Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.274 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Startpost:
Om Xbox Live het best te gebruiken kun je het beste de Xbox 360 voorzien van een static IP op je LAN en vervolgens de volgende poorten mappen naar de doos: UDP/88, UDP/3074, TCP/3074. Door het port-forwarding gaat het downloaden van Xbox Live Marketplace ook nog sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, heb aan het begin toen ik net m'n 360 had eens een format gedaan om alle profiles er af te knikkeren & Halo 1 & 2 weer in ws te hebben (was verdwenen na compatibility update). Toen kwam ik er inene achter dat ik veel minder plaatjes had om voor de profiles te kiezen, dat was erg vervelend & ik heb nog niet uitgevonden hoe ik die plaatjes terug krijg (Master Chief ;(). Nu ben ik een beetje aan het dingesen met Live Arcade en ik keek eens bij Hexic HD. Wat zag ik daar..? Helemaal niets :o

Het lijkt er op dat ik van Hexic HD noch de trial, noch de full version kan downloaden... Nja, ik even zoeken, blijkt dat je bij een Premium systeem Hexic HD als het goed is al direct bij je 360 krijgt. Waarschijnlijk is dit ook verloren gegaan toen ik die format deed... Heerlijk! :'( Iemand enig idee hoe ik nu bijv. de trial weer zou kunnen bemachtigen? Het zou leuk zijn als ze gezegd hadden dat ik allemaal spullen zou kwijtraken die ik niet meer kan terug krijgen toen ik die format uitvoerde :P Ja, ik begreep wel dat ik m'n saves ed zou kwijtraken, maar hier had ik geen weet van :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-07 08:00
ik heb zo'n kabel voor naar mijn VGA aansluiten. Nu zitten daar nog stekker bij, voor de audio.
Helaas heb ik een 5.1 setje, en 6 ingangen (2x links, 2x rechts, 2x midden).

Moet ik dan een 2.1 gebruiken voor mijn xbox? Of kan het ook anders?
als ik iets nieuws zou moeten kopen, zou iemand gelijk advies kunnen geven over welke, tenminste waar ik op moet letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

koendt schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 00:09:
ik heb zo'n kabel voor naar mijn VGA aansluiten. Nu zitten daar nog stekker bij, voor de audio.
Helaas heb ik een 5.1 setje, en 6 ingangen (2x links, 2x rechts, 2x midden).

Moet ik dan een 2.1 gebruiken voor mijn xbox? Of kan het ook anders?
als ik iets nieuws zou moeten kopen, zou iemand gelijk advies kunnen geven over welke, tenminste waar ik op moet letten
Ik heb zelf een 5.1 logitech setje (Z-640) en ik heb daar een convertertje bij gekregen. Die stekkers aan je VGA kabel zijn rood en wit, en op die converterdinges gaan ze van rood-wit naar zwart-groen, de stekkers van mijn 5.1 setje, die kan ik er dus op aansluiten.

Ik weet niet hoe zo'n converter/adapter heet, maar ze hebben hem vast wel ergens :Y)

Edit: http://www.logitech.com/i...CRID=2177,CONTENTID=10050

Zo'n een dus, alleen die van mij heeft geen aansluiting voor oranje :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 02-10-2006 00:14 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
ideaal! bedankt, ga eens kijken of ze die hebben bij de lokale computerboer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Angeloonie schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 00:13:
[...]

Ik heb zelf een 5.1 logitech setje (Z-640) en ik heb daar een convertertje bij gekregen. Die stekkers aan je VGA kabel zijn rood en wit, en op die converterdinges gaan ze van rood-wit naar zwart-groen, de stekkers van mijn 5.1 setje, die kan ik er dus op aansluiten.

Ik weet niet hoe zo'n converter/adapter heet, maar ze hebben hem vast wel ergens :Y)

Edit: http://www.logitech.com/i...CRID=2177,CONTENTID=10050

Zo'n een dus, alleen die van mij heeft geen aansluiting voor oranje :'(
zo'n blokje heb ik ook, (zwart groen) maar heb nog niet kunnen testen, geeft dat stereo geluid over voor en achter, of 4.1 (lijkt me sterk omdat het van stereo gesplitst word)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Ik heb gisteren eens de demo van lego star wars een zitten spelen, best leuk spel inderdaad.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Yamy_Daffy schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:31:
[...]

Ik had laatste tijd ook steeds meer last van vastlopers en af en toe raar beeld.
Zet hem gisteren aan en ja hoor 3 lampjes knipperend mooi rood.
Meteen Microsoft gebeld aantal dingen doorgelopen en van de week word de xbox opgehaald.
Lijkt me niet zo heel fjin, maar ik heb liever dat hij dat in de garantieperiode doet dan erna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-07 01:20

curry684

left part of the evil twins

Okyah schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:44:
Het lijkt er op dat ik van Hexic HD noch de trial, noch de full version kan downloaden... Nja, ik even zoeken, blijkt dat je bij een Premium systeem Hexic HD als het goed is al direct bij je 360 krijgt. Waarschijnlijk is dit ook verloren gegaan toen ik die format deed... Heerlijk! :'( Iemand enig idee hoe ik nu bijv. de trial weer zou kunnen bemachtigen? Het zou leuk zijn als ze gezegd hadden dat ik allemaal spullen zou kwijtraken die ik niet meer kan terug krijgen toen ik die format uitvoerde :P Ja, ik begreep wel dat ik m'n saves ed zou kwijtraken, maar hier had ik geen weet van :P
Nee Hexic kun je niet restoren :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
ik heb gister dead rising voor het eerst gespeeld, en vind het een leuk spel .
Alleen zien die tussen filmpjes er bij mij niet helemaal lekker uit .
Of en toe dan lijkt het of er een het ene beeld voor loopt op het andere,
heel moeilijk uit te leggen eigenlijk, maar het lijkt of er een streep in het beeld komt
op twee derde van het scherm, en boven die streep loopt het beeld niet gelijk.
hebben meer mensen die probleem gehad of wel eens gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Dat heet tearing en heeft Dead Rising *heel* zelden een beetje last van in de cinematics (zeg ik na 15 uur playtime oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Iemand al een idee wanneer Ultimate Mortal Kombat 3 uitkomt voor XBLive Arcade? Overal vind ik TBA 2006... Hopelijjk duurt het niet al te lang meer, want dit was voor mij DE mortal kombat game "back in the day"! _/-\o_

Oh, en heeft iemand Enchanted Arms al gespeeld? Ik zou graag wat ervaringen van echte spelers hebben, ipv reviewers. ;)

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garoth schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:53:
Iemand al een idee wanneer Ultimate Mortal Kombat 3 uitkomt voor XBLive Arcade? Overal vind ik TBA 2006... Hopelijjk duurt het niet al te lang meer, want dit was voor mij DE mortal kombat game "back in the day"! _/-\o_
Ik had eerlijk gezegd liever MK2 gezien. Dat is DE klassieker voor mij. Echt helemaal grijs gespeeld in de arcade. Maargoed ik denk dat ik 3 toch wel ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182467

De Xbox live camera is beschikbaar,

althans bij mijn lokale gamesboer;

www.gameshop.nl

85 euro voor camera + 12 maanden xbox live gold + 3 arcade games + headset + 200 mp points

of

50 euro voor de camera + 1 arcade game + headset + 1 maand gold

ga er vanmiddag 1 halen...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 182467 op 02-10-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-07 10:25

pjvandesande

GC.Collect(head);

Garoth schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:53:
Oh, en heeft iemand Enchanted Arms al gespeeld? Ik zou graag wat ervaringen van echte spelers hebben, ipv reviewers. ;)
Ik heb hem zelf nog niet gespeeld. Hij ligt al wel in me kast, gewoonweg omdat het een RPG is van Japanse bodem. Kwa reviews heb ik nog niet veel spetterens gelezen, meeste zeggen dat het leuk is, in de PU krijgt hij toch nog een 8 zo uit me hoofd.

Volgende week zal ik er is aan beginnen. Mochten anderen mij niet voor zijn, dan laat ik nog van me horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:44
Anoniem: 182467 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:12:
De Xbox live camera is beschikbaar,

althans bij mijn lokale gamesboer;

www.gameshop.nl

85 euro voor camera + 12 maanden xbox live gold + 3 arcade games + headset + 200 mp points

of

50 euro voor de camera + 1 arcade game + headset + 1 maand gold

ga er vanmiddag 1 halen...
en wat kun je er concreet mee?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
curry684 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:26:
Dat heet tearing en heeft Dead Rising *heel* zelden een beetje last van in de cinematics (zeg ik na 15 uur playtime oid).
Nou bij mij is het vanaf het eerste filmpje heel erg waarneembaar !
is daar nog wat aan te doen of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 09:30

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

http://www.play.com/Games...95/-/Product.html?cur=258 (€75,- hiero)
30fps, 640 x 480, 1.4mp stills
Very Small Form Factor (35h x 30w x 20d)
High Quality Video Chat
In-game Video Chat
Gesture Based Games
Capture your own Gamer tag picture (Only shown to friends)
In game face mapping (Rainbow Six, Etc)
Free Game (UNO)
Official Headset included
Also works on a PC as a basic webcam
Op zich wel een coole feature lijst. Het is alleen de vraag of jij er een dergelijk bedrag voor over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

KunDun schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:54:
[...]

Nou bij mij is het vanaf het eerste filmpje heel erg waarneembaar !
is daar nog wat aan te doen of ?
In beginsel niet, het is een gevolg van frame rendering die uit de pas loopt met vsync, maar ik vind het vreemd dat jij het als enige in de wereld hebt... op wat voor beeldscherm speel je en met wat voor output settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
curry684 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:02:
[...]

In beginsel niet, het is een gevolg van frame rendering die uit de pas loopt met vsync, maar ik vind het vreemd dat jij het als enige in de wereld hebt... op wat voor beeldscherm speel je en met wat voor output settings?
Heb een Plasma scherm 107 cm van LG , en weet niet precies wat me output setting is TBH .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 13:31
Is het het waard om voor Dead Rising en Saints Row een Xbox360 te kopen?
ik weet dat die beslissing vrij persoonlijk is, maar ik wil toch even jullie mening horen.

ik heb toen san andreas uitkwam voor de ps2 een ps2 aangeschaft, maar daar hoefde ik toen wat minder diep voor in de buidel te tasten.
en worden xbox360s nog verhuurd? laatste keer dat ik een console gehuurd heb was in het sega mega tijdperk dus ik ben er niet zo meer van op de hoogte :) anders lijkt me dat wel een goed alternatief te kijken of ik het wat vind

edit: ga zodirect wel even langs de plaatselijke gameboer/videotheek om te kijken of ze een xbox360 aan me willen huren

[ Voor 10% gewijzigd door Mannes op 02-10-2006 16:44 ]

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Laatst online: 20-02 05:33
Ik vind persoonlijk dat titels als Gears of War, Halo3, Forza2, Alan Wake belangrijkere motieven zijn om een xbox360 aan te schaffen. Saints Row is een redelijk spel, maar als je uitgekeken bent op GTA:Sa dan zou ik daarvoor geen xbox aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Als Dead Rising je ligt is het de game of the year tot zover. Er zijn echter ook mensen die het minder leuk vinden dus tja... ga eens een avondje bij iemand spelen zou ik zeggen :)

Er zijn stapels goede spellen, maar geen enkele die ik afzonderlijk 460 euro vind rechtvaardigen. Moet bij gezegd dat ik geen enkele game meer dan 100 euro waard vind per definitie, je koopt een console om er meerdere games op te spelen hoop ik toch :)

[ Voor 42% gewijzigd door curry684 op 02-10-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rstyled schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:47:
Ik vind persoonlijk dat titels als Gears of War, Halo3, Forza2, Alan Wake belangrijkere motieven zijn om een xbox360 aan te schaffen. Saints Row is een redelijk spel, maar als je uitgekeken bent op GTA:Sa dan zou ik daarvoor geen xbox aanschaffen.
erg veel spellen zullen ook gewoon multi platform zijn en/ of gewoon door wat bijbetaling van BILL exclusief voor de xbox360 uitkomen :)

Dus met de 360 ga je een schone toekomst tegemoet, uiteraard met de ps3 ook met spellen als gran turismo enz enz enz.. maar het duurt allemaal nog zo lang, in de tussentijd komen er nog zoveel goeie games op de 360 :) en om hem nu speciaal te nemen voor 1080p (zonder een 1080p tv) en bluray.. hmm nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Kan wel :P Heb heute met de 360 helpdesk gebeld & er zijn internationaal echt al bakken met telefoontjes binnen gekomen met deze vraag. De meeste idd omdat ze een format uitgevoerd hadden toen iets niet helemaal lekker draaide of er problemen waren waarbij een format aangeraden werd. Je moet je telefoonnummer, adres & id van je 360 opgeven. Vervolgens word je een paar dagen later gebeld met een code die je invullen, waardoor je Hexic weer downloaden kan.

Maar echt, wat een volslagen idioterie o_O Ze kunnen het toch gewoon ter download beschikbaar stellen, dan kan je het (net als bij andere arcade spellen) weer downloaden mocht je het gedelete hebben... Ik voel bijv. helemaal de behoefte niet om m'n gegevens door te spelen. Stel nu dat ik geen internet heb, hoe kan ik dan m'n spel terug krijgen? Hoe extreem storend... Nee, per CD konden ze het absoluut niet aanbieden, ook niet tegen een vergoeding. Mooie service dan... Met een optie uit het menu kan je gewoon onomkeerbaar dingen verwijderen waar je voor betaald hebt, zonder enige waarschuwing...
* Okyah is annoyed

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Mannes schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:31:
Is het het waard om voor Dead Rising en Saints Row een Xbox360 te kopen?
ik weet dat die beslissing vrij persoonlijk is, maar ik wil toch even jullie mening horen.

ik heb toen san andreas uitkwam voor de ps2 een ps2 aangeschaft, maar daar hoefde ik toen wat minder diep voor in de buidel te tasten.
en worden xbox360s nog verhuurd? laatste keer dat ik een console gehuurd heb was in het sega mega tijdperk dus ik ben er niet zo meer van op de hoogte :) anders lijkt me dat wel een goed alternatief te kijken of ik het wat vind

edit: ga zodirect wel even langs de plaatselijke gameboer/videotheek om te kijken of ze een xbox360 aan me willen huren
Persoonlijk vond ik dead rising geen bal aan (en ik houd erg van hack and slash), saints rows vond ik wel tof, die houdt je zeker een tijdje bezig. Verder vind ik graw ook onwijs goed. Maar zoals eerder gezegd, kijk naar wat de console in de toekomst heeft te bieden en dan heb je je keuze vrij snel gemaakt denk ik. De line-up van games die nog komen gaan is geweldig, mass effect, halo 3, fable 2, assassin's creed, bioshock enz. En dan over 6 weken de (naar mijn mening) eerste echte next-gen game Gears of War, check de developper walkthroughs op gametrailers.com maar eens.

Heb de console 2 weken geleden aangeschaft en nog geen moment spijt gehad. Xbox live is fantastisch en vooral market place met alle demo's is een enorm voordeel (ook iets wat ik erg miste bij de 1ste xbox waardoor ik hem liet ombouwen).

[ Voor 18% gewijzigd door DeepSeven op 02-10-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:02
Pewwy schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:51:
[...]

Lijkt me niet zo heel fjin, maar ik heb liever dat hij dat in de garantieperiode doet dan erna ;)
Klopt maar als ik heel eerlijk ben kan ik er niet heel droefig om zijn.
Laatste tijd steeds meer artifacts in beeld te zien en vastlopers.

Dus was wel "blij" dat de xbox nu stuk ging dan buiten de garantie termijn om.

Heb de xbox vanaf dag 1 dus eigenlijk hoop ik ook op 1tje die iets stiller is met de dvd speler.

Blijf het nog steeds een goed apparaat vinden en ben er dan nog steeds blij mee en dat als vanaf dag 1.

Service van Microsoft is voorlopig ook erg goed moet ik zeggen.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 09:24
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:52:
[...]

erg veel spellen zullen ook gewoon multi platform zijn en/ of gewoon door wat bijbetaling van BILL exclusief voor de xbox360 uitkomen :)
Even uit mn hoofd wat exclusives op een rijtje:

- BioShock
- Mass Effect
- Splinter Cell 5
- Forza 2
- PGR 4
- Kameo
- Condemned
- PES 6
- FIFA 2007
- Alan Wake
- Too Human
- Banjo Kazooie
- Viva Pinata
- Test Drive Unlimited
- Gears of War
- Halo Wars
- Halo 3
- Dead Rising
- Blue Dragon
- Huxley
- Interstellar Marines
- Just Cause
- Kane & Lynch: Dead Men
- Lost Odyssey
- Lost Planet: Extreme Condition
- Marvel Universe Online
- Overlord
- Project Offset
- Saints Row

En dan noem ik nog lang niet alles, en dan heb je ook nog eens de multi-platform games die ook gewoon op 360 komen.

Of Saints Row en Dead Rising de aanschaf van een 360 rechtvaardigen? Mwah, ik denk niet dat je een console moet kopen als er naar jouw smaak slechts 2 goede games op zijn. Maar als beide games je echt goed lijken en in de line-up zitten ook titels die je graag zou spelen dan lijkt me de keuze (mede gezien Xbox Live en het prijsverschil) gauw gemaakt.

Om even op degene hierboven in te haken die Dead Rising geweldig vond, mij ging ie juist weer vrij gauw vervelen. Hoewel ik het een goede game vind, is het gewoon niet mijn smaak. Saints Row echter weer wel. Als je GTA tof vond, dan vind je Saints Row ook zeker heel erg goed (imo is ie beter)

Dus kijk niet op 2 games, maar naar het totaal plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 09:58
@ hierboven, niet alles is exclusief (iig niet voor altijd) zo is fifa op alle consoles en pes komt later op de ps3. TDU komt ook op de pc net als SC (geloof ik) en alan wake.
Anyways, wel goede lineup en zeker wat aankopen waard!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 09:24
djmantri schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:48:
@ hierboven, niet alles is exclusief (iig niet voor altijd) zo is fifa op alle consoles en pes komt later op de ps3. TDU komt ook op de pc net als SC (geloof ik) en alan wake.
Anyways, wel goede lineup en zeker wat aankopen waard!
Bij exclusieve games wordt PC nooit meegeteld, exclusief betekent bijna altijd console exclusief. Verder is FIFA 2007 wel exclusief voor 360 (tenminste, hij komt niet op PS3) en zelfde geld voor PES 6 (PES 2007 wordt de 1e versie op de PS3)

Maar goed, het gaat erom dat er iig een behoorlijk indrukwekkende lijst met titels staat. Kan je voorstellen als daar nog eens de multiplatform games bijkomen en alles wat ik nog niet in de lijst heb meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

devv05 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:05:
[...]

Bij exclusieve games wordt PC nooit meegeteld, exclusief betekent bijna altijd console exclusief. Verder is FIFA 2007 wel exclusief voor 360 (tenminste, hij komt niet op PS3) en zelfde geld voor PES 6 (PES 2007 wordt de 1e versie op de PS3)
Nee, niet op de PS3, maar wel op de PS2, PSP, N:GC, N:DS, N:GBA, en PC 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
FIFA 07 is geen exclusive, maar eerder multiplatform. Een bedrijf dat alleen maar Xbox 360-spellen maakt, maakt immers ook alleen maar 'exclusives'. Kameo noem ik in dit geval totaal geen exclusive, maar Dead Rising weer wel omdat Capcom zich niet beperkt tot het maken van spellen voor de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:04

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Robin schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:52:
FIFA 07 is geen exclusive, maar eerder multiplatform. Een bedrijf dat alleen maar Xbox 360-spellen maakt, maakt immers ook alleen maar 'exclusives'. Kameo noem ik in dit geval totaal geen exclusive, maar Dead Rising weer wel omdat Capcom zich niet beperkt tot het maken van spellen voor de Xbox 360.
Ok blijkbaar begrijp jij dan niet helemaal wat de mensen hier in t 360 topic met exclusive bedoelen...
Dat is een game die alleen op de 360 uitkomt en dus niet op een van de andere platforms. Hoe jij t opvat moet jij weten, maar over t algemeen doelen de mensen hier op, en dit maakt Kameo dan wel een exclusive maar Fifa idd niet.
Om nog even terug te komen op de reden of Saints Row en Dead Rising reden genoeg zijn om een 360 aan te schaffen; Het ligt er puur aan of deze games je aanspreken, ben je fan van de GTA series dan is Saints Row toch wel een must, en ook Dead Rising is een leuke, maar te korte game.
Maar met alle toppers in het verschiet die voor het eind van dit jaar uitkomen, is het zeker niet verkeerd om een 360 te bezitten, want met games als GOW, Rainbow:Vegas, COD3 enz. moeten veel gamers zich goed kunnen vermaken.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-07 21:58

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zo te lezen snapt Robin het prima.
Hij bedoelt meer dat first-party developers STANDAARD alleen voor de xbox games maken en je daarom niet per sé van 'exclusive' kunt spreken.

Beter lezen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 16-07 09:44

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

.KeN. schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 00:22:
Zo te lezen snapt Robin het prima.
Hij bedoelt meer dat first-party developers STANDAARD alleen voor de xbox games maken en je daarom niet per sé van 'exclusive' kunt spreken.

Beter lezen dus ;)
Exclusive betekent niets anders dan dat het spel (tijdelijk) niet op een andere console uit zal komen. Een spel dat van een ontwikkelaar komt die alleen voor de Xbox ontwikkelt is per definitie Xbox exclusive.

Dat een ontwikkelaar alleen maar voor de Xbox ontwikkelt maakt een spel echt niet minder exclusief.

Rare ontwikkelt overigens ook spellen voor de Nintendo DS, dus in dat opzicht gaat het argument ook niet op.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 03-10-2006 01:32 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

master_viper schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 00:12:
[...]

Ok blijkbaar begrijp jij dan niet helemaal wat de mensen hier in t 360 topic met exclusive bedoelen...
Dat is een game die alleen op de 360 uitkomt en dus niet op een van de andere platforms. Hoe jij t opvat moet jij weten, maar over t algemeen doelen de mensen hier op, en dit maakt Kameo dan wel een exclusive maar Fifa idd niet.
Ik vind het ook een wat vreemde argumentatie dat Kameo niet exclusive zou zijn omdat Rare toevallig van Microsoft is... imho is het feit dat een game exclusief op 360 uit komt toch een iets belangrijker criterium of iets "360 exclusive" is 8)7
Dead Rising is een leuke, maar te korte game.
Dead Rising heb je niet uitgespeeld zodra je de 72 uur hebt uitgespeeld, maar zodra je lvl 50 bent, de true ending hebt gehad, alle psychos hebt gemold, alle survivors hebt gered, en de Zombie Genocider achievement hebt gescoord. Dat zijn allemaal volstrekt verschillende doelen, en je kunt per playthrough max 1 van de doelen bereiken tenzij je heel extreem bezig bent. Dan moet je dus al minimaal de 72-hour mode 4 keer doorspelen, en da's al 24 uur als je het perfect doet... niks niet korte game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Net de trailer van Blue Dragon bekeken. *O*

Ik kan niet wachten gewoon! Zal alleen wel 2007 worden voor dat hij in Europa op de planken ligt. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-07 13:45

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat is er bekend over hoe de 360 en Vista elkaar gaan kruizen? Uiteindelijk wordt alles 1 grote community. Maar gaan er nog meer dingen komen? Ik hoorde verhalen over dat je op je PC textures voor je wagen kon painten en dat op de 360 weer kon spelen. Ik vond iets over "Project Panorama", maar daar is niks spannends over te vinden.. Kortom, komt er nog meer tussen de PC en de 360 dan een gedeelde community en het kunnen wisselen van controllers?

offtopic:
Hoiiii KeN :o

[ Voor 14% gewijzigd door apNia op 03-10-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 00:16

fulgore

goud

offtopic ;( :'( :
Sony op de hoogte van problemen met PlayStation 3

3 oktober 2006 10:22 uur

AMSTERDAM (Dow Jones)--Elektronicaconcern Sony zegt 'gehoord te hebben' van mogelijke problemen die zijn opgedoken bij spelcomputer PlayStation 3, die vorige maand zijn opwachting maakte op de Tokyo Game Show. Het voedt de zorgen over de cruciale volgende generatie spelcomputers.

De Japanse elektronicagigant meldt dinsdag dat ze nog niet weten wat er precies aan mankeert en of er wel echt sprake is van een mankement.

Vorige maand ontstonden er eveneens problemen, maar dit keer met het produceren van een cruciaal onderdeel van de spelcomputer waardoor de lancering in Europa uitgesteld werd. Hierdoor zal Sony het belangrijkste winkelseizoen aan het eind van het jaar moeten missen.

Het vertrouwen in Sony als kwaliteitsleverancier is recent geschaad, mede doordat verschillende accu's voor laptops, geproduceerd door Sony, explodeerden. Uit voorzorg werden bepaalde laptops met accu's van Sony uit de verkoop gehaald.

"We hoorden dat er problemen waren op de Tokyo Game Show, maar we zijn er nog niet achter wat er aan de hand is. Daarom kunnen we er nu weinig over zeggen," aldus een woordvoerder van Sony Computer Entertainment.

Op de vraag of Sony de zaak onderzoekt zegt de woordvoerder, "Ik denk het niet". Er werd niet gemeld of de spelcomputer tijdens de gameshow verschillende malen opnieuw opgestart moest worden of niet.

Analist David Gibson van Macquarie Securities schreef eerder in een rapport dat de zorgen omtrent de PlayStation 3 (PS3) op korte termijn van invloed zullen zijn op de koers.

"We hoorden dat de PS3 stabiliteitsproblemen had en verschillende malen opnieuw werd opgestart. Hoewel de directe reden hiervoor onbekend is, denken we dat het te maken heeft met verhitting van het toestel en de hoge temperatuur op de beurs. We hebben begrepen dat Sony de zaak onderzoekt en de oorzaak nog niet heeft achterhaald. We zijn bezorgd dat dit soort problemen net voor de lancering negatief op het bedrijf zal drukken", aldus Gibson.

Volgens een woordvoerder van Sony is het bedrijf nog steeds van plan in maart 2007 6 miljoen PS3 consoles verzonden te hebben.

Goldman Sachs verlaagt het aandeel naar neutral van buy. De zakenbank denkt dat de verwarring over de lancering van de PS3 en teleurstelling van de omzet van Sony's Playstation Portable, zwaarder weegt op de winst dan wordt verwacht.

- Door Elvan Bayraktaroglu; Dow Jones Nieuwsdienst;
toon volledige bericht
smilies geedit na commentaar ;)

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat dit een Xbox360 topic was.
Dat modder naar elkaar gooien word ik eerlijk gezegd een beetje zat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-07 10:10
heb al een beetje op internet lopen rondzoeken naar een goeie lcd tv waar ik mijn xbox op kan aansluiten, maar ik kom er niet helemaal uit.

kan iemand me vertellen wat echt goeie HD ready Tv's zijn waar ik mijn xbox op kan aansluiten?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Nhaixatael schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:17:
heb al een beetje op internet lopen rondzoeken naar een goeie lcd tv waar ik mijn xbox op kan aansluiten, maar ik kom er niet helemaal uit.

kan iemand me vertellen wat echt goeie HD ready Tv's zijn waar ik mijn xbox op kan aansluiten?
dat ligt volledig aan je budget wat je wilt uitgeven, je kan wel en uber beeld kopen voor 9999,99 euro maar je kan ook al een redelijke halen voor nog geen 800 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb zelf een 37" samsung gekocht, top beeld, paste precies in mijn budget. Het ligt er echt aan wat je zoekt, wat je verwacht en hoe hoog je budget is. Ik weet dat ik niet heel blij werd toen ik werd doorverwezen naar andere sites, maar kieskeurig.nl heeft mij toch een goed beeld gegeven van wat ik wilde. En uiteraard een wandeling langs de winkels.

[ Voor 39% gewijzigd door Pewwy op 03-10-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

apNia schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:48:
Wat is er bekend over hoe de 360 en Vista elkaar gaan kruizen? Uiteindelijk wordt alles 1 grote community. Maar gaan er nog meer dingen komen? Ik hoorde verhalen over dat je op je PC textures voor je wagen kon painten en dat op de 360 weer kon spelen. Ik vond iets over "Project Panorama", maar daar is niks spannends over te vinden.. Kortom, komt er nog meer tussen de PC en de 360 dan een gedeelde community en het kunnen wisselen van controllers?

offtopic:
offtopic:
hoiiii.. 'een grote community' hè ;)

Maar dat klinkt wel als een aannemelijk en goed verhaal.
Zou in ieder geval een gemiste kans zijn als dat niet zou gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nu al een nieuw gerucht over de demo van PES6?
Je zou toch denken dat ze die snel willen releasen na de beschikbaarheid van Fifa '07?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:46:
Is er nu al een nieuw gerucht over de demo van PES6?
Je zou toch denken dat ze die snel willen releasen na de beschikbaarheid van Fifa '07?
Nog geen nieuwe geruchten, maar geloof wel dat deze week de ps2 demo uitkomt bij een of ander magazine dus stiekem hoop ik ook nogsteeds op een (mp) demo om de tijd te overbruggen

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
apNia schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:48:

offtopic:
Er is eigenlijk niet veel meer over bekend dan wat jij nu verteld (werd op de E3 laten zien). Ik ben nu lui, en heb geen zin om dat filmpje terug te zoeken, maar volgens mij ging dat over TDU, en die is al weer uit. Zal wel een andere game zijn geweest dan :z . Wat bedoel je met het wisselen van controllers, je kan met de X360 controller op de PC maar een toetsenbord op de Xbox 360 om te gamen zal niet gaan gebeuren.

Shadowrun is 1 van de spellen waar je crossplatform online kan spelen, dus tegen een PC gamer spelen.

edit:
Forza 2 was het dus ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Een mooi voorbeeld van Live Anywhere is bijvoorbeeld ook het tunen van je Forza 2 auto op je mobiel/pda (met windows mobile) in de trein waar je daaarna meteen mee kunt gaan racen wanneer je thuis komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Blue Dragon word verwacht op 1/1/2007 volgens EBgames.com. Sneller dan ik dacht! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

TangLeFuzZ schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:34:
Een mooi voorbeeld van Live Anywhere is bijvoorbeeld ook het tunen van je Forza 2 auto op je mobiel/pda (met windows mobile) in de trein waar je daaarna meteen mee kunt gaan racen wanneer je thuis komt :)
hahaha juist! dat soort sicke dingetjes bedoel ik dus =)
komen er meer leuke functies?

Also, als ik zeg Ridge Racer of Burnout... dan zeggen jullie........?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 09-07 15:00
apNia schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:16:

Burnout!!! ik heb ze alle 2 en Ridge Racer is echt een aanfluiting. Burnout daar in tegen... yummie :9

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
[...]

Burnout, bij voorkeur Burnout 3. Burnout Revenge is ook leuk, maar naar mijn mening net ff minder dan 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]
MotoGP06 ! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Pewwy schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:23:
[...]

Burnout, bij voorkeur Burnout 3. Burnout Revenge is ook leuk, maar naar mijn mening net ff minder dan 3
maar 3 is toch niet beschikbaar voor de 360? wel backwards compatible, maar wil wel optimaal gamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, ik vind de niet optimale 3 nog steeds beter dan de optimale 4, maar dat is mijn mening. Overigens heb ik ze allebei draaien, en ook Revenge is meer dan de moeite waard, alleen niet echt "next-gen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182467

Bizzarro schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:57:
http://www.play.com/Games...95/-/Product.html?cur=258 (€75,- hiero)

30fps, 640 x 480, 1.4mp stills
Very Small Form Factor (35h x 30w x 20d)
High Quality Video Chat
In-game Video Chat
Gesture Based Games
Capture your own Gamer tag picture (Only shown to friends)
In game face mapping (Rainbow Six, Etc)
Free Game (UNO)
Official Headset included
Also works on a PC as a basic webcam
[...]

Op zich wel een coole feature lijst. Het is alleen de vraag of jij er een dergelijk bedrag voor over hebt.
toon volledige bericht
ja ik ben vooral geintresseerd in de toepassing voor facemapping, ben benieuwd hoe dat er in Rainbow six uitgaat zien....

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 182467 op 03-10-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

[...]

It's Ridge Racer! ..... RIIIIIIIIIIDGE RACEEEEER!!!! Remember that one?

Hehe... Maar serieus, Burnout 3: Takedown was heel erg koel, imo is Burnout 4: Revenge op de 360 (en prob ook op de gewone xbox) een beetje te makkelijk.. Ik bedoel > je kan al het verkeer dat dezelfde kant op gaat gewoon wegrammen. Vind ik persoonlijk een beetje jammer... Maarja, verderop zal het heus wel lastig worden, ik moet er maar eens wat tijd in steken :) Maar op het eerste gezicht vond ik BO3 leuker...

En ieg geen Ridge Racer nemen! :D

BO4 was btw maar 32 eypo bij de Bart Smit of Intertoys toen ik er laatst was :) Daar heb ik hem ook gehaald ;) Weet alleen niet meer precies welke van de 2 het nou was :P Maar HD bij BO4 is wel echt erggg prettig! Veel verder kunnen kijken, yeah baby!! ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Okyah op 03-10-2006 16:27 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

apNia schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:30:
[...]

maar 3 is toch niet beschikbaar voor de 360? wel backwards compatible, maar wil wel optimaal gamen :+
Het grafische verschil tussen de Xbox versie van Burnout 3 in HD op de Xbox 360 en de Xbox 360 versie van Burnout 4 is niet zo bijster groot. Burnout 3 is gewoon vele malen beter dan 4 en dus is het een veek betere keuze.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-07 11:23

On_E

Housemusic

Burnout 2 > alle andere Burnouts.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

_O_ Heb vandaag The Outfit binnengekregen..

DAMN was is dat een leuke game. Met de nadruk op leuk! Heb in tijden niet met zoveel plezier een game gespeeld (met uitzondering van Saints Row).

Zeker voor de prijs (€35 incl verzenden) is het echt top, €60 had ik er niet voor over gehad, maar €35 is precies goed.

* Angeloonie is a happy camper :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

On_E schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:24:
Burnout 2 > alle andere Burnouts.
Burnout 2 is niet speelbaar op de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

MetroidPrime schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:31:
[...]

Daarom: GameCube > xbox 360 ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
wat voor batterijen kunnen er in de accus van de wireless controllers? heb zelf hier GP batteries liggen NiMH, kan je deze dan ook op de quick charger zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gratje schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:56:
wat voor batterijen kunnen er in de accus van de wireless controllers? heb zelf hier GP batteries liggen NiMH, kan je deze dan ook op de quick charger zetten?
Op de quick Charger gaan alleen de speciale Xbox accu's. Anders kan je gewone AA batterijen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MetroidPrime schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:31:
[...]

Ah ok, maar wel de beste Burnout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-07 22:03
[...]

Allebei kopen. Ik heb ze allebei en speel ze allebei. Ridge Racer 6 kost maar 30 euro bij nedgame.nl en het is gewoon een heel lekker spelende arcade game. Je hebt minder de speed rush van Burn Out (en de crashes natuurlijk), maar hij speelt een heel stuk makkelijker en naarmate je langer speelt loopt de snelheid en moeilijkheidsgraad wel op. Mooie auto's, mooie omgevingen. Ik heb er onderhand al 24 uur in zitten en ben nog lang niet aan het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]

ik denk: allebij niets aan, Ridge racer is zo lelijk arcade, en de auto's gaan door de bocht als een olietanker op rolschaatsen.

Burnout is wel even leuk maar verveeld snel. het is gewoon een beetje ver-edelde tagbattle van GTA2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls-NL schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 20:01:
[...]

ik denk: allebij niets aan, Ridge racer is zo lelijk arcade, en de auto's gaan door de bocht als een olietanker op rolschaatsen.

Burnout is wel even leuk maar verveeld snel. het is gewoon een beetje ver-edelde tagbattle van GTA2
Ridge Racer is inderdaad een erg slechte arcade racer, er kan nog steeds geen ridge racer tegen Rage Racer op van de psx.

Erg jammer want het had zo'n vette game kunnen worden.

Burnout is wel super snel, vind ik eigenlijk wel vet, in die game gaat het niet over hoe je rijdt maar of je snel genoeg bent om dingen te ontwijken.. toch wel erg gaaf vind ik.

natuurlijk ik kan ook niet wachten op project gotham racing 4 en forza 2. hoop dat ze snel komen met deze toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
doe dan de ps2, de gamecube is net niks :9

edit: maar ik ben het er niet mee eens :+

[ Voor 10% gewijzigd door dikki dik op 03-10-2006 22:12 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb als mijn Xbox is opgestart (na het geluidje) een soort van kringen om mijn 360 logo, is dit normaal (een soort van wazige rondjes)?
Dus niet wat er om rond gaat draaien, maar na het draaien zie ik een soort wazige kringen!

Nog iets: mijn G en het rondje uit mijn gamerscore is niet scherp, het is een beetje spikkelig erom-heen!
En ik heb niet echt veel themes die ''mooi'' overkomen, ik vind bijvoorbeeld letters 9/10 themes wazig (de achtergronden bij het indrukken van je guide-button, ook niet scherp afgewerkt), licht dit aan me scherm?

Ik vond het eigenlijk kwa racen op dit scherm beter, maar de themes waren wel beter op mijn vorige scherm (ouderwetse TV)!

Ik heb een SyncMaster 940 MW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hoe hoog staat je refreshrate van je monitor ? En hoe staat het op je xbox ingesteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zier je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Ik heb het al aangekaart, maar het werkt nog niet naar behoren.

1 modem -> 1 router -> 3 pc's

1 van de pc's staat op mijn kameren ik wil ook mijn xbox 360 op het internet zetten (steeds kabel wisselen is ook niks).

Het probleem:
Als ik een (oude) router als switch gebruik valt het internet na een tijdje weg en moet ik de router resetten (router achter de modem). Dit zelfde geld als ik de xbox en de pc aan elkaar koppel dmv. een network bridge.

Nou heb ik gewoon de standaart kabel van de xbox 360 gebruikt, voor de xbox en voor mijn pc een kabel die ik nog ergens had liggen, kan het daar ook aan liggen?

Zou het lukken dmv een hub te kopen en er tussen te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bij je xbox zelf zie je het bij de display opties (kan het even niet checken, xbox voeding ligt bij MS-service center) en dan kun je kiezen tussen 50 of 60 Herz of HD 720 / 1080.
En bij je monitor kun je het via het menu zelf accessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:03
En er zijn weer een paar nieuwe screens gevonden van metal gear solid 4:

http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=4000

Ik vind dit niet eens in de buurt komen van gears of war :P

Dat filmpje van anderhalf jaar geleden was dus dikke bullshit van sony. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:24:

Jij praat nu bullshit :)
ten eerste:
Het is geen ''bullshit'' van Sony, maar dan van Konami.
ten tweede:
Het is geen "bullshit". Metal Gear Solid filmpjes zijn altijd ingame. Er worden alleen andere camerahoeken en filters gebruikt.

Oude screenshot:
http://www.tothegame.com/...5-09-20/screen4_large.jpg

Nieuwe screenshot:
http://www.tothegame.com/...-10-03/screen13_large.jpg

De muur en grond texturen waren altijd al lelijk en blurry van dichtbij.

[ Voor 17% gewijzigd door Collaborator op 03-10-2006 23:30 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Wat denk je zelf? Als iets tegen een dergelijk tarief aangeboden wordt dan moet je er zelfs van uit gaan dat het niet klopt. Ik vraag mij nog steeds af waarom dat er gevraagd wordt of een dergelijk goedkope prijs wel klopt. Bestel het maar en probeer maar eens gelijk te krijgen bij de rechter, die zegt dat je er vanuit kon gaan dat die prijs niet klopt. Bovendien is de faceplate volgens de shop uitverkocht. Samen met de lage prijs moet er toch een belletje gaan rinkelen, niet het ´hey-een-ding-wat-goedkoop-is-klopt-die-prijs-wel???´-belletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
Ik had eens een een realtime MGS4 demontratiefilmpje gezien. Ik was toen zeer te spreken over de licheffecten, shaduwen etc.

dacht dat het dit filmpje was > http://www.youtube.com/watch?v=atrKG7L3C1k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

..dat 'ie tijdelijk is uitverkocht ? Ja, dat zal best kloppen ;)
Zelfde idee als FIFA 2006 bij Nedgame. (kijk maar op hun site, dan zie je wat ik bedoel, kan er niet heen linken)

EDIT: Te sloom :z

[ Voor 46% gewijzigd door Ken. op 03-10-2006 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:24:

nou als je goed kijkt, zie je een flinke AA en AF toegepast. wat van de 360 games niet altijd te zeggen is. ik denk dat men de hardware van de PS3 flink onderschat, het kan in shaders wel ietwat minder eruit zien dan gears of war, maar het eyecandy gehalte staat wel hoog. (nu nog een acceptabele framerate, en het kan wel een knaller worden)

de models zijn wel minder.

nouja ik wacht wel echte beelden af.
hmm ookal was ie gratis zou ik die faceplate nog niet willen. en trouwes daarom staat er altijd: prijzen onder voorbehoud, en plaatje kan afwijken van het daadwerkelijke produkt.

[ Voor 22% gewijzigd door Bulls op 04-10-2006 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Komt Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots nou wel of niet naar de 360, ik heb de geruchten al veel gelezen en sommige mensen beweren het ook. Maar ik kan nergens een goede bron vinden, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

questa schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 08:33:
Komt Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots nou wel of niet naar de 360, ik heb de geruchten al veel gelezen en sommige mensen beweren het ook. Maar ik kan nergens een goede bron vinden, iemand?
Nee. Wel eventueel de online multiplayer los of een apart online element omdat xbox live zo goed werkt. (bron: Kojima!)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:44
ben ik eigenlijk de enige die niet zit te wachten op Gears of War?

ik heb nog niks gezien of gelezen van die game wat mij doet overhalen hem te kopen...

ziet er gewoon uit als een grafisch goede 3rd person shooter.... nothing special

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
wat dacht je van een vetty storyline, coole caracter models, veel wegspuitend bloed, chainsaw (wegspuitend bloed :) ) Lees anders wat previews, dat doet je goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:39:
ben ik eigenlijk de enige die niet zit te wachten op Gears of War?

ik heb nog niks gezien of gelezen van die game wat mij doet overhalen hem te kopen...

ziet er gewoon uit als een grafisch goede 3rd person shooter.... nothing special
Het doet mij ook totaal niks de game, ik ga hem waarschijnlijk alleen halen om online co-op tegen wat vrienden te spelen, maar verder dan dat verwacht ik niks meer dan een $random third person knaller met wat kleine tactische mogelijkheden ala Ghost Recon: AW (schuilen achter objecten en om hoekjes knallen).

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Ik denk dat jullie wel anders piepen als je hem eenmaal speelt. Das namelijk een heel andere ervaring dan er een filmpje of wat screenshots van zien (en dat baseer ik op alle positieve reacties van de x06 waar mensen hem hebben gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

DeepSeven schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:08:
Ik denk dat jullie wel anders piepen als je hem eenmaal speelt. Das namelijk een heel andere ervaring dan er een filmpje of wat screenshots van zien (en dat baseer ik op alle positieve reacties van de x06 waar mensen hem hebben gespeeld).
lompe third person shooters zijn sowiso niet mijn ding, het speelt vast heerlijk en ziet er prachtig uit maar het is niet iets waar ik nou echt de dagen voor aftel.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Collaborator schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:11:
[...]

lompe third person shooters zijn sowiso niet mijn ding, het speelt vast heerlijk en ziet er prachtig uit maar het is niet iets waar ik nou echt de dagen voor aftel.
Hoewel het genre me niet aanspreekt lijkt het mij toch een geweldige game, alleen al om de graphics en de story line. Maar een game waar ik echt naar uitkijk is Blue Dragon, de calender op de WC krijgt elke dag een streepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
questa schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:36:
[...]

Hoewel het genre me niet aanspreekt lijkt het mij toch een geweldige game, alleen al om de graphics en de story line. Maar een game waar ik echt naar uitkijk is Blue Dragon, de calender op de WC krijgt elke dag een streepje.
Inderdaad, Blue Dragon. Dat spel kijk ik nog wel het meest naar uit op het moment!
Alhoewel ik GoW ook helemaal grijs ga spelen waarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189567

Ik heb nu echt een vaag probleem:S Heb een prepaid code voor een jaar xbox gold ingevoerd.
Hij zegt dat ie het doet, sterker nog ik krijg ook een mailtje met 'gefeliciteerd met uw abbo'.
Zodra ik online probeer te komen zegt hij dat er iets mis is met mijn netwerkaansluiting terwijl ik vijf minuten ervoor nog op Live Silver zat.
Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing voor? (xbox hulplijn is dood trouwens:(:@)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
blue dragon lijkt me niet zo veel aan, ik heb die filmpjes gezien, en ik kan niet echt ontdekken wat nou daadwerkelijk het doel van de game is.

daarintegen kijk ik wel met smacht uit naar masseffect dat word pas en game, oblivion in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-05 19:48
Ik heb een xbox live gold abbo afgesloten voor een jaar met mijn credit card. Nu wil ik de betreffende CC opzeggen, maar ik krijg te horen van american express dat ik eerst het abonnement bij microsoft moet beeindigen voordat de kaart gedeactiveerd kan worden. Heeft iemand hier al ervaring mee?

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

masseffect lijkt me ook gaaf. van dezelfde makers als Knights of the Old Republic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Bulls-NL schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:21:
blue dragon lijkt me niet zo veel aan, ik heb die filmpjes gezien, en ik kan niet echt ontdekken wat nou daadwerkelijk het doel van de game is.
Net zoals elk andere japanse RPG, kill al evil!! :)

De game is alleen gemaakt door een dream-team! De beste mensen uit het veld hebben hier aan meegewerkt. Imho moet het hartje van elke japanse RPG liefhebber hier toch wel sneller van gaan kloppen!

[ Voor 24% gewijzigd door pjvandesande op 04-10-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-07 12:28
Ben ik de enige tweaker zit zit te wachten op Tiger Woods 2007 trouwens? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:42
Nope, hier nog een...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

1. Lost Planet

2. Pro Evolution Soccer 6
3. Forza Motorsport 2
4. Mass Effect
5. Gears of War

Denk dat dit mijn most-wanted lijstje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
och tiger woods, wat zou daar nou weer anders aan zijn?
voor mij mogen al die EASPORTS (beknepen stem) its in the 'kjeeam' wel een keer ophouden. het is niets anders al de zelfde games opnieuw uitbrengen met een iets opgepoetstere engine.
weggegooid geld imho

ik zou het eerlijke vinden als ze die games onder de standaard prijs zouden weg doen. ongeveer 39,95 ofzo (niet dat ik ze dan wel ga spelen, want ik houd niet van al die games)

mostwanted list?

1 Bio Shock
2 Mass Effect
3 Splintercell Double Agent
4 IndianaJones
5 ....

[ Voor 11% gewijzigd door Bulls op 04-10-2006 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-07 17:10

it0

Mijn mening is een feit.

Wiseguy1983 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:26:
Ik heb een xbox live gold abbo afgesloten voor een jaar met mijn credit card. Nu wil ik de betreffende CC opzeggen, maar ik krijg te horen van american express dat ik eerst het abonnement bij microsoft moet beeindigen voordat de kaart gedeactiveerd kan worden. Heeft iemand hier al ervaring mee?
Klinkt als stierenpoep. Als alle transacties voldaan zijn en alle kosten zijn verrekend dan moet je mijn inziens gewoon de kaart kunnen opzeggen. Maar Amex suggereert dat er iets speciaals in de overeenkomst staat? Als ik jouw was zou ik Amex nog een keer contacteren.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.