Het Grote World of Warcraft topic - Deel 88 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.095 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-05 09:46
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat de hunter talents uitkomen :(

het wachten zuigt, het kan maar beter erg goed zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
Zal wat langer duren voor hunters omdat Blizzard een vertaalslag moet doen mbt het laten goedkeuren en vertalen van de wensen van de chinese farmers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
its_me schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:41:
Makkelijkste "fix" tegen het strippen van karakters is om tier 1 en 2 epics niet meer verkoopbaar en ook niet meer disenchantbaar te maken. Nadeel is dat er veel minder Nexus crystals zullen zijn en de prijs daar van behoorlijk stijgt. Maar dat is oplosbaar door blue items wat vaker in een nexus te laten disenchanten en epics boven 50 een extra crystal.
dat is geen fix. Dat is toegeven aan de hackers.

Wat is jullie mening over mensen die hun gear neit enchanten? Ik kan er echt niet tegen als ik iemand volledig gedeckt in epics zie, zonder z'n gear te enchanten. Het is namelijk zo'n verbetering voor je performance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

addictive schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:49:
[...]
Wat is jullie mening over mensen die hun gear neit enchanten? Ik kan er echt niet tegen als ik iemand volledig gedeckt in epics zie, zonder z'n gear te enchanten. Het is namelijk zo'n verbetering voor je performance :)
Interesseert me helemaal niets eigenlijk. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sengaia
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-12-2022

Sengaia

Brulboy

RaseriaN schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:38:
[...]

Vraagje, heb je er ook in de nacht last van?
Aangezien een medeguildy van ons overdag/savonds totaal niet kan spelen maar in de nacht heeft hij strakke ms en geen lag.

Ps. wie ben je op Frostmane? :)
Na 23:30 wordt t weer speelbaar, dan zakt de ping terug naar rond de 120. Volgende dag rond de middag begint de ping weer te stijgen. Erg vreemd allemaal.

Ik speel Mokadjinn, 60 Troll priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

hangt er vanaf, welke epics heeft ie, waar zijn ze in raid progressie etc

kan me best voorstellen dat je niet alles enchant, 1 geld kwestie 2 tijdelijke epics
heb zelf ook niet alles enchant, omdat ik nog wacht op andere items waar ik enchants op ga zetten :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 25-09-2006 10:54 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

[...]

Die mensen krijgen geen raidinvite totdat ze hun gear enchanten.
Luisteren ze niet, waarschuwing + kans op demote als ze nog niet luisteren.

Gelukkig komt het niet zover, ben namelijk heel makkelijk daarin :Y)

Maar ben het met je eens, enchants maken je gear zoveel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

DarkShadow schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:37:
je moet gewoon je ony cloak equipen, helemaal niet druk maken over shadow resist. By firemaw wel full fr resist, ook voor je dps want dan kunnen ze gewoon veel langer doorgaan.

3 tanks om aggro laten vechten is dom, je moet hem in de hoek bij de opening waar broodlord voor staat tanken. 2 andere tanks gaan in de andere hoek staan (90 graden met de mt) en taunten wanneer de warning 3 seconden wingbuffet op komt. De wingbuffet land dan op 1 van de OT's en de MT kan weer terug taunten en verder gaan met het tanken.

Als je MT niet maximaal fr aanheeft gaan de flamebuffets een probleem worden. Zet al je healers op de MT met uitzondering van 4 healers voor de 2 offtanks. Die 4 kunnen als ze goed zijn ook nog wat dps healen. anyway, positionering is de helft van het gevecht bij Firemaw, je dps en healers moeten leren met line of sight om te gaan. Maar het is behoorlijk makkelijk gevecht, je krijgt hem vast en zeker deze week down.
firemaw is al neer maar het duurt zo vreselijk lang vond ik. Maar oke ebonroc moet dus ook zo lang duren? En waarom geen shadow resist dan schijnt ie best vaak (75%) die shadow of ebonroc te resisten.

Mensen zonder enchants irriteren me vreselijk in de raid eigenlijk iedereen doet zijn best verder te komen en dat kost je wat geld daarom vind ik dat iedereen dat moet doen. Maar oke dat is net als met pots, een extra fire pot kan bij een aantal bosses geen kwaad helaas zijn het altijd dezelfde mensen die zo een pot nemen en voldoende bij zich hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Die krijgen volgens de guildrules al niet eens de op 1 na hoogste rank, omdat enchants (de beste, dus ZG en nexus-hands etc) zijn verplicht vanaf dat punt.

Zonder die rank kom je Naxx/AQ40 niet/nauwelijks in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:31:

Heeft iemand eigenlijk nog wat tips voor ebonroc / flamegore ben er wel achter gekomen dat de tips van die innersanctum of wiki niet echt geweldig zijn. Op de ene site staat bv dat 100 shadow resistance meer dan genoeg is om de shadow of ebonroc te risisten op de andere staat 240.
Er staat ook nergens of dat dit ook net zo een lang gevecht is al firemaw?
Ebonroc was inderdaad een domper, volgens onze RL was het een gevecht die nog langer duurt dan Firemaw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-02 19:54

Roq

Viggen schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:22:
[...]

Mja, ik speel ook op Outland en heb totaal geen last van lagspikes iig :)
Ik ben ook van outland, en geen last van lag.
Wel van queue's helaas =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Makkelijkste "fix" tegen het strippen van karakters is om tier 1 en 2 epics niet meer verkoopbaar en ook niet meer disenchantbaar te maken. Nadeel is dat er veel minder Nexus crystals zullen zijn en de prijs daar van behoorlijk stijgt. Maar dat is oplosbaar door blue items wat vaker in een nexus te laten disenchanten en epics boven 50 een extra crystal.
Wat op ons realmforum voorgesteld is, is om in plaats van het intypen van je wachtwoord op je scherm letter X en Y van je wachtwoord in te toetsen, mbv toetsen op je scherm in WoW dus. Welke letters je in moet toetsen verschilt per inlog. Voorbeeldje: Wachtwoord is "wachtwoord", ik moet op m'n scherm letter 3 en 6 aanklikken, klik op de c en de w en kan erin.

Heb een guildie en een hele goeie vriendin die recent gehackt zijn, beiden met MC/BWL gear. Guildie mag 800g neertellen voor haar gear, gaat ze niet doen. Ze heeft een topic aangemaakt op ons realmforum die na 8 pagina's van verontwaardigde realmgenoten verwijderd is, deel twee staat er nu op.

Vriendin is nu acht dagen geleden gehackt, maakte een ticket aan, ticket was na drie uur plots weg, maakt een nieuwe aan en krijgt van een GM te horen dat ze geen tickets meer aan moet maken. Niet veel later krijgt ze een DC, probeert in te loggen en komt erachter dat haar account gelocked is. Ze heeft nog steeds niets van Blizz gehoord en heeft op allerlei manieren contact gezocht. Ook zij weigert te gaan betalen voor haar items; als dat gebeurt stopt ze met WoW.

Ik ben het ermee eens dat Blizz niet verantwoordelijk is voor de troep die mensen op hun PC hebben staan, echter hoort Blizz wel mee te denken en te werken. Mensen laten zich niet moedwillig hacken en voelen zich er al kut genoeg door, nu worden ze in principe door Blizz nog eens extra gestraft. Als ik op m'n werk bij alles wat niet direct mijn schuld is weiger mee te werken, denk ik dat ik binnen tien minuten bij de directeur op het matje mag komen. Zeker nu het een duidelijk op WoW gerichte aanval is met die keylogger, zou Blizz er alles aan moeten doen om gedupeerden te helpen. Niet iedereen die WoW speelt is even handig met PC's en op de hoogte van de exploits van IE.

De reden waarvoor je voor je gear moet betalen, "server economy", slaat nergens op IMO. Zodra Blizz alle bots en goldsellers (tijdje terug stond er weer zo'n schreeuwlelijk in IF, werd gereport door iemand en kreeg de reply dat ze aan het onderzoeken waren, duurde ruim een half uur voor 'ie weg was) weggewerkt heeft mogen ze dat woord gebruiken. Ik weet niet of het gebeurt, maar in principe zou Blizz alle mail waarbij items/gold verstuurd wordt moeten loggen, dan is het drie tellen werk om uit te zoeken waar het goud gebleven is en kun je tenminste de juiste persoon verantwoordelijk stellen.

Klantvriendelijkheid van Blizz in de twee voorbeeldjes is weer eens bedroevend in ieder geval.
firemaw is al neer maar het duurt zo vreselijk lang vond ik. Maar oke ebonroc moet dus ook zo lang duren? En waarom geen shadow resist dan schijnt ie best vaak (75%) die shadow of ebonroc te resisten.

Mensen zonder enchants irriteren me vreselijk in de raid eigenlijk iedereen doet zijn best verder te komen en dat kost je wat geld daarom vind ik dat iedereen dat moet doen. Maar oke dat is net als met pots, een extra fire pot kan bij een aantal bosses geen kwaad helaas zijn het altijd dezelfde mensen die zo een pot nemen en voldoende bij zich hebben.
Pots is lastig. Bij tries op een boss, neem voor het gemak even Raggy, zijn Fire Prot Pots helemaal geen overbodige luxe. Als je 'm farmt is het niet meer nodig. Ik switch al niet eens meer terug naar FR gear daar, zit meestal op de 130 buffed.

Over Ebonroc, onze warriors en de feral die tanken worden geadviseerd 240 SR te hebben, resist rate zit dan inderdaad rond die 75% als ik onze MT moet geloven. Gevecht duurt een stukje langer dan Firemaw juist door die curse. Firemaw duurt bij ons meestal 7-8 minuten, Ebonroc komt rond de tien uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Exitium op 25-09-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
een Ctrl+C , Ctrl+V werkt ook neem ik aan..? beetje omslachtig, maar goed..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
BootVluchteling schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:12:
[...]

een Ctrl+C , Ctrl+V werkt ook neem ik aan..? beetje omslachtig, maar goed..?
Sure, maar komt weer neer op computerkennis die niet iedereen heeft. Een ingebouwde optie is wat dat betreft veel idealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Nvidiot schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:24:
Het probleem is dat de keylogger waar veel mensen hier last van hebben *niet* opgepakt wordt door de meeste virusscanners en ook bij een volledig up-to-date windows wordt ie nog automatisch geinstalleerd als je een 'foute' pagina bezoekt. De eigenaar van onze guildbank was op zoek naar screenshots van de tier 4 sets en een van de sites waar dat op stond heeft die keylogger bij 'm geinstalleerd. :w guildbank.
Na alle verschillende berichten begin ik me serieus zorgen te maken over keyloggers.
Ik gebruik de volgende dingen:
- Firefox
- AVG Free Edition (Up2Date)
- Windows XP SP2 Firewall
- Windows Defender (Beta 2) <-- deze is op dít moment nog niet geinstalleerd, maar is strax het eerste wat ik doe als ik mijn PC aanzet.

Daarnaast zit ik regelmatig op websites die (rumor) info over TBC geven; tier4, jewelcrafting etc etc.
Wát kan ik allemaal nog meer doen, waar zijn dingen (symptomen) waar ik op moet letten en wat moet ik vooral niet doen?
[...]
Ik moet toegeven dat ik zelf een van deze slackers ben; ik heb ong de helft niet geenchant. Eigenlijk is het een erg slechte eigenschap, de exacte reden weet ik ook niet. +15 NR en FR zat er binnen een dag op, maar ik loop al een maand rond met Netherwind bracers waar nog niets opstaat.
Zal het vandaag eens fixen, heb de mats volgens mij wel ergens liggen. :+

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:09:

Pots is lastig. Bij tries op een boss, neem voor het gemak even Raggy, zijn Fire Prot Pots helemaal geen overbodige luxe. Als je 'm farmt is het niet meer nodig. Ik switch al niet eens meer terug naar FR gear daar, zit meestal op de 130 buffed.

Over Ebonroc, onze warriors en de feral die tanken worden geadviseerd 240 SR te hebben, resist rate zit dan inderdaad rond die 75% als ik onze MT moet geloven. Gevecht duurt een stukje langer dan Firemaw juist door die curse. Firemaw duurt bij ons meestal 7-8 minuten, Ebonroc komt rond de tien uit.
thanks en pots is idd lastig. uiteraard als je hem farmt is het niet nodig. Maar zeker bosses die wel eens fout gaan is een fire pot geen overbodige luxe en probeer ik ook van iedereen te verwachten maar ja iedereen controleren pffff.
Tranzity schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:01:
[...]

Ebonroc was inderdaad een domper, volgens onze RL was het een gevecht die nog langer duurt dan Firemaw...
ja was idd jammer maar die gaat nog wel neer.
Ene is het nu al de RL?

[ Voor 14% gewijzigd door MantaMania op 25-09-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 25-03 11:53
Die van ons maken totaal geen gebruik van SR. Wij zetten meestal al onze tanks er op (5 of 6) en op het moment dat de ene gecursed wordt, taunten er twee. We deden het eerst met 3 tanks maar aangezien we nogal wat ongelukkige taunt resists hadden toch maar wat meer tanks er op. Fight duurt voor ons rond de 10 min. Ieder z'n taktiek ^_^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
TomSmit82 schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:34:
[...]

Die van ons maken totaal geen gebruik van SR. Wij zetten meestal al onze tanks er op (5 of 6) en op het moment dat de ene gecursed wordt, taunten er twee. We deden het eerst met 3 tanks maar aangezien we nogal wat ongelukkige taunt resists hadden toch maar wat meer tanks er op. Fight duurt voor ons rond de 10 min. Ieder z'n taktiek ^_^.
Bij ons ook niet iedere tank nee, we hebben over het algemeen vier warriors mee en zetten er één van onze ferals (van alle dr00ds die raiden zijn er vier feral, één oomkin en één resto :+) naast, gozer heeft vorige week toen allevier onze tanks op hetzelfde moment neergingen door een Whirlwind van Sartura die laatste nog van 30% neergetankt. Geloof dat de SR buffed varieert van rond de 100 tot 280, maar voor een beginnende guild is voldoende SR daar zeker geen nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 03-05 15:39
Aangezien je een lock hebt, kan je misschien wel de Hunters leuk vinden. :D
Enne, die guild van jou, die naam komt me bekend voor. Speel je soms op Aggramar? ;)
Mirreke schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:24:
Inmiddels is Invictus Exercitus weer een stukkie groter en hebben we een samenwerking met Key to Annahilition, waar ook een aantal NL-talige spelers in zitten en inmiddels ook aardig wat engels-talige spelers.

Verder heb ik nog een vraag:
Heb nu 2x lvl 60 (human warlock en NE priest) maar zit te twijfelen of ik nog een nieuwe char ga maken voor TBC uit komt (heb nog wel wat andere alts die zo onder het stof zitten dat archeologen er blij mee zouden zijn, maar geen van hen (lvl 9 mage, lvl 19 warrior, lvl 17 shammy en een druid waar mijn neefje van 8 meespeelt als ie bij ons op bezoek is, komen voor mijn gevoel in aanmerking voor het lvlen naar 60)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

Ik heb sinds vrijdag een orc shaman gerolled op the maelstrom. Waar ik voorheen alliance was, maar nu toch maar horde gegaan. Exacte reden weet ik eigenlijk ook niet :? Maar het bevalt tot nu toe wel in ieder geval. Maar nu heb je eigenlijk redelijk wat keuze om een shaman te spelen. Wat is nu het makkelijkst om naar de 60 te lvlen als shaman. Is dat als spellcaster of melee fighter? Beiden hebben zijn voordelen gok ik :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:30:
ja was idd jammer maar die gaat nog wel neer.
Ene is het nu al de RL?
:D
Degene met de meeste ervaring.
Jij blijft altijd m'n nummer1 O-)

Binnenkort is m'n Warlock 60, is het verstandig om een Chromatic Cloak te laten craften, of direct door naar die blauwe +spelldamage cloak van ZG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:44:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:30

FunkyTrip

Funky vidi vici!

dommerick schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:41:
Ik heb sinds vrijdag een orc shaman gerolled op the maelstrom. Waar ik voorheen alliance was, maar nu toch maar horde gegaan. Exacte reden weet ik eigenlijk ook niet :? Maar het bevalt tot nu toe wel in ieder geval. Maar nu heb je eigenlijk redelijk wat keuze om een shaman te spelen. Wat is nu het makkelijkst om naar de 60 te lvlen als shaman. Is dat als spellcaster of melee fighter? Beiden hebben zijn voordelen gok ik :)
Snelste manier van grinden voor shaman is Enhancement te speccen. Melee is mana free, dus hoef je mana alleen te gebruiken voor healen. Vervolgens met een vette 2Her en rockbiter of WF en veel str/agi op je gear (ook wel int natuurlijk, maar veel str is handig) mobs hakken. Van 1 tot 50 is Shaman erg sterk. Je kunt healen en doet veel dps. Daarna scalen ze niet zo goed omdat ze toch hybride zijn en gaan andere classes je voorbij in efficientie.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:12

Denko

|{ing Øf ßlitz

Mirreke schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:24:

Verder heb ik nog een vraag:
Heb nu 2x lvl 60 (human warlock en NE priest) maar zit te twijfelen of ik nog een nieuwe char ga maken voor TBC uit komt (heb nog wel wat andere alts die zo onder het stof zitten dat archeologen er blij mee zouden zijn, maar geen van hen (lvl 9 mage, lvl 19 warrior, lvl 17 shammy en een druid waar mijn neefje van 8 meespeelt als ie bij ons op bezoek is, komen voor mijn gevoel in aanmerking voor het lvlen naar 60)
Op dit moment heb ik ook niet al te veel tijd om te spelen aangezien ik 40 uur per week werk, een aantal avonden per week spendeer aan de volleybal en ik ook samenwoon (dus moet toch af en toe ook die stofzuiger eens uit de kast halen)
Iemand nog een idee wat te doen?
maak een pala man, die zijn vet :P (/wave btw)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirreke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-12-2021

Mirreke

Winter Time

[...]

Binnenkort is m'n Warlock 60, is het verstandig om een Chromatic Cloak te laten craften, of direct door naar die blauwe +spelldamage cloak van ZG?
.

In ZG dropt zelfs een hele mooie epic cloak: cloack of consumption (zie ff niet de mogelijkheid te linken) al is die blauwe van ZG ook niet verkeerd te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 11:14

Qck

Bazinga

[...]

Ik zou die +spelldamage nemen, vind ik persoonlijk beter dan % crit :)

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirreke

Mirreke

Winter Time

Denko schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:51:
[...]

maak een pala man, die zijn vet :P (/wave btw)
Boven alles zou jij toch onderhand moeten weten dat ik een vrouw ben :P maar goed ik heb zelf idd ook al over pala nagedacht, maar ja t lijkt wel overspoelt met pala's :)
Ik ga er nog eens even over nadenken en aankomend weekend maar eens bekijken...
En anders maar lekker rep grinden met me priest ofzo :) of pvp natuurlijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 15:38

ErA

.. Niet echt een goed idee, en dan nog, Iemand die op je account is destroyed dan gewoon alles voor de fun. Ben je alsnog alles kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

Gisteren in /w zei je iets heel anders! :o

Edit: Gisteren na Nef en een stuk AQ40 (t/m Fankriss en daarna tries op Bug Family, misten een aantal NR gimps voor Huhu) nog even naar Ony gegaan. Check de chat en rolls op de screenshots. xD

http://img146.imageshack.us/img146/6696/13371kp9.jpg
http://img242.imageshack.us/img242/8838/13372ez9.jpg
http://img144.imageshack.us/img144/6639/13373dh7.jpg
http://img87.imageshack.us/img87/9822/13374qg8.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Exitium op 25-09-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Wat ook heel goed werkt tegen hackers is een zgn pincode systeem.
Zoals bijvoorbeeld nu in MapleStory het geval is.
Na het intypen van je wachtwoord krijg je een pop-up waarop je met je muis een 4cijferige pincode moet aanklikken. Mooie ervan is dat de cijfers 1 tm 0 op een randompositie worden weergegeven en dat niet alle vlakjes gevuld zijn.
Zo voorkom je dat keyloggers hun werk kunnen doen.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-05 09:46
MantaMania schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:57:
[...]

ebonroc heb je nog 2 taunters nodig voor alleen de healing debuff. Hij doet vrij weinig schade, shadowresist is echt onzin om te dragen want healers kunnen de shadow of ebonroc makkelijk weghealen. Zorg gewoon dat priests even een shield op hem gooien als de waarschuwing voor shadow komt. Als je tanks niet weten wat ze aan het doen zijn is het een verschrikkelijk lang gevecht, ik weet nog dat wij hem voor de eerste keer neerhaalden, dat duurde toen 21 minuten :D (tanks wisten gewoon niet waarmee ze bezig waren :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 15:18

Paladin

Play Ball!

Zo afgelopen weekend heeft onze guild voor het eerst Raggy neer gekregen, al 2 keer een semi try gedaan, maar toen onvoorbereid er heen gegaan en deze keer iedereen in de fireres enz.

first try een wipe op (4%) daarna bij de tweede try ging ie neer, echt onwijs cool gewoon nu nog fine tunen en dan op naar BWL :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 25-03 11:53
DarkShadow schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:46:
[...]
ebonroc heb je nog 2 taunters nodig voor alleen de healing debuff. Hij doet vrij weinig schade, shadowresist is echt onzin om te dragen want healers kunnen de shadow of ebonroc makkelijk weghealen.
Volgens mij haal je shadowflame en de curse door elkaar. Ik neem aan dat ze het over het resisten van de curse hebben en niet de shadowflame aangezien dat een ability is van alle dragons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
DarkShadow schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:46:
[...]

ebonroc heb je nog 2 taunters nodig voor alleen de healing debuff. Hij doet vrij weinig schade, shadowresist is echt onzin om te dragen want healers kunnen de shadow of ebonroc makkelijk weghealen. Zorg gewoon dat priests even een shield op hem gooien als de waarschuwing voor shadow komt. Als je tanks niet weten wat ze aan het doen zijn is het een verschrikkelijk lang gevecht, ik weet nog dat wij hem voor de eerste keer neerhaalden, dat duurde toen 21 minuten :D (tanks wisten gewoon niet waarmee ze bezig waren :P ).
Nog even een paar keer Ebonroc doen dan om te zien dat Shadow of Ebonroc helemaal geen damage doet? Shadow of Ebonroc healt Ebonroc als hij je raakt terwijl je die debuff hebt.

Ik ben zelf MT en heb ongeveer 250 SR buffed. Hiermee resist ik zeker 75% van de Shadows. Als ik er dan toch eentje krijg staan er 2 offtanks klaar die ondertussen ook gewoon aggro builden zodat ze niet gelijk aggro weer kwijt zijn na de taunt. Ebonroc doen we normaliter tussen de 5-10 minuten over. Zorgen voor een goeie taunt rotation en je hebt niet meer als 3 tanks nodig.

Shadowflame >> 3s announce >> priest en druid casten grootste heal, 1s voor de Shadowflame >> shield van Priest en thats it. Eitje om het zo uit te houden en de priest en druid die healen kunnen tussen de shadowflames netjes mana regennen om zo later in de fight nog emergency heals te kunnen doen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ebenroc wordt al een stuk makkelijker als je er ook een "mortal strike" warrior bij heb zitten, die warrior geef je natuurlijk Blessing of Salvation.
Voor de rest 1 MT, en de rest taunters, gevecht duurd dan zo 6-7 min.
Het meeste gevaar lopen nog de healers, gebeurd regelmatig dat een warrior verkeerd taunt (richting the raid), shadowflame en rondom mij zie ik ineens 4 spirits verschijnen van gestorven priests.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Waarom allemaal zo moeilijk doen?

Trek Ebonroc een hoek in, zet je MT in een hoekje en links en rechts ernaast alle OT's.
Laat ze Ony Cloak aantrekken en laat ze vechten om aggro en zet een taunt rotatie op.

De rest van de raid staat tegen de rug van Ebonroc te loeren, hoeft dus geen Ony Cloak aan en kan dus gewoon voluit DPS'en.

Moet je natuurlijk geen Rogue hebben die aggro pulled terwijl hij Blessing Of Salvation heeft :Y)
(Alhoewel dit nog steeds geen probleem mag zijn, Rogue vanished/OT's taunten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Gisterenavond laat keylogger van mn pc gehaald. Vergeten mn passwordt te wijzigen, maar had geluk er was vanochten nog niets aan de hand. Op mijn werk wilde ik vanochtend alsnog mn password wijzigen. Ook daar de keylogger.

Snel ff een schone PC opgezocht en daar pwd gewijzigd.

Op mn werk gebruik ik IE (enige mogelijkheid) maar thuis firefox en laatst even met IE 7 lopen klooien. Niet mee op vage sites geweest, blijkbaar dus wat reputabele sites die hem (onbewust?) ook verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Predje schreef op zondag 24 september 2006 @ 16:16:
Jah je kunt er lekker luchtig over denken maar het blijft gewoon diefstal en de personen die dit doen moeten echt gewoon heel erg hard gestraft worden.
Als iemand mijn auto of geld jat kan ik ook wel weer nieuwe krijgen, maar daar gaat het niet om.
Wettelijk gezien kan je die dingen compleet niet vergelijken helaas, maar het is hoe dan ook knap klote als je dat overkomt.

Is dit trouwens niet al de 2e keer dat worldofwar.net iets dergelijks heeft?
Anoniem: 98134 schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:29:
Van de week nog iets leuk meegemaakt.
Bij Vael was ik de 2de tank in het rijtje.
na een tijdje te tanken kreeg ik burning adreline, ik een paar cooldowns op mezelf gegooid.

shieldwall, last stand ,lifegiving gem

ik was bijna dood komt tank nr 3 naast me staan ontplof ik ineens van de burning adreline
ik kijk in m'n log schermpje
your burning adreline hits *** for 5000 >:)
dag tank 3 en helaas een wipe :'(
Misschien jezelf even in een boss verdiepen? Als je BA krijgt blijf je hoe dan ook nooit in de buurt van de rest van de raid staan. Een warrior kan met wat geluk een BA overleven, maar die explosie blaast wel de mensen om je heeb op.
chromeeh schreef op maandag 25 september 2006 @ 09:19:
Is er geen anti-keylogger scanner voor / van Blizzard :?
Want ik vind wel dat Blizzard zich hier ook wel wat meer actief in mag opstellen behalve de news message bij het inlog scherm...
Hoe zou blizzard jouw systeem moeten beveiligen dan? Ik bedoel, je WoW account is echt je grootste zorg niet hoor, wat dacht je van CC details, of dat je PC als relay for hackwerk gebruikt wordt?
.jef schreef op maandag 25 september 2006 @ 09:28:
blizzard kan haar eigen succes niet aan, dat is alles... En nu geeft het de indruk dat ze opzettelijk onvriendelijk zijn zodat mensen kappen met spelen dat ze wat minder klanten hebben...
Mijn god wat een dom gezemel. Stem jij toevallig ook weer LPF dit jaar? Zelfde soort populistisch gelul.
Wat op ons realmforum voorgesteld is, is om in plaats van het intypen van je wachtwoord op je scherm letter X en Y van je wachtwoord in te toetsen, mbv toetsen op je scherm in WoW dus. Welke letters je in moet toetsen verschilt per inlog. Voorbeeldje: Wachtwoord is "wachtwoord", ik moet op m'n scherm letter 3 en 6 aanklikken, klik op de c en de w en kan erin.
Dat werkt sowieso niet. Dan pas je de keylogger aan zodat 'ie clicks detecteert en screenshots maakt.
Klantvriendelijkheid van Blizz in de twee voorbeeldjes is weer eens bedroevend in ieder geval.
Pff.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ik maar eens in Cedega ga investeren. WoW is toch nog het enige waarvoor ik windows op mn pc heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Wat nou pfft, wou je zeggen dat het "hey, we locken die account even een weekje zonder wat te laten horen" erg klantvriendelijk is dan? :/ En believe me, 't is zeker niet de eerste keer dat zoiets gebeurt bij mensen die ik ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:45
Hydra is weer op dreef : )

even wow related: hopen dat twins vanavond down gaan, vorige keer op 6% en 1 a 2 minuten over ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:28
ImdaMned schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:34:
Hydra is weer op dreef : )

even wow related: hopen dat twins vanavond down gaan, vorige keer op 6% en 1 a 2 minuten over ofzo.
Zou mooi zijn zo vlak voor de reset Trollie :)

Langslapende slacker dat je bent trouwens :+ Wij tot 14:00 wachten op je gister :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Exitium schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:23:
[...]

Wat nou pfft, wou je zeggen dat het "hey, we locken die account even een weekje zonder wat te laten horen" erg klantvriendelijk is dan? :/ En believe me, 't is zeker niet de eerste keer dat zoiets gebeurt bij mensen die ik ken.
Ik kan me zo voorstellen dat ze bij Blizzard ook behoorlijk geschrokken zijn van alle commotie en dat ze nu een passend antwoord aan het verzinnen zijn. Daarbij komt dat ik denk dat ze een zo'n klein mogelijke staf hebben om alle servers draaiend te houden, en dat ze niet direct voorbereid zijn op zoiets groots. Kortom, ze nemen de hoogstnoodzakelijke maatregelen en zijn zich ondertussen aan het beraden op een zo goed mogelijke oplossing van het probleem. Dat kost even wat tijd en tot die tijd is geduld hebben de beste oplossing.

Iedereen vindt zijn/haar eigen probleem natuurlijk verreweg het belangrijkst en wil zo goed mogelijk behandeld worden. Voor Blizzard is er een groter overkoepelend probleem wat zij waarschijnlijk zo snel mogelijk willen oplossen. Zo snel mogelijk houdt dan in dat niet iedereen persoonlijk te woord wordt gestaan :).

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:13
Ik ken (direct of indirect) ook al een man/vrouw of 6 die het slachtoffer zijn van die keylogger.

Op 1 na konden ze allemaal fluiten naar hun gear, die ene moest iets van 700 goud neertellen, ze heeft toen maar WoW goud gekocht... Toch wel triest dat je zoiets moet doen om fatsoenlijk door te kunnen spelen. Ze zat nog maar net in een guild, die stonden dus (nog) niet garant voor haar. En in je trial periode zoiets meemaken zuigt kameleballen...

De andere 5 zijn gestopt met WoW, of spelen alleen nog op illegale servers...

Ik ben inmiddels ook gestopt om persoonlijke redenen, maar ik weet niet of ik ooit nog begin, of Blizzard moet iets structureels tegen die keylogger doen. Zoals dat idee van Radkill bijvoorbeeld.
En ja, ik kijk ook naar de spelers, die moeten idd ook opletten nu.

Maar Blizzard maakt zich er op het moment wel erg makkelijk vanaf, IMHO.
De eerste reactie die Blizzard geeft is vaak in de trant van: Had je maar moeten opletten, eigen schuld.
Terwijl ze verrekt goed weten dat het een serieus probleem is, gezien de waarschuwingen op hun sites en op je inlogscherm.

@ Sallin:
Ik hoop dat je gelijk hebt hierin, maar de reacties en antwoorden die mijn kennisen kregen getuigden daar niet van.

Er werd gewoon botweg gezegd: eigen schuld, had je maar een antivirus op je pc moeten zetten. En zomaar je account blokken zonder te zeggen waarom en voor hoelang, dat vind ik nou niet echt klantvriendelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Richub op 25-09-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-05 12:35

flessuh

Set sail for fail!

garak schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 23:04:
svch0st.exe
g0ld.com
ntdetect.exe

zijn de bestanden
voeg hier Svchcs.exe maar aan toe, dat was bij mij de dader...

ik heb tot nu toe alleen nog maar 2 automatische in-game mailtjes gekregen, en verder niets, dus ik wacht geduldig

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
maar wat ik me nogsteeds afvraag... ik hoef bij 't inloggen dus alleen mijn wachtwoord in te vullen (naam onthoudt WoW zelf), maar hoe zouden ze dan aan mijn complete inloggegevens moeten komen (naam+wachtwoord)?

las ergens dat inlognaam gewoon plaintekst wordt verzonden / opgeslagen maar wat is daar van waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Sallin schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:40:
[...]

Ik kan me zo voorstellen dat ze bij Blizzard ook behoorlijk geschrokken zijn van alle commotie en dat ze nu een passend antwoord aan het verzinnen zijn. Daarbij komt dat ik denk dat ze een zo'n klein mogelijke staf hebben om alle servers draaiend te houden, en dat ze niet direct voorbereid zijn op zoiets groots. Kortom, ze nemen de hoogstnoodzakelijke maatregelen en zijn zich ondertussen aan het beraden op een zo goed mogelijke oplossing van het probleem. Dat kost even wat tijd en tot die tijd is geduld hebben de beste oplossing.

Iedereen vindt zijn/haar eigen probleem natuurlijk verreweg het belangrijkst en wil zo goed mogelijk behandeld worden. Voor Blizzard is er een groter overkoepelend probleem wat zij waarschijnlijk zo snel mogelijk willen oplossen. Zo snel mogelijk houdt dan in dat niet iedereen persoonlijk te woord wordt gestaan :).
Snap ik, feit dat gisteren plots die waarschuwing bij het inloggen stond geeft dat ook aan, maar wat Blizz op z'n minst had moeten doen is, als ze een account locken, een standaardmailtje sturen in de trand van "In verband met het onderzoek naar je melding over je gehackte account zulen we deze tijdelijk moeten blokkeren. Hoelang dit duurt is niet precies te zeggen, maar het zou in de regel zolang kunnen zijn. Als het zolang plus nog een week is, kun je contact opnemen op die en die manier om de status van het onderzoek op te vragen." Dan weten die mensen tenminste waar ze aan toe zijn en worden ze niet zonder pardon van hun account afgedonderd om er een week later nog niet op te kunnen. De vriendin die dat overkomen is heeft inmiddels het gevoel dat ze genegeerd wordt en in de vergetelheid raakt, niet bepaald het gevoel wat je je klanten hoort te geven, no matter what. En het feit dat ze een smak goud (die guildie 800g, een andere guildie ooit 1100g) vragen voor het herstellen van bij een hackpoging verloren items...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja en dat goud is dan om de economie in balans te houden. Ondertussen farmen de hunterbots automatisch verder. Aan de enekant worden slachtoffers dus genaaid terwijl aan de andere kant de goldfarmers geen stro breed in de weg wordt gelgd. De enige reden dat dit rendabel is, is omdat blizzards optreden tegen gold sellers en buyers niet effectief genoeg is.

Belachelijk dit, wetende dat die bots gewoon door kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Xylon schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:12:
[...]

Inderdaad, bij paladins heeft de Lamellar versie er helemaal geen strength op, in tegenstelling tot de Scaled versie 8)7 Lamellar is zo te zien meer gefocust op het casten, en Scaled meer op close combat...
Dat mis ik dus bij de druid-pvp gear. Vooral feral gericht, maar totaal niet balance gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KreKkeR schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:01:
[...]
Dat mis ik dus bij de druid-pvp gear. Vooral feral gericht, maar totaal niet balance gericht.
PVP-en met een Oomkin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Viggen schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:53:
maar wat ik me nogsteeds afvraag... ik hoef bij 't inloggen dus alleen mijn wachtwoord in te vullen (naam onthoudt WoW zelf), maar hoe zouden ze dan aan mijn complete inloggegevens moeten komen (naam+wachtwoord)?

las ergens dat inlognaam gewoon plaintekst wordt verzonden / opgeslagen maar wat is daar van waar?
Ik heb ooit (3-4 maanden geleden) 's een sniffer aangehad tijdens het inloggen bij WoW, en ik zag vervolgens in plain text mn gebruikersnaam voorbij komen. Maar ik vraag me inderdaad wel af in hoeverre de al ingevulde gebruikersnaam invloed heeft op de security (het wordt immers ergens opgeslagen, maar als het probleem alleen een keylogger is, dan zou het juist veiliger moeten zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 20:54
Ach, heb Balanc Druid movies gezien waarin die Oomkins toch aardig ownen met de juiste gear en lucky crits :P

Maaruh, ik zit met een probleempje...sinds gister werkt mn Scroll Combat Text niet goed meer, dwz, hij geeft de dmg die ik doe niet meer weer maar alle andere messages wel :?
Heb al bij de options gekeken, maar alles staat goed. Ook heb ik er een nieuwe versie van SCT opgezet, maar hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:18:
[...]

Misschien jezelf even in een boss verdiepen? Als je BA krijgt blijf je hoe dan ook nooit in de buurt van de rest van de raid staan. Een warrior kan met wat geluk een BA overleven, maar die explosie blaast wel de mensen om je heeb op.

.
misschien moet je leren lezen hij zegt toch duidelijk dat ie veal staat te tanken en dat tank 3 naast hem staat en dat die dood gaat niet de rest van de raid!!
En een warrior kan BA ook niet overleven hoor ba is gewoon een zekere dood misschien moet je je even in een boss verdiepen.

En een kleine tip doe eens wat rustiger man lijkt wel of je ongesteld bent zo fel als je bent naar iedereen.

Daarbij denk ik wel dat als je burning krijgt je beter geen last stand / shield wall kan aanzetten maar zsm dood gaan, wij stoppen bij de warning meteen met healen en gaan in zerker stance dan ben je dood voor je echte schade kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:25
Richub schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:47:

Er werd gewoon botweg gezegd: eigen schuld, had je maar een antivirus op je pc moeten zetten. En zomaar je account blokken zonder te zeggen waarom en voor hoelang, dat vind ik nou niet echt klantvriendelijk.
tuurlijk, blizzard had gewoon je pc moeten beveiligen! |:(

Daarnaast is natuurlijk het probleem dat straks iedereen zijn eigen epics gaat dissen/verkopen en dan schreeuwen dattie gehacked is. Tada: gratis nexus crystals.

En natuurlijk is het ook niet blizzard's schuld dat er binnen een week tienduizenden accounts compromised raken door een bug in Windows. Niet zo heel gek dat ze niet een team van 100 man abuse klaar hadden staan 'voor het geval dat er weer een exploit in windows ontdekt wordt'.

Ja, het is een frustrerend probleem. Ja, blizzard kan de pijn verzachten, maar geef ze ff een paar weken om mensen/procedures aan te nemen. Nu zijn ze compleet overvallen met duizenden tickets per dag over dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72703

RaDKiLL schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:31:
Wat ook heel goed werkt tegen hackers is een zgn pincode systeem.
Zoals bijvoorbeeld nu in MapleStory het geval is.
Na het intypen van je wachtwoord krijg je een pop-up waarop je met je muis een 4cijferige pincode moet aanklikken. Mooie ervan is dat de cijfers 1 tm 0 op een randompositie worden weergegeven en dat niet alle vlakjes gevuld zijn.
Zo voorkom je dat keyloggers hun werk kunnen doen.
Waarom niet gewoon een OTP zoals alle banken hebben (zonder pasje uiteraard) die kosten daarvoor verdienen ze zo terug en het algoritme daarvan is nog steeds niet gehackt.
Overigens hoeft dit niet als token gedaan te worden, maar kan het ook als software oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
markclausing schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:14:
[...]

tuurlijk, blizzard had gewoon je pc moeten beveiligen! |:(

Daarnaast is natuurlijk het probleem dat straks iedereen zijn eigen epics gaat dissen/verkopen en dan schreeuwen dattie gehacked is. Tada: gratis nexus crystals.

En natuurlijk is het ook niet blizzard's schuld dat er binnen een week tienduizenden accounts compromised raken door een bug in Windows. Niet zo heel gek dat ze niet een team van 100 man abuse klaar hadden staan 'voor het geval dat er weer een exploit in windows ontdekt wordt'.

Ja, het is een frustrerend probleem. Ja, blizzard kan de pijn verzachten, maar geef ze ff een paar weken om mensen/procedures aan te nemen. Nu zijn ze compleet overvallen met duizenden tickets per dag over dit probleem.
Natuurlijk is Blizzard niet verantwoordelijk voor de veiligheid van de pc's van de gebruikers! Maar om per definitie alles maar af te schuiven op de speler, en deze zonder verdere mededeling maar meteen te blokken is wel een beetje kort door de bocht, niet?

En wat betreft de stortvloed aan tickets: Hoeveel moeite is het om daar een alinea aan te wijden op de frontpages van de sites, evt. met excuses voor het niet kunnen reageren i.v.m. de drukte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
markclausing schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:14:
Zolang je mail kan traceren, wat Blizz kan of zou moeten kunnen, elimineer je dit totaal. Ofwel het geld kan getraceerd worden, ofwel de shards.

Edit: Wat trouwens iedereen waarvan ik weet dat 'ie gehackt is opviel, was dat de gear verkocht was. Huidige professions, vaak geen enchanting, waren niet aangeraakt en dus was er niet gedissed.

[ Voor 19% gewijzigd door Exitium op 25-09-2006 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirreke

Mirreke

Winter Time

Ik begin me zo langzamerhand toch steeds meer zorgen te maken over dat hacken van accounts... Het lijkt of het steeds meer gebeurd, maar ik zou wel eens willen weten hoe ze nu precies te werk gaan,
- hoe het al mogelijk is dat er ergens een bestandje op de een of andere manier een bestandje op je pc komt te staan wat je zelf niet bewust hebt gedownload?
- wat die ingame mails betekenen van die goldsellers in het hackgebeuren?
- En wat je er uiteindelijjk zelf tegen kan doen als wow-gamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:02

henri8096

BIM is not a software!

Nou, zo te zien is blizzard wat op het spoor.

gequote van dit topic: http://forums.wow-europe....ml?topicId=43835208&sid=1
- Could you please try to create characters on Agamaggan, Ragnaros and Silvermoon to see if the latency persists on these realms?
Iedereen die last heeft van lags tussen 500-8000 (of mss nog meer) post away in dat topic.

Hopen dat dit zsm. opgelost is. :'( (begin afkick verschijnselen te vertonen :X )

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 23:12

Phydomir

Dennis

Exitium schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:32:
[...]
Edit: Wat trouwens iedereen waarvan ik weet dat 'ie gehackt is opviel, was dat de gear verkocht was. Huidige professions, vaak geen enchanting, waren niet aangeraakt en dus was er niet gedissed.
Dit lijkt mij totaal onmogelijk. Alle (goede) gear is boe of bop. Je kan er dus lijkt mij alleen wat aan verdienen door het te DE.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:29
Exitium schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:32:
[...]
op zich niet zo heel raar, er even van uit gaande dat de mensen die de keylogger verspreide meer dan 1 gehacked account tot beschikking hebben.

Als je de items namelijk disenchant krijg je nexus crystals of large brilliant shards, en de enige manier hoe je daar geld van kan maken is door ze op de AH/trade chan te verkopen, wat dus weer meer tijd/risico met zich mee brengt. Gewoon vendoren levert misschien wel minder geld op, maar is een stuk sneller.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-05 22:44
Phydomir schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:08:
[...]

Dit lijkt mij totaal onmogelijk. Alle (goede) gear is boe of bop. Je kan er dus lijkt mij alleen wat aan verdienen door het te DE.
Verkocht aan vendor denk ik dat hij bedoeld. Een beetje tier1 set levert dan toch al snel 50G op. Natuurlijk is het veel meer waard, maar die hackers hebben het op deze manier erg snel verdiend. Ik begin nu toch ook wel schrikkerig te worden, als ik al deze verhalen hier zo lees.

Trouwens denk ik dat de spelers die gold kopen hier ook debet aan zijn; als er geen vraag naar was zou dit ook niet zo snel voorkomen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
En natuurlijk is het ook niet blizzard's schuld dat er binnen een week tienduizenden accounts compromised raken door een bug in Windows.
Mja, ondersteun dan meerdere platforms, als er een mac client kan worden gemaakt waarom dan geen linux client, kan ik meteen windows van mn pc af gooien, nu zit ik vanwege zon brak os telkens te virusscannen omdat blizzard te cheap is om een fatsoenlijk platform te ondersteunen.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

blouweKip schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:21:
[...]

Mja, ondersteun dan meerdere platforms, als er een mac client kan worden gemaakt waarom dan geen linux client, kan ik meteen windows van mn pc af gooien, nu zit ik vanwege zon brak os telkens te virusscannen omdat blizzard te cheap is om een fatsoenlijk platform te ondersteunen.
Zo makkelijk om Blizzard de schuld te geven he, en Windows ook trouwens.
Je bent gewoon een complete retard als je je eigen systeem over de zeik kan krijgen.

Ik heb net mn systeem gescanned in 47 weken (Windows is zolang geleden geinstalleerd) om toch eens te kijken of ik vrij ben van shit, en ik vond 0 dingen.

Sjezus, stop met die Blizzard bash, terwijl het probleem tussen het scherm en de stoel zit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 11:14

Qck

Bazinga

Ik denk dat dit probleem vooral ligt bij de ontwetendheid van mensen. De meeste mensen weten niet eens dat internet 'gevaarlijk' is.... Ik ken mensen die doen aan internetbankieren, betalen met creditcard e.d. terwijl ze met IE browsen en al spyware op de PC hebben staan. Natuurlijk is dat een stuk serieuzer dan een game, maar het komt op hetzelfde neer.
Desalniettemin kan blizzard helpen met het terugzetten of 'ongedaan' maken van dit. Ik neem aan dat ze wel instaat zijn om de mails te tracken, en dus vervolgens kijken wat het doel-account allemaal aan gold binnenkrijgt om deze vervolgens te bannen. Enige nadeel is dat dit veel tijd kost :)

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:27:
[...]

Je bent gewoon een complete retard als je je eigen systeem over de zeik kan krijgen.

Ik heb net mn systeem gescanned in 47 weken (Windows is zolang geleden geinstalleerd) om toch eens te kijken of ik vrij ben van shit, en ik vond 0 dingen.

Sjezus, stop met die Blizzard bash, terwijl het probleem tussen het scherm en de stoel zit :/
als er binnen een week duizenden accounts gehacked zijn kan je natuurlijk niet alleen de gebruiker beschuldigen, dan zou een beetje support niet verkeerd zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

[...]

amen!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
als ze willen kunnen ze het traceren,

heb eens een mail gestuurd naar draugnir terwijl het voor draufnir bedoeld was.
Draufnir maild GM met de vraag waar het geld blijft wat hem was toegestuurd, Vroeg om de persoon die het geld stuurde (ik dus) te vertrouwen was. 30 min later kreeg hij antwoord dat het geld was verstuurd maar wel naar de verkeerde persoon.

Moraal van het verhaal :
Ze kunnen het traceren, maar als tijd ed onbekend zijn wordt het te tijdrovend. Vergeet niet dat je niet de enige ben, volgens mij wordt een GM de hele dag volgespamd en heeft hij geen tijd voor complexe zoek-acties omdat iemand onvoorzichtig is geweest.

ps, zelfs als ze het geld kunnen traceren kunnen ze er nog niets aan doen, ze mogen de transactie niet ongedaan maken. Ik had geluk dat die persoon een maand niet had ingelogd zodat het retour afzender gaat, anders had ik naar mijn 100G kunnen fluiten. Zelfs terwijl het van 2 kanten geferifieerd is dat het om een verkeerde transactie ging.

[ Voor 21% gewijzigd door sabriel op 25-09-2006 16:16 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
sabriel schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:14:
ps, zelfs als ze het geld kunnen traceren kunnen ze er nog niets aan doen, ze mogen de transactie niet ongedaan maken. Ik had geluk dat die persoon een maand niet had ingelogd zodat het retour afzender gaat, anders had ik naar mijn 100G kunnen fluiten. Zelfs terwijl het van 2 kanten geferifieerd is dat het om een verkeerde transactie ging.
Op het moment dat geverifieerd kan worden dat de mail verstuurd is op het moment dat de account gehackt is (en het lijkt me dat Blizz registreerd op welke tijdstippen wachtwoorden veranderd worden), wordt dat al een heel ander verhaal. Zeker als van meer gehackte accounts (bij ons op de realm zijn er genoeg die aangegeven hebben gehackt te zijn op het realmforum, laat staan de mensen die daar niet eens komen) gold gestuurd is naar die account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:24:
[...]

Op het moment dat geverifieerd kan worden dat de mail verstuurd is op het moment dat de account gehackt is (en het lijkt me dat Blizz registreerd op welke tijdstippen wachtwoorden veranderd worden), wordt dat al een heel ander verhaal. Zeker als van meer gehackte accounts (bij ons op de realm zijn er genoeg die aangegeven hebben gehackt te zijn op het realmforum, laat staan de mensen die daar niet eens komen) gold gestuurd is naar die account.
word bijna bang van al die verhalen, iedere keer als ik inlog ben ik weer opgelucht als mn passwoord nog goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 19:12

Snappie88

Mr. Hollywood

MantaMania schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:33:
[...]

word bijna bang van al die verhalen, iedere keer als ik inlog ben ik weer opgelucht als mn passwoord nog goed is.
Anders ik wel. Werd daarnet gedisconnect en wilde inloggen, kreeg ik 'wrong password' melding, ik snel nog een keer proberen, had ik gelukkig alleen een typo gemaakt. Toch best wel eng allemaal. Gelukkig draai ik genoeg anti-virus etc. op m'n PC, en IE gebruik ik al twee jaar niet meer (zoniet nog langer). Wel weet ik dat als ik de lul ben, ik ook meteen stop met spelen. Moet zeggen dat ik de laatste tijd zoiezo wat minder zin heb in WoW.

Trouwens wel zojuist m'n epic mount op m'n Warlock verkregen, w00t :D

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Snappie88 schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:43:
[...]

Anders ik wel. Werd daarnet gedisconnect en wilde inloggen, kreeg ik 'wrong password' melding, ik snel nog een keer proberen, had ik gelukkig alleen een typo gemaakt. Toch best wel eng allemaal. Gelukkig draai ik genoeg anti-virus etc. op m'n PC, en IE gebruik ik al twee jaar niet meer (zoniet nog langer). Wel weet ik dat als ik de lul ben, ik ook meteen stop met spelen. Moet zeggen dat ik de laatste tijd zoiezo wat minder zin heb in WoW.

Trouwens wel zojuist m'n epic mount op m'n Warlock verkregen, w00t :D
Gz, die mount kunnen ze iig niet vendoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 29-04 11:44
Ja ik snap het ook niet van die keyloggers... koop da spel gewoon :p
heb btw een 38 ( 97% naar 39 ) troll rogue op trollbane
en kom hard geld tekort voor mn mount straks :p dus als iemand wil sponsoren :+

Had me ook hier maar ff geregged :+ kreeg de link van Dosed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 19:12

Snappie88

Mr. Hollywood

HolyCorn schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:46:
[...]

Gz, die mount kunnen ze iig niet vendoren ;)
'You unlearned spell: Summon Dreadsteed'

Nooooooooooooh :'(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

zwAf schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:51:
Ja ik snap het ook niet van die keyloggers... koop da spel gewoon :p
heb btw een 38 ( 97% naar 39 ) troll rogue op trollbane
en kom hard geld tekort voor mn mount straks :p dus als iemand wil sponsoren :+

Had me ook hier maar ff geregged :+ kreeg de link van Dosed..
nee he beggers op het forum ook al.

Nee hoor geintje welkom.
En die keyloggers zijn natuurlijk gewoon criminelen die snel geld willen verdienen het gaat hun totaal niet om warcraft maar gewoon het geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 29-04 11:44
MantaMania schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:09:
[...]

nee he beggers op het forum ook al.

Nee hoor geintje welkom.
En die keyloggers zijn natuurlijk gewoon criminelen die snel geld willen verdienen het gaat hun totaal niet om warcraft maar gewoon het geld verdienen.
Ja klopt, dosed vertelde me het ook al :p Maarja ik wist verder ook wel dat ze je geld en gear verkochten en overstuurde enzo, maar als ze een beetje tactisch zijn, verkopen ze die account ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Hoewel ik het opzich wel met je eens ben, denk ik toch dat je ietwat genuanceerder kunt zijn. :P

Heb zelf bijvoorbeeld wel eens op een verse windows xp machine wat applicaties geinstalleerd die bij mijn geluidskaart zaten. Blauw scherm, en die windows installatie startte nooit meer op. :+
Als er bovendien een exploit zit in software wat van een gerenommeerde leverancier komt, en wat jij graag gebruikt, en wat nog niet gepatched is, kan het af en toe erg snel gaan, hoe goed je nou bent met computers.

Bovendien, het niet vinden van malware, betekend niet dat het er niet is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
zwAf schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:13:
[...]

Ja klopt, dosed vertelde me het ook al :p Maarja ik wist verder ook wel dat ze je geld en gear verkochten en overstuurde enzo, maar als ze een beetje tactisch zijn, verkopen ze die account ofzo :X
Nee, want als je de echte eigenaar van die account bent, kun je je account terugkrijgen door wat informatie naar Blizz te sturen. (naam, adres, etc) Probleem is dat je er vaak te laat achterkomt, inloggen, vendoren, mailen en uitloggen duurt niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Even snel n vraagje offtopic na alles wat betreft keyloggers; gaat TBC alleen op DVD uitkomen of gaat er ook n gewone ouderwetse CD versie (jaja, m'n PC is niet echt up to date :X ) op de markt verschijnen? Zal wel alleen DVD zijn in verband met filesize denk ik maar vraag t liever ff. ;) Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 02-05 21:48

we_are_borg

You will Comply

Anoniem: 117852 schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:22:
Even snel n vraagje offtopic na alles wat betreft keyloggers; gaat TBC alleen op DVD uitkomen of gaat er ook n gewone ouderwetse CD versie (jaja, m'n PC is niet echt up to date :X ) op de markt verschijnen? Zal wel alleen DVD zijn in verband met filesize denk ik maar vraag t liever ff. ;) Iemand?
Moeilijk te zeggen WoW zelf is gewoon op CD uitgekomen terwijl die al 4 cd's beslaat.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ik heb de TBC beta ergens op schijf staan, en die is ongeveer 6 GB...

Ik denk dat DVD de meest logische keuze is, om mensen DJ te laten spelen met 6 cd's is nou niet echt gebruiksvriendelijk.

En wat kost een dvd lezer nou nog tegenwoordig? 25 euro op zijn hoogst. :+

22 euro bij Mycom.

[ Voor 33% gewijzigd door Richub op 25-09-2006 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

een aantal problemen zou al opgelost zijn als bliz je account locked als je ww veranderd wordt en die lock alleen opgeheven kan worden door een link in een bevestigingsmail, en de account voor 5 minuten locken als iemand in probeerd te loggen terwijl er al iemand aan het spelen is.

ten minste een aantal gevallen zouden op die manier dan opgelost kunnen worden, anders kom je al in de richting van account aan ip verbinden en bij een weiziging locken en ook met bevestigingsmail weer unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48

Fuelke

Forza Ferrari

De discussie erover mag dan wel interessant zijn voor WOW spelers, maar probeer het verband met WoW toch te bewaren in de discussie want anders gaan jullie net iets teveel afdwalen

Een echte discussie over malware & keyloggers past dan beter in Beveiliging & Virussen

[ Voor 23% gewijzigd door Fuelke op 25-09-2006 20:08 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95822

even een treurig verhaal...

volgens mij ben ik op de meest vuile manier gehacked...Ik ben dus al mijn equipment kwijt, al mijn baggs, bank leeg, gold weg. Alles wat niet verkocht kon worden is vernietigd, op mijn account hebben ze zich echt uitgeleefd. Bijna volledig arcanist, wat ZG epics, netherwind crown, flarecore fire res equip epic ringen trinkets. Alles weg.

Het lullige is dus dat het niet op mijn pc is gebeurd. De guild master die dus een echte vriend van me is (als in: bier mee gedronken, zelfde school gezeten etc etc) heeft al een tijdje mijn login omdat ik flarecore kan craften en cindercloth cloak etc etc. Dus in het belang van de guild had hij mijn login. Nu is zijn broertje dus naar een goldsite geweest (zucht, te erg) en heeft dus de keylogger binnengehaald. Vervolgens werd zijn account gehacked (van het broertje). Dit hadden ze op tijd door. Hierna is de guildmaster op mijn account geweest op de pc van zijn broertje en zo is mijn account dus gehacked. Erg domme actie van hem.

Als je heel hard oordeelt is het mijn schuld omdat ik mijn login deel met de guildmaster... maar het is wel verdomde zuur omdat mijn pc perfect beveiligd is (mozilla, antyvir, firewall, ad aware). Ik hoef er maar aan te denken en ik maak mezelf alweer kwaad. Mijn account is trouwens ook gebanned door blizzard terwijl ikzelf mijn wachtwoord alweer had verandert nadat ik de geheime vraag beantwoorde. Echt waar... waarom blizzard?? Nu kan ik niet eens voor de lol een alt gaan levelen en betaal ik ondertussen wel gewoon door.

this makes me a sad panda :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Jah dorunz, dat is aardig kut lol, en het loopt ook aardig uit de hand, heb ook maximale beveiliging op t moment op me pc, heb ik normaal nooit, maar ik moet er niet aan denken om 1 jaar van wow allemaal kwijt te raken, word een beetje moe van die idioten die het voor anderen moeten verpesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-04 18:59
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen (de laatste 3 pagina's ff doorgekeken), maar de nieuwe Druid talents en spells zijn bekend...

Link naar de spells
Link naar de talents

Er zijn onder andere 2 nieuwe forms, Flight Form en Tree of Restoration

Flight Form
Requires Level 68
498 Mana
3 sec cast
Transforms the Druid into a flight form, increasing movement speed by 60% and allowing you to fly. Can only use this form in Outland.

The act of shapeshifting frees the caster of Polymorph and Movement Impairing effects.
en Tree of Restoration
Requires 5 points in Empowered Rejuvenation
Requires 40 points in Restoration Talents
872 Mana
Instant cast
Transforms the Druid into the Tree of Life Form. While in this form you increase healing done by 25% of your total Spirit for all party members within 40 yards, your movement speed is reduced by 50%, you can only cast Swiftmend and healing over time spells, but the mana cost of these spells is reduced by 20%.

The act of shapeshifting frees the caster of Polymorph and Movement Impairing effects.

[ Voor 49% gewijzigd door Xylon op 25-09-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Xylon schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:02:
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen (de laatste 3 pagina's ff doorgekeken), maar de nieuwe Druid talents en spells zijn bekend...

Link naar de spells
Link naar de talents

Er zijn onder andere 2 nieuwe forms, Flight Form en Tree of Restoration

Flight Form

[...]

en Tree of Restoration

[...]
cool. Extra talents zo op het eerste gezicht niet heel erg bijzonder. Maar de nieuwe spells zijn wel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
flight form is echt te imba :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 12:47
Je gold wordt toch van jouw account naar een andere account (van de keylogger) getransferred? Dan kunnen ze toch vrij simpel het IP verkrijgen en (juridische) acties beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95822

Hidde schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:14:
Je gold wordt toch van jouw account naar een andere account (van de keylogger) getransferred? Dan kunnen ze toch vrij simpel het IP verkrijgen en (juridische) acties beginnen?
ga er maar niet vanuit, het lijkt er heel erg op dat blizzard onderbemand is op het moment. Ik snap niet dat ze hier niet meer personeel op zetten omdat er echt mensen zijn die al weken aan het wachten zijn. Als dit mij ook overkomt overweeg ik te stoppen met wow. Ze kunnen dan wel zeggen dat de verantwoordelijkheid bij ons ligt, maar ondertussen betalen wij maandelijks een vast bedrag waar service verdomme gewoon bij hoort. Blizzard laat ons op dit moment gewoon keihard creperen. En geloof me: dat met die gehackte accounts heeft zijn hoogtepunt nog niet bereikt. Deze kwestie heeft de potentie op world of warcraft kapot te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 02-05 21:48

we_are_borg

You will Comply

Anoniem: 95822 schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:25:
[...]

ga er maar niet vanuit, het lijkt er heel erg op dat blizzard onderbemand is op het moment. Ik snap niet dat ze hier niet meer personeel op zetten omdat er echt mensen zijn die al weken aan het wachten zijn. Als dit mij ook overkomt overweeg ik te stoppen met wow. Ze kunnen dan wel zeggen dat de verantwoordelijkheid bij ons ligt, maar ondertussen betalen wij maandelijks een vast bedrag waar service verdomme gewoon bij hoort. Blizzard laat ons op dit moment gewoon keihard creperen. En geloof me: dat met die gehackte accounts heeft zijn hoogtepunt nog niet bereikt. Deze kwestie heeft de potentie op world of warcraft kapot te maken.
Het is erger hier in Europa aangezien Blizzard een derde partij gebruikt om het spel draaiende te houden.
Ik doe het zelf momenteel zo dat ik het wachtwoord copy en dan past (doe ik heel erg veel met andere zaken ook) het enigste wat ze dan loggen is de control+c en dan control+v en meer niet.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Ook enkele Vliegende Hollanders hierzo btw (Trollbane)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

(Vraag aan moderator: er worden al meer discussie gevoerd over gold farming, hacking, keyloggers op deze topic. Het is verstandig om voor zulke gesprekken een nieuwe topic te maken met als titel: World of Warcraft: de gevaren en illegaal spelen. Deze zaken zijn meestal tijdelijk en kan dus steeds weer veranderen.)

Wow is erg groot spel. De drang om snel geld te verdienen is bij aantal mensen groot. Ja, er zijn mensen die nu al level 60 willen.

Hierdoor ontstaan er verschillende fronten:
- bots draaien
De bekende voorbeeld, niet gevaarlijk, maar niet toegestaan. Men gaat meestal farmen voor geld door continu enemies te doden en te looten. De computer doet dus al het werk voor je. De programma draait als laag en scant de geheugen af. Vervolgens stuurt het commando's naar originele Wow spel. Ik ken een site van. De programma zelf is niet gratis en de website is reggen verplicht, en ik zie ook teveel klagende spelers in forum omdat ze gebannen zijn. Zo lachwekkend en zo stom.

- exploits, valsspelen
Hier zijn er ook weer andere sites van, vaak samen met gold selling deel. Het valt me op dat informatie niet gratis is ondanks registeren. Er moet voor betaald worden voor elke tip. De kans op kat in een zak is groot. Ik heb nooit verder bekeken, maar puur spelen met exploits en bugs om extra op te krikken is gewoon niet leuk. Blizzard is continu bezig om ongemakken klein te houden.

- extra gold kopen
Ik heb eens gelezen op site dat iemand je accountgegevens moet hebben zodat ie gold kan transferren of welke smoesje dan ook. In feite zal het dus om hacken gaan zodat je gold zomaar erbij krijgt. Maar de websites zijn zelden betrouwbaar en kans op keyloggers is groot, zodat ze je account kunnen stelen. Waarschijnlijk verkopen ze gold van gestolen accounts dus door naar je.
Het is niet alleen illegaal, er worden ook slachtoffers mee gemaakt.
Regelmatig zie ik in grote steden een klein level 1 ventje opduiken die gold selling reclame maakt in chat. Een nieuwe is een spam in de mailbox. Nog arroganter.

- snel levelen
Ook een hack methode. Net als gold kopen word je geholpen om snel aan bepaalde level te komen.

Niet alleen Wow, maar ook Eve heeft last van mensen die ook snel money willen verdienen en illegaal doen. Bot farming is ook aanwezig.

Zulke mensen verpesten de spelsfeer en hebben beslist geen game ervaringen. Ze willen gewoon niet hele level gebeurtenis meemaken. Zielige mensen zijn het. Als het je allemaal teveel geld kost, ga dan Flyff spelen, 1 van de gratis mmorpg spellen. Ook zijn er mensen die Blizzard gewoon haten en game graag kapot maken. Net als mensen die Microsoft haten en virussen mee schrijven.

Er zijn ook mensen die te dom bezig zijn. Ik zie regelmatig mensen om money beggen. Gief me money! Zucht, deze mensen willen gewoon niet farmen of quests uitvoeren. Ze lopen allemaal te snel van stapel (koopzucht door beste spullen te kopen) of ze willen zo snel mogelijk levelen.
Dus ze gaan als level 10 nu al monsters van level 15 aanvallen. Daar gaan ze te vaak dood van.

Een andere vervelend punt is te vaak mensen uitdagen. Ik maak gelukkig niet snel mee, maar ik word wel zomaar gepoked voor 1-1 gevecht.

Wellicht wel es paar keer gemeld, er zijn nog steeds spelers die zomaar party verlaten. Vooral omdat hun quests zijn voltooid of ze hebben wat ze zoeken... ineens gaan ze vandoor. In instances is dat enorm vervelend. Vooral in minder populaire instances zoals Maraudon is dat enorm balen.

Wow is geweldig spel, maar er lopen zeker mensen rond met weinig game ervaringen, geen behoefte aan echte teamwork (puur voor zichzelf - snel quests voltooien - gelijk vandoor gaan) en teveel zeuren en smeken. Daarnaast gaan sommige spelers zelf valsspelen en illegale dingen doen. :/

Terug ontopic. Mage is nog steeds geweldig om mee te spelen. Herb/Alchemy is nu 300/300 en nog steeds maak ik potions. Het is echt verschil tegenover mining / blacksmithing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98134

Vanaaf toch wel iets heel irritants gebeurt.....

Vanavond onze 2de Nef kill kreeg de ML een DC net voordat ie dood ging.
normaal niet zo erg gewoon alles passen en dan weer verdelen.
maar nu bleek 1 persoon niet op te letten en had prongelijk greed gedaan op alle items 8)7

gelukkig hadden er een paar het gezien en kon gelukkig 1 van de chest (bloodfang)gered worden.
maar bij de andere loot kon dat helaas niet meer.
(priest chest, de healing mace en de vage leather boots)

dus de ml en de persoon die gegreed had beide een ticket gemaakt naar een GM.
krijgen we later te horen dat de loot op een normale manier gegaan is en niet teruggedraaid kon worden.
dag items |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Iemand die bij Nefarian 'per ongeluk' op greed drukt?
Kom nou toch, dat gelooft toch niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 02-05 15:38

ErA

Die had bij ons een gkick gehad. Lok amir :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 98134 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 00:15:

maar nu bleek 1 persoon niet op te letten en had prongelijk greed gedaan op alle items 8)7

gelukkig hadden er een paar het gezien en kon gelukkig 1 van de chest (bloodfang)gered worden.

krijgen we later te horen dat de loot op een normale manier gegaan is en niet teruggedraaid kon worden.
Klopt, dit valt in dezelfde categorie als wat ik ooit had. Had wat mail, waaronder een Ony Scale Cloak, een mail van een vriendin en wat AH dingetjes. Die AH dingen verwijnen automatisch als je het geld of de items eruit haalt. Ik haal die er dus uit, lagde nogal dus ik open en lees het mailtje van die vriendin, ik verwijder die (Ony Cloak stond eronder) en exact op dat moment verdwijnt ook het AH mailtje, waardoor ik de mail met de Ony Cloak verwijder. |:( Ticket aangemaakt, maar aangezien het een spelersfout betrof konden ze er niets aan doen. (of konden, ze deden er niks aan in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54

dat ligt er maar weer net aan wat voor GM je hebt, valt namelijk heel makkelijk terug te draaien. GM kan zo de loot aan de juiste persoon geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Lijkt mij wanneer je lvl 70 hebt bereikt en een flying mount hebt eigenlijk vrij nutteloos/overbodig, gezien de 3 sec cast time. Dit in tegenstelling tot de cheetahvorm die een instant cast is en daardoor zelfs wanneer je jouw (epic)mount hebt nog handig blijft om snel te vluchten e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

blame idd de oen die greed, niet blizzard of de GM. Soortgelijk iets in ZG gehad en vond ik al vrij kansloos, laat staan nef
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!