[Multi] FIFA 07

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 22.261 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Wat mijn moreel dus is, is dat ik Fifa07 then again op een "vrijdagavond"spellen-lijst zet. Zoals alle FIFA's. Ik krijg geen "binding" met het spel. Iets wat ik met PES wel heb. Het zijn natuurlijk 2 hele verschillende spellen, en misschien omdat ik PES gewend ben voelt dit heel onrealistisch. Het is ook maar gewoon een arcade spel :+

Voor de rest is FIFA07 goed uitgewerkt op de punten na die ik hierboven heb uitgebeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iddefridde schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 02:13:
[...]

Ja zeker waar het het niet dat het niet zo heet, maar iets van ECC ofzo...
Blijkbaar konden ze die licentie niet kopen bij EA
Ehm... de UEFA cup heet de EFA in FIFA, wat in principe ook wel klopt. Heb zelf de championsleague nog niet gespeeld, dus weet niet hoe dat heet :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iddefridde schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 02:13:
[...]

Ja zeker waar het het niet dat het niet zo heet, maar iets van ECC ofzo...
Blijkbaar konden ze die licentie niet kopen bij EA
Ok Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zelf begonnnen als manager bij chelsea.maar we doen dus helemaal niet mee aan een ECC of EFA cup!!

ik speelde de eerste wedstrijd wel de community shield tegen chelsea :S

verder vind ik het manager aspect wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gezocht naar de champions league en uefa cup maar kan ze echt niet vinden.

Kun je wel seizoenen achter elkaar doorgaan, want ik heb net de nederlandse competitie gedaan en als 2e geeindigd maar dan is het af ook.

Ik zou graag seizoenen achter elkaar doorgaan en dan met RKC bijvoorbeeld de champions league in maar volgens mij hoef je helemaal geen europees voetbal te spelen als je gewoon een competitie uit kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 10:58:
Ik heb gezocht naar de champions league en uefa cup maar kan ze echt niet vinden.

Kun je wel seizoenen achter elkaar doorgaan, want ik heb net de nederlandse competitie gedaan en als 2e geeindigd maar dan is het af ook.

Ik zou graag seizoenen achter elkaar doorgaan en dan met RKC bijvoorbeeld de champions league in maar volgens mij hoef je helemaal geen europees voetbal te spelen als je gewoon een competitie uit kiest.
Dan moet je managermode spelen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:49:
[...]

Dan moet je managermode spelen he :)
Ok maar moet je dan ook europees spelen, ik startte net de turkse competitie maar zag alleen de turkse beker en competitie maar niet europees. Ik kan ook nergens het wedstrijd programma bekijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:29:
[...]

Ok maar moet je dan ook europees spelen, ik startte net de turkse competitie maar zag alleen de turkse beker en competitie maar niet europees. Ik kan ook nergens het wedstrijd programma bekijken :?
Office > Calender

Ik speel met ADO, na 2 seizoenen de UEFA-cup gehaald *O* Dus het bestaat echt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:38:
[...]

Office > Calender

Ik speel met ADO, na 2 seizoenen de UEFA-cup gehaald *O* Dus het bestaat echt wel :P
Ok dan wordt het zeker pas later in het seizoen bekend tegen wie je europees speelt. Want als ik Feyenoord ga coachen zie ik in het wedstrijdprogamma niets staan over een europese tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:46

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bart1983 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:16:
OK ik heb nu echt de beste oplossing gevonden voor het schokken van die cutscene's

Ga naar je fifa 2007 map

data\cmn open het bestand cfg_pc_h.ini (hoge instellinge)

verander helemaal onder aan hetvolgende:

DISABLE_POSTFX = 0 moet 1 worden !!

Je hebt ook nog cfg_pc_l.ini en cfg_pc_m.ini, dit zijn de instellingen voor de grafische opties op laag en middelmatig. In bij de staat disable postfx al op 1 dus daarom hebben de mensen die deze instellingen gebruiken geen last van slowdowns !
wazige shit, Herman.. ehh Bart..

Na deze setting geactiveerd te hebben was t probleem opgelost _/-\o_
maar paranoïa als ik ben, meende ik natuurlijk weer grafisch geweld te missen en stelde ik de setting weer op OFF (0) en nu 'the Odd Story'' : het bleef weer lekker lopen ?! :?

Ik draaide 06 en WC op 1600x1200 6x temp Adaptive AA en 16x High Q AF en dus ook met v-sync enabled, veel mooier kan niet en vorige delen liepen perfect, na wat gegoochel met AF en settings in driver drastisch verminderen (geen adapt AA en vsync uit) liep t weer wat minder slecht, na jouw tip liep t weer redelijk goed waarna ik dus me oude 06/WC profiel laadde en het goed bleef lopen, en dus nu ook na teruguitschakelen van de optie.. Whatup dog!? :| :?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:45:
[...]

Ok dan wordt het zeker pas later in het seizoen bekend tegen wie je europees speelt. Want als ik Feyenoord ga coachen zie ik in het wedstrijdprogamma niets staan over een europese tegenstander.
Nee... In je eerste seizoen speel je niet Europees, of je nou met Chelsea, PSV of RKC speelt. Dat moet je dus nog verdienen door op plek # in de competitie te eindigen. Dus pas in je 2e seizoen kan je Europees :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 08:23:
[...]

De drivers van de winowsgaming site doen het overigens ook niet, krijg een fout met de installatie, welke wordt afgebroken
Ik zit helaas met hetzelfde probleem. De controller wordt in Fifa niet herkend bij instellingen in de game.
Weet iemand een oplossing? De controller werkt verder naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik heb zo het idee dat mijn FIfa07 een console versie is.
Bij alle uitleg bij het laden; press trigger etc. Maar wat zeer irritant is, is het volgende:
Als ik practice ga spelen kan ik niet kiezen welke iets ik wil oefenen. Als ik van oefenmode wil veranderen krijg ik "Only avaible for active controllers". Maar ik heb maar 1 toetsenbord aangesloten, is dit normaal of moet ik een instelling veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:23
sain onez schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:06:
[...]

wazige shit, Herman.. ehh Bart..

Na deze setting geactiveerd te hebben was t probleem opgelost _/-\o_
maar paranoïa als ik ben, meende ik natuurlijk weer grafisch geweld te missen en stelde ik de setting weer op OFF (0) en nu 'the Odd Story'' : het bleef weer lekker lopen ?! :?

Ik draaide 06 en WC op 1600x1200 6x temp Adaptive AA en 16x High Q AF en dus ook met v-sync enabled, veel mooier kan niet en vorige delen liepen perfect, na wat gegoochel met AF en settings in driver drastisch verminderen (geen adapt AA en vsync uit) liep t weer wat minder slecht, na jouw tip liep t weer redelijk goed waarna ik dus me oude 06/WC profiel laadde en het goed bleef lopen, en dus nu ook na teruguitschakelen van de optie.. Whatup dog!? :| :?
Lol dat moet ik dadelijk ook eens proberen misschien dat het bij mij ook werkt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
Nou dat probleem met die controller heb ik inmiddels opgelost, maar ik snap nog steeds niet veel van vrije trappen enzo. Zou iemand dat kunnen uitleggen, en hoe je een 2e man aanroept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:58
Bart1983 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:16:
OK ik heb nu echt de beste oplossing gevonden voor het schokken van die cutscene's

Ga naar je fifa 2007 map

data\cmn open het bestand cfg_pc_h.ini (hoge instellinge)

verander helemaal onder aan hetvolgende:

DISABLE_POSTFX = 0 moet 1 worden !!

Je hebt ook nog cfg_pc_l.ini en cfg_pc_m.ini, dit zijn de instellingen voor de grafische opties op laag en middelmatig. In bij de staat disable postfx al op 1 dus daarom hebben de mensen die deze instellingen gebruiken geen last van slowdowns !
Dit heeft bij mij helaas niet geholpen. Deze setting staat ook in het bestand ini_pc.big (zelfde dir), daarin heb ik het ook gewijzigd. Helaas werkt dit ook niet. :{

De settings-bestanden van FIFA06 gebruiken lost dit probleem ook niet op. :(

Ik ga maar eens de nieuwste Omega-drivers installeren, ik heb namelijk de een-na-laatste versie zie ik.

/edit: de nieuwe drivers hebben ook niet geholpen, maar wel heb ik gelezen dat je ook DISABLE_DOF op 1 moet zetten. Nu loopt het bij mij - voorlopig - ook als een trein. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mawlana op 01-10-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:20:
Nou dat probleem met die controller heb ik inmiddels opgelost, maar ik snap nog steeds niet veel van vrije trappen enzo. Zou iemand dat kunnen uitleggen, en hoe je een 2e man aanroept.
hoe dan? :)
NHL doet het heir wel gewoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Metalbuster schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:20:
Die 2e man lukt mij ook op geen manier :S

Er staat duidelijk in het scherm "Press 8 to call 2nd player", dus ik ram op 8 (numpad of rijtje) en er gebeurt niets? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:22

Infinchible

Woef!

Angeloonie schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:46:
[...]

Die 2e man lukt mij ook op geen manier :S

Er staat duidelijk in het scherm "Press 8 to call 2nd player", dus ik ram op 8 (numpad of rijtje) en er gebeurt niets? :?
Volgens mij is dat overgenomen van de console versie ofzo. Als ik mijn gamepad instel dan krijg ik ook bij een van de knoppen knop 8 te zien. Deze doet dat dan ook. Maar ik heb geen idee welke knop je moet hebben op je toetsenbord. Een keer uitzoeken welke actie bij knop 8 hoort op mijn gamepad.

Ik vind het in ieder geval wel een heel leuk spel. Het commentaar vind ik echt een stuk beter dan in de voorgaande delen en ook de animaties van de spelers lopen ook erg lekker. Het spelen zelf is ook een stuk fijner ja, het lijkt allemaal wat meer realistisch.
Het enige dat ik jammer vind van dit spel is de moeilijkheidsgraad. Ik kom bij semi-pro maar niet langs de tegenstander. Ik kan wel scoren, maar dan binnen 10 minuten heeft de tegenstander er sowieso ook één in liggen. Dus of ik speel gelijk, of ik verlies. Dat gebeurt bij mij heel veel. Dat is echt heel erg frustrerend.
Als ik hem dan op amateur zet win ik makkelijk met 8-0 of meer. Dat vind ik nou ook weer niet leuk. Maar nu moet ik maar even wat meer trainen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Hmm..
Nou.. mijn 1e wedstrijd in Fifa2007 was Ajax - AZ :P (waarbij ik Ajax speel)
Als ik in Semi-pro speel.. dan knallen die boys van AZ de ballen in de 2e ring zelfs op 4 mtr van het doel .. :o

Ik moet zelf ook wel weer ff wennen .. maar dat komt wel.
Jammere is dat ik enkel 1 wedstrijd heb gespeeld so far .. maar ik hoop dat dit niet standaard wordt.
(dat ze dus overschieten etc. bij uitgelegde kansen.. )

Wat me ook te binnen schiet.. is dat als ik voorzetten geef, en de 'schiet' knop gebruik zodra de bal onderweg is .. dat (in mijn geval) Huntelaar voor omhalen gaat.. 8)7
Dat is :
1. niet slim met een verdediger in je nek (de bal kaatst vaak via het lichaam af van de verdediger)
2. moeilijker te raken dan een kopbal

Maar.. moet ik dan een andere knop gebruiken voor een kopbal.. of is de omhaal de keuze van de speler die de voorzet tracht te ontvangen .. }:O

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Hoppa, dit zal vast helpen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.irfo.ir/images/contents/vote_fifa07-comments.jpg
Legend:
DK=Directional Keys (Up, Down, Left, Right Arrows)

Attacking Keys (when you attack):
· Press Q+DK to activate player runs.
· Press W+DK for through ball.
· Hold E+DK to run.
· Use A+DK for lob pass/cross (with power meter). Also used to throw in the ball from the outside position.
· Press S+DK to pass.
· Use D+DK to shoot (with power meter) or to clear the ball if you are in your own half. Hold D, for head/volley kick, before the player receives the incoming ball.
· Press Z+DK for dribbling.
· Press C to control the pace or to cancel your last move.
· Use Shift+DK for dribbling/first touch.

Defending Keys:
· Hold Q to call in second defender and for pressing.
· Hold E+DK to run.
· Press A (+DK optional) for sliding tackle.
· Press S to control another player.
· Press D (+DK optional) for conservative tackle/clear the ball.
· Hold C to slow down your player (pace control).

Goalkeeper Keys:
· When the goalie holds the ball, press S to pass the ball with the hand to a close player. Press W to put the ball down. Press A or D to kick the ball.
· Hold W to make the Goalie come out for the ball (Goalkeeper charge).
· Press D to clear the ball.

Lay-off Shot Keys:
· Press E then the DK to change the kick-taker player. Look at the player abilities to select the best kick-taker.
· Press A to cross.
· Press S for a driven ball.
· Press D to shoot the ball (with Power Meter). If you want to add curl to the ball you have to press D then quickly press Shift+DK.
· Press C to call in second player.
· When you defend a free-kick you can press W to make the wall jump. You can also press D to let a player from the wall run towards the kick-taker before the ball is kicked but after the whistle has blown to restart play.

Corner/Indirect Free-Kick Keys:
· Press E then the DK to change the kick-taker player.
· Press A to cross the ball inside the box (with Power Meter).
· Press S to pass the ball to a close player.
· Press D to shoot the ball (with Power Meter). If you want to add curl to the ball you have to press D then quickly press Shift+DK. This is the first time since Fifa 2002 when you can actually try to score with a direct shot from corner, because you can add curl to the ball (anyway, it is still very hard to do this).
· Press C to call in second player.

TIPS&TRICKS

Attacking Tips&Tricks:
· When holding Q, press W+DK for lob through ball. You can use this effectively when your receiver is not closely marked or the opponent is positioned behind the receiver. You can also use this instead of crossing with A, but you have to be careful because the goalie may easily collect the ball. Anyway, if you use this type of cross you can score easy goals.
· When holding Q, press D+DK for lob shot. This is very useful when you are 1 on 1 with the Goalkeeper, inside the box.
· When holding Q, press S+DK then press S again for 1-2 pass. This is most useful when you are trying to lose an opponent.
· When you want to pass and there are more players on the same direction you can tap S to pass the ball to the closest team-mate. Press S to pass to the second closest team-mate or hold S to pass the ball to the furthest team-mate.
· Tap twice A+DK for low cross. You can use this when there are less opponent players inside the box. To take an early cross hold Q the press A+DK.
· When running, hold C and then press S+DK for trick pass. This way you will disguise you intention. You can use this in the same way for through pass (W+DK), lob pass/cross (A+DK) or shot (D+DK).
· Before receiving the ball, hold E and press Shift+DK to immediately kick the ball forward and run after it. You can use first-touch control to accelerate the game or get past defenders. First-touch playing is making the game faster. If you can control it don’t be afraid to use it.
· When holding E, press Shift to accelerate. You can use this when you are in lots of space, with no opponent standing in front of your player, but don’t get to close to the goalie because he may collect the ball without having a chance to shoot.
· Press Z/Shift+DK for bicycle dribbling. If you are running (holding on E) this could only work with Z. You can use this dribbling effectively if you press Shift+DK in one way (Forward+Left for example) then quickly press Shift+DK to go the other way (Forward+Right).
· While holding Z, quickly press Left then Right to dummy move and get past the defender.
· Tap Z+Side Keys for lateral dribbling when running (very effective when the opponent stands in front of you). You should try more combinations of DK+Z or Shift to learn more moves (like walking on the ball and so on).
· Press D, then immediately press S+DK to fake a shot. This is very effective if used properly (you will make the Goalkeeper and eventually some of the defenders go the wrong way).
· The easiest way to get past an opponent is the DK dribbling. Don’t forget, when you try this you don’t have to run all the time. Try to simulate you are going left (while running slow), then go right and in the same time hold E. You should practice this in order to get it right.

Defending Tips&Tricks:
· You must make a lot of midfield pressing to get the ball from the opponents. When the ball is in the midfield you shouldn’t slide for the ball. You just have to hold Q and to try to deposes your opponent with a conservative tackle.
· When an attacker comes towards you hold C then try to tackle him (press D or A). Holding C will allow you a better control on your moves, but you can’t use this if you have to run after the attacker.
· When the opponent lobs the ball forward you can press A or S for a head/volley kick or press D to clear the ball. Tap D to try making an interception (to stop the ball on your chest).
· If you have no other option to stop the opponent attackers then hold W to charge the goalkeeper. Release the key when you think it’s time for him to make a save or just go all the way to make a sliding tackle. Be careful because the attacker may try a lob shot. You can also hold W to make your goalkeeper catch/clear incoming crosses.
· Use Q key when you are defending. If your marking team-mates are too far from the opponent players hold Q and they will make pressing. This helps you to act more quickly when an opponent receives the ball. Used careful, this tip could let the opponent attackers stay off-side.

Defending Corner Tips:
· When you gave away a corner, it’s easy to defend if you know how. Press S until you control the right defender, then you should hold on W (to charge the goalkeeper) and in the same time press D+DK to clear the ball with a defender. You can also try to move your defender to the near post then let him come out to clear the ball by pressing D.
· Use E key to move your marker faster.

Tactics Tips:
· Use NumPad Keys to change your tactics during the game.
· To change the offensive tactics press 2,4,6,8 keys.
· To change the defensive tactics hold Q then press 2,4,6,8 keys. I suggest 8 and 6 keys (for pressing and offside trap).
· To change your mentality, use 5 key. I suggest the attacking mentality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Zo dat is nogal wat haha. Ik gebruik altijd de pijltjes toetsen om te bewegen. en D om te schieten en de bal af te pakken en soms nog A om een voorzet te geven. Daarnaast nog E om snel te rennen geloof ik :*) . Na het zien van al die commando's vindt ik het niet zo gek dat ik elke wedstrijd verlies :X 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Bart1983 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:27:
Zo dat is nogal wat haha. Ik gebruik altijd de pijltjes toetsen om te bewegen. en D om te schieten en de bal af te pakken en soms nog A om een voorzet te geven. Daarnaast nog E om snel te rennen geloof ik :*) . Na het zien van al die commando's vindt ik het niet zo gek dat ik elke wedstrijd verlies :X 8)7 |:(
:D

Maar erm..
Use D+DK to shoot (with power meter) or to clear the ball if you are in your own half. Hold D, for head/volley kick, before the player receives the incoming ball.
Duss.. de AI bepaald op dat moment wat hij gaat doen.. een head'kick' .. :o
of een volley... :(

Da's minder.. want IMHO is een volley riskanter..
En als ik nu in de beker finale sta en 0-0 sta.. en vrij voor doel een voorzet krijg..
En dan geen simpele kopbal in het hoekie kan geven .. :X

Thnkx btw.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 13:11

sjaakaq

It might get loud

Als je persé wilt koppen 2x snel D "tappen" :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Zorgen dat je op de juiste positie staat. Krijg je de bal op hoofdhoogte, dan gaat je speler koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel Fifa dus met de Logitech Dual Action.
Alleen als een speler een bal aanneemt spring de bal meteen 5 meter van zijn voet. :(
Terwijl ik hier geen last van heb als ik met het toetsenbord speel.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
@ Leokennis..
Thnkx.. zal dat iig proberen.
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:59:
Ik speel Fifa dus met de Logitech Dual Action.
Alleen als een speler een bal aanneemt spring de bal meteen 5 meter van zijn voet. :(
Terwijl ik hier geen last van heb als ik met het toetsenbord speel.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Hmm.. dit wellicht :
· Before receiving the ball, hold E and press Shift+DK to immediately kick the ball forward and run after it. You can use first-touch control to accelerate the game or get past defenders. First-touch playing is making the game faster. If you can control it don’t be afraid to use it.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. dit wellicht :

[...][/quote]

Thanks, ik denk dat het probleem daarmee inderdaad is opgelost. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
nou ik heb ook enkele wedstrijden gespeeld en ik ben toch niet bijzonder onder de indruk hoor...:S
de stadions zijn nog altijd even grauw en niet echt realistisch nagemaakt...het publiek is nog altijd een grote lelijke massa...de stewards zijn standbeelden :S kan me herinneren dat die bij fifa 2002 ofzo zelfs al bewegend waren...
de gameplay is wel wat beter maar grafisch vind ik het echt niet veel bijzonders eigelijk...net alsof er niks beters van valt te maken, als je zo'n spel nu tegenwoordig vergelijkt met een fps of rpg game dan zie je meteen dat daar veel meer tijd en werk in wordt gestoken...ik heb t idee dat ze bij EA voor fifa maar wat in elkaar geknutseld hebben...
ik merk ook veel negatieve dingen in de menu's en in de gameplay...je kan bijvoorbeeld niet rennen als je de bal niet hebt....je kan niet mikken met vrije trappen enz... je kan nergens zien wat de andere teams voor resultaat gespeeld hebben in een competitie...
kortom ik vind hem zeker geen 40/50 euro waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is al engzins intresse voor het toernooi:
[PC - online] FIFA 2007 GoT League

ook zal de oude site fifa.gobbel.nl weer gebruikt worden voor alle toernooidata. train dus goed!!!

wat me opviel:

Ik manage chelsea, ik sta 2e en win veel wedstrijden, en ondanks de lage toegangsprijs is het stadion nog niet voor een kwart gevuld tegen bv manchester utd of arsenal. dat is een topper en het stadion zou dan afgeladen moeten zijn. Komt dit verder in het seizoen? of blijft het gewoon leeg?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:06:

wat me opviel:

Ik manage chelsea, ik sta 2e en win veel wedstrijden, en ondanks de lage toegangsprijs is het stadion nog niet voor een kwart gevuld tegen bv manchester utd of arsenal. dat is een topper en het stadion zou dan afgeladen moeten zijn. Komt dit verder in het seizoen? of blijft het gewoon leeg?
Waar kan je dat zien? :o

Ik heb sowieso altijd de tickets op High staan, heeft 0,0 negatieve effecten voorlopig, dus dat maakt ook niet uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:32
Nou ik ben wel tevreden over het spel, graphics boeien mij niet echt...alsof ik naar het publiek kijk tijdens een wedstrijd 8)7
Maargoed in tegenstelling tot Thrills33ka kan ik wel gewoon rennen als ik de bal niet heb (GC versie). Oh en X.ExceL hoe kan je zien hoeveel je stadion gevuld is? Want ik kan wel me stadion vergroten, maar weet niet echt of t zin heeft aangezien ik niet weet hoeveel mensen er uberhaupt naar me wedstrijden komen... :|

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moshe85 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:17:
Nou ik ben wel tevreden over het spel, graphics boeien mij niet echt...alsof ik naar het publiek kijk tijdens een wedstrijd 8)7
Maargoed in tegenstelling tot Thrills33ka kan ik wel gewoon rennen als ik de bal niet heb (GC versie). Oh en X.ExceL hoe kan je zien hoeveel je stadion gevuld is? Want ik kan wel me stadion vergroten, maar weet niet echt of t zin heeft aangezien ik niet weet hoeveel mensen er uberhaupt naar me wedstrijden komen... :|
ik zie niet het aantal (helaas), maar op het moment dat je het veld oploopt, dan zie je het grootste deel van het stadion. en dan kan je duidelijk zien dat er maar een paar maan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:49
Klopt het dat je de resolutie in Fifa07 niet op 1440x900 kan instellen (breedbeeld)? Mijn instellingen lopen maar tot 1024x768 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xbox controller iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:58
Ik kan de resolutie op max. 1280x720 zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

X.ExceL schreef op maandag 02 oktober 2006
[...]

wat me opviel:

Hoe is het met je PR?
Als je nauwelijks supporterssteun hebt komt er ook niemand.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik vind het echt te stom voor woorden dat bepaalde dingen gewoon nergens worden uitgelegd. Het is dat ik redelijk verstand heb van voetbal, dus wel kan gokken wat wat is, maar die symbolen bij sommige spelers (een shirtje met een 10, een shirt met vier pijltjes er naar toe e.d.) worden _nergens_ beschreven... Daar konden ze toch wel een bladzijde aan wijden in het boekje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannotwin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11-2023
MadMarky schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:32:
[...]

Hoe is het met je PR?
Als je nauwelijks supporterssteun hebt komt er ook niemand.
Maar het is meer visueel iets. Kortom aan je ticketverkoop zul je het niet merken.

Maar over die spelersupdates. In het boekje staat dat je eerst een update moet binnenhalen via Start ect. (pagina 8 ). Nu krijg ik daar te zien dat er (nog) geen updates zijn. :| Bij het online gedeelte heb ik al gekeken, maar kan ik niet inloggen. Alles is gratis, alleen je hebt een abbo nodig en dus weer een creditcard :/ . Heb ik niet en een creditcard nemen voor een abbo van ± $2,- lijkt me wat te veel van het goede ;)

Heeft iemand toevallig een idee, omdat er bij het begin van het spel staat dat de transfers tot 27 augustus zijn bijgewerkt, welke update ze op pagina 8 bedoelen en of dat het mogelijk is om de spelers up-2-date te krijgen zonder dat je ze allemaal handmatig moet instellen en zonder creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Cannotwin schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:42:
[...]

Maar het is meer visueel iets. Kortom aan je ticketverkoop zul je het niet merken.

Maar over die spelersupdates. In het boekje staat dat je eerst een update moet binnenhalen via Start ect. (pagina 8 ). Nu krijg ik daar te zien dat er (nog) geen updates zijn. :| Bij het online gedeelte heb ik al gekeken, maar kan ik niet inloggen. Alles is gratis, alleen je hebt een abbo nodig en dus weer een creditcard :/ . Heb ik niet en een creditcard nemen voor een abbo van ± $2,- lijkt me wat te veel van het goede ;)

Heeft iemand toevallig een idee, omdat er bij het begin van het spel staat dat de transfers tot 27 augustus zijn bijgewerkt, welke update ze op pagina 8 bedoelen en of dat het mogelijk is om de spelers up-2-date te krijgen zonder dat je ze allemaal handmatig moet instellen en zonder creditcard?
Die update is voor de PS2 al gereleased, maar voor de PC en Xbox moet hij nog komen, zeer binnenkort :)

Anders doe je het gewoon met de hand :P Op fifa07.com staat een lijst met transfers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cannotwin schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:42:
[...]

nee hoor
als je de pc versie hebt en je hebt een account dan ga je naar die page toe
waar je moet betalen met creditcard
Als de enige 2 opties die je ziet Quit en pay by Creditcard zijn
f5 een paar keer inrammen
er moet dan komen te staan

Sponsored by Soccernet.com ( ook zon grijze knop )
als ie die indrukt accept je de sponsor en betalen hun je 2 euro :D

ik had dit ook eerst en ik zag die link ook niet
na 20x refreshen stond ie er wel

het kan ff duren voordat die knop verschijnt
heeft hier ook zeker een half uur geduurd met tussentijdse refreshes

als het je niet lukt
add me dan even op msn en dan zal ik je helpen

mijn msn -> mr_revenge@hotmail.com

ben nu zo werken
Rond 2 uur ben ik weer terug en online

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2006 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

nadat ik gelezen had dat er in die big file die POST FX setting ook stond, heb ik enkel de file geopend om te controleren of het weer default stond, en me hele fifa liep weer zo brak als normaal, maar zag er wel retestrak weer uit, en dus die 2 settings aanpassen doen een hoop eyecandy verliezen...

als je bij het doel van de snelkoppeling van fifa achter de " windowed=1 ingeeft start hij windowed (maar wel fullscreen met enkel een taakbalk boven in beeld) en dan loopt het weer vlekkeloos op 1600x1200 met 6x temporal adaptive AA met 16x HQ AF en vsync enabled...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald-Jan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-08 11:49
Ik hoop dat er snel weer een Music Changer uitkomt.

Deze liedjes zitten nu in Fifa:
* Angélique Kidjo - "Wele Wele"
* Belasco - "Chloroform"
* Bersuit Vergarabat - "O Vas a Misa..."
* Bitman & Roban - "Get On The Floor"
* Blasted Mechanism - "Blasted Empire"
* Boy Kill Boy - "Civil Sin"
* caBas - "La Cadena de Oro"
* Carlos Jean - "Get Down"
* d.o.c.h.! - "Was in der Zertung Steht"
* Elefant - "Uh-oh Hello"
* Epik High - "Fly"
* Fertig, los! - "Sie ist in mich verliebt"
* Infadels - "Can't Get Enough (Mekon Remix)"
* Keane - "Nothing In My Way"
* Malibu Stacy - "Los Angeles"
* Mellowdrone - "Oh My"
* Mobile - "New York Minute"
* Morning Runner - "Gone Up In Flames"
* Muse - "Supermassive Black Hole"
* Nightmare Of You - "Dear Scene, I Wish I Were Deaf"
* Outlandish - "Kom Igen"
* Paul Oakenfold - "Beautiful Goal"
* Persephone's Bees - "Muzika Dlya Fil'ma"
* Plastilina Mosh - "Peligroso Pop"
* Polysics - "Tei! Tei! Tei!"
* The Prototypes - "Kaleidoscope"
* Ralph Myerz and The Jack Herren Band - "Deepest Red"
* Seu Jorge - "Tive Razão"
* Shiny Toy Guns - "You Are The One"
* Stijn - "Gasoline & Matches"
* Surferosa - "Royal Uniform"
* Tahiti 80 - "Big Day"
* The Feeling - "Sewn"
* The Pinker Tones - "TMCr Grand Finale"
* The Sheer - "Understand"
* The Young Punx - "You've Got To..."
* Tigarah - "Girl Fight"
* Trash Inc. - "Punk Rock Chick"
* Us3 - "Kick This"
* Young Love - "Dis

Meer info over Fifa: Wikipedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
sain onez schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:59:
nadat ik gelezen had dat er in die big file die POST FX setting ook stond, heb ik enkel de file geopend om te controleren of het weer default stond, en me hele fifa liep weer zo brak als normaal, maar zag er wel retestrak weer uit, en dus die 2 settings aanpassen doen een hoop eyecandy verliezen...

als je bij het doel van de snelkoppeling van fifa achter de " windowed=1 ingeeft start hij windowed (maar wel fullscreen met enkel een taakbalk boven in beeld) en dan loopt het weer vlekkeloos op 1600x1200 met 6x temporal adaptive AA met 16x HQ AF en vsync enabled...
Ja is gewoon een bug die er in de 2de demo niet meer in zat en nu weer wel. Ik begin echt steeds meer een hekel te krijgen aan EA. Volgens mij interesseert ze het echt geen holllllll. Ook dat forum van ze is zo brak als wat. Is het nou zo'n grote moeite om ff op het forum te zeggen dat er gewerkt wordt aan een oplossing ofzo. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Zijn er nog anderen die problemen hebben met direct ip? bij mij stottert het spel echt vreselijk! :(

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:10
sain onez schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:59:

waar kan ik aa en af enablen? wat ziet er nog steeds lelijk uit^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de eerst patch met alle transfers die ook online in de teams zitten zoals chari naar feyenorod enzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik vind dit tot nu toe echt de leukste FIFA game :) 2005 heb ik helemaal grijs gespeeld, 2006 vond ik minder, en 2007 is echt briljant *O*

Oh, mocht je je vervelen: ik heb een review over FIFA 07 geschreven: http://www.techzine.nl/reviews/263/FIFA-07.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:55
vinpower schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:46:
[...]

waar kan ik aa en af enablen? wat ziet er nog steeds lelijk uit^^
je display settings in windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

jaapstobbe schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:50:
[...]

Hoe bedoel je? Bij een FIFA configuratiemenu ofzo?

Hmm,. als ik via het nVidia control panel 4xAF en 4xAA aanzet schokken de replays e.d. ineens enorm, maar het spel ziet er wel strakker uit :Y)

[ Voor 25% gewijzigd door Angeloonie op 03-10-2006 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt lekker! (PC)

Heb echter 1 probleem.
Ik wil dus via Direct IP spelen maar zo nu en dan valt de verbinding gewoon zo maar weg?
Ik heb dit probleem overigens alleen onder Windows Vista RC1 en niet onder XP.
Uiteraard mag ik nog niet van Vista RC1 verwachten dat het 100% in orde is met dat OS.
Maar toch, mocht iemand weten hoe dit te fixen valt; graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
jaapstobbe schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:50:
[...]

waar kan ik dat veranderen?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannotwin
Ik zal het eens gaan proberen. Ik snap in iedergeval je uitleg. Bedankt !!! :)

Edit: Helemaal perfect. Het is gelukt. Nogmaals bedankt !!! _/-\o_
Angeloonie schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:13:
[...]

Die update is voor de PS2 al gereleased, maar voor de PC en Xbox moet hij nog komen, zeer binnenkort :)

Anders doe je het gewoon met de hand :P Op fifa07.com staat een lijst met transfers ;)
Bedankt voor de tip. Ik zal hem als laatste redmiddel gaan gebruiken ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Cannotwin op 03-10-2006 19:08 . Reden: Zie edit. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je als je via Direct IP speelt ook chatten met je tegenstander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:00:
Kun je als je via Direct IP speelt ook chatten met je tegenstander?
Nope helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Tip voor als je een corner hebt: richt vrij ver van de goal af, maar wel indraaiden (dus [A] en daarna [Shift]+[←]/[→]). Werkt beduidend beter dan zonder effect.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

ok jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik had iets gelezen over Champions League wedstrijden enzo...
maar na een volledig seizoen kun je helemaal niet verder met een volgend seizoen :S alleen opnieuw beginnen?
of is dit alleen mogelijk via de Manager optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Thrills33ka schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 00:36:
maar na een volledig seizoen kun je helemaal niet verder met een volgend seizoen :S alleen opnieuw beginnen?
Erm.. welke modus had jij dan ?
Enne.. heb je nu al een seizoen af .. ik ben nog niet eens halverwege .. :D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 00:36:
er stond heirboven al dat dit alleen mogelijk is in de manager mode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Even een vraagje: hoe lang ben je als manager nu bezig met "managen"? Want ik vind opeenvolgende seizoenen draaien zeer interessant, maar eerlijkgezegd kan al dat gemanage me echt niet boeien. Ok ik wil wel af en toe zo'n vraagje/dilemma beantwoorden en een keer per siezoen de prijzen verhogen/lagen, maar ik zoek het echt niet na elke wedstrijd aan te geven hoe hard mijn spelers moeten trainen enzo (was in FIFA 2005 zo meen ik).

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:12:
Speelt lekker! (PC)

Heb echter 1 probleem.
Ik wil dus via Direct IP spelen maar zo nu en dan valt de verbinding gewoon zo maar weg?
Ik heb dit probleem overigens alleen onder Windows Vista RC1 en niet onder XP.
Uiteraard mag ik nog niet van Vista RC1 verwachten dat het 100% in orde is met dat OS.
Maar toch, mocht iemand weten hoe dit te fixen valt; graag! :)
geduld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:40:
Even een vraagje: hoe lang ben je als manager nu bezig met "managen"? Want ik vind opeenvolgende seizoenen draaien zeer interessant, maar eerlijkgezegd kan al dat gemanage me echt niet boeien. Ok ik wil wel af en toe zo'n vraagje/dilemma beantwoorden en een keer per siezoen de prijzen verhogen/lagen, maar ik zoek het echt niet na elke wedstrijd aan te geven hoe hard mijn spelers moeten trainen enzo (was in FIFA 2005 zo meen ik).
precies wat je wilt.

af en toe een vraagje beantwoorden, en voor de wedstrijd kan je de ticketprijs instellen (laag,middel,hoog).

verder kan je heel eenvoudig investeren in delen van de club. en je kan een scout op jacht sturen in een bepaald continent op zoek naar een bepaalde type speler.

spelers kan je niet trainen, het kost dus totaal geen moeite om te managen, het is een leuke aanvulling op de normale gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realidolownor
  • Niet online
Tijdens het laden op de ps2 versie zie je telkens dat je met de trick stick allemaal truckjes kan doen maar er gebeurt helemaal niks. Moet je daarvoor nog iets instellen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
mensen die fifa07 op de pc spelen, willen jullie alsjeblieft een screen posten. Want ik denk dat me fifa gewoon te lelijk is. Komt niet in de buurt van de screens die EA vrijgegeven heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

T-X-M schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:39:
Zijn er nog anderen die problemen hebben met direct ip? bij mij stottert het spel echt vreselijk! :(
Ja aantal potjes via Hamachi aan het spelen, is ook echt regelmatig stotter de stotter =/ Weet niet wat het is, maar wel zwaar irritant. Heb verder niks aanstaan en totaal geen lag of hoge ping met andere games

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen welke poort fifa 2007 gebruikt want ik krijg het niet met direct ip aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannotwin
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:25:
Kan iemand mij vertellen welke poort fifa 2007 gebruikt want ik krijg het niet met direct ip aan de gang.
Klik hier voor de poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je nu nog even iemand vinden die het wil testen want mijn zoontje ligt al in bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de zidane truc doet in fifa 07 op de PC?

Voorbeeld
http://www.rijnmondhs.nl/...llercoaster-voorbeeld.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
twee keer op shift drukken dan doe je die truc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij doe je dan een dubbele schaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Modbreak:Daar zit dus copyright op he :{

[ Voor 175% gewijzigd door Crash op 05-10-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super ik ga het proberen.

[ Voor 23% gewijzigd door Crash op 05-10-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Weet iemand ook waar om Fifa 07 op de XBOX zoweinig competities heeft ???
Ik heb em nl op de ps2 en daar heb je echt super veel competities en clubs, het enigste wat irri is, is dat de gameplay best traag is in vergelijking met fifa world cup.

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50

WoutF

Hoofdredacteur
Is er ook een lijst met controls beschikbaar voor de Logitech Cordless 2 pad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

waarschijnlijk kan je beter naar de ps2 controls op zoek gaan, die zijn wrs makkelijker te vinden, en zullen identiek zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel MAAR,

ik zet het de moeilijksgraad op wereldklasse, maar dan win ik nog met 4-1, 3-0 TE makkelijk.

en zelf als ik 3 blunders maak in een wedstrijd straffen de tegenstanders het nog niet af, ik heb het gevoel dat ie makkelijker is dan fifa 2006, ERG jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de Zidane beweging niet werkend iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:47:
Ik krijg de Zidane beweging niet werkend iemand anders wel?
ja makkelijk, maar ik doe het met mn logitech rumblepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de poorten open gezet in mijn router en ook bij degene met wie ik wil spelen en hij doet het gewoon niet, ook heb ik de firewall uitgezet in de router en op de comp maar nik helpt.
Weet iemand een opllosinge en wil iemand evt reageren om even met mij te testen bij wie het wel werkt om te kijken of het probleem bij mij ligt(dus even tegen elkaar te spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:25:
Ik heb de poorten open gezet in mijn router en ook bij degene met wie ik wil spelen en hij doet het gewoon niet, ook heb ik de firewall uitgezet in de router en op de comp maar nik helpt.
Weet iemand een opllosinge en wil iemand evt reageren om even met mij te testen bij wie het wel werkt om te kijken of het probleem bij mij ligt(dus even tegen elkaar te spelen).
Ik speel FIFA 2007 altijd met behulp van Hamachi. Dan kan je je firewall en router on veranderd laten en gebruik je Hamachi voor een VPN tussen jou en de mensen waar tegen je wilt gaan spelen. Werkt perfect voor FIFA 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:55:
Leuk spel MAAR,

ik zet het de moeilijksgraad op wereldklasse, maar dan win ik nog met 4-1, 3-0 TE makkelijk.

en zelf als ik 3 blunders maak in een wedstrijd straffen de tegenstanders het nog niet af, ik heb het gevoel dat ie makkelijker is dan fifa 2006, ERG jammer.
Met Chelsea tegen Willem II zeker? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
is er ook een "trick" button voor gebruik van het keyboard? .. want ik kan momenteel niet zo heel veel :D

...vind 'em tot nu toe juist stuk moeilijker dan fifa06 .. ik krijg de voorzetten vanaf de vleugels niet goed. Hoe werkt dat met die kracht? Voorheen moest je 'em in het blauwe balkje (net na het midden) krijgen en dan was ie altijd goed.. is dat nu nog wel zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waar jullie het weghalen dat het spel moeilijker is dan fifa06. Zelfs in legend mode knal ik er gemakkelijk 8 in per wedstrijd en win met grote cijfers. Wanneer ik tegen vrienden speel is de eindstand meestal iets van 11-9 ofzo. Dus dat scoren moeilijker is gaat voor mij totaal niet op.

Bijvoorbeeld als je via de zijkant de 16meter in loopt op de keeper af doe je gewoon een hard schot en dan schiet je hem over de keeper heen, dat is 90% kans op een goal. Van dichtbij gewoon de bal met een lobje erin knallen, 95% kans. Van afstand, alleen wanneer je de ruimte hebt keihard knallen en dan via de keep erin of hij laat hem los en dan knal je hem met je andere aanvaller erin.

Naar mijn mening is de 3-5-2 de beste opstelling. Dat is dus degene met een nummer 10 achter de spitsen en 2 DMC's voor de verdediging en dan op counter spelen, werkt perfect.
Wanneer je zo speelt kun je vanaf je verdediging een pass over de verdediging van de tegenstander passen en ga je 2 tegen 1 alleen op de keep af.

Vrij trappen zijn simpel. Wanneer je van rechts een vrije trap neemt moet je een linkspoot hebben en vanaf links andersom. Dan neem je de speler in de muur die het verst aan de buitenkant staat, die recht je net aan de binnenkant van de paal, dan schiet je (niet te hard natuurlijk) en geef je spin mee naar voren waardoor de bal sneller gaat en huppa, een doelpunt.

Zelfde met corners. 4 Tikjes naar buiten, de bal schieten (ongeveer 1/3 van de schietkracht) en spin naar binnen geven, de bal vliegt gewoon de goal in. Hier valt ook niks tegen te doen, man bij de eerst paal kijkt er maar naar en de keep blijft dom staan bij 2de paal. Als je het door hebt is het 80% van de corners erin.

Dat was het eerst wel. Game is simpel maar tegen vrienden spelen is altijd wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

loona35 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 11:02:
is er ook een "trick" button voor gebruik van het keyboard? .. want ik kan momenteel niet zo heel veel :D

[...]
Shift :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:41
Ik ben totaal niet into Voetbal maar wil toch even melden.

De jongens uit mijn klas, zitten er echt heel veel op voetbal. Ik met een andere maat hebben het vaak over games, en worden dan geflamed met nerd etc etc.

Wat dan toch nu . Elke voetbal fan/speler in onze klas heeft opeens een PC of PS2 of Gamecube en ze kunnen niet meer ophouden wat ze al hebben bereikt of voor hoeveel ze een speler hebben verkocht.

Toch leuk, zon voetbalspel. Draait de rollen een keer om :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 14:59:
Ik snap niet waar jullie het weghalen dat het spel moeilijker is dan fifa06. Zelfs in legend mode knal ik er gemakkelijk 8 in per wedstrijd en win met grote cijfers. Wanneer ik tegen vrienden speel is de eindstand meestal iets van 11-9 ofzo. Dus dat scoren moeilijker is gaat voor mij totaal niet op.

Bijvoorbeeld als je via de zijkant de 16meter in loopt op de keeper af doe je gewoon een hard schot en dan schiet je hem over de keeper heen, dat is 90% kans op een goal. Van dichtbij gewoon de bal met een lobje erin knallen, 95% kans. Van afstand, alleen wanneer je de ruimte hebt keihard knallen en dan via de keep erin of hij laat hem los en dan knal je hem met je andere aanvaller erin.

Naar mijn mening is de 3-5-2 de beste opstelling. Dat is dus degene met een nummer 10 achter de spitsen en 2 DMC's voor de verdediging en dan op counter spelen, werkt perfect.
Wanneer je zo speelt kun je vanaf je verdediging een pass over de verdediging van de tegenstander passen en ga je 2 tegen 1 alleen op de keep af.

Vrij trappen zijn simpel. Wanneer je van rechts een vrije trap neemt moet je een linkspoot hebben en vanaf links andersom. Dan neem je de speler in de muur die het verst aan de buitenkant staat, die recht je net aan de binnenkant van de paal, dan schiet je (niet te hard natuurlijk) en geef je spin mee naar voren waardoor de bal sneller gaat en huppa, een doelpunt.

Zelfde met corners. 4 Tikjes naar buiten, de bal schieten (ongeveer 1/3 van de schietkracht) en spin naar binnen geven, de bal vliegt gewoon de goal in. Hier valt ook niks tegen te doen, man bij de eerst paal kijkt er maar naar en de keep blijft dom staan bij 2de paal. Als je het door hebt is het 80% van de corners erin.

Dat was het eerst wel. Game is simpel maar tegen vrienden spelen is altijd wel leuk.
Mooi..ik las al die opties ook bij de hints van fifa zelf.. ik begrijp er alleen geen moer van hoe ik het moet doen. Zijn die keyboard controls nou zo onmogelijk of doe ik iets fout ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 15:49
Heb daarnet een te moeie goal gemaakt(Op prof niveau).

Ik had een corner maar die werd eruit gehaald door de tegenstander dus rolde de bal op de middellijn, en heitinga komt aanlopen en ik schiet de bal in 1 keer in de goal :o Was ook nog tegen psv, 1-0 gewonnen door die treffer :*)

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Hij is echt veeeeeeel te simpel. :(
Ik speel nu op wereldklasse met Twente en win alle wedstrijden met gemak (4min. per helft), 3-0, 4-1 etc. En zo'n fifa-junk ben ik echt niet.....

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
nou ik heb het toch maar weer verwijdert...

had gehoopt dat de keeper enz. wat slimmer waren geworden maar alles reageert nog ongevoeliger en dommer dan FIFA 06 en WC lijkt het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Sinds ik windows xp x64 heb geinstalleerd krijg ik fifa 07 niet meer aan de praat. Het spel start wel op, maar zodra de wedstrijd begint hangt ie. Terwijl hij het wel deed onder windows xp 32. Weet iemand misschien wat daar de oorzaak van kan wezen.

Ik draai op een ati 1800xl.

heeft iemand hier een oplossing voor, of komt iemand dit probleem bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staan alle trucjes voor de logitech gamepad? Als je het intro filmpje voorbij ziet komen zie je van alles gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
maurits187 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:45:
Sinds ik windows xp x64 heb geinstalleerd krijg ik fifa 07 niet meer aan de praat. Het spel start wel op, maar zodra de wedstrijd begint hangt ie. Terwijl hij het wel deed onder windows xp 32. Weet iemand misschien wat daar de oorzaak van kan wezen.

Ik draai op een ati 1800xl.

heeft iemand hier een oplossing voor, of komt iemand dit probleem bekend voor?
Dat exacte probleem werd bij mij verholpen door een driver update te doen van de videokaart! Werkte altijd prima, maar dag 1 op dag 2 hing ie tijdens de wedstrijden. Driver verwijderd, Catalyst 6.9 erop en knallen!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 14:59:

kan je die legend savegame es sturen?
ashwin_wullems(AT)hotmail(DOT)com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat kan niet want ik speel fifa op de xbox :)

Goodluck met unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren lekker het eerste seizoen met chelsea afgemaakt.

kampioen na 33 speelronden al
FA cup gewonnen

nieuwe seizoen uiteraard met chelsea europa in (vreemde rede speelde ik het eerste seizoen geen ECC).

Geljik een goede start van het seizoen, ik won met 5-0 de community shield, helaas verloor ik mijn allereerste ECC duel met 3-0 van Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
realidolownor schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:33:
Tijdens het laden op de ps2 versie zie je telkens dat je met de trick stick allemaal truckjes kan doen maar er gebeurt helemaal niks. Moet je daarvoor nog iets instellen? :?
Je kan wel trucjes doen met je rechter analoge stick....

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/n.bhageloe/360.JPG
zo maar je een spin
Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/n.bhageloe/overstap-links.JPG
een overstap naar links
Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/n.bhageloe/overstap-rechts.JPG
overstap naar rechts
Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/n.bhageloe/passeer.JPG
passeer beweging

Dit zijn de tricks die ik al door heb er zullen waarschijnlijk wel meer

Als je R2 indrukt kan je ook een sleepbeweging maken

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:D Zonet een FAN-TAS-TI-SCHE wedstrijd gespeeld zeg :D Alles ging goed, passes kwamen aan en schoten waren goed :) Ok, de verdediging van de tegenstander leek wel een gatenkaas, maar toch :D Echt super :D

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_b77354d42e365679c261498d34136270ars1.png

_O_

Om daarna met 1-0 te verliezen van Bolton 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 09-10-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELPPPP. De demo wil nie werken

Bij de installatie geeft ie aan dat ik geen DX9C heb maar dat heb ik 2 keer geherinstaleerd nu en 1 keer de videodrivers (ik heb een Dell XPS lappie). Iemand ervaring met dit probleem en hoe ik dit kan oplossen>?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste