Om nog even terug te komen op deze "heatgun-method". Microsoft heeft min of meer aangegeven dat ze er een zooitje van hebben gemaakt met het soldeerwerk. Dit is pas in het nieuws geweest. Met deze heteluchtpistool hoopt men het soldeerwerk zo te vervormen dat het wel werkt.
edit: Ik raad mensen die nog wel garantie hebben dit natuurlijk ten zeerste af. Dus wanneer het niet opschiet met je x360 bijv. bij UPS, gewoon wachten
[ Voor 16% gewijzigd door rstyled op 26-09-2006 17:08 ]
En ik moet dat zomaar weten

Thanks curry
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Anoniem: 185295
Zo heb afgelopen vrijdag een xbox 360 gehaald de saint's row(vet spel) bundel.
Ziet er allemaal zeer vet en strak uit helemaal op mn nieuwe hdtv
Maar mijn enige probleem is dat ik niet op xbox live kan connecten.
Heb um eerst via mn pc aangesloten met een crosscable.Daar alles
confirmed maar xbox live failed, dus toen maar ff rechtstreeks
op de kabelmodem geprobeerd maar dan failed ie bij MTU. Vreemd want
via pc doet ie het wel. Heb het ook geprobeerd met PPPoE alles ingesteld
maar dan failed ie al bij de ip check. Heb even op xbox.com/support
gekeken maar kom daar niet veel wijzer uit, dus dan maar even klantenservice
bellen kan ik niet met een mobiel bellen
Heeft iemand hier een idee wat ik nog kan doen of proberen?
En dus mag ik 'm niet posten terwijl het exact 100% is waar ie om vraagt?Nasty Nate schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:38:
Die zucht was niet voor jou Angeloonie maar voor de link naar de site waar curry zelf bij betrokken is.

Heb je de start post al bekeken ? Poorten open gezet ?Anoniem: 185295 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:53:toon volledige bericht
Hey
Zo heb afgelopen vrijdag een xbox 360 gehaald de saint's row(vet spel) bundel.
Ziet er allemaal zeer vet en strak uit helemaal op mn nieuwe hdtv
Maar mijn enige probleem is dat ik niet op xbox live kan connecten.
Heb um eerst via mn pc aangesloten met een crosscable.Daar alles
confirmed maar xbox live failed, dus toen maar ff rechtstreeks
op de kabelmodem geprobeerd maar dan failed ie bij MTU. Vreemd want
via pc doet ie het wel. Heb het ook geprobeerd met PPPoE alles ingesteld
maar dan failed ie al bij de ip check. Heb even op xbox.com/support
gekeken maar kom daar niet veel wijzer uit, dus dan maar even klantenservice
bellen kan ik niet met een mobiel bellen
Heeft iemand hier een idee wat ik nog kan doen of proberen?
Anoniem: 116987
Ik heb vorige week donderdag het pakket gekocht. ik heb na mijn modem een router gezet en daar de xbox en m'n pc aan gehangen en alles werkt perfect. probeer dit maar eens uit. Je kunt hem niet rechtstreeks aan je modem hangen.
Ik heb hier dus een voucher voor... maar zit te twijfelen of ik hem zal kopen... (om vervolgens door te verkopen) heb er in principe al 1 dus hoef er niet nog 1.
Die Camera is wel leuk
Winkelprijs: 634,93
[ Voor 24% gewijzigd door The Otherside op 26-09-2006 22:43 ]
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Kun je er toch beter meer dan 400 voor vragen, dan heb je er zelf nog wat aanThe Otherside schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:41:
http://www.mission360.nl/aanbieding/
Ik heb hier dus een voucher voor... maar zit te twijfelen of ik hem zal kopen... (om vervolgens door te verkopen) heb er in principe al 1 dus hoef er niet nog 1.
Die Camera is wel leuk. Denk dat je voor dit pakket toch al snel 400 euro kan vangen op Marktplaats.
Winkelprijs: 634,93

X06 Announcement Round-Up
From kotaku.com:
NeoSeeker forum member posted up what looks to be predictions for Microsoft's X06 conference coming later this week to Barcelona, Spain.toon volledige bericht
* Tommorow is the X06 conference in Barcelona. Some info has been leaked including some big surprises. Here is a list of what is going to be anounced tommorow. Tune in for the confernce at Xbox.com from 6pm GMT.
* Gears of War single player and multiplayer videos shown. Playable on show floor.
* HD-DVD anouncement. Release date and price for Europe and United States. £119.99/E149.99 and December 1st release in Europe.$199.99 USD and November 24th release in US.
All will be bundled with Universal Media Remote.
* A new Halo 3 trailer is shown. Some multiplayer info revealed. Aiming for 50-64 player online. Announce that Halo 3 will be the first game to run natively on 1080p. They will make full use of this update. Available in 2007. Playable behind closed doors.
* More info about 1080p and how it will be done. New dashboard announcement. Release date revealed for late November. Will allow users to try out homebrew content made with XNA game express.
* More news on Live Anywhere and how it will function. Talk about function with Zune and XBLA titles.
* Rare show off new version of Killer Instinct for the 360. Will support 4 player tag matches. Playable on show floor.
* Alan Wake shown and fully playable. Will also be availble on Windows Vista. Coming this Spring.
* Fable 2 trailer shown. Multiplayer confirmed.
* Black Xbox 360 anounced. Available this Christmas around the world. New Xbox 360 core and premium bundles shown. Xbox 360 Classics game list. Kameo, PDZ included. More this spring including Oblivion.
* Many more videos and games are playable. I have just listed some of the major ones.
nieuwe Halo 3 trailer!!!!!fulgore schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:18:
Geruchtenstroom over de X06 komt op gang:
X06 Announcement Round-Up
From kotaku.com:
[...]

Ik zou eerder kippenvel krijgen bij elderscrolls 5
Hier ga ik ff
sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet YEAAAAAAAAAAAAH.
ULTRAAAA COMBOOOOOOOO
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Nou, hopelijk lijkt deel vijf niet op deel 4. Ik vind Oblivion zwaaaaaar overschat (en ja, ik heb hem zelf voor de PC). De combat is echt belachelijk, op een gegeven moment 15 pijlen oid voor 1 ventjeBulls-NL schreef op woensdag 27 september 2006 @ 01:15:
no offence maar wat is nou zo ultra cool aan Halo? mij heeft het nooit kunnen pakken.
Ik zou eerder kippenvel krijgen bij elderscrolls 5![]()

Klok... klepel...kazuka schreef op woensdag 27 september 2006 @ 07:35:
Hmmm, ik lees iets over homebrew. Zou dit een opening kunnen zijn voor divx en xvid playback?
Nee.
Mwa das volgens mij alleen maar in het begin hoor.(ben zelf nog nooit aan het eind geweest)Angeloonie schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:41:
[...]
Nou, hopelijk lijkt deel vijf niet op deel 4. Ik vind Oblivion zwaaaaaar overschat (en ja, ik heb hem zelf voor de PC). De combat is echt belachelijk, op een gegeven moment 15 pijlen oid voor 1 ventje
Heb zelf ook een archer en in het begin kostte die me idd zeeeeeer veel pijlen, maar op hogere lvls zakt dat best hard... En met full sneak maakt het ook niet echt uit als het wat pijltjes kost, want sja... ze zien je toch niet
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Hoe moet je met iemand praten om je 'glider' te verkopen?
mwoa ik ben melee semi destruction magic. en ik vind het nog steeds heel leuk. ik heb ook al die uitbreidingkjes via marktplaats gehaald. je moet er wel eerst weer voor gaan zitten als je het een tijdje niet gedaan hebt. Maar als je dan weer bezig bent ben ik weer verknocht.Angeloonie schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:41:
[...]
Nou, hopelijk lijkt deel vijf niet op deel 4. Ik vind Oblivion zwaaaaaar overschat (en ja, ik heb hem zelf voor de PC). De combat is echt belachelijk, op een gegeven moment 15 pijlen oid voor 1 ventje
"more to come soon"
it0 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:09:
Trouwens met die Lego starwars demo, kan je uit dat level? Ik heb ook al dat luik onder het zand gevonden maar kan er niks mee, net zoals dat rode gedeelte boven op zo'n hut?
Hoe moet je met iemand praten om je 'glider' te verkopen?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Homebrew in relatie tot DivX/Xvid/RMVB/etc gaat niet werken.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Xbox Live Vision Camera, best indrukwekkend. Kunnen nog leuke dingen mee gedaan worden in de toekomst.
Dat ziet er inderdaad impressive uit. Word er ook daadwerkelijk een 3d model van je gezicht gemaakt?devv05 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:58:
[afbeelding]
[afbeelding]
Xbox Live Vision Camera, best indrukwekkend. Kunnen nog leuke dingen mee gedaan worden in de toekomst.
X06: Halo 3 en Killer Instinct 3 speelbaar
Gerucht | 27 september 2006 - CVG meldt dat volgens een gelekt persbericht Halo 3 en Killer Instinct 3 speelbaar zullen zijn tijdens X06. Daarnaast zal Microsoft een zwarte Xbox 360 aankondigen en zal de prijs van de HD-DVD-speler vastgesteld worden op ₤119,99 (zo'n €180). Deze zou op 1 december in de winkels moeten verschijnen.
De bron van CVG is TeamXbox, die site zou een gelekt persbericht in handen hebben gekregen waar deze informatie in zou staan. Op TeamXbox is hierover echter niets meer te vinden; verwijderd onder druk, of gewoon nep? We weten het binnen een paar uur, wanneer X06 van start gaat.
De warmte lijkt me niet echt een probleem. En zwart kan best leuk staan imho als je TV Meubel ook zwart is en de rest van je spul ook.Bulls-NL schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:00:
een zwarte 360? ... en ook nog slecht voor de warmte
Waarschijnlijk is Doom vanavond al te downloaden. Met beter beeld, 5.1 geluid, en co-op + multiplayer optiesBulls-NL schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:00:
Doom 1 komt als live arcade game
bron
@ hierboven,
een zwarte 360? hmm dat lijkt me helemaal niet mooi, en ook nog slecht voor de warmte
En SWOS komt ook als Live Arcade game!! (footie liefhebbers moeten die kennen)
alhoewel ik geen voetballiefhebber ben, ken ik de game wel..devv05 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:14:
[...]
Waarschijnlijk is Doom vanavond al te downloaden. Met beter beeld, 5.1 geluid, en co-op + multiplayer opties
En SWOS komt ook als Live Arcade game!! (footie liefhebbers moeten die kennen)
zowiezo is het van vere uitgebalanceerd,
de vlammen branden veel te snel.
en ook de camera is een drama.
verder vind ik sonic helemaal niet snel bewegen.
het is allemaal wat messie
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
ik wou net zeggen, in oudere sonic adventures was er tenminste een beetje een pad wat je moet volgen daardoor was het spel ook snel, nu is het om de haverklap "val in de put" deaths, ala Shinobi. Erg frustrerend.Dutchzilla schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:17:
meer mensen hier die vinden dat sonic erg slecht speeld.
daaraantegen heb ik net de demo van Lost Planet gespeeld: ziet er prachtig uit, speelt ook wel leuk. Zeker een game om naar uit te kijken.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
camera is echt traag als je em zelf beweegt met de rechterstick. En ik wordt helemaal duizelig als ik het een tijdje speel........... Heb ik eigenlijk ook wel met FPS op de console. Sonic mogen ze ook wel als arcade uitbrengen. Die waren veel leukerDutchzilla schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:17:
meer mensen hier die vinden dat sonic erg slecht speeld.
de vlammen branden veel te snel.
en ook de camera is een drama.
verder vind ik sonic helemaal niet snel bewegen.
het is allemaal wat messie
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
ja en hij gaat ook nog de verkeerde kant op. je beweegt nu de camera inplaats van het beld (inverted dus) het poppetje zelf stuurt te snel en dat is niet bij te houden met de camera. verder gaat het houterig. kortom platform games moeten platform 2D blijven daar had je ook geen randen waar je af kan vallen. nu ben je constant bezig op het pad te blijven........ bout gameFlipm0de schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:10:
[...]
camera is echt traag als je em zelf beweegt met de rechterstick. En ik wordt helemaal duizelig als ik het een tijdje speel........... Heb ik eigenlijk ook wel met FPS op de console. Sonic mogen ze ook wel als arcade uitbrengen. Die waren veel leuker
Anoniem: 13284
Je kunt zien dat het systeem uit Amerika komt, want iedereen valt 10 kilo af door de cameraquesta schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:50:
[...]
Dat ziet er inderdaad impressive uit. Word er ook daadwerkelijk een 3d model van je gezicht gemaakt?

Verder vond ik de demo veel te makkelijk... je zoeft er ff door heen... klaar..
Denk wel dat ik hem ga halen als hij uit is... al is het alleen al voor nostalgie
Daarom vraagt hij het toch ook... smartass.
Conclusie: wil je een echt Sonic spel, blijf bij de 2D spellen.
Dat zou ik nu ook weer niet zeggen. Het is Nintendo wel erg goed gelukt een 3D platformer te maken met Super Mario 64 en Super Mario Sunshine. Waarom Sega niet gewoon het camera systeem bij Mario afkijkt is mij een raadsel.Bulls-NL schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:24:
kortom platform games moeten platform 2D blijven daar had je ook geen randen waar je af kan vallen. nu ben je constant bezig op het pad te blijven........ bout game
[ Voor 44% gewijzigd door MetroidPrime op 27-09-2006 17:48 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 151447
Nu moet ik wel de kabel met zo'n 10 meter verlengen. Wat lijkt jullie de beste optie voor verlengen gezien kwaliteit en prijs? Verder heb ik het liefst een niet te dikke kabel omdat hij via een kabelgoot langs de plinten af zal gaan.
Ik ben niet heel erg thuis in aansluitingen namelijk
Dankú
Alan Wake filmpje
edit: oke het is helaas zo goed als onspeelbaar met die camera
Ben wel blij dat er eerst een demo uitgekomen is want voor de demo wilde ik dit spel nog kopen maar na de demo zie ik daar maar vanaf
[ Voor 77% gewijzigd door bAdmuTs op 27-09-2006 18:53 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
http://dl.groovygecko.net...lients/xbox/live/hb_1.asx
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
zou er ook en demo earsie van komen? want ik heb op dit moment geen MP's
Anoniem: 113836
Maar is die winkel wel te vertrouwen, wat denken jullie ervan?<
Omdat de muur waarop de tv hangt helemaal blanco is en ik daar ook niks wil hebben staan en men Bose installatie staat aan de andere kant van de kamer en ik wil mijn xbox daarbij zetten, ook in verband met de beschikbaarheid van internetkabels in het huis.MetroidPrime schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:15:
Waarom wil je de kabel met 10 meter verlengen? Aangezien je een draadloze controller hebt kun je de console makkelijk in de buurt van de TV zetten, terwijl je zelf een stuk verder op zit.
Anoniem: 104748
Begon het niet pas om 8 uur?Macer schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:11:
Xbox.com is overbelast... De persconferentie van X06 is te volgen via
Heb ik weer....
Welke site zal heel snel na de show, een herhaling hebben?
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 27-09-2006 19:53 ]
Normaal Gamespot. Daar heb ik ook een account voor 720P, echter, ik zie hem er nu nog niet opstaan.Anoniem: 104748 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:50:
[...]
Heb ik weer....![]()
Welke site zal heel snel na de show, een herhaling hebben?
Nog iets bekend over KI3?
[ Voor 41% gewijzigd door Arx op 27-09-2006 19:57 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Damn wat ziet dat er VET uit. Sfeer, stijl, gfx echt alles is tot nu toe goed.
Ik wordt er blij van
[ Voor 14% gewijzigd door Mutatie op 27-09-2006 20:00 ]
Ik heb net mijn Xbox Saints Row Pakket gekocht bij de Dixons, puur omdat ik zo'n bedrag liever safe uitgeefAnoniem: 113836 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:32:
Kennen jullie deze aanbieding al? http://www.siscomshop.eu/xbox-360-p-101.html
En wat ben ik blij met 360
EDIT: Doom is nu te downloaden!
[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 27-09-2006 20:06 ]
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Nooit rpg's gespeeld ofzo? das de charme van rpg'sBulls-NL schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:16:
lost odyssey is een turn based game dat trekt mij niet zo, bijvoorbeeld dat hij door de vuur kanon geraakt werd, daar kon je makkelijk voor vluchten en dan van achter aanvallen, maar nee hij laat het 2x overzich heen komen
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-09-2006 20:19 ]
Gamertag: VAS taijyn
Deze vraag vervalt, door wat verplaatsten in de kamer zet ik hem toch maar onder de TV.Anoniem: 151447 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:10:
Ik krijg binnenkort men 360 Premium binnen en ik wil hem op mijn HDTV aansluiten met de volgende aansluitmogelijkheden: S-Video, SCART, DV input, RF input, HDMI, PC in, PC / DVI Audio in, Video Chinch, Audio L - R / RCA Chinch
Nu moet ik wel de kabel met zo'n 10 meter verlengen. Wat lijkt jullie de beste optie voor verlengen gezien kwaliteit en prijs? Verder heb ik het liefst een niet te dikke kabel omdat hij via een kabelgoot langs de plinten af zal gaan.
Ik ben niet heel erg thuis in aansluitingen namelijk
Dankú
Yeah..ben hem ook al aan het downloadenMetroidPrime schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:03:
Er is één ding me niet helemaal duidelijk, is Splinter Cell 4: Double Agent of Splinter Cell 5: Conviction nu Xbox 360 exclusive?
EDIT: Doom is nu te downloaden!
De stream is idd afgelopen, we kunnen hem downloaden lees ik
[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 27-09-2006 20:23 ]
Anoniem: 190864
Mooie aanbieding, ben zelf ook opzoek naar een goede aanbieding dus heb deze site even onder de loep genomen. Het ziet er heel prof. uit. Hij is ook lid van een keurmerk(Qshops). Als ik op die site doorzoek zie ik dat hij dit keurmerk pas heeft sinds September 2006. Je hoeft er in princiepe niet aan speciale voorwaarden voor te voldoen...het is alleen zo dat bij misbruik het keurmerk kan worden afgepakt. Er staan ook wat extra gegevens:[url]http://http://www.qshops.org/index.php/lid/222/siscomshop.eu.html[/url]Anoniem: 113836 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:32:
Kennen jullie deze aanbieding al? http://www.siscomshop.eu/xbox-360-p-101.html
Wat ik alleen zeeeer twijfelachtig vind is het nummer waar je hem op kan bereiken..dit is een nummer waar je €0,80/minuut moet betalen. (het telefoonnummer dat bij de gegevens staat van qshops is niet te vinden op zijn eigen site)
Zelf vind ik het al bij al niet betrouwbaar genoeg.....
BTW Ik vind het erg fijn als mensen mooie aanbiedingen die ze tegenkomen in deze topic blijven posten.
Mvg,
Frans
Het zag er heel vet uit... wel erg veel spartans
[ Voor 33% gewijzigd door Mutatie op 27-09-2006 20:30 ]
ik speel juist RPG's maar geen turn based, als hij real time in de intro de gasten te lijf kan, lukt het ook wel ingame. zo speel je het spel in stukken, je kiest iets en kijkt en fimpje, etc. etc. enchanted arms is zeker netzo..uchiha tijntje schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:19:
[...]
Nooit rpg's gespeeld ofzo? das de charme van rpg's
en nog meer jaarlijks/maandelijkse kosten

[ Voor 19% gewijzigd door Bulls op 27-09-2006 20:36 ]
Halo Wars website online, inclusief HD trailer
Hier
En Splinter Cell + BioShock exclusief, WOW!
Het verleden leert ons wel, dat je dan lange tijd geen nieuwe games meer koopt. Dus wat is er dan duur?[b][message=26563286,noline]Bulls-NL schreef op woensdag 27 september 2006 @
[...]
en nog meer jaarlijks/maandelijkse kosten

hoe groot is de kans dat ik dit ook daadwerkelijk binnen krijg??
[ Voor 26% gewijzigd door Gully op 27-09-2006 20:47 ]
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
volgens mij hebben ze flinke error in hun database, maar alleen als je in € wilt browsen. Prey voor €2.49 haha en "XBox 360 Premium Console Bundle + PGR 3 + Free Extra Wireless Controller" compleet voor 1.49!Gully schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:42:
whoei!ik kan dit bestellen:
hoe groot is de kans dat ik dit ook daadwerkelijk binnen krijg??
Een hoop bl44t deelt ms uit inderdaad. Die gasten roepen dat games die in 2008 pas uitkomen eventueel exclusieve content/exclusief is voor de xbox360.devv05 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:37:
Wat een klappen deelt Microsoft uit zeg!
Halo Wars website online, inclusief HD trailer
Hier
En Splinter Cell + BioShock exclusief, WOW!

Ik dacht sony op 1 stond van bullshit praten, maar ms komt aardig in de buurt.
En je punt is?PuDy schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:57:
[...]
Een hoop bl44t deelt ms uit inderdaad. Die gasten roepen dat games die in 2008 pas uitkomen eventueel exclusieve content/exclusief is voor de xbox360.![]()
Splinter Cell 5 = Xbox Exclusive
GTA Krijgt 2 Xbox Exclusive episodes
Ik mis het Bullshit gedeelte een beetje
/EDIT
Is het je overigens opgevallen dat we al bijna in 2007 zitten? Het is geen 4 jaar meer weg.
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 27-09-2006 21:03 ]
Pff, je klinkt jaloers. MS is gewoon heel goed bezig, met name deze X06. En op welke game die in 2008 uitkomt doel je dan?PuDy schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:57:
Een hoop bl44t deelt ms uit inderdaad. Die gasten roepen dat games die in 2008 pas uitkomen eventueel exclusieve content/exclusief is voor de xbox360.![]()
Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat ze niet goed bezig zijn met de 360, maar net als sony doen ze nu gewoon heel nep. Maar ik kan me best goed voorstellen dat jullie het warm krijgen van het woord exclusive, maar verwacht er niet teveel van hé.
Je mist even een punt:PuDy schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:07:
Van gta en splintercell zijn nog niet eens screenshots. Die games komen pas over één jaar en een paar maanden. Dat vind ik bullshit om dat al te gaan roepen xbox360 exclusive dit & dat. Hoeveel games zijn de afgelopen maanden van exclusive naar multi gegaan? Ik denk dat je wel een heel lijstje kan vinden, zowel van de kant van xbox als de kant van sony.
Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat ze niet goed bezig zijn met de 360, maar net als sony doen ze nu gewoon heel nep. Maar ik kan me best goed voorstellen dat jullie het warm krijgen van het woord exclusive, maar verwacht er niet teveel van hé.
B.v. Assasins Creed was aangekondigd voor de PS3. Echter, AC is nooit aangekondigd als Exclusive.
Er is nu gewoon een contract wat voor de exclusiviteit zorgt voor Splinter Cell.
Een versie niet aankondigen, zoals met AC, is wat anders dan iets daadwerkelijk Exclusive aankondigen. Het enige was, dat de 360 niet officieel aangekondigd was. De PS3 heeft dan ook geen exclusive verloren.
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 27-09-2006 21:12 ]
Maar goed, de exclusieve content van GTA 4 was al eerder aangekondigd en dus geen verrassing. Alleen over de inhoud is nu meer uit de doeken gedaan. Over Splinter Cell kun je inderdaad je vraagtekens hebben, maar vergeet niet dat de game van origine als eerst op de Xbox is uitgekomen.
We zullen het de komende dagen wel horen. Als Ubisoft het niet ontkent dan zal het wel waar zijn he
Maar ik snap niet wat het probleem is, zolang het niet official is dat andere platformen die games ook hun versie krijgen is het toch gewoon 'exclusive' ? Tis gewoon niks meer dan een reaktie nieuws reports van mensen hier. Wat is er dan zo nep aan MS opeens?
Vergeet ook niet dat splinter cell een paar maanden later ook op de ps2 & pc uitkwam.devv05 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:11:
Ik heb niet zoveel met exclusives. Zolang ik ze maar kan spelen, ik heb er verder geen baat bij als iemand anders die in het bezit van een andere console is ze niet kan spelen.
Maar goed, de exclusieve content van GTA 4 was al eerder aangekondigd en dus geen verrassing. Alleen over de inhoud is nu meer uit de doeken gedaan. Over Splinter Cell kun je inderdaad je vraagtekens hebben, maar vergeet niet dat de game van origine als eerst op de Xbox is uitgekomen.
We zullen het de komende dagen wel horen. Als Ubisoft het niet ontkent dan zal het wel waar zijn he
Maar goed nu gaan we wel heel ver terug.
Komt er straks ook nog nieuws over halo3? Of is dat Halo wars in het leven gebracht om de meuk zoet te houden? (Ben erg benieuwd naar halo3)
Volgens de geruchten komt er een nieuwe trailer deze X06. Echter, als Peter Moore zegt dat er pas aan het einde van het jaar wat komt, lijkt me dat zekerder. Waarom zouden ze dat dan niet tijdens de Keynote doen, als ze wat hadden.PuDy schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:17:
[...]
Vergeet ook niet dat splinter cell een paar maanden later ook op de ps2 & pc uitkwam.![]()
Komt er straks ook nog nieuws over halo3? Of is dat Halo wars in het leven gebracht om de meuk zoet te houden? (Ben erg benieuwd naar halo3)
Is halo 3 niet halo wars geworden?PuDy schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:17:
[...]
Vergeet ook niet dat splinter cell een paar maanden later ook op de ps2 & pc uitkwam.![]()
Maar als zoiets gaat gebeuren duurt het zeker nog wel tot 2008 voordat Halo 3... hopen van niet.PWM schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:21:
[...]
Volgens de geruchten komt er een nieuwe trailer deze X06. Echter, als Peter Moore zegt dat er pas aan het einde van het jaar wat komt, lijkt me dat zekerder. Waarom zouden ze dat dan niet tijdens de Keynote doen, als ze wat hadden.
Nou dat hoop ik niet, serieus dat zou echt heel kut zijn. Een of andere vage rts game voor een potentiele super fps?Is halo 3 niet halo wars geworden?
[ Voor 15% gewijzigd door Polycom op 27-09-2006 21:23 ]
Nope, gelukkig niet
Dit zijn echt 2 aparte producten.
Halo 2 blijft wat mij betreft het allerbeste online spel ever.
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 27-09-2006 21:23 ]
Maart/april 2007 komt ie, tegelijk met de Europese launch van de PS3PuDy schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:21:
[...]
Maar als zoiets gaat gebeuren duurt het zeker nog wel tot 2008 voordat Halo 3... hopen van niet.
Halo 3 en Halo Wars zijn 2 aparte games. Dat kan ik je 100% verzekeren.Nou dat hoop ik niet, serieus dat zou echt heel kut zijn. Een of andere vage rts game voor een potentiele super fps?
[ Voor 36% gewijzigd door Polycom op 27-09-2006 21:26 ]
Dit topic is gesloten.