Het is precies het zelfde. Als je gold koopt ben je evengoed verantwoordelijk voor de hacks. Ik lig ook in een deuk wanneer ik lees dat goldbuyers gehacked worden. Hack more plz!Masch schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:16:
[...]
Ik ben zelf ook absoluut tegen gold buyers, maar het is wel totaal iets anders dan hackers. Deze persoon had geen zin/ tijd om zelf gold te farmen en betaalde liever wat geld om zijn pots/ repaircosts, etc te betalen. Absoluut niet mijn idee van WoW, maar als hij daar voor kiest mag het mijn inziens. Tot 2 weken geleden was ik ook altijd in de veronderstelling dat dat gold werd gefarmed door bots en niet door hack acties.
ik krijg de patch maar niet binnen, dingetjes is maar 3MB groot, maar de dowload loopt gewoon niet. Iemand een alternatieve link? (gaarna zonder keyloggers ed
)
ik had em net binnen via een site die in de openingspost stond..
Na uren wipen op anub hebben we hem neer
met de guilds "Sempher Fi" en "The Guild" op hellscream
was erg cool na tig wipes hem neer te krijgen en dan ook nog een mooi ringetje geloot voor mn priest
met de guilds "Sempher Fi" en "The Guild" op hellscream
was erg cool na tig wipes hem neer te krijgen en dan ook nog een mooi ringetje geloot voor mn priest
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Om nog even terug te komen op het latency probeem . . .henri8096 schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:00:
[...]
Je bent niet de enige . . . . .![]()
op mijn server ook (aerie peak)
Heb ook nog ff een character op een andere server gemaakt. . . . . geen lag.![]()
![]()
Kortom een puur BLZ probleem.
idd. zijn ze niet echt scheutig met informatie, maar dat zijn ze nog nooit geweest.
Ik zie hier bij de weekly maintenance van 06/09 dat de servers die last van de lag hebben, de servers zijn die hier de maintenance gehad hebben.
En laat het nou ook vanaf die dag zijn dat de problemen begonnen.
http://forums.wow-europe....ml?topicId=22312450&sid=1
Misschien dat er iemand dat in het wow tech forum kan posten.
Want ik kan nog steeds geen gebruik maken van de forums

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
thanks, was al in de SP aan eht kijken, maar heb eroverheen gelezen. Dit is hem dus http://www.wowwiki.com/Patch_mirrorsBootVluchteling schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:28:
ik had em net binnen via een site die in de openingspost stond..
die ja.. alleen pas wel op dat je dan niet weer naar die site gaat waar de keyloggers werken...addictive schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:54:
[...]
thanks, was al in de SP aan eht kijken, maar heb eroverheen gelezen. Dit is hem dus http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Balen... 
Vanavond geen MC voor onze guild ivm extended maintenance op diverse servers. Zie onderstaande link voor meer info:
http://forums.wow-europe....ml?topicId=44534757&sid=1
Vanavond geen MC voor onze guild ivm extended maintenance op diverse servers. Zie onderstaande link voor meer info:
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
xavius is up.. ik zit heerlijk op mn huntertje...Masch schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:12:
Balen...
1 dag, 7 uur played en al lvl 23
/edit
xavius is dus gewoon up... zoals ik al zei..Due to some minor difficulties encountered during this weeks maintenance, the following realms will be comming up a bit later then expected. They will be comming up at 14:15 Paris time (CEST) :
Bronzebeard
Khadgar
Kul Tiras
Ahn'Qiraj
Chromaggus
Dentarg
Drak'thul
Emeriss
Executus
Mazrigos
Trollbane
Moonglade
Scarshield Legion
Hakkar
Xavius
Steamwheedle Cartel
We apologise for any inconvenience caused by this delay and thank you for your patience and understanding.
[ Voor 42% gewijzigd door BootVluchteling op 27-09-2006 13:23 ]
Van mij mag Nordrassil wel 24 uur down zijn...Masch schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:12:
Balen...
Als ik straks geen / minder lag heb geen probleem
Nee serieus, vind het wel jammer maar maak er geen punt van
Nu alleen nog een stel gekken vinden die me eens naar Tant Ony willen meenemen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik ben ook lekker aan het spelen, verlieze in WSG that is xDBootVluchteling schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:22:
[...]
xavius is up.. ik zit heerlijk op mn huntertje...
1 dag, 7 uur played en al lvl 23
dat zijn die van vorige week/edit
[...]
xavius is dus gewoon up... zoals ik al zei..
Is toch weer mooi dat Zenedar niet plat ligt.. dus vanvaond even pats downen en me rank bekijken ben benieuwd wat ik ben..
