/me heeft al een tijdje de volgende setup staan:
Als eerste: de versterker met dvd speler (maar word voornamelijk als cd speler gebruikt):
Voor de cd's heb ik nog niet een oplossing, vooral door m'n chronische ruimtegebrek in die hoek van de kamer. Tot die tijd is stapelen dus het motto.
De setup bestaat uit:
Denon AVR 2105 (receiver)
Denon DVD 1910 (speler)
KEF Cresta 10 (2x) front speakers
KEF IQ2c Center speaker
Kenwood no-name Rear speakers (2x, 80 watt rms)
Dit word voornamelijk aangestuurd door m'n pc:
Amd athlon 64 3200+ "venice", 1024 mb ram, ABIT AX8, ASUS AX700Pro. De audio is aangesloten via Toslink spdif vanuit het onboard audio direct naar de versterker.
Als subwoofer heb ik een actieve Mirage LF150 sub, via een coax kabel aangesloten op de versterker.
Voor films heb ik een oude beamer, welke voorlopig voldoende zal zijn; een Infocus LitePro 580.
't scherm heb ik zeer profi met tierips (

) aan een dakspant opgehangen. He ziet er niet echt uit, maar het werkt.
Dit is zo ongeveer het resultaat:

Doordat de beamer niet geheel in het centrum staat ten opzichte van het scherm, is het beeld een beetje vervormd zoals je zien kan; dit is door de indeling van m'n kamer helaas niet makkelijk anders op te lossen. Ik erger me er in ieder geval niet aan.
De gele gloed op de achtergrond is overigens van m'n sfeerverlichting; bij wijze van decoratie heb ik een paar lichtslangen door de kamer hangen om deze niet helemaal pikkedonker te laten worden.
Al met al is het geen super setup, maar ik ben er toch erg blij mee