Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:45
Mijn balans is nog niet echt positief, maar daar moet ik nog aan gaan werken.
Afbeeldingslocatie: http://img368.imageshack.us/img368/6471/screenshot0001ws0.jpg
Hier heeft mijn walvisvaarder net een walvis gevangen.
Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/3176/screenshot0003bi4.jpg
Dit is een overzicht van mijn stad
Afbeeldingslocatie: http://img466.imageshack.us/img466/381/screenshot0007uo0.jpg
Leuk zo'n demagoog O-)
Afbeeldingslocatie: http://img192.imageshack.us/img192/5532/screenshot0011qe2.jpg
Er wordt een bom gelegd...
Afbeeldingslocatie: http://img192.imageshack.us/img192/9420/screenshot0012uc3.jpg
En weg steen ;)

[ Voor 103% gewijzigd door boaty op 27-11-2006 18:48 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boaty schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:35:
[afbeelding]
Er wordt een bom gelegd...
[afbeelding]
En weg steen ;)
Wel een zoek de verschillen plaatje hoor, moest ff goed kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Hoe wordt ik onafhankelijk eigenlijk?

Ik heb exact 3.000 Aristocraten, al 2 uur m'n slot met beeldjes enzo, lighthouse, 91% ünabhangigkeit, en al weet ik hoeveel keer geld betaald.

Moet ik die andere 4 dingens zoals triompboog enzo ook nog unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bronze medal for wealth erbij :D 500k gold :+

Afbeeldingslocatie: http://img127.imageshack.us/img127/4748/screenshot0015fx7.jpg

mijn stadje @ night :*)

Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/5002/screenshot0014gy1.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nacht ziet er altijd schitterend uit :)
Ik ga een nieuw spel starten , nu ik het spel weer een beetje ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dutch_Razor schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:24:
Hoe wordt ik onafhankelijk eigenlijk?

Ik heb exact 3.000 Aristocraten, al 2 uur m'n slot met beeldjes enzo, lighthouse, 91% ünabhangigkeit, en al weet ik hoeveel keer geld betaald.

Moet ik die andere 4 dingens zoals triompboog enzo ook nog unlocken?
Mss de vorige 2 pagina's even doorlezen?

En is het niet een beetje logisch dat je 100% "ünabhangigkeit" (independance) moet krijgen om dus onafhankelijk te worden?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Legendary1983: is dat je hoofdeiland met maximaal 270 ton stock? Ben ik dan vreemd bezig met 820 ton, of doe jij het gewoon wat rustiger aan :+ ?

Bommen leggen doe ik trouwens ook best vaak ja, is nog handig ook om meer nuttige bouwgrond te verkrijgen :D :
Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/Anno%201701%20full/th_screenshot0058.jpg Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/Anno%201701%20full/th_screenshot0059.jpg

En de rest van mijn Lodge mogenlijkheden:
Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/Anno%201701%20full/th_screenshot0090.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het zelf nu in een map met 3 tegenstanders. Bijna al mijn eilanden zijn vol maak 3.5K winst maar heb bijna geen groei mogelijkheden. Tijd om 1 tegenstander uit te schakelen _/-\o_ . Eerste potje dat ik deed had ik gelijk 10 van die grote warships gebouwd en de queen verslagen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Net één van die stammen succesvol uitgeroeid. Krijg ik ineens een storm over al mijn eilanden. Drie eilanden volledig verwoest en mijn hoofdeiland terug naar citizen niveau door de verwoesting.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik ook bijna aanbeland ja. 'k heb nu niet genoeg plek om alcohol te verbouwen, dus er zal een van de 3 medespelers plaats moeten gaan maken. Even kijken welke de beste grond heeft >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 00:34:
Net één van die stammen succesvol uitgeroeid. Krijg ik ineens een storm over al mijn eilanden. Drie eilanden volledig verwoest en mijn hoofdeiland terug naar citizen niveau door de verwoesting.
hehe , zuur voor je.Ik geloof dat dit al een keer in het topic is gezegd..
Hoeveel inwoners had je dan ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk volk kan ik het beste uitrroeien , de Indianen of de Chinezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De indianen kunnen toch Storm? Daar zou ik dan maar een beetje mee oppassen ;).

Trouwens, 'goed' nieuws van het Anno forum...Related Designs is inmiddels hard bezig met de eerste patch. Wat ook wel te verwachten is eigenlijk. Maar ze geven helaas nog 0 info weg :(.
Hi all!

As we have not yet issued any info on the patch, we want to start right here!

We are working on the patch now. The feedback from the forum is very important to Related Designs in this respect; the posts on the forum are studied carefully by RD and all reproducible problems are addressed.

Besides the fixes and improvements, there could even be a goodie in store for you.

We’ll keep you updated and let you have more details ASAP regarding content and also later the release of the patch.

Please bear with us; before we publish any info, we want to make sure we can keep our promises first! The same applies to the patch as to the main program: whatever we do, we want to get it right and test it thoroughly prior to release!

Stay tuned!

Cheers,
Betty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 01:17:
[...]

hehe , zuur voor je.Ik geloof dat dit al een keer in het topic is gezegd..
Hoeveel inwoners had je dan ongeveer?
Rond de 4k. Wou eerst een overschot van handelswaar creëren. Maar ik had vrijwel geen hout en stenen op mijn hoofdeiland. En die heb je wel nodig als je drie andere eilanden volledig weer moet opbouwen. Ineens zat ik onder de 1.3k inwoners waardoor veel gebouwen niet meer beschikbaar waren. Toen mijn savegame (2.5k inwoners) maar weer opgestart en die klote-indianden maar met rust gelaten. Ben nu van plan eerst die piraten uit te roeien. Ik neem aan dat niemand die mist.

Want toen ik die Indianen had uitgeroeid (ik lijk wel een Amerkaan :P) werden ook al mijn handelsovereenkomsten verbroken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraternisation with the Pirates comes at a price, as it will drastically reduce your Reputation with most of the other Inhabitants of the Island world! However, if you defeat Ramirez, you can be assured of your fellow players' gratitude.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 09:40
waarom zou je de indianen aan gaan vallen... de eilanden waarop die latives zitten hebben zoveel bergen dat je er niks mee kunt, en ze zijn best nuttig als handelspartner.

en alle natives uitroeien, en 1 overlaten is niet zo'n goed idee. straks komt er een tornado oid, en dan heb je geen natives meer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan inderdaad beter je medespelers uitroeien voor hun bouwgrond, en dan ook nog eens proberen vriendjes te worden met de piraten. Kan je lekker veel koloniale goederen traden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Hoe kom je aan die storm. Lijkt mij ook wel grappig :p...

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ANNO 1701 » Discover » Foreign Cultures
The foreign cultures inhabit small and often isolated islands which they never leave. Still, they are willing to enter into diplomatic relations and to trade with the other Inhabitants of the archipelago. Those who prove reliable soon win their trust and are then offered an alliance. These always result in special trade advantages - such as the chance to buy Colonial goods, for example - and allow access to that culture's special ability.
Dus een handelsverdrag met de juiste Cultuur sluiten ;).

Voor 'Storm' moet je zijn bij de Iroquois (Indianen):
ANNO 1701 » Discover » Foreign Cultures » Iroquois
...
The Iroquois' beliefs and their philosophy of living in harmony with nature lead them to respect life and they live a peaceful life. However, those who wrong them soon learn just how uncomfortable they can be when angered. The tribe's shamans control the elements and will not hesitate to call them forth to protect the tribe.

Rumor has it that they can even call up heavy storms and lightning strikes to destroy their enemies' cities.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaI
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-02 09:56
Ik heb dit spel inmiddels twee weken en het is echt te mooi, voorwaarde is wel dat je ene turbo pc hebt maar dna loopt het ook als een trein.

Vooral gameplay extras met waarschuwingen plagen rampen etc is zeer goed verzorgd

echo c > /proc/sysrq-trigger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
MMaI schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:20:
Ik heb dit spel inmiddels twee weken en het is echt te mooi, voorwaarde is wel dat je ene turbo pc hebt maar dna loopt het ook als een trein.

Vooral gameplay extras met waarschuwingen plagen rampen etc is zeer goed verzorgd
als je alle opties op low zet dan heb je geen turbo pc nodig.
wel 1GB ram of meer..... videokaart en processor zijn niet zo belangrijk dan

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, op low is het best speelbaar met de minimum specs...zolang je 512 ram maar vervangt met 1 gb of meer :).

Zelf speel ik ook alles op low met 512 ram dus, en het totale gebruik van mn systeem (1 xp account + anno) is dan 800 mb. Maar ik ga binnenkort ook upgraden hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah als die indianen de regendans doen is het bye bye je eilandjes :D

zometeen ook maar eens een game starten met meerder tegenspelers, disasters en al die meuk aan kijken hoe dat is :+

@slindenau: das 1 van de 2 eilanden ze hebben ieder 5k aristocrats en mijn stoch zitten ongeveer op dat nivo ja :) ideal is gewoon dat het rond de 100 ton is per artikel :) hoge stocks = veel productie = veel gebouwen = slecht voor je balans ;) vandaar dat ik ook op 10k+ zit :D

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel draait prima met alles op Max settings op me AMD 3500+, ATI X800 GTO², en 1gig ram :)

Ziet er ook geweldig uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
MrVegeta schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:50:
[...]

Mss de vorige 2 pagina's even doorlezen?

En is het niet een beetje logisch dat je 100% "ünabhangigkeit" (independance) moet krijgen om dus onafhankelijk te worden?
Er staat op de vorige 2 paginas niet of ik die andere gebouwen ook nodig heb of dat het daamee misschien sneller gaat, en ook niet hoeveel tribut je moet betalen.

Dus als iemand t weet graag.

En de search vond die reacties niet :S

[PC] Anno 1701

[ Voor 14% gewijzigd door Dutch_Razor op 28-11-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik weet niet wat het is, maar toch boeit deze game minder als 1503 (ongeacht dat MP nu wel normaal werkt) en beiden zijn eigenlijk ook minder leuk als 1602.

terwijl 1503 eigenlijk teveel andere producten had (indigo/silk enzo) heeft 1701 eigenlijk te weinig (maar dat chocola weegt daar weer tegen af) je hebt bijvoorbeeld helemaal geen betere cloth production in vorm van katoen plantages ofzo maken. je kan ook zelf de prijzen niet instellen waar het voor verkocht word aan de rest.

toch heb ik het idee dat het meer van het zelfde is met deze game. ik heb al een behoorlijke reeks MP potjes achter de rug. en begin het nu al weer saai te vinden. het lijkt wel of elk vervolg de game minder leuk maakt ongeacht de vernieuwde engine. ik heb ook het idee dat tegenwoordig alles om de graphics draaid en de gameplay en inhoud word achterwege gelaten.

tis gewoon allemaal meer van het zelfde netzo als stronghold 2 en blitzkrieg 2, het is een mooiere engine, maar er zijn veel minder maps en bij stronhold hebben ze weer honor ingevoegd wat het weer minder leuk maakt.

stronghold1 was gewoon de beste (op de crashes en out of sync na dan)

maargoed ik heb anno 1701 niet voor niets gekocht dus ik ga hem spelen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mombasa
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-12-2024

Mombasa

The Funky Drummer

Het enige wat je moet doen is om de zoveel tijd geld betalen aan The Queen (dit bedrag is elke keer hoger) en als ze je eenmaal de onafhankelijkheid wilt geven dan moet je een kasteel en een vuurtoren op je eiland hebben voordat ze je komt opzoeken. Of je kan natuurlijk ook een aantal aanvallen van haar afslaan en op die manier de onafhankelijkheid verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MrVegeta schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:50:
[...]
Je moet eerst 100% onafhankelijk worden, dan pas zijn er andere gebouwen nodig.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bulls-NL schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:11:
ik weet niet wat het is, maar toch boeit deze game minder als 1503
Ik weet wel wat het is, er is gewoon niet genoeg variatie. Als je eenmaal op Aristocate level zit heb je amper opties om je stad een beetje op te leuken. Volgens mij zou het bouwen van een grote stad een stuk leuker zijn als Sunflowers het marktplein zou afschaffen, of beperken tot 1 per eiland. Vechten tegen een Hard AI is hier inmiddels gedegradeerd van ontzettend moeilijk tot alleen maar lastig omdat je vrij eenvoudig z'n leger kunt 'stelen' door z'n bootje te laten zinken. En dat dus keer op keer, heb al een paar maal gewonnen zonder zelfs maar een wapenfactory te bouwen. |:(

Bij de vorige Anno's was de economie het belangrijkste en het vechten bijzaak. Nu is het vechten inderdaad een stuk leuker maar het is jammer dat dit blijkbaar ten koste moest gaan van de economie-gameplay. Ik bedoel, ik zit nu in een game waarbij de Hard AI al dood is en ik met elke andere AI handel. Maar ik heb geen flauw idee hoeveel dat opbrengt want dat kun je dus nergens zien. Kortom, ik mis de economie stats en het zelf bepalen van de prijzen. Ik hoop dat de patch snel komt en daar wat aan doet. Op het duitse Anno 1701 forum lees je ook steeds meer berichten van hardcore players dat het allemaal wel erg simpel is geworden.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen spijt van de aankoop en blijf het ook wel spelen maar verder is dit spel net als een kalkoen, die halen meestal ook de kerst niet :)

[ Voor 0% gewijzigd door Bobnofski op 28-11-2006 18:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 09:14
Ik ben nu bij de missie dat je steeds aan de eisen van je gasten moet voldoen.

Wat me maar niet lukt is hun het gerecht van 'bear meat' (berenvlees) te geven: iedere keer als ik het vlees naar mijn haven brengt, eten de bewoners van de stad het op!

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:46
DeadMetal schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:04:
Ik ben nu bij de missie dat je steeds aan de eisen van je gasten moet voldoen.

Wat me maar niet lukt is hun het gerecht van 'bear meat' (berenvlees) te geven: iedere keer als ik het vlees naar mijn haven brengt, eten de bewoners van de stad het op!

Iemand een idee?
Je moet zelf een cattle bouwen zodat je bevolking daarvan gaat eten en niet van je berenvlees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'bear meat' als berenvlees vertalen :') ...daar bedoelen ze 'kaal vlees' (ala koeien) mee, en niet food ;).
Zelf heb ik 'de singleplayer' nog niet gedaan, dus mocht het wel gewoon food zijn: meer bouwen dan je inwoners op kunnen eten...

Daarnaast kan ik me helemaal vinden in het verhaal van Bobnofski, nu zit ik nog met mijn eerste stad (al 15 uur), maar ik voorzie ook saaiheid zodra ik hiermee klaar ben. De opties bij Aristocrats vallen me inderdaad nu al tegen, terwijl ik nog bijna niks kan bouwen :).

Hopenlijk brengt die patch daar idd wat verandering in. Ik ben trouwens ook Slindenau op het anno forum (kom vooral in het Engelse deel, maar ook wel eens in het Duitse. Al is mijn Duitse schrift niet zo best ;) ).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

anders speel je even de singleplayer voordat je blaat ;) het is wel degelijk berenvlees, en in de dingen die je moet doen staat ook duidelijk dat je eerst een farm en butcher chain moet opzetten omdat anders de locals het vlees opeten.

