Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.085 views sinds 30-01-2008

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-04 17:23
PWM schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:22:
[...]

Nope, gelukkig niet :)

Dit zijn echt 2 aparte producten.

Halo 2 blijft wat mij betreft het allerbeste online spel ever.
Beste online spel.. word al gekilled met halo 2 voordat ik gespawnd word:P..
Trouwens iemand ff potje Halo 2 doen? (gamertag is: balzak2006)

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
bAdmuTs schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:28:
Sonic ziet er zeer netjes uit maar is wel verdomde pittig zo met die camera.
`
Om eerlijk te zijn vindt ik Sonic er niet uit zien. Laatste versie die ik heb gespeeld is op de Dreamcast en naar m'n gevoel was die mooier....

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PuDy schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:27:
Maar van halo 3 is nog niets bekend, en die game moet over 5 maanden al in de schappen liggen?
Is dat zo?

Volgens mij staat Halo 3 voor 2007, en heeft Bungie en/of MS zelf geen datum genoemd. Voor hetzelfde geldt dus 12-14 maanden weg.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 27-09-2006 21:31 ]

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 07:03
Ook Kane & Lynch: Dead Man exclusief voor 360 :)

En eventueel een nieuwe Hitman en Tomb Raider ook. SCi brengt namelijk geen games op de PS3 uit voor 2008.

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
play.com is gewoon gehacked
een ds lite 5 euro :P geloof je het zelf
dus mensen die er besteld hebben hoeven hun games niet te verwachten

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Anoniem: 151407

Gully schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:42:
whoei! :) ik kan dit bestellen:

[afbeelding]

:+

hoe groot is de kans dat ik dit ook daadwerkelijk binnen krijg??
woei heb alle 3 de games al... O-)

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:39

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PuDy schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:27:
Maar van halo 3 is nog niets bekend, en die game moet over 5 maanden al in de schappen liggen?
Ja :)

Zelfde met Halo 2, was ook tot kort voor de launch amper wat over bekend :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• .GoO
Alan Wake any1?

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200609/1159389958_0_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200609/1159389843_2_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200609/1159389843_5_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200609/1159389843_0_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200609/1159389843_4_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200609/1159390038_0_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200609/1159389915_2_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200609/1159389915_1_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200609/1159389915_0_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Shriko/200607/1152081929_3_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Shriko/200607/1152081929_2_3.jpg

Xbox 1.5 :P

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
xbox 1.5? waar doel je op?

xbox 360 of high end PC en het ziet er echt vet uit..

• .GoO
Bulls-NL schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:20:
xbox 1.5? waar doel je op?

xbox 360 of high end PC en het ziet er echt vet uit..
Grapje :P Dat zeiden ze toen de 360 net gereleased was, omdat de 360 geen mooie graphics neer zou kunnen zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door .GoO op 27-09-2006 23:33 ]

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

Alan Wake gebruikt voor die orkaan alleen al 1 cpu van de 360 :)

edit: inclusief fysics geloof ik :D, ben nog niet helemaal wakker :X

[ Voor 36% gewijzigd door bAdmuTs op 28-09-2006 00:33 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• EcK0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-12-2024
bAdmuTs schreef op donderdag 28 september 2006 @ 00:20:
Alan Wake gebruikt voor die orkaan alleen al 1 cpu van de 360 :)
lol nou dan moet ik ff zeggen dat het dan een hele krachtige orkaan is. :+

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:39

Angeloonie

Cheeseburger Addict

OMFG!!!

Net die trailer van Assassin's Creed gedownload, damn wat vet!

Wordt een dure tijd eind 2006/2007 voor mij! :+

Alan Wake
Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3: Hell's Highway
Forza Motorsport 2
Gears Of War
Halo 3
Halo Wars
Kane and Lynch: Dead Men
Need for Speed: Carbon
Splinter Cell: Double Agent

En waarschijnlijk ook nog:

Fable 2

I really need to find myself a bag-'o'-gold :/ ;(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Bulls
doe voor mij maar

Assassin's Creed
BioShock
Mass Effect
Splinter Cell Double Agent

Anoniem: 113836

Vanochtend keek ik weer bij siscom en nu hebben ze de prijs van de premium editie gewijzigd van 330 naar 390 euro:S, het zal wel een typefoutjegeweest zijn ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 113836 op 28-09-2006 07:56 ]

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

..of gewoon een tijdelijke actie

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hehe, even een tijdje niet opletten op Marketplace en Xboxic, en het gaat gelijk weer fout. Saints Row gekocht, en houd daarom geen tijd voor andere dingen meer over :P .

Anyway, alle nieuwe demo's gedownload. F.e.a.r, Sonic, Fuzion Frenzy, NHL07, Lego Starwars en LMA (ja, die was er al even).

F.e.a.r. was gewoon veel te kort, en was ook precies hetzelfde level als in de PC demo. Daarnaast zag het er veel minder indrukwekkend uit. Op hoge instellingen op de PC schoot je echt hele muren verrot, nu gaat er slechts een klein stukje uit. Slow-mo blijft natuurlijk wel mooi :)

Sonic, tja. Ik weet dat er fans voor zijn, maar mij niet gezien. Besturing kut, camera kut. Als dat beter was geweest, zou ik het misschien wat vinden, maar nu echt niet.

Fuzion Frenzy is misschien een grappige partygame, maar SSB:M is gewoon vééééél beter :9

NHL07 was gewoon wat ik van de game verwachte. In de demo helaas nergens alle controls kunnen vinden, dus daar stopte ik na 1 period ook mee. Deze ga ik misschien nog kopen als ie voor 30 euro te krijgen is.

Lego Starwars, dat zo'n spel wordt gemaakt. Ik bedoel: hoe groot is de groep mensen die én Lego-fan zijn, en geld heben voor een 360, én ook nog Starwars leuk vinden. Ik hoor er niet bij :+

LMA was gewoon bagger. 1GB aan onzin.

En de X06 natuurlijk, 199 euro voor de HDDVD drive was wel te verwachten, maar 150 was natuurlijk ook mooi geweest, met net 50 euro onder de PS3 in totaal.

En nu moet ik weer naar school :w

• Walkman
  • Niet online
Gisteravond nog even de press conference zitten kijken en het enige waar ik echt van onder de indruk was, was Assasin’s Creed. Daar kijk ik naar uit.

Ik vind het wel heel goed om te horen dat Guitar Hero nu ook officieel bevestigd is. Heb 'm al op de PS2, maar de mogelijkheid om extra nummers te downloaden klinkt toch wel goed.

Anoniem: 182467

http://www.xboxyde.com

beste site for exclusive hd video feeds en info voor de 360 en events als X06, TGS, E3, etc...
Ik kom er al een tijdje en tis eggt een geweldige bron van info

*edit*:

ze hebben er de afgelopen dag en nacht veel info/screens/vids opgezet van X06

*Edit2*

Zag al dit deze site gemeld was in het begin van dit topic, dus dit is een nutteloze post :D

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 182467 op 28-09-2006 11:36 ]

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Is er nog geen hd versie van assassin's creed filmpje?

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-05 20:48

DoctorV64

Cosmopoliet

Muthas schreef op donderdag 28 september 2006 @ 08:59:

Lego Starwars, dat zo'n spel wordt gemaakt. Ik bedoel: hoe groot is de groep mensen die én Lego-fan zijn, en geld heben voor een 360, én ook nog Starwars leuk vinden. Ik hoor er niet bij :+

....

En nu moet ik weer naar school :w
Ik denk dat je vergeet dat de groep fans van starwars van het eerste uur (A new Hope werd in 1977 uitgebracht) nu als het goed is wat ouder is en ook geld verdient en hoogstwaarschijnlijk ook met Lego gespeeld heeft. Veel andere dingen naast Lego en Playmobiel en Mecanno was er toen niet.

Ik (als oude gamer 35 jaar & SW fan) ga de game waarschijnlijk wel halen, er zit toch een bak humor in.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
DoctorV64 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:43:
[...]

Ik denk dat je vergeet dat de groep fans van starwars van het eerste uur (A new Hope werd in 1977 uitgebracht) nu als het goed is wat ouder is en ook geld verdient en hoogstwaarschijnlijk ook met Lego gespeeld heeft. Veel andere dingen naast Lego en Playmobiel en Mecanno was er toen niet.

Ik (als oude gamer & SW fan) ga de game waarschijnlijk wel halen, er zit toch een bak humor in.
Het aantal Star Wars fans is groot, en ook de kids van de Star Wars fans worden besmet met het virus :) Ik heb het spel zelf gekocht (inclusief Lego SW 1 die ook werkt op de 360). Behalve de humor en de minieme afwijking van de films is het spel zeer vermakelijk, zeker met 2 personen. Ook is het voltooien van het spel niet zo makkelijk als je het 100% uit wil spelen. Wat mij betreft een dikke aanrader.

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-04 00:12

fulgore

goud

Ik (30+ 'r) vind Lego Starwars geweldig. Ik heb mij gisteren tot diep in de nacht kostelijk vermaakt met de demo. Ik ga hem zeker aanschaffen. De verhaallijn zoals al eerder aangegeven door iemand volgt nagenoeg de film. De humor is goed, sound is goed, graphics zijn fantastisch. Het onscherpe effect van objecten dichtbij heeft men prachtig gemaakt. Dat ze niks zeggen maar alleen maar een beetje mompelen. Grandioos.
Ik vind het spel eigenlijk wel briljant _/-\o_

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• fulgore

fulgore

goud

Uit de Telegraaf
Peter Jackson gaat twee games maken voor de Xbox 360
van onze redactie | 28 sep 2006 11:38
Nieuws XBOX360

Microsoft Game Studios is een samenwerking aangegaan met Peter Jackson (het brein achter de Lord of the Rings-films en King Kong), om een nieuw tijdperk op het gebied van interactieve entertainment in te luiden die alleen op Xbox 360 en Xbox Live gerealiseerd kan worden. Het doel van deze samenwerking is om nieuwe verhalen te creëren en deze op geheel nieuwe manieren te vertellen. Als eerste zullen Jackson, Fran Walsh en het team twee nieuwe, interactieve entertainmentseries exclusief voor Xbox 360 creëren.

In eerste instantie gaat het om het gezamenlijk schrijven, ontwerpen en produceren van een nieuw en origineel hoofdstuk in de ‘Halo’-wereld, in samenwerking met Bungie Studios. Het tweede project zal een totaal nieuw interactief verhaal tot leven brengen, maar zal ook een nieuwe doelgroep aanspreken, die tot nu toe geen kennis hebben gemaakt met de mogelijkheden van interactief entertainment.

Microsoft Game Studios, Jackson en Walsh richten ook ‘Wingnut Interactive’ op. Dit wordt een interactieve entertainmentstudio van topklasse die Microsofts technologie en uitgebreide ervaring op het gebied van interactieve entertainment combineert met de creativiteit en de verbeeldingskracht van het Wingnut Interactive-team.

“Microsoft heeft met Xbox 360 en Xbox Live een ongelooflijk levend fundament gecreëerd, die ons in staat stelt om via een heel nieuw medium onze verhalen te vertellen. Ze hebben ervoor gezorgd dat mensen op een fundamenteel andere manier over games denken”, zegt Jackson. “Samen met Microsoft Game Studios wil ik de grenzen van game-ontwikkeling en interactief entertainment verleggen. Als filmmaker is het voor mij overduidelijk dat het Xbox 360-platform nu het stadium heeft bereikt waarbij vertellers hun creativiteit op dezelfde manier tot uiting kunnen brengen als ze doen in films en boeken. Maar nu kunnen ze nog een stap verder gaan dankzij interactiviteit.”

• Pewwy
fulgore schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:40:
Ik (30+ 'r) vind Lego Starwars geweldig. Ik heb mij gisteren tot diep in de nacht kostelijk vermaakt met de demo. Ik ga hem zeker aanschaffen. De verhaallijn zoals al eerder aangegeven door iemand volgt nagenoeg de film. De humor is goed, sound is goed, graphics zijn fantastisch. Het onscherpe effect van objecten dichtbij heeft men prachtig gemaakt. Dat ze niks zeggen maar alleen maar een beetje mompelen. Grandioos.
Dat was deel 1 al, alleen nu gaat het over de echte trilogy. Ik heb al een aantal uur in het volledige spel gestoken en kwam zomaar tot de conclusie dat de tijd best snel ging.Voor de mensen die hem graag willen hebben maar 60 euro te duur vinden, bij play is hij 30 pond, ongeveer 42 euro

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Net Doom gedownload en dat brengt weer goede gevoelens naar boven, nostalgie :D. 5.1 geluid klopt wel maar waar is dat HD dan :?, ik speel op een 32 inch tv waarvan het beeld maar voor de helft gevuld is en er is niks HD aan voor mijn gevoel :(.

Als Doom beeldvullend geweest was had ik de game meteen gekocht maar nu zit ik toch erg te twijfelen.
Bulls-NL schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:57:
je kan het beeld instellen hoeveel het moet vullen, het kan niet op breedbeeld ingesteld worden maar wel groter dan standaard.
Dat heb ik gedaan maar dan nog vind ik het zo enorm tegenvallen :X, ik wil gewoon een vol beeld :) (zo moeilijk kan het toch niet zijn :?)

[ Voor 58% gewijzigd door bAdmuTs op 28-09-2006 20:04 ]

• Bulls
je kan het beeld instellen hoeveel het moet vullen, het kan niet op breedbeeld ingesteld worden maar wel groter dan standaard.

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
fulgore schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:40:
Hier idem ditto.
Ik speel altijd samen (co-op) met mijn zoontje van 7.
We vormen een hecht team, het is spel is zeer vermakelijk en het geld zeker waard.
Momenteel is de XBOX voor reparatie terug naar de mediamarkt (3 LEDS of death, ging 4 weken duren zeiden ze) dus dat is voor ons allebeid afkicken.
We hadden episode IV en V uitgespeeld en in deel VI waren we bij de 3e speederbike level.

WE WILLEN ONZE 360 TERUG!!!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
bAdmuTs schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:27:
Net Doom gedownload en dat brengt weer goede gevoelens naar boven, nostalgie :D. 5.1 geluid klopt wel maar waar is dat HD dan :?, ik speel op een 32 inch tv waarvan het beeld maar voor de helft gevuld is en er is niks HD aan voor mijn gevoel :(.

Als Doom beeldvullend geweest was had ik de game meteen gekocht maar nu zit ik toch erg te twijfelen.

[...]

Dat heb ik gedaan maar dan nog vind ik het zo enorm tegenvallen :X, ik wil gewoon een vol beeld :) (zo moeilijk kan het toch niet zijn :?)
Je moet er niet teveel van verwachten. Het zou geen doom meer zijn als het geen directe port zou zijn. Aan hd heb je daarom vrij weinig naar mijn mening. Het is ten slotte voor het over grote deel 2d.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

dikki dik schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:01:
[...]

Je moet er niet teveel van verwachten. Het zou geen doom meer zijn als het geen directe port zou zijn. Aan hd heb je daarom vrij weinig naar mijn mening. Het is ten slotte voor het over grote deel 2d.
Ik vind het niet erg dat het grafisch niet veranderd is (beter zelfs) maar breedbeeld was wel zo fijn geweest. En HD zeggen ze zelf ingame (op zon pop-up schermpje) en ik zie daar niks van terug dus daar snap ik niks van.

Anoniem: 24869

Hebben er meer last van dat sommige filmpjes die je download via de Xbox360 schokkerig afspelen? Als ik bv Brothers in Arms bekijk dan stopt het filmpje om de zoveel sec. Hebben hier meer last van? Of is dit een bekend probleem? Maar belangrijker: Hoe is het op te lossen :)

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 24869 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:32:
Hebben er meer last van dat sommige filmpjes die je download via de Xbox360 schokkerig afspelen? Als ik bv Brothers in Arms bekijk dan stopt het filmpje om de zoveel sec. Hebben hier meer last van? Of is dit een bekend probleem? Maar belangrijker: Hoe is het op te lossen :)
Ik heb dat ook, heb het heel erg bij de nieuwe trailer van Need for Speed en bij the Wheelman, denk dat het gewoon aan de trailer zelf ligt.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 10:21

-SaveMe-

-klik-

Anoniem: 24869 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:32:
De downloads die in de background lopen even stil zetten ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
ZakHooi schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:05:
[...]

Hier idem ditto.
We vormen een hecht team, het is spel is zeer vermakelijk en het geld zeker waard.
Momenteel is de XBOX voor reparatie terug naar de mediamarkt (3 LEDS of death, ging 4 weken duren zeiden ze) dus dat is voor ons allebeid afkicken.
We hadden episode IV en V uitgespeeld en in deel VI waren we bij de 3e speederbike level.

je had het via microsoft zelf moeten regelen scheeld 3 weken

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Anoniem: 24869

-SaveMe- schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:40:
[...]

De downloads die in de background lopen even stil zetten ;)
Hehe dat helpt inderdaad bij sommige :) Maar brothers of arms krijg ik maar niet normaal.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

bAdmuTs schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:27:

Ok, even een vraag, aangezien ik geen Live heb & wel benieuwd ben naar Doom coop met 4 man op de TV ^^ Je kan de demo downloaden oid? En dat kost dan niets? En het hele spel zou 800 punten, dus ongeveer 10 eypo kosten? Kunnen beide dingen met Live Silver?

Ik heb m'n 360 uberhaupt nog niet op internet aangesloten :P Moet ik maar eens doen als je Doom al kan spelen, al is het dan maar episode 1 ofzo :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Anoniem: 86614

Hmz, ook een starwars fan hier, maar ik snapte het principe van die demo niet helemaal :D. Liep maar wat rond en wat van die troopers gemold met mij lightsaber, maar verder :S :X

• fulgore

fulgore

goud

Okyah schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:51:
[...]
Ok, even een vraag, aangezien ik geen Live heb & wel benieuwd ben naar Doom coop met 4 man op de TV ^^ Je kan de demo downloaden oid? En dat kost dan niets? En het hele spel zou 800 punten, dus ongeveer 10 eypo kosten? Kunnen beide dingen met Live Silver?

Ik heb m'n 360 uberhaupt nog niet op internet aangesloten :P Moet ik maar eens doen als je Doom al kan spelen, al is het dan maar episode 1 ofzo :D
Je kunt de demo gewoon downloaden met silver. Wil je online spelen heb je gold nodig. Als je je 360 nu nog ff snel aansluit op internet kun je nog t/m morgen GRATIS genieten van GOLD. Dit ivm o.a. de X06 beurs.

• fulgore

fulgore

goud

Anoniem: 86614 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:59:
Hmz, ook een starwars fan hier, maar ik snapte het principe van die demo niet helemaal :D. Liep maar wat rond en wat van die troopers gemold met mij lightsaber, maar verder :S :X
Dat had ik ook eerst maar spelenderwijs kom je er achter wat de bedoeling is.
Je vindt bijvoorbeeld her en der lego stukjes, deze kun je dmv ObiWan in elkaar zetten. Daarmee bouw je dan een ladder, een wapen etc.
Sommige deuren krijg je alleen maar geopend met een robot. Daar kun je C3PO voor gebruiken.
Suc6.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

fulgore schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:11:Je kunt de demo gewoon downloaden met silver. Wil je online spelen heb je gold nodig. Als je je 360 nu nog ff snel aansluit op internet kun je nog t/m morgen GRATIS genieten van GOLD. Dit ivm o.a. de X06 beurs.
Dank voor de tip :) Ik ga even een utp-kabel er in hangen ^^ :D Ben benieuwd naar Doom co-op op 1 scherm :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-04 13:54
Zo, die xbox service gaat wel snel zeg. Afgelopen vrijdag is mn 360 opgehaald door UPS, maandag ontvangen door de service afdeling in Duitsland en vandaag is het ding al gerepareerd (althans zo omschrijven ze het) en terug gestuurd hierheen.

Hopelijk krijg ik mn oude terug met een nieuwe printplaat oid (had 3 red rings) of een nieuwe. Ik heb geen zin in zo'n oud refurbished ding dat dezelfde kuren kan krijgen door slechte soldeerpunten. Voor zover ik begrepen heb is dit bij de nieuwere modellen wat beter gedaan.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Zo, ze willen wel echt alles van je weten als je alleen maar een demo wil downloaden :/ Gelukkig geloven ze dat je woont op de a straat met postcode 1234AB etc ^^ Allemaal erg leuk, hoor, maar waarvoor hebben ze je adres nodig voor Silver? Of is dat omdat ik me voor Gold inschreef? Ik kon overigens niet anders... Ik heb nog geprobeerd wat stappen terug te gaan, maar ik kon enkel gebruik maken van hun 1-maand-gold-aanbieding. Nu weet ik weer waarom ik niet aan Live was begonnen :P

Alone at last
Just nostalgia and I

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

ZakHooi schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:05:
[...]

Hier idem ditto.

Mijne afgelopen vrijdag op kosten van MS verstuurd, vandaag was ie weer terug uit Duitsland. Dit soort dingen moet je niet via die schuivers van MM of zo doen als ze je niet direct een nieuwe meegeven :)

Professionele website nodig?

• Neofloppy
curry684 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:54:
[...]

Mijne afgelopen vrijdag op kosten van MS verstuurd, vandaag was ie weer terug uit Duitsland. Dit soort dingen moet je niet via die schuivers van MM of zo doen als ze je niet direct een nieuwe meegeven :)
4 weken is nog niets bij MM, ik ken iemand die er iets van 8 weken op moest wachten. Volgens MM lag het bij Microsoft, maar daar geloof ik geen drol van. Ik heb hem vrijdag, net als jou, opgestuurd op kosten van MS (neem aan dat jij dit ook via UPS hebt laten doen) en ook vandaag was het ding van mij klaar en weer onderweg hierheen. Dus 8 weken en ook 4 weken slaat gewoon nergens op...

• fulgore

fulgore

goud

Xbox 360's New 1080p Support: Crippled?
HDMI is basically yet another wire that connects a console and the TV, but what makes it special is the signal it sends (both audio and video) is completely digital.
The other connections capable of carrying an HD signal (and the only ones currently supported by the Xbox 360) are Component and VGA. Both are analog connections, which means that they can't support HDCP / AACS. They are also subject to interference if the cables run too close to masses of power lines. The really big problem with Xbox 360's lack of HDMI support, however, is the that only a limited number of 1080p-capable HDTVs can accept the signal via analog inputs.

What does this mean? Basically, HDTVs use a fair amount of circuitry and processing power to decode incoming signals before displaying an image on the screen. Because HDMI has long been planned to be 'the connection' for HD signals, most manufacturers have built 1080p HDTVs that are only able to accept 1080p via HDMI. Consequently, only a few 1080p capable HDTVs support 1080p signals via Component connections, which are generally restricted to 1080i. A few more 1080p HDTVs will accept an analog 1080p signal via VGA, but often only with the addition of a VGA-to-DVI dongle. To put it simply, trying to work with 1080p without HDMI is very difficult.

To try to get to the bottom of this situation, IGN contacted Microsoft and asked a few tough questions. Plenty of questions remain -- we're waiting to hear even more from the company -- but here's what we have so far.

IGN: Will games begin to be developed with 1080p as the native resolution, or is the 360's new 1080p support an advance in the console's internal scaling abilities?

Microsoft: If developed, the Xbox 360 will support playback of native 1080p games and all existing Xbox 360 titles can be up-scaled to 1080p.

IGN : Does the Xbox 360 have the internal bandwidth between CPUs and graphics processors necessary to move a full 1080p image? There's a big difference between 1080i and the 3GB/s of 1080p.

Microsoft: *updated* Yes, the Xbox 360 has the necessary internal bandwidth between CPUs and graphics processors to move a full 1080p image.

IGN: There are very few 1080p native HDTVs that accept 1080p via Component connections. The signal will only come in as 1080i and be de-interlaced back to 1080p. How is the 360's new 1080p support, in practical application, going to be any different than what was already possible?

Microsoft: We can offer 1080p support through both the VGA connection and the Component connection.

IGN: Could Microsoft theoretically release an HDMI dongle-cable like the various other cables already available for the console? Is the current 360 hardware able to output a digital signal, or is it restricted to analog?

Microsoft: Xbox 360 supports HD Component video output, which is compatible with nearly every HD ready TV on the market today. That's not yet true for HDMI. We are watching the market closely and will continue to evaluate our solution, in the face of consumer demand.
Lees het hele artikel: http://gear.ign.com/articles/735/735860p1.html

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Neoflip schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:32:
Zo, die xbox service gaat wel snel zeg. Afgelopen vrijdag is mn 360 opgehaald door UPS, maandag ontvangen door de service afdeling in Duitsland en vandaag is het ding al gerepareerd (althans zo omschrijven ze het) en terug gestuurd hierheen.
Krijg jij status-updates ofzo ?
Mijn adapter is vorige week opgehaald en ik had deze week toch al wel een nieuwe verwacht.
Hopelijk staat UPS hier morgen dus voor de deur. Ik heb nog een keer gebeld met de klantenservice, maar die kon me niet meer vertellen dan dat de gemiddelde tijd voor deze procedure rond de 15 werkdagen ligt.

Is er dus een manier om te checken hoe de zaken ervoor staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
kan lego starwars ook via live multiplayer/coop? of alleen splitscreen zoals de demo.

[ Voor 8% gewijzigd door Bulls op 29-09-2006 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Bulls-NL schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 02:06:
kan lego starwars ook via live multiplayer/coop? of alleen splitscreen zoals de demo.
Splitscreen? Als het al ietrs is dan is het shared screen ;)

Het kan niet via live.
Anoniem: 86614 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:59:
De demo is niets meer dan een level uit het spel. Maar het is redelijk makkelijk lopen over het algemeen. Waarschijnlijk vergeet je ergens iets te bouwen van legosteentjes o.i.d.

[ Voor 45% gewijzigd door Pewwy op 29-09-2006 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134756

De nieuwe PGR3 Bundle. hopelijk komt ie snel ook in Nederland, want die ga ik cker halen. #care aan saints row, deze bundle is vet/voordelig:

-premium 360
-extra wireless controller
-pgr 3
-1250 market points (geen id wat je daar van kan kopen tbh)
-3 maanden gratis live gold

voor slechts € 449, 50 meer dan de gewone 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:27

pjvandesande

GC.Collect(head);

Anoniem: 134756 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:46:
De nieuwe PGR3 Bundle. hopelijk komt ie snel ook in Nederland, want die ga ik cker halen. #care aan saints row, deze bundle is vet/voordelig:
Zeker een mooie bundle! :)
Anoniem: 134756 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:46:-1250 market points (geen id wat je daar van kan kopen tbh)
Leuke arcade games of anderen stuff at de market place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115598

een vriend van mij is met zijn winkel naar een xbox 360 avond uitleg geval ding geweest en zij kregen en flyer mee met een code voor een aanbieding

xbox premium
extra wireles controller
quick charge kit
extra accu
xbox 360 camera
project gothem racing 3
kameo

voor een bedrag van 400 euro, een heel net bedrag

http://www.mission360.nl/aanbieding/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
maar jah zonder bevestingingscode kan je nie bestellen he :D

had hij jou dat al verteld?

Linux is zo cool dat ik het koud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 17:12

MaDLiVe

.-Observer-.

Anoniem: 115598 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:03:
een vriend van mij is met zijn winkel naar een xbox 360 avond uitleg geval ding geweest en zij kregen en flyer mee met een code voor een aanbieding

xbox premium
extra wireles controller
quick charge kit
extra accu
xbox 360 camera
project gothem racing 3
kameo

voor een bedrag van 400 euro, een heel net bedrag

http://www.mission360.nl/aanbieding/
Vet die wil ik ook hebben :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Goed nieuws voor de voetbalfans:

"Pro Evolution Soccer 6 will be released on PlayStation 2, Xbox 360 and PC on 27th October, Konami announced today."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 01:58

TheVMaster

Moderator WOS

-premium 360
-pgr 3

Supernette bundel. Alleen die (extra) draadloze controller kost al 40 euri, dan krijg je de games gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
curry684 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:54:
[...]

Heel toevallig vandaag een brief van MM gekregen dat ie klaar was.
Met bon naar de winkel geweest, hij is dus nog geen week weggeweest (valt toch weer mee van MM toch?)
Ik heb een nieuwe XBOX meegekregen ivm 3 LED's of Death probleem van oude.
De oude was van 28-12-2005 en deze is van 12-6-2006 en maakt een stuk minder kabaal moet ik zeggen.
De XBOX kreeg ik wel in mijn oude verpakking met mijn oude accesoires (joystick+kabels) mee.
Wel zit er een nieuwe HD op want ik moet de mappacks voor COD2 weer opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ZakHooi schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:00:
[...]

Heel toevallig vandaag een brief van MM gekregen dat ie klaar was.
Met bon naar de winkel geweest, hij is dus nog geen week weggeweest (valt toch weer mee van MM toch?)
Ik heb een nieuwe XBOX meegekregen ivm 3 LED's of Death probleem van oude.
De oude was van 28-12-2005 en deze is van 12-6-2006 en maakt een stuk minder kabaal moet ik zeggen.
De XBOX kreeg ik wel in mijn oude verpakking met mijn oude accesoires (joystick+kabels) mee.
Wel zit er een nieuwe HD op want ik moet de mappacks voor COD2 weer opnieuw downloaden.
ik wil ook een nieuwe xbox als hij minder lawaai maakt.
nu maar wachten op een rode ring of light O-) zijn er manieren om het te versnellen
(met van de trap af pleuren uitgesloten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
njah ik heb een premium x360 van lauchdag en een nieuwere premium ergens van 2006.
-de oude heeft een hitachi drive en maakt een hoop kabaal
-de nieuwe heeft samsung drive en is vrij stil

Iets wat me wel dwars zit is het verschil in kleur van de harde schijven.
-de oude heeft een mooie chromeachtige kleur
-de nieuwe heeft een doffe grijze kleur

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/7115phpSWgpwJ.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door rstyled op 29-09-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
oh ik heb al 1 met een samsung drive, dus veel lawaai zal ik er dan niet op achteruit gaan. Ik heb wel zo nu en dan een vastloper, maar nog nooit een red light gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
.KeN. schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:32:
[...]

Krijg jij status-updates ofzo ?
Mijn adapter is vorige week opgehaald en ik had deze week toch al wel een nieuwe verwacht.
Hopelijk staat UPS hier morgen dus voor de deur. Ik heb nog een keer gebeld met de klantenservice, maar die kon me niet meer vertellen dan dat de gemiddelde tijd voor deze procedure rond de 15 werkdagen ligt.

Is er dus een manier om te checken hoe de zaken ervoor staan ?
Ja dit kon ik bijhouden inderdaad. Ik kreeg van de MS-service een link naar UPS om een etiket uit te printen. Hier stond een tracking code op die op de UPS site in te vullen was, daar kreeg ik dan een scherm met de status van het pakket (opgehaald, ontvangen, klaar voor terugzenden enz)

De status van de xbox zelf kreeg ik per e-mail. Daar stond in dat ik hem binnenkort kon terug verwachten.

Ik heb hem btw vandaag al thuis gekregen, in het mailbericht van gisteren stond dat het 2-5 werkdagen kon duren. Heel erg snel afgehandeld dus. Ik heb een splinternieuwe ontvangen, productiedatum mei 2006, de plastic seals zaten nog over de cd-lade en infrarood ontvanger.

Complimenten dus voor de goede en zeer snelle service :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

-premium 360
-pgr 3

Van die punten kan je dingen op Xbox Live Marketplace kopen, zoals extra gamecontent, of Arcade games. Is wel een nice setje, denk alleen niet dat ie hier ooit komt.

Handig, als je een hele pagina niet leest |:(
rstyled schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:18:
njah ik heb een premium x360 van lauchdag en een nieuwere premium ergens van 2006.
-de oude heeft een hitachi drive en maakt een hoop kabaal
-de nieuwe heeft samsung drive en is vrij stil

Iets wat me wel dwars zit is het verschil in kleur van de harde schijven.
-de oude heeft een mooie chromeachtige kleur
-de nieuwe heeft een doffe grijze kleur

[afbeelding]
Ik heb helaas een hitachi drive, maakt echt wel wat lawaai, overdag niet echt een probleem, maar als laat speel moet het geluid zacht. Het is echt de drive die het verschil maakt, arcade, demo's, dash, allemaal mooi rustig gezoem :)

[ Voor 98% gewijzigd door Muthas op 29-09-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Neoflip schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:30:
[...]

Ja dit kon ik bijhouden inderdaad. Ik kreeg van de MS-service een link naar UPS om een etiket uit te printen. Hier stond een tracking code op die op de UPS site in te vullen was, daar kreeg ik dan een scherm met de status van het pakket (opgehaald, ontvangen, klaar voor terugzenden enz)

De status van de xbox zelf kreeg ik per e-mail. Daar stond in dat ik hem binnenkort kon terug verwachten.

Ik heb hem btw vandaag al thuis gekregen, in het mailbericht van gisteren stond dat het 2-5 werkdagen kon duren. Heel erg snel afgehandeld dus. Ik heb een splinternieuwe ontvangen, productiedatum mei 2006, de plastic seals zaten nog over de cd-lade en infrarood ontvanger.

Complimenten dus voor de goede en zeer snelle service :P
Netjes !
Ik heb ook die trackingcode ingevuld op de UPS-site en gezien dat 'ie is aangekomen.
Verder staat er niks en is het dus maar afwachten vrees ik.
Heb de hoop op een bezorging voor deze week al doorgeschoven naar volgende week ;(
Frustrerend.. Ik wil gamen damn it :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Laatst online: 05-05 20:20

Apoca

Array Technology Industry

Heeft der eigenlijk al iemand iets gehoord over een HD die groter is dan 20 Gig voor de X360?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Apoca schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:11:
Heeft der eigenlijk al iemand iets gehoord over een HD die groter is dan 20 Gig voor de X360?
Waarvoor zou je dat willen hebben vraag ik me eigenlijk af?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:37
Collaborator schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:11:
[...]

Waarvoor zou je dat willen hebben vraag ik me eigenlijk af?
ehm tja, die van mij staat vol, met demo's en beetje muziek

(want verbinden met pc is na een jaar bijna nog nooit gelukt)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
@Collaborator: waarom zou men een grotere harde schijf in zijn pc willen? idd een retorische vraag.
Ik denk dat de 60Gb variant komt met een interne HD-DVD drive ergens in 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Laatst online: 05-05 20:20

Apoca

Array Technology Industry

rstyled schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:39:
Ik denk dat de 60Gb variant komt met een interne HD-DVD drive ergens in 2007.
Mocht er een versie komen met interne HD-DVD en wat nieuwe tweaks op bijvoorbeeld HDMI gebied ofzo dan ga ik die zeker halen.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
HDD vol van de 360? och ik kijk filmpjes 1 keer en als ze goed genoeg zijn om nog een keer te kijken of aan iemand te laten zien, dan laat ik ze nog even erop staan. Het zelfde geld voor de demo's, gewoon ff kijken en dan meteen eraf flikkeren (sonic rumbleroses etc.) als ze wel tof zijn dan laat ik die er even op (zoals deadrising, saintsrow, lego starwars enzo)

ik heb nog ruimte zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1091

Er is ook nog een gerucht gaande dat de 360 een nieuwe CPU krijgt,
van 90nm naar 65nm wat ten gunste komt voor de warmte ontwikkeling.

Vandaag schijnt dat dus nogmaals bevestigd te zijn door het bedrijf
Chartered, die naast IBM ook processors maakt voor de 360. Verschil
is dat IBM ze heeft ontworpen.

Link : http://www.vnunet.com/vnu...-upgrades-xbox-cpu?page=2

Ik moet nog een 360 halen, maar met geruchten zoals deze, een ingebouwde HD-DVD
speler en grotere HD blijf ik even afwachten. Maar hoop er toch wel een snel te halen,
Gears of War ziet er werkelijk goed uit. Heb de Limited Edition dan maar alvast
besteld :)

En dan ook nog R6 Vegas, Double Agent, Assassins Creed, Bioshock, Halo 3,
Forza 2, RE5, Halo Wars binnen niet al te lange tijd... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
stel je oude xbox360 gaat stuk, wanneer die vernieuwde versie op de markt is, zal je dan een van de nieuweren krijgen? (met de nieuwe CPU en HDDVD etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
ze zullen zowiezo overschotten van de oudere productieprocessen weg willen werken denk ik. Maar dat zou wel netjes zijn als het wel zo was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166601

ik heb uiteindelijk ook een originele draadloze netwerkadapter gekocht voor de xdoos 360.
natuurlijk krijgt deze geen ip van mijn dlink di 624+, wat heb ik al geprobeerd:
-ik heb de dlink al de laatste firmware gegeven
-wireless security uit
-mac vd xdoos id dmz vd dlink
-xbox live poorten opengezet
-geen ip of mac filters
dit allemaal zonder resultaat
de wireless usb hw werkt, want ik heb mij al kunnen connecteren naar een andere openstaande wireless connectie (met success ingelogd in xbox live, zelfs zonder dat toen die poorten openstonden).
wat kan ik nog proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

ZakHooi schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:00:
[...]

Ik had er eentje van launch day (mfg begin okt 2005), toen in April een krap nieuwere (mfg eind okt 2005), en vandaag eentje van 26 mei 2006 teruggekregen.... marginaal stiller, maar wel stiller :)
Bent ook gek als je je HD terug stuurt tbh, ze krijgen van mij echt alleen de 360 zelf terug hoor :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Baas Ubisoft reageert op Splinter Cell X360

Gisteren wisten we jullie te vertellen dat de nieuwe Splinter Cell achter Double Agent exclusief voor de Xbox 360 zal verschijnen. Vandaag gaf Yves Guillemot, baas van Ubisoft, volgende commentaar:

"Splinter Cell was created on the first Xbox, so we thought it was important to come back for one volume with Microsoft to create a very good quality title focused on using the full power of the system" (…) "And especially for next year when the big guns will be out, it's very important to have a game that will use 360 to the full, because you will need that to fight against all the other games that will be there. For us it's a good way to win the next-gen battle. We love Xbox 360 because it's easy to develop on and that's why we want to put great quality products on it."
Het is echt waar dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 05-05 09:06
Hmm, ik heb m'n eerste red ring error gehad: was een demo aan het downloaden, loopt m'n 360 vast. Volgens mij waren het 1-3-4... :| best wel schrikken

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:02

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Het was eergisteren al duidelijk dat het echt waar was, of zouden Ubisoft en Microsoft dat alleen maar voor de lol aankondigen. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Laatst online: 03-04 20:39
Ik heb net mn xbox360 aangesloten op live en ben wat demo;s aan het downloaden.
Dit gaat echter bijzonder traag...
Ik heb alle poorten zoals in de topic start opengezet maar dit mag niet baten.
Heeft er iemand nog tips ?

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

KeaveXL schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:01:
Ik heb net mn xbox360 aangesloten op live en ben wat demo;s aan het downloaden.
Dit gaat echter bijzonder traag...
Ik heb alle poorten zoals in de topic start opengezet maar dit mag niet baten.
Heeft er iemand nog tips ?
Wat is traag ? Hoe groot zijn die demo's ? Ben je niets anders aan het downloaden op een andere machine. Wanneer je vanaf je pc iets download gaat het dan wel snel ?

• KeaveXL
fulgore schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:51:
[...]

Wat is traag ? Hoe groot zijn die demo's ? Ben je niets anders aan het downloaden op een andere machine. Wanneer je vanaf je pc iets download gaat het dan wel snel ?
Ja ik heb alles op de andere pc's afgesloten.... Speedtest gedraaid en daar haal ik wel mijn normale snelheid (300kbps down).

Op de xbox was hij na 2 uur pas op 60 % bij het downloaden van de pgr3 demo (1gb)

• DialOut
  • Laatst online: 19-04 08:03
Ik heb een netwerk probleem, het zit als volgt:

1 modem -> 1 router -> 3 pc's

1 van de pc's staat op mijn kamer, nou wil ik via Windows Windows ICS (internetdelen) ook mijn xbox 360 op het internet zetten (steeds kabel wisselen is ook niks).

Als ik de verbinding wil delen, geeft Windows XP de error dat ICS als host het IP 192.168.0.1 wilt, maar dat kan niet, want daar zit mijn router op.
Iemand enig idee hoe het wel kan?

EDIT: Mijn probleem is opgelost dmv. een Network Bridge.
Is dit ook een goede oplossing? Alles lijkt naar behoren te werken.

[ Voor 12% gewijzigd door DialOut op 30-09-2006 01:20 ]

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
@koendt: dat is een goeie oplossing. Het lijkt me zelfs handiger dan ICS (geen ervaring mee verder).

• Bulls
koop een switch en plug de de router in de uplink, dan kun je verder 7 poorten gebruiken voor andere machines.

zo heb ik het hier ook:

wanadoo live-box -> switch -> 3 PC's met kabel; Xbox360; draadloos geval voor laptop.

• DialOut
  • Laatst online: 19-04 08:03
@ Bulls-NL: ik was net aan het kijken naar een oude router die hier nog lag. Daar zit ook een UPLINK poort bij, het lijkt mij dat ik deze (2de) router ook als switch kan laten werken?
Dat is iets om morgen te proberen :) Voorlopig voldoet de Network Bridge prima _/-\o_

• Bulls
koendt schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 02:07:
@ Bulls-NL: ik was net aan het kijken naar een oude router die hier nog lag. Daar zit ook een UPLINK poort bij, het lijkt mij dat ik deze (2de) router ook als switch kan laten werken?
Dat is iets om morgen te proberen :) Voorlopig voldoet de Network Bridge prima _/-\o_
dat lijkt mij wel te werken, als de ouder router gewoon een multi PC modem is, dan heeft het waarschijnlijk wel een ingebouwde switch. Gewoon even proberen, en anders zijn die 8 poorts switch's niet zo duur, ik heb 1 van safeway en die koste ongeveer 30 euro, en die doet het best.

als je uplink gebruikt komt poort 1 te vervallen.

• Muthas
  • Niet online
KeaveXL schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 00:12:
[...]

Ja ik heb alles op de andere pc's afgesloten.... Speedtest gedraaid en daar haal ik wel mijn normale snelheid (300kbps down).

Op de xbox was hij na 2 uur pas op 60 % bij het downloaden van de pgr3 demo (1gb)
Dat is niet overdreven langzaam, dus geen 10% per uur ofzo, oftewel jou instellingen zijn goed, zal het aan Microsoft liggen. Laatst had ik nog wel 3GB in 1 uur binnen dus het kan wel (hele zooi demo's gedownload :9 )

Je kan trouwens wel proberen de internet connection test te doen, staat ergens in de System tab. Als je bij NAT open krijgt is het goed, moderate of strict is niet goed, en staan je poorten toch niet goed open.
Terryb47 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 22:41:
Hmm, ik heb m'n eerste red ring error gehad: was een demo aan het downloaden, loopt m'n 360 vast. Volgens mij waren het 1-3-4... :| best wel schrikken
Als het nog is gebeurt gelijk opsturen, het gaat dan alleen maar van kwaad naar erger.

• ZakHooi
De download snelheid met XBL kun je niet van op aan.
Ik heb ook gemerkt dat je niet steeds naar dezelfde XBL server connect.
Wellicht dat de snelheid mede afhankelijk is van het de verkeersdrukte op dat moment en met welke XBL server je connected bent.

• ZakHooi
Weet iemand HOE je met de custom characters kun spelen in LEGO STAR WARS II?
We hebben alle levels uitgespeeld en hebben customized characters gemaakt.
Maar hoe kun je die selecteren om te spelen?

• KeaveXL
Muthas schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:43:
[...]

Dat is niet overdreven langzaam, dus geen 10% per uur ofzo, oftewel jou instellingen zijn goed, zal het aan Microsoft liggen. Laatst had ik nog wel 3GB in 1 uur binnen dus het kan wel (hele zooi demo's gedownload :9 )

Je kan trouwens wel proberen de internet connection test te doen, staat ergens in de System tab. Als je bij NAT open krijgt is het goed, moderate of strict is niet goed, en staan je poorten toch niet goed open.

[...]
Ik heb inderdaad bij NAT moderate staan, hoe zou ik dit dan kunnen verhelpen ?

• Bulls
ZakHooi schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 18:37:
in de demo had ik ook freeplay unlocked en custom charracter gemaakt, daarmee kon je gewoon spelen, maar je kan tijdens freeplay ook wisselen tussen charracters met RB en LB boven de triggers

• D.R.
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

ZakHooi schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 18:37:
Als je Free Play doet dan staan de custom characters rechtsonder als laatste. De hokjes zijn zwart maar gewoon te selecteren.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Iemand die ook het probleem in Lego Star Wars II heeft dat de optie "Super Blasters" niet meer uit te zetten valt als je die eenmaal aangezet hebt? ;( Hij lijkt hier gar nicht meer uit te gaan. Zoja, is het een bekende bug die nog met een patch verholpen zal worden? Kon er zelf zo snel niets over vinden...

[ Voor 11% gewijzigd door Okyah op 30-09-2006 20:29 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Anoniem: 64887

KeaveXL schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 18:54:
[...]

Ik heb inderdaad bij NAT moderate staan, hoe zou ik dit dan kunnen verhelpen ?
Hier staat bij NAT ook moderate en alles werkt perfect met Xbox live dus ik zou me daar niet teveel van aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Okyah schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 20:29:
Iemand die ook het probleem in Lego Star Wars II heeft dat de optie "Super Blasters" niet meer uit te zetten valt als je die eenmaal aangezet hebt? ;( Hij lijkt hier gar nicht meer uit te gaan. Zoja, is het een bekende bug die nog met een patch verholpen zal worden? Kon er zelf zo snel niets over vinden...
Ik kan hem gewoon aan en uit zetten :?

Mijn 360 hangt overigens regelmatig, van de week weer tijdens Lego Star Wars II. Wat is de beste optie is hem te stresstesten? Ik speel namelijk beperkt, maar baal van de vastlopers en laat hem dan liever repareren.

[ Voor 19% gewijzigd door Pewwy op 01-10-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

Anoniem: 64887 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 21:35:
[...]

Hier staat bij NAT ook moderate en alles werkt perfect met Xbox live dus ik zou me daar niet teveel van aantrekken.
Bij mij stond NAT ook op moderate en kon ook niet goed op Live connecten. Je moet je poorten open zetten, dan gaat die naar OPEN. Heb ik nu ook en werkt echt perfect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

Vraagje,

Ik heb hier een Bose 3-2-1 waar ik al mijn apparaten op heb aangesloten en vanuit de bose gaat een s-video naar mijn TV. De Bose 3-2-1 heeft S-video in. Kan ik die 5 tulpen van de 360 omvormen naar een s-video en dan via mijn Bose een HD signaal doorsturen?

Ik kon er niks over vinden op de Bose website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Laatst online: 05-05 16:12

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Pewwy schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:16:
[...]

Mijn 360 hangt overigens regelmatig, van de week weer tijdens Lego Star Wars II. Wat is de beste optie is hem te stresstesten? Ik speel namelijk beperkt, maar baal van de vastlopers en laat hem dan liever repareren.
Ventileer je hem wel goed? Wees er zeker van dat hij vrij kan ademen....
Stresstesten kan je het beste doen door in een multiplayer game online te gaan hosten, ik doe dit zelf regelmatig en volgens mij kan je hem niet zwaarder belasten dan op deze manier.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 22:46
Pewwy schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:16:
[...]

Ik had laatste tijd ook steeds meer last van vastlopers en af en toe raar beeld.
Zet hem gisteren aan en ja hoor 3 lampjes knipperend mooi rood.
Meteen Microsoft gebeld aantal dingen doorgelopen en van de week word de xbox opgehaald.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:51
Anoniem: 151447 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:42:
Vraagje,

Ik heb hier een Bose 3-2-1 waar ik al mijn apparaten op heb aangesloten en vanuit de bose gaat een s-video naar mijn TV. De Bose 3-2-1 heeft S-video in. Kan ik die 5 tulpen van de 360 omvormen naar een s-video en dan via mijn Bose een HD signaal doorsturen?

Ik kon er niks over vinden op de Bose website
Een S-video zal nooit een HD signaal kunnen doorgeven, dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156412

Ik heb idd ook moeite met connecte, hoe verander je die NAT dan?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.