Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 24 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 45.361 views sinds 30-01-2008

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-05 20:35
Meubels zijn eigen ontwerp + DHZ (behalve het bureau, Ikea).

Bedankt voor het gezeik over de melkpakjes. Ik dacht dat men na 23 deeltjes inmiddels wel wist dat je iedereen lekker moet laten doen wat 'ie zelf wil. Maar blijkbaar kan dit dus niet. Lekker matig :)

Anway, tv is wat aan de kleine kant, maar anderhalf jaar geleden kon ik geen 2000 euro ophoesten (toen ik dus 17 was). Dan maar een 1500 euro 26". Alhoewel het kijken behoorlijk meevalt hoor, zit er zo'n 3 meter vanaf.

Anoniem: 41615

Ach, laat iedereen toch lekker zeiken.. Zie het als een wijze waarop men hun jaloezie uit ;)

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-01 12:39
zimbab schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:58:
[...]

Hahaha! Dat wordt echt íedere keer gevraagd als hij foto's plaatst. :D
Ik zal dan meteen maar even antwoorden voor hem.......heeft ie zelf gemaakt.
Hehe, okay. Mooi gedaan dan. Daar heb ik het geduld en de skills niet voor. 8) (Ik lees niet al dat gepraat over vanalles en nog wat dus dat is mij ontgaan toen.)

Edit: ben toch wel benieuwd met wat voor materialen je dat dan doet en welk soort verf je gebruikt :)

[Voor 10% gewijzigd door Swoosh op 24-10-2006 21:25]

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Zeer mooie inrichting! :) Foto tijdje geleden gezien en vergeten van wie die nou was, van jou dus. :P
Lijkt me heeeeerlijke kamer, ik ben ook wel van 't "cleane" gedoe, less is more enzo, en wat rustige kleuren. Al lukt dat niet echt meer in m'n kamer, maar toch. :)

• Mosez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022

Mosez

Watermanager

Drawer schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:02:
Zeer mooie inrichting! :) Foto tijdje geleden gezien en vergeten van wie die nou was, van jou dus. :P
Lijkt me heeeeerlijke kamer, ik ben ook wel van 't "cleane" gedoe, less is more enzo, en wat rustige kleuren. Al lukt dat niet echt meer in m'n kamer, maar toch. :)
Netjes ingericht inderdaad, fraaie lichtbox ook aan het plafond. Waar staat je sub?

Mooi zitten? Barcelona chair!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-03 00:25
zimbab schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:30:
Ik krijg pukkels van het gezwets van mensen die niet snappen dat niet iedereen hetzelfde denkt.
Ik word een beetje verdrietig van dit soort lui, stemmingmakerij zeg ik! 8)7
TomSwinnen schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:35:
[...]

http://www.oaktreeent.com...-6_Speaker_System_web.jpg

Dat komt daar van. Wit, en ongeveer de hoogte van een melkpak. :)
Ah, dan is dat duidelijk. Bedankt! :>

Anoniem: 109647

DJT schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:42:
[...]

U vraagt, wij draaien:

Kastje open:
[afbeelding]

Kastje dicht:
[afbeelding]

De Pioneer AX2AV-s:
[afbeelding]
Welk tv meubel heb je uit die pdf/link die je stuurde? met links alleen 1 grote schuifdeur of rechts nog een kleine deur ook?
En wat kost dit zeer strakke kastje? :) ziet er namelijk gelikt uit met die zwarte tv erbij :)

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:48
Anoniem: 109647 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:15:
[...]

Welk tv meubel heb je uit die pdf/link die je stuurde? met links alleen 1 grote schuifdeur of rechts nog een kleine deur ook?
En wat kost dit zeer strakke kastje? :) ziet er namelijk gelikt uit met die zwarte tv erbij :)
Ik heb de Innova Podiumkast (P 0283) en die kost €1695. Levertijd was bij ons 18 weken. ;)

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:58
DJT schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:59:
[...]

Ik heb de Innova Podiumkast (P 0283) en die kost €1695. Levertijd was bij ons 18 weken. ;)
Nou, ik ga toch maar voor zelfbouw :+

No Shame, only Fame!

• Barry
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Logisch dat niemand hier zijn set nog wilt posten... 8)7

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:17

Wormaap

Moderator Foto & Video
Barry schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:57:
Logisch dat niemand hier zijn set nog wilt posten... 8)7
Ik wel, al is't maar puur om te patsen :P
Morgen de Apollo bestellen, onverwachte meevaller in m'n salaris 8)

Ticking away, the moments that make up a dull day

• Barry
Wormaap schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:00:
[...]

Ik wel, al is't maar puur om te patsen :P
Morgen de Apollo bestellen, onverwachte meevaller in m'n salaris 8)
Tja, patsen is altijd leuk......als je wat te patsen hebt :P

Ik ben van redelijk ''high-end'' stereo overgestapt naar budget HT (Marantz SR 6400), krijg ik een hoop kritiek op denk ;) Mij boeit dat niet, ik ben tevreden. Als een ander wat te klagen heeft over MIJN set, dan is diegeen welkom geld te stoneren zodat ik het naar zijn/haar zin kan maken :)

Maar ik kan wel begrijpen dat een Tom Swinnen zich kapot ergert als iemand weer over zijn ''rukhokje'' begint, of bij Proller over zijn Bose systeem. Zou ik na 10x ook wel gek van worden.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01 19:51

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

You best be fearing the Wankshack!

Maar hier thuis is er een lening doorgekomen voor verschillende werken aan het gehele huis. En ja, hoor, de bovenverdieping hoort daar ook bij. Dedicated HT, here we come! :9

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 21:14
Nou ik ben benieuwd. :) Volgens mij moet dat wel fraai worden.

