Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.300 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

koendt schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 02:02:
800 is best veel voor een student als mij ;)
Maar zal het eens overwegen.

Is widescreen wel een beetje een must voor een scherm voor de 360?
698,- voor een 27 inch LCD scherm:

http://www.plasma-discounter.nl/lcd.aspx?p=625

Prima schermen. Ik heb zelf nog de voorloper (1 generatie terug) en die geeft al perfect beeld.

Voor dat geld zit er ook een HDMI/HDCP aansluiting op voor het afspelen van beveiligde content.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 11-10-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
zou dit wat zijn voor de ?

Tatung (LCD-TV) 27" LCD/TFT silver (VGA) (3jr)
449 euro.

resolutie: 1280x768 (WXGA) lichtopbrengst 550 cd/m2 600:1 contrast responsetijd: 16 msec.
(http://www.euromaxi.nl/external.asp?nr=15342)

het is geen hd tv zo te zien, maar lijkt mij voor de rest een fijn scherm?
(mits kwaliteit goed is, ga eens wat reviews zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
nog niemand zijn xbox live vision cam van play.com binnen??

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
sjaakhaar schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 09:35:
Kan iemand uitleggen waarom het RGB-signaal van de ''advanced scart'' dan een beter beeld geeft dan de ''standaard'' kabel? Wat is het verhaal daar achter?
Bij de advanced scart kabel zijn de kleuren gescheiden. Bij de standaard kabel gaat alles door 1 draad. Dit geeft een minder mooi beeld (waziger / minder contrast enz.)

Gewoon kopen, je merkt het verschil meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Timmerman schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:47:
[...]

Bij de advanced scart kabel zijn de kleuren gescheiden. Bij de standaard kabel gaat alles door 1 draad. Dit geeft een minder mooi beeld (waziger / minder contrast enz.)

Gewoon kopen, je merkt het verschil meteen.
schandalig dat die kabel er niet standaard bij zit, ik vindt het beeld ook extreem wazig, kan veel teksten niet lezen. Ik ga er ook zeker eentje aanschaffen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:23

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Phusebox schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:30:
nog niemand zijn xbox live vision cam van play.com binnen??
Afgelopen donderdag was ie shipped bij mij, maar tot op heden (net ff naar huis gebeld) nog niks ontvangen. Wellicht komt ie vandaag nog, maar aangezien de post meestal vrij vroeg is bij mij reken ik daar niet meer op.

Morgen zijn de 5 "business days" om, dus ik verwacht m nu morgen. Of gelden die shipping indicaties voor uk, en niet de rest van de wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:37:
schandalig dat die kabel er niet standaard bij zit, ik vindt het beeld ook extreem wazig, kan veel teksten niet lezen. Ik ga er ook zeker eentje aanschaffen
Tja, bij elke console krijg je zo ongeveer de standaard composite-kabel... Xbox, gc, ps2, allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Niet elke tv ondersteund RGB.

Daarbij wil ik geen RGB, maar DVI. Anderen willen component en voor sommigen is composiet goed :)

Je kan ze er moeilijk alle 4 bij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

[...]

Ja schandalig dat ze standaard een kabel leveren die bij iedereen werkt ipv alleen bij 10% van de kopers :z

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Daar was ik niet op de hoogte, van alleen al de 3 tv's hier op me werk en de 4 tv's thuis heb ik geen een tv gezien zonder rgb, volgens jouw stelling is er maar 1.5% kans dat ik 7 tv's tegen kom rgb, lijkt me overdreven. Ze mogen het wel even op ze minst duidelijk melden op de doos ofzo, de beeld kwaliteit van xbox en xbox 360 kan ik alleen aan de effecten onderscheiden zoals hdr, verder kwa scherpte zie ik geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ik lees overal enthousiaste verhalen over het verschil tussen rgb(scart) en composite, ik kan er wel iets bij voorstellen ,maar ik zou het liever ZIEN!, Er is wel 1 review maar daar staat alle kabels in behalve RGB :(...

Als de teksten in bv dead rising nu leesbaar worden dan zal ik die kabel meteen kopen. Maar voor het zwarter iets meer zwart te laten maken ... Maakt het trouwens ook verschil als je PAL 60 games speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

evilpin0 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:03:
Daar was ik niet op de hoogte, van alleen al de 3 tv's hier op me werk en de 4 tv's thuis heb ik geen een tv gezien zonder rgb, volgens jouw stelling is er maar 1.5% kans dat ik 7 tv's tegen kom rgb, lijkt me overdreven. Ze mogen het wel even op ze minst duidelijk melden op de doos ofzo, de beeld kwaliteit van xbox en xbox 360 kan ik alleen aan de effecten onderscheiden zoals hdr, verder kwa scherpte zie ik geen verschil.
Er zijn tientallen zo niet honderden pagina's op internet te vinden met alle kabels die er zijn voor de XB en de 360 met daarbij zelfs reviews over de kwaliteit van de kabel, screenshots van het beeld en meer. En verder staat er, volgens mij, duidelijk op de produkt-pagina's wat er precies in de doos zit van de Premium of de Core versie.

Lijkt me trouwens best handig; naar de winkel gaan, iets kopen en dan thuis erachter komen dat je kabel X of Y had moeten hebben omdat je iets niet kan aansluiten... 8)7

*edit*
@it0: wat mij betreft kan SCART de pot op. RGB-Component op mijn LCD is gewoon de beste kwaliteit; of het nou op 50 of 60Hz is.

Composite verbeterd naar Component; ik was nog niet wakker...

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 11-10-2006 14:22 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
MAX3400 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:07:
[...]

Lijkt me trouwens best handig; naar de winkel gaan, iets kopen en dan thuis erachter komen dat je kabel X of Y had moeten hebben omdat je iets niet kan aansluiten... 8)7

*edit*
@it0: wat mij betreft kan SCART de pot op. RGB-Composite op mijn LCD is gewoon de beste kwaliteit; of het nou op 50 of 60Hz is.
Ik denk niet dat je geleerd hoeft te hebben om die redenering te maken, ik zelf heb geen vestand van tv kabeltjes en als ik dit niet had gelezen wist ik niet dat het onderhand extreem wazige beeld hierdoor veroorzaak wordt.

Ik kan wel zeg maar die 3 losse kabeltjes in de voorkant van mijn tv doen, levert dit ook kwaliteits verbetering op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Voor de mensen met kabels, TV's en andere meuk: http://www.gamespot.com/f...html?q=xbox%20360%20cable

Laat de pagina's even goed laden want er wordt gebruikt gemaakt van "onmouseover"-events om verschillende kwaliteit van kabels te laten zien.

Winnaars, van goed naar slecht:
Component
VGA
Composite / S-Video
RF / Coax

*edit*
Zelf draai ik de 360 op 1080i; vind ik het fijnst om naar te kijken maar mijn DVD-speler staat op 720P.

[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 11-10-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Bizzarro schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:41:
[...]

Afgelopen donderdag was ie shipped bij mij, maar tot op heden (net ff naar huis gebeld) nog niks ontvangen. Wellicht komt ie vandaag nog, maar aangezien de post meestal vrij vroeg is bij mij reken ik daar niet meer op.

Morgen zijn de 5 "business days" om, dus ik verwacht m nu morgen. Of gelden die shipping indicaties voor uk, en niet de rest van de wereld?
Zojuist nog eens naar huis gebeld, hij is er nu wel. Iets dikker als een boek zei mn ma, nu heb je vele soorten boeken natuurlijk, maar hij had net niet door de brievenbus gepast. :P

Vanavond een impressie check met fotootjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Ik zag zo'n promotie-setup staan in de winkel van MS met zo'n Samsung scherm (aannemende dat elke promotie-setup hetzelfde is): wat voor scherm is dat? Hoeveel kost die? Kan die ook gewoon HD-720 aan?

[ Voor 14% gewijzigd door Jorn1986 op 11-10-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sjaakhaar schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:10:
Ik zag zo'n promotie-setup staan in de winkel van MS met zo'n Samsung scherm (aannemende dat elke promotie-setup hetzelfde is): wat voor scherm is dat? Hoeveel kost die? Kan die ook gewoon HD-720 aan?
23 inch Samsung scherm met resolutie 1280x720p. Geen idee welk type het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

sjaakhaar schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:10:
No offence maar die Samsung-schermen vind ik persoonlijk niet mooi op technisch vlak (beeldkwaliteit, mogelijkheden etc.) maar de prijsstelling van die schermen is wel weer aantrekkelijk voor mensen met een wat lager budget.

Eerlijk gezegd; een LG 26LX2R is dezelfde grootte als de Samsung LE26R71B maar het beeld vind ik er veel natuurlijker uitzien (en scherp).

offtopic:
We gaan weer teveel over schermpjes praten; ik hou mijn mond wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

@max3400 Ik had dat artikel gevonden maar dat laat helaas niet het verschil zien tussen composite en RGB

@evilpino: scart is geen probleem, composite via scart is het probleem, rgb via scart is als het goed is goed beeld. Maar ik wil graag het verschil in beeld zien.

Eindelijk 3 goede links gevonden

1) Goede tekst en uitleg over rgb/composite/s-vhs etc
http://www.michaeldvd.com...ctors/VideoConnectors.asp

2) 2 plaatjes van een NES waar je duidelijk het verschil ziet tussen rgb en composite, met de hogere resolutie van de 360 zou het verschil alleen maar groter moeten zijn.
http://www.digitpress.com/forum/viewtopic.php?t=75116
3) Plaatjes van een echo apparaat
http://www.fi-llc.com/Boards/ImageCompare/ImageCompare.php

[ Voor 48% gewijzigd door it0 op 11-10-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04
Yes, eindelijk de verstuursbevestiging van mijn 360 gehad. Hopelijk morgen nog binnen! :D

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
ik heb denk ik 2 keuzes om de x360 aan te sluiten op mij crt monitor,

via tv kaart (s-video) of een verloop kabel voor de vga naar rgb female (als ik het goed heb)
is de kwaliteit via de tv kaart slechter dan direct op de vga ?en hoe zit het dan met geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

fusion.fake schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:05:
ik heb denk ik 2 keuzes om de x360 aan te sluiten op mij crt monitor,

via tv kaart (s-video) of een verloop kabel voor de vga naar rgb female (als ik het goed heb)
is de kwaliteit via de tv kaart slechter dan direct op de vga ?en hoe zit het dan met geluid
Als je S-Video gaat gebruiken, kan je net zo goed een Nintendo NES gaan halen.

Daar wordt je echt niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
een vga verloop kabel dus :P pff het is toch wat met die kabels :9

boxen moeten ook op xbox aangesloten worden sinds mijn monitor geen speakers heeft ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

fusion.fake schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:35:
een vga verloop kabel dus :P pff het is toch wat met die kabels :9

boxen moeten ook op xbox aangesloten worden sinds mijn monitor geen speakers heeft ofzo
Vraag me af hoe de beeldkwaliteit is op die manier, maar je mag het proberen :)

Bij de VGA kabel zit de Audio stekker er los naast, dus dat is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
krijg ik dan geen normale kwaliteit ? toch iig beter dan op mijn niet-hd tv het is een 19 inch crt

de audio die bij de vga zit kan toch niet zomaar op een speaker aangesloten worden moet toch een female connector zijn ofzo

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/12087.jpg zoiets als ik het goed heb

[ Voor 16% gewijzigd door fusion.fake op 11-10-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

fusion.fake schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:58:
krijg ik dan geen normale kwaliteit ? toch iig beter dan op mijn niet-hd tv het is een 19 inch crt

de audio die bij de vga zit kan toch niet zomaar op een speaker aangesloten worden moet toch een female connector zijn ofzo

[afbeelding] zoiets als ik het goed heb
De Audio via de VGA kabel komt met 1 Mini-Jack aansluiting (mannetje), geen tulpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die de camera al hebben? Heb hem nu al een week of zo, maar ja, veel meer dan een eigen gamerpic maken, zwaaien naar je eigen hoofd (als achtergrond in het default thema) en het zuigende Totemball heb ik er nog niet mee gedaan. Iemand zin in Uno?

Ander vraagje: ik overweeg Godfather aan te schaffen. Maar wat mij weerhield zijn de magische woorden "Schermteksten: [Nederlands vlaggetje]". Is dit alleen NL, of mag je bij het opstarten kiezen uit andere teksten, met name Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bizzarro schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:33:
[...]

Zojuist nog eens naar huis gebeld, hij is er nu wel. Iets dikker als een boek zei mn ma, nu heb je vele soorten boeken natuurlijk, maar hij had net niet door de brievenbus gepast. :P

Vanavond een impressie check met fotootjes.
ok ben benieuwd, gaat mij vooral om wat er in het pakketje zit (of dit gelijk is aan de NL gold pack)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:07:
De Audio via de VGA kabel komt met 1 Mini-Jack aansluiting (mannetje), geen tulpjes.
Wat bedoel je? Mijn VGA-kabel heeft echt 2 tulpjes. Zie ook het plaatje in deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:20:
[...]

Wat bedoel je? Mijn VGA-kabel heeft echt 2 tulpjes. Zie ook het plaatje in deze post.
* PWM Checkt achterkant tv

En ziet echt 1 Mini-Jack de tv ingaan waar het geluid doorheen gaat :?

Heb deze kabel (officieel MS) meegenomen uit de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PWM schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:23:
[...]

* PWM Checkt achterkant tv

En ziet echt 1 Mini-Jack de tv ingaan waar het geluid doorheen gaat :?

Heb deze kabel (officieel MS) meegenomen uit de US.
Dan heb je dat verloopstekkertje zeker gebruikt? Die met 2 tulpingangen naar 1 mini-hack?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Angeloonie schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:25:
[...]

Dan heb je dat verloopstekkertje zeker gebruikt? Die met 2 tulpingangen naar 1 mini-hack?
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Mijn god, wat ben ik scheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
mijn VGA kabel heeft toch echt wel daadwerkelijk alleen 2 tulpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
De originele VGA kabel van MS heeft inderdaad 2 tulpstekkertjes voor de audio.
Maar in het pakket zit ook, zoals eerder vermeld, een verloopstekker van 2 tulp naar 1 mini jack:

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/tweakers/vga_audio_verloopstekker.jpg

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Om mijn domme fout even goed te maken:

De Gears of War pre-order kit is uit.

Je krijgt een T-shirt en gegarandeerd een Limited Edition GoW op de launchday

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3d0818d7f877bbd1caa8b78991bd4966/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
ironx schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:50:
De originele VGA kabel van MS heeft inderdaad 2 tulpstekkertjes voor de audio.
Maar in het pakket zit ook, zoals eerder vermeld, een verloopstekker van 2 tulp naar 1 mini jack:

[afbeelding]
YES :P

ik was al bang dat ik die los moest bijkopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

PWM schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:13:

[afbeelding]
Van de week maar even halen, als ie niet overal al uitverkocht is :X

Goed nieuws voor alle DivX en XviD fans, in de nieuwe Dashboard Update komt er DivX en XviD ondersteuning :D _/-\o_

http://www.360only.nl/nieuwsitem.php?nid=2392

Sorry als dit al gemeld is.

[ Voor 18% gewijzigd door bAdmuTs op 11-10-2006 20:46 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
nou die pre-order kitjes van de 360 waren ook zogenaamd gegarandeerd 1 bij de release, maar dat konden ze ook niet waarmaken, nou zal het met een game wel meevallen, maar dat gegarandeerd (telegames modus: ti tè tû, ta ti du di die!) geloof ik niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Phusebox schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:13:
[...]

ok ben benieuwd, gaat mij vooral om wat er in het pakketje zit (of dit gelijk is aan de NL gold pack)
Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/vision/1.JPG
Verpakt in een gewone postenvelop

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/vision/2.JPG
Voorkant van de doos

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/vision/3.JPG
Alle subscription kaarten (12 maanden gold, 200ms points, Uno, Robotron, Totemball kan je gratis van live halen)

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/vision/4.JPG
Het cameraatje (best klein dat ding 8) )

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/vision/5.JPG
En geactiveerd

Verder zit er ook nog de headset bij, 2 handleidingen (vision en headset), een reclameboekje van Microsoft accesoires.

De kwaliteit van het beeld is best lekker te noemen, maar nu ben ik op webcam gebied ook niks gewend verder.

Even totemball gespeeld, maar dat was veel te vermoeiend (ik zat, en moest constant met mn handen boven mn hoofd :P ).

Uno is lache, je ziet de hoofden van je tegenspelers en dat levert best grappige situaties op soms.

Al met al is het 74,99 well spend. Zeker gezien je dus voor alle spelletjes, camera, headset enz enz in feite 15 euro betaald, omdat er dat jaar live gold bij zit :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Ik heb de cam ook gekocht, mede omdat ik een jaar abbo live wou hebben en die normaal ook 59 euro kost in de winkel. 1e indruk: leuk dingetje, maar je kunt er nog geen drol mee. Totemball vind ik erg kut sturen, het reageert allemaal nogal vaagjes. Uno is een leuke game, heb alleen nog geen leuke dingen gezien bij anderen iedereen zat gewoon normaal neutraal in zn stoel/bank :D

In de toekomst zal er vast nog wel leuk spul komen waar de cam mee te gebruiken is, ik vind het opzich wel de kleine meerprijs waard als je toch een jaar abbo nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Via een vriend heb ik dan ook met de Mission360 actie mee kunnen doen.

Ik neem aan dat jullie wel weten wat er in het pakket zit, wat je daar kon bestellen (Xbox 360 Premium, Camera, 2e controller, quick charge kit, extra accu, Kameo+PGR3 en een extra maand xbox gold).

Als het goed is komt die deze week nog binnen, en kan nu al niet wachten :)

Gelijk aansluiten op mijn Samsund 26"LCD-TV. Maar daar heb ik meteen ook een vraagje over.

De optimale resolutie van de TV is 1360x768, wat ook ondersteunt wordt door de xbox, echter word daardoor de snelheid van de xbox door beïnvloed? zoals eerdere framedrops als op 720P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 20:16:
[...]

Van de week maar even halen, als ie niet overal al uitverkocht is :X

Goed nieuws voor alle DivX en XviD fans, in de nieuwe Dashboard Update komt er DivX en XviD ondersteuning :D _/-\o_

http://www.360only.nl/nieuwsitem.php?nid=2392

Sorry als dit al gemeld is.
Hoe gaan ze dit doen gezien - als ik mij niet vergis - xvid GPL is en Microsoft niet echt een fan is - understament - van die licentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TranceSetter schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:48:

De optimale resolutie van de TV is 1360x768, wat ook ondersteunt wordt door de xbox, echter word daardoor de snelheid van de xbox door beïnvloed? zoals eerdere framedrops als op 720P?
Ik draai zelf ook op 1360x768 (alleen mogelijk met VGA kabel), en dat levert 0,00% extra framedrops op.
Hoe gaan ze dit doen gezien - als ik mij niet vergis - xvid GPL is en Microsoft niet echt een fan is - understament - van die licentie.
Dat ze het zelf geen gebruik maken van de Licentie, hoeft nog niet te zeggen dat ze er tegen zijn :?

Anyways, de Zune kan ook gewoon Xvid/Divx afspelen, en is toch echt een MS product :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[afbeelding]
Waar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens ik voel steeds heel langzaam mn game drang zakken.
het lijkt net alsof ik nooit meer de zelda ocarine of time vibe ga krijgen.

wat is dit wordt ik oud?

ik blijf eeuwig gamen zowaarik eveig blijf saggen. daar niet van. maar soms vraag ik me af wat er aan de hand is.

ben ik gayme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:03:
Dat ze het zelf geen gebruik maken van de Licentie, hoeft nog niet te zeggen dat ze er tegen zijn :?

Anyways, de Zune kan ook gewoon Xvid/Divx afspelen, en is toch echt een MS product :)
Microsoft niet tegen GPL ?
Craig Mundie, a senior vice-president at Microsoft, said last May the GPL "poses a threat to the intellectual property of any organisation making use of it"
En dat komt uit de financial times. Daarbij het is algemeen geweten dat Microsoft de GPL licentie niet genegen is.

Dat zune xvid ondersteunt is iets nieuws voor mij want ik vind daar niets van terug :)

Ik blijf het bericht ongeloofwaardig vinden, nu niet dat mijn wereld gaat vergaan als ik nu morgen geen divx/xvid kan afspelen op mijn xbox 360. Een dvd speler met xvid/divx ondersteuning kost de dag van vandaag niets meer :+

Zou de entertainment industry zo happy zijn moest microsoft divx/xvid support gaan leveren ? Om een of andere reden ben ik daar niet van overtuigd.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
PWM schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:03:
[...]

Ik draai zelf ook op 1360x768 (alleen mogelijk met VGA kabel), en dat levert 0,00% extra framedrops op.
Oeh, das minder, aangezien ik mijn PC al heb aangesloten via VGA, en dus de HDTV kabel wil gaan gebruiken voor de Xbox (5/6 stekkertjes achterin de TV).

Betekent dit dat ik op 720P moet draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Gears of War demo binnen 48 uur?

Heel heel heel misschien toch stiekum een demo van Gears of War :? Lets hope so _/-\o_

Binnen 48 uur weten we weer :)

edit: damn wat een stoere site :D

[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 11-10-2006 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Gears of war demo hoef je echt niet te verwachten hoor.. althans dat hebben de developers gezegd een tijdje geleden. Misschien lopen ze nu voor op schema natuurlijk.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Collaborator schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:46:
Gears of war demo hoef je echt niet te verwachten hoor.. althans dat hebben de developers gezegd een tijdje geleden. Misschien lopen ze nu voor op schema natuurlijk.
Mja, maar aan de andere kant. Zouden ze het ooit van tevoren toegeven? Don't think so. Dan zou die hele reclamecampagne/teaser shit in duigen vallen.

Ik acht de kans ook niet heel groot, maar stiekem hopen mag natuurlijk altijd. En dit soort geruchten blijven altijd leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, niemand dus die weet of Godfather ook engelse teksten heeft? Dan bestel ik hem maar bij play.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bizzarro schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:58:
[...]

[afbeelding]
Verpakt in een gewone postenvelop

[afbeelding]
Voorkant van de doos

[afbeelding]
Alle subscription kaarten (12 maanden gold, 200ms points, Uno, Robotron, Totemball kan je gratis van live halen)

[afbeelding]
Het cameraatje (best klein dat ding 8) )

[afbeelding]
En geactiveerd

Verder zit er ook nog de headset bij, 2 handleidingen (vision en headset), een reclameboekje van Microsoft accesoires.

De kwaliteit van het beeld is best lekker te noemen, maar nu ben ik op webcam gebied ook niks gewend verder.

Even totemball gespeeld, maar dat was veel te vermoeiend (ik zat, en moest constant met mn handen boven mn hoofd :P ).

Uno is lache, je ziet de hoofden van je tegenspelers en dat levert best grappige situaties op soms.

Al met al is het 74,99 well spend. Zeker gezien je dus voor alle spelletjes, camera, headset enz enz in feite 15 euro betaald, omdat er dat jaar live gold bij zit :) .
THANKS! heb em meteen ook besteld... voor 15 euro (moet toch verlengen in januari) wil ik zo'n cam wel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

[afbeelding]
Waar waar waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Eh. winkels ;)

FRS heeft hem zeker (volgens de site althans): http://www.freerecordshop...productid=1139287&navid=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Collaborator schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:46:
Heeft niets met schema te maken :)

De hype om GoW is zo ontzettend groot, dat er geen demo nodig is. Sterker nog, een demo kan op dit moment alleen maar slecht uitpakken. Als een demo ietsje tegenvalt, gaan ze dat echt merken in de verkopen.

Een demo is vooral bedoeld om de aandacht op een spel te vestigen. Dat is bij GoW niet echt nodig op dit moment :) Een paar maanden na release zal er heus wel een demo komen, om de rest over de streep te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Alles wat op marketplace staat is nu ook online te bekijken:

http://www.xboxlivepipeline.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Phusebox schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 08:36:
[...]

THANKS! heb em meteen ook besteld... voor 15 euro (moet toch verlengen in januari) wil ik zo'n cam wel hebben
Ik moet voor november verlengen, dus ik ga zeker zo'n camera erbij halen. _/-\o_
Of ik er al echt wat mee doe, weet ik niet... maar voor die prijs is het moeilijk nee zeggen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Phusebox schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 08:36:
[...]

Kost natuurlijk wel iets meer, voor 35 pond heb je bij play een jaarabonnement met 1000 live punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Meer Live Arcade games van ID op komst?

Yes pleaaaaase!! Commander Keen op Live Arcade O+ Of Wolfenstein, Quake, Hexen... brrr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:18:
@max3400 Ik had dat artikel gevonden maar dat laat helaas niet het verschil zien tussen composite en RGB

@evilpino: scart is geen probleem, composite via scart is het probleem, rgb via scart is als het goed is goed beeld. Maar ik wil graag het verschil in beeld zien.

Eindelijk 3 goede links gevonden

1) Goede tekst en uitleg over rgb/composite/s-vhs etc
http://www.michaeldvd.com...ctors/VideoConnectors.asp

2) 2 plaatjes van een NES waar je duidelijk het verschil ziet tussen rgb en composite, met de hogere resolutie van de 360 zou het verschil alleen maar groter moeten zijn.
http://www.digitpress.com/forum/viewtopic.php?t=75116
3) Plaatjes van een echo apparaat
http://www.fi-llc.com/Boards/ImageCompare/ImageCompare.php
offtopic:
Geinteresseerd in een 2e hands advanced scartkabel?? pb me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Waar kan ik zo'n advanced scartkabelding kopen ?
Ben vanochtend een rits winkels in het centrum (Amsterdam) afgegaan (FRS, Bart Smit, gameshops, Fame) maar niemand die 'm heeft. Alleen Fame had ze in het assortiment, maar ze waren uitverkocht. Vanavond maar 's naar de Media Markt.
Heeft iemand nog suggesties voor als ik 'm daar ook niet kan vinden..

En niet geheel onbelangrijk: wat kost 'ie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:05
.KeN. schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:05:
Waar kan ik zo'n advanced scartkabelding kopen ?
Ben vanochtend een rits winkels in het centrum (Amsterdam) afgegaan (FRS, Bart Smit, gameshops, Fame) maar niemand die 'm heeft. Alleen Fame had ze in het assortiment, maar ze waren uitverkocht. Vanavond maar 's naar de Media Markt.

Klik op mij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
De afbeelding betreft wel de oude advanced scart kabel (die voor de Xbox 1) maar er staat bij Xbox 360 dus ik ga er van uit dat ze een foutje gemaakt hebben.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij play.com iets besteld moet je dat dan via creditcard betalen of kan het ook anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:48:
Als je bij play.com iets besteld moet je dat dan via creditcard betalen of kan het ook anders??
CC only.

offtopic:
Liefhebbers voor een Adv. SCART of VGA; mail me.

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 12-10-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:05
The Otherside schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:32:
[...]

De afbeelding betreft wel de oude advanced scart kabel (die voor de Xbox 1) maar er staat bij Xbox 360 dus ik ga er van uit dat ze een foutje gemaakt hebben.
Klik op mij deel 2 :*)

[ Voor 24% gewijzigd door yorroy op 12-10-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
MAX3400 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:52:
[...]

CC only.

offtopic:
Liefhebbers voor een Adv. SCART of VGA; mail me.
bah... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker bah jah...
Ik zat eraan te denken er ook eens een bestelling te plaatsen, maar ik heb geen cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:05:
[...]

Zeker bah jah...
Ik zat eraan te denken er ook eens een bestelling te plaatsen, maar ik heb geen cc.
via de bank kan ook, mits meer dan 150 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit hé, wat mij op valt:
Xbox 360 krijgt volle HDTV-mogelijkheid
Maar na de eerste keer lezen kreeg ik al meteen het gevoel dat de nieuwe dashbord-update wel eens op de 17e zou kunnen gaan verschijnen, omdat Microsoft al heeft gezecht dat het in de herfst zou gebeuren!

(het was nog niet bekent toch of wel?)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:11:
[...]

offtopic:
Geinteresseerd in een 2e hands advanced scartkabel?? pb me!
Ik kan je niet bereiken met een pm of email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
"Alleen het duurdere consolemodel heeft een HDMI-uitgang, die volgens de HD DVD-specificatie vereist is voor de weergave van HDTV-inhoud. "

Klopt dit? Zoja, is dit gewoon de uitgang waar ik nu mijn VGA kabel aan heb zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

koendt schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:47:
"Alleen het duurdere consolemodel heeft een HDMI-uitgang, die volgens de HD DVD-specificatie vereist is voor de weergave van HDTV-inhoud. "

Klopt dit? Zoja, is dit gewoon de uitgang waar ik nu mijn VGA kabel aan heb zitten?
De Xbox 360 heeft (nog) geen HDMI-mogelijkheden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
.KeN. schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:05:
Vanavond maar 's naar de Media Markt.

bij de MM hebben ze die kabels zeker, en verschillende merken ook nog. Meestal kosten die rond de € 20

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 23:11
Ik heb gehoord van een limited editie met een afstandsbediening. Is die nog steeds te koop? Hoe groot is de kans dat als ik een X360 ergens koop ik ook die limited afstandsbediening krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

sjaakhaar schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:31:
Ik heb gehoord van een limited editie met een afstandsbediening. Is die nog steeds te koop? Hoe groot is de kans dat als ik een X360 ergens koop ik ook die limited afstandsbediening krijg?
Daarvoor ben je bijna een jaar te laat. Je kunt wel los een normale afstandsbediening met meer functies kopen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaakhaar schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:31:
Daarvoor ben je idd te laat, ik heb wel zo'n minimaal dingetje. Best relaxed aangezien ik toch alleen maar gebruik maak van de DVD en muziekstream functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:49:
[...]

De Xbox 360 heeft (nog) geen HDMI-mogelijkheden.
Nee, dacht ik ook al, maar wat is dit nou?
http://www.xboxhome.nl/pr...box-360-hdmi-av-cable.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Dit is de standaard kabel die bij de 360 zit. 1x component en 1x composiet + stereo sound ;)

edit: hmm, het plaatje is van de standaard kabel maar de tekst gaat over een HDMI kabel, leverbaar vanaf maart 2007 :?

[ Voor 43% gewijzigd door bAdmuTs op 12-10-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:31:
Dit is de standaard kabel die bij de 360 zit. 1x component en 1x composiet + stereo sound ;)

edit: hmm, het plaatje is van de standaard kabel maar de tekst gaat over een HDMI kabel, leverbaar vanaf maart 2007 :?
Dan denk ik dat ern een HDMI kabel aan zit te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:47:
[...]

http://www.lik-sang.com/i...ory=319&products_id=8540&

Staat inderdaad al maanden online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:47:
[...]

Dat komt er inderdaad ook wel.

HDMI zorgt echter voor veel problemen. De HDMI apparaten op de markt werken vaak slecht. Ik heb zelf een HDMI DVD speler, en een HDMI Harddisk recorder gehad.

De ene had zwart-wit beeld, en de ander geen geluid.

HDMI klinkt allemaal fantastisch, maar is het nog niet. Welke HDMI moet de Xbox gaan ondersteunen? 1.0, 1.1, 1.3? De backwards compatability die HDMI heeft is waardeloos.

Gamen op Component of VGA is gewoon het beste wat je op dit moment kan doen. De meeste tv's zijn overigens ook niet HDMI 1.3.

Wil je wel HDMI? Bereid je dan maar voor op zaart-wit beeld en out-of-sync geluid, als je het al hebt.

Kijk voor de gein ook eens naar de HDMI problemen die er zijn met de HDTV kastjes.

Met dit soort draadjes staat het internet vol:

http://www.highdefforum.com/archive/index.php/t-12947.html

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 12-10-2006 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

"Gears of War wil be released in Europe 5 days after the US release.. Thats 5 days, not months ;) "
Oei oei oei Sony wat maak je er weer een zooitje van :)

[ Voor 27% gewijzigd door Collaborator op 13-10-2006 00:08 . Reden: oid ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Xbox 360 is going to RULE the game-world!
In het Nederlands: 6-0 voor Xbox! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Collaborator schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:36:
"Gears of War wil be released in Europe 5 days after the US release.. Thats 5 days not months ;) "
Oei oei oei Sony wat maken ze er weer een zooitje van :)
:D haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW, hier laggen we erom, maar in het grote PS3 topic zijn ze elkaar nu aan het troosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bedankt voor de tips / links over de advanced scart cable allemaal.
Ik heb 'm, na een kleine speurtocht, uiteindelijk bij de V&D gevonden.
Kan niet echt zeggen dat ik veel verschil zie eigenlijk ?
Maar waarschijnlijk valt het me gewoon niet op omdat ik het 'oude' beeld er niet naast heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:44:
BTW, hier laggen we erom, maar in het grote PS3 topic zijn ze elkaar nu aan het troosten!
Zulk soort dingen blijf je houden.
Graag had ik toch gezien dat de PS3 komt, kijken of ik de juist aankoop gedaan heb ;) en om te kijken wie er zoveel geld voordat ding neer legt.
Ik weet zeker dat niemand in mijn omgeving een PS3 aankoopt, maar ja... ik ken er ook geen met een 360,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik vind het echt geweldig om te zien hoe sony zijn eigen console om zeep helpt :+

Eerst al steeds meer negatief nieuws enzo, en toen het uitsel naar maart, en nu mei :')

Nee, zoals breedbandbram net zei, 6-0 voor de 360, eigenlijk.... 600-0 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ze hadden die PS3 nooit zo vroeg moeten aankondigen, gewoon als hij al in productie is melden dat hij over 2 of 3 maand in de winkel ligt. Een deadline zorgt voor onvoltooid werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een screenshot gevonden van de Gears of War Limited Edition verpakking :

Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/2lvg26c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

Angeloonie schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 00:51:
Ik vind het echt geweldig om te zien hoe sony zijn eigen console om zeep helpt :+

Eerst al steeds meer negatief nieuws enzo, en toen het uitsel naar maart, en nu mei :')

Nee, zoals breedbandbram net zei, 6-0 voor de 360, eigenlijk.... 600-0 >:)
Ik zou nog maar niet zo vroeg lachen.
Reken maar dat PS3 gaat verkopen ;) En dat het ding waarschijnlijk overal op de eerste plek staat.

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 13-10-2006 07:16 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:39:
[...]

Ik kan je niet bereiken met een pm of email.
offtopic:
spamarno(apedingetje)xs4all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze met een soort kabel komen voor het hdmi gebeuren, het zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn maar het zou wel heel erg makkelijk zijn.

Stel je eens 1080p voor met de xbox360 :) nu dat de prijzen van de true hd schermen aan het dalen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 10:34
Dat hele gehype van die 1080p voor games is i.m.o echt nutteloos.
Ik heb zelf een redelijke lcd tv, hd ready en bekijk soms gedownloade 1080p (demo) films (worden bij mij dus gedownscaled)
Ziet er allemaal super strak en mooi uit (dus voor films is 1080p echt super), echter als je de huidige xbox 360 games gaat nemen en die zou gaan upscalen / programmeren op 1080p denk ik dat de xbox 360 te weinig capaciteiten heeft om dit in full detail op je scherm te toveren.
Zoals Oblivion bijvoorbeeld, heeft de xb360 heel soms al moeite in 720p. Heb 1080i ook geprobeerd, is mooier maar wordt jammergenoeg ook trager.
Momenteel weet ik niet in hoeverre de xb de 3 processoren gebruikt bij de diverse games (Denk zelf dat het allemaal mono proc games zijn) maar voor 1080p mist de xb volgens mij geheugen 512 mb en grafische kracht.
Laat ze nu eerst maar eens mooie en soepele games programmeren (60 fps minimaal) voor 720p, dat is schijnbaar al moeilijk zat !

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

60Hz minimaal? Hoeveel Hz draait jouw HDTV dan? Volgens mij nooit meer dan 60.

Overigens heb ik met mijn spellen (inmiddels 17) nog nooit framerate problemen gehad, op Saints Row na.

Maar misschien heb ik gewoon de goeie spellen uitgezocht :)

[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 13-10-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Collaborator schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:36:
"Gears of War wil be released in Europe 5 days after the US release.. Thats 5 days, not months ;) "
Oei oei oei Sony wat maak je er weer een zooitje van :)
Het verschil tussen een game en een console launchen is natuurlijk ook maar miniem he 8)7

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SToRM666 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:30:
[...]
Het verschil tussen een game en een console launchen is natuurlijk ook maar miniem he 8)7
Een beetje gevoel voor humor zou geen kwaad kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
PWM schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:38:
[...]

Een beetje gevoel voor humor zou geen kwaad kunnen ;)
Een beetje medeleven met andere gamers die wel uitkijken naar de PS3 ook niet :+

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 13-10-2006 12:46 ]

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.