Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.302 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
DLP schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:39:
Dat hele gehype van die 1080p voor games is i.m.o echt nutteloos.
Ik heb zelf een redelijke lcd tv, hd ready en bekijk soms gedownloade 1080p (demo) films (worden bij mij dus gedownscaled)
Ziet er allemaal super strak en mooi uit (dus voor films is 1080p echt super), echter als je de huidige xbox 360 games gaat nemen en die zou gaan upscalen / programmeren op 1080p denk ik dat de xbox 360 te weinig capaciteiten heeft om dit in full detail op je scherm te toveren.
Zoals Oblivion bijvoorbeeld, heeft de xb360 heel soms al moeite in 720p. Heb 1080i ook geprobeerd, is mooier maar wordt jammergenoeg ook trager.
Momenteel weet ik niet in hoeverre de xb de 3 processoren gebruikt bij de diverse games (Denk zelf dat het allemaal mono proc games zijn) maar voor 1080p mist de xb volgens mij geheugen 512 mb en grafische kracht.
Laat ze nu eerst maar eens mooie en soepele games programmeren (60 fps minimaal) voor 720p, dat is schijnbaar al moeilijk zat !
natuurlijk is in een hogere resolutie renderen veel zwaarder voor het apparaatje, 1 ding scheeld wel op 1080p zou je wel genoeg hebben aan de 2x AA die geboden word door de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

SToRM666 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:45:
[...]
Een beetje medeleven met andere gamers die wel uitkijken naar de PS3 ook niet :+
Eensch.

Ik snap die blijdschap ook niet om het uitstel.

Ik moest glimlachen toen ik het las, (heck, ik heb zelfs een weddenschap dat hij in mei 2007 komt, 3 maanden geleden afgesloten).

De enige reden voor die glimlach is de juiste keuze om vorig jaar november een next-gen console te kopen.

Voor de rest maakt het mij echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Vraagje voor hen die een xbox live vision webcam in hun bezit hebben; heeft de webcam een geïntegreerde microfoon? Of moet je de headset gebruiken om te chatten? Ik kan het nergens terugvinden, niet in reviews, niet op de officiële site...

Als er geen microfoon inzit, dan vind ik hem toch echt minder interessant, want ik heb er een hekel aan om die headset te dragen. Doorgaans ligt dat ding ergens in een hoekje. Als de webcam een microfoon zou hebben (zoals veel standaard PC webcams) dan kan je toch af en toe wat roepen... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
PWM schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:51:
[...]

Eensch.

Ik snap die blijdschap ook niet om het uitstel.

Ik moest glimlachen toen ik het las, (heck, ik heb zelfs een weddenschap dat hij in mei 2007 komt, 3 maanden geleden afgesloten).

De enige reden voor die glimlach is de juiste keuze om vorig jaar november een next-gen console te kopen.

Voor de rest maakt het mij echt niet uit.
Ik vermaak me in de tussentijd ook prima met mijn 360 hoor :)
Maar ik ga er nog steeds vanuit dat de PS3 in maart onder mijn tv staat

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
SToRM666 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:45:
[...]
Een beetje medeleven met andere gamers die wel uitkijken naar de PS3 ook niet :+
Medeleven moet je verdienen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
GoldieLox schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:54:
Vraagje voor hen die een xbox live vision webcam in hun bezit hebben; heeft de webcam een geïntegreerde microfoon? Of moet je de headset gebruiken om te chatten? Ik kan het nergens terugvinden, niet in reviews, niet op de officiële site...

Als er geen microfoon inzit, dan vind ik hem toch echt minder interessant, want ik heb er een hekel aan om die headset te dragen. Doorgaans ligt dat ding ergens in een hoekje. Als de webcam een microfoon zou hebben (zoals veel standaard PC webcams) dan kan je toch af en toe wat roepen... :)
Heb hem niet, maar weet het wel. Nee, headset nodig. Je zou kunnen wachten op de draadloze headset, misschien dat je dat wel fijn vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
DLP schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:39:
Dat hele gehype van die 1080p voor games is i.m.o echt nutteloos.
Ik heb zelf een redelijke lcd tv, hd ready en bekijk soms gedownloade 1080p (demo) films (worden bij mij dus gedownscaled)
Ziet er allemaal super strak en mooi uit (dus voor films is 1080p echt super), echter als je de huidige xbox 360 games gaat nemen en die zou gaan upscalen / programmeren op 1080p denk ik dat de xbox 360 te weinig capaciteiten heeft om dit in full detail op je scherm te toveren.
Zoals Oblivion bijvoorbeeld, heeft de xb360 heel soms al moeite in 720p. Heb 1080i ook geprobeerd, is mooier maar wordt jammergenoeg ook trager.
Momenteel weet ik niet in hoeverre de xb de 3 processoren gebruikt bij de diverse games (Denk zelf dat het allemaal mono proc games zijn) maar voor 1080p mist de xb volgens mij geheugen 512 mb en grafische kracht.
Laat ze nu eerst maar eens mooie en soepele games programmeren (60 fps minimaal) voor 720p, dat is schijnbaar al moeilijk zat !
Ik denk zelf ook dat 1080p niet beister veel uit maakt in games. Ik denk ook dat 720p als standaard goed is. Maar Ik denk echter wel dat de x360 in staat is 1080p te leveren. Trouwens, zie jij een ps3 met 1024 mb aan ram? Is de cpu van de x360 niet sterk genoeg ? Ik denk zelf van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag waarop ik echt graag een antwoord zou willen en dit leek me wel een goede plek om 'm te stellen:

Stel je hebt Dead Or Alive 3 (Xbox) en je speelt het op een HD-ready tv (omdat het een Xbox spel is en dus niet Xbox 360 spel, wordt de resolutie van het beeld 420p/i ofzo, toch?)

Stel je hebt Dead Or Alive 4 (Xbox 360) en je speelt het ook op een HD-ready tv (omdat de Xbox 360 720p/1080i ook ondersteunt is de resolutie dus een stuk hoger; 720p>420p)

Beide spellen zijn DVD(-rom)'s toch? Maar Dead Or Alive 4 kan op een hogere resolutie dan Dead Or Alive 3 gespeeld worden... Hoe kan dat? Betekent het dat de DVD van DOA4 een hogere opslagcapaciteit heeft dan de DVD van DOA3? Bij de PS3 kan ik het wel begrijpen; blu-ray heeft een veel hogere opslagcapaciteit dan een DVD en dus is het mogelijk om een spel te maken die 1080p ondersteunt. Maar hoe zit het dan met de Xbox 360?

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04
Ik heb hem eindelijk ook binnen. Met Cam, net TDU gehaald.. Hij is nog even aan het updaten, dus ben benieuwd! :D

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:49:
Ik heb een vraag waarop ik echt graag een antwoord zou willen en dit leek me wel een goede plek om 'm te stellen:

Stel je hebt Dead Or Alive 3 (Xbox) en je speelt het op een HD-ready tv (omdat het een Xbox spel is en dus niet Xbox 360 spel, wordt de resolutie van het beeld 420p/i ofzo, toch?)

