Hehe, even een tijdje niet opletten op Marketplace en Xboxic, en het gaat gelijk weer fout. Saints Row gekocht, en houd daarom geen tijd voor andere dingen meer over

.
Anyway, alle nieuwe demo's gedownload. F.e.a.r, Sonic, Fuzion Frenzy, NHL07, Lego Starwars en LMA (ja, die was er al even).
F.e.a.r. was gewoon veel te kort, en was ook precies hetzelfde level als in de PC demo. Daarnaast zag het er veel minder indrukwekkend uit. Op hoge instellingen op de PC schoot je echt hele muren verrot, nu gaat er slechts een klein stukje uit. Slow-mo blijft natuurlijk wel mooi
Sonic, tja. Ik weet dat er fans voor zijn, maar mij niet gezien. Besturing kut, camera kut. Als dat beter was geweest, zou ik het misschien wat vinden, maar nu echt niet.
Fuzion Frenzy is misschien een grappige partygame, maar SSB:M is gewoon vééééél beter
NHL07 was gewoon wat ik van de game verwachte. In de demo helaas nergens alle controls kunnen vinden, dus daar stopte ik na 1 period ook mee. Deze ga ik misschien nog kopen als ie voor 30 euro te krijgen is.
Lego Starwars, dat zo'n spel wordt gemaakt. Ik bedoel: hoe groot is de groep mensen die én Lego-fan zijn, en geld heben voor een 360, én ook nog Starwars leuk vinden. Ik hoor er niet bij
LMA was gewoon bagger. 1GB aan onzin.
En de X06 natuurlijk, 199 euro voor de HDDVD drive was wel te verwachten, maar 150 was natuurlijk ook mooi geweest, met net 50 euro onder de PS3 in totaal.
En nu moet ik weer naar school