Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.297 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
inderdaad, tenzij je een doorlopend live abbo heb, maar dat kan voor zover ik weet niet.
je hebt gewoon geld betaald voor een jaar live. en dat word niet nog es een keer afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:00:
[...]

Op de quick Charger gaan alleen de speciale Xbox accu's. Anders kan je gewone AA batterijen gebruiken.
dus als ik gewone NiMH batterijen koop van 2600 mAh en deze gewoon laad in mijn acculader dan werkt dat? en als ik die batterijen in mijn accu doe en dan de play and charge kit aansluit, laad hij ze niet op? omdat het dan geen officiele accu van MS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:07
Ik vind de nieuwe screens van mgs4 alsnog niet mooi :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

SOEDARKMASTER schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:00:
Ik vind de nieuwe screens van mgs4 alsnog niet mooi :Y
offtopic:
beetje offtopic, maar waarom niet? ik was geschrokken, en ik ben een groot PS3 hater ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik zit nu ook wat met dat NAT gebeuren te prutsen. maar ik snap er niet veel van.

op de wanadoo live box kan ik:
een publiek adres invullen (wat moet daar het IP van de xbox?)
Op policies gebaseerde NAT - daar kan ik van alles invullen:

Configuratie van de Nat actie

Statisch NAT
Statisch NAT bron adres :
Statisch NAT bestemming adres :

Opnieuw geöriënteerd adres Opnieuw geöriënteerde poort
Van IP adres :
Naar IP adres :

Van poort :
Naar poort :
----
en NAT interfaces.

ik weet niet precies waar ik al dat zooi moet invullen wat in de TS staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:38
Nadat ik een hele mooie aanbieding voor de 360 gekregen had, heb ik ook maar besloten om er één aan te schaffen. Deze hoop ik deze week nog te mogen ontvangen. Nou was ik benieuwd of Test drive een leuk spel is. Ik weet dat het Arcade is, maar speelde vroeger altijd al Test Drive 3, dus deze wil ik ook graag hebben.

Is dit spel wat?! :D

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ophidian schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:26:
Nadat ik een hele mooie aanbieding voor de 360 gekregen had, heb ik ook maar besloten om er één aan te schaffen. Deze hoop ik deze week nog te mogen ontvangen. Nou was ik benieuwd of Test drive een leuk spel is. Ik weet dat het Arcade is, maar speelde vroeger altijd al Test Drive 3, dus deze wil ik ook graag hebben.

\[X360/PC] Test Drive Unlimited :?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:43
Voor de mensen die het nog niet hebben gelezen, NFS Carbon demo op Marketplace. Schijnt niet erg goed te zijn trouwens, maar moet het zelf nog proberen!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:08

Angeloonie

Cheeseburger Addict

djmantri schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:59:
Voor de mensen die het nog niet hebben gelezen, NFS Carbon demo op Marketplace. Schijnt niet erg goed te zijn trouwens, maar moet het zelf nog proberen!
Ben hem nu aan het downloaden (10% ofzo) en zal straks wel even laten weten hoe het beviel :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
die demo is echt waardeloos... mijn god wat lelijk en wat een klote framerate... zonde van de gigabyte op je hdd die hij in beslag neemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Nee, de demo is zeker niet goed. In de driftrace drift de auto ineens zelf, in tegenstelling tot Underground waar je zelf werk moest verrichten om je auto te laten driften. In een normale race is het zelfs mogelijk om een race te winnen als je als laatste eindigt. 8)7

De controls voelen erg lomp aan. Ik had liever auto's gehad die stuurden net zoals in de NFS: Underground en alle voorgangers daarvan.

Het enige pluspuntje is de auto-sculting mode. Het is wel grappig om helemaal een auto te verbouwen tot die zo lelijk mogelijk is, maar dat zal niet genoeg zijn om dit spel te redden.

EDIT: De framerate was inderdaad erg laag af en toe.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 04-10-2006 17:54 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 08:40
Even over de samsung drive ik las net een post hierboven en ze beweren dat de samsung vrij stil is. Nou ik heb dus daarom een Core versie gekocht met Samsung drive ik vind hem anders nog behoorlijk suizen als ik bijv. Saints Row speel... of is dat een ander onderdeel? Dat onderdeel zou ik graag vervangen. Ik zet het geluid daarom extra hard wat voor de late uurtjes helaas dus geen oplossing is. Daarvoor gebruik ik voortaan een kop telefoon. Helaas moet ik dan weer 5.1 geluid missen. :(

Ik las op een andere webpagina dat de PS3 drive vrijwel onhoorbaar is. Ik hoop echt dat ze een xbox360 uitbrengen met ingebouwd HD-DVD drive die fluisterstil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

et36s schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:02:*knip*

Ik las op een andere webpagina dat de PS3 drive vrijwel onhoorbaar is. Ik hoop echt dat ze een xbox360 uitbrengen met ingebouwd HD-DVD drive die fluisterstil is.
*kuch* iets met geruchten en draaisnelheden van een BluRay-speler vs. een DVD-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Net even de nieuwe need for speed demo gespeeld maar die framrate is echt om te janken zo erg :(. Met driften kan je niet normaal driften want zodra er rook in beeld komt kakt de framerate in :X.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
geen last gehad van framedrops hier, (wat voor specs heb je :p ) verder vond ik de besturing wel om te huilen. het enige wat mij wel aansprak (ja verledentijd) was de custom shapen van de kits etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Excuus, niet gezien. Zo te lezen toch maar zorgen dat ik hem krijg dus _/-\o_

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 16:26

TheVMaster

Moderator WOS
Zijn er ook mensen die de LiveCAM gaan aanschaffen als die a.s. vrijdag uitkomt (hij kwam toch 6 okt uit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Bulls-NL schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:59:
geen last gehad van framedrops hier, (wat voor specs heb je :p ).
Speel in 720p en jij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

Ophidian schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:26:

Ik kan me er prima mee vermaken. Zeker omdat het online is, maar toch ook niet. Je rijd dus door 1 grote stad waar je ook mede spelers tegenkomt. Je kunt elkaar uitdagen, zelf races organiseren en het ziet er gewoon goed uit.

Tot nu toe nog geen spijt gehad van TDU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Most-wanted lijstjes O+

1. Alan Wake
2. Assassin's Creed
3. Pro Evolution Soccer 6
4. BioShock
5. Mass Effect

En daarna komen Splinter Cell: DA, Gears of War, Viva Pinata, Call of Duty 3, Halo 3, Halo Wars, Forza 2, Colin Mcrae: Dirt (sinds vandaag ;)), The Outsider (:9~), Too Human, Lost Planet, The Darkness, Medal of Honor: Airborne, Haze, Brothers in Arms: Hell's Highway, Grand Theft Auto IV, Resident Evil 5, Lost Odyssey, Army of Two, Two Worlds, Overlord, Burnout 5, Eternal Sonata, Blue Dragon, Unreal Tournament 2007, 2 Days To Vegas, Huxley, Alone in the Dark (:9),
Interstellar Marines, Turok, Fable 2, Ugo Volt, Grand Raid Offroad, Half-Life 2: Episode Two, Kane & Lynch: Dead Men, Banjo-Kazooie, Project Gotham Racing 4 en dan ben ik er vast nog een zooi vergeten.

MY GOD wat een lineup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ophidian schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:59:
[...]

Excuus, niet gezien. Zo te lezen toch maar zorgen dat ik hem krijg dus _/-\o_
beter download je eerst de demo van marktplaats. Ik vond hem persoonlijk nogal tegenvallen, terwijl ik vroeger test drive 4 helemaal geweldig vond. Ik denk dat je beter PGR 3 kan halen. Als je een 360 hebt is dat gewoon een vereiste, zeker als je van race spellen houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:03:
[...]

beter download je eerst de demo van marktplaats. Ik vond hem persoonlijk nogal tegenvallen, terwijl ik vroeger test drive 4 helemaal geweldig vond. Ik denk dat je beter PGR 3 kan halen. Als je een 360 hebt is dat gewoon een vereiste, zeker als je van race spellen houdt.
Die krijg ik al bij de aanbieding die ik besteld heb!

Klik voor aanbieding <-- die heb ik besteld! _/-\o_

Hopelijk deze week nog binnen, kan ik ff lekker racen. Ga iig test drive gewoon proberen. En anders breng ik hem gewoon terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:03:
[...]

De game is tig keer beter dan de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ophidian schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:09:
[...]

Die krijg ik al bij de aanbieding die ik besteld heb!

Klik voor aanbieding <-- die heb ik besteld! _/-\o_

Hopelijk deze week nog binnen, kan ik ff lekker racen. Ga iig test drive gewoon proberen. En anders breng ik hem gewoon terug ;)
Wat is de code oid?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ja ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Kreeg maar 1 code per deelnemer. En die van mij is al gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ophidian schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:22:
[...]

Kreeg maar 1 code per deelnemer. En die van mij is al gebruikt ;)
Ik heb de mijne vorige week dinsdag al besteld, maar het geld was nog niet binnen volgens Micro Media. Een extern bedrijf regelt dat, en het was de afgelopen paar dagen even chaos daar. Ik heb daar wel begrip voor als retailer, ik ken het. Dus reken er maar niet op dat je met een week dat ding in huis hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Over die demo van NFS:C: ik vind hem vet :D

Dat Autosculpt systeem is echt tof, nog nooit eerder zoiets gezien in een spel. Verder is het racen ook weer zoals NFSU:2 en niet als MW, driften is terug (en goed ook :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:27:
[...]

Ik heb de mijne vorige week dinsdag al besteld, maar het geld was nog niet binnen volgens Micro Media. Een extern bedrijf regelt dat, en het was de afgelopen paar dagen even chaos daar. Ik heb daar wel begrip voor als retailer, ik ken het. Dus reken er maar niet op dat je met een week dat ding in huis hebt ;)
We wachten rustig af. Heb alleen niet veel zin om te wachten :O
Maar jij hebt hem ook nog niet dus?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Sorry als ik niet goed genoeg gezocht heb, (kon niet de juiste googletermen vinden) maar ik zit hier nu met 2 vrienden en ik en een van ons heeft al Xbox live. Nu willen we bij die nieuwe vriend inloggen. Hoe doe je dat? Recover gametag zegt alles wat je behaald hebt te wissen.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

apNia schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 21:29:
Sorry als ik niet goed genoeg gezocht heb, (kon niet de juiste googletermen vinden) maar ik zit hier nu met 2 vrienden en ik en een van ons heeft al Xbox live. Nu willen we bij die nieuwe vriend inloggen. Hoe doe je dat? Recover gametag zegt alles wat je behaald hebt te wissen.... :|
Je kan niet zomaar ff ergens anders inloggen geloof ik. Wel je harddisk meenemen (doen we hier vaak)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Dat idee krijg ik ook dus. Zonder iemand voor het hoofd te stoten; ik vind het raar, hoezeer ik ook onder de indruk ben van het gebruikersgemak van de 360, dat ik NIET m'n profile op iemand anders z'n Xbox kan inloggen... ik wil als ik speel gewoon scoren op mijn profiel enzo. Beetje jammer. Hopelijk komt dat in de toekomst nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:34:
Over die demo van NFS:C: ik vind hem vet :D

Dat Autosculpt systeem is echt tof, nog nooit eerder zoiets gezien in een spel. Verder is het racen ook weer zoals NFSU:2 en niet als MW, driften is terug (en goed ook :D).
Jij bent echt de eerste die ik dat hoor zeggen :)
Ik hoor alleen maar uitspraken als "nepste demo ooit" enz... Framerate schijnt echt dramatisch te zijn in bochten. Ik ben zelf iig niet van plan om hem te downloaden.

Hier nog wat geile movies van G.O.W.
Beetje crappy kwaliteit (CAM) maar het geeft een hele goeie indruk.
nummer 1
nummer 2
nummer 3
nummer 4
Die 4e is multiplayer _/-\o_

Gvd wat gaat dit spel vet worden :9~ Ik ga al uit mn dak van dit soort filmpjes.
Laat staan als ik em op mn 107 cm plasma speel....
5.1 surround op buren-pest stand...
Controler in eigen hand...
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:14:
[...]

Jij bent echt de eerste die ik dat hoor zeggen :)
Ik hoor alleen maar uitspraken als "nepste demo ooit" enz... Framerate schijnt echt dramatisch te zijn in bochten. Ik ben zelf iig niet van plan om hem te downloaden.
Framerate dramatisch?

:?

Hij loopt hier echt als een zonnetje, superstrak en lekker hoge FPS, dus ik weet niet wat ze nu weer te zeiken hebben :+

Probeer het zelf eens anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Goed... ik kwam vandaag sérieus in de verleiding om maar een XBox360 te kopen, dit kwam door de elléndig lange tijd die we nog tegemoet gaan voordat de serieuze lekkertjes voor de pc verschijnen (ik heb het hier over TDU)...

Nu zie ik in de Startpost staan:
Alle trotse bezitters van een Xbox 360 hebben een gratis Xbox Live Silver membership. Hiermee kun je in principe vrijwel alles behalve online gamen.
Oftewel: leuk geprobeerd Microsoft maar dit was dus meteen dé afknapper en de reden dat ik geen XBox360 ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:01
Jejking schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:25:
Goed... ik kwam vandaag sérieus in de verleiding om maar een XBox360 te kopen, dit kwam door de elléndig lange tijd die we nog tegemoet gaan voordat de serieuze lekkertjes voor de pc verschijnen (ik heb het hier over TDU)...

[...]

Oftewel: leuk geprobeerd Microsoft maar dit was dus meteen dé afknapper en de reden dat ik geen XBox360 ga kopen :)
Tja, €60 per jaar voor de bijna altijd perfecte online service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00

[...]

je krijgt sowieso een maand "proef" voor gratis en voor niks. En wat is €60,- nou over 12maanden? 5euries maar. als je rookt is het net een pakje marlboro, of amper een menu by de McD.
Ik was niet zo'n fan van xboxlive voor xbox1, maar met 360 is het andere koek: allemaal demos en trailers, bijna realtime scorestanden: erg cool allemaal.

ontopic: hebben jullie die NFS Carbon demo getest? ziet er niet uit vind ik, speelt ook weer bagger. Ze hebben naar mijn mening een paar delen te veel gemaakt. (NFSU1 vond ik super, maar daarna hadden we het denk ik wel weer gezien...) Elk jaar een nieuw deel is iets teveel van het goeie.

Als je wilt racen moet je IMO maar gewoon bij PGR3 blijven (en/) of aan Forza 2 je geld besteden.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Angeloonie schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:20:
[...]

Framerate dramatisch?

Hij loopt hier echt als een zonnetje, superstrak en lekker hoge FPS, dus ik weet niet wat ze nu weer te zeiken hebben :+

Snap echt niet hoe het mogelijk is dat die bij de een wel lekker draait en bij de ander dramatisch. Bij mij is het echt niet lekker speelbaar met de framedrops, heb ze vooral als er rook in beeld is. Het filmpje van Carbon liep hier ook al niet vloeiend dus persoonlijk had ik stiekem zoiets van dat het bij de game ook al zo zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Binnenkort wil ik ook een Xbox 360 aanschaffen. Nu heb ik van een aantal mensen begrepen dat de "nieuwe" Samsung drive stiller is dan de Hitachi. Weet iemand hoe ik in een winkel kan zien of er een Samsung drive in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Saints Row is weer op voorraad bij Play asia. 35E incl verzendkosten !!!

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Shitload aan nieuwe trailers

Waaronder Splinter Cell, Gears of War, Winning Eleven 10 (looking good :+), Guitar Hero II, Crackdown, Tony Hawk 8, Lost Planet en nog een paar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Radical1980 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:14:
Binnenkort wil ik ook een Xbox 360 aanschaffen. Nu heb ik van een aantal mensen begrepen dat de "nieuwe" Samsung drive stiller is dan de Hitachi. Weet iemand hoe ik in een winkel kan zien of er een Samsung drive in zit?
dat kan je niet. Aangezien je daarvoor de dvd drive moet ejecten. Aangezien de xbox ingepakt zit in plastic hoesje zullen ze niet alle dozen open gaan maken op dat voor je te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Radical1980 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:14:
Kun je niet zien, want hij zit in de doos dus die gaan ze echt niet open maken en op stroom aansluiten. Maar volgens mij zijn alle huidige 360 consoles gewoon met die nieuwe, alleen de eerste lichting niet.

Verder betwijfel ik of het echt veel uitmaakt. Ik heb de 'oude' drive en geen klachten. Maar je kunt het altijd de verkoper even vragen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:09:
[...]

Snap echt niet hoe het mogelijk is dat die bij de een wel lekker draait en bij de ander dramatisch. Bij mij is het echt niet lekker speelbaar met de framedrops, heb ze vooral als er rook in beeld is. Het filmpje van Carbon liep hier ook al niet vloeiend dus persoonlijk had ik stiekem zoiets van dat het bij de game ook al zo zou zijn.
Ik heb em net toch maar ff gedownload. Wat me op viel is dat de framerate een stuk beter is (of lijkt) als je speelt in de cockpit view. Ik heb zeker wel eens betere framerates gezien, maar hij is dan zeker te spelen.

Met de camera achter de auto ziet dit spel er echt niet uit. Jezus wat zien die wagens er lelijk uit zeg. Echt geen pan. Maar net zoals met de framerate lijkt het minder op te vallen in de cockpit view.

Nee, ik ben niet echt te spreken over deze demo. Grafisch ziet het er uit op z'n hoogst middelmatig uit (in cockpit view). En ik vind het ook voor geen meter spelen. Ik hou het wel bij TDU en PGR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Terryb47 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:58:
... hebben jullie die NFS Carbon demo getest?
Na NFS: Hot Pursuit is er geen fatsoenlijk NFS deel meer op de markt gezet. De hele franchise is imho compleet verziekt door dat hele “underground” sausje waarbij de nadruk meer ligt op het pimpen van je wagen dan om daadwerkelijk racen.

Ik geef toe dat ik altijd al de voorkeur heb gegeven aan de wat meer realistische racegames, maar zo af en toe een lighthearted arcade racer voor de afwisseling is niet verkeerd. Nieuwe NFS delen laat ik echter gewoon links liggen tegenwoordig. Ga niet eens de moeite nemen om de demo van NFS:Carbon te spelen aangezien ik na het zien van de trailer alweer wist hoe laat het was :r .
Maarja, zolang alle varianten op “The Fast and the Furious” films het ook maar een beetje goed blijven doen zal EA wel niet snel kappen met het uitmelken van dit concept.

Gelukkig zijn er ook een aantal racegames die WEL de moeite waard zijn imo zoals PGR3
MotoGP’06 en het zwaar onderschatte TDU :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Shiverzz schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:50:
[...]

Gelukkig zijn er ook een aantal racegames die WEL de moeite waard zijn imo zoals PGR3
MotoGP’06 en het zwaar onderschatte TDU :) .
Nu twee dagen MotoGP in huis en echt super game imo ja :) Wel even een vraag, bij de scoreboards staat je rank, tag, tijd, motor en dan? een getallen reeks 71/81/71/41 of 18/20/21/21 of 100/100/100/100 ... wat betekent dat?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Shiverzz schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:50:

Na NFS: Hot Pursuit is er geen fatsoenlijk NFS deel meer op de markt gezet. De hele franchise is imho compleet verziekt door dat hele “underground” sausje waarbij de nadruk meer ligt op het pimpen van je wagen dan om daadwerkelijk racen.
My thoughts exactly! NFS: Hot Pursuit was echt tof gewoon. Alles daarna werd minder, en sinds die underground troep is de hele serie gewoon verkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
@ Door: Shiverzz: i fully agree. EA games heeft eens een leuke stunt gedaan met NFSU, maar nu is het wel weer goed. Zwaar gepimpte supercars komen mij nu echt de keel uit. En auto's die 400+ gaan d.m.v nos dus ook. Ondanks wat leuke online features ben ik niet gelukkig met het feit dat melkfabriek EA haar koeien helemaal doodmelkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Arme koeien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Net bij Dixons de Live Vision Cam besteld,
Ben benieuwd, kan wel een goede webcam gebruiken en ben ook wel in voor een potje online poker met pokerface ("ga boeven vangen" :P). Al mensen die dit speeltje in huis hebben?

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Gully schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:55:
Nu twee dagen MotoGP in huis en echt super game imo ja :) Wel even een vraag, bij de scoreboards staat je rank, tag, tijd, motor en dan? een getallen reeks 71/81/71/41 of 18/20/21/21 of 100/100/100/100 ... wat betekent dat?
Dat is de verdeling van de tot nu toe verdiende credits mbt cornering, braking, accelleration en top speed van je bike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Angeloonie schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:20:
[...]

Framerate dramatisch?

Bij mij is de framerate anders erg slecht in 720p?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
apNia schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:01:
Dat idee krijg ik ook dus. Zonder iemand voor het hoofd te stoten; ik vind het raar, hoezeer ik ook onder de indruk ben van het gebruikersgemak van de 360, dat ik NIET m'n profile op iemand anders z'n Xbox kan inloggen... ik wil als ik speel gewoon scoren op mijn profiel enzo. Beetje jammer. Hopelijk komt dat in de toekomst nog...
volgens mij kun je gewoon met een memory card je profiel meenemen. dat werd ook zo aangeduidt, om zo handig je profiel mee te nemen naar je vrienden.

ik weet niet of je gelijk je live gold abbo ook meebrengt, en dat je bijvoorbeeld met ghostrecon op splitscreen, ook je eigen profiel kan laden en inloggen, terwijl je vriend zn eigen live gold profiel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Wil je je gamerscore verhogen maar heb je geen tijd of ben je te slecht in het spelen van games ? Dan hebben we nu de oplossing voor je 8)7

http://www.levelmy360.com/

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
Wat een onzin zeg, en dan vragen ze nog eens 40 dollar ook voor 500 gaming points. Helemaal gek.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:28

rally

Deyterra Consultancy

Macer schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 08:46:
Wat een onzin zeg, en dan vragen ze nog eens 40 dollar ook voor 500 gaming points. Helemaal gek.
$ 299 voor 3000 gaming points is "maar" $ 0.10 per gaming point... een koopje :P
Enige is dat ze wel toegang tot je passport account en gamertag nodig hebben. :X

Persoonlijk zou ik daar NOOIT zoveel geld voor over hebben. Wat heeft het voor zin om een hogere score te hebben? (Of voor wie zou je dat willen)

[ Voor 16% gewijzigd door rally op 05-10-2006 09:18 . Reden: Zin toegevoegd ]

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Laatst online: 18:05
D4V3 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 00:06:
Net bij Dixons de Live Vision Cam besteld,
Ben benieuwd, kan wel een goede webcam gebruiken en ben ook wel in voor een potje online poker met pokerface ("ga boeven vangen" :P). Al mensen die dit speeltje in huis hebben?
Nog niet in huis, maar ik vind de prijs echt wel meevallen.
90 euries voor:

Camera
12 maanden Xbox Live Gold
Xbox Live headset (wired)
Code voor gratis download van de arcade game “Uno” en “Totemball” en “Robotron”
200 Microsoft Points

Is deze eigenlijk ook op pc aan te sluiten? usb?

[ Voor 4% gewijzigd door yorroy op 05-10-2006 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rally schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:17:
[...]

$ 299 voor 3000 gaming points is "maar" $ 0.10 per gaming point... een koopje :P
Enige is dat ze wel toegang tot je passport account en gamertag nodig hebben. :X

Persoonlijk zou ik daar NOOIT zoveel geld voor over hebben. Wat heeft het voor zin om een hogere score te hebben? (Of voor wie zou je dat willen)
Hierdoor gaat het principe van gamingpoints toch verloren. Persoonlijk zou ik er ook geen cent voor over hebben om op deze manieren de punten te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
yorroy schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:26:
[...]

90 euries voor:

Camera
200 Microsoft Points

Die prijs is inderdaad wel ok, abonnement is al 60 euro. Nou weet ik niet wat ik zou hebben aan een 2e xbox live headset. Zelf zie ik nog niet echt de reden om 'm te kopen, op m'n ps2 heb ik die eyetoy ook nooit heel erg veel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:57

S2S

MetroidPrime schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 00:46:
[...]

Bij mij is de framerate anders erg slecht in 720p?
Het fabeltje dat de X360 alles op 720p rendered, gaat niet altijd op ;) Ik heb het al met andere games gemerkt, COD2 onder andere.

De nieuwe NFS schijnt op 480p 4:3 veel beter te draaien, 16:9 weet ik niet. Maar dat kan kloppen want COD2 draaid op 480p>>>>>720p>>>>>1080i, ik heb dit maanden gleden zelf ondervonden.

Oja en als het goed is vandaag ff de webcam halen :9~

Ik moet trouwens zeggen dat bij mij op 720p de framerate well aardig stabiel was, beter dan Most Wanted.

[ Voor 13% gewijzigd door S2S op 05-10-2006 11:10 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook mijn 360 aangeschaft... Ik zat er al een tijd over te denken maar ik kon me portemonee niet langer in bedwang houden.

Erg mooi dingetje hoor. PGR3 erbij gekocht. Wilde in 1e instantie TDU kopen, maar die kan je alleen met 1 persoon spelen. (heb nog een broertje) Die is dus voor latere aanschaf. Gister ook een paar demo's gedownload.

(gaat erg snel trouwens)

NFSC.... Wat een ruk game zeg. Het ziet er niet uit. (zeker niet als je net PGR3 uitzet) De besturing is slecht en what the hell is dat slowmotion gedoe als je drift in de bochten. Echt bagger.

Framedrops heb ik ook niet echt last van (jullie bedoelen met die framedrops in de bochten toch niet de slowmotion mode ;)... Dat hoort namelijk zo )

Ik wil nog wat extra games hebben eigenlijk, weet alleen niet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
rally schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:17:
[...]

die gamerpoints zijn toch juist om voor je zelf te zien hoe ver je al bent, ik ben heus niet jaloers als iemand 7000 gamerpoints heeft, als hij elke game koopt die uit is, en verder niets te doen heeft, moet hij zelf maar weten. ik ben allang blij met mn 2000+ puntjes, en het is juist leuk om zelf achievements te unlocken, en niet een keer inloggen en je hebt 2 games uitgespeeld, zo kun je zelf nooit meer genieten van die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Bulls-NL schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 02:11:
[...]

volgens mij kun je gewoon met een memory card je profiel meenemen. dat werd ook zo aangeduidt, om zo handig je profiel mee te nemen naar je vrienden.

ik weet niet of je gelijk je live gold abbo ook meebrengt, en dat je bijvoorbeeld met ghostrecon op splitscreen, ook je eigen profiel kan laden en inloggen, terwijl je vriend zn eigen live gold profiel gebruikt.
Ja dat kan. Uit eerder ervaring heb ik toen ik de xbox 360 kocht gelijk mijn gamesaves en XBL abo op de memcard gezet en gelaten.
Toen mijn 360 2 weken geleden kapot ging werd ie opgestuurd (zonder memcard natuurlijk) en kreeg ik een nieuwe terug (MET nieuwe HD).
Memcard erin, en voila spelen maar. Had dus gewoon mij XBL abo en gamesaves direct beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

ZakHooi schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:24:
[...]

Ja dat kan. Uit eerder ervaring heb ik toen ik de xbox 360 kocht gelijk mijn gamesaves en XBL abo op de memcard gezet en gelaten.
Toen mijn 360 2 weken geleden kapot ging werd ie opgestuurd (zonder memcard natuurlijk) en kreeg ik een nieuwe terug (MET nieuwe HD).
Memcard erin, en voila spelen maar. Had dus gewoon mij XBL abo en gamesaves direct beschikbaar
Alleen is het ook echt meenemen, want ik zag alleen een optie voor migreren. Blijkbaar kan je geen KOPIE maken. toch?

En das jammer want stel dat je MEMkaart onderweg naar die vriend kapot gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
S2S schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:28:
[...]

Alleen is het ook echt meenemen, want ik zag alleen een optie voor migreren. Blijkbaar kan je geen KOPIE maken. toch?

En das jammer want stel dat je MEMkaart onderweg naar die vriend kapot gaat....
dat klopt idd. met de oude xbox kon je wel kopieren.
Ik vind dat ook een minpuntje, ik snap ook niet waarom ze dat zo hebben geimplementeerd.
Maar ja je kunt dus wel je gegevens meenemen naar je kennis (dat was de vraag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand trouwens ervaring met de VGA kabel die je kan kopen om de xbox op je monitor aan te sluiten? Is dit een goede keuze of boeit het niet (heb 2 monitoren beide DVI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:34:
Heeft hier iemand trouwens ervaring met de VGA kabel die je kan kopen om de xbox op je monitor aan te sluiten? Is dit een goede keuze of boeit het niet (heb 2 monitoren beide DVI)
Het boeit niet?

Ik snap je vraag misschien niet helemaal want je hebt 2 monitoren met DVI en de kabel waar je het over hebt moet je dus verlengen met een DSUB-DVI blokje. En daarbij is de kwaliteit natuurlijk aanzienlijk afhankelijk van de prestaties van je monitor; met een 16ms monitor kan je het eigenlijk wel een beetje vergeten imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Laatst online: 04-10-2024
Ik ga vanavond maar eens Windows MCE installeren. Ik heb de handleidingen van de microsoft site gehaald, en het ziet er allemaal best makkelijk uit. Maar wat ik me afvroeg is hoe de kwaliteit en/of snelheid is van je films (zowel SD als HD) als je Transcode360 gebruikt. Ik weet namelijk niet of mijn PC daar sterk genoeg voor is, om een complete HD stream even on-the-fly te transcoden...

Specs: AMD athlon 3200+ 64 bit, 512 mB RAM, Radeon X550 (zoiets).

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ZakHooi schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:33:
[...]

dat klopt idd. met de oude xbox kon je wel kopieren.
Ik vind dat ook een minpuntje, ik snap ook niet waarom ze dat zo hebben geimplementeerd.
Maar ja je kunt dus wel je gegevens meenemen naar je kennis (dat was de vraag).
ik begrijp het wel, want als je op 2 xboxen dezelfde account hebt krijg je gezeik of conflict als ze allebij willen inloggen. Dat is natuurlijk te verhelpen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Garoth schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:04:
Ik ga vanavond maar eens Windows MCE installeren. Ik heb de handleidingen van de microsoft site gehaald, en het ziet er allemaal best makkelijk uit. Maar wat ik me afvroeg is hoe de kwaliteit en/of snelheid is van je films (zowel SD als HD) als je Transcode360 gebruikt. Ik weet namelijk niet of mijn PC daar sterk genoeg voor is, om een complete HD stream even on-the-fly te transcoden...

Specs: AMD athlon 3200+ 64 bit, 512 mB RAM, Radeon X550 (zoiets).

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Ik heb 1 gig en een AMD 64 3000+ maar het HD coderen is hier bagger (lage framerates). SD resoluties gaan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Laatst online: 04-10-2024
S2S schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:09:

Ik heb 1 gig en een AMD 64 3000+ maar het HD coderen is hier bagger (lage framerates). SD resoluties gaan prima.
Thanks.

Hmm, och ja, dan maar SD, en voor het HD gebeuren zal ik wel een conversie runnen des nachts. Er is vast wel een programma om een HD film te converteren naar WMV9 zodat de 360 hem kan afspelen. Gewoon de PC een nachtje laten ratelen :)

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:01

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

[...]

90 euries voor:

Camera
200 Microsoft Points

Ja hij werkt ook op de pc (niet op een Mac voor zover ik hoorde).

Ik heb m besteld op play.com voor €74,99 incl verzend (credit card benodigd ja). Mijn live is gister afgelopen, dus dit was een uiterst interessante deal voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 16:26

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm..je hebt toch 2 sets met die Live cam? een met en een zonder XBOX Live Abo? 'k heb namelijk al een abo....

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 05-10-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

TheVMaster schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:49:
Hmm..je hebt toch 2 sets met die Live cam? een met en een zonder XBOX Live Abo? 'k heb namelijk al een abo....
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

NM dubbele post

[ Voor 96% gewijzigd door S2S op 05-10-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
Bulls-NL schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:08:
[...]

ik begrijp het wel, want als je op 2 xboxen dezelfde account hebt krijg je gezeik of conflict als ze allebij willen inloggen. Dat is natuurlijk te verhelpen, maar toch.
Dat was op de oude xbox ook geen probleem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

S2S schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:53:
[...]
De nieuwe NFS schijnt op 480p 4:3 veel beter te draaien, 16:9 weet ik niet. Maar dat kan kloppen want COD2 draaid op 480p>>>>>720p>>>>>1080i, ik heb dit maanden gleden zelf ondervonden.

Ik moet trouwens zeggen dat bij mij op 720p de framerate well aardig stabiel was, beter dan Most Wanted.
hier draait het op 720p en 1080i echt waardeloos!! trage shit, niet te doen.. maar ik ga er vanuit dat dit een beta issue is, het is namelijk echt niet speelbaar zo.. de autos reageren niet eens op tijd vaak..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ZakHooi schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:03:
[...]

Dat was op de oude xbox ook geen probleem.....
ik zie inderdaad ook niet waarom het een probleem moet zijn.. al ZOU het een probleem zijn, dan moet het alsnog kunnen. Zoiets doen ze toch ook met MMORPG accounts... ik vind 't best een tegenvaller dat ik m'n accountje op een memorystick moet meenemen. Terwijl er juist zoveel dingen online zijn opgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
rstyled schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:38:
[...]

dat kan je niet. Aangezien je daarvoor de dvd drive moet ejecten. Aangezien de xbox ingepakt zit in plastic hoesje zullen ze niet alle dozen open gaan maken op dat voor je te bekijken.
devv05 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:39:
[...]

Kun je niet zien, want hij zit in de doos dus die gaan ze echt niet open maken en op stroom aansluiten. Maar volgens mij zijn alle huidige 360 consoles gewoon met die nieuwe, alleen de eerste lichting niet.

Verder betwijfel ik of het echt veel uitmaakt. Ik heb de 'oude' drive en geen klachten. Maar je kunt het altijd de verkoper even vragen natuurlijk :)
In ieder geval bedankt voor de reacties. Zag namelijk in Duitsland Premium paketten voor 350 euro. Denk haast dat het oude zijn, maar ik kan het dus aan de buitenkant niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Radical1980 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:52:

In ieder geval bedankt voor de reacties. Zag namelijk in Duitsland Premium paketten voor 350 euro. Denk haast dat het oude zijn, maar ik kan het dus aan de buitenkant niet zien.
Dat zijn echt geen oude denk ik hoor. Duitsland is gewoon wat goedkoper dan Nederland, zeker de Aldi/MediaMarkt achtige winkels daar. Ik zou gewoon lekker die 50 euro korting pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

[...]

90 euries voor:

Camera
200 Microsoft Points
Op play.com staat dezelfde aanbieding maar dan zonder 200 punten en zonder die robotron aanbieding?
Is dat een verschil of staat het gewoon niet vermeld op de play.com website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Check deze link, die Chrome Case ziet er wel spannend uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Kan iemand ons hier please mee helpen? Zijn al paar dagen bezig en normaal ben ik redelijk in staat problemen alleen op te lossen, maar met veel googlen kwam ik er niet uit (wel de vraag gevonden, maar geen antwoorden).

Probleem: We krijgen Windows Media Connect niet werkend.

Situatie: We hebben een Wanadoo (Orange) Livebox waar 2 machines op kunnen. De PC en nu dus de Xbox 360. Deze krijgen beide IPs (192.168.1.10 en 1.11) van de Livebox en Xbox Live werkt naar behoren. Na installatie van Windows Media Connect ziet ook die netjes de Xbox, getuige het onderstaande scherm:
Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/5474/mediaconnectyx7.png

Maar zodra we proberen te connecten met de Xbox bij Music of Pictures kan hij geen PC vinden. Bij de tests krijgen we bij PC Selected: Failed. Alle daarbij aangegeven hints mochten niet baten (Firewall ports etc, firewall staat zelfs uit en ook UPnP op de PC ge-enabled). Ook op xbox.com was er niks te vinden..

Kortom, wie weet PLEAAAASE hoe we dit oplossen? Want ik kom er echt even niet meer uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga overmorgen de xbox360 halen bij de MM in Rotterdam. Daar is het volgens mij het scherpst geprijsd. Een premiun editie kost daar namelijk 369 euro en SaintRow Pack 419 euro.
Wie weet een adres waar ik het voor minder kan halen? Is de SaintsRow pakket trouwens exact gelijk aan de premium pakket (met een game) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 19:57:
Ik ga overmorgen de xbox360 halen bij de MM in Rotterdam. Daar is het volgens mij het scherpst geprijsd. Een premiun editie kost daar namelijk 369 euro en SaintRow Pack 419 euro.
Wie weet een adres waar ik het voor minder kan halen? Is de SaintsRow pakket trouwens exact gelijk aan de premium pakket (met een game) ?
Rest weet ik niet, maar die pack is gewoon Premium + Saint's Row, niet er uit, niets er bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 19:57:
* Terryb47 steekt hand op :w

als je toch in Rotterdam bent, moet je even langs Saturn gaan (metrostation zuidplein, Ahoy)
daar kost die Saints Row pack maar €379! Ik heb de mijne 2 weken geleden gehaald. De pack is inderdaad een premium + saintsrow. Een koopje. Hopelijk is ie nog in de aanbieding voor je.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Heb net weer even de Carbon demo gespeeld en moet mijn mening een beetje herzien. Het spel liep plotseling iets vloeiender maar het is nog steeds niet lekker speelbaar zo. Dus ik hoop voor EA dat de framerate in de volledige versie beter is. Mocht de framerate in de volledige versie beter zijn zit ik er toch sterk over te twijfelen om het wel aan te schaffen.

Heb net de canyon race gedaan en dat is toch een leuk idee, als je door de vangrail knalt is het ook meteen afgelopen :). Driften ging nu ook een stuk beter met de muscle car, had het gister met de Gallardo gedaan en dat is helemaal niks.

Denk net als met Most Wanted dat het een leuk vermakkelijk spel kan zijn mits de framerate beter is en de speelduur langer is. Heb af en toe echt zin om met wat vrienden onder het genot van een biertje (of meer :)) gewoon ff lekker een arcade racer te doen en daar is Carbon denk ik uitermate geschikt voor, net zoals Burnout :D.

edit: driften moet je meer zelf onder controle krijgen, nu is het sturen en je drift al |:(

[ Voor 14% gewijzigd door bAdmuTs op 05-10-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Laatst online: 04-09 20:38
Net ff nfs carbon gespeelt.. volgens mij ben ik de enige dan die geen lage fps heeft.. kan het prima spelen en gaat zeer soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

krijgnuwat schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:59:
Net ff nfs carbon gespeelt.. volgens mij ben ik de enige dan die geen lage fps heeft.. kan het prima spelen en gaat zeer soepel.
Niet de enige hoor.

Ik weet ook niet wat iedereen zit te miepen, maar hier draait het hardstikke soepel, beter dan de NFS:MW demo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:07:
[...]

* Terryb47 steekt hand op :w

als je toch in Rotterdam bent, moet je even langs Saturn gaan (metrostation zuidplein, Ahoy)
daar kost die Saints Row pack maar €379! Ik heb de mijne 2 weken geleden gehaald. De pack is inderdaad een premium + saintsrow. Een koopje. Hopelijk is ie nog in de aanbieding voor je.
Terry dit is super nieuws! Ik ga kijken of ik het daar ook kan halen. Is een joypad daar ook 39 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

apNia schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 19:33:
Kan iemand ons hier please mee helpen? Zijn al paar dagen bezig en normaal ben ik redelijk in staat problemen alleen op te lossen, maar met veel googlen kwam ik er niet uit (wel de vraag gevonden, maar geen antwoorden).

Probleem: We krijgen Windows Media Connect niet werkend.

Situatie: We hebben een Wanadoo (Orange) Livebox waar 2 machines op kunnen. De PC en nu dus de Xbox 360. Deze krijgen beide IPs (192.168.1.10 en 1.11) van de Livebox en Xbox Live werkt naar behoren. Na installatie van Windows Media Connect ziet ook die netjes de Xbox, getuige het onderstaande scherm:
[afbeelding]

Maar zodra we proberen te connecten met de Xbox bij Music of Pictures kan hij geen PC vinden. Bij de tests krijgen we bij PC Selected: Failed. Alle daarbij aangegeven hints mochten niet baten (Firewall ports etc, firewall staat zelfs uit en ook UPnP op de PC ge-enabled). Ook op xbox.com was er niks te vinden..

Kortom, wie weet PLEAAAASE hoe we dit oplossen? Want ik kom er echt even niet meer uit...
Heb je wel folders geshared.. En geeft je pc aan dat de media connect gestart is. het is niet alleen genoeg dat je xbox allowed is.. De service moet ook nog gestart zijn. Hoe snel die start ligt er aan hoeveel folders met bestanden je shared

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Inderdaad, goed geshared ?
Gooi je laptop anders eens op het netwerk en kijk of je er zo op komt.

EDIT: JAAAAAAA !!!
Krijg net een mailtje:
Thank you for you recent order for Xbox parts. Your order has been shipped and is on the way. Your shipping information is provided below for your reference:

CarrierName : Deutsche Post
CarrierTrackingNbr : [code]
ShipmentDate : [Unavailable]
(mijn adapter was kapot en ik zit nu al twee volle weken met een niet werkende x360.. frustrérend !)

[ Voor 68% gewijzigd door Ken. op 06-10-2006 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punaisebal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10-2024
Hoe kan ik aan een xbox 360 zien of het de oude versie betreft, of degene met de nieuwe drive? En dan bedoel ik natuurlijk in de winkel en niet pas als ik thuis de doos openmaak... En denken jullie dat als ik eind oktober een xbox wil gaan kopen dat de oude dan nog gewoon te koop zijn in de winkel?

It's Evolution Baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:46
Mijn 360 is ook alweer terug. Vorige week vrijdag naar zo'n UPS punt gebracht (was toch in de buurt), kreeg woensdagochtend een mailtje dat ie aangekomen was in het repaircenter. Dezelfde avond een mailtje dat hij weer terug was met UPS en donderdagochtend stond een UPS bezorger met een nieuwe 360 :D

Het is wel een supersnelle service van MS!

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:51
Hmm na anderhalve maand wachten krijg ik toch mn 360 weer binnen van de reparatieservice. Alleen is het gewoon een andere. Maakt mij opzich niets uit. Als het maar blijft werken.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
it0 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:49:
[...]

Op play.com staat dezelfde aanbieding maar dan zonder 200 punten en zonder die robotron aanbieding?
Is dat een verschil of staat het gewoon niet vermeld op de play.com website?
Hier zit ook geen 12 maanden Live bij, volgens mij werd er inderdaad al eerder genoemd dat er 2 pakketen te krijgen zijn, een met alle extra's en een zonder.

50 Pond = 74 euro. voor 15 euro meer heb je dus nog 12 maanden live twv 60,- + punten + arcade games

[ Voor 8% gewijzigd door yorroy op 06-10-2006 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Lees het nog eens goed ;) De camera zonder Live kost 30 pond, die met Live 50

[ Voor 13% gewijzigd door Pewwy op 06-10-2006 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Pewwy schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:00:
Lees het nog eens goed ;) De camera zonder Live kost 30 pond, die met Live 50
Verrek, je hebt gelijk. Volgende keer ga ik beter lezen ;) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

yorroy schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 08:46:
[...]

Hier zit ook geen 12 maanden Live bij, volgens mij werd er inderdaad al eerder genoemd dat er 2 pakketen te krijgen zijn, een met alle extra's en een zonder.

50 Pond = 74 euro. voor 15 euro meer heb je dus nog 12 maanden live twv 60,- + punten + arcade games
Op de link die ik gaf, ga je naar de aanbieding met live, maar ik zie niks over robotron en die 200 punten? Nog steeds een aantrekkelijke deal, maar ik wil graag weten wat ik nu krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ja stel je voor dat je moet betalen voor een perfect functionerende grondig uitgeteste service ipv het gratis tranendal wat Sony bij de PS2 over je uitstortte :z
Bulls-NL schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:24:
[...]

die gamerpoints zijn toch juist om voor je zelf te zien hoe ver je al bent, ik ben heus niet jaloers als iemand 7000 gamerpoints heeft, als hij elke game koopt die uit is, en verder niets te doen heeft, moet hij zelf maar weten. ik ben allang blij met mn 2000+ puntjes, en het is juist leuk om zelf achievements te unlocken, en niet een keer inloggen en je hebt 2 games uitgespeeld, zo kun je zelf nooit meer genieten van die game.
Dude ik heb er 7778 en ik heb echt weinig tijd om te gamen hoor :D
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/curry684.png

De echte erge mensen hebben er al 80k :X
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/RANCE6.png

Die knakker heeft overigens een gameshop en speelt 12 uur per dag alle games incluis Japanse import, interview.

[ Voor 57% gewijzigd door curry684 op 06-10-2006 09:32 ]

Professionele website nodig?

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.