fifa loopt onwijs snel op mijn laptop heb centrino processor wat is t probleem:S
Verwijderd
ik had dit probleem alleen bij de demo met de doeltrap en filmpjes, maar bij het hele spel geen trage beelden meer te bekenenFinch85 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:50:
[...]
Ja dat is een bug. Was in de eerste demo ook al het geval was toen verholpen in de tweede demo. In het hele spel zit het nu weer.
Mja, ik heb er ook al last van ja, dat is wel jammer. Maar de fix zal wel snel komen.(hoop ik)
over het niveau ben ik ook niet echt te spreken
de demo speelde ik al op legend
en bij het hele spel moet ik eerst legend vrijspelen maja
dan maar zolang wereldklasse
vraagje over de vrije trappen
hoe draai je dan met de bal op de pc???
ik kan alleen maar telkens een rechte lijn.
jammer eigenlijk, vroeger kon je tenminste nog effect kiezen voordat je hem nam
maja zit nou bij mijn 7e seizoen
eerste 3 seizoenen met ajax alle wedstrijden ongeslagen
en alle bekers gewonnen die konden
laatste keer dat ik keek was huntelaar 45.000.000 waard dacht ik :D:D
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 13:50 ]
speel je toevallig ook PES? ben wel benieuwd of je daar ook dat soort uitslagen haalt.Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 14:59:
Ik snap niet waar jullie het weghalen dat het spel moeilijker is dan fifa06. Zelfs in legend mode knal ik er gemakkelijk 8 in per wedstrijd en win met grote cijfers. Wanneer ik tegen vrienden speel is de eindstand meestal iets van 11-9 ofzo. Dus dat scoren moeilijker is gaat voor mij totaal niet op.
Bijvoorbeeld als je via de zijkant de 16meter in loopt op de keeper af doe je gewoon een hard schot en dan schiet je hem over de keeper heen, dat is 90% kans op een goal. Van dichtbij gewoon de bal met een lobje erin knallen, 95% kans. Van afstand, alleen wanneer je de ruimte hebt keihard knallen en dan via de keep erin of hij laat hem los en dan knal je hem met je andere aanvaller erin.
Naar mijn mening is de 3-5-2 de beste opstelling. Dat is dus degene met een nummer 10 achter de spitsen en 2 DMC's voor de verdediging en dan op counter spelen, werkt perfect.
Wanneer je zo speelt kun je vanaf je verdediging een pass over de verdediging van de tegenstander passen en ga je 2 tegen 1 alleen op de keep af.
Vrij trappen zijn simpel. Wanneer je van rechts een vrije trap neemt moet je een linkspoot hebben en vanaf links andersom. Dan neem je de speler in de muur die het verst aan de buitenkant staat, die recht je net aan de binnenkant van de paal, dan schiet je (niet te hard natuurlijk) en geef je spin mee naar voren waardoor de bal sneller gaat en huppa, een doelpunt.
Zelfde met corners. 4 Tikjes naar buiten, de bal schieten (ongeveer 1/3 van de schietkracht) en spin naar binnen geven, de bal vliegt gewoon de goal in. Hier valt ook niks tegen te doen, man bij de eerst paal kijkt er maar naar en de keep blijft dom staan bij 2de paal. Als je het door hebt is het 80% van de corners erin.
Dat was het eerst wel. Game is simpel maar tegen vrienden spelen is altijd wel leuk.
Verwijderd
nou hij wil dus niet instaleren (Taal kiezen lukt, Daarna Install drukken, Licence Agreement lukt, daarna staat er dit:Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:06:
fifa loopt onwijs snel op mijn laptop heb centrino processor wat is t probleem:S
Installation couldn't continue because this game requires DirectX 9.0C or higher to be installed on your system
You can download the latest of DirectX here:
www.microsoft.com/windows/directx
OK
---
, , en als ik direct fifa 07.exe start, krijg ik opvolgende zwarte schermen (resolutie aanpassen waarschijnlijk) en daarna gaat ie weer terug.
PS: me specs hieronder, ook centrino
Ik speel nu een seizoen met Bury, maar heb het probleem dat mijn spelers erg moe zijn. Wat kan ik hier aan doen. Aangezien iedereen (behalve mijn drie keepers) allemaal op rood staan. Verder vind ook ik het spel erg makkelijk, ook al gebruik ik de barhanger tips nog niet eens.
LOETKE
Verwijderd
Nu heb ik Fifa 07 hier liggen voor de PC, geinstalleerd.
Bij de taalkeuze draait het wiel als het ware, dus snel langs elkaar komt links naar rechts:
English, Deutsch, Nederlands, Francais
Daar kom ik nog langs, maar bij de competitie en teamkeuze (na de profielaanmaking) kan ik niet verder komen. De compities schieten snel van rechts naar links en de teams van links naar rechts.
Lijkt me te liggen aan de game, iemand hier ervaring mee?
Bij de taalkeuze draait het wiel als het ware, dus snel langs elkaar komt links naar rechts:
Daar kom ik nog langs, maar bij de competitie en teamkeuze (na de profielaanmaking) kan ik niet verder komen. De compities schieten snel van rechts naar links en de teams van links naar rechts.
Wacht dacht je van wisselen en spelers rouleren?RudyL schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:50:
Ik speel nu een seizoen met Bury, maar heb het probleem dat mijn spelers erg moe zijn. Wat kan ik hier aan doen. Aangezien iedereen (behalve mijn drie keepers) allemaal op rood staan. Verder vind ook ik het spel erg makkelijk, ook al gebruik ik de barhanger tips nog niet eens.
Was met meerdere EA games, heb je een stuurtje of gamepad?Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:39:
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
jaa pes is goed en de beste en al die zooi,, ga dat maar in het pes topic zeggenExocet schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:48:
[...]
speel je toevallig ook PES? ben wel benieuwd of je daar ook dat soort uitslagen haalt.
Verwijderd
Volgens mij was dit bij Fifa 06 ook, had ik ook wanneer ik een logitech toetsenbord aansloot. Heb je toevallig ook een logitech toetsenbord? Bij 06 kwam er een patch voor, misschien bij 07 ook.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:39:
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 22:37 ]
Verwijderd
Nee heb een Saitek Eclipse ,maar dat doet dus blijkbaar hetzelfde,ik vermoedde het al en toen ik me toetsenbord uit me lappie trok (dus hij ging op mn geintregeerde toetsenbordje) werkte hij goed.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:37:
[...]
Volgens mij was dit bij Fifa 06 ook, had ik ook wanneer ik een logitech toetsenbord aansloot. Heb je toevallig ook een logitech toetsenbord? Bij 06 kwam er een patch voor, misschien bij 07 ook.
Verder heb ik geen stuurtje of gamepad atm
Hoop dat zo'n patch er dan binnenkort aankomt want dit is gewoon irritant.
Misschien een (Cordless) Rumblepad 2 halen (wat is fijner volgens jullie? cordless of niet?) :-D, of heeft die ook het scroll-probleem?
Die lijkt me bijna verplichte kost voor voetbal/race-games, hiervoor speelde ik alleen FPS, maar wou wat afleiding, daarom heb ik Fifa 07 gehaald. Wil welleens een beetje competitief spelen (bijv. , een gast op school zegt dat hij me zowel in PES6 als in Fifa 07 kan verslaan) en de cordless (voorkeur) rumblepad 2 lijkt me zooooo fijn met de ps2-achtige layout.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 11:26 ]
Ik heb gister even de demo van de 360 versie gespeelt. Dat is wel goed zeg. Speelt veel realistischer. De bal voelt gewoon heel erg goed en die collission is erg goed gedaan hierin. Ik vond het zelfs op amateur niveau lastig balbezit te houden.
Verwijderd
Is het ook mogelijk de stadions waarin een club speelt te veranderen? Als ik b.v. AZ wil laten spelen in het stadion waar Willem II in speelt, is dat mogelijk?
Verwijderd
is hard-coded, in het spel is het niet te veranderen, je kan proberen om de config files te wijzigen.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:37:
Is het ook mogelijk de stadions waarin een club speelt te veranderen? Als ik b.v. AZ wil laten spelen in het stadion waar Willem II in speelt, is dat mogelijk?
Verwijderd
En toch nog minder balbezit hebben??Angeloonie schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:26:
Zonet een FAN-TAS-TI-SCHE wedstrijd gespeeld zeg
Alles ging goed, passes kwamen aan en schoten waren goed
Ok, de verdediging van de tegenstander leek wel een gatenkaas, maar toch
Echt super
[afbeelding]
Om daarna met 1-0 te verliezen van Bolton
P.s. je speelt toch wel op world class?
Ik heb de Cordless Rumblepad 2. Als je er een hebt wil je niet anders meer. Draadloos is relaxed, knopindeling is prima. Ideaal ding.[..]
Misschien een (Cordless) Rumblepad 2 halen (wat is fijner volgens jullie? cordless of niet?) :-D, of heeft die ook het scroll-probleem?
[..]
Beter remmen=sneller racen: loadcellmod
Ik heb _altijd_ minder balbezit in footiegames, echt altijdVerwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:26:
[...]
En toch nog minder balbezit hebben??
P.s. je speelt toch wel op world class?

Maarja, ik hou ook niet van doelloos passen, en dan mislukken steekpasses nog wel eens
Speel op het moment op.. semi-pro is dat? Amateur-Semipro-Pro-Worldclass?
Vind het nu wel makkelijk worden nu ik meer gespeeld heb, dus ik ga denk ik maar een niveau hoger spelen
Klopt, ik heb 'm onlangs aangeschaft. Heerlijk ding! Ik was al bezitter van een Logitech Dual Action Gamepad (zo goed als dezelfde knopindeling), helaas bevindt het zich op de eeuwige jachtvelden (kleine kinderen + gamepad = No-Go).K-Jay schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:35:
[...]
Ik heb de Cordless Rumblepad 2. Als je er een hebt wil je niet anders meer. Draadloos is relaxed, knopindeling is prima. Ideaal ding.
Verwijderd
ik ga um morgen halen.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:50:
ik ook een rumblepad 2 cordless, echt niets beters denk ik.
Leuk zeg die Fifa 07 GoT league, misschien als ik een beetje ga oefenen ga ik me ook inschrijven!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 23:03 ]
Vandaar dat ik in mijn verhaal al aangeef dat iedereen (behalve mijn drie keepers) zwaar in het rood staan.Angeloonie schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:45:
[...]
Wacht dacht je van wisselen en spelers rouleren?
LOETKE
Tja, dan zul je rustiger moeten spelen, of je coaches moeten upgraden.RudyL schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:24:
[...]
Vandaar dat ik in mijn verhaal al aangeef dat iedereen (behalve mijn drie keepers) zwaar in het rood staan.
Bury he, halve ster kwa kwaliteit. Zal dan wel met de coaches te maken hebben, maar helaas daar momenteel het geld niet voor om te upgraden.Angeloonie schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:47:
[...]
Tja, dan zul je rustiger moeten spelen, of je coaches moeten upgraden.
LOETKE
Je zou even wat jeugdspelers erbij kunnen nemen om je selectie wat breder te maken. Die kosten ook niet zo super veel geld volgens mij.
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
ik kan tijdens een wedstrijd niet wisselen
er staat dan als ik in het menu klik op Team management, You have to use the assigned controller of zoiets...zal wel een bug zijn
voor de rest is het qua gameplay wel best leuk, ik speel wel een aantal potjes per dag...veel van die potjes tegen kleine tegenstanders simuleer ik gewoon, want die win je toch wel met 4-0
ik had vandaag een wedstrijd met 9-2 gewonnen, grootste uitslag ooit van mij...ik vind het wel goed dat als het bijvoorbeeld 2 tot 3 -0 wordt, de tegenstander echt totaal van slag raakt en je zo kunt doorgaan naar grote uitslagen
maar het had eigelijk allemaal een stuk uitgebreider gekund...ook met transfers en geld schiet het niet op...ik krijg maar weinig geld binnen, ik d8 na het winnen van een Champions League zal ik wel iets van 30 miljoen krijgen of meer...nou niet dus...en je moet het stadion upgraden voor 15 miljoen, ja zo kun je natuurlijk nooit grote aankopen doen....grote spelers kopen van bijvoorbeeld Ajax lukt niet eens, ze willen ze niet kwijt...en goeie spelers in het huidige elftal zoals Alex willen hun contract niet verlengen ook al verdienen ze 50.000 per maand...hoe verdien je in godsnaam een flink aantal miljoenen zodat je een compleet sterrenelftal kunt kopen...winnen helpt blijkbaar niet, ik heb alles al gewonnen wat er te winnen valt maar het helpt niet veel...ik heb wel een paar goeie spelers gevonden in andere competities voor bijvoorbeeld 2 miljoen euro die 21 jaar oud zijn en een stats van 83 ofzo hebben, die worden dus binnen 1 a 2 jaar 10 miljoen waard.
oja hoelang loopt zo'n Manager mode eigelijk door? loopt dat oneindig door of is dat na bijvoorbeeld 3 seizoenen afgelopen? ik neem aan dat Cocu enz. bijvoorbeeld na een tijdje met "pensioen" gaan zoals ie ook al aangeeft, maar vallen ze dan ook echt weg?
voor de rest is het qua gameplay wel best leuk, ik speel wel een aantal potjes per dag...veel van die potjes tegen kleine tegenstanders simuleer ik gewoon, want die win je toch wel met 4-0
ik had vandaag een wedstrijd met 9-2 gewonnen, grootste uitslag ooit van mij...ik vind het wel goed dat als het bijvoorbeeld 2 tot 3 -0 wordt, de tegenstander echt totaal van slag raakt en je zo kunt doorgaan naar grote uitslagen
maar het had eigelijk allemaal een stuk uitgebreider gekund...ook met transfers en geld schiet het niet op...ik krijg maar weinig geld binnen, ik d8 na het winnen van een Champions League zal ik wel iets van 30 miljoen krijgen of meer...nou niet dus...en je moet het stadion upgraden voor 15 miljoen, ja zo kun je natuurlijk nooit grote aankopen doen....grote spelers kopen van bijvoorbeeld Ajax lukt niet eens, ze willen ze niet kwijt...en goeie spelers in het huidige elftal zoals Alex willen hun contract niet verlengen ook al verdienen ze 50.000 per maand...hoe verdien je in godsnaam een flink aantal miljoenen zodat je een compleet sterrenelftal kunt kopen...winnen helpt blijkbaar niet, ik heb alles al gewonnen wat er te winnen valt maar het helpt niet veel...ik heb wel een paar goeie spelers gevonden in andere competities voor bijvoorbeeld 2 miljoen euro die 21 jaar oud zijn en een stats van 83 ofzo hebben, die worden dus binnen 1 a 2 jaar 10 miljoen waard.
oja hoelang loopt zo'n Manager mode eigelijk door? loopt dat oneindig door of is dat na bijvoorbeeld 3 seizoenen afgelopen? ik neem aan dat Cocu enz. bijvoorbeeld na een tijdje met "pensioen" gaan zoals ie ook al aangeeft, maar vallen ze dan ook echt weg?
[ Voor 14% gewijzigd door SuX DeLuXe op 13-10-2006 22:31 ]
Verwijderd
Heyz,
Ik heb hem ook gehaald, maar ik heb wel een aantal probleempjes/vraagjes...
1. Mijn verdediging is gatenkaas, ze kunnen er zo doorheen en als ik er dan achterna moet rennen haal ik ze nooit meer in. Ze doen allerlei trukjes en ik ren gewoon stug te ver door...
2. Hoe kun je nu iemand passeren?
3. Wat doen jullie als je de bal hebt maar je tussen 6 tegenstanders staat? Ik heb heel vaak te weinig ruimte/tijd
4.Gebruiken jullie de mandekking ook?
5. Ik maak altijd overtreding tijds een kopduel maar ik gebruik alleen D maar om te koppen, hoe kan je dat voorkomen?
Voor de rest wel een puik spel! Heb alleen veel geld gebrek met coaching van Vitesse maar dat hebben ze in het echt ook wel last van gehad
Greetz!
1. Mijn verdediging is gatenkaas, ze kunnen er zo doorheen en als ik er dan achterna moet rennen haal ik ze nooit meer in. Ze doen allerlei trukjes en ik ren gewoon stug te ver door...
3. Wat doen jullie als je de bal hebt maar je tussen 6 tegenstanders staat? Ik heb heel vaak te weinig ruimte/tijd
5. Ik maak altijd overtreding tijds een kopduel maar ik gebruik alleen D maar om te koppen, hoe kan je dat voorkomen?
Voor de rest wel een puik spel! Heb alleen veel geld gebrek met coaching van Vitesse maar dat hebben ze in het echt ook wel last van gehad
Greetz!
Verwijderd
Als je niet op team management klikt met je muis maar op "enter" drukt op je toetsenbord kom je er wel in. (ik tenmiste wel, had dit probleem ook).Thrills33ka schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:28:
ik kan tijdens een wedstrijd niet wisselener staat dan als ik in het menu klik op Team management, You have to use the assigned controller of zoiets...zal wel een bug zijn
Is inderdaad jammer dat je geen geld krijgt voor het winnen van de champions leaugue. Zo kun je nooit goede spelers kopen met kleine clubs die bijna geen budget hebben.
1-Gebruik de "head up" knop (oid), die zorgt dat je altijd tussen aanvaller en de goal blijft (op een toetsenbord is dit de C knop, dus C+D en evt. E (sprinten) en/of Shift (duwtje geven) indrukken.Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:32:
Heyz,
Voor de rest wel een puik spel! Heb alleen veel geld gebrek met coaching van Vitesse maar dat hebben ze in het echt ook wel last van gehad![]()
Greetz!
2-Toetsenbord: met Shift+pijltjestoetsen doe je trucjes. Maar daar schiet je maar heel zelden iets mee op; beter kun je vertrouwen op steekballetjes, 1-2-tjes, etc.
3-Als je weg kan spelen doen, anders op C+E drukken en als ze proberen af te pakken ook nog Shift, dan scherm je de bal af en dan zal je tegenstander een overtreding moeten maken (of niks doen). Ondertussen met Q iemand bij je roepen en daarnaartoe passen.
4-Nee. Vrij zinloos als je bijv. op counter speelt en af en toe een verdediger mee naar voren stuurt.
5-Tja...dat is in het echt ook
Oja over dat "You have to use the assigned controller of zoiets": je kan alleen wisselen als de bal in het spel is dus als jij je spelers kan besturen. Beetje onzin, maar goed
[ Voor 4% gewijzigd door sjaakaq op 14-10-2006 21:36 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik vindt het spel gewoon moelijk, op de eerdere fifa's deed ik altijd wereldklasse en won ik met zo'n
8-0. Nu speel ik semi-pro en kan amper winnen, ik heb elke keer de nijging om hem om amateur te zetten maar dat is weer te makkelijk. Je schiet 100x tegen de paal aan, de keeper pakt 70% van alle ballen die je schiet vanuit te 16 of het schot wordt geblokt (waar je ook zat van wordt).
Trukjes doen werk amper, allemaal met moelijke combo's en dan komt er elke keer wat anders uit.
Een vrijetrap rond de 16 schiet ik altijd te hard of is tegen de muur aan. De tegenstander scoort ook 90% van alle voorzetten die ze geven.
Ben er eingelijk een beetje gaar van.
8-0. Nu speel ik semi-pro en kan amper winnen, ik heb elke keer de nijging om hem om amateur te zetten maar dat is weer te makkelijk. Je schiet 100x tegen de paal aan, de keeper pakt 70% van alle ballen die je schiet vanuit te 16 of het schot wordt geblokt (waar je ook zat van wordt).
Trukjes doen werk amper, allemaal met moelijke combo's en dan komt er elke keer wat anders uit.
Een vrijetrap rond de 16 schiet ik altijd te hard of is tegen de muur aan. De tegenstander scoort ook 90% van alle voorzetten die ze geven.
[ Voor 5% gewijzigd door Metalbuster op 15-10-2006 00:19 ]
Verwijderd
Ik vond SemiPro ook heel moeilijk in het begn. Toen probeerde ik Wereldklasse en ik vond het 0,1% verschil. Die 8-0 worden een beetje tegengegaan doordat de tegenstanders zich aanpassen aan hoe het staat. Dus zou je met 4-0 voorstaan spelen ze Legend-niveau (legend krijg je pas als je wat verder bent in Coachmode) als je daar 0-1 achterstaat.Metalbuster schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 00:15:
Ik vindt het spel gewoon moelijk, op de eerdere fifa's deed ik altijd wereldklasse en won ik met zo'n
Verwijderd
Hoe ren je als je de bal niet hebt?
en hoe doe je die trucjes zoals ronddraaien met de bal of de bal omhoog schoppen
Ik had precies hetzelfde als jij. Amateur veel te makkelijk, semipro lastig. Oefening baart echter kunst, dus heb geduld. Inderdaad schiet je heel vaak tegen de paal en de lat. De keeper vind ik eigenlijk heel slecht. Beetje schuin de 16 in resulteert vaak in een doelpunt, als je niet op de paal of lat schiet heMetalbuster schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 00:15:

[/quote]
Van die voorzetten hebben alle fifas last
Daarnaast valt het mij op dat afketsende ballen altijd precies naar een computerventje gaan, beetje ergerlijk. Verder speelt het stukken beter dan fifa06, eigenlijk weer meer richting 2005 voor mijn gevoel.
Sorry maar voorzetten verwerken is niet zo heel moeilijk hoor...herhaaldelijk op Shift drukken om met de tegenstander te duelleren en dan A of D om hem weg te koppen...
Kijk, dat je weigert om met meer dan de pijltjestoetsen en A/S/D te werken omdat dat in FIFA '97 ook niet hoefde...
Ze hebben al die controls niet voor niets bedacht hoor
(voor de duidelijkheid: in een wedstrijd gebruik ik (herhaaldelijk) Q W E A S D Z C Shift en de pijltjestoetsen, evt. in combinatie)
Kijk, dat je weigert om met meer dan de pijltjestoetsen en A/S/D te werken omdat dat in FIFA '97 ook niet hoefde...
leoaq.fm // Jeune Loop
ik speel nu een seizoen.. Met arsenal. 1e met 60 punten, nr 2 heeft 44..
Semi Pro..
Wat raar is, Chelsea staat laatste. ManCity 2e.. Liverpool, Chelsea, ManUtd versla ik met gemak, maar met 'slechtere' teams heb ik meer moeite. Heeeel apart
Semi Pro..
Wat raar is, Chelsea staat laatste. ManCity 2e.. Liverpool, Chelsea, ManUtd versla ik met gemak, maar met 'slechtere' teams heb ik meer moeite. Heeeel apart
Verwijderd
even een reminder:
De inschrijving voor de GoT Fifa 2007 League is begonnen.
nagenoeg alle teams zijn beschikbaar, volg de link in mijn sig.
De inschrijving voor de GoT Fifa 2007 League is begonnen.
nagenoeg alle teams zijn beschikbaar, volg de link in mijn sig.
Verwijderd
Dat is inderdaad heel irritant snap niet dat ze dat er blijkbaar niet uit kunnen halen.leokennis schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:59:
[...]
Ja...dat van die corners enzo daar heb je gelijk in, daar snap ik niks van. Maar goed, dat valt op te lossen met de trainingsmode![]()
Overigens nog iets irritants, wat er al jaren inzit: als je de bal naar iemand past zal die gewoon wachten tot de bal aankomt, dus niet alvast naar de bal toerennen ofzo...
Verwijderd
Je moet er zelf naar toe lopenVerwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:47:
[...]
Dat is inderdaad heel irritant snap niet dat ze dat er blijkbaar niet uit kunnen halen.
Jup
en met corners word ik ook steeds beter dus tja...oefening baart kunst.
leoaq.fm // Jeune Loop
Nog 1,5 week dan krijg ik FIFA 07 en PES 6 tegelijk binnen voor de 360. Ben erg benieuwd welke mijn symphatie gaat winnen
Verwijderd
corners beginnen ook te lukken.leokennis schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:56:
Jupen met corners word ik ook steeds beter dus tja...oefening baart kunst.
vrij trappen totaal niet, maar hier moet ik gewoon ff mee trainen.
ik had op fifa 05 altijd een leuk trucje voor corners waarmee ik zeker zo'n 70% van de corners scoorde. ik scoor nu nog geen 10% van de corners.
Verwijderd
true, alhoewel het wel meevalt als je precies de richting van de bal oploopt. Dit is dan echter soms nogal onhandig, maarjaVerwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:52:
[...]
Ja maar soms blijft die speler dan gewoon staan.
Verwijderd
mijn menu blijft de hele tijd hangen ..... bij sommige onderdelen niet, maar bijvoorbeeld bij teammanagement en bij het wisselen in een wedstrijd blijft ie telkens 10 seconden hangen als ik een andere speler selecteer. Dus elke keer als ik pijltje naar beneden druk duurt het eerst 10 of 15 seconden .... super irritant dus , hebben meer mensen hier last van en misschien een oplossing??
Ja...ik heb hier ontzettend last van als ik via direct-ip speel. Verder in het spel met cd was er niks aan de hand, maar met een no-cd crack doet die er wel langer over en ook om op te starten.
Draait het spel verder wel redelijk bij je? Anders zou je misschien kunnen proberen om de graphics wat lager te zetten, maar dat zal niet veel uitmaken denk ik.
Draait het spel verder wel redelijk bij je? Anders zou je misschien kunnen proberen om de graphics wat lager te zetten, maar dat zal niet veel uitmaken denk ik.
Verwijderd
ja verder draait alles top, 1024 en alles op hoog ..... tis alleen dat blijven hangen
super irritant!
Verwijderd
Wat is die keeper zijn AI ja belachelijk, hij loopt soms echt meters uit het doel en dan is de bal nog gewoon op het middenveldt en dan loopt de keeper al uit zijn doel, vreselijke irritant.
Er zijn sowieso nog een hoop zaken die mij ergeren aan FIFA (speel sinds fifa 97 altijd ISS/PES en check dan elk jaar de nieuwe FIFA).
Dit jaar is het passen lekker uitgewerkt, alleen had de normale pass (S op het toetsenbord) wel wat minder "recht op het mannetje" gemogen. Ik snap ook wel dat het niet gelijk een dieptepass hoeft te zijn, maar een balletje in de loop meegeven, ho maar. Het is dus te extreem: dieptebal is op het middenveld vaak balverlies en normale pass vertraagt het spel.
Keepers zijn echt brak. Leuk hoor dat ze proberen de keepers een "menselijke" AI mee te geven, maar ga niet expres fouten erin programmeren. Heb nu ongeveer elke 5 wedstrijden een gigantische blunder gezien (bal door de benen van een keeper terwijl hij hem rustig wilde pakken). Dit verpest gewoon een wedstrijd. Af en toe is leuk, maar dit is gewoon te vaak.
Ook vind ik nog steeds dat mijn spelers te langzaam reageren op mijn commando's. Ik speel het spel op een snelle pc, dus daar ligt het niet aan. Passen enzo gaat op zich wel, maar lopen is echt traag als stront. Misschien dat het wennen is, maar over PES zijn meestal klachten dat de spelers zo laat passen enzo, die kritiek geldt zeker nog steeds voor FIFA.
En waarom zijn er grensrechters aanwezig als ze geen hol uitvoeren!? Kom op EA, laat je daar een beetje mannetjes aan de zijkant rennen met zo'n vlag, gaat de bal uit, staan ze daar als een klein kind een beetje in de rondte te kijken...zonder ook maar een vlag uit te steken. Hetzelfde geldt voor de scheids (behalve in de cut scenes dan).
En waarom ziet het spel er in de cut scenes altijd mooier uit dan in de rest van het spel?
Bah, ik heb er genoeg van...wacht weer op PES6 voor de rest van het jaar
Dit jaar is het passen lekker uitgewerkt, alleen had de normale pass (S op het toetsenbord) wel wat minder "recht op het mannetje" gemogen. Ik snap ook wel dat het niet gelijk een dieptepass hoeft te zijn, maar een balletje in de loop meegeven, ho maar. Het is dus te extreem: dieptebal is op het middenveld vaak balverlies en normale pass vertraagt het spel.
Keepers zijn echt brak. Leuk hoor dat ze proberen de keepers een "menselijke" AI mee te geven, maar ga niet expres fouten erin programmeren. Heb nu ongeveer elke 5 wedstrijden een gigantische blunder gezien (bal door de benen van een keeper terwijl hij hem rustig wilde pakken). Dit verpest gewoon een wedstrijd. Af en toe is leuk, maar dit is gewoon te vaak.
Ook vind ik nog steeds dat mijn spelers te langzaam reageren op mijn commando's. Ik speel het spel op een snelle pc, dus daar ligt het niet aan. Passen enzo gaat op zich wel, maar lopen is echt traag als stront. Misschien dat het wennen is, maar over PES zijn meestal klachten dat de spelers zo laat passen enzo, die kritiek geldt zeker nog steeds voor FIFA.
En waarom zijn er grensrechters aanwezig als ze geen hol uitvoeren!? Kom op EA, laat je daar een beetje mannetjes aan de zijkant rennen met zo'n vlag, gaat de bal uit, staan ze daar als een klein kind een beetje in de rondte te kijken...zonder ook maar een vlag uit te steken. Hetzelfde geldt voor de scheids (behalve in de cut scenes dan).
En waarom ziet het spel er in de cut scenes altijd mooier uit dan in de rest van het spel?
PSN: Sluuz
Verwijderd
Ik speel zelf fifa al sinds 95 en Pro sinds versie 3. Ik vind dat fifa sinds de 2006 versie PES heeft overtroffen, waarom dit zo is, ga ik later op in. Voetballen doe ik ook al een jaartje of 15, dus ik denk dat ik wel redelijk kan oordelen over hoe het is.Sluuz schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 00:27:
Er zijn sowieso nog een hoop zaken die mij ergeren aan FIFA (speel sinds fifa 97 altijd ISS/PES en check dan elk jaar de nieuwe FIFA).
Je hebt het over dat passen. Ik denk dat je het zelf een beetje fout doet aangezien mijn dieptepassen 9/10 goed lukken en dan heb je gewoon grote vrijheid. Als je normaal passed, is het sowieso handig om je mannetje al diep te laten lopen. Dan speel je hem meestal niet strak aan, maar meer in de diepte zodat het spel zelf niet vertraagd, maar dat je ook weer geen steekpass geeft. Het is ook handig om goede richting aan te geven, zo kan je passen waar je maar wilt. Het passen vind ik dus zeer goed uitgewerkt en als ik uitverdedig, kan ik het mannetje ook goed in de voeten aanspelen. Het is allebei dus goed mogelijk. Grafisch is dat passen ook zeer goed uitgewerkt. Vaak buitenkant voet of ff een tikje met de wreef, net zoals dat in het echt gaat.
Blunders van de keeper heb ik voorlopig nog niet gezien. Ze keepen vrij goed en het ziet er realistisch uit.
Dat spelers traag reageren zou kunnen komen doordat ze in een positie zitten waardoor ze niet gelijk je commando uit kunnen voeren. Je moet dus rekening houden met wat je gaat doen en daar het spelen op aanpassen. Wil je bijvoorbeeld schieten dan moet je niet aankomen sprinten want dan kan je 1 niet gelijk schieten en 2 het is moeilijker. Je kan beter rustig aankomen lopen, mikken en schieten. Heerlijk, net als in het echt
Met het scheids- en grensrechter verhaal ben ik het wel eens, dat is wel een minpuntje, maar doet verder nix af aan de gameplay van fifa07. Wat is die goed zeg
Verder is het bij mij ook niet meer zo dat de wedstrijden bijna altijd hetzelfde zijn. Ik heb net als bij Pro altijd verschillende wedstrijden. Mss komt het door mijn manier van spelen. Ik heb geen vast patroon, maar pas me aan op de sitatie en zoek gewoon naar de gaten.
Wat ik ook vet vind is dat een wedstrijd zo kan omslaan. Als je bijv 1-0 voorstaat en je bent telkens aan het drukken en ze maken bijv met een counter 1-1. Dan is het oppassen geblazen, want de tegenstander is zeer gemotiveerd om er nog 1 te maken. Zo vet
Fifa 2007:
+:
Goede gameplay
Grafisch dik in orde
Uitgebreid
Heerlijke sfeer (supporters zijn duidelijk aanwezig)
Zeer goede spelersanimaties
-:
Niet helemaal goed afgewerkt weer heb ik het idee (qua software)
Onhandig menu
Haperende cut scenes
PES5
+:
Goede gameplay
Uitgebreid
Grafisch ook best in orde
-:
Duidelijk een consoleport
Mannetjes bewegen houterig en schieten een beetje vreemd
Geen correcte namen
Ondanks het feit dat ze allebei evenveel nadelen hebben vind ik het tog fijner om fifa te spelen, waarschijnlijk omdat ik de nadelen van PES zwaarder vindt meewegen en je de nadelen van fifa tijdens het spelen niet echt merkt
Lol semi prof en moeilijk
.
Maar het speelt wel leuk maar echt vernieuwing is er nooit in fifa toch is deze wel lekker.
Maar het speelt wel leuk maar echt vernieuwing is er nooit in fifa toch is deze wel lekker.

Dat doe je toch echt zelf, waarschijnlijk druk je per ongeluk op de keeper-uitkom-knop... (W is dat).Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:22:
Wat is die keeper zijn AI ja belachelijk, hij loopt soms echt meters uit het doel en dan is de bal nog gewoon op het middenveldt en dan loopt de keeper al uit zijn doel, vreselijke irritant.
Als je aan een mannetje dat al dieploopt (Q) een dieptepass geeft en je staat op <10 meter afstand ofzo, lukt dat minstens 99 van de 100 keer. Iemand die strak gedekt is speel je niet diep aan en dieptepasses over 50 meter ofzo tja, die mislukken wel eens hè...Sluuz schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 00:27:
Je hebt gelijk dat de keepers niet je van het zijn, maar gigantische blunderen? Nee die ben ik niet tegengekomen.Keepers zijn echt brak. Leuk hoor dat ze proberen de keepers een "menselijke" AI mee te geven, maar ga niet expres fouten erin programmeren. Heb nu ongeveer elke 5 wedstrijden een gigantische blunder gezien (bal door de benen van een keeper terwijl hij hem rustig wilde pakken). Dit verpest gewoon een wedstrijd. Af en toe is leuk, maar dit is gewoon te vaak.
Klopt.En waarom zijn er grensrechters aanwezig als ze geen hol uitvoeren!? Kom op EA, laat je daar een beetje mannetjes aan de zijkant rennen met zo'n vlag, gaat de bal uit, staan ze daar als een klein kind een beetje in de rondte te kijken...zonder ook maar een vlag uit te steken. Hetzelfde geldt voor de scheids (behalve in de cut scenes dan).
Cutscenes zijn gewoon met de ingame engine, alleen dan met dat DOF-effectje. Alleen zit je er dan dichter op waardoor je meer detail ziet...En waarom ziet het spel er in de cut scenes altijd mooier uit dan in de rest van het spel?
[ Voor 71% gewijzigd door sjaakaq op 18-10-2006 10:01 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Bedanktleokennis schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:55:
[...]
Dat doe je toch echt zelf, waarschijnlijk druk je per ongeluk op de keeper-uitkom-knop... (W is dat).
Dat was dus het probleem, ik neem mijn woorden terug.
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:37:
[...]
Bedankt![]()
Dat was dus het probleem, ik neem mijn woorden terug.
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik heb vanaf FIFA '98 RTWC iedere FIfa gespeeld. Maar ik moet toch toegeven dat ik de demo (Xbox360) toch tegen vind vallen. Het spel loopt me te sloom. De speler reageren niet zoals ik het wil. Wanneer de computer aanvalt en ik een verdediger wil selelcteren kan dat gewoon niet. De man mag eerst het hele middenveld oversteken en pas op de 16 selecteerd de computer mijn verdediger.
Heb de demo eenmalig gespeeld maar ben er niet zo zeer over te spreken, dit in tegenstelling tot de Fifa World Cup 06 versie.
Hoewel ik jaren Fifa gewend ben weet ik niet of ik deze wel ga halen. Ik begin er sterk aan te denken om toch de PES kant op te gaan. Mocht het echte spel beter spelen dan de demo, wil ik er nog wel eens over denken.
Heb de demo eenmalig gespeeld maar ben er niet zo zeer over te spreken, dit in tegenstelling tot de Fifa World Cup 06 versie.
Hoewel ik jaren Fifa gewend ben weet ik niet of ik deze wel ga halen. Ik begin er sterk aan te denken om toch de PES kant op te gaan. Mocht het echte spel beter spelen dan de demo, wil ik er nog wel eens over denken.
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Ik speel zoals eerder gezegt met Bury. Nu krijg ik af en toe punten toegekend aan mijn profiel doordat ik iets behaald heb. Wanneer ik kijk in mijn profiel, zie ik dat ik 5 van de 120 challegens points binnen heb. Hoe kan ik zien, en waar kan ik zien, wat deze challenges allemaal zijn?
LOETKE
ALs mensen me is online willen uitdagen mijn nick daar is Oranjebank. En ik ben altijd in voor een potje, tenzij je een barca gay bent 
Ik moet zeggen dat deze editie online echt heerlijk is, SP doe ik eigelijk niet.
Ik moet zeggen dat deze editie online echt heerlijk is, SP doe ik eigelijk niet.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Hoe zijn jullie ervaringen met FIFA 07 online?
Ik heb onlangs mijn eerste wedstrijden online gespeeld, maar werd dik ingemaakt omdat mijn gamepad configuratie terug naar default settings ging.
Kortom: de knopjes deden niet meer wat ik ze opgedragen had
.
Terwijl dat offline wel perfect werkt.
Weet iemand hoe dit te fixen is?
Ik heb onlangs mijn eerste wedstrijden online gespeeld, maar werd dik ingemaakt omdat mijn gamepad configuratie terug naar default settings ging.
Kortom: de knopjes deden niet meer wat ik ze opgedragen had
Terwijl dat offline wel perfect werkt.
Weet iemand hoe dit te fixen is?
[ Voor 0% gewijzigd door The Dementor-NL op 23-10-2006 12:12 . Reden: typfoutjes :S ]
Ik kan eingelijk wel wat tips gebruiken hoe je geplaatst in de goal kan schieten bijvoorbeeld.
7 van de 10 keer schiet ik op de keeper als ik er alleen voor sta, terwijl al mijn aanvallers "finishing" 90+ hebben. Doordat ik meestal op de keeper (of de paal) schiet ben ik te slecht voor de wereldklasse mode, terwijl ik het voetballend prima aan kan.
7 van de 10 keer schiet ik op de keeper als ik er alleen voor sta, terwijl al mijn aanvallers "finishing" 90+ hebben. Doordat ik meestal op de keeper (of de paal) schiet ben ik te slecht voor de wereldklasse mode, terwijl ik het voetballend prima aan kan.
Verwijderd
Ga heel ver door tot vlak voor de keeper en druk dan heel kort op d. Nu schiet je zachtjes en laag en zit tie meestal wel. Uiteraard werkt z als geplaatst schot, maar 1 vs 1 tegen de keeper werkt zachtjes schieten toch beterMetalbuster schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:35:
Ik kan eingelijk wel wat tips gebruiken hoe je geplaatst in de goal kan schieten bijvoorbeeld.
Tip1:
Koop een gamepad, met een toetsenbord kan je echt niet meer fatsoenelijk fifa'en tegenwoordig. Al helemaal niet tegen andere mensen. Is altijd leuk als je online weer een sukkel met een toetsenbord tegen komt xD, gratis win
Koop een gamepad, met een toetsenbord kan je echt niet meer fatsoenelijk fifa'en tegenwoordig. Al helemaal niet tegen andere mensen. Is altijd leuk als je online weer een sukkel met een toetsenbord tegen komt xD, gratis win
Verwijderd
[shame mode]Postius schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:26:
Tip1:
[/shame mode]
en dat moet dan wat gaan winnen in de GoT cup

Verwijderd
Fifa voor de Xbox 360 heb ik al in de winkels zien liggen voor de mensen die het willen weten.
Verwijderd
Nee joh, het is veel leuker iemand met een gamepad te verslaan. Weer iemand met een illusie minderPostius schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:26:
Tip1:
Echt, geloof me, het maakt geen donder uit
K heb fifa nu ook voor de 360 gehaald. Moet zeggen, mooie graphics
.
Bovendien vind ik hem best aardig spelen.
Misschien verkoop ik hem binnenkort, maar toch nog ff plezier hiermee.
Anyways, zag dat de namen van het nederlands elftal nogal fucked up zijn. Maar aangezien je ze kunt aanpassen is het misschien wel handig om te weten wie nou eigenlijk wie is. Iemand daar een lijstje van?
Anyways, zag dat de namen van het nederlands elftal nogal fucked up zijn. Maar aangezien je ze kunt aanpassen is het misschien wel handig om te weten wie nou eigenlijk wie is. Iemand daar een lijstje van?
kheb de demo gisteren ook veelvuldig gespeeld en na de slechte reviews van pes6 die ik overal lees toch maar voor fifa gegaan, ga ik veel plezier aan beleven!
Erm.. kan dit dan niet met een keyboard online ?Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:03:
[...]
[...] Het enige voordeel van een gamepad is dat je de herhaling van je tegendoelpunt kunt skippen

Mmm laatst iemand in een officiele match online die zowel ranked als rated was, en we speelden om 10.000 Coints gewoon KEIHARD 10-1 ingemaakt. Ik heb een screen die ik wel ergens kan uploaden maar weet niet waar xD
Verwijderd
imgeshack.usPostius schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:21:
Mmm laatst iemand in een officiele match online die zowel ranked als rated was, en we speelden om 10.000 Coints gewoon KEIHARD 10-1 ingemaakt. Ik heb een screen die ik wel ergens kan uploaden maar weet niet waar xD
wel grappig.
Is hij beter dan de demo? Die viel mij nogal tegen.djmantri schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:38:
K heb fifa nu ook voor de 360 gehaald. Moet zeggen, mooie graphics.
ik heb 'em ook voor de 360. ik vind 'em wel beter dan de demo, ik vraag me ook af wat je daar aan tegen vond vallen.
maargoed, moet zeggen dat ik zelf wel fifa fan ben (uitzonderingen daargelaten).
wat ik nog niet voor elkaar krijg is het doen van een trucje. een schaar of iets dergelijks. ik zie hierover ook niet echt iets terug in de manual.
het afpakken van een bal gaat ook niet echt meer zoals in fifa 2006. waar je normaal een "friendly" defence met "B" kon doen geeft deze knop nu weinig sjoeche. Ik zie in de handleiding dat je dit met "A" zou kunnen doen maar dat werkt ook niet echt...? Je kunt iemand niet meer vastpakken?
Als laatste vind ik de scheids wel erg streng. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat de tegenstander met 9 man eindigde door 2 kleine tackels...
edit: het updaten van de competities werkt blijkbaar alleen als je gold hebt?
maargoed, moet zeggen dat ik zelf wel fifa fan ben (uitzonderingen daargelaten).
wat ik nog niet voor elkaar krijg is het doen van een trucje. een schaar of iets dergelijks. ik zie hierover ook niet echt iets terug in de manual.
het afpakken van een bal gaat ook niet echt meer zoals in fifa 2006. waar je normaal een "friendly" defence met "B" kon doen geeft deze knop nu weinig sjoeche. Ik zie in de handleiding dat je dit met "A" zou kunnen doen maar dat werkt ook niet echt...? Je kunt iemand niet meer vastpakken?
Als laatste vind ik de scheids wel erg streng. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat de tegenstander met 9 man eindigde door 2 kleine tackels...
edit: het updaten van de competities werkt blijkbaar alleen als je gold hebt?
[ Voor 4% gewijzigd door party42 op 26-10-2006 11:49 ]
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Volgens mij is het nu zo gedaan:
A is voor de friendly tackles van jouw eigen ventje
B is voor de friendly tackles van een ander ventje in de buurt
X is een sliding
Ik vind het ook erg vaag dat de oude besturing er niet meer in zit, maar op zich went dit ook wel. Waarom ze dit gedaan hebben? Ik vermoed dat dit is gedaan om mensen die PES spelen niet ineens andere controls hoeven te leren (aangezien je in de andere controllermodus ook de X gebruikt voor schieten ipv de B.
Maar is er al iemand achter wat de namen van het nederlands elftal moeten worden ( Wie is wie?)
A is voor de friendly tackles van jouw eigen ventje
B is voor de friendly tackles van een ander ventje in de buurt
X is een sliding
Ik vind het ook erg vaag dat de oude besturing er niet meer in zit, maar op zich went dit ook wel. Waarom ze dit gedaan hebben? Ik vermoed dat dit is gedaan om mensen die PES spelen niet ineens andere controls hoeven te leren (aangezien je in de andere controllermodus ook de X gebruikt voor schieten ipv de B.
Maar is er al iemand achter wat de namen van het nederlands elftal moeten worden ( Wie is wie?)
Verwijderd
Nee, en dat is echt vervelend soms. Als jij dan scoort skippen ze jouw herhalingen, maar scoren zij, dan moet je de viering van het doelpunt plus alle herhalingen vrolijk blijven kijken.Zephyer schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:15:
[...]
Erm.. kan dit dan niet met een keyboard online ?
Maar ach, gewoon winnen dan, das de beste remedie
Mwoah je kan ze gewoon skippen die goals, maar het is gewoon niet aan te raden om met een keyboard te spelen online. Tegen iemand die een beetje goed is en een joystick wordt je dan gewoon weg gespeeld.
weet iemand ook hoe je die espn radio uitkunt schakelen bij fifa07 voor xb360? Ik vind dat echt rete irritant.
Verwijderd
Maar waarom dan niet? Wat is dan de toegevoegde waarde van die gamepad? Trouwens zin om eens een potje online te spelen?Postius schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:35:
Mwoah je kan ze gewoon skippen die goals, maar het is gewoon niet aan te raden om met een keyboard te spelen online. Tegen iemand die een beetje goed is en een joystick wordt je dan gewoon weg gespeeld.
Onder andere het dribbelen gaat beter, bovendien kun je makkelijker 2 knoppen tegelijk indrukken en is het makkelijker om bij je knoppen te komen (Sprinten (e) en tackelen (d) lukt namelijk niet zo handig)
Maar als jij het makkelijker vind oke
Anyways iemand al iets gevonden:
-Correcte namen van NL in 360 versie
-Radio uitzetten in 360 versie
-Trucjes voor de 360 ?
Maar als jij het makkelijker vind oke
Anyways iemand al iets gevonden:
-Correcte namen van NL in 360 versie
-Radio uitzetten in 360 versie
-Trucjes voor de 360 ?
Weet niet of hij al voorbijgekomen was, maar de patch is uit 
http://www.gamershell.com/news/33843.html
Verwijderd
Staan wel uitgelegd, maar in het spel zelf. Ik weet zo ff niet waar, maar volgens mij kan je ergens tips en hints zien. In het hoofdmenu van Fifa iigAngeloonie schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:33:
Ik vind het echt te stom voor woorden dat bepaalde dingen gewoon nergens worden uitgelegd. Het is dat ik redelijk verstand heb van voetbal, dus wel kan gokken wat wat is, maar die symbolen bij sommige spelers (een shirtje met een 10, een shirt met vier pijltjes er naar toe e.d.) worden _nergens_ beschreven... Daar konden ze toch wel een bladzijde aan wijden in het boekje ofzo?
Daar staat precies uitgelegd wat al die symbooltjes betekenen.
Verwijderd
Net gescoord met KluivertAngeloonie schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:08:
Weet niet of hij al voorbijgekomen was, maar de patch is uit
Overigens zie ik nu op die link dat ik denk dat jij een andere patch bedoelt? De patch die ik bedoel is iig ook goed voor het bijwerken van de spelers van de teams online. Kromkamp zit nu ook bij PSV. Verder dan PSV ben ik nog niet gekomen overigens

Geen idee, ik heb geen andere patch gezien dan degene die ik linkte..Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:13:
[...]
Net gescoord met KluivertOverigens is bij PSV Väyrynen verdwenen
Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
![]()
Overigens zie ik nu op die link dat ik denk dat jij een andere patch bedoelt? De patch die ik bedoel is iig ook goed voor het bijwerken van de spelers van de teams online. Kromkamp zit nu ook bij PSV. Verder dan PSV ben ik nog niet gekomen overigens
Verwijderd
Ik heb gisteren de Xbox 360 versie van Fifa 07 gekocht. Ik koop eigenlijk elk jaar het spel en ook dit jaar weer, maar ditmaal voor de 360.
Ik was alleen niet op de hoogte van het feit dat de 360 versie, om het maar zacht uit te drukken, zo karig bedeeld was...
Ik zat al te twijfelen tussen PES en FIFA, maar helaas toch gekozen voor fifa.
Baal er enorm van en ben van plan hem te ruilen. Aangezien ik toch fifa wil halen, denk ik erover om de fifa 07 van de 'oude' xbox te halen...
Kan iemand mij toevallig met zekerheid zeggen of de normale xbox versie ook op de 360 werkt???
Alvast bedankt
Ik was alleen niet op de hoogte van het feit dat de 360 versie, om het maar zacht uit te drukken, zo karig bedeeld was...
Ik zat al te twijfelen tussen PES en FIFA, maar helaas toch gekozen voor fifa.
Baal er enorm van en ben van plan hem te ruilen. Aangezien ik toch fifa wil halen, denk ik erover om de fifa 07 van de 'oude' xbox te halen...
Kan iemand mij toevallig met zekerheid zeggen of de normale xbox versie ook op de 360 werkt???
Alvast bedankt
volgens mij zijn er wel van die backwards compatibility lijstjes te vinden. Waarschijnlijk werkt die vooralsnog nog niet, maar wellicht in de toekomst wel...
2 vraagjes wat betreft de xbox 360 versie:
1. Trucjes, zijn deze mogelijk? Een schaar, overstapje etc?
2. Ik win elke wedstrijd maar haal toch geen winst binnen in de manager mode... Waar kan dat in liggen?
2 vraagjes wat betreft de xbox 360 versie:
1. Trucjes, zijn deze mogelijk? Een schaar, overstapje etc?
2. Ik win elke wedstrijd maar haal toch geen winst binnen in de manager mode... Waar kan dat in liggen?
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Ben vandaag terug gegaan om mijn 360 versie van Fifa 07 te ruilen voor een normale Xbox versie...
Daar aangekomen bleek dat Dynabyte alleen geen Xbox spellen verkocht. Heb toen maar gekozen voor PES 6...
Normaal ben ik meer voor fifa, vanwege de uitgebreidere mogelijkheden en het grafische. Ik vond zelfs dat fifa qua gameplay veel verbeterd was, maar die gameplay van PES 6 is echt wel superieur aan die van fifa...
PES komt vele malen echter over. Het enige nadeel is echter het beperkte aantal competities en sommige teamnamen, met name van de English Premier League zijn velal nep, de spelers daarentegen hebben wel weer de echte namen.
Speelt echt super lekker weg. En ik vernam zelfs van internet dat PES er op de 360 zo slecht uit zou zien, maar ik vind het zelfs vergelijkbaar met fifa 2007.
(en ja ik speel gewoon op HD
)
Daar aangekomen bleek dat Dynabyte alleen geen Xbox spellen verkocht. Heb toen maar gekozen voor PES 6...
Normaal ben ik meer voor fifa, vanwege de uitgebreidere mogelijkheden en het grafische. Ik vond zelfs dat fifa qua gameplay veel verbeterd was, maar die gameplay van PES 6 is echt wel superieur aan die van fifa...
PES komt vele malen echter over. Het enige nadeel is echter het beperkte aantal competities en sommige teamnamen, met name van de English Premier League zijn velal nep, de spelers daarentegen hebben wel weer de echte namen.
Speelt echt super lekker weg. En ik vernam zelfs van internet dat PES er op de 360 zo slecht uit zou zien, maar ik vind het zelfs vergelijkbaar met fifa 2007.
(en ja ik speel gewoon op HD
Verwijderd
IS iemand er al achter hoe het 'profielen'-pad aan te passen is?
Default staat deze op \My Documents\Fifa07, dit wil ik graag veranderen omdat \My Documents\ op een netwerkmapping staat en dit vertraagt het spel enorm
Default staat deze op \My Documents\Fifa07, dit wil ik graag veranderen omdat \My Documents\ op een netwerkmapping staat en dit vertraagt het spel enorm
Hmm ik heb ook een vraagje, ik heb op de pc versie die update toegepast, en dat ging allemaal prima. Alleen ik kan helemaal geen andere spelers vinden of aangepaste 11 tallen ofzo.
Bijvoorbeeld, Andy Cole speelt nog steeds bij Arsenal ipv bij Chelsea. En Rayes speelt er ook nog, ipv bij Real. Dit hebben ze toch wel aangepast neem ik aan?
Bijvoorbeeld, Andy Cole speelt nog steeds bij Arsenal ipv bij Chelsea. En Rayes speelt er ook nog, ipv bij Real. Dit hebben ze toch wel aangepast neem ik aan?
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
zoek ff in het register naar "fifa07"Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:11:
IS iemand er al achter hoe het 'profielen'-pad aan te passen is?
Ik krijg de graphics maar niet goed in samenwerking met de snelheid. Bij de demo werkte alles vlot op hoogste resolutie + alles high. Maar als ik bij het volledige spel alles op high zet, happert het al snel en krijg ik korrelige spelers.
Iemand tips om dit beter te krijgen?
Verder heb ik een Intel PIV 2,4Ghz; 2GB geheugen; NVIDIA GeForce 6200 (256 MB)
Iemand tips om dit beter te krijgen?
Verder heb ik een Intel PIV 2,4Ghz; 2GB geheugen; NVIDIA GeForce 6200 (256 MB)
[ Voor 12% gewijzigd door -FoX- op 28-10-2006 18:27 ]
Verwijderd
Volgens mij heb ik hetzelfde probleem... Ik speel FIFA dus ook op mijn laptop en wanneer deze in het stopcontact zit draait FIFA dubbel zo snel, onspeelbaar gewoon. Wanneer ik echter de stekker eruit trek en op batterij speel, werkt het prima, totdat de batterij leeg is natuurlijk...Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:06:

Ik heb eens geprobeerd om online te gamen, maar de online-zone komt me dan vertellen dat ik eerst een update moet doen. Echter gebeurd er niks nadat ik op "start" geklikt heb.
Ben ik de enige met dit probleem?
Ben ik de enige met dit probleem?
Nee, heel mensen hebben het. Je moet dan Start->Progam Files->EA sports en dan staat er ergens fifa update ofzo. Vroeger was daar niks maar tegenwoordig staan daar de patches. 1tje voor fifa en 1tje voor EASO (ea sports online ^^ is al 6 keer upgedate ofzo te irritant).
xbox360 vraagje
ik heb de fifa2007, online gespeeld, en gaat top! erg leuk spel en stuk realistischer!
alleen ik zie dat ik level 5 ben. waar wordt dit op gebasseerd? en tevens ben ik rank 830 ofzo. Maar je kan nergens echt een ranglijst opvragen?! of zie ik dit over het hoofd
tevens heb ik ooit in een preview gelezen, dat je een club kan kiezen, en dan ieder weekend de echte wedstrijd van die club moet spelen, online tegen anderen, die de tegenstander hebben gekozen als club waar ze ieder weekend mee willen spelen. Dus een soort echte competitie. Maar waar is dit te vinden?
en kun je in fifa geen competitie voetballen zonder de manager mode?
ik heb de fifa2007, online gespeeld, en gaat top! erg leuk spel en stuk realistischer!
alleen ik zie dat ik level 5 ben. waar wordt dit op gebasseerd? en tevens ben ik rank 830 ofzo. Maar je kan nergens echt een ranglijst opvragen?! of zie ik dit over het hoofd
tevens heb ik ooit in een preview gelezen, dat je een club kan kiezen, en dan ieder weekend de echte wedstrijd van die club moet spelen, online tegen anderen, die de tegenstander hebben gekozen als club waar ze ieder weekend mee willen spelen. Dus een soort echte competitie. Maar waar is dit te vinden?
en kun je in fifa geen competitie voetballen zonder de manager mode?
ik probeer Fifa 07 te spelen op Vista RC2.
installeren gaat goed als ik de autorun draai in W2000 compat mode.
Na installatie wil ik de game starten en dan krijg ik de melding "Plaats de juiste DVD, klik op ok en probeer het opnieuw"
Het is m'n D: drive. Ik heb de game net gekocht in de winkel.
Ik heb de game al geprobeerd te starten in W2000 compat mode, maar zelfde probleem. Iemand dit ook gehad ?
Alvast bedankt.
installeren gaat goed als ik de autorun draai in W2000 compat mode.
Na installatie wil ik de game starten en dan krijg ik de melding "Plaats de juiste DVD, klik op ok en probeer het opnieuw"
Het is m'n D: drive. Ik heb de game net gekocht in de winkel.
Ik heb de game al geprobeerd te starten in W2000 compat mode, maar zelfde probleem. Iemand dit ook gehad ?
Alvast bedankt.
Ik heb deze geprobeerd, je bedoelt toch volgende site he?Postius schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 01:29:
Nee, heel mensen hebben het. Je moet dan Start->Progam Files->EA sports en dan staat er ergens fifa update ofzo. Vroeger was daar niks maar tegenwoordig staan daar de patches. 1tje voor fifa en 1tje voor EASO (ea sports online ^^ is al 6 keer upgedate ofzo te irritant).
Maar ik krijg telkens volgende melding:
"Old file does not exist."
of
"Old File not found. However, a file with the same name was found. No update done since the file contents do not match."
Heb je cracks of ooit iets veranderd? Zoja dan moet je gewoon even een complete clean install doen, en wel zorgen dat je de juiste file hebt. Als nederlander heb je automatisch de nederlandse versie ^^.
@MCetweaker: reboot ftw.
Geen cracks, alles origineel. Ik heb wel de belgische versie, maar denk niet dat dat enig verschil uitmaakt?Postius schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:09:
Heb je cracks of ooit iets veranderd? Zoja dan moet je gewoon even een complete clean install doen, en wel zorgen dat je de juiste file hebt. Als nederlander heb je automatisch de nederlandse versie ^^.
Weet iemand waar je kan vinden, welke spelers en teams er allemaal zijn bijgewerkt in de nieuwe patch??
Bij mij blijft er namelijk staan dat de spelers zijn bijgewerkt tot 27 augustus....
Bij mij blijft er namelijk staan dat de spelers zijn bijgewerkt tot 27 augustus....
[ Voor 29% gewijzigd door Mighty Giesso op 31-10-2006 08:48 ]
Intel Core2 QUAD 6600, Asus P5K Deluxe, Scythe Infinity, OCZ Reaper HPC Edition 6144MB PC8500, 4x 500GB Samsung HD502IJ (stripe) SATA2, MSI N460GTX Hawk 1gb, Creative X-FI Xtreme Gamer Fatal1ty, Dell Ultrasharp 2209WA, Antec P182, Logitech Z-5500
Verwijderd
Heeft de Xbox 360 versie alle nederlandse clubs erin zitten? Dus kan ik met bv: sc Heerenveen spelen?