Het Grote World of Warcraft topic - Deel 88 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.209 views sinds 30-01-2008

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ik haat alliance.

Niet omdat ik ze niet aankan, want met m`n epic shammy eet ik ze als ontbijt.
Maar als ik een alliance zie schreew moord en brand en kookt mijn bloed.

Ik zal nooit alliance rollen.

Meer uitleg;
Ik haat het geluid van gnomes (klinken als het speeltje van de hond), ik haat de annimaties van gnomes, ik haat een gnome met een tandenstoker (thunderfury), ik haat het geluid van nightelves (als ze doodgaan, wat ik eigelijk een heerlijk geluid zou moeten vinden), ik haat de annimaties van nightelves, ik haat de manier waarop humans casten, ik haat hoe dwarfs lopen, ik haat dat alliance niet zo vechten als horde, maar altijd proberen weg te rennen.. tenzij ze met 3+ zijn, dan weten ze niet hoe snel ze bij je moeten komen. Ik haat de paarden van paladins, ik haat de bubbles van paladins (waarom gevecht langer rekken, je gaat er toch aan).

Ik kan echt nog uren doorgaan over ze, maar ik haat ze echt.

Zal wel een geboren Horde zijn :) FOR THE HORDE!

Ik heb het idee dat al die kleine kindertjes die ook stoer WoW willen spelen en te jong zijn om echt te vechten, dapper te doen, eerlijk te zijn en noem alles maar op.
Maar ze zijn bang om een koe te spelen of willen niet een groen monstertje zijn.
Nee deze 8 jaar oude kindertjes willen graag zo grappig klein poppetje spelen want die zijn leuk.

Horde is in veel gevallen volwassener en dat merk je overal in WoW, natuurlijk vooral in PVP.

Nouja laat het duidelijk zijn dat ik ze haat en echt heel erg.

Vind me maar zielig, ik moest het ff kwijt :) (btw heel de dag nog geen WoW gespeeld, dus dit is niet zo`n woede post ofzo).

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:28
Predje schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:57:
Ik haat alliance.

Niet omdat ik ze niet aankan, want met m`n epic shammy eet ik ze als ontbijt.
Maar als ik een alliance zie schreew moord en brand en kookt mijn bloed.

Ik zal nooit alliance rollen.

Meer uitleg;
Ik haat het geluid van gnomes (klinken als het speeltje van de hond), ik haat de annimaties van gnomes, ik haat een gnome met een tandenstoker (thunderfury), ik haat het geluid van nightelves (als ze doodgaan, wat ik eigelijk een heerlijk geluid zou moeten vinden), ik haat de annimaties van nightelves, ik haat de manier waarop humans casten, ik haat hoe dwarfs lopen, ik haat dat alliance niet zo vechten als horde, maar altijd proberen weg te rennen.. tenzij ze met 3+ zijn, dan weten ze niet hoe snel ze bij je moeten komen. Ik haat de paarden van paladins, ik haat de bubbles van paladins (waarom gevecht langer rekken, je gaat er toch aan).

Ik kan echt nog uren doorgaan over ze, maar ik haat ze echt.

Zal wel een geboren Horde zijn :) FOR THE HORDE!

Ik heb het idee dat al die kleine kindertjes die ook stoer WoW willen spelen en te jong zijn om echt te vechten, dapper te doen, eerlijk te zijn en noem alles maar op.
Maar ze zijn bang om een koe te spelen of willen niet een groen monstertje zijn.
Nee deze 8 jaar oude kindertjes willen graag zo grappig klein poppetje spelen want die zijn leuk.

Horde is in veel gevallen volwassener en dat merk je overal in WoW, natuurlijk vooral in PVP.

Nouja laat het duidelijk zijn dat ik ze haat en echt heel erg.

Vind me maar zielig, ik moest het ff kwijt :) (btw heel de dag nog geen WoW gespeeld, dus dit is niet zo`n woede post ofzo).
chillpill iemand..? zucht... het is een SPELLETJE!....

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:22

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik ben ook liever Horde... maar wie is nou het klein kind? de alliance of jij :o

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-06 14:17
Predje schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:57:
Jij zegt het...

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:57
VROEGER !!! zater er meer kiddo's aan alliance kant. Tegenwoordig is dat echt wel 50/50

Anoniem: 143011

ImdaMned schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:28:
VROEGER !!! zater er meer kiddo's aan alliance kant. Tegenwoordig is dat echt wel 50/50
Idd, de kiddo's hoorden dat de horde volwassener was dus hebben massaal gererolled.

Anoniem: 41820

Wie is nu meer kiddo, de alliance, of jij de de moeite neemt om zo'n rant te schrijven die dan nog niet eens ergens op slaat ook?

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-06 23:45

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Het is niet bekend of het de echte skills en talents zijn, maar ik als hunter ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die ernaar op zoek is :)

http://www.wowinsider.com...bc-hunter-talents-skills/

Maar alsnog beetje jammer van blizz dat ze niet alle talents en skills van alle classes tegelijk hebben uitgebracht, had denk ik een hoop gezeur gescheeld, maar ben me wel bewust van het feit dat hunters misschien een revamp oid zullen krijgen en dus alles tegelijk bekend maken geen haalbare kaart zou zijn.

Oordeel zelf maar over de link ;)

edit:
Zijn dus geruchten

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:48
Thunderman_303 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:49:
Het is niet bekend of het de echte skills en talents zijn, maar ik als hunter ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die ernaar op zoek is :)

http://www.wowinsider.com...bc-hunter-talents-skills/

Maar alsnog beetje jammer van blizz dat ze niet alle talents en skills van alle classes tegelijk hebben uitgebracht, had denk ik een hoop gezeur gescheeld, maar ben me wel bewust van het feit dat hunters misschien een revamp oid zullen krijgen en dus alles tegelijk bekend maken geen haalbare kaart zou zijn.

Oordeel zelf maar over de link ;)

edit:
Zijn dus geruchten
Ik laat maar even een ballonnetje op, maar misschien willen ze de hunter klasse revampen
in het kader van het 'bot probleem'? Geen echte nerfs of zo, maar misschien iets minder automatiseerbaar (is dat een woord? :) ) waardoor je echt actief moet gaan spelen/reageren.

Ik bedoel niet dat hunters nu passieve spelers zijn, maar misschien kunnen de gevechten
voor hunters iets dynamischer worden of afhankelijk van andere zaken, zodanig dat dit niet meer gescript kan worden?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• L3n-M3n
  • Laatst online: 16-05 01:54
Nou als ik die talents en spells zo lees lijkt me best wel leuk. :)
Ik ben erg benieuwd wat het uiteindelijk wordt. Wie weet wordt het nog enger. ;)
Straks wordt het iets heel anders, opeens echt heel anders. Dan is iedereen gelijk in shock whaha. :P

Anoniem: 41820

Die talents lijken me veel te imba om waar te zijn :p

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:44:
[...]

Ik laat maar even een ballonnetje op, maar misschien willen ze de hunter klasse revampen
in het kader van het 'bot probleem'? Geen echte nerfs of zo, maar misschien iets minder automatiseerbaar (is dat een woord? :) ) waardoor je echt actief moet gaan spelen/reageren.
Uhu, rogues en warriors zouden noooooit voor botten gebruikt worden bijvoorbeeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
WoW meets Dance Dance Revolution: http://wowddr.ytmnd.com/ :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98134

vanaaf bijna een Full pull bwl..
de vorige keren kwamen we meestal tot ebonroc of trash ervoor.

t'is dat we wipte op neffie met nog 28% te gaan.
en het was helaas al te laat om nog een x te proberen.

tevens hadden we voor het eerst time laps.
en snap niet waarom iedereen het zo moeilijk vind.
vond het zelfs makkelijker... (kwas de offtank voor vanaaf)
helaas waren de wrath shoulders niet voor mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Vandaag lekker c'thun gedaan.. onze guild heeft de twins al vele maanden neer, maar dit oog wou maar niet. Op een gegeven moment hebben we ons er bij neergelegd en niet meer gedaan, wel al 2 bosses in naxx neer.

Beste try nu is ph2 en 77%.. hij moet deze week toch neergaan zo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44

ErA

Razorfist schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 01:44:
Vandaag lekker c'thun gedaan.. onze guild heeft de twins al vele maanden neer, maar dit oog wou maar niet. Op een gegeven moment hebben we ons er bij neergelegd en niet meer gedaan, wel al 2 bosses in naxx neer.

Beste try nu is ph2 en 77%.. hij moet deze week toch neergaan zo! :D
Focus op naxx man :P

Wij farmen nu 6 bosses in naxx, gaan nog voor patchwerk/grobulus. En dan met onze nieuwe imba tier3 tanks en andere upgrades gaan we cthun ff 1shotten(of meer tries:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 98134 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 00:39:
tevens hadden we voor het eerst time laps.
en snap niet waarom iedereen het zo moeilijk vind.
vond het zelfs makkelijker... (kwas de offtank voor vanaaf)
helaas waren de wrath shoulders niet voor mij :'(
changelog ktm:
Disabled Time Lapse, since it doesn't remove threat any more

dus voor de mensen die melden dat timelapse makkelijk is en waar iedereen zich druk over maakte, ja als het letterlijk makkelijker is gemaakt is het makkelijk praten bijna een jaar na het uitkomen van BWL. Over een jaar ga je ook niet meer melden dat de four horseman zo makkelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Miles Teg schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:42:
[...]

Uhu, rogues en warriors zouden noooooit voor botten gebruikt worden bijvoorbeeld. :+
Tja, met rogues heb ik geen ervaring, maar van warriors weet ik heel goed dat ze niet echt in staat zijn om de hogere elite mobs te solo-en zoals hunters of mages dat kunnen.

Verder moet een warrior al dik in de epics zitten om een kans te maken tegen zulke mobs (neem bijvoorbeeld de templars in silithus) terwijl mages en hunters het gemakkelijker hebben op dat vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 23:47
Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 05:53:
[...]
dus voor de mensen die melden dat timelapse makkelijk is en waar iedereen zich druk over maakte, ja als het letterlijk makkelijker is gemaakt is het makkelijk praten bijna een jaar na het uitkomen van BWL. Over een jaar ga je ook niet meer melden dat de four horseman zo makkelijk zijn?
Sommigen zijn al 8 maanden voorbij chromaggus, maar sommige komen er nu ook pas voor de eerste keer, weet je .. Als jij in een highend raiding guild zit, dan wil dat niet zeggen dat iedereen zo ver gevorderd is... Wat je dus nu uitkraamt is dus onzin imho, ik kan er donders op zeggen dat toen jullie de eerste keer TL kregen dat het ook lastig was. Toch? :z

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 07:24:
[...]

Sommigen zijn al 8 maanden voorbij chromaggus, maar sommige komen er nu ook pas voor de eerste keer, weet je .. Als jij in een highend raiding guild zit, dan wil dat niet zeggen dat iedereen zo ver gevorderd is... Wat je dus nu uitkraamt is dus onzin imho, ik kan er donders op zeggen dat toen jullie de eerste keer TL kregen dat het ook lastig was. Toch? :z
ja toen was ie zelfs lastiger omdat timelapse dus een aggro dump deed, welke hij nu niet meer doet :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-06 14:36
Miles Teg schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:42:
Er zijn ook al rogue bots en ja zelfs mage bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 12:54

chromeeh

the Gnome

Was gisteren beetje aan het farmen in BadLands toen ik ineens naar Scholo geroepen werd voor DarkMaster Gandling (hun lock was weg gegaan) :)
De reden dat ik graag wou helpen was het feit dat ik vergeten was de laatste deed op te pakken de vorige keer in Scholo :Y)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190128

ik logde weer eens in met me hunter sinds een week ofzo
chill nog steeds rank 11 :P nja ik ga dus kijke naar die PvP mounts..
Kon ze allemaal voor 9g kopen hoefde dus niet exhaled te zijn ofzo :P
ben nu de trotse eigenaar van 5 epic mounts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
nou was weer een lol om te lezen wat hier gisteravond allemaal getikt is :P lekker GePvP'd gister.. heb nu de revered aangetikt in AV en nog klein beetje voor honored @ AB. natuurlijk hoop ik komende week rank 8 te worden.. * Chest/legs *kwijl

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Gisteravond na een bagger ZG run (vrijwel niemand concentreerde) nog met een guildie naar Silithus gegaan voor Solenor. Enige guildie die Rhok nog moet, was nogal ongelukkig met Leaf drop.

Try 1: 1000-2500ms, dood rond 50%
Try 2: 1000-2500ms, dood op 20%
Try 3: Tien man staan te kijken, we roepen constant rond dat mensen zich er NIET mee moeten bemoeien, komt er een priest van een AQ guild aangereden die afstapt en op Solenor begint te wanden. 7)8 She "didn't know", ondanks dat ze aanviel nog geen tien seconden na een warning. :O
Try 4: Dood door lagspike
Try 5: Virussoftware begint te updaten rond 50% en veroorzaakt een kleine spike op 8%, dood

Vanavond voor AQ maar weer proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
blijf erbij dat ze die quest moeten aanpassen, gewoon ipv dat de mob despawnt, wordt diegene die zich ermee bemoeit gewoon door een lightningstrike ge-instagibbed ofzo, inc 100% dura loss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Exitium schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:34:
Gisteravond na een bagger ZG run (vrijwel niemand concentreerde) nog met een guildie naar Silithus gegaan voor Solenor. Enige guildie die Rhok nog moet, was nogal ongelukkig met Leaf drop.

Try 1: 1000-2500ms, dood rond 50%
Try 2: 1000-2500ms, dood op 20%
Try 3: Tien man staan te kijken, we roepen constant rond dat mensen zich er NIET mee moeten bemoeien, komt er een priest van een AQ guild aangereden die afstapt en op Solenor begint te wanden. 7)8 She "didn't know", ondanks dat ze aanviel nog geen tien seconden na een warning. :O
Try 4: Dood door lagspike
Try 5: Virussoftware begint te updaten rond 50% en veroorzaakt een kleine spike op 8%, dood

Vanavond voor AQ maar weer proberen. :)
Misschien moet je het doen als je geen last van lag hebt :)
Bokkie schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:37:
blijf erbij dat ze die quest moeten aanpassen, gewoon ipv dat de mob despawnt, wordt diegene die zich ermee bemoeit gewoon door een lightningstrike ge-instagibbed ofzo, inc 100% dura loss :P
Dan moeten ze de priest quest ook aanpassen. Als je de priest helpt met wat dan ook, komt de cleaner langs die met alles en iedereen in de buurt korte metten maakt :)

Misschien een keertje leuk om met een raid die cleaner op te wachten :D

[ Voor 23% gewijzigd door redfoxert op 29-09-2006 09:43 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
redfoxert schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:42:
[...]

Misschien moet je het doen als je geen last van lag hebt :)
Ik doe helemaal niks behalve BoW casten. :p Sowieso valt lag(spike)vrij spelen niet mee op Tura. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

Mischien dat hier me iemand kan helpen...

Het schijnt namelijk zo te zijn, op een naam klikt in raidchat ( ctrl + linkermuis tegelijk indrukt ) dat je deze persoon dan target , maar mij mij gebeurt dat namelijk niet.. ik heb mn instellingen nagelopen maar nergens kan ik hier iets over vinden.. ook niet bij key bindings.
Zie ik iets over het hoofd, klikt ik verkeerd? .. is namelijk nogal irritant dat de hele guild zegt dat je het zo moet doen maar het wil maar niet werken bij mij :(
Hoop dat iemand een antwoord heeft

Trouwens wel lekker om 11 bosses in 2 dagen in naxx om te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 135339 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:58:
Het schijnt namelijk zo te zijn, op een naam klikt in raidchat ( ctrl + linkermuis tegelijk indrukt ) dat je deze persoon dan target , maar mij mij gebeurt dat namelijk niet.. ik heb mn instellingen nagelopen maar nergens kan ik hier iets over vinden.. ook niet bij key bindings.
Waarom zou je op die manier iemand willen targetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
\o/ Chromaggus bijna down, de rest van BWL is inmiddels een piece of cake :D Weet iemand trouwens wat de bedoeling nou precies is bij Chomaggus? We zitten op de ramp waarbij enkele groepen buiten LOS van Chomaggus blijven maar wel in LOS van de MT - die we healen en met Decursive curen van alle curses, magic, diseases en poisons enzo.. Volgens mij moeten we meer Shamans hebben met decursive want we zien altijd een guildy in zo'n dragon veranderen omdat hij niet op tijd gecured is :o

Lastig lastig lastig.. Maar wel fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Blue-eagle schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:01:
\o/ Chromaggus bijna down, de rest van BWL is inmiddels een piece of cake :D Weet iemand trouwens wat de bedoeling nou precies is bij Chomaggus? We zitten op de ramp waarbij enkele groepen buiten LOS van Chomaggus blijven maar wel in LOS van de MT - die we healen en met Decursive curen van alle curses, magic, diseases en poisons enzo.. Volgens mij moeten we meer Shamans hebben met decursive want we zien altijd een guildy in zo'n dragon veranderen omdat hij niet op tijd gecured is :o

4 verschillende debufs

1 magic
1 curse
1 disease
1 bronze (non dispellable alleen met zand)

dus ook je priests en mages moeten hun decurse knop blijven rammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:07:
[...]

4 verschillende debufs

1 magic
1 curse
1 disease
1 bronze (non dispellable alleen met zand)

dus ook je priests en mages moeten hun decurse knop blijven rammen :)
5, poison ook.

Als je alle 5 krijgt verander je in een soort van Wyrmguard voor 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Bokkie schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:37:
helemaal mee eens tis gewoon zo irritant. Bij die priest quest heb je geluk dat daar bijna nooit iemand loopt maar die hunters quest is gewoon irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Blue-eagle schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:01:

Ramp? Je bedoelt waar Ebonroc blijft hangen als 'ie z'n rondje vliegt en doet alsof 'ie naar beneden komt?

Wij tanken 'm in de deur. Rechts vlak naast de deur MT healers en decursers, links om de hoek (is iets verder naar achteren) ranged plus één/twee pala's en melee loopt de deur door en heeft een hiding spot rechts om de hoek, ook daar twee pala's en een druid bij voor healing/decursing. Macro + TS comment als we in/uit LoS moeten en 't is een piece of cake dan. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 29-09-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Argh.....

Start vandaag m'n PC op mijn werk op, alwaar ik vaak dit topic lees en m'n mods download, krijg ik Symantec voor m'n kiezen.
Jawel, en ik kan bevestigen, ook al geloofde ik het eerst niet toen het hier al eerder werd geplaatst, UI.Worldofwar.Net upload inderdaad Trojan WoW Keyloggers op je systeem.
Nu weet ik dat mijn thuissysteem up-2-date is qua beveiliging etc., alleen..... het bevalt me toch niets.

Gisteren m'n Warrior gerespecced van Arms naar Fury.
Speelde er al een tijd niet meer mee omdat ik het niet meer leuk vond, maar krijg er nu weer zin in.
Nog steeds level 55, maar wist niet dat dat ding 2.4K Execute kon critten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kapoen schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 06:46:
[...]

Tja, met rogues heb ik geen ervaring, maar van warriors weet ik heel goed dat ze niet echt in staat zijn om de hogere elite mobs te solo-en zoals hunters of mages dat kunnen.

Verder moet een warrior al dik in de epics zitten om een kans te maken tegen zulke mobs (neem bijvoorbeeld de templars in silithus) terwijl mages en hunters het gemakkelijker hebben op dat vlak.
We hadden het over bots dacht ik? De eerste kitende bot moet ik nog tegenkomen.

Maar moet je voor de gein maar 's kijken wat er gebeurt met je char als je in gevecht bent en je dan een disconnect krijgt (normale mobs dus):
Mage -> corpserun
Rogue -> mob ligt dood voor je, looten
Warrior -> mob ligt dood voor je, looten
Hunter -> mob ligt dood voor je, looten

In dat opzicht is auto-attack gewoon te makkelijk, en zouden ze dat moeten verwijderen, alleen wordt het dan wel weer een heel erge buttonsmash game. :P

[ Voor 27% gewijzigd door Gaius op 29-09-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redfoxert schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:00:
[...]

Waarom zou je op die manier iemand willen targetten ?
Maexxna , mensen die op de wall komen moeten gehealed worden ... om ze met mn muis aan te klikken en ze vervolgens gaan healen gaat te langzaam
Iedereen die op de wall terecht komt gebruikt een macro dat zegt /raid Webbed group X
Als healer van de mensen op die wall kan je op die manier heel snel iedereen healen ( door hun naam aan te klikken in raidchat .. maareh dat werkt dus bij mij niet.. :)
Dus iemand een idee ?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135339 op 29-09-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
leuk de verschillende locaties te zien voor chromaggus.

Wij tanken hem in de ruimte waar je ook ebenroc tanked.
Met de start wachten we allemaal op de ramp (ramp tussen ebenroc and flamegor) behalve de MT.
Rogue opened de deur, en als je niet buffed als er gepulled is gaat chromaggus rechtstreeks naar de MT.

Tot de eerste breath doen we behalve de MT en OT geen damage (zodat als eerste breath TL is hij altijd naar OT gaat ipv de healers vanwege healing-agro), iedereen rent ondertussen naar de 2de en 3de alcove. Na eerste breath beginnen we met DPS. 7-9 min later dead chrommie

http://www.wow-inner-sanc...forums/5246/ShowPost.aspx

[ Voor 5% gewijzigd door sabriel op 29-09-2006 10:54 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 135339 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:38:
[...]

Maexxna , mensen die op de wall komen moeten gehealed worden ... om ze met mn muis aan te klikken en ze vervolgens gaan healen gaat te langzaam
Iedereen die op de wall terecht komt gebruikt een macro dat zegt /raid Webbed group X
Als healer van de mensen op die wall kan je op die manier heel snel iedereen healen ( door hun naam aan te klikken in raidchat .. maareh dat werkt dus bij mij niet.. :)
Dus iemand een idee ?
Zet in CTRA de groups bij elkaar en selecteer de mensen daaruit ? Lijkt me zelfs nog sneller als in de raid chat klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

Gister met onze guild voor de 2e keer naar BWL gegaan.

Razorgore is toch wel een probleem. De dragonkins worden goed gekitt aleen de legio's en mages
zorgen ervoor dat we echt wel goed whipen :O vooral dat AoE van die mages zijn lastig als je langskomt met een x aantal dragonkins achter je aan. (Ben Hunter 8) ) We hebben steeds een x aantal eggs over. Beste try was 2 eggs |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redfoxert schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:48:
[...]

Zet in CTRA de groups bij elkaar en selecteer de mensen daaruit ? Lijkt me zelfs nog sneller als in de raid chat klikken :)
Dat heb ik ook, maar als er ongeveer 30 mensen de kans hebben om op de muur te worden gegooid , ben ik niet altijd snel genoeg ( binnen 2 seconden ) om een naam te vinden , te klikken en een flash heal te casten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:55
Anoniem: 101547 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:49:

Razorgore is toch wel een probleem. De dragonkins worden goed gekitt aleen de legio's en mages
zorgen ervoor dat we echt wel goed whipen :O vooral dat AoE van die mages zijn lastig als je langskomt met een x aantal dragonkins achter je aan. (Ben Hunter 8) ) We hebben steeds een x aantal eggs over. Beste try was 2 eggs |:(
Mages kunnen silence gebruiken op de mages. Verder worden bij ons ook de leggionares gekite door de warriors. Als laatste gebruiken wij de tactic dat we bij de laatste 4 eggs zoveel mogelijk fearen/ FN gebruiken/ etc.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 101547 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:49:

Tip 1 : Laat dps EERST de mages nuken.
Tip 2 : Gebruik GEEN Aspect of the Pack (stomste ooit, gebruik Cheetah)
Tip 3 : Als je priests teveel hebt, laat ze de hunters shielden.
Tip 4 : Strafe rennen. Minder kans op dazed raken en toch de volle snelheid terwijl je zelfs nog kan schieten.
Tip 5 : Naar mate je meer ervaring krijgt heb je minder Hunters nodig en dus kan de healing makkelijker op een paar Hunters focussen.

En als het allemaal te lastig word kan je altijd nog warriors gebruiken om te kiten. Eventueel laat je Warriors de Legionnaires kiten (hebben wij een tijdje gedaan omdat de dps nog te laag was om alles op te ruimen in de corners).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 135339 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:53:
[...]

Dat heb ik ook, maar als er ongeveer 30 mensen de kans hebben om op de muur te worden gegooid , ben ik niet altijd snel genoeg ( binnen 2 seconden ) om een naam te vinden , te klikken en een flash heal te casten
Ik ken de event helaas zelf niet maar er zijn ook addons die het makkelijker maken om te healen. Mensen met een health onder een bepaalde threshold verschijnen in een lijstje, minste health boven aan. Als ze out of range zijn, verdwijnen ze van de lijst. Zijn ze in range, cast je automatisch een flashheal op je geselecteerde target. Beetje ala Decursive maar dan voor healing :)

[ Voor 3% gewijzigd door redfoxert op 29-09-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Anoniem: 135339 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:53:
[...]

Als healer heb ik altijfd het volgende op :
CTRA : alle 8 groepen + PT-targets (pt-targets can je zelf toewijzen, ga naar CTraid-tab and klik met rechtermuis op player die je main target is)
Raid-tab : gebruik ik als ik een specifieke class moet healen, sleep met linkermuis de betreffende class naar je scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redfoxert schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:56:
[...]

Ik ken de event helaas zelf niet maar er zijn ook addons die het makkelijker maken om te healen. Mensen met een health onder een bepaalde threshold verschijnen in een lijstje, minste health boven aan. Als ze out of range zijn, verdwijnen ze van de lijst. Zijn ze in range, cast je automatisch een flashheal op je geselecteerde target. Beetje ala Decursive maar dan voor healing :)
Zoiets zou ook wel mooi zijn... weet je een naam van de addon, want dat lost het probleem opzich ook wel op... :) maar het zou het mooiste zijn als dat naamclick + ctrl + muisklik gewoon werkt, in ieder geval bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-06 17:03

ye-roon

knaak

yay, gister veal down op zesde try, eerste kill voor me huidige guild. Ging wel lekker, de tanks hebben zo waar geleerd om te tanken en toen wij van de hunters vroegen waarom alleen de tanks heals kregen en de hunters niet waardoor we neervielen me bosjes was het: we zijn alleen aant oefenen met tank switches. Dus try er op kregen we ineens allemaal heals en veal was down. <3.

Ma goed me server is nu down en ik wilde net een nieuw UI gaan instellen. Enige jammere daar aan is dat een bag mod in zit die alles in 1 maakt en daar hou ik ni van. Dus had ik em er uit gehaald maar toen kwamen die bags net iets te laag in het UI waardoor het er niet meer mooi uitziet. Heeft iemand een mod waarmee ik bag placement kan aan passen. Het liefst zoals het huidige blizz systeem werkt, dus dat nieuwe bags auto boven de al geopende bag komt. Maar dat de plek waar de bag verschijnt wat hoger anchored word of zo. Ik zat naar bag mods te kijken, maar volgens mij moet ik wat anders hebben :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 135339 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:01:
[...]

Zoiets zou ook wel mooi zijn... weet je een naam van de addon, want dat lost het probleem opzich ook wel op... :) maar het zou het mooiste zijn als dat naamclick + ctrl + muisklik gewoon werkt, in ieder geval bedankt voor je hulp
http://www.curse-gaming.c...ons-2091-ceasyhealer.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
sabriel schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:46:

Met de start wachten we allemaal op de ramp (ramp tussen ebenroc and flamegor) behalve de MT.
Rogue opened de deur, en als je niet buffed als er gepulled is gaat chromaggus rechtstreeks naar de MT.

Tot de eerste breath doen we behalve de MT en OT geen damage (zodat als eerste breath TL is hij altijd naar OT gaat ipv de healers vanwege healing-agro), iedereen rent ondertussen naar de 2de en 3de alcove. Na eerste breath beginnen we met DPS. 7-9 min later dead chrommie

Euhmm, waar jullie Ebonroc tanken ja. :P

Wij tanken Ebonroc in de ruimte na Broodlord. Firemaw in de deur daar, daarna clearen we het hele lab en pullen we ebonroc naar beneden. Je hebt daar iets in deze richting.

Helling
|........|__________
|..........................|
|______ ...............|
|TT.......................|
|TE.......................|
|....M....R..............|
|______RR............|
.....|......................|
.....|__......_______|
.........Broodlord

T = tanks
X = Ebonroc
M = Melee
R = Ranged/healers

Flamegor tanken we wel boven, direct beneden van die helling waar Ebonroc en Flamegor rondvliegen.

[ Voor 12% gewijzigd door Exitium op 29-09-2006 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

redfoxert schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:54:
[...]

Tip 4 : Strafe rennen. Minder kans op dazed raken en toch de volle snelheid terwijl je zelfs nog kan schieten.
Tip 5 : Naar mate je meer ervaring krijgt heb je minder Hunters nodig en dus kan de healing makkelijker op een paar Hunters focussen.

[...]
Zelfs Cheetah heb je niet nodig om goed te kunnen kiten. Bij ons mogen ze ook geen cheetah gebruiken; dazed hunter is meestal een dooie hunter. Als je als hunter even wacht op t plateau tzodat de dragonkins halverwege de trap zijn, spring je eraf, dragonkins moeten terug lopen, geeft je genoeg ruimte om niet geraakt te worden. Minor speed increase op je boots helpt ook en geeft geen dazed als je geraakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
redfoxert schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:54:
[...]

En als het allemaal te lastig word kan je altijd nog warriors gebruiken om te kiten. Eventueel laat je Warriors de Legionnaires kiten (hebben wij een tijdje gedaan omdat de dps nog te laag was om alles op te ruimen in de corners).
Leuk, laat een priest 3 heals doen, en je hebt een dode priest binnen 15s of hij moet zeer goed zijn in het ook kiten.
Omdat we nu een zeer groot gedeelte in T2 hebben doen we de DPS-techiek, dragons kiten, mages legionaires down dps-en.

Voorheen hadden we de warriors/hunters aan het kiten, hunters doen dragons en warriors doen legionaires. Ze hebben allemaal speed-encahnts op hun boots, gebruiken de ZG-health regen potion, en hebben tubers uit felwood. Een paladin doet bij ons de orb-controller. (hij gaat 100% zeker dood, moet dus niet gehealed worden). De druids/paladins done bij ons de healing als het echt nodig is, priests houden we zoveel mogelijk buiten schot, die houden we voor p2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
sabriel schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:46:

Afbeeldingslocatie: http://www.gold-world-of-warcraft.com/files/images/bwl_chromaggus.jpg

Mooie layout van deze tactic :)
sabriel schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:10:
[...]

Leuk, laat een priest 3 heals doen, en je hebt een dode priest binnen 15s of hij moet zeer goed zijn in het ook kiten.
Dan heb je slechte DPS en control in de corners. Priests healen bij ons gewoon prima. Eentje shield de orb controller (een van de MT's) terwijl de rest van de warriors in de hoeken alle andere troep tanked en killed.

Gister Vael ook omgelegd met maar 2 tank wissels. Ik was 4e en kreeg dit keer geen BA :( Had het graag wel gehad om weer als terrorist iedereen op te blazen :P

[ Voor 28% gewijzigd door redfoxert op 29-09-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:17

Qck

Bazinga

ye-roon schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:04:
Ma goed me server is nu down en ik wilde net een nieuw UI gaan instellen. Enige jammere daar aan is dat een bag mod in zit die alles in 1 maakt en daar hou ik ni van. Dus had ik em er uit gehaald maar toen kwamen die bags net iets te laag in het UI waardoor het er niet meer mooi uitziet. Heeft iemand een mod waarmee ik bag placement kan aan passen. Het liefst zoals het huidige blizz systeem werkt, dus dat nieuwe bags auto boven de al geopende bag komt. Maar dat de plek waar de bag verschijnt wat hoger anchored word of zo. Ik zat naar bag mods te kijken, maar volgens mij moet ik wat anders hebben :p
Ik denk dat Discord Frame Modifier dat wel aankan.
http://www.discordmods.com

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

[...]

Omdat we nu een zeer groot gedeelte in T2 hebben doen we de DPS-techiek, dragons kiten, mages legionaires down dps-en.

Voorheen hadden we de warriors/hunters aan het kiten, hunters doen dragons en warriors doen legionaires. Ze hebben allemaal speed-encahnts op hun boots, gebruiken de ZG-health regen potion, en hebben tubers uit felwood. Een paladin doet bij ons de orb-controller. (hij gaat 100% zeker dood, moet dus niet gehealed worden). De druids/paladins done bij ons de healing als het echt nodig is, priests houden we zoveel mogelijk buiten schot, die houden we voor p2.
Zoals ik het gister heb gedaan ging redelijk goed. Cheetha doe ik op de rechte stukken aan. Zodra ik de trap bereik uit en spring net voor de trap rechts eraf. Schuin lopen met cheetha aan naar de overkant tot ik aldaar de trap weer bereik. Zoals ik al zij hunters zijn niet het probleem. We hebben gister ook de warriors de legionaires laten kitte maar dan nog krijgen we de mages niet snel genoeg down en doen dan behoorlijk veel schade. Al zouden we fase 1 overleven dan heb je niet genoeg over de fase 2 etc. Maar eelijkheids halve vind ik het een behoorlijke uitdaging om deze jongen down te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Hoe moet een rogue eigenlijk safe Chromaggus pullen (lever omhalen)?
Omhalen en wegsprinten? Of omhalen + vanish + in hoekje wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
QuarK schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:24:
Hoe moet een rogue eigenlijk safe Chromaggus pullen (lever omhalen)?
Omhalen en wegsprinten? Of omhalen + vanish + in hoekje wachten?
Omhalen, sprint, vanish, wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

Bij ons kiten warriors alles behalve mages, en indien mogelijk worden er ook zoveel mogelijk legionnaires gekilled. Niemand met speed enchants of pots, hooguit een healing pot als 't kritiek is. Als je looproutes goed zijn hoef je amper geraakt te worden. Pala's, druids en priests healen allemaal. Paladin die bij ons controller is gaat trouwens over het algemeen niet dood. Kwestie van even flink healen als phase 2 begint tot de MT aggro heeft.

Lol @ guildforum btw.

1 birthday today.
roosteri
OMG HAPPY BIRTHDAY ROOSTERI !!

WAY TO GO DUDE !!

BIG GRATZ

YOU'VE MADE A MASSIVE IMPACT ON THIS GUILD.

NOTHIN' BUT LOVE HOMEY

...

...

...

...

W H O T H E F U C K I S R O O S T E R I
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98134

wij killen Chrommagus altijd in de doorgang tussen de ruimte van chrom en waar ebonroc en flamegor vliegen.

de dps en healers gaan tegen de muur staan de tank midden in de opening.
bij time laps gaat de offtank en 2 healers(druid en pala voor debuffs) achter hem staan.

bij een breath hoef je maar een paar stapjes te zetten om in los te komen of er weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
hmm vage chrom tank spot was dat ;p wij tanken chrom altijd zo:
Afbeeldingslocatie: http://img219.imageshack.us/img219/6752/chromtankspotfx0.th.jpg

en als er timelapse is laten we alle melee behalve de offtank die et over moet nemen gewoon door dpsen en de timelapse laten eaten. Op die manier gaat chrom over et algemeen altijd naar de offtank toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hail Paint @ werk. :) Grijs is safezones en de schaal klopt voor geen meter. :P

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/8949/naamloosfl9.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door Exitium op 29-09-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:22

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zo.... er is een heuse economische crisis op ShadowMoon :D

goedkoopste stack Thick leather: 80G ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-06 18:28
Voor de mensen die op razorgore vastzitten, gebruiken jullie warlocks met felpuppys? als je in iedere corner een lock en mage hebt kan je de orc mages zeer effectief silencen, scheelt een berg damage. Wij killen de legionares, altijd zo gedaan en werkt goed. De draakjes kiten de warriors, hunters werkte bij ons niet zo. De palladins healen de warriors en de andere healers dpsen/tanken (dr00ds in bear form) / en healen voorzichtig hun corners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 09:48
sebasgrif schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:22:
Voor de mensen die op razorgore vastzitten, gebruiken jullie warlocks met felpuppys? als je in iedere corner een lock en mage hebt kan je de orc mages zeer effectief silencen, scheelt een berg damage. Wij killen de legionares, altijd zo gedaan en werkt goed. De draakjes kiten de warriors, hunters werkte bij ons niet zo. De palladins healen de warriors en de andere healers dpsen/tanken (dr00ds in bear form) / en healen voorzichtig hun corners.
wij maken het ons makkelijk, in elke group 1 shammy(voor zo ver mogelijk meestal max 6).
2 warriors met piercing howl.

Deze kiten allemaal legionaires(dus max 10 kiters)

per corner 3 kiters(bij voorkeur hunter druid lock) anders warriors.

mages killen mages, samen met rogues. Als er mage naar midden gaat gaan rogues die halen.

Sommige hunters kiten 2/3 dragons dat boost de dps van locks weer, of healing van druids.

meestal gaat dit perfect(alhoewle nooit de eerste try).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Er zijn een flink aantal verschillende manieren om razorgore te doen.

Wij gebruiken tanks om de dragonkin te kiten rond de platforms. Alle orcs worden zo snel mogelijk gedood of ge'CC'ed. Waarbij mages eerst worden gedood.

Wij doen dit al vanaf het begin. Het werkt inmiddels perfect voor ons en dit is met ongeveer de helft van de raid in T1 en de rest in T1/blauw/groen. Maar we krijgen nu langzaam ook mensen met een paar T2 items dus het wordt steeds makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 13:33

Seraphin

Meep?

RMB schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:59:
Zo.... er is een heuse economische crisis op ShadowMoon :D

goedkoopste stack Thick leather: 80G ^^
Lol, een paar mensen die de price tracking van auctioneer willen manipuleren??? :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191064

Exitium schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:49:
Hail Paint @ werk. :) Grijs is safezones en de schaal klopt voor geen meter. :P

[afbeelding]
oO creatieve constructie van Eleamar :)

greetz to bitejnr night en taya

Hij klopt wel de tekening - lang moeilijk gevecht -zorg gewoon dat de melee op tijd weer om het hoekje staat-> belangrijk! :)

Ik ben BWL doorgeweest met Blood pact een vind ik zelf fantastische guild op onze server -
mijn eigen guild is echt aan het kloten op razor - mensen weten niet wat ze doen- kiters ook niet - mensen laten mages leven - gewoon jammer :/

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 191064 op 29-09-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-06 12:52
oke, ik heb nog nooit wat gepost in dit topic, ik volg het al vanaf deel 25 ofzo. maar nu voel ik me toch echt genoodzaakt om wat te posten.

een guildy van mij is zowaar gehacked. Na enig speurwerk kwamen ze er achter dat de volgende bestanden keyloggers waren.

svch0st.exe
w32.exe
svchcs.exe

je kan ze vinden in je taskmanager maar ook in: (gebruik run command)
regedit
msconfig

de laatste schijnt gemaakt te zijn voor wow specifieke doeleinde.
Ik heb ook al berichten gehoord van keyloggers die verstopt zitten in CT-Mod.

Verder nog een tip. als je account gehack is, ga niet mailen. maar bellen. Het is gratis en kan gelijk gedaan worden. Blijf gewoon bellen totdat je je account terug krijgt.

verder zorg dat je je geheime vraag/antwoord weet. hier mee kan je zelf snel je account terug krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Miles Teg schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:32:
[...]
In dat opzicht is auto-attack gewoon te makkelijk, en zouden ze dat moeten verwijderen, alleen wordt het dan wel weer een heel erge buttonsmash game. :P
Diablo 2 FTW! :D

Als er iets is waar Blizz van geleerd heeft is het wel dit game. Niet alleen qua comfort voor het bedienen van je char, maar ook de economy.

Ondanks bots is gold nog altijd de currency om zaken te kopen. Dit was heel anders in D2 waarbij gold geen waarde had door het vele cheaten en de maximum hoeveelheid die je kon bezitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjonson schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:34:

verder zorg dat je je geheime vraag/antwoord weet. hier mee kan je zelf snel je account terug krijgen
vriend van mij is gehackt en heeft die vraag dus niet meer- dan duurt het wel een maandje of 2 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:o

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 191064 op 29-09-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 191064 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:27:
[...]

oO creatieve constructie van Eleamar :)

greetz to bitejnr night en taya

Hij klopt wel de tekening - pas trouwens op voor de dynamite throwing goblins :P geen kleine dps.

Ik ben BWL doorgeweest met Blood pact een vind ik zelf fantastische guild op onze server -
mijn eigen guild is echt aan het kloten op razor - mensen weten niet wat ze doen- kiters ook niet - mensen laten mages leven - gewoon jammer :/
Wij hebben over het algemeen meer last met die grote packs dan met de bosses ja. Tegenwoordig AoE'en we eerst die goblins maar en tanken we de locks in plaats van eerst locks neerhalen. Nadeel is dat we pas vier felguards rond hadden lopen. :P

Nooit veel met Blood Pact te maken gehad, alleen gisteravond dan. De priest die de hunter quest verpestte was van hen. :)

Zal ze de groeten doen als ik 't niet vergeet (Tay is één van m'n beste ingame buddies, ga waarschijnlijk volgend jaar ook richting Budapest op vakantie om kennis te maken :+), ik waarschuw je dat m'n kortetermijngeheugen nogal slecht is though. Doe de groeten aan Miko van me, is al een tijdje niet meer met ons meegeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Seraphin schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:25:
[...]

Lol, een paar mensen die de price tracking van auctioneer willen manipuleren??? :P
Gebruik zelf ook auctioneer. Gewoon kijken naar de bids en je verstand gebruiken. Heb hier in het verleden ook wel gebruik van gemaakt. Bijv tijdje terug een paar mensen die devout bracers belachelijk duur weg zetten om de prijs op te drijven en ik plaats de mijne gelijktijdig voor iets meer dan de normale prijs. Waren binnen no time weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:48:
[...]

Wij hebben over het algemeen meer last met die grote packs dan met de bosses ja. Tegenwoordig AoE'en we eerst die goblins maar en tanken we de locks in plaats van eerst locks neerhalen. Nadeel is dat we pas vier felguards rond hadden lopen. :P

Nooit veel met Blood Pact te maken gehad, alleen gisteravond dan. De priest die de hunter quest verpestte was van hen. :)

Zal ze de groeten doen als ik 't niet vergeet (Tay is één van m'n beste ingame buddies, ga waarschijnlijk volgend jaar ook richting Budapest op vakantie om kennis te maken :+), ik waarschuw je dat m'n kortetermijngeheugen nogal slecht is though. Doe de groeten aan Miko van me, is al een tijdje niet meer met ons meegeweest.
Oh vet taya is inderdaad echt supertof - blood pact is relax- elke guild heeft helaas noobs.
miko is uit liberation op trial met phoenix reborn:|
maar ik begrijp zijn keuze heel goed sinds het vorige weken niet al te goed met onze guild is gegaan.
De mensen die beetje gegeard zijn leaven- en de shadowcraft/greenies noobs komen erin.
Eer dat die in nightslayer lopen ben je weer 2 maanden verder en ze leaven weer etc etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 191064 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:55:
[...]

Oh vet taya is inderdaad echt supertof - blood pact is relax- elke guild heeft helaas noobs.
miko is uit liberation op trial met phoenix reborn:|
maar ik begrijp zijn keuze heel goed sinds het vorige weken niet al te goed met onze guild is gegaan.
De mensen die beetje gegeard zijn leaven- en de shadowcraft/greenies noobs komen erin.
Eer dat die in nightslayer lopen ben je weer 2 maanden verder en ze leaven weer etc etc etc etc.
Taya heeft tijdens z'n trial bij de oude TSH nog de complete raid geoutdamaged bij Azuregos met blue gear lol. Ace rogue. Wist trouwens niet dat TPR ook pala's aan 't recruiten was, had Magiere me wel 'ns kunnen vertellen. Niet dat ik Resisted leave, maar dan nog. :+

Het probleem van vele leavers heeft Dutch Inc ook gehad, die zijn toen wel gaan recruiten en hebben mensen upgegeared. Tijdje wat minder gegaan, BWL op een stop en MC ging lastig, maar nu zijn ze die dip ook weer voorbij. Als je die mensen in goeie gear krijgt en je Razor + Vael neerhaalt zit je goed, daarna is het tot Chromaggus niet zo heel erg lastig meer en door de progress die je dan boekt blijven die nieuwtjes wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:06:
[...]

Taya heeft tijdens z'n trial bij de oude TSH nog de complete raid geoutdamaged bij Azuregos met blue gear lol. Ace rogue. Wist trouwens niet dat TPR ook pala's aan 't recruiten was, had Magiere me wel 'ns kunnen vertellen. Niet dat ik Resisted leave, maar dan nog. :+

Het probleem van vele leavers heeft Dutch Inc ook gehad, die zijn toen wel gaan recruiten en hebben mensen upgegeared. Tijdje wat minder gegaan, BWL op een stop en MC ging lastig, maar nu zijn ze die dip ook weer voorbij. Als je die mensen in goeie gear krijgt en je Razor + Vael neerhaalt zit je goed, daarna is het tot Chromaggus niet zo heel erg lastig meer en door de progress die je dan boekt blijven die nieuwtjes wel.
Hehe ja als rogue heb je toch geen keuze- moet je eerder blij zijn dat je in een mc farm guild zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m9nossie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-12-2023
Ik ben nu AV exhalted en wil die epic mount ram kopen. Nu moet ik dus me riding skill verhogen naar 150 voordat ik hem kan gebruiken. Waar kan ik dit doen ?

http://www.image-shared.com Fast and most reliable Image Hosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:58:
Er zijn een flink aantal verschillende manieren om razorgore te doen.

Wij gebruiken tanks om de dragonkin te kiten rond de platforms. Alle orcs worden zo snel mogelijk gedood of ge'CC'ed. Waarbij mages eerst worden gedood.

Wij doen dit al vanaf het begin. Het werkt inmiddels perfect voor ons en dit is met ongeveer de helft van de raid in T1 en de rest in T1/blauw/groen. Maar we krijgen nu langzaam ook mensen met een paar T2 items dus het wordt steeds makkelijker.
Wij laten alles de dragons in leven, voor de rest maken we alles dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 191064 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:11:
[...]

Hehe ja als rogue heb je toch geen keuze- moet je eerder blij zijn dat je in een mc farm guild zit :)
Mwoah, niet helemaal. Taya ging van KoL (waar we samen opstapten en die inmiddels ook bij Domo zijn) die net Veno en Mandy neerhadden in ZG naar guildless naar TSH die BWL farmde. Met genoeg kwaliteit en een beetje mazzel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 13:33

Seraphin

Meep?

m9nossie schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:19:
Ik ben nu AV exhalted en wil die epic mount ram kopen. Nu moet ik dus me riding skill verhogen naar 150 voordat ik hem kan gebruiken. Waar kan ik dit doen ?
Bij de riding instructors, staan bij de plaatsen waar je je gewone mounts kan kopen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tellurion
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-06 14:09
Ik zie in sommige Boss kills (o.a. die van Praemium Callidus ^^) wel eens een combat log zo staan "ingesteld":

[You] Fireball [Target] for *Crit 2881*

Weet iemand hoe dit in te stellen is, welke addon/mod hiervoor wordt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

Tellurion schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:23:
Ik zie in sommige Boss kills (o.a. die van Praemium Callidus ^^) wel eens een combat log zo staan "ingesteld":

[You] Fireball [Target] for *Crit 2881*

Weet iemand hoe dit in te stellen is, welke addon/mod hiervoor wordt gebruikt?
Hitsmode
echter is het

[You] Fireball crit [Target] for *2881*

maar dat terzijde :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 29-09-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44

ErA

Nog 1 chrom tactic dan :D (afbeelding geleend van vorige poster :P)

Wij pleuren alles op 1 hoop:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rutgertje/warcraft/chrom.jpg

werkt perfect.

In geval van timelapse, rent de OT de kamer van chrom in, healers volgen line of sight, en dan weer terug.

[ Voor 23% gewijzigd door ErA op 29-09-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 08:23
Anoniem: 113568 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:24:
[...]

Hitsmode
echter is het

kan ook nurfed combat log zijn, is vrijwel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
ErA schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:27:
Nog 1 chrom tactic dan :D (afbeelding geleend van vorige poster :P)

Wij pleuren alles op 1 hoop:

[afbeelding]

werkt perfect.

In geval van timelapse, rent de OT de kamer van chrom in, healers volgen line of sight, en dan weer terug.
Is je melee dan niet veel te veel tijd kwijt met het heen en weer rennen tussen breaths in? Afstand tussen Chrom in die deur en de hoek is toch algauw 20-30 yrd geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tellurion
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-06 14:09
Anoniem: 113568 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:24:
[...]

Hitsmode
echter is het

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 09:48
ik zie niet in waarom chrommaggus voor veel guilds als moeilijk gezien word.

ik denk dat wij nu vanaf halverwege julie tot nu ongeveer 5x gewhiped zijn op chromaggus en dat is inclussief de eerste keer.

in totaal 1x timelapse gehad. en in eerste keer neer

vanavodn nefarian met bronze en red dragons dat wordt wel lastig, iig fase 1 maar fase 2 is goed te doen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:06:
[...]
vreselijk was het dat we zo een stuk terug moesten maar nu gaat het weer super.
Firemaw afgelopen week neer en dit weekeind gaan we voor nog verder.
Wel hebben we nu in mc vaak teveel alts mee en hebben we al 2 x ragnaros niet neergekregen echt erg eigenlijk.
Zelfs pas bij onyxia zijn we 3 x gewipt met 35 man ofzo terwijl we hem met 20 man al neer hebben gehaald. Veel nieuwe en alts wat toch een stuk minder werkt.

Hoop dat we nu razor en veal nu iets sneller neer halen dan hebben we wat meer tijd over voor de rest.

Wat vinden jullie een redelijk prijs om te betalen als iemand die libram enchants verkoopt. En dan voor die agi of die hp.

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 29-09-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

kevinp schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:39:
ik zie niet in waarom chrommaggus voor veel guilds als moeilijk gezien word.

ik denk dat wij nu vanaf halverwege julie tot nu ongeveer 5x gewhiped zijn op chromaggus en dat is inclussief de eerste keer.

in totaal 1x timelapse gehad. en in eerste keer neer

vanavodn nefarian met bronze en red dragons dat wordt wel lastig, iig fase 1 maar fase 2 is goed te doen.
Omdat een hoop spelers niet kunnen luisteren of zich niet van te voren in lezen in de tactics waardoor het allemaal erg lang duurt. Daar komt bij dat je even moet oefenen, even feeling van het gevecht krijgen. LoS was bij ons de vorige keer het probleem, hadden toen TimeLapse en dat werd een zooitje. Moet er ook wel bij zeggen dat we toen pas voor de 2e keer bij Chrom stonden en dat de meeste spelers toch best wel moe waren en dat gaat ten koste van de concentratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:00:
[...]

Wat vinden jullie een redelijk prijs om te betalen als iemand die libram enchants verkoopt. En dan voor die agi of die hp.
Redelijke prijs vind ik :

HP : 12g
AGI : 15g
(alleen de libram dan natuurlijk)

En eleamar mazzel is het juiste woord :)

maar rogues zijn nou eenmaal gewoon overpopulated en 50% heeft nauwelijks skill :/

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 191064 op 29-09-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 191064 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:12:
[...]

maar rogues zijn nou eenmaal gewoon overpopulated en 50% heeft nauwelijks skill :/
Hoe dacht je dat dat vroeger met pala's was? Na 1.9 zijn er redelijk wat gererolled op Tura, maar voor die tijd kon je vrijwel niet aan een pickup naar Strat/Scholo/UBRS komen. Nu komt er in LFG zelfs weer LF1M pala voorbij, en zijn guilds op zoek naar pala's. Ben wat dat betreft blij dat ik niet meer met dat soort dingen te maken heb.

Veel pala's hebben trouwens ook geen skills. Het werd/wordt niet voor niets easymode genoemd, terwijl een goeie pala IMO zeker wel skill nodig heeft. Juist een pala heeft in een vijfmans instance skill nodig. Een rogue verzorgt DPS, een priest healt en een warrior tankt, maar een pala moet bijspringen waar nodig en dus eigenlijk alles in de gaten hebben en er juist op reageren. Het "buffen en een beetje healen" is aardig rechtgetrokken, de guilds waar ik in heb gezeten of mee te maken gehad heb denken in ieder geval niet zo en laten pala's vrij in hun keuzes. Loop zelf regelmatig in m'n melee set op trash in te meppen en zo af en toe tank ik weer eens wat. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:23:
[...]

Veel pala's hebben trouwens ook geen skills. Het werd/wordt niet voor niets easymode genoemd, terwijl een goeie pala IMO zeker wel skill nodig heeft. Juist een pala heeft in een vijfmans instance skill nodig. Een rogue verzorgt DPS, een priest healt en een warrior tankt, maar een pala moet bijspringen waar nodig en dus eigenlijk alles in de gaten hebben en er juist op reageren. Het "buffen en een beetje healen" is aardig rechtgetrokken, de guilds waar ik in heb gezeten of mee te maken gehad heb denken in ieder geval niet zo en laten pala's vrij in hun keuzes. Loop zelf regelmatig in m'n melee set op trash in te meppen en zo af en toe tank ik weer eens wat. ^^
Hehe nu je het zegt mijn broer heeft een tijdje zn account gedeeld met mij en heeft een 60 pally gemaakt met wat leuke gear en is toen gestopt.
Hij heeft nu die 2h polearm uit zg en soms speel ik wel s wat wsg ermee en vindt t echt wel leuk om mee te spelen maar zeer moeilijk. De pvp skill opbouwen zeg maar.
Pallys in 5men instances is in feite wel belangrijk maar sinds alle 5 men instances erg simpel zijn eigenlijk ook weer niet :) Misschien in de toekomst bij moeilijkere 5men instances zullen ze zeker goed van pas komen als ze wat skill hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
In een party met net 60's in groene gear met een paar blues is Strat of Scholo allesbehalve simpel. Ik soloheal nu alles wat vijfmans is, maar dat hoef je met green/blue niet te proberen. Door onze gear en classkennis is het simpel, maar probeer voor de gein maar eens Strat op een char die je weinig speelt met green/blue gear. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zal het is proberen :)

lol check dit: turalyon IRL foto's

http://forums.wow-europe....ml?topicId=45274611&sid=1

Niar Gornik Vmagic IRL i lolld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 191064 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:12:
[...]

Redelijke prijs vind ik :

HP : 12g
AGI : 15g
(alleen de libram dan natuurlijk)

Exitium schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:35:
In een party met net 60's in groene gear met een paar blues is Strat of Scholo allesbehalve simpel. Ik soloheal nu alles wat vijfmans is, maar dat hoef je met green/blue niet te proberen. Door onze gear en classkennis is het simpel, maar probeer voor de gein maar eens Strat op een char die je weinig speelt met green/blue gear. ;)
en dan lopen sommige palas in die 5 mans instances ook nog met cloth omdat ze healadin zijn ;))
Geintje hoor. Ben het wel met je eens dat er weinig zijn met echte skills. Gelukkig hebben wij een paar echt goeie binnen onze groep, op een enkele dmg geile paladin na die eigenlijk wel erg goed is maar zich volgens mij gewoon verveelt in mc ;)

wat ik bedoelde was de complete enchant een maat van me kreeg ze voor 75G op sunstrider horde en ik vind dit eigenlijk best wel een nette prijs toch??

[ Voor 45% gewijzigd door MantaMania op 29-09-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:12:
[...]

wat ik bedoelde was de complete enchant een maat van me kreeg ze voor 75G op sunstrider horde en ik vind dit eigenlijk best wel een nette prijs toch??
75g is wel netjes ja - terwijl de matts helemaal niet zo moeilijk te verkrijgen zijn naast de libram.
maar als je daar geen zin in hebt is 75g goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:12:
[...]

en dan lopen sommige palas in die 5 mans instances ook nog met cloth omdat ze healadin zijn ;))
Geintje hoor. Ben het wel met je eens dat er weinig zijn met echte skills. Gelukkig hebben wij een paar echt goeie binnen onze groep, op een enkele dmg geile paladin na die eigenlijk wel erg goed is maar zich volgens mij gewoon verveelt in mc ;)
Robes of the Exalted en Mantle of Lost Hope ftw! :9 Draag nu nog steeds Wild Growth Spaulders en Salamander Scale Pants tijdens healen, wacht op m'n Judge deeltjes. (wel al één keer op Judge Spaulders en twee keer op Judge Legs gepassed though) Jullie hebben met Sarsox en Ella (Wale speelt al een tijdje niet meer op z'n pala toch?) twee goeie pala's in huis IMO, ben van Lina niet zo weg en over Jaden zeg ik maar niks. :p Speelt Lrunl trouwens alweer?

Die Retrin00b moet gewoon een warrior rerollen tbh. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:25:
[...]

Robes of the Exalted en Mantle of Lost Hope ftw! :9 Draag nu nog steeds Wild Growth Spaulders en Salamander Scale Pants tijdens healen, wacht op m'n Judge deeltjes. (wel al één keer op Judge Spaulders en twee keer op Judge Legs gepassed though) Jullie hebben met Sarsox en Ella (Wale speelt al een tijdje niet meer op z'n pala toch?) twee goeie pala's in huis IMO, ben van Lina niet zo weg en over Jaden zeg ik maar niks. :p Speelt Lrunl trouwens alweer?

ja die judge legs krijg je niet meer op draaien jullie nog steeds mc?

dat probleem hoor je best vaak dat mensen nog t2 legs willen maar geen zin hebben om mc te clearen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:25:
[...]

durf jij zomaar tranzity en kikuchiyo over te slaan als goeie paladins?
Eladan speelt relatief weinig dus die is er niet altijd bij maar doet het zeker goed.
Wale speelt idd liever op zijn rogue alhoewel die in bwl wel switched als het nodig is.
Lrunl speelt nog steeds niet helaas. Dus we zijn op zoek naar een paladin ;) waarschijnlijk gaat managor weer op zijn paladin spelen (chase)
En tranz de dmg pala heeft nu ook een lock dus misschien kan ie daar wat mee doen!

Een twink kan zelf niet die libram enchants halen maar die zijn uiteraard erg goed, helaas vertrouwen veel mensen je niet als je zeg dat je 75G betaald als ze die voor je halen.
Laatste keer heb ik crusader laten zetten op mn rogue en die gene had echt zoiets van je bent gek man dat wapen is voor lvl 19 (nog nooit van twinks gehoord denk ik) wel grappig dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 191064 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:29:
[...]

ja die judge legs krijg je niet meer op draaien jullie nog steeds mc?

dat probleem hoor je best vaak dat mensen nog t2 legs willen maar geen zin hebben om mc te clearen
Af en toe, staat voor volgende week op het programma geloof ik. Laatste vier Rag kills twee keer Judgement, hoop dat dat zoveel blijft voorlopig. ^^
MantaMania schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:34:
[...]

durf jij zomaar tranzity en kikuchiyo over te slaan als goeie paladins?
Eladan speelt relatief weinig dus die is er niet altijd bij maar doet het zeker goed.
Wale speelt idd liever op zijn rogue alhoewel die in bwl wel switched als het nodig is.
Lrunl speelt nog steeds niet helaas. Dus we zijn op zoek naar een paladin ;) waarschijnlijk gaat managor weer op zijn paladin spelen (chase)
En tranz de dmg pala heeft nu ook een lock dus misschien kan ie daar wat mee doen!
Sorry, not interested. ;) Eén van m'n beste ingame vrienden zat al in TSH (nu dus Resisted) en naast mij zijn er nog een paar andere vrienden, waaronder één RL, gejoined. Zie mezelf hier niet weggaan, alhoewel ik het zeker de eerste tijd in DI goed naar m'n zin had. Enneuh, weg = weg toch? :P

Tranz is geen goeie paladin, z'n broertje healt beter dan hij. :) Hij is gewoon een Retrin00b, meer niet. ^^ Kiku compleet niet meer aan gedacht, is misschien nog wel de beste healadin die DI nu heeft. Heeft Shadow geen zin om naar MC1 te gaan dan, of Argan?
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!