Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat de hunter talents uitkomen 
het wachten zuigt, het kan maar beter erg goed zijn...
het wachten zuigt, het kan maar beter erg goed zijn...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
dat is geen fix. Dat is toegeven aan de hackers.its_me schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:41:
Makkelijkste "fix" tegen het strippen van karakters is om tier 1 en 2 epics niet meer verkoopbaar en ook niet meer disenchantbaar te maken. Nadeel is dat er veel minder Nexus crystals zullen zijn en de prijs daar van behoorlijk stijgt. Maar dat is oplosbaar door blue items wat vaker in een nexus te laten disenchanten en epics boven 50 een extra crystal.
Interesseert me helemaal niets eigenlijk.addictive schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:49:
[...]
Wat is jullie mening over mensen die hun gear neit enchanten? Ik kan er echt niet tegen als ik iemand volledig gedeckt in epics zie, zonder z'n gear te enchanten. Het is namelijk zo'n verbetering voor je performance
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Na 23:30 wordt t weer speelbaar, dan zakt de ping terug naar rond de 120. Volgende dag rond de middag begint de ping weer te stijgen. Erg vreemd allemaal.RaseriaN schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:38:
[...]
Vraagje, heb je er ook in de nacht last van?
Aangezien een medeguildy van ons overdag/savonds totaal niet kan spelen maar in de nacht heeft hij strakke ms en geen lag.
Ps. wie ben je op Frostmane?
hangt er vanaf, welke epics heeft ie, waar zijn ze in raid progressie etcaddictive schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:49:
[...]
dat is geen fix. Dat is toegeven aan de hackers.
Wat is jullie mening over mensen die hun gear neit enchanten? Ik kan er echt niet tegen als ik iemand volledig gedeckt in epics zie, zonder z'n gear te enchanten. Het is namelijk zo'n verbetering voor je performance
[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 25-09-2006 10:54 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Die mensen krijgen geen raidinvite totdat ze hun gear enchanten.addictive schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:49:
[...]
dat is geen fix. Dat is toegeven aan de hackers.
firemaw is al neer maar het duurt zo vreselijk lang vond ik. Maar oke ebonroc moet dus ook zo lang duren? En waarom geen shadow resist dan schijnt ie best vaak (75%) die shadow of ebonroc te resisten.DarkShadow schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:37:
je moet gewoon je ony cloak equipen, helemaal niet druk maken over shadow resist. By firemaw wel full fr resist, ook voor je dps want dan kunnen ze gewoon veel langer doorgaan.
3 tanks om aggro laten vechten is dom, je moet hem in de hoek bij de opening waar broodlord voor staat tanken. 2 andere tanks gaan in de andere hoek staan (90 graden met de mt) en taunten wanneer de warning 3 seconden wingbuffet op komt. De wingbuffet land dan op 1 van de OT's en de MT kan weer terug taunten en verder gaan met het tanken.
Als je MT niet maximaal fr aanheeft gaan de flamebuffets een probleem worden. Zet al je healers op de MT met uitzondering van 4 healers voor de 2 offtanks. Die 4 kunnen als ze goed zijn ook nog wat dps healen. anyway, positionering is de helft van het gevecht bij Firemaw, je dps en healers moeten leren met line of sight om te gaan. Maar het is behoorlijk makkelijk gevecht, je krijgt hem vast en zeker deze week down.
Anoniem: 27963
Die krijgen volgens de guildrules al niet eens de op 1 na hoogste rank, omdat enchants (de beste, dus ZG en nexus-hands etc) zijn verplicht vanaf dat punt.addictive schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:49:
Ebonroc was inderdaad een domper, volgens onze RL was het een gevecht die nog langer duurt dan Firemaw...MantaMania schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:31:
Heeft iemand eigenlijk nog wat tips voor ebonroc / flamegore ben er wel achter gekomen dat de tips van die innersanctum of wiki niet echt geweldig zijn. Op de ene site staat bv dat 100 shadow resistance meer dan genoeg is om de shadow of ebonroc te risisten op de andere staat 240.
Er staat ook nergens of dat dit ook net zo een lang gevecht is al firemaw?
Ik ben ook van outland, en geen last van lag.Viggen schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:22:
[...]
Mja, ik speel ook op Outland en heb totaal geen last van lagspikes iig
Wat op ons realmforum voorgesteld is, is om in plaats van het intypen van je wachtwoord op je scherm letter X en Y van je wachtwoord in te toetsen, mbv toetsen op je scherm in WoW dus. Welke letters je in moet toetsen verschilt per inlog. Voorbeeldje: Wachtwoord is "wachtwoord", ik moet op m'n scherm letter 3 en 6 aanklikken, klik op de c en de w en kan erin.its_me schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:41:
Makkelijkste "fix" tegen het strippen van karakters is om tier 1 en 2 epics niet meer verkoopbaar en ook niet meer disenchantbaar te maken. Nadeel is dat er veel minder Nexus crystals zullen zijn en de prijs daar van behoorlijk stijgt. Maar dat is oplosbaar door blue items wat vaker in een nexus te laten disenchanten en epics boven 50 een extra crystal.
Pots is lastig. Bij tries op een boss, neem voor het gemak even Raggy, zijn Fire Prot Pots helemaal geen overbodige luxe. Als je 'm farmt is het niet meer nodig. Ik switch al niet eens meer terug naar FR gear daar, zit meestal op de 130 buffed.firemaw is al neer maar het duurt zo vreselijk lang vond ik. Maar oke ebonroc moet dus ook zo lang duren? En waarom geen shadow resist dan schijnt ie best vaak (75%) die shadow of ebonroc te resisten.
Mensen zonder enchants irriteren me vreselijk in de raid eigenlijk iedereen doet zijn best verder te komen en dat kost je wat geld daarom vind ik dat iedereen dat moet doen. Maar oke dat is net als met pots, een extra fire pot kan bij een aantal bosses geen kwaad helaas zijn het altijd dezelfde mensen die zo een pot nemen en voldoende bij zich hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Exitium op 25-09-2006 11:15 ]
een Ctrl+C , Ctrl+V werkt ook neem ik aan..? beetje omslachtig, maar goed..?
Sure, maar komt weer neer op computerkennis die niet iedereen heeft. Een ingebouwde optie is wat dat betreft veel idealer.BootVluchteling schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:12:
[...]
een Ctrl+C , Ctrl+V werkt ook neem ik aan..? beetje omslachtig, maar goed..?
Na alle verschillende berichten begin ik me serieus zorgen te maken over keyloggers.Nvidiot schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:24:
Het probleem is dat de keylogger waar veel mensen hier last van hebben *niet* opgepakt wordt door de meeste virusscanners en ook bij een volledig up-to-date windows wordt ie nog automatisch geinstalleerd als je een 'foute' pagina bezoekt. De eigenaar van onze guildbank was op zoek naar screenshots van de tier 4 sets en een van de sites waar dat op stond heeft die keylogger bij 'm geinstalleerd.guildbank.
Ik moet toegeven dat ik zelf een van deze slackers ben; ik heb ong de helft niet geenchant. Eigenlijk is het een erg slechte eigenschap, de exacte reden weet ik ook niet. +15 NR en FR zat er binnen een dag op, maar ik loop al een maand rond met Netherwind bracers waar nog niets opstaat.addictive schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:49:
[...]
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
thanks en pots is idd lastig. uiteraard als je hem farmt is het niet nodig. Maar zeker bosses die wel eens fout gaan is een fire pot geen overbodige luxe en probeer ik ook van iedereen te verwachten maar ja iedereen controleren pffff.Exitium schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:09:
Pots is lastig. Bij tries op een boss, neem voor het gemak even Raggy, zijn Fire Prot Pots helemaal geen overbodige luxe. Als je 'm farmt is het niet meer nodig. Ik switch al niet eens meer terug naar FR gear daar, zit meestal op de 130 buffed.
Over Ebonroc, onze warriors en de feral die tanken worden geadviseerd 240 SR te hebben, resist rate zit dan inderdaad rond die 75% als ik onze MT moet geloven. Gevecht duurt een stukje langer dan Firemaw juist door die curse. Firemaw duurt bij ons meestal 7-8 minuten, Ebonroc komt rond de tien uit.
ja was idd jammer maar die gaat nog wel neer.Tranzity schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:01:
[...]
Ebonroc was inderdaad een domper, volgens onze RL was het een gevecht die nog langer duurt dan Firemaw...
[ Voor 14% gewijzigd door MantaMania op 25-09-2006 11:32 ]
Die van ons maken totaal geen gebruik van SR. Wij zetten meestal al onze tanks er op (5 of 6) en op het moment dat de ene gecursed wordt, taunten er twee. We deden het eerst met 3 tanks maar aangezien we nogal wat ongelukkige taunt resists hadden toch maar wat meer tanks er op. Fight duurt voor ons rond de 10 min. Ieder z'n taktiek ^_^.Exitium schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:09:
Over Ebonroc, onze warriors en de feral die tanken worden geadviseerd 240 SR te hebben, resist rate zit dan inderdaad rond die 75% als ik onze MT moet geloven. Gevecht duurt een stukje langer dan Firemaw juist door die curse. Firemaw duurt bij ons meestal 7-8 minuten, Ebonroc komt rond de tien uit.
Bij ons ook niet iedere tank nee, we hebben over het algemeen vier warriors mee en zetten er één van onze ferals (van alle dr00ds die raiden zijn er vier feral, één oomkin en één restoTomSmit82 schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:34:
[...]
Die van ons maken totaal geen gebruik van SR. Wij zetten meestal al onze tanks er op (5 of 6) en op het moment dat de ene gecursed wordt, taunten er twee. We deden het eerst met 3 tanks maar aangezien we nogal wat ongelukkige taunt resists hadden toch maar wat meer tanks er op. Fight duurt voor ons rond de 10 min. Ieder z'n taktiek ^_^.
Mirreke schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:24:
Inmiddels is Invictus Exercitus weer een stukkie groter en hebben we een samenwerking met Key to Annahilition, waar ook een aantal NL-talige spelers in zitten en inmiddels ook aardig wat engels-talige spelers.
Verder heb ik nog een vraag:
Heb nu 2x lvl 60 (human warlock en NE priest) maar zit te twijfelen of ik nog een nieuwe char ga maken voor TBC uit komt (heb nog wel wat andere alts die zo onder het stof zitten dat archeologen er blij mee zouden zijn, maar geen van hen (lvl 9 mage, lvl 19 warrior, lvl 17 shammy en een druid waar mijn neefje van 8 meespeelt als ie bij ons op bezoek is, komen voor mijn gevoel in aanmerking voor het lvlen naar 60)
Heeft geen signature.
MantaMania schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:30:
ja was idd jammer maar die gaat nog wel neer.
Ene is het nu al de RL?
Snelste manier van grinden voor shaman is Enhancement te speccen. Melee is mana free, dus hoef je mana alleen te gebruiken voor healen. Vervolgens met een vette 2Her en rockbiter of WF en veel str/agi op je gear (ook wel int natuurlijk, maar veel str is handig) mobs hakken. Van 1 tot 50 is Shaman erg sterk. Je kunt healen en doet veel dps. Daarna scalen ze niet zo goed omdat ze toch hybride zijn en gaan andere classes je voorbij in efficientie.dommerick schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:41:
Ik heb sinds vrijdag een orc shaman gerolled op the maelstrom. Waar ik voorheen alliance was, maar nu toch maar horde gegaan. Exacte reden weet ik eigenlijk ook nietMaar het bevalt tot nu toe wel in ieder geval. Maar nu heb je eigenlijk redelijk wat keuze om een shaman te spelen. Wat is nu het makkelijkst om naar de 60 te lvlen als shaman. Is dat als spellcaster of melee fighter? Beiden hebben zijn voordelen gok ik
Dit dus.
maak een pala man, die zijn vetMirreke schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:24:
Verder heb ik nog een vraag:
Heb nu 2x lvl 60 (human warlock en NE priest) maar zit te twijfelen of ik nog een nieuwe char ga maken voor TBC uit komt (heb nog wel wat andere alts die zo onder het stof zitten dat archeologen er blij mee zouden zijn, maar geen van hen (lvl 9 mage, lvl 19 warrior, lvl 17 shammy en een druid waar mijn neefje van 8 meespeelt als ie bij ons op bezoek is, komen voor mijn gevoel in aanmerking voor het lvlen naar 60)
Op dit moment heb ik ook niet al te veel tijd om te spelen aangezien ik 40 uur per week werk, een aantal avonden per week spendeer aan de volleybal en ik ook samenwoon (dus moet toch af en toe ook die stofzuiger eens uit de kast halen)
Iemand nog een idee wat te doen?
PSN & XBL: Denkoyugo
.Tranzity schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:44:
[...]
Degene met de meeste ervaring.
Jij blijft altijd m'n nummer1![]()
Binnenkort is m'n Warlock 60, is het verstandig om een Chromatic Cloak te laten craften, of direct door naar die blauwe +spelldamage cloak van ZG?
Ik zou die +spelldamage nemen, vind ik persoonlijk beter dan % critTranzity schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:44:
[...]
Jij blijft altijd m'n nummer1![]()
Binnenkort is m'n Warlock 60, is het verstandig om een Chromatic Cloak te laten craften, of direct door naar die blauwe +spelldamage cloak van ZG?
Music is not just a sound, it's a way of living.
Boven alles zou jij toch onderhand moeten weten dat ik een vrouw benDenko schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:51:
[...]
maak een pala man, die zijn vet(/wave btw)
.. Niet echt een goed idee, en dan nog, Iemand die op je account is destroyed dan gewoon alles voor de fun. Ben je alsnog alles kwijt.its_me schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:41:
Gisteren in /w zei je iets heel anders!Tranzity schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:44:
[...]
Jij blijft altijd m'n nummer1
[ Voor 47% gewijzigd door Exitium op 25-09-2006 12:16 ]
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
ebonroc heb je nog 2 taunters nodig voor alleen de healing debuff. Hij doet vrij weinig schade, shadowresist is echt onzin om te dragen want healers kunnen de shadow of ebonroc makkelijk weghealen. Zorg gewoon dat priests even een shield op hem gooien als de waarschuwing voor shadow komt. Als je tanks niet weten wat ze aan het doen zijn is het een verschrikkelijk lang gevecht, ik weet nog dat wij hem voor de eerste keer neerhaalden, dat duurde toen 21 minutenMantaMania schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:57:
[...]
firemaw is al neer maar het duurt zo vreselijk lang vond ik. Maar oke ebonroc moet dus ook zo lang duren? En waarom geen shadow resist dan schijnt ie best vaak (75%) die shadow of ebonroc te resisten.
Mensen zonder enchants irriteren me vreselijk in de raid eigenlijk iedereen doet zijn best verder te komen en dat kost je wat geld daarom vind ik dat iedereen dat moet doen. Maar oke dat is net als met pots, een extra fire pot kan bij een aantal bosses geen kwaad helaas zijn het altijd dezelfde mensen die zo een pot nemen en voldoende bij zich hebben.
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Volgens mij haal je shadowflame en de curse door elkaar. Ik neem aan dat ze het over het resisten van de curse hebben en niet de shadowflame aangezien dat een ability is van alle dragons.DarkShadow schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:46:
[...]
ebonroc heb je nog 2 taunters nodig voor alleen de healing debuff. Hij doet vrij weinig schade, shadowresist is echt onzin om te dragen want healers kunnen de shadow of ebonroc makkelijk weghealen.
Nog even een paar keer Ebonroc doen dan om te zien dat Shadow of Ebonroc helemaal geen damage doet? Shadow of Ebonroc healt Ebonroc als hij je raakt terwijl je die debuff hebt.DarkShadow schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:46:
[...]
ebonroc heb je nog 2 taunters nodig voor alleen de healing debuff. Hij doet vrij weinig schade, shadowresist is echt onzin om te dragen want healers kunnen de shadow of ebonroc makkelijk weghealen. Zorg gewoon dat priests even een shield op hem gooien als de waarschuwing voor shadow komt. Als je tanks niet weten wat ze aan het doen zijn is het een verschrikkelijk lang gevecht, ik weet nog dat wij hem voor de eerste keer neerhaalden, dat duurde toen 21 minuten(tanks wisten gewoon niet waarmee ze bezig waren
).
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Anoniem: 63072
Wettelijk gezien kan je die dingen compleet niet vergelijken helaas, maar het is hoe dan ook knap klote als je dat overkomt.Predje schreef op zondag 24 september 2006 @ 16:16:
Jah je kunt er lekker luchtig over denken maar het blijft gewoon diefstal en de personen die dit doen moeten echt gewoon heel erg hard gestraft worden.
Als iemand mijn auto of geld jat kan ik ook wel weer nieuwe krijgen, maar daar gaat het niet om.
Misschien jezelf even in een boss verdiepen? Als je BA krijgt blijf je hoe dan ook nooit in de buurt van de rest van de raid staan. Een warrior kan met wat geluk een BA overleven, maar die explosie blaast wel de mensen om je heeb op.Anoniem: 98134 schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:29:
Van de week nog iets leuk meegemaakt.
Bij Vael was ik de 2de tank in het rijtje.
na een tijdje te tanken kreeg ik burning adreline, ik een paar cooldowns op mezelf gegooid.
shieldwall, last stand ,lifegiving gem
ik was bijna dood komt tank nr 3 naast me staan ontplof ik ineens van de burning adreline
ik kijk in m'n log schermpje
your burning adreline hits *** for 5000![]()
dag tank 3 en helaas een wipe
Hoe zou blizzard jouw systeem moeten beveiligen dan? Ik bedoel, je WoW account is echt je grootste zorg niet hoor, wat dacht je van CC details, of dat je PC als relay for hackwerk gebruikt wordt?chromeeh schreef op maandag 25 september 2006 @ 09:19:
Is er geen anti-keylogger scanner voor / van Blizzard
Want ik vind wel dat Blizzard zich hier ook wel wat meer actief in mag opstellen behalve de news message bij het inlog scherm...
Mijn god wat een dom gezemel. Stem jij toevallig ook weer LPF dit jaar? Zelfde soort populistisch gelul..jef schreef op maandag 25 september 2006 @ 09:28:
blizzard kan haar eigen succes niet aan, dat is alles... En nu geeft het de indruk dat ze opzettelijk onvriendelijk zijn zodat mensen kappen met spelen dat ze wat minder klanten hebben...
Dat werkt sowieso niet. Dan pas je de keylogger aan zodat 'ie clicks detecteert en screenshots maakt.Exitium schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:09:
Wat op ons realmforum voorgesteld is, is om in plaats van het intypen van je wachtwoord op je scherm letter X en Y van je wachtwoord in te toetsen, mbv toetsen op je scherm in WoW dus. Welke letters je in moet toetsen verschilt per inlog. Voorbeeldje: Wachtwoord is "wachtwoord", ik moet op m'n scherm letter 3 en 6 aanklikken, klik op de c en de w en kan erin.
Pff.Klantvriendelijkheid van Blizz in de twee voorbeeldjes is weer eens bedroevend in ieder geval.
https://niels.nu
Wat nou pfft, wou je zeggen dat het "hey, we locken die account even een weekje zonder wat te laten horen" erg klantvriendelijk is dan?
Zou mooi zijn zo vlak voor de reset TrollieImdaMned schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:34:
Hydra is weer op dreef : )
even wow related: hopen dat twins vanavond down gaan, vorige keer op 6% en 1 a 2 minuten over ofzo.
Ik kan me zo voorstellen dat ze bij Blizzard ook behoorlijk geschrokken zijn van alle commotie en dat ze nu een passend antwoord aan het verzinnen zijn. Daarbij komt dat ik denk dat ze een zo'n klein mogelijke staf hebben om alle servers draaiend te houden, en dat ze niet direct voorbereid zijn op zoiets groots. Kortom, ze nemen de hoogstnoodzakelijke maatregelen en zijn zich ondertussen aan het beraden op een zo goed mogelijke oplossing van het probleem. Dat kost even wat tijd en tot die tijd is geduld hebben de beste oplossing.Exitium schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:23:
[...]
Wat nou pfft, wou je zeggen dat het "hey, we locken die account even een weekje zonder wat te laten horen" erg klantvriendelijk is dan?En believe me, 't is zeker niet de eerste keer dat zoiets gebeurt bij mensen die ik ken.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
[ Voor 12% gewijzigd door Richub op 25-09-2006 13:54 ]
voeg hier Svchcs.exe maar aan toe, dat was bij mij de dader...garak schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 23:04:
svch0st.exe
g0ld.com
ntdetect.exe
zijn de bestanden
Snap ik, feit dat gisteren plots die waarschuwing bij het inloggen stond geeft dat ook aan, maar wat Blizz op z'n minst had moeten doen is, als ze een account locken, een standaardmailtje sturen in de trand van "In verband met het onderzoek naar je melding over je gehackte account zulen we deze tijdelijk moeten blokkeren. Hoelang dit duurt is niet precies te zeggen, maar het zou in de regel zolang kunnen zijn. Als het zolang plus nog een week is, kun je contact opnemen op die en die manier om de status van het onderzoek op te vragen." Dan weten die mensen tenminste waar ze aan toe zijn en worden ze niet zonder pardon van hun account afgedonderd om er een week later nog niet op te kunnen. De vriendin die dat overkomen is heeft inmiddels het gevoel dat ze genegeerd wordt en in de vergetelheid raakt, niet bepaald het gevoel wat je je klanten hoort te geven, no matter what. En het feit dat ze een smak goud (die guildie 800g, een andere guildie ooit 1100g) vragen voor het herstellen van bij een hackpoging verloren items...Sallin schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:40:
[...]
Ik kan me zo voorstellen dat ze bij Blizzard ook behoorlijk geschrokken zijn van alle commotie en dat ze nu een passend antwoord aan het verzinnen zijn. Daarbij komt dat ik denk dat ze een zo'n klein mogelijke staf hebben om alle servers draaiend te houden, en dat ze niet direct voorbereid zijn op zoiets groots. Kortom, ze nemen de hoogstnoodzakelijke maatregelen en zijn zich ondertussen aan het beraden op een zo goed mogelijke oplossing van het probleem. Dat kost even wat tijd en tot die tijd is geduld hebben de beste oplossing.
Iedereen vindt zijn/haar eigen probleem natuurlijk verreweg het belangrijkst en wil zo goed mogelijk behandeld worden. Voor Blizzard is er een groter overkoepelend probleem wat zij waarschijnlijk zo snel mogelijk willen oplossen. Zo snel mogelijk houdt dan in dat niet iedereen persoonlijk te woord wordt gestaan.
Dat mis ik dus bij de druid-pvp gear. Vooral feral gericht, maar totaal niet balance gericht.Xylon schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:12:
[...]
Inderdaad, bij paladins heeft de Lamellar versie er helemaal geen strength op, in tegenstelling tot de Scaled versieLamellar is zo te zien meer gefocust op het casten, en Scaled meer op close combat...
PVP-en met een Oomkin?KreKkeR schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:01:
[...]
Dat mis ik dus bij de druid-pvp gear. Vooral feral gericht, maar totaal niet balance gericht.
Ik heb ooit (3-4 maanden geleden) 's een sniffer aangehad tijdens het inloggen bij WoW, en ik zag vervolgens in plain text mn gebruikersnaam voorbij komen. Maar ik vraag me inderdaad wel af in hoeverre de al ingevulde gebruikersnaam invloed heeft op de security (het wordt immers ergens opgeslagen, maar als het probleem alleen een keylogger is, dan zou het juist veiliger moeten zijn).Viggen schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:53:
maar wat ik me nogsteeds afvraag... ik hoef bij 't inloggen dus alleen mijn wachtwoord in te vullen (naam onthoudt WoW zelf), maar hoe zouden ze dan aan mijn complete inloggegevens moeten komen (naam+wachtwoord)?
las ergens dat inlognaam gewoon plaintekst wordt verzonden / opgeslagen maar wat is daar van waar?
Ach, heb Balanc Druid movies gezien waarin die Oomkins toch aardig ownen met de juiste gear en lucky crits
misschien moet je leren lezen hij zegt toch duidelijk dat ie veal staat te tanken en dat tank 3 naast hem staat en dat die dood gaat niet de rest van de raid!!Hydra schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:18:
[...]
Misschien jezelf even in een boss verdiepen? Als je BA krijgt blijf je hoe dan ook nooit in de buurt van de rest van de raid staan. Een warrior kan met wat geluk een BA overleven, maar die explosie blaast wel de mensen om je heeb op.
.
tuurlijk, blizzard had gewoon je pc moeten beveiligen!Richub schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:47:
Er werd gewoon botweg gezegd: eigen schuld, had je maar een antivirus op je pc moeten zetten. En zomaar je account blokken zonder te zeggen waarom en voor hoelang, dat vind ik nou niet echt klantvriendelijk.
Anoniem: 72703
Waarom niet gewoon een OTP zoals alle banken hebben (zonder pasje uiteraard) die kosten daarvoor verdienen ze zo terug en het algoritme daarvan is nog steeds niet gehackt.RaDKiLL schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:31:
Wat ook heel goed werkt tegen hackers is een zgn pincode systeem.
Zoals bijvoorbeeld nu in MapleStory het geval is.
Na het intypen van je wachtwoord krijg je een pop-up waarop je met je muis een 4cijferige pincode moet aanklikken. Mooie ervan is dat de cijfers 1 tm 0 op een randompositie worden weergegeven en dat niet alle vlakjes gevuld zijn.
Zo voorkom je dat keyloggers hun werk kunnen doen.
Natuurlijk is Blizzard niet verantwoordelijk voor de veiligheid van de pc's van de gebruikers! Maar om per definitie alles maar af te schuiven op de speler, en deze zonder verdere mededeling maar meteen te blokken is wel een beetje kort door de bocht, niet?markclausing schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:14:
[...]
tuurlijk, blizzard had gewoon je pc moeten beveiligen!![]()
Daarnaast is natuurlijk het probleem dat straks iedereen zijn eigen epics gaat dissen/verkopen en dan schreeuwen dattie gehacked is. Tada: gratis nexus crystals.
En natuurlijk is het ook niet blizzard's schuld dat er binnen een week tienduizenden accounts compromised raken door een bug in Windows. Niet zo heel gek dat ze niet een team van 100 man abuse klaar hadden staan 'voor het geval dat er weer een exploit in windows ontdekt wordt'.
Ja, het is een frustrerend probleem. Ja, blizzard kan de pijn verzachten, maar geef ze ff een paar weken om mensen/procedures aan te nemen. Nu zijn ze compleet overvallen met duizenden tickets per dag over dit probleem.
Zolang je mail kan traceren, wat Blizz kan of zou moeten kunnen, elimineer je dit totaal. Ofwel het geld kan getraceerd worden, ofwel de shards.markclausing schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:14:
Daarnaast is natuurlijk het probleem dat straks iedereen zijn eigen epics gaat dissen/verkopen en dan schreeuwen dattie gehacked is. Tada: gratis nexus crystals.
[ Voor 19% gewijzigd door Exitium op 25-09-2006 14:33 ]
Iedereen die last heeft van lags tussen 500-8000 (of mss nog meer) post away in dat topic.- Could you please try to create characters on Agamaggan, Ragnaros and Silvermoon to see if the latency persists on these realms?
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Dit lijkt mij totaal onmogelijk. Alle (goede) gear is boe of bop. Je kan er dus lijkt mij alleen wat aan verdienen door het te DE.Exitium schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:32:
[...]
Edit: Wat trouwens iedereen waarvan ik weet dat 'ie gehackt is opviel, was dat de gear verkocht was. Huidige professions, vaak geen enchanting, waren niet aangeraakt en dus was er niet gedissed.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
op zich niet zo heel raar, er even van uit gaande dat de mensen die de keylogger verspreide meer dan 1 gehacked account tot beschikking hebben.Exitium schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:32:
[...]
Edit: Wat trouwens iedereen waarvan ik weet dat 'ie gehackt is opviel, was dat de gear verkocht was. Huidige professions, vaak geen enchanting, waren niet aangeraakt en dus was er niet gedissed.
Verkocht aan vendor denk ik dat hij bedoeld. Een beetje tier1 set levert dan toch al snel 50G op. Natuurlijk is het veel meer waard, maar die hackers hebben het op deze manier erg snel verdiend. Ik begin nu toch ook wel schrikkerig te worden, als ik al deze verhalen hier zo lees.Phydomir schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:08:
[...]
Dit lijkt mij totaal onmogelijk. Alle (goede) gear is boe of bop. Je kan er dus lijkt mij alleen wat aan verdienen door het te DE.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Mja, ondersteun dan meerdere platforms, als er een mac client kan worden gemaakt waarom dan geen linux client, kan ik meteen windows van mn pc af gooien, nu zit ik vanwege zon brak os telkens te virusscannen omdat blizzard te cheap is om een fatsoenlijk platform te ondersteunen.En natuurlijk is het ook niet blizzard's schuld dat er binnen een week tienduizenden accounts compromised raken door een bug in Windows.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Zo makkelijk om Blizzard de schuld te geven he, en Windows ook trouwens.blouweKip schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:21:
[...]
Mja, ondersteun dan meerdere platforms, als er een mac client kan worden gemaakt waarom dan geen linux client, kan ik meteen windows van mn pc af gooien, nu zit ik vanwege zon brak os telkens te virusscannen omdat blizzard te cheap is om een fatsoenlijk platform te ondersteunen.
Music is not just a sound, it's a way of living.
als er binnen een week duizenden accounts gehacked zijn kan je natuurlijk niet alleen de gebruiker beschuldigen, dan zou een beetje support niet verkeerd zijn natuurlijk.RaseriaN schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:27:
[...]
Zo makkelijk om Blizzard de schuld te geven he, en Windows ook trouwens.
Je bent gewoon een complete retard als je je eigen systeem over de zeik kan krijgen.
Ik heb net mn systeem gescanned in 47 weken (Windows is zolang geleden geinstalleerd) om toch eens te kijken of ik vrij ben van shit, en ik vond 0 dingen.
Sjezus, stop met die Blizzard bash, terwijl het probleem tussen het scherm en de stoel zit
amen!RaseriaN schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:27:
[...]
Je bent gewoon een complete retard als je je eigen systeem over de zeik kan krijgen.
Ik heb net mn systeem gescanned in 47 weken (Windows is zolang geleden geinstalleerd) om toch eens te kijken of ik vrij ben van shit, en ik vond 0 dingen.
Sjezus, stop met die Blizzard bash, terwijl het probleem tussen het scherm en de stoel zit
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[ Voor 21% gewijzigd door sabriel op 25-09-2006 16:16 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Op het moment dat geverifieerd kan worden dat de mail verstuurd is op het moment dat de account gehackt is (en het lijkt me dat Blizz registreerd op welke tijdstippen wachtwoorden veranderd worden), wordt dat al een heel ander verhaal. Zeker als van meer gehackte accounts (bij ons op de realm zijn er genoeg die aangegeven hebben gehackt te zijn op het realmforum, laat staan de mensen die daar niet eens komen) gold gestuurd is naar die account.sabriel schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:14:
ps, zelfs als ze het geld kunnen traceren kunnen ze er nog niets aan doen, ze mogen de transactie niet ongedaan maken. Ik had geluk dat die persoon een maand niet had ingelogd zodat het retour afzender gaat, anders had ik naar mijn 100G kunnen fluiten. Zelfs terwijl het van 2 kanten geferifieerd is dat het om een verkeerde transactie ging.
word bijna bang van al die verhalen, iedere keer als ik inlog ben ik weer opgelucht als mn passwoord nog goed is.Exitium schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:24:
[...]
Op het moment dat geverifieerd kan worden dat de mail verstuurd is op het moment dat de account gehackt is (en het lijkt me dat Blizz registreerd op welke tijdstippen wachtwoorden veranderd worden), wordt dat al een heel ander verhaal. Zeker als van meer gehackte accounts (bij ons op de realm zijn er genoeg die aangegeven hebben gehackt te zijn op het realmforum, laat staan de mensen die daar niet eens komen) gold gestuurd is naar die account.
Anders ik wel. Werd daarnet gedisconnect en wilde inloggen, kreeg ik 'wrong password' melding, ik snel nog een keer proberen, had ik gelukkig alleen een typo gemaakt. Toch best wel eng allemaal. Gelukkig draai ik genoeg anti-virus etc. op m'n PC, en IE gebruik ik al twee jaar niet meer (zoniet nog langer). Wel weet ik dat als ik de lul ben, ik ook meteen stop met spelen. Moet zeggen dat ik de laatste tijd zoiezo wat minder zin heb in WoW.MantaMania schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:33:
[...]
word bijna bang van al die verhalen, iedere keer als ik inlog ben ik weer opgelucht als mn passwoord nog goed is.
Surfin' paradise!
Gz, die mount kunnen ze iig niet vendorenSnappie88 schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:43:
[...]
Anders ik wel. Werd daarnet gedisconnect en wilde inloggen, kreeg ik 'wrong password' melding, ik snel nog een keer proberen, had ik gelukkig alleen een typo gemaakt. Toch best wel eng allemaal. Gelukkig draai ik genoeg anti-virus etc. op m'n PC, en IE gebruik ik al twee jaar niet meer (zoniet nog langer). Wel weet ik dat als ik de lul ben, ik ook meteen stop met spelen. Moet zeggen dat ik de laatste tijd zoiezo wat minder zin heb in WoW.
Trouwens wel zojuist m'n epic mount op m'n Warlock verkregen, w00t
'You unlearned spell: Summon Dreadsteed'HolyCorn schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:46:
[...]
Gz, die mount kunnen ze iig niet vendoren
Surfin' paradise!
nee he beggers op het forum ook al.zwAf schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:51:
Ja ik snap het ook niet van die keyloggers... koop da spel gewoon
heb btw een 38 ( 97% naar 39 ) troll rogue op trollbane
en kom hard geld tekort voor mn mount straksdus als iemand wil sponsoren
Had me ook hier maar ff gereggedkreeg de link van Dosed..
Ja klopt, dosed vertelde me het ook alMantaMania schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:09:
[...]
nee he beggers op het forum ook al.
Nee hoor geintje welkom.
En die keyloggers zijn natuurlijk gewoon criminelen die snel geld willen verdienen het gaat hun totaal niet om warcraft maar gewoon het geld verdienen.
Hoewel ik het opzich wel met je eens ben, denk ik toch dat je ietwat genuanceerder kunt zijn.RaseriaN schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:27:
[...]
Nee, want als je de echte eigenaar van die account bent, kun je je account terugkrijgen door wat informatie naar Blizz te sturen. (naam, adres, etc) Probleem is dat je er vaak te laat achterkomt, inloggen, vendoren, mailen en uitloggen duurt niet zo lang.zwAf schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:13:
[...]
Ja klopt, dosed vertelde me het ook alMaarja ik wist verder ook wel dat ze je geld en gear verkochten en overstuurde enzo, maar als ze een beetje tactisch zijn, verkopen ze die account ofzo
Anoniem: 117852
Moeilijk te zeggen WoW zelf is gewoon op CD uitgekomen terwijl die al 4 cd's beslaat.Anoniem: 117852 schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:22:
Even snel n vraagje offtopic na alles wat betreft keyloggers; gaat TBC alleen op DVD uitkomen of gaat er ook n gewone ouderwetse CD versie (jaja, m'n PC is niet echt up to date) op de markt verschijnen? Zal wel alleen DVD zijn in verband met filesize denk ik maar vraag t liever ff.
Iemand?
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
[ Voor 33% gewijzigd door Richub op 25-09-2006 19:37 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Fuelke op 25-09-2006 20:08 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Anoniem: 95822
Anoniem: 86561
en Tree of RestorationRequires Level 68
498 Mana
3 sec cast
Transforms the Druid into a flight form, increasing movement speed by 60% and allowing you to fly. Can only use this form in Outland.
The act of shapeshifting frees the caster of Polymorph and Movement Impairing effects.
Requires 5 points in Empowered Rejuvenation
Requires 40 points in Restoration Talents
872 Mana
Instant cast
Transforms the Druid into the Tree of Life Form. While in this form you increase healing done by 25% of your total Spirit for all party members within 40 yards, your movement speed is reduced by 50%, you can only cast Swiftmend and healing over time spells, but the mana cost of these spells is reduced by 20%.
The act of shapeshifting frees the caster of Polymorph and Movement Impairing effects.
[ Voor 49% gewijzigd door Xylon op 25-09-2006 22:06 ]
cool. Extra talents zo op het eerste gezicht niet heel erg bijzonder. Maar de nieuwe spells zijn wel erg gaaf.Xylon schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:02:
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen (de laatste 3 pagina's ff doorgekeken), maar de nieuwe Druid talents en spells zijn bekend...
Link naar de spells
Link naar de talents
Er zijn onder andere 2 nieuwe forms, Flight Form en Tree of Restoration
Flight Form
[...]
en Tree of Restoration
[...]
Anoniem: 95822
ga er maar niet vanuit, het lijkt er heel erg op dat blizzard onderbemand is op het moment. Ik snap niet dat ze hier niet meer personeel op zetten omdat er echt mensen zijn die al weken aan het wachten zijn. Als dit mij ook overkomt overweeg ik te stoppen met wow. Ze kunnen dan wel zeggen dat de verantwoordelijkheid bij ons ligt, maar ondertussen betalen wij maandelijks een vast bedrag waar service verdomme gewoon bij hoort. Blizzard laat ons op dit moment gewoon keihard creperen. En geloof me: dat met die gehackte accounts heeft zijn hoogtepunt nog niet bereikt. Deze kwestie heeft de potentie op world of warcraft kapot te maken.Hidde schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:14:
Je gold wordt toch van jouw account naar een andere account (van de keylogger) getransferred? Dan kunnen ze toch vrij simpel het IP verkrijgen en (juridische) acties beginnen?
Het is erger hier in Europa aangezien Blizzard een derde partij gebruikt om het spel draaiende te houden.Anoniem: 95822 schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:25:
[...]
ga er maar niet vanuit, het lijkt er heel erg op dat blizzard onderbemand is op het moment. Ik snap niet dat ze hier niet meer personeel op zetten omdat er echt mensen zijn die al weken aan het wachten zijn. Als dit mij ook overkomt overweeg ik te stoppen met wow. Ze kunnen dan wel zeggen dat de verantwoordelijkheid bij ons ligt, maar ondertussen betalen wij maandelijks een vast bedrag waar service verdomme gewoon bij hoort. Blizzard laat ons op dit moment gewoon keihard creperen. En geloof me: dat met die gehackte accounts heeft zijn hoogtepunt nog niet bereikt. Deze kwestie heeft de potentie op world of warcraft kapot te maken.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Anoniem: 98134
Klopt, dit valt in dezelfde categorie als wat ik ooit had. Had wat mail, waaronder een Ony Scale Cloak, een mail van een vriendin en wat AH dingetjes. Die AH dingen verwijnen automatisch als je het geld of de items eruit haalt. Ik haal die er dus uit, lagde nogal dus ik open en lees het mailtje van die vriendin, ik verwijder die (Ony Cloak stond eronder) en exact op dat moment verdwijnt ook het AH mailtje, waardoor ik de mail met de Ony Cloak verwijder.Anoniem: 98134 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 00:15:
Vanaaf toch wel iets heel irritants gebeurt.....
Vanavond onze 2de Nef kill kreeg de ML een DC net voordat ie dood ging.
normaal niet zo erg gewoon alles passen en dan weer verdelen.
maar nu bleek 1 persoon niet op te letten en had prongelijk greed gedaan op alle items![]()
gelukkig hadden er een paar het gezien en kon gelukkig 1 van de chest (bloodfang)gered worden.
maar bij de andere loot kon dat helaas niet meer.
(priest chest, de healing mace en de vage leather boots)
dus de ml en de persoon die gegreed had beide een ticket gemaakt naar een GM.
krijgen we later te horen dat de loot op een normale manier gegaan is en niet teruggedraaid kon worden.
dag items
dat ligt er maar weer net aan wat voor GM je hebt, valt namelijk heel makkelijk terug te draaien. GM kan zo de loot aan de juiste persoon geven.Anoniem: 98134 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 00:15:
maar nu bleek 1 persoon niet op te letten en had prongelijk greed gedaan op alle items![]()
gelukkig hadden er een paar het gezien en kon gelukkig 1 van de chest (bloodfang)gered worden.
krijgen we later te horen dat de loot op een normale manier gegaan is en niet teruggedraaid kon worden.
dag items
Lijkt mij wanneer je lvl 70 hebt bereikt en een flying mount hebt eigenlijk vrij nutteloos/overbodig, gezien de 3 sec cast time. Dit in tegenstelling tot de cheetahvorm die een instant cast is en daardoor zelfs wanneer je jouw (epic)mount hebt nog handig blijft om snel te vluchten e.d.
Anoniem: 108648
blame idd de oen die greed, niet blizzard of de GM. Soortgelijk iets in ZG gehad en vond ik al vrij kansloos, laat staan nefAnoniem: 98134 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 00:15:
dag items
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq