Zie net dat Lumines vandaag op de Live Arcade zal verschijnen. Zelf ken ik het spel niet, maar heb over de PSP versie veel goede verhalen gehoord. Toch maar eens proberen...
Bij ons bij de MM in ede is de Xbox 360 Premium pack 379,- afgelopen week althans,
Groetjes,
Ruud
Groetjes,
Ruud
apt-get moo
ik had er ook veel over gehoord, kocht de psp versie ergens goedkoop... maar vond het vies tegenvallenWalkman schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 08:35:
Zie net dat Lumines vandaag op de Live Arcade zal verschijnen. Zelf ken ik het spel niet, maar heb over de PSP versie veel goede verhalen gehoord. Toch maar eens proberen...
saai, repetitief, niet uitdagend.... na 5x spelen had ik t wel gezien
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
PSP versie vond ik helemaal geweldig.. Het is echt verslaven en steeds wil je een betere score halen. Voor mij in ieder geval een zekerheidje voor Arcade.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Nou sinds gisteren heb ik een echte scart kabel in mijn 360 gestoken dus nu heb ik rgb IPV composiet op mijn ordinaire 100 hertz matchline crt tv. En voorheen was ik redelijk tevreden. Minn GOD! wat een verschil die scart kabel, teksten in dead rising zijn nu leesbaar ipv alleen de grote, dashboard is sherper en wat ik niet had verwacht is dat DOA4 er gewoon echt beter uit ziet, ik had dat niet verwacht omdat het zo'n snel spel is..
2 extra bonus functies
- Tv gaat nu automatisch naar het scart kanaal van de 360 als je hem aanzet
- Als je pal-60 draait dan past nu wel heel het beeld in je scherm, ipv dat je een stukje van de boven en onderkant mist.
Arno bedankt!
2 extra bonus functies
- Als je pal-60 draait dan past nu wel heel het beeld in je scherm, ipv dat je een stukje van de boven en onderkant mist.
Arno bedankt!
Daarom motten ze ook standard een RGB cable er bij doenit0 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:58:
Nou sinds gisteren heb ik een echte scart kabel in mijn 360 gestoken dus nu heb ik rgb IPV composiet op mijn ordinaire 100 hertz matchline crt tv. En voorheen was ik redelijk tevreden. Minn GOD! wat een verschil die scart kabel, teksten in dead rising zijn nu leesbaar ipv alleen de grote, dashboard is sherper en wat ik niet had verwacht is dat DOA4 er gewoon echt beter uit ziet, ik had dat niet verwacht omdat het zo'n snel spel is..
2 extra bonus functies
Arno bedankt!
1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
We zullen eerst de trial uit proberen, want voor 1200 punten mag hij toch wel echt verslavend zijn!M@cer schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:56:
PSP versie vond ik helemaal geweldig.. Het is echt verslaven en steeds wil je een betere score halen. Voor mij in ieder geval een zekerheidje voor Arcade.
Anoniem: 156423
Ik heb Burnout, online is cool, het spel ziet er top uit, en geen haperingen (framedrops heet dat toch)?Phusebox schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:06:
iemand hier ervaringen met Burnout Revenge? is dat een beetje leuk op Live?
kan nog steeds niet kiezen welke EA game ik wil... dead rising lijkt me... saai
De demo is leuk, om gewoon ff mindless wat zombies te whacken, maar of me dat langer dan 30 minuten kan boeien?
De gewone mode is ook leuk, maar tekeer in het verkeer begint me te vervelen, verder wel verslavend, ik vind race toch nog het leukste! BTW: ik heb Takedown nooit gehad!
Ik vind het spel wel lichter rijden dan TDU of PGR! (maar das mijn mening)
Dit topic is gesloten.