Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Multi] FIFA 07

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 20.955 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• Pubbert
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16-05 15:26

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
http://www.thunder.meldersnet.nl/fifa/header.jpg

Nu de 2006 FIFA World Cup voorbij is en het internationale voetbal geen voorpaginanieuws meer is, is het tijd voor Ronaldinho, Rooney, Toni en alle andere spelers om zich op hun dagelijkse werk te concentreren: het behalen van overwinningen in de EA SPORTS FIFA 07.

Ervaar vanaf het eerste fluitsignaal een overweldigend FIFA 07-voetbalseizoen. Geniet van de intense sfeer in het stadion bij elke uit- en thuiswedstrijd.

Vier elke overwinning op een rivaliserende club en sla je door de moeizaamste thuiswedstrijden heen. Laat je opzwepen door het inspirerende gejuich van de supporters bij thuis- en uitwedstrijden en leid je team, wedstrijd voor wedstrijd, naar een hogere positie in het klassement. Schreeuw de clubliederen mee en luister hoe de fans de verschillende spelers aansporen.

Het lot van jouw team ligt in jouw handen in de EA SPORTS Interactieve competities (F.A. Premier League, Bundesliga, Franse competitie, Mexicaanse 1ste divisie), een nieuw online speltype waarin je speelt tegen supporters van de echte tegenstanders van je club. Speel het echte speelschema van je club na en speel elke wedstrijd die zij ook spelen. Volg de voortgang van je team, want alle scores bij elkaar opgeteld bepalen de positie van je team in het klassement. Je bent meer dan een supporter: nu speel je echt voor je team.

Dankzij de nieuwe geavanceerde kunstmatige intelligentie neem je spelers realistische beslissingen, zoeken ze de ruimte op en passen ze levensecht. De gameplay-engine is ingrijpend vernieuwd. Je moet nu een realistische tactiek toepassen, realistische beslissingen nemen en als een echte speler denken om wedstrijden te winnen.

Ook het speltype Coach is drastisch bijgewerkt en verbeterd. Durf jij de uitdaging aan? De transfersommen voor spelers en hun salarissen zijn nu realistischer dan ooit Elke beslissing van het bestuur heeft nu nog meer effect op de spelers en hun spel. De CPU neemt nu nog slimmere beslissingen voor de coach van de tegenstanders, want iedereen wil die beker graag veroveren.

Dit wordt het seizoen waarin jij het verschil maakt! FIFA 07, classificatie "E" (Everyone - iedereen) komt uit in oktober 2006.
Belangrijkste spelkenmerken

* ECHTE VOETBALEMOTIES: Het publiek reageert levensecht op je prestaties. Goals en balbezit worden met enthousiaste clubliederen beloond. Als het niet zo lekker gaat, zul je dit merken aan het gefrustreerde geroezemoes op de tribune. Spelers die duidelijk geëmotioneerd zijn, kunne de camera's niet ontlopen.

* EA SPORTS; Interactieve competities: Vecht het hele seizoen voor je club tegen rivaliserende clubs in de F.A. Premier League, Bundesliga, Franse competitie of Mexicaanse 1ste divisie. Speel elke wedstrijd die zij ook spelen. Win en leid je team naar de overwinning! Verlies je zie hoe je club onder aan de ranglijst eindigt. Je overwinningen worden wekelijks via podcasts met gebruikersinterviews uitgezonden.

* VERBETERDE GAMEPLAY: Passen en positiespel zijn nu nog meer verbeterd. Spelers bewegen en botsen op een realistische manier. Ook de bal beweegt nu veel realistischer, en stuitert, glijdt en draait net als in het echt. De typische bewegingen en speelstijlen van de sterspelers zie je levensecht terug in het spel.

* SPELSITUATIES: Met de linker analoge joystick kun je de bal topspin of backspin geven en je vrije trappen en corners zo creatiever en met meer finesse nemen.

* NIEUWE SCHIETTECHNOLOGIE: Ervaar een geavanceerde schiettechnologie met een betere balbeheersing en nauwkeurigheid dan ooit.

* GEAVANCEERDE KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE VOOR DE KEEPER: De intelligentie van de keeper is authentiek, waardoor hij levensechte acties maakt en meer varieert bij van richting veranderde ballen en reddingen.

* UITGEBREID SPELTYPE COACH: Alles is levensecht. Echt geld, een echte jeugdafdeling, echte pers en echte reacties van de fans. Ga volledig op in de wereld van voetbalcoach. Nieuw dit jaar - maak je eigen club.

* GAME MET ANDEREN: Speel tegen maximaal acht vrienden in FIFA 07 Football Party en bepaal wie de echte kampioen is. Dankzij een nieuw handicapsysteem wordt het nog interessanter om te zien wie er aan het einde van de wedstrijd met de eer mag strijken.

* VOLLEDIG AUTHENTIEK: FIFA FIFA 07 bevat 27 competities uit 20 landen. Ruim 510 teams worden nauwkeurig weergegeven met de juiste tenues en wapens.

* OVERAL ONLINE: Blijf op de hoogte van het laatste sportnieuws dankzij de inforegel. Online wordt 24 uur per dag het laatste nieuws en de laatste wedstrijdscores en resultaten regelrecht op het scherm weergegeven.

* INTERNETVERBINDING vereist voor online spelen. Niet alle functies zijn op alle platforms beschikbaar.

Demo
• Operating Systems: Windows XP
• Download: http://www.gamershell.com/download_15478.shtml
• Bestandsgrootte: 562,44MB
• Licentietype: Freeware

Platforms
Xbox360, PSP, Playstation2, Nintendo GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, Xbox (Live), PC

Officiele website:
http://www.fifa07.ea.com

Screenshots

http://www.thunder.meldersnet.nl/fifa/fifashot01.jpg

http://www.thunder.meldersnet.nl/fifa/fifashot02.jpg

http://www.thunder.meldersnet.nl/fifa/fifashot03.jpg

http://www.thunder.meldersnet.nl/fifa/fifashot04.jpg

http://www.thunder.meldersnet.nl/fifa/fifashot05.jpg

http://www.thunder.meldersnet.nl/fifa/fifashot06.jpg

http://www.thunder.meldersnet.nl/fifa/fifashot07.jpg

http://www.thunder.meldersnet.nl/fifa/fifashot08.jpg

Info en screenshots van Fifa.ea.com

Mocht er nog info missen, dan laat even weten.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13:15
Mischien interesant om in de OP even duidelijk de verschillen tussen de Xbox 360 versie en de overigen aan te duiden.

Zo heeft de 360 versie maar 6 leagues, en dus ook geen champions league en UEFA cup. Je kunt dus ook bepaalde spelers uit andere leagues niet transferren enzo. Maaaaaar daar krijg je in return fantastische gameplay, AI en graphics voor terug.

Jammer, heb zelf een 360 en had graag eredivisie gespeeld op mijn 360, maar helaas, die zit er niet in. Zowiezo ga ik de 360 versie dus niet kopen.

Och, en PC versies koop ik al jaren niet meer :+

"Political correctness will be the downfall of western society"

• Dracul
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 26-03 17:33

Dracul

Ooh yeah!

Welke competities in FIFA 07 zitten is me wel duidelijk maar heeft iemand misschien ook een lijst met alle nationale teams die in FIFA 07 zitten?

Ben zelf een PES liefhebber maar test keurig ieder jaar de FIFA demo en moet zeggen dat ik dit jaar aangenaam verrast ben. Nog nooit leek FIFA zoveel op PES. Ik speel normaal altijd PES met een
door Sepakbola getweakte optionfile voor een wat langzamere gameplay en ik moet zeggen
als ik de demo van FIFA dmv de expander op slowest speed speel dat het redelijk in de buurt komt.

Wacht overigens wel de demo van PES6 af voor ik een van beide aanschaf. Zal uiteindelijk
wel PES6 worden maar FIFA moet doorgaan met wat ze dit jaar hebben ingezet.

• eChOeS_2003
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 01-10-2007

eChOeS_2003

Sobrii estote et vigilate

Weet iemand al of er dit keer wel juiste kleuren rugnummers zijn gebruikt? Zo had Ajax afgelopen jaar zwarte nummers, terwijl ze dit volgens mij nog nooit in de geschiedenis hebben gehad..

Specs: HP 510 laptop | Intel Celeron M 370 | Intel 915GM chipset | Intel 910GML 128MB video | Kingston 1GB DDR2 RAM | Samsung 160GB 5400rpm ATA100 | Toshiba 8x DVD±RW | Intel Pro/Wireless 2200BG | 15.4" Widescreen

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Het speelt iig weer beter als 06 maargoed toch wat dingen:

Wisselen is erg moeielijk (in Team Managment komen) hij zegt steeds dat ik een Team moet besturen met de active controller (heb alleen een tobo) en kan alleen op ok klikken en dan weer verder spelen.

Het is met nu zo'n 3x gelukt in 10 wedstrijden om ff te kunnen wisselen.

Ik heb het geprobeerd in balbezit, bij een uittrap, in balbezit van de tegenstanders, tijdens een dood moment, het wil niet fatsoenlijk lukken.

De wedstrijd begint niet als ik FSAA aan heb staan (geforceerd via CCC of ATT) maakt niet uit of dit 2, 4 of 6x is.

Is het mogelijk de resolutie te veranderen ergens? 1280x720 staat er wel bij (dus widescreen support) maar mijn reso, 1440x900 (19" WideTFT) staat er niet bij.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Kaap
quote:
Thund3r schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:47:
Het speelt iig weer beter als 06 maargoed toch wat dingen:

Wisselen is erg moeielijk (in Team Managment komen) hij zegt steeds dat ik een Team moet besturen met de active controller (heb alleen een tobo) en kan alleen op ok klikken en dan weer verder spelen.
Zorg dat de optie Team Management is geselecteerd en dan ipv te klikken, waarna je die melding zou krijgen, op ENTER drukken. Dan kom je er wel in.

• animal22
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23-06-2008
De fps gedurende replays, intro's en penalties is bij mij erg laag.

animal22 wijzigde deze reactie 27-09-2006 12:14 (17%)

http://bf2stats.ausgamers.com/sig/43405251/sig.png

• Infinchible
  • Laatst online: 13:14
quote:
animal22 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:03:
De fps gedurende replays, intro's en penalties is bij mij erg laag.
Ja dat is een bug. Was in de eerste demo ook al het geval was toen verholpen in de tweede demo. In het hele spel zit het nu weer :? .
Mja, ik heb er ook al last van ja, dat is wel jammer. Maar de fix zal wel snel komen.(hoop ik)

Rig | Diablo3 | Hardloopblogje

• eChOeS_2003
  • Laatst online: 01-10-2007

eChOeS_2003

Sobrii estote et vigilate

quote:
Finch85 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:50:
[...]
Ja dat is een bug. Was in de eerste demo ook al het geval was toen verholpen in de tweede demo. In het hele spel zit het nu weer :? .
Mja, ik heb er ook al last van ja, dat is wel jammer. Maar de fix zal wel snel komen.(hoop ik)
Zit deze bug ook in de PlayStation 2 versie?

Specs: HP 510 laptop | Intel Celeron M 370 | Intel 915GM chipset | Intel 910GML 128MB video | Kingston 1GB DDR2 RAM | Samsung 160GB 5400rpm ATA100 | Toshiba 8x DVD±RW | Intel Pro/Wireless 2200BG | 15.4" Widescreen

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 11:01

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

durf ik niet te zetten, maar blijkbaar heeft t toch met grafische instellingen te maken, persoonlijk merk ik ( en las t ook op een ander forum) dat in je control panel van je vga driver je anistropic filtering uit moet zetten, of stukken lager.. (8x of 16x geforceerd in driver ingesteld eventueel)

Aangezien er amper gefiltererd word op een ps2 lijkt me dat niet... anders gewoon in de winkel een demonstratie vragen, en tijdens het opstarten krijg je het stadion te zien nog voordat je de players in de spelerstunnel het veld op ziet gaan (met die flashbacks) daar zou je t al direct moeten ervaren...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | i7 5820K Corsair H110i GTX MSI X99a Gaming7 AMD Fury X 16Gb GSkill Trident 3600mhz DDR4 1Tb SSD

• Mobie
  • Laatst online: 29-07-2018

Mobie

Little Idiot

Net de full version even gespeeld. Helaas wat probleempjes, het spel lijkt wel aan de speed op mijn laptop. Iedereen klaagt hier over lage fps in de filmpjes/tijdens het spel, maar op mijn laptop is dat precies het omgekeerde. De filmpjes worden minstens 5x zo snel afgespeeld en tijdens de wedstrijd zijn je spelers haast niet bij te houden :p

Zit er nou trouwens wel of niet breedbeeld support in fifa 2007? Ik zie nergens mijn reso van 1280x1024 staan ;(

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

• sjaakaq
  • Laatst online: 15-08-2018

sjaakaq

It might get loud

Even crossposten:

Mijn eerste en enige wedstrijd tot nu toe is een enigszins teleurstellende 1-3 nederlaag tegen Reading met Liverpool op semi-pro. Puntjes:
-In tussenfilmpjes mooi gebruik van DOF, voegt sfeer toe.
-Algehele sfeer is sowieso wat meer "grijs", dus niet van dat happy-peppy-panna-knockout idee dat je eerder wel eens had, maar gewoon Liverpool-Reading op een grijze zondagmiddag in september. Werkt erg goed.
-Menu's zwaar verbeterd, je kan er sneller en makkelijker doorheen.
-Wedstrijd voelt meer als een wedstrijd, dus geen kick en rush maar rustig je kansen afwachten en af en toe een counter. Ook heb je meer het idee van een wedstrijd doordat de tegenstander in het begin afwachtend speelt, na een goal aanvallender etc.
-Schieten is nog steeds erg tricky. Je hebt sowieso veel ruimte nodig. Als je gedekt wordt kun je niet ff omdraaien en schieten.
-Keepers zien er qua acties realistischer uit (betere animaties), maar maken soms nog steeds knullige fouten (kopballen van 20 meter en ze staan helemaal in 1 hoek ofzo).
-Nog "diversere" gameplay, dus niet 1 standaardgoal, ze kunnen er echt van alle kanten invliegen. Je moet nu ook veel meer echt het dual aangaan; goed opstellen, afwachten, dan opeens toeslaan etc.
-Vrije trappen en corners snap ik nu nog minder van...
-Weerom niet optimaal te spelen met een toetsenbord, alleen al vanwege het feit dat je daarmee niet analoog kan richten. Ook trucjes zijn haast niet mogelijk met keyboard.
-Er is nu een nieuwe controls-model, dus normaal is een knop passen/speler wisselen, de andere croosbal/sliding etc. maar dat hebben ze dus omgegooid. Zal wel beter werken ofzo, maar ik heb voor de classic mode gekozen, want dat zit er al 10 jaar ingeramd Wie durft de revolutie aan :P ?

Het DOF effect:
http://img152.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-16560/loc365/10745_FIFA07_122_365lo.jpg

leoaq.fm // Jeune Loop

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

men neigt bij EA toch steeds meer naar PES toe (zouden ze Konami willen opkopen ;) ) en de nieuwe controls zijn de default joypad settings van de PES serie, zodat iedereen direct kan instappen/overstappen in t fifabootje.. niets revolutioniar, meer een marketingstrategie.. :O

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | i7 5820K Corsair H110i GTX MSI X99a Gaming7 AMD Fury X 16Gb GSkill Trident 3600mhz DDR4 1Tb SSD

• gene_e_yuss
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22-10-2007
Ik ben ook aardig te spreken over fifa07 na 3 uurtjes spelen.

Pluspunten

- Het speelt vlot weg, 1 keer de bal raken per speler vanaf verdediging is nu wel mogelijk

- Spelers hebben een goede AI, bijv spelers weten wanneer ze de bal niet mogen aanraken ivm buitenspel.

- kopduels zijn verbeterd,

Minpunten

- ik heb nu al 5 keer gehad dat een tegenstander tegen de paal schoot of tegen de keeper en hierna gelijk een goals maakte ( verdediging bevriest op dat moment )

• Sunri5e
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 07:40
Moet je net zoals bij Fifa 2006 weer alle poorten los gooien om via Direct IP te kunnen spelen?

• no11
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 11-04 11:25
Ik hem ook.
Ziet er allemaal goed uit.
Maar het is dus een bug, bijv. als er een ingooi is, de speler de bal pakt. Dit schokt bij nl. heel erg. Ook staat er rechtsonder een 4?

Verder loopt het spel soepel!

• Aladeen
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 26-12-2014
ben nu de demo aan het downen.

ik hoop dat dit spel wel soepel speelt, want WC06 was niet te spelen op mijn systeem:
-AMD XP2600
-6600GT AGP
-1024MB Ram

we zullen het zo zien. als het lekker draait ga ik wel weer spelen. en dan lijkt me een GoT fifa tournament wel leuk.

i5 3570K @ 4,6Ghz cooled by Scythe Mugen 3 | MSI Z77-G45 | XFX Radeon HD7950 Black DD @1100Mhz | Crucial M4 128GB + 2TB | 8GB Corsair Vengeance LP | Logitech G510 | MadCatz RAT 7 | LG IPS277L-BN

• vinpower
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 09:44
De demo is dus 3 keer niks. Alles wat world cup 2006 goedmaakte (voor mij dan he:P is persoonlijk) is weg. iig in de demo, ik hoop dat het in de full version stuk verbeterd is en de animatie ook. Het lopen van de mannetjes ziet er gewoon debiel uit.

ps. Ja ik heb de raptor versie en de update versie gespeeld maar daar lopen ze nog steeds debiel^^

• Odessa
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Eej,dit meen je toch niet! :'(
Ik had me zo verheugt op dit spel,maar zonder al die dingen,hoef ik hem niet. :X
quote:
Kaap schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:26:
Zo heeft de 360 versie maar 6 leagues, en dus ook geen champions league en UEFA cup. Je kunt dus ook bepaalde spelers uit andere leagues niet transferren enzo. Maaaaaar daar krijg je in return fantastische gameplay, AI en graphics voor terug.

Jammer, heb zelf een 360 en had graag eredivisie gespeeld op mijn 360, maar helaas, die zit er niet in. Zowiezo ga ik de 360 versie dus niet kopen.

"The best crowd ever"

• jaaoie17
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 10:35
Ik heb een probleem met mn Wingman cordless rumblepad. Ik kan de knop C niet gerbuiken. Is dit te fixen?

• Aladeen
ik heb hem gespeeld. en na mijn laatste fifa ervaring (2005 PC), is dit een aangename verbetering.

- het speelt lekker soepel, veel bewegingsvrijheid, en meer schietmogelijkheden rond de 16 en vanaf de zijkanten.
- grafisch ziet het er goed uit (uiteraard blijven er mensen die vinden dat het beter kan, maar ik vind het mooi)
- het gras zag er in demo realistischer uit, met slijtplekken
- het publiek heb ik niet op gelet.

conclusie:
deze komt deze week nog op mijn pc als full versie.

i5 3570K @ 4,6Ghz cooled by Scythe Mugen 3 | MSI Z77-G45 | XFX Radeon HD7950 Black DD @1100Mhz | Crucial M4 128GB + 2TB | 8GB Corsair Vengeance LP | Logitech G510 | MadCatz RAT 7 | LG IPS277L-BN

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 16-05 11:05
Ik ben blij dat ik hem op minder legale wijze heb verkregen want het is nog steeds niet wat je er elke keer van hoopt dat het is. Heb nu 1 jaar met PSV gespeeld
Enkele minpunten
- Mist 2 dagen van de transferperiode dus bv. Kluivert is op heel het spel niet te vinden en kun je dus niet eens in je selectie plaatsen.
- Barcelona shirtjes zonder sponsor terwijl er nu toch echt unicef opstaat
- Nederlandse stadions nog steeds niet kloppend (Philips Stadion lijkt al wel beter maar nog steeds niet wat het wezen moet)
- De tussenfilmpjes haperen heel erg hier
- Selecties zijn incompleet (zoals bijvoorbeeld Beerens bij PSV word niet eens voorgedragen als jeugdspeler terwijl hij al minstens 1,5 jaar echt bij de A-selectie zit)
- Voorzetten zijn nog steeds onvoorspelbaar
- Trucjes zijn amper aanwezig en voorzover aanwezig amper uit te voeren op pc
- Spelers worden ook weer totaal verkeerd beoordeeld zo is Huntelaar 3x zoveel waard als Van Nistelrooij en krijgen de Ajaxtalentjes weer veel te hoge cijfers. Mijn doelstelling bij PSV was kwalificeren voor een europees toernooi wat dus eenzelfde doelstelling zou zijn als dat ik bij Roda JC cq. Heereveen zou zijn en dus erg aan de lage kant is.
- Nog steeds draai je bij uitwedstrijden bijna altijd verlies en heeft de ticketprice op hoog zetten weinig invloed dus waarom iemand de ticketprice op low zou zetten is me onduidelijk.
- Alleen manager mode is ook erg saai, waarmee je meteen grote clubs kan trainen dus na 1 of 2 seizoenen je jezelf er niet meer in verdiept.
- Vanuit de raarste hoeken kun je scoren en vanuit de makkelijkste posities schiet je over of naast.
- Vrije trappen zijn nog waziger geworden aangezien je langs de goal moet mikken en dan tegendraads moet duwen om hem enigzins met een boogje in de juiste hoek te krijgen. Met een boogje heeft de keeper hem makkelijk en hard gaat ie veelal langs.

Ik zal later wel wat meer punten op papier zetten nu begint het echte voetbal :p

Xbox Live: Spuit11

• Aladeen
tja de punten die jij noemt zijn details over het managen en compleetheid van selecties. Het is al heel wat dat zoiets er eindelijk in zit. uiteraard verwacht je gezien het groot aantal manager spellen meer, maar het blijft wel fifa, en geen manager. ;)

• Ulti23
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-05 22:28

Ulti23

Quality Time

Het voetbalt allemaal best lekker weg, maar de tussenfilmpjes en replays schokken enorm! Ga is effe wat andere stuurprogrammas proberen en andere settings. Zonet een penalty gekregen en dat schokt als een gek, dus lekker kun je hem gewoon niet nemen. Erg slordig dat dit gebeurt, als het een bug is vind ik het eigenlijk diep triest dat deze erin zit. Ik scoorde de pingel wel overigens :)

Hmm, AF nu op toepassing gestuurd staan en het is wel wat beter geworden, niet optimaal, maar stukken beter dan bijvoorbeeld 8x AF.

Ulti23 wijzigde deze reactie 27-09-2006 22:59 (14%)

I pitty the fools who took my game-station.....

• SH4D3H
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 20-12-2018
quote:
Thund3r schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:47:
Is het mogelijk de resolutie te veranderen ergens? 1280x720 staat er wel bij (dus widescreen support) maar mijn reso, 1440x900 (19" WideTFT) staat er niet bij.
Dat heb ik dus ook :(
Erg vervelend, 1024x768 is niet mooi :+
quote:
Mobie schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:54:
Zit er nou trouwens wel of niet breedbeeld support in fifa 2007? Ik zie nergens mijn reso van 1280x1024 staan ;(
Widescreen is 16:9 of 16:10 dacht ik?
Niet 5:4 zoals bij jou?

• gene_e_yuss
  • Laatst online: 22-10-2007
De updates van de officiële tranfers enz kan je binnenhalen wanneer je online gaat spelen.

Moet je natuurlijk wel de legale versie hebben :)

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Overiegsn over PES vs. FIFA: ik heb PES een tijdje geprobeerd, maar ik kom toch echt niet over de gigantische poorterigheid en de knullige animaties van PES heen...kijk, de controls is ff wennen en de overdaad aam opties ook, en neppe spelers vind ik ook geen groot probleem, maar het ene moment lijkt het qua slomo wel de matrix, en het andere moment wel Pacman op een Pentium IV zo opgevoerd...

leoaq.fm // Jeune Loop

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 07:22

Angeloonie

The Division 2 Addict

Great..

Speel met ADO, en heb via Club Transfers Bosschaart goed gezet :+ Wil ik knopper er bij doen, bestaat hij niet 8)7

Ook lollig: PSV heeft Ruud v. Nistelrooy gehaald van Real 8)7 Yeah right, in hetzelfde seizoen :+

Verder speelt het lekker, alleen is het flink lastig te scoren. Nu 3 wedstrijden van 16 min gespeeld, eerst tegen Roda JC 1-3 verloren, kwam snel voor uit een corner, maar daarna moest ik echt wennen aan alle controls e.d. Dus ben opnieuw begonnen, 2-1 gewonnen van Roda JC, en daarna tegen Breda (waarom maken ze daar geen NAC van bij EA? 8)7) 3-2 gewonnen, met geluk in de laatste paar minuten met een briljant schot van Mols :+

Alleen lullig dat ik de 2-2 weggegeven had door met m'n keeper de bal neer te leggen op de grond :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Haha ja viel mij ook op dat als je uitschiet terwijl een tegenstander vlakbij staat, dat deze dan probeert de bal van je voeten af te tikken (waar die Tunesische speler en ik meen later ook Henry voor werden afgefloten).

leoaq.fm // Jeune Loop

• M van Esch
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22-05-2014
hij speelt zelfs op mijn 9250radeon op 1280x1024 lekker weg.. moet niet gekker worden

• Benotti
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 23-04 21:44
Het zal wel typisch EA zijn, maar draai het spel in windowed mode (-small_screen -windowed) en het werkt opeens perfect.. (dwz, geen lage fps bij cutscenes ed)

En hoe presteren ze het om jaar na jaar de data af te kappen op een paar dagen voor het sluiten van de transfermarkt? Hoe knullig is dat? :X

Valt die data update alleen ingame te downloaden, of ook nog ergens anders?

Benotti wijzigde deze reactie 28-09-2006 08:52 (5%)

• Hann1BaL
  • Laatst online: 17-05 22:27

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Als ik de screenshots zie, raak ik niet echt onder de indruk. Al dat blurrie gedoe. Moet wast wel wat mooier kunnen, maar misschien ervaar je dat ingame anders.
quote:
SupremeMasterF schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:44:
Ik ben blij dat ik hem op minder legale wijze heb verkregen want het is nog steeds niet wat je er elke keer van hoopt dat het is. Heb nu 1 jaar met PSV gespeeld
Enkele minpunten
... veel minpunten......

Ik zal later wel wat meer punten op papier zetten nu begint het echte voetbal :p
Volgens mij is er hier een PSVer gepikeerd over Huntelaar ;) Huntelaar is toch ook veel meer waard, want hij kan meer laten zien in interlands :) Zonder gekheid: Het is bijna niet te doen om alles superrealistisch te maken en zeker prutscompetities als de Nederlandse niet. Waarschijnlijk gaat er meer prioriteit uit naar de Engelse, Spaanse en Italiaanse competities.

Hann1BaL wijzigde deze reactie 28-09-2006 09:13 (71%)

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• sylvesterrr
  • Laatst online: 12:24
Ik ga maar eens de demo downloaden, en eens controleren of het goed draait op m'n flaptop.

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

quote:
Benotti schreef op donderdag 28 september 2006 @ 08:52:

En hoe presteren ze het om jaar na jaar de data af te kappen op een paar dagen voor het sluiten van de transfermarkt? Hoe knullig is dat? :X
Inderdaad, hoe ver kun je inderdaad van de voetbalwereld afzitten als ontwikkelaar.
Een beetje voetballiefhebber zat die laatste dagen voor het sluiten van de transfermarkt regelmatig op internet en teletekst te kijken wat voor deals er nog gesloten waren.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 09:32

MeNTaL_TO

The future is not set

quote:
sylvesterrr schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:14:
Ik ga maar eens de demo downloaden, en eens controleren of het goed draait op m'n flaptop.
Op mijn laptop met een 9100 IGP (gecastreerde 8500 met 2 pipes) draait bij bij 800x600x32 op low wel redelijk. Heb je dus beter moet ie gewoon goed te spelen zijn (bij mij is het ook prima speelbaar).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

quote:
Hann1BaL schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:00:
Als ik de screenshots zie, raak ik niet echt onder de indruk. Al dat blurrie gedoe. Moet wast wel wat mooier kunnen, maar misschien ervaar je dat ingame anders.

[...]

Volgens mij is er hier een PSVer gepikeerd over Huntelaar ;) Huntelaar is toch ook veel meer waard, want hij kan meer laten zien in interlands :) Zonder gekheid: Het is bijna niet te doen om alles superrealistisch te maken en zeker prutscompetities als de Nederlandse niet. Waarschijnlijk gaat er meer prioriteit uit naar de Engelse, Spaanse en Italiaanse competities.
Dat blurry gedoe is er alleen in tussenfilmpjes, niet ingame :)

leoaq.fm // Jeune Loop

• Hann1BaL
  • Laatst online: 17-05 22:27

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

quote:
leokennis schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:34:
[...]

Dat blurry gedoe is er alleen in tussenfilmpjes, niet ingame :)
Ok, dan lijkt het me interessanter om alle screenshots van de Topicstart te vervangen door ingame shots, want die zijn volgens mij een stuk boeiender dan deze.

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ik zal er wat maken :)

leoaq.fm // Jeune Loop

• sylvesterrr
  • Laatst online: 12:24
quote:
MeNTaL_TO schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:46:
[...]

Op mijn laptop met een 9100 IGP (gecastreerde 8500 met 2 pipes) draait bij bij 800x600x32 op low wel redelijk. Heb je dus beter moet ie gewoon goed te spelen zijn (bij mij is het ook prima speelbaar).
De voorgaande delen van FIFA (FIFA 06; FIFA 06 WC e.d.) draaien goed op m'n laptop, maar wel met die verrekte mobile cpu-bug. Ik moet de kloksnelheid van m'n laptop steeds op full performance zetten als ik FIFA wil spelen.

Ik heb trouwens een laptop met een Intel 1.7GHz (Sonoma), 2x512MB DDR2 en een ATI X700 128MB.

• Kaap
Ik gister gelachen. Ik had in de winterstop Pierre van Hooijdonk verkocht. 2 wedstrijden later krijg ik zon mailtje van het bestuur dat de fans hem de beste speler vinden.

Ik: euhm...keke

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Alle screens en filmpjes weggehaald vw. datalimiet.... Als iemand ze kan/wil hosten: mail me ff :)

sjaakaq wijzigde deze reactie 29-09-2006 14:10 (98%)

leoaq.fm // Jeune Loop

• Ruzz321
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 06-06-2017
Kunnen ze bij EA nog steeds geen voetbalveld maken zonder 100% kaarsrechte verticale lijnen ergens op 1/3e van het veld , en dan de kleurovergang 8)7 Fifa 2007 8)7

http://img222.imageshack.us/img222/7601/fifa09thumbpe5.jpg

Ruzz321 wijzigde deze reactie 28-09-2006 13:16 (18%)

• Timmai
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 17-04-2015

Timmai

WHWWLMXP

quote:
Over die banen gesproken, op de bovenste screen staan die banen anders dan op de onderste screen :D

WHWWLMXP

• Wmm
  • Laatst online: 15:15
Zo, net ook ff een potje gespeeld. Het viel me gelijk weer op dat ze bij EA nog steeds niet geleerd hebben hoe ze een menu moeten maken, vind het altijd een verschrikking bij de Fifa games en nu ook weer. Zo onoverzichtelijk en druk, zo onduidelijk dat ik bij het maken van een profiel eerst een halve minuut heb zitten kijken hoe ik m'n naam in kon voeren waarna bleek dat ik maar gewoon kon gaan typen.

Ze hebben wel sfeer weten te creeëren in de beelden voorafgaan aan de wedstrijd en in de replays. Tijdens de wedstrijd zelf vind ik het gewoon weer dezelfde boel als in de voorgaande delen. Het viel me op dat ik in m'n eerste wedstrijd (amateur niveau) erg makkelijk kon scoren (hoewel dat misschien ook kwam door Barca tegen Tottenham :P).

Welke trucjes kun je deze keer doen trouwens? Ben erachter dat je met dubbel shift een schaar maakt maar verder heb ik niets kunnen vinden.

DHTML Tetris

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
quote:
SupremeMasterF schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:44:

- Nederlandse stadions nog steeds niet kloppend (Philips Stadion lijkt al wel beter maar nog steeds niet wat het wezen moet)
Zit het Philips Stadion erin dan?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Zover ik weet zit het Philips stadion er niet in. En wat betreft het makkelijke scoren wat verwacht je dan op amateur niveau. Zet de moeilijkheidsgraad wat hoger en speel eens met Excelsior tegen Chelsea want zo gaat je kritiek nergens over.

• Bart1983
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 06-05 06:40

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Iemand al een fix gevonden voor de cut scene's die zo traag worden weergegeven? Ik heb het probleem nu ook op het EA Sports forum gepost maar nog geen goede reactie gekregen :'(

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

Weet iemand hoe je de replays uit zet? Ik wordt helemaal gek om elke keer zo'n filmpje van een speler te zien, daarna de replay nog eens.

Tenminste, replays en die momenten dus, als de bal buiten is en je de keeper ziet schelden op z'n verdedigers enzo.. Das altijd mijn "ram-er-op-los-op-m'n-asd-toetsen"-moment :+

• extreme
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22-04 22:43
omdat mijn videokaart om zeep is geholpen zit ik helaas op mijn Geforce 2MX.. omdat dit geweldig spelletje uit is en ik een fan ben van de Fifa reeks heb ik toch maar de poging gedaan om het spel te proberen..

in de readme file staat dat de Geforce 2MX series niet worden ondersteund, echter blijkt het wel te draaien hier, daar ben ik echt blij om.

ik heb de settings default gelaten (640x480x32) medium details, het draait als een trein.. gaat mij vooral om playability en ik ben daarom ook erg blij met Fifa07.

Veel punten waar ik mij aan ergerde in Fifa06 zijn verbeterd, ik heb een erg goede indruk gekregen van mijn eerste paar wedstrijdjes Fifa07. Het speelt erg prettig, en het scoren kan nu tenminste ook via de zijkanten wat makkelijker. Nu kan je eindelijk ook beetje de duels aangaan als de bal in de lucht is, beetje porren in de rug.. :+

Verder vind ik de beweegbaarheid van de bal een erg goede verbetering. De animaties van de spelers bij het passen van de bal zijn erg goed gedaan. De voorzetten zijn wel wat lastiger gedaan nu, eindelijk een beetje uitdaging, nu moet ik nog beter me best doen om net die mooie voorzet te kunnen geven aan de spits.

• Cannotwin
  • Laatst online: 10-05 20:45
quote:
gene_e_yuss schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:57:
De updates van de officiële tranfers enz kan je binnenhalen wanneer je online gaat spelen.

Moet je natuurlijk wel de legale versie hebben :)
Ik heb mijn versie net geregistreerd maar hij komt nu met iets van een abbo en creditcard. Is dit ook mogelijk zonder creditcard? Heb er namelijk geen en de updates zouden natuurlijk dit fraaie spel helemaal perfect maken. :|

Cannotwin wijzigde deze reactie 28-09-2006 15:45 (19%)

• massies
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 26-08-2014
zit de eerste divisie er nu eigenlijk in?

• Aladeen

• Janusch
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 11-04 22:27
Heel mooi die screenshots. Alleen jammer dat het in de werkelijd niet zo mooi uitziet me die gele licht effecten. Heb fifa 07 voledige verzie vanochtend gespeeld alles op high maar zo mooi ziet het er niet uit. Ze beloven weer eens te veel, jammer. :|

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Die screenshots van mij zijn toch echt allemaal in-game...

leoaq.fm // Jeune Loop

• Wmm
  • Laatst online: 15:15
quote:
Dracul schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:57:
Zover ik weet zit het Philips stadion er niet in. En wat betreft het makkelijke scoren wat verwacht je dan op amateur niveau. Zet de moeilijkheidsgraad wat hoger en speel eens met Excelsior tegen Chelsea want zo gaat je kritiek nergens over.
Mja, dat bedoelde ik niet, maar dat kon je idd niet weten. Ik speel Fifa games altijd maar even en ieder jaar, bij een nieuwe, heb ik in het begin de grootste moeite om te scoren. Bij 07 niet echt, ook een niveau hoger niet. Echte uitdaging zit hem natuurlijk idd in Excelsior tegen Chelsea magoed ;).

Vind het trouwens idioot dat het publiek en de mensen rond het veld nog steeds zo plat zijn. Publiek valt niet echt op maar die mensen rond het veld zie je duidelijk zo plat als een dubbeltje zijn zo af en toe.

DHTML Tetris

• Kluutmaran
quote:
Thund3r schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:39:
[...]

Zit het Philips Stadion erin dan?
Neeh daarom misschien niet het beste voorbeeld. Ga eens kijken bij het stadion van Heracles in het echt en in Fifa zie je 'iets' meer verschil...

Nog een punt wat in elke fifa het geval is volgens mij dat de bal niet natuurlijk rolt. bv geef je diepe bal stuit ie 2 x rolt ie 3 meter en blijft dan al liggen.

• barzi
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 10:01
Ik heb een vaag probleem als ik Fifa 07 wil installeren:

Ik krijg de autorun en ik druk op install. Ik voer mijn cd key in en dan begint het:

Als ik de serial heb ingevoerd krijg ik iets om te accepteren, alleen staat er helemaal geen tekst in(niet normaal dus):

http://i9.tinypic.com/2nkv0gp.jpg

Als ik dan op yes druk, staat er dat ik niet de nieuwste versie heb van directx:

http://i10.tinypic.com/2eqf148.jpg

Ik dacht dus even de nieuwste versie downloaden, heb ik dat gedaan, ff een restart, maar doet het nog steeds niet.
Weet iemand de oplossing hierop??

Alvast bedankt _/-\o_

• Messenga
  • Laatst online: 11-01-2010
Welke poorten mag je deze keer forwarden voor Direct IP?

• Bart1983

Bart1983

quote:
matsume schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:02:
Ik heb een vaag probleem als ik Fifa 07 wil installeren:

Ik krijg de autorun en ik druk op install. Ik voer mijn cd key in en dan begint het:

Als ik de serial heb ingevoerd krijg ik iets om te accepteren, alleen staat er helemaal geen tekst in(niet normaal dus):

[afbeelding]

Als ik dan op yes druk, staat er dat ik niet de nieuwste versie heb van directx:

[afbeelding]

Ik dacht dus even de nieuwste versie downloaden, heb ik dat gedaan, ff een restart, maar doet het nog steeds niet.
Weet iemand de oplossing hierop??

Alvast bedankt _/-\o_
Moet je ff de autorun.exe in windows 2000 compatibel mode draaien !!

• barzi
quote:
Bart1983 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:07:
[...]

Moet je ff de autorun.exe in windows 2000 compatibel mode draaien !!
Thnx, de gouden sleutel :o _/-\o_ _/-\o_

• warchaser
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17-05 14:09
iemand die via direct-ip wil spelen ?

voeg me even toe
xfire= warchaser
msn = ashwin_wullems(at)hotmail(dot)com

ik weet niet welke poorten ik open moet gooien dus jij host ;)

• Rorata
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 03-05 11:34
quote:
Kaap schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:26:

Zo erg is PC versie niet met een usb controller. Ik zag in media markt nog een xbox 360 controller voor de pc.

• barzi
Koop je games als je wil multiplayeren

Fuelke wijzigde deze reactie 28-09-2006 21:53 (84%)

• SuX DeLuXe
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 12-04 21:42
ik heb m nou ook...
ik vraag me alleen een aantal zaken af
je kunt niet rennen als je de bal niet hebt??? en de tegenstander wel...
je kunt de uitslagen van andere teams niet zien bij Eredivisie :S
misschien dat het wel kan maar dat ik het gewoon niet zie

• thecompany
  • Laatst online: 13-05 23:40
Hebben nog meer mensen last van die trage menus of ligt het aan vista?? Ik heb vista rc1 5728 geinstalleerd en de menus gaan echt heel traag.. Ik heb winxp niet geinstalleerd dus ik kan hem niet testen..

• SuX DeLuXe
ik heb niet echt last van trage menu's
maarre ik vind dit spel eigelijk grafisch niet waard voor het jaar 2006...laat staan voor het jaar 2007...
kijk dat publiek en die camera mensen enzo, zijnn nog steeds standbeelden net als 5 jaar geleden...
de actie's zijn wel wat leuker geworden....bij het nemen van hoekschoppen/vrije trappen enz heb je geen pijl meer???? hoe wil je dan mikken vraag ik me af
ze hebben sommige dingen gewoon zwaar verneukt
en nou weet ik nog steeds niet hoe je andere uitslagen kunt bekijken als je in een competitie zit...gaat zeker niet ofzo 8)7
ben ik blij dat ik m niet gekocht heb, EA heeft er volgens mij helemaal niet veel aan gedaan

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

quote:
Thrills33ka schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:47:
ik heb niet echt last van trage menu's
maarre ik vind dit spel eigelijk grafisch niet waard voor het jaar 2006...laat staan voor het jaar 2007...
kijk dat publiek en die camera mensen enzo, zijnn nog steeds standbeelden net als 5 jaar geleden...
de actie's zijn wel wat leuker geworden....bij het nemen van hoekschoppen/vrije trappen enz heb je geen pijl meer???? hoe wil je dan mikken vraag ik me af
ze hebben sommige dingen gewoon zwaar verneukt
en nou weet ik nog steeds niet hoe je andere uitslagen kunt bekijken als je in een competitie zit...gaat zeker niet ofzo 8)7
ben ik blij dat ik m niet gekocht heb, EA heeft er volgens mij helemaal niet veel aan gedaan
Ja...dat van die corners enzo daar heb je gelijk in, daar snap ik niks van. Maar goed, dat valt op te lossen met de trainingsmode :)

Overigens nog iets irritants, wat er al jaren inzit: als je de bal naar iemand past zal die gewoon wachten tot de bal aankomt, dus niet alvast naar de bal toerennen ofzo...

leoaq.fm // Jeune Loop

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
leokennis schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:59:
[...]

Overigens nog iets irritants, wat er al jaren inzit: als je de bal naar iemand past zal die gewoon wachten tot de bal aankomt, dus niet alvast naar de bal toerennen ofzo...
Actually, dat hebben ze juist verbeterd. Ik ergerde me hier dood aan in F05 (heb F06 niet gespeeld), maar nu moet je gewoon pijltje in de richting naar de bal duwen en ze gaan lopen :)

• SuX DeLuXe
quote:
leokennis schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:59:
[...]

Ja...dat van die corners enzo daar heb je gelijk in, daar snap ik niks van. Maar goed, dat valt op te lossen met de trainingsmode :)

wel met de "W" toets...maar das alleen naar voren sturen bij een aanval...maar volgens mij kon je vroeger ook met kracht een pass geven, gaat nu niet meer dus staat een speler soms een paar seconden lang te w8en tot die bal aangekomen is...
ook het scoren is een stuk moeilijker nu merk ik, dat is opzich wel een verbetering vroeger maakte je zo 10-0...maar weet iemand nu hoe ik de andere uitslagen kan bekijken in een competitie? of is dat gewoon niet meer mogelijk

• Amansio
  • Laatst online: 25-07-2012
quote:
Thrills33ka schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:27:
[...]

wel met de "W" toets...maar das alleen naar voren sturen bij een aanval...maar volgens mij kon je vroeger ook met kracht een pass geven, gaat nu niet meer dus staat een speler soms een paar seconden lang te w8en tot die bal aangekomen is...
ook het scoren is een stuk moeilijker nu merk ik, dat is opzich wel een verbetering vroeger maakte je zo 10-0...maar weet iemand nu hoe ik de andere uitslagen kan bekijken in een competitie? of is dat gewoon niet meer mogelijk
Ik kan het ook niet vinden dus denk dat het niet meer mogelijk is. :?

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Btw, na een flink aantal wedstrijden kan ik wel zeggen dat de grootste verbetering te vinden is in de AI van je tegenstander: ze lopen niet doelloos rond op eigen helft met de bal, maar spelen over de vleugels. Als ze de bal niet hebben komen ze niet dom op je afstormen, maar dekken ze iedereen waarnaar je mogelijk zou kunnen afspelen zodat je wel alleen moet gaan...en dan grijpen ze in ;) Ook de keepers zijn wat realistischer: als je een hoge voorzet geeft kan die over ze heen stuiteren (vanwege slechte timing keeper) etc. Wat wel weer irri is, is dat als de tegenstander een voorzet geeft, jouw mannetje soms i.p.v. hem weg te koppen/schieten/oid, de bal aanneemt zodat ze hem meteen van je afpakken en scoren...

Wat ik ook echt leuk vind is het wedstrijdverloop. Ik heb nu al een paar keer op een kleine voorsprong gestaan (2-0 ofzo), en als de tegenstander dan scoort is het oppassen geblazen (voor zowel je enkels als voor tegengoals :) ).

leoaq.fm // Jeune Loop

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Werkt FSAA bij jullie?

Als ik het forceer in CCC of ATT (Radeon X1900XT) dan blijft het spel hangen bij het starten van een wedstrijd (geluid gaat wel door)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• t-x-m
  • Laatst online: 17-05 19:49

t-x-m

.NET Nerd

Wat betreft de poorten:
Note that if you have a firewall and want to play online, the following TCP/IP ports
must be open in the outbound direction:
HTTP 80 TCP/IP
HTTPS 443 TCP/IP
MsgConn/IM 13500-13599 TCP/IP
Roomsvr 32300-32399 TCP/IP
The following UDP ports must be opened for game packets, for the outbound and inbound connections
Game Packets 3658 UDP
News Ticker 9570 UDP
Alleen 3658 is volgens mij al voldoende. Maar als het neit werkt controleer de rest.

GC.Collect();

• Wilfred
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18-04 10:50
IK Heb FIFA gekocht via EA Downloader...

Bij het installeren kan ik het knopje Installeren nog indrukken maar dan gebeurt er verder niets....

Helpdesk van EA gebeld en die zeiden dat ik de EA downloader opnieuw moest installeren.. Ik vraag nog is dan niet alle data van het spel weg???
EA: Nee meneer.....
Dus gedeinstalleerd en jawel hoor... ook al mijn data weg.

Dus nu eerst weer een paar uur downloaden voor ik het opnieuw kan proberen...

Sign of my Time

• warchaser
  • Laatst online: 17-05 14:09
quote:
T-X-M schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 08:07:
Wat betreft de poorten:

[...]

Alleen 3658 is volgens mij al voldoende. Maar als het neit werkt controleer de rest.
THNNXX,

iemand die via direct-ip wil spelen?
ashwin_wullems(at)hotmail(dot)com = msn

• er_1k
  • Laatst online: 20-03-2010
Sinds gisterenavond zitten spelen en wat is het blijft een heerlijk spel om te spelen. En dat de graphics niet altijd het je van het zijn, maakt mij vrij weinig uit. Het gaat om de sfeer en de simulatie van dit soort spellen (imho), en die zijn gewoon prachtig. Ik heb verder trouwens geen last van stotterende replays oid en dat terwijl ik met een vrij brakke pc speel (AMD2600+, 1gig RAM, ATi 9600SE).

Ik zelf speel op semi-pro (altijd gedaan), en persoonlijk vind ik het aanvallen iets moeilijker geworden en het klopt ook inderdaad dat de tegenstander anders gaat spelen als je op voorsprong komt (hoe geef je anders een 3-1 voorsprong weg zodat je met 4-3 verliest :P).

Anyway,

EA heeft weer een heerlijk spel geleverd hier en ik zal 'em zeker ook nog een tijdje blijven spelen (op dit moment Manager van Standaard Luik :P).

• Kluutmaran
Uitslagen kun je op een hele vreemde plek zien :S namelijk bij de kalender dan op de wedstrijddag gaan staan en kun je elke wedstrijd appart de uitslag zien... Ook meteen na de wedstrijd in het kleine info balkje onderin...
ook geen pluspunt dus :P

• Iddefridde
  • Laatst online: 19-12-2018
Heeft iemand toevallig al een fix of iets gevonden voor de dramatische lag in de intro-filmpjes en herhalingen, doeltrappen enzovoort....

Is geen spelen zo.....

• Bart1983

Bart1983

quote:
Iddefridde schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:51:
Heeft iemand toevallig al een fix of iets gevonden voor de dramatische lag in de intro-filmpjes en herhalingen, doeltrappen enzovoort....

Is geen spelen zo.....
Er is nog geen fix. Wel wat workarounds

1) Zet detail 1 lager.
2) gebruik de config files van fifa 06
3) gebruik de config files van fifa 07 2e demo

Weet niet of ze werken maar die worden zo her en der genoemd.

• M van Esch
iemand misschien een idee waarom de xbox 360 xontroller niet werkt met fifa 2007? Iig niet bij mij. Met fifa 2006 WC geen enkel probleem. Helaas met 2007 momenteel wel.

• TripNRaVeR
  • Laatst online: 16-06-2012

TripNRaVeR

Voorzitter..

quote:

Is geen spelen zo.....
Raar dat vele hier last van hebben, ik kan het spel prima spelen.

Hoewel prima, het is grafisch niet om aan te zien eigelijk 8)7

TripNDroid Mobile Engineering

• Bart1983

Bart1983

OK ik heb nu echt de beste oplossing gevonden voor het schokken van die cutscene's

Ga naar je fifa 2007 map

data\cmn open het bestand cfg_pc_h.ini (hoge instellinge)

verander helemaal onder aan hetvolgende:

DISABLE_POSTFX = 0 moet 1 worden !!

Je hebt ook nog cfg_pc_l.ini en cfg_pc_m.ini, dit zijn de instellingen voor de grafische opties op laag en middelmatig. In bij de staat disable postfx al op 1 dus daarom hebben de mensen die deze instellingen gebruiken geen last van slowdowns !

• barzi
Weet iemand hier toevallig hoe je fifa 07 op 1680x1050(wide screen) reso kan draaien?? _/-\o_

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

Ik wordt hier echt helemaal scheel van vastlopers :( Elke keer als ik wat anders wil gaan doen (speel meestal ff 1 wedstrijd tussen andere games door) loopt het spel vast als ik na de wedstrijd direct op het kruisje klik en afsluit. Muziek stopt en beeld zit vast.. :/

Ik moet echt helemaal terug naar het clubmenu als ik geen vastloper wil met afsluiten :X

• Smoonshine
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13-05 22:05

Smoonshine

Feyenoord!!

Heeft iemand hier trouwens de DS versie al gespeeld. Ik zit nog te twijfelen tussen deze en straks PES voor de DS. PES zal waarschijnlijk (iets) betere gameplay hebben, maar bij Fifa heb je meer teams en ook een competitie opzet met meer seizoenen. Iets dat ik toch ook wel belangrijk vind. Ik twijfel, omdat de vorige Fifa games op de DS nu niet echt denderend te noemen waren.

uhm...

• M van Esch
quote:
M van Esch schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:39:
iemand misschien een idee waarom de xbox 360 xontroller niet werkt met fifa 2007? Iig niet bij mij. Met fifa 2006 WC geen enkel probleem. Helaas met 2007 momenteel wel.
De drivers van de winowsgaming site doen het overigens ook niet, krijg een fout met de installatie, welke wordt afgebroken

• jaaoie17
  • Laatst online: 10:35
Nog een probleem met mn Logitech wingman cordless rumblepad. Ik krijg forcefeedback niet aan. Ik heb vibration op on gezet in het spel en opgeslagen. Als ik weer terug naar dat menu ga met vibration staat tie weer op off.

• antraxbomb
  • Laatst online: 10-04-2013
zou iemand alle controls kunnen geven?

en dan bedoel ik voor precissie schot en alles. Hoe je die opties bij vrije trappen kan krijgen zoals over de bal heen lopen enzo..

één stad, één club ...AJAX AMSTERDAM

• jaapstobbe
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17-05 12:07
quote:

Is geen spelen zo.....
bij mij hielp het juist om fsaa, af, en vsync op "application controlled" te zetten, en het liep ineens vleoiend.
settings in fifa zelf heb ik gewoon op max (aan de fifa settings ligt het dus niet)

jaapstobbe wijzigde deze reactie 30-09-2006 14:01 (8%)

• RonnieB82
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 00:59

RonnieB82

SkiFreak!

pfoe, heb net een stuk of 3 wedstrijden gespeeld op de xbox, maar wat valt het tegen zeg!

mijn laatste fifa ervaring is fifa 2003 of 2004, en het scoren is er wel een heel stuk moeilijker op geworden!
Ik vind de besturing heel te traag, heb niet echt het gevoel dat de mannetjes wat ik opdraag zegmaar. raak ook veel te veel de bal kwijt door foute passes, of doordat ik stukloop op de verdediging.
ook als de tegenstander de bal krijgt, moet ik gewoon gaan hopen dat ze de bal verkeerd passen, of dat ze misschieten zodat ik de bal daarna weer op kan pakken...

Music is what feelings sound like

• RedHat
  • Laatst online: 10:53
Dingen die mij opvallen aan de xbox versie:

- Je moet op kansen wachten. Ja letterlijk wachten. Een goede kans creëren is er doorgaands niet bij. Ik heb een beetje het gevoel dat de "ai" van het spel een bepaald moment in gedachte heeft. De hele wedstrijd staan er 10 man in de 16 meter, en vang de keeper onmogelijke ballen. En zo heb je opeens een moment dat je gewoon door kan lopen. Dit valt mij echt op.
- De tegenstander kan heel onrealistisch tussen de bal en de man gaan staan. En zo de bal "overnemen". Echt zeer onrealistisch, als je dat in het echt doet, dan is het levensgevaarlijk bij een voetballer op snelheid. Nee, hier gaat de computer er gewoon ff 1 stapje tussen staan, spelers botsen iets, computer neemt bal over, niets aan het handje. En dit is dus "de manier" om ballen over te nemen. Ik had gehoopt dat dit beter uitgewerkt was maar dit valt dus zwaar tegen.
- Een "Dummy". Bij het laden van het spel, kreeg ik de tip om een dummy te doen (analoge stick links+rechts). Nu loopt het veld in de breedte, en moet je dus omhoog-omlaag doen om een dummy te doen. links-rechts kan niet en is tevens onlogisch. Nu is het een geweldige tip, een dummy werkt _nooit_
- Verdediging. Waarom staan ze bij de tegenstander altijd op het goede plekje en bij mij rennen ze allemaal naar de zeikanten. AI kan gewoon doorlopen.
- Spelers selecteren : Iets wat mij mateloos irriteert. Bij het aanvallen gaat het perfect, bij het verdedigen pakt hij _ALTIJD_ de achterste spelers. Ik wil gewoon diagonaal de bal "overnemen". Nee, hij blijft de achterste spelers "selecteren", dus moet je 6 a 7 x selecteren voordat je de goede speler hebt. En weg is de aanvaller.
- Snelheid. Ronaldinho vss WillemII speler. Ik op 1m afstand achteraan rennen, krijg hem op een meter of 40 niet ingehaald. Wtf, snelheidsmeter scheelde 3 kwart van elkaar. Heerlijk uitgewerkt :+

Ik vind fifa nog steeds heel onrealistisch spelen. PES vind ik daarentegen toch een beetje meer "sim". Dit is leuk voor een vrijdagavond met wat vrienden maar meer ook niet.

Zo, dit is mijn review :)

RedHat wijzigde deze reactie 30-09-2006 15:27 (4%)

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• er_1k
  • Laatst online: 20-03-2010
Volgens mij hangt dat ook allemaal af van de staat waarin je team zich bevind? Als je onder de manager-mode al signalen krijgt dat het erg brak gesteld is met het team (teammorreel) dan gaat het ook automatisch allemaal wat minder. Ik zit nu op ¾ van het eerste seizoen, en m'n team wordt steeds hechter lijkt het wel (ook als je het teammorreel bekijkt wat steeds stijgt), en begin ook steeds makkelijker aan m'n overwinning te komen. Ik stond na 10 wedstrijden 17e, met 5 punten in totaal, met Standard Liege als ploeg. Nu sta ik 6e op 3/4 van de competitie. Toch wel realistisch als je het mij vraagt.

En ja, dat de CPU-player wel es rare dingen doet... zijn we dat niet van alle games gewend? :p

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Hmm...heel vreemd, al die dingen over de xbox versie herken ik helemaal niet (PC versie). Ik zal niet ontkennen dat het zo is, want ik weet het niet, maar toch, wat ik denk dat "jullie" misschien fout doen (of wat FIFA fout doet):
quote:
RonnieB82 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:19:
pfoe, heb net een stuk of 3 wedstrijden gespeeld op de xbox, maar wat valt het tegen zeg!

mijn laatste fifa ervaring is fifa 2003 of 2004, en het scoren is er wel een heel stuk moeilijker op geworden!
Ik vind de besturing heel te traag, heb niet echt het gevoel dat de mannetjes wat ik opdraag zegmaar. raak ook veel te veel de bal kwijt door foute passes, of doordat ik stukloop op de verdediging.
ook als de tegenstander de bal krijgt, moet ik gewoon gaan hopen dat ze de bal verkeerd passen, of dat ze misschieten zodat ik de bal daarna weer op kan pakken...
Scoren is idd moeilijker. Tja, dat je mensen past die niet vrijstaan of probeert door iemand heen te lopen... ;) De bal afpakken bij de tegenstander is, als je niet 1 op 1 staat, inderdaad (net als in het echt) niet heel makkelijk. Het is een combinatie van de "conservative tackle" op de goede momenten indrukken (als je tegenstander bijvoorbeeld kapt en dus "kwetsbaar is") en af en toe met je analoge stick bewegen om kleine duwtjes te geven. 1 op 1 is het gewoon op het goede moment op de "conservative tackle" drukken. Een sliding alleen in nodgevallen.
quote:
RedHat schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:25:
Dingen die mij opvallen aan de xbox versie:

- Je moet op kansen wachten. Ja letterlijk wachten. Een goede kans creëren is er doorgaands niet bij. Ik heb een beetje het gevoel dat de "ai" van het spel een bepaald moment in gedachte heeft. De hele wedstrijd staan er 10 man in de 16 meter, en vang de keeper onmogelijke ballen. En zo heb je opeens een moment dat je gewoon door kan lopen. Dit valt mij echt op.
Herken ik niet (weet niet of de PC en XBOX versie verschillen). Kan ik verder niet veel over zeggen :P
quote:
- De tegenstander kan heel onrealistisch tussen de bal en de man gaan staan. En zo de bal "overnemen". Echt zeer onrealistisch, als je dat in het echt doet, dan is het levensgevaarlijk bij een voetballer op snelheid. Nee, hier gaat de computer er gewoon ff 1 stapje tussen staan, spelers botsen iets, computer neemt bal over, niets aan het handje. En dit is dus "de manier" om ballen over te nemen. Ik had gehoopt dat dit beter uitgewerkt was maar dit valt dus zwaar tegen.
Mwoah...in het echt ga je toch ook het duel aan met een tegenstander 1 op 1? Duels zijn inderdaad niet 100% realistisch, maar then again, in het echt ga jij als aanvaller toch ook niet op full speed op een verdediger afstormen? Je gaat er toch omheen ofzo? :)
quote:
- Een "Dummy". Bij het laden van het spel, kreeg ik de tip om een dummy te doen (analoge stick links+rechts). Nu loopt het veld in de breedte, en moet je dus omhoog-omlaag doen om een dummy te doen. links-rechts kan niet en is tevens onlogisch. Nu is het een geweldige tip, een dummy werkt _nooit_
Ik werk met het toetsenbord. Met een dummy bedoel je een dummy schot? Op de PC is dat terwijl je de schietknot inhoudt op de passknop drukken, dan doet hij alsof hij schiet...daar werkt het iig (als is het effect niet geweldig, maar goed, IRL zullen topverdedigers ook niet door zoiets voorbijgespeeld worden).
quote:
- Verdediging. Waarom staan ze bij de tegenstander altijd op het goede plekje en bij mij rennen ze allemaal naar de zeikanten. AI kan gewoon doorlopen.
Herken ik niet... Het enige dat gebeurd is dat je met mannetje A naar links loopt, dan een andere speler selecteert en omdat je nog steeds op naar links drukt, hij ook naar links gaat, terwijl hij eigenlijk naar rechts moet ofzo, dat is meer vingervlugheid.
quote:
- Spelers selecteren : Iets wat mij mateloos irriteert. Bij het aanvallen gaat het perfect, bij het verdedigen pakt hij _ALTIJD_ de achterste spelers. Ik wil gewoon diagonaal de bal "overnemen". Nee, hij blijft de achterste spelers "selecteren", dus moet je 6 a 7 x selecteren voordat je de goede speler hebt. En weg is de aanvaller.
Klopt. Mannetjes selecteren is niet bijzonder goed uitgewerkt in alle FIFA's. Zet "auto switching" wat hoger, dan selecteert hij sneller automatisch de speler die het dichtst bij de bal is, en die moet je vaak hebben.
quote:
- Snelheid. Ronaldinho vss WillemII speler. Ik op 1m afstand achteraan rennen, krijg hem op een meter of 40 niet ingehaald. Wtf, snelheidsmeter scheelde 3 kwart van elkaar. Heerlijk uitgewerkt :+
Ehm...dat is toch logisch? Waarom zou een van nature langzamere speler over 40 meter opeens een sneller iemand moeten kunnen inhalen? Het verschil zou alleen groter moeten worden, ware het niet dat de speler aan de bal wat langzamer is omdat hij op de bal moet letten zodat het verschil grosso modo een meter zou moeten blijven. Hooguit kan je inhalen door af te snijden...
quote:
Ik vind fifa nog steeds heel onrealistisch spelen. PES vind ik daarentegen toch een beetje meer "sim". Dit is leuk voor een vrijdagavond met wat vrienden maar meer ook niet.
Jep, PES is meer een sim dat klopt. Het verschil is dat FIFA met een veeeeel soepelere learning curve toch dicht in de buurt komt. Je moet bij PES zegmaar een uur investeren voor elke % extra realisme, en dat is niet mijn definitie van een computerspel ;)

Plus, voor een PC gebruiker niet onbelangrijk, dat PES een redelijk wanproduct is op het gebied van controls, menu's, graphics, prestaties en presentatie. De core is realistischer en wellicht daarom beter dan FIFA, maar alles eromheen is echt 10 keer slechter...

leoaq.fm // Jeune Loop

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dat is nu eens een mooie beschrijving tussen t verschil van de 2 top voetbal titels...

• Smoonshine
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13-05 22:05

Smoonshine

Feyenoord!!

quote:
leokennis schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 16:42:

[...]

Jep, PES is meer een sim dat klopt. Het verschil is dat FIFA met een veeeeel soepelere learning curve toch dicht in de buurt komt. Je moet bij PES zegmaar een uur investeren voor elke % extra realisme, en dat is niet mijn definitie van een computerspel ;)

Plus, voor een PC gebruiker niet onbelangrijk, dat PES een redelijk wanproduct is op het gebied van controls, menu's, graphics, prestaties en presentatie. De core is realistischer en wellicht daarom beter dan FIFA, maar alles eromheen is echt 10 keer slechter...
Nou, over de graphics kun je nog wel een discussie aangaan. Fifa is stijlvoller aangekleed, maar aan scherpte van de textures kan het tov van PES niet tippen. Kijk maar eens naar de kwaliteit van de shirts. Bij PES zijn die mooi helder en scherp, met veel details. Net als de gezichten. Bij Fifa heb je lelijke geblokte textures die ze met hun bloom effect proberen te verbloemen. Daarnaast is het opstellingen scherm bij PES een stuk makkelijker in gebruik.

Nou ja, net een paar potjes Fifa 07 gespeeld en ik moet zeggen dat het een erg leuk spel is. Wel heb ik nog steeds het idee, dat je eigenlijk altijd in standaardsituaties voor de goal komt. Er zit weinig variatie in het creëren van openingen. Het afronden is daarentegen wel een stuk moeilijker geworden. De sfeer e.d. die het spel uitademd zijn wel echt geweldig. Het publiek, de sfeerbeelden voor de wedstrijd. Allemaal tip top in orde. Toch moet ik zeggen dat ik bij PES5 toch iets meer het gevoel heb controle over mijn team te hebben. Misschien dat dat nog komt bij Fifa, maar ik weet niet of ik het daar lang genoeg voor ga spelen.

Smoonshine wijzigde deze reactie 30-09-2006 19:21 (45%)

uhm...

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

quote:
Smoonshine schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 19:16:
[...]

Nou, over de graphics kun je nog wel een discussie aangaan. Fifa is stijlvoller aangekleed, maar aan scherpte van de textures kan het tov van PES niet tippen. Kijk maar eens naar de kwaliteit van de shirts. Bij PES zijn die mooi helder en scherp, met veel details. Net als de gezichten. Bij Fifa heb je lelijke geblokte textures die ze met hun bloom effect proberen te verbloemen. Daarnaast is het opstellingen scherm bij PES een stuk makkelijker in gebruik.

Nou ja, net een paar potjes Fifa 07 gespeeld en ik moet zeggen dat het een erg leuk spel is. Wel heb ik nog steeds het idee, dat je eigenlijk altijd in standaardsituaties voor de goal komt. Er zit weinig variatie in het creëren van openingen. Het afronden is daarentegen wel een stuk moeilijker geworden. De sfeer e.d. die het spel uitademd zijn wel echt geweldig. Het publiek, de sfeerbeelden voor de wedstrijd. Allemaal tip top in orde. Toch moet ik zeggen dat ik bij PES5 toch iets meer het gevoel heb controle over mijn team te hebben. Misschien dat dat nog komt bij Fifa, maar ik weet niet of ik het daar lang genoeg voor ga spelen.
Ik heb pas een tijdje PES5 gespeeld op de PC en qua graphics vielen mij de belachelijke grastextures en de mannetjes zonder rondingen (het been lijkt wel 1 worst i.p.v. een bovenbeen, knie en kuit etc.) op. Qua textures vind ik de shirtstextures van FIFA veel beter. Het publiek en de aankleding van het stadion is inderdaad niet bijzonder goed nee. Het opstellingscherm bij PES is beter in die zin, dat het veel uitgebreider is. Maar vooral op de PC is het 1)zwaar overdonderend en 2)haast niet te navigeren.

Ze hebben beide hun kwaliteiten en ik kies voor FIFA ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

• D. Ninjai
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 10:12
Wat ik een grote nadeel vind aan FIFA is dat de wedstrijden en de tactiek van de tegenstander al snel op elkaar gaan lijken. Ook het scoren van doelpunten en de verloop van een wedstrijd algemeen valt te snel in herhaling. FIFA 2007 demo heb ik nog niet gespeeld maar ik houd het sowieso op PES waar ik inderdaad échte controle heb over mijn team. PES is met andere woorden kunst, geen enkele doelpunt en wedstrijd is hetzelfde. Enige minpunten van PES is inderaad de graphics maar qua gameplay bijna perfect. PES is simulatie en FIFA is arcade.

Maar ja, ieder zo zijn voorkeuren en ik laat ieder in zijn waarde maar mijn keuze voor een goed potje voetbal is PES.

• The Pirate
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 27-11-2012
Aaaiii...Fifa 07 binnen, dacht even lekker te gaan spelen. Mooi niet. Menu's traag, stadion overview traag, opkomst veld traag, opstelling traag, wedstrijd zelf ook enorm traag. Of ik hem nu op 1280x1024 (instellingen hoog) of 640x480 (instellingen laag) zet, maakt helemaal niets uit. Hoe kunnen ze een game nu zo slecht afleveren?
Las dat het een Ati compatible probleem zou zijn? Ik heb een 9800pro 256MB, met eerdere Fifa's nooit problemen gehad. Heb dan wel een wat oudere PC, maar dat zou toch geen probleem mogen zijn bij deze game. Ga de work arounds maar eens proberen dan...config file demo2, anti-aliasing uitzetten enzo. Hopen dat dat werkt.

• Amansio
  • Laatst online: 25-07-2012
Even een Vraagje, kun je met Fifa 07 ook Champions League en Uefa Cup spelen?

• Iddefridde
  • Laatst online: 19-12-2018
quote:
Amansio schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 00:10:
Even een Vraagje, kun je met Fifa 07 ook Champions League en Uefa Cup spelen?
Ja zeker waar het het niet dat het niet zo heet, maar iets van ECC ofzo...
Blijkbaar konden ze die licentie niet kopen bij EA
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Networking en security

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True