[Multi] FIFA 07

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 22.262 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:55:
Geen nederlandse clubs en rare namen in het NL-eftal
Ok goed om te weten, dan koop ik toch maar niet Fifa 2007. Hoop dat ze voor 2008 wel de rechten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
3 redenen waarom ik weer moet fifa'en
ik ben altijd Fifa trouw geweest van ver voor dat je nog lekker in de zaal kon voetballen etc. !
Maar nu ben ik er beetje niet uit
ik speel geregeld PRO evelution !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Nou over dat graphics gedoe, toen ik een 6600GT had draaide ik ook alles high op 1280x1024 en bij close-up of filmpjes ging hij storteren. Nu heb ik een 7800GTX en heb nergens last meer van, ik dat je 6200 iets te zwak is om die closeups goed te kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:14:
Nou over dat graphics gedoe, toen ik een 6600GT had draaide ik ook alles high op 1280x1024 en bij close-up of filmpjes ging hij storteren. Nu heb ik een 7800GTX en heb nergens last meer van, ik dat je 6200 iets te zwak is om die closeups goed te kunnen draaien.
absoluut, de 6200 is gewoon niet veel. ik draai echter niet alles op full (wel 1280x1024), maar dat komt meer omdat m`n CPU die bottleneck is (amd athlon 2600+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Dit las ik op gamer.nl
Er is echter een knop geïntroduceerd waarmee je een precisieschot af kunt vuren, zegmaar een geplaatst balletje binnenkant voet. De mogelijkheid tot een dergelijk schot werkt haast als een cheatfunctie. Bijna ieder schot binnenkant voet gaat erin, met mooie ballen in de kruising en goedgemikte rollers in de hoek. Waar je normaal tien meter naast schiet uit precies dezelfde positie, schiet je met de knop (de linker schouderknop) ingedrukt ineens loepzuiver.
Weet iemand wat de linker schouderknop is op het toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:27
dat is de knop c lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet c, maar z. Z plus D en je schiet binnenkant voet. Een cheatfunctie zou ik het echter nu ook weer niet willen noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Niemand die op mijn eerdere vraag een antwoord heeft? Als je van de pc versie de update gedraaid hebt, dan past hij toch allerlei spelers aan? Maar ik heb het idee dat hij dit bij mij niet gedaan heeft, maar dit weet ik niet zeker. Maar spelers als A. Cole speelt in mijn versie nog steeds bij Arsenal (en Gallas nog steeds bij Chelsaa) en niet bij Chealsea. Het lijkt mij toch dat dit 1 van de eerste wijzingingen is die ze door voeren.

Dus mijn vraag was eigenlijk, kan iemand bevestigen dat met de update cole nog steeds bij arsenal speelt (en ryes ook nog ipv bij real) en dat ze kennelijk andere spelers hebben geupdate. Of is er bij mij gewoon iets fout gegaan bij het updaten.

[ Voor 22% gewijzigd door SithWarrior op 02-11-2006 01:39 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Binnenkant voet schieten is echt niet zo goed hoor, die persoon is gewoon gefrustreerd dat ie altijd verslagen weet en heeft ie het maar daarop gegooid. Soms komt het van pas maar met normaal schieten scoor je 10x makkelijker van afstand.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Ik krijg mijn updates van fifa online maar niet voor elkaar. Telkens als ik online wil gaan spelen zegt fifa dat ik een update moet binnenhalen. En als ik daarna op START druk, gebeurd er niets buiten "establishing FTP session" oid.

De fifa07 dvd patch heb ik wel kunnen uitvoeren na een cleane install, maar ik wil graag online kunnen spelen! Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Je kan EASO manueel updaten, moet je naar easports.com gaan dan support en dan zoeken op EASO. Als je online is een potje wilt doen mijn online nick is: Oranjebank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Nou ik vindt Z+D als cheatfunctie wel een beetje heel overdreven, als je dichtbij de goal bent kun je beter zachtjes schieten en van afstand werkt Z+D helemaal voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
jammer dat je geen champion leauge enzo kan spelen na de eredivisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannotwin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11-2023
jaaoie17 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:10:
jammer dat je geen champion leauge enzo kan spelen na de eredivisie
Dan moet je eerst een seizoen spelen en dan krijg je een vergelijkend iets. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SithWarrior schreef op donderdag 02 november 2006 @ 01:37:
Niemand die op mijn eerdere vraag een antwoord heeft? Als je van de pc versie de update gedraaid hebt, dan past hij toch allerlei spelers aan? Maar ik heb het idee dat hij dit bij mij niet gedaan heeft, maar dit weet ik niet zeker. Maar spelers als A. Cole speelt in mijn versie nog steeds bij Arsenal (en Gallas nog steeds bij Chelsaa) en niet bij Chealsea. Het lijkt mij toch dat dit 1 van de eerste wijzingingen is die ze door voeren.

Dus mijn vraag was eigenlijk, kan iemand bevestigen dat met de update cole nog steeds bij arsenal speelt (en ryes ook nog ipv bij real) en dat ze kennelijk andere spelers hebben geupdate. Of is er bij mij gewoon iets fout gegaan bij het updaten.
Ik zal je maar ff uit de brand helpen :P Ik weet haast zeker dat Reyes nu bij Real zit na mijn update. Ik speel nooit met Real, maar speel er wel eens tegen en volgens mij ben ik hem daar wel eens tegen gekomen. Als je het zeker wil weten, ga eens met PSV spelen, als je daar Kluivert, Tardelli en Kromkamp tegen komt heb je de update. Is dit niet, dan is er iets fout gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen met trucjes voor de xbox? Niet de normalen die in het boekje staan maar de ietwat moeilijkere en mooiere trucjes. Zoals achter het standbeen langs voorzetten geven of zelfs op de goal schieten. Ik weet dat bepaalde spelers hun eigen trucjes hebben maar ik kan met ronaldinho niks anders dan met de andere spelers. Ook moet het mogelijk zijn om een schwalbe te doen, enig idee hoe?

Als iemand het weet voor de pc mag die het ook wel zeggen dan zoek ik de toetsen er wel bij. Hoop dat iemand kan helpen, dit kan het spel nog wat leuker maken en wat mooiere goals opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Inderdaad, in het voor filmpje zie je C.Ronaldo ook allemaal van die truckjes doen wat volgens mij in het spel zelf niet kan. Tenminste ik heb eens 30 min zitten oefenen met Ronadlo maar er kwam niks meer uit dan adnere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het schijt van die balvoordeelregel. Hij is zo slecht afgesteld: een grove fout net buiten de bak (19m, prachtkans) maar dan kan een verdediger de bal wegschoppen en komt hij terecht bij mijn verdediging, ref fluit niet. Balvoordeel, m'n gat. Of nog erger, weer een fout, de bal rolt weg richting cornervlag, en nét als de andere ploeg de bal pakt, is de balvoordeeltijd gepasseerd. D.w.z. dat ze gewoon door mogen spelen. Het erge is dat dit erg vaak voorkomt in een match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ja maar goed, de tegenstander heeft er ook last van. Dus dat maakt het dan weer minder erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, dan ben ik nog niet begonnen over de fouten die de ref níet fluit als de andere ploeg achterstaat, balvoordeel of niet. Hoeveel keer ben ik al niet neergehaald in het penaltygebied en net erbuiten zonder gevolg? Het publiek hoor je dan wel, maar de commentatoren zwijgen, alsof het nog niet duidelijk genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Of mischien zie je gewoon dingen gekleurd omdat je een pingel wilt ;-).

Edit: Ik zeg niet dat het spel geen fouten heeft, maar dit soort dingen hebben je tegenstanders ook last van(ik speel ook alleen online moet ik zeggen)

[ Voor 52% gewijzigd door Postius op 05-11-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Metalbuster schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 10:00:
Inderdaad, in het voor filmpje zie je C.Ronaldo ook allemaal van die truckjes doen wat volgens mij in het spel zelf niet kan. Tenminste ik heb eens 30 min zitten oefenen met Ronadlo maar er kwam niks meer uit dan adnere spelers.
ik ben op deze site wel een lijstje met skill moves tegen gekomen (http://blogs.ign.com/FIFA_07/2006/09/22/31632/) maar ik krijg er weinig uit.

Inderdaad, op veel filmpjes zie je wel prachtige bewegingen maar ik krijg ze niet voor elkaar...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_ko
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-08 14:17
Ik zit met een paar vraagjes over FIFA 07.
Als eerste vraag ik me af hoe je kan zorgen dat je spelers een puntje omhoog gaan bij het krijgen van de exp na een wedstrijd. Ik dacht eerst dat ze dan precies op 100 uit moesten komen ofzo, maar dat lijkt ook niet echt te werken? Ik krijg dan nog vaak een - ipv een pijltje omhoog.

En als 2e vraag ik me af of in de nieuwe patch Sander van Gessel van Nac er wel bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Is er nog steeds niemand die alle namen heeft bijgewerkt van het nederlands elftal?

Ik zou graag het lijstje willen zien :<

Laat maar zitten, heb het al opgelost, je kan gewoon alle echte spelers transferen :D

[ Voor 26% gewijzigd door koekkoek op 06-11-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 09:02

Beamer

Return of the legend

Ik heb net voor het eerst Fifa gespeeld op de 360, WAT BEN IK TELEURGESTELD! Ja leuk een fifa toernooi met je vrienden tot wel 8 teams, dit was altijd al mogelijk maar dan veel uitgebreider! Ik vind het altijd veel leuker om zelf een league te maken en dan te spelen met alle top teams, dit is gewoon niet meer mogelijk, lekker gaar!
Ook kun je niet gewoon ff een competitie gaan spelen nee je moet dan weer 'manager spelen. Je kan dus niet gewoon normaal ff een competitie spelen! Dat noemt zich een voetbalspel, wat is dit spel verziekt zeg ik ben al fan vanaf fifa 97 ofzo maar dit is de gaarste ooit! Je hebt eigenlijk maar 3 modussen in de xbox360 versie namelijk:

1. Manager mode (wat een hoop gezeik een geen voetbal)
2. Fifa tourney voor met je vrienden (tot max 8 teams LEKKER GAAR!)
3. En nog een soort challenge mode waarin je midden in de wedstrijden begint en dan wat moet afmaken, ook niet mijn ding.

Al met al ben ik zwaar maar dan ook zwaar teleurgesteld in de mogelijkheden op de 360, belachelijk voor 60 eurie!

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Wat zit je nu te zeuren dan? Er zijn allemaal verschillende cups die je kan spelen, je kan je eigen toernooi maken en manager mode is echt zoveel gezeur niet. Persoonlijk vindt ik het de leukste mode die er in fifa is.

Over het online gebeid, daar heb je misschien een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Tja de single player is aardig, maar ik bedoel als je dit spel speelt moet je het ook eigelijk wel online doen. Want de AI is niet echt goed na een poosje weetje wat werkt en is het een kwestie van dat herhalen en hopen dat het een keer lukt. Online heb je echt geweldige potjes, 3-1 achterstaan en nog net in de 90ste minuut 2x scoren xD dat is echt geweldig. En soms heb je ook echt spannende wedstrijden af en toe sta jij onder druk en af en toe je tegenstander, alleen het is zo jammer dat die online lobby een beetje gaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Metalbuster schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:34:
Wat zit je nu te zeuren dan? Er zijn allemaal verschillende cups die je kan spelen, je kan je eigen toernooi maken en manager mode is echt zoveel gezeur niet. Persoonlijk vindt ik het de leukste mode die er in fifa is.

Over het online gebeid, daar heb je misschien een punt.
Allemaal? Op de 360 heb je alleen die 3 die ik noem, vind ik niet echt veel! En wat als ik nou gewoon de Engelse competitie wil gaan spelen? Dan ben ik verplicht al dat manager gedoe erbij te doen, daar heb ik geen zin in wil gewoon lekker spelen! Maar dat kan geen eens! Ik vind dat supergaar ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:51:
Tja de single player is aardig, maar ik bedoel als je dit spel speelt moet je het ook eigelijk wel online doen. Want de AI is niet echt goed na een poosje weetje wat werkt en is het een kwestie van dat herhalen en hopen dat het een keer lukt. Online heb je echt geweldige potjes, 3-1 achterstaan en nog net in de 90ste minuut 2x scoren xD dat is echt geweldig. En soms heb je ook echt spannende wedstrijden af en toe sta jij onder druk en af en toe je tegenstander, alleen het is zo jammer dat die online lobby een beetje gaar is.
Precies! Al weet ik me met fifa ook offline altijd wel prima te vermaken, sinds ik dit jaar online speel is het echt nog totaal anders. Je voelt per wedstrijd gewoon de spanning, je voelt dat wanneer je de tegenstander onder druk zet er wel eens een doelpunt in kan vliegen, je voelt het wanneer je op breken staat, het is gewoon veel gaver. Je kunt acties maken omdat je juist niet doet wat de tegenstander verwacht van je dat je zal doen.
Fifa online rockt gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Heb ik nog een negatief punt te melden om de nieuwe besturing onder controle te krijgen en alles even goed en gemakkelijk uit te testen is het eerste wat ik deed als ik een nieuwe fifa kocht is het boekje pakken en de practice mode induiken om alle voorzetten etc. even te oefenen zonder lastige tegenstanders :). Maar zelf het meest simpele onderdeel als de practice mode hebben ze uit het spel geschrapt :/, echt koop deze fifa niet en bewaar je geld voor een goed spel als PES 6 ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Op deze pc zit alles er gewoon in hoor, alle xbox-fifa bezitters zijn dus mooi getukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Dan ben je als xbox bezitter idd echt HARD genaaid. Want hier op de pc zit alles erop en eraan trainingen ect! Beetje raar dat ze het weg hebben gelaten of hebben die schijfjes van de xdoos maar zo weinig opslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:20

HenkS

Da_king alias HenkS

ik zelf vind het spel wel gaaf (xbox360), is inderdaad wel zo, dat ik het vreemd vind dat je niet zomaar een competitie zonder manager mode kan doen. Al vind ik het nu toch erg leuk om te doen... word in mijn 1e jaar op hoogste level kampioen met ac milan.

echter online vind ik zo karig. je hebt skill levels, punten.. waar alles wordt dit op gebasseerd? beetje onoverzichtelijk allemaal

mijn belangrijkste vraag (met de xbox controler), hoe verdedigen mensen om een bal af te pakken. heb je hier meerdere mogelijkheden voor? heb soms het idee dat de tegenstander dit namelijk beter doet.

ook als ik een bal richting een spit speel, vaak komt de verdediger dan voor mijn spits uit, moet ik dan iets extra;s doen om de bal tegenmoet te lopen of af te schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Je kan verdedigen door schieten ingedrukt te houden. Maar dit is een beetje voor newbies. Wat je het best kan doen zeker online, is in te zien hoe de ander speelt en waar hij heen speelt en tussen zijn pass lijnen gaan lopen, want zodra je instapt speelt ie je voorbij vaak. Je kan ook Timing met verdedigen op die manier door er bij te blijven lopen en op het juiste moment in te stappen, Verder heb je ook nog een knop om een 2de verdediger het mannetje te laten aanpakken. Dat is ook erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik de controller settings verander? Op de xbox 360 dan wel. Ik heb uiteraard zelf gezocht maar ik krijg het niet voor elkaar.
Mannetje wisselen met L trigger vind ik niet echt lekker spelen bijvoorbeeld.
Thx

• Beamer

Beamer

Return of the legend

ZIt volgens mij onder Mijn Fifa Joey en dan daar ff bij instellingen heb het wel zien staan, is dus wel mogelijk m.i. Maar denk dat je het beter kan aanleren als je dan bij vrienden komt of toernooi weet ik veel wat zon gekut alles telkens te veranderen en andere willen dat weer niet dus denk dat aanleren het beste is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Weet iemand of het mogelijk is als je via een netwerk speelt (danwel direct ip of lan) of het mogelijk is om met elkaar in 1 team te spelen en dan tegen de computer? Want in dat scherm waar je kan kiezen bij welke kant je speelt. kan elke speler maar 1 kant op, wat resulteert in het feit dat je altijd tegen elkaar speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_ko
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-08 14:17
Ik heb nog een vraagje, als je bepaalde coaches zoals midden veld coach ofzo hoger zet, gaan je spelers dan sneller een punt omhoog en worden ze dan meer waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een orignele serial en een illegale game.

Ik kon eerst nog online spelen.... Maar ik moest iets downloaden(een nieuwe patch/Update)

En sindsdien doet ie het niet meer.:?

Als ik op online klik dan gaat ie niet verder en er komt niks te staan,

Kan iemand mij helpen pleaseeeeeee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:05:
Ik heb een orignele serial en een illegale game.

Ik kon eerst nog online spelen.... Maar ik moest iets downloaden(een nieuwe patch/Update)

En sindsdien doet ie het niet meer.:?

Als ik op online klik dan gaat ie niet verder en er komt niks te staan,

Kan iemand mij helpen pleaseeeeeee ;)
hoe kom je daar aan? Je koopt fifa in de winkel maar besluit gewoon lekker de gedownloade versie te gebruiken met de origniele serial? :P
overigens lukt het patchen wel? Dat is nl. volgens mij het eerste probleem met illegale fifa patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe pc gekocht, Dual Core P4 2.8 GHZ, 1GB mem, zit er verdomme een 7300 LE videokaart in 8)7
En dat vind Fifa niet zo leuk...
dus ik moet ff wachten tot m'n nieuwe binnen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:42:
[...]

hoe kom je daar aan? Je koopt fifa in de winkel maar besluit gewoon lekker de gedownloade versie te gebruiken met de origniele serial? :P
overigens lukt het patchen wel? Dat is nl. volgens mij het eerste probleem met illegale fifa patchen.
Nee,, ik heb een serial van iemand anders gekregen die toch niet online gaat, maar wat doe ik verkeerd of heeft iemand een idee?
Ik hoor het erg graag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet
  • Laatst online: 07-09 22:29

Jake Bullet

Wise Scripter

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:59:
[...]

Nee,, ik heb een serial van iemand anders gekregen die toch niet online gaat, maar wat doe ik verkeerd?
Je hebt 'm niet gekocht d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dhee,, maar ik kan nog steeds niet online, iemand nog een idee? Die onzin hoef ik allemaal niet. Ik wil graag online spelen, en eerst kon dat nog maar sinds ik die nieuwe patch MOEST instaleren doet ik het niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ja duh. Online wordt het upgedate. En daar heb je dus wel een officiele versie voor nodig ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me = dumb ass |:(

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het kan niet?

Das wel jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:20:
Hallo mensen,

ik ben weer terug uit egypte (lekker bruin) :P 8)

ik heb nog steeds niets gehoord van mangeloos, ook denk ik dat de intresse bij de meeste mensen inmiddels wel is weggezakt, erg jammer.

Ik zie het echter niet zitten om iets opnieuw op te bouwen als er een fantastische geautomatiseerde site voor 95% klaar is. dat heeft ook weinig zin. Tevens is handmatig werk heel veel werk, duurt lang voordat er updates zijn, en is gevoelig voor fouten, er ligt namelijk een heel sterk systeem klaar op de oude site.

Ik sta open voor suggesties en als mensen het volledig willen overnemen, dan heel graag, ik heb er nu ook niet heel veel tijd voor.

suggestie:
Misschien is het mogelijk om eerst even iets goeds op te bouwen, en dan nog een keer een mailing doen voor intresse met een defintieve data en regels. indien er een tekort is aan deelnemers dan kan dat gepost worden op het forum en dan komen er vanzelf wel mensen bij, maar met de huidige groep ben ik bang dat er niet veel intresse meer over is.
Verkeerde topic kerel ;)
Verder hoop ik dat je het tof gehad hebt in Egypte :P

Verwijderd

Ik speel fifa & nhl dus op mijn laptopje, maar de gamesnelheid is ontzettend snel, kan ik dit aanpassen? of moet ik iets updaten?

mijn 3D kaart is mobility radeon 9700 met 64 mb geheugen, hoe moet ik dit oplossen??

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:18:
Ik speel fifa & nhl dus op mijn laptopje, maar de gamesnelheid is ontzettend snel, kan ik dit aanpassen? of moet ik iets updaten?

mijn 3D kaart is mobility radeon 9700 met 64 mb geheugen, hoe moet ik dit oplossen??
Je kan de spelsnelheid bij "My FIFA 07" > "Game Settings" aanpassen.
Deze staat standaard geloof ik op "snel".
Succes!

Verwijderd

nee dat is het niet hoor, hij staat zelfs op traag, het gaat nog steeds ontzettend snel

Verwijderd

JA dat kan bij bijde spellen, moet je even alles bij langs gaan dan zie je het wel, ik dacht bij NHL options en dan zie je het wel..

Verwijderd

bij beide games staat de spelsnelheid op traag, maar toch gaat het bij beide games veel te snel, dus dat helpt niet!

Verwijderd

Tha-PC-Legend schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:30:
[...]

Je kan de spelsnelheid bij "My FIFA 07" > "Game Settings" aanpassen.
Deze staat standaard geloof ik op "snel".
Succes!
waarschijnlijk gewoon je laptop die nadat het spel gestart is, zelf meer processor capaciteit vrijgeeft. Fifa zelf detecteert dit echter in het begin van het spel en gaat van een tragere processor uit.
Je moet maw. eens zoeken naar je energie besparings instellingen en deze voor dat je fifa start op volle performance zetten.. succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He ik heb een vraagje voor op de pc.. Als je op de numpad op 2, 4, 6, of 8 drukt krijg je verschillende taktieken.. Weet iemand wat deze taktieken inhouden? Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Weet niet precies meer welke functies het waren, maar iig Counter Attack, Offside Trap en dan nog 2 :P

Vanmiddag overigens een wereldgoal gemaakt met ADO tegen Heerenveen, echt een onmogelijke hoek :D :D _O_

Heb de replay 3x moeten kijken voordat ik het geloofde :P

Replay: hier

Bekijken:

1. Downloaden
2. Mapje maken in My Documents\FIFA 07 met de naam E. Replay - HAKCOR
3. Bestand in mapje
4. Replay laden via Load in het hoofdmenu

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/fif-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/fif-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/fif-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/fif-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/fif-5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/fif-6.jpg

:D

[ Voor 28% gewijzigd door Angeloonie op 28-11-2006 22:48 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Metalbuster
Mooie goal, doe je denk ik geen 2e keer.

Maar ik heb een vraag, bij mij thuis hebben wij een router met daarop 2 pc's aangesloten ik wil graag op beide pc's dat je fifa tegen elkaar kan doen.

Maar moet dat dan via "Direct IP" of "Network" als je bij mulitplayer zit, en welke port moet ik daar voor openen?

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Metalbuster schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:55:
Mooie goal, doe je denk ik geen 2e keer.

Maar ik heb een vraag, bij mij thuis hebben wij een router met daarop 2 pc's aangesloten ik wil graag op beide pc's dat je fifa tegen elkaar kan doen.

Maar moet dat dan via "Direct IP" of "Network" als je bij mulitplayer zit, en welke port moet ik daar voor openen?
hey dat doe ik ook regelmatig.
Je moet dan gewoon network hebben. Eentje kan dan een spel maken en die verschijnt gelijk bij de ander in het scherm.

En dan kan je tegen elkaar.....

Wat ik wil weten is of je op deze manier ook mét elkaar kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-08 16:10
hoe kan je muurtje laten springe in fifa 07 en hoe kan je iemand uit je muur laten lope om de bal te blokke? (heb ergens geleze dat het ging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor deze crosspost maar wil het volgende even onde de aandacht brengen:

Er zijn een aantal plaatsen vrijgekomen in de GoT Fifa 07 League. Aanmelden kan dus weer.

voor meer info kijk in het topic of mail naar fifa2007.got @ gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Hallo, ik heb een zojuist een nieuwe grafische kaart in mijn systeem gestopt, een Radeon X1600 pro 256MB. Mijn monitor is een HP w19 19" widescreen, als ik nu Fifa 07 opstart krijg ik het volgende: "Input not supported". Het komt pas bij het EA Sports filmpje, ik kan daarvoor nog wel een taal kiezen.
Weet iemand hoe dit komt, en hoe het evt. te verhelpen is?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djgeronimo schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 14:30:
hoe kan je muurtje laten springe in fifa 07 en hoe kan je iemand uit je muur laten lope om de bal te blokke? (heb ergens geleze dat het ging)
Het springen doe je met 'W', helpt heel vaak. En het uit laten lopen doe je met 'D'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
hej, ik wou ff zeggen dat deze patch voor sommige mensen misschien wel leuk is? Alle nationale teams, meer toernooien en competities (jupiler league :D). En daarbij krijg je nog mooiere kits ook. Zitten alleen paar spelfouten in (KNV beker, ipv knvb beker.. :p) Enige nadeel is, mocht je willen lannen of internetten moet die ander ook de patch hebben.. maar dat spreekt voor zich natuurlijk :).

http://www.mysweetpatch.c...hp?action=category&id=122

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
vraagje, ik heb de demo geinstalled. bij het opstarten van de demo vraagt ie elke keer om de taalsettings. ik kan een aantal talen kiezen maar nergens op een button met 'verder' of zoiets. het enige wat ik kan doen is afsluiten :?

is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

SURFivor schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:33:
vraagje, ik heb de demo geinstalled. bij het opstarten van de demo vraagt ie elke keer om de taalsettings. ik kan een aantal talen kiezen maar nergens op een button met 'verder' of zoiets. het enige wat ik kan doen is afsluiten :?

is dit een bekend probleem?
Ehm, op de taal ENTER in duwen?

• Metalbuster
Jammer dat dit leuke spel aan het doodlopen is op GOT.
Ben net met mijn 8e seizon begonnen (in manager mode) met Barcalona, heb in die tussentijd een team opgebouwd waar elke club van kan dromen.

Heb nog een kleine tip als je begint in manager mode:

Koop in het begin Richards en Taiwo 2 verdedigers die dan nog slecht en goedkoop zijn maar krijgen later rond de 92, voor Jesus Navas, Lennon, Dos Santos (van barca) geld hetzelfde.

Verwijderd

Metalbuster schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:44:
Jammer dat dit leuke spel aan het doodlopen is op GOT.
Ben net met mijn 8e seizon begonnen (in manager mode) met Barcalona, heb in die tussentijd een team opgebouwd waar elke club van kan dromen.

Heb nog een kleine tip als je begint in manager mode:

Koop in het begin Richards en Taiwo 2 verdedigers die dan nog slecht en goedkoop zijn maar krijgen later rond de 92, voor Jesus Navas, Lennon, Dos Santos (van barca) geld hetzelfde.
is dat voor iedereen hetzelfde? of wordt dit misschien random gegenereerd.

• Metalbuster
Nee, dit is gewoon bij elke Fifa07 zo, of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Is er inmiddels al een oplossing voor het ontbreken van de 1280x800 resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

EA Games is zo knake dat ze geen breedbeeld resoluties 16:10
(pc wide=16:10 - tv wide=16:9 - normaal=4:3 / 16:12) installeren :( ,
je kan dus niet kiezen uit (1280x800), 1440x900 of 1680x1050. Of anders gezegd:
EA Games ziet liever ovalen dan cirkels en liever rechthoeken dan vierkanten. Dit vind ik dan ook het enige minpunt aan EA (net als bij NFS Carbon en BF 2142).

Ik hoop dat een of andere nerd een keer een ultieme tool maakt waarmee je alle EA's tegelijk kan resizen. Ik ben het nl. zat dat ik voor elke game weer een andere tool moet downloaden.

Als iemand zo'n tool weet die je voor alle games kan gebruiken (niet uitrekken maar gewoon méér zien) ben ik hem dankbaar als hij ff die link post. _/-\o_

Greetz: Christiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

tijmeng schreef op maandag 25 december 2006 @ 18:18:Ik hoop dat een of andere nerd een keer een ultieme tool maakt waarmee je alle EA's tegelijk kan resizen. Ik ben het nl. zat dat ik voor elke game weer een andere tool moet downloaden.
Ik heb dat er wel voor over om FIFA in verhouding te kunnen spelen!

[ Voor 10% gewijzigd door JBS op 25-12-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dit weekend met m'n zwager een zelf samengestelde Champions League gespeeld, eerst met Arsenal tegen een hele zooi clubs. Uiteindelijk in de finale een meesterlijke wedstrijd met 3-2 winnen afgesloten. Echt onwijs tof is dat om het samen te doen (allebei 2 helften, maar niet dezelfde wedstrijd. Dus ik 1e helft, hij 2e helft + 1e helft volgende wedstrijd en ik hetzelfde daarna).

Daarna een soort UEFA cup samengesteld en met AZ geprobeerd. 2x geprobeerd, 2x door Sporting Braga uitgeschakeld, kansloos nog wel :/ In de groepsfase wel met 5-0 van Fulham en 3-0 van B.M'Gladbach gewonnen (ik maakte 7 van de 8 goals :P)

Daarna met Barcelona 2x door Olympique Lyon in de groepsfase uitgeschakeld :'( Maar zonet ging het lekker, groepsfase tegen Olympique (2x 1-0 gewonnen), Kopenhagen (2x 0-2 verloren) en Bayer Leverkussen (3-0 gewonnen en 0-1 verloren). De 8e finale gewonnen (Werder Bremen geloof ik) Daarna in de kwartfinale Manchester United dik ingemaakt met 1-3 uit en 3-0 thuis _O-. In de halve finale tegen Ajax, 3-0 thuis gewonnen en uit van 2-0 achterstand naar 2-3 overwinning, mede dankzij een rode kaart van Maduro :+. In de finale tegen Bayern een mindere wedstrijd gespeeld en met 1-0 gewonnen :+ Wel erg vet zo'n toernooi. Frustratie alom (tegen Kopenhagen :+) en soms blijdschap (Manchester, Leverkussen) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help help. ik wil fifa07 upadten voor online spelen. NU heb ik dat easo file al gevonden op het www.easports.com alleen kan ik dus niet knippen en plakken zoals daar staat. Krijg het niet voorm ekaar. Wil graag online met ftp updaten en dat werkt dus niet. Nu kan je dat manually doen. Maar wil ook dus niet. Wie wil mij helpen?

Groet een fifa fan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet

Jake Bullet

Wise Scripter

Ik heb eindelijk weer eens tijd gehad om me met dit spel bezig te houden. Ik realiseer me dat ik het vaker moet spelen om het echt goed onder de knie te krijgen, maar een aantal kritiekpuntjes kwamen toch naar boven.

-Ik word af en toe niet goed van het spel van de computer. Zo makkelijk als die goals mogen maken, 90% uit de rebound lijkt wel. Of bv 9 schoten op doel gehad, 7 doelpunten tegen. Ik dan, 27 keer op doel, die @#@$! keeper houdt alles, of mijn ventjes schieten belachelijk naast, of recht op de keeper ook al staat deze niet recht voor mijn ventje. Verder dat eeuwige schot op de paal of lat. Keepers die te vaak een penalty houden. Het lijkt wel of je soms gewoon niet mag scoren. Mijn keepers daarentegen lijken zonder uitzondering enorme klunzen.

-Vaak ook zie je dat de verdediger de bal wegtrapt dwars door mijn aanvaller heen. Speel je je spits aan, maakt de verdediger achter hem een trapbeweging naar de bal, alsof mijn mannetje daar niet staat, bal weg. Soms scoren ze ook op deze manier (bv waarbij de bal door het bovenlichaam van mijn goed opgestelde verdediger ging, prutsende keeper etc)

-Selecteren van het juiste mannetje is een drama. Wil je een andere speler controleren, moet je eerst tig keer klikken totdat je 'm hebt. Daarna moet ie eerst uit de slaapstand, doet van schrik een stap naar achteren, komt dan pas in actie. Raakt je speler de bal kwijt, ben je ook meteen de controle over hem kwijt. Tig keer klikken totdat je'm weer hebt maar dan is het al weer te laat.

-Ventjes reageren te traag. Het passen van de bal duurt soms veel te lang. Als ik op pass druk moeten ze niet eerst 10 stappen doen voordat er iets gebeurd want dan is het meestal te laat. Zelfde geldt voor schieten op doel of uitverdedigen.

-Computer heeft altijd snellere ventjes en ballen vallen altijd precies in hun voeten.

-Degene die de menus heeft geprogrammeerd mogen ze van mij ontslaan bij EA. Zeer inconsequent.

Nu dan toch enkele positieve punten:

-Veldspel is redelijk goed. De spelers lopen zich meestal goed vrij. Verdediging kan beter maar staat meestal niet slecht.

-vrije trappen zijn misschien eigenlijk te makkelijk. Je krijgt ze niet zo vaak, dus mooi meegenomen om weer een tegendoelpunt te maken na een suffe computergoal.

-Scheidsrechter is redelijk neutraal, maar toch nog meer op de hand van computer. Toch positief vergeleken met oudere fifa's.

-Nederlands commentaar is niet eens vervelend.

-Veel afwisseling in de soort gemaakte doelpunten.

-Het speelt toch wel aardig, ondanks de eerder genoemde punten. Ik speel type Coach op professional, momenteel met Porto, alle trainers staan reeds op 10, ik heb het idee dat mijn spelers hierdoor minder vaak naast schieten.

Goed, ik ga maar weer eens een potje of wat spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jake Bullet schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 23:52:
Ik heb eindelijk weer eens tijd gehad om me met dit spel bezig te houden. Ik realiseer me dat ik het vaker moet spelen om het echt goed onder de knie te krijgen, maar een aantal kritiekpuntjes kwamen toch naar boven.

-Ik word af en toe niet goed van het spel van de computer. Zo makkelijk als die goals mogen maken, 90% uit de rebound lijkt wel. Of bv 9 schoten op doel gehad, 7 doelpunten tegen. Ik dan, 27 keer op doel, die @#@$! keeper houdt alles, of mijn ventjes schieten belachelijk naast, of recht op de keeper ook al staat deze niet recht voor mijn ventje. Verder dat eeuwige schot op de paal of lat. Keepers die te vaak een penalty houden. Het lijkt wel of je soms gewoon niet mag scoren. Mijn keepers daarentegen lijken zonder uitzondering enorme klunzen.

-Vaak ook zie je dat de verdediger de bal wegtrapt dwars door mijn aanvaller heen. Speel je je spits aan, maakt de verdediger achter hem een trapbeweging naar de bal, alsof mijn mannetje daar niet staat, bal weg. Soms scoren ze ook op deze manier (bv waarbij de bal door het bovenlichaam van mijn goed opgestelde verdediger ging, prutsende keeper etc)

-Selecteren van het juiste mannetje is een drama. Wil je een andere speler controleren, moet je eerst tig keer klikken totdat je 'm hebt. Daarna moet ie eerst uit de slaapstand, doet van schrik een stap naar achteren, komt dan pas in actie. Raakt je speler de bal kwijt, ben je ook meteen de controle over hem kwijt. Tig keer klikken totdat je'm weer hebt maar dan is het al weer te laat.

-Ventjes reageren te traag. Het passen van de bal duurt soms veel te lang. Als ik op pass druk moeten ze niet eerst 10 stappen doen voordat er iets gebeurd want dan is het meestal te laat. Zelfde geldt voor schieten op doel of uitverdedigen.

-Computer heeft altijd snellere ventjes en ballen vallen altijd precies in hun voeten.

-Degene die de menus heeft geprogrammeerd mogen ze van mij ontslaan bij EA. Zeer inconsequent.

Nu dan toch enkele positieve punten:

-Veldspel is redelijk goed. De spelers lopen zich meestal goed vrij. Verdediging kan beter maar staat meestal niet slecht.

-vrije trappen zijn misschien eigenlijk te makkelijk. Je krijgt ze niet zo vaak, dus mooi meegenomen om weer een tegendoelpunt te maken na een suffe computergoal.

-Scheidsrechter is redelijk neutraal, maar toch nog meer op de hand van computer. Toch positief vergeleken met oudere fifa's.

-Nederlands commentaar is niet eens vervelend.

-Veel afwisseling in de soort gemaakte doelpunten.

-Het speelt toch wel aardig, ondanks de eerder genoemde punten. Ik speel type Coach op professional, momenteel met Porto, alle trainers staan reeds op 10, ik heb het idee dat mijn spelers hierdoor minder vaak naast schieten.

Goed, ik ga maar weer eens een potje of wat spelen!
1 tip: koop het spel en ga online spelen. Alle negatieve punten ben je dan kwijt, behalve het selecteren van de spelers, wat ik zelf ook gewoon slecht vind in deze fifa idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet

Jake Bullet

Wise Scripter

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:46:
[...]

1 tip: koop het spel en ga online spelen. Alle negatieve punten ben je dan kwijt, behalve het selecteren van de spelers, wat ik zelf ook gewoon slecht vind in deze fifa idd.
Wie weet ga ik het online eens proberen. Eerst nog effe beter worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jake Bullet schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:36:
[...]

Wie weet ga ik het online eens proberen. Eerst nog effe beter worden ;)
online leer je het pas echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
@PrinceSL
Met de negative punten 1 en 5 was ik het eerst ook eens, maar narmate je beter in het spel wordt vallen die dingen steeds minder op en op het laatst is het niet meer zo. Maar het verschil met afronden licht hem ook wel deels in het mannetje met Eto'o kan je bijvoorbeeld veel beter afronden als Biseswar, waar Biseswar overschiet schiet Eto'o hem erin.

Ik speel nu wereldklasse en win eingelijk elke keer te gemakkelijk. Maar mijn team is inmiddels zo sterk (na 8 seizoenen met Barca) dat mijn mannetjes op elke positie de sterkste zijn en daardoor wordt het wel een stuk simpeler.

Heb nu alweer 2 seizoenen met Manchester gespeeld en ben daar nu ook wel opuit gekeken, denk dat ik maar eens meot beginnen met een Iteliaanse ploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nouja met barca en het spel is te makkelijk? Didn't see that one coming! Ik heb met Heereveen in mijn derde seizoen de Champions League gewonnen in de finale van AC milan :D en zonder gebruik te maken van saven&loaden als je verliest (oke de halve finale had ik het gedaan xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
Ik hoop dat er in de korte toekomst toch nog een fifa (07) cup komt, lijkt me wel plezant

count me in! :)

ps. ik zou het wel willen organiseren, maar kheb er de mogelijkheden (webhosting) en kennis (php and stuff) niet voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet

Jake Bullet

Wise Scripter

Metalbuster schreef op zondag 31 december 2006 @ 18:11:
@PrinceSL
Maar het verschil met afronden licht hem ook wel deels in het mannetje met Eto'o kan je bijvoorbeeld veel beter afronden als Biseswar, waar Biseswar overschiet schiet Eto'o hem erin.
Dat is natuurlijk waar, maar wat ik vandaag had sloeg werkelijk alles. Ik kreeg een penalty. Keeper houdt 'm uiteraard, bal stuitert naar rechts, ren met mannetje er heen, schiet recht vooruit (op halve meter van doel), goal denk je? Nee hoor, ventje schiet recht op de keeper die ergens links op de grond ligt, en dat met een speler van algemeen nivo 93. Alsof je niet mag scoren. Het irriteert gewoon dat de computer dan met het enige schot op doel met een dwarrelbal afstandschot scoort. Je wint uiteindelijk wel met 3-1 na een stuk of 15 100% kansen. Maar goed, iedere wedstrijd met 20-1 winnen (comp krijgt er altijd wel eentje in) is ook niet leuk, maar een eerlijkere strijd zou het wel leuker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
@ Postius
Dat zeg ik niet...

Tja dat zijn dingen waar je dan inderdaad niks aan kan veranderen, is hetzelfde als je met 1-1 gelijk staat en de tegenstanders schieten op goal en de keeper laat hem door z'n benen rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
Eindelijk is het zover, multitool voor fifa 07 is er
Multitool wordt vooral gebruikt om online competitie matchen te spelen
What is Fifa Multi Tool?

The "FIFA 07 Multitool" is an launcher utility for EA Sports Fifa 07 which offers some new abilities and changes, which all take effects for Singleplayer, LAN, Direct-IP and Matchmaker and override the settings in the gameprofile.

* Patched Mode: Select "Worldclass" or "Legend" difficulty.
* "Player Auto Switching" minimized.
* Injuries disabled. (can be turned on via menu)
* Introvideo disabled.

* General Options: Select game language. Fifa wont ask you again for language selection.
* Option to use an optimized controller detection file.
* Patched files for higher framerate selectable.
* Functions for backup and restore of every changes.
* Reset ability to get back to original gamestate.

* Output: Checksum of the used patchfiles.
* Display of the selected difficulty.
* Start/End time of Fifa 06.
* Fifabot: IRC bot dat een verslag uit brengt van de wedstrijd
* Lagdetect
* DemoRecorder
* Online Patcher 1.51 (aanpassen van skill, stadium en gamespeed)
* DIP organizer (Direct IP's toevoegen, verwijderen en beheren)
* Fifa Superstarter!
Download: http://rapidshare.com/files/9872629/MultiTool07Installer.exe

[edit]
Engelse Template voor fifabot hier te vinden: http://www.fifaportugal.c...international/English.zip
(gewoon downloaden en daarna inladen in Fifabot

Heb net een match op Legend Mode gespeelt, afgegaan met 5-1 8)

[ Voor 6% gewijzigd door djgeronimo op 02-01-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Soms heb je van die dagen dat echt alles lukt 8)7

Eerst een spannende Community Shield tegen Manchester _O_
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/manutds.jpg

Daarna even uitleven tegen Portsmouth
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/portsmouths.jpg

Dan nog even Leeds afmaken tegen 9 man :')
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/leedss.jpg

:P Lullig, 5 sterren tegen 1 ster 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/maccless.jpg

Dramatische finale, 0-1 achter, uiteindelijk nog 1-1 geworden, en dan in de verlenging ineens wel kunnen scoren :P
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/eccfinals.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
op welke moeilijkheidsgraad?

ik zeg het je, je moet echt uber proberen met die multitool, als je dan nog wint, dan wordt het tijd dat je online gaat spelen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-01-2024
kan iemand me uitleggen hoe ik de legend mode installeer? Ik speel uitsluitend singleplayer en win veel te makkelijk nu. Ik heb wel de bovenstaande multitool gebruikt. Hij geeft aan die ie patcht, ik moet fifa opstarten, maar als ik dit gedaan heb kan ik nog steeds alleen maar amateur, semi pro, pro en wereldklasse kiezen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
roeleboelie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:49:
kan iemand me uitleggen hoe ik de legend mode installeer? Ik speel uitsluitend singleplayer en win veel te makkelijk nu. Ik heb wel de bovenstaande multitool gebruikt. Hij geeft aan die ie patcht, ik moet fifa opstarten, maar als ik dit gedaan heb kan ik nog steeds alleen maar amateur, semi pro, pro en wereldklasse kiezen?

alvast bedankt
Als je legend mode instelt bij online patcher moet je op install patch drukken, dan komt eronderaan te staan:
"patch in progress, please start Fifa 07", als je dan fifa opstart staat hij op legend, je moet niet meer met de instellingen prullen

veel suc6

[edit]
als er mensen zijn die tegen mij willen spelen
voeg me toe op xfire: djgeronimo

[ Voor 6% gewijzigd door djgeronimo op 03-01-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
ok, bedankt!
nog 1 vraag: moet je dit elke keer als je fifa wilt spelen doen of blijft het standaard in het spel verweven nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
roeleboelie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 23:51:
ok, bedankt!
nog 1 vraag: moet je dit elke keer als je fifa wilt spelen doen of blijft het standaard in het spel verweven nu?
Je moet het elke keer opnieuw doen, heb het net even voor je getest, als je het niet doet, kijkt hij naar de instellingen van je profiel ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Die MultiTool is erg handig _O_ Nu hoef ik tenminste niet elke @#&^@*# keer die taal te selecteren en die irritante intro 'filmpjes' te kijken _O_ Hop, opstarten, en je zit binnen 15 seconden in een wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Na een waardelose 1-1 tegen Arsenal even afreageren op watford:
[img=http://img59.imageshack.us/img59/1275/watfordei3.th.jpg]

[ Voor 116% gewijzigd door Metalbuster op 08-01-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Spel weigert te installeren omdat mijn DirectX niet up to date is. Kheb de December update er nb opstaan...

Lekker vaag :?

edit: dat easyinfo geeft bij DX version een "pass" aan.

[ Voor 19% gewijzigd door Benotti op 09-01-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet

Jake Bullet

Wise Scripter

Wat zegt dxdiag? (start->run/uitvoeren->dxdiag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Jake Bullet schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:18:
Wat zegt dxdiag? (start->run/uitvoeren->dxdiag)
Heb het probleem al opgelost. Setup in win2000 compatibility mode runnen fixed het :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
heeft iemand ook problemen met het grafische als de bal in het middenveld is? Bij mij begint het beeld dan wat te trillen lijkt het wel. Ik heb toch een Geforce 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Nee geen last van, misschien dat het bij jou een lichte framedrop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
is dat op te lossen en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Kijk om te beginnen es eerst of het wel aan de framerate ligt, instaleer fraps bijvoorbeeld en check je framerate als het weer gebeurd. Als het daar aan ligt is je kaart te zwak (wat mij sterk lijkt), kun je proberen nieuwe drivers te instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
heb even gekeken met fraps. op het middenveld gaat ie richting 60, maar weet niet of dit erg veel is. Op de overige stukken van het veld zakt ie wel iets maar ook niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Is meer dan zat, ligt daar dus niet aan. Verder heb ik geen idee wat het zou kunnen zijn.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste