DIY amp, al tijdje af, maar nu eindelijk ook pics
Toegegeven, het is een beetje een zooi aan de binnenkant, kabels zijn te kort om goed weg te werken. Enige voordeel is dat de kabels links en rechts nu wel even lang zijn en met de kast dicht zie je het toch niet. En hoe korter hoe beter nietwaar
Standaard Monacor PA kast zag er standaard niet uit met de zwarte heavy duty laklaag erop. Heb de front bevel maar helemaal opgeschuurd met een mouse

en er blanke lak overheen gespoten met een mooi resultaat al zeg ik het zelf. De rest van de kast heb ik matwit gemaakt, vond ik ook wel weer es wat anders dan anders
Owjah, hij is klasse-A geschakeld en doet 2x 160 Watt aan 8 ohm en 2x 300 aan 4 ohm. Wil er nu eigenlijk nog wel 2x G&W TW-2006X amp's uit china bij halen voor front/rear en dan mijn DIY gebruiken om een sub + center aan te sturen. Dan heb je wel een mooie gescheiden setup lijkt mij. En die G&W's omdat ze er ook zo lekker symmetrisch uitzien, past wel aardig denk ik.
Momenteel hangt de DIY aan KEF Calindas uit de 70'er jaren, die dingen zijn ouder dan ikzelf ben
Heb geen plaatjes van mijn eigen, ik heb ze wit gemaakt met wit doek, ziet er net ff wat frisser uit dan die oldskool zooi imho. Maar ben er niet meer tevreden over, volgens mij zijn ze 'op', van het rendement is niet veel meer over.
Aan de andere kant van de kamer heb ik nog een sansui solid state amp aan Eltax Monitor III's hangen, voor het rear geluid

Als ik die Eltaxjes aan mijn eigen Amp hang vind ik het geluid veel mooier dan de KEF's, ach ik ken ze al uit mijn jeugdjaren ze stonden altijd bij mijn ouders in de woonkamer. Het geluid wat eruit komt ken ik uit 1000'en inmiddels, maar het is me wat te slap geworden, kan goed met de leeftijd te maken hebben.
Binnenkort maar weer eens nieuwe luidsprekers bouwen, en dan vooral een SUB, en twee mooie zuilen zie ik ook wel zitten, mijn handen jeuken al weer
[
Voor 9% gewijzigd door
BruT@LysT op 20-10-2006 23:49
]