Nokia N73 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.870 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:51:
Vandaag bij de Phonehouse een Tomtom GPS muis gekocht.
Leuk ding, maar de ontvangst is echt zo slecht. Signaal valt om de zoveel tijd gewoon weg.
Onderweg in de auto liep Tomtom een paar keer vast en het ik kreeg ook een paar keer de melding 'geen GPS apparaat'.
Het gaat een tijdje goed, maar na een minuut of wat loopt een van de twee standaard vast.
Bruikbaar signaal zoeken schiet ook niet op. Duurt echt minimaal 5 minuten telkens.

Lekker.. :/
Issues met de Tomtom muis en de N73, of heb ik gewoon een brakke muis ?
Spijtig om dit te lezen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg vandaag mijn kaartje en navi binnen hoop dat het beetje gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:54
Leuk ding, maar de ontvangst is echt zo slecht. Signaal valt om de zoveel tijd gewoon weg.
Onderweg in de auto liep Tomtom een paar keer vast en het ik kreeg ook een paar keer de melding 'geen GPS apparaat'.
Het gaat een tijdje goed, maar na een minuut of wat loopt een van de twee standaard vast.
Bruikbaar signaal zoeken schiet ook niet op. Duurt echt minimaal 5 minuten telkens.

een auto is een kooi van faraday....oftewel moeilijk bereikbaar voor allerlei straling....verplaats je muis eens naar verschillende locaties en bekijk het nog eens....vlak onder de ruit moet hij het beter doen....als je ruit een hittewerende laag heeft is het toch al moeilijker...je zou ook een zijraampje kunnen proberen....

anders zoek even bij google op slechte gps ontvangst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 01:49:
Er is blijkbaar een firmware probleem waardoor niet alleen tomtom maar ook andere navigatie systemen niet goed werken... De bluetooth verbinding verbreekt dan steeds. Een firmware update (er is een kleine update uit, alleen die is blijkbaar lang niet overal te krijgen) zou dit verhelpen.
Alleen via nokia service punten zeker? Ik heb dat verbreken van te bluetooth telkens bij het gebruiken van gegevens overdracht met de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:49
BlowFish schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:54:
Gister de nokia HS-20 / AD41 headset ontvangen voor mijn N73. Geluid via de standaard HS-20 headset is niet bijzonder. Nu icm met een sony MDR ED21LP (bass boost) is het geluid heel goed te noemen. Ben er erg blij mee.. voldoet als een volwaardig MP3 spelertje.. (2gig miniSD is al onderweg)

Dus iedereen die nog twijfelde volgens mij is de AD-41 een heel goede oplossing icm je eigen oordopjes.
Zit er ook een microfoon functie in die HS-20 / AD41 headset?
Heeft iemand al de HS-69?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
Lees ik het nou verkeerd of staat hier alleen dat er een nieuwe firmware is. Nergens zie ik dat het te downloaden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 13:29

PQR

He .KeN. wat zit er allemaal in het doosje, op de website van TomTom staat namelijk dat er plugjes inzitten voor de meenst gangbare mobiele telefoons. ben benieuwd of er ook een plugje bijzit voor de nokia telefoon.

Resistance is futile (if <1 ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:37
rico_fxp schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:18:
[...]

Alleen via nokia service punten zeker? Ik heb dat verbreken van te bluetooth telkens bij het gebruiken van gegevens overdracht met de pc
Nou, en niet eens alle Nokia service punten... Het is een hele kleine update (hoewel dat bluetooth probleem alleen al het wel de moeite waard maakt), misschien alleen beschikbaar voor bepaalde landen of languagepacks iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia gaat het wel mogelijk maken zelf firmware te updaten, de N73 staat nog niet in de lijst maar dat lijkt me een kwestie van tijd, hou dus deze in de gaten;
http://www.nokia.co.uk/no...html?orig=/softwareupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 21:06:
ola!

ik heb nu een weekje de N73 in bezit, mooi toestelletje.
hiervoor had ik een SDA die draaide op windows mobile. daar kon je via bestandsbeheer echt alles vinden wat er op je telefoon stond.
ik heb nog wat moeite sommige dingen via het bestandsbeheer op Symbian terug te vinden.
zo heb ik geen flauw idee waar bijv. de standaard ringtones staan, en waar berichten worden opgeslagen.
de reden waarom ik dit vraag is omdat het telefoongeheugen nu al 40 Mb bedraagd, waarvan 28 Mb berichten, zo staat het iig bij gegevens geheugen.
beetje raar want ik heb alle berichten gewist, en 28 Mb is zowiezo een beetje veel toch?
vandaar dus dat ik op zoek ben waar dat dan precies wordt opgeslagen zodat ik het zeg maar handmatig kan verwijderen.
mis ik misschien een optie "verborgen mappen weergeven" of i.d. zoals wel op wind. mob. te vinden was?

alvast muchos gratis jas
Iemand?
Ik ben er wel achter dat ik via m'n PC de geheugenkaart kan browsen waar ik wat verborgen mappen tegenkom.
Dit zou toch ook moeten kunnen met het telefoon geheugen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een probleem met het installeren van tom tom op mijn N73 het kaartje wat ik heb is een MultiMedia Card (RS MMC). als ik dit in mijn N70 duwde herkende de telefoon meteen het programma tom tom met het bekende icoontje onder het mapje aplicaties. Maar nu heb ik het programma overgezet op de Mini-SD geheugenkaart van de N73 maar dan zie ik nergens een de link om het te installeren ook niets in het mapje aplicaties als ik daarna bij file manager ga kijken zie ik wel tom tom staan maar daar kan ik niets mee doen..... :?
Weet iemand wat ik verkeerd doe??
Alvast hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 00:31:
Ik lees nu al zoveel over tom tom op de N73. werkt het nu of niet???
Ik had een nokia n70 met tom tom dat ging prima. Maar nu wil ik mijn tom tom op de N73 zetten maar helemaal niks hoor..
Wie weet raad?
Ja, het werkt wel. Ik heb TomTom 6.010 incl Benelux Plus map erop staan.

Alleen heb nog geen GPS ontvanger. Maar TomTom start verder wel op enz.

Welke GPS ontvanger werkt nu wel 100% goed met N73/TomTom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:47:
Ik heb ook een probleem met het installeren van tom tom op mijn N73 het kaartje wat ik heb is een MultiMedia Card (RS MMC). als ik dit in mijn N70 duwde herkende de telefoon meteen het programma tom tom met het bekende icoontje onder het mapje aplicaties. Maar nu heb ik het programma overgezet op de Mini-SD geheugenkaart van de N73 maar dan zie ik nergens een de link om het te installeren ook niets in het mapje aplicaties als ik daarna bij file manager ga kijken zie ik wel tom tom staan maar daar kan ik niets mee doen..... :?
Weet iemand wat ik verkeerd doe??
Alvast hartelijk dank.
Je hebt waarschijnlijk nog de oude versie van tottom, deze draaid niet op de N73. Je zult dus een nieuwe tomtom moeten aanschaffen. De N73 werkt namelijk op een net wat ander platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay dank je voor de snelle reactie.
Is het mogelijk dan om alleen het programma te kopen want de gps muis die heb ik.
het liefste zou ik alleen weer de map met benelux willen hebben.
Enig idee wat de kosten daarvan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 11:30:
Okay dank je voor de snelle reactie.
Is het mogelijk dan om alleen het programma te kopen want de gps muis die heb ik.
het liefste zou ik alleen weer de map met benelux willen hebben.
Enig idee wat de kosten daarvan zijn?
zo'n 100 eutjes :)

http://www.pdashop.nl/pro...benelux-mini-sd-card.html

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier net navigatie gekregn maar dat is TOMTOM moible 5, navigator 5 komt dit goed ?? werkt dat op de nokia N73 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:48:
Ik heb hier net navigatie gekregn maar dat is TOMTOM moible 5, navigator 5 komt dit goed ?? werkt dat op de nokia N73 ???
Nee...dit werkt niet. Werkt pas vanaf versie 6.010 van TomTom navigator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

lottumracing schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:01:
[...]

een auto is een kooi van faraday....oftewel moeilijk bereikbaar voor allerlei straling....verplaats je muis eens naar verschillende locaties en bekijk het nog eens....vlak onder de ruit moet hij het beter doen....als je ruit een hittewerende laag heeft is het toch al moeilijker...je zou ook een zijraampje kunnen proberen....

anders zoek even bij google op slechte gps ontvangst...
Aan mijn auto ligt het niet. Als ik buiten loop valt het signaal ook om de haverklap weg.
Was net aan het lopen met een route aan, maar na een minuut of wat loopt de route gewoon vast.
Denk dat het ligt aan de verbinding met de GPS muis, want binnen Tomtom zelf kan ik wel gewoon nog opties kiezen en alles.

Morgen maar eens terug naar de Phonehouse en kijken wat zij ervan te zeggen hebben.
PQR schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:40:
[...]

He .KeN. wat zit er allemaal in het doosje, op de website van TomTom staat namelijk dat er plugjes inzitten voor de meenst gangbare mobiele telefoons. ben benieuwd of er ook een plugje bijzit voor de nokia telefoon.
Wat voor plugje bedoel je precies ?
Je verbindt de GPS-muis via Bluetooth met je telefoon. Of bedoel je dat niet ?
Er zit alleen een autolader bij voor de muis zelf en een netstroom adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik hoorde dat niet alle typen GPS muizen werkenm met de S60v3 en TT6, de types ben ik even kwijt maar er was er een die niet of amper werkte, klinkt iemand dit bekend?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ehm ik weet niet of je dit post naar aanleiding van mijn probleem, maar als dat niet zo is moet je het maar eens lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR

PQR

.KeN. schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:26:
Wat voor plugje bedoel je precies ?
Je verbindt de GPS-muis via Bluetooth met je telefoon. Of bedoel je dat niet ?
Er zit alleen een autolader bij voor de muis zelf en een netstroom adapter.
Er staat op de website van tomtom bij de inhoud van de doos
1) Wireless Bluetooth ™ GPS Receiver
2) Car Charger + Plugs for the most popular PDA’s/mobile phones
3) Home Charger + Plugs for the most popular PDA’s/mobile phones

gaat mij er dus om of de car charger ook is te gebruiken voor een nokia telefoon. dan hoef ik namelijk niet steeds met allerlei adapters de weg op. gebruik em namelijk ook voor m'n werk, en ik reis nogal af. en ik ben nu al een wandelende electronica winkel. 8)7

weet je anders hoe hoog de spanning is die de adapter afgeeft. die van nokia is zo rond de 5.7V bij 800mA.

[ Voor 12% gewijzigd door PQR op 26-09-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn huidge vodafone 50 abbonement loopt half oktober ten einde... Nu ben ik na lang getwijfeld te hebben van plan om over te stappen op de n73...

Alleen wat is een voordelige site om deze te bestellen...
Kwam op gsmbox het volgende aanbod tegen:
1jaar KPN Hi € 40 Toestel kosten: 119.00
1jaar KPN Hi € 50 Toestel kosten: 101.00

En op 2call deze:
1jaar KPN Hi € 40 Toestel kosten: 113.00
1jaar KPN Hi € 50 Toestel kosten: 96.00

Nu is mijn vraag hebben jullie ervaring met één van deze twee sites, en zijn deze prijzen voordelig...?

Beide aanbiedingen gelden voor de maand september... Ik denk alleen dat de prijzen in okotber iets zullen dalen, aangezien er weer nieuwe modellen aan zitten te komen. Weten jullie of dit ook daadwerkelijk het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsiev
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 08:04
Bij hi.nl kost die E 89 met een 1 jarige 40 abbonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De nokia N73 music range is gepresenteerd. De verschillen zijn nog niet duidelijk, maar hij is wel mooi zwart:

Afbeeldingslocatie: http://nds3.nokia.com/pressphotos/public/global/devices/music_range/05_n73_music_edition_lowres.jpg

Meer info: http://www.nokia.com/A4136017?category=music_range#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dan ook nog aansluitkosten bij HI...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:53:
[...]

Nee...dit werkt niet. Werkt pas vanaf versie 6.010 van TomTom navigator.
europa is bijna nergens te krijgen hoe komen jullie eraan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:50:
Heb je dan ook nog aansluitkosten bij HI...?
Nee. :) klik

[ Voor 47% gewijzigd door El-Loco op 26-09-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

PQR schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:08:
[...]

gaat mij er dus om of de car charger ook is te gebruiken voor een nokia telefoon. dan hoef ik namelijk niet steeds met allerlei adapters de weg op. gebruik em namelijk ook voor m'n werk, en ik reis nogal af. en ik ben nu al een wandelende electronica winkel. 8)7

weet je anders hoe hoog de spanning is die de adapter afgeeft. die van nokia is zo rond de 5.7V bij 800mA.
Er zitten, bij mij iig, geen plugs bij voor de telefoon zelf.
De autolader is puur en alleen voor de GPS muis zelf bedoeld in dit geval.
5V, 2A staat erop overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:32:
De nokia N73 music range is gepresenteerd. De verschillen zijn nog niet duidelijk, maar hij is wel mooi zwart:
The N73 candybar phone gets a few new music features, including up to 2GB of microSD memory, integrated stereo speakers, and the ability to sync with Windows Media Player. Besides that, the 3G handset comes with all the features in the original

http://www.infosyncworld.com/news/n/7064.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specs kunnen me niet veel schelen maar die cover moet en zal ik ook hebben :) !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Hey we hebben toch al geintregreerde stereo speakers...

zwart is erg mooi, maar vind mijn rood witte nog altijd het leukst

http://nds3.nokia.com/pressphotos/public/global/devices/music_range/05_n73_music_edition_lowres.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebuch
  • Laatst online: 01-05 15:07
Ik gebruik nu al een weekje met veel plezier m'n N73. Maar hoe kan je je contacten die op je simkaart staan overzetten naar je telefoon? Een voor een heb ik wel gevonden. Maar er moet toch een snellere manier zijn?
Is het trouwens mogelijk TomTom zonder GPS-muis te gebruiken. Dus dat je het programma alleen routes laat bepalen en dan zelf lekker een beetje in de gaten houdt waar je bent. TomTom vind ik best leuk, heb alleen geen zin er veel geld aan uit te geven :P (heb niet eens een auto of rijbewijs).

Die N73 Music Range ziet er best tof uit, maar het uiterlijk is wel het enige. Ondersteuning van 2gb SD kaartjes en stereo speakers zijn ook functies van de normale, en wie wil er nou syncen met WMP?? Maar het uiterlijk is zeker heeel strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nebuch schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 21:24:
Is het trouwens mogelijk TomTom zonder GPS-muis te gebruiken. Dus dat je het programma alleen routes laat bepalen en dan zelf lekker een beetje in de gaten houdt waar je bent.
Ja, dat kan.
Goed te doen ook kan ik je zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:56:
[...]

europa is bijna nergens te krijgen hoe komen jullie eraan ?
Nieuwsgroepen oa. Of kopen... :z

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwX3
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09-2023
De Nokia N73 werkt goed met TomTom Navigator 6, Benelux en West Europa.
maar soms valt de verbinding tussen N73 en Bluetooth ontvanger even weg (dit geldt voor alle GPS ontvangers ??, en niet alleen voor de TomTom sirf iii muis, zoals in de eerder meldingen van dit Topic) dit heb ik meermalen getest. (ook met een oude 12 kan. BT muis)
bv. goede verbinding 6 a 7 satelieten de telefoon ligt gewoon stil, dan na een paar minuten valt de verbinding tussen de N73 en ontvanger weg, als men dan rustig wacht komt hij vanzelf weer terug.
Dit is een Firmware fout van Nokia, ook geprobeerd met een andere muis, die had ook dezelde problemen.
In andere forums heb ik ook gelezen dat deze bluetooth storing voorkomt tussen N73 en PC Suite verbinding, nu maar wachten op een nieuwere firmware van Nokia, zodat we op een nette manier kunnen navigeren.

Ja met Tomtom kan je ook routes bepalen zonder dat je een GPS ontvanger hebt, maar je kan er verder niets mee, (je ziet op het kaartje hoe de route loopt, afstanden, tijd ed., je kunt hem zelfs als demo rijden met een snelheid van 500% (= 5x de snelheid) zodat je de route ziet met alle afslagen)
je kunt ook bv straatnamen en postcodes opzoeken, en daarvan een kaartje tonen

[ Voor 18% gewijzigd door bmwX3 op 26-09-2006 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of meer dan 1 bluetooth verbinding mogelijk is met de N73 ?

en nog een vraag: die covers, kan je die al kopen? mijn N73 is gevallen en er zitten serieuze schrammen op.

ik vind de cover nogal zwak, het klepje voor camera is nogal losjes ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:16:
Mijn huidge vodafone 50 abbonement loopt half oktober ten einde... Nu ben ik na lang getwijfeld te hebben van plan om over te stappen op de n73...

Alleen wat is een voordelige site om deze te bestellen...
Kwam op gsmbox het volgende aanbod tegen:
1jaar KPN Hi € 40 Toestel kosten: 119.00
1jaar KPN Hi € 50 Toestel kosten: 101.00

En op 2call deze:
1jaar KPN Hi € 40 Toestel kosten: 113.00
1jaar KPN Hi € 50 Toestel kosten: 96.00

Nu is mijn vraag hebben jullie ervaring met één van deze twee sites, en zijn deze prijzen voordelig...?

Beide aanbiedingen gelden voor de maand september... Ik denk alleen dat de prijzen in okotber iets zullen dalen, aangezien er weer nieuwe modellen aan zitten te komen. Weten jullie of dit ook daadwerkelijk het geval is?
2 jr hi 30 toestel gratis bij phonehouse (staat in grote dikke folderboekje van hun) en volgens mij is ie bij belcompany ook gratis bij een nieuw HI 30 of 40 abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

bmwX3 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:15:
De Nokia N73 werkt goed met TomTom Navigator 6, Benelux en West Europa.
maar soms valt de verbinding tussen N73 en Bluetooth ontvanger even weg (dit geldt voor alle GPS ontvangers ??, en niet alleen voor de TomTom sirf iii muis, zoals in de eerder meldingen van dit Topic) dit heb ik meermalen getest. (ook met een oude 12 kan. BT muis)
bv. goede verbinding 6 a 7 satelieten de telefoon ligt gewoon stil, dan na een paar minuten valt de verbinding tussen de N73 en ontvanger weg, als men dan rustig wacht komt hij vanzelf weer terug.
Dit is een Firmware fout van Nokia, ook geprobeerd met een andere muis, die had ook dezelde problemen.
Goed om te lezen ! Nou ja.. 'goed' ;(
Hoef ik mijn muis in ieder geval niet te ruilen en thuis te komen met precies hetzelfde probleem.
Ik hoop dat de firmware update snel komt, en dat het daadwerkelijk een oplossing biedt.

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:16
Die muziekplayer van die zwarte music n73 ziet er veel handiger uit in gebruik. Gewoon nummers skippen met je pookje en niet met 4 en 6 of in het raar opgezette menuutje. Hoop dat die player dus in de volgende firmware zit...

Verder wacht ik nog met smart (3 weken) op mn HS20 headset voor mn eigen oordopjes, megeleverde headphones zijn belabberd net als het volume van ze. Weet een HS20 gebruiker of het volume van deze adapter wel goed op volume is?

Verder vandaag 2 uur probleemloos TomTom gebruikt, wat een ervaring _/-\o_. Op mn vorige pda na perfect, alleen het scherm had wat groter gemogen. Verder goed geluid en geen last van wegvallende bluetooth verbindingen. (TomTom GPS MkII).

Voor de rest een prima foontje!!! Enig minpuntje verder... de fotokwaliteit en vertraging tussen klikken en daadwerkelijk vastleggen. Mn K750i maakte nog mooiere foto's en was sneller. Oh ja en hij klonk zuiverder... :P Maja zo kun door blijven gaan.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Welke versie van TomTom heb jij draaien ?
Misschien dat het daaraan kan liggen.

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Music Range @ microSD? :O

Ik dacht echt dat ik een miniSD in heb zitten :z

• bmwX3
.KeN. schreef op woensdag 27 september 2006 @ 00:27:
Welke versie van TomTom heb jij draaien ?
Misschien dat het daaraan kan liggen.
bij mij draait versie
App.versie 6.010 (7640)
GPS-stuurprogramma v1.20
kaart: "Western_Europa"
v650.1047

dit geld ook als ik de kaart gebruikt van de Benelux
(is sneller omdat er minder Mb's gebruikt wordt)

Verwijderd

Voor mensen met problemen met GPS en tomtom...

Hebben jullie ook het programma: SpotOn ginstalleerd?
Zodat het display altijd aanblijft en er geen screensavers oid komen...
Want daardoor kunnen er ook problemen ontstaan dat hij in slaap valt..en connectie kwijt is..

Verwijderd

ik was eerst van plan te wachten op de branded versies maar kwacht al zolang.
niemand heeft nog een idee wanneer die komen volgens mij.

zijn er nog mensen die denken het goedkoper gaat worden op korte termijn of is wachten alleen maar dom?

• RSD1982
Die zwarte N73 doet me denken aan de QTEK 8310 in elk geval zon apparaat in t zwart

• bmwX3
.KeN. schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:08:
[...]

Goed om te lezen ! Nou ja.. 'goed' ;(
Hoef ik mijn muis in ieder geval niet te ruilen en thuis te komen met precies hetzelfde probleem.
Ik hoop dat de firmware update snel komt, en dat het daadwerkelijk een oplossing biedt.
Vanmorgen nog eens uitgebreid getest, wat blijkt nu met de TomTom sirf iii gps ontvanger, dat hij af en toe geen bleutooth signaal afgeeft.
dit hebben we getest dmv 2 gps ontvangers en een nokia 6600 erbij, met het zoeken naar BT toestellen die in de buurt zijn.
de N73 vondt vrij snel de 6600 en de royaltek , maar geen TomTom muis
de 6600 vondt de N73 en de royaltek muis , maar niet de TomTom muis
later nog een keer geprobeerd, en toen vonden we beide de TomTom Wireless GPS MKII
en dan vraagt de N73 om het Wachtwoord (0000 bij TomTom), en dan is er wel een verbinding.

maar daar kunnen we niet mee leven, dus we zullen de Phonehouse hierover even bellen.
ps KeN je had in eerste instantie toch gelijk over de wegvallende verbinding

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

EDIT: hmm dus toch !
Ga ik vanmiddag ook maar even bij de Phonehouse langs.
bmwX3 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:16:
[...]

bij mij draait versie
App.versie 6.010 (7640)
GPS-stuurprogramma v1.20
kaart: "Western_Europa"
v650.1047

dit geld ook als ik de kaart gebruikt van de Benelux
(is sneller omdat er minder Mb's gebruikt wordt)
Damn.. exact dezelfde versie. De mogelijkheden waar de fout kan liggen worden rap minder.
Ik heb even wat extra stemmen gedelete, misschien dat het daar nog aan kan liggen :?

Dat SpotOn ga ik ook nog maar 's proberen. Thanks voor de tip petero23

[ Voor 6% gewijzigd door Ken. op 27-09-2006 11:37 ]

Verwijderd

bmwX3 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:33:
[...]

Vanmorgen nog eens uitgebreid getest, wat blijkt nu met de TomTom sirf iii gps ontvanger, dat hij af en toe geen bleutooth signaal afgeeft.
dit hebben we getest dmv 2 gps ontvangers en een nokia 6600 erbij, met het zoeken naar BT toestellen die in de buurt zijn.
de N73 vondt vrij snel de 6600 en de royaltek , maar geen TomTom muis
de 6600 vondt de N73 en de royaltek muis , maar niet de TomTom muis
later nog een keer geprobeerd, en toen vonden we beide de TomTom Wireless GPS MKII
en dan vraagt de N73 om het Wachtwoord (0000 bij TomTom), en dan is er wel een verbinding.

maar daar kunnen we niet mee leven, dus we zullen de Phonehouse hierover even bellen.
ps KeN je had in eerste instantie toch gelijk over de wegvallende verbinding
Kun je niet gewoon die royaltek muis gebruiken als BT muis voor TT6? Of was dit puur om te testen of die TT muis problemen had? Ik heb nl ook die royaltek muis (overgehouden van mn route66 op mn oude 6600) en vraag me af of die dan wel goed werkt met TT6?

• bmwX3
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:28:
[...]

Kun je niet gewoon die royaltek muis gebruiken als BT muis voor TT6? Of was dit puur om te testen of die TT muis problemen had? Ik heb nl ook die royaltek muis (overgehouden van mn route66 op mn oude 6600) en vraag me af of die dan wel goed werkt met TT6?
De Royaltek muis is van een collega, en deze TomTom muis had ik dinsdag gehaald bij de Phonehouse in de actie voor 89,98
ondertussen zag ik op de site van TomTom dat er een nieuwe muis aankomt, zie onderstaande bericht:

TomTom RDS-TMC ontvanger voor verkeersinfo
beschikbaar in Europa

~biedt de beste gebruikersinterface-integratie op de markt~

Amsterdam, 26 september 2006 – TomTom, marktleider in navigatieoplossingen, kondigt vandaag de beschikbaarheid van de RDS-TMC ontvanger voor verkeersinfo aan. Voor slechts €99,95 zal de gemakkelijk te bedienen RDS-TMC ontvanger voor verkeersinfo vanaf oktober in winkels binnen Europa verkrijgbaar zijn.

De RDS-TMC ontvanger voor verkeersinfo is te gebruiken met de nieuwe TomTom GO 910, TomTom GO 710 en TomTom GO 510. Het garandeert naadloze integratie van RDS-TMC Verkeersinformatie met de gebruikersinterface van de TomTom GO serie.

“De RDS-TMC verkeersoplossing vult de al bestaande TomTom PLUS dienst TomTom Verkeersinfo aan. Op deze manier kunnen consumenten kiezen welke dienst het beste bij hen past”, zegt Harold Goddijn, Chief Executive Officer van TomTom. “Een volledige integratie van verkeersinformatie in de gebruikersinterface van onze producten, samen met het gebruik van hoog kwalitatieve bronnen, biedt de consument de beste en meest complete verkeersinformatie verkrijgbaar op de markt.”

Om RDS-TMC Verkeersinformatie te kunnen ontvangen via de TomTom GO, moet de consument in het bezit zijn van de meest recente software. Deze is eenvoudig te downloaden via TomTom HOME

nu is ook de vraag is deze ook geschikt voor onze TomTom 6 navigator ????

Verwijderd

ik heb sinds maandag de n73, tis een gaaf toestel. Maar..... sinds gisteren heb ik mega problemen. Mijn telefoon loopt de hele tijd vast als ik foto's wil maken of als ik een smsje wil sturen. Ik zie dan allemaal strepen en het beeld blijft hangen, dan kan ik niets meer doen. Elke keer moet ik dan mijn batterij eruit halen.

wat kan er aan de hand zijn, wat kan ik hieraan doen????

help me, thanks!!!

Verwijderd

.KeN. schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:36:
EDIT: hmm dus toch !
Ga ik vanmiddag ook maar even bij de Phonehouse langs.

[...]

Damn.. exact dezelfde versie. De mogelijkheden waar de fout kan liggen worden rap minder.
Ik heb even wat extra stemmen gedelete, misschien dat het daar nog aan kan liggen :?

Dat SpotOn ga ik ook nog maar 's proberen. Thanks voor de tip petero23
Ben benieuwd naar je bevindingen met dat programmaatje erbij..

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ga het vanmiddag even testen.
Krijg wel een apart knipperend geel blokje rechts bovenin mijn scherm als ik het programma draai.
Hoop dat dat zo hoort :p

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:16
Ik heb Tomtom 6.010 (7640) draaien met zoals gezegd geen problemen.

• Arnold
  • Laatst online: 10-09 20:46
Zag gister Jan Smit in shownieuws (shoot me) met een NokiaN73 (wit/rood variant)...

Of dit nu de "hotness" van deze telefoon teniet doet is aan jullie ;)

Verwijderd

GS2K1 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:08:
Zag gister Jan Smit in shownieuws (shoot me) met een NokiaN73 (wit/rood variant)...

Jan smit is hot!

Ik heb het geheel vandaag zonder probleem aan de praat gekregen met mijn Qtrek bluetooth gps ontvangen en n73 + tomtom 6. Ik heb de benelux plus map erop draaien. Ik heb alleen ff kort door de buurt gecrossed maar alles leek echt super te gaan, binnen enkele tellen alternatieve route bedacht enzo.

In het begin veel problemen gehad met de n73 die kwamen door het uitspreken van de naam als iemand belde en de 3d tonen maar nu dat uitstaat werkt alles perfect!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Even ter verduidelijking van mijn kwestie: korte ritten / stukken gaan prima.
Als ik langer dan 10 minuten of een kwartier bezig ben gaat het soms fout.
Maar zoals ik hier heb gepost: .KeN. in "Het Symbian S60 3rd Edition Discussie To..." denk ik dat het aan het signaal hier in de buurt ligt (Amsterdam West)
Mijn GSM heeft vaak ook aparte storingen, dus misschien dat dat ermee heeft te maken.

EDIT: SpotOn heb ik nog niet geprobeerd. Heb namelijk wat instellingen veranderd (dacht dat het aan de extra stemmen lag) en wilde eerst kijken of dat misschien hielp. (en dat was niet het geval helaas)

[ Voor 19% gewijzigd door Ken. op 27-09-2006 17:59 ]

Verwijderd

KeN, ik zou zeggen: leen eens een andere gps-muis. dan weet je het zeker :)

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Lijkt me inderdaad een goeie. Helaas ken ik niemand met een losse muis (TomTom standalone of PPC met ingebouwde ontvanger) dus ik hoop dat ze morgen in een goede bui zijn bij de Phonehouse :p

Verwijderd

Hey !

Ik heb zometeen mijn software als goed is als ik het heb geinstaleerd hoe moet ik dan me navigatie opstarten ???

alvast thx

Verwijderd

Hallo,

Kan iemand mij zeggen hoe ik mijn interne gsm geheugen kan formateren?
Staat ook nog een leeg mapje met data op dat ik niet kan verwijderen.
Sd kaart kan ik zo formateren op mijn N73 maar weet dus niet het interne van mijn toestel
Voor de rest een reuze toestel allen spijtig dat ik in belgie nog geen orginele screen protector kan krijgen.

Groeten

• pascalheister
  • Laatst online: 11-05 15:04
GS2K1 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:08:

shit nu ga ik hem snel ruilen :/

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Kunnen we in de startpost geen lijst van GPS muizen opnemen, die uiteraard goed met de Nokia N73 en Tom Tom 6.0 werken?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Ja maar wil zoeiezo géén twee jaar, dat overleeft mijn telefoon meestal niet...:D
rooie60 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:59:
[...]

2 jr hi 30 toestel gratis bij phonehouse (staat in grote dikke folderboekje van hun) en volgens mij is ie bij belcompany ook gratis bij een nieuw HI 30 of 40 abo

Verwijderd

Volgens mij is het wel meer een mannenfoon geworden he??

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag een probleem met het installeren van themes op mijn n73.
Afgelopen weken geen problemen gehad. maar sinds vandaag kan geen themes meer op mijn foon zetten. Je ziet hem de installatie voltooien maar op het einde zegt hij unable to instalate.
Weet iemand misschien wat hier de oorzaak van kan zijn?? :?

• rooie60
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:19:
Volgens mij is het wel meer een mannenfoon geworden he??
Deze vrouw kan niet wachten totdat ze kan verlengen 14 okt :) dan wil ik de rood/witte

• RSD1982
Valt best mee...

en de rood witte wordt gebruikt door Jan Smit en ik _/-\o_

• juandemarco
  • Laatst online: 14-01-2021
Hoi mensen ben hier nieuw... heb zelf ook de rood witte n73 en vind hem wel een mooie telefoon. gister heb ik eindelijk mijn miniSD kaart en kaarlezer binnengehad. ben gelijk gaan spelen ermee. TOMTOM 6 (6.0.10) in combinatie met evermore sirf iii BTGPS muis, dit werkte perfect. Ik d8 ik heb een takeMS 2gig kaart dus we doen er wat muziek bij. had toen rond de 860 MB gebruikt op me kaart. vannochtend moest ik weg dus d8 he dan kan ik me tomtom verder testen.

Het probleem is dat me n73 geen btgps kon oppikken... en als hij gevonden werd door mijn d600 de n73 dan wou hij niet koppelen. Ik heb toen me kaart wat geleegd door de mappen duitsland en frankrijk te verwijderen van me kaart en heb alleen nog benelux plus map. Me n73 werkt weer perfect.

Ligt het probleem nu in het feit zoals eerder besproken in de firmware van de n73, ligt dit aan me kaart de takeMS 2gig (meer mensen met soortgelijke problemen en takeMS 2gig bezitter? andere kaarthouders hoor ik het ook graag van ;)) of ligt dit aan de hoeveelheid data wat op de kaart staat?

thx voor de hulp.

PS Wat een copycat die jan smit... :P...

Verwijderd

ik nog eens opnieuw proberen vragen:

en nog een vraag: die covers, kan je die al kopen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:08:

1. Geen idee
2. N73 heeft geen verwisselbare covers

• Grunz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 22:33
Ik lees vanalles over de TomTom gps-muis, maar weinig over de LD3W module van nokia..

Hierbij zit dus een nokia adapter (12V, de nieuwe met de kleine plug volgens mij) en een BL5C accu..

Is deze compatible met tomtom? iemand ervaringen?

Verwijderd

Loopt route 66 wel flawless? Ik hoor daar nl helemaal niks over en die is mij altijd erg goed bevallen op mn 6600! en hij is nog goedkoper ook?

Wat zijn dus de ervaringen met route 66 op de N73?

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:08:

Dat wil ik ook wel graag weten. Of er meer dan één bluetooth verbinding te gelijk mogelijk is.
Carkit en gps muis moet natuurlijk wel samen gaan...

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
En wanneer de music edition uit komt in NL...?

Verwijderd

ga het nog maar eens proberen, omdat ik me echt geen raad ff meer weet :

ik heb sinds maandag de n73, tis een gaaf toestel. Maar..... sinds gisteren heb ik mega problemen. Mijn telefoon loopt de hele tijd vast als ik foto's wil maken of als ik een smsje wil sturen. Ik zie dan allemaal strepen en het beeld blijft hangen, dan kan ik niets meer doen. Elke keer moet ik dan mijn batterij eruit halen.

wat kan er aan de hand zijn, wat kan ik hieraan doen????

help me, thanks!!!

Verwijderd

Hallo,

mijn pc draait dus nog op windows ME en ik kan mijn installatie-cd(verkregen bij het mobieltje) nietbop mijn pc zetten. Ik krijg direct na inbrengen van cd een foutmelding dat er een dll-bestand niet gevonden kan worden.
Ik heb deze dag besteed aan het zoeken naar een driver of programma zodat mijn pc met mijn mobiel kan communiceren.
Dat blijkt voor mij tot zover niet mogelijk aangezien pc suite alleen draait op 2000 of XP.
Nou heb ik wel een oudere versie van pc suite kunnen vinden en installeren, maar mijn mobieltje word nog niet gevonden op mijn pc.
Ook heb ik gebeld met nokia en daar kreeg ik te horen dat er GEEN mogelijkheid bestaat om de N73 te laten communiceren met windows ME!

Mijn vraag hier: Is er werkelijk geen mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen? Ik kan het me bijna niet voorstellen.

Na zoeken op google kom ik toch telkens weer uit bij de laatste versie van pc suite, waar ik dus niet mee verder kom. Ik heb gezocht op driver/drivers voor N73,stuurprogramma, windowsME+N73 en nog wat andere variaties, maar kom geen steek verder.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft, aangezien het me toch wel prettig lijkt als ik met mijn nieuwe mobieltje zou kunnen communiceren.

bij voorbaat dank, Allard.
prutser1972 wijzigde dit bericht 28-09-2006 15:53 (8%)

• Oppie
  • Laatst online: 17-06 10:37
Als Nokia zelf al aangeeft dat dit niet mogelijk is dan is de kans vrij klein. Er zullen weinig mensen, vooral tweakers, zijn die het fijne windows ME nog draaien.

Verwijderd

Dat kan ik me wel voorstellen, ik loop wel enigzins achter met ME, maar ik zal toch niet alleen zijn met dit probleem? Of wat eigenlijk meer ter zake doet, er zal toch software-technisch gezien wel iets mogelijk zijn in deze moderne tijd dat dit probleempje kan verhelpen?

Verwijderd

Er is wel iets uit deze moderne tijd wat je probleem verhelpt, het heet: update naar xp of 2000 :D

Verwijderd

Ik krijg volgende week mijn n73... Alleen wil gelijk een ander kaartje erin gaan stoppen, want het standaard kaartje is helemaal niks... Alleen raden jullie het aan om een 1 of 2 gig kaartje erin te stoppen... ik wil het liefst zo groot mogelijk, want wil em ook als mp3 speler gaan gebruiken de telefoon.. En als het mogelijk is om een 2gig kaartje erin te stoppen, waar kan ik deze dan het beste bestellen kwa prijs..?

Bvd

• nl_umpire
Gewoon 2 GB!
Stond ook eerder genoemd in dit forum (ff zoeken..)

Welke maakt volgens mij niet uit.

Pricewatch:
http://tweakers.net/price...ield=prijs&orderSort=desc

• RSD1982
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:45:
Ik krijg volgende week mijn n73... Alleen wil gelijk een ander kaartje erin gaan stoppen, want het standaard kaartje is helemaal niks... Alleen raden jullie het aan om een 1 of 2 gig kaartje erin te stoppen... ik wil het liefst zo groot mogelijk, want wil em ook als mp3 speler gaan gebruiken de telefoon.. En als het mogelijk is om een 2gig kaartje erin te stoppen, waar kan ik deze dan het beste bestellen kwa prijs..?

Bvd
Welk standaard kaartje dat zit er niet bij althans bij mij nie heb er een 1 GB inzitten werkt perfect

Verwijderd

Doet het merk er ook nog toe?

Bijvoorbeeld: takeMS, kingston, apacer, transend, sandisk...

• nl_umpire
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:28:
Doet het merk er ook nog toe?

Bijvoorbeeld: takeMS, kingston, apacer, transend, sandisk...
Nokia N73 Deel 1:
http://gathering.tweakers...-sd&data%5Bboolean%5D=AND

Nokia N73 Deel 2:
http://gathering.tweakers...-sd&data%5Bboolean%5D=AND

De rest is persoon lijk, je heb een 2GB kaart voor +-65 of rond de 40.

|:(

[ Voor 6% gewijzigd door nl_umpire op 28-09-2006 19:39 . Reden: .. ]

• oekiwoeki
  • Laatst online: 13-09 12:21
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:14:
Ik had toch wat vragen betreffende het verlengen van het abbonement. Ik heb nu zelf een Hi 20 abbo, 2 jaar, nu is helaas na 1,5 jaar de trilfunctie en OK knop van mijn D500 overleden. Ik was dus op zoek naar een nieuwe mobiel, en deze past daar mooi in. De D500 heb ik aangeschaft onder mijn pa's naam (was nog geen 18) dus het Hi abbo staat daar onder geregistreerd.

Nu heb ik allereerst een vraag. Al wil ik dus mijn abbo verlengen, heb ik dat liever op mijn eigen naam, weet iemand of dit mogelijk is?

En zou iemand mij kunnen adviseren wat t beste is om te doen, had zelf hetvolgende bedacht:
  • Of nieuwe losse mobiel aanschaffen (hierbij roept mij de vraag op of ik gewoon het chipje van mn Hi Abbo erin kan doen) prijs: 449,-- euro en dan nog 6 maanden uitzitten bij Hi, om vervolgens een goedkoop nieuw abbo te nemen (krijgt veelal korting / cashback)
  • Of Hi verlengen (hopelijk op mijn naam kunnen zetten) 1 jaar extra dus, prijs: 408,--
Heeft iemand anders nog een ander geniaal idee?

Edit: "Een contractovername kost € 52,50."
Dan zal die laatste (op mijn naam zetten van het abbo) dus wel erg duur worden.
Als je even belt met Hi klantenservice dan is het vast wel mogelijk om een gratis contractovername te doen. Kon bij mij in elk geval wel.

Verwijderd

oekiwoeki schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:24:
[...]

Als je even belt met Hi klantenservice dan is het vast wel mogelijk om een gratis contractovername te doen. Kon bij mij in elk geval wel.
En ze zeggen ook bij die klantenservice dat de N73 niet leverbaar is, leuk is dat :(

• rooie60
Op de site van HI wel,alleen als je nieuw abo neemt! staat niet bij verlenging!

Verwijderd

rooie60 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:07:
Op de site van HI wel,alleen als je nieuw abo neemt! staat niet bij verlenging!
Ja klopt, maar bij de klantenservice zeggen ze dat ie 'gewoon' helemaal niet leverbaar is. Ik mailen daarover, verwijzen ze me weer terug naar dat 0800 nummer, en daar krijg ik weer hetzelfde verhaal :X

"Wanneer je wilt overstappen naar een hoger Hi-abonnement in combinatie met een contractverlenging en de Nokia N73, kun je dit doorgeven aan een medewerker van de Hi-shop. Het gratis telefoonnummer van de Hi-shop is 0800-0346. De Hi-shop hanteert dezelfde acties die op www.hi.nl worden vermeld. Het kan zijn dat je via de Hi-shop het toestel wel kunt bestellen."

Nog maar even afwachten ofzo, gedoe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:36:
[...]

Ja klopt, maar bij de klantenservice zeggen ze dat ie 'gewoon' helemaal niet leverbaar is. Ik mailen daarover, verwijzen ze me weer terug naar dat 0800 nummer, en daar krijg ik weer hetzelfde verhaal :X

"Wanneer je wilt overstappen naar een hoger Hi-abonnement in combinatie met een contractverlenging en de Nokia N73, kun je dit doorgeven aan een medewerker van de Hi-shop. Het gratis telefoonnummer van de Hi-shop is 0800-0346. De Hi-shop hanteert dezelfde acties die op www.hi.nl worden vermeld. Het kan zijn dat je via de Hi-shop het toestel wel kunt bestellen."

Nog maar even afwachten ofzo, gedoe :/
Ze kunnen me wat daar! ik ga hem lekker halen bij belcompany voor€ 59.
Tegen mij zei die vrouw'is nog niet binnen, 8)7 en als je dan kijkt naar de toestellen die je kan krijgen bij verlenging.......schandalig weinig bij HI,doei HI shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:41:
Er is wel iets uit deze moderne tijd wat je probleem verhelpt, het heet: update naar xp of 2000 :D
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Wat een geweldig idee, daar was ik nog niet opgekomen..... 8)7 8)7

Maar ff zonder dollen, er moet toch wel iets minder ingrijpends zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sry hoor, maar windows ME en een splinternieuwe nokia smartphone ? kan je toch wel een beetje verwachten dat ME verouderd is niet ? nog een beetje wachten en je kan XP zelfs overslaan en VISTA eroprammen. is mr een idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:07
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:48:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Wat een geweldig idee, daar was ik nog niet opgekomen..... 8)7 8)7

Maar ff zonder dollen, er moet toch wel iets minder ingrijpends zijn??
Het is inmiddels bijna 2007... er zijn gewoon momenten dat oude software niet meer ondersteund word. 98 is al helemaal gestopt met support, dus ME zal nu echt geen lang leven beschoren meer zijn bij veel fabrikanten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een aantal dagen mijn Nokia N73.
Gisteren de bescherm folie van mijn scherm getrokken.
Nu zag ik deze morgen dat er rechts boven onder die kleine camera een scheurtje van ongeveer 1
mm is op de rand van mijn scherm.
Ik heb nu schrik dat dit verder zal scheuren.
Heb de gsm zelfs nog niet gebruikt, alleen wat mee aan het experimenteren geweest met software, tomtom enz.
Hopelijk is dit garantie?
Of wat zouden jullie er mee doen?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:47:
sry hoor, maar windows ME en een splinternieuwe nokia smartphone ? kan je toch wel een beetje verwachten dat ME verouderd is niet ? nog een beetje wachten en je kan XP zelfs overslaan en VISTA eroprammen. is mr een idee ;)
|:( Ja ja, ik weet het, ik ben niet helemaal up to date :O , maar dat kun je ook niet verwachten hé van een prutser. ;)

Ik bedacht daarnet nog wel....,misschien kan ik een losse kaartlezer(indien dat wel compatibel is met ME) aanschaffen. Dan kan ik in ieder geval via sd-kaartje wat gegevens op me mobiel krijgen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Gelieve warez-requests achterwege te houden.

[ Voor 81% gewijzigd door Eggy op 29-09-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR

PQR

Heb gisteren een adapt750 gpsmuis gekocht en vandaag m'n eerste ritje van +_ 20min gedaan naar m'n werk. en zonder problemen werkt i.sm TomTom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Laatst online: 17-06 10:37
PQR schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:48:
Heb gisteren een adapt750 gpsmuis gekocht en vandaag m'n eerste ritje van +_ 20min gedaan naar m'n werk. en zonder problemen werkt i.sm TomTom
Welke firmware versie heb je ( *#0000# )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb V 2.0628.0.0.1 10-07-2006.
Ik ga morgen nog eens uitgebreid testen. (lange rit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:07
Ik heb dezelfde firmware en gebruik tomtom6 nu met een oude rikaline (geen idee welk type) bluetooth GPS ontvanger. (zat ooit bij acer PDA n30 navigatie kit) Vanmorgen in 30 minuten naar m'n werk en geen vastlopers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten jullie of het camera klepje een beetje broekzak proof is?
ik heb nog wel eens de neiging om mijn telefoon snel even weg te stoppen in mijn broekzak oid, maar ik ben bang dat het klepje kan blijven haken achter een stuk stof ofzo.
is het klepje stevig?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.