Ah ok, maar ik kan niet elk eiland colonizen voor die freetrader omdat er een schat ligt. Ik dacht mischien is er een apart treasure hunt mannetje. Nou dan kan die freetrader mooi de pot opZiSE schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:28:
[...]
Er is geen apart gebouw of mannetje voor. Je moet gewoon zorgen dat je de schat binnen het "verzorgingsgebied" ligt van een haven of een warehouse. Er gaat dan vanzelf vanuit daar een mannetje de schat bergen.
Ja daar zeg je wat, de laatste paar spelen die ik heb gespeeld hebben zaten vol met bugs (scda, gothic3 etc) maar hier heb ik echt geen problemen gehad. Je kan gewoon onbezorgd spelenTermi schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:56:
Wat een tof spel zeg, heb het gespeeld. Maar ik speel het in een ruk doro van 11 uur 's avonds tot 4 uur 's nachts.
Echt alle facetten bied het spel je aan, oorlogje voer aan het begin of het eind. Soms gedwongen keuzes, niets gaat perfect. En je zit gewoon lekker te genieten van de graphics. Verbaast me trouwens dat het spel echt bij mij 0,0 bugs bevat!
10100111001