Ben met de laatste singleplayer missie bezig, best lastig, je moet piraat spelen en een andere speler van de kaart spelen (zijn paleis vernietigen) maar hij heeft nogal een groot leger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mombasa

Mombasa

The Funky Drummer

Als je eenmaal Aristocraten hebt en alle eilanden hebt veroverd kan je inderdaad niet veel meer doen, dus is er maar één oplossing: gewoon een nieuw spel beginnen met andere settings. Je kan zo veel instellen als je een spel start dat elk spel voor een groot deel weer anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mombasa schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:31:
Als je eenmaal Aristocraten hebt en alle eilanden hebt veroverd kan je inderdaad niet veel meer doen, dus is er maar één oplossing: gewoon een nieuw spel beginnen met andere settings. Je kan zo veel instellen als je een spel start dat elk spel voor een groot deel weer anders is.
en tegen de tijd dat je voor de 1e keer dit haalt, ook al is dat in 1 poging, dan ben je vaak al een uur of 15-20 bezig.
en dat is meer als de speelduur van de meeste andere spellen tegenwoordig

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 09:14
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 00:00:
'bear meat' als berenvlees vertalen :')
Het zijn echter wel bruine beren waar je op jaagt op dat eiland om 'bear meat' te krijgen hoor :)

Bedankt voor de oplossing CreativeMind, dat werkte inderdaad. Een cattle bouwen zodat ze daarvan eten ipv je dure berenvlees. Het heeft niet te maken met voldoende voedsel hebben, dat had ik al geprobeerd.

[ Voor 18% gewijzigd door DeadMetal op 29-11-2006 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Laatst online: 08:46
DeadMetal schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:57:
[...]

Het zijn echter wel bruine beren waar je op jaagt op dat eiland om 'bear meat' te krijgen hoor :)

Bedankt voor de oplossing CreativeMind, dat werkte inderdaad. Een cattle bouwen zodat ze daarvan eten ipv je dure berenvlees. Het heeft niet te maken met voldoende voedsel hebben, dat had ik al geprobeerd.
had het zelfde probleem :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadMetal schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:57:
[...]

Aha, sorry daarvoor ;). Ik heb inderdaad de Singleplayer niet gespeeld, en het leek me wat onwaarschijnlijk dat het berenvlees was (omdat je in een normaal spel niet op die beesten kunt jagen).

Verwijderd

Ik heb even al mijn verzamelde screenshots tot op heden verzameld op een pagina (let op: +- 500 kb aan thumbnails):
Screenshots van Slindenau

Nog even een vraagje aan jou schrnz, op welke settings speel jij Anno op je Inspiron? Kan je daar misschien een screenshot van maken (grafische instellingen)?

En zijn al jou screenshots, dus ook de 1280*800 plaatjes, gemaakt met/op je notebook?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Is er nog een andere mogelijk om aan ivory te geraken buiten de free trader en 1 van die andere eilandjes?

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Jump schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:29:
Is er nog een andere mogelijk om aan ivory te geraken buiten de free trader en 1 van die andere eilandjes?
volgens mij kan het ook bij de piraten

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Mits je genoeg geld hebt is het vrij makkelijk om een overvloed aan ivoor e.d. te krijgen door ze in te kopen via je extra eilanden. Stel dat je 2 extra eilanden hebt, dan vraag je ze daar te koop, bijv. max 20 ton per eiland, vervolgens haal je ze via een handelsroute naar je hoofdeiland.

Als die 2 extra eilanden niet genoeg opbrengen kun je desnoods op een ander eiland 1 haven bouwen en verder niks. Die laat je dan ook spullen inkopen en op die manier heb je overal in de map plekken
waar de Freetrader z'n goodies kwijt kan. Dat heeft wel 1 nadeel: de Freetrader let net als de AH alleen op z'n eigen kleintjes en is veel duurder dan de foreign cultures.

Maar tenzij je een cheat gebruikt is er dus geen andere manier om aan die kolonionale goederen te komen, je kunt ze niet zelf produceren en moet ze altijd inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Courier Ship hebt geresearched , kan je het kopen met tonnen tegelijk..kost wel wat , maar als je al je net als ik 900000 goud hebt is dat geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mombasa

Mombasa

The Funky Drummer

Wat is die Courier Ship precies? Is het het enige dat je dan bij de Free Trader meer kan inkopen of ook nog andere dingen? Ik heb het nooit geresearched omdat ik niet wist wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan dan een schip laten uitvaren wat automatisch goederen gaat kopen bij de Free Trader, tis wel duur , maar je kunt zo wel 100 ton ivoor kopen bv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel duurder ja, dan is de optie van meerdere eilanden goedkoper/beter ;).

En de enige (juiste) opties voor koloniale goederen zijn inderdaad de Natives/Free trader en de Piraten.

KERST in Anno
Jaja, het is weer bijna kerst tijd...en heel December zullen er kleine 'presentjes' op de Anno site (www.anno1701.com) te vinden zijn.

Wat moet je doen :?
In de header van de Anno site (dat grote plaatje bovenaan de site) zoeken naar de huidige datum in getal vorm (dus vandaag moet je zoeken naar een '2').
Wat krijg je? Screenshots (hi-res), artwork en nog wat andere onbekende (grotere) dingen.

Ik kan geen '2' (etc) vinden :?
Ten eerste: Javascript en cookies moeten aanstaan, ten tweede: IE6 werkt niet, ten derde: het is een heel klein getal, in de vorm van een plaatje...en niet selecteerbaar oid! Dus echt goed zoeken ;).

Help, na het downloaden kan ik het nummer opeens niet meer vinden op dezelfde plek :?
Dat klopt, er wordt een cookie geplaatst met een ID, waardoor ze uit kunnen lezen of je op die dag het presentje al hebt gedownload. En zodra je deze verwijderd wordt 'ie automatisch teruggeplaatst (bij een volgend bezoek aan de Anno site)...en cookies uitzetten zorgt ervoor dat het cijfer onzichtbaar wordt (maar wel aanwezig).
Daarom moeten dus cookies aan ;).

Om een voorbeeld te geven van het 'presentje' van vandaag (zal ik niet elke dag doen ;) ):
Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/Anno2decpresentje.jpg

(Het origineel is 2 mb groot. Zelf zoeken dus voor de 2520*3898 versie ;). )

Het plaatje van 1 December, wat jullie nu gemist hebben O-) , is trouwens bizar breed...3840*1024 :). Dat gaat niet volledig passen op een 16:9 monitor ;).
Hier een teasertje :P.
Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/presentje_1_december.jpg

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mehehehe kan niets vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadonder
  • Laatst online: 05-09 07:05
Ik kan hem wel vinden maar hoe kan je het downloaden dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Ik snap er niets van. Wat moet je vinden hoe ziet et eruit en wat moet je doen :s. Ik snap er niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadonder
  • Laatst online: 05-09 07:05
Op het bovenste plaatje van de homepage staat een grote afbeelding. In die afbeelding moet je vandaag een 2 kunnen vinden( dit omdat het 2(!) december is. Als je die 2 hebt gevonden dan krijg je dus een cadeautje op de een of andere manier, en dat laatste lukt mij dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Maar hoe kun je dan aangeven zeg maar dat je die twee gevonden hebt? En hoe moet ik me dat voorstellen die twee. Is dat in de vorm van een plaatje in de grote plaat ofzo?

[ Voor 42% gewijzigd door boaty op 02-12-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een (zwarte) 2, heel prielig verweven in een van de huisjes in die header. Zodra je er met je muis op gaat staat wordt deze wit, en bij het klikken wordt via een javascriptje de download aangezet.

Een ctrl+F5 wil ook nog wel eens helpen om de nieuwste versie van de site in je cache te zetten.

Om jullie nog verder te helpen heb ik er even een proxy bijgepakt om plaatjes te schieten van de 2:
Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/getal-2.jpg en Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/getal-2-hover.jpg

Good luck :+

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Aha nu is het helder ik heb em gevonden :*). Is wel leuk door ze bedacht. maar et grappige is dat als je em gedownload hebt er een heel ander huisje op dezelfde plaats staat.

[ Voor 40% gewijzigd door boaty op 02-12-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is die 2 niet zwart hoor :+ Wel lastig te vinden totdat ineens toevallig met me muis erop stond en zag dat de cursor veranderd was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad boaty, daarom ook mijn laatste "help..." ;). Je kan de volgende dag pas weer downloaden, en ik weet nog niet eens of de '3' op precies dezelfde plek zal staan.

Maar geeft mijn plaatje te veel weg? Ik kan 'em best kleiner maken ;).

En welke kleur is de 2 bij jou dan? Grijs :P?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een tientje vertel ik waar het 2tje is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 11:37:

Rood ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even kijken wat photoshop er van maakt ;).

Hmmja, inderdaad overwegend R en minder G en B :P.

Maar relatief ziet het er als zwart uit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 11:37:
Inderdaad boaty, daarom ook mijn laatste "help..." ;). Je kan de volgende dag pas weer downloaden, en ik weet nog niet eens of de '3' op precies dezelfde plek zal staan.

Maar geeft mijn plaatje te veel weg? Ik kan 'em best kleiner maken ;).

Nou die plaatjes zag ik pas nadat ik et gevonden had, dus ik weet et niet. Maar et is wel goed zoeken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:31

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

leuk spel, maar ik krijg het echt niet voor elkaar om genoeg geld te verdienen om men balans in de plus te houden... 2500 inwoners maar sta nog steeds niet in de plus

ook bij het 5e (of 6e) scenario, dat je die gasten eten moet geven, krijg ik het niet voor elkaar om Cattle op een boot te gooien (voor die indianen, om berenvlees te mogen jagen)

Iemand tips? :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadMetal in "[PC] Anno 1701" Hier dezelfde vraag, misschien helpt het antwoord daarop?

Daarnaast is cattle gewoon net als elke andere grondstof op een schip te laden, zolang deze aanwezig is in je warenhuis natuurlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
TepelStreeltje schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 14:10:
leuk spel, maar ik krijg het echt niet voor elkaar om genoeg geld te verdienen om men balans in de plus te houden... 2500 inwoners maar sta nog steeds niet in de plus

ook bij het 5e (of 6e) scenario, dat je die gasten eten moet geven, krijg ik het niet voor elkaar om Cattle op een boot te gooien (voor die indianen, om berenvlees te mogen jagen)

Iemand tips? :)
KIjk eens of je huisjes wel vol zijn, als je af en toe even te weinig van iets hebt gehad gaan ze weg, als je ze in t geel laat staan komt er ook geen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Je maakt toch geen eten voor 10000 mensjes als je er maar 2500 hebt? Daar ging bij mij ook veel aan verloren in het begin :P

Zie hier voor hoeveel je het best produceerd: Verwijderd in "[PC] Anno 1701"

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is in het begin inderdaad een ramp, overproductie. Maar als je balans meer dan 1000 in de plus zit kan je je wel een beetje overproductie permiteren hoor ;).

Daarom als tip: bouw altijd maar een productie keten van elk goed, totdat er een tekort komt (zet er dan een bij). En herhaal dat ;).

Behalve als je natuurlijk zelf vindt dat je genoeg kennis hebt om in te kunnen schatten hoeveel je voor je bevolking nodig hebt, of het lijstje wat ik heb gepost uit je hoofd kent ;).

En de tip van Dutch Razor is ook een goede, als je huizen niet vol zitten betalen ze dus ook geen 100% (maximale capaciteit) aan belasting.

Het kerst plaatje van 3 december is trouwens weer een mooie, maar nog steeds behoorlijk lastig te vinden :( (zonder vals te spelen natuurlijk).

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ja euh gasten, had het allemaal al gelezen, had de vragen ook niet gesteld als het antwoord op beide hier niet al te vinden was :P

maar zal ff proberen men butchers dan helemaal stop te zetten, kijken of ik dan cattle in men warehouse krijg.

[ Voor 34% gewijzigd door TepelStreeltje op 03-12-2006 02:37 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, wat heb je al geprobeert en wat gaat er mis ;)?

Vergelijkbare topics op het Anno forum:
http://forum.sunflowers.de/showthread.php?t=13314
http://forum.sunflowers.de/showthread.php?t=13640

Hopenlijk heb je wel een straatje aan je cattle farm zelf gezet, anders kan je natuurlijk wachten totdat je eens ons weegt voordat er cattle in je warenhuis zit :P.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
MichielioZ schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:24:
Ik heb al eerder voorbij zien komen dat voor elke bakker er het beste 2 molens en 4 graanvelden bij moeten, voor optimale productie...
Als je echter behoorlijk veel gaat produceren kom ik er elke keer op uit dat ik een hele zwik meel overhoud ! Uiteindelijk heb ik dus wat extra bakkers nodig, maar de precieze verhouding heb ik nog niet bekeken (het graan gaat trouwens wel gewoon op, dus molens is goed).
Dan zou je een weg kunnen aanleggen bij de molen, dan word het meel opgehaalt volgens mij.

Zou iemand die de 3 al gevonden heeft, ff in spoiler tag een kleine hint kunnen geven ? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Waar je bij de 2 meer links-onder van het midden moest zijn, moet je nu meer rechts-boven het midden zoeken

:)

En zolang je geen wegen aan je graanakkers/molens zet houd je natuurlijk nooit iets over, want dan blijft er gewoon 5ton in je gebouw staan (al zie je dat wel aan een productiviteit van <100%). Het beste is inderdaad overal wegen aanzetten, dan zie je gelijk of je ergens te veel produceert.

Want het is wel zo in de nieuwe Anno, dat er standaard 1 of 2 vakjes standaard open zijn (afhankelijk van hoeveel wegen je nodig hebt om tot dat grondstofproducerende gebouw te komen). Zo blijf je dus een productie van 100% behouden, zelfs met een straatje aan je gebouw :).
Al zijn die twee vakjes natuurlijk nooit op de juiste plek open, dus dan moet je wel even opnieuw "bewateren" ;).

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 03:20:
Ok, wat heb je al geprobeert en wat gaat er mis ;)?

Vergelijkbare topics op het Anno forum:
http://forum.sunflowers.de/showthread.php?t=13314
http://forum.sunflowers.de/showthread.php?t=13640

Hopenlijk heb je wel een straatje aan je cattle farm zelf gezet, anders kan je natuurlijk wachten totdat je eens ons weegt voordat er cattle in je warenhuis zit :P.
dat was em ja :P

gooi nu naar al men "farm" een straatje, zodat er ook daar voorraad van opgebouwt kan worden :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:41:
Het beste is inderdaad overal wegen aanzetten, dan zie je gelijk of je ergens te veel produceert.
Hmm... misschien wel het makkelijkste, maar volgens mij niet het beste :)

Althans, wat graan en slachtvee betreft. Ik doe met graan meestal dit:

Afbeeldingslocatie: http://img71.imageshack.us/img71/2407/170107graansmallwl8.jpg

Op het volledige screenshot zie je dat ik de produktie in een soort pyramidevorm heb gebouwd waarbij alleen de molens met een warehouse zijn verbonden. Dit gaat ook goed bij vlees en bij andere produkten werkt deze layout het beste/snelste. Ik ben in elk geval helemaal afgestapt van strakke blokken met lange wegen omdat het transport dan gewoon niet snel genoeg verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dat zal inderdaad met afhalen wel iets efficienter zijn ja. Maar om dat probleem te verhelpen zet ik altijd wat meer warenhuizen neer dan nodig (heb liever een strakke layout ;) ).

Die manier van cattle neerzetten ziet er trouwens nog best strak uit, die ga ik denk ik ook maar eens toepassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

opzich, als je genoeg clay en iron mines heb is het gewoon makkelijker om wat meer warehouses er tussen te proppen, of ze gewoon zo slim neer te zetten als Bob hierboven.

Maar ff voor de zekerheid:
Voor pioneers -> settlers heb je cloth nodig.
Voor Settlers -> citizens heb je ook nog cloth nodig (iets meer dan voor stap 1)

beter gezegt, ze verbruiken per minuut iets meer, tot aristocrats aan toe? want denk dat het daar mis gaat, dat ik dus geen merchants krijg...
had een deel van men cloth productie weggehaald om ruimte te maken voor cattle en dat soort spul :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Tis btw wel handig om veel te veel tabakproducten en drank te produceren, die verkopen samel met walvisvet en lampenolie als die tierelier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TepelStreeltje:
Dat zie je vanzelf wel wanneer het misgaat: dan heb je geen voorraad meer en gaan je inwoners klagen.
Het cloth verbruik is trouwens 0,5ton/min/100 inwoners (tot Citizens). Dus geen stijging als het goed is.

Het beste is om elke stof in het 'hoofdscherm' van je warenhuis (de eindproducten) zo stabiel mogenlijk te houden...

Een paar dingen waar je op moet letten wil je dat je inwoners naar een volgend niveau gaan:
-Alle behoeften voorzien (zowel voedsel, overige waren en service gebouwen)
-Belasting in het donkergroen
-Toegang tot bouwmaterialen en voldoende voorraad hiervan (ook marble dus!).

Daarnaast maakt het niet uit hoeveel grondstoffen je binnenkrijgt, dat is allemaal relatief. Uiteindelijk moet je kijken of je balans nog een extra warenhuis kan hebben.

@Dutch Razor: ja dat sowieso, het verkoopt niet alleen als een tierelier...ze consumeren het ook als een tierelier :D. Die gasten zijn volgens mij continu dronken en stijf van de nicotine _O-.

En kleding en juwelen gooien ze weg na 1x gebruik zeker.... :D.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nummer 4 is weer goed verstopt :)

Als je 'm vind krijg je dit keer weer een stukje artwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest gelukkig geen uren zoeken deze keer. Zag em na 10-15 seconde.

En dit artwork staat volgens mij ook in het Artbook bij de Duitse LE :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon snel met je muis over de header gaan, bij verandering weet je waar je ongeveer moet zoeken. 5 minuten op die manier hier :7

Bei de wee... /me is een nieuwe anno'er \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:52:
Gewoon snel met je muis over de header gaan, bij verandering weet je waar je ongeveer moet zoeken. 5 minuten op die manier hier :7

Bei de wee... * XSNL is een nieuwe anno'er \o/
Zeg maar dag tegen je vrije tijd :9, kan de 4 trouwens nog steeds niet vinden. Te weinig where's waldo gedaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste is dat flauw, dat is een van de manieren als het echt niet wil lukken (na 5-10 min zoeken).

Ten tweede: als je er een beetje op getraint bent vind je ze met het oog veel sneller.

Tip voor het vinden van de vier:
spoiler:
Weer op een dak, ditmaal meer in het midden van de header

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Laatst online: 18-08 11:10
Hey mensen, heb ook al enkele uurtjes anno gespeeld. Alleen krijg ik het probleem met de trade-routes maar niet opgelost.
Op de één of andere manier worden er nooit goederen gelost bij mij, alleen opgehaald. Dus als ik een trade route maak, klik ik eerst een schip aan -> trade route aanmaken -> eerste haven selecteren waar er bijvoorbeeld alcohol moet worden gehaald (eigen haven) -> tweede haven selecteren en zeggen dat hij daar moet lossen.
Nou vervolgens gaat hij dit traject afleggen, haalt alcohol op, vaart naar haven twee maar lost vervolgens niets. Dit gaat tesamen met een stem die zegt dat één van de trading routes niet goed functioneert.
Ik snap niet hoe ik het krijg opgelost, vast heel simpel en kijk ik er over heen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusJennis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 12:06
Je moet de goederen op 0 (nul) zetten als je wilt dat er ergens gelost wordt.
Veel mensen doen juist precies het tegenovergestelde waardoor er niets gelost wordt.

Het getal bij het lossen geeft aan hoeveel er in je schip moet blijven zitten en niet hoeveel je wilt lossen.

[ Voor 25% gewijzigd door GeniusJennis op 04-12-2006 17:06 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Gurneyhck schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:02:
Hey mensen, heb ook al enkele uurtjes anno gespeeld. Alleen krijg ik het probleem met de trade-routes maar niet opgelost.
Op de één of andere manier worden er nooit goederen gelost bij mij, alleen opgehaald. Dus als ik een trade route maak, klik ik eerst een schip aan -> trade route aanmaken -> eerste haven selecteren waar er bijvoorbeeld alcohol moet worden gehaald (eigen haven) -> tweede haven selecteren en zeggen dat hij daar moet lossen.
Nou vervolgens gaat hij dit traject afleggen, haalt alcohol op, vaart naar haven twee maar lost vervolgens niets. Dit gaat tesamen met een stem die zegt dat één van de trading routes niet goed functioneert.
Ik snap niet hoe ik het krijg opgelost, vast heel simpel en kijk ik er over heen 8)7
Je moet ook nog aan geven dat het goed in de aankomsthaven uitgeladen wordt. Dan moet je nog een keer in de tweede haven op het rode pijltje klikken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeniusJennis schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:05:
Je moet de goederen op 0 (nul) zetten als je wilt dat er ergens gelost wordt.
Veel mensen doen juist precies het tegenovergestelde waardoor er niets gelost wordt.

Het getal bij het lossen geeft aan hoeveel er in je schip moet blijven zitten en niet hoeveel je wilt lossen.
Inderdaad, zoveel dat je inmiddels al van een klassieke Anno 1701 beginnersfout mag spreken :D.

Een correcte trade route (met meerdere eilanden) ziet er o.a. zo uit:

http://members.home.nl/slindenau/anno1701_screenshots_4.html
(1e rij, 2e plaatje van links. En het plaatje daaronder wanneer het schip er mee bezig is)

Dan is er nog een bekende bug waar je op moet letten wanneer je een "Dock" gaat maken: zet deze niet pal naast je warenhuis aan je eiland. Dan snapt het schip het niet meer, en gaat het alsnog fout ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

dock moet je aan de andere kant van je eiland zetten, niet handig om het naast je 1e warehouse te zetten, aangezien je toch 20 schepen op 1 plek kan zetten (geen collision detection)

door het aan de andere kant van je eiland te zetten (of waar het op dat moment handig is) kan je trade routes verkorten, hoeven ze niet om je eiland heen te varen :)

Die 3 sterren scenario's zijn taai trouwens, heb het nog niet voor elkaar gekregen om beetje een dorpje te bouwen en winst te maken... cash is meestal probleem bij mij :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Da's raar 8)7 Ik heb een paar weken geleden scenario 9 en 10 gedaan en bij elk krijg je regelmatig geld als je in het rood dreigt te raken. Ik dacht iets van 8000 coins bij "Back to former glory" en 9000 bij "Baptism of fire".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:34:
dock moet je aan de andere kant van je eiland zetten, niet handig om het naast je 1e warehouse te zetten, aangezien je toch 20 schepen op 1 plek kan zetten (geen collision detection)
Joh, check mijn hoofdeiland eens bij dat screenshot wat ik hierboven noem ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mombasa

Mombasa

The Funky Drummer

@Gurneyhck
Het kan ook zijn dat je waarhuis waar je de goederen lost al vol zit met die goederen, in dat geval moet je waarhuizen upgraden, nieuwe bijbouwen of goederen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Laatst online: 18-08 11:10
Mombasa schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:25:
@Gurneyhck
Het kan ook zijn dat je waarhuis waar je de goederen lost al vol zit met die goederen, in dat geval moet je waarhuizen upgraden, nieuwe bijbouwen of goederen verkopen.
Meteen de eerste tip deed het hem, die van GeniusJennis dus. Dat had ik gewoon niet goed ingesteld. Nu lopen ze goed.
Voor de rest een zeer verslavend spel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat het zoiets 'simpels' was ;). Ik dacht gelijk weer te moeilijk :D.

Screenshot van vandaag is weer mooi...

De 5 voor diegene die 'em echt niet kunnen vinden:
spoiler:
Rechtsonder ergens

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 05:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
Wat is trouwens die "chief blaster", je zou er rocks mee moeten kunnen opblazen ofzo maar het werkt bij mij nergens?

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De adventkalender begint wel makkelijker te worden, had m binnen een halve minuut voor de verandering :)

Wel weer mooi screenshot vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het eenmaal gewend bent vind je ze best snel ja. Of ze moeten het moeilijker gaan maken straks ;).

Je chief blaster kan je vinden bij je "Lodge activities" (zon gele driehoek ofzo), waarvoor je natuurlijk wel zo'n gele driehoek gebouwd moet hebben.

En met je Chief Blaster kan je kleine tot middelmatige rotsen opblazen, welke bij een mouse over groen worden (dus die himalaya's kan je niet opblazen ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:12:
Als je het eenmaal gewend bent vind je ze best snel ja. Of ze moeten het moeilijker gaan maken straks ;).

Je chief blaster kan je vinden bij je "Lodge activities" (zon gele driehoek ofzo), waarvoor je natuurlijk wel zo'n gele driehoek gebouwd moet hebben.

En met je Chief Blaster kan je kleine tot middelmatige rotsen opblazen, welke bij een mouse over groen worden (dus die himalaya's kan je niet opblazen ;) ).
Misschien iets voor een expansion, tunnels maken in die grote bergen. Dat je eerst dynamiet moet researchen of zelf moet maken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:12:

Ze zijn toch allemaal groen eenmaal je die chief blaster geselecteerd hebt? Indien je de rots selecteerd komt er een bommetje boven.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kan inderdaad ook, weet ik niet meer precies ;). Heb het al een week niet gespeeld :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Whats the prob :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:13

Mike78

Always

De adventkalendar van vandaag is ook erg leuk, eindelijk eens geen plaatjes. :)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Wat moet ik met de ad's van vandaag :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, twee engelse en 2 duitse mp3'tjes van totaal 10 seconden samen...daar zit je ook op te wachten _O-.

Het probleem is: geen zin ivm 3 ploegendienst werk, en ook niet om het met 5-10 fps te spelen. Over 2 weken heb ik mijn laptop (2 Ghz Duo Core, 2 GB DDR2 ram, 256 mb video)...dan kan ik het fatsoenlijk spelen ;).

@boaty: wat bedoel je precies :)? Kan je 'em niet vinden?
spoiler:
Vandaag niet op een dak voor de afwisseling...je moet dus ergens anders zeggen. Het is op de linkerhelft van de 'kalender'
.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is wel erg makkelijk vandaag. Maar de extra is er dan ook naar, niet veel bijzonders.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste