Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.299 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

mobygo76 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:55:
Ik vind de fifa2007 de beste fifa in jaren. Eindelijk weer een beetje bewegingsvrijheid. Niet dat systematische passen omdat een speler de bal amper bij zich kan houden. Grafisch valt het me wel behoorlijk tegen. De stadion, de gezichten het is niet next gen. Raar zeker als je de models van nba 2007 checkt. Blijf denk ik toch maar voor pes gaan, maar fifa hoeft zich niet te schamen voor de gameplay!
Ik begrijp dit echt niet, heb 1 helft Fifa 2007 gedaan en de demo er heel snel afgegooid.

PES is echt 100 maal beter.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb sinds donderdag een Xbox 360. Ik heb het premium pakket gekocht, inclusief het spel Saints Row voor €429.

Kom ik helemaal blij thuis met dat ding, sluit de boel aan, start Saints Row op, druk op wat knopjes en kom terecht bij een laadscherm (die met dat groot huis/kasteel in het donker). Ik heb nooit eerder op een Xbox (360) gegamed, dus wat een gemiddelde laadtijd is wist ik niet. Op een gegeven moment viel me op dat de pijltjes linksonder in het beeld helemaal niet draaiden. De boel was dus al meteen vastgelopen :( Wat een geweldige kwaliteit, de aller eerste keer dat ik een game probeer te spelen op de nieuwe Xbox en meteen een vastloper _O-

Saints Row is ondertussen al vaker vastgelopen... Project Gotham Racing 3 en Dead or Alive 4 werken gelukkig prima.

Dit was trouwens een (late :P) reactie op de vraag van Sjaakhaar betreft de vastlopers.

En hoi, dit is mijn eerste berichtje op GoT :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Al overwogen om gewoon direct te ruilen met "hij slaat vast"? :) Binnen 8 dagen mag je als consument gewoon blind ruilen hoor :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
GoldieLox schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:33:
[...]

Goedkope speakersets hebben geen digitale invoer (optisch of anders) en dan lukt het ook niet om je 360 aan te sluiten en te genieten van surround sound. De tulp stekkers van de VGA kabel bieden alleen stereo geluid.

En wat monitor betreft, ideaal is een scherm dat precies 1360x768 of 1280x768 weergeeft.
Het surround zit er niet in zo te zien, helaas.
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:35:
Volgens mij kan je beter wat doorsparen en meteen een 26 of 27 " lcd tv kopen, heb je toch meteen goed beeld voor de xbox360 en je kan er altijd nog een pc op aansluiten.
Zal eens kijken wat dat allemaal mag kosten :)
Zijn er nog dingen waar ik dan goed op moet letten?
Op resolutie neem ik aan?

[ Voor 4% gewijzigd door DialOut op 09-10-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:11:
Al overwogen om gewoon direct te ruilen met "hij slaat vast"? :) Binnen 8 dagen mag je als consument gewoon blind ruilen hoor :)
Ruilen is zo'n langdradig proces. Moet ik weer helemaal naar de stad gaan, het verhaal uit gaan leggen, wachten... en dan weer terug naar huis :P

Maar het is nu "nog maar" 3x vastgelopen in weet ik veel hoeveel uur, echt hinder heb ik er niet van.

Nog even over die backwardscompitable dinges: zojuist Ninja Gaiden Black en Halo 2 binnen gekregen, beiden werken perfect op de Xbox 360. NGB moest nog wel even een update binnenhalen voordat ik kon spelen. Nu nog wachten op PES6 en Gears of War en ik kan de komende maanden er helemaal tegenaan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Local Host schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:02:
[...]

Ik denk dat jullie beide de dvd-codecs missen. Kunnen jullie op je mce systeem wel die online content openen ?

Ik weet het klinkt misschien raar dvd-codec maar die heb je gewoon nodig om video te kunnen kijken binnen MCE ;)

Dus Power DVD MCE edition bijv ff installeren :)
Op de mce kan ik gewoon de content openen,en het lukt me nu wel met museum tv en dier en natuur van de avro,bij de rest blijf ik de foutmeldingen krijgen op de extender,niet op de pc.

Het lijkt meer alsof de omroepen een soort van divx achtige compressie gebruiken waardoor de xbox niet wil streamen ??

[ Voor 9% gewijzigd door Nick39 op 09-10-2006 17:46 . Reden: het lijkt alsof... bijgevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:29
Ik heb vanmiddag een Cam gekocht, en ben nu al verslaafd aan Uno :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Timmerman schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:49:
Ik heb vanmiddag een Cam gekocht, en ben nu al verslaafd aan Uno :P
'k heb hem vanmiddag ook ff opgehaald :) Pfhieewww....leuk hoor, vooral als je in je dashboard zit dat je dan jezelf (ik ga er ff vanuit dat je de cam op jezelf richt) op de achtergrond ziet...

Enneh...dat Totemball kun je trouwens gratis downloaden (bovenop de games die bij het package van 89 euri zit). 'k heb hem enneh..echt lachen...alleen wel spelen met de gordijnen dicht O-) anders staan je buren ERRUG raar voor het raam te kijken (bij mij wel iig) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:06:

Kom ik helemaal blij thuis met dat ding, sluit de boel aan, start Saints Row op, druk op wat knopjes en kom terecht bij een laadscherm (die met dat groot huis/kasteel in het donker). Ik heb nooit eerder op een Xbox (360) gegamed, dus wat een gemiddelde laadtijd is wist ik niet. Op een gegeven moment viel me op dat de pijltjes linksonder in het beeld helemaal niet draaiden. De boel was dus al meteen vastgelopen :( Wat een geweldige kwaliteit, de aller eerste keer dat ik een game probeer te spelen op de nieuwe Xbox en meteen een vastloper _O-

En hoi, dit is mijn eerste berichtje op GoT :w
En weer een geval waarbij het draait om een softwarematig fout (bug) en niet een console probleem. Er komt overigens nog een patch voor Saints Row die deze problemen zal verhelpen. Had 'm inmiddels al verwacht eigenlijk, hoop dat ie binnenkort komt. Saints Row is bij mij 2x ofzo vastgelopen, beide keren door die audio player in de game, daar schijnt een probleem mee te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Zit er nou iets bij die cam om 'm vast te klikken aan een HDTV of hoe hadden ze dat bij MS anders in gedachte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

devv05 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:08:
Zit er nou iets bij die cam om 'm vast te klikken aan een HDTV of hoe hadden ze dat bij MS anders in gedachte?
Yep:

Afbeeldingslocatie: http://www.papierhier.net/images/plakband.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:43:
Even een simpele vraag maar ik kom er met de huidige settings niet uit. Heb sinds kort het Zyxel P-2602HW-D1A van Tiscali en ik loop weer eens tegen het feit aan dat NAT op Moderate wordt gegeven door mijn XB360.

XB360 heeft al een vast IP en de overige gegevens zoals Gateway en DNS staan ook goed ingesteld. Ik heb ook al rules gemaakt voor het forwarden over NAT en de firewall maar blijkbaar doe ik daar toch iets niet helemaal goed. Waarschijnlijk omdat je de firewall zowel kan configureren voor LAN-LAN, LAN-WAN, WAN-WAN en WAN-LAN en helaas heb ik iets te weinig kaas gegeten hiervan om er zelf uit te komen.

Iemand die een dergelijke router heeft staan en een paar screenies voor me heeft of uitleg hoe dit aan de gang te krijgen?
Hallo,

Ik heb mijn firewall uitgezet, en voila, mijn nat werd open gegeven!
(ook Tiscali en een ZyXel modem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Local Host schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:02:
[...]

Ik denk dat jullie beide de dvd-codecs missen. Kunnen jullie op je mce systeem wel die online content openen ?

Ik weet het klinkt misschien raar dvd-codec maar die heb je gewoon nodig om video te kunnen kijken binnen MCE ;)

Dus Power DVD MCE edition bijv ff installeren :)
whehe 'k heb PowerDVD gewoon geinstalleerd hier ;) maar ehh...op mijn eigen pc werkt het wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb hier een HD scherm met een resolutie van 1440x900, ik gebruik de component kabel, maar kan ik er meer uit halen als ik een VGA kabel koop?

(1360x768 selecteren?)
En hoe zat dat met die kleuren, die werden ''flets''?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tigers Woods 2007 is te downloaden.

Toevallig zondag even 2006 gedownload omdat mijn zwager hier was die graag Golf speelt (in het echie dan).

Eerste paar slagen dacht ik echt: Rukgame
Paar slagen verder: Mwah
En na 15 minuten: Ging ik nog een uurtje verder :)

Het is echt wel een leuk spel. Niet voor de Fullprice, maar volgens mij is de 2006 versie binnenkort een stuk goedkoper, dus die haal ik dan wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
om de vastlopers maar eens af te wisselen zijn er ook mensen die nergens last van hebben; heb een xbox360 sinds 2 december 2005, nog geen vastloper gehad

(afgezien van de oude PGR3 gamertag bug)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:20:
om de vastlopers maar eens af te wisselen zijn er ook mensen die nergens last van hebben; heb een xbox360 sinds 2 december 2005, nog geen vastloper gehad

(afgezien van de oude PGR3 gamertag bug)
Me too :) Maar de meeste hier niet. Volgens mij hebben we daar een tijdje geleden ook een poll over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Laatst online: 08-09 20:41
Ik had even een vraagje..

Ik heb een Xbox 360 overgekocht van iemand van 02-01-2006

Nu heb ik een probleem dat hij de dvd's niet meer goed leest etc.

Nu wou ik hem dus aanmelden voor RMA maar aangezien hij al geregisteerd is om een ander zijn naam kan dat niet

Zeggen ze bij M$ support dat omdat IK hem niet in de winkel heb gekocht mijn 2 jaar garantie vervalt en ik hem dus niet kan laten repareren 8)7 en het dus buiten de garantie valt

Dat kan toch niet zomaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

D3LTA schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:29:
Ik had even een vraagje..

Ik heb een Xbox 360 overgekocht van iemand van 02-01-2006

Nu heb ik een probleem dat hij de dvd's niet meer goed leest etc.

Nu wou ik hem dus aanmelden voor RMA maar aangezien hij al geregisteerd is om een ander zijn naam kan dat niet

Zeggen ze bij M$ support dat omdat IK hem niet in de winkel heb gekocht mijn 2 jaar garantie vervalt en ik hem dus niet kan laten repareren 8)7 en het dus buiten de garantie valt

Dat kan toch niet zomaar :?
Nope :)

Gewoon nog een keer bellen, en hopen dat je iemand aan de lijn krijgt die er wel verstand van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
On_E schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:05:
[...]

Ik begrijp dit echt niet, heb 1 helft Fifa 2007 gedaan en de demo er heel snel afgegooid.

PES is echt 100 maal beter.
Ik hoop zeker dat PES 6 beter word als deze fifia, viel mij ook wel beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
koendt schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:14:
[...]

Ik hoop zeker dat PES 6 beter word als deze fifia, viel mij ook wel beetje tegen.
Smaken verschillen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
gelukkig wel ja.
het komt misschien ook omdat ik op onze 'oude' xbox veel PES5 gespeelt heb, en gewent ben aan die besturing en manier van spele.
echt oordelen kan helaas nog niet, want daarvoor moet je beide games gespeelt hebben.
En dan kan je ook enkel nog oordelen wat je zelf het fijnst vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!!ATTENTIE!!

Sorry,ik moest even jullie aandacht trekken. Ik ga over een week mischien een 360 kopen. Wat mij een beetje tegenhoudt zijn alle die verhalen waar mensen zitten te klagen dat hun 360 overhit geraakt is. Ik ben bang dat mij dat ook gebeurt. Nu heb je wel garantie,maar ik wil mijn 360 openen en eventueel modden (neon lichtjes etc). En nee,ik wil het niet ombouwen zodat ik er illegale games op kan spelen (ik ben er echt fel tegen). Nou is mijn vraag, als ik nu een 360 ga halen, bestaat er een grote kans dat het overhit raakt? Mischien raken de nieuwe modellen niet snel overhit. Als ik het ga kopen,wil ik er zeker van zijn dat ik een late build te pakken krijg, hoe kan ik dat zien op bijv. de verpakking?

bvd

Edit:
Eventuele tips om overhitting te voorkomen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2006 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
PWM schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:41:
[...]

Gewoon nog een keer bellen, en hopen dat je iemand aan de lijn krijgt die er wel verstand van heeft.
Toch wel, kheb precies het zelfde gehad, zou $90 moeten betalen om hem te laten repareren.

heb uiteindelijk zelf maar een laser voor de samsung dvd speler gekocht voor €20 ofzo, en sindsdien werkt hij weer beter dan ooit!

Dus of je repareert hem zelf, of je vraagt de gast van wie je de xb360 hebt of hij hem voor je op wil sturen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ik zie Top Spin 2 bij een Duitse winkel voor €28,95. Iemand ervaring met deze mensen?

Afbeeldingslocatie: http://www.comparestoreprices.co.uk/images/ta/take-2-top-spin-2-xbox-360.jpg

Klik

[ Voor 21% gewijzigd door Radical1980 op 09-10-2006 22:18 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:56:
Nou is mijn vraag, als ik nu een 360 ga halen, bestaat er een grote kans dat het overhit raakt? Mischien raken de nieuwe modellen niet snel overhit. Als ik het ga kopen,wil ik er zeker van zijn dat ik een late build te pakken krijg, hoe kan ik dat zien op bijv. de verpakking?

bvd

Edit:
Eventuele tips om overhitting te voorkomen?
Mwah kleine kans dat hij overhit. Als de Xbox 360 gewoon een beetje ruimte om zich heen heeft moet er geen enkel probleem zijn.
Als je de Xbox 360 in een kast gaat zitten waar hij nog maar net tussen twee plankjes past heb je een grotere kans op overhitting. Maar aangezien jij wil modden neem ik aan dat hij niet in een kastje komt.

Over de latere builds betreft. Zelf werk ik bij de Media Markt en daar vertelde ze me dat de 360 niet aan te slepen is en dat er bijna elke weer een nieuwe batch staat... dus de consoles worden gewoon goed verkocht wat inhoud dat de kans dat jij een oude console krijgt erg erg erg klein is.

Wel zal ik hem dan in een wat grotere keten kopen waar je zeker van weet dat ze regelmatig zo'n ding verkopen en niet een xbox 360 is die er al maanden staat.

Denk dat je in winkels als Bart Smit (de grotere) Toys 'R Us (die koopt zijn spullen bij Bart Smit) Media Markt en nog andere grote ketens, een grote kans heb dat je een nieuwe heb. Als ik die Xbox 360's zie staan bij bijv FRS heb ik echt het idee dat die amper verkocht worden daar.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

The Otherside schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:11:
[...]

Mwah kleine kans dat hij overhit. Als de Xbox 360 gewoon een beetje ruimte om zich heen heeft moet er geen enkel probleem zijn.
Als je de Xbox 360 in een kast gaat zitten waar hij nog maar net tussen twee plankjes past heb je een grotere kans op overhitting. Maar aangezien jij wil modden neem ik aan dat hij niet in een kastje komt.

Over de latere builds betreft. Zelf werk ik bij de Media Markt en daar vertelde ze me dat de 360 niet aan te slepen is en dat er bijna elke weer een nieuwe batch staat... dus de consoles worden gewoon goed verkocht wat inhoud dat de kans dat jij een oude console krijgt erg erg erg klein is.

Wel zal ik hem dan in een wat grotere keten kopen waar je zeker van weet dat ze regelmatig zo'n ding verkopen en niet een xbox 360 is die er al maanden staat.

Denk dat je in winkels als Bart Smit (de grotere) Toys 'R Us (die koopt zijn spullen bij Bart Smit) Media Markt en nog andere grote ketens, een grote kans heb dat je een nieuwe heb. Als ik die Xbox 360's zie staan bij bijv FRS heb ik echt het idee dat die amper verkocht worden daar.
Hoe is het toch in het leven gekomen dat er "nieuwe builds" zijn en dat deze beter zijn dan de "oude build". Ik vind het maar speculatief allemaal. Àls er al ergens een 360 maanden op de plank staat, dan heb je volgens mij echt geen "oude" of "slechte" of whatever.

@Don Robbery: oververhitting is volgens mij ook niet echt aan de orde, als je maar voldoende ventilatie rondom hebt. btw: je wilt hem echt gaan modden? zonde joh! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Gully op 09-10-2006 23:06 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
zou het nog uitmaken of je hem rechtop zet of neer legt?
want als die rechtop staat lijkt mij dat 1 zijkant (waar gaatjes zitte voor verse lucht) geblokeert word..

misschien beetje ver gezocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Laatst online: 08-09 20:41
PWM schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:41:
[...]

En als dat nog niet werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
PWM schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:18:
Tigers Woods 2007 is te downloaden.

Toevallig zondag even 2006 gedownload omdat mijn zwager hier was die graag Golf speelt (in het echie dan).

Eerste paar slagen dacht ik echt: Rukgame
Paar slagen verder: Mwah
En na 15 minuten: Ging ik nog een uurtje verder :)

Het is echt wel een leuk spel. Niet voor de Fullprice, maar volgens mij is de 2006 versie binnenkort een stuk goedkoper, dus die haal ik dan wel even.
Binnenkort? Ik heb de "normale" Tiger Woods in een aantal winkels al voor 29 euro gezien. Leuk prijsje voor die game. Ik vind het zelf ook wel relaxed, ff een potje golfen wanneer je zin hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

koendt schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 23:18:
zou het nog uitmaken of je hem rechtop zet of neer legt?
want als die rechtop staat lijkt mij dat 1 zijkant (waar gaatjes zitte voor verse lucht) geblokeert word..

misschien beetje ver gezocht...
ik heb eerste batch, nooit problemen mee gehad, hij staat ook al sinds begin overeind.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:18:
[...]

Hallo,

Ik heb mijn firewall uitgezet, en voila, mijn nat werd open gegeven!
(ook Tiscali en een ZyXel modem)
Nou, dan moet ik vanavond maar eens goed gaan kijken (gelukkig, mijn meissie is er vanavond niet) maar volgens mij zie ik dan toch echt wat over het hoofd.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 06-09 12:26
Ik weet dat ik zo'n beetje de enige ben hier die deze reeks fanatiek speelt maar goed.

Die demo van Tiger Woods 2007 belooft veel goeds!!
Waar 2006 eigenlijk enigzins tegenviel met te weinig banen en dat vage systeem waarbij je niet alles op 110% kon krijgen met die 'luck' factoren e.d. heb ik er bij deze weer vertrouwen in!

Een nieuw en beter systeem om je power(s) vol te krijgen en grafisch ERG lekker!
Ik speel op een Dell 2007WFP scherm en hij knalt er echt vanaf.

Beter (moeilijker) richtsysteem met de kringen en geen putt assistentie meer op de greens, pittig!

Ik ga deze direct halen als hij uitkomt, wacht nog ff of misschien de Aziatische versie van play-asia ook voor Europa geschikt wordt want dat scheelt weer twintig euro maar die kans is klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nasty Nate schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:58:
Ik weet dat ik zo'n beetje de enige ben hier die deze reeks fanatiek speelt maar goed.
Tiger Woods is in mijn vriendenkring het meest populaire spelletje van de laatste jaren denk ik ;)

Alleen haal ik 2007 niet voor de 360, de normale XBox versie heeft meer dan 2 keer zoveel courses, dan haal ik die liever ondanks mindere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gisteren voor het eerste eens een potje bf2 mc (live) gespeelt op de 360 na meer dan een jaar op de pc gespeelt te hebben :)
Het was nog redelijk speelbaar en herkenbaar maar echt serieus kan ik het nemen. Voor console begrippen is het volgens mij wel redelijk maar de pc gameplay is echt een stuk sneller. Wel leuk dat de heli 400 raketten heeft :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
On_E schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:17:
[...]

Tiger Woods is in mijn vriendenkring het meest populaire spelletje van de laatste jaren denk ik ;)

Alleen haal ik 2007 niet voor de 360, de normale XBox versie heeft meer dan 2 keer zoveel courses, dan haal ik die liever ondanks mindere graphics.
Ah cool, nog een fan!

Vergis je je niet met de 2006 versie waar zo weinig banen bij waren?
Ik dacht dat ze qua aantal voor de verschillende platforms weer aardig gelijk getrokken waren bij 2007?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nasty Nate schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:02:
[...]

Ah cool, nog een fan!

Vergis je je niet met de 2006 versie waar zo weinig banen bij waren?
Ik dacht dat ze qua aantal voor de verschillende platforms weer aardig gelijk getrokken waren bij 2007?
2007 op de 360 heeft iets van 12 courses, de XBox versie 30, tenminste, dat heb ik ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

curry684 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:27:
[...]

Ja stel je voor dat je moet betalen voor een perfect functionerende grondig uitgeteste service ipv het gratis tranendal wat Sony bij de PS2 over je uitstortte :z

[...]

Dude ik heb er 7778 en ik heb echt weinig tijd om te gamen hoor :D
[afbeelding]

De echte erge mensen hebben er al 80k :X
[afbeelding]

Die knakker heeft overigens een gameshop en speelt 12 uur per dag alle games incluis Japanse import, interview.
WTF?

http://www.2old2play.com/...News&file=article&sid=634

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
On_E schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:17:
[...]

2007 op de 360 heeft iets van 12 courses, de XBox versie 30, tenminste, dat heb ik ergens gelezen.
Lees net op IGN dat de gewone xbox versie 21 banen heeft, wat de 360 heeft is me nog niet helemaal duidelijk.
Wel minder idd geloof ik, iig het dubbele van 2006 dus dat zal dan zeker 12 zijn.

Dan zijn er wel wat meer in de 'gewone' versie ja.
Er is alleen ook minder content bij die versie, een aantal nieuwe features zijn alleen bij de 360 versie te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nasty Nate schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:27:
[...]

Lees net op IGN dat de gewone xbox versie 21 banen heeft, wat de 360 heeft is me nog niet helemaal duidelijk.
Wel minder idd geloof ik, iig het dubbele van 2006 dus dat zal dan zeker 12 zijn.

Dan zijn er wel wat meer in de 'gewone' versie ja.
Er is alleen ook minder content bij die versie, een aantal nieuwe features zijn alleen bij de 360 versie te spelen.
Hmm dan wacht ik 't nog even af, maar TW2007 komt ooit zeker in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De 360 versie van TW 2007 heeft inderdaad 12 banen.

Echter, zoals te lezen in de previews, zijn deze echt heel erg mooi uitgewerkt. Tiger ziet er ook fantastisch uit.

Het nieuwe Aming systeem maakt het af.

Ik denk dat ik hem wel ga halen als hij uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 16:25
iemand zijn cam van play.com al in huis?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuw weekaanbieding bij Play-Asia: Bullet Witch voor € 23,20.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hier staat hij nog gewoon voor 45,-, en nog alleen op NTSC ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:24:
[...]

Hier staat hij nog gewoon voor 45,-, en nog alleen op NTSC ook.
Even je cache leegmaken denk ik. Bij mij staat ie als aanbieding. En het is inderdaad de NTSC-versie, wat op zich alleen maar goed is.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ari3 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:27:
[...]
Even je cache leegmaken denk ik. Bij mij staat ie als aanbieding. En het is inderdaad de NTSC-versie, wat op zich alleen maar goed is.
Bij mij ook niet, en ik ben al een maand niet op die site geweest...

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ari3 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:27:
[...]
Niet goed, hij speelt hier namelijk niet af. Alleen regio Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
devv05 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:32:
[...]

Niet goed, hij speelt hier namelijk niet af. Alleen regio Japan.
Speelt hier prima af als je een Japanse Xbox hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ari3 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:34:
[...]

Speelt hier prima af als je een Japanse Xbox hebt...
8)7

De NTSC-U/C versie doet het ook prima..... als je een Amerikaanse Xbox 360 hebt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag me nieuwe xbox gekregen maar met deze heb ik ook problemen.

Als ik xbox live op will dan moet hij een update downloaden/instaleren.
Maar dan geeft hij telkens aan dat of me netwerk het niet goed is of me hdd voll zit.

Me hdd ka niet voll zitten want er is 12 gig vrij en hij komt net uit de doos.

Ik heb ook een netwerk test gedaan en daar doet die alles goed to dat die xbox live will testen want dan zegt hij dat ik de update moet dowloaden.

Ik heb alleen wel een extra ding staan bij me memory niet alleen Hard Drive maar er staat ook All Devices.

Die had ik op me ander 360 niet ??

Kan iemand mij helpen.

Ps: all ik me hdd formateer haalt hij dan ook de hele besturings programma weg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06
Kun je wel demo's en dergelijke downloaden? Anders ligt het toch ergens anders aan...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee kan niet want ik moet eerst de update downloaden wat die niet doet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Probeer hem eens naar de fabrieksinstellingen terug te zetten (systeem tab)
en dan weer alles opnieuw configureren, dat kan misschien helpen. En nee als je je hdd formateert gaat je besturings element niet weg aangezien die ook niet weg is als je je hdd verwijderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
Hallo mede-tweakers,

Ik speel al lange tijd op pc en heb best een mid / high end pc maar laatste tijd vind ik dat er kwalitief minder leuke spellen uitkomen. Ik dacht dus dat een x360 een goede oplossing zou kunnen zijn, ik heb zelf een xbox / ps1 gehad. De ps3 heb ik niet zo'n zin aan omdat hij 13 maart uitkomt en duurder is dan de xbox360. Ik ben alleen aan het twijfelen dat als ik hem haal ik later niet zo mee ga spelen of dat de games niet zo leuk zijn, heeft iemand iets waar hij mij van kan overtuigen ofzo :P kan dom klinken maar ik bedoel bijv, mooie games die misschien exclusief zijn of gaan komen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
fusion.fake schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:19:
Hallo mede-tweakers,

Ik speel al lange tijd op pc en heb best een mid / high end pc maar laatste tijd vind ik dat er kwalitief minder leuke spellen uitkomen. Ik dacht dus dat een x360 een goede oplossing zou kunnen zijn, ik heb zelf een xbox / ps1 gehad. De ps3 heb ik niet zo'n zin aan omdat hij 13 maart uitkomt en duurder is dan de xbox360. Ik ben alleen aan het twijfelen dat als ik hem haal ik later niet zo mee ga spelen of dat de games niet zo leuk zijn, heeft iemand iets waar hij mij van kan overtuigen ofzo :P kan dom klinken maar ik bedoel bijv, mooie games die misschien exclusief zijn of gaan komen enz.
De exclusives zijn 2 a 3 pagina's terug gepost, tevens is het misschien handig om te melden welke genre je aanstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
hmm, shooters maar op de x360 lijkt me dat niet zó, verder race spellen ook wel ik had wel iets van full auto gezien lijkt me leuk concept, strategy, rts enzo ook wel leuk,

ik had btw nog een vraagje, ik heb zelf thuis geen HD tv, maar ik las zo dat de xbox bijvoorbeeld ook 1280x1024 kan outputten, kan ik dit niet dan thuis op mijn crt monitor aansluiten ?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hmm, ik heb nu bijna een maand mijn 360, en eigenlijk valt het me een beetje tegen.

Niet de graphics, niet de gameplay enzo. Maar het aanbod...

Ik heb nu 2 spellen: Saint's Row en The Outfit, allebei supertoffe games van THQ, en de laatste heb ik voor €30 gekocht, wat een perfecte prijs is voor dat spel.

Maar verder zijn er eigenlijk helemaal geen games die ik wil hebben..

Dead Rising: leuk op zich, maar niet voor €60
Test Drive Unlimited: ook leuk opzich, maar te weinig inhoud en te arcade, dan wacht ik liever op Forza 2 (die ik ook ga bestellen)
Just Cause: prutspel met prutcontrols.
een lading sportgames: tabletennis, tennis, voetbal, ijhockey, basketball > boring/doe ik wel op m'n PC

Ik mis gewoon toppers.

Gelukkig komen er de komende maanden wel topgames uit, SC: Double Agent, NFS:Carbon, Gears of War, Forza Motorsport 2. Ook komend jaar komen er veel toffe games uit (Halo 3, Halo Wars, Assassin's Creed, Alan Wake e.d.)

Maar op het moment zijn er weinig topgames eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
@ Fusion.Fake

Shooters zijn best goed te spelen op de X360 paar goede games:

Call of Duty 2 *released*
Ghost Recon Advanced Warfighter *released*
Rainbow Six: Las Vegas *not yet released*
Halo 3 *not yet released*
Gears of War *not yet released*

Race games:

MotoGP 06 *released*
Test Drive Unlimited *released*
Project Gotham Racing 3 *released*
GTR *not yet released*
Forza Motorsport 2 *not yet released*

RTS ben ik niet zo in thuis maar:

Lord of the Rings: Battle for Middelearth *released*

Schijnt goed te zijn, andere goede games

The Elder Scrolls IV: Oblivion *released*
Dead or Alive 4 *released*
Saint's Row *released*
Dead Rising *released*

Verder zoals een paar pagina's terug te lezen is komen er nog een paar hele mooie exclusives aan voor de 360, voor de feest dagen en voor begin volgend jaar heeft MS gewoon een super sterke line up klaar staan.
En natuurlijk zijn veel normale Xbox titels backwards compatible.

En ja je kan je Xbox 360 op je CRT monitor aansluiten met een VGA Kabel *word los verkocht*

[ Voor 21% gewijzigd door The Otherside op 10-10-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
dankje otherside :) mwah, kdenk dat het dan wel een x360 word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Angeloonie schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:36:
Test Drive Unlimited: ook leuk opzich, maar te weinig inhoud en te arcade, dan wacht ik liever op Forza 2 (die ik ook ga bestellen)

Dead Rising is een topgame, net als TDU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dead or Alive 4 heb ik er zelf ook bijgekocht toen ik hem kocht.
Tot nu toe heb ik t spel alleen nog maar met vrienden en een biertje erbij gespeeld, de singleplayer is echt niks aan. Dit word ook wel story mode genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Gelukkig komen er de komende maanden wel topgames uit, .... NFS:Carbon, ....
Das idd een potentiele topper met diepgang en realisme 8)7 itt TDU natuurlijk _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hmm, ik heb nu bijna een maand mijn 360, en eigenlijk valt het me een beetje tegen.

Niet de graphics, niet de gameplay enzo. Maar het aanbod...

Ik heb nu 2 spellen: Saint's Row en The Outfit, allebei supertoffe games van THQ, en de laatste heb ik voor €30 gekocht, wat een perfecte prijs is voor dat spel.

Maar verder zijn er eigenlijk helemaal geen games die ik wil hebben..

Just Cause: prutspel met prutcontrols.
een lading sportgames: tabletennis, tennis, voetbal, ijhockey, basketball > boring/doe ik wel op m'n PC

Ik mis gewoon toppers.

Gelukkig komen er de komende maanden wel topgames uit, SC: Double Agent, NFS:Carbon, Gears of War, Forza Motorsport 2. Ook komend jaar komen er veel toffe games uit (Halo 3, Halo Wars, Assassin's Creed, Alan Wake e.d.)

• Call of Duty 2
  • Project Gotham Racing 3
  • Condemned
  • Ghost Recon: Advanced Warrior
De eerste 4 waar ik op kom :)

Voor de liefhebber zijn Tomb Raider en Hitman ook goed.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 10-10-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Shiverzz schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:08:
[...]

Das idd een potentiele topper met diepgang en realisme 8)7 itt TDU natuurlijk _O-
Zeg ik dat? Ik vergelijk TDU met FM2, niet met NFS:C
On_E schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:46:
[...]

Dead Rising is best leuk ja, maar voor de inhoud die het heeft ga ik geen €60 betalen. Had ie voor €40 of minder in de winkels gelegen dan had ik hem wel gehaald.
PWM schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:18:
[...]
  • Call of Duty 2
  • Project Gotham Racing 3
  • Condemned
  • Ghost Recon: Advanced Warrior
De eerste 4 waar ik op kom :)

Voor de liefhebber zijn Tomb Raider en Hitman ook goed.
CoD2: prutgame, net als op de PC veel te kort
PGR3: heb de demo gedownload, en net als in deel 1 is het nog steeds zo claustrofobieopwekkend smal allemaal. Ik wil racen op brede asfalt circuits, niet steegjes.
Condemned: mjah.. niet veel over gehoord, ff checken :Y)
GR:Advanced WarFIGHTER ;): Op de PC gespeeld.. leuk, maar niet echt boeiend, dan wacht ik liever op Rainbow Six: Vegas.

Mjah ik hou niet van klim en klauterspellen, dus dan valt TR al af, en Hitman, leuke game op zich, maar ik had het na deel 3 op de PC wel weer gehad, het is niet origineel meer. Maar voor liefhebbers is dat wel een topper ja.

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 10-10-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 23:04
Net toch maar even micromedia gebeld over de aanbieding. Uiteindelijk scheen het dat ze het geld wel binnen hadden, maar het pakket nog niet verstuurd. Hopelijk dus eind deze week wel eindelijk binnen. Zou wel leuk zijn zo voor mijn verjaardag :)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Angeloonie schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:24:
[...]

CoD2: prutgame, net als op de PC veel te kort
CoD2 is offline misschien niet lang, maar online helemaal top :) (na de update)
PGR3: heb de demo gedownload, en net als in deel 1 is het nog steeds zo claustrofobieopwekkend smal allemaal. Ik wil racen op brede asfalt circuits, niet steegjes.
Nurburgring zit er ook in, maar dat is dan misschien wat weinig.
GR:Advanced WarFIGHTER ;): Op de PC gespeeld.. leuk, maar niet echt boeiend, dan wacht ik liever op Rainbow Six: Vegas.
Zelfde verhaal als CoD. Offline heb ik dit spel zelfs helemaal niet gespeeld. Online is hij heel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PWM schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:33:
[...]

CoD2 is offline misschien niet lang, maar online helemaal top :) (na de update)
Ik hou sowieso niet van online gamen, dus dat maakt mij niets uit ;)
[...]

Nurburgring zit er ook in, maar dat is dan misschien wat weinig.
Idd, veel te weinig
[...]

Zelfde verhaal als CoD. Offline heb ik dit spel zelfs helemaal niet gespeeld. Online is hij heel erg leuk.
Zie 1e deel quote :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
On_E schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:46:
[...]

Dit is blijft toch persoonlijk.
Ik heb een week TDU gespeelt en het pakte mij niet en heb het vandaag geruilt bij de Media Markt, heb PGR3 gekocht en dat vind ik wel een super spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
fusion.fake schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:19:
Hallo mede-tweakers,

Even uit mn hoofd wat exclusives op een rijtje:

- BioShock
- Mass Effect
- Splinter Cell 5
- Forza 2
- PGR 4
- Kameo
- Condemned
- PES 6
- FIFA 2007
- Alan Wake
- Too Human
- Banjo Kazooie
- Viva Pinata
- Test Drive Unlimited
- Gears of War
- Halo Wars
- Halo 3
- Dead Rising
- Blue Dragon
- Huxley
- Interstellar Marines
- Just Cause
- Kane & Lynch: Dead Men
- Lost Odyssey
- Lost Planet: Extreme Condition
- Marvel Universe Online
- Overlord
- Project Offset
- Saints Row

En dan noem ik nog lang niet alles, en dan heb je ook nog eens de multi-platform games die ook gewoon op 360 komen.

Echt een massa aan toppers komen er aan dus, en dan heb je nog veel games die net geen topper zijn maar er wel tegenaan hangen en dus ook een aanschaf meer dan waard zijn. (zeker als de prijs een beetje gedaald, zoals met de early games inmiddels)

[ Voor 10% gewijzigd door .GoO op 10-10-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
PES6 en FIFA2007 zijn zeker geen exclusives :+ maare DE game waar je een 360 voor koopt is toch voornamelijk Gears of War, en Halo3 als je van shooters houdt (voor exclusives)

voor non-exclusives ben je met de 360 ook aan het goede adres: bijna alle goede games komen binnen nu en no time uit, daar hoef je echt geen PS3 voor te kopen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:55

CerandoX.nl

Vides

Hé ik wil de 360 aansluiten op mijn Samsung 205BW met een reslotie van 1680x1050(/1280x960) Nu ondersteund de Xbox alleen 1280x720.........als ik mijn 360 aansluit op mijn monitor, ga ik dan rare balken krijgen of gaat mijn monitor het beeld upscalen, en wordt dan lelijk?

(Als je een plaatje hebt van een 20" wide met een reso van 1680x1050, en heb je een plaatje, post hem dan ff......dan kan ik het redelijk goed zien.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Terryb47 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:43:
PES6 en FIFA2007 zijn zeker geen exclusives
Next-Gen Exclusive is het goede woord.

Ondanks alle commotie na bekendmaking, blijkt het wel gewoon waar te zijn.
CerandoX.nl schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:46:
Hé ik wil de 360 aansluiten op mijn Samsung 205BW met een reslotie van 1680x1050(/1280x960) Nu ondersteund de Xbox alleen 1280x720.........als ik mijn 360 aansluit op mijn monitor, ga ik dan rare balken krijgen of gaat mijn monitor het beeld upscalen, en wordt dan lelijk?

(Als je een plaatje hebt van een 20" wide met een reso van 1680x1050, en heb je een plaatje, post hem dan ff......dan kan ik het redelijk goed zien.)
Met DVI kan je ook tot 1366x768 gaan.

Het ligt aan jouw monitor wat hij er mee doet:

Zet ik mijn tv op 1280x720, dan scaled hij hem op (Component)
Zet ik mijn tv op 1360x768 dan krijg ik balken (VGA)

[ Voor 57% gewijzigd door PWM op 10-10-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door PWM op 10-10-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Ja maar dan klopt de verhouding nog niet..... 8)7 Als de 360 1080p gaat ondersteunen, zal die hem wel downscalen naar mijn resolutie en das mooier dan upscalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Die 1080p ondersteuning gaat alleen werken bij HD-DVD films, niet in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kun je zo'n kabel halen om je xbox op tft aan te sluiten? dit zou namelijk al weer een heel stuk schelen. ik heb nog zon oud vod als tv staan, maar men tft is wel nice:)
en hoe duur zijn die kabels evt?

Gr. Pascal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
de kabel van microsoft is net geen 30, en je hebt nog goedkoepre kabels.
OVeral waar je een 360 kan kopen, hebben ze zo'n kabel volgens mij, Mediamarkt, Dixons, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

-Sander schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:55:
Die 1080p ondersteuning gaat alleen werken bij HD-DVD films, niet in games.
Wel in games, die worden software matig Native 1080p gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
ik heb nog een vraag(je), ( ben bijna helemaal om :P)

ik heb begrepen dat ik mijn 19 inch crt monitor kan aansluiten op de x360, en dat het dan wat mooier uitziet dan de tv die beneden staat die geen hd tv ondersteunt. Maar kunnen mijn pc boxen dan ook gewoon op de x360 aangesloten en hoe ??

het zijn gewone 2.1 boxen, met de "normale" stekker die normaal in de geluidskaart v/d pc gaat.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Bij een VGA kabel zitten 2 tulp stekkers en een optische aansluiting.....weet niet wat jij onder "normaal" verstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
zulke stekkertjes, Afbeeldingslocatie: http://sc.sbcommerce.nl/prodimg/PLX-62085-04.jpg
en dan de groene, (die roze is voor mic en die heb ik niet ) die groene komt vanuit mijn boxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

uhhm weet niet of dit gaat werken maar mischien moet je dan een verloop kopen van 2x tulp naar Jack stekker

Zoiets, maar dan vrouwtjes tulps ipv mannetjes....
Afbeeldingslocatie: http://www.hollandsebeamerverhuur.nl/bron/cms_file/thumb_m/m-audio.jpg

Dit is de 360 VGA kabel
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox-360-guenstig.de/VGA-AV-Kabel.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door CerandoX.nl op 10-10-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
ff wat rond gezocht dat is volgens mij zoiets

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/12087.jpg

weet iemand of je die ook gewoon in de media markt ofzo kan vinden , ik ga anders morgen wel even kijken.

[ Voor 14% gewijzigd door fusion.fake op 10-10-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Volgens mij zijn er al eerder mensen geweest met dit probleem, maar die kan ik niet terugvinden.
Wanneer ik wil chatten of gamen met een vriend van mij dan lukt dit niet. Er staat "Joining chat" in het kanaal en daarna droppen we er allebei uit :?

Ik dacht dat Live voor mensen over de hele wereld was, maar nu lijkt het erop dat mensen uit bepaalde IP ranges niet met elkaar kunnen gamen, want met andere mensen in mijn friendslist kan ik wel chatten. Is dit zo? En hoe kom ik van dit probleem af?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

Sensei_D schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:40:
Volgens mij zijn er al eerder mensen geweest met dit probleem, maar die kan ik niet terugvinden.
Wanneer ik wil chatten of gamen met een vriend van mij dan lukt dit niet. Er staat "Joining chat" in het kanaal en daarna droppen we er allebei uit :?

Ik dacht dat Live voor mensen over de hele wereld was, maar nu lijkt het erop dat mensen uit bepaalde IP ranges niet met elkaar kunnen gamen, want met andere mensen in mijn friendslist kan ik wel chatten. Is dit zo? En hoe kom ik van dit probleem af?
Poorten die voor beide gebruikers open moeten staan: 3074, 53, 88 UDP.(ik doe tcp/udp omdat ik net zeker weet of het aleen udp is) dan zou het probleem over moeten zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 10-10-2006 20:10 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Nasty Nate schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:58:

Die demo van Tiger Woods 2007 belooft veel goeds!!
Waar 2006 eigenlijk enigzins tegenviel met te weinig banen en dat vage systeem waarbij je niet alles op 110% kon krijgen met die 'luck' factoren e.d. heb ik er bij deze weer vertrouwen in!

Een nieuw en beter systeem om je power(s) vol te krijgen en grafisch ERG lekker!
Ik speel op een Dell 2007WFP scherm en hij knalt er echt vanaf.

Beter (moeilijker) richtsysteem met de kringen en geen putt assistentie meer op de greens, pittig!

Ik ga deze direct halen als hij uitkomt, wacht nog ff of misschien de Aziatische versie van play-asia ook voor Europa geschikt wordt want dat scheelt weer twintig euro maar die kans is klein.
Waar ik enorm benieuwd naar ben is de performance. 2005 schokt hier af en toe met het laden. Maar vooral online is het echt bagger. Schokt erg veel. Beeld staat soms echt even stil.
Meer mensen hier ervaring mee ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

-SaveMe- schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:19:
[...]

Waar ik enorm benieuwd naar ben is de performance. 2005 schokt hier af en toe met het laden. Maar vooral online is het echt bagger. Schokt erg veel. Beeld staat soms echt even stil.
Meer mensen hier ervaring mee ?
Met de demo van 2007 0,0 problemen mee.

Online geen idee natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 23:11
heb een vraag:

de xbox360 premium krijgt standaard een HD-kabel mee + blokje voor de scart.

ik heb nog een gewone tv (en voorlopig niet van plan om naar HDTV te gaan).

Is de gewone scart aansluiting goed genoeg? Iemand anders vertelde me dat de speciale kabel met RGB een beter beeld geeft. Is dit onzin of moet ik dit geloven? Iemand met ervaringen? Is het het geld waard voor de kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

sjaakhaar schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:37:
heb een vraag:

Is de gewone scart aansluiting goed genoeg? Iemand anders vertelde me dat de speciale kabel met RGB een beter beeld geeft. Is dit onzin of moet ik dit geloven? Iemand met ervaringen? Is het het geld waard voor de kabel?
Ja de advanced scart kabel is zeker het geld waard, enorme verbetering met een gewone tv.

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Laatst online: 08:29
Helemaal met mijn boverbuurman eens! Ik heb vandaag ook de advanced scart kabel gehaald en de beeldkwaliteit is echt een stuk beter! Ik kan nu tenminste de kleine letters ook lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sjaakhaar schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:37:
heb een vraag:

Yep,

Maar check wel even of je een RGB aansluiting op je TV hebt. Mijn tv (voor mij HDtv) had dat namelijk niet.

Mijn HDtv heeft wel scart, maar geen RGB. (gelukkig wel HDMi/Component en DVI :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

PWM schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:50:
[...]

Met de demo van 2007 0,0 problemen mee.

Online geen idee natuurlijk :)
Mja, demo laadt natuurlijk van de HD en niet van de DVD.

Moet zeggen dat ik de demo wel smakelijk vind. Lijkt me stukken beter dan 2006, die me toch wat tegen viel. Vormgeving (menu's , interface, etc) is ook erg gelikt .....

Hmmm, toch maar op mijn verlanglijstje gezet ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Ik zit nu te twijfelen tussen het volgende:
20" LCD tv
of
22" LCD monitor

Die lcd tv's zijn nog behoorlijk duur, en soms zelfs nog op 800x600 en dat wil ik niet.
Voordeel is wel, dat ze als gewone tv gebruikt kunnen worden en waarschijnlijk een betere kijkhoek hebben.
Monitor is goedkoper voor een groter scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
je kan beter even doorsparen voor een mooie HD-Ready TV. Panasonic heeft bijv hele mooie 26 inch (of 23 inch dat weet ik even niet meer) HD-Ready TV's was laatst 799 bij de Media Markt.

Die LCD-TV's vind ik de kwaliteit echt om van te janken. Als je echt tussen die twee twijfelt ga dan voor een PC LCD-Monitor met DVI ingang voor je Computer en een VGA ingang voor je xbox360, en dan het liefste eentje met een switch er in zodat je kan switchen tussen je PC en Xbox360 ook al heb je ze beiden aan. Ohja en Widescreen is handig ;)

[ Voor 7% gewijzigd door The Otherside op 11-10-2006 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
800 is best veel voor een student als mij ;)
Maar zal het eens overwegen.

Is widescreen wel een beetje een must voor een scherm voor de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

koendt schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 02:02:

Alle games zijn widescreen dus dat is absoluut een must.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:05
koendt schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 02:02:

Maar voor een 22" monitor ben je toch ook al snel 800 euro kwijt.
Het voordeel van dit schatje is wel dat je Full HD kan gamen, maar ik weet niet of er met 22" een duidelijk verschil is. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 23:11
Kan iemand uitleggen waarom het RGB-signaal van de ''advanced scart'' dan een beter beeld geeft dan de ''standaard'' kabel? Wat is het verhaal daar achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Otherside schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:35:
Probeer hem eens naar de fabrieksinstellingen terug te zetten (systeem tab)
en dan weer alles opnieuw configureren, dat kan misschien helpen. En nee als je je hdd formateert gaat je besturings element niet weg aangezien die ook niet weg is als je je hdd verwijderd ;)
Nou het lag aan me router.
Die kan blijkbaar niet goed met xbox live om.

Want als ik me kabel gelijk in me modem zet dan doet hij het wel.

Ik heb zelf een Edimax router.
Weet iemand een router die wel goed werk met xbox live of hoe ik mijn router goed kan laten werken met mijn router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 09:37:
[...]

Nou het lag aan me router.
Die kan blijkbaar niet goed met xbox live om.

Want als ik me kabel gelijk in me modem zet dan doet hij het wel.

Ik heb zelf een Edimax router.
Weet iemand een router die wel goed werk met xbox live of hoe ik mijn router goed kan laten werken met mijn router.
Een lijst van recent geteste router:
Asante FR3004C v 2.15
Belkin F5D5230-4
CompUSA Cable/DSL Router v 1.93t
Dlink Dl704
Dl707
Dl804

Linksys
BEFSR11
BEFSR41
BEFSR41 v 2
BEFSR81
BEFSW11S4
NR041

Melco/Buffalo BLR2-TX4
Netgear
FM114P
FR114P
FR314
FVS318
RP614

Siemens SpeedStream SS2602 v 1.20
SMC 7004ABR
7004VWBR v 1.0
v 0.58BS-WL
ZyXel Prestige 310
Prestige 944 v 3.25
v 2.72
Maar vergeet vooral D-Link niet, deze adverteren juist met Xbox Live compatible en met Gamer Fuel!: http://games.dlink.com/products/xbox_live_compatible.asp

Voor een lijst van compatible en incompatible stuff door Microsoft zelf bestempeld zie:
http://www.xbox.com/en-US...enetworking/equipment.htm

[ Voor 7% gewijzigd door pjvandesande op 11-10-2006 10:52 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.