Het Grote World of Warcraft topic - Deel 88 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.205 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lrunl heeft z'n account weer uit het stof gehaald, en gaat vanavond mee naar BWL.
Jaden is gehacked :)
En kiku doet geen BWL meer volgens mij.
M'n warlock gaat nu mee naar MC, Paladin heeft er niks meer te zoeken. (gelukkig al tier2 legs :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Exitium schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:35:
In een party met net 60's in groene gear met een paar blues is Strat of Scholo allesbehalve simpel. Ik soloheal nu alles wat vijfmans is, maar dat hoef je met green/blue niet te proberen. Door onze gear en classkennis is het simpel, maar probeer voor de gein maar eens Strat op een char die je weinig speelt met green/blue gear. ;)
nou eerder had ook niemand er moeite mee voordat mc echt begon te lopen dus dat vind ik een beetje bull dat je het niet met green/blue hoeft te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Z'n DKP of z'n gear, want van 't laatste zal meneer ik-sla-T1-wel-over niet veel merken. :+
SaURoN schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:54:
[...]

nou eerder had ook niemand er moeite mee voordat mc echt begon te lopen dus dat vind ik een beetje bull dat je het niet met green/blue hoeft te proberen.
Proberen wel, maar wij vinden het nu makkelijk omdat we er zo doorheen wandelen met onze epics. Als je er voor het eerst komt met baggergear is het wel te doen, maar het is moeilijker.

[ Voor 50% gewijzigd door Exitium op 29-09-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:29
@ iedereen hier.

Heel leuk dat jullie op dezelfde server zitten en elkaar kennen, maar gebruik aub de DM functie voor de wie-ken-jij-ook-die-ik-ken-en-wat-vindt-je-van-hem-gesprekken. Sorry dat ik me als wannabe mod gedraag, maar het lijkt me totaal niet intressant voor anderen wat jullie vinden van pietje op server x. Laten we het aub hebben over dingen waar iedereen wat aan heeft/ meemaakt.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:02
Ik vind het wel leuk om te lezen, en langer dan 2 pagina's duurt dit vaak niet

and now /shoo !
Exitium schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:54:
[...]

Z'n DKP of z'n gear, want van 't laatste zal meneer ik-sla-T1-wel-over niet veel merken. :+
Hier hebben wij een oplossing voor gevonden.
minimale dkp voor tier 1 is 20
op tier 2 items krijg je 20 dkp korting op je bid mits je tier 1 hebt. minimale dkp voor tier 2 is 50

Als je tier 1 dus overslaat naai je eigen dus : )

**edit**

dank mantamania/perrin : )

[ Voor 73% gewijzigd door ImdaMned op 29-09-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ImdaMned schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:01:

and now /shoo !

[...]

op tier 2 items krijg je 20 dkp korting op je bid. minimale dkp voor tier 2 is 50

dus bij jullie betaal je 20 dkp meer als je tier 1 nog niet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

and now /shoo !

[...]

op tier 2 items krijg je 20 dkp korting op je bid. minimale dkp voor tier 2 is 50

Wat hij bedoelt is dat je alleen korting op tier2 krijgt als je al tier1 draagt op die plek. Dus netto heeft je tier1 dan weinig tot niks gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

jarnotjuh schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 07:24:
[...]

Sommigen zijn al 8 maanden voorbij chromaggus, maar sommige komen er nu ook pas voor de eerste keer, weet je .. Als jij in een highend raiding guild zit, dan wil dat niet zeggen dat iedereen zo ver gevorderd is... Wat je dus nu uitkraamt is dus onzin imho, ik kan er donders op zeggen dat toen jullie de eerste keer TL kregen dat het ook lastig was. Toch? :z
Je begrijpt het verkeerd, ik reageer op uitspraken van mensen die roepen dat een boss easy is en zeggen: wat vind iedereen hier nu moeilijk aan, een jaar/ maanden nadat die uit is en tig keer gefixed/ generfed. Ja de boss/ encounter WAS lastig/ moeilijk of zelfs onmogelijk, maar door beter in je gear te zitten door zg/ aq20, updates van tier 1 en 2 en makkelijk te maken resistgear is het vaak niet meer een kwestie van paar tries om te kijken welke van de paar bekende tactics het beste voor je werkt. Daarom geef ik ook de 4 horseman als voorbeeld, die worden nu nog gezien als moeilijk, maar over een paar maanden (zelfs al zou BC niet uikomen en lvl 70 etc) gaat iemand vast roepen dat ze zo makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:32

Seraphin

Meep?

[vrijdagmiddag] Na al die tactics heb ik besloten maar ff te helpen met een 1-5 lvl guide :P

Afbeeldingslocatie: http://img182.imageshack.us/img182/3451/lvltacticnh3.jpg

Paint rulez!
[/vrijdagmiddag]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

dank u voor die tactic, komt me ongetwijfeld nog wel een keer van pas. :+

dacht probeer hem meteen uit, me server is toch nog down. Dus ik een tauren shaman gerolled. Wat blijkt heb ik geen bijl. Weg tactic :( :( :(

[ Voor 49% gewijzigd door dommerick op 29-09-2006 18:56 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 22:09
dommerick schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:54:
dank u voor die tactic, komt me ongetwijfeld nog wel een keer van pas. :+

dacht probeer hem meteen uit, me server is toch nog down. Dus ik een tauren shaman gerolled. Wat blijkt heb ik geen bijl. Weg tactic :( :( :(
roll tauren warrior die beginnen met bijl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
" 7:05 PM CEST: We currently estimate that the issue will be resolved around midnight on the morning of 30th September. We apologise deeply for the lengthy downtime and are working diligently on opening the realms as soon as possible. "

Geweldig,
Woensdag server down door HW Upgrade
Donderdag mega lag (dankzij HW Upgrade)?
Vrijdag alle servers die HW Upgrade net hadden gehad kapot.

Zo kill je de ene week Kel'Thuzad en de volgende week kom je plots tijd te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 22:09
beter geven ze extra playtime.. ipv excuses.. WTF KOPEN WIJ DAARVOOR :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
op tier 2 items krijg je 20 dkp korting op je bid mits je tier 1 hebt. minimale dkp voor tier 2 is 50

**edit**

dank mantamania/perrin : )
Wij werken met het meest simpele DKP system op het moment. (well, was nog iets simpeler, maar goed)

- Iedere raidavond verdien je 1 DKP
- Iedere drop kost 2 DKP (was 1)
- Mensen met het meeste DKP hebben eerste rollrecht (wel met classprio's op een aantal items), als iedereen met hoogste DKP passt mag degene daaronder rollen, etc
- Hoogste roll wint

Ingewikkeld neh? :P Was dit of helemaal geen DKP, dat werd ook serieus overwogen. DKP is eigenlijk alleen nodig voor crossclass items, de rest wordt op classchannels overlegd en bepaald. :) Probleem wat we in Resisted hebben (hebben ze in DI niet) is dat we nauwelijks meer MC doen en nog niet iedereen full T1 of vergelijkbaar heeft. Maar goed, wij hebben dan ook geen mensen die een verbetering afslaan om DKP te sparen. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Exitium op 29-09-2006 19:45 ]

• Exitium
K, raidavond was vroeg afgelopen. We kwamen maar tot 35 man door een hoog aantal afmeldingen en de server deed weer ns kut. Lagspikes van 20-30 sec, halve raid DC'ed toen we van AQ wat simpelweg niet ging nog even naar Razor gingen. Altnight dus nu. :/

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:14

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

zwAf schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:33:
beter geven ze extra playtime.. ipv excuses.. WTF KOPEN WIJ DAARVOOR :p
Helaas kunnen ze geen extra-playtime geven :( alleen gratis playtime ;)

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 13:41
Exitium schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:44:
Probleem wat we in Resisted hebben (hebben ze in DI niet) is dat we nauwelijks meer MC doen en nog niet iedereen full T1 of vergelijkbaar heeft. Maar goed, wij hebben dan ook geen mensen die een verbetering afslaan om DKP te sparen. :+
Waarom zou je stoppen met MC? Mijn guild cleared sinds een maandje BWL en zijn nu op weg in AQ40, maar nog steeds draaien we MC/ZG/AQ20. Elke week wordt de guild daardoor toch weer een stuk sterker!

Maargoed, we hebben dan ook een guild van 80man, dus we hebben niet één groep die na een half jaar MC helemaal klaar is daar. Daarnaast zijn Nexus-crystals erg fijn om te farmen en is het leuk om een alt naar MC mee te kunnen nemen. MC is meestal voor 1/3 alts en de rest mensen die het gewoon leuk vinden om te nuken of nog wel een paar T1's zouden willen hebben.

ZG doe je voor de enchants en AQ20 voor de boeken. En natuurlijk gewoon voor de lol ;)

• Exitium
Wij clearen BWL sinds de eerste week dat we er (voor een deel van de guild terug) zijn, bijna twee maanden. Punt is dat we maar drie avonden 40-man raids doen, één avond BWL en twee avonden AQ. Dan blijft er weinig over. We hebben dit met een aantal man die nog T2 legs nodig hebben vorige week wel aangekaart, en waarschijnlijk gaan we nu wat vaker MC doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 23:47
Exitium schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 22:38:
Wij clearen BWL sinds de eerste week dat we er (voor een deel van de guild terug) zijn, bijna twee maanden. Punt is dat we maar drie avonden 40-man raids doen, één avond BWL en twee avonden AQ. Dan blijft er weinig over. We hebben dit met een aantal man die nog T2 legs nodig hebben vorige week wel aangekaart, en waarschijnlijk gaan we nu wat vaker MC doen.
Waarom zou dat weinig zijn?
Wij doen 4x een 40man raid. Als je goed genoeg gekit bent voor aq40 kan je overwegen om mc/bwl op een nonraiddag te laten plaatsvinden, en mensen die dan nog loot nodig hebben gaan naar mc/bwl, de rest alts(of andere personen van de guild..)
Dan heb je meer tijd voor aq40 en andere zut, zodat je toch progress blijft maken op een redelijk tempo..

Of je moet naxx natuurlijk niet willen doen ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Daarvoor hebben we op nonraid-dagen te weinig mensen online. Genoeg voor ZG/AQ20, maar te weinig voor MC. :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:55
Hoeveel kost Pattern: Robe of the Archmage op andere realms dan Kor'gall?

Ik heb het gisteren gekocht voor 80g wat gezien de trend op Kor'gall (Horde) vrij goedkoop is.
Normaal gaat het voor rond de 200g (en dat is veel te duur imo).

Zelfs 80g is nog veel geld vind ik, zeker als je ziet dat het pattern voor Robe of the Void of Truefaith Vestments voor minder dan de helft van dit bedrag gaat.

*edit* Hoe bevalt (of niet) deze robe eigenlijk? Ik lees dat hij 'on par' is met Arcanist, sommigen zeggen beter en andere raden aan om Magister te farmen 8)7 ? Pro mages, help out please _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Kapoen op 01-10-2006 08:49 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik zat me af te vragen welke mods mages of warlocks gebruiken om alle spells een beetje overzichtelijk te houden. Ik heb wel titanbar, maar kon op de modsites in de startpost niet direct iets vinden van dat is wat ik zoek.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kapoen schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 08:42:
Hoeveel kost Pattern: Robe of the Archmage op andere realms dan Kor'gall?

Ik heb het gisteren gekocht voor 80g wat gezien de trend op Kor'gall (Horde) vrij goedkoop is.
Normaal gaat het voor rond de 200g (en dat is veel te duur imo).

Zelfs 80g is nog veel geld vind ik, zeker als je ziet dat het pattern voor Robe of the Void of Truefaith Vestments voor minder dan de helft van dit bedrag gaat.

*edit* Hoe bevalt (of niet) deze robe eigenlijk? Ik lees dat hij 'on par' is met Arcanist, sommigen zeggen beter en andere raden aan om Magister te farmen 8)7 ? Pro mages, help out please _/-\o_
Robe of the archmage is alleen slechter dan enigma robes fire mages, beter dan netherwind robe. Qua gold is 80 redelijk normaal atm. Ik verkocht ze vroeger voor rond de 275. Maar een rogue van blackraven op Trollbane is er achter gekomen hoe hij die mob in LBRS kan solo-en. Hij kan er dus 1 gemiddeld per uur farmen.

De mages die zeggen dat magister / arcanist beter is dan deze robe moeten snel hun class leren spelen of anders priest gaan rollen. Bij een priest is int/spi e.d. belangrijk, bij een mage echt niet (ja, later in AQ / naxx misschien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187696

Vandaag gaat de AQ Gates open op Killrog

Alleen een vraag, ik hoor iedereen praten over Rep en zo, maar zit je dan gewoon alles wat je ziet af te slachten? Of zijn bepaalde mobs interessanter dan de anderen?

Kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
ImdaMned schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 09:20:
[...]

Robe of the archmage is alleen slechter dan enigma robes fire mages, beter dan netherwind robe. Qua gold is 80 redelijk normaal atm. Ik verkocht ze vroeger voor rond de 275. Maar een rogue van blackraven op Trollbane is er achter gekomen hoe hij die mob in LBRS kan solo-en. Hij kan er dus 1 gemiddeld per uur farmen.

De mages die zeggen dat magister / arcanist beter is dan deze robe moeten snel hun class leren spelen of anders priest gaan rollen. Bij een priest is int/spi e.d. belangrijk, bij een mage echt niet (ja, later in AQ / naxx misschien)
Ok goed om weten dat Robe of Archmage dus de moeite is :). Enigma zal ik waarschijnlijk nooit aan geraken omdat mijn mage maar een alt is, en mijn huidige guild is zeker niet in staat om AQ40 aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

http://forums.worldofwarc...ml?topicId=30024411&sid=1

South Park gaat een episode maken over WoW, 1e van het nieuwe seizoen _O_

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

FunkyTrip schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:59:

OMG geweldig, dat ze hier niet eerder op zijn gekomen :D Die sneakpeak is alleen niet zo boeiend. We zien wel, woensdag as. is ié al op comedy central :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Hydra in welke raiding community zit jij op AD?
Zou er misschien een mogelijkheid zijn voor een Paladin? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

hehe, iemand in onze guild had een challenge gedaan naar de "banker" van de guild. Hij moest met 1s 50 gold zien te maken. En dit moest natuurlijk met een level 6 alt worden gedaan ;)

Lees de avonturen hier :P

http://challenge.wow-raids.net/

(wel beneden beginnen uiteraard ^_^)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:28
Wiebbe schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:23:
hehe, iemand in onze guild had een challenge gedaan naar de "banker" van de guild. Hij moest met 1s 50 gold zien te maken. En dit moest natuurlijk met een level 6 alt worden gedaan ;)

Lees de avonturen hier :P

http://challenge.wow-raids.net/

(wel beneden beginnen uiteraard ^_^)
SWEET! kan iemand dat capturen voor mij..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

FunkyTrip schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:59:

Dit wordt te awesome, en het is trouwens al episode 8 van season 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
FFS! Net een like 0.5% wipe op Huhuran. :( Wel aardig though, hadden haar op 12% voor vanavond en nog niet iedereen die het moet is top qua NR gear. Hopelijk gaat ze nu wel neer, we doen nog een try en anders gaan we dinsdag terug. :)

Edit: 4% :<

[ Voor 4% gewijzigd door Exitium op 02-10-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:17
Vandaag twin emps op 50%! Morgen gaan ze down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ha, die South Park episode moet cool worden :D

vandaag Onslaught Girdle mogen looten \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Zo stom, dan heb je Naxxramas op farm en moet je nog naar Zul'Gurub vanwege die stomme head/leg enchants en de heart of hakkar buff...
Gelukkig duurt een run maar 2 uur, maar het blijft gewoon erg saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Vincentio schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 01:54:
Zo stom, dan heb je Naxxramas op farm en moet je nog naar Zul'Gurub vanwege die stomme head/leg enchants en de heart of hakkar buff...
ik vind MC saaier dan ZG :)

Cool filmpje van jullie Kel'Thuzad kill trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
addictive schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 02:48:
[...]

ik vind MC saaier dan ZG :)

Cool filmpje van jullie Kel'Thuzad kill trouwens :)
Ja maar MC doen we dus ook al niet meer en BWL doen we alleen als we zin hebben en omdat we items uit BWL verkopen.
AQ heeft nog wel goede items, dus is zonde om over te slaan.
Maar ZG daar moet je gewoon heen omdat de buff imba is en de enchants de enige echt goede head/leg enchants zijn.

En welke van de twee ;)
Die van mij (Alaniel) of van Zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Vincentio schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 02:54:
[...]

Ja maar MC doen we dus ook al niet meer en BWL doen we alleen als we zin hebben en omdat we items uit BWL verkopen.
AQ heeft nog wel goede items, dus is zonde om over te slaan.
Maar ZG daar moet je gewoon heen omdat de buff imba is en de enchants de enige echt goede head/leg enchants zijn.
ik begrijp je punt, hoewel het leuk is om er een zerg-fest van te maken, is het vervelend dat het verplicht is met ieder nieuw item, en dan nog eens drop-chance
En welke van de twee ;)
Die van mij (Alaniel) of van Zin?
die van jou, die poste je hier namelijk eerder. Die ander heb ik niet gezien, linkje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:13

ErA

Vincentio schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 01:54:
Waar gebruik je de heart of hakkar buff voor? welke baas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 23:47
ErA schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 06:27:
[...]

Imbah +15% stats voor de horde, paladin powah! :Y) :7
Laat hun ook een keer goed gebuffed bij een boss aankomen ;)

En vincentio, die kill is echt wel pro van kel'thuzad. Alleen snap ik phase 3(?) nog niet helemaal, de rest ziet er vrij makkelijk uit(doh....). IS het nu de bedoeling dat je die spinnen(of andere mobs, whatever) gewoon kite en thuzad neer dps'ed? Dat zag ik namelijk in de nihilum movie ook al..

Ach zal wel.. Cthun fight beams ontwijken zag er ook simpel uit, maar toen ik het voor de eerste keer moest doen viel het toch tegen :X.. Al doende leert men

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:22

Qck

Bazinga

Gister Instructor Razuvious geprobeerd, tot nu toe beste try op 10%.
Ik denk dat hij deze week wel down gaat aangezien we niet de perfect classbalance enzo hadden.
Wel jammer dat we hem niet neerkregen, maar dat komt nog wel.

Ik vind het ook rot dat het vrij weinig nut heeft om nu nog voor de legendary staff te gaan, nu BC eraankomt, de kans is klein dat iemand uit mijn guild em krijgt.. :(

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gennis schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 08:29:
Gister Instructor Razuvious geprobeerd, tot nu toe beste try op 10%.
Ik denk dat hij deze week wel down gaat aangezien we niet de perfect classbalance enzo hadden.
Wel jammer dat we hem niet neerkregen, maar dat komt nog wel.

Ik vind het ook rot dat het vrij weinig nut heeft om nu nog voor de legendary staff te gaan, nu BC eraankomt, de kans is klein dat iemand uit mijn guild em krijgt.. :(
Tsja, je kant altijd gokken op 'upgrade' quests natuurlijk :)
(hoopt stilletjes voor een Quel'Serar upgrade ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Gister heeft onze guild voor et eerst Naxx geprobeerd. Dit omdat cthun niet echt wil opschieten en we liever wat verder kijken en minder druk op aq40 willen zetten. Na een paar wipes ging het mc tanken uitstekend en naar een aantal tries hadden we dan ook Instructor Razuvious down. Meteen daarna maar naar anub'rekhan gegaan maar et was al te laat om een paar serieuse tries op hem te doen.

Loot van Razuvious:

Iblis, the blade of the fallen seraph
En die druid tier 3 boots

Meteen ook maar weer de downside van een open bid systeem gezien zonder prio list. Eerste Iblis ging dus naar een protection warrior. Hurray

Vette daarnaast is nog dat tanks prio hebben op tier 3 dus ik kan alle loot uit naxx voor de eerst komende 3 maanden wel op mn buik schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

Kapoen schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:07:
[...]

Tsja, je kant altijd gokken op 'upgrade' quests natuurlijk :)
(hoopt stilletjes voor een Quel'Serar upgrade ;) )
Jawel, dat kan. Maar aangezien we nog geen een baas down hebben, lijkt het me sterk dat we genoeg splinters krijgen om de staff te completen :). Bij BC zie ik et niet zitten om tries te gaan doen bij bosses, terwijl ik 70kan worden en nieuwe content kan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
laatst op ons guildforum was er ook een screen geplaatst van een questreward lijst. Daarin stond een staff met 84 Added dmg 41 stamina 36 intellect en 34 crit rating voor spells. Blauwe staff of shadowflame? GG Blizzard boost the casuals!!!

Ik post de screen er nog maar ff appart bij, ik weet niet of er keyloggers ofzo inzitten want daar heb ik de balle verstand van. Stats staan in in text geschreven hierboven dus je hoeft in principe niet te kijke ;p

http://i32.photobucket.co...der/questphatlootsry5.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Proqzor op 02-10-2006 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
addictive schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 02:57:
[...]
ik begrijp je punt, hoewel het leuk is om er een zerg-fest van te maken, is het vervelend dat het verplicht is met ieder nieuw item, en dan nog eens drop-chance

[...]

die van jou, die poste je hier namelijk eerder. Die ander heb ik niet gezien, linkje? ;)
[url=http://www.wowwalkthrough.com/tracker/download.php?id=165&name=PCvsKelThuzad.avi.torrent]Torrent[url]
ErA schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 06:27:
[...]

Gewoon elke zware nieuwe baas, weer een iets grotere buffer voor fouten.
Denk alleen dat we hem nu niet bij Sapphiron gebruiken meer, maar alleen nog bij Kel'thuzad.
jarnotjuh schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 07:41:
[...]

Imbah +15% stats voor de horde, paladin powah! :Y) :7
Laat hun ook een keer goed gebuffed bij een boss aankomen ;)

En vincentio, die kill is echt wel pro van kel'thuzad. Alleen snap ik phase 3(?) nog niet helemaal, de rest ziet er vrij makkelijk uit(doh....). IS het nu de bedoeling dat je die spinnen(of andere mobs, whatever) gewoon kite en thuzad neer dps'ed? Dat zag ik namelijk in de nihilum movie ook al..

Ach zal wel.. Cthun fight beams ontwijken zag er ook simpel uit, maar toen ik het voor de eerste keer moest doen viel het toch tegen :X.. Al doende leert men
Wij zijn alliance he, maar het werkt dan nog :)
Dat zijn mini-Anub'rekhan en ze hebben te ziek veel hp om neer te dps'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DrProctor schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:17:
laatst op ons guildforum was er ook een screen geplaatst van een questreward lijst. Daarin stond een staff met 84 Added dmg 41 stamina 36 intellect en 34 crit rating voor spells. Blauwe staff of shadowflame? GG Blizzard boost the casuals!!!

Ik post de screen er nog maar ff appart bij, ik weet niet of er keyloggers ofzo inzitten want daar heb ik de balle verstand van. Stats staan in in text geschreven hierboven dus je hoeft in principe niet te kijke ;p

http://i32.photobucket.co...der/questphatlootsry5.jpg
oh nice :)

Maar wat is nou het probleem dat die goed is voor casuals? Raiders krijgen toch wel een staff met +200 sdmg, blizzard kennende. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Miles Teg schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:30:
[...]

oh nice :)

Maar wat is nou het probleem dat die goed is voor casuals? Raiders krijgen toch wel een staff met +200 sdmg, blizzard kennende. :P
inderdaad whine more man, als dat een lvl 70 blue is. zal een lvl 70 epic uit de nieuwe dungeons ongeveer 1.5x die stats hebben etc

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Bokkie schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:36:
[...]

inderdaad whine more man, als dat een lvl 70 blue is. zal een lvl 70 epic uit de nieuwe dungeons ongeveer 1.5x die stats hebben etc
Gozer die die quest inlevert is nog maar lvl 65, dus laat staan wat een lvl 70 req blue (om over epic nog maar niet te praten) is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
DrProctor schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:13:
Gister heeft onze guild voor et eerst Naxx geprobeerd. Dit omdat cthun niet echt wil opschieten en we liever wat verder kijken en minder druk op aq40 willen zetten. Na een paar wipes ging het mc tanken uitstekend en naar een aantal tries hadden we dan ook Instructor Razuvious down. Meteen daarna maar naar anub'rekhan gegaan maar et was al te laat om een paar serieuse tries op hem te doen.

Loot van Razuvious:

Iblis, the blade of the fallen seraph
En die druid tier 3 boots

Meteen ook maar weer de downside van een open bid systeem gezien zonder prio list. Eerste Iblis ging dus naar een protection warrior. Hurray

Vette daarnaast is nog dat tanks prio hebben op tier 3 dus ik kan alle loot uit naxx voor de eerst komende 3 maanden wel op mn buik schrijven.
Lekker consequent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Exitium schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:39:
[...]

Gozer die die quest inlevert is nog maar lvl 65, dus laat staan wat een lvl 70 req blue (om over epic nog maar niet te praten) is.. :)
dat zeg ik, ik zie het allemaal wel met de expansion nieuwe items nieuwe gebieden, maar eerst maar weer vanaf 0 beginnen met een nieuwe char :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

een vriend van mij heeft ongveer 4 weken geleden die AV mount voor 640g gekocht :p
nu heb ik diezelfde mount voor 9g gekocht afgelopen week :p
en ik had al een epic :)
maar hij voelt zich nu best wel knap genaaid, (hij heeft nu dus 2 epic mounts voor meer dan 600g p/s)
maar goed so be it.

ik speel op The Ventures Co maar probeer beetje te stijgen in de ranks, maar damn AB en WSG alleen maar Premades afgelopen zondag, en zelf een premade samenstellen schiet ook niet op helaas.
maar goed waarschijnlijk ding ik wel naar rank 8 :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 14:29
Gisteren een goed dagje gehad. Ragnaros dropte eindelijk eens een keer Netherwind en dus ben ik een hele blije mage :D Het was ook een hele goede try, bij de sons zat Raggie al onder de 20%. S'avonds helaas heel veel moeite met Razorgore, terwijl we hem vorige week neer hadden gekregen. Gisteren, doordat we geen goede balanced groups hadden, kregen we hem dus niet neer. Vanavond maar weer eens proberen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

Gistermiddag om 12.00 uur ging de gate AQ open voor Kilrogg. Wat een feest en een drukte :o We hebben met onze guild zitten grinden tot +-20.00 uur. En daarna zijn we naar MC gegaan en had een mooie drop Gianstalker's Epaulets <--- Ik ben weer blij heb nu 4/8. Dus nog ff doorgaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Kan het nu wel of niet dat een Ally een /say kan doen naar een Horde?
Gisteren was ik Mining aan het levellen met m'n lvl 55 Warrior in Ungoro en op een gegeven moment nadat ik een Mob heb geslacht, staat er in ene een level 60 Ally Hunter achter me.
Eerst groet 'tie met een emote, ik dus emote terug.
Vervolgens verschijnt er een Balloon boven z'n hoofd met de tekst "See YOU".
Lijkt mij geen normale emote en volgens mij niet te kunnen.
Ik doe een stapje terug, Frost Trap en begint 'tie te schieten op me.
Tot mijn verbazing moest de Hunter het afleggen.

Maaruh, de /say, is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 19:38
Er zijn translators beschikbaar waarmee je kunt zien hoe jouw tekst gezien wordt door de tegenstander. Als je daar dan een beetje creatief mee bent kun je enigzins begrijpbare zinnen doorgeven.

Maar hij zal dus niet ingetypt hebben /s see you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
haha idd beetje gare bende. Maar het schijnt dat je tanks in tier 3 moeten zitten voor bepaalde bazen anders krijg je ze niet down ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DrProctor schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:13:
Lekker lullig. Iedereen helpt toch mee aan je guild's progress, dan zou jij evenveel recht hebben op tier 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Bokkie schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:36:
[...]

dus jij vind et normaal dat een casual van een blue quest een betere staff kan halen dan staff of the shadowflame terwijl je als raider maanden in een instance zit rond te baggeren voor die staff met ziek veel repaircosts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Masch schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:43:
Gisteren een goed dagje gehad. Ragnaros dropte eindelijk eens een keer Netherwind en dus ben ik een hele blije mage :D Het was ook een hele goede try, bij de sons zat Raggie al onder de 20%. S'avonds helaas heel veel moeite met Razorgore, terwijl we hem vorige week neer hadden gekregen. Gisteren, doordat we geen goede balanced groups hadden, kregen we hem dus niet neer. Vanavond maar weer eens proberen.
jammer man razorgore blijft lastig. Bij ons ging ie dit weekeind gewoon op de eerste try flawless neer om daarna 6 x te wipen op veal wat echt zonde was.
Gelukkig zondag deden we weer bwl en ging brood firemaw en ebonroc allemaal op de eerste try neer. Helaas dat flamegor mislukte we hadden maar 3 hunters waarvan 2 met iets minder ervaring dus hij was continue enraged en dan gaat het wel wat te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
DrProctor schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:59:
[...]

dus jij vind et normaal dat een casual van een blue quest een betere staff kan halen dan staff of the shadowflame terwijl je als raider maanden in een instance zit rond te baggeren voor die staff met ziek veel repaircosts?
EPIX WHORE DETECTED !!! : )

Troost je met de gedachte dat jij ragnaros / nefarian / c'thun hebt gezien terwijl zij dat nooit van hun leven hebben gezien. En 't spelletje gaat toch om de encounters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

zoals ik al zei, whine more

lvl 65 staf op lvl 70 mag je weer patsen met je leet raidgear die je moet farmen waar de casuals niet bij kunnen komen, dus je moet inderdaad weer even wachten voor je met je e-peen kan pimpen

vergelijk het met de staff of ogre king vs je SoD

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 02-10-2006 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 12:54

chromeeh

the Gnome

Zaterdag m'n Engineering gedropped voor Tailoring...
Op lvl 60 een prof lvl'en is best makkelijk :P
Gewoon een sloot cloth kopen uit het AH, bolletje garen erbij en gaan met die banaan :)
Alle gemaakt rommel weer terug verkopen aan een vendor, als je beetje goed inkoopt wordt je er nog een paar silver beter van ook :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

Tbh, zelfs als je zo denkt had ik die maanden raiden niet willen missen. ;)
MantaMania schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:00:
[...]

jammer man razorgore blijft lastig. Bij ons ging ie dit weekeind gewoon op de eerste try flawless neer om daarna 6 x te wipen op veal wat echt zonde was.
Gelukkig zondag deden we weer bwl en ging brood firemaw en ebonroc allemaal op de eerste try neer. Helaas dat flamegor mislukte we hadden maar 3 hunters waarvan 2 met iets minder ervaring dus hij was continue enraged en dan gaat het wel wat te hard.
Hebben wij ook last van. We kunnen zonder moeite een halve avond wipen op Razor/Vael, om daarna de rest van BWL in like 2.5 uur te doen ofzo. Om de een of andere reden liggen die eerste twee gevechten ons niet zo.

Oh, en grats op de Ebonroc kill nog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

Mijn paladin is al nu 4-5 weken lvl60 en ik zocht toen voor een guild, ik werd invite door een Guild dat echt pas nieuw was, ze wilden progress maken en snel ook en dat deden we! Vorige week voor het eerst Ony down, en gisteren Ragnaros! Na de eerste sons was hij al op 23%, toen gingen de healers eraan en stond er een pala en een druid te healen, nou echt je had Ventrilo moeten horen, explosion toen hij down ging! _/-\o_

Mooie ervaring om mee te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

Kaap schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:52:
Er zijn translators beschikbaar waarmee je kunt zien hoe jouw tekst gezien wordt door de tegenstander. Als je daar dan een beetje creatief mee bent kun je enigzins begrijpbare zinnen doorgeven.

Maar hij zal dus niet ingetypt hebben /s see you
ik heb zoiets dergelijks ook gehad laatst in Tanaris, op de abyssal sands was er een 49 mage(horde) die /wave doet naar me, dus ik /wave terug. Later staat er: *Naam(vergeten) says: No, not gonna happen* , en valt ie me aan. Natuurlijk heb ik hem gekilled :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Epics zijn dus echt niet intressant ofzo. Vind teamplay/teamspirit veel leuker dan een epic krijgen. Maar goed.. mensen associeren Raids altijd met PAARS en Oranje.. heel erg jammer eigenlijk.. het gaat juist om teamplay

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 188327 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:18:
[...]

ik heb zoiets dergelijks ook gehad laatst in Tanaris, op de abyssal sands was er een 49 mage(horde) die /wave doet naar me, dus ik /wave terug. Later staat er: *Naam(vergeten) says: No, not gonna happen* , en valt ie me aan. Natuurlijk heb ik hem gekilled :P
Da's gewoon /no
Een normale emote die hetzelde is voor je eigen faction en voor de andere faction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

Je kan ook met de Gnomish Mindcontrol Cap een opponent mc'en en dan praten in /me. Dan kan je gewoon lezen wat er gezegd wordt.
(Weet niet zeker of dit al gefixt is atm.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

Gennis schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:38:
Je kan ook met de Gnomish Mindcontrol Cap een opponenet mc'en en dan praten in /me. Dan kan je gewoon lezen wat er gezegd wordt.
(Weet niet zeker of dit al gefixt is atm.)
Volgens mij is dat gefixed, idem met priest's Mind Control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Waarom kan het jou ook maar enigzins rotten wat iemand anders heeft als gear? En zoals al gezegd is; jij krijgt tenminste alle content te zien in het spel, daar waar casuals blijven steken bij UBRS, of wellicht ZG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Miles Teg schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:42:
[...]

Waarom kan het jou ook maar enigzins rotten wat iemand anders heeft als gear? En zoals al gezegd is; jij krijgt tenminste alle content te zien in het spel, daar waar casuals blijven steken bij UBRS, of wellicht ZG.
Niks mis met ZG/AQ20 eigenlijk :). Ik heb het idee er achter altijd goed gevonden: leuke encounters, een paar epics en goede blauwe items als loot. Voor de rest kan je sparen voor een semi-epic set (in de oude versies toch, toen je maar 1 epic armor stuk had en 2 degelijke blauwe items) door middel van tokens.

Ik heb zelf een jaar lang 'hardcore' geraid en ik vind ZG/AQ20 echt de fijnste raids die er zijn. Ik hoop dat blizzard nog veel meer van dit soort instances in TBC steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ach het raiden gaat toch uit eindelijk om de loot?
Als je er niks voor kreeg zouden ook maar weinig mensen raiden!!
Vind het toch altijd wel erg leuk om een mooi paars item te mogen looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Dus jij vind het normaal dat een casual speler geen goede gear mag hebben omdat zij naast wow ook nog een leven hebben?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-06 11:10
Dus jij vind dat als je raid je geen leven hebt?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:54

Bezulba

Formerly known as Eendje

M1lamb3r schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:03:
niet als je 7 dagen in de week raid.

en je weet nixs over die quest waar dit een reward voor is. het zou net zogoed een quest kunnen zijn waar je alle bosses in een lvl70 dungeon moet killen oid.. je ziet alleen maar de reward, maar niet de moeite die je er voor moet doen, of de epics die je rond dat level kan krijgen...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
eendje schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:08:
[...]

en je weet nixs over die quest waar dit een reward voor is. het zou net zogoed een quest kunnen zijn waar je alle bosses in een lvl70 dungeon moet killen oid..
Als dat zo is lever je die quest niet in als lvl 65 zijnde hoor. Is dus sowieso geen lvl 68-70 quest lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Gohan-san schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:41:
een vriend van mij heeft ongveer 4 weken geleden die AV mount voor 640g gekocht :p
nu heb ik diezelfde mount voor 9g gekocht afgelopen week :p
en ik had al een epic :)
maar hij voelt zich nu best wel knap genaaid, (hij heeft nu dus 2 epic mounts voor meer dan 600g p/s)
maar goed so be it.

ik speel op The Ventures Co maar probeer beetje te stijgen in de ranks, maar damn AB en WSG alleen maar Premades afgelopen zondag, en zelf een premade samenstellen schiet ook niet op helaas.
maar goed waarschijnlijk ding ik wel naar rank 8 :)
Ach een paar guildies van me doen aan BG's op TVC (alliance kant) en meestal wint horde. Wellicht dat het op level 60 andersom is, maar voor level 60 als alliance :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 63072 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:39:
[...]

Ach een paar guildies van me doen aan BG's op TVC (alliance kant) en meestal wint horde. Wellicht dat het op level 60 andersom is, maar voor level 60 als alliance :N
Verschilt per BG bij ons en of we met guild premade spelen of met pug. Pug is like 80% kans op verlies in WSG/AB, en like 80% winst in AV. Guild premade is vrijwel altijd winst, zelfs tegen andere premades. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
M1lamb3r schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:03:
nee, je begrijpt het verkeerd.. als je raid, moet je bepaalde dingen uit je sociale leven opofferen.. ik heb een paar maanden die-hard geraid, en ik ga ernaast wel uit, maar ik zat half brak achter het stuur (werk) en soms ging ik ook niet mee uit, omdat ik moest/wilde raiden...

dat gezeik over een blauwe item.. /cry more.. shit he.. die update is misschien 1x per 2 jaar zo groot.. dat jij dan een beetje meer gold spendeerd aan repairbills..

ik ben nu dus bezig met een hunter te powerlevelen, en zit amper meer te raiden.. vind het eigenlijk wel lekker... zit nu op 1dag en 18 uur op lvl 28... gaat heerlijk... mn warlock zit in 6/8 tier 1, en ik was in het begin op zoek naar een raid-guild, maar ik ga nu denk ik lekker ff die hunter naar 60 lvlen.. vind het heerlijk spelen.. grind lekker snel, alleen zuig ik melee... ben BM specced..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 23:08

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:58:
[...]

nee, je begrijpt het verkeerd.. als je raid, moet je bepaalde dingen uit je sociale leven opofferen..
:?

Onzin.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Ik ben vanplan om met m'n Warlock aan de AV Rep grind mee te doen.
Nu vraag ik me af hoeveel Rep je kan halen in 1 game. (Rush)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190231

Tranzity schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:04:
Ik ben vanplan om met m'n Warlock aan de AV Rep grind mee te doen.
Nu vraag ik me af hoeveel Rep je kan halen in 1 game. (Rush)
ongeveer 1200, maar kan ook 2000 zijn licht eraan wat voor quik run het is.

Me vriend is in 4 avonden van neuttral naar exhaulted gegaan iig en dat is nog redelijk langzaam, als je mazzel heb met de rush tegenwoordig lukt het wel sneller..

neutral > friendly = 3 games

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 190231 op 02-10-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Heb gisteren twee AV's gewonnen en 5k rep gehaald, tweede duurde een half uur en leverde me 2k op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:07:
Heb gisteren twee AV's gewonnen en 5k rep gehaald, tweede duurde een half uur en leverde me 2k op.
het licht er ook aan als iedereen de quik rush doet is het 2k als je wint en als je nog alles gaat inemen kna je p 5k uitkomen idd (+inleveren van badges offcourse).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]
ik ben nu dus bezig met een hunter te powerlevelen, en zit amper meer te raiden.. vind het eigenlijk wel lekker... zit nu op 1dag en 18 uur op lvl 28... gaat heerlijk... mn warlock zit in 6/8 tier 1, en ik was in het begin op zoek naar een raid-guild, maar ik ga nu denk ik lekker ff die hunter naar 60 lvlen.. vind het heerlijk spelen.. grind lekker snel, alleen zuig ik melee... ben BM specced..
Hear hear, ik ben ook bezig met een altje te levelen op me dooie gemakje en raiden doe ik
weinig of niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

nee, je begrijpt het verkeerd.. als je raid, moet je bepaalde dingen uit je sociale leven opofferen.. ik heb een paar maanden die-hard geraid, en ik ga ernaast wel uit, maar ik zat half brak achter het stuur (werk) en soms ging ik ook niet mee uit, omdat ik moest/wilde raiden...
Dingen uit je sociale leven opofferen: lees, TV kijken inwisselen voor WoW spelen. Big deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ImdaMned schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:13:
[...]

Dingen uit je sociale leven opofferen: lees, TV kijken inwisselen voor WoW spelen. Big deal
Inderdaad. Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vriendin, waar andere mensen TV kijken, speel ik WoW. En in het weekend ga ik gewoon op stap.

Raiden en social life is goed te doen samen. Maar ja, als je natuurlijk 7 dagen per week van 17:00 t/m 02:00 speelt, jah dan doe je wat fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Als jij Fulltime raid heb je echt geen tijd meer voor andere dingen als je ook nog eens fulltime werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:24:
Als jij Fulltime raid heb je echt geen tijd meer voor andere dingen als je ook nog eens fulltime werkt..
Ik ben MT van mijn guild en we zitten nu tegen frankriss aan in aq40, we bestaan pas echt van blue geared ppl nu 5 maanden en hebben eht ebst ver geschopt alleen ik ben gene die hard gamer en ja ik werk van 8 - 4:30 en heb een vriendin en ga stappen in het weekend en daarnaast ga ik ook nog es 3x per week naar de sportschool.

Dus het valt inderdaad goed te combineren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 20:09

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik zag een paar posts over BG (AB) dat Horde (bijna) altijd wint..? Hoe kan dat nou de kans is 50/50.

In de afgelopen maand dat ik in AB ben geweest heb ik misschien 12 keer verloren, van de 500 keer dat ik er geweest ben ofzo, is Alliance dan zo slecht in pvp? intresseert het ze niets?
De enige keren dat Horde dus verloor zag je duidelijk dat er niets lager dan lvl 48 aan Alliance kant was, terwijl er aan Horde kant lvl 40's meeliepen.

Toen ik binnen kwam op lvl 36 ofzo mijn eerste keer AB had ik echt iets van damn wat is dit, alliance maakt me zo af, nu heb ik zoiets van "proberen ze het wel".

Ben nu lvl 48 (undead/shadowpriest) heb leuke gear (2315hp/4178mp) en heb practisch geen moeite met warriors/rogues/hunters/paladins, alleen andere priests :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Natuurlijk gaat level 61-70 gear dikker zijn dan level 60, en als je met je BWL/AQ40/Naxx-guild op level 70 aankomt (sneller dan de casuals) en de level 70 instances gaat doen, zul je kunnen bouwen op de ervaring die je al op level 60 in raids hebt opgedaan. Denk maar niet dat level 65 blue gear ook maar in de buurt komt van epix uit level 70 raid instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Horde werkt beter samen denk ik. Gisteren in AB had je op een gegeven moment toen we drie nodes hadden een stuk of zeven, acht hordies die de mine kwamen pakken. Bij Alliance zou de helft naar BS en de helft naar mine gegaan zijn. Er is geen communicatie en de meesten doen maar wat. Wat dat betreft is het verschil met een premade ook zo groot. Er zitten in Resisted redelijk wat rank 12-14 mensen en in BG weet iedereen wat 'ie moet doen. Geen ellenlange discussies over wat te doen, maar gewoon één leider die zegt wat er gebeurt. In pickups wordt er niet naar geluisterd en lijkt iedereen er wel te zijn voor HK's en meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Toen ik nog WoW speelde (dikke maand terug) was er een nieuwe AB techniek. Rush! Ik vond het wel geinig, gewoon zo snel mogelijk naar de Storm Spike GY rennen :p. Heb aardig wat potjes zo gewonnen :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MrVegeta schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:46:
Toen ik nog WoW speelde (dikke maand terug) was er een nieuwe AB techniek. Rush! Ik vond het wel geinig, gewoon zo snel mogelijk naar de Storm Spike GY rennen :p. Heb aardig wat potjes zo gewonnen :).
Da's AV. :P

Gisteren in die eerste AV run zijn we ffs dik een half uur bezig geweest om de Frostwolf Relief Hut in te nemen. Torens hadden we neer, alleen kwamen we daar niet voorbij. Horde respawnde daar vrolijk, alliance vertikte 't om dood te gaan (de paar mensen die dood gingen kwamen bij Frostwolf GY weer tot leven en waren binnen een halve minuut terug) en niemand kwam een stap verder. Was blij toen die over was tbh. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

Anoniem: 190231 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:26:
[...]

Ik ben MT van mijn guild en we zitten nu tegen frankriss aan in aq40, we bestaan pas echt van blue geared ppl nu 5 maanden en hebben eht ebst ver geschopt alleen ik ben gene die hard gamer en ja ik werk van 8 - 4:30 en heb een vriendin en ga stappen in het weekend en daarnaast ga ik ook nog es 3x per week naar de sportschool.

Dus het valt inderdaad goed te combineren :)
Inderdaad. Wij raiden 3x per week en tussendoor doen we ZG/AQ20. Ikzelf werk van 8.30/17.30 en heb tijd genoeg om andere dingen te doen en ga met de raidavonden gewoon op tijd naar bed etc. En ga iedere vrijdag/zaterdag op stap en ga regelmatig uit eten. Maar ik weet wel dat het wel ligt aan het type guild die je hebt. Een raidavond begint bij ons om 19.00 uur en duurt ongeveer tot 23.00/23.30 dus goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:32

Seraphin

Meep?

Exitium schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:41:
Horde werkt beter samen denk ik.
Hoe het er sinds de x-realm BG's aan toe gaat weet ik eik niet (niet meer zo veel BG's gedaan in die tijd). Maar op mijn server was het in WSG wel altijd zo dat ally op het middenveld HK's stonden te farmen, en horde (min of meer) georganiseerde pogingen deed de flag te pakken (soms wat meer organisatie dan anders).
Ben nu lvl 48 (undead/shadowpriest) heb leuke gear (2315hp/4178mp) en heb practisch geen moeite met warriors/rogues/hunters/paladins, alleen andere priests
Met mn Dr00d eet ik priests voor mn ontbijt :P

[ Voor 19% gewijzigd door Seraphin op 02-10-2006 13:08 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

[bExitium schreef:[/b]
Horde werkt beter samen denk ik. Gisteren in AB had je op een gegeven moment toen we drie nodes hadden een stuk of zeven, acht hordies die de mine kwamen pakken. Bij Alliance zou de helft naar BS en de helft naar mine gegaan zijn. Er is geen communicatie en de meesten doen maar wat. Wat dat betreft is het verschil met een premade ook zo groot. Er zitten in Resisted redelijk wat rank 12-14 mensen en in BG weet iedereen wat 'ie moet doen. Geen ellenlange discussies over wat te doen, maar gewoon één leider die zegt wat er gebeurt. In pickups wordt er niet naar geluisterd en lijkt iedereen er wel te zijn voor HK's en meer niet.
IMO is de kans nog steeds 50/50.
Ik speel tegenwoordig WSG met m'n lvl 29 Hunter en ik merk gewoon dat zowel onder Horde alswel Allys complete n00bs zitten.
Zal er zelf ook wel één zijn, daar niet van.

Solo ergens in rushen (dead), healers die niet healen (dead), hunters die track humanoids niet aan hebben (en maar zeuren, waar is onze vlag nou?).... en ga zo maar door.

Het blijft leuk, maar soms is het vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik vergat te vermelden dat ik dan 5+ raids per week bedoel.. 5+ dagen dus.. dan red je weinig dingen meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

AB op lager level hebben hordes natuurlijk 5 shamans lopen met ghost wolf wat wel degelijk een groot verschil uit maakt. Op lvl 60 heb ik niet het idee dat de horde vaker wint maar dat komt dan omdat ik hem bijna alleen nog maar in pre made heb gedaan.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!