• TomSwinnen

TomSwinnen

Sjoewe schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:27:
Nou ik ben benieuwd. :) Volgens mij moet dat wel fraai worden.
Ik zal zeker zorgen voor 'in-progress' foto's, zal begin volgend jaar zijn. Maar ik kan wel alvast wat facts geven:

- Materiaal blijft grotendeels hetzelfde. Blijft dus 6.1. Er komt wellicht wel een nieuwe Receiver.
- Eindelijk een projector. Misschien een CRT, anders een LCD. (Kan geen DLP kopen, regenboogeffect, zelfs bij de héél dure.)
- Kabels gaan volledig verdwenen zijn. Onder de vloer, in de muur, kabelgoten, etc...
- Volledig op afstandbediening dimbare/aan-uitzetbare verlichting die vooral onrechtstreeks gaat zijn (tegen de muur op, tegen het plafond, etc...).
- Het wordt een samenloop van rustgevende huiskamerstijl met cinemastijl. Kleuren gaan richting het donkerrood/donkerbruin aanlopen met donkerbruin meubilair met wellicht een bordeaux rode hoekzetel.
- Stijlvolle maar leuke cinemaprullaria gaat zijn thuis er vinden. Aan de ingang/deurstijl komen DD/DTS borden. Binnen komen collectorsbeelden/posters van films/series/... die mij nauw aan het hart liggen.
- De gehele collectie CD/DVD/LP gaat in grote kasten komen met glazen deuren voor het "Wow, wat een verzameling" effect.
- ...

:)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-05 08:59

MandaloR

MandaloR

Zoals beloofd hier de spullen van mijn pa!
Wat je ziet (klik voor grotere plaatjes!):

Densen Beat 200 Pre AMP
http://home.aim.avans.nl/jberns/hifi/B-200_t.jpg

Densen Beat 300 Power AMP
http://home.aim.avans.nl/jberns/hifi/B-300_t.jpg

Densen Beat 400 CD-Speler
http://home.aim.avans.nl/jberns/hifi/B-400_t.jpg

Densen Gizmo System Remote
http://home.aim.avans.nl/jberns/hifi/Gizmo_t.jpg

Kenwoord KFT-3010 tuner
http://home.aim.avans.nl/jberns/hifi/kenwood-kft3010_t.jpg

Audio Physic Spark
http://home.aim.avans.nl/jberns/hifi/AP-Spark_t.jpg

Totaal shot
http://home.aim.avans.nl/jberns/hifi/totaal_t.jpg

Verder hangen er nog genoeg leuke kabel aan alle apparatuur en speakers, maar die zitten goed weg gestopt, dus daar kan ik helaas geen foto's van maken.

jB

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:18

EraZor

Don't mention the war

Mooie setup. ik vind de vormgeving van Densen erg mooi, muv te wat opzichtige volumeknop. Ik zie dat jij je vader alleen 'rears' hebt heeft? Maw je hij zit met je z'n rug naar de speakers? Wat doet dit voor het klankbeeld? Of draai je je hij z'n stoel om om te luisteren?

edit:

pers vnwoorden even aangepast ;)

[Voor 21% gewijzigd door EraZor op 26-10-2006 11:10]

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-05 08:59

MandaloR

MandaloR

ghehe, achter mij staat nog een bank waar hij normaliter op zit ;) die stoel staat richting tv en heeft nix met deze setup te maken :P En het zijn uiteraard geen "rears" maar 2 "front" stereo speakers...aan surround doet hij niet! Logisch als je veel muziek luisterd :)

jB

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

MandaloR schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:25:
ghehe, achter mij staat nog een bank waar hij normaliter op zit ;) die stoel staat richting tv en heeft nix met deze setup te maken :P En het zijn uiteraard geen "rears" maar 2 "front" stereo speakers...aan surround doet hij niet! Logisch als je veel muziek luisterd :)
OK ik dacht al. Vandaar dat 'rears' tussen '' staat he? Overigens: de opmerking "aan surround doet ie niet -> logisch" zal ik maar negeren he? ;)

[Voor 3% gewijzigd door EraZor op 26-10-2006 11:30]

• Wormaap

Wormaap

Moderator Foto & Video
Och, ik vind dat vrij logisch :P
Als je je set voor 90% voor muziek gebruikt, dan heb je voor het zelfde budget een veel beter stereogeluid dan wanneer je een surroundset koopt.
Voor iemand die nauwelijks films kijkt is het dus inderdaad logisch om voor stereo te gaan :P

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Ben ik met je eens. Ik viel alleen even over de term als je van muziek muziek houdt, dan dus geen surround. Alsof een surround versterker per definitie je 2.0 muziek verkracht. natuurlijk is voor hetzelfde geld stereo beter/mooier of wat dan ook. Dat wil alleen niet zeggen dat je geen surroundverterkers hebt die uitstekend in stereo te beluisteren zijn.

Maar goed, laten we die dicussie ajb niet geen starten. Mooie set iig. :)

[Voor 24% gewijzigd door EraZor op 26-10-2006 11:51]

• Wormaap

Wormaap

Moderator Foto & Video
AAARGH!
Zojuist gebeld naar de winkel waar ik de Apollo wil bestellen... Zijn wegens ziekte deze week dicht :'(

• DrSmith
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 20:49

DrSmith

is terug bij af

Nu we toch bezig zijn om installaties van anderen te laten zien, post ik maar eens wat mijn vriendin heeft staan :P
plaatjes zijn klikbaar

Overzicht:
http://home.planet.nl/~door6112/Pics/P1010018_klein.JPG

http://home.planet.nl/~door6112/Pics/P1010020_klein.JPG
Harman Kardon AVR 130
Harman Kardon DVD 22
Monitor Audio Radius 90 sateliet
Panasonic videorecorder
Sansui cassettedeck
Yamaha platenspeler
van de laatste 3 heb ik zo geen typenrs

Sub & linker front sateliet:
http://home.planet.nl/~door6112/Pics/P1010023_klein.JPG
Monitor Audio Radius 360 subwoofer

TV & center:
http://home.planet.nl/~door6112/Pics/P1010024_klein.JPG
Philips 32PW9551
Monitor Audio Radius 180 center

Kijk/zit positie:
http://home.planet.nl/~door6112/Pics/P1010025_klein.JPG

De Radius lijn combineert goed met de HK, het wat warmere geluid van de HK brengt die kleine satelietjes echt tot leven. Wat gaan die diep voor die afmetingen.
De sub is erg muzikaal en strak en vult natuurlijk de satelietjes erg goed aan.
Bovendien zijn de speakers erg mooi afgewerkt en worden er standaard muurbeugels bij geleverd.

Counting the cost in money only, strikes me as funny don't you know

• TomSwinnen

TomSwinnen

Ha, kijk, nou heb ik de Radius ook eens gezien in een niet-studio omgeving. Leuke speakers! Klinken vast ook goed, Monitor Audio is :9

Anoniem: 107284

MandaloR schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:55:
...
Densen Beat 200 Pre AMP
...
...
...
...
Audio Physic Spark
Ziet er erg goed uit. Ik heb eens Densen op Master Concept 3 gehoord. Een zeer aangenaam geluid. De bron was geen Densen, maar een Meridean. Volgens de verkoper was Meridean een betere match voor de combinatie. Ik had het gevoel dat de lage tonen soms te zacht/lief waren. Kwa snelheid is het prima in orde (dus geen boemboem gedoe of resonantie effecten ofzo), maar ik mistte een zekere body.
Wellicht dat de Audio Physic dit gemis opvult, gezien de vrij aggressieve karakter van Audio Physic (gehoord op De Doelen icm Primare).

Owja (voor de bijdehandjes onder ons): het ligt NIET aan de speakers, want icm Denon AVC-A11SR krijg ik meer body in het laag. Icm DK Design VS1 Reference MKIII klinken de speakers helemaal het einde _/-\o_ Goed... de amp en speakers verdienen wel een betere bron dan een Arcampje van me (een Lindeman ofzo).

Anoniem: 183025

Ik kijk elke dag op dit forum meer dan 2 keer dus als ik straks terug kom van me werk wil ik wel weer wat lezen ;). Erg mooie set hier boven trouwens. Eergister mijn concept 400's binnen gekregen en daar ben ik erg blij mee. Staan ook goed in mijn kamer. Heeft iemand trouwens gebruikers ervaring met de symphony c3 center? van Eltax dus. En aan het eind van de maand ga ik een 2e hands breedbeeld televisie kopen voor 150 € :D dus dat komt er ook nog aan ;) Ik ga (als alles er staat) wel een keer eeen paar fototjes posten.

• TomSwinnen

TomSwinnen

Anoniem: 183025 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 08:24:
Heeft iemand trouwens gebruikers ervaring met de symphony c3 center? van Eltax dus.
Over de nieuwe Symphony center:
De center van de reeks kwam dan weer wel mooi uit de verf. Dialoog was goed verstaanbaar en de effecten werden mooi weergegeven.
Bron: http://www.audioforum.be/article-565--0-0.html

Mijn eigen review. ;)
Ik denk dat het verschil in prijs tussen de C4 en de C3 niet zo groot is. Tenzij je laatsgenoemde voor een speciaal prijsje ziet te vinden. :)

• Anoniem: 88261
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
mijn opstelling in mijn slaapkamer dan maar.

pioneer ax3 receiver
pioneer dvd/sacd speler
versterker voor subwoofers
technics cd speler

wat zie je?

infinity 61 MKII (4 stuks)
infinity 100 MKII (2 stuks)
canton plus C (2 stuks)
phillips 4:3 tv (staat op de upgrade lijst

een 8) 6.2 8) opstelling dus

klik voor groter plaatje

http://img206.imageshack.us/img206/5619/frontviewlv4.jpg

commentaar welkom...

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 88261 op 28-10-2006 19:35]

Anoniem: 123813

What can i say? Dat produceert vast een enorme bak herrie!! :P

Vertel mij maar is waarom je 2 subwoofers hebt... :P omdat 1 niet genoeg herrie maakt?

ps. Het word dan trouwens een 5.2 niet een 6.2 opstelling ;)

[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 183025 op 28-10-2006 19:16]

• Niet online
Anoniem: 123813 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:31:
What can i say? Dat produceert vast een enorme bak herrie!! :P
ho ho wel mooie herrie he :P
word er soms zelfs bang van.... maar muziek luister ik alleen in stereo. dit is dus echt voor het film gevoel.
Anoniem: 183025 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:15:
Vertel mij maar is waarom je 2 subwoofers hebt... :P omdat 1 niet genoeg herrie maakt?

ps. Het word dan trouwens een 5.2 niet een 6.2 opstelling ;)
ja ik had er 2... dus waarom niet beide gebruiken( en ik vind het er mooi uitzien). moet zeggen dat het wel beter klinkt moet hem alleen wat zachter afstellen nu.

ik heb nog een achter speaker tussen de twee surrounds, vond het alleen niet de moeite waard voor een foto.

[Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 88261 op 28-10-2006 19:20]

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-05 19:41

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@CkY2k3

Ziet er goed uit. Hoe heb je de subs op die tegels staan?
Mijn sub staat op een granieten plaat (spikes). Erg stevige constructie.
Alleen is graniet niet echt betaalbaar. :/

Whatever.

Anoniem: 170013

Vette opstelling met die 2 subs tussen de fronts in, op die tegels :D erg nice...

Hoe moeilijk de plaatsing van een sub wel niet kan zijn heb ik de afgelopen maanden ondervonden.
Ondanks dat er nog niets aan de woonkamer gedaan is qua "warmte" (gordijnen, vloerkleed etc)ben ik niet tevreden over het laag dat de SVS weergeeft. Op sommige plekken TE overheersend, en op de sweetspot amper voelbaar/merkbaar... Dus de sub maar eens onder de arm genomen en geplaatst op de plek die gereserveerd was voor een mooie grote kamperplant... Hij staat op een verhoging en nu is hij weer letterlijk "voelbaar"!!

http://tkfiles.storage.msn.com/x1pYB8gvTP4Q4gfHnwkwjbdyHq3q4CeyYkbUCfDMIaldjisRuhjOUV8S1ByoTHveiQeROQeqaJ-LWAc6pQaMvtcyrboxJ_LrszHwV9FbdR--T0

Daarnaast nog een kleine upgrade, de grundig prul-"dvd-speler" is vervangen door een XBOX360, waar een nieuwe 250gig HD op aangesloten is....

http://tkfiles.storage.msn.com/x1pYB8gvTP4Q4gfHnwkwjbdyG_MIwUhv4PT3wXL9iPQXGTdlaZ7D60_9xFxdKBeOxYJXN-Dds1XQ5_1IlUnqmhpM_rqR8ZiruvFJcez310av7w

Volgende plan: Kamer afmaken en meteen de kabels goed wegwerken :)

• Niet online
meendering schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:34:
@CkY2k3

Ziet er goed uit. Hoe heb je de subs op die tegels staan?
Mijn sub staat op een granieten plaat (spikes). Erg stevige constructie.
Alleen is graniet niet echt betaalbaar. :/
het is misschien een beetje raar neergezet. maar op de houtenvloer licht een dun plakje piepschuim (zodat de tegel de vloer niet beschadigt), daarboven op de tegel en onder de subs zitten spikes. weet niet of het ""audiofiel"" verantwoord is maar het klinkt goed dus maakt me eigenlijk niet uit of ze nu wel of niet losgekoppeld staan :)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Anoniem: 170013 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:38:
Vette opstelling met die 2 subs tussen de fronts in, op die tegels :D erg nice...

Hoe moeilijk de plaatsing van een sub wel niet kan zijn heb ik de afgelopen maanden ondervonden.
Ondanks dat er nog niets aan de woonkamer gedaan is qua "warmte" (gordijnen, vloerkleed etc)ben ik niet tevreden over het laag dat de SVS weergeeft. Op sommige plekken TE overheersend, en op de sweetspot amper voelbaar/merkbaar... Dus de sub maar eens onder de arm genomen en geplaatst op de plek die gereserveerd was voor een mooie grote kamperplant... Hij staat op een verhoging en nu is hij weer letterlijk "voelbaar"!!

[afbeelding]

Daarnaast nog een kleine upgrade, de grundig prul-"dvd-speler" is vervangen door een XBOX360, waar een nieuwe 250gig HD op aangesloten is....

[afbeelding]

Volgende plan: Kamer afmaken en meteen de kabels goed wegwerken :)
En met een beetje laag vallen je monoblocks van je kast af?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Anoniem: 170013

Xander schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:43:
[...]

En met een beetje laag vallen je monoblocks van je kast af?
De luchtverplaatsing krijgt die 5kg per blok niet van zn plaats hoor ;)
En het "audiokastje" heeft geen last van trillingen.... :)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zo staat alles er momenteel bij.... :z

http://img108.imageshack.us/img108/6563/img1256spn5.jpg
(andere lampjes)

[Voor 6% gewijzigd door Harmen op 29-10-2006 20:46]

Whatever.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 16:38
Ik heb eindelijk na 2 jaar mijn TV opgehangen (2 jaar geleden gekocht, 26" voor 1699,= :X)

http://www.grizz.speedxs.nl/GOT/cinema.jpg

Ik moet nog een ander meubel hebben voor eronder en de muur gaat na de feestdagen opnieuw gestuukt worden en dan dus ook de kabels naar de TV weggewerkt.
Daarna komt er ook een nieuwe vloer, zit er pas 84 jaar in dit huis dus mag wel is ;)

De MacBook gebruik ik HDTV series af te spelen en satelliet te kunnen bekijken via een Elgato EyeTV 310, de Samsung ontvanger ernaast is voor de digitale Casema.
De centerspeaker is een bokkiewokkie Sony ding maar heb ook een B&W DW601 staan waarvoor in een beugel aan het maken ben.

Verder een Pioneer VSX-D1011 versterker en een DV-656A DVD / SACD speler.
Voor de oplettende kijker: er staat ook nog een LD701 Laserdiscspeler rechtsonder, een aantal platen staan aan de linkerkant van het meubel.

Onder het scherm zie je een klein uitsteeksel, daaraan wordt die beugel gemaakt zodat het lijkt alsof de centerspeaker onder het scherm "zweeft".

Als front speakers heb ik 2 Pro-Ac Miditower speakers, die zijn te goed voro klassiek maar voor films is het niks, ik ga kijken voor een mooie set van Mirage of B&W (waarschijnlijk het laatste aangezien ik ook al een centerspeaker hiervan heb).

Ook heb ik vanaf volgende week een Rel Quake.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 11:18
MandaloR schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:55:
Zoals beloofd hier de spullen van mijn pa!
Wat je ziet (klik voor grotere plaatjes!):

Densen Beat 200 Pre AMP
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Verder hangen er nog genoeg leuke kabel aan alle apparatuur en speakers, maar die zitten goed weg gestopt, dus daar kan ik helaas geen foto's van maken.
Hele nette set. Houd wel van die synergie in apparaten.

Handtekening

• Zass
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-05 18:10
meendering schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:45:
Zo staat alles er momenteel bij.... :z

[afbeelding]
(andere lampjes)
Mooie kast, waar heb je die vandaan?

Remember when sex was safe and flying was dangerous

Anoniem: 94768

Nog even een overzichtsfoto'tje hoe het bij erbij staat
http://i14.tinypic.com/44qs2hj.jpg
Word misschien op zoek gaan naar een nieuwe versterker, hij begint een beetje problemen te geven helaas ;(.

Anoniem: 114225

Vraagje:
Zou het kunnen dat als ik mijn tv, sub, versterker, dvd speler enz. op 1 stopcontact heb zitten, de versterker te weinig stroom krijgt waardoor het geluid nadelig beïnvloed wordt?

• voodooless
  • Laatst online: 19-03 10:57

voodooless

Sound is no voodoo!

Anoniem: 114225 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:40:
Vraagje:
Zou het kunnen dat als ik mijn tv, sub, versterker, dvd speler enz. op 1 stopcontact heb zitten, de versterker te weinig stroom krijgt waardoor het geluid nadelig beïnvloed wordt?
Nee!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Marcusso
Zass schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 07:57:
[...]

Uit de garage ;)

No Shame, only Fame!

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-05 14:01
Dat is niet helemaal waar, als bijvoorbeeld de koelkast aanspringt dan kun je soms het licht iets zien knipperen. Dan is er een spannings dip deze kan het geluid wel nadelig beinvloeden. Als je apparatuur teveel stroom trekt.... dan valt er vanzelf een stop uit.

Kun je erin knijpen?

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2022
Anoniem: 94768 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:56:
Nog even een overzichtsfoto'tje hoe het bij erbij staat
[afbeelding]
Word misschien op zoek gaan naar een nieuwe versterker, hij begint een beetje problemen te geven helaas ;(.
Wat voor een speakers zijn dat? En hoe is hun laagweergave? :)

• malinwa001
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 14:10
Is die kast van u?

Mag ik dan vragen hoe je dat hebt geschildert.
Wil nl zelf mijn speakerstands maken maar weet niet goed welke verf en welk hout ik moet nemen.
Ik dacht eerst te vernissen tot het goed blinkt en dan er zwarte verf er over te zetten, maar ik denk dat ik fout bezig ben...

Als er iemand andere ideeen heeft altijd welkom.
Ben niet van plan 200€ aan een speakerstand te geven.

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

brutalbasterd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:00:
Dat is niet helemaal waar, als bijvoorbeeld de koelkast aanspringt dan kun je soms het licht iets zien knipperen. Dan is er een spannings dip deze kan het geluid wel nadelig beinvloeden. Als je apparatuur teveel stroom trekt.... dan valt er vanzelf een stop uit.
Jah, alsof jij een amp hebt van 3 KW ofzo :X Inschakelstromen zijn een heel ander verhaal, en met degelijke apperatuur heb je daar geen last van.

[Voor 10% gewijzigd door voodooless op 30-10-2006 17:11]

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
voodooless schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:10:
[...]

Jah, alsof jij een amp hebt van 3 KW ofzo :X Inschakelstromen zijn een heel ander verhaal, en met degelijke apperatuur heb je daar geen last van.
Als er een apparaat een te grote inschakelstroom veroorzaakt is dat prima te horen. Het hangt er vanaf hoe goed de voeding van de versterker dit op kan vangen. Om dan nog maar te zwijgen over de troep dat apparaten het lichtnet op gooien. Het is dus wel merkbaar. Significant zou ik me er niet druk om maken.

[Voor 4% gewijzigd door Oyster op 30-10-2006 17:16]

Anoniem: 94768

heracles schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:04:
[...]

Wat voor een speakers zijn dat? En hoe is hun laagweergave? :)
Dit zijn Dali Concept 2's. Ze zijn door een Duits audio blad uitgeroepen tot speaker van het jaar. De muziek die ik draai is meestal Hardcore en daarvoor heb je dus wel een beetje bass nodig. In vergelijking met Kef iQ 3's vind ik persoonlijk dat er een veel sterkere lagere/bass weergave inzit. Maar zoals iedereen zegt, je moet het gewoon zelf luisteren en audio is persoonlijk. Je mag ze gerust hier een keer beluisteren :)

• heracles
  • Laatst online: 27-12-2022
Anoniem: 94768 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:32:
[...]

Dit zijn Dali Concept 2's. Ze zijn door een Duits audio blad uitgeroepen tot speaker van het jaar. De muziek die ik draai is meestal Hardcore en daarvoor heb je dus wel een beetje bass nodig. In vergelijking met Kef iQ 3's vind ik persoonlijk dat er een veel sterkere lagere/bass weergave inzit. Maar zoals iedereen zegt, je moet het gewoon zelf luisteren en audio is persoonlijk. Je mag ze gerust hier een keer beluisteren :)
Dankjewel voor je aanbod, maar ik zag net de prijs die ze kosten, en dat komt een beetje ver uit boven wat ik wil uitgeven voor een speaker. ;) Verder moet ik zeggen dat het wel een erg mooie speaker is :) !

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zass schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 07:57:
[...]
Thanks, zelf gemaakt van een paar platen MDF.
Geverft met normale hoogglans verf.

Whatever.

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Xander2000 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:15:
Als er een apparaat een te grote inschakelstroom veroorzaakt is dat prima te horen. Het hangt er vanaf hoe goed de voeding van de versterker dit op kan vangen.
De voeding verdraagt dat doorgaans wel. Het is de vraag of de hoofdzekering dat ook doet ;) Echter zet je niet constant apparaten aan of uit, dus die inschakelstroom is totaal oninteressant.
Om dan nog maar te zwijgen over de troep dat apparaten het lichtnet op gooien. Het is dus wel merkbaar. Significant zou ik me er niet druk om maken.
Troep in het net gooien is iets heel anders dan te weinig stroom kunnen leveren. Als je een 16 A zekering in je kast heb zitten, dan kan je daar prima tot maximaal 3.6 KW continu uit trekken. Geen enkele normale versterker met DVD-speler en wat voor audio apparatuur dan ook, zal daar ooit bij in de buurt komen. Zelfs niet in de verste verte.

Dus nee, je amp gaat niet minder vermogen leveren als je er andere apparatuur bij prikt. Het is zelfs aan te raden om aardlussen te voorkomen!

• michelkoenders
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:46
Ik ben van de week ben ik even bezig geweest met de plaatsing van de sub. En heb gelijk maar eventjes wat plaatjes geschoten.

Apparatuur:
TV: JVC LT26A60B
Voorversterker: Vincent: SA-31
DVD/HD Recorder: Sony RDR-HX710
DVD-Speler Sony DVP-NS300
Video recorder: Sony SLV-E830
CasseteDeck: JVC TD-W254 (schapvulling)
Kabels Scart: Hirschman
Kabels Audio: Tasker C121 met vergulde RCA pluggen

Speakers:
Pied Piper Active MKII

Sub:
Peerless XLS10 + Slave 240g
Hypex HS200

Kamer:
http://img114.imageshack.us/img114/802/kameref3.png

Apparatuur
http://img175.imageshack.us/img175/1796/s5030373tn7.jpg

Linker Speaker:
http://img169.imageshack.us/img169/2720/s5030358bd1.jpg

Linker Speaker zonder front
http://img74.imageshack.us/img74/6959/s5030370mj4.jpg

Versterker Speaker
http://img78.imageshack.us/img78/1381/s5030363ib3.jpg

Tweeter
http://img169.imageshack.us/img169/9743/s5030368ri3.jpg

Rechter Speaker + Subwoofer
http://img291.imageshack.us/img291/5883/s5030357dx3.jpg

Subwoofer
http://img46.imageshack.us/img46/1865/s5030359xe4.jpg

Sub versterker
http://img102.imageshack.us/img102/6430/s5030366sr1.jpg

• Rmanen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05 10:33
@ Michel
Krijg je geen hele slappe bas met die sub in de hoek? (op je tekening)
Wel mooi dat je actieve speakers hebt, zie je hier niet veel langskomen. _/-\o_

Ik post binnenkort ook wat foto's van mijn set, moet alleen wel eerst verhuizen en bedenken welke versterker op mijn KEF iQ 3,6 en 7 komt. Dat wordt waarschijnlijk de marantz sr8001, of een mooie denon.

En om nog even verder te gaan met troep op het lichtnet gooien: vooral pc's (schakelende voeding) zijn hier goed in. Een koelkast veel beter (en stofzuigers ook), dat weet ik, maar die hangen niet aan het zelfde stekkerblok als je HT pakketje. Als je een media center hebt is het echt de moeite waard om even bij een HiFi zaak naar binnen te wandelen en kijken of je "op de proef" zo'n netfilter-blok en wat mooie netkabels kan testen thuis. Je hoort echt een verschil, en als je het niet hoort, breng je t spul terug en bespaar je 500 euro .:)

• Anoniem: 159816
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Rmanen schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:50:
@ Michel
Krijg je geen hele slappe bas met die sub in de hoek? (op je tekening)
)
Sub in hoek is juist meer bas. Wel minder strak, als je dat bedoeld.

• Marcusso
malinwa001 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:09:
[...]

Is die kast van u?

Mag ik dan vragen hoe je dat hebt geschildert.
Wil nl zelf mijn speakerstands maken maar weet niet goed welke verf en welk hout ik moet nemen.
Ik dacht eerst te vernissen tot het goed blinkt en dan er zwarte verf er over te zetten, maar ik denk dat ik fout bezig ben...

Als er iemand andere ideeen heeft altijd welkom.
Ben niet van plan 200€ aan een speakerstand te geven.
Zoals je in de link kon zien van meendering, dus je zult hem even moeten mailen denk ik.

No Shame, only Fame!

• Roamor
  • Niet online
Na de verhuizing:
http://www.xs4all.nl/~winterhc/GoT/Hydor%20Mod/Picture%20012.jpg

H/K 230 (onder het bed) met iPod als bron , twee hele oude Kef's op de steunen van mijn bed, en twee hele oude Technics als frontspeakers aan de zijkanten.

Ik zit echt middenin het geluid. :9

(kabels worden nog bijeengebonden. ;))

[Voor 6% gewijzigd door Roamor op 31-10-2006 22:32]

• TomSwinnen

TomSwinnen

Roamor schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:31:
Na de verhuizing:
[afbeelding]

H/K 230 (onder het bed) met iPod als bron , twee hele oude Kef's op de steunen van mijn bed, en twee hele oude Technics als frontspeakers aan de zijkanten.

Jij hebt duidelijk nog nooit goed gevreeën in dat bed. :P

• Roamor
  • Niet online
TomSwinnen schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:33:
[...]

Jij hebt duidelijk nog nooit goed gevreeën in dat bed. :P
Vanmorgen lag mijn dekbed nog keurig recht. O-)

Ik zet de speakers pas op de steunen als ik muziek ga luisteren, overdag (of bij elke andere activiteit waarbij ik ze zou kunnen omstoten) schuif ik ze onder het bed. :)

[Voor 8% gewijzigd door Roamor op 31-10-2006 22:36]

• Barry
Na de verhuizing:
[afbeelding]

Mooie stands hoor >:)

Anoniem: 189739

Weet iemand ook of je bij de atacama nexus stands je speakerkabel door de buisjes kunt laten lopen?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje boven! Of toch onder..?

Na de verhuizing:
[afbeelding]

Heb je die speakers ook vast of liggen ze er los bovenop? Lijkt me niet zo'n handige plek om ze daar te zetten

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Roamor
  • Niet online
GGS_106 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:58:
[...]

Heb je die speakers ook vast of liggen ze er los bovenop? Lijkt me niet zo'n handige plek om ze daar te zetten
Ze staan er ook alleen als ik muziek ga luisteren. Ik leg er dan ook een plakje blu-tac onder (dat blauwe kleefspul); die gaan nergens meer heen. ;)

Die Kef Cresta's zijn overigens ook niet zo groot of zwaar, dus ze zijn makkelijk te verplaatsen.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Zo, ik heb eindelijk mijn setje ook eens beter neergezet, helemaal opnieuw aangesloten etc.
Ik stoorde me al een tijdje aan de enorme hoeveelheid LEDs en VFDs die in mijn blikveld hingen, om maar te zwijgen van de kabelmeuk.

Pics zijn over het algemeen 800 breed of hoog, dus de landscape-pics heb ik een linkje van gemaakt.

Zoals het eerst was: ongeloofelijke bende, gammele plankconstructie, kabels overal en een rij LEDs en VFDs naast de TV waar een disco jaloers op kan zijn.
http://crew.tweakers.net/kaj/IMG_9753.JPG

Dus bij IKEA een stel IVAR staanders en planken gehaald. Die bleken wat te hoog te zijn, en de versterker pastte er net niet tussen.
http://crew.tweakers.net/kaj/IMG_9755.JPG

Dus toen ik kortere staanders had (nogmaals bedankt Ray), fluks de apparatuur erin en erop. De bende FOH is er nog niet veel beter op geworden, maar dit is slechts het begin.
http://crew.tweakers.net/kaj/IMG_9759.JPG

De staanders zitten vast, de constructie zit aan de muur; tijd voor wat kabelmanagement. Nee, ik heb geen aandelen CaseLogic; ik heb ooit uit een restpartijenverkoop voor een paar tientjes drie gaziljoen van die velcro--wraps gekocht. :P
http://crew.tweakers.net/kaj/IMG_9760.JPG

Het hart van de hele set; hier komt alles bij elkaar.
http://crew.tweakers.net/kaj/IMG_9765.JPG

DDR-computer en kabelkistje.
http://crew.tweakers.net/kaj/IMG_9767.JPG

Planken zijn weg, nu wordt het tijd om de consoles te bekabelen en die kabels netjes weg te werken.
http://crew.tweakers.net/kaj/IMG_9768.JPG

Alles aangesloten, van media voorzien etc.
Van boven naar beneden hebben we de receiver, de MD-recorder, de DVD-recorder, de LD-speler, de DVD-speler en de VCR, met links naast de DVD-speler de spanningslof-met-schakelaar voor de apparatuur die geen permanente spanning nodig heeft.
http://crew.tweakers.net/kaj/IMG_9774.JPG

Na veel kabels weggewerkt te hebben, de flightcase aan de kant te zetten en de Motional Feedback luidsprekers op hun nieuwe speakerstands te zetten, ziet FOH er nu zo uit.
http://crew.tweakers.net/kaj/IMG_9781.JPG

En vanuit een andere hoek.
http://crew.tweakers.net/kaj/IMG_9793.JPG

Surround, center en sub wordt gedaan door een Logitech Z-640 set. Ik draai in 5.1, dus ik heb twee luidsprekertjes per surroundkanaal gebruikt.
http://crew.tweakers.net/kaj/IMG_9795.JPG

Het hele stapeltje nog een keer.
http://crew.tweakers.net/kaj/IMG_9798.JPG

Specs:
harman/kardon AVR 4500
Sony MDS-JE 320
JVC DR-M10
Pioneer CLD-950
Cyberhome CH-DVD 401
Akai VS-G875

Consoles:
PAL: SNES, N64, NGC
NTSC-J: XBOX, PS2

Verdere plannen: wat ik nu nog moet doen is een kabel solderen die de signalen van de consoles naar de h/k transporteert. :) Daarnaast wil ik mijn reel-to-reel tapedeck en cassettedeck (beide Akai) er nog bij aanhangen en moet de DDR-computer nog verder aangesloten worden. Verder heb ik nog een MDS-JE500 staan met rot loopwerk; misschien dat ik het loopwerk uit de 320 transplanteer, maar voor nu mis ik de functies van de 500 nog niet.

Wat ik ook op korte termijn nog wil doen is een betere plank maken waar ik m'n boxsets op kwijt kan; de huidige constructie buigt wat door. :P

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@Kaj, leuke verzameling heb je daar!
Heeft je zeker wel een aantal dagen gekost om alles zo aan te sluiten?

Maak je wel gebruik van de 5.1 functinaliteit? Zie nl. maar 2 speakers.

Whatever.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik ben hier ongeveer 6 avonden mee bezig geweest om het hele zaakje zo in te richten en aan te sluiten, en ja; ik draai 5.1. :)
De MFB's doen F-L/R; de Z-640 doet S-L/R, CNT en SUB.

[Voor 4% gewijzigd door Kaj. op 02-11-2006 23:25]

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-05 23:06

mace

Sapere Aude

Argh, dropveters uit je laserdisc (en de rest btw.)

Die crappy composiet kabel kan toch nooit strak beeld geven, sluit hem eens aan met RGB scart, dat zal veel verbetering geven denk ik zo.

Verder net spul en heel netjes weggewerkt!

• Roland_EM25
  • Laatst online: 01:02

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Rare vraag, maar waar heb je die klok vandaan??? Ziet er supermooi uit! Zag laatst wel zoiets met blauwe LED's bij de expo, maar dat was 119 euro!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

MaCe1337 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:32:
[...]

Argh, dropveters uit je laserdisc (en de rest btw.)

Die crappy composiet kabel kan toch nooit strak beeld geven, sluit hem eens aan met RGB scart, dat zal veel verbetering geven denk ik zo.

Verder net spul en heel netjes weggewerkt!
Ach, ik zou het geen dropveters willen noemen, maar gewoon interlinks. Ze doen hun werk, en daar gaat het om.

Punt met de LD is dat die geen S-video heeft en ik niet kan bepalen wat ie op de SCART-aansluiting uitspuugt, aangezien ik geen handleiding van het apparaat heb, en ik de TV die ik nu heb staan niet heb kunnen overtuigen van het feit dat ie een RGB-signaal op een van z'n SCART-aansluitingen aangeboden krijgt (heb ik al geprobeerd met de DVD-recorder).
Als ik weer eens zin en tijd heb, ga ik weer wat kabeltjes zelf maken, maar dit functioneert al jaren prima.
Roland_EM25 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:40:
[...]

Rare vraag, maar waar heb je die klok vandaan??? Ziet er supermooi uit! Zag laatst wel zoiets met blauwe LED's bij de expo, maar dat was 119 euro!
De klok heb ik zelf in elkaar gezet en licht gemodificeerd: dat is de Velleman K8009 in een B8009 behuizing. Die kocht ik meteen toen ie uitkwam; ik werkte toen bij Display Electronics in Utrecht en kon 'm met een leuke korting kopen. :)

• Anoniem: 33810
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
@ Kaj: Natuurlijk maakt het wel uit wat voor interlinks je gebruikt ;).

En op die TV zou ik me idd niet zo druk maken over composite...nu ik toch over die tv bezig ben, je volgende upgrade neem ik aan :P?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Anoniem: 33810 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 08:09:
@ Kaj: Natuurlijk maakt het wel uit wat voor interlinks je gebruikt ;).

En op die TV zou ik me idd niet zo druk maken over composite...nu ik toch over die tv bezig ben, je volgende upgrade neem ik aan :P?
Da's wel het plan, ja, maar ik heb ook andere zaken die geld opeisen. Punt is wel dat 32" CRT's steeds schaarser worden en de goede LCD's nog niet veel goedkoper, dus ik zit hier nog wel even mee, denk ik. :)

• Niet online
Hmm, je hebt toch plek zat voor een projectiescherm >:).

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 09:30
Ik stal mijn vraag maar hier bij gebrek aan beter.
Wat is een Goede monitor kabel (Male - Male)? Het moet wel een redelijke prijs zijn. geen €50+ ik hoef maar een meter of anderhalf te hebben.

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Leuke set Kaj. :) Wat vooral leuk is, is dat je geen enkel merk dubbel hebt :P

Anoniem: 189739

koentjek schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:13:
Ik stal mijn vraag maar hier bij gebrek aan beter.
Wat is een Goede monitor kabel (Male - Male)? Het moet wel een redelijke prijs zijn. geen €50+ ik hoef maar een meter of anderhalf te hebben.
Wat dacht je van deze?
De Oehlbach VGA150 (1,5 meter) is 29 euro geloof ik.

http://www.alternate.nl/pix/prodpic/450x450/r/ryv500.jpg

• Wormaap

Wormaap

Moderator Foto & Video
Humdiedum, Rega Apollo is binnen bij de winkel. Kijken of ik'm vanmiddag nog kan ophalen :)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

voodooless schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:33:
Leuke set Kaj. :) Wat vooral leuk is, is dat je geen enkel merk dubbel hebt :P
Hm, nu je het zegt... :D
Zal veranderen als de R2R en CC erbij staan, maar tot nu toe is er niets dubbel. 8)7

• Niet online
Welk merk is die TV dan :)?

• Wormaap

Wormaap

Moderator Foto & Video
Oh, oh, oh, wat is die Apollo VEEL beter dan m'n oude Sony :)

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Sowieso.....ik zie toch écht wel twee drie keer het merk "Nintendo" staan. :P

[Voor 8% gewijzigd door zimbab op 03-11-2006 19:27]

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:26
zimbab schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:26:
Sowieso.....ik zie toch écht wel twee drie keer het merk "Nintendo" staan. :P
EN 2 dezelfde luidsprekers! :P

Ik had nog even een vraagje over die dts of dolby borden die sommige van jullie hebben. Waar halen jullie die vandaan? dan bedoel ik dus de soort borden waar: this home cinema features DTS sound ofzo iets er op heb staan. Ik denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel. Weet iemand waar je die kan halen?

• Anoniem: 106149
  • Niet online
Anoniem: 183025 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 11:31:
Ik had nog even een vraagje over die dts of dolby borden die sommige van jullie hebben. Waar halen jullie die vandaan? dan bedoel ik dus de soort borden waar: this home cinema features DTS sound ofzo iets er op heb staan. Ik denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel. Weet iemand waar je die kan halen?
Je bedoelt die light signs? Op Ebay zie ik ze altijd staan. Eerdaags ga ik er ook eentje kopen.

• TomSwinnen

TomSwinnen

Mijn bordjes (Dolby Digital & Celestion Neon) komen gewoon van eBay. :)

Anoniem: 99283

Kaj. schreef op donderdag 02 november 2006 @ 22:58:
Zo, ik heb eindelijk mijn setje ook eens beter neergezet, helemaal opnieuw aangesloten etc.
Ik stoorde me al een tijdje aan de enorme hoeveelheid LEDs en VFDs die in mijn blikveld hingen, om maar te zwijgen van de kabelmeuk.
Mooie set Kaj, jammer van de boxen ga je die nog vervangen?

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:38

Daklem

Audio Nerd

Wormaap schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:23:
Oh, oh, oh, wat is die Apollo VEEL beter dan m'n oude Sony :)
Gefeliciteerd! :o Fantastische speler!!!! :9 :9 _/-\o_

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Anoniem: 99283 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 21:00:
[...]

Mooie set Kaj, jammer van de boxen ga je die nog vervangen?
Je bedoelt de Logitech-luidsprekers? Op den duur wel ja, maar voorlopig ben ik wel tevreden zo en heb ik andere dingen die ook financiele aandacht behoeven.

Anoniem: 157535

gister ff langs de B&O dealer geweest om de BL8000 te beluisteren en heb daar ook gelijk kabel sleeves gehaald zodat ik tenminste 1 zwarte kabel zie inplaats van een witte en een zwarte

het resultaat:

http://members.home.nl/boear/kabel1.JPG

http://members.home.nl/boear/kabel2.JPG

de sleeves waren zeer makkelijk om de kabels heen te bevestigen doormiddel van een soort opzet stukje die ik even van de dealer mocht lenen :)

• Barry
Anoniem: 157535 schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:26:
gister ff langs de B&O dealer geweest om de BL8000 te beluisteren en heb daar ook gelijk kabel sleeves gehaald zodat ik tenminste 1 zwarte kabel zie inplaats van een witte en een zwarte

het resultaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

de sleeves waren zeer makkelijk om de kabels heen te bevestigen doormiddel van een soort opzet stukje die ik even van de dealer mocht lenen :)
Zie je eigen topic voor mijn reactie :P

• Niet online
TomSwinnen schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:35:
Mijn bordjes (Dolby Digital & Celestion Neon) komen gewoon van eBay. :)
Inderdaad, eBay is the place to be voor die dingen. Wel jammer dat ik voor mijnes uiteindelijk inc. verzenden toch nog 25 euro heb betaald (had em gewonnen voor 1 dollarcent :') ).

• Wormaap

Wormaap

Moderator Foto & Video
Daklem schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 21:09:
[...]

Gefeliciteerd! :o Fantastische speler!!!! :9 :9 _/-\o_
Helemaal mee eens! Nog wat geluisterd, maar hij is écht goed :D
Meer detail, breder stereobeeld, muziek die (nog) meer loskomt van de speakers, helemaal goed :)

Anoniem: 157535

Barry schreef op zondag 05 november 2006 @ 16:41:
[...]

Zie je eigen topic voor mijn reactie :P
zal ik doen ;) Ik dacht ik post de pics hier ook maar want er waren gewoon het hele weekend geen sets gepost :'(

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:57
Anoniem: 33810 schreef op zondag 05 november 2006 @ 17:02:
[...]

Inderdaad, eBay is the place to be voor die dingen. Wel jammer dat ik voor mijnes uiteindelijk inc. verzenden toch nog 25 euro heb betaald (had em gewonnen voor 1 dollarcent :') ).
Hoe zoek je dan op die dingen?

Want als ik zoek op DTS sign zie ik alleen maar de bordjes van dts. Maar wil ook graag anderen zien.

• Niet online
Ik heb het gekocht bij zo'n gast die werkelijk 500 verschillende van die signs aanbood, dus ook DTS/DD etc.

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Deze eBay-verkoper heeft er hele mooie: TECHNOLOGS

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• r0g3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:53
Dit is echt mooi spul zeg! Moet dat echt maar een tientje exclusief verzendkosten kosten?

• Anoniem: 106149
  • Niet online
r0g3r schreef op maandag 06 november 2006 @ 01:12:
[...]

Dit is echt mooi spul zeg! Moet dat echt maar een tientje exclusief verzendkosten kosten?
Ja, tenzij iemand hoger bied. Je ziet ze ook wel eens voor €0,01 dan betaal je bijna alleen de verzendkosten :D

• Niet online
Ja, al zijn die dan wel abnormaal hoog. Maar daar neem je dan wel genoegen mee, omdat de totaalprijs dan toch nog redelijk is :).

• Kul
  • Laatst online: 27-11-2021
r0g3r schreef op maandag 06 november 2006 @ 01:12:
Maar dan moet je het nog zelf in elkaar zetten, en is het een bordje van 20x15 en zonder pootjes.
als je 30x20 en met pootjes is het 10+7+7=24 ex. verzend, en dan heb je ook nog geen voeding.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.

** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee