Anoniem: 87300 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:59:
Eh.....
Zal wel aan mij liggen, ben nog niet helemaal wakker.
Snap het nu in iedergeval helemaal niet meer.
Houdt dit in, het mount gedoe in komende patch, dat als ik nu als een gek van lvl 29 doorlevel naar lvl 40 en dan m'n riding skills aanschaf, ik vanaf de patch een epic voor een spotprijsje kan aanschaffen?
Het levellen is niet zo'n probleem, sla ik gewoon de instances over en binnen een week ben ik 40.
Of red ik het daar niet mee?
Goe, ik heb het uitgelegd gekregen door iemand die het hele verhaal helemaal uitgelegd had gekregen door iemand die... etc enz.
Je wordt lvl 40. Dan kun je kopen: Riding (75) voor pak em beet 90g. Deze skill laat je iedere mogelijke lvl 40 mount berijden, zolang jij van die mount hem/haar mag bestijgen

Waar je voorheen echter exalted met een faction moest zijn om de ridingskill te kopen, moet je nu exalted zijn om de mount aan te schaffen.
De bestaande racial restricties blijven bewaard: taurens kunnen niks, en mechanostriders kunnen alleen door gnomes en dwarves bestegen worden.
Bovendien kun je met Riding (75) ook de Frostwolf Howler / Stormpike Ram berijden.
Op lvl 60 koop je de skill Riding (150), waarmee je iedere mogelijke mount op dit moment in game kunt berijden. (wellicht ook flying mounts, maar het lijkt mij dat je daar weer een aparte skill voor hebt) Deze skill kost je rond de 900g, en de mounts kosten zoals eerder gezegd rond de 100g.
De transitie:
We hoeven natuurlijk met de komende pets niet alles opnieuw aan te schaffen. Heb je al een lvl40 mount dan krijg je Riding (75) gratis en kun je andere kleurtjes van je mount aanschaffen tegen een kleine vergoeding (10g)
Heb je al een lvl60 mount of een AVmount, dan krijg je de skill Riding (150) gratis ende voor niks vergoed en kun je naar hartelust extra mounts gaan kopen bij de factions waar je exalted mee bent. Wat de kosten van de AVmounts na aanpassing zijn weet ik niet, maar aangezien je ze al met Riding (75) kunt bespringen, en de kosten hiervan zijn dus rond de 90g, lijkt het mij dat deze niet dramatisch in prijs zullen gaan dalen. Hiervoor blijft dus de regel: dure mount, goedkope skill intact.
In feite maakt het qua kosten dus eigenlijk kein flaus aus of je nú, of na de komende patch een mount koopt. De kosten zullen nagenoeg hetzelfde zijn (discounts niet inbegrepen). De nieuwe regels zijn eigenlijk alleen geïmplementeerd om een iets grotere variatie in mounts aan te brengen, zonder mensen op enorme kosten te jagen.
Je hoeft immers maar 1 keer een dure skill te kopen, en (mits exalted) een aantal goedkope mounts te kopen, ipv 4 keer goedkope skills en 4 keer dure mounts.\
En als er nou nog vragen zijn.....