Jammer eigenlijk hoe een goed product (want dat is het) nu door gebrekkige ondersteuning veel klanten lijkt te verliezen. Dat de supersearch er eens uitlag, tja.. lastig uurtje later deed deze het meestal wel weer.
En als compensatie kreeg je vaak een extra dag op je subscriptie. Communicatie op het forum was ook van een hoog niveau.
Maar de laatste tijd is het echt triest. Supersearch welke er gewoon dagen achtereen uit lag. Supersearch welke posts gewoon niet vindt, maar wel via binsearch te vinden zijn. Supersearch welke incomplete posts vindt, dus onnodig veel pars binnentrekt en dat er dan een repair van 2 uur nodig is. Achteraf blijkt dan dat binsearch de boel wel compleet vindt. Op het forum veel klachten, maar de problemen worden domweg ontkend of gebegatalliseerd. En de ontwikkelaar van supersearch lijkt inderdaad weinig meer voor zijn product te doen. Ontwikkeling ligt plat (er zijn genoeg bugs om te fixen), supersearch wordt brakker en brakker en meneer laat zich eigenlijk nauwelijks meer zien op het forum.
En compensatie voor het niet werken van supersearch (extra dagen) komt nauwelijks meer voor.
Jammer, en ik was altijd zeer positief over het programma. Ten eerste om het het een alles in 1 oplossing is welke gewoon deed wat het moest doen. Maar ook omdat de service goed
was.
Mijn abonnement loopt volgende maand af, en ik denk dat ik deze niet meer zal verlengen.
[
Voor 6% gewijzigd door
job op 08-09-2010 10:17
]