Op Xavius valt het als Horde zijnde best mee, in 9/10 van de gevallen wordt er als team samengewerkt en is WSG meestal een lachertje (ongeveer 90% winst), ben begonnen op lvl34 en heb ongeveer steeds dezelfde mensen tegengekomen in WSG en dan raak je gemakkelijk ingespeeld op elkaar zelfs zonder de chat vol te moeten spammen. Momenteel ben ik lvl40 (en dus terug onderaan de ladder en zonder mount) en het gaat nog steeds vlotjes, met als grote uitzondering gisterenavond waar de laatste capture langer dan anderhalf uur geduurd heeft, maar uiteindelijk toch mooi gescored.Anoniem: 87300 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:07:
[...]
IMO is de kans nog steeds 50/50.
Ik speel tegenwoordig WSG met m'n lvl 29 Hunter en ik merk gewoon dat zowel onder Horde alswel Allys complete n00bs zitten.
Zal er zelf ook wel één zijn, daar niet van.
Solo ergens in rushen (dead), healers die niet healen (dead), hunters die track humanoids niet aan hebben (en maar zeuren, waar is onze vlag nou?).... en ga zo maar door.
Het blijft leuk, maar soms is het vermoeiend.
Anoniem: 190231
Hehe welke guild zit je ^^....... want dat klinkt precies hetzelfde als bij ons... wij raiden dinsdag donderdag van 7 - 11:30 en op zondag van 6 - 11:30, tussendoor zijn er gewoon voor iedereen 20 man raids maar die doe ik heel af en toe maarAnoniem: 101547 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:06:
[...]
Inderdaad. Wij raiden 3x per week en tussendoor doen we ZG/AQ20. Ikzelf werk van 8.30/17.30 en heb tijd genoeg om andere dingen te doen en ga met de raidavonden gewoon op tijd naar bed etc. En ga iedere vrijdag/zaterdag op stap en ga regelmatig uit eten. Maar ik weet wel dat het wel ligt aan het type guild die je hebt. Een raidavond begint bij ons om 19.00 uur en duurt ongeveer tot 23.00/23.30 dus goed
Ik ga binnenkort hemorrhage speccen, voor puur pve. Als wapen heb ik Misplaced Servo Arm + Anubisath Warhammer.
Ik had de volgende spec in gedachten waar ik graag commentaar van jullie op wil hebben: 19/0/32.
Geen pvp talents omdat ik eigenlijk nauwelijks pvp.
Mijn doel is het hebben van hemo (uiteraard) voor raid dps en als tweede een eigen maximale dps. Zou mace spec een betere oplossing zijn? Dus droppen van premed+deadliness en combat gaan?
Ik had de volgende spec in gedachten waar ik graag commentaar van jullie op wil hebben: 19/0/32.
Mijn doel is het hebben van hemo (uiteraard) voor raid dps en als tweede een eigen maximale dps. Zou mace spec een betere oplossing zijn? Dus droppen van premed+deadliness en combat gaan?
Denk dat deadlyness vergeleken met jou gear meer dps geeft dan een andere spec. Echter spreek uit eigen ervaring. Adrenaline Rush is echt een meesterlijke skill die je dps letterlijk keer 2 laat gaan. Echter is dit 15 sec ofzo en om de 5 min. maar probeer anders een mix te doen. Hemo is leuk voor je Raid dps though.
en aangezien je niets heb aan de Blunt ( mace ) talent in Combat omdat bosses toch niet te stunnen zijn.. Denk ik dat je huidige built erg raid vriendelijk is.
en aangezien je niets heb aan de Blunt ( mace ) talent in Combat omdat bosses toch niet te stunnen zijn.. Denk ik dat je huidige built erg raid vriendelijk is.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik heb zeker weinig tot geen ervaring op het gebied van rogue maar ik zou denken dat je combat.hemor zou gan als je max dps wil done in raid, de off hand speciali is lekker en de imp hit mag er wezen + dat je imp feint krijgt in combat als ik het goed zie dat zijn allemaal pre's.QuarK schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:36:
Ik ga binnenkort hemorrhage speccen, voor puur pve. Als wapen heb ik Misplaced Servo Arm + Anubisath Warhammer.
Bunny ... hop hop ...Anoniem: 190231 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:33:
[...]
Hehe welke guild zit je ^^....... want dat klinkt precies hetzelfde als bij ons... wij raiden dinsdag donderdag van 7 - 11:30 en op zondag van 6 - 11:30, tussendoor zijn er gewoon voor iedereen 20 man raids maar die doe ik heel af en toe maarhet is geen must
. Dus zo regel ik alles bij mekaar dus
.
Enig idee van wie die "quote" komt ?
Bij mijn guild raiden we doordeweeks van 19.00 tot 23.00 en we stoppen altijd om 23.00 soms iets langer als we net voor een boss zijn. En op zaterdag van 14.00 t/m we klaar zijn. Zondag gaan we van 14.00 t/m 23.00 dan merk je wel om 22.00 dat de focus wat weg is.
Gistere voor t eerst naar BWL geweest. Helaas alleen maar wipes op razorgore maar toch veel geleerd. Helaas hadden veel mensen last van disconnects. Hopelijk gaat t vanavond beter
Gistere voor t eerst naar BWL geweest. Helaas alleen maar wipes op razorgore maar toch veel geleerd. Helaas hadden veel mensen last van disconnects. Hopelijk gaat t vanavond beter
Anoniem: 101547
Kilrogg , Anarchy ^^..^^
Wat betreft BWL
Ja zeker een geweldig whipefeest en mooie repairbills
Maar daar leer je van. Zondag beginnen we met raids ook gewoon om 19.00 uur. Gister toevallig met de opening van AQ een uur later
Wat betreft BWL

Tip voor mensen die alleen maar kiten bij razorgore, probeer is wat info op te zoeken over orb kiten, zijn filmpjes over op video.google.nl. Wij hadden ook veel last met kiten en focus todat we deze tactiek gingen proberen. Wij verloren veel healers bij de kite fase.blackraid3r schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:55:
Bij mijn guild raiden we doordeweeks van 19.00 tot 23.00 en we stoppen altijd om 23.00 soms iets langer als we net voor een boss zijn. En op zaterdag van 14.00 t/m we klaar zijn. Zondag gaan we van 14.00 t/m 23.00 dan merk je wel om 22.00 dat de focus wat weg is.
Kort gezecht MT heeft speed op boots nodig en zanza's swiftness pot betekent inc speed. De MT pakt de orb begint een volle MC tijd eggs te killen pakt de 2e MC en begint dan ook weer eggs te killen en halverwegen canceld hij de MC (stance swap) dan pakt hij de orb weer en begint rond te lopen met razorgore en mannetjes te hitten en cleaven zodat er zo veel mogelijk achter hem aankomen. dan als je ongeveer de helft achter je aan hebt lopen (let op tijd) dan doe je in het midden je aoe attack en loopt met razorgore naar het andere platform daar w8 je tot razorgore op 10% health is en weer stance switch.
Nu word het leuk alles mobs hebben echt HEEL veel hate op die MT dus kortom er is nog maar 1 kiter die je volop kan healen (geen last van aggro verlies meer door healers want MT heeft nu genoeg) de rest kan de 3 - 5 mannetjes oppikken die er nog zijn en de 2e tank kilt de laatste eggs met razorgore.
Het kost ff tijd maar het is het meest goeie tactiek als je net aan razorgore begint. Wij hebben nu al 8x heb gedownt en killen nu gewoon alles want dan ben je 1m eerder klaar met eggs maar deze orb kiting is Perfect imo.
Hierna jeeft de 2e tank alle hate van razorgore en kan de MT nu ook naar die hoek lopen om em te tanken en de 2e fase door te komen.
En ja ik weet waar die quote vandaan komt van de forum's alleen weet niet meer wie het was (jij misschien
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 190231 op 02-10-2006 14:08 ]
Anoniem: 113568
Hemo is geweldig, maar toch echt meer voor PvP, heb het zelf een tijd op mijn rogue gehad (Vis'Kag) in MC en Onyxia etc, maar combat was toch echt een stuk beter. Als je je hemo damage pakt en er bij elke hemo 210 toevoegd(Alhoewel in de meeste gevallen de charges niet allemaal gebruikt worden voordat je hem re-applied, door zijn lage energy cost en -5 van 4 piece T3) kom je nog op een lagere damage uitQuarK schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:36:
als ik jou was gewoon standaard 17/34/0 build oid, doe je stukken meer damage.
Mensen die problemen hebben met kiting bij Razorgore: Laat 2 MTs de draken kiten op de platforms met dedicated healing en laat de rest van de raid alles wat geen draak is gruwelijkhard in elkaar batsen. Heerlijk zo'n lege kamer.
In de film "Hudson Hawk" met Bruce Willis zit een stukje waarbij er steeds een balletje naar een hond wordt gegooid terwijl de eigenaresse "Bunny - ball ball" roept. Daarmee associeer ik in elk geval je vraag
In de film "Hudson Hawk" met Bruce Willis zit een stukje waarbij er steeds een balletje naar een hond wordt gegooid terwijl de eigenaresse "Bunny - ball ball" roept. Daarmee associeer ik in elk geval je vraag
Paling Terran & Shaman
@baasie
Wij gebruiken hunters om te kiten. Druids om te sleepen en de warlocks moeten fearen. We wipeten hele tijd omdat de healers aggro kregen en daardoor dood gingen. Beste try was 4 eggs left
Best wel netjes voor de mensen die we hadden.
Wij gebruiken hunters om te kiten. Druids om te sleepen en de warlocks moeten fearen. We wipeten hele tijd omdat de healers aggro kregen en daardoor dood gingen. Beste try was 4 eggs left
Ik heb zelf op mijn *PvE/PvP* Rogue, 16/31/4
Werkt voor mij het beste
Werkt voor mij het beste
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
der was dus laatst een post op forum (kan em ff niet meer vinden) iig wow forum was het waarbij een warrior ging uitleggern dat ie gek werd van de hey wanna go scholo ubrs geblaat en gevraagt. En altiojd ging ie zeggen geen tijd en gingen ze door zeuren.mdmeijer schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:18:
Mensen die problemen hebben met kiting bij Razorgore: Laat 2 MTs de draken kiten op de platforms met dedicated healing en laat de rest van de raid alles wat geen draak is gruwelijkhard in elkaar batsen. Heerlijk zo'n lege kamer.
Toen op een dag zei die gewoon tegen iemand die het vroeg.... I am A Bunny. en teurg He ? en dan hij weer Hop Hop.
Dus een blue poste in die forum vond het wel grappig dus wat deed die blue de keer daarop toen er weer voor de 1000x gevraagt werd om nieuwe servers en een blue post.
DIe poste I am A Bunny.... Hop...Hop....
best grappig vonk
Anoniem: 109997
Ik heb vrijwel geen ervaring met hemo builds maar wat ik van onze rogues hoor is dat ze t maar crap vinden, zelf zou ik deze build aan willen bevelen:QuarK schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:36:
20/31/0 Korte uitleg; dit is een beetje een afwijkende combat/mace build met impr slice and dice. In deze build zit echter geen Deflection en Riposte (5%parry en disarm nadat je attack parry'd) omdat je zoals je zelf al zei pve focussed bent en deze talents alleen echt nuttig zijn als je agro hebt(en je wil geen agro in bwl/aq40 ed), daarom zit er 5/5 in Lightning reflexes en meer in agression omdat hier simpelweg meer aan hebt(meer dodge is meer survivability,denk aan cleave attacks, en je hebt gewoon iets meer dmg op SS/Evis).
ook kun je deze build pakken, die is als je solo grind enzo tog net iets fijner want solo zijn Deflection en Riposte wel beter als 5% dodge omdat je dan melee mobs kunt disarmen en dat is gewoon relaxt(bijv in tyrs die scarlet mobs)
Gisteren een nieuw speeltje gekregen van Skeram 
Hammer of Ji'zhi Voor mij als spelladin is wapen toch veel dan bijvoorbeeld Herald of Woe.
Toch roepen veel mensen dat Herald of Woe beter is voor paladins. Ok, Herald of Woe heeft meer strength en iets meer DPS maar de + 30 spell damage merk je echt direct.
Een grote verbetering ten opzichte van me ouwe grind/dps wapen: Finkle's Lava Dredger die ik wel ga bewaren voor fire res en lange gevechten zoals chromaggus daar moet ik toch niet healen alleen maar dispellen
Hammer of Ji'zhi Voor mij als spelladin is wapen toch veel dan bijvoorbeeld Herald of Woe.
Toch roepen veel mensen dat Herald of Woe beter is voor paladins. Ok, Herald of Woe heeft meer strength en iets meer DPS maar de + 30 spell damage merk je echt direct.
Een grote verbetering ten opzichte van me ouwe grind/dps wapen: Finkle's Lava Dredger die ik wel ga bewaren voor fire res en lange gevechten zoals chromaggus daar moet ik toch niet healen alleen maar dispellen
Het verhaaltje op het oude priest forum (volgens mij nieuwe ook) komt van onze GM. Ze werd knettergek van iedereen die haar whisperde voor random PuG's overal. Toen kwam ze op het geniale idee van de bunny en nu gebruikt zowat de hele EU WoW community hetAnoniem: 190231 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:05:
[...]
En ja ik weet waar die quote vandaan komt van de forum's alleen weet niet meer wie het was (jij misschien?)
Daarnaast is ze buiten WoW ook nog mijn vriendin
Die dropte voor ons vorige week ook, maar alle holy gimps (incl mezelf) verkozen HoW boven dat ding. Uiteindelijk rollde een pala die HoW nog niet had dan maar om een shard te voorkomen.Loev schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:26:
Gisteren een nieuw speeltje gekregen van Skeram

Als je mee wilt raiden moet je wel degelijk dingen uit je dagelijkse Real life opofferen voor WOW. Voorbeeld: tijdens de zomerperiode ben ik voor korte periode werkloos geweest, bovendien was het zomervakantie en dus geen sport (sporthal dicht), dus heel de week de tijd om te raiden, zooo wat vlogen mijn dkp punten omhoog, iedere raid was ik van de partij...
Maar sinds 1 september werk ik weer 40 uur per week, komt er 1,5uur reistijd per dag bij, heb ik ook een huishouden wat in de avonduurtjes bijgehouden moet worden en is er weer 3 avonden per week en op zaterdag volleybal... Bovendien moet ik voor mijn werk vroeg uit bed..
Dus vertel mij maar wanneer ik moet raiden?
Ik raid nu dus nog maar 1 keer per week op zondagavond naar MC omdat ik de andere avonden dat er bij ons in de guild geraid wordt geen tijd heb ivm volleybal, of ook wel eens een avondje rust wil en geen verplichtingen..
Ik ben op zoek naar een tool of guide om mijn WoW-directory in oorspronkelijke staat te herstellen. Ik weet wel dat je een check-tool van Blizzard hebt, maar die delete geen 'overbodige' bestanden.
Ik wil namelijk mijn directory weer in oorspronkelijke staat hebben, maar ben een cd kwijt. Heeft er iemand suggesties of opmerkingen?
Ik wil namelijk mijn directory weer in oorspronkelijke staat hebben, maar ben een cd kwijt. Heeft er iemand suggesties of opmerkingen?
Leuk voor je, maar dan nog klopt de uitspraak waar ik op reageerde niet.Mirreke schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:51:
[...]
Als je mee wilt raiden moet je wel degelijk dingen uit je dagelijkse Real life opofferen voor WOW. Voorbeeld: tijdens de zomerperiode ben ik voor korte periode werkloos geweest, bovendien was het zomervakantie en dus geen sport (sporthal dicht), dus heel de week de tijd om te raiden, zooo wat vlogen mijn dkp punten omhoog, iedere raid was ik van de partij...
Maar sinds 1 september werk ik weer 40 uur per week, komt er 1,5uur reistijd per dag bij, heb ik ook een huishouden wat in de avonduurtjes bijgehouden moet worden en is er weer 3 avonden per week en op zaterdag volleybal... Bovendien moet ik voor mijn werk vroeg uit bed..
Ik raid nu dus nog maar 1 keer per week op zondagavond naar MC omdat ik de andere avonden dat er bij ons in de guild geraid wordt geen tijd heb ivm volleybal, of ook wel eens een avondje rust wil en geen verplichtingen..
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Download de trial versie en installeer die. Ergens op de Blizzard website kan je je aanmelden voor een 10 dagen trial. Die downloaden en eventueel de patches installeren en je hebt een kale WoW.Resistance_NL schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:53:
Ik ben op zoek naar een tool of guide om mijn WoW-directory in oorspronkelijke staat te herstellen. Ik weet wel dat je een check-tool van Blizzard hebt, maar die delete geen 'overbodige' bestanden.
Oke, dat is dus in principe wél de gewone versie. Ik had namelijk ergens gehoord dat deze versie toch anders was. Die kan ik wel via Fileplanet downloaden. Bedankt voor de tip.
Ik ben het volledig met je eens. Vanaf April '06 hardcore geraid, heel veel DKP bij elkaar geraid. Toen begon school weer en nu ben ik gestopt met raiden. sommige dingen zijn nu eenmaal belangrijker dan raiden. Plus dat je in t weekend op zaterdag en zondag toch wel om 18:00 klaar moest zitten voor de invites, en die "druk" ging me tegenstaan. Heb er een epic geared paladin aan overgehouden maar bovenal een hoop lol en veel content gezien, maar t was mooi geweest. Ik focus me nu lekker op mn lvl 44 rogue, geweldige class.Mirreke schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:51:
[...]
Voor zover ik begrepen heb wel ja. Niet 100% zeker maar op zich de moeite van het proberen waard.Resistance_NL schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:59:
Oke, dat is dus in principe wél de gewone versie. Ik had namelijk ergens gehoord dat deze versie toch anders was. Die kan ik wel via Fileplanet downloaden. Bedankt voor de tip.
Waarom wordt er net gedaan alsof je bij elke raid-guild je de hele week om 18:00 klaar MOET zitten om te raiden ?Japser schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:04:
[...]
Ik ben het volledig met je eens. Vanaf April '06 hardcore geraid, heel veel DKP bij elkaar geraid. Toen begon school weer en nu ben ik gestopt met raiden. sommige dingen zijn nu eenmaal belangrijker dan raiden. Plus dat je in t weekend op zaterdag en zondag toch wel om 18:00 klaar moest zitten voor de invites, en die "druk" ging me tegenstaan. Heb er een epic geared paladin aan overgehouden maar bovenal een hoop lol en veel content gezien, maar t was mooi geweest. Ik focus me nu lekker op mn lvl 44 rogue, geweldige class.
Er zijn ook raid-guilds die 1, 2, of 3 avonden per week een uurtje of 4 raiden, zonder verplichtingen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik ben van mening dat het met het managen van je tijd te maken heeft.Japser schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:04:
[...]
Ik ben het volledig met je eens. Vanaf April '06 hardcore geraid, heel veel DKP bij elkaar geraid. Toen begon school weer en nu ben ik gestopt met raiden. sommige dingen zijn nu eenmaal belangrijker dan raiden. Plus dat je in t weekend op zaterdag en zondag toch wel om 18:00 klaar moest zitten voor de invites, en die "druk" ging me tegenstaan. Heb er een epic geared paladin aan overgehouden maar bovenal een hoop lol en veel content gezien, maar t was mooi geweest. Ik focus me nu lekker op mn lvl 44 rogue, geweldige class.
Ik werk van 8:30 tot 17:00, fitness 2 avonden in de week (en zaterdag overdag) en ga 2 avonden naar school. Buiten dat alles om heb ik ook nog een vriendin en een vriendenkring waar ik tijd aan moet besteden.
Het klinkt vermoeiend maar als je alles naadloos planned en ook alles met plezier doet.. waarom niet?
Je kan hardcore zonder reallife dingen op te geven:Y)
Wij raiden dinsdag/donderdag van 20:00 tot 0:00 en op zondag van 14:30 tot 18:00 en 20:00 tot 0:00
[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 02-10-2006 16:18 ]
Wel je sig updaten heJapser schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:04:
[...]
Ik focus me nu lekker op mn lvl 44 rogue, geweldige class.
Zelf ben ik een casual gamer. Ik zit met m'n hunter nu op level 58, en het is erg leuk op dit level, quests gaan me gemakkelijk af, en de instances (BRD e.d.) zijn wel leuk
Alleen die laatste 2 levels nog.... heb veelal de neiging om te questen en te grinden, maar ik wil vooral de instances niet missen.
[ Voor 42% gewijzigd door Nitai op 02-10-2006 16:19 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik weet precies wat je bedoeld alleen omdat ik even geen college's meer heb valt het nog mee.Mirreke schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:51:
[lang verhaal]
Dinsdag en Donderdag volleybal training en de vrijdag doe ik meestal iets gezelligs met me vriendin.
Gelukkig raiden we vrijdag nooit, of we doen een 20 man raid omdat de meeste dan al in de kroeg zitten
Dus dan houd ik maandag, woensdag en zondag over om te raiden. Toch een nette score
En voor nieuwsgierige mensen, mijn huidige paladin kan je bezichtigen op onderstaande link.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?696587
[ Voor 10% gewijzigd door Loev op 02-10-2006 16:25 ]
Hier een zelfde soort verhaal. Ik speel voetbal/ tennis, heb een vriendin, vriendengroep en een normale baan. Toch kan ik wel tijd maken voor het onderstaande schema;RaseriaN schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:17:
[...]
Ik ben van mening dat het met het managen van je tijd te maken heeft.
Ik werk van 8:30 tot 17:00, fitness 2 avonden in de week (en zaterdag overdag) en ga 2 avonden naar school. Buiten dat alles om heb ik ook nog een vriendin en een vriendenkring waar ik tijd aan moet besteden.
Het klinkt vermoeiend maar als je alles naadloos planned en ook alles met plezier doet.. waarom niet?
Je kan hardcore zonder reallife dingen op te geven:Y)
Wij raiden dinsdag/donderdag van 20:00 tot 0:00 en op zondag van 14:30 tot 18:00 en 20:00 tot 0:00
Woensdag 19:00 -- 22:30
Zondag 19:00 -- 23:00
Maandag 19:00 -- 23:00
Soms raiden we meer, maar het is absoluut geen verplichting in onze guild. Wij hebben dan ook 80 members, welke allemaal raiden, hierdoor is de progress wel langzamer idd, want het upgearen gaat trager. Maar goed, als je er lol aan hebt lijkt me het geen probleem.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Anoniem: 167410
vandaag voor het eerst uldaman geprobeert met me lvl42 warrior (nu 43
)
het ging allemaal goed, tot laatste boss hadden we denk ik 1% wipe,
maar hoe gaan jullie om met die adds? wij hadden besloten dat ik op de boss bleef en de rogue, druid(tijger vorm) op de adds zouden rossen.. maar op het laatst kwamen er te veel en werd de priest gedood, en wij ondergingen het zelfde lot luttele seconden later
mijn vraag dus, wie heeft een goede tactic voor deze boss
maar hoe gaan jullie om met die adds? wij hadden besloten dat ik op de boss bleef en de rogue, druid(tijger vorm) op de adds zouden rossen.. maar op het laatst kwamen er te veel en werd de priest gedood, en wij ondergingen het zelfde lot luttele seconden later
Niet zo heel moeilijk. Laat me rade , jullie whipen op de elites die in fase 3 loskomen tochAnoniem: 167410 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:55:
vandaag voor het eerst uldaman geprobeert met me lvl42 warrior (nu 43)
Warrior tankt boss zoals gewoonlijk. De rest neemt de adds voor zijn rekening. De 1e en 2e fases heb je gewoone adds (Geen elite's) die kan je makelijk aan en vanaf dat moment moet iedereen behalve de priest dan) alles zetten op de boss. Al komen de elites los. Gewoon op de boss blijven. Want als de boss down gaat gaan de elite adds vanzelf weg
Edit: Let op de priest voor aggro
Als je bezig bent met de laaste baas dan komen er op één moment een paar witte non elites, deze geven de boss een boost haal deze adds zo snel mogelijk neer.Anoniem: 167410 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:55:
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Anoniem: 95822
? Nee joh, gewoon de boss nuken en hoppa, die adds moet je negeren.we_are_borg schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:19:
[...]
Als je bezig bent met de laaste baas dan komen er op één moment een paar witte non elites, deze geven de boss een boost haal deze adds zo snel mogelijk neer.
dat snap ik niet, iedereen was idd op de boss maar de priest aggro de de adds denk ik , door healing en toen was hij dood... maar met die adds, attacken ze zomaar iemand? want die priest was zo dood, en wij dus ookAnoniem: 101547 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:09:
[...]
Niet zo heel moeilijk. Laat me rade , jullie whipen op de elites die in fase 3 loskomen toch![]()
Warrior tankt boss zoals gewoonlijk. De rest neemt de adds voor zijn rekening. De 1e en 2e fases heb je gewoone adds (Geen elite's) die kan je makelijk aan en vanaf dat moment moet iedereen behalve de priest dan) alles zetten op de boss. Al komen de elites los. Gewoon op de boss blijven. Want als de boss down gaat gaan de elite adds vanzelf weg
Edit: Let op de priest voor aggro
l2fade..Anoniem: 167410 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:20:
[...]
dat snap ik niet, iedereen was idd op de boss maar de priest aggro de de adds denk ik , door healing en toen was hij dood... maar met die adds, attacken ze zomaar iemand? want die priest was zo dood, en wij dus ookof is het de schuld van de priest
Wel in het gevecht komen in totaal 4 witte non elites te voorschijn deze kunnen de boss meer armor of health geven. Nuken kan maar als er iemand weg valt dan mis je een hoop DPS.Anoniem: 95822 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:32:
[...]
? Nee joh, gewoon de boss nuken en hoppa, die adds moet je negeren.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
als priest fade leren te gebruiken, zodat je threat minder word/is
ABEnglish meer, learn to fade. Heeft alleen niet belachelijk veel zin als verder niemand aggro krijgt op die adds, dan komen ze na fade doodleuk alsnog je priest in elkaar rammen.
Ja en wat jammer dat fade alleen een temp aggro reduce is die 8 seconden werkt, maar zodra je healed gecancled word en een cooldown heeft van 30 seconden.zwAf schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:15:
[...]
als priest fade leren te gebruiken, zodat je threat minder word/is
Dus l2tank
Hallo allemaal,
Na een tijdje geleden gestopt te zijn met WoW ga ik waarschijnlijk toch weer beginnen. Aangezien we bf2 niet meer boeiend vinden zijn we op zoek naar een andere game. Aangezien die er op dit moment niet veel zijn in onze ogen, hebben we besloten om met zijn alleen wow te gaan spelen, eigen guild etc etc.
Nu zijn we bezig om een server te zoeken maar weinig succes. De meningen zijn nogal verdeeld over het type server. Ik vind alles best maar ik ga niet op een pvp server starten waar teveel lvl 60's rondlopen die niks te doen hebben en maar lowbie's gaan ganken. Ik weet dat het erbij hoort maar heb er geen zin in om een epic mount aan te zien komen, plof dood, terug naar body, weer een andere, plof dood, etc. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar PvE op dit moment.
Maar goed mijn vraag is dan ook vrij simpel. Komt blizzard nog met nieuwe PvP of RP PvP servers voordat TBC uitkomt of waarschijnlijk niet?
Alvast bedankt!
Na een tijdje geleden gestopt te zijn met WoW ga ik waarschijnlijk toch weer beginnen. Aangezien we bf2 niet meer boeiend vinden zijn we op zoek naar een andere game. Aangezien die er op dit moment niet veel zijn in onze ogen, hebben we besloten om met zijn alleen wow te gaan spelen, eigen guild etc etc.
Nu zijn we bezig om een server te zoeken maar weinig succes. De meningen zijn nogal verdeeld over het type server. Ik vind alles best maar ik ga niet op een pvp server starten waar teveel lvl 60's rondlopen die niks te doen hebben en maar lowbie's gaan ganken. Ik weet dat het erbij hoort maar heb er geen zin in om een epic mount aan te zien komen, plof dood, terug naar body, weer een andere, plof dood, etc. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar PvE op dit moment.
Maar goed mijn vraag is dan ook vrij simpel. Komt blizzard nog met nieuwe PvP of RP PvP servers voordat TBC uitkomt of waarschijnlijk niet?
Alvast bedankt!
ik kan geen antwoord geven op je vraag, maar Xavius is een leuke realm.. het is wel PvP, maar het ganken valt over het algemeen best mee.. ik heb er inmiddels 3 chars, op een PvE server heb ik 4 chars.. Emerald dream is de andere realm.. deze is aardig dood.. xavius is springlevend..KraveN schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:40:
Hallo allemaal,
Alvast bedankt!
dus moet ik met die boss op me kont ff 4 poppetjes aggroen?Vincentio schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:35:
[...]
Ja en wat jammer dat fade alleen een temp aggro reduce is die 8 seconden werkt, maar zodra je healed gecancled word en een cooldown heeft van 30 seconden.
Dus l2tank
Anoniem: 99973
Is makkelijker dan je denkt hoor, maar goed, daar heb je op level 43 nog genoeg tijd voor om uit te zoeken.Anoniem: 167410 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:15:
[...]
dus moet ik met die boss op me kont ff 4 poppetjes aggroen?
Ik ben een tweetal maanden terug op Xavius begonnen en ben nog maar slechts één maal geganked, dus valt hier best wel mee.BootVluchteling schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:12:
[...]
ik kan geen antwoord geven op je vraag, maar Xavius is een leuke realm.. het is wel PvP, maar het ganken valt over het algemeen best mee.. ik heb er inmiddels 3 chars, op een PvE server heb ik 4 chars.. Emerald dream is de andere realm.. deze is aardig dood.. xavius is springlevend..
ik heb handen en vingers te kort, maar als je eenmaal een lvl 60 klaar heb staan in de buurt, quest je een stuk rustigerattiks schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:51:
[...]
Ik ben een tweetal maanden terug op Xavius begonnen en ben nog maar slechts één maal geganked, dus valt hier best wel mee.
Zojuist onze eerst Ossirian the Unscarred try gedaan. We hadden alles al gecleared naar hem toe.
Het was niet echt een succes. Ongeveer 12 whipes (Lang leve feign death) en het laagste dat we hem hadden gebracht was 30%. Maarja het was de eerste keer en hij gaat vast wel een keertje neer.
We hadden 1 rogue als scout, en 1 klikker op de chrystals. Verder hadden we 2 warriors en we gingen pas dps-en na de 2de chrystal.
De meeste problemen kwamen doordat de warriors iets te langzaam waren met terug brengen.
En ook soms wat over-dps door onze lieve mages...
Maar hebben jullie misschien nog wat tips want morgen gaan we weer terug.
Het was niet echt een succes. Ongeveer 12 whipes (Lang leve feign death) en het laagste dat we hem hadden gebracht was 30%. Maarja het was de eerste keer en hij gaat vast wel een keertje neer.
We hadden 1 rogue als scout, en 1 klikker op de chrystals. Verder hadden we 2 warriors en we gingen pas dps-en na de 2de chrystal.
De meeste problemen kwamen doordat de warriors iets te langzaam waren met terug brengen.
Als er een uitbreiding komt is het 100% zeker dat er nieuwe servers komen. Er zijn duizenden mensen die opnieuw willen beginnen op een verse server. Het is onmogelijk dat Blizzard de nieuwe races op 'oude' servers laat levelen en niemand de kans geeft om echt nieuw van start te gaan. Er zullen servers van elke type bij moeten komen, ook om de verwachte spike te kunnen opvangen. Tienduizenden mensen die nu tijdelijk gestopt zijn met WoW zullen de game weer opnieuw oppakken.KraveN schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:40:
Alvast bedankt!
Ik ga op een RP PvP beginnen. We hebben al een beginnetje van een guild
-edit- oh ik zie dat je bedoelt VOOR BC uitkomt...dan weet ik het niet
[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 02-10-2006 23:38 ]
Dit dus.
Anoniem: 117852
Wij hebben net als jullie ook 1 (rogue) scout die locaties pinged. Verder 3 tanks die om aggro vechten, alleen tanks activeren crystals want die weten t best wanneer de knockbacks komen afaik. DPS pas vanaf crystal 3 voor ons maar wij wipen ook nog zat op Ossi om eerlijk te zijn.Xato schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:36:
Zojuist onze eerst Ossirian the Unscarred try gedaan. We hadden alles al gecleared naar hem toe.

wij laten altijd 2 hutners scouten voor crystals.
opzich wel zonde van de dps, maar ze lopen wat sneller, zodat je wat meer marge hebt om ergens anders heen te lopen.
opzich wel zonde van de dps, maar ze lopen wat sneller, zodat je wat meer marge hebt om ergens anders heen te lopen.
Battle.net Spud#2543
Daarom blijft de rogue ook lekker op z'n mount zitten : )
told you so!Razorfist schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 01:44:
Vandaag lekker c'thun gedaan.. onze guild heeft de twins al vele maanden neer, maar dit oog wou maar niet. Op een gegeven moment hebben we ons er bij neergelegd en niet meer gedaan, wel al 2 bosses in naxx neer.
Beste try nu is ph2 en 77%.. hij moet deze week toch neergaan zo!
vanavond na een 3% wipe ging hij dan toch echt plat! WHOOO
Wij hebben een mounted hunter of mage als scout, mage als go-to point en clicker. Drie tanks, waarvan meestal twee mains en één alt met grotendeels blue gear. DPS start na tweede crystal maar wel gematigd, classes die kunnen dumpen regelmatig aggro. Healing is vrijwel alleen op tanks, de rest moet maar bandagen. (pakken toch alleen damage na knockback) Mits je dan geen grote pech hebt met de spawns van crystals of, zoals we de laatste keer hadden, twee whirlwinds tegelijk, is het niet zo'n heel moeilijk gevecht. Kwestie van op TS richting aangeven waar volgende crystal is, erheen met de hele raid, poppen op 15 sec en volgende crystal. TS ftw daar though.Xato schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:36:
Je kunt op diverse torrent/usenet sites ook de WoW iso downloaden. Dan heb je in ieder geval de installatie cd's. Volgens mij is daar niks illegaals aan aangezien je geen serienummer nodig hebt voor de installatie. Account heb je toch al.Resistance_NL schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:53:
Je moet pas alles op de boss zetten als de elites loskomen. Niet de normale adds. Zijn erg zacht dus dat is geen probleem. Laat een man de priest in de gate houden mocht deze aggro krijgen dat hij die betreffende add van de priest haalt. (Hunter Pet WTF) Pas echt nukken als de elites loskomen dan allemaal zo snel mogelijk de boss neerhalen. Zo heb ik het regelmatig gedaan en nooit props met dat.Anoniem: 167410 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:20:
[...]
dat snap ik niet, iedereen was idd op de boss maar de priest aggro de de adds denk ik , door healing en toen was hij dood... maar met die adds, attacken ze zomaar iemand? want die priest was zo dood, en wij dus ookof is het de schuld van de priest
Snapie
Maargoed we gaan vanavond weer eens BWL (WhipeFeest) bezoeken met nieuwe tactics
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 101547 op 03-10-2006 08:45 ]
Dat warrior klikken is nog steeds gevaarleik, het beste kunnen je warrior's (heb ervaring sinds ik een MT ben van een AQ40 guildXato schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:36:
Het gevecht ka altijd moelijk blijven ook al heb je em een eker down, soms zijn de cystal spawns raar en soms kan je in whirlwinds komen (zet je camera view op MAX!!! ). Als je de normale route volgt die er meestal is hebben de tanks weinig te maken met de whirwinds.
Wat je wel ff eigenlijk moet doen is voor het begin speeds pot meenemen, als een run veels te ver is en je ene MT krijgt stunn en de andere loopt met em door en voor supreme mode krijgt die een knockback kan je adnere tank nog VEELS te ver weg zijn en dan komt ossie fijn naar je andere tank toe
het belangrijkste si dat je tank eerste seconde's ff 3 - 4 sunderd en dan naar de volgnde crystal loopt, iet;s voor die crystal blijft staan crystal word gactiveerd en gelijk naar de volgende lopen en daar ook weer iets voor de crystal blijft tanken, en ja geef de tanks wat grace tijd het gaat niet om snel downen mage's moeten hun dps inhouden totdat ice fire etc vuln komt
Nog een laatste tip zet healers in een group met hunter's en laat 3 warrior op ossie hitten en de rogue's scouten/taggen
Hoezo dat?Anoniem: 190231 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:48:
[...]
Nog een laatste tip zet healers in een group met hunter's
Mooi toch wij gaan vanavond proberen eerst sartura weer te downen (voor de 2e keer) en dan frankriss moet niet zo een HEEL erg groot probleem te zijn...... alleen sartura is altijd wel een moeilijk gevechtAnoniem: 101547 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:44:
Maargoed we gaan vanavond weer eens BWL (WhipeFeest) bezoeken met nieuwe tactics
aspect of the pack
(iedereen moet ossie voor blijven
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 190231 op 03-10-2006 08:57 ]
gisteren lekker naxx in gegaan. Nou ja lekker, gelukkig heeft razuvious een reset dus heeft een avond whipen me maar 10g gekost ofzo(BWL koste makkelijk 30g in het begin).
het gaat steeds beter toch weten er altijd wel een of twee healers in zijn shout range te staan met de pull, en die twee kwamen we net te kort.
verder jammergenoeg geen leuke drops gehad, wel 200 AD rep
. Lekker nuttig als je al attuned bent
.
hoe doen andere guilds het als een MC breekt? Daar ging het meestal mis
het gaat steeds beter toch weten er altijd wel een of twee healers in zijn shout range te staan met de pull, en die twee kwamen we net te kort.
verder jammergenoeg geen leuke drops gehad, wel 200 AD rep
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
En dan knockback, daze en alsnog achterstand?Anoniem: 190231 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:56:
[...]
aspect of the pack..... je priest meoten still staan om te healen sinds de warrior niet achteruit moeten lopen met ossarian maar gewoon direct naar de crystal gaan of als je tank weet wat ie kan straven. Dit betekent dat healers niet genoeg tijd hebben om te healen en te lopen daarom aspect (zorg wel dat je voldoende afstand van ossie houd). Want serieus ik was full pre BWL + 2 tier 2 en nog raakte die me keihard
..... dus het is moeilijk voor de healers om voor ossie te blijven en nog is te healen daarom de hunter
(iedereen moet ossie voor blijven
Weet niet of jullie al tactics hebben voorbereid voor Fankriss, maar zorg ervoor dat alles behalve je tanks dicht bij elkaar blijft zodat worms naar één punt komen. Worms gestunned houden en als je er drie gehad hebt (spawnen er drie snel achter elkaar, als er één op 86% van Fankriss spawnt doen de volgende het op 85% en 84%) even je offtanks de raid in met hun bugs en die AoE'en. Verder hebben wij als regel dat we geen DoT's op Fankriss doen, om te voorkomen dat we drie worms tegelijk hebben. Toen wij bij hem begonnen hebben we vanalles geprobeerd en dit werkt voor ons perfect.Anoniem: 190231 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:51:
[...]
Mooi toch wij gaan vanavond proberen eerst sartura weer te downen (voor de 2e keer) en dan frankriss moet niet zo een HEEL erg groot probleem te zijn...... alleen sartura is altijd wel een moeilijk gevecht
Vanavond Huhu down.

Hallo allemaal,
Ik ben laatst met wat vrienden een guild begonnen.
We zijn allemaal zeer goed gegeared t1/t2, maar gister ging het in ZG toch erg slecht.
Het ging langzaam, eerste wipe al op spider en toen na Mando ermee gestopt.
Dit kwam vooral omdat we niemand hebben die een raid kan leaden.
Ik zou graag deze taak op mij willen nemen, maar ik heb daar ook geen ervaring mee.
Ik ken alle tactics wel zo goed als uit mijn hoofd, maar ik vergeet vaak dingen, ook weet ik niet welke extra addon's ik nodig heb om de raid goed te kunnen leaden.
Iemand die mij hierbij tips kan geven?
Ik zou het erg op prijs stellen!
We zijn allemaal zeer goed gegeared t1/t2, maar gister ging het in ZG toch erg slecht.
Ik zou graag deze taak op mij willen nemen, maar ik heb daar ook geen ervaring mee.
Ik ken alle tactics wel zo goed als uit mijn hoofd, maar ik vergeet vaak dingen, ook weet ik niet welke extra addon's ik nodig heb om de raid goed te kunnen leaden.
I don't have a clue..
Rogues evasion tanken en als een ranged dps aggro krijg zo snel mogelijk in het bereik van de understudy terugbrengen.kevinp schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:03:
dan doen jouw pirests iets fout want bij ons gebeurt het nooitExitium schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:05:
[...]
En dan knockback, daze en alsnog achterstand?Bij ons lopen tanks als het niet te ver is wel gewoon achteruit, healers lopen het dan makkelijk aan. De keer dat we haast moeten maken blijven er een paar hangen om grote heals te gooien en de rest rent alvast vooruit om vandaar te healen.
maar ja ieder zijn tactics he...
en Thanx voor de extra tactics, ja we hadden het al besproken sind veel high end game's op chromaggus uit mekaar zijn en wij er 2 of zo uit die guild hebben...
Gisteravond weer een first down meegemaakt!!!!
Nadat we zondag heel veel moeite hadden gehad met Razorgore, ging hij gisteravond al in de tweede try neer (voor de 2e keer in mijn guild). Omdat het pas 20:00 uur was gingen we ons voorbereiden op een avondje lekker lang wipen op Vael, omdat je meestal hoort dat dit erg lang kan duren.
We hadden na vorige week iedereen in de guild opdracht gegeven om KTM Threadmeter te downloaden, zodat we de tankwissels makkelijker konden doen. Dit ging dan ook perfect, alleen in de eerste try was iedereen een beetje bang om gelijk te starten, resulterend in een 9% wipe, waarbij de buff was afgelopen en we 4 verschillende tanks op Vael hadden gehad. De tankwissels gingen dus perfect alleen de DPS was het probleem. De try erop iedereen erop attent gemaakt dat er veel meer DPS mocht worden gedaan en ja hoor, het ging heel snel. Tijdens het gevecht verloren we een paar priests en ook ik kreeg BA en we verloren member na member, waardoor de laatste procent echt heel lang duurde... Op het laatst pakte een DPS warrior nog ff de aggro en een laatste paar frostboltjes van een nog staande mage legde Vael neer
Nog 8 man levend en een heleboel geschreeuw op Vent, omg wat mooi 
Daarna zonder wipes de kamer met draakjes kunnen clearen en keihard gewiped in de Supression Room, maar goed, dat gaan we vanavond wel even wat beter bekijken.
En als laatste dropte Razor ook nog de Netherwind Belt, waardoor ik nu 3/8 Netherwind heb, na gisteren mijn pants te hebben geloot. Nu helaas niet meer eerste van de mages, maar goed, de rest mag ook wel eens wat krijgen
Nadat we zondag heel veel moeite hadden gehad met Razorgore, ging hij gisteravond al in de tweede try neer (voor de 2e keer in mijn guild). Omdat het pas 20:00 uur was gingen we ons voorbereiden op een avondje lekker lang wipen op Vael, omdat je meestal hoort dat dit erg lang kan duren.
We hadden na vorige week iedereen in de guild opdracht gegeven om KTM Threadmeter te downloaden, zodat we de tankwissels makkelijker konden doen. Dit ging dan ook perfect, alleen in de eerste try was iedereen een beetje bang om gelijk te starten, resulterend in een 9% wipe, waarbij de buff was afgelopen en we 4 verschillende tanks op Vael hadden gehad. De tankwissels gingen dus perfect alleen de DPS was het probleem. De try erop iedereen erop attent gemaakt dat er veel meer DPS mocht worden gedaan en ja hoor, het ging heel snel. Tijdens het gevecht verloren we een paar priests en ook ik kreeg BA en we verloren member na member, waardoor de laatste procent echt heel lang duurde... Op het laatst pakte een DPS warrior nog ff de aggro en een laatste paar frostboltjes van een nog staande mage legde Vael neer
Daarna zonder wipes de kamer met draakjes kunnen clearen en keihard gewiped in de Supression Room, maar goed, dat gaan we vanavond wel even wat beter bekijken.
En als laatste dropte Razor ook nog de Netherwind Belt, waardoor ik nu 3/8 Netherwind heb, na gisteren mijn pants te hebben geloot. Nu helaas niet meer eerste van de mages, maar goed, de rest mag ook wel eens wat krijgen
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Anoniem: 190128
Gister eindelijk exhaled bij WSG
en meteen http://thottbot.com/?i=53607 gehaald =)
en natuurlijk de tabard
en meteen http://thottbot.com/?i=53607 gehaald =)
en natuurlijk de tabard

Onze priests doen niks fout want we gebruiken geen AotP daar, dus ook geen daze.Anoniem: 190231 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:15:
[...]
dan doen jouw pirests iets fout want bij ons gebeurt het nooit, achteruit lopen met ossie geeft te weinig aggro imo, je kan als tank niet genoeg aanrichten als je achteruit loopt, straven is het beste hiermee kan je hetzelfde doen als dat je achteruit loopt, alleen je loopt vooruit en raakt em af en toe en je bent sneller bij de crystal dan kan je tank weer voluit beuken
.
maar ja ieder zijn tactics he...
en Thanx voor de extra tactics, ja we hadden het al besproken sind veel high end game's op chromaggus uit mekaar zijn en wij er 2 of zo uit die guild hebben...
Gisteren ook nog even premade WSG gedaan. Stonden binnen vijf minuten op 2-0 achter tegen een andere premade, maar kwamen terug tot 2-2. Op een gegeven moment hadden we allebei de vlag, wij met een priest, warrior (als flag carrier) en ik in onze flag room. Er kwam een man of zes, zeven horde aanzetten en we hadden 't lastig zat om die bezig te houden. Priest dood, ik bubble, BoF op warrior en begin 'm mega te healen. Net toen het over leek veroverde de rest onze vlag terug en kon de warrior binnenlopen voor 3-2. ^^
Ikzelf ben geen leader maar ik zou beginnen om alle tactics op te schrijven voor iedere boss. Zodra je bij een boss bent even de tactics doornemen met de rest op TS/Vent. Teminste zo zou ik het doen eventueel.En helemaal mooi als iedereen zich er dan aan houdDionisos schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:08:
Hallo allemaal,
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 101547 op 03-10-2006 09:25 ]
zoals ik zei iedereen ze tactiekExitium schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:24:
[...]
Onze priests doen niks fout want we gebruiken geen AotP daar, dus ook geen daze.Aggro op Ossi is niet zo'n probleem meer voor ons, gaat alleen mis als mensen te vroeg te hard beginnen te nuken. Het is een beetje like Ony alleen dan in mindere mate, na een paar crits even rustig aan als DPS class. Zolang je zorgt dat je op tijd bij de volgende crystal bent is er niks aan de hand.
Gisteren ook nog even premade WSG gedaan. Stonden binnen vijf minuten op 2-0 achter tegen een andere premade, maar kwamen terug tot 2-2. Op een gegeven moment hadden we allebei de vlag, wij met een priest, warrior (als flag carrier) en ik in onze flag room. Er kwam een man of zes, zeven horde aanzetten en we hadden 't lastig zat om die bezig te houden. Priest dood, ik bubble, BoF op warrior en begin 'm mega te healen. Net toen het over leek veroverde de rest onze vlag terug en kon de warrior binnenlopen voor 3-2. ^^
gister zijn wij voor ossie naar zuregos gegaan en hem maar voor het eerst gedaan, was wel te easy
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 190231 op 03-10-2006 09:28 ]
inderdaad, zorg dat er maar 1 spreek op ts.vent want anders word het een mess, je moet duidelijke leiding hebben en der rest moet gewoon hun mond houden en mensen gewoon hoe het ook shit is sancties daarop geven..... wat niet hoeft als ze gewoon normaal doenAnoniem: 101547 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:24:
[...]
Ikzelf ben geen leader maar ik zou beginnen om alle tactics op te schrijven voor iedere boss. Zodra je bij een boss bent even de tactics doornemen met de rest op TS/Vent. Teminste zo zou ik het doen eventueel.En helemaal mooi als iedereen zich er dan aan houdwant dat valt niet altijd mee. Dan is het jou taak om ff /yell te doen
Nee, het lijkt me allemaal niet illegaal aangezien ik inderdaad een account heb. Ik had nu WoW Trial gedownload via Fileplanet, maar dat bleek dus om de US versie te gaanKaap schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:00:
[...]
Je kunt op diverse torrent/usenet sites ook de WoW iso downloaden. Dan heb je in ieder geval de installatie cd's. Volgens mij is daar niks illegaals aan aangezien je geen serienummer nodig hebt voor de installatie. Account heb je toch al.
Alhoewel... Je kunt toch heel makkelijk de US-versie omzetten naar EU-versie? Dacht dat je dan de logon-server moest veranderen en daarna nog een aantal files veranderen?
azuregos is echt de makkelijkste raid boss ingame.. Het is dat kazzak een 3 minuten timer heeft, want die is eigelijk nog easier, maar azzie is echt easy peasy, wij ganken hem regelmatig met 10/15 man ofzo, en das nog veelAnoniem: 190231 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:27:
[...]
zoals ik zei iedereen ze tactiek,
gister zijn wij voor ossie naar zuregos gegaan en hem maar voor het eerst gedaan, was wel te easy.......
Oh noes.. No more TreinTijden :(
is er niet iemand in je directte omgeving die de cdeetjes heeft?Resistance_NL schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:40:
[...]
Nee, het lijkt me allemaal niet illegaal aangezien ik inderdaad een account heb. Ik had nu WoW Trial gedownload via Fileplanet, maar dat bleek dus om de US versie te gaanIk zal het inderdaad eens via torrent doen.
Alhoewel... Je kunt toch heel makkelijk de US-versie omzetten naar EU-versie? Dacht dat je dan de logon-server moest veranderen en daarna nog een aantal files veranderen?
weet iemand eigenlijk al iets over het nieuwe pvp systeem, wat ik tot nu toe weet is dat de de huidige ranks gesrapt worden voor iedereen, (je kan er nog wel voor kiezen om je titel bijv. blood guard te houden)
en het schijnt dat je nu een soort tokens zou moeten verzamelen, om vette gear te krijgen. (dit geld voor iedereen, dus ook de rank 14)
het mooiste is dat je niet meer in "rank" kan zakken, wat natuurlijk een pluspunt is.
en het pvp systeem zou tegelijk met TBC geimplementeerd worden
Anoniem: 190128
Dit
:
(This is all subject to change!)
We’d like to share the following Honour changes that will be introduced with The Burning Crusade:
Honour:
Players participating in Battlegrounds and outdoor world pvp gain honor points (by killing players and getting bonus honour from battleground or world objectives).
Players will be able to spend honour points on special honour rewards.
There are lots of honour rewards (armour, jewelry, trinkets, gems, weapons, mounts, etc), that include totally new stuff for level 70, including all the old stuff from battleground reputations and the old honour rewards.
The level 70 honour rewards are not currently planned to have item levels as high as the best raid or arena stuff.
Arenas:
If you're on an arena team, you gain arena points at the end of each week based on your arena team's rating (higher rating equals more points, lower rating gives you fewer points).
You spend arena points on arena rewards.
Arena rewards will all require level 70. And it will be seriously phat lewt, which will also most likely be more PvP oriented.
The arena rewards will include 5-piece armour sets and weapons (but not other stuff like gems, mounts, trinkets, jewelry, etc).
After the Expansion, the old Honor system will be completely removed and players who achieved ranks in the old Honour system will be able to choose to display their highest gained Rank as a title. We are interested in reintroducing these titles in the future but we have no specific plans in place yet.
There will be new titles that players can earn through the Arena system and these titles will only last for the duration of each Arena Season.
Arenas are currently planned to be cross-realm just like the Battlegrounds. The Battlegroups should be the same as they are now.
(This is all subject to change!)
We’d like to share the following Honour changes that will be introduced with The Burning Crusade:
Honour:
Players participating in Battlegrounds and outdoor world pvp gain honor points (by killing players and getting bonus honour from battleground or world objectives).
Players will be able to spend honour points on special honour rewards.
There are lots of honour rewards (armour, jewelry, trinkets, gems, weapons, mounts, etc), that include totally new stuff for level 70, including all the old stuff from battleground reputations and the old honour rewards.
The level 70 honour rewards are not currently planned to have item levels as high as the best raid or arena stuff.
Arenas:
If you're on an arena team, you gain arena points at the end of each week based on your arena team's rating (higher rating equals more points, lower rating gives you fewer points).
You spend arena points on arena rewards.
Arena rewards will all require level 70. And it will be seriously phat lewt, which will also most likely be more PvP oriented.
The arena rewards will include 5-piece armour sets and weapons (but not other stuff like gems, mounts, trinkets, jewelry, etc).
After the Expansion, the old Honor system will be completely removed and players who achieved ranks in the old Honour system will be able to choose to display their highest gained Rank as a title. We are interested in reintroducing these titles in the future but we have no specific plans in place yet.
There will be new titles that players can earn through the Arena system and these titles will only last for the duration of each Arena Season.
Arenas are currently planned to be cross-realm just like the Battlegrounds. The Battlegroups should be the same as they are now.
Grats man vind het wel leuk om te horen hoe het gaat jullie lopen net iets achter ons dus das wel grappig.Masch schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:21:
lang razorgore / veal verhaal
Niet gaan balen als veal de volgende keer niet neer gaat dat is bij ons ook al een paar keer gebeurt.
Netjes dat jullie niet gewipt zijn bij die dragons erna zeker de eerste keer wil het wel eens mis gaan.
En de suppresion room vinden wij tegenwoordig super makkelijk sinds we een nieuwe tactiek hebben.
Wij staan voor de eerste room gewoon helemaal in het begin en laten een hunter 1 voor 1 die dragons en taskmasters pullen, wel lekker snel achter elkaar. En als er dan nog maar 1 dragon is rennen we ineens naar de hoek killen die dragon daar.
Dan altijd ff chaos op de trap omhoog.
En in die 2e room weer het zelfde dan staan we in die hoek tegenover de trap en laten we weer een hunter die dragons pullen terwijl wij allemaal stil staan op het begin punt.
O en let er erg goed op dat iedereen ranged houdt op die dragons en dan je rogues netjes die traps down houden.
Wij hebben 1 algemene leider voor de raid en dan meestal een tank en heal leider.Dionisos schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:08:
Hallo allemaal,
Als je alles alleen moet doen is het best pittig en vaak weet je ook niet alles.
Jij moet ervoor zorgen dat iedereen alles doet wat ie moet doen en dus een soort toezichter zijn.
Ik doe zelf vaak weinig in de raid omdat ik kijk wat iedereen doet en of ze dat goed doen.
Dingen als garr mod vind ik erg handig om targets toe te wijzen als dat nodig is maar voor de rest gebruik ik naast ctra geen speciale dingen.
Ik neem aan dat je de standaard dingen als mt targets, raid status enzo wel aan hebt.
En maak wat macro's met Hold Attack enzo.
Ik praat ook altijd in caps en in /rw of /rs zodat het goed duidelijk is, zeker als je ook de leider bent is het nog een ander kleurtje.
Voor bosses die de meeste al kennen probeer ik meer korte zinnen tegeven als: most important keep agro under controle of Keep moving around. Als je de hele tactiek gaat uitschrijven zijn de meeste mensen al niet meer aan het opletten.
Bij een first try doe ik dat wel altijd btw.
[ Voor 44% gewijzigd door MantaMania op 03-10-2006 10:02 ]
Trouwnes kan iemand mij die miss rating vertellen voor een tank, ik heb altijd geweten dat het 24% miss is voor dual wield maar voor een tank hoeveel is dat, dit wil ik weten omdat sinds ik in aq40 zit wilk weten hoevele ik nodig heb..
alvast bedankt
Ligt aan de mob, max hit is 95%
en als een mob 2 lvls hoger is heb je volgens mij 4% chance to miss, 3 lvls is 7%
weet ff niet de exacte formule, maar meestal met +5% to hit zit je wel goed.
en als een mob 2 lvls hoger is heb je volgens mij 4% chance to miss, 3 lvls is 7%
Op het moment dat je een priest en een druid in je group hebt, zou ik de druid in bearform laten offtanken: MT tankt de boss, OT pakt de non-elite adds en zorgt ervoor dat de priest geen aggro trekt.Anoniem: 167410 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:55:
De laatste elite adds kunnen meestal wel door de MT worden meegenomen (hooguit dat de OT inspringt als er toch eentje op je healer gaat inmeppen).
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Vink vreemd sinds might maar +1% to hit heeft..... moet het maar is onderzokene met een modje...... want ik bedoel hoe zit het tegen een boss of zo........SpoTs schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:06:
wat hij zegt als de adds komen kan je proberen dat de tank abttle shout, werkt mega goed (moet iedereen in de groep wel in range staan) en dan alleen nog maar battle shouten...... ik wee tniet of dat genoeg aggro geeft op dat lvl, iig op 60 doet dat het welSeraphin schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:10:
[...]
Op het moment dat je een priest en een druid in je group hebt, zou ik de druid in bearform laten offtanken: MT tankt de boss, OT pakt de non-elite adds en zorgt ervoor dat de priest geen aggro trekt.
De laatste elite adds kunnen meestal wel door de MT worden meegenomen (hooguit dat de OT inspringt als er toch eentje op je healer gaat inmeppen).
Anoniem: 47226
gisteren heeft upperdeck bekend gemaakt dat er speciale TCG kaarten komen voor ingame rewards! turtle waarop je kunt rondlopen:

en een non combat pet:

zijn er hier mensen die plannen hebben om tcg kaarten aan te schaffen en zo ja: waar? prijzen in europa zijn nogal hoog dus misschien is een inkoopactie een idee?

en een non combat pet:

zijn er hier mensen die plannen hebben om tcg kaarten aan te schaffen en zo ja: waar? prijzen in europa zijn nogal hoog dus misschien is een inkoopactie een idee?
Het gerucht over die turtle had ik gehoord, maar ik heb nog nooit gehoord van TCGAnoniem: 47226 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:22:
gisteren heeft upperdeck bekend gemaakt dat er speciale TCG kaarten komen voor ingame rewards! turtle waarop je kunt rondlopen:
en een non combat pet:
Ik neem aan dat je er ook andere dingen voor kunt 'kopen'?
[ Voor 4% gewijzigd door Qck op 03-10-2006 10:33 ]
Music is not just a sound, it's a way of living.
Trading Card Game
Magic: The Gathering
Lord of the Rings
Yu-Gi-Ho
Star Trek
Star Wars
etc
upperdeck heeft de licentie voor WoW gekregen.
Magic: The Gathering
Lord of the Rings
Yu-Gi-Ho
Star Trek
Star Wars
etc
upperdeck heeft de licentie voor WoW gekregen.
[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 03-10-2006 10:35 ]
Thanx! Wat er fout ging gisteren in de supression room was dat we niet snel genoeg gingen. We kregen de 3 humanoids snel neer en ook de eerste 2 draakjes waren redelijk snel neer, maar daarna liepen we niet snel genoeg door, waardoor we de humanoids alweer op ons dak kregen terwijl we nog bezig waren met AoE en de volgende 2 draakjes. Maar goed, we hebben het maar 2 keer geprobeerd, dus ik vermoed dat het wel goed gaat komen.MantaMania schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:56:
[...]
Grats man vind het wel leuk om te horen hoe het gaat jullie lopen net iets achter ons dus das wel grappig.
Niet gaan balen als veal de volgende keer niet neer gaat dat is bij ons ook al een paar keer gebeurt.
Netjes dat jullie niet gewipt zijn bij die dragons erna zeker de eerste keer wil het wel eens mis gaan.
En de suppresion room vinden wij tegenwoordig super makkelijk sinds we een nieuwe tactiek hebben.
Wij staan voor de eerste room gewoon helemaal in het begin en laten een hunter 1 voor 1 die dragons en taskmasters pullen, wel lekker snel achter elkaar. En als er dan nog maar 1 dragon is rennen we ineens naar de hoek killen die dragon daar.
Dan altijd ff chaos op de trap omhoog.
En in die 2e room weer het zelfde dan staan we in die hoek tegenover de trap en laten we weer een hunter die dragons pullen terwijl wij allemaal stil staan op het begin punt.
O en let er erg goed op dat iedereen ranged houdt op die dragons en dan je rogues netjes die traps down houden.
[...]
knip
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
hoe kom je aan deze informatie? ik wil namelijk weten hoeveel %hit ik nodig heb voor naxx en aq40. Zit op het moment op de 17% hit inc met mn talents en heb et idee dat dit nogal overkill is. Misschien dus tijd om wat %hit op te offeren en betere items zonder hit te halen?SpoTs schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:06:
Anoniem: 47226
dat wist ik niet en dat ben ik ook niet tegen gekomen op http://www.upperdeckentertainment.com/wow/en/ - heb je een link naar de site met info over usa/eu kaarten?johnnyv.nl schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:28:
Moet dan wel een inkoopactie van Europese kaarten zijn, de kaarten zijn namelijk regio gebonden
en die turtle loopt op wat? 10% normal run speedAnoniem: 47226 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:22:
[afbeelding]
en een non combat pet:
[afbeelding]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
http://www.thottbot.com/?sp=15464 kan wel interessant zijn voor je.DrProctor schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:37:
[...]
hoe kom je aan deze informatie? ik wil namelijk weten hoeveel %hit ik nodig heb voor naxx en aq40. Zit op het moment op de 17% hit inc met mn talents en heb et idee dat dit nogal overkill is. Misschien dus tijd om wat %hit op te offeren en betere items zonder hit te halen?
"Something else to be aware of is that the loot codes for EU product are only valid on EU servers, and the loot codes for US product are only valid on US servers. We expect to have an article shortly about the actual loot cards, and will make that point strongly in the article."Anoniem: 47226 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:41:
[...]
dat wist ik niet en dat ben ik ook niet tegen gekomen op http://www.upperdeckentertainment.com/wow/en/ - heb je een link naar de site met info over usa/eu kaarten?
op
http://entertainment.uppe...forums/thread/201320.aspx
Volgens mij is dit te vinden in dit WoW topic alleen enkele delen terug.. meot ej ff zoek functie gebruiken ofzoDrProctor schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:37:
[...]
hoe kom je aan deze informatie? ik wil namelijk weten hoeveel %hit ik nodig heb voor naxx en aq40. Zit op het moment op de 17% hit inc met mn talents en heb et idee dat dit nogal overkill is. Misschien dus tijd om wat %hit op te offeren en betere items zonder hit te halen?
Bokkie schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:42:
[...]
en die turtle loopt op wat? 10% normal run speed
And don’t worry, even though it’s a turtle it moves at normal running speed.
maar ik vind 't een beetje een gare actie... kan je door middel van geld uitgeven items krijgen die je anders nooit had kunnen krijgen, al valt dit allemaal nog wel mee want zo spannend zijn de items nou ook weer niet.
Hoop dat ze 't alleen bij "gadgets" houden en dat je dus niet wapens / potions etc zou kunnen kopen ingame door buiten de game die kaarten te kopenEach World of Warcraft booster pack will include a UDE Points code, and each is worth 100 points. Once the game launches you’ll be able to take those points online and redeem them for stuff. You’ll be able to get virtual items for the WoW MMO, special avatars and accessories for the official forums
Als je halverwege in die nesten gaat staan moet je vaak meer whelpjes killen en valt er ook nog wel eens een doden waardoor je moet gaan ressen of summonen wat erg erg veel tijd kost.Masch schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:37:
[...]
Thanx! Wat er fout ging gisteren in de supression room was dat we niet snel genoeg gingen. We kregen de 3 humanoids snel neer en ook de eerste 2 draakjes waren redelijk snel neer, maar daarna liepen we niet snel genoeg door, waardoor we de humanoids alweer op ons dak kregen terwijl we nog bezig waren met AoE en de volgende 2 draakjes. Maar goed, we hebben het maar 2 keer geprobeerd, dus ik vermoed dat het wel goed gaat komen.
Als je in het begin blijft staan krijg je als de hunter de laatste paar dragons gaat pullen we vaak aardig wat whelpjes maar of je er nou 5 of 25 aoe ed ze gaan toch wel neer.
Maar komt inderdaad wel goed. Wij hadden wel aan het eind van de 2e room 2 x een wipe omdat mensen te dichtbij broodlord kwamen. Ook omdat we aan het eind nog wat tactiek wilde doen duurde het te lang. Laat ook de rogues oppassen met die traps bij broodlord wij doen die pas disarmen als we echt klaar zijn voor de fight. Hij is trouwens super easy zolang je 3 tanks hebt met lekker wat hp die vechten om agro.
inderdaad zou wel erg triest zijn als je met echt geld dingen kan gaan kopen.Viggen schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:59:
[...]
[...]
maar ik vind 't een beetje een gare actie... kan je door middel van geld uitgeven items krijgen die je anders nooit had kunnen krijgen, al valt dit allemaal nog wel mee want zo spannend zijn de items nou ook weer niet.
[...]
Hoop dat ze 't alleen bij "gadgets" houden en dat je dus niet wapens / potions etc zou kunnen kopen ingame door buiten de game die kaarten te kopen
[ Voor 18% gewijzigd door MantaMania op 03-10-2006 11:04 ]
Anoniem: 14383
Nee op de site van die trading cards las ik dat je ingame alleen maar cosmetische upgrades kan kopen, verder niets.
Anoniem: 87300
Helaas, dat is al mogelijk.MantaMania schreef:
[...]
inderdaad zou wel erg triest zijn als je met echt geld dingen kan gaan kopen.
Kijk maar eens op de diverse veilingsites.
Ok, maar dit is niet iets wat (officieel) is toegestaan door blizzard. 't zou een beetje jammer zijn als je dmv 15 euro (of xxx TCG punten ) een 20 sta enchant op je belt kan laten zetten of iets dergelijks.Anoniem: 87300 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:25:
[...]
Helaas, dat is al mogelijk.
Kijk maar eens op de diverse veilingsites.
precies en dan nog geld het alleen voor boe. De tier 1 2 3 sets kan je niet gewoon even kopen.ImdaMned schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:45:
[...]
Ok, maar dit is niet iets wat (officieel) is toegestaan door blizzard. 't zou een beetje jammer zijn als je dmv 15 euro (of xxx TCG punten ) een 20 sta enchant op je belt kan laten zetten of iets dergelijks.
Anoniem: 87300
Toch klopt het niet wat Blizz nu doet.
Even een kleine quote van de site van TCG
Turtle Mount:
"And don’t worry, even though it’s a turtle it moves at normal running speed. Granted, you might not want to move that fast anyways. More importantly, players at any level can use this mount, making it even more unique and exciting.".
Lekker dan, naar zeggen kan een lvl 1 al over een mount beschikken.
En de rest maar wachten tot hij/zij lvl 40 is en daarbij, nog eens genoeg Gold heeft om uberhaupt een mount aan te schaffen.
Expect the worst.
In mijn ogen lijkt het erop dat Blizz WoW nog verder wil uitbuiten.
Zal me niets verbazen als ze straks zelf Gold gaan verkopen.
Turtle Mount:
"And don’t worry, even though it’s a turtle it moves at normal running speed. Granted, you might not want to move that fast anyways. More importantly, players at any level can use this mount, making it even more unique and exciting.".
En de rest maar wachten tot hij/zij lvl 40 is en daarbij, nog eens genoeg Gold heeft om uberhaupt een mount aan te schaffen.
Expect the worst.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 87300 op 03-10-2006 12:13 ]
dus zo te zien is het alleen cosmetische, ze lopen op normale speed, dus geen enkele speed boots what so ever. (althans zo vat ik het op)Anoniem: 87300 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:11:
Toch klopt het niet wat Blizz nu doet.
Turtle Mount:
Expect the worst.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!