Stel je hebt Dead Or Alive 4 (Xbox 360) en je speelt het ook op een HD-ready tv (omdat de Xbox 360 720p/1080i ook ondersteunt is de resolutie dus een stuk hoger; 720p>420p)

Beide spellen zijn DVD(-rom)'s toch? Maar Dead Or Alive 4 kan op een hogere resolutie dan Dead Or Alive 3 gespeeld worden... Hoe kan dat? Betekent het dat de DVD van DOA4 een hogere opslagcapaciteit heeft dan de DVD van DOA3? Bij de PS3 kan ik het wel begrijpen; blu-ray heeft een veel hogere opslagcapaciteit dan een DVD en dus is het mogelijk om een spel te maken die 1080p ondersteunt. Maar hoe zit het dan met de Xbox 360?

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :P
Het 1 heeft niets met het ander te maken :)

Ik kan 1080P materiaal kwijt op een diskette. Voorbeeldje:

Doa 3 is 2 Gb en draait op 480p
Doa 4 is 3 gb en draait op 720p

Past beide op een DVDtje. Overigens kan je bijvoorbeeld Halo 2 wel gewoon op 720p spellen, met je Xbox schijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:49:
Het spel wordt geëmuleerd en daarbij wordt de resolutie aangepast naar 1280x720 progressive(720p).
DOA4 wordt ook minstens in 720p gerendered. Welke resolutie het spel gebruikt is afhankelijk van de instellingen op je 360 en de resoluties die het spel ondersteunt.
Beide spellen zijn DVD(-rom)'s toch? Maar Dead Or Alive 4 kan op een hogere resolutie dan Dead Or Alive 3 gespeeld worden... Hoe kan dat? Betekent het dat de DVD van DOA4 een hogere opslagcapaciteit heeft dan de DVD van DOA3?
Resolutie heeft helemaal niets met opslagcapaciteit te maken. In principe zou je een spel van 480p naar 720p kunnen laten gaan zonder dat het spel ook maar één enkele byte groter wordt. Een PC spel staat toch ook maar één keer op de CD/DVD?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens kan je bijvoorbeeld Halo 2 wel gewoon op 720p spellen, met je Xbox schijfje.
Dit is overigens geen "echte" 720p kwaliteit. De resolutie wordt echter gewoon ge-upscaled naar 720p......

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:03:
[...]

Dit is overigens geen "echte" 720p kwaliteit. De resolutie wordt echter gewoon ge-upscaled naar 720p......
Nee hoor, het spel wordt niet geüpscaled. Bij upscaling neem je het 480p beeld en zet je dat om naar 720p. Op de Xbox 360 worden alle originele Xbox spellen direct in 720p gerendered.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:05:
[...]
Nee hoor, het spel wordt niet geüpscaled. Bij upscaling neem je het 480p beeld en zet je dat om naar 720p. Op de Xbox 360 worden alle originele Xbox spellen direct in 720p gerendered.
Het gaat erom dat het beeld niet de zelfde kwaliteit zal krijgen als wanneer je een 360 spel neemt dat wel gemaakt is om 720p resolutie te draaien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

n/m.. verkeerd gelezen.. |:(

[ Voor 94% gewijzigd door Ken. op 13-10-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:08:
[...]

Het gaat erom dat het beeld niet de zelfde kwaliteit zal krijgen als wanneer je een 360 spel neemt dat wel gemaakt is om 720p resolutie te draaien....
Dat is ook onzin, 720p is 720p. Dat Xbox 360 spellen er grafisch beter uitzien heeft niets met resolutie te maken, maar met het feit dat Xbox spellen voor een minder krachtige console zijn bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
heeft niets te maken met de groten van de data. het gaat om in welke resoluties het gerenderd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:10:
[...]

Dat is ook onzin, 720p is 720p. Dat Xbox 360 spellen er grafisch beter uitzien heeft niets met resolutie te maken, maar met het feit dat Xbox spellen voor een minder krachtige console zijn bedoeld.
'T lijkt mij toch sterk dat Halo 2 dezelfde kwaliteit levert als een huidig 360 spel. Die emulatie zal niet dezelfde kwaliteit hebben als een (zeg ik dit goed) "native" 720p spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Muthas schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:43:
Heb hem niet, maar weet het wel. Nee, headset nodig. Je zou kunnen wachten op de draadloze headset, misschien dat je dat wel fijn vindt.
Hmm, jammer. Maar ja, hij is natuurlijk niet bedoeld om te videoconferencen...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:22:
[...]

'T lijkt mij toch sterk dat Halo 2 dezelfde kwaliteit levert als een huidig 360 spel. Die emulatie zal niet dezelfde kwaliteit hebben als een (zeg ik dit goed) "native" 720p spel
Die "kwaliteit" is exact hetzelfde. 720p is namelijk 720p en het maakt niets uit of een spel nu oorspronkelijk voor 720p ontwikkeld is of niet. De GPU neemt namelijk het grootste deel van het werk met betrekking tot de resolutie voor zijn rekening en niet het spel zelf.

Dat de graphics van een Xbox 360 spel er beter uitzien heeft echt niets met de resolutie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
waarom??, 720 zegt niets meer over een spel dan de resolutie. Je kan natuurlijk verwachten dat bij een spel dat gemaakt is om op 720p te lopen de textures en dergelijke geoptimaliseerd zijn om er op 720p goed uit te zien, maar dat is geen vereiste voor een native 720p resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Halo2 en een huidig Xbox360 spel hebben dezelfde schermresolutie, maar een huidig xbox360 spel heeft veel meer poygonen, grafische effecten, maakt gebruik van SM 3.0, veel gedetailleerder textures enz enz.

Heb hier een 1080i scherm en mij valt op dat de menus enz in games een veel hogere resolutie hebben dan de ingame beelden. Letters en teksten en logo's zijn haarscherp terwijl de ingame graphics veel grover zijn. (lees lagere resolutie)

[ Voor 37% gewijzigd door KneppaH op 13-10-2006 17:13 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Heeft iemand die live vision cam aan de praat gekregen met windows XP? Bij mij blijft hij zeggen: USB device not recognized :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Heb je wel SP2? Het is volgens mij gewoon plug-and-play, dus dat lijkt me de enige mogelijkheid.

[ Voor 72% gewijzigd door Muthas op 13-10-2006 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Laatst online: 12-09 08:29
Jup gewoon SP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmerman schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:50:
Heeft iemand die live vision cam aan de praat gekregen met windows XP? Bij mij blijft hij zeggen: USB device not recognized :S
Als je nou even de gebruiksaanwijzing gaat lezen, daar staat precies in beschreven hoe je de cam moet installeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Net ondanks de vele slechte meningen over Carbon, hem toch maar gedownload. Maar bij mij draait hij gewoon hardstikke vloeiend. Heb er zelfs filmpje van gemaakt, doet het hier gewoon goed.

Het spel is op zich wel geinig, maarja. Speel toch liever TDU of PGR3 dan.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ophidian schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:56:
Net ondanks de vele slechte meningen over Carbon, hem toch maar gedownload. Maar bij mij draait hij gewoon hardstikke vloeiend. Heb er zelfs filmpje van gemaakt, doet het hier gewoon goed.

Het spel is op zich wel geinig, maarja. Speel toch liever TDU of PGR3 dan.
Draait je 360 toevallig op 480p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
MetroidPrime schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:10:
[...]

Helaas nog wel. Ligt het daaraan?! DAn snap ik hem.. Draait iig wel lekker zo :P

Ik ben trouwens op zoek naar de titel van een nieuw spel voor de xbox 360. Is heel kleurrijk en gaat volgens mij over die beesten die je op je verjaardag moet slaan, zodat er snoep uit komt. Hoe heet dit? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ophidian schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:24:
[...]

Helaas nog wel. Ligt het daaraan?! DAn snap ik hem.. Draait iig wel lekker zo :P

Ik ben trouwens op zoek naar de titel van een nieuw spel voor de xbox 360. Is heel kleurrijk en gaat volgens mij over die beesten die je op je verjaardag moet slaan, zodat er snoep uit komt. Hoe heet dit? :9
http://xbox360.gamedaily.com/game/preview/?gameid=5070 ?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:10:
[...]

ja wie doet dat nou niet :p

ik heb echt het idee dat er maar heel weinig mensen op dit forum nog met een standaard tv spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Laatst online: 04-09 20:38
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:13:
[...]

ja wie doet dat nou niet :p

ik heb echt het idee dat er maar heel weinig mensen op dit forum nog met een standaard tv spelen.
Ik speel met normale TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Ik ook.
Zou best een HD-tv willen aanschaffen maar zie gewoon totaal het nut niet. Enkel en alleen voor de 360 vind ik het niet waard.

[ Voor 28% gewijzigd door Mutatie op 13-10-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Voor de mensen met een Live Vision:

Rainbow Six: Vegas zal Live Vision ondersteunen

Kijk, zulke dingen vind ik nou tof :) Ik twijfel nog of ik die camera ga halen. Even aankijken nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was iets mis gegaan dubbel post

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2006 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:24:
[...]

net alsof iedereen hier op 720p draait :p

en volgens mij is dat ook zo want echt iedereen zit te klagen over carbon. Nou is het wel een kut spel, maar aan de framerate mankeerd niks op 480p
Ik heb niet voor niets een TV van bijna een meter; 480P ziet er dus niet uit. En zolang games op 720P of 1080i ruk draaien, koop ik ze dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:24:
[...]

Ik heb niet voor niets een TV van bijna een meter; 480P ziet er dus niet uit. En zolang games op 720P of 1080i ruk draaien, koop ik ze dus niet.
Ik doelde eigenlijk meer op dat blijkt dat heel veel mensen op 720p draaien, dat had ik niet verwacht. En verbaasde me er ook over dat het spel bij mij wel normaal draaide.
Voor de rest een hdtv lijkt me een prachtige ervaring, maar ik heb voorlopig nog niet de behoefte/geld om er 1 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:33:
[...]

Ik doelde eigenlijk meer op dat blijkt dat heel veel mensen op 720p draaien, dat had ik niet verwacht. En verbaasde me er ook over dat het spel bij mij wel normaal draaide.
Voor de rest een hdtv lijkt me een prachtige ervaring, maar ik heb voorlopig nog niet de behoefte/geld om er 1 te kopen.
Een "grote" TV, LCD of plasma is vooral fijn voor films kijken (DVD / HDMI) en de XB360 op dit moment. Ow, en natuurlijk digitale/satelliet-TV. Maar wat je zegt; als je geen budget hebt en niet echt het nut ziet (of extra apparatuur hebt), dan moet je het zeker niet doen. Het is prijzig maar vond het wel fijn om met een nieuwe TV te beginnen na mijn verhuizing.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 13-10-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:20:
Voor de mensen met een Live Vision:

Rainbow Six: Vegas zal Live Vision ondersteunen

Kijk, zulke dingen vind ik nou tof :) Ik twijfel nog of ik die camera ga halen. Even aankijken nog.
Ja en hier staat een filmpje die laat zien HOE et werkt ingame :D

http://www.xboxyde.com/news_3689_en.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:52:
[...]

Ja en hier staat een filmpje die laat zien HOE et werkt ingame :D

http://www.xboxyde.com/news_3689_en.html
Cool :) Er is 1 ding dat me nog weerhoudt van aanschaf... hoe zet ik dat ding aan mn hdtv vast?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

devv05 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:00:
[...]

Cool :) Er is 1 ding dat me nog weerhoudt van aanschaf... hoe zet ik dat ding aan mn hdtv vast?!
Deze is al een keer gepost:

Afbeeldingslocatie: http://www.needlesports.com/acatalog/ducktape.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ja had 'm gezien, maar ik zocht meer een serieus antwoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

devv05 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:07:
[...]

Ja had 'm gezien, maar ik zocht meer een serieus antwoord :+
Goed, voor het serieuze tweaken met je HDTV:

Afbeeldingslocatie: http://www.gopla.nl/media/nietmachine.jpg

offtopic:
Het is vrijdag, ik zit alleen op werk en er is geen eten... Sorry hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Ik wil een credit card toevoegen in de xbox360, maar bij het 2e schermpje moet ik adres invullen en kan ik alleen Amerikaanse staten en postcodes (alleen cijfers) invullen.... wat nu? :?
Daar moet ik neem ik aan geen fake gegevens invullen toch, want die moeten lijkt me kloppen met de creditcard...

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeya
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 19:17

mikeya

:o

Exar schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:22:
Ik wil een credit card toevoegen in de xbox360, maar bij het 2e schermpje moet ik adres invullen en kan ik alleen Amerikaanse staten en postcodes (alleen cijfers) invullen.... wat nu? :?
Daar moet ik neem ik aan geen fake gegevens invullen toch, want die moeten lijkt me kloppen met de creditcard...
In je xbox live profile instellen dat je uit Nederland komt.
Dit kun je niet wijzigen via de xbox, maar moet je even online doen. Even inloggen op je MSN passport of hoe dat ding ook heet. Ik heb het via hotmail.com gedaan.

Mike,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Dat werkte dus niet, veranderde niks in de xbox wat betreft adres invoer.
Ik heb gelukkig wel een oplossing gevonden. :)
Ik heb een vals Amerikaans adres opgegeven in de xbox.
Daarna bij m'n xbox accountbeheer online het credit card adres aangepast (daar kan je dus wel een NL adres invullen).
Opgelost. :)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Wat zijn dit voor grappen?

Vanochtend nog op 1080i gespeeld; zet ik net mijn XB aan, krijg ik op beeld alleen maar rotzooi te zien alsof alles heeeeeel snel lijntje voor lijntje wordt opgebouwd. 720P; zelfde verhaal. Alleen 480 doet het nog.

Komt iemand dit bekend voor? :(

*edit*
Never mind; blijkbaar vind de XB het nodig om verkeerd signaal te genereren. Paar keer flink schoppen en hij doet het weer...

Back to TDU! _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 13-10-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Timmerman schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:50:
En voor mensen die niet lezen kunnen , SLuit de cam aan run MS windows Update en windows updat wil herkennen dat je de cam hebt en download en installeerd de cam voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Wat een fantastisch spel is die Dead Rising. Met veel plezier heb ik de zombies neergeknald, met golfballetjes getreiterd, bowling met ze gespeeld, jackass met winkelkarretjes nagedaan, geoogst, etc... Vind het geen 60 euro waard, maar zodra die in prijs zakt, moet ik die hebben. Echt geweldig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ophidian schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:26:
Wat een fantastisch spel is die Dead Rising. Met veel plezier heb ik de zombies neergeknald, met golfballetjes getreiterd, bowling met ze gespeeld, jackass met winkelkarretjes nagedaan, geoogst, etc... Vind het geen 60 euro waard, maar zodra die in prijs zakt, moet ik die hebben. Echt geweldig! _/-\o_
Ik begrijp steeds niet waarom mensen het geen 60 eypo waard vinden. Je hebt een behoorlijk grote wereld om te verkennen, je waant je in een Dawn-of-the-Dead-achtige film, er zit een verhaal achter dat je kan ontdekken, de graphics zijn goed, het geluid is goed, de controls zijn behoorlijk, er zijn extreem veel achievements te behalen, je kan je gewelddadige gevoelens kwijt op zombies ;) en het spel is nog grappig ook. Niet te vergeten de behoorlijke replayability omdat je het niet in 1 keer uit kan spelen.

Het enige echte nadeel dat ik kan verzinnen is dat het save-system niet ideaal is. Verder zou ik het leuk vinden als er een optie was om je wapens niet kapot te laten gaan of out-of-bullets te laten raken. Waarom? Omdat ik soms lui ben :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell multiplayer demo is nu online !!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:06:
Splinter Cell multiplayer demo is nu online !!!!!!!!
hoe isie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Co-op is echt tof en spannend! Stiekem een gebouw binnensluipen en informatie van terminals downloaden. Snel wegduiken wanneer er een bewaker met zaklamp op je af komt. Fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind em heel cool. Wel wat connection problemen maar ik ben zeker onder de indruk van het spel zelf. Ik had me eigenlijk helemaal niet zo verdiept in dit spel maar wat is die multiplayer mode tof zeg.

Ene team is spy die data moet extracten uit terminals bij het verdedigende team. Speel je als spy dan is het een stealth game in 3rd person view. Je hebt geen gun o.i.d maar je sneaked naar de 1 van de 4 terminals in het level om ze leeg te trekken. Dat doe je met je hacking unit op het rechter hand. Met die hacking unit kan je ook lampen en glas op afstand stuk maken. Je hebt ook een aantal mooie acrobatische moves in je arsenaal. En een aanal close combat execution moves. Ik ben al een keer te grazen genomen met een hele vette. Gast stond opeens achter me, greep me bij mn nek en snee mn strot door. Ik had eerst geen idee wat me overkwam, maar daar zag je dus een hele mooie shot van nadat ik dood was :)

Zit je in het verdedigende team dan speel je 1st person en heb je een assault kit met granades an machinegun. Wel lekker dat je unlimited bullets hebt. Verder heb je een sensor die aangeeft als er een spy in de buurt zit. Je controller gaat sneller trillen naarmate je dichter bij de spy bent. De spy het heeft trouwens wel door als je hem spot. Die krijgt dan ook een signaal door.

Splinter Cell was eigenlijk het spel die ik wou laten liggen aangezien ik GOW, PES6, RS:LV en COD3 al wil kopen maar deze gaat er toch ook bijkomen. Ik heb geen idee hoe hij singel player is maar alleen voor die multypayer mode zou ik em al kopen.

Als je niet bekend ben met het zpel zoals ik raad ik je wel aan de tutorial video's te kijken. Die leggen duidelijk uit wat de bedoeling van het spel is en hoe je alles uitvoert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Okyah schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 09:46:
[...]
Ik begrijp steeds niet waarom mensen het geen 60 eypo waard vinden. Je hebt een behoorlijk grote wereld om te verkennen, je waant je in een Dawn-of-the-Dead-achtige film, er zit een verhaal achter dat je kan ontdekken, de graphics zijn goed, het geluid is goed, de controls zijn behoorlijk, er zijn extreem veel achievements te behalen, je kan je gewelddadige gevoelens kwijt op zombies ;) en het spel is nog grappig ook. Niet te vergeten de behoorlijke replayability omdat je het niet in 1 keer uit kan spelen.

Het enige echte nadeel dat ik kan verzinnen is dat het save-system niet ideaal is. Verder zou ik het leuk vinden als er een optie was om je wapens niet kapot te laten gaan of out-of-bullets te laten raken. Waarom? Omdat ik soms lui ben :+
Ik snap je punt. Hij zal het vast en zeker waard zijn. Maar de tijd die ik doorgaans aan een spel kan besteden, vind ik geen 70 euro waard. Daarom heb ik het er niet voor over ;)

Edit: je hebt me overigens nu wel aan het twijfelen gebracht. Ik vind de demo al zo vet, dan moet het echte spel ook wel echt tof zijn _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Ophidian op 14-10-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Heel erg cool dat ze die co-op demo online hebben gezet, Spy mode is wel tricky om mee te beginnen. Die gasten knallen je zo neer, en ze hebben hun tracking sensor ook nog: beetje overpowered IMO. Maar goed, ik ga weer rond sneaken nu :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegnagun939
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-08 00:09
ik heb sinds een paar dagen een 360 maar ik ben eigenlijk zeer teleurgestelt, vooral in de graphics van de games. Bijna geen 1 spel (ik heb een berg demo's gedownload) heeft een lekkere framerate (lees: 60fps) en schokt als een gek of draait maar op 30/25fps. En de games die wel op 60fps draaien hebben heel vaak een irritante framedrop.

Ligt dat nou aan mn instellingen van mn 360, is de 360 lang niet zo krachtig als verwacht of ben ik gewoon een zeikert :+

Ik speel trouwens op een crt 72cm panasonic tv met 60hz aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Vegnagun939 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:52:
ik heb sinds een paar dagen een 360 maar ik ben eigenlijk zeer teleurgestelt, vooral in de graphics van de games. Bijna geen 1 spel (ik heb een berg demo's gedownload) heeft een lekkere framerate (lees: 60fps) en schokt als een gek of draait maar op 30/25fps. En de games die wel op 60fps draaien hebben heel vaak een irritante framedrop.

Ligt dat nou aan mn instellingen van mn 360, is de 360 lang niet zo krachtig als verwacht of ben ik gewoon een zeikert :+

Ik speel trouwens op een crt 72cm panasonic tv met 60hz aan
Ben het daar wel mee eens. 90% van de games draaien echt op lage fps (en dat in het begin van de levensloop met de zogenaamde next-gen power). Ik draai op een SD breedbeeld tv op 60hz.

Beetje jammer weer allemaal. Hopen dat daar verbetering in komt al lijkt me dat sterk aangezien de games met de tijd steeds meer van de hardware gaan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Vind het nog wel meevallen. Denk dat het voornamelijk in de demo's tegenvalt omdat die dan alles van de HD moet lezen en zal wel langzamer zijn oid? Of misschien is er prestatieverlies van de compressie. In ieder geval heb ik er met games van dvd's af geen last van!
Bovendien, download de Dead rising demo, die is mijns insziens qua graphics en fps de beste!

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 14-10-2006 20:08 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Laatst online: 04-09 20:38
Mutatie schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:59:
[...]

Ben het daar wel mee eens. 90% van de games draaien echt op lage fps (en dat in het begin van de levensloop met de zogenaamde next-gen power). Ik draai op een SD breedbeeld tv op 60hz.

Beetje jammer weer allemaal. Hopen dat daar verbetering in komt al lijkt me dat sterk aangezien de games met de tijd steeds meer van de hardware gaan vragen.
Check pgr3 maar eens of oblivion, geen framedrop te vinden! of lage fps alles zeer soepeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:14
Terryb47 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:13:
Heel erg cool dat ze die co-op demo online hebben gezet, Spy mode is wel tricky om mee te beginnen. Die gasten knallen je zo neer, en ze hebben hun tracking sensor ook nog: beetje overpowered IMO. Maar goed, ik ga weer rond sneaken nu :+
Als je Spy bent kan je best makkelijk dat gele ding hacken vind ik. Je kan meteen in het begin naar rechts gaan en die dingen op klimmen. Als je dan op het goede punt zit kan je in de room waar de gele zit de lichten uitdoen met RT+A en van een flinke afstand beginnen met hacken. Het echte irritante vind ik het teruglopen als je de data eenmaal hebt. Ik vind trouwens wel dat het hittezicht niet echt handig is, normaal zicht of nightvision vind ik een stuk makkelijker om vijanden mee te spotten, ookal is het level vreselijk donker. Een ander nadeel aan de demo is dat wanneer je echt op iemand begint te schieten er soms opeens een hoop lag is (tenminste, de spy schokt opeens alle kanten op) en je voor een stealth game wel erg vaak iemand moet raken om hem echt te doden.

[ Voor 11% gewijzigd door Wekko306 op 14-10-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Inderdaad, als iemand begint te schieten is het alsof er een bom afgaat, maar goed ik kon een tijd niet meer inloggen vandaag, heb maar de Phantasy Star Universe demo geprobeerd: beetje saai zo. Je kan ook niet lekker typen met dat onscreen keyboard. Zit nu maar m'n shortcuts met veel gebruikte zinnen te vullen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Hmmz bij mijn controller doet de LB-knop het soms niet als je hem op het uiterste puntje indrukt. Zijn er meer mensen met dit probleem, of heb ik _weer_ een kapotte aankoop te pakken..

Doet het wel als je hem in het midden indrukt, maar het randje aan de buitenkant, pakt ie soms niet en soms wel.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
krijgnuwat schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:32:
[...]

Check pgr3 maar eens of oblivion, geen framedrop te vinden! of lage fps alles zeer soepeltjes.
Ik vind ze beide niet fijn draaien. PGR3 draait op 30 fps (en dat voor een game die op lager dan 720p gerendered wordt), de motion blur laat het soepeltjes overkomen maar vooral waneer je stuurt zie ik duidelijk het beeld wat schokken (30 fps) . Oblivion draait op 25-30 fps met heel erg veel pop-up en framedrops.

De games zijn wel erg mooi maar in totaal is het het allemaal eigenlijk net niet. (op GRAW na :) )
Ik hoop toch werkelijk dat daar verandering in komt.
Ik las laatst ergens dat een onderdeel van de Unreal Engine 3 af was waardoor GoW op 60Hz gaat draaien..... weet iemand of daar iets van klopt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Mutatie schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:59:

Ik herken je problemen anders totaal niet, alleen bij Saints Row soms een beetje. En het gaat alleen maar beter worden nu, we zitten nu een beetje tegen de 2e generatie games aan met Rainbow Six: Vegas, Gears of War, Call of Duty 3, Splinter Cell: Double Agent, om even 4 games te noemen die komende maand uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vraagje (ik heb het antwoord nog niet kunnen vinden in dit topic, en ook niet zo snel in vorige topics):
De advanced scart kabel; is deze uitwisselbaar tussen de x-box (1) en xbox 360? (kan je die voor de xbox 360 op de xbox (1) gebruiken en andersom)?

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
ik gok (99%) nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik kan die laatste % bevestigen dat dit niet mogelijk is :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Laatst online: 09-09 18:46
devv05 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:57:
[...]

Ik herken je problemen anders totaal niet, alleen bij Saints Row soms een beetje.
Ieder zn mening he.... ik vind zelf Saints Row barsten van de frame drops. Als je aan het touren/racen bent merk ik om de zoveel seconden wel dat de fps wat inzakt en je wat minder soepel stuurt. Als je met een rocket launcher gaat spelen lijkt het soms wel een slideshow...

Ook in PGR3 zijn er wel framedrops merkbaar als er veel auto's tegelijk in je beeld zijn. In TDU merk ik het ook af en toe.

De games die ik heb/had waar ik (zo goed als) geen framedrops heb gemerkt:
Table Tennis, G.R.A.W., Amped 3, PDZ, Over G Fighters, Fight Night 3

Het zal wel gewoon aan het programmeerwerk liggen. Van mij part mogen ze de graphics iets minder maken als het daardoor soepeler loopt. Gameplay blijft imho gewoon het belangrijkst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Maestro.mosjuh schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 00:29:
Vraagje (ik heb het antwoord nog niet kunnen vinden in dit topic, en ook niet zo snel in vorige topics):
De advanced scart kabel; is deze uitwisselbaar tussen de x-box (1) en xbox 360? (kan je die voor de xbox 360 op de xbox (1) gebruiken en andersom)?
antwoord is nee, totaal ander ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:29:
[...]

Ik vind em heel cool. Wel wat connection problemen maar ik ben zeker onder de indruk van het spel zelf. Ik had me eigenlijk helemaal niet zo verdiept in dit spel maar wat is die multiplayer mode tof zeg.

Ene team is spy die data moet extracten uit terminals bij het verdedigende team. Speel je als spy dan is het een stealth game in 3rd person view. Je hebt geen gun o.i.d maar je sneaked naar de 1 van de 4 terminals in het level om ze leeg te trekken. Dat doe je met je hacking unit op het rechter hand. Met die hacking unit kan je ook lampen en glas op afstand stuk maken. Je hebt ook een aantal mooie acrobatische moves in je arsenaal. En een aanal close combat execution moves. Ik ben al een keer te grazen genomen met een hele vette. Gast stond opeens achter me, greep me bij mn nek en snee mn strot door. Ik had eerst geen idee wat me overkwam, maar daar zag je dus een hele mooie shot van nadat ik dood was :)

Zit je in het verdedigende team dan speel je 1st person en heb je een assault kit met granades an machinegun. Wel lekker dat je unlimited bullets hebt. Verder heb je een sensor die aangeeft als er een spy in de buurt zit. Je controller gaat sneller trillen naarmate je dichter bij de spy bent. De spy het heeft trouwens wel door als je hem spot. Die krijgt dan ook een signaal door.

Splinter Cell was eigenlijk het spel die ik wou laten liggen aangezien ik GOW, PES6, RS:LV en COD3 al wil kopen maar deze gaat er toch ook bijkomen. Ik heb geen idee hoe hij singel player is maar alleen voor die multypayer mode zou ik em al kopen.

Als je niet bekend ben met het zpel zoals ik raad ik je wel aan de tutorial video's te kijken. Die leggen duidelijk uit wat de bedoeling van het spel is en hoe je alles uitvoert
Multiplayer van dit spel is ook echt mijn ding, ga hem zeker weten kopen. Vooral als spy is gewoon echt leuk. Als spy kan je op heel veel plekken verstoppen, ook vlak bij de terminals waar de guards je niet kunnen pakken. Dat klimmen en alles is gewoon super. Die close combat execution moves wat je vertelt, is mij nog niet gelukt om te doen, maar ga het zo is proberen.

Zeker een goede periode voor de Xbox 360 bezitters, Rainbow Six, Splinter Cell, en natuurlijk GoW.

Ik hoop trouwens wel dat Rainbow Six weer wordt als deeltje 3, deel 4 was bagger, leek meer op Ghost Recon. Black Arrow speelde ik toen altijd via Xlink op Xbox 1 (heb geen creditcard, en prepaidcards bestonden niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Muthas schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 11:31:
[...]

Multiplayer van dit spel is ook echt mijn ding, ga hem zeker weten kopen. Vooral als spy is gewoon echt leuk. Als spy kan je op heel veel plekken verstoppen, ook vlak bij de terminals waar de guards je niet kunnen pakken. Dat klimmen en alles is gewoon super. Die close combat execution moves wat je vertelt, is mij nog niet gelukt om te doen, maar ga het zo is proberen.

Zeker een goede periode voor de Xbox 360 bezitters, Rainbow Six, Splinter Cell, en natuurlijk GoW.

Ik hoop trouwens wel dat Rainbow Six weer wordt als deeltje 3, deel 4 was bagger, leek meer op Ghost Recon. Black Arrow speelde ik toen altijd via Xlink op Xbox 1 (heb geen creditcard, en prepaidcards bestonden niet).
Ik was eigenlijk niet van plan om Splinter Cell te kopen, maar na de demo ga ik dat denk ik toch doen.... MP is inderdaad ook echt mijn ding, vooral als spy. Ik vind 't wel jammer dat de guards een beetje overpowered zijn met hun sensor, op die manier kan je eigenlijk nooit een Guard echt besluipen wat me juist erg leuk lijkt. Ik zag trouwens op een van die filmpjes in de demo dat je als je als Spy op de LB drukt je een escape move kan doen ofzo, maar bij mij gebeurt er eigenlijk niks als ik daar op druk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:37
Volgens mij is dat RB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Muthas schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 11:31:

Vergeet Call of Duty 3 niet ;)

Maar Splinter Cell ga ik ook zeker wel halen, ook omdat ie een maand eerder is. Als ie tegelijk zou komen met CoD3, GoW en R6 dan was het een stuk lastiger geweest.

PES 6/FIFA 07 trouwens ook nog komende week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
devv05 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:57:
[...]

Ik herken je problemen anders totaal niet, alleen bij Saints Row soms een beetje. En het gaat alleen maar beter worden nu, we zitten nu een beetje tegen de 2e generatie games aan met Rainbow Six: Vegas, Gears of War, Call of Duty 3, Splinter Cell: Double Agent, om even 4 games te noemen die komende maand uitkomen.
komende maand cod 3 ?? :P kan iemand bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De V-sync tearing, frame drops momenten merk ik vooral bij Saint Rows en TDU. Erg jammer maar ik vind gewoon te leuk om me echt te ergeren. PGR3, Oblivion (in de meeste situaties), GRAW en Dead Rising lopen gewoon vloeiend. Qua demo's vind ik vooral Lost Planet heel soepel lopen en er tegelijk gaaf uit zien...ik denk dat GoW pas echt beter gebruik maakt van de 360 hardware....ik speel op een Wide VGA scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fusion.fake schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:51:
[...]

komende maand cod 3 ?? :P kan iemand bevestigen ?
Yep, 17 November :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05-2024
Ik vroeg me af of je op deze TV ook HD kan afspelen. Specs:

PROLINE LD1920
Specificaties:
Beeldscherm 48,5 cm
Beeldformaat 4:3
Maximale resolutie 1280 x 1024 pixels
Contrastwaarde: 500 : 1
Helderheid: 250 CD/M2
PC-signaal ondersteuning
Extra AV aansluiting aan de Achterkant
S-video ingang
1 scartaansluiting
1 Tuner
2 x 3 watt
Hoogte: 40 cm
Breedte: 62 cm
Diepte: 8,5 cm
Gewicht 7,5 kg

Er staat niet dat iej HD ready is maar hij heeft wel 1280 x 1024 pixels als Maximale resolutie. Het gaat mij vooral om dat ik met mijn xbox360 op 720p of 1080i kan spelen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Lijkt me wel dan, 720p is 1280x720, je krijgt dan zwarte balken boven en onder. Echter om 720p te spelen heb je de componentkabel nodig, ik zie deze aansluiting er niet bij staan? Met de VGA kabel kun je niet 720p spelen, wel 1024 x nogwat geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangnl
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:40
Maandag,

xbox 360 Live vision camera € 29,95 bij Bartsmit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
devv05 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:38:
[...]

Maar Splinter Cell ga ik ook zeker wel halen, ook omdat ie een maand eerder is. Als ie tegelijk zou komen met CoD3, GoW en R6 dan was het een stuk lastiger geweest.

Gelukkig ben ik geen echte voetbalspelfan, anders wordt het te duur :z .
Wekko schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 11:50:
[...]

Ik was eigenlijk niet van plan om Splinter Cell te kopen, maar na de demo ga ik dat denk ik toch doen.... MP is inderdaad ook echt mijn ding, vooral als spy. Ik vind 't wel jammer dat de guards een beetje overpowered zijn met hun sensor, op die manier kan je eigenlijk nooit een Guard echt besluipen wat me juist erg leuk lijkt. Ik zag trouwens op een van die filmpjes in de demo dat je als je als Spy op de LB drukt je een escape move kan doen ofzo, maar bij mij gebeurt er eigenlijk niks als ik daar op druk?
Guards vind ik niet overpowered, ik heb aardig wat potjes gedaan, en de meeste als Spy, en won toen altijd. 2 keer zag ik een Guard zo'n vliegapparaatje besturen, omdat ie mij niet kon vinden bij zo'n terminal, dus ik snel uit mijn schuilplaats, ren naar hem toe, A, A, dood :+ . Die escape moves gaan met RB inderdaad, als je bijvoorbeeld richting een raam of railing loopt en daarop drukt duik je erdoor heen/spring je erover.

Ik was net als Spy zijnde een beetje gebugged, Guards en teammates zagen met niet meer, en als ik aan het downloaden was liep het balkje ook niet vol. Toen ik naar de guide wou om de demo opnieuw op te starten crashte ie.

Ga hem echt wel halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Muthas schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:47:
[...]

Guards vind ik niet overpowered, ik heb aardig wat potjes gedaan, en de meeste als Spy, en won toen altijd.
Je kan me niet wijs maken dat je als Spy niet vele malen (vooral de eerste paar keer) kansloos afgemaakt werd. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Muthas schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:47:
[...]

Guards vind ik niet overpowered, ik heb aardig wat potjes gedaan, en de meeste als Spy, en won toen altijd. 2 keer zag ik een Guard zo'n vliegapparaatje besturen, omdat ie mij niet kon vinden bij zo'n terminal, dus ik snel uit mijn schuilplaats, ren naar hem toe, A, A, dood :+ . Die escape moves gaan met RB inderdaad, als je bijvoorbeeld richting een raam of railing loopt en daarop drukt duik je erdoor heen/spring je erover.

Ik was net als Spy zijnde een beetje gebugged, Guards en teammates zagen met niet meer, en als ik aan het downloaden was liep het balkje ook niet vol. Toen ik naar de guide wou om de demo opnieuw op te starten crashte ie.

Ga hem echt wel halen _/-\o_
Er zitten inderdaad nog wel bugs in. Ik heb soms ook dat dat introotje waarbij de basic controls worden uitgelegd keer op keer herhaald wordt, en ik de demo weer opnieuw moet opstarten. Ik heb ook een keer gehad dat m'n A button niks meer deed (lag aan de demo, niet m'n controller) dus kon ik niks hacken.
Ik had eigenlijk liever gezien dat de sensor van de Guards wat minder sterk zou zijn, of dat hij alleen zou werken als de Guard in de richting van de Spy keek. Ik heb nu al een paar keer gehad dat Guards zonder licht aan (dus Spies zien ze niet goed) gewoon het level rondrennen en zodra hun sensor begint te piepen opeens rustig aandoen en hun lampen aandoen, dat maakt het toch opeens een stuk minder leuk vind ik zelf. Wat me ook al een paar keer gebeurd is is dat de guards allemaal naar het punt gaan waar de Spies hun data moeten brengen, en ze daar met z'n 3en de Spies op gaan wachten. Het zou me eerlijk lijken als de sensor wat minder belangrijk wordt, maar er minder kogels nodig zijn om een Spy ook echt dood te schieten.
Voorlopig speel ik nu het meeste Co-op, omdat de AI tenminste niet 'cheat' op die manier.
Ik denk dat als ik het spel heb ik vooral Singleplayer de vijand zo gek mogelijk ga proberen te maken zoals ik ook altijd in Manhunt deed :9

[ Voor 3% gewijzigd door Wekko306 op 15-10-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Masterdavid schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:31:
Ik vroeg me af of je op deze TV ook HD kan afspelen. Specs:

Beeldformaat 4:3
HD is altijd breedbeeld en dat is jouw TV niet. Je zou waarschijnlijk wel alles in HD kunnen spelen, alleen ziet alles er vervormd uit omdat je TV geen breedbeeld is.

EDIT: Ik besef me net dat er ook een 4:3 optie is. 8)7 Het enige wat je van HD op jou scherm zal missen is breedbeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 15-10-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

bangnl schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:38:
Maandag,

Bron?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

De nieuwste Bart Smit folder, ik heb hem zelf ook gehad.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 15-10-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
kazuka schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:37:
Met de VGA kabel kun je niet 720p spelen, wel 1024 x nogwat geloof ik.
Ik draai anders 1280x720 via VGA op mijn monitor hoor? Via VGA kan de Xbox maximaal 1360x768 aan.

[ Voor 11% gewijzigd door ironx op 15-10-2006 16:36 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Maandag,

Alleen maandag, en wat zit er dan allemaal bij :?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik weet niet of je met die Bartsmit "actie" wel zo goedkoop bent als je nog geen Live Gold hebt. 12 maanden live + vision tijdens bartsmit actie = 90 euro. Een compleet pakket met 12 maanden live en een vision 85 euro. Als je geen Gold hebt, heb je weinig aan de camera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Als ik N3 speel, krijg ik wel hele zware framedrops als ik wat langer speel. Een effect wat je er dan gratis bijkrijgt is "slow motion" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Wekko schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:58:
[...]

Er zitten inderdaad nog wel bugs in. Ik heb soms ook dat dat introotje waarbij de basic controls worden uitgelegd keer op keer herhaald wordt, en ik de demo weer opnieuw moet opstarten. Ik heb ook een keer gehad dat m'n A button niks meer deed (lag aan de demo, niet m'n controller) dus kon ik niks hacken.
Ik had eigenlijk liever gezien dat de sensor van de Guards wat minder sterk zou zijn, of dat hij alleen zou werken als de Guard in de richting van de Spy keek. Ik heb nu al een paar keer gehad dat Guards zonder licht aan (dus Spies zien ze niet goed) gewoon het level rondrennen en zodra hun sensor begint te piepen opeens rustig aandoen en hun lampen aandoen, dat maakt het toch opeens een stuk minder leuk vind ik zelf. Wat me ook al een paar keer gebeurd is is dat de guards allemaal naar het punt gaan waar de Spies hun data moeten brengen, en ze daar met z'n 3en de Spies op gaan wachten. Het zou me eerlijk lijken als de sensor wat minder belangrijk wordt, maar er minder kogels nodig zijn om een Spy ook echt dood te schieten.
Voorlopig speel ik nu het meeste Co-op, omdat de AI tenminste niet 'cheat' op die manier.
Ik denk dat als ik het spel heb ik vooral Singleplayer de vijand zo gek mogelijk ga proberen te maken zoals ik ook altijd in Manhunt deed :9
Dat met die A knop die niet meer werkt in het spel, heb ik ook 2 keer gehad, dan zie je bij je naam wel een icoontje dat je aan het hacken bent, maar loopt de balk niet vol. Ook kan je geen guards meer neerslaan ofzo. Met versus mode deed de demo bij niks meer (bleef altijd oneindig hangen bij connecting), dus ik ben hem maar opnieuw aan het downloaden. Zal wel weer patchen worden met the real thing ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Teken de petitie voor Duke Nukem 3D naar Xbox Live Arcade hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Van de week Kameo gekocht voor 29 eypo, goede koop! Is echt erg leuk & ziet er ook nog heel goed uit imo :) Als ik er iets op aan te merken heb is het dat een deel van de voice-actors wmb een cursusje voice-acten mag hebben :+ Oa Kameo herself spreekt een beetje wazig...

Het spel doet me verder _enorm_ aan Star Fox Adventures op de cube denken, wat ook niet zo gek is (beiden Rare), maar daar heeft Fox (de lead) wel een goede voice-actor gekregen. Waarom ze nu voor de lead een brakke stem & manier van spreken hebben, keine Ahnung... Ohja, nog een puntje, waarom zijn haar-effecten hier minder goed dan in SFA? Of is dat mijn verbeelding? :P

De graphics zijn goed, de controls zijn ok, er zijn grappige sidequests, de main storyline is vermakelijk, de verschillende Elementals zijn leuk en hebben echt hun eigen features (& in baby-form zijn sommige cuuuuuuuute O+ :D). Framerate is goed in 720p & 1080i en ziet er in beide standen goed uit.

Over framerate e.d. gesproken, op de titels die ik nu heb valt wat dat betreft weinig aan te merken.
  • Dead Rising: Altijd goed, in elke resolutie. Hoogstens soms wat pop-ups in stores als je van ver af er naar kijkt.
  • Lego Star Wars: Als er heel veel smoke effects e.d. on-screen zijn, misschien af-en-toe frame-drops, maar in dit spel weinig storend.
  • Burnout Revenge: Niets op aan te merken, altijd supersmooth.
  • Kameo: Beetje framedrops bij het doen exploderen van schepen in de waterlevels, verder loopt het eik altijd goed.
  • Doom & Bejeweled 2: :+ Lopen goed ;) :D
Bij wat demos die ik gespeeld heb ligt het soms wat anders...
  • Perfect Dark Zero: Ontiegelijke tearing, ECHT niet leuk meer. Had geen zin meer om de demo uit te spelen + no way dat ik de volledige versie aanschaf. Iemand anders die dit probleem ook had? 720p & 1080i geprobeerd.
  • Tiger Woods 07: Soms framerate die wat inzakt bij het bekijken van een hole (er over heen vliegen :P). Hoe dat zo? Misschien wel redelijk grote levels, maar ook behoorlijk leeg...
  • Saints Row: Brakke framerate. Maar dit schijnt bij de volledige versie anders te zijn.
  • Dig Dug: Veel tearing & veel framedrops, ik denk dat dit gewoon te hoog gegrepen is voor de 360... :+
  • Tomb Raider: In 1080i liep het erg matig, zelfs mensen die normaal niets op fps aan te merken hebben als deze niet ideaal is viel het hier op... In 720p was het nog steeds niet soepel.
  • Lost Planet: Liep in alle standen goed, zag er goed uit.
Maar goed, vond je SFA dus leuk > haalt Kameo! ^^

Verder over problemen en/of opmerkingen met/op hard & software:
  • Paar keer gehad dat een spel vast liep, 2 keer was dit Lego Star Wars. Ook bij Doom een paar keer gehad dat deze vast liep toen ik naar het main menu wilde, maar dit schijnt een bekend probleem te zijn.
  • De controllers houden het geweld dat ik er op los laat redelijk, alleen de D-pad maakt een klikgeluidje als ik deze naar beneden duw, beetje vervelend, maar niet ZO storend. Vind overigens de controller die bij m'n 360 premium kwam (met matte grijze inlay) prettiger dan degene die ik er bij gekocht heb (met glimmende zilveren inlay). Weet niet waarom, knoppen & stick voelen anders aan + het matte is prettiger dan het glimmende om vast te houden. Daar ga ik dus op (proberen) te letten bij verdere aankopen.
Ik wil nog een nieuwe component kabel gaan kopen omdat ik bijna zeker weet dat de 1080i reso er scherper uit moet zien (er lijkt nu wat bleeding op te treden wat kleuren betreft. Heel miniem, maar toch... Misschien dat ik een Monster kabel met optische kabel er bij aanschaf (je kan niet je huidige optische kabel gebruiken omdat er een adaptertje nodig is T_T), maar dit is wel weer 60-70 eypo... Iemand een idee waar je deze aan kan schaffen? Dimplus.nl bijv heeft ze niet. Misschien ook wel een beetje een nicheproduct :P

[ Voor 20% gewijzigd door Okyah op 15-10-2006 20:57 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Perfect Dark Zero - In volledige versie geen framedrops
Tiger Woods 07 - In demo idd heel soms framedrops, maar nauwelijks stoorbaar
Saints Row - Alleen framedrops in hele extreme situaties. Stuk minder dan in de demo iig. Ik vind de pop-up storender
Dig Dug - lol :P
Tomb Raider - Demo nooit gespeeld, maar de volledige versie hier liggen en nog nooit een framedrop gezien
Lost Planet - Ook geen enkele framedrop (prachtgame :9~)

Alles @ 1080i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

devv05 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 20:58:
Perfect Dark Zero - In volledige versie geen framedrops
Oh, maar ook geen tearing? Een effect dat je in sommige spellen op de PC ook terug ziet als je v-sync niet aan hebt staan? Wat je dan ziet is dat een helft van het scherm achterloopt op de andere helft. Vind ik zelf erg vervelend :P Ook belangrijk > is het spel leuk? :+ Het speelde gewoon niet zo lekker, ook scheen er wat lag te zitten tussen stick & screen-movement.

Btw, iemand anders bang dat Halo 3 niet perfect zal draaien? :P Eigenlijk de reden dat ik een 360 heb gekocht is Halo 3. Ik wil wel dat deze in 1080i zonder enige hitch draait eigenlijk ;) Nja, de hardware is daar, nu hopen dat ze er optimaal gebruik van maken!

Overigens wil het feit dat ik de 360 voornamelijk voor H3 aangeschaft heb niet zeggen dat ik niet graag ook andere spellen wilde proberen, hoor ;) Ben een groot Dawn of the Dead fan, dus Dead Rising was toch wel een soort dream-come-true wat dat betreft :D Had nog wat meer horror-survival mogen zijn wat mij betreft, hoewel de luchtigheid van DR ook wel erg grappig is. Kameo wilde ik ook erg graag spelen, aangezien Rare platformers mij altijd hebben kunnen bekoren. LSW in widescreen op een meter groot scherm beat gewoon LSW in widescreen op een halve meter groot scherm :D (360 vs pc). Voor mij was eik de grootste tegenvaller tot nu toe BO4, deze is gewoon te makkelijk tov BO3 & rijdt net iets minder prettig. En dat is nog steeds echt geen slecht spel hoor!

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:38:
[...]

We zitten nu echt in een heerlijke periode. Van alle consoles die ik heb gehad (en dat zijn er veel) kan ik niet herrinneren dat er in zo'n korte tijd zoveel top games uit zijn gekomen. Petje af voor MS. Het kost me alleen zoveel cash :'(
Maandag,

Ok dan, dan ga die die morgen ff halen.
Ik moet natuurlijk wel in RS:LV met m'n eigen kop kunnen rondlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Okyah schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:10:
[...]
Oh, maar ook geen tearing? Een effect dat je in sommige spellen op de PC ook terug ziet als je v-sync niet aan hebt staan? Wat je dan ziet is dat een helft van het scherm achterloopt op de andere helft. Vind ik zelf erg vervelend :P Ook belangrijk > is het spel leuk? :+ Het speelde gewoon niet zo lekker, ook scheen er wat lag te zitten tussen stick & screen-movement.
Uh, heb 'm niet heel lang gespeeld want vond de game saai. Maar tearing is me niet opgevallen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:51:
[...]

We zitten nu echt in een heerlijke periode. Van alle consoles die ik heb gehad (en dat zijn er veel) kan ik niet herrinneren dat er in zo'n korte tijd zoveel top games uit zijn gekomen. Petje af voor MS. Het kost me alleen zoveel cash :'(
je hebt niet voor niets een GIROPAS ;) of een CC haha. Maar goed, ik heb ook pas een 360 gehaald (3 weken geleden) omdat nu pas de echte goeie games uitkomen, ik kom tijd tekort om alle games en nieuwe demos te spelen. En nu is het weekend alweer voorbij -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 22:05:
[...]

Uh, heb 'm niet heel lang gespeeld want vond de game saai. Maar tearing is me niet opgevallen iig.
Inderdaad scheuren in het beeld als je snel met de camera draait...ziet er niet uit en zorgde er destijds voor dat spel bij mij al terstond in de kast terecht kwam (en daar ook niet meer uit is geweest...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik dacht dat ik geluk had en juist één van de 360's had die geen problemen hadden, maar vanavond is mijn Xbox 360 er ook mee gekapt. Ik probeerde een CD af te spelen en tegelijkertijd de Dead Rising demo te spelen, maar de 360 bleef binnen een paar minuten twee keer hangen. Na de tweede keer was het raak en kreeg ik de Three Red Lights of Death. Ik zal morgen MS bellen, hopelijk duurt het niet zo lang voordat ik een nieuwe krijg.

Is het eigenlijk nodig dat je de harde schijf meestuurt? Ik heb berichten gelezen dat iemand zijn harde schijf moest meesturen, waar niets mee aan de hand was, maar toch een nieuwe (lege) harde schijf terug kreeg. Ik wil niet alle saves die ik heb kwijtraken.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 16-10-2006 00:31 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.