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Tja eindelijk is L'aggramar een tijdje terug aangepakt met nieuwe hardware en stuff en is de latency stukken lager dan voorheen... Dus soms heeft het wel nut die langere offline tijd 
Wat ik me nou steeds afvraag kan je strax gewoon op dezelfde server blijven/ in dezelfde guild als je TBC hebt/niet hebt?? Want het is een uitbreiding die je op CD/DVD moet/kunt halen en niet iedereen zal daar direct aan kunnen komen/ gelijk geld voor hebben. Zomaar even een gedachten sprongetje
Wat ik me nou steeds afvraag kan je strax gewoon op dezelfde server blijven/ in dezelfde guild als je TBC hebt/niet hebt?? Want het is een uitbreiding die je op CD/DVD moet/kunt halen en niet iedereen zal daar direct aan kunnen komen/ gelijk geld voor hebben. Zomaar even een gedachten sprongetje
Alle servers worden upgrade, alle servers krijgen TBC, alle players krijgen in principe toegang tot de hogere levels. Je kan de Dark Portal alleen niet door om naar Outland te kunnen als je de bijpassende CD-Key (account flag) niet hebt.Mirreke schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:28:
Tja eindelijk is L'aggramar een tijdje terug aangepakt met nieuwe hardware en stuff en is de latency stukken lager dan voorheen... Dus soms heeft het wel nut die langere offline tijd
zie het kopen van TBC maar als het halen van je NAXX attunement, alleen iets duurderredfoxert schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:31:
[...]
Alle servers worden upgrade, alle servers krijgen TBC, alle players krijgen in principe toegang tot de hogere levels. Je kan de Dark Portal alleen niet door om naar Outland te kunnen als je de bijpassende CD-Key (account flag) niet hebt.
http://blue.cardplace.com/newcache/us/28496684.htmredfoxert schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:31:
[...]
Alle servers worden upgrade, alle servers krijgen TBC, alle players krijgen in principe toegang tot de hogere levels. Je kan de Dark Portal alleen niet door om naar Outland te kunnen als je de bijpassende CD-Key (account flag) niet hebt.
The statement in the article is in error. Players will in fact still need to purchase the expansion in order to level to 70.
Trollbane ftlose, had dan op bloodscalp gebleven
Deze plek is te koop.
Echt hoor, uitgerekend de dag dat ik weer es iets 60 wil laten dingen, extended maintenance. DOH.
En wat betreft je verwijzing tomvdberg...
* JeroenNietDoen verwijst Tomvdberg naar het Schop een mod forum.
En wat betreft je verwijzing tomvdberg...
* JeroenNietDoen verwijst Tomvdberg naar het Schop een mod forum.
Heb je die cloth faction turn in quests al gedaan? Zijn zomaar een hoop xp waard kan ik me nog herinneren...Kaap schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:53:
Die zijn allemaal gedaan behalve dus de Strat, *BRS en Silithus elite quests. En als 59 naar Strat of *BRS is lastig sinds de groepgroottes zijn aangepast.
Waarom geldklopperij? Blizzard heeft nooit beweerd dat je zonder BC naar level 70 kan gaan.
Lijkt mij ook meer dan logisch dat je de expansion moet kopen om extra "content" te krijgenQuarK schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:39:
Waarom geldklopperij? Blizzard heeft nooit beweerd dat je zonder BC naar level 70 kan gaan.
de volledige quote:addictive schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:25:
[...]
Ik ben ook lekker aan het spelen, verlieze in WSG that is xD
[...]
dat zijn die van vorige week
1. Re: 27/09 Weekly Maintenance | 27/09/2006 02:54:10 PDT
Due to some minor difficulties encountered during this weeks maintenance, the following realms will be coming up a bit later then expected. They will be coming up at 14:15 Paris time (CEST) :
Bronzebeard
Khadgar
Kul Tiras
Ahn'Qiraj
Chromaggus
Dentarg
Drak'thul
Emeriss
Executus
Mazrigos
Trollbane
Moonglade
We apologise for any inconvenience caused by this delay and thank you for your patience and understanding.
[ Post edited by Gamemaster ]
Omdat voor niks bij hun de zon op gaat en daar houdt het dan ook wel mee op.QuarK schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:39:
In feite dwingen ze zo mensen die uitbreiding te kopen om hun character door te kunnen ontwikkelen. Ik denk dat er heel veel mensen gaan stoppen met spelen omdat ze het er gewoon niet meer voor over hebben.
Met hogere levels heb je nog altijd niet meer content tot je beschikking. Zonder uitbreiding kan je prima tot 70 levellen zonder dat je in Outland hoeft te zijn. Of het er leuker op word is natuurlijk nog maar de vraagzwAf schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:46:
[...]
Lijkt mij ook meer dan logisch dat je de expansion moet kopen om extra "content" te krijgen
[ Voor 31% gewijzigd door redfoxert op 27-09-2006 13:52 ]
Ik kan persoonlijk niet wachten 
WoW:BC lijkt me echt een stuk leuker dan WoW, begint een beetje saai te worden na meer dan een jaar:)
WoW:BC lijkt me echt een stuk leuker dan WoW, begint een beetje saai te worden na meer dan een jaar:)
Music is not just a sound, it's a way of living.
Heeft iemand al BC gepre-ordered of gereserveerd ergens? Heeft iemand daar een goede tip over? Wil natuurlijk geen seconde missen, en heb het gevoel dat als alle fans dezelfde dag de winkels bestormen, ik als slome duikelaar het onderspit zal delven
redfoxert schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:48:
[...]
Omdat voor niks bij hun de zon op gaat en daar houdt het dan ook wel mee op.
In feite dwingen ze zo mensen die uitbreiding te kopen om hun character door te kunnen ontwikkelen. Ik denk dat er heel veel mensen gaan stoppen met spelen omdat ze het er gewoon niet meer voor over hebben.
[...]
nee hoor, want er kwam dacht ik geen extra level content bij in azeroth (heel misschien 1 level 63 instance, maar ik dacht het niet)
Ik dacht zelfs dat je in azeroth op level 60 zelfs geen xp meer krijgt van quests/kills, dus opzich kan blizzard gerust aanzetten dat je level 70 kan worden als je de expension niet hebt, je kan alleen geen XP krijgen ^^
Met hogere levels heb je nog altijd niet meer content tot je beschikking. Zonder uitbreiding kan je prima tot 70 levellen zonder dat je in Outland hoeft te zijn. Of het er leuker op word is natuurlijk nog maar de vraag
Ja ik snap dat da kan, maar da is nie logisch. Het originele spel gaat tot lvl 60. Dus je kan maar tot level 60 totdat jij de expansion koopt:redfoxert schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:48:
[...]
Omdat voor niks bij hun de zon op gaat en daar houdt het dan ook wel mee op.
[...]
Met hogere levels heb je nog altijd niet meer content tot je beschikking. Zonder uitbreiding kan je prima tot 70 levellen zonder dat je in Outland hoeft te zijn. Of het er leuker op word is natuurlijk nog maar de vraag
btw: nieuwe Breaking News: ze verwachten dat de servers up zijn @ 14.30......
//edit @ Perox, je kan em voor 28,50 Preorderen, maar weet niet ofk die site hier mag noemen..
[ Voor 5% gewijzigd door McPoowl op 27-09-2006 13:58 ]
www.bol.comPerox schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:56:
Heeft iemand al BC gepre-ordered of gereserveerd ergens? Heeft iemand daar een goede tip over? Wil natuurlijk geen seconde missen, en heb het gevoel dat als alle fans dezelfde dag de winkels bestormen, ik als slome duikelaar het onderspit zal delven
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik heb mijn copy (x2 want mn vriendin speelt zelf ook) al in Maart bij Amazon besteld. Leverdatum staat sinds die tijd nog altijd op 1-3 november.
Ik zag dat je via Curse nu ook bij Amazon kan pre-orderen wat hen ook wat centen oplevert voor doorontwikkeling van hun eigen website.
Ik zag dat je via Curse nu ook bij Amazon kan pre-orderen wat hen ook wat centen oplevert voor doorontwikkeling van hun eigen website.
FYI: 2 jaar geleden waren er honderden gedupeerden omdat Bol.com alsmaar Collectors Editions liet pre-orderen, terwijl ze deze toen puntje bij paaltje kwam helemaal niet voorradig hadden. Ze sluiten de pre-order niet als hun exemplaren 'op' zijn, zeg maar. Heel vervelend.
FYI Bol.com was de enige die nog uberhaupt WoW op voorraad had rond de release terwijl ze overal uitverkocht waren, en ik ben ze daar nog steeds dankbaar voor.PromWarMachine schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:02:
FYI: 2 jaar geleden waren er honderden gedupeerden omdat Bol.com alsmaar Collectors Editions liet pre-orderen, terwijl ze deze toen puntje bij paaltje kwam helemaal niet voorradig hadden. Ze sluiten de pre-order niet als hun exemplaren 'op' zijn, zeg maar. Heel vervelend.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
uit welke websites kan ik kiezen om expansion te pre-orderen..? kan ik een mooie keuze maken..?
zie het probleem ook niet echt.. als zeniet op voorraad zijn dan heb ik wel geduld hoor. en dit is geen collectors edition.. zie wel wanneer ik hem krijg.. heb zat andere dingen die nog gedaan moeten worden.
www.gcshop.nlBootVluchteling schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:12:
uit welke websites kan ik kiezen om expansion te pre-orderen..? kan ik een mooie keuze maken..?
Bwa, Ik heb de collectors edition nog kunnen kopen via FreeRecordShop.be een paar dagen nadat WoW uit was. Dit terwijl ze in de gewone shops al allemaal gereserveerd waren.On_E schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:09:
[...]
FYI Bol.com was de enige die nog uberhaupt WoW op voorraad had rond de release terwijl ze overal uitverkocht waren, en ik ben ze daar nog steeds dankbaar voor.
Wie kan er ff confirmen dat de AV mount nog maar 9G (of iets in die richting) kost ?
Ik zit op mn werk EN mijn realm is offline tot laat vannacht ivm upgrades dus kan het niet zelf checken
Ik zit op mn werk EN mijn realm is offline tot laat vannacht ivm upgrades dus kan het niet zelf checken
[ Voor 39% gewijzigd door redfoxert op 27-09-2006 14:51 ]
volgens mij zouden de prijzen omdraaien met de riding skills. Stom dat ik niet eerder de riding skills heb gekocht en niet de mount.redfoxert schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:50:
Wie kan er ff confirmen dat de AV mount nog maar 9G (of iets in die richting) kost ?
Riding Skills zoals ze er nu zijn bestonden voor vandaag nog niet. Als je een Epic Mount had voor vandaag heb je nu ook de goeie Riding Skill (150) erbij gekregen. Die heb ik wel maar ik wil weten wat die AV mount kost. Op de US forums zie ik 8-9-10G voorbij komen. Wil dr nog wel eentje bij danMantaMania schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:53:
[...]
volgens mij zouden de prijzen omdraaien met de riding skills. Stom dat ik niet eerder de riding skills heb gekocht en niet de mount.
iemand in de guild kocht voor 8g de AV mount, maar ik ga zo ff kijken of het echt zo spotgoedkoop isredfoxert schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:58:
[...]
Riding Skills zoals ze er nu zijn bestonden voor vandaag nog niet. Als je een Epic Mount had voor vandaag heb je nu ook de goeie Riding Skill (150) erbij gekregen. Die heb ik wel maar ik wil weten wat die AV mount kost. Op de US forums zie ik 8-9-10G voorbij komen. Wil dr nog wel eentje bij dan
Mooi, klinkt al goedsuperbassie schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:00:
[...]
iemand in de guild kocht voor 8g de AV mount, maar ik ga zo ff kijken of het echt zo spotgoedkoop isbetaalde toendertijd 640g voor dat ding >.<
Dan ga ik morgen denk ik ook voor mn warlock maar een Undead Warhorse halen voor 80G
Epic mounts FTW
Dat zou ook niet gewerkt hebben, want je zou alleen een skill krijgen als je ook de bijbehorende mount ook had + kon gebruiken.MantaMania schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:53:
[...]
volgens mij zouden de prijzen omdraaien met de riding skills. Stom dat ik niet eerder de riding skills heb gekocht en niet de mount.
blauwe post op wow forum.The point is to invest once in the riding skill and then to have many different mounts to choose from, without having to dish out a lot of gold for each different mount.
En natuurlijk hebben taurens hier weer geen fuck aan aangezien we alleen maar op kodo's en wolves kunnen. Many different mounts.....................sure
I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.
Ja, maar waar jij 640g hebt neergelegd voor een AVmount, zou je nu moeten betalen: 720g ridingskill en 8g mount. Oftewel ben je zo goedkoper uit. En ben ik dus ook blij dat ik gisteravond nog snel ff mn AVmount heb gekochtsuperbassie schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:00:
[...]
iemand in de guild kocht voor 8g de AV mount, maar ik ga zo ff kijken of het echt zo spotgoedkoop isbetaalde toendertijd 640g voor dat ding >.<
riding skill geldt voor alle mounts toch? Die hoef je maar 1 keer te halen.......
niet meer dusDCM schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:16:
riding skill geldt voor alle mounts toch? Die hoef je maar 1 keer te halen.......
na deze patch heb je 75 riding (normale mount)
150 riding (epic mount)
en waarschijnlijk komt er 225 riding(flying mount)
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ehh ;-) Voor AV mount heb je zowiezo geen riding skill nodig dus dat scheelt alweer ;-)
Ik heb een BC pre-order besteld bij Free-record shop half jaar geleden.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
jaja snap ik......maar als je eenmaal riding skill 150 hebt kun je alle epic mounts gebruiken. Zonder dat je daar weer eerst voor moet trainen.
wel jammer want ik had mn lvl 40 mount nog wel willen verkopen als ik mn 60 had want volgens mij kon je er nog 40g voor krijgen bij de vendor. Das dan natuurlijk ook over.
Vanaf vandaag dus WEL. Echter, als je toch al een Epic mount had, dan krijg je die riding skill automatisch.SpoTs schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:24:
Ehh ;-) Voor AV mount heb je zowiezo geen riding skill nodig dus dat scheelt alweer ;-)
Heb ik geprobeert ... "Vendor does not want that item" kreeg ik.MantaMania schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:30:
wel jammer want ik had mn lvl 40 mount nog wel willen verkopen als ik mn 60 had want volgens mij kon je er nog 40g voor krijgen bij de vendor. Das dan natuurlijk ook over.
Mounts kon je alleen destroyen en niet terug aan de vendor verkopen.
[ Voor 41% gewijzigd door redfoxert op 27-09-2006 15:31 ]
lekker gaar.. dus nu ben ik voor die AV mount fucking 800g kwijt?
dan komt er dus geen AV mount maar word het dus gewoon een Gnome biatch hatchback
dan komt er dus geen AV mount maar word het dus gewoon een Gnome biatch hatchback
Rare vraag voor een bestandje van 3MB, maar heeft er iemand een mirror voor 1.12.1? Blizztard downloader is f*cked up.... als dat ding zo doorgaat zal dit nog wel een paar dagen duren

Uh, je hebt 150 riding nodig voor AVmount hoorSpoTs schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:24:
--eerst F5'en, dan blèren
Nou, een AVmount is nog steeds goedkoper... 8g tov 80g scheelt toch nog ietsSpoTs schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:33:
[ Voor 46% gewijzigd door Blistimo op 27-09-2006 15:38 ]
vraag me eigenlijk af waarom ze het veranderd hebben.. huidige systeem voldeed prima
720G voor riding skill (korting voor faction en pvp rank bij in begrepen) plus 8G voor de mount : 728GSpoTs schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:33:
Verschil met voorheen : 728G - 640G = 88G
Tis inderdaad iets duurder maar nog altijd goedkoper dan wanneer je een gewone mount zou kopen voor alles bij elkaar 800G.
TheSpoTs schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:37:
vraag me eigenlijk af waarom ze het veranderd hebben.. huidige systeem voldeed prima
Burning
Crusade
Flying Mounts zal je 225 skill voor nodig hebben. Met een bijbehorend prijskaartje.
Sowieso raar dat je voor alles een skill level nodig hebt, behalve voor mounts. Dat hebben ze nu mooi rechtgetrokken.
ehh dus dat betekend dat 720g 80% van het normale bedrag is? en het dus normaal 900g is voor die riding skillredfoxert schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:39:
[...]
720G voor riding skill (korting voor faction en pvp rank bij in begrepen) plus 8G voor de mount : 728G
Verschil met voorheen : 728G - 640G = 88G
Tis inderdaad iets duurder maar nog altijd goedkoper dan wanneer je een gewone mount zou kopen voor alles bij elkaar 800G.
Dat zijn de bedragen die ik van de blizzard forums geplukt heb. Kan er een paar G naast zittenSpoTs schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:54:
[...]
ehh dus dat betekend dat 720g 80% van het normale bedrag is? en het dus normaal 900g is voor die riding skill
Correct. Zonder kortingen is skill+mount 1000g. Net als voorheen de epic mount zonder kortingen 1000g was.SpoTs schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:54:
[...]
ehh dus dat betekend dat 720g 80% van het normale bedrag is? en het dus normaal 900g is voor die riding skill
omdat mensen nu als ze een andere kleur willen niet weer 800 gold hoeven neer te leggen.. Het was gewoon raar dat een mount zo duur was voor alleen een ander kleurtjeSpoTs schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:37:
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ik vond dat dus juist wel leuk. Zorgde ervoor dat je echt ging nadenken van: "welke mount zal ik nou nemen?" Ik ging altijd voor degene die het minste werd gekocht op de server. Dat is nu weg.
Iemand nog advies voor m'n priest build?UltraR-pc schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:39:
Mijn priest is op dit moment lvl 57 en heeft 36 punten in shadow en de rest gaat in disc.
Nu wil ik op lvl 60 gaan respeccen naar disc./holy -- holy/disc.
Ik doe dan voornamelijk UBRS, Strat, scholo, DiM en af en toe een ZG run. Daarnaast ben ik ook regelmatig in de bg's te vinden. Mijn huidige shadowspec is puur om snel te kunnen solo'en. In bg's en pve ben ik voor 80% healer. Dus wil ik nu een nieuwe built waar ik me in zowel non-raid pve en in pvp (75% healing, 25% dmg dealer) mee kan redden. Ik had zelf deze built in gedachten maar er kan ongetwijfeld een hoop aan veranderd worden:
http://www.wow-europe.com...3030005000000000000000000
Alle suggesties zijn welkom
Echt beter, gister een Mechanostrider gekocht voor m'n dwarf priest (via een guildie). En vandaag kom ik hem dus gewoon gebruiken (zonder exalted te zijn).
Nu ben ik denk ik de enige female dwarf priest op een mechanostrider in full virtuous.
Die Blessed Recovery is echt pure crap. En ik zou als je voor dmg gaat dan toch zeker Searing Light kiezen. Zelf ga ik waarschijnlijk respeccen naar:UltraR-pc schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:19:
Ik vond dat dus juist wel leuk. Zorgde ervoor dat je echt ging nadenken van: "welke mount zal ik nou nemen?" Ik ging altijd voor degene die het minste werd gekocht op de server. Dat is nu weg.
[...]
Iemand nog advies voor m'n priest build?
http://www.wow-europe.com...3032000000000000000000000
Kost je dus wel 800G in plaats van 80G nu ? Tjah ... wat is goedkoper ... Runecloth turnins of gelijk die mount kopenThijs schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:41:
Echt beter, gister een Mechanostrider gekocht voor m'n dwarf priest (via een guildie). En vandaag kom ik hem dus gewoon gebruiken (zonder exalted te zijn).Nu ben ik denk ik de enige female dwarf priest op een mechanostrider in full virtuous.
Verwijderd
Even nog een vraagje mbt die patch ivm mounts. De mount is nu cheap, en de riding skill tot 225 (geloof ik is duur) Maar moet je nu nog steeds exh zijn met een faction om een mount te kunnen kopen ?? (een mount van een andere faction heb ik het over) ?
Max riding Skill wat je kan krijgen nu is Journeyman (150)Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:20:
Even nog een vraagje mbt die patch ivm mounts. De mount is nu cheap, en de riding skill tot 225 (geloof ik is duur) Maar moet je nu nog steeds exh zijn met een faction om een mount te kunnen kopen ?? (een mount van een andere faction heb ik het over) ?
Om een cross faction mount te kunnen kopen moet je nog altijd Exalted zijn met die faction.
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
/who hunter felwood
0 players detected
/who hunter winterspring
5 detected (allemaal een guild)
/who hunter tanaris
3 detected
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
fuck bots !
/who hunter felwood
0 players detected
/who hunter winterspring
/who hunter tanaris
3 detected
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
fuck bots !
nothing new dus?ImdaMned schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:52:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
/who hunter felwood
0 players detected
/who hunter winterspring
/who hunter tanaris
3 detected
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
fuck bots !
Battle.net Spud#2543
hmm wel nieuw hier 
idd de minstens 10 bots die ik in me friend/hate list had zijn allemaal ofline
misschien dat ze alleen op de nieuwe update nog moeten updaten, maar wie weet misschien heeft bliz wel wat code gepatched
idd de minstens 10 bots die ik in me friend/hate list had zijn allemaal ofline
misschien dat ze alleen op de nieuwe update nog moeten updaten, maar wie weet misschien heeft bliz wel wat code gepatched
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Gutgutgut...die patch downloaden werkt al niet via Bliz patch downloader, die loopt gewoon vast en externe links durf ik niet meer aan te raken...dus nu kan ik niet patsjen.
Grappige is, als ie probeert te connecten kan ik ondertussen geen enkele site meer op, lijkt wel alsof dat ding al mn bandwith opvreet. Magoed, iemand een veilig linkje voor die patch?
Grappige is, als ie probeert te connecten kan ik ondertussen geen enkele site meer op, lijkt wel alsof dat ding al mn bandwith opvreet. Magoed, iemand een veilig linkje voor die patch?
[ Voor 35% gewijzigd door Japser op 27-09-2006 20:18 ]
**** foutje ****
[ Voor 94% gewijzigd door Japser op 27-09-2006 21:04 ]
ik heb hetzelfde probleemJapser schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:15:
Gutgutgut...die patch downloaden werkt al niet via Bliz patch downloader, die loopt gewoon vast en externe links durf ik niet meer aan te raken...dus nu kan ik niet patsjen.
staat link in de openingspost ..........
Ow ja? Niet dat ik die hele post door zou lopen bij een patch, maar zelfs als ik het nu doe vind ik geen link.heuveltje schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:28:
staat link in de openingspost ..........
ooh klinkt goed! Ga ik zo ook es effe checken of de mij bekende bots nog een beetje rondhangen op Runetotem...het zou toch wat zijn als Blizzard een slag heeft geslagenImdaMned schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:52:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
/who hunter felwood
0 players detected
/who hunter winterspring
/who hunter tanaris
3 detected
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
fuck bots !
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrorsBosmonster schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:32:
[...]
Ow ja? Niet dat ik die hele post door zou lopen bij een patch, maar zelfs als ik het nu doe vind ik geen link.
Nee, mijn priest is m'n 3e alt ofzo, en die had nog geen epic mount. Dus ik heb gewoon een normale strider gekocht, ipv een epic versie (wou het risico niet nemen voor 800gredfoxert schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:14:
[...]
Kost je dus wel 800G in plaats van 80G nu ? Tjah ... wat is goedkoper ... Runecloth turnins of gelijk die mount kopen
Ja, je moet nog steeds exalted zijn met die faction. De mounts zijn nu BoP dus je kan ze ook niet meer door iemand anders laten kopen.Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:20:
Als mensen nog een Kel'Thuzad kill willen zien van een Alliance Priest PoV:
Torrent
Torrent
Weet iemand een goede add-on om je guildmembers lijst te dumpen naar HTML 
Want ik heb geen zin om heel m'n member list over te typen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
De rogue bot in Winterfall Village was al een weekje weg bij me, vanavond eens checken of die bot op Frostsaber Rock er nog zit of dat Blizz die ook weggehaald heeft. Zou jammer zijn, was erg handig aangezien 'ie altijd het stuk clearde waar ik weer Icecap lootte, scheelde me wat vechten.Perox schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:50:
[...]
ooh klinkt goed! Ga ik zo ook es effe checken of de mij bekende bots nog een beetje rondhangen op Runetotem...het zou toch wat zijn als Blizzard een slag heeft geslagen![]()
Deze week geen BWL voor ons, RL wil deze week absoluut richting Twin Emps.

character profiler? heeft een of andere extra proggie om je guildist dus naar een website database oid te dumpen zodat je daar je profiel kan checkenchromeeh schreef op donderdag 28 september 2006 @ 08:12:
Weet iemand een goede add-on om je guildmembers lijst te dumpen naar HTML
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Zo gister me 5e lvl 60 erbij.. en metteen epixxx mount gekocht
heerlijk.. en.. ben rank 7
Waarom dat ? nog genoeg goede loot in BWL te krijgen, en BWL kost maar een uurtje of 3 om te clearen.Exitium schreef op donderdag 28 september 2006 @ 08:51:
[...]
De rogue bot in Winterfall Village was al een weekje weg bij me, vanavond eens checken of die bot op Frostsaber Rock er nog zit of dat Blizz die ook weggehaald heeft. Zou jammer zijn, was erg handig aangezien 'ie altijd het stuk clearde waar ik weer Icecap lootte, scheelde me wat vechten.
Deze week geen BWL voor ons, RL wil deze week absoluut richting Twin Emps.
Iets langer voor ons, 3.5 tot 4 uur meestal. Probleem is dat we op het moment BWL vrijdag, AQ zondag en dinsdag deden, maar dat het aantal mensen dat er zondag/dinsdag kan zijn nogal schommelt en we de laatste weken constant te weinig NR gimps op Huhu hadden. Daardoor zijn we zondag ipv Huhu maar onze eerste tries op de Bug Family gaan houden en hebben we daarna Ony nog even gedaan, en deden we dinsdag MC waar we ook met een man of dertig begonnen. Nu staan we ipv zondag tien uur al op vrijdag voor Huhu, zodat we meer uitloop hebben.ImdaMned schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:08:
[...]
Waarom dat ? nog genoeg goede loot in BWL te krijgen, en BWL kost maar een uurtje of 3 om te clearen.
BWL gear hebben we trouwens zeker nog nodig ja. Guild bestaat sinds juni ofzo en is ontstaan uit een van de betere guilds van de server die toen disbandde. Twintig core members plus een zooi nieuwe mensen waarvan veel BWL amper gezien hadden voor we er in augustus heengingen. We hebben dan ook mensen die nog maar 1/8 T2 hebben bijvoorbeeld.
Hmm ff nadenken eerst voor ik iets typ...kom er zo wel op terug
[ Voor 82% gewijzigd door Japser op 28-09-2006 09:21 ]
Gisteren echt een heerlijke raid gehad, werd er blij van =)
Hele spider wing en abomination wing gecleared, behalve thaddius omdat daar geen tijd meer voor was. We stoppen netjes om 23:00
Binnenkort maar weer verder met loatheb of gothik, opzich wel leuke encounters, maar kost wel veel concentratie, en om van consumables maar niet te spreken..
Zeker voor Loatheb heb je idioot veel nodig, ik weet dat ik niet de eerste ben die er over klaagt, maar leuk is anders =p
Heb er echt niet altijd tijd voor om alles bij elkaar te grinden met een fulltime baan ernaast =(
Hele spider wing en abomination wing gecleared, behalve thaddius omdat daar geen tijd meer voor was. We stoppen netjes om 23:00
Binnenkort maar weer verder met loatheb of gothik, opzich wel leuke encounters, maar kost wel veel concentratie, en om van consumables maar niet te spreken..
Zeker voor Loatheb heb je idioot veel nodig, ik weet dat ik niet de eerste ben die er over klaagt, maar leuk is anders =p
Heb er echt niet altijd tijd voor om alles bij elkaar te grinden met een fulltime baan ernaast =(
uhm, ik spendeer mijn dagen met het slopen van blauwe draakjes voor Mature blue dragon sinew in Winterspring en word een beetje moe dat men metteen denkt dat je dan een bot benImdaMned schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:52:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
/who hunter felwood
0 players detected
/who hunter winterspring
/who hunter tanaris
3 detected
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
fuck bots !
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik bedoel hiermee dat 't lijkt alsof de bots verwijderd zijn. Normaal kreeg je bij een "/who felwood/aszhara/wintersprin hunter" standaard 49 results. Maakte niet uit op welk tijdstip.ye-roon schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:40:
[...]
uhm, ik spendeer mijn dagen met het slopen van blauwe draakjes voor Mature blue dragon sinew in Winterspring en word een beetje moe dat men metteen denkt dat je dan een bot ben
Zijn er nog mensen die problemen hadden met Rajaxx gisterenavond?
Het hele event stopte 2x na de 5e wave van mobs. We moesten telkens
een pull doen om het event verder te zetten.
Is dit weer een variant op een oudere bug misschien? Die waarbij je alle mobs cleared
en ze ineens weer allemaal respawnen net als je aan Rajaxx begint?
Het hele event stopte 2x na de 5e wave van mobs. We moesten telkens
Is dit weer een variant op een oudere bug misschien? Die waarbij je alle mobs cleared

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 28-09-2006 09:58 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Deze bug hebben wij ongeveer 2 weken ook gehad (je moet dan de groep links achterin pullen right?). Volgens mij komt dat sporadisch gewoon wel eens voor.Kapoen schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:53:
Zijn er nog mensen die problemen hadden met Rajaxx gisterenavond?
Gisterenavond stopte het hele event 2x na de 5e wave van mobs. We moesten telkens
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Wij lieten de General doodgaan *shame shame* en liepen rond zonder dr00ds, wipeten op Rajaxx zelf. Toen een pala z'n SS gebruikte nadat alles gerespawned was, kreeg 'ie acht waves op z'n nek.
Event is bij ons niet gestopt in ieder geval.
1 of 2 keer gehad dat na 2 waves niks meer kwam. Toen de 3e gepulled en alles ging verder en Rajaxx omgelegd.
Andere keer een keer EEN mob die evade, dr stond iemand te hoog. Reset de hele fucking event en krijgen we 5 waves (we waren bij de 5e) tegelijk achter ons aan. Nog knap dat we ze bijna om hebben weten te leggen
Goed voor reputation, slecht voor durability.
Andere keer een keer EEN mob die evade, dr stond iemand te hoog. Reset de hele fucking event en krijgen we 5 waves (we waren bij de 5e) tegelijk achter ons aan. Nog knap dat we ze bijna om hebben weten te leggen
Dat ook wel eens gehad ja. Ik kreeg DI op me en die liep af toen de mobs met z'n allen stilstonden nog voor Kurinaxx. Kon er gewoon langslopen zonder aangevallen te worden toen iedereen dood was en m'n DI afliep, en toen ik er voorbij was despawnden ze uiteindelijk. ^^redfoxert schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:07:
Andere keer een keer EEN mob die evade, dr stond iemand te hoog. Reset de hele fucking event en krijgen we 5 waves (we waren bij de 5e) tegelijk achter ons aan. Nog knap dat we ze bijna om hebben weten te leggenGoed voor reputation, slecht voor durability.
Aha, dat snapte ik dan ook verkeerd. Ik dacht ook "ok... 8 hunters in 2 gebieden... DUS???".ImdaMned schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:48:
[...]
Ik bedoel hiermee dat 't lijkt alsof de bots verwijderd zijn. Normaal kreeg je bij een "/who felwood/aszhara/wintersprin hunter" standaard 49 results. Maakte niet uit op welk tijdstip.
Maar zo bedoelde je het dus niet.
Verwijderd
Hoewel ik ook liever geen bots heb denk ik dat het probleem dus niet zo groot is.
De verwachting was altijd dat alles duurder zou worden maar dat gebeurt dus niet. Hoewel er meer gold ingame is, zijn er ook meer items die verkocht moeten worden. Op dit moment concurreren de farming companies zichzelf kapot op de AH, de typische "farm-items" (living essences anyone? deze kosten niet eens meer 5g en dat was 10g). "Expensive" items (epiex, epiex recipe's) kosten nog steeds hetzelfde als 1 jaar geleden.
En ik heb het nu dus over Stormreaver, server die er is vanaf start WoW.
De verwachting was altijd dat alles duurder zou worden maar dat gebeurt dus niet. Hoewel er meer gold ingame is, zijn er ook meer items die verkocht moeten worden. Op dit moment concurreren de farming companies zichzelf kapot op de AH, de typische "farm-items" (living essences anyone? deze kosten niet eens meer 5g en dat was 10g). "Expensive" items (epiex, epiex recipe's) kosten nog steeds hetzelfde als 1 jaar geleden.
En ik heb het nu dus over Stormreaver, server die er is vanaf start WoW.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!