Juist niet. Bots hebben niets nodig van de dingen die ze zelf farmen, dus je krijgt een overaanbod van essences en dat soort zooi, terwijl de vraag enigszins gelijk blijft. Prijs daalt dan dus juist, wat inderdaad goed te zien is bij bijvoorbeeld Living Essences.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:56:
De verwachting was altijd dat alles duurder zou worden maar dat gebeurt dus niet.
Essence of Fire is nog altijd lekker duur. Elke MC run levert wel een stuk of 20 bijna op die elk voor 10-15G over de toonbank gaan.Exitium schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:02:
[...]
Juist niet. Bots hebben niets nodig van de dingen die ze zelf farmen, dus je krijgt een overaanbod van essences en dat soort zooi, terwijl de vraag enigszins gelijk blijft. Prijs daalt dan dus juist, wat inderdaad goed te zien is bij bijvoorbeeld Living Essences.
Leuke extra voor de guildbank
Verwijderd
Dus niet echt een probleem imo, dit "ruined" de economie dus niet echt. Het geld wat gekocht wordt door players wordt gebruikt voor items die vaak niet gefarmed kunnen worden door bots (MC-cores, epiex, maar ook DM-books, AQ-books etc). De grap is dus dat de supply van die dingen vol in de handen ligt van de players. De bots zitten (vooralsnog) vast in de lage-economie-markt waar de demand niet/nauwelijks groter wordt door het gold dat ze zelf verkopen.Exitium schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:02:
[...]
Juist niet. Bots hebben niets nodig van de dingen die ze zelf farmen, dus je krijgt een overaanbod van essences en dat soort zooi, terwijl de vraag enigszins gelijk blijft. Prijs daalt dan dus juist, wat inderdaad goed te zien is bij bijvoorbeeld Living Essences.
De lachende derde zijn dus de raidende guilds die nu epics/books verkopen.
Ja, idd, want die droppen voornamelijk "instanced" en op te hoog lvl (> maraudon ;-) ) en daar kunnen bots dus "niet bij".redfoxert schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:05:
Essence of Fire is nog altijd lekker duur. Elke MC run levert wel een stuk of 20 bijna op die elk voor 10-15G over de toonbank gaan.
Leuke extra voor de guildbank
Moet je nagaag wat er met de marges gebeurt met die gold-handel op het moment. Spullen leveren veel minder op, er is meer concurrentie op de AH (spullen worden niet verkocht, moeten nog een keer door de AH) en op ebay (internet-sites ook etc) wordt de concurrentie ook erger.
Door de manier en snelheid waarop de spullen op AH verkocht moeten worden (je wilt het geen 2 keer op AH moeten gooien, kost tijd en gold) wordt die felle concurrentie alleen maar harder aangewakkerd lijkt mij trouwens.
Even iets anders:
Ik ben op zoek naar de plans voor Stronghold Gauntlets, het is het enige (endgame) BS-recipe dat ik nog mis. Stormreaver-realm
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 11:19 ]
En wat dacht je van de individuele (casual) speler? Die kan eigenlijk nergens meer grinden, omdat alle goede plekken barsten van de bots. Of nog leuker; de individuele speler met principes, die geen essences wil kopen van bots, en ze zelf wil farmen? Dat is nu nagenoeg onmogelijk, en zeker met de droprate van die troep.
En als je het wil farmen om het zelf te verkopen levert het je al helemaal geen moer meer op, waardoor je nog afhankelijker wordt van epic-drops en rare-drops.
M.a.w. het is tuig, ze hebben wel degelijk invloed op de economie en alles en iedereen die gold koopt en verkoopt dient gebanned te worden.
oh, en Essence of Fire kun je grinden van de fire-elementals in un'goro
En als je het wil farmen om het zelf te verkopen levert het je al helemaal geen moer meer op, waardoor je nog afhankelijker wordt van epic-drops en rare-drops.
M.a.w. het is tuig, ze hebben wel degelijk invloed op de economie en alles en iedereen die gold koopt en verkoopt dient gebanned te worden.
oh, en Essence of Fire kun je grinden van de fire-elementals in un'goro
[ Voor 5% gewijzigd door Gaius op 28-09-2006 11:20 ]
Och, farm maar eens op Fire Plume Ridge, droppen ze ook regelmatig.
Ik krijg de indruk dat Gold op de websites alleen maar steeds duurder word. Niet dat ik het zelf koop maar ik hou me graag op de hoogte van de WoW related dingenVerwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:10:
Moet je nagaag wat er met de marges gebeurt met die gold-handel op het moment. Spullen leveren veel minder op, er is meer concurrentie op de AH (spullen worden niet verkocht, moeten nog een keer door de AH) en op ebay (internet-sites ook etc) wordt de concurrentie ook erger.
forgive my ignorance maar waar is dat?Exitium schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:19:
Och, farm maar eens op Fire Plume Ridge, droppen ze ook regelmatig.
Un'Goro Crater in het midden ongeveer.Yokidrink schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:21:
[...]
forgive my ignorance maar waar is dat?
Un'goro, maar verkopen is easierYokidrink schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:21:
[...]
forgive my ignorance maar waar is dat?
Verwijderd
De grap is dus dat living essence niet meer (bot-wise) gefarmed worden. Levert niet genoeg meer op, ik zie een verschuiving van bots naar plaatsen met meer vendor-drops en weg van de spullen die via AH moeten.
En dan dus: maak een groep en farm strat/scholo/DM. Of ga naar Silithus, relatief weinig bots omdat ze daar de hele tijd worden geganked.
In het algemeen, zoek de plaats op waar de bot niet heen kan/wil. De items die daar droppen zijn vaak meer waard juist omdat het geen bot-concurrentie heeft.
Nog iets dan: Het is makkelijk herben/minen in WS als de helft van de mobs dood is door bots.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben fel tegen bots, maar de _praktische_ problemen zijn dus niet zo heel erg groot imo.
En dan dus: maak een groep en farm strat/scholo/DM. Of ga naar Silithus, relatief weinig bots omdat ze daar de hele tijd worden geganked.
In het algemeen, zoek de plaats op waar de bot niet heen kan/wil. De items die daar droppen zijn vaak meer waard juist omdat het geen bot-concurrentie heeft.
Nog iets dan: Het is makkelijk herben/minen in WS als de helft van de mobs dood is door bots.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben fel tegen bots, maar de _praktische_ problemen zijn dus niet zo heel erg groot imo.
ik zit zelf op een PVE server, dus bots aanvallen zit er niet in
maar wat we wel handig vinden is het fearen van de mob die de bot aanvalt, zodat hij meer achter zich aan krijgt
soms doen we even een guild-bot-run
Ik ben laatst btw ook "gehackt". mn firewall gaf aan dat ie n programma had geblockt, dus ik keek wat t was, bleek het dus een keylogger te zijn.
weg spul van mn main (crit-gear).
Nu schijnt het dus ruim 2 weken te duren (gemiddeld) voor ik mijn items terug zou hebben, dus nu ben ik van plan mijn account te freezen tot TBC komt. vraag me alleen af of ze mijn items wel terug kunnen geven als mijn account frozen is
iemand die hier meer van weet?
maar wat we wel handig vinden is het fearen van de mob die de bot aanvalt, zodat hij meer achter zich aan krijgt
soms doen we even een guild-bot-run
Ik ben laatst btw ook "gehackt". mn firewall gaf aan dat ie n programma had geblockt, dus ik keek wat t was, bleek het dus een keylogger te zijn.
Nu schijnt het dus ruim 2 weken te duren (gemiddeld) voor ik mijn items terug zou hebben, dus nu ben ik van plan mijn account te freezen tot TBC komt. vraag me alleen af of ze mijn items wel terug kunnen geven als mijn account frozen is

Ik heb bots zien herben in noord Felwood bij die satiers.
Dat was geen pretje om daar m'n 20 Demonic Runes te farmen voor m'n robe.
Dat was geen pretje om daar m'n 20 Demonic Runes te farmen voor m'n robe.
dank je. ik loop net te zoeken waar ik het kan gaan farmen solo zonder instances te hoeven doen.WeAreLegion schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:22:
[...]
Un'Goro Crater in het midden ongeveer.
ben namelijk mats aan het sparen voor robe of the void (ben nu lvl52 dus heb nog ff tijd).
Een van onze mages was gehacked en hij moest ONLINE zijn om zijn items terug te krijgen. Een GM stond daarna ineens voor zn neus en gaf hem zijn items direct in zijn inventory terug. Het goud wat hij moest overhandigen werd via een trade gedaan. Wat wel apart was, was dat zijn whispers een andere naam weergaven als zijn character name ingameBanzaibunny schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:32:
ik zit zelf op een PVE server, dus bots aanvallen zit er niet in![]()
maar wat we wel handig vinden is het fearen van de mob die de bot aanvalt, zodat hij meer achter zich aan krijgt![]()
soms doen we even een guild-bot-run![]()
Nu schijnt het dus ruim 2 weken te duren (gemiddeld) voor ik mijn items terug zou hebben, dus nu ben ik van plan mijn account te freezen tot TBC komt. vraag me alleen af of ze mijn items wel terug kunnen geven als mijn account frozen isiemand die hier meer van weet?
kom eens langs op aszune.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:24:
De grap is dus dat living essence niet meer (bot-wise) gefarmed worden. Levert niet genoeg meer op, ik zie een verschuiving van bots naar plaatsen met meer vendor-drops en weg van de spullen die via AH moeten.
daar lopen in ungoro 24/7 2 rogue en 3 hunterbots rond de tarpits om die tarlords te killen
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
misschien is het een feest week in China, en hebben ze een paar daagjes vrijImdaMned schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:48:
[...]
Ik bedoel hiermee dat 't lijkt alsof de bots verwijderd zijn. Normaal kreeg je bij een "/who felwood/aszhara/wintersprin hunter" standaard 49 results. Maakte niet uit op welk tijdstip.
Gisteren was ik ook aan het questen in Burning Steppe, draakjes killen, werd ik 2x uitgemaakt voor bot.ye-roon schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:40:
[...]
uhm, ik spendeer mijn dagen met het slopen van blauwe draakjes voor Mature blue dragon sinew in Winterspring en word een beetje moe dat men metteen denkt dat je dan een bot ben
Als je dan terug reageert, 'dude, I am just questing :P' dan krijg je het response...'yeah right!'. Ik bedoel, hoe dom ben je dan? Als ik inhoudelijk reageer, hoe kan ik dan een bot zijn.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
scripted bot die reageert op elke /s & /w door te analyseren wat er gezegt is en er het meest voor de hand liggend antwoord opgeeftNitai schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:58:
[...]
Gisteren was ik ook aan het questen in Burning Steppe, draakjes killen, werd ik 2x uitgemaakt voor bot.
Als je dan terug reageert, 'dude, I am just questing :P' dan krijg je het response...'yeah right!'. Ik bedoel, hoe dom ben je dan? Als ik inhoudelijk reageer, hoe kan ik dan een bot zijn.
Verwijderd
Heb nu echt zin om als ik thuis kom te gaan spelen! En ik ga denk ik maar even grinden voor rep bij de andere factions, ik denk dat ik een ram extra neem als mount
Trouwens, ik las zojuist ergens in dit topic dat voor iemands guild Razorgore voor het eerst omgelegd werd, dat hebben wij ook voor het eerst afgelopen dinsdag avond gedaan! Was echt helemaal te gek
En wat dropt er, Bloodfang Bracers. Ik ben nu dus trots bezitter van 2 BF items (en nog maar 3 NS helaas). Nu ga ik qua DKP dus mooi voor BF Pants ^^ ! Vaelestrasz is trouwens best moeilijk maar goed, we waren moe dus deze 3 instawipes waren wel okee
Volgende keer mollen we ook de rode draak 
Trouwens, Epix zijn op AH soms echt rete goedkoop. Ik heb echt best wat geluk hier mee! Ik zag op /2 Trade laatst iemand roepen "Alcor's Sunrazor on AH, get it now!"... dus ik naar de AH en even kijken voor welk belachelijk bedrag deze ruk dagger nu weer op AH stond.... *slik*....150 Gold ... Buyout! Dus ik kijk gauw hoeveel Gold ik heb, ... 160
Metéén gekocht, 10 tellen later weer op AH gezet. 1 dag later zie ik een mailtje in mijn mailbox met daarin 680 Gold ^^ . Het mag dan wel een ruk dagger zijn imho, maar aangezien er pre-MC maar één dagger is met a: snelheid van 1.3 (ideale offhand snelheid voor dagger Rogues) b: +10 Fire Resistance en c: het is OMGGIEF3PiXxxX!!111 dus ik was em zó kwijt. En m'n guild maar roepen dat ik em niet kwijt zou raken voor dat bedrag hahaha.
Ik ben toen verder wezen shoppen om mijn Warlockje een beetje beter te equippen en heb 2 x Underworld Band gekocht voor in totaal 85 Gold (normaliter 100G+ per stuk op onze server), én een Staff of Jordan hahahaa. Mijn warlock is nu lvl42 en in WSG own ik met gemak veel hogere lvl spelers, maar goed, Lock == EZ-mode leer ik nu
Trouwens, ik las zojuist ergens in dit topic dat voor iemands guild Razorgore voor het eerst omgelegd werd, dat hebben wij ook voor het eerst afgelopen dinsdag avond gedaan! Was echt helemaal te gek
Trouwens, Epix zijn op AH soms echt rete goedkoop. Ik heb echt best wat geluk hier mee! Ik zag op /2 Trade laatst iemand roepen "Alcor's Sunrazor on AH, get it now!"... dus ik naar de AH en even kijken voor welk belachelijk bedrag deze ruk dagger nu weer op AH stond.... *slik*....150 Gold ... Buyout! Dus ik kijk gauw hoeveel Gold ik heb, ... 160
Ik ben toen verder wezen shoppen om mijn Warlockje een beetje beter te equippen en heb 2 x Underworld Band gekocht voor in totaal 85 Gold (normaliter 100G+ per stuk op onze server), én een Staff of Jordan hahahaa. Mijn warlock is nu lvl42 en in WSG own ik met gemak veel hogere lvl spelers, maar goed, Lock == EZ-mode leer ik nu
De meeste bors reageren uberhaubt nietYokidrink schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:04:
[...]
scripted bot die reageert op elke /s & /w door te analyseren wat er gezegt is en er het meest voor de hand liggend antwoord opgeeft
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Misschien wordt het spul inderdaad goedkoper op de AH, leuk voor de mensen die het spul op de AH kopen. Ikzelf heb geen moeite om dat spul zelf te grinden als ik het nodig heb. Wordt alleen een beetje lastig als er continue 3 bots rondlopen. Ook leuk voor de mensen die dezelfde mobs nodig hebben voor hun quest ofzo.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:56:
Hoewel ik ook liever geen bots heb denk ik dat het probleem dus niet zo groot is.
De verwachting was altijd dat alles duurder zou worden maar dat gebeurt dus niet. Hoewel er meer gold ingame is, zijn er ook meer items die verkocht moeten worden. Op dit moment concurreren de farming companies zichzelf kapot op de AH, de typische "farm-items" (living essences anyone? deze kosten niet eens meer 5g en dat was 10g). "Expensive" items (epiex, epiex recipe's) kosten nog steeds hetzelfde als 1 jaar geleden.
En ik heb het nu dus over Stormreaver, server die er is vanaf start WoW.
Hmm ok, maar ook als je in een guild zit en gewoon een pvp rank (4) hebt? Ik bedoel come on, ik ben ook bots tegen gekomen, die lopen gewoon dezelfde rondjes, ik was gewoon aan het questen samen met een guildie...Yokidrink schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:04:
[...]
scripted bot die reageert op elke /s & /w door te analyseren wat er gezegt is en er het meest voor de hand liggend antwoord opgeeft
Tis zo makkelijk te roepen dat iemand een bot is, alleen maar omdat hij een hunter is
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
LOLNitai schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:58:
[...]
Gisteren was ik ook aan het questen in Burning Steppe, draakjes killen, werd ik 2x uitgemaakt voor bot.
Soms zijn bots trouwens wel handig; op Kul Tiras stonden standaard 3 huntards dragons te grinden in Badlands. Voor een q krijg je daar op een gegeven moment 2 elites op je dak; dus de spawn van die elites zodanig timen dat de bots er op af gaan, gauw taggen en lekker achterover zitten met je lvl 45 terwijl er 2 lvl 50 elites voor je worden gemold.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
yay i gief teh Lock strategy: * target player * Cast deathcoil * Cast Fear * place dots * wait for dots to break fear * Cast Fear.. Recast dot's OMFGZOR I've owned a 49
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
ik moet zeggen dat ik nooit bots tegenkom bij onze server maar mss dat ik het verkeerd heb.
ik zit zelf op SteamWheedle
/edit
wat my trouwens behoorlijk irriteert is dat er zoveel problemen zijn met bots & gold farmen en dan wanneer ik hier zit te lezen ik constant geconfronteerd word met de ads onderaan mn pagina. Die ads gaan door de content hier dus steeds over WOW en dan met name over hoe makkelijk je wel niet geld kunt kopen etc etc
Er zou eigenlijk een filter of zo op die reclame moeten zitten om het eruit te halen
ik zit zelf op SteamWheedle
/edit
wat my trouwens behoorlijk irriteert is dat er zoveel problemen zijn met bots & gold farmen en dan wanneer ik hier zit te lezen ik constant geconfronteerd word met de ads onderaan mn pagina. Die ads gaan door de content hier dus steeds over WOW en dan met name over hoe makkelijk je wel niet geld kunt kopen etc etc
Er zou eigenlijk een filter of zo op die reclame moeten zitten om het eruit te halen
[ Voor 63% gewijzigd door Yokidrink op 28-09-2006 12:24 ]
Ja ik ben een gelukkig man met een vriendin die wow speelt 
Gisteravond leuke avond gehad... een 'verzamel' guild gejoined die echt hardcore wil gaan dus daar gister mee MC in.
Overigens mn 5e guild op bloodscalp die ik join, maar t blijft daar zo gezellig he op bloodscalp
Met Loss dus MC in, 7 uur starten en al met al half 12 rag neerhalen. Een beetje snelheid moet dus nog komen, maar goed niet iedereen was zo actief.
Mn vriendin was net aangenomen bij infinity - een dutch only guild op bloodscalp en die ging daar ook mee MC in. Samen beetje tactieken doornemen en ik haar wat helpen met wat meer damage persen uit haar fire mage...
Hopelijk vanavond weer ergens heen te raiden, bevalt me altijd wel
Gisteravond leuke avond gehad... een 'verzamel' guild gejoined die echt hardcore wil gaan dus daar gister mee MC in.
Overigens mn 5e guild op bloodscalp die ik join, maar t blijft daar zo gezellig he op bloodscalp
Met Loss dus MC in, 7 uur starten en al met al half 12 rag neerhalen. Een beetje snelheid moet dus nog komen, maar goed niet iedereen was zo actief.
Mn vriendin was net aangenomen bij infinity - een dutch only guild op bloodscalp en die ging daar ook mee MC in. Samen beetje tactieken doornemen en ik haar wat helpen met wat meer damage persen uit haar fire mage...
Hopelijk vanavond weer ergens heen te raiden, bevalt me altijd wel
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Claim ik iets anders? Neem aan trouwens dat je get tegen mij bedoeldeSpoTs schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:14:
yay i gief teh Lock strategy: * target player * Cast deathcoil * Cast Fear * place dots * wait for dots to break fear * Cast Fear.. Recast dot's OMFGZOR I've owned a 49
Misschien ligt dat aan de spelers, maar het kan best. Warlock bij ons in de guild zonder buffs, 5/9 Tier 3 though. 3 Dots = 5250 damage. Als je niemand hebt om het te dispellen en je bent geen healer, ga je gewoon dood aan zijn dots...Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:20:
[...]
Claim ik iets anders? Neem aan trouwens dat je get tegen mij bedoeldemaar ja zo OMFGWTFLAZERPEWPEWPWNZORZ!!!111ElevenOne je Battlegrounds wel ja met je lowlvl lock. Wat ik dan niet begrijp is dat mensen zich dan daar aan kunnen ergeren haha. Niet dat jij je per sé hier aan zou ergeren maar ik ken er zát die dat wel heel erg doen. Locks zijn best imba, maar élke class is wat mij betreft imba. Okee Death Coil is best een groot voordeel, maar goed, het is niet onverslaanbaar. Ik zie bij mij op de server nou niet elke dag Warlocks rondlopen als (Field,Grand)Marshall, wél Rogues, Paladins en Mages. Dit verschilt per server natuurlijk maar als Warlocks nou écht onverslaanbaar waren dan was het wel alleen maar locks die je zulke ranks zag dragen
(denk ik persoonlijk dan)
Alsof rank iets te maken heeft met hoe goed je kan pvp'en 
overigens hebben we 2 r13 locks. maar die zijn daar allebei gestopt omdat de r14 wapens blijkbaar de moeite niet waard waren
overigens hebben we 2 r13 locks. maar die zijn daar allebei gestopt omdat de r14 wapens blijkbaar de moeite niet waard waren
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
*drool* ... Ik speel nu endgame met mijn main, de rogue. Vermaak me echt kostelijk en heb echt zin om gewoon álle endgame te doen met me Nelf maar toch ga ik mijn lockje levelen tot de 60 (en dan later 70 hehe) om gewoon óók op die manier endgame te doen. Lijkt me echt heel tof^^ En 5k dots, come on, super!Vincentio schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:24:
[...]
Misschien ligt dat aan de spelers, maar het kan best. Warlock bij ons in de guild zonder buffs, 5/9 Tier 3 though. 3 Dots = 5250 damage. Als je niemand hebt om het te dispellen en je bent geen healer, ga je gewoon dood aan zijn dots...
Inderdaad. Je "kunnen" is niet zo belangrijk, als je er maar een shitload aan tijd insteekt. Heb je gelijk in.heuveltje schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:25:
Alsof rank iets te maken heeft met hoe goed je kan pvp'en
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 12:27 ]
Tsja, een beetje dps warrior met naxx gear + een leuk wapen slaat je ook in 2 a3 klappen tegen de grond, zelfde voor een rogue. Het is hier meer de gear dan de class wat imba is imoVincentio schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:24:
[...]
Misschien ligt dat aan de spelers, maar het kan best. Warlock bij ons in de guild zonder buffs, 5/9 Tier 3 though. 3 Dots = 5250 damage. Als je niemand hebt om het te dispellen en je bent geen healer, ga je gewoon dood aan zijn dots...
En behalve dat hebben locks nou ook niet echt incentive om R12/13/14 te worden, aangezien de items nou niet echt onwijs goed zijn, vergeleken bij wat je in PvE content tegenkomt. Én de rank die je draagt is ook geen weerspiegeling van je kunde, meer van de tijd die je in BGs doorbrengt. Dus dat je niet vaak warlocks met hogere ranks tegenkomt ligt echt niet alleen aan het feit dat ze al dan nie goed zijn in PvP...Vincentio schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:24:
[...]
Punt is dat die warrior en rogue eerst ervoor in melee range moeten komensebasgrif schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:29:
[...]
Tsja, een beetje dps warrior met naxx gear + een leuk wapen slaat je ook in 2 a3 klappen tegen de grond, zelfde voor een rogue. Het is hier meer de gear dan de class wat imba is imo
Verwijderd
Tenzij je 5639 hp hebt unbuffed ( me hunter ) en elke warlock raped die geen seduce gebruikt 
ps.
love my new horsie rank11 mount zonder runecloth in te leveren ( ne female )
3 epic mounts ftw
ps.
3 epic mounts ftw
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 12:36 ]
Wat je hier zegt; is dat de classes goed gebalanceerd zijn.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:20:
[...]
Claim ik iets anders? Neem aan trouwens dat je get tegen mij bedoeldemaar ja zo OMFGWTFLAZERPEWPEWPWNZORZ!!!111ElevenOne je Battlegrounds wel ja met je lowlvl lock. Wat ik dan niet begrijp is dat mensen zich dan daar aan kunnen ergeren haha. Niet dat jij je per sé hier aan zou ergeren maar ik ken er zát die dat wel heel erg doen. Locks zijn best imba, maar élke class is wat mij betreft imba. Okee Death Coil is best een groot voordeel, maar goed, het is niet onverslaanbaar. Ik zie bij mij op de server nou niet elke dag Warlocks rondlopen als (Field,Grand)Marshall, wél Rogues, Paladins en Mages. Dit verschilt per server natuurlijk maar als Warlocks nou écht onverslaanbaar waren dan was het wel alleen maar locks die je zulke ranks zag dragen
(denk ik persoonlijk dan)
Weet iemand waar ik in Badlands Greater Rock Elementals kan vinden... Thottbot zegt ZW, maar daar kan ik ze nie vinden :x
Daar zitten ze wel, zo'n beetje bij dat Ogre camp de bergen in. Check op Thott anders ook even de kaart mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Hmm ja toch wel gedaan
mja kijk dalijk nog wel ff, zit nu op school 
ty in ieder geval
ty in ieder geval
Verwijderd
Ja iddMiles Teg schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:32:
[...]
Wat je hier zegt; is dat de classes goed gebalanceerd zijn.
charge/intercept ftwVincentio schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:31:
[...]
Punt is dat die warrior en rogue eerst ervoor in melee range moeten komen
crit heb je dan wel nodig. Als warlock traag is kan je nog concussion blow doen(als def warrior). dan op lvl 70 reflection doen
heb ze voor 4.5g each gekocht(45g for 10) nu verkoop ik ze per 2 voor 12,5g dus mooie marge en niet eens verschrikkelijk duur.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:56:
Hoewel ik ook liever geen bots heb denk ik dat het probleem dus niet zo groot is.
De verwachting was altijd dat alles duurder zou worden maar dat gebeurt dus niet. Hoewel er meer gold ingame is, zijn er ook meer items die verkocht moeten worden. Op dit moment concurreren de farming companies zichzelf kapot op de AH, de typische "farm-items" (living essences anyone? deze kosten niet eens meer 5g en dat was 10g). "Expensive" items (epiex, epiex recipe's) kosten nog steeds hetzelfde als 1 jaar geleden.
En ik heb het nu dus over Stormreaver, server die er is vanaf start WoW.
[ Voor 50% gewijzigd door Kevinp op 28-09-2006 13:14 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik hoef alleen maar op ‘’5’’ te drukken (Death Coil) en ik insta-gib iedereen tegelijk op onze realm.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
HP zegt echth elemaal nietsVerwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:32:
Tenzij je 5639 hp hebt unbuffed ( me hunter ) en elke warlock raped die geen seduce gebruikt
ps.
3 epic mounts ftw

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
nou, ik mag dan een lock in tier 1 6/8 hebben, maar ik heb nog verdomd veel moeite met classes.. misschien zuig ik in WoW, maar als een rogue je stunlocked, ben je kansloos..On_E schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:15:
Ik hoef alleen maar op ‘’5’’ te drukken (Death Coil) en ik insta-gib iedereen tegelijk op onze realm.
zodra maar een melee class in melee range komt, en je deathcoil op cooldown is, en je interupt word op je spells, word je een stuk minder imbah..
Het leuke (naja, leuk...) van locks is dat als je ze eenmaal in range hebt en je ze lekker in vieren aan het meppen bent, en je hébt ze eenmaal neer, je dan zelf dankzij die dots vaak ook nog t loodje legt. Als je meteen ooc raakt kun je er nog wel tegenin eten, maar vaak gebeurt dat toch niet en ben je het haasje.BootVluchteling schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:24:
[...]
nou, ik mag dan een lock in tier 1 6/8 hebben, maar ik heb nog verdomd veel moeite met classes.. misschien zuig ik in WoW, maar als een rogue je stunlocked, ben je kansloos..
zodra maar een melee class in melee range komt, en je deathcoil op cooldown is, en je interupt word op je spells, word je een stuk minder imbah..
Gelukkig gebruik ik als warrior mn dots ook altijd. Tussen de 7k kills die ik inmiddels op mn naam heb zit vast wel iemand die ooit doodgegaan is aan een rend-tick
Laat mij die ''OMG EZ MODE LOCKS'' figuren nou effe jennen.BootVluchteling schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:24:
[...]
nou, ik mag dan een lock in tier 1 6/8 hebben, maar ik heb nog verdomd veel moeite met classes.. misschien zuig ik in WoW, maar als een rogue je stunlocked, ben je kansloos..
(/me wou dat al die after Death Coil patch locks eens een avondje ouderwets zonder DC en Demonology fixes op een PvP server konden levellen)
Living essence, 15 per stack van 10
fuck bots (nogmaals)
zit je daar met je transmute earth > life
fuck bots (nogmaals)
Transmute Life > Earth > Water > Air. Die zijn op Tura nog leuk geld waard geloof ik.ImdaMned schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:43:
fuck bots (nogmaals)
Word lifesteal enchant ook weer wat goedkoper ^^ImdaMned schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:43:
fuck bots (nogmaals)
*Cheapshot* *backstab* *gouge* *backstab* *eviscerate* or *kidneyshot*. OMFGZOR I've owned a 49SpoTs schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:14:
Wat een n00b lock als die deathcoil als opener gebruikt. Of weet jij gewoon geen reet van de class mister ambush-backstabber
[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-09-2006 14:20 ]
zeg jij wel, maar als een rogue achter je staat, heb je weinig andere keus als je een kans op overleven wil...
ligt een beetje aan de situatie idd, maar je kan niet zeggen dat die DC een opener is wanneer je wordt geambushed... is meer een 1e reactie 
maar als je geen tijd hebt om fear te casten is er nix mis met een DC als opening
maar als je geen tijd hebt om fear te casten is er nix mis met een DC als opening
Als ik geambushed wordt of cheapshot ofzo, dan cast ik altijd DC om ze weg tekrijgen met vervolgens een fear of seduce (ligt aan welke pet ik heb:)) en dan komen de dots enzo
Music is not just a sound, it's a way of living.
Jawel, tegen een rogue die opent met ambush of backstab, ja dan wel DC. Maar als je iemand anders ziet aankomen bewaar ik mijn DC liever voor als het uiterste nood is.Viggen schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:09:
ligt een beetje aan de situatie idd, maar je kan niet zeggen dat die DC een opener is wanneer je wordt geambushed... is meer een 1e reactie
Maar ja he, deathcoil, dots, fear, shadowbolts vindt hij skillless, want hij krijgt geen kans. Must I explain stunlock? Nee, dacht ik ook.
heb het over dotkilling/fear btw.. niet over bolts.. want bolts spamming vereist meer dan 2 knoppen.
Anyway.. snap niet waarom je ervan uitgaat dat iedereen rogue Dagger ambush is.. Ik ben swordspec en dat vind ik veel leuker! en stunlock vereist zware skills btw.. fear + dots zijn 2 knoppen. maar het mooie is dat ik mijn combo points gebruik voor eviscerate
Anyway.. snap niet waarom je ervan uitgaat dat iedereen rogue Dagger ambush is.. Ik ben swordspec en dat vind ik veel leuker! en stunlock vereist zware skills btw.. fear + dots zijn 2 knoppen. maar het mooie is dat ik mijn combo points gebruik voor eviscerate
Op Trollbane zag ik Essence of water voor 4g per stuk voorbij komen en Essence of Air voor 5g per stuk. Arcanite bars daarentegen voor 25/30.Exitium schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:50:
[...]
Transmute Life > Earth > Water > Air. Die zijn op Tura nog leuk geld waard geloof ik.
Soms gebruik ik het tegen een aimed shot of iets in die trend, als ik geen tijd meer heb om fear te casten .Kaap schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:18:
[...]
Jawel, tegen een rogue die opent met ambush of backstab, ja dan wel DC. Maar als je iemand anders ziet aankomen bewaar ik mijn DC liever voor als het uiterste nood is.
Ik sap warlocks altijd, 9 van de 10 zijn tegenwoordig noobs (vooral in de 40-49 range), en die gaan me dan seducen, de rest laat ik aan je eigen fantasie over.
Wat ook leuk is tegen warlocks is een shadow reflector
cheapshot * shadow reflector aan * warlock doet deathcoil en rent zelf weg en jij krijgt hp ^^
Punt is dat het een way of killing is, net zoals stunlocks dat zijn.SpoTs schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:23:
heb het over dotkilling/fear btw.. niet over bolts.. want bolts spamming vereist meer dan 2 knoppen.
En stunlock is echt niet zo moeilijk als dat jij het uitdrukt hoor. Althans, nooit problemen gehad om het uit te voeren.
idd volgens mij kosten die air bij ons rond de 13G per stuk nog, moest er nog een paar voor mn 15 agi op main hand voor mn warrior en 25 agi op 2 hander voor mn druidExitium schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:50:
[...]
Transmute Life > Earth > Water > Air. Die zijn op Tura nog leuk geld waard geloof ik.
Komt ie dan he :SpoTs schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:23:
en stunlock vereist zware skills btw..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Wat een gelul.
Op Executus kosten Essences of Air nog steeds rond de 20g per stuk :<MantaMania schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:36:
[...]
idd volgens mij kosten die air bij ons rond de 13G per stuk nog, moest er nog een paar voor mn 15 agi op main hand voor mn warrior en 25 agi op 2 hander voor mn druid.
Ja dat is best dom ja, maar ook zonder pet kan een warlock het overlevenOn_E schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:24:
Ik sap warlocks altijd, 9 van de 10 zijn tegenwoordig noobs (vooral in de 40-49 range), en die gaan me dan seducen, de rest laat ik aan je eigen fantasie over.
Beetje blijven fearen + dots werkt ook wel prima
Dan is spellalert toch wel handig:PSpoTs schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:26:
Wat ook leuk is tegen warlocks is een shadow reflectorcheapshot * shadow reflector aan * warlock doet deathcoil en rent zelf weg en jij krijgt hp ^^
[ Voor 3% gewijzigd door Qck op 28-09-2006 14:42 ]
Stunlock maar even een 60 warrior met 6k hp neer voordat ie kan slaanOn_E schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:38:
[...]
Komt ie dan he :
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Wat een gelul.
bij een stunlock gaat het er vooral om mana users the stunlockenSpoTs schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:42:
[...]
Stunlock maar even een 60 warrior met 6k hp neer voordat ie kan slaanmag je mij het filmpje laten zien
[This space is for rent]
Vraagje tussendoor, ben met een lock nooit verder dan lvl 15 gekomen maar heb wel voor de vierde keer een lock aangemaakt inmiddels, even snel Northshire Abbey gedaan. Blijft een class die me trekt maar om een of andere reden blijf ik altijd hangen rond 15. Hoe makkelijk/moeilijk/leuk/etc is het om een lock te lvlen?
zorg dat je soul link heb, of die andere tier 3 talent.. dan gaat het lekker rap.Exitium schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:53:
Vraagje tussendoor, ben met een lock nooit verder dan lvl 15 gekomen maar heb wel voor de vierde keer een lock aangemaakt inmiddels, even snel Northshire Abbey gedaan. Blijft een class die me trekt maar om een of andere reden blijf ik altijd hangen rond 15. Hoe makkelijk/moeilijk/leuk/etc is het om een lock te lvlen?
nightfall is een lekkere talent dus die ook pakken..
Je kunt je afvragen of je uberhaupt het gevecht met een tier 2 warrior moet aangaan...SpoTs schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:42:
[...]
Stunlock maar even een 60 warrior met 6k hp neer voordat ie kan slaanmag je mij het filmpje laten zien
Ik zou asap vanishen of als je een DoT hebt hem blinden of gougen en hopen dat je sprint up is
Lezen? hij heeft het over lvl 15BootVluchteling schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:55:
[...]
zorg dat je soul link heb, of die andere tier 3 talent.. dan gaat het lekker rap.
nightfall is een lekkere talent dus die ook pakken..
jij komt aan met talents die je krijgt op lvl 40
**edit**
Affliction is inderdaad erg fijn. Op lvl 15 een magic wand laten maken. Die heeft op dat niveau een imba dps.
[ Voor 15% gewijzigd door ImdaMned op 28-09-2006 15:08 ]
Persoonlijk zou ik gaan voor affliction voor het levellen, leveled het makkelijkst vind ik 
Levellen van een lock vond ik wel leuk, ging vrij makkelijk
VW ftwGennis schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:00:
Persoonlijk zou ik gaan voor affliction voor het levellen, leveled het makkelijkst vind ik
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
hehe en dat doe ik dus niet.. beuk gewoon lekker erop in! Better to die in honor then to die on the runKaap schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:57:
[...]
Je kunt je afvragen of je uberhaupt het gevecht met een tier 2 warrior moet aangaan...
Ik zou asap vanishen of als je een DoT hebt hem blinden of gougen en hopen dat je sprint up is
Verwijderd
Nouja, met Prep. Impr. Gouge/Kidney Shot e.d. + vanish en het hele verhaal opnieuw doen kan een (goede) rogue óók een 6K warrior neer stunlockmeppenSpoTs schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:42:
[...]
stun erop uit stealth paar hits stun erop weglopen en stealth weer aan. Repeat.SpoTs schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:42:
[...]
Helemaal gek word ik van die klere rogues die zo een duel doen net als hunters met die frost trap. Zo is er toch helemaal geen hol aan dat hele duel?
ff volhouden is het volgens mij met een lock. Voor die begin levels gewoon een paar overpowered dingen halen dan gaat het een stuk makkelijker (evt ff pvp op 19Exitium schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:53:
[ Voor 45% gewijzigd door MantaMania op 28-09-2006 15:17 ]
dude, kort lontje? zipp it ffImdaMned schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:00:
[...]
Lezen? hij heeft het over lvl 15
jij komt aan met talents die je krijgt op lvl 40
**edit**
Affliction is inderdaad erg fijn. Op lvl 15 een magic wand laten maken. Die heeft op dat niveau een imba dps.

ik bedoel te zeggen dat ie zsm een tier 3 talent moet krijgen, dan begint het lekker snel te gaan.. het is ff doorzetten..
sjeez

Ja, graveyards zijn wel leuke hangSpoTs.SpoTs schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:10:
[...]
hehe en dat doe ik dus niet.. beuk gewoon lekker erop in! Better to die in honor then to die on the run
Verwijderd
dc als opener is een veelgebruikt en tactisch beter middel dan bewaren tot je in de problemen komt, of weet jij niks van je class mister...ehm deathcoilalsikindeproblemenkomKaap schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:06:
[...]
*Cheapshot* *backstab* *gouge* *backstab* *eviscerate* or *kidneyshot*. OMFGZOR I've owned a 49
Wat een n00b lock als die deathcoil als opener gebruikt. Of weet jij gewoon geen reet van de class mister ambush-backstabber
uhm, ik gebruik mn deathcoil ook zelden als opener hoor, hooguit op een chargende warrior, maar verder bewaar ik m liever om een heal/spellcast te interrupten of als verassing later in een duel / gevechtVerwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:23:
[...]
dc als opener is een veelgebruikt en tactisch beter middel dan bewaren tot je in de problemen komt, of weet jij niks van je class mister...ehm deathcoilalsikindeproblemenkom
dc als opener = nooblock.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:23:
[...]
dc als opener is een veelgebruikt en tactisch beter middel dan bewaren tot je in de problemen komt, of weet jij niks van je class mister...ehm deathcoilalsikindeproblemenkom
punt.
DC als opener gevolgd door fear brengt mij anders behoorlijk in de problemen, behalve als ik in zerkerstance zit
Verwijderd
lol @ "punt", klinkt verdómde arrogant

...
..
.
PUNT!
Daarom gebruik ik t op een warrior dus vaak wel als openerBlistimo schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:40:
[...]
DC als opener gevolgd door fear brengt mij anders behoorlijk in de problemen, behalve als ik in zerkerstance zit
Altijd leuk, van die mensen die denken dat rondlopen in tier 2 inhoudt dat jouw manier DE manier is om te spelen 
Heb regelmatig de grootste lol met wat tier 2/rank8+ alliance rogues (vaak alleen opererend) in BRM. Ik loop daar as usual in bear, anders ben ik door de lagspike al dood voor ik iets kan doen. Anyways, paar klapjes geven, uit bear, volledig instahealen, warstomp, afstandje nemen, paar keer moonfire spammen, weer naar bear etc. En een vergelijkbaar idee een paar minuten volhouden. Je moet toch wat als resto druid
Over het algemeen win ik of geven ze het op.
Oh, iets vergeten: Punt.
Heb regelmatig de grootste lol met wat tier 2/rank8+ alliance rogues (vaak alleen opererend) in BRM. Ik loop daar as usual in bear, anders ben ik door de lagspike al dood voor ik iets kan doen. Anyways, paar klapjes geven, uit bear, volledig instahealen, warstomp, afstandje nemen, paar keer moonfire spammen, weer naar bear etc. En een vergelijkbaar idee een paar minuten volhouden. Je moet toch wat als resto druid
Oh, iets vergeten: Punt.
[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 28-09-2006 15:58 ]
Verwijderd
Amen, helemaal mee eensVerwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:43:
[...]
lol @ "punt", klinkt verdómde arrogant. Niet iedereen speelt op dezelfde manier. Iemand speelt op zijn of haar manier?---> NOOBCAKE! Echt... zeg dan gewoon niets zeg! Laat mensen lekker spelen zoals ze zelf willen. Dit gedrag is zo typerend voor iemand die het spel al heel lang speelt en vergeten is hoe het is om lekker op je eigen manier te spelen. Nee er moet op een bepaalde manier gespeeld worden anders zuig je als speler
.... en ja ik ben chagrijnig!
![]()
(ben nu gelukkig vrij van werk, ga lekker naar huis nu en spelen met mijn nooblock, lekker DC als eerste casten op een hordie ^^ ).
Verwijderd
Ik vind Rogues maar bar irritant.
Kom ze vooralsnog op lvl 29 alleen tegen in BG, en dan zijn het ook nog eens Twinks.
Maar goed, Mark erop, Pet erop af, Aspect of the Cheetah aan.
Beetje rennen en schieten, werkt altijd.
BTW: Hunter.
Kom ze vooralsnog op lvl 29 alleen tegen in BG, en dan zijn het ook nog eens Twinks.
Slechte rogues danVerwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:03:
Ik vind Rogues maar bar irritant.
Dude, relax! Denk aan je hart
[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 28-09-2006 16:37 ]
blup
Mijn vriendin heeft een rogue "twink". Is echter inmiddels lvl 55 en goed aangekleed in epics en blues. Leuk voor bij dr main Priest en Warlock
[ Voor 44% gewijzigd door Crash op 28-09-2006 16:37 ]
Verwijderd
Het gaat de Twinks maar om één ding en dat is meestal de vlag halen.
Dus Sprint, aangezien deze geloof ik op 5 min. CD zit, zal niet snel gebruikt worden.
En wat ik ook merk met overige spelers in het veld, is dat ze op m'n Pet gaan hameren. Of dat nou zo slim is...
Dus Sprint, aangezien deze geloof ik op 5 min. CD zit, zal niet snel gebruikt worden.
En wat ik ook merk met overige spelers in het veld, is dat ze op m'n Pet gaan hameren. Of dat nou zo slim is...
idd, aspect o/t cheetah in bg is echt brak. Als ik een hunter tegenkom ( ik als rogue zijnde dan ) sprint ik erop en val ik em aan, dazed, aka dood =] veel gebruiken er ook nog is feign death, ja vooral gebruiken als je op 80% hp zit, als er iets opvaltjohnnyv.nl schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:13:
[...]
Slechte rogues danShoot, dazed, sprint, jij dood
(tenminste, als het echt uber twinks zijn)
Wat ik tegenwoordig trouwens doe, is 1 keer de hoogst beschikbare rank moonfire gooien, en dan spammen met 1 rank lager; ik heb begrepen dat anders je dot niet loopt, en op deze manier tikt ie lekker door. (niet dat dit nou zo'n geniale tactic is die iedere drood moet gebruiken, maar misschien hebben de mensen er wat aan)johnnyv.nl schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:56:
paar keer moonfire spammen, weer
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
grappig dat je dat doet want volgens mij kan je geen lagere rank over een hogere heen gooien??Seraphin schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:30:
[...]
Wat ik tegenwoordig trouwens doe, is 1 keer de hoogst beschikbare rank moonfire gooien, en dan spammen met 1 rank lager; ik heb begrepen dat anders je dot niet loopt, en op deze manier tikt ie lekker door. (niet dat dit nou zo'n geniale tactic is die iedere drood moet gebruiken, maar misschien hebben de mensen er wat aan)
Idd, dan zegt ie toch iets van: a more powerfull spell is already cast oidMantaMania schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:34:
[...]
grappig dat je dat doet want volgens mij kan je geen lagere rank over een hogere heen gooien??
Dat is nou net de truc; de lagere rank doet wel de instant-dmg, maar laat de dot met rust. Voor zover ik begreep doet de dot per saldo 0 dmg als je die 10 keer vlak achter elkaar aanbrengt.MantaMania schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:34:
[...]
grappig dat je dat doet want volgens mij kan je geen lagere rank over een hogere heen gooien??
Dus rank 10 moonfire dr op en lekker laten tikken terwijl je met rank 9 instant dmg spamt.
De melding "a more powerful spell etc." doe ie niet omdat je per saldo gewoon een instant-dmg spell cast (nou ja: deed, heb het al een tijd niet meer gedaan..... carebear die ik ben).
[ Voor 16% gewijzigd door Seraphin op 28-09-2006 16:43 ]
Klinkt heel logisch idd. Instant dmgspells zal het echt niet boeien wat voor rank er overheen gegooid wordt, de DOT inderdaad wel. Blizzard employees zouden het 'clever use of game mechanics' noemenSeraphin schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:41:
[...]
Dat is nou net de truc; de lagere rank doet wel de instant-dmg, maar laat de dot met rust. Voor zover ik begreep doet de dot per saldo 0 dmg als je die 10 keer vlak achter elkaar aanbrengt.
Dus rank 10 moonfire dr op en lekker laten tikken terwijl je met rank 9 instant dmg spamt.
De melding "a more powerful spell etc." doe ie niet omdat je per saldo gewoon een instant-dmg spell cast (nou ja: deed, heb het al een tijd niet meer gedaan..... carebear die ik ben).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!