Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:20

MsG

Forumzwerver

Ik heb dit spel nu ook, alleen balanceer ik aldoor rond de negatief, soms eventjes een luttele 300 in de +, nu weer 700 in de min. Is de enige manier meer huizen te bouwen? Qua eilanden en grondstoffen gaat het allemaal super, alleen niet qua saldo.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tja, als je je huizen kan laten upgraden kan je meer belasting vragen. Je kan ook trade routes opzetten met NPC steden :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

NPC :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wikipedia: Non-player character

Bah het ging dit keer weer best goed. Toch aldoor die schommeling rond de 0. Ik vind het idee dat je extreem minimaal moet doen niet echt heel erg mijn ding. Dan heb je een mooi eiland gevonden om te koloniseren en dan zet je er maar 2 plantages op, omdat je anders teveel kosten kwijt bent. Ik ben meer van het kapitalistische massaal verbouwen en dan verpatsen :).

Uiteindelijk gemold door een volkje die opeens mijn tabakeiland ging overvallen op het moment dat er bij mij al alcoholcrisis was :). Vind het best moeilijk.

Trouwens die piraat zegt echt elke minuut weer hetzelfde, vet irritant. Of die andere players dat je je warships (welke? :S) te dicht bij hebt staan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dingen verkopen doe ik niet vaak. Ik wil nog wel eens overloop ventielen instellen op mijn eilanden zodat anderen de overschotten kunnen kopen, maar verder; nee, het is een onzekere bron van inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:46
MsG schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:49:
Wikipedia: Non-player character

Bah het ging dit keer weer best goed. Toch aldoor die schommeling rond de 0. Ik vind het idee dat je extreem minimaal moet doen niet echt heel erg mijn ding. Dan heb je een mooi eiland gevonden om te koloniseren en dan zet je er maar 2 plantages op, omdat je anders teveel kosten kwijt bent. Ik ben meer van het kapitalistische massaal verbouwen en dan verpatsen :).

Uiteindelijk gemold door een volkje die opeens mijn tabakeiland ging overvallen op het moment dat er bij mij al alcoholcrisis was :). Vind het best moeilijk.

Trouwens die piraat zegt echt elke minuut weer hetzelfde, vet irritant. Of die andere players dat je je warships (welke? :S) te dicht bij hebt staan.
Als je van de massa ben moet je gewoon veel goederen verbouwen waar vraag naar is bij tegenstanders en deze verschepen met een aparte boot. Dit dekt namelijk al voor een groot deel jou kosten in het verbouwen.

Voor huizen zorg ervoor als alle huisjes vol zitten dat je tot maximaal de kleur geel qua belasting gaat vragen. Een school levert bij voldoende mensen (>400) meer geld op dan dat het kost maandelijks.

Vergeet daarbij niet een hoge voorraad betekent overcapaciteit, of breid je stad uit of reduceer capaciteit. Of verkoop je overcapaciteit :).

[ Voor 5% gewijzigd door Termi op 13-04-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zit ook naar dit spel te kijken, lijkt mij wel leuk om te spelen.

Nu zit ik met 2 vragen:
• Er wordt in reviews gezegd dat er relatief veel emphasis ligt op vechten.
Is het ook mogelijk om een potje zonder militaire dingen te spelen?
• Voor de maximale experience is het aan te raden dat ik ook de uitbreiding (Sunken Dragon ofzo) erbij haal?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb het nu zo'n 10 uur gespeeld. En het is echt bijna alleen handel drijven en je volk tevreden houden. Soms is het handig om voor piraten bijvoorbeeld wel wat warships te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je zelf geen leger hebt wordt je vroeg of laat wel aangevallen omdat je dan een makkelijke prooi bent.

Het hangt er ook vanaf welke Ai karakters je insteld als "tegenstanders".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298801

Hey,

Heb toevallig een preview van 1404 gezien vorige week, en het ziet er bijzonder goed uit.
Had nog geen ervaring met de Anno reeks en dus snel 1701 demo geprobeerd en gesmaakt.
Ben nu de full aan het spelen met alle verslavende gevolgen van dien...

Veel goeie tips gelezen al hier, maar waar ik nog niet uit ben is of er ergens een tab bestaat waar je de noden van je stad per product kunt zien? Zo zou het makkelijker worden op productiekolonies de overschotten meteen te verkopen.

Enig advies voor een beginner hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, de feitelijke vraag en productie laat 'ie inderdaad niet zien. Daarvoor gebruik ik zelf deze pagina op een extra monitor:

http://forum.fok.nl/topic/959086

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hey mensen,

Ik heb dit spel even " getest " en nu vraag ik me af waar ik dit kan kopen.. ik heb al op vrijwel alle bekende webshops gekeken. Echter.... is het nergens meer te kooop of niet leverbaar.

Er is nog wel de uitbreidings set te koop.. maar ik weet niet of die een standalone functie heeft...

Mijn ervaringen met het spel zijn erg bijzonder goed, echter heb ik altijd probs met toevoer van extra resources, dus m'n inwoners zitten altijd te huilen :( 4e settler growth ( ben even naam kwijt :/ )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

marktplaats heeft hem vast nog wel in het assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marktplaats heeft niks in het assortiment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MsG schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:35:
marktplaats heeft hem vast nog wel in het assortiment.
Dit is zowiezo geen optie :) koop hem liever in de winkel.. aka nieuw :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98133

SpoTs schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:17:
Ik heb dit spel even " getest " en nu vraag ik me af waar ik dit kan kopen.. ik heb al op vrijwel alle bekende webshops gekeken. Echter.... is het nergens meer te kooop of niet leverbaar.

Er is nog wel de uitbreidings set te koop.. maar ik weet niet of die een standalone functie heeft...
Neckermann heeft hem nog in het assortiment, voor 30 euro.

Volgens mij is de uitbreiding alleen inderdaad niet genoeg om te spelen, maar 100% zeker weet ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 98133 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:19:
[...]

Neckermann heeft hem nog in het assortiment, voor 30 euro.

Volgens mij is de uitbreiding alleen inderdaad niet genoeg om te spelen, maar 100% zeker weet ik dat niet.
Thx voor de link, ik vind alleen 30 euro even wat overdreven voor een spel van die leeftijd ;-)
30 euro is meer de prijs voor een game van 1/2 jaar oud, en niet voor een spel uit 2006 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-06 11:52
volgens mij krijg je hem hier voor €10,-

http://www.futurezone.nl/default.aspx?ID=3789&SID=4937

Kan alleen geen voorraad status zien... Ga hem zelf denk ik ook maar eens bestellen daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jaguar645 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:48:
volgens mij krijg je hem hier voor €10,-

http://www.futurezone.nl/default.aspx?ID=3789&SID=4937

Kan alleen geen voorraad status zien... Ga hem zelf denk ik ook maar eens bestellen daar :P
Ik ga binnenkort wel even naar rotterdam, en als ik daar dan ben ga ik ff kijken in hun winkel :p
vind 60% verzendkosten over de normale prijs wel een beetje zonde van het geld. Dan plak ik er liever een leuk dagje aan vast als ik toch in Rotterdam ben :)

Thx voor de hint. Ik ga binnenkort die tent is bezoeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-05 16:57
Ik heb een Nvidia geforce 7100 GT integrated ramdac.
met pixel shader 2.0

hij is geintergreerd dus kan ik anno er op doen?

( ik heb gelezen dat anno bepaalde geintergreerde kaarten niet ondersteund)

Heb anno 1602 op andere pc.
kon ik niet meer installeren op nieuwe.
en er zaten heel veel bugs in.
dus tijd voor anno 1701.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Zal vast wel lukken, hij draait ook op een Intel GMA915. Je zal de settings lager moeten zetten maar het schaalt degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjeld90
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-05-2024
Heb dit spel sinds kort ook op mijn computer staan. Ben voorzichtig begonnen met 2 tegenstanders op makkelijk. Zelf 4 eilanden in bezit.(+- 2000 koopmannen nu) Maar het loopt steeds stuk als ik chocolade moet gaan produceren. Ik heb helemaal bovenin een eiland waar ik honing verbouw en onderin een eiland waar ik cacao verbouw. Nu wil ik met een schip de honing van het bovenste eiland naar het eiland waar ik cacao verbouw brengen. Maar op de een of andere manier lukt mij dit niet ? De honing gaat nl. niet naar het pakhuis maar blijft gewoon bij de producent. Iemand die weet hoe ik dit moet doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-06 16:57
Weg van honingboer naar het pakhuis? (Valt de honingboer binnen het bereik van het pakhuis?)

Dit spel is via LAN overigens echt nogsteeds subliem! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Cubic X op 06-05-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En je moet de weg laten aansluiten op een ingang van het gebouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 21:17
Cubic X schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:21:
Weg van honingboer naar het pakhuis? (Valt de honingboer binnen het bereik van het pakhuis?)

Dit spel is via LAN overigens echt nogsteeds subliem! :)
Idd, ben het sinds kort ook weer via lan aan het spelen met een vriend. Gewoon een hele dag anno spelen en nog niet klaar. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:27

JanvD

Portretfotograaf

is er eigenlijk ook een mapmaker / worldbuilder voor anno 1701?

het lijkt mij wel tof om wat grotere eilanden te maken :D

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
JanvD schreef op maandag 11 mei 2009 @ 18:51:

In de uitbreiding (Sunken Dragon) zit deze standaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-05 16:51
JanvD schreef op maandag 11 mei 2009 @ 18:51:

Je kunt niet echt zelf eilanden maken met de map editor, er zijn gewoon een aantal standaard eilanden (small/medium/large en 2 extra large) die je in een wereld kunt plakken. Dus niet zoals AoE gewoon vakjes vullen met land of water.

Ik vind de editor erg beperkt, geen idee of ze dit punt aangepakt hebben in 1404, hoop van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Laatst online: 02-06 17:04
Zijn er mensen die deze game werkend hebben kunnen krijgen op windows 7?
Krijg maar een foutmelding dat de beveiliging niet is geinstalleert en op het internet staat er nog geen fix :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-06 10:43
is die versie jullie allemaal hier doen engels? Volgens mij is er alleen nog de duitse :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

PainkillA schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 19:18:
is die versie jullie allemaal hier doen engels? Volgens mij is er alleen nog de duitse :/
Goed zoeken ;). Ik speel gewoon de Englishe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Voxyn schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 19:11:
Zijn er mensen die deze game werkend hebben kunnen krijgen op windows 7?
Krijg maar een foutmelding dat de beveiliging niet is geinstalleert en op het internet staat er nog geen fix :(.
Ja, ik speel hem op Windows 7 :) Zowel de Originele als de uitbreiding (Sunken Dragon), beide legale versies.

Werkt prima op de nieuwe Windows, merk geen verschil met Vista :)

[ Voor 7% gewijzigd door Cubic X op 16-05-2009 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
Cubic X schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:26:
[...]

Ja, ik speel hem op Windows 7 :) Zowel de Originele als de uitbreiding (Sunken Dragon), beide legale versies.

Werkt prima op de nieuwe Windows, merk geen verschil met Vista :)
Gebruik jij de 32 bits versie of zo want ik kan hem hier met geen mogelijkheid aan de praat krijgen :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Voxyn schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:40:
[...]

Gebruik jij de 32 bits versie of zo want ik kan hem hier met geen mogelijkheid aan de praat krijgen :'( .
Ja de 32-bits versie van Windows 7. Maar ik kreeg inderdaad ook problemen met de TagesProtection, die was niet compatible op Windows 7. Via de website van Tages kan je een Win7 compatible build downloaden.

Probeer deze(Tages 64-bit versie) eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
Cubic X schreef op zondag 17 mei 2009 @ 10:04:
[...]

Ja de 32-bits versie van Windows 7. Maar ik kreeg inderdaad ook problemen met de TagesProtection, die was niet compatible op Windows 7. Via de website van Tages kan je een Win7 compatible build downloaden.

Probeer deze(Tages 64-bit versie) eens :)
Die heb ik geprobeert en werkte niet en was ook niet compatible volgens microsoft :X.
Ben nu maar weer teruggegaan naar windows xp, teveel software die het nog niet werkte voor mij :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Laatst online: 09-06 11:33
Een korte vraag heb wat rondgezocht op internet en in dit topic maar kon het zo snel niet vinden. Een behoorlijk belangrijk element in het spel cash verdienen want anders kom je nergens. Ik heb spellen als AOE helemaal platgespeeld en wou dit toch eens proberen, nooit een andere ANNO gedaan.

Nu 2 dagen bezig maar wat ik ook doe ik kom altijd na een tijdje zonder geld te zitten... Heb de tutorials gedaan.
Wat ik dus nu doe is een stad beginnen food/wood uitbreiden veel inwoners, en zorgen dat het settlers worden.
Ook met die free trading spul verkopen om wat te verdienen, en een handelsroute opzetten maar dat levert niet veel op of zou ik het nu verkeerd doen?

In het beginnen zit het verlies op zo'n 100 , maar wat verder loopt het op naar dikke 500 en dan op een bepaald moment ben ik blut.. Tips, gewoon meer woningen bouwen en meer taxes innen.

Het probleem is dat de operating costs van de gebouwen teveel is.

Alvast bedankt :)

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb exact ehtzelfde probleem als jou. Ik kom ook van spellen als AoE waar overproductie wél loont. Volgens mij hebben wij gewoon een te kapitalistische speelwijze voor Anno :+, ik snap er ook niks van hoe je dit spel moet spelen zoals het bedoeld is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet uitgaan van wat ze in een Amerika "Constitutional constraint" en "free market" noemen. Ofwel: niet bemoeien met anderen tenzij ze een serieuze bedreiging voor je vormen (geen excessief leger dus), een kleine overheid (dus zo min mogelijk markets als nodig en het dekkingsgebied dus zo efficiënt mogelijk benutten) en niet meer produceren dan er verbruikt wordt. Natuurlijk kun je wel voorraden opbouwen, maar als die eenmaal opgebouwd zijn moet je de hoeveelheid productie terugschroeven naar de hoeveelheid vraag. Want als een gebouw idle is, kost hij nog steeds geld. Dus niet meer productiegebouwen dan strikt noodzakelijk. Het opbouwen van voorraden doe je dus het beste net voor het upgraden van je bevolking, want na de upgrade moet je immers meer kunnen produceren van alles. Let wel op dat dit dus nog een extra kostenpost is voor een andere kostenpost.

Verder: om je bevolking te laten upgraden moet je de belasting in het donkergroene deel hebben. Dat is relatief duur (weinig inkomsten). Zorg er dan ook voor dat als je je bevolking laat upgraden je ze het ook in een snelle korte golf laat doen, anders mis je voor langere tijd een boel inkomsten. Trage bewoners kun je dwingen te upgraden door het bouwmateriaal te verbieden en dan huis voor huis af te gaan. Als de speciale gebouwen (zoals theater enzo) nog niet genoeg dekkingsgraad hebben moet je meteen nadat de bewoners binnen het dekkingsgebied zijn geupgrade de belasting buiten het gebied weer verhogen.

Laat je bevolking ook niet upgraden als je totaal geen gereedschap enzo hebt. Je hebt anders lage belastingen en een niet upgradende bevolking.

Het probleem waar ik telkens tegenaan loop is een tekort aan gereedschap in het begin. Ik kan me snel genoeg opbouwen naar winstgevende levels, maar die stomme vrije handelaar komt te weinig langs met z'n gereedschap. (Anders gezegd: startkapitaal is niet genoeg om autarkisch te kunnen opbouwen. Je MOET gereedschap inkopen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Laatst online: 09-06 11:33
Het is een aardig ingewikkeld spel heb ik al begrepen,
Beetje aan het klooien geweest nu met dat volk en al die manieren, nu een gedaan zonder tegenstanders om het eens te begrijpen best wel leuk als het ook lukt. Ben nu bij de 4e groep (dus nog 1 te gaan) 5.500 inwoners en inkomsten van 2.100$ :). Heb meerdere eilanden en het is me nu ook eindelijks gelukt om die goederen over te plaatsen. Alleen wel irirtand om zo'n nieuw eilandt e pakken blijf je bezig met goederen slepen :P.

Cloths ofzo (kleren denk ik) en tabak blijft altijd een ellende je blijft aanslepen. En als het ineens meer volk wordt worden ze pissig omdat er niet genoeg voedsel is ookal slepen 3 schepen voedsel aan!!

Wat vreemd is dat elk schip 4 vakjes heeft wat je kan vervoeren, maar er voor zover ik kan zien maar 3 werken ?

Verder wel leuk spel morge die 5e groep nog ff doen en dan met wat tegenstanders aan de gang, vind het nu wel weer genoeg geweest :D

Bedankt voor de hulpp..

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-05 16:51
appel22 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 05:42:

.... ookal slepen 3 schepen voedsel aan!!
Zitten die 3 schepen vol met voedsel of vervoeren ze iedere keer maar 20t? Als dat het geval is moet je gewoon de productie op je voedsel-eiland vergroten.
appel22 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 05:42:

Wat vreemd is dat elk schip 4 vakjes heeft wat je kan vervoeren, maar er voor zover ik kan zien maar 3 werken ?
Je kunt een kleine en een grote "shipyard" maken. Met de grote kun je grote handelsschepen maken die wel 4 vakjes laadruimte hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En je kunt researchen dat schepen meer kunnen laden per vakje of dat ze sneller varen.

Ik ben zelf meer van de cheat dat ze het allebei kunnen.

Een van dé problemen die ik hoop opgelost te zien in de nieuwe Anno is dat als twee voedsellijnen synchroom lopen er continue een tekort is op het wooneiland en een overschot op het productie-eiland. Ik wil die twee parallelle lijnen asynchroom laten varen, zodat de voorraad van voedsel precies goed blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
ik speel nu nog de de demo maar ik heb anno 1701 gold edtion(originele + add-on) bestelt en als het goed is komt hij morgen of zo in de brievenbus.
he, als je dan researcht naar courier ship waar kan je die dan bouwen?
en hoe werkt dat dan?

oh, ja ik heb de 1602 gold editon ook maar die kan ik niet installen,
cd is beschadigd en we hebben hem 1x kunne installen maar hij doet het wel maar crash snel.
oh,ja en als je xtra money wilt of tools doe je dat zo:

klik op je warehouse en dan staat er aan de rechter kant een rondje met info en upgrade mogelijk heden.
hier staat ook de naam.
als je die verandert in:

BonanzaCreek verandert krijg je 100.000 euro(handig voor traden en independance)

Linlithgow dan krijg je het maximum aantal tools wat in je warehouse kan worden opgeslagen.

bij SiliconValley wordt al het onderzoek uitgevoerd en ben in 0 sec klaar qua research dit geldt voor de school en de universiteit.

bij ParadiseCity worden de alcohol,stof,eten tabacco enz. tot het maximum wat je pakhuis op kan slaan gevuld!
O-) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
oh,ja ik was nog vergeten te zeggen dat ik niet weet hoe je die Storm en sprinkhanen plaag in het special actions menu kan krijgen.
weet iemand hoe dat moet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
daarvoor moet je 'fraternizen' met een van de vrije volken (azteken indiers etc.) weet niet zo snel meer welk volk welke power had maar dat is wel snel te vinden op het inet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Binnenkort verschijnt Anno 1404, is daar nog geen topic over op GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55111

Nope... Je mag er wel eentje aanmaken ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 15-06-2009 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Anoniem: 55111 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:16:
Nope... Je mag er wel eentje aanmaken ;)
Voor de liefhebber:

[PC]Anno 1404

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

Heeft er iemand al eens zo'n pin code van de mobile anno 1701 gekregen en/of gebruikt? en kan deze geshared worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
ik heb de anno 1701 demo al een tijdje geleden gedownload,
ik wil graag de full version van de game.
ik heb de gold edition besteld maar hij komt niet aan bij de online winkel. (GCshop)
:(

maar ik heb nus dus de demo.
wil iemdan met een full version over internet een gameworld laden en dan kan ik met de demo als een soort full game spelen.
ben er wel goes in trouwens.
na 20 minuten al whale oil production!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:13
Vale vista schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:09:
ik heb de anno 1701 demo al een tijdje geleden gedownload,
ik wil graag de full version van de game.
ik heb de gold edition besteld maar hij komt niet aan bij de online winkel. (GCshop)
:(

maar ik heb nus dus de demo.
wil iemdan met een full version over internet een gameworld laden en dan kan ik met de demo als een soort full game spelen.
ben er wel goes in trouwens.
na 20 minuten al whale oil production!
Je kunt de Gold edition ook via Steam kopen. :)

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
Yes Anno 1701 is een weekje geleden gekomen!
echt het is veel beter dan 1602.

leuke game is daarom nogal zacht uigedrukt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

anno 1404 is een weekje geleden gekomen.. anno 1701 is al enkele jaren oud..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
grrrr........ anno 1701 leuke game als ie start.... hij zegt veel te vaak anno 1701 werkt niet meer...

nou ja zeg!

mijn pc zou hem moeten trekken altijd en dat doet ie niet! hij zegt veel te vaak anno 1701 werkt niet meer.
en die dag ervoor deed ie het nog!

en hij zei dat wel vaker.
en de dag erna deed ie het weer!

weet iemand het probleem op te lossen?

please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 18:05
Ik heb 1701 nog es geinstalleerd; echter heb ik het probleem dat mijn inmiddels 720 pioneers niet verder evolven naar settlers. Ik heb al hun 4 needs fulfilled, ze zijn groen gelukkig en ik heb heb al mijn bouw en gewassen-stoffen op orde.

Echter alleen nog geen brick, want mijn brickicoontjes zijn nog niet gehighlight om te gebruiken.

Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 14:15
check [PC] Anno 1404 deel 3 voor meer info en als het daar nog niet in staat daar eventueel weer vragen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Domdo op 13-12-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Domdo schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:38:
check [PC] Anno 1404 deel 3 voor meer info en als het daar nog niet in staat daar eventueel weer vragen ;)
`
Hij heeft het over 1701, moeilijk te vergelijken met 1404 lijkt mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330000

Sorry dat ik dit spel Necro, maar ik wil graag vragen of iemand hier ook geen multiplayer kan spelen met de nederlandse (LEGALE) versie van 1701.

Zonder crack, met crack, lan noch internet of Hamachi. Niets lijkt te werken met dit spel.

Verder wel een leuk spel, maar ik verwacht wel dat ik ook multiplayer kan spelen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
inderdaad, klote spel door multiplayer want hij ziet mijn games niet, maakt niet uit welke versie of os hij ziet ze gewoon niet!
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste