MysticSnake schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:03:
[...]
Ruins of Ahn'Qiraj zijn niveau eind Molten Core...misschien iets moeilijker, maar zeker niet moeilijker dan Blackwing Lair.
De Temple of Ahn'Qiraj is tot en met Fankriss Unyielding ongeveer hetzelfde niveau als Blackwing Lair, alleen heb je er natuurlijk een andere strategie en is het ook iets anders. De rest van Temple of Ahn'Qiraj is wel duidelijk moeilijker dan Blackwing Lair.
Over het algemeen klopt de lijst dus vrij goed, alleen Ruins of Ahn'Qiraj zijn echt niet zo moeilijk
bijna helemaal mee eens maar niet helemaal
satura is gewoon klote, zeker als je met "might" tanks binnen loopt die zijn snel dood na die wirlwinds. Maar dat is te doen.
fankriss is een hele makkelijke baas. Met EEN heel moeilijk aspect, je warriors.
ik tank zelf die adds in full wrath atm.(nog geen chrom shield, nog nooit gedropped). en als je mij allemaal hitten dan gaan mijn hp behoorlijk hard omlaag. Dat kan je niet doen met full might, want dan krijg je overhealing. De rest van de fight is waarschijnlijk goed te doen zonder MC gear maar dat niet.
vem&Co is redelijk te doen, al zal het lastig zijn om kri te killen, maar als die dood is is de fight makkelijk.
huhuran is gewoon weer zo'n standaard farm farm farm encounter niet super moeilijk(alhoewel wij hem niet neer hebben) maar je meot weer eens 15 personen hebben met hoge NR gear. Laatste keer ging goed, al deded de mages iets te veel mana sparen(hadden hem maar op 50% ipv 30% op enrage timer).
Omdat wij allemaal AQ niet echt iets vinden zijn we maar aan naxx begonnen, vanavond gaat razuvious wel neer
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.