Ik kan helemaal niks inspreken op mijn 9100? Kan kiezen uit actief of niet actief.
En werken doet het niet
En werken doet het niet
Je moet ook eerst de sleutelwoorden inspreken...UltraSub schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:48:
Ik kan helemaal niks inspreken op mijn 9100? Kan kiezen uit actief of niet actief.
En werken doet het niet
Ja hoor, dat kan gewoon. Uit m'n hoofd gezegd zit dat onder "voorkeurstoestel" o.i.d.sjolmers schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:34:
Ik heb bedrijfsmatig in alle auto's Parrot CK3100's laten inbouwen en vind het geweldig.
Het enige wat wat irritant is, is dat je niet een eerste of een tweede telefoon-gebruiker kunt aanmaken. De Parrot kijkt elke keer of de telefoon waarmee als laatste de verbinding is geweest in de buurt is, en verbindt hier dan mee.
Ik zou graag zien dat ie ging kijken is de telefoon van de hoofdgebruiker in de buurt en zo nee, dan pas met een andere verbinding maakt. Kan dit?
Anoniem: 251501
Anoniem: 251501 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:20:
ik hoop niet dat ik de vraag dubbel stel, maar ik heb hetvolgende probleem met de parrot ck3100:
er zit een HTC Diamond aan gekoppeld, werkt in principe allemaal prima. Enige probleem is dat de parrot de adreslijst sorteert op voornaam ipv achternaam. Het stukje "sorteren"in het menu is grijs, dus kan niet gekozen worden. Is dit met een software update op te lossen? of is er een andere oplossing?
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
heb jij de laatste software versie op je parrot zitten? Ik vraag me namelijk af of ik het daar mee op kan lossen.JoepW schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 07:54:
Ik heb hetzelfde. Telefoon (Nokia E71) en outlook keurig op achternaam en op de Parrot (3200 Color) komen alle contacten gesorteerd op voornaam. En bij instellingen in de Parrot is de keuze 'sortering' niet beschikbaar. Erg irritant.
Ja heb toevallig vorige week de nieuwste software erop gezet.Anoniem: 251501 schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:41:
[...]
heb jij de laatste software versie op je parrot zitten? Ik vraag me namelijk af of ik het daar mee op kan lossen.
roeni1 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 22:41:
Heb even een vraagje aan degene die een MKI9200 heeft.
Hoe is het geluid? zit te overwegen om die in te laten bouwen in mn leon II maar heb gelezen dat de parrot zn eigen versterker gebruikt. maar is dat voldoende? en komt het geluid uit alle speakers (8 stuks)?
UltraSub schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 17:53:
Nou, lekker dan. Vandaag bij mijn inbouwstation geweest met de melding dat ik mijn 9100i dus niet kan gebruiken. Mensen horen me hartstikke ver weg, en er vallen zinsdelen weg. Staan we in de shop te testen, werkt allemaal goed. Bel een uur later met vrienden, weer janken met pet op.
- Stond stil, met motor draaiend (tijdens test ook)
- Airco stond aan, lang niet volle bak (tijdens test wel volle bak).
Ze gaan nu dinsdag met Parrot bellen, wat er mis zou kunnen zijn.
Ik wordt er een beetje depri van. Fokking veel geld uit gegeven om het ding in te laten bouwen (achteraf heel errug blij mee dus), en het werkt voor geen meter. Het bellen dan, that is. Maar ja, laat het daar nou net om gaan in een carkit
Anoniem: 281411
Heeft iemand hier uberhaupt een Samsung G600 werkende op zijn of haar parrot 3100?Anoniem: 281411 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 00:49:
[...]
Ik heb eens een andere telefoon geprobeerd (nokia). Wat mij opvalt is dat de parrot 3100 dan wel de namen vast houdt. Wat ik niet begrijp is dat de namen volgens mij, zoals ik aangegeven heb in de parrot, in de parrot moeten worden opgeslagen. Met mijn G600 van Samsung werkt het dus kennelijk niet helemaal vlekkeloos.
Ik heb de laatste software 418b erin zitten. Misschien dat met een volgende software release het probleem wordt verholpen........
Ik lees hier ook dat als je het woord -telefoon- roept de parrot niet altijd reageert.
Dat heb ik inmiddels ook zo ervaren. Als je stilstaat dan werkt het over het algemeen wel maar het is zo makkelijk als die het ook tijdens het rijden doet.
[ Voor 49% gewijzigd door UltraSub op 20-12-2008 13:43 ]
Ligt volgens mij aan het type toestel.JoepW schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 13:36:
Ik heb mijn 3200 prima aan de praat met mijn Nokia E71. Nou zit ik met het volgende irritante probleem.
De nokia zit in een lader in de auto en als de accu begint te laden of vol is komt er een pop-up op de E71 (zonder geluiden doie staan allemaal uit in de auto) en bij elke popup doet de Parrot TOCH een mute van de radio. Het is met name vervelend als de accu vol is. Dan ontlaad ie een beetje ... popup (accu wordt geladen) & mute. Accu weer vol .... popup (accu is vol) & mute. enzo verder
Kan iemand mij eventueel een tip geven hoe ik dit kan uitzetten / voorkomen?
Heb je toets signalen aan staan? Want meestal is dat de oorzaak. Verder in je toestel kijken naar notificatie meldingen want het enigste wat de parrot doet is wachten op geluid via de BT verbinding. En wanneer die komt gaat die muten.JoepW schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 13:36:
Ik heb mijn 3200 prima aan de praat met mijn Nokia E71. Nou zit ik met het volgende irritante probleem.
De nokia zit in een lader in de auto en als de accu begint te laden of vol is komt er een pop-up op de E71 (zonder geluiden doie staan allemaal uit in de auto) en bij elke popup doet de Parrot TOCH een mute van de radio. Het is met name vervelend als de accu vol is. Dan ontlaad ie een beetje ... popup (accu wordt geladen) & mute. Accu weer vol .... popup (accu is vol) & mute. enzo verder
Kan iemand mij eventueel een tip geven hoe ik dit kan uitzetten / voorkomen?
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Toets signalen zijn alleen de oorzaak als je ook daadwerkelijk een toets aanraakt.klaasbram schreef op zondag 21 december 2008 @ 11:32:
[...]
Heb je toets signalen aan staan? Want meestal is dat de oorzaak. Verder in je toestel kijken naar notificatie meldingen want het enigste wat de parrot doet is wachten op geluid via de BT verbinding. En wanneer die komt gaat die muten.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Duurt inderdaad even voordat het schermpje uitgaat. Vind het zelf geen probleem, ik blijf er toch niet op wachten.Xof schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:18:
Mijn MKi9200 doet het nu eindelijk goed, had wat gezeik met de afstandsbediening.
Vandaag ook even de nieuwe firmware erop gezet en dat is gewoon goed gegaan. Alleen zijn een paar puntjes die mij zo snel opvielen die nog gefixed moeten worden.
- Duurt nog erg lang voordat het schermpje uitgaat als je contact uitzet. (zo tussen de 5-10 sec)
- Ik krijg erg vaak te zien dat hij bezig is mijn telefoonboek bij te werken, op dat moment kun je geen voice dial doen, want als je dan op de bel knop drukt krijg je de melding dat die bezig is. Via adresboek kan ik dan wel weer gewoon bellen
Was die achtergrond ook zat die er standaard bijgeleverd zit. Heb maar een foto gemaakt terwijl ik de lens van mijn telefoon afdek zodat ik een zwarte foto kreeg en deze als achtergrond van de Parrot ingesteld. Veel beter een zwarte achtergrond
[ Voor 18% gewijzigd door Xof op 22-12-2008 21:48 ]
You gotta be kidding me...Xof schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:46:
Geluidskwaliteit van microfoon is trouwens echt super bij dit ding, had de blazer in mijn auto keihard aanstaan omdat de ruiten wat beslagen waren. Maar diegene aan de andere kant van de lijn kon dat niet eens horen, terwijl dit toch duidelijk hoorbaar was in de auto.
Ik heb hetzelfde probleem met de 6100 icm een Nokia N95. Het lijkt wel of er iets niet in orde is met de BT op het toestel.UltraSub schreef op zondag 21 december 2008 @ 14:22:
[...]
Toets signalen zijn alleen de oorzaak als je ook daadwerkelijk een toets aanraakt.
Mijn vermoeden is dat er nog waarschuwingssignalen aan staan (ja, dat is de Nokia term). Maar toch, het kan goed een compatibility probleem zijn. Vriend van me had een E50, en ondanks dat alle geluiden uit stonden, dus ook waarschuwingstonen, kreeg hij toch een mute bij ieder inkomend bericht/mail. Was niet op te lossen. Was icm een Nokia carkit overigens
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Anoniem: 285454
Anoniem: 285452
Dat laatste kan kloppen, afhankelijk van het feit of je de versterker van de Parrot of de versterker van de radio gebruikt. Kwestie van wat er technisch mogelijk is (radioafhankelijk) en welke keuze de inbouwer heeft gemaakt. Mijn Parrot speelt namelijk over meerdere boxen.Anoniem: 285452 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 02:18:
Dank voor de snelle reactie.
BMW:"...navigatie stem luider wordt naarmate je harder rijdt, omdat de motor dan meer geluid produceert?"
Is inderdaad wat ik bedoel.
Een afspraak voor nazicht is gemaakt, hopelijk is het dat ene draadje en op te lossen.
Vito: zal het eens laten bekijken, de Blaupunkt is er terug ingekomen opdat deze een veel betere klankkleur
heeft dan de nieuw aangekocht Pioneer...
Bijkomende vraag; is het normaal dat de Parrot enkel over één box (bestuurders kant) speelt? Dit is bij de beide wagens het geval.
Bij mij speelt hij ook over 1 box, alleen heb ik het veranderd naar de box achter aangezien daar de standaard boxen nog inzaten en voorin compo's en ik die niet werkend kreeg icm mijn versterker.Anoniem: 285452 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 02:18:
Bijkomende vraag; is het normaal dat de Parrot enkel over één box (bestuurders kant) speelt? Dit is bij de beide wagens het geval.
Durf ik je niet te zeggen. Is het dan overigens niet verstandiger om gewoon een "standaard" carkit in te laten bouwen en een losse autolader te laten plaatsen?Fingie schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:10:
Ik heb een vraagje over de USB aansluiting op de MKI9200. Ik wil deze carkit laten inbouwen in mijn nieuwe auto, maar vraag mij af of de USB aansluiting gebruikt kan worden om mijn telefoon op te laden. Ik heb een HTC TyTN en krijg binnenkort een HTC Touch Pro. Als ik deze aansluit op de USB aansluiting, laad de telefoon dan op? Gebeuren er nog andere dingen als je een telefoon hierop aansluit? Ik wil hem echt alleen gebruiken voor het opladen en (waarschijnlijk) nooit voor andere zaken (naast bellen dan).
Voor als je het nog niet had gezien Parrot heeft een NL update uitgebracht voor het iPhone probleem: http://www.parrot.com/forums/english/viewtopic.php?id=6477UltraSub schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:20:
Phew, Parrot heeft uitgevonden dat er een probleem is met de iPhone 3G. Apple heeft massive noise reduction als je aan het bellen bent. Ze hebben dit gemeld bij Apple, maar werken zelf aan een workaround. Einde van de week zeggen ze een firmware update klaar te hebben, die het probleem zou moeten oplossen.
* UltraSub has fingers crossed.
[ Voor 10% gewijzigd door Xof op 05-01-2009 22:37 ]
Ter info: Ik gebruik de voicedialing van mijn E71.DjWannaB2002 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:16:
Je moet die voicecommands wel uit kunnen zetten volgens mij moet in het menu ergens.
Kijk dat ding 'luistert' ook niet echt naar het woord telefoon, maar naar klanken. Vandaar dat zoiets kan gebeuren.
Als je het niet in het menu kan vinden kan je ook gewoon het partnerverband verwijderen en daarna weer een nieuwe aanmaken, dan zijn je voicecommands ook weg.
Parrot kan er dus weinig aan doen.UltraSub schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:45:
Naja, goed, goed.. Het kan beter, maar men verstaat me nu tenminste, laten we het daar op houden
Toch fijn dat Parrot klachten serieus neemt, en er iets aan doet..
Volgens mij reageert de Parrot en niet mijn telefoon op het voice-commando "telefoon' Kan ik dan in de parrot dit commando ongedaan maken? En zo ja, hoe?DjWannaB2002 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 00:33:
Dan moet alleen het keyword telefoon uitgeschakeld worden. Ten minste dat werkt zo op mijn 3100.
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
[ Voor 25% gewijzigd door Xof op 08-01-2009 12:03 ]
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Weet niet exact welk model, maar er zijn zeker modellen van Parrot die meerdere apparaten kunnen pairen. Denk dat dit wel op de site van Parrot staat.intuliegend schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:33:
Ah ok dan is dat in ieder geval geen optie, ga ik toch even verder kijken voor een dension en een goedkoperen parrot. Weet iemand misschien of er andere carkits zijn die wel meerdere telefoons ondersteunen en kwa geluidskwaliteit in de buurt komen van de parrots?
Anoniem: 285452
[ Voor 16% gewijzigd door Dark Angel op 10-01-2009 21:53 ]
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Wind, Waves and Snow
Bron: http://www.parrot.com/forums/english/viewtopic.php?id=6567This new version fix the loss of iPod/iPhone audio streaming and allows to increase the Ring maximum volume.
Had ik intussen ook gezien maar het leek me sterk dat ze puur en alleen daarvoor een update zouden uitbrengen...
En even follow-up. Het kan. Bij de voicecommando's kan je 'Telefoon' uitzetten.... verlostJoepW schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:18:
[...]
Ter info: Ik gebruik de voicedialing van mijn E71.
Maar ik wil wel degelijk voicedialing blijven gebruiken. Ik wil alleen dat het voicecommando "telefoon" uit gaat.
Dus ik wil eigenlijk voicedialing alleen nog activeren met kort op de groene knop te drukken.
En de vraag is dus of dat mogelijk is.....
Um, niet echt snel? Tuurlijk het duurt ff. Maar heb jij wel eens een firmware update gezien van een Nokia carkit? Die doen er pas niks aan. Dan heb je bij Parrot wel nog het geluk dat ze luisteren naar hun klanten, en er tenminste íets mee doen.Xof schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 23:37:
Anders hadden ze het denk ik wel vermeld.
Ze hebben nog genoeg problemen op te lossen, maar ze zijn niet echt snel daar qua firmware updates heb ik het idee. En de bugs die erin zitten zijn nou niet zo complex dat ze niet al heel snel opgelost kunnen worden. Maarja dat duurt nog wel een paar maanden
Maarja ik kan er iig mee bellen en dat is het belangrijkste, al zou het wel mooi zijn als ze de optie inbouwen om het volume van de mic in te stellen.
Thanks, ga ik ook even uitzetten want als ik met iemand in de auto zit en ben aan het kletsen dan reageert dat ding regelmatig op mijn stem omdat de klank toevallig hetzelfde is als dat "telefoon".JoepW schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 06:44:
[...]
En even follow-up. Het kan. Bij de voicecommando's kan je 'Telefoon' uitzetten.... verlost
Is het niet standaard om een carkit te koppelen op de line-in van je autoradio?Xof schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 08:21:
Het is denk ik maar net wat je gewend bent, want ik vind de muziek over mijn MKi9200 echt nergens naar klinken. Als ik het geluid wat harder zet klinkt het nergens meer naar.
Ik ga binnenkort dan ook maar voor zorgen dat het geluid van de Parrot via de line-in van mijn autoradio gaat ipv rechtstreeks op de speakers.
Tuurlijk wel.Plucky schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:03:
[...]
Is het niet standaard om een carkit te koppelen op de line-in van je autoradio?
Anders mute de radio toch niet bij een inkomend gesprek e.d.??
Anoniem: 32963
[ Voor 87% gewijzigd door Joopieboy op 12-02-2009 19:07 ]
Volgens mij maakt het niet zoveel uit, als die maar op de mute van parrot wordt aangesloten. Gewoon mute 1 nemen zou ik zeggen, niet teveel op de kleuren letten.Joopieboy schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 17:26:
Dan nog uitzoeken met dat mute gebeuren, waarop ik die gele pioneer mute kabel op kan aansluiten, welke van de 3.
Zelfde combinatie hier. iPhone met Parrot en mensen klagen ook veel hier. Volgende keer maar in de auto een BT kitje laten bouwen hoorUltraSub schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:06:
Mja.. leek het eerst zoveel beter met de iPhone en de 9100 na de firmware upgrade, hij is eigenlijk nog steeds onbruikbaar. Heel veel mensen klagen steen en been dat ik niet te verstaan ben. Krijg er eigenlijk behoorlijk de schijt van. Dure carkit, en niet fatsoenlijk te gebruiken.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik moet me even inlezen hoe je upgrade... kan dit ook via BT? of moet ik dat via kabeltjes doen?UltraSub schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:26:
Lees net wel dat er na 1.03 (geen verbeteringen in changelog voor iPhone), een 1.10 is uitgekomen, welke weer verbeteringen voor iPhone zou moeten hebben. Nou hoop ik dat dat ook over het voicegedeelte gaat, en niet over het muziek gedeelte waar zoveel over wordt geklaagd. Straks maar eens ff upgraden.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Easy peasy. Download Parrot Update Tool. Laat die de laatste versie downloaden. Hij vraagt om een USB stick, daar krastie een folder op met de update. Loop naar je auto, steek de usb stick er in, en zeg via het instellingen menu dattie moet updaten. KlaarRoyz schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:46:
[...]
Ik moet me even inlezen hoe je upgrade... kan dit ook via BT? of moet ik dat via kabeltjes doen?
Sorry voor het late antwoord, maar ik kreeg die dag erop nog een geniale ingeving, ik had alle oude telefoons die erin stonden verwijderd, dit bleek de oplossing. Pincode 1234 werkte daarna perfect.DjWannaB2002 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 01:10:
Welke pincode gebruik je?
Standaard zou het 1234 moeten zijn.
Laat je de CK3100 aan je telefoon koppelen of andersom?
Anoniem: 185651
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 185651 op 25-02-2009 21:53 ]
Anoniem: 33142
Geen idee heb ik ook wel eens. Motor uit en aan en hij doet het gewoon weer. Lijkt eerder op een foutje in de software oid.Anoniem: 33142 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 10:27:
de laatste weken heb ik problemen met mn CK3100 van iets meer dan jaar oud.
heel soms krijg ik 4 of 5 hele korte snelle biepjes achter elkaar te horen,het display gaat iets feller branden en de groene en rode knop gaan uit.....hij reageerd dan ook helemaal nergens meer op.
weet iemand wat dit kan zijn?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq