Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Security Essentials ga ik proberen, avg free heb ik nu, maar zo te zien zit daarin niet veel verschil met avg, zie http://www.security.nl/ar...ote_virusscannertest.html

En avg had een tijdje terug gedonder met een beta van newsleecher die als virus werd gezien, dat heeft me de nodige ergernis gekost. Maarja, gratis = niet zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Security Essentials werkt inderdaad echt perfect samen met windows 7 en newsleecher, gouden combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ben maar weer terug gegaan naar de laatste stable: 3.9. De 4 serie blijkt gewoon te buggy. Regelmatige crashes, geen antwoord op bug reports via e-mail ingediend en regelmatig blijkt het niet mogelijk files in de queue te zetten. De collections zijn mooi maar een stabiel product is voor mij belangrijker. Ik hoop dat er, ook getuige de bugreports in het forum, nog heel wat werk verzet gaat worden voordat men besluit deze RC naar stable te promoten.

Ik heb ook wel even genoeg van onderstaande meldingen gezien voorlopig ;)
Access violation at address 0080235A in module 'newsLeecher.exe'. Read of address 00000000"
Dit op Windows 64 bits. Versie 3.9 geeft geen problemen.

Ook onderstaande melding heb ik meerdere keren gezien:
Error message:
[Window Title]
NewsLeecher v4.0 Beta 13 - License Status [ Registered - Thank You ]

[Content]
Error:
Unable to use the SuperSearch service!

Reason:
The SuperSearch Engine is currently busy performing a search or receiving Messages IDs for you.

[OK]
Bovenstaande is versie 13 echter zit in versie 16 hetzelfde probleem nog steeds.

[ Voor 44% gewijzigd door Bor op 02-05-2010 19:35 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:37

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Apart, ik gebruik NL via Wine en geen enkel probleem die iedereen noemt. Zou het zomaar kunnen dat Wine een stabielere omgeving bied dan Windows zelf? Ik heb vrijdag m'n systeem een herinstall gegeven voor Lucid 64 bit, moet NL nog wat meer gebruiken om ook hier zeker te zijn zonder problemen te werken, maar verwacht eigenlijk geen problemen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal dit van het newsleecher forum (bericht van smudge):

Current versions of NewsLeecher are still limited to the original indexing system. 4.0 beta 18 will access the new index and will have a significantly higher retention for the general groups. I'm not sure about the erotic groups server yet.

Als ik het goed begrijp gaat de retentie van supersearch nu omhoog?
zie voor meer info: http://www.newsleecher.co...opic.php?t=20095&start=45

En heeft iemand een link naar een 4.0 beta 18? Ik heb 4.0 beta 17 en wil die beta 18 heel graag hebben gezien de retentie.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:20:
Ik haal dit van het newsleecher forum (bericht van smudge):

Current versions of NewsLeecher are still limited to the original indexing system. 4.0 beta 18 will access the new index and will have a significantly higher retention for the general groups. I'm not sure about the erotic groups server yet.

Als ik het goed begrijp gaat de retentie van supersearch nu omhoog?
zie voor meer info: http://www.newsleecher.co...opic.php?t=20095&start=45

En heeft iemand een link naar een 4.0 beta 18? Ik heb 4.0 beta 17 en wil die beta 18 heel graag hebben gezien de retentie.
Die heeft niemand nog aangezien ze pas zijn bij NewsLeecher V4.0 Beta 17

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ahum, ik heb die versie al wel gezien :). Voordeel van alpha tester zijn. De retentie voor de general categorie is al wel op de 800 dagen, maar de erotica niet. Dit omdat de plaatjes zo'n gigantische load geven voor index (geheugen en CPU gebruik), dat dit maar 200 dagen oid is, of zelfs minder. Nog even geduld, dan zou het goed moeten zijn. Versie nummer klopt onder andere ook niet (ik zie bijvoorbeeld versie 5.0 :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Of Time schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:33:
Ahum, ik heb die versie al wel gezien :). Voordeel van alpha tester zijn. De retentie voor de general categorie is al wel op de 800 dagen, maar de erotica niet. Dit omdat de plaatjes zo'n gigantische load geven voor index (geheugen en CPU gebruik), dat dit maar 200 dagen oid is, of zelfs minder. Nog even geduld, dan zou het goed moeten zijn. Versie nummer klopt onder andere ook niet (ik zie bijvoorbeeld versie 5.0 :P).
800 dagen?

hoe kan ik aan die versie komen? Ik heb een betaalde account, kan ik hem dan ergens downloaden? Ik meen daarnaast dat jij hier een keer een alpha hebt neergezet voor ons een tijd terug? Als je dat inderdaad mag, kan je deze dan ergens neerzetten? Ik wil heel graag die beta alpha namelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij wel, ik ga het vanavond even proberen als ik thuis ben. 850 dagen retentie, maarja.... eweka ondersteunt "maar" tot 600 dagen.

Wel super dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe beta is uit met supersearch tot 850 dagen.

Wel jammer dat het nu voor iedereen opeens gratis is? Krijgen vaste klanten die ervoor betalen nu geld terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, dit is een eenmalige actie om de nieuwe server te kunnen stresstesten. Ik verwacht dat Spiril de beta 18 zal blokkeren voor niet-geregistreerde gebruikers zodra beta 19 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er is een nieuwe zoek feature bij SS. Als je nu 'group:groepnaam" gebruikt, zal je resultaten krijgen waar de groepnaam in voorkomt. Dus zoeken op 'group:multimedia' krijg je dus alle resultaten in de groepen alt.binaries.multimedia, alt.binaries.multimedia.anime, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Of Time schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:39:
Nee, dit is een eenmalige actie om de nieuwe server te kunnen stresstesten. Ik verwacht dat Spiril de beta 18 zal blokkeren voor niet-geregistreerde gebruikers zodra beta 19 uit is.
ik vind hem prima werken.

He, nu ik toch post: mijn vrouw klaagt dat ze nu niet meer op audio kan zoeken , kennelijk was daar eerst een knopje voor? Volgens mij een paar beta's terug?

Wat is daarmee gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je had general en audio/picture meen ik. Dat is nu naar general en erotic/images gegaan. Kijk eens in de changelog van 3.x, daar staat in sinds wanneer het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
Komt er nog een final / nieuwe betas?'Mijn abbonement loopt op 7 okt 2010 af, misschien toch maar eens kijken naar alternatieven. Er zit weinig ontwikkeling in atm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Wat zou je nog graag toegevoegd zien? Ik vind het een zeer compleet programma.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Tja, dat is wel waar. Het werkt prima. Alleen merk ik dat updates (soms) lang duren en finals idem dito.
Maar goed, volgens mij sponsoren we met onze enorme 30 dollar per jaar ook maar 1 sw maker van NL.
Dus in dat opzicht :-) prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Kan ik Newsleecher laten downloaden alleen als ik AFK ben? Als ik, zeg, 5 minuten de muis en toetsenbord niet heb gebruikt, dat Newsleecher dan gaat downloaden?

Al zitten denken aan een optie met screensaver oid, maar nog niets concreets gevonden.

Heb ook google zowel als in dit topic al gezocht op "screensaver", "afk", "afwezig" en "idle" maar niets bruikbaars gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, je kan geen download when idle instellen. Wel kan je instellen op welke tijden hij gaat downloaden en met welke snelheid dit gebeurt. Dit kan je vinden bij de Download Scheduler onder Settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik 120mbit heb hier merk ik dat newsleecher toch wat onhandig omgaat met het controleren van de rar bestanden. Zoals nu download ik even in een uurtje een stuk of 12 DVD's, maar vaak ben ik dan sneller als ik alle par2 bestanden download en zelf maar parren doe en zelf maar ga unrarren.

Ik heb het idee dat newsleecher echt urenlang bezig gaat met het controleren van de posts voordat hij iets doet en ik heb het weleens een uur aangekeken, maar toen deed hij nog steeds controles.

Het gaat wel goed als ik niet in 1 ruk 60 gig ofzo binnenhaal, maar eerst een dvd en dan even wacht en dan weer een dvd.

Hoe kan je dit oplossen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 19:11:
Sinds ik 120mbit heb hier merk ik dat newsleecher toch wat onhandig omgaat met het controleren van de rar bestanden. Zoals nu download ik even in een uurtje een stuk of 12 DVD's, maar vaak ben ik dan sneller als ik alle par2 bestanden download en zelf maar parren doe en zelf maar ga unrarren.

Ik heb het idee dat newsleecher echt urenlang bezig gaat met het controleren van de posts voordat hij iets doet en ik heb het weleens een uur aangekeken, maar toen deed hij nog steeds controles.

Het gaat wel goed als ik niet in 1 ruk 60 gig ofzo binnenhaal, maar eerst een dvd en dan even wacht en dan weer een dvd.

Hoe kan je dit oplossen?
Welke versie gebruik je precies?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:46:
[...]

Welke versie gebruik je precies?
meest recente beta versie. Maar heb wat topics hierover gevonden en nu ik met wat minder conneties download gaat het wel weer redelijk ok.

Verder werkt supersearch echt slecht, kan weer niks vinden (krijg geen zoekresultaten te zien), heb hier al geregeld last van (eigenlijk iedereen die het gebruikt). Er is 1 reactie van een admin gekomen dat spiral erover gaat en dat hij met iets bezig is en nu heeft iedereen maar pech of we moeten naar de final van 2 jaar geleden terug. Ja daaag... ik denk niet dat ik meer een abonnement voor een jaar erbij neem, de ondersteuning is echt slecht momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Op het ogenblik kan je niet eens SS gebruiken met de final (4.0 is nog niet zover) want de servers zijn geupgrade en werken alleen met de laatste beta builds. Ik vind het zeer vreemd dat je niets kan vinden, want bij mij werkt het prima. Heb je niet te weinig dagen ingesteld staan of de verkeerde categorie? Heb je ook al geprobeerd te zoeken met de alternatieve SS poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Of Time schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:56:
Op het ogenblik kan je niet eens SS gebruiken met de final (4.0 is nog niet zover) want de servers zijn geupgrade en werken alleen met de laatste beta builds. Ik vind het zeer vreemd dat je niets kan vinden, want bij mij werkt het prima. Heb je niet te weinig dagen ingesteld staan of de verkeerde categorie? Heb je ook al geprobeerd te zoeken met de alternatieve SS poort?
Op het forum staan nu wel 100 klachten over de laatste dagen? Ik heb retentie gewoon op 800 dagen staan en zoek iets wat ik 3 dagen geleden ook gezocht heb en al gedownload heb, maar zelfs zoeken op madonna ofzo met retentie van 5 dagen geeft geen resultaat (hij blijft gewoon doorzoeken zonder uitkomsten).

Maar hij doet het nu op eens weer merk ik. Heel vaag, heb het wel vaker de laatste tijd, maar meestal is het na 15 minuten dan wel weer ok. Nu heb ik een paar uur last gehad.

wat is die alternatieve ss poort en hoe stel ik dat in? Dat klinkt interessant.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:28:
wat is die alternatieve ss poort en hoe stel ik dat in? Dat klinkt interessant.
Da's een alternatieve manier om verbinding te leggen met de SuperSearch service. Met name nice to try als de service op de standaard poort raar doet (of zoals in het verleden weleens is gebleken gewoon helemaal down is).

Check Advanced Nerdy Tweaks -> SuperSearch - Use Alternative Port.

[ Voor 80% gewijzigd door mindcrash op 08-09-2010 07:18 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:49

job

Jammer eigenlijk hoe een goed product (want dat is het) nu door gebrekkige ondersteuning veel klanten lijkt te verliezen. Dat de supersearch er eens uitlag, tja.. lastig uurtje later deed deze het meestal wel weer.
En als compensatie kreeg je vaak een extra dag op je subscriptie. Communicatie op het forum was ook van een hoog niveau.

Maar de laatste tijd is het echt triest. Supersearch welke er gewoon dagen achtereen uit lag. Supersearch welke posts gewoon niet vindt, maar wel via binsearch te vinden zijn. Supersearch welke incomplete posts vindt, dus onnodig veel pars binnentrekt en dat er dan een repair van 2 uur nodig is. Achteraf blijkt dan dat binsearch de boel wel compleet vindt. Op het forum veel klachten, maar de problemen worden domweg ontkend of gebegatalliseerd. En de ontwikkelaar van supersearch lijkt inderdaad weinig meer voor zijn product te doen. Ontwikkeling ligt plat (er zijn genoeg bugs om te fixen), supersearch wordt brakker en brakker en meneer laat zich eigenlijk nauwelijks meer zien op het forum.
En compensatie voor het niet werken van supersearch (extra dagen) komt nauwelijks meer voor.

Jammer, en ik was altijd zeer positief over het programma. Ten eerste om het het een alles in 1 oplossing is welke gewoon deed wat het moest doen. Maar ook omdat de service goed was.
Mijn abonnement loopt volgende maand af, en ik denk dat ik deze niet meer zal verlengen.

[ Voor 6% gewijzigd door job op 08-09-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik ervaar bovenstaande problemen gelukkig nog niet in die mate. Maar als dit zo is, dan is het wel zorgelijk.
Wat ik een slechte zaak vind is dat er al zo lang geen final is uitgekomen. Minimaal 1 x per jaar lijkt me gewoon redelijk, als je mensen met problemen in de beta's verwijst naar de laatste final.

Maar goed stel dat NL slechter blijft worden, wat is dan the next best alternatief? Het moet wel een programma zijn dat op vergelijkbare manier (incl. supersearch en auto parren unrarren) werkt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:37:
Maar goed stel dat NL slechter blijft worden, wat is dan the next best alternatief? Het moet wel een programma zijn dat op vergelijkbare manier (incl. supersearch en auto parren unrarren) werkt.
Er is niet echt een alternatief, je kan een account op newzbin nemen en dat koppelen aan sabnzb, maar newzbin is na het downgaan en opnieuw herrijzen ook niet meer wat het geweest is, zo staat er nu een melding dat er veel nieuwe posts niet goed binnenkomen en ze hebben wel weer een oplossing, maar ik vind het allemaal wat discutabel. Ik heb daar nog bijna 400 dagen tegoed, maar ik weet niet of het verstandig is daaraan te betalen.

Ik gebruik nu vaak nzbmatrix, eenmalig 10 dollar betalen en je kan tot ik meen 800 dagen terug zoeken en voor Engels tv materiaal is dat de beste bron (newzbin vind ik voor Engelse ebooks weer een handiger tool door de gevanceerde zoek / watchdog functies).

Maar het werkt weer, als het zo blijft betaal ik wel weer voor een jaar en anders ga ik een gekraakte newsleecher gebruiken. Vanuit de policy mag ik de laatste final legaal blijnven gebruiken, maar die is al meer dan 2 jaar oud en dat wil ik ook niet.

Ze moeten het gewoon fixen en dan is er niks aan de hand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Ik heb ook vrij weinig last van problemen met Supersearch. Heb afgelopen maand misschien 1x even iets via yabsearch gezocht, maar verder werkte het prima. En zoals Help!!!! al zegt: alternatieven zijn er nauwelijks. Ik ga niet weer via een internet site bijhouden wat ik waar kan downloaden en werken met nzb'tjes.

Als downloader werkt ie in ieder geval beter dan menigeen usenet downloader.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SS wordt alleen al bijna 5 dagen niet meer geupdate, dat is het probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:26:
SS wordt alleen al bijna 5 dagen niet meer geupdate, dat is het probleem ;)
Niet geupdate? Bedoel je dat je geen nieuwe resultaten ziet?
Hier werkt ie gewoon prima. Vandaag weer wat series gezocht die vannacht zijn uitgekomen.
Deze hele week nog geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:45:
[...]

Niet geupdate? Bedoel je dat je geen nieuwe resultaten ziet?
Hier werkt ie gewoon prima. Vandaag weer wat series gezocht die vannacht zijn uitgekomen.
Deze hele week nog geen problemen
hoe kan dat nu bij jou wel werken? Heel vaag, moet je hier kijken:
http://www.newsleecher.co...pic.php?t=7996&start=1875

ik zal vanavond thuis ook even zien, misschien is het weer werkende nu? Ik moet nog wat series binnenhalen die gisteren in de usa zijn uitgezonden, ik hoop op het beste.
Op newzbin.com maakt men ook al melding dat er bepaalde usenetproviders zijn die problemen hebben en waardoor het updaten niet gaat, copy van het bericht:
Currently, Newshosting is having serious issues with incomplete and missing files. Giganews and Astraweb are running as per normal with little to no issues. How does this affect you? If your NSP service is Newshosting this means that it will be chancy whether you will get a proper download. It also affects Newzbin as Newshosting is the service we use to grab our raw feed. Newzbin has no control over the level of service you receive from your NSP and any issues with incompletes or repeated missing files is best taken up with their support rather than with us.

Update - Newshosting has been taken out of our provider list. We currently use multiple feeds from different USPs. This problem has been reported by users of Giganews and Astraweb as well. A response from Giganews states that the articles themselves have made it to all the sites, but that the headers have not or only partially. This is why when looking at the raw feed there are shown so many incompletes. Our technical engineers are also looking into reports that nzbs for our site are not working but nzbs from some others for the same articles do work (which would run contrary to the way NZBs work).
Geen idee of het samenhangt. Er is volgens mij ergens iets aan de hand.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2010 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Dit klinkt allemaal niet hoopvol. Hier ook een longtime user van NL. Laatste beta en ik merkte gister ook dat SS niet werkte. Binsearch gebruikt, toch vreemd. Abbonement loopt op 7 okt. af. Misschien maar overstappen. Ik geef de maker nog een kleine maand de kans :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, mijn ss werkt weer goed en ik kan ook weer nieuwe dingen vinden, hopen dat het zo blijft nu. Het nieuwe tv seizoen begint namelijk en het is echt essentieel voor mij dat ik zonder gedonder iets kan vinden, met mijn kids om mij heen is het al lastig genoeg om iets te vinden zonder dat ze mijn arm de hele tijd wegtrekken omdat ik mee moet helpen met de autogarage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ben ik de enige die de indruk heeft dat de ontwikkeling behoorlijk stil ligt? Spiril laat zich al maanden niet meer zien op het forum en voor zover ik kan zien heerst er behoorlijk wat onvrede her en der.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Idee krijg ik ook. Geeft minder fijn gevoel als je binnenkort je licentie moet vernieuwen.

Huidige versie werkt gelukkig goed bij mij.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hij was eventjes op het forum, maar ook in het Alpha testing forum is hij nu al een tijd MIA. Laatste bericht is test 1 van beta 21 en die is 30-8 gepost. Normaal krijgen we meerdere test versies per week, of iig 1 per week als hij serieus bezig is.
Nu heeft Spiril ook naast NL een aantal projecten lopen en ziet het er naar uit dat dit programma meer een hobby is dan z'n broodwinning. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Help!!!! schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:28:
Idee krijg ik ook. Geeft minder fijn gevoel als je binnenkort je licentie moet vernieuwen.
Nou, dat is het dus. Mijn licentie is inmiddels verlopen en ik heb er weinig zin in om geld over te maken naar iemand die niets meer aan het product doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Enige waar je voor zou betalen is de SS, je kan NL nog gewoon door blijven met je licentie en totdat er iets wijzigt, zou 't ook met de final moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hero Of Time schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:39:
Enige waar je voor zou betalen is de SS, je kan NL nog gewoon door blijven met je licentie en totdat er iets wijzigt, zou 't ook met de final moeten werken.
Ja alleen is de SS nou precies de reden dat ik betaal.... ;)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ach, ik heb de komende 7,5 jaar geen zorgen over het verlopen van mijn licentie. De mazzel die je hebt als alpha tester O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hero Of Time schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 01:52:
Ach, ik heb de komende 7,5 jaar geen zorgen over het verlopen van mijn licentie. De mazzel die je hebt als alpha tester O-)
Vooral mazzel omdat je dr niet echt veel voor hoeft te doen momenteel :P ;)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raden jullie aan om ss te verlengen?

ik heb wel een abonnement op newzbin en nzbmatrix, maar ik vind het eigenlijk wel handig, alleen ben ik bang dat het straks niet meer werkt ofzo en er helemaal geen ondersteuning meer is.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:47
Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:01:

ik heb wel een abonnement op newzbin en nzbmatrix, maar ik vind het eigenlijk wel handig, alleen ben ik bang dat het straks niet meer werkt ofzo en er helemaal geen ondersteuning meer is.
Je betaalt toch per maand? Dan kun je toch ook gewoon per maand opzeggen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

posttoast schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:24:
[...]

Je betaalt toch per maand? Dan kun je toch ook gewoon per maand opzeggen?
Nee, je betaald per jaar.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:01:
Ik twijfel daar dus ook heel sterk over.

[ Voor 30% gewijzigd door Gunner op 09-10-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:47
Is dat geen keuze? Bij mij wordt er iedere maand een paar euro van mijn creditcard afgeboekt namelijk.

Edit: even gecheckt, en het kan inderdaad ook maandelijks. Zie https://newsleecher.com/?id=buy. Ik zou dat dus gewoon lekker doen, dan kun je opzeggen wanneer je wilt.

[ Voor 25% gewijzigd door posttoast op 09-10-2010 13:28 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het kan ook maandelijks, maar ik had nu een jaarbetaling gedaan. Dus overstappen op een maandbetaling dan? Is niet eens zo'n gek idee.

Dat newsleecher verlengde toch niet automatisch? Ik meen van niet, maar het is alweer 11 maanden geleden en ik twijfel nu wat. Verder werkt ss meestal wel, dus dat is voor mij wel voldoende. Vanochtend even uit de lucht en dan kan ik wel met websites aan de gang, maar dat ss werkt veel sneller (als het werkt) en ik kan dan aangeven waar de bestanden moeten komen en met .nzb bestanden komt alles in 1 map terecht (of ik moet elke keer handmatig de dowloadfolder aanpassen).

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Ik heb een licentie tot 8-10-2010. Maar hij piept nog niet... Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Hier het zelfde "probleem", al heb ik een licentie tot 4 oktober.
Maar ik licht hen niet in.

Ik heb naar mijn idee wel een maandje extra tegoed na de brakke werking van de supersearch de afgelopen maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
Mijn licentie was vorige maand verlopen, maar ook bij mij werkt alles nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Ik kwam vandaag (toevallig) weer eens op het forum van NL en het viel mij ook op dat Spiril al enige tijd niets meer van zich laat horen.
Waar er vroeger tweewekelijks een update kwam, is het nu vanaf beta 20 al verdacht stil :/

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
|
v
Hero Of Time schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:28:
Hij was eventjes op het forum, maar ook in het Alpha testing forum is hij nu al een tijd MIA. Laatste bericht is test 1 van beta 21 en die is 30-8 gepost. Normaal krijgen we meerdere test versies per week, of iig 1 per week als hij serieus bezig is.
Nu heeft Spiril ook naast NL een aantal projecten lopen en ziet het er naar uit dat dit programma meer een hobby is dan z'n broodwinning. Beetje jammer.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Mea culpa, daar heb ik overheen gelezen :$ Voor de beta-beta-testers ( :+ ) is er dus al wel een B21.

Ik denk er zelf ook over om mijn licentie op NL niet te verlegen (moet nog tot 22 november). Sinds ik een server heb die 24/7 aanstaat, wil ik liever een webbased (SABnzbd oid) leecher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb tot 7 november, maar verleng wel, het werkt hier wel weer prima eigenlijk en ik ben lui. Dit is gewoon eenvoudiger dan sabnzb, omdat ik nu newzbin bijna niet meer gebruik (heb nog wel 400 dagen daar staan, maar nzbmatrix vind ik fijner voor tv series die ik eigenlijk alleen van usenet haal) is het wel prima.

en losse mp3'tjes kan je er eenvoudig mee vinden, dat is ook wel fijn.

Ik twijfel wel of ik per maand of voor een heel jaar ga betalen, dat per maand betalen gaat soms mis met mijn creditcardmaatschappij omdat ze niet willen dat een bedrijf automatisch gaat incasseren, dan moet ik het steeds handmatig doen wat irritant is omdat het altijd komt als je snel iets nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komt het trouwens dat iedereen klaagt op dat forum dat supersearch nog steeds niet werkt terwijl hij het hier al tijden wel goed doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Welke creditcard-maatschappij is dat dan? Heb onlangs ook een maandelijks abonnement afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@snoeki,
Waar wil je voor betalen eigenlijk? Je licentie kan je gewoon blijven gebruiken met het programma. Enige interessante is SuperSearch eigenlijk. De rest valt nog onder je huidige licentie en of deze nou op 7 november verloopt of niet, je mag alsnog volgens de voorwaarden versie 4.0 final gebruiken ermee.

@Matis,
Beta testers zijn er zat, kijk maar wat je nu draait. Juist, een beta versie. Het gaat juist om alpha releases, builds die nooit voor het publiek zullen zijn (uitzonderingen voor bepaalde bugs daargelaten, maar die zien wij ook niet altijd als alpha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Of Time schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:23:
@snoeki,
Waar wil je voor betalen eigenlijk? Je licentie kan je gewoon blijven gebruiken met het programma. Enige interessante is SuperSearch eigenlijk. De rest valt nog onder je huidige licentie en of deze nou op 7 november verloopt of niet, je mag alsnog volgens de voorwaarden versie 4.0 final gebruiken ermee.
ik wil betalen voor supersearch. Ik hheb ook al een betaalde account op newzbin waarmee ik kan zoeken en een lifetime membership op nzbmatrix (maar daarmee kan ik alleen spots vinden, niet zelf zoeken). Kan natuurlijk websites gebruiken die gratis zijn, maar vind supersearch eigenlijk wel relaxed. En mijn vrouw zoekt er mp3'tjes mee en kan dit zonder mijn hulp en dat is ook wel fijn omdat ik het anders allemaal moet doen (en als we nu dezelfde muzieksmaak hadden...).

We zien wel even wat er over 10 dagen gebeurd. Vooralsnog werkt het prima, gisteren weer wat tv series gedownload (zoek ik exacte titel via nzbmatrix en vervolgens kopieer ik die naar superserach en dan downloaden). Kan natuurlijk ook de nzb knop uit nzbmatrix gebruiken, maar dan kan ik in newsleecher niet alles in aparte mappen stoppen (of ik moet elke keer in de opties de hoofddownloadmap aanpassen voordat ik een nzb importeer).

Het is wat makkelijker en daar betaal je wat voor, gelukkig is het maar 2 of 3 euro per maand (uit mijn hoofd).
Gunner schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:15:
Welke creditcard-maatschappij is dat dan? Heb onlangs ook een maandelijks abonnement afgesloten.
ING in Amsterdam. Had eerst een giro creditcard en die werd overgenomen door ing. Maar dat was een jaar geleden, weet niet of het nu nog zo is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie dit eens bekijken? :
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=21245

Klopt het wat daar staat, is newsbin zo goed? Het is evenduur, maar ik wist niet dat je daarin kon zoeken. Je moet daar toch eerst alle headers ophalen of kan je daar nu gelijk in zoeken net als newsleecher's supersearch??

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb net even de trial van Newsbin geinstalleerd, maar het mist toch een beetje de gebruiksvriendelijkheid die NL wel heeft.
Hero Of Time schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:44:
Huh? Sinds wanneer heeft een usenet provider een interface of dergelijke zoals een programma? Ben je niet in de war met NewzBin?
Ja. Sorry :$

[ Voor 54% gewijzigd door Gunner op 27-10-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Huh? Sinds wanneer heeft een usenet provider een interface of dergelijke zoals een programma? Ben je niet in de war met NewzBin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:22:
ING in Amsterdam. Had eerst een giro creditcard en die werd overgenomen door ing. Maar dat was een jaar geleden, weet niet of het nu nog zo is.
Ik heb een ING card (Voorheen Postbank card) en daar wordt het bedrag jaarlijks automatisch op geincasseerd.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Of Time schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:44:
Mmm, dat werd dus bedoelt, ik heb al een betaalde account op newzbin, maar vind momenteel nzbmatrix leuker.

er is dus geen ander programma dat net als newsleecher werkt?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:15:
hoe komt het trouwens dat iedereen klaagt op dat forum dat supersearch nog steeds niet werkt terwijl hij het hier al tijden wel goed doet?
De laatste 2 weken doet de supersearch het inderdaad wel. Maar daarvoor heeft echt heel vaak plat gelezen.
De dagen in september en begin oktober dat er daar geklaagd werd lag het bij mij ook plat.

Nu werkt het wel, maar erg matig. Hij vindt erg weinig waar nzb sites wel alles vinden. Ook komt hij terug met erg veel incomplete posts.

Mocht je de stable versie van newsleecher draaien dan zit je geloof ik verbonden met een andere supersearch dan als je een recente beta pakt, dus wellicht dat dat bij jou een rol speelt.

[ Voor 9% gewijzigd door job op 28-10-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

job schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 20:44:
[...]

De laatste 2 weken doet de supersearch het inderdaad wel. Maar daarvoor heeft echt heel vaak plat gelezen.
De dagen in september en begin oktober dat er daar geklaagd werd lag het bij mij ook plat.

Nu werkt het wel, maar erg matig. Hij vindt erg weinig waar nzb sites wel alles vinden. Ook komt hij terug met erg veel incomplete posts.

Mocht je de stable versie van newsleecher draaien dan zit je geloof ik verbonden met een andere supersearch dan als je een recente beta pakt, dus wellicht dat dat bij jou een rol speelt.
Ik draai hier de recentste beta, maar heb de laatste maanden geen problemen met Supersearch whatsoever. Zowel de uptime als de zoekresultaten zijn hier prima. Download meestal series en wat games, maar heb ook naar wat oudere zaken gezocht en die waren ook prima binnengekomen. Dus misschien dat er iets anders aan de hand was? Of je had net de pech dat ze net een probleem hadden als jij er gebruik van maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook de meest recente beta en download gemiddeld 8 tv series per dag en af en toe wat films en ook elke week wel wat muziek, maar de laatste maanden geen problemen. Het was wel even brak een tijd, maar nu al een tijd niet meer? Ook nooit incomplete posts?

Ik snap niet waarom sommige mensen wel problemen hebben en anderen niet? Heb je misschien een paar voorbeelden zodat ik eens kan zien hoe het bij mij gaat?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Laat nou net de nieuwe SS servers een paar maanden in de lucht zijn ;). Ik denk dat dat met elkaar te maken heeft. De oude had idd geregeld issues en draaide niet geweldig op de hardware en liep ook al op z'n limiet, softwarematig dan. De nieuwe is een stuk uitgebreider opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog eens nagedacht en betaal gewoon weer voor een jaar, ik heb er wel vertrouwen in en anders ben ik op zijn hoogst iets van 30 euro kwijt. Het heeft al jaren gewerkt, ik ga wel op mijn ervaringen af en laat dat forum met negatieve reacties van newsleecher maar even voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, SS is nu al 2 uur uit de lucht, bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik krijg ook geen resultaten terug inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik krijg resultaten. Was er iets mis dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:48
Hero Of Time schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:36:
Ik krijg resultaten. Was er iets mis dan? :P
Ik kreeg geen results, maar krijg ze inmiddels wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, hij doet het weer. Hij was 2 uurtjes weg, maar niks aan het handje dus. Vond het alleen wat lang duren, meestal is het na 30 minuten wel weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb een spook gezien! Spiril is weer bezig :o. Hij wil een beta snel uitbrengen om te laten zien dat hij nog leeft. Zal niet veel nieuws hebben, maar hopelijk heb ik ongelijk