 24-10-2006 15:29 ]
De Samsung H360R:

Close up voorkant:

De Z-5400 (front left, front right en center):

De decoder van de Z-5400:

De Subwoofer:

Me XBOX360 en de Samsung H360R heb ik beide met deze optische kabels aangesloten:

Echt een hele vooruit gang! Ik heb nu digitale tv van multikabel met een paar HD zenders en dat is echt heel erg vet. Verder maakt die Z-5400 echt heerlijk geluid. Vooral omdat ie digitaal is aangesloten met optische kabels. Wat een verschil zeg dat geluid tussen analoog en digitaal. Alles is nu veel zuiverder. Nou ja zoals je al hoort heb ik niks te klagen
GTA VI - All aboard the hype train!!
Voor de rest niet onaardig
Dit was toch de oorlog modus?
Nein, handvat naar rechts is oorlogmodus. De scherpe kant van het lemmet moet altijd naar boven
Tja dat omdraaien van de scherpekant gaat nogal moeilijk zonder houderWormaap schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:14:
[...]
Nein, handvat naar rechts is oorlogmodus. De scherpe kant van het lemmet moet altijd naar boven
Ik zou opzich wel zo een houder voor aan de muur willen maar ja ik wil niet te veel gaan klote met meubels enzo in deze kamer. Ik hoop echt snel een eigen woning te hebben zodat ik een mooie woonkamer kan inrichten en dat zal ik ook wel dat zwaard in zo een houder aan de muur doen. Verder natuurlijk ook vette meubels voor de tv enzo. Ik zie hier in dit topic al vele mooie meubels voorbij komen.
[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Hendro op 24-10-2006 17:39 ]
Overigens hoop ik morgen mijn CD-speler te kunnen bestellen, die zou dan volgende week binnen moeten komen
Dan zullen dus van mij weer wat fotootjes gaan verschijnen
[ Voor 17% gewijzigd door Wormaap op 24-10-2006 17:40 ]
CoolDaWizza schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:24:
[...]
Geen probleem, vanavond wordt het zaakje uitgepakt om te kijken of alles werkt, ik zal dan een paar foto's voor je schieten
Foute conclusie.Sir_Hendro schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:55:
Wat een verschil zeg dat geluid tussen analoog en digitaal. Alles is nu veel zuiverder.
Eerder, wat een verschil tussen complete baggerspeakers en geen complete baggerspeakers.
Leuke upgrade verder!
Hangt natuurlijk ook af van de kwaliteit van de DAC in z'n geluidskaart of in 't speakersetjeTomSwinnen schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:47:
[...]
Foute conclusie.![]()
Eerder, wat een verschil tussen complete baggerspeakers en geen complete baggerspeakers.Analoog en digitaal heeft daar voor de rest zowat niets mee te zien.
Leuke upgrade verder!
Het verschil tussen niet complete bagger en wel complete bagger lijkt me eerder belangrijker.Wormaap schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:53:
[...]
Hangt natuurlijk ook af van de kwaliteit van de DAC in z'n geluidskaart of in 't speakersetje
Verwijderd
Da's de RXV 2600 en ja, ook die hou ik in gedachten. Maar door wat reviews op o.a. Audioholics neig ik eerder naar de Denon dan de Yamaha. Het wordt zowiezo al een klus om die dingen eens goed te beluisteren en te bekijken, laat staan ze in een A-B opstelling te krijgen. Bovendien zal ik ze toch nooit direct op mijn speakers kunnen beluisteren omdat ik niet de mogelijkheid heb/niet van plan ben om 110 kg aan speakers mee te gaan zeulen.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:44:
Oops, you're right. Kijk dan eens naar de Yamaha's, die zitten rond de 1000-1100 euro en doen het zeker wel (RXV1600 geloof ik).
Ik kan met 1 druk op de knop van digitaal naar anoloog schakelen en het verschil wat je dan hoort is enorm... dus digitaal is WEL een groot verschil. Verder is Z-5400 ver van bagger
Z-5400 niet, maar je vorige spul was wel bagger.Sir_Hendro schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:51:
@TomSwinnen
Ik kan met 1 druk op de knop van digitaal naar anoloog schakelen en het verschil wat je dan hoort is enorm... dus digitaal is WEL een groot verschil. Verder is Z-5400 ver van baggerPersoonlijk zie ik het als een zeer goede instapmodel voor een dikke home-cinema.
Dat zal dus het grote verschil maken. Niet het analoog-digitaal verhaal. Dat je met één knop van digitaal naar analoog kan schakelen, lijkt me sterk. Komt er dan plots een platenspeler in de plaats van je dvd-speler?
Zucht...TomSwinnen schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:55:
[...]
digitaal naar analoog kan schakelen, lijkt me sterk. Komt er dan plots een platenspeler in de plaats van je dvd-speler?
alles is dubbel aangesloten hier.
XBOX360
Analoog: Van 360 naar TV, TV naar Z-5400 decoder met 3,5mm jack.
Digitaal: Van 360 naar Z-5400 decoder met optische kabel.
TV zenders
Analoog: Via de TV zelf naar de Z-5400 decoder met 3,5mm jack.
Digitaal: Van de HD digitale ontvanger naar de Z-5400 decoder met optische kabel.
Met de AB kan ik van source switchen en dus de verschillen beluisteren van analoog en digitaal.
Verwijderd
Je hoeft helemaal niet te zuchten, hoor. Beetje drogrederingen gaan plaatsen dat digitaal beter is dan analoog op basis van wat je hier post, daar ga ik pas van zuchten.Sir_Hendro schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:00:
[...]
Zucht...
alles is dubbel aangesloten hier.
XBOX360
Analoog: Van 360 naar TV, TV naar Z-5400 decoder met 3,5mm jack.
Digitaal: Van 360 naar Z-5400 decoder met optische kabel.
TV zenders
Analoog: Via de TV zelf naar de Z-5400 decoder met 3,5mm jack.
Digitaal: Van de HD digitale ontvanger naar de Z-5400 decoder met optische kabel.
Met de AB kan ik van source switchen en dus de verschillen beluisteren van analoog en digitaal.
Zoals hierboven al gezegd, heeft dat gewoon met de DAC te maken. En nogal wiedes verder, dat als je eerst een omweg via de TV gaat en dan met een el-cheapo 3,5mm jack naar je Logitech, dat digitaal beter klinkt.

Waar het op neer komt, Sir_Hendro, is dat in dit geval digitaal aansluiten beter klinkt. Dit kan inderdaad ook met de manier van aansluiten te maken hebben, aangezien je analoge signaal inderdaad nogal een omweg maakt.
Als je echter weer gaat kijken naar beter spul, dan is analoog aansluiten in de meeste gevallen 'the way to go' aangezien een fatsoenlijke CD-speler bv. DACs heeft die de DACs in receivers en versterkers er 10 keer uitspelen

Mijn TV hoekje nog eens een keertje dan
[ Voor 8% gewijzigd door Nik op 24-10-2006 19:56 ]
Super relaxed. Spijtig van de melkdoosjes, maar de relaxfactor maakt dat wel deels goed.proller schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:43:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn TV hoekje nog eens een keertje danDit keer met een lekkere groothoek geschoten, dus past er meer op
Sorry van het kleine formaat.
Philips 26PF8946, is wel een oudje inmiddels (anderhalf jaar oud) maargoed, had er ook niet zo veel geld voorkoentjek schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:46:
Ziet er erg strak uit! Welke TV is dat?
Melkpakjes passen wel bij deze kamer. Ik moet er immers ook in slapen he! Heb ook helemaal geen ruimte voor groot spul. Plus dat ze in mijn kamer echt wel lekker klinken!TomSwinnen schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:55:
[...]
Super relaxed. Spijtig van de melkdoosjes, maar de relaxfactor maakt dat wel deels goed.
Verwijderd
Ik krijg echt pukkels van dat "melkpakjes" gezwets. Wat hebben die speakers uberhaupt met melkpakken te maken? Je kan trouwens gewoon een paar deftige speakers op dat meubel zetten, heeft niets met ruimte en groot spul te maken. Je hebt een zee van ruimte als ik het zo zieproller schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:58:
Melkpakjes passen wel bij deze kamer. Ik moet er immers ook in slapen he! Heb ook helemaal geen ruimte voor groot spul. Plus dat ze in mijn kamer echt wel lekker klinken!

[ Voor 4% gewijzigd door baquelappe op 24-10-2006 20:24 ]
Laat iedereen toch lekker doen wat ze zelf willen. Ik krijg pukkels van het gezwets van mensen die niet snappen dat niet iedereen hetzelfde denkt.baquelappe schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:23:
[...]
Ik krijg echt pukkels van dat "melkpakjes" gezwets. Wat hebben die speakers uberhaupt met melkpakken te maken? Je kan trouwens gewoon een paar deftige speakers op dat meubel zetten, heeft niets met ruimte en groot spul te maken. Je hebt een zee van ruimte als ik het zo zie
http://www.oaktreeent.com...-6_Speaker_System_web.jpgbaquelappe schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:23:
[...]
Ik krijg echt pukkels van dat "melkpakjes" gezwets. Wat hebben die speakers uberhaupt met melkpakken te maken?
Dat komt daar van. Wit, en ongeveer de hoogte van een melkpak.
Ziet er zeer nice uit! Erg mooie meubelsproller schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:43:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn TV hoekje nog eens een keertje danDit keer met een lekkere groothoek geschoten, dus past er meer op
Sorry van het kleine formaat.
Hahaha! Dat wordt echt íedere keer gevraagd als hij foto's plaatst.Swoosh schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:49:
Proller, waar komt het mooie meubel wat onder je tv staat vandaan?
Ik zal dan meteen maar even antwoorden voor hem.......heeft ie zelf gemaakt.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.