Het Grote World of Warcraft topic - Deel 88 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.320 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt het voordat die account maintance voorbij is? Wil een nieuw timecardje toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Aanvullinkje is dat flying mounts wsl 225 skill nodig hebben. Gewone mounts hebben idd exalted nodig en zijn BoP ipv BoU.

Een AV mount zal echt niet 640g blijven kosten aangezien je hier 150 riding skill voor nodig hebt (a 800g). Deze zal dus vrijwel zeker ook 10% van de oude prijs worden, dus 64g waar ik het al eerder over had.

De allergoedkoopste mount blijft nog steeds de rank 11 mount. Deze kost 9g en heeft 75 riding skill nodig (van zo'n 80g).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

QuarK schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:03:
[...]

WTF lul je nou toch man, hoe lang heb je al niet gespeeld?
Stom, mijn fout :( Niet goed gekeken in m'n wow folder 8)7

laatste patch van vandaag @ US ( Dus morgen @ EU): 1.12.1.5875.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:22
QuarK schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:29:
Aanvullinkje is dat flying mounts wsl 225 skill nodig hebben. Gewone mounts hebben idd exalted nodig en zijn BoP ipv BoU.

Een AV mount zal echt niet 640g blijven kosten aangezien je hier 150 riding skill voor nodig hebt (a 800g). Deze zal dus vrijwel zeker ook 10% van de oude prijs worden, dus 64g waar ik het al eerder over had.

De allergoedkoopste mount blijft nog steeds de rank 11 mount. Deze kost 9g en heeft 75 riding skill nodig (van zo'n 80g).
BoU? ik ken alleen BoP en BoE :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

Exitium schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:26:
[...]

[...]

Nee hoor. Je Dreadsteed is een quested mount, en pala's/locks krijgen hun riding skill gratis bij hun mount quests. Waar een ander dus een fortuin neer moet tellen voor z'n riding skill en mount, betaal jij voor je quest waarbij je je mount en skill gratis krijgt. Onze mounts blijven dus een koopje.
Ahhhh ok dan had ik het verkeerd begrepen :Y)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
zwAf schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:33:
[...]

BoU = Binds on use.

Een mount kun je nou eenmaal niet echt lekker equippen :P
Blistimo schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:23:
[...]

Goe, ik heb het uitgelegd gekregen door iemand die het hele verhaal helemaal uitgelegd had gekregen door iemand die... etc enz.

Je wordt lvl 40. Dan kun je kopen: Riding (75) voor pak em beet 90g. Deze skill laat je iedere mogelijke lvl 40 mount berijden, zolang jij van die mount hem/haar mag bestijgen :+ Waar je voorheen echter exalted met een faction moest zijn om de ridingskill te kopen, moet je nu exalted zijn om de mount aan te schaffen.
De bestaande racial restricties blijven bewaard: taurens kunnen niks, en mechanostriders kunnen alleen door gnomes en dwarves bestegen worden.
Bovendien kun je met Riding (75) ook de Frostwolf Howler / Stormpike Ram berijden.

Op lvl 60 koop je de skill Riding (150), waarmee je iedere mogelijke mount op dit moment in game kunt berijden. (wellicht ook flying mounts, maar het lijkt mij dat je daar weer een aparte skill voor hebt) Deze skill kost je rond de 900g, en de mounts kosten zoals eerder gezegd rond de 100g.

De transitie:
We hoeven natuurlijk met de komende pets niet alles opnieuw aan te schaffen. Heb je al een lvl40 mount dan krijg je Riding (75) gratis en kun je andere kleurtjes van je mount aanschaffen tegen een kleine vergoeding (10g)
Heb je al een lvl60 mount of een AVmount, dan krijg je de skill Riding (150) gratis ende voor niks vergoed en kun je naar hartelust extra mounts gaan kopen bij de factions waar je exalted mee bent. Wat de kosten van de AVmounts na aanpassing zijn weet ik niet, maar aangezien je ze al met Riding (75) kunt bespringen, en de kosten hiervan zijn dus rond de 90g, lijkt het mij dat deze niet dramatisch in prijs zullen gaan dalen. Hiervoor blijft dus de regel: dure mount, goedkope skill intact.

In feite maakt het qua kosten dus eigenlijk kein flaus aus of je nú, of na de komende patch een mount koopt. De kosten zullen nagenoeg hetzelfde zijn (discounts niet inbegrepen). De nieuwe regels zijn eigenlijk alleen geïmplementeerd om een iets grotere variatie in mounts aan te brengen, zonder mensen op enorme kosten te jagen.
Je hoeft immers maar 1 keer een dure skill te kopen, en (mits exalted) een aantal goedkope mounts te kopen, ipv 4 keer goedkope skills en 4 keer dure mounts.\

En als er nou nog vragen zijn..... ;)
Taurens kunnen rijden op:
-Kodo's
-Wolven
-PVP wolf
-ZG raptor en tiger
-Baron mount

[ Voor 84% gewijzigd door pagani op 26-09-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
zwAf schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:33:
[...]
Ik heb nog nooit iemand een mount zien equippen, alleen zien usen ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
De beschrijving zegt ook echt Bind on Use, je hebt het dus ongetwijfeld wel eens gelezen... alleen niet zo opgemerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
Nog even over die mounts, als je dan straks maar 1 mount koopt ben je dus meer dan 1000g kwijt. Dat is dus meer dan normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
blackraid3r schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:06:
Nog even over die mounts, als je dan straks maar 1 mount koopt ben je dus meer dan 1000g kwijt. Dat is dus meer dan normaal ?
Nee. Kosten voor riding skill en kosten voor mount zelf worden gewoon omgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En wie ben jij als ik vragen mag? :p
klik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
waarschijnlijk.. gaat door de sergeant rank en honored rank er nog 20% vanaf.. dus zeg als iets 800g kost normaal.. dan kost ie nu 640g

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Xylon schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:54:
Hoppa, deeltje 88 alweer :)

Die nieuwe PVP sets zijn trouwens best wel fijn volgens mij!

Linkje uit het vorige topic http://www.wowszene.de/e1...post_images/arenasets.jpg

Edit: Check die Gladiator's Greatsword, 114.6DPS, +32 str, +48 stm, +32 critical strike rating, +33 resilience rating 8)7
en nog niet eens een hunter versie |:(

Ik vraag me af of we uberhaupt nog wel komen in de expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:27:
Hoe lang duurt het voordat die account maintance voorbij is? Wil een nieuw timecardje toevoegen.
Iemand die weet hoe lang dit duurt? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:11:
[...]

Iemand die weet hoe lang dit duurt? :>
Verschillend van 4u tot 4 dagen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
DarkShadow schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:10:
[...]

Ik hoop het niet, al die ellendige bots :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:22:
[...]
"Due to issue's with farming bots the Hunter Class has been deleted for the game."
"This is working as intended and you're replaced with an equal leveled Warlock"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Kaap schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:22:
[...]
Nu zijn er ook roguebots, maar het zou de bot-populatie zo goed als uitroeien idd :D

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DarkShadow schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:10:
[...]

Big deal, alsof die veranderingen al definitief zijn en er gelijk mee kunt spelen. Je moet er toch nog 2 maanden op wachten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Blistimo schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:23:
[...]

Goe, ik heb het uitgelegd gekregen door iemand die het hele verhaal helemaal uitgelegd had gekregen door iemand die... etc enz.

Je wordt lvl 40. Dan kun je kopen: Riding (75) voor pak em beet 90g. Deze skill laat je iedere mogelijke lvl 40 mount berijden, zolang jij van die mount hem/haar mag bestijgen :+ Waar je voorheen echter exalted met een faction moest zijn om de ridingskill te kopen, moet je nu exalted zijn om de mount aan te schaffen.
De bestaande racial restricties blijven bewaard: taurens kunnen niks, en mechanostriders kunnen alleen door gnomes en dwarves bestegen worden.
Bovendien kun je met Riding (75) ook de Frostwolf Howler / Stormpike Ram berijden.

Op lvl 60 koop je de skill Riding (150), waarmee je iedere mogelijke mount op dit moment in game kunt berijden. (wellicht ook flying mounts, maar het lijkt mij dat je daar weer een aparte skill voor hebt) Deze skill kost je rond de 900g, en de mounts kosten zoals eerder gezegd rond de 100g.

De transitie:
We hoeven natuurlijk met de komende pets niet alles opnieuw aan te schaffen. Heb je al een lvl40 mount dan krijg je Riding (75) gratis en kun je andere kleurtjes van je mount aanschaffen tegen een kleine vergoeding (10g)
Heb je al een lvl60 mount of een AVmount, dan krijg je de skill Riding (150) gratis ende voor niks vergoed en kun je naar hartelust extra mounts gaan kopen bij de factions waar je exalted mee bent. Wat de kosten van de AVmounts na aanpassing zijn weet ik niet, maar aangezien je ze al met Riding (75) kunt bespringen, en de kosten hiervan zijn dus rond de 90g, lijkt het mij dat deze niet dramatisch in prijs zullen gaan dalen. Hiervoor blijft dus de regel: dure mount, goedkope skill intact.

In feite maakt het qua kosten dus eigenlijk kein flaus aus of je nú, of na de komende patch een mount koopt. De kosten zullen nagenoeg hetzelfde zijn (discounts niet inbegrepen). De nieuwe regels zijn eigenlijk alleen geïmplementeerd om een iets grotere variatie in mounts aan te brengen, zonder mensen op enorme kosten te jagen.
Je hoeft immers maar 1 keer een dure skill te kopen, en (mits exalted) een aantal goedkope mounts te kopen, ipv 4 keer goedkope skills en 4 keer dure mounts.\

En als er nou nog vragen zijn..... ;)
Toch heb ik dan nog een vraag, als je nu dus als level 40 human zijnde een tijger koopt (voor patch), hoef je dan na patch alleen nog maar riding skill te kopen en niet meer naar exhaulted toe? Denk namelijk dat die riding skill goedkoper is als grinden naar exhaulted.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Jep, dat werkt.
Sterker nog, als je nu je lvl40 tijger koopt krijg je de riding skill (75) gratis.

[ Voor 73% gewijzigd door QuarK op 26-09-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Uh, da's een goeie vraag ja, maar lijkt me sterk dat dat gaat werken...
QuarK schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:20:
Jep, dat werkt.
Sterker nog, als je nu je lvl40 tijger koopt krijg je de riding skill (75) gratis.
Uh, nee, je krijgt de riding skill pas als je de mount én de bijbehorende ridingskill ook hebt. Dus je hebt zowel de human mount als de horseridingskill nodig.

--Maar dat zou betekenen dat als je zowel een horse als een tiger zou kopen, je de tiger kan berijden. Ik denk dat blizzard een systeem gaat implementeren dat je die tiger dan pas kan gebruiken (equippen) als je exalted bent, net zoals je nu ook al reprewards kunt kopen, zonder dat je ze kan equippen.

Oftewel: leuk bedacht, maar gaat niet werken :P

[ Voor 100% gewijzigd door Blistimo op 26-09-2006 17:31 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Oja, wacht ff ;)
Idd, dus wel riding skill kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:14
Ik had een post gelezen van Blizzard dat als je een mount in je inv/bank hebt (NIET in de mail of op AH!) dat je dan de bijbehorende skill krijgt. Nu heb ik een dwarf priest, lvl 40 mount. Ik vind de ram nogal lelijk. Stel, ik koop een mount (tijger of mechanostrider :p) en dan stuur ik die op naar m'n dwarf. Die tijger stop ik in m'n inv. Zou ik dan morgen hem kunnen berijden, ook al ben ik niet exalted met Darnassus? Ik heb nergens (op screenies) gezien dat je persé ook nog eens tiger riding moet hebben... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:32:
[...]

Onze alts hebben geen t2 ( beetje t1 en voornamelijk blues ).
Gewoon rammen met die zooi ;)
jindo zergen met blues en tier1? i highly doubt it. Hij vroeg nuttige tips en niet voor ongeloofwaardige opschepperij. Ik kan een zergkill van jindo nog enigzins voorstellen met imba >tier2 dps, maar dus echt niet met blue, MC dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
betaal jij voor je quest waarbij je je mount en skill gratis krijgt. Onze mounts blijven dus een koopje.
afhankelijk van de prijs van de mats voor je quest natuurlijk, lange questlijn + voor 400-600g aan mats is misschien een koopje maar ik had er geen probleem mee gehad als ik gewoon een mount had moeten kopen.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:08:
[...]

jindo zergen met blues en tier1? i highly doubt it. Hij vroeg nuttige tips en niet voor ongeloofwaardige opschepperij. Ik kan een zergkill van jindo nog enigzins voorstellen met imba >tier2 dps, maar dus echt niet met blue, MC dps
Werkt perfect hoor, enigste eis is een warrior die snel veel threat kan opbouwen, uiteraard wel totems neer rammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
-

Muhh, nvm...
Ik moet eerst zoeken, dan pas vragen :X

[ Voor 89% gewijzigd door enira op 26-09-2006 21:42 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
Woei, eindelijk mijn Illu rod binnen na 7 keer lib :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:12
Vandaag Swift Zulian Tiger gedropt in ZG.

Gewonnen met een 99 roll.. staat mooi onder mijn troll priest.

Erg gave mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14
Heb net de Staff of Dominance mogen looten.. Sommige zeggen dat je beter voor mageblade had kunnen gaan maar ik vind m'n staff of dominance nog steeds nice :) Vooral ook omdat ik toch crap OH heb en mageblade al een tijdje niet gedropt is (nu dus ook niet). En kheb maar 5 raids (weekje) nodig om mn dkp weer omhoog te halen, simpel :) Nu ff een +30 dmg enchantje er op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee hoor. Je Dreadsteed is een quested mount, en pala's/locks krijgen hun riding skill gratis bij hun mount quests. Waar een ander dus een fortuin neer moet tellen voor z'n riding skill en mount, betaal jij voor je quest waarbij je je mount en skill gratis krijgt. Onze mounts blijven dus een koopje.
;(

Ik word zo moe van mensen zoals jou die gratis gratis lopen te roepen zonder er IETS van af te weten (ook al ben je een paladin >< )

- 25 Dark Iron Ore
- 35 Black Dragonscale's
- 10 Elixir's of Shadow Power
- 6 Large Brilliant Shard's
- 3 Arcanite Bar's

Shadowy Potion for 6 gold.
J'eevee's Jar for 150 gold.
Black Lodestone for 50 gold.
Xorothian Glyphs for 50 gold.
(deze kun je besparen als je iemand anders kent die deze items heeft)

Daar komt nog bij veel quests en een 5 man scholo. In de tijd dat je scholo met 10 man kon doen kreeg je hier gewoon geen party voor. En nog naar DM en nog wat andere quests die in totaal flink wat tijd kosten.

Al in al had ik liever me dreadsteed willen kopen dan was ik veel goedkoper uit geweest, als ik de quest tijd (wachten op party voor scholo) had gefarmed had ik 5 epic mounts kunnen kopen (overdreven). Er zullen wel mensen zijn geweest die er geluk mee hebben gehad. Tis dat een dreadsteed een mooie mount is en het het wel waard is :)

Kunnen mensen nou alsjeblieft kappen met dat gehuil om 'gratis' mounts, word er beetje moe van ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Laatst online: 22-01 23:04
Thijs schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:39:
Ik had een post gelezen van Blizzard dat als je een mount in je inv/bank hebt (NIET in de mail of op AH!) dat je dan de bijbehorende skill krijgt. Nu heb ik een dwarf priest, lvl 40 mount. Ik vind de ram nogal lelijk. Stel, ik koop een mount (tijger of mechanostrider :p) en dan stuur ik die op naar m'n dwarf. Die tijger stop ik in m'n inv. Zou ik dan morgen hem kunnen berijden, ook al ben ik niet exalted met Darnassus? Ik heb nergens (op screenies) gezien dat je persé ook nog eens tiger riding moet hebben... :P
Is dit nu werkelijk zo? Weet iemand precies hoe het zit, want anders koop ik vanavond nog ff 3 mounts erbij.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nightmare guild heeft eindelijk ragnaros down op Genjuros.

Helaas kon ik niet op mijn account spelen omdat die gehacked is. Maar gelukkig had de GM een pass van een tier2 druid en heb dus zo een flink steentje bij kunnen dragen :)

Whoei toch nog iets positiefs in deze donkere dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:02:

Helaas kon ik niet op mijn account spelen omdat die gehacked is. Maar gelukkig had de GM een pass van een tier2 druid en heb dus zo een flink steentje bij kunnen dragen :)

Fijn ben jij, zit je op een dezelfde pc waar wellicht een keylogger op draait met het account van een ander te spelen. Mag hopen voor je dat je systeem helemaal schoon is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:07:
[...]

Fijn ben jij, zit je op een dezelfde pc waar wellicht een keylogger op draait met het account van een ander te spelen. Mag hopen voor je dat je systeem helemaal schoon is....
Wat denk je nou zelf |:(

lees eerst maar eens een paar posts terug van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kolere hey, paar weken geleden zijn we ineens n hele groep zweden (8) kwijt aan de top guild op de server, allemaal erg actief en 3 officers. Bijna daarvan bekomen nu qua recruits enzo, alles beetje op orde weer. C'Thun vandaag eindelijk redelijk zeker in phase 2 elke try (best 76% na 1 weakening zonder heel veel buffs), dus t begon echt ergens op te lijken, verlaat ineens de nieuwe priest officer (en redelijk toppriest in de guild nu) de guild voor dezelfde guild als die Zweden een paar weken geleden. Gaat echt heeeerlijk de laatste tijd, vooral met officers. Ben zelf al maanden, misschien wel n jaar nu officer ook, maar dit begint pijn te doen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online

Passwords worden alom geshared, en maar whinen als hun account "gehacked" wordt. :X

Waarom doen mensen dat toch? Ik snap het echt niet.

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Aaah, TCW. Doe Tiel de groeten. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:51:
[...]

;(

Ik word zo moe van mensen zoals jou die gratis gratis lopen te roepen zonder er IETS van af te weten (ook al ben je een paladin >< )

- 25 Dark Iron Ore
- 35 Black Dragonscale's
- 10 Elixir's of Shadow Power
- 6 Large Brilliant Shard's
- 3 Arcanite Bar's

Shadowy Potion for 6 gold.
J'eevee's Jar for 150 gold.
Black Lodestone for 50 gold.
Xorothian Glyphs for 50 gold.
(deze kun je besparen als je iemand anders kent die deze items heeft)

Daar komt nog bij veel quests en een 5 man scholo. In de tijd dat je scholo met 10 man kon doen kreeg je hier gewoon geen party voor. En nog naar DM en nog wat andere quests die in totaal flink wat tijd kosten.

Al in al had ik liever me dreadsteed willen kopen dan was ik veel goedkoper uit geweest, als ik de quest tijd (wachten op party voor scholo) had gefarmed had ik 5 epic mounts kunnen kopen (overdreven). Er zullen wel mensen zijn geweest die er geluk mee hebben gehad. Tis dat een dreadsteed een mooie mount is en het het wel waard is :)

Kunnen mensen nou alsjeblieft kappen met dat gehuil om 'gratis' mounts, word er beetje moe van ondertussen.
Leer even door een lichtelijk typfoutje heen te lezen. :/ Heb het namelijk over "betaal je voor" en "blijft een koopje". Bedoel dus dat de riding skill gratis is in dit geval.

Sowieso kom je met die mats bij ons op de realm rond de 400-450g uit als je alles van AH plukt, zelfde wat ik ooit betaald heb. Vergeleken met de 900g die anderen neer moeten tellen is dat alsnog een koopje; zelfs met questtijd. Heb m'n Charger ook gehaald in de tijd dat iedereen Scholo nog met tien man deed, en toen had je voor het laatste deel, in tegenstelling tot de warlock quest die ik met een vriend gedaan heb, nog meerdere pala's nodig ook. Daarbij was het dus niet eens wachten op een vijfman naar Scholo, maar wachten tot er eindelijk weer eens een groep de pala quest ging doen.

Kortom, lvl 40 mount is gratis, lvl 60 mount is een stuk goedkoper en er zitten IMO heerlijke questlines aan vast.

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Eerst een 1% wipe, toen opnieuw gebuffed, world buffs gekocht
en dan
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~weiss272/keldown.JPG

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Vincentio schreef op woensdag 27 september 2006 @ 01:07:
Eerst een 1% wipe, toen opnieuw gebuffed, world buffs gekocht
en dan
[afbeelding]
grats :D

loot?

Wij hebben vandaag voor het eerst BWL gedaan, 4 eggs over was onze beste attempt. Volgende keer gaan we met meer druids en meer rogues. Dan gaat ie neer :)

• Vincentio
  • Niet online
Hammer of the Twisting Nether -> Shaynea
Nerubian Slavemaker -> Vána
Bonescythe Ring -> Sade
Ring of Redemption -> Grandeath
The Phylactery of Kel'thuzad -> Viscera

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
Komt 1.12.1 morgen of niet? Kan zo snel even geen bevestiging vinden :P

• JeroenNietDoen
Yup, patchdag. En wat gebeurt er altijd na een patch? Juist...mods over de zeik. Wat doen mensen dus? Naar worldofwar.net gaan voor updated mods. Wat doet worldofwar op het moment? Juist, keylogger verspreiden.

Excellent timing Blizz, excellent...

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:08
Vanochtend kreeg ik een update van windows binnen, hopen dat deze het lek in IE dicht.

Was iets met VML, heb het echter niet goed onthouden.... |:(

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 27 september 2006 @ 06:17:
Yup, patchdag. En wat gebeurt er altijd na een patch? Juist...mods over de zeik. Wat doen mensen dus? Naar worldofwar.net gaan voor updated mods. Wat doet worldofwar op het moment? Juist, keylogger verspreiden.

Heb net me mods weer gedownload, hoe weet ik zeker dat er geen keylogger in zit?

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 27 september 2006 @ 06:17:

Na zo'n minor update 'out of date addons' aanvinken en je mods gaan helemaal niet over de zeik.

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-08 11:34
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:22:
Kolere hey, paar weken geleden zijn we ineens n hele groep zweden (8) kwijt aan de top guild op de server, allemaal erg actief en 3 officers. Bijna daarvan bekomen nu qua recruits enzo, alles beetje op orde weer. C'Thun vandaag eindelijk redelijk zeker in phase 2 elke try (best 76% na 1 weakening zonder heel veel buffs), dus t begon echt ergens op te lijken, verlaat ineens de nieuwe priest officer (en redelijk toppriest in de guild nu) de guild voor dezelfde guild als die Zweden een paar weken geleden. Gaat echt heeeerlijk de laatste tijd, vooral met officers. Ben zelf al maanden, misschien wel n jaar nu officer ook, maar dit begint pijn te doen... |:(
Mythical Honour? :9 *denkt aan Monsterboard-reclame*

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 07:22:
[...]

Na zo'n minor update 'out of date addons' aanvinken en je mods gaan helemaal niet over de zeik.
Dat weet jij, dat weet ik, maar weet elke leek dat ook... :O

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 07:03:
[...]

Heb net me mods weer gedownload, hoe weet ik zeker dat er geen keylogger in zit?
Niet in de mods, maar op de site worldofwar.net waar veel mensen hun mods halen, wordt de keylogger verspreid dmv een banner.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

gisteren broodlord voor het eerst down , 2e try
Verder mocht ik nog een stukje DS armor looten :)

Strava

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Iets met FF + AdBlock ;)
(Ja GoT op whitelist)

Maar goed, wat ik nog afvroeg...
Is er een goede addon die je guildmembers lijst kan dumpen naar een HTML?
Want ik wil graag een member list maken voor de site, echter heb ik geen zin om iedereen over te typen :P

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

RollieBollie schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:27:En ja, er waren dus items die waren bop en de enchanter vroeg dus aan het begin of hij items die niet werden gebruikt door ons te mogen disenchanten. En dus moesten wij natuurlijk niet needen maar ook niet greeden.
Ik zag de eerste paar keer alleen maar 2 knoppen staan, ik zag dus geen kruisje oid waarmee je kon passen.
Het probleem is waarschijnlijk dat veel casual players alleen 2 knoppen zien en dan denken, ik need het item niet, dan maar greed.
Kijk, is het iemand die al vaker is meegeweest in je eigen party en wist hij/zij er toen wel vanaf dan is het een ander verhaal.
[...]
Daarom: voordat men begint met instance: eerst rondpraten en zaken goed zetten. Weten iedereen wat pass is?
Er staan inderdaad twee grote knoppen PLUS een kleine - bijna onopvallende rode kruis in rechterhoek. Deze had eigenlijk grote knop moeten worden. Zodat er 3 duidelijke knoppen staan: PASS - GREED - NEED. De kleine pass-knop staat er niet echt, het leek meer "sluiten"-knop. Dat is bit verwarrend voor minder ervaren spelers.
Werk voor Blizzard!

Ik snap niet meteen wat BoE en BoP is in het begin, maar nu zie ik het wat er gaande is.
Maar nu zie ik het. Eigenlijk komt BoP vaker voor dan BoE. Eenvoudige afspraak: altijd pass op elke blauwe / paarse items. Anders bij ervaren spelers: greed op BoE, pass op BoP. Dit om sneller verder te kunnen gamen. Heel soms zelfs Need op BoE als je echt wilt hebben...

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
gister was het dan eindelijk zo ver:
Afbeeldingslocatie: http://www.madhouse-guild.net/images/nefariandown.JPG

loot:
[Stormrage Chestguard] - Elvenblade
[Judgement Breastplate] - Burekdober
[Crul'shorukh, Edge of Chaos] - Astennu
[Boots of the Shadow Flame] - Canine <3 our feralist
[Head of Nefarian] - Oniliquid

eerste 2 tries meteen al to 18% en 14% 3e try was fucked up toen werden we geraped in phase 1.
Maar daarna ging die heel netjes neer met maar 3 of 4 dooien.

Voelt wel heel goed ik kan me nog wel herrinneren dat ik deze guild joinde en dat we nog hard wipeten op lucifron. Voelt echt goed om samen met de guild zoiets op te bouwen.
Nu gaan we maar eens voorzichtig wat stapjes zetten in naxx en skeram maar eens neer rossen (hadden hem eerder al op 20%).

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Gz van Divine maar echt, LET OP MET ACCOUNT SHARING.

Van ons is er al een warrior verdwenen wat je misschien al had kunnen lezen. Kreeg een reactie op een mailtje van mij:

Zijn account is eigenlijk van iemand anders en die persoon weet 1. het antwoord op zn secret question niet meer en 2. zogenaamd is de cdkey kwijt. Zn character bestaat niet meer op de server dus reken maar dat ie of verkocht is of gedelete of wat nog meer zij. Ik heb ook de account gegevens van een paar members maar dat is echt puur en alleen voor het craften van gear. Mijn machine is schoon, alles afgepatched en ik controleer elke keer voordat ik WoW start of er geen gekke dingen in mn Task Manager draaien.

https://discord.com/invite/tweakers

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Waar kun je trouwens je secret question / awnser wijzigen :?
Of was dat 1x niet weer? Want dan zou ik het ook niet meer weten :+

• Masch
  • Laatst online: 21:34
Gisteren ook iemand bij ons in de guild gehacked...

Hij was van alle chars alle items in de bank en bags kwijt. Gek genoeg is de gear die hij aanhad niet verkocht. Maar goed, hij is dus wel al zijn fire gear en heel veel gold kwijt. Hij heeft een paar keer gold gekocht en vermoed dat hij op zo'n manier aan een keylogger is gekomen.

Wel ontzettend balen dit soort dingen...

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• redfoxert
  • Niet online
chromeeh schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:19:
Waar kun je trouwens je secret question / awnser wijzigen :?
Of was dat 1x niet weer? Want dan zou ik het ook niet meer weten :+
Kan je niet wijzigen. Probeer de password retrieval eens, dan krijg je je secret question. Answer uiteraard niet :)

• Puc van S.
  • Laatst online: 13-09 09:09
Kaap schreef op woensdag 27 september 2006 @ 08:17:
[...]
Dat weet jij, dat weet ik, maar weet elke leek dat ook... :O
sterker nog, in 99% van de minor updates word de TOC versie niet eens aangepast dus zijn er helemaal geen aanpassingen in mods nodig en ook load out of date addons niet, want ze zijn niet out of date.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Richub schreef op woensdag 27 september 2006 @ 06:31:
Vanochtend kreeg ik een update van windows binnen, hopen dat deze het lek in IE dicht.

Was iets met VML, heb het echter niet goed onthouden.... |:(
KB925486: Beveiligingsupdate voor Windows XP installeren

• JeroenNietDoen
Masch schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:21:

Hij was van alle chars alle items in de bank en bags kwijt. Gek genoeg is de gear die hij aanhad niet verkocht. Maar goed, hij is dus wel al zijn fire gear en heel veel gold kwijt. Hij heeft een paar keer gold gekocht en vermoed dat hij op zo'n manier aan een keylogger is gekomen.

Hoeft niet eens, de bekende mod site ui.worldofwar.net bleek via een banner de keylogger te verspreiden. Gezien de populariteit van die site, denk ik dat zodoende de meeste mensen daarzo de keylogger hebben opgepikt.

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:51:
[...]

kan jij niet kappen met je gehuil jij had tenmisnte de keuze je had ook gewoon een mount kunnen kopen hoor!!!!!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

pyrofielo schreef op woensdag 27 september 2006 @ 08:56:
gister was het dan eindelijk zo ver:
[afbeelding]

loot:
[Stormrage Chestguard] - Elvenblade
[Judgement Breastplate] - Burekdober
[Crul'shorukh, Edge of Chaos] - Astennu
[Boots of the Shadow Flame] - Canine <3 our feralist
[Head of Nefarian] - Oniliquid

eerste 2 tries meteen al to 18% en 14% 3e try was fucked up toen werden we geraped in phase 1.
Maar daarna ging die heel netjes neer met maar 3 of 4 dooien.

Voelt wel heel goed ik kan me nog wel herrinneren dat ik deze guild joinde en dat we nog hard wipeten op lucifron. Voelt echt goed om samen met de guild zoiets op te bouwen.
Nu gaan we maar eens voorzichtig wat stapjes zetten in naxx en skeram maar eens neer rossen (hadden hem eerder al op 20%).
feli, wij (VII) waren ook in BWL toen jullie nef hadden verslagen. leuk die spam in /1 :P ;)
grats

Strava

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Kaap schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:29:
[...]

Hoeft niet eens, de bekende mod site ui.worldofwar.net bleek via een banner de keylogger te verspreiden. Gezien de populariteit van die site, denk ik dat zodoende de meeste mensen daarzo de keylogger hebben opgepikt.
Kijk hier eens ;)
Maar ik blijf het erg zwak vinden dat een site als ui.worldofwar.net hun reclames niet controlleerd :/
Zeker inhoudelijk op smerige install scripts...

[ Voor 4% gewijzigd door chromeeh op 27-09-2006 09:34 ]

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:29:
[...]

kan jij niet kappen met je gehuil jij had tenmisnte de keuze je had ook gewoon een mount kunnen kopen hoor!!!!!
Zoals ik al gezegd heb het is het wel waard want het is gewoon een mooie mount, maar niet gratis.

• Dakreal

Geld kopen op inet wat illegaal is en dan nog huilen dat ie ge"hacked" is ook.. beetje gevalletje van eigenschuld dikke bult imo.

Vandaag ga ik rank 7 worden waarschijnlijk.. hopelijk volgende week rank 8.. wil zo snel mogelijk de tier 1 pvp set compleet! :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• JeroenNietDoen
Goed, mijn warlock is sinds gisteravond level 59. Nog 1 level te gaan, alleen ben ik uitgequest op UBRS/LBRS en enkele Silithus elite quests left.

Vanmiddag vrij en ik moet zorgen dat ik dus vanaf 12:30 level 60 ga dingen voor vanavond 19:30, 4 uur dus ivm eten. Iemand nog tips? Ik weet niet of 210K met maar 4 bubs rested te grinden valt. Jammer dat er niet meer quests te krijgen zijn in de bekende zones.

GIEF GIEV DING 60!!oneeinz

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:44:
Goed, mijn warlock is sinds gisteravond level 59. Nog 1 level te gaan, alleen ben ik uitgequest op UBRS/LBRS en enkele Silithus elite quests left.

Vanmiddag vrij en ik moet zorgen dat ik dus vanaf 12:30 level 60 ga dingen voor vanavond 19:30, 4 uur dus ivm eten. Iemand nog tips? Ik weet niet of 210K met maar 4 bubs rested te grinden valt. Jammer dat er niet meer quests te krijgen zijn in de bekende zones.

alle wpl/epl questchains gehad? blasted lands quest chain al gedaan? van die ghost die bij de inang naar blasted lands staat (voert je naar aszhara de demon hunter etc om uiteindelijk op de berg in blasted lands tegen een demon te vechten)

enige andere optie is keihard doorgrinden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• JeroenNietDoen
Die zijn allemaal gedaan behalve dus de Strat, *BRS en Silithus elite quests. En als 59 naar Strat of *BRS is lastig sinds de groepgroottes zijn aangepast.

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:24

Ik gun het dit soort mensen. Gold kopen van mensen die accounts hacken en nu klagen omdat zijn account gehacked word zoadat iemand anders gold kan kopen.

[insert leedvermaak smiley]

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Kaap schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:44:

Als lock?

idd, gewoon grinden op elites in hearthglen of tyr's hand. Met wat rested haal je zonder problemen 100k XP/hour, en zonder gaat je dat dus ook wel lukken in 4 uurtjes.

--Maar waarom moet je 60 zijn dan om 19:30? Mes op je keel ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Blistimo op 27-09-2006 10:01 ]

D3 char(s)

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:29:
[...]

Voor zover ik na heb kunnen gaan heb ik daar ook de keylogger vandaan.

Alleen draaien de mensen hier geen personal firewall? Mijn (al maanden niet geupdate :$ ) Zonealarm ving een vreemd process af dat met het inet verbinding wilde maken. Die blokte ik zonder verder nog te weten dat het (waarschijlijk) de keylogger was.

In ieder geval had ik toen ik een dag later ging kijken die logger op de pc staan. Maar zoals al eerder gemeld niet gehackt. Op het werk op een cleane pc mn passwrd gewijzigd.

Heb wel mn harddisk geformatteerd en alles opnieuw geïnstalleerd. De enige juiste optie als een PC mogelijk compromised is geweest.

• JeroenNietDoen
Blistimo schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:59:
Dan kan ik eventueel al mee naar MC, water beggen bij ImdaMned >:)

Ik ga kijken of ik Strat Scarlet kan doen vanmiddag. 5 quests daarvoor, en daarna followup voor die Fordring questchain, en met 5 man haal je op die elites aardige exp.

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Blistimo schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:59:
[...]
Kaapie moet opschieten, anders gooien we hem uit Exomna.

Paling Terran & Shaman

• redfoxert
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:05:
[...]

Dan kan ik eventueel al mee naar MC, water beggen bij ImdaMned >:)

Ik ga kijken of ik Strat Scarlet kan doen vanmiddag. 5 quests daarvoor, en daarna followup voor die Fordring questchain, en met 5 man haal je op die elites aardige exp.
Waarom persee level 60 ? Warlocks kunnen met 59 ook banishen :) Krijgen dan wellicht wel wat resists voor hun kiezen maar de spells die ze hebben zijn dezelfde als iemand van level 56.

Wij hebben ook wel eens priests of druids van level 58-59 meegenomen :) Leuk als ze dan ook nog loot krijgen. Goeie incentive om te levellen imo :P

• JeroenNietDoen
redfoxert schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:09:
[...]

Waarom persee level 60 ? Warlocks kunnen met 59 ook banishen :) Krijgen dan wellicht wel wat resists voor hun kiezen maar de spells die ze hebben zijn dezelfde als iemand van level 56.

Wij hebben ook wel eens priests of druids van level 58-59 meegenomen :) Leuk als ze dan ook nog loot krijgen. Goeie incentive om te levellen imo :P
Zie hieronder, dat is onze raidleader. Hij is keihard, blaft iedereen af en dreigt met stok en zweepslagen als we niet aan de eisen voldoen. Op de guildmeeting afgelopen weekend, waar ik overigens niet bij was, schijnt hij diverse members mishandeld te hebben met bowlingballen :+
mdmeijer schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:05:
[...]
Kaapie moet opschieten, anders gooien we hem uit Exomna.
Dat hierboven was een geintje eej boss :) Toch? Awww /gkick incoming! :+

• Dakreal
casters kunnen zowiezo wel mee.. voor melee vind ik het wel een ander verhaal. En je moet goed uitkijken met aggro omdat je lager bent heb je sneller kans op aggro *if heals * dan ^^
En wat Redfoxert zegt is helemaal waar. ik was 48 en wou krolblade aan :P dus ik was toen 2 dagen later 51 ;-)

Edit: En Exomnia is dan precies een guild die ik absoluut ontwijk ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door Dakreal op 27-09-2006 10:21 ]

• JeroenNietDoen
SpoTs schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:20:
Ja, Exomna is inderdaad niks voor jou als je de replies hierboven serieus neemt :+

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Mijn priest is op dit moment lvl 57 en heeft 36 punten in shadow en de rest gaat in disc.
Nu wil ik op lvl 60 gaan respeccen naar disc./holy -- holy/disc.

Ik doe dan voornamelijk UBRS, Strat, scholo, DiM en af en toe een ZG run. Daarnaast ben ik ook regelmatig in de bg's te vinden. Mijn huidige shadowspec is puur om snel te kunnen solo'en. In bg's en pve ben ik voor 80% healer. Dus wil ik nu een nieuwe built waar ik me in zowel non-raid pve en in pvp (75% healing, 25% dmg dealer) mee kan redden. Ik had zelf deze built in gedachten maar er kan ongetwijfeld een hoop aan veranderd worden:

http://www.wow-europe.com...3030005000000000000000000

Alle suggesties zijn welkom :)

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Ben je alliance dan?

Zo hard schreeuw ik niet, jullie zijn helemaal geen kneuzen (nou ja, de meesten niet), en we hebben Kaapie pas een keer of 20 uit de guild gekickt, maar toch altijd weer gerevite na zijn gesmeek om hem toch nog een kans te geven. Trouwens, Andre is weer het ziekenhuis uit. De bowlingbal is toch voornamelijk afgeketst op de plaat voor zijn kop.

Voor het eerst in Naxxramas geweest, op naar Anub. Ik had gedacht dat het gevecht iets makkelijker zou zijn, maar dat viel toch ietwat tegen, beste try 64%. De repairbill was best wel hoog :). Wat is de tactiek van de guilds die Anub al op farm hebben? We hadden nog wel wat moeite met het weghealen van de Impale en het opvangen van de kleine insecten.

Paling Terran & Shaman

• QuarK
Impale kun je gedeeltelijk ontwijken door op het goede moment zijwaards te springen. Strafejump zeg maar. Misschien een ideetje voor mensen die te vaak doodgaan?

• enira
  • Laatst online: 23:27
mdmeijer schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:44:
[...]

Voor het eerst in Naxxramas geweest, op naar Anub. Ik had gedacht dat het gevecht iets makkelijker zou zijn, maar dat viel toch ietwat tegen, beste try 64%. De repairbill was best wel hoog :). Wat is de tactiek van de guilds die Anub al op farm hebben? We hadden nog wel wat moeite met het weghealen van de Impale en het opvangen van de kleine insecten.
Wat bij ons goed werkt is 2 of 3 mages ALTIJD op de corpses laten staan, en als die dan exploden meteen FN, blastwave, CoC, AE. Als je dat met 3 mages doet dan oneshot je ze.. Die locust swarm gewoon met AoTP voor zijn, natuurlijk. Met impale is het puur een kwestie van de range die je hebt op anub, 40yd ofzo, weet niet.

Als je de eerste 2 swarms onder controle hebt dan heb je het gevecht onder controle, omdat het telkens herhalen is.. Als je de exploding corpses gewoon goed in de gaten houdt met je mages is er niets aan de hand.. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Puc van S.
  • Laatst online: 13-09 09:09
[...]

Ben je alliance dan?

Zo hard schreeuw ik niet, jullie zijn helemaal geen kneuzen (nou ja, de meesten niet), en we hebben Kaapie pas een keer of 20 uit de guild gekickt, maar toch altijd weer gerevite na zijn gesmeek om hem toch nog een kans te geven. Trouwens, Andre is weer het ziekenhuis uit. De bowlingbal is toch voornamelijk afgeketst op de plaat voor zijn kop.

Als eerste: niemand dood laten gaan, daar komen ook kleine bugs uit. Oftwel probeer max range te staan als casters en als melee als je laag HP bent pak een pot/stone of loop uit impale range en ga jezelf bandagen.

De kleine bugs: zet op ieder lijk van zo een grote add een mage die met de toets v de healthbalkjes kan zien. Zodra hij ze ziet frost novad hij hun en gaat alle ranged op de kleine bugs.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• redfoxert
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:14:
[...]

Zie hieronder, dat is onze raidleader. Hij is keihard, blaft iedereen af en dreigt met stok en zweepslagen als we niet aan de eisen voldoen. Op de guildmeeting afgelopen weekend, waar ik overigens niet bij was, schijnt hij diverse members mishandeld te hebben met bowlingballen :+
Ik ben zelf ook raidleader en MC farmen we al een tijdje. Alts en "lower" levels kunnen in principe goed meekomen. Melee is inderdaad wat lastiger :)

Ik schijn ook nog wel eens te schreeuwen maar dat is dan ook echt met goede reden. Ik bedoel ... als je na 20 seconden nog steeds de verkeerde mob staat te meppen ... dan heb je OF wat aan je oren of je bent gewoon een mongool. Die neem ik daarna dus ook niet meer mee. Zeker als trial kan je het bij mij dan echt schudden :)

Stokslagen ... goed idee!

Verwijderd

mep er idd op los met je staves! :+
damn, hoop dat de wow servers nu toch echt om 11uur online gaan :9

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:51:
[...]

Ik ben zelf ook raidleader en MC farmen we al een tijdje. Alts en "lower" levels kunnen in principe goed meekomen. Melee is inderdaad wat lastiger :)

Ik schijn ook nog wel eens te schreeuwen maar dat is dan ook echt met goede reden. Ik bedoel ... als je na 20 seconden nog steeds de verkeerde mob staat te meppen ... dan heb je OF wat aan je oren of je bent gewoon een mongool. Die neem ik daarna dus ook niet meer mee. Zeker als trial kan je het bij mij dan echt schudden :)

Stokslagen ... goed idee!
Hehe, onlangs een nieuwe trial druid:

MT priest: innervate me!
Trial druid: sorry m8, you still have 2k mana left...
wtf.. _/-\o_

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

ImdaMned schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:53:
[...]

Ik gun het dit soort mensen. Gold kopen van mensen die accounts hacken en nu klagen omdat zijn account gehacked word zoadat iemand anders gold kan kopen.

[insert leedvermaak smiley]
Ik vraag me alleen af of je wel weet waar je het over hebt, zijn account is gehacked, dat is stelen etc. Als je gold koopt, ging je er vroeger vanuit dat je het van een farmer kocht, over het feit of dit nu wel kan of niet moreel gezien hebben we het niet, een guildie kan ook 1000 gold voor je gaan farmen en aan jou geven.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
[...]

Ben je alliance dan?

Wat jarno zegt...
Wij laten 2mages de corpses bewaken, een alleen maar dat (als je aan het casten bent kan je geen FN doen).
Je kan de scarabs voorspellen, zo'n corpse spuugt nml groene slime oid uit voordat hij explode, als je mage op dat moment FN doet heeft hij ze allemaal getrapt. Je magi vinden het alleen nooit leuk om op scarab duty te staan, ze raken dan nml achter in de dmgmeters:)

De impale kan je grotendeels voorkomen door de add tussen jouw en anub te houden, dan sta je meestal wel goed.

Wat ik je ook mee wil geven, overschat het gevecht niet, wij hadden de scarabs redelijk snel onder controlle, toch duurde het nog lang voordat we hem down hadden. Mensen waren leek het we bang om DPS te doen, dan duurt het gevecht langer en is er dus meer ruimte voor errors..

SInds we gewoon met iedereen all out gaan is anub niet echt een probleem.

Slash Care
Mementô

Verwijderd

`K heb over dat hele goldfarmen wel een theorie. Namelijk dat dit allemaal gedoogd word door Blizzard :P Gaat ver maar ejh :P servers zijn down dus had ff tijd over om te denken. Kiek aangezien GM's je klachten behandelen is het makkelijk voor hun om ze ook te negeren. Bijvoorbeeld het rapporteren van een golf farmer is te negeren. Stel nou, dat er een groepje GMs verantwoordelijk is voor goldfarmers. Als die nou zelf thuis zo`n bot (of meerdere zoals dat meestal het geval is) hebben draaien kunnen zei die klacht natuurlijk eenvoudig naar de prullebak verwijzen.Zeg maar je eigenbedrijf naast je werk runnen ;) vandaar dat er ook zo`n site is www.gmworker.com ofzo.

Als Blizzard dit ECHT zou willen oplossen, hadden ze zelf wel goud verkocht of ter plekken goldfarmers hun account bannen of zelfs op IP. Oke ik weet dat het ver gaat om Blizzard te beschuldigen hier van maar ik denk dat er wel wat waarheid in zit hoor in de vorm van een soort van gedoogbeleid.

Hoe moeilijk is het bijvoorbeeld om mails te tracken waarin als bijlage, begragen van 100/200/500/ >= 1000g zit.

Verwijderd

casters kunnen zowiezo wel mee.. voor melee vind ik het wel een ander verhaal. En je moet goed uitkijken met aggro omdat je lager bent heb je sneller kans op aggro *if heals * dan ^^
En wat Redfoxert zegt is helemaal waar. ik was 48 en wou krolblade aan :P dus ik was toen 2 dagen later 51 ;-)

Als hunter ging ik reeds mee toen ik level 58 was :+ De healers moesten wel iets meer healen als normaal maar zeker wel te doen als je goed oplet.

• Masch
  • Laatst online: 21:34
Speedy55 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:01:
[...]

Ik vraag me alleen af of je wel weet waar je het over hebt, zijn account is gehacked, dat is stelen etc. Als je gold koopt, ging je er vroeger vanuit dat je het van een farmer kocht, over het feit of dit nu wel kan of niet moreel gezien hebben we het niet, een guildie kan ook 1000 gold voor je gaan farmen en aan jou geven.
Inderdaad.

Ik ben zelf ook absoluut tegen gold buyers, maar het is wel totaal iets anders dan hackers. Deze persoon had geen zin/ tijd om zelf gold te farmen en betaalde liever wat geld om zijn pots/ repaircosts, etc te betalen. Absoluut niet mijn idee van WoW, maar als hij daar voor kiest mag het mijn inziens. Tot 2 weken geleden was ik ook altijd in de veronderstelling dat dat gold werd gefarmed door bots en niet door hack acties.

Dus het blijft zuur, hij is natuurlijk ook erg veel items kwijt waarvoor hij uren met ons in een instance heeft doorgebracht.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• Dakreal
Speedy55 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:01:
[...]

Dan nog dit is een illegale handeling. als blizzard dit wist had hij hetzelfde lot. Je moet gewoon geen geld kopen het is cheaten.

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Ik denk dat je die link beter uit je post kan halen, voordat het voor je gedaan wordt.

• JeroenNietDoen
Er zijn diverse artikelen op internet te lezen over goldfarms in china. Je praat hier over loodsen met soms honderden PC's die bots draaien. Niet alleen WoW, maar ook andere MMORPG's. Op zich erg interessante artikelen om te lezen hoe die bussiness in elkaar zit. Interviews met eigenaars van zon farm die in een jaar tijd van een krot naar een villa verhuisden etc. Ook uitleg over hoe ze dat allemaal regelen met credit cards etc.

Wat ook erg boeiend was, is dat IGE, jullie wellicht niet onbekend, de grootste MMORPG service, zelfs geld toeschuift aan bepaalde MMORPG ontwikkelaars om hun bot accounts met rust te laten. Welke bedrijven dat zijn, wordt uiteraard niet gemeldt.

Zoals ik wel vaker heb gezegd hierzo, sta ik er niet gek van te kijken als Blizzard deze leuke omkopingen accepteerd. Ik bedoel, ik zie al weken dezelfde bots rondlopen in Azeroth, en geloof er niks van als die nog niet opgemerkt zouden zijn door andere spelers en gereport.

• redfoxert
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:20:
Zoals ik wel vaker heb gezegd hierzo, sta ik er niet gek van te kijken als Blizzard deze leuke omkopingen accepteerd. Ik bedoel, ik zie al weken dezelfde bots rondlopen in Azeroth, en geloof er niks van als die nog niet opgemerkt zouden zijn door andere spelers en gereport.
Report ze zelf ? Ik heb er denk ik al een stuk of 50 gereport, beide factions. Of er wat aan gedaan word ... ik betwijfel het. Dezelfde bot heb ik al 3 keer gereport in de afgelopen weken en hij loopt er nog steeds.

Zou Blizzard het te druk hebben met het onderzoek na al die hacked accounts?

• CyPh
  • Laatst online: 28-08 09:27
Misschien een domme vraag, maar ik wou het toch proberen :

Hoe zit dat rank systeem nou precies in elkaar, ik heb al gekeken op de pvp website van Blizzard maar ik kom er niet uit. Hoe wordt er nou berekend wanneer je naar een hogere rank gaat. Kun je dit zelf in de gaten hebben? Ik weet wel dat er zo'n progressie balk in je honor scherm staat, maar hoeveel kills of honor points zijn er nou nodig? Wat zijn de vereisten voor bepaalde ranks?
Ik heb ingame wel zo'n rank book, maar daar staat ook alleen welke ranks er zijn, niet wanneer je hoger gaat.

Uw advertentie hier?

• JeroenNietDoen
redfoxert schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:26:
[...]

Report ze zelf ? Ik heb er denk ik al een stuk of 50 gereport, beide factions. Of er wat aan gedaan word ... ik betwijfel het. Dezelfde bot heb ik al 3 keer gereport in de afgelopen weken en hij loopt er nog steeds.

Zou Blizzard het te druk hebben met het onderzoek na al die hacked accounts?
Mjah die bots is iets van veel langer natuurlijk en die keylogger problemen nog maar enige weken. Kan me dus niet voorstellen dat ze het daarvoor ook te druk hadden.

• JeroenNietDoen
CyPh schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:27:
Misschien een domme vraag, maar ik wou het toch proberen :

Hoe zit dat rank systeem nou precies in elkaar, ik heb al gekeken op de pvp website van Blizzard maar ik kom er niet uit. Hoe wordt er nou berekend wanneer je naar een hogere rank gaat. Kun je dit zelf in de gaten hebben? Ik weet wel dat er zo'n progressie balk in je honor scherm staat, maar hoeveel kills of honor points zijn er nou nodig? Wat zijn de vereisten voor bepaalde ranks?
Ik heb ingame wel zo'n rank book, maar daar staat ook alleen welke ranks er zijn, niet wanneer je hoger gaat.
Check deze link maar eens. Je kunt enigzins zelf, met behulp van de formules en wat uitzoekwerk op je server, berekenen hoeveel honor je nodig hebt om iets te bereiken en hoe lang je daar over gaat doen.

http://www.wowwiki.com/Formulas:Honor_System

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Kaap schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:29:
[...]

Check deze link maar eens. Je kunt enigzins zelf, met behulp van de formules en wat uitzoekwerk op je server, berekenen hoeveel honor je nodig hebt om iets te bereiken en hoe lang je daar over gaat doen.

http://www.wowwiki.com/Formulas:Honor_System
Leuk, maar gaat niet compleet op,
Toen ik rang 10 had gehaald, haalde ik per week 50k honor (dus nog voor crossed BG) en steeg per week 10%. Toen ik op 99% was, heb ik 4 weken lang 140k gehaald, maar nooit geleveld. Het ligt er gewoon aan hoeveel mensen spelen en wat je stand is op die lijst.

Maar aangezien met de crossed BG, de wachttijd van 90 min terug is naar 10 min (balen, nou heb ik geen tijd meer om te grinden) spelen nu veel meer mensen PvP en betekend dat je wilt gaan levelen op de lagere levels ruim 100k moet halen en voor boven rank10, 18 uur per dag voor weken.Mijns inziens dus alleen voorbehouden aan scholieren/werklozen of een autojoinbot zoals iemand bij ons op de server.

[ Voor 15% gewijzigd door sabriel op 27-09-2006 12:03 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
* BootVluchteling wijst kaap naar de EDIT-KNOP..!
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!