Je kunt toch wel kopieren/plakken van savegames dacht ik?curry684 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:25:
[...]
Samenvoegen kan niet nee, deleten kan op je system blade bij storage
HD hoeft niet mee, originele doos mag niet i.v.m. verhoogd diefstal gevaar, "reparatie" duurde 2 a 3 weken bij mij..MetroidPrime schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 00:30:
Ik dacht dat ik geluk had en juist één van de 360's had die geen problemen hadden, maar vanavond is mijn Xbox 360 er ook mee gekapt. Ik probeerde een CD af te spelen en tegelijkertijd de Dead Rising demo te spelen, maar de 360 bleef binnen een paar minuten twee keer hangen. Na de tweede keer was het raak en kreeg ik de Three Red Lights of Death. Ik zal morgen MS bellen, hopelijk duurt het niet zo lang voordat ik een nieuwe krijg.
Is het eigenlijk nodig dat je de harde schijf meestuurt? Ik heb berichten gelezen dat iemand zijn harde schijf moest meesturen, waar niets mee aan de hand was, maar toch een nieuwe (lege) harde schijf terug kreeg. Ik wil niet alle saves die ik heb kwijtraken.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Hij liep bij mij eerst 3 keer vast in 2 dagen tijd. Daarna kreeg ik de TRLoD.Anoniem: 156423 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 08:13:
Vraagje:
Zijn er symptonen voor ''the three red lights of death''?
De mijne is een maand of 10 oud, ik had hem meteen al bij de launch gekocht.En MetroidPrime, hoe oud is jou Xbox?
Stuurt MS dan een doos mee met de koerier(net zoals Apple doet)?dadj schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:03:
[...]
HD hoeft niet mee, originele doos mag niet i.v.m. verhoogd diefstal gevaar, "reparatie" duurde 2 a 3 weken bij mij..
[ Voor 30% gewijzigd door MetroidPrime op 16-10-2006 12:11 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Yep.. same here.MetroidPrime schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:09:
[...]
Hij liep bij mij eerst 3 keer vast in 2 dagen tijd. Daarna kreeg ik de TRLoD.
Eerst vastlopers en toen *POF* uit toen ik net in de lobby zat van een GRAW game.
Ik moest zelf een doos regelen. Maar ik hoefde dan ook alleen mijn adapter op te sturen.MetroidPrime schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:09:
[...]
Stuurt MS dan een doos mee met de koerier(net zoals Apple doet)?
leuk zo'n Splinter Cell demo... waarom 700 mb als je toch alleen maar een "joining session" schermpje te zien krijgt?
heb dit weekend een uur continu geprobeerd, maar kwam nergens in. daar ga ik mijn geld dus niet aan uitgeven
heb dit weekend een uur continu geprobeerd, maar kwam nergens in. daar ga ik mijn geld dus niet aan uitgeven
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
okey bedankt voor de uitleg dan denk ik dat ik nog maar ff verder kijkkazuka schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:37:
Lijkt me wel dan, 720p is 1280x720, je krijgt dan zwarte balken boven en onder. Echter om 720p te spelen heb je de componentkabel nodig, ik zie deze aansluiting er niet bij staan? Met de VGA kabel kun je niet 720p spelen, wel 1024 x nogwat geloof ik.
Ik was gewoon binnen 30 seconden aan het spelen...Phusebox schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:17:
leuk zo'n Splinter Cell demo... waarom 700 mb als je toch alleen maar een "joining session" schermpje te zien krijgt?
Ik niet , heb verschillende keren geprobeerd, maar het was allemaal wachten, ook wel irritant dat je dan geen back/cancel kan doen. Ja ik kon nog naar de dashboard maar toch...devv05 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:18:
[...]
Ik was gewoon binnen 30 seconden aan het spelen...
Doen ze nog iets speciaals bij emuleren, want ik heb even ninja gaiden gespeeld en dat ziet er toch niet verkeerd uit..
Crap, ik kan ineens niets meer bestellen van de aanbiedingen bij Play, hebben meer mensen hier last van
Uhh, hoezo dan? Ik heb sowieso geen credit cardPewwy schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:07:
Crap, ik kan ineens niets meer bestellen van de aanbiedingen bij Play, hebben meer mensen hier last van
MS maakt flink verlies op Xbox 360 over 2006
Verlies van 1,26 miljard over het eerste jaar. Hoe is dat eigenlijk in verhouding met de Xbox en de PS2 toen die launchden, weet iemand dat toevallig? Na 2008 verwachten ze iig winst te gaan maken. Lets hope so.
En waarschijnlijk woensdag Lumines Live! op Live Arcade

Ik krijg meldingen dat de producten niet meer buiten de UK kunnen worden verstuurd
Probeer eens te switchen van £ naar €Pewwy schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:20:
Ik krijg meldingen dat de producten niet meer buiten de UK kunnen worden verstuurd
Ik heb hem net voor 29,95 kunnen koipen bij de Bart Smit in Leiden. De kassa Sloeg inderdaad 49.95 aan, maar toen ging de kassa mevrouw in het foldertje kijken en het hoofdkantoor bellen, even 5 minuten wachten en toen kreeg ik hem voor 29,95.bangnl schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:26:
De Xbox 360 Live vision camera is geen € 29,95![]()
Fout van Bartsmit![]()
of heeft iemand hem toch voor € 29,95 te pakken kunnen krijgen?
ga hem nu meteen even proberen
hmm dilemma, ik mag een gratis spel uitkiezen uit de Electronic Arts reeks maar kan niet kiezen...
heb al NHL 07
fifa world cup 2006 valt af; viel me tegen en is verouderd
fifa 2007, kan me niet zozeer overtuigen; maar heb ook nog niet echt de demo gespeeld
fight night 3 vond ik leuk; maar is die niet afgeprijsd al ergens?
zat te denken aan Dead Rising ofzo, maar iemand nog andere tips?
heb al NHL 07
fifa 2007, kan me niet zozeer overtuigen; maar heb ook nog niet echt de demo gespeeld
Dan zou ik voor Dead Rising gaan iddPhusebox schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:49:
hmm dilemma, ik mag een gratis spel uitkiezen uit de Electronic Arts reeks maar kan niet kiezen...
heb al NHL 07
DR is van Capcom niet EA

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 16-10-2006 15:52 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
PGA Tour 2007Phusebox schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:49:
heb al NHL 07
720p = 1366 x 768kazuka schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:37:
Lijkt me wel dan, 720p is 1280x720, je krijgt dan zwarte balken boven en onder. Echter om 720p te spelen heb je de componentkabel nodig, ik zie deze aansluiting er niet bij staan? Met de VGA kabel kun je niet 720p spelen, wel 1024 x nogwat geloof ik.
1080i/p = 1920 x 1024 (interlaced = helft van de lijnen worden ververst ipv alle lijnen)
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Over wat voor folder-aanbieding gaat het hier precies? Ik kan straks nog wel even bij een Bart Smit lang maar ik wil goedbeslagen ten ijs komen als ik die korting in de wacht wil slepen.milenko79 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:38:
[...]
Ik heb hem net voor 29,95 kunnen koipen bij de Bart Smit in Leiden. De kassa Sloeg inderdaad 49.95 aan, maar toen ging de kassa mevrouw in het foldertje kijken en het hoofdkantoor bellen, even 5 minuten wachten en toen kreeg ik hem voor 29,95.
ga hem nu meteen even proberen
staat wel op de EA site?Angeloonie schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:50:
[...]
Dan zou ik voor Dead Rising gaan idd
DR is van Capcom niet EA
gewoon de folder van deze week, ik had hem ook niet in de brievenbus gehad, alleen de opmerking hier gelezen, en de folder hadden ze in de winkel, de aanbieding stond op pagina 2.
De cam werkt trouwens perfect, zowel op de xbox als in windows, uno ff gedownload met de free game code en totembaal even geprobeerd (erg vermoeiend). Een maandje gratis live (die ik niet nodig heb, ik heb nog 2 jaar staan
) en een extra headset, allemaal voor 30 euro, geen geld al zeg ik het zelf.
De cam werkt trouwens perfect, zowel op de xbox als in windows, uno ff gedownload met de free game code en totembaal even geprobeerd (erg vermoeiend). Een maandje gratis live (die ik niet nodig heb, ik heb nog 2 jaar staan
[ Voor 55% gewijzigd door milenko79 op 16-10-2006 16:37 ]
Op de EA site (ea.com) kan ik hem niet vinden? Op de site van capcom staat ie zelfs nog voor je echt op de site bent: http://www.capcom.com/
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Die heb ik afgelopen week ook maar eens meegepikt, en damn wat een heerlijke game is dat. De skill stick controls zijn even wennen, maar eenmaal eraan gewend wil je niet meer terug. Grafisch ijzersterk en een framerate om van te watertanden.Phusebox schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:49:
heb al NHL 07
Absoluut een aanrader voor mensen die eens een ander type sportgame willen spelen
Klopt, is onlangs veranderd. Joost mag weten waaromPewwy schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:55:
Oeps, dat is nieuw dan, want ik had hem vroeger nooit op Euro's staan. Thanks.
Dat klopt niet. 720p is 1280x720, waar denk je dat die 720 anders voor staat?AzN_cRzY schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:05:
[...]
720p = 1366 x 768
1080i/p = 1920 x 1024 (interlaced = helft van de lijnen worden ververst ipv alle lijnen)
Hetzelfde geld voor 1080i en 1080p, het is bij beide 1920x1080.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
http://www.electronicarts.nl/games/9146/Angeloonie schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:32:
[...]
Op de EA site (ea.com) kan ik hem niet vinden? Op de site van capcom staat ie zelfs nog voor je echt op de site bent: http://www.capcom.com/
[ Voor 77% gewijzigd door Phusebox op 16-10-2006 16:45 ]
Als je naar http://www.capcom.nl gaat, wordt je naar http://www.electronicarts.nl doorgestuurd. Waarschijnlijk hebben Capcom en EA een deal gesloten dat EA sommige Capcom spellen in de EU uitgeeft.
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 16-10-2006 17:01 ]
Ik wil ook NHL 07! Ergens voor een zachtprijsje te krijgen? (45/50 ofzo vind ik wel leuke prijs voor die game)
Overigens goed nieuws voor iedereen die CoD2 gespeeld heeft en weet hoe tof CoD3 gaat worden;
Call of Duty 3 vervroegd naar 10 november
Ze moesten wel om GoW voor te blijven
Overigens goed nieuws voor iedereen die CoD2 gespeeld heeft en weet hoe tof CoD3 gaat worden;
[ Voor 55% gewijzigd door .GoO op 16-10-2006 17:08 ]
EA is gewoon Europese distributor voor Capcom.MetroidPrime schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:57:
[...]
Als je naar http://www.capcom.nl gaat, wordt je naar http://www.electronicarts.nl doorgestuurd. Waarschijnlijk hebben Capcom en EA een deal gesloten dat EA sommige Capcom spellen in de EU uitgeeft.
Hmm, dat hoor ik ook voor het eerstcurry684 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:39:
[...]
EA is gewoon Europese distributor voor Capcom.
volgens mij is dat ook nog niet zo heel lang, maar kan me vergissen
dies dus voor mij he cod 3.. kijk er echt gruwelijk naar uit ( tot gow er is)devv05 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:03:
Ik wil ook NHL 07! Ergens voor een zachtprijsje te krijgen? (45/50 ofzo vind ik wel leuke prijs voor die game)
Split-screen want daaronder staat 1-24 en dat is Xbox Live.
Team-based Multiplayer with Vehicles – Combined arms and team-based combat provides unprecedented depth and variety by allowing up to 24-players to battle it out online with the option of single or split-screen Internet play. Gamers have the choice to play as infantry or commandeer multiple-occupancy vehicles, including tanks, jeeps, and motorcycles with side-cars, leading to unique mobile combat roles for all-out, multiplayer mayhem. Call of Duty 3 also offers soldier classes, each with class specific abilities, and a ranking system for truly diversified squad combat.
[ Voor 83% gewijzigd door .GoO op 16-10-2006 18:51 ]
splintercell is ook eigenlijk gewoon voor single player gemaakt, en multiplayer is een "leuke" bijkomstigheid. ik vind het niet echt bij de game passen.Phusebox schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:17:
Anoniem: 151447
Als ik in Duitsland een 360 koop, heb ik dan gewoon engels menu?
want deze ziet er goed uit
http://cgi.ebay.de/Xb360-...17565QQrdZ1QQcmdZViewItem
"Wir versenden nur innerhalb Deutschlands."Anoniem: 151447 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:51:
Het menu zal wel in het Duits zijn, maar dan gemakkelijk in het Engels in te stellen.
(Zo kan het op mijn nl xbox)
[ Voor 29% gewijzigd door DialOut op 16-10-2006 19:13 ]
Kan ik je binnenkort meer over vertellen. Heb er 1 in Duitsland besteld. Niet via Ebay overigens en ze hebben ook aangeveven dat ze ook in Nederland te leveren. Heb ze namelijk in mijn beste duits gemaild.Anoniem: 151447 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:51:
Anoniem: 151447
Ja maar ik woon 1 min lopen van de grens en ik ken dus wel een paar duitserskoendt schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:07:
[...]
"Wir versenden nur innerhalb Deutschlands."
Het menu zal wel in het Duits zijn, maar dan gemakkelijk in het Engels in te stellen.
(Zo kan het op mijn nl xbox)
Misschien een beetje domme vraag eh, maaree
Wanneer komt er ongeveer een demo uit vóór een release-datum? (GoW ?
)
En misschien een leuke demo van Call of Duty 3? Want een behoorlijk aantal gamers zit op deze games te wachten en aangezien ze over een paar weken er al zijn, verbaas ik me erover dat er nog geen demo's van zijn...
Wanneer komt er ongeveer een demo uit vóór een release-datum? (GoW ?
En misschien een leuke demo van Call of Duty 3? Want een behoorlijk aantal gamers zit op deze games te wachten en aangezien ze over een paar weken er al zijn, verbaas ik me erover dat er nog geen demo's van zijn...
en ymmv, heb je hem ook voor 29,95 gehad of had ik gewoon geluk?ymmv schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:10:
[...]
Over wat voor folder-aanbieding gaat het hier precies? Ik kan straks nog wel even bij een Bart Smit lang maar ik wil goedbeslagen ten ijs komen als ik die korting in de wacht wil slepen.
Domme vraag inderdaadBas Odenhoven schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:51:
Misschien een beetje domme vraag eh, maaree![]()
Wanneer komt er ongeveer een demo uit vóór een release-datum? (GoW ?![]()
)
Wat dacht je van Splinter Cell demo die er net is? Hoe moeten wij verder nou weten wanneer die demo's komen. Maar bijna alle demo's komen voor de releasedatum. Alleen van GoW zou er volgens mij geen demo komen, niet nodig ook
ook toevallig, u roept... Gears of War demo bevestigd?
[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 16-10-2006 20:34 ]
Mag ik vragen voor hoeveel ? Ik woon zelf 5 min van de grens en zoek de laatste tijd nog een xbox360 niet nederlandse menu is niet zo'n probleem als engels ofzo er maar bij zitRadical1980 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:12:
[...]
Kan ik je binnenkort meer over vertellen. Heb er 1 in Duitsland besteld. Niet via Ebay overigens en ze hebben ook aangeveven dat ze ook in Nederland te leveren. Heb ze namelijk in mijn beste duits gemaild.
Ik blijf stiekem hopendevv05 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:02:
[...]
ook toevallig, u roept... Gears of War demo bevestigd?
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Inderdaad een lekkere game......heb me zojuist op een duits forum (ja het speelt iets meer bij onze oosterburen) aangemeld om mee te doen met een toernooi......even kijken of ik online ook nog wat lekker boddychecks kan uitvoeren.Shiverzz schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:42:
[...]
Die heb ik afgelopen week ook maar eens meegepikt, en damn wat een heerlijke game is dat. De skill stick controls zijn even wennen, maar eenmaal eraan gewend wil je niet meer terug. Grafisch ijzersterk en een framerate om van te watertanden.
Absoluut een aanrader voor mensen die eens een ander type sportgame willen spelen.
Even een fotootje gemaakt. De aanbiedingen uit de folder van Bart Smit gelden t/m 5 november of zolang de voorraad strekt.milenko79 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:56:
[...]
en ymmv, heb je hem ook voor 29,95 gehad of had ik gewoon geluk?

Die demo stelt vergeleken bij het echte spel nog niets voorOphidian schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:06:
[...]
Ik snap je punt. Hij zal het vast en zeker waard zijn. Maar de tijd die ik doorgaans aan een spel kan besteden, vind ik geen 70 euro waard. Daarom heb ik het er niet voor over
Edit: je hebt me overigens nu wel aan het twijfelen gebracht. Ik vind de demo al zo vet, dan moet het echte spel ook wel echt tof zijn
Die achievements doen het voor mij. Die geven me eindelijk de motivatie om een spel na het uitgespeeld te hebben te blijven spelen
Aha ok. Ben nu echt aant twijfelen om hem te halen.. Hmmzet36s schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:33:
[...]
Die demo stelt vergeleken bij het echte spel nog niets voorIk heb Dead Rising ook sindskort en vanaf het begin wordt je al meegezogen in het verhaal. Helaas heb ik echt tijd te kort. Ik moet ook nog een berg achievements halen in Saints Row. (daar gaat veel tijd inzitten)
Die achievements doen het voor mij. Die geven me eindelijk de motivatie om een spel na het uitgespeeld te hebben te blijven spelen
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Ik was te laat vanmiddag. De winkel bleek al om 17:30 gesloten te zijn toen ik er kwam. Beetje vervelend want ik kom om vijf uur van mijn werk en doe er (bijna) een half uur over om er te komen. Morgen harder fietsen dus. En dan heb ik nog niet eens de garantie dat ze hem hebben ook. Het is maar een kleine vestiging met een prutaanbod in het algemeen.milenko79 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:56:
[...]
en ymmv, heb je hem ook voor 29,95 gehad of had ik gewoon geluk?
Wat ik me wel afvraag: kun je hem nu ook voor dat bedrag bij de MM krijg icm hun "laagste prijsgarantie"? Wordt het prijsverschil meteen verrekend? In dat geval wil ik wel met een kopie van de advertentie naar de MM gaan om voor 30 euro een cameraatje mee te nemen. Die MM zit nl op een paar minuten van mijn werk, dan haal ik hem wel even in de pauze.
[ Voor 24% gewijzigd door ymmv op 16-10-2006 23:38 ]
normaal gesproken zou dat moeten lukken, dus ik zou het iig proberenymmv schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 23:31:
[...]
Ik was te laat vanmiddag. De winkel bleek al om 17:30 gesloten te zijn toen ik er kwam. Beetje vervelend want ik kom om vijf uur van mijn werk en doe er (bijna) een half uur over om er te komen. Morgen harder fietsen dus. En dan heb ik nog niet eens de garantie dat ze hem hebben ook. Het is maar een kleine vestiging met een prutaanbod in het algemeen.
Wat ik me wel afvraag: kun je hem nu ook voor dat bedrag bij de MM krijg icm hun "laagste prijsgarantie"? Wordt het prijsverschil meteen verrekend? In dat geval wil ik wel met een kopie van de advertentie naar de MM gaan om voor 30 euro een cameraatje mee te nemen. Die MM zit nl op een paar minuten van mijn werk, dan haal ik hem wel even in de pauze.
Splinter Cell: Double Agent schijnt overal al te koop te zijn 
Ga morgen toch de stad in, maar ff mn ogen goed open houden
Ga morgen toch de stad in, maar ff mn ogen goed open houden
Nee, Mark Rein van Epic zei van niet.devv05 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:02:
[...]
Wat dacht je van Splinter Cell demo die er net is? Hoe moeten wij verder nou weten wanneer die demo's komen. Maar bijna alle demo's komen voor de releasedatum. Alleen van GoW zou er volgens mij geen demo komen, niet nodig ook
Ook ontkracht door Mark Rein. Kun je nog een keer naar Xboxic linken vandaagook toevallig, u roept... Gears of War demo bevestigd?
Ik heb een 1080i Lcd-Tv en als ik de xbox360 op 720p instel of op 1080i, zie ik totaal geen verschil in resolutie. Het xbox360 dashboard blijft precies hetzelfde. De lijntjes worden totaal niet fijner.
Ingame lijkt er ook weinig of niets te veranderen. Terwijl op de hoesjes van de games wel 1080i vermeld staat. Alleen WMV-HD video's vanuit Windows Media Center lijken echt in 1080i weergegeven te worden. Deze zien er veel scherper uit dan de games, en de xboxdashboard.
1080i zou ook iets onrustiger moeten zijn dan 720p, maar ik zie hier ook geen verschil in. Als ik met mn neus bovenop de pixels zit te loeren blijft het beeld met 1080i net zo stil als 720p.
Ik merk ook niet dat de framerate in games minder wordt als ik 1080i instel ipv 720p.
Als ik in windows m'n pc monitors (ook lcd) op native resolutie zet (1280x1024) dan zie ik wel ontzettend veel verschil in scherpte dan wanneer ik em bv op 1024x768 zet.
De tv geeft wel als ik de xbox360 op 1080i instel wel de melding 1080i weer, dus de tv ontvangt wel daadwerkelijk het 1080i signaal.
Stel ik em in op 720p dan geeft de tv netjes 720p weer, alleen zie ik totaal geen verschil.
Ik gebruik de component kabel die bij de xbox meegeleverd werd.
De Tv is een Benq DV3750 37" 1080i.
-edit-
voor de mensen die beginnen te blaten dat deze tv geen native 1920x1080 resolutie heeft:
Als dat zo was had ik niet gepost hier.
De native resolutie van deze tv is 1920x1080 en er gaan 2 hele topics over op Got:
deel 1
deel 2
Ingame lijkt er ook weinig of niets te veranderen. Terwijl op de hoesjes van de games wel 1080i vermeld staat. Alleen WMV-HD video's vanuit Windows Media Center lijken echt in 1080i weergegeven te worden. Deze zien er veel scherper uit dan de games, en de xboxdashboard.
1080i zou ook iets onrustiger moeten zijn dan 720p, maar ik zie hier ook geen verschil in. Als ik met mn neus bovenop de pixels zit te loeren blijft het beeld met 1080i net zo stil als 720p.
Ik merk ook niet dat de framerate in games minder wordt als ik 1080i instel ipv 720p.
Als ik in windows m'n pc monitors (ook lcd) op native resolutie zet (1280x1024) dan zie ik wel ontzettend veel verschil in scherpte dan wanneer ik em bv op 1024x768 zet.
De tv geeft wel als ik de xbox360 op 1080i instel wel de melding 1080i weer, dus de tv ontvangt wel daadwerkelijk het 1080i signaal.
Stel ik em in op 720p dan geeft de tv netjes 720p weer, alleen zie ik totaal geen verschil.
-edit-
voor de mensen die beginnen te blaten dat deze tv geen native 1920x1080 resolutie heeft:
Als dat zo was had ik niet gepost hier.
De native resolutie van deze tv is 1920x1080 en er gaan 2 hele topics over op Got:
deel 1
deel 2
[ Voor 56% gewijzigd door KneppaH op 18-10-2006 13:19 ]
AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2
De meeste 360-content (games, videos) zijn in 720p. Als je de 1080i-setting hebt gekozen, zal die 720p-content naar 1080i geextrapoleerd worden. Dat levert geen verbetering van de graphics, het wordt alleen naar een hogere resolute geupscaled. Dat 1080i niet flikkert heeft met je LCD-scherm te maken, dat zelf interlaced naar progressive omzet. Echt interlaced heb je alleen op een CRT-scherm.KneppaH schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 06:48:
Ik heb een 1080i Lcd-Tv en als ik de xbox360 op 720p instel of op 1080i, zie ik totaal geen verschil in resolutie. Het xbox360 dashboard blijft precies hetzelfde. De lijntjes worden totaal niet fijner.
Volgens mij al 100 keer gepost door anderen, maar (ook) ik vind het mega irritant dat de arcade demo's direct bij je games/achievements lijst komen te staan.
Zo krijg je al snel een hele waslijst aan games met 0/12 achievements, en daar ergens tussen staan wel de games die je hebt gekocht/full version hebt geunlocked.
Was er maar een optie dat ik ze zelf weg kon gooien
Zo krijg je al snel een hele waslijst aan games met 0/12 achievements, en daar ergens tussen staan wel de games die je hebt gekocht/full version hebt geunlocked.
Was er maar een optie dat ik ze zelf weg kon gooien
Accepteerd Accepteert jouw tv 1080i, of heb je ook daadwerkelijk een 1900x1080 scherm? Ik heb zelf ook een scherm wat 1080i accepteerd accepteert , maar met een max resolutie van 1366x768 is dat natuurlijk gewoon onzin.KneppaH schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 06:48:toon volledige bericht
-edit- nu ik em in PAL mode ff heb omgezet naar 50 Hz en em daarna weer heb teruggezet op 1080i zie ik wel duidelijk verschil in 720 en 1080i. 1080i is nu scherper maar trilt wel een klein beetje, maar niet storend.
EDIT
Jouw tv kan dus helemaal geen 1080i draaienSupported EDTV and HDTV Resolutions (HD Ready): 480p, 720p, 1080i
Pixel Pitch: 0.42675 mm
Aspect Ratio: 16:9
Video Inputs: Component, Composite, DVI, RF, S-Video
PC Interfaces: Analog VGA, Dual-mode (DVI-I)
Built-in TV Tuner: None
Pixel Response Time (Gray to Gray): 8 milliseconds
Rated Maximum Viewing Angle: Horizontal: 170 degrees
Rated Maximum Viewing Angle: Vertical : 170 degrees
Brightness (Max): 290 cd/m^2
Max PC Resolution: 1360 x 768 pixels x pixels
Hij accepteerd accepteert het wel, en zet het dan terug naar 720p. Dat schiet dus niet op
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 17-10-2006 15:57 ]
KneppaH schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 06:48:
als ik de xbox360 op 720p instel of op 1080i, zie ik totaal geen verschil in resolutie. Het xbox360 dashboard blijft precies hetzelfde. De lijntjes worden totaal niet fijner.
Ingame lijkt er ook weinig of niets te veranderen.
Dan is het niet zo vreemd nee dat je geen verschil zietPWM schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:52:
Jouw tv kan dus helemaal geen 1080i draaien
Hij accepteerd het wel, en zet het dan terug naar 720p. Dat schiet dus niet op

Ligt aan de scaler in de TVcurry684 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:58:
[...]
[...]
Dan is het niet zo vreemd nee dat je geen verschil zietSterker nog, dan zou 1080i door dubbele interpolatie waziger moeten zijn dan 720p, tenzij de upscale en downscale elkaar wel heel goed opheffen
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Anoniem: 156423
''onder voorbehoud van drukfouten''fulgore schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:22:
[...]
Even een fotootje gemaakt. De aanbiedingen uit de folder van Bart Smit gelden t/m 5 november of zolang de voorraad strekt.
[afbeelding]
vandaag mijn live vision cam binnengekregen, maar ik heb geen totemball erbij zitten?
iedereen riep hier meen ik dat ie erbij zat?
Volgens mij kan je die gewoon downloadenPhusebox schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:41:
vandaag mijn live vision cam binnengekregen, maar ik heb geen totemball erbij zitten?
Gisteren maar even de N3 demo gedownload. Erg tof spel, moet ik zeggen. Gaat volgens mij alleen vervelen na een tijdje.

Alhoewel ik wel trots ben op mijn max combo
Heb nu tevens even The Outfit op mijn werk gehaald. Valt me erg tegen, deze ga ik dus ook terug brengen. Denk dat er Dead Rising voor in de plaats komt

Alhoewel ik wel trots ben op mijn max combo
Heb nu tevens even The Outfit op mijn werk gehaald. Valt me erg tegen, deze ga ik dus ook terug brengen. Denk dat er Dead Rising voor in de plaats komt
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Ik ben vandaag ff bij de MM in Amsterdam ZO langs geweest. De verkoper die ik sprak was nogal verbaasd over de 30 euro-aanbieding van Bart Smit, maar gaf zich uiteindelijk gewonnen toen die prijs ook in de folder op hun website stond. Ik kreeg een aparte bon en kon de camera voor 30 euro afrekenen. Yoohoo!ymmv schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 23:31:
[...]
klopt! ik was toevallig wat eerder weg van werk - dus even langs de MM: en ik hoorde in verte al de stem van Sam Fisher, ik zo van OMG! dacht dus dat ze alleen de demo ophadden staan, maar de game hing ook al in de muurdevv05 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:06:
Splinter Cell: Double Agent schijnt overal al te koop te zijn

Ben nu aan het rond sneaken. ziet er echt prachtig uit, muziek, hoewel het niet Amon Tobin is, klinkt weer erg sfeervol. Later meer bevindingen, ben de komende uren afk

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Staat idd gewoon op Marketplace voor de mooie prijs van gratis.Phusebox schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:41:
Wel dus heTerryb47 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:55:
[...]
klopt! ik was toevallig wat eerder weg van werk - dus even langs de MM: en ik hoorde in verte al de stem van Sam Fisher, ik zo van OMG! dacht dus dat ze alleen de demo ophadden staan, maar de game hing ook al in de muur![]()
Ben nu aan het rond sneaken. ziet er echt prachtig uit, muziek, hoewel het niet Amon Tobin is, klinkt weer erg sfeervol. Later meer bevindingen, ben de komende uren afk
Even een vraagje over de garantieafhandeling van Microsoft: hoe lang hoort het te duren voordat je het mailtje met de sticker voor UPS krijgt? Ik heb gisteren mijn 360 aangemeld bij Microsoft, maar heb tot nu toe alleen nog een mailtje gehad dat ik de 360 moet inpakken zoals afgesproken.
Normaal gesproken zou ik zo'n vraag bij Microsoft zelf neerleggen, maar heb niet zo heel veel zin om weer een uur in de wacht te staan.
Normaal gesproken zou ik zo'n vraag bij Microsoft zelf neerleggen, maar heb niet zo heel veel zin om weer een uur in de wacht te staan.
Damn maintenance..... duurt dat werkelijk hele avond? ; ;
Heb net een avond uitgetrokken voor FFXI maar kan niet zonder live inloggen
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Dat klopt... Volgens mij stond er ergens op GoT/T.Net een mooie link over hoe lang het zou duren + alternatieven om de avond/nacht door te komen.Lord_T schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:43:
* MAX3400 zit nog op werk dus geen problemen met XBLive.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Misschien dat Microsoft weer een flinke klap kan uitdelen aan Sony;
Devil May Cry 4 misschien naar de Xbox 360
Capcom en MS zijn in ieder geval dikke vriendjes de laatste tijd zie ook de exclusives Dead Rising en Lost Planet en DR deed het erg goed op de 360, boven verwachting zelfs.... zou wel leuk zijn eigenlijk
Capcom en MS zijn in ieder geval dikke vriendjes de laatste tijd zie ook de exclusives Dead Rising en Lost Planet en DR deed het erg goed op de 360, boven verwachting zelfs.... zou wel leuk zijn eigenlijk
Vanaf 10:00 van ochtend 24 uur offline.Lord_T schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:43:
Uehm. Dan wordt het:
10.00 + 24 -1, 3 onthouden X pi gedeeld door pythagoras = 10.00 morgenochtend gok ik.
Zou zo maar kunnenPWM schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:10:
[...]
Uehm. Dan wordt het:
10.00 + 24 -1, 3 onthouden X pi gedeeld door pythagoras = 10.00 morgenochtend gok ik.
haha, we kunnen welles en nietes roepen maar: http://www.behaviormusic..../michael_mccann/music.htm
prachtige main theme. als de soundtrack er komt ga ik die halen, (netals ik vorig jaar de Tobin's soundtrack had gekocht)
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Nu heb je meTerryb47 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:21:
[...]
haha, we kunnen welles en nietes roepen maar: http://www.behaviormusic..../michael_mccann/music.htm
prachtige main theme. als de soundtrack er komt ga ik die halen, (netals ik vorig jaar de Tobin's soundtrack had gekocht)
Mijn vrouw en ik gaan in november naar de hcc dagen. Ik wil graag een 360 kopen, en het liefst gisteren.
Mijn vrouw wil wachten tot de hcc dagen, ze denkt dat hij daar goedkoper aangeboden zal worden.
Wat denken jullie?
Mijn vrouw wil wachten tot de hcc dagen, ze denkt dat hij daar goedkoper aangeboden zal worden.
Wat denken jullie?
De kans is er. Echter, dan gaat het waarschijnlijk eerder om 380,-, i.p.v. 399,- dan nog lager.peppie71 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:29:
Mijn vrouw en ik gaan in november naar de hcc dagen. Ik wil graag een 360 kopen, en het liefst gisteren.
Wat denken jullie?
De marge van retailers is niet zo hoog, dus zo laag kunnen ze niet gaan.
Dan kan je je zelf nu afvragen of 1 maand wachten 20,- waard is.
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 17-10-2006 20:31 ]
hehehPWM schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:10:
[...]
Uehm. Dan wordt het:
hehePWM schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:10:
[...]
Uehm. Dan wordt het:
Zit jij op een universiteit, ik zou er niet uit komen hoorPWM schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:10:
[...]
Uehm. Dan wordt het:
iemand hier ervaringen met Burnout Revenge? is dat een beetje leuk op Live?
kan nog steeds niet kiezen welke EA game ik wil... dead rising lijkt me... saai
De demo is leuk, om gewoon ff mindless wat zombies te whacken, maar of me dat langer dan 30 minuten kan boeien?
De demo is leuk, om gewoon ff mindless wat zombies te whacken, maar of me dat langer dan 30 minuten kan boeien?
Burnout Revenge is niet slecht, maar ik vond Takedown persoonlijk leukerPhusebox schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:06:
Dead Rising is echt meer dan zombies bashen, er zit een verhaal achter dat je kan ontdekken mocht je dat willen. Je kan ook de "subquests" doen, als je daar zin in hebt, mensen redden, psychos killen (degene die niet bij het hoofdverhaal horen) of idd zombies in elkaar slaan
Iemand anders noemde Tiger 07 laatst al, die lijkt me ook best de moeite waard trouwens
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Hmmz, volgens mij zit er een foutje in TDU of in PGR3, of het ligt aan mij 
Ik heb in beide spellen de Lamborghini Murcielago (Rijdt erg lekker
) Als ik dan bij beide spellen mijn rem in trap, zitten de remlichten bij TDU aan de binnenkant en bij PGR zijn het de buitenste 2 lampen. Volgens mij klopt dat niet helemaal
Ik heb in beide spellen de Lamborghini Murcielago (Rijdt erg lekker
hmm idd, takedown is wat meer ja fun,Okyah schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:12:
[...]
Burnout Revenge is niet slecht, maar ik vond Takedown persoonlijk leukerNiet op Live geprobeerd, misschien dat het leuk is, maar het feit dat je medetraffic kan rammen zonder dat je zelf crasht vind ik niet zo super.
Dead Rising is echt meer dan zombies bashen, er zit een verhaal achter dat je kan ontdekken mocht je dat willen. Je kan ook de "subquests" doen, als je daar zin in hebt, mensen redden, psychos killen (degene die niet bij het hoofdverhaal horen) of idd zombies in elkaar slaan
Iemand anders noemde Tiger 07 laatst al, die lijkt me ook best de moeite waard trouwens12 Courses, de mogelijkheid zelf je char te maken & in RPG-stijl je char verbeteren, redelijke graphics, erg ontspannend
revenge is een beetje té vind ik
* PWM rent zijn garage in, rent voorbij zijn 430, 911 en Zonda en ziet:Ophidian schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:17:
Hmmz, volgens mij zit er een foutje in TDU of in PGR3, of het ligt aan mij
Ik heb in beide spellen de Lamborghini Murcielago (Rijdt erg lekker) Als ik dan bij beide spellen mijn rem in trap, zitten de remlichten bij TDU aan de binnenkant en bij PGR zijn het de buitenste 2 lampen. Volgens mij klopt dat niet helemaal
PGR heeft het juist, ze zitten aan de buitenkant
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 17-10-2006 22:47 ]
911?? Die wil ik ookPWM schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:46:
[...]
* PWM rent zijn garage in, rent voorbij zijn 430, 911 en Zonda en ziet:
PGR heeft het juist, ze zitten aan de buitenkant
BTW nog wat ontdekt.. Heb 2 draadloze controllers, 1 met accu en 1 (nog) zonder. Als je in het donker naar de controller kijkt, zie je die ring heel lichtjes opgelicht. Bij de accu is ie meer opgelicht dan bij de batterijen
[ Voor 23% gewijzigd door Ophidian op 17-10-2006 22:52 ]
Je reinste onzin gebaseerd op de gegeven bronnendevv05 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:47:
Misschien dat Microsoft weer een flinke klap kan uitdelen aan Sony;

De marge op een 360 premium is ongeveer 15 euro. Go figure.peppie71 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:29:
Wat denken jullie?
[ Voor 28% gewijzigd door curry684 op 17-10-2006 23:06 ]
Mag toch altijd hopencurry684 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:04:
[...]
Je reinste onzin gebaseerd op de gegeven bronnenHet originele document geeft niet de minste indicatie dat DMC4 richting Xbox komt, nog niet eens een halve hint. Bij ons is ie hard gereject, lag ie ook in de queue.
Mjah valse hoop op basis van een opmerking in een jaarverslag dat men verwacht dat RE5 en DMC4 het goed gaan doen op next-gen consoles.
RE5 is confirmed voor 360, dus is het valide om het over consoleS te hebben, en een aantal mensen vind het indicatie dat DMC4 ook naar 360 komt. Nee sorry, daarvoor wacht ik toch op het persbericht.
Ik heb vandaag mijn Windows Xp Proffesional omgezet (ssst, dat kan helemaal niet) naar Mediacenter Edition 2005 en mijn Xbox 360 als Mediacenter Extender laten fungeren.
Video's kijken gaat opzich prima, ook met transcode360 (soms een beetje lag), maar muziek streamen gaat beter via Windows Media Connect. MCE ziet namelijk nog niet de helft van m'n album's om de een of andere reden...
Plaatjes en foto's gaan helemaal vlekkeloos, daarentegen
Video's kijken gaat opzich prima, ook met transcode360 (soms een beetje lag), maar muziek streamen gaat beter via Windows Media Connect. MCE ziet namelijk nog niet de helft van m'n album's om de een of andere reden...
Plaatjes en foto's gaan helemaal vlekkeloos, daarentegen
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Zie net dat Lumines vandaag op de Live Arcade zal verschijnen. Zelf ken ik het spel niet, maar heb over de PSP versie veel goede verhalen gehoord. Toch maar eens proberen...
Bij ons bij de MM in ede is de Xbox 360 Premium pack 379,- afgelopen week althans,
Groetjes,
Ruud
Groetjes,
Ruud
apt-get moo
ik had er ook veel over gehoord, kocht de psp versie ergens goedkoop... maar vond het vies tegenvallenWalkman schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 08:35:
Zie net dat Lumines vandaag op de Live Arcade zal verschijnen. Zelf ken ik het spel niet, maar heb over de PSP versie veel goede verhalen gehoord. Toch maar eens proberen...
saai, repetitief, niet uitdagend.... na 5x spelen had ik t wel gezien
PSP versie vond ik helemaal geweldig.. Het is echt verslaven en steeds wil je een betere score halen. Voor mij in ieder geval een zekerheidje voor Arcade.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Nou sinds gisteren heb ik een echte scart kabel in mijn 360 gestoken dus nu heb ik rgb IPV composiet op mijn ordinaire 100 hertz matchline crt tv. En voorheen was ik redelijk tevreden. Minn GOD! wat een verschil die scart kabel, teksten in dead rising zijn nu leesbaar ipv alleen de grote, dashboard is sherper en wat ik niet had verwacht is dat DOA4 er gewoon echt beter uit ziet, ik had dat niet verwacht omdat het zo'n snel spel is..
2 extra bonus functies
- Tv gaat nu automatisch naar het scart kanaal van de 360 als je hem aanzet
- Als je pal-60 draait dan past nu wel heel het beeld in je scherm, ipv dat je een stukje van de boven en onderkant mist.
Arno bedankt!
2 extra bonus functies
- Als je pal-60 draait dan past nu wel heel het beeld in je scherm, ipv dat je een stukje van de boven en onderkant mist.
Arno bedankt!
Daarom motten ze ook standard een RGB cable er bij doenit0 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:58:
Nou sinds gisteren heb ik een echte scart kabel in mijn 360 gestoken dus nu heb ik rgb IPV composiet op mijn ordinaire 100 hertz matchline crt tv. En voorheen was ik redelijk tevreden. Minn GOD! wat een verschil die scart kabel, teksten in dead rising zijn nu leesbaar ipv alleen de grote, dashboard is sherper en wat ik niet had verwacht is dat DOA4 er gewoon echt beter uit ziet, ik had dat niet verwacht omdat het zo'n snel spel is..
2 extra bonus functies
Arno bedankt!
We zullen eerst de trial uit proberen, want voor 1200 punten mag hij toch wel echt verslavend zijn!M@cer schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:56:
PSP versie vond ik helemaal geweldig.. Het is echt verslaven en steeds wil je een betere score halen. Voor mij in ieder geval een zekerheidje voor Arcade.
Ik heb Burnout, online is cool, het spel ziet er top uit, en geen haperingen (framedrops heet dat toch)?Phusebox schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:06:
De gewone mode is ook leuk, maar tekeer in het verkeer begint me te vervelen, verder wel verslavend, ik vind race toch nog het leukste! BTW: ik heb Takedown nooit gehad!
Ik vind het spel wel lichter rijden dan TDU of PGR! (maar das mijn mening)
Dit topic is gesloten.