Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.089 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

deepspace schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:54:
[...]

Ach, dit was ook niet goedkoop hoor ;) incl kast kost het ook zo'n 1200 euro.
Dan heb je een beste kast wat voor het setje hierboven kom je maximaal rond de 700-750e uit?

Dat is met alle opties meegerekend.

[ Voor 7% gewijzigd door Oyster op 12-10-2006 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:43

voodooless

Sound is no voodoo!

Klopt ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie home cinema set! die laatste:P Ik post mijn setje dan ook maar even:
Nu is mijn setje zo:
2x Sony SS-NX1 (iemand ervaring?)
2x Philips Rears
Versterker: Mini stereo ding (ja indd ik gebruik mijn rears nog niet ;)!
4:3 TV
center: Sony zeeeeerrrr slecht ding ik schaam me er bijna voor(ook al was ie maar 2 euro :P)
K*t dvd speler
Kabel: Oehlbach

Over 2 maanden is mijn setje zo:
2x Eltax concept 400
2x Philips rears (zijn perfect voor rears!)
Een dikke dts reciever van pioneer of yamaha.
Sub: Mivoc nog wat... moi ding!
center: Misschien kunnen jullie wat leuke centertjes bedenken bij deze set? niet hoger dan 100 euro svp :P ik dacht zelf aan de kef iq6 ofzo...
de dvd speler van media markt ga ik zaterdag kopen (die voor 29 euro... eem ikw eet ff niet meer hoe dat merk heet.)
16:9 sony vlakke beeldbuis tv.71 cm.
en een hele gezellige kamer (fotos komen nog ;))
en een popcorn maker en een koelkastje :D
Kabel speaker: Oehlbach
Kabel dvd-)reciever: Monstercabel coaxial

Graag reactie en aanbevelingen.:D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:43
Je gaat eltax fronts met philips rears gebruiken dit is al niet optimaal, maar hoe kom je erbij om misschien een kef center te kopen?? Koop dan een eltax want deze matched veel beter bij je front speakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-12-2024
Mooie opstelling daar bij je HT hoek! Hoe heb je die kabels van de TV allemaal zo netjes weggewerkt? zitten ze achter 't behang, of heb je reusachtige gaten geboord achter je tv dat de kabels allemaal in de kamer erachter verdwijnen ofzo?? vertel 't me graag, ik wil 't ook zo neutraal mogelijk houden als ik m'n TV ophang :P
Dit wil ik ook graag weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 07:32
Lang geleden dat ik in dit topic wat fotos neer heb gezet .... heb het laatste half jaar toch wat wijzigingen gehad aan mijn HTtje ... :) En blijf rustig aan verder kijken naar nieuwe mooie dingen.

Nieuwe beamer
Afbeeldingslocatie: http://rappie.net/ht/images/IMG_7504.jpg

Overzichtje
Afbeeldingslocatie: http://rappie.net/ht/images/IMG_7505.jpg

Eindelijk alle speakers van dezelfde lijn
Afbeeldingslocatie: http://www.rappie.net/ht/images/tn_IMG_5035.jpg

Verder airco gehanden, monoblokken toegevoegd etc. Maar dat zijn de minder boeiende fotos toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

deepspace schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:49:
Ik zou zeggen, ga hem eens beluisteren :P
Eerlijk gezegd, ik heb ze nog nooit gehoord. Maar ik lees wel heel veel kritische oordelen die stellen dat class-D een hype is (ik kan onderhand geen Hypex meer zien) en dat de nadelen van class-D ondanks alle lovende berichten en marketing nogsteeds gelden. Feit: class-D is erg goedkoop te bouwen en daarom aantrekkelijk voor fabrikanten. En aangezien ze simpel te bouwen is (sterker nog: kant-en-klare pakketten inclusief printplaten, voedingsmodules, etc.) zijn ze in het DIY circuit ook populair. Toch blijf ik sceptisch. Het zal me niet verbazen als de hype straks weer over is en iedereen weer fijn naar de ouderwetse versterkers zit te luisteren ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 13:25
Heb nu ook een upgrade van mijn home-cinema in de vorm van een Barco 801s.
Afbeeldingslocatie: http://www.phonetech.nl/got/photo-0138.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.phonetech.nl/got/photo-0132.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.phonetech.nl/got/photo-0135.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.phonetech.nl/got/photo-0136.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.phonetech.nl/got/photo-0141.jpg

Oja, heb nu ook zo een harmony 895. Heerlijk apparaat! Al mijn apparatuur achter de deurtjes, en kan het allemaal perfect bedienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
Rappie schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 10:39:
Lang geleden dat ik in dit topic wat fotos neer heb gezet .... heb het laatste half jaar toch wat wijzigingen gehad aan mijn HTtje ... :) En blijf rustig aan verder kijken naar nieuwe mooie dingen.

Nieuwe beamer
[afbeelding]

Overzichtje
[afbeelding]

Eindelijk alle speakers van dezelfde lijn
[afbeelding]

Verder airco gehanden, monoblokken toegevoegd etc. Maar dat zijn de minder boeiende fotos toch :)
Een 808s (of 1209) komt er volgend jaar zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Exirion schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 10:41:
Eerlijk gezegd, ik heb ze nog nooit gehoord. Maar ik lees wel heel veel kritische oordelen die stellen dat class-D een hype is (ik kan onderhand geen Hypex meer zien) en dat de nadelen van class-D ondanks alle lovende berichten en marketing nogsteeds gelden. Feit: class-D is erg goedkoop te bouwen en daarom aantrekkelijk voor fabrikanten. En aangezien ze simpel te bouwen is (sterker nog: kant-en-klare pakketten inclusief printplaten, voedingsmodules, etc.) zijn ze in het DIY circuit ook populair. Toch blijf ik sceptisch. Het zal me niet verbazen als de hype straks weer over is en iedereen weer fijn naar de ouderwetse versterkers zit te luisteren ;)
Hype of niet, de UcD hebben zich keer op keer weer bewezen. Ik heb ze zelf mogen beoordelen en vergelijken met andere amps. Voor mij was het duidelijk: Deze dingen zijn gewoon echt top!

Tuurlijk kun je ook andere mooie amps maken (kijk uit naar de komende electuur special voor een super mega classe A amp!), maar niet voor deze prijs. De UcD geeft gewoon heel veel bang for a buck. Er is vast beter, maar voor dit geld zit je gewoon echt gebakken.

Ik ga niets zeggen over andere classe D ontwerpen, want die ken ik niet goed, en zijn zo anders dan de UcD dat je de resultaten niet in een lijn kan doortrekken. Behalve de T-amps van Tripath, die ook veel bang for a buck bieden, maar ik wel minder vind (ze zijn ook goedkoper). Om nog maar te zwijgen over classe D (altijd foutief digitale versterkers genoemd) in de lower-end consumentenelectronica. Dat is inderdaad vaak goedkope meuk, maar dat geld net zo goed voor de classe AB amps in dat segment.

Classe D is meer dan een hype. It's there to stay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

deepspace schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:29:
(kijk uit naar de komende electuur special voor een super mega classe A amp!)
Please :X Elektuur zijn lui die veel van electronica weten, maar van audio hebben ze weinig kaas gegeten. Ze zijn er goed in om alles meettechnisch leuk in elkaar te schroeven maar maken daarbij fouten die absoluut ten koste gaan van de gehoorstechnische kwaliteiten van een versterker. En het draait toch echt om dat laatste....

Maar ontopic: ik wil binnenkort wel eens zo'n UcD horen. Opzich zou dat op m'n werk misschien zelfs kunnen want ik ken mensen die zich hier (Philips) met class-D bezighouden en misschien zwerft er ook wel ergens een Hypex in een luisterruimte rond ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 16:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

PhoneTech schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 10:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Oja, heb nu ook zo een harmony 895. Heerlijk apparaat! Al mijn apparatuur achter de deurtjes, en kan het allemaal perfect bedienen!
Nice :)
Ook heel mooi opgelost met die center. Wat voor specs heb je nou precies :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Exirion schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:40:
Please :X Elektuur zijn lui die veel van electronica weten, maar van audio hebben ze weinig kaas gegeten. Ze zijn er goed in om alles meettechnisch leuk in elkaar te schroeven maar maken daarbij fouten die absoluut ten koste gaan van de gehoorstechnische kwaliteiten van een versterker. En het draait toch echt om dat laatste....
Ja, gooi er vooral nog maar een vooroordeel tegenaan... Deze gast heeft absoluut verstand van zaken, en heeft verder met de Elektuur weinig te maken (hij is ook de persoon die de speciale voeding voor mijn UcD verzonnen heeft ;) ). Zowel meettechnisch als gehoormatig gaat dat een juweeltje worden. Ik denk verreweg de beste amp die de Elektuur ooit voortgebracht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

deepspace schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:44:
Ja, gooi er vooral nog maar een vooroordeel tegenaan... Deze gast heeft absoluut verstand van zaken, en heeft verder met de Electuur weinig te maken (hij is ook de persoon die de speciale voeding voor mijn UcD verzonnen heeft ;) ). Zowel meettechnisch als gehoormatig gaat dat een juweeltje worden. Ik denk verreweg de beste amp die de Electuur ooit voortgebracht heeft.
Nou, we zullen zien ;) (horen?)

Het is overigens toch echt Elektuur....

[ Voor 3% gewijzigd door Exirion op 12-10-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
The Eagle schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:41:
[...]

Nice :)
Ook heel mooi opgelost met die center. Wat voor specs heb je nou precies :?
TV: Sony 28FQ86 + Philips digitale TV ding
Receiver: Pioneer VSX 908RDS THX Ultra
DVD: Pioneer DV-470 (soon to be replaced with HTPC)
Speakers: Elac FS108.2 & CC 101.2
Remote: Logitech Harmony 895
Projector: Barco Data 801s
Meubel: BZ&T

Owja, alle kabels van Oehlbach

[ Voor 3% gewijzigd door PhoneTech op 12-10-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:49:
Over 2 maanden is mijn setje zo:
2x Eltax concept 400
Een dikke dts reciever van pioneer of yamaha.

[...]

Graag reactie en aanbevelingen.:D
Hey, nog zoiemand als ik ;).
Ik heb ook de Eltax Concept 400 als fronts (99e), daarbij de fronts (als rears) + center uit de Eltax Universe 5.0 (de rears staan stof te happen) (111e) en de Mivoc SW1100A (129e) als subwoofer.
Dat hangt allemaal aan een Pioneer VSX-416.

Dan hebben wij bijna hetzelfde setje qua audio :+.
Grappig om te zien dat je je eigen 'welkoms' plaatje hebt (gemaakt) :).

Verder ziet het er heel netjes uit voor een zoldertje ;).

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:19
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:49:
...
...
...
Welke Philips speakers? Toevallig de Legend serie? Ik ben zelf helemaal gek van de Philips Legend serie. Verreweg de beste speakers van Philips, en kunnen zich prima meten met de betere andere merken.
Ik heb wel zelf de condensatoren vervangen door MKP en extra demping toegevoegd.

Welke mivoc? De SW1500A? Ik ben zeer benieuwd naar de geluidskwaliteit hiervan!.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:57:
[...]

Hey, nog zoiemand als ik ;).
Ik heb ook de Eltax Concept 400 als fronts (99e), daarbij de fronts (als rears) + center uit de Eltax Universe 5.0 (de rears staan stof te happen) (111e) en de Mivoc SW1100A (129e) als subwoofer.
Dat hangt allemaal aan een Pioneer VSX-416.

Dan hebben wij bijna hetzelfde setje qua audio :+.

[...]

Grappig om te zien dat je je eigen 'welkoms' plaatje hebt (gemaakt) :).

Verder ziet het er heel netjes uit voor een zoldertje ;).
Indd dat welkoms plaatje is erg leuk! hoe heb je dat gedaan?? Maar hoe bevalt die set die je nu hebt? Zo iets wil ik ook kopen, om precies te zijn het zelfde :P hehe! Maar ik wil wel een duurdere center en niet uit de universe:P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij bevalt prima :). Alleen omdat die sub een model 'downfire' is voel je echt explosies en trillingen wel door de vloer, maar ik heb zelf verder niet echt het gevoel de lage tonen te horen. Dat is opzich wel jammer, maarja...laag moet je ook voelen >:).

En dit is bij mij zo gegroeid omdat ik eerst gewoon die Universe + sub als 5.1 had, en die Concept als stereo set (met aparte versterker)...maar dit staat nu door omstandigheden allemaal weer bij elkaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even me nieuwe setje geupdate naar aanleiding van jullie comentaar :D:

2x Eltax concept 400
pioneer VSX-416-S
Sub: MIVOC SW 1100 A ZWART-KERSEN
center: Eltax TANGENT MILLENIUM CENTER (beuken) (Graag aanbeveling...hij lijkt mij niet echt goed ofzo dus ik weet nog niet of ik deze neem: 39E)
de dvd speler van media markt ga ik zaterdag kopen (die voor 29 euro... van Cyberhome)
16:9 sony vlakke beeldbuis tv.71 cm.
en een hele gezellige kamer (fotos komen nog ;))
en een popcorn maker en een koelkastje :D
Kabel speaker: Oehlbach
Kabel dvd-)reciever: Monstercabel coaxial

Graag reactie en nog meer aanbevelingen.:D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net m'n CD spelertje binnen gekomen :). Het is een pioneer PD-C3 geworden (redelijk basic).
Hij moet nog een beetje opgelapt worden maar ik vind hem wel cool :)

Pics!
Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/4fzddok.jpg Grote doos :P
Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/4gsl1mt.jpg Stickertje gaat wordt er natuurlijk afgehaalt
Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/43osa5u.jpg Binnenkant. Toch wel raar om de CD's nu andersom in de speler te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien slim je adres niet te posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:06:
Misschien slim je adres niet te posten ;)
Joh, Oldenzaal daar komt toch niemand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, google maar eens op IceFreak. Dan kom je dezelfde gegevens zo tegen ;). Zo'n probleem maak ik er niet van :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhoneTech schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 10:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

eindelijk wat CRT liefhebbers :D mooi dingetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:04:
Net m'n CD spelertje binnen gekomen :). Het is een pioneer PD-C3 geworden (redelijk basic).

Pics!
[afbeelding] Grote doos :P
[afbeelding] Stickertje gaat wordt er natuurlijk afgehaalt
[afbeelding] Binnenkant. Toch wel raar om de CD's nu andersom in de speler te doen.
Dat is dus het Stable Platter loopwerk? (Dat Wadia ook gebruikt in de 301 en 302?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je met het 'Stable Platter loopwerk' de lade van de CD noemt; ja, deze is hetzelfde als van de wadia 301 en andere pioneers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0g3r schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:42:
[...]

Mooie opstelling daar bij je HT hoek! Hoe heb je die kabels van de TV allemaal zo netjes weggewerkt? zitten ze achter 't behang, of heb je reusachtige gaten geboord achter je tv dat de kabels allemaal in de kamer erachter verdwijnen ofzo?? vertel 't me graag, ik wil 't ook zo neutraal mogelijk houden als ik m'n TV ophang :P
fijn dat het je op valt van de kabels
De kabels zitten achter de muur (ik heb een voorzet wand van gips blokken hoog getrokken ) , de voorkant van de plasma ligt nu gelijk met de muur
en de pioneer plasma heeft alleen maar een stroom kabel en een digitale stuur kabel welke naar de plasma gaan , alle aansluitingen zitten op de media receiver die in het tv meubel staat

groet rovelra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg binnenkort me mission 701 speakers binnen.
Weet iemand of daar een beetje bass inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 18:45:
Waarom vraag je dat hier? Daar is de topic niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abbadon schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:49:
[...]

Leuk spul :P Ben wel benieuwd hoe de sub jou gaat bevallen. Zo langzamerhand ben ik ook aan een andere sub toe, maar zo'n PV1 is geloof ik wel érg prijzig :X
Kwaliteit heeft zo zijn prijs!!!!
de PV1 gaat 1499 kosten

mzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 18:10:
Als je met het 'Stable Platter loopwerk' de lade van de CD noemt; ja, deze is hetzelfde als van de wadia 301 en andere pioneers.
Heerlijk zo'n nuchtere reactie _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:15:
[...]

Heerlijk zo'n nuchtere reactie _/-\o_ :P
Tja ik had nog nooit daarvan gehoord en ik had even gegoolged en toen kwam ik de lades tegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:19

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:17:
[...]

eindelijk wat CRT liefhebbers :D mooi dingetje :)
ja, leuk te zien dat er meer mensen zijn met CRT projectoren, ik heb zelf een costumbuild 808s @ 2000x2000 draaien. kan echt geen lcd beamer tegenop :)

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
powerflux schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:51:
[...]

ja, leuk te zien dat er meer mensen zijn met CRT projectoren, ik heb zelf een costumbuild 808s @ 2000x2000 draaien. kan echt geen lcd beamer tegenop :)
Vanwaar die 1:1 resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:04:

Pics!
[afbeelding] Grote doos :P
[afbeelding] Stickertje gaat wordt er natuurlijk afgehaalt
[afbeelding] Binnenkant. Toch wel raar om de CD's nu andersom in de speler te doen.
Concept 2? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:19

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Roamor schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:53:
[...]

Vanwaar die 1:1 resolutie?
foutje van mijn kant, dat is zijn maximaal ondersteunde reso. ik heb hem op 1920x1440 draaien.

---
nog even tussendoor: zijn er in nederland adressen om aan 2e hands buizen voor crt projectoren te komen? marktplaats levert niks op of de buizen zijn alleen nog maar goed als enorme sleutelhanger..

[ Voor 29% gewijzigd door powerflux op 12-10-2006 22:41 ]

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
powerflux schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 22:33:
[...]

foutje van mijn kant, dat is zijn maximaal ondersteunde reso. ik heb hem op 1920x1440 draaien.

---
nog even tussendoor: zijn er in nederland adressen om aan 2e hands buizen voor crt projectoren te komen? marktplaats levert niks op of de buizen zijn alleen nog maar goed als enorme sleutelhanger..
http://www.ebay.de/

need i say more?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

powerflux schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:51:
[...]

hoe kan hij dat draaien terwijl hij standaard maar 1600X1200p kan? of komt dat door die custom build?
en waar heb jij je barco vandaan :)?

ik zelf heb een Marquee 8111+ (die als je Barco gewoon was :P op ongeveer zelfde kwaliteits niveau zit :)) en kan dus max 1600X1200p aan.. draai gewoon lekker op 1280x720 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yesss!

Verwijderd in "Post hier foto's en specs van je home-ci..."

Mijn huidige situatie ondersteund door een filmpje.

Updates:

Fronts: B&W 602 S3 >>>> 603 S3
Rears: Sony MBLxxx >>>> 601 S3

602 S3's staan in de verkoop omdat ik 't zonde vind om deze als rears te gebruiken :)

Binnenkort nieuwe foto's!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redheinz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:04
Toch wel raar om de CD's nu andersom in de speler te doen.
Ik ken het gevoel. Op zolder staat een oudere pio 505, beneden een sony. Gebeurt af en to wel dat ik zit te vloeken dat ie het niet doet :)

Zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:59:
Yesss!

Updates:

602 S3's staan in de verkoop omdat ik 't zonde vind om deze als rears te gebruiken :)

hahah..grappig filmpje. Maf dat je zoiets hier post. Ik wou net vragen wie er zo asociaal met haar kruis zit te showen maar dat zal je vriendin wel zijn :P (geintje)

Leuke upgrades hoor! Ik heb dezelfde speakers en het klinkt toppie! Je hebt daar wel veel zooi staan zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:59:
Yesss!

Updates:

Waarom heb jij een keukenrol naast je bed? :/

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

[kan-me-niet-inhouden]Voor als zijn vriendin vol zit? O-) [/kan-me-niet-inhouden]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:40:
[...]

Waarom heb jij een keukenrol naast je bed? :/
En een Blender en een Senseo :P
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:02:
[...]

hahah..grappig filmpje. Maf dat je zoiets hier post. Ik wou net vragen wie er zo asociaal met haar kruis zit te showen maar dat zal je vriendin wel zijn :P (geintje)

Leuke upgrades hoor! Ik heb dezelfde speakers en het klinkt toppie! Je hebt daar wel veel zooi staan zeg!
Ja ik heb geen eigen camera (behalve dan die in mn telefoon zit, en in het vorige topic had iemand een professioneel filmpje gemaakt. Deze had ik nog en dacht.. kijk hier wordt mn studentenkamer wel een beetje redelijk mee in beeld gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Als we dan toch filmpjes aan het posten zijn, hier een ongelofelijk fout filmpje van mijn Eltax Camargues: http://home.scarlet.be/~swinneke/Camargue.wmv

:+

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomSwinnen schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:16:
Als we dan toch filmpjes aan het posten zijn, hier een ongelofelijk fout filmpje van mijn Eltax Camargues: http://home.scarlet.be/~swinneke/Camargue.wmv

Zozo, die staan daar flink te pompen. Hoe groot zijn die drivers nou, want het zijn best kleine speakertjes zo te zien?

Zo'n filmpje zou ik ook kunnen maken, met mn Concept 400's (2x8") of mn Mivoc SW1100A subwoofer (10"), maar daar wordt de buurt niet vrolijk van >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:20:
[...]
Zozo, die staan daar flink te pompen. Hoe groot zijn die drivers nou, want het zijn best kleine speakertjes zo te zien?
10 cm doorsnede, maar komt meer betere bas uit dan meeste vloerstaanders in hun prijsklasse. :+

Disclaimer: ik luister meestal niet naar dat soort pompmuziek (behalve het 2de nummer, het Goa-nummer dan weer wel, Goa is hemels :9 ).

[ Voor 16% gewijzigd door TomSwinnen op 13-10-2006 16:24 ]

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk, het is Eltax 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Dat wil nog niet alles zeggen. Over de Symphony-reeks was ik niet te spreken, qua muziek. :P
Nu we toch bezig zijn, iets bigger: http://home.scarlet.be/~swinneke/Celestion.wmv :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooooh hoe fout :D. Ik zou ook best zo'n grappig filmpje willen maken, maar mn pa is nu thuis. Die gaat dat al helemaal niet waarderen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan stuur je gewoon op een hele lage frequentie een signaal uit wat je speakers niet goed kunnen weergeven :P

Of klopt dat niet wat ik zeg...

Kan me nog wel herinneren dat mn sub in beweging kreeg zonder dat ik het geluid hoorde.. of ben ik nou gewoon doof :|

@ Tom..

Erg leuk gedaan.. vooral die 2e heeft wel iets leuks met die intro 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:05:
Dan stuur je gewoon op een hele lage frequentie een signaal uit wat je speakers niet goed kunnen weergeven :P

Of klopt dat niet wat ik zeg...

Kan me nog wel herinneren dat mn sub in beweging kreeg zonder dat ik het geluid hoorde.. of ben ik nou gewoon doof :|
Als je nou 10Hz of dergelijks gaat sturen naar je luidsprekers gaan ze als een gek uitslaan, maar ga je het inderdaad niet horen (of voelen :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, mijn laagste is 20 Hz (onderdrempel frequentiebereik subwoofer). En dat hoor je nog net :+.

Daarnaast heb ik geen toongenerator (zowel los als of pc) beschikbaar in de buurt van mijn AV receiver :(.

Iemand een 20Hz wav/mp3 tje van +- 1 min voor mij :+?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meldor
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:36:
Helaas, mijn laagste is 20 Hz (onderdrempel frequentiebereik subwoofer). En dat hoor je nog net :+.

Daarnaast heb ik geen toongenerator (zowel los als of pc) beschikbaar in de buurt van mijn AV receiver :(.

Iemand een 20Hz wav/mp3 tje van +- 1 min voor mij :+?
Tone Generator // http://www.nch.com.au/tonegen

Daarmee kan je alle frequenties zelf invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(.

Op 10Hz doet mn systeem niks...best jammer opzich. Op 20Hz gaat het al te snel om vast te leggen met mn digicam...dus dan zal ik toch echt herrie moeten maken om zo'n leuk filmpje te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Middag...

Niet echt een home cinema, maar wel een lekker geluidssetje :P
Daarbij ook specs van PC :D

Sony 530ES > B&W610i (fronts)
HARMONY ... > B&W6001 (center)
Luxman ... 2x40Watt (4ohm) > Magnat Concept 5 (rears)

In bestelling: 2x sony 12" XPLOD subwoofers =D (had ik zin in) 380Watts RMS per stuk.

Media Center + Game PC:

X2 4400+
2048MB OCZ @ 500Mhz 3-3-2-8
A8N-Sli Prem.
paar honderd gig aan opslag.

dit alles fluisterstiul gekoeld met zalman zooi, zodat ik er tijdens een filmpje kijken geen last van heb.

Ik zit echt te wahten op die nieuwe subs maar ik zit dan met een probleempje: de versterker...

Doe ik ze erbij op de fronts of moet ik van zolder een crappy sony amp halen voor de fronts?

iemand een idee :)

Nog geen foto's (wil je niet zien)

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plaats toch maar wat foto's ;) wordt bijna te erg hier in het POST HIER JE FOTO"S EN SPECS VAN JE HOME-CINEMA topic al 1.5 blz zonder plaatjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:20:
[...]

Zo'n filmpje zou ik ook kunnen maken, met mn Concept 400's (2x8") of mn Mivoc SW1100A subwoofer (10"), maar daar wordt de buurt niet vrolijk van >:).
Wij begrijpen elkaar helemaal :D :P!!! Indd dat vinden de buren niet leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:59:
[...]

Wij begrijpen elkaar helemaal :D :P!!! Indd dat vinden de buren niet leuk :P
Hee wij begrijpen elkaar ook helemaal!
Hoe meer bassen hoe beter... Goede bassen hoor je niet, die voel je :)

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe ik ze erbij op de fronts of moet ik van zolder een crappy sony amp halen voor de fronts?

Geen van beide. Een fatsoenlijke versterker voor deze. Maar dat had je waarschijnlijk zelf al bedacht voor je ze kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 14:23
Die gasten met hun filmpjes... Danm.. dat durf ik niet eens met mn luidsprekers, ben ik bang dat ik de conusen straks om mn oren heb vliegen. Mijn speakers zijn daar dan volgens mij ook niet voor bedoeld :P Zal ook snel weer nieuwe foto's maken, er is een boel veranderd sinds ik de laatste keer wat gepost heb hier. (Center + rears er bij, verhuisd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
TomSwinnen schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:23:
[...]

10 cm doorsnede, maar komt meer betere bas uit dan meeste vloerstaanders in hun prijsklasse. :+

Disclaimer: ik luister meestal niet naar dat soort pompmuziek (behalve het 2de nummer, het Goa-nummer dan weer wel, Goa is hemels :9 ).
Popmuziek? De grootste ruis die er te koop is, popmuziek is er nog niets bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:30:

Geen van beide. Een fatsoenlijke versterker voor deze. Maar dat had je waarschijnlijk zelf al bedacht voor je ze kocht.
I'm afraid that het niet anders kan :P
lol, ik moet maar even sparen voor een goede versterker, desnoods een autoversterker + pc voeding.

Ik ben nog maar 15 :P mijn salaris is (jammer genoeg) nog niet zo hoog :P..

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:47:
plaats toch maar wat foto's ;) wordt bijna te erg hier in het POST HIER JE FOTO"S EN SPECS VAN JE HOME-CINEMA topic al 1.5 blz zonder plaatjes :'(
Als je de moeite neemt om plaatjes te posten, krijg je toch alleen maar opmerkingen dat je een te dure kabelt hebt, dat je opstelling ruk is, et cetera ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 12:04
Nou, nou. Zo erg is het hier toch ook weer niet? :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 12:04
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 18:45:
Je kunt het binnenkort uit eerste hand ervaren, waarom die overbodige vraag hier :? Post er straks lekker pics van met jouw ervaringen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

baquelappe schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:24:
[...]

Popmuziek? De grootste ruis die er te koop is, popmuziek is er nog niets bij :D
Pommmmmmmmmmmmmpmuziek. Niet popmuziek. :p
En de vervorming/ruis die ligt volledig aan het microotje van de digicam. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Een beetje Three 6 mafia doet wonderen.

Owja zal ik mijn buren al vertellen dat me nieuwe 12" subs een weekie moeten inspelen?

Nah... Ze komen er zelf wel achter.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 05-09 13:09
Net mn HK3550 en HK DVD21 vervangen voor een Marantz SR2400 en DV2400 combinatie 8) 8)

Mooi dat "onzichtbare" display en dat miniem aantal knoppen.

Morgen komt iemand mn 3550 ophalen en hopelijk gaan mn elipson zuilen er ook uit!

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

_AvA_ schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:51:
Een beetje Three 6 mafia doet wonderen.

Owja zal ik mijn buren al vertellen dat me nieuwe 12" subs een weekie moeten inspelen?

Nah... Ze komen er zelf wel achter.
Toen ik Lord of the Rings aan het kijken was in DTS:ES, zijn die van mij er toch snel achter gekomen dat ik een 12" Magnat heb staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:32:
[...]

Als je de moeite neemt om plaatjes te posten, krijg je toch alleen maar opmerkingen dat je een te dure kabelt hebt, dat je opstelling ruk is, et cetera ;)
dat betekent gewoon dat er mensen jaloers zijn wat je op kan vatten als een compliment op je set ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomSwinnen schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:16:

Zo heel erg badass als dit eerste filmpje van TomSwinnen ben ik niet, maar dit is wat Binum - Looped doet op mijn 10" actieve (100W) sub (receiver @ -20dB, sub helemaal open):
Veel harder heb ik 'em maar niet gezet, omdat mn fronts het nog langer uit moeten houden :+.

Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/th_MVI_3420e.jpg

Wat ik nog wel kan proberen morgen: de rears van de Eltax Universe (niet in gebruik momenteel) aan een 2x100W stereo amp hangen...dat gaat best wel fout denk ik :').

Dus deze:
Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/eltax_universe_rear.jpg
10cm drivers, 40Watt maximaal :')

aan deze hangen:
Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/amp.jpg
2x100W, zwaarder dan mijn Pioneer VSX-416 met 5x100W.

zal niet leuk zijn voor die kleine frutdingen >:).

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022

Mosez

Watermanager

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:48:
[...]

Zo heel erg badass als dit eerste filmpje van TomSwinnen ben ik niet, maar dit is wat Binum - Looped doet op mijn 10" actieve (100W) sub (receiver @ -20dB, sub helemaal open):
Veel harder heb ik 'em maar niet gezet, omdat mn fronts het nog langer uit moeten houden :+.

[afbeelding]

Wat ik nog wel kan proberen morgen: de rears van de Eltax Universe (niet in gebruik momenteel) aan een 2x100W stereo amp hangen...dat gaat best wel fout denk ik :').

Dus deze:
[afbeelding]
10cm drivers, 40Watt maximaal :')

aan deze hangen:
[afbeelding]
2x100W, zwaarder dan mijn Pioneer VSX-416 met 5x100W.

zal niet leuk zijn voor die kleine frutdingen >:).
Hehe, Mosez vindt die Badass filmpjes stiekem wel leuk...

Maar draai in plaats van dat gestamp bijvoorbeeld eens "Under the Infuence" van The Chemical Brothers. Daar zit ongelofelijk veel laaginformatie in (de hele CD eigenlijk wel).

Als ik mijn L-Sub voluit mee laat doen, gaan er dingen stuk in mijn huis - niet de sub, maar serviesgoed.

Filmpje wordt overigens lastig: de L-Sub is down-firing en ik ga 'm niet op z'n kant leggen woor jullie. ;)

Mooi zitten? Barcelona chair!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mosez schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 05:37:
[...]

Maar draai in plaats van dat gestamp bijvoorbeeld eens "Under the Infuence" van The Chemical Brothers. Daar zit ongelofelijk veel laaginformatie in (de hele CD eigenlijk wel).

Als ik mijn L-Sub voluit mee laat doen, gaan er dingen stuk in mijn huis - niet de sub, maar serviesgoed.

Filmpje wordt overigens lastig: de L-Sub is down-firing en ik ga 'm niet op z'n kant leggen woor jullie. ;)
hehe een beetje respect he?:P nee grapje maar ik ga zulke dingen maar niet met mijn boxjes doen :D Ik ben er veel te blij mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De CD "Surrender"? Dan zal ik deze eens even uit mijn mp3 archief halen ;).

Maar waarom leg jij je sub niet op zn kant? Mijnes is ook down-firing, en op zn kop doet 'ie het prima :P.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

[...]
Hé, lang geleden dat ik dat liedje nog luisterde. Zit inderdaad veel laag in, net een vliegtuig dat opstijgt op een bepaald moment. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

* Harmen heeft vandaag zn nieuwe hifimeubel geplaatst. :7

Zie hieronder het resultaat, ben er zeer content mee.

Afbeeldingslocatie: http://img95.imageshack.us/img95/904/img1244sok1.jpg

Staat nu nog zo'n 10cm vanaf de muur, moet alle kabels nog eventjes organizen.
Binnenkort maar eens lampje opzoeken die op het meubel kunnen staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Harmen op 14-10-2006 11:11 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb voor de grap eens een pingpongballetje op een subwoofer-conus gelegd die ombedraait stond (normaal down-firing) en laten rondspringen. Ik verschoot wel een eventjes toen dat boven men kop uitvloog. Heb er wel geen filmpje van maar denk dat er hier wel zitten die die moeite wel is willen doen, fun verzekerd! Dit was trouwens met maar een mivoc SW1000 van conrad (100W rms ofzo)

Binnen een kleine maand ga ik een nieuwe projector bestellen, hoogswaarschijnlijk de Sanyo Z4.
Dan zullen er nog wel foto's volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

meendering schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:10:
* lex heeft vandaag zn nieuwe hifimeubel geplaatst. :7

[afbeelding]

dat is zelfbouw neem ik aan? heb je nog foto's van de bouw zelf? vind het wel een strak ding zo! (van mdf? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Ik heb ook aardig wat veranderd in m'n setupje:

1. Overzicht
Afbeeldingslocatie: http://www.neoflip.nl/600/8.jpg

2. Frontspeakers:
Afbeeldingslocatie: http://www.neoflip.nl/600/2.jpg

3. De apparatuur + center speaker
Afbeeldingslocatie: http://www.neoflip.nl/600/3.jpg

4. Surround rechts
Afbeeldingslocatie: http://www.neoflip.nl/600/4.jpg

5. Surround links + sub
Afbeeldingslocatie: http://www.neoflip.nl/600/5.jpg

6. Surround back links + rechts
Afbeeldingslocatie: http://www.neoflip.nl/600/7.jpg

Specs:
TV: LG LCD 23LZ55
Receiver: Yamaha RX-V650
DVD speler: Sony DVP-NS330
Xbox360 die ook dienst doet als media center extender
Nokia Mediamaster tvhome ontvanger

Frontspeakers: Wharfedale Diamond 8.4
Centerspeaker: Tannoy MxC
Surroundspeakers: Tannoy mercury M3
Surround back speakers: B&W DM302
Subwoofer: Mivoc SW1500A

Dingen die ik nog wil veranderen:
-Tannoy speakers vervangen door Wharfedale
-Eventueel de B&W's vervangen maar deze bevallen me eigenlijk wel goed
-Ooit nog een beamer erbij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
TomSwinnen schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:14:
[...]
Toen ik Lord of the Rings aan het kijken was in DTS:ES, zijn die van mij er toch snel achter gekomen dat ik een 12" Magnat heb staan :P
http://www.behringer.com/B2092A/index.cfm?lang=ENG

Ik heb deze op men kamer staan, toen ik vorig weekend Black aan het spelen was vonden ze dat blijkbaar niet zo aangenaam omdat de luster beneden begon mee te trillen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:29:
Heb voor de grap eens een pingpongballetje op een subwoofer-conus gelegd die ombedraait stond (normaal down-firing) en laten rondspringen. Ik verschoot wel een eventjes toen dat boven men kop uitvloog. Heb er wel geen filmpje van maar denk dat er hier wel zitten die die moeite wel is willen doen, fun verzekerd! Dit was trouwens met maar een mivoc SW1000 van conrad (100W rms ofzo)

Binnen een kleine maand ga ik een nieuwe projector bestellen, hoogswaarschijnlijk de Sanyo Z4.
Dan zullen er nog wel foto's volgen
Hehe, toevallig...jij ook al een Mivoc...en nog iemand hier met de 1500...en zelf heb ik de 1100...zijn we opeens op de budget toer :P.

Nouja, zoals gisteren aangekondigd heb ik de rears van de Eltax Universe set nog even aan mijn pijnbank gehangen...maar er kwam nog best lekker geluid uit 8).

Opstelling:
Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/opstelling.jpg

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/th_MVI_3429-0001.jpg
Kon de video helaas niet meer kantelen, mn video edit software weigerde het bestand op te slaan daarna 8)7 .

Tot zover deze nutteloze verkrachting van prima speakers :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Neoflip schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:46:
Ik heb ook aardig wat veranderd in m'n setupje:
....
Mooie overzichtsfoto's
....
Mooi set hoor, 7.1! En plantjes :+
Heb je nog een bank staan, of kijk je vanaf je bed ofzo?

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Gaan we nu allemaal laten zien dat speakers uitslaan? :P

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:23:
[...]

Tot zover deze nutteloze verkrachting van prima speakers :').
Verkrachting? Zijn ze nu overleden dan? Was het teveel aan wattage wat je erop los gelaten hebt funest voor je rear-speakers?

Volgens mij sloegen ze enkel behoorlijk uit maar is hierdoor geen permanente schade onstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:18

Sharky

Skamn Dippy!

ik heb m'n speakers wel eens meer zien uitslaan. Probeer iets als Dark System - Let None Survive, Dj Youri Vs Dj Deko - The Way We See It, Tom Food Paranoia of Greg C - Destination. Vooral de laatste doet het goed.

[ Voor 16% gewijzigd door Sharky op 14-10-2006 16:38 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Yotta schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:43:
[...]

Mooi set hoor, 7.1! En plantjes :+
Heb je nog een bank staan, of kijk je vanaf je bed ofzo?
Dankje >:) Nee ik heb er een relax stoel staan, vroegah stonden er 3 stoelen maar dat past nu niet meer met al die speakers 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.neoflip.nl/600/stoel.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Neofloppy op 14-10-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allewijn schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:08:
[...]

Verkrachting? Zijn ze nu overleden dan? Was het teveel aan wattage wat je erop los gelaten hebt funest voor je rear-speakers?

Volgens mij sloegen ze enkel behoorlijk uit maar is hierdoor geen permanente schade onstaan?
Klopt, maar echt goed zal het ook niet zijn geweest voor die kleine dingen. En het ging een beetje offtopic :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft vandaag zn nieuwe hifimeubel geplaatst. :7

[afbeelding]

Mooi meubel, maar vond je vorige opstelling ook niet verkeerd (zie deel 23).
De linker box lijkt wat minder ademruimte te hebben, lijkt nu wat opgesloten te zitten tussen de meubel en de bank. Hoe klinkt het nu met de bas ? Ik heb zelf namelijk de MS 908 en die hebben wel wat ademruimte nodig anders klinkt de bas te overheersend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine sfeerimpressie omdat de upgrades nog wel even op zich laten wachten

Afbeeldingslocatie: http://tkfiles.storage.msn.com/x1pboCV5IJ3MFkypmN-_1g66eV9_x8a5uyJGxtimyOc4JCKNxy6rME_-LOw2RQPFgN2UJnxL6WopMPtEz2fJq1-ZIX2nnqXEnY7ZEPNaMr6VB5f8dAgGp_DVFXagbAaaR68dwWAdQ0Kofg

En achterdoor t nieuwe plekje van de svs...

Afbeeldingslocatie: http://tkfiles.storage.msn.com/x1pboCV5IJ3MFkypmN-_1g66S8UMsxaOLj4ClM3wMjFd3x49aL6P3MiX0vORz2GSkQv56GzKhZQfUmnb_tLkiN9gY78twJBzVMuiAk05lciwgBfgM1rNk0qiWhtlMPsEkaj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
TomSwinnen schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:52:
[...]
En de vervorming/ruis die ligt volledig aan het microotje van de digicam. 8)7
Ruis is synoniem voor ongewenste input. In bv. vergadering is achtergrondgezwets ruis, rinkelende kopjes is ruis, voorbij sjezende sjonnie golfjes is ruis, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
baquelappe schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:01:
[...]

Ruis is synoniem voor ongewenste input. In bv. vergadering is achtergrondgezwets ruis, rinkelende kopjes is ruis, voorbij sjezende sjonnie golfjes is ruis, enz.
Wat wil je hiermee zeggen...

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Tekielja heeft vandaag zn nieuwe hifimeubel geplaatst. :7

[afbeelding]

Netjes! Is die panasonic nou 28" of 32"?
Hoeveel was je nou ongeveer kwijt aan materiaal kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:44:
[...]
Mooi meubel, maar vond je vorige opstelling ook niet verkeerd (zie deel 23).
De linker box lijkt wat minder ademruimte te hebben, lijkt nu wat opgesloten te zitten tussen de meubel en de bank. Hoe klinkt het nu met de bas ? Ik heb zelf namelijk de MS 908 en die hebben wel wat ademruimte nodig anders klinkt de bas te overheersend.
Thanks, ben er ook erg happy mee.
Moet wel opmerken dat het meubel nu 10cm naar achteren staat, moest alle kabels nog aansluiten.
De bas klinkt goed hoor, vooral nu ik een REL Quake II heb. Die staat subtiel mee te spelen, echt een verademing. :7
Tekielja schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:13:
[...]
Netjes! Is die panasonic nou 28" of 32"?
Hoeveel was je nou ongeveer kwijt aan materiaal kosten?
Het is een 28" breedbeeld, moet zeggen dat het beeld super is. Zeer strak en kleurrijk.
Materiaalkosten:
€ 50 aan MDF inc zagen (22mm en 18mm)
€ 25 grondverf / verf
€ 4 schroeven
Vind het reuze meevallen.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

/me heeft al een tijdje de volgende setup staan:

Als eerste: de versterker met dvd speler (maar word voornamelijk als cd speler gebruikt):

Afbeeldingslocatie: http://www.graspol.eu/jeroen/pics/stereo/IMG_0627_klein.jpg

Voor de cd's heb ik nog niet een oplossing, vooral door m'n chronische ruimtegebrek in die hoek van de kamer. Tot die tijd is stapelen dus het motto. :/

De setup bestaat uit:

Denon AVR 2105 (receiver)
Denon DVD 1910 (speler)
KEF Cresta 10 (2x) front speakers
KEF IQ2c Center speaker
Kenwood no-name Rear speakers (2x, 80 watt rms)

Dit word voornamelijk aangestuurd door m'n pc:

Afbeeldingslocatie: http://www.graspol.eu/jeroen/pics/stereo/IMG_0628_klein.JPG
Amd athlon 64 3200+ "venice", 1024 mb ram, ABIT AX8, ASUS AX700Pro. De audio is aangesloten via Toslink spdif vanuit het onboard audio direct naar de versterker.

Als subwoofer heb ik een actieve Mirage LF150 sub, via een coax kabel aangesloten op de versterker.
Afbeeldingslocatie: http://www.graspol.eu/jeroen/pics/stereo/IMG_0522_klein.jpg

Voor films heb ik een oude beamer, welke voorlopig voldoende zal zijn; een Infocus LitePro 580.
Afbeeldingslocatie: http://www.graspol.eu/jeroen/pics/stereo/IMG_0619_klein.jpg

't scherm heb ik zeer profi met tierips (:X) aan een dakspant opgehangen. He ziet er niet echt uit, maar het werkt.
Afbeeldingslocatie: http://www.graspol.eu/jeroen/pics/stereo/IMG_0622_klein.jpg

Dit is zo ongeveer het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.graspol.eu/jeroen/pics/stereo/IMG_0624_klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.graspol.eu/jeroen/pics/stereo/IMG_0626_klein.jpg
Doordat de beamer niet geheel in het centrum staat ten opzichte van het scherm, is het beeld een beetje vervormd zoals je zien kan; dit is door de indeling van m'n kamer helaas niet makkelijk anders op te lossen. Ik erger me er in ieder geval niet aan.

De gele gloed op de achtergrond is overigens van m'n sfeerverlichting; bij wijze van decoratie heb ik een paar lichtslangen door de kamer hangen om deze niet helemaal pikkedonker te laten worden. ;)

Al met al is het geen super setup, maar ik ben er toch erg blij mee :Y

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vette shit man! Ik wil ook wel een beamer :P maar niet echt genoeg geld ervoor (ben nog maar 15 :*) )!
Ik ga over morgen mijn Eltax Concept 400's bestellen en daar kan ik eigelijik gewoon NIET op wachten :D:D ik wil ze echt vet graag hebben! >:)

Ik denk dat ik de zwarte neem, dit maakt denk ik niet uit in geluidskwaliteit met de beuken versie toch?

Groetjes, J.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, alleen een kleurverschil ;).

En ik weet niet wat je nu gewend bent aan speakers (en vooral bass), maar het zal zeker een ervaring worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:59:
vette shit man! Ik wil ook wel een beamer :P maar niet echt genoeg geld ervoor (ben nog maar 15 :*) )!
Ik ga over morgen mijn Eltax Concept 400's bestellen en daar kan ik eigelijik gewoon NIET op wachten :D:D ik wil ze echt vet graag hebben! >:)

Ik denk dat ik de zwarte neem, dit maakt denk ik niet uit in geluidskwaliteit met de beuken versie toch?

Groetjes, J.
Ik heb ze vrijdag binnen gekregen, wat een dingen zeg.
Mijn vorige speakers waren ook eltax gevallen waarvan de tweeters opgeblazen waren. Los zijn ze overdreven duur, dus nieuwe dan maar. Geweldige dingen voor die 99 euro. Even snel wat pics
Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/4812/hpim1963ua0.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img165.imageshack.us/img165/8858/hpim1966cb8.th.jpg (Huh? sinds wanneer?)
Ik weet het, weinig ruimte :P Binnenkort verhuizen, dan neem ik de beste slaapkamer gnagna
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.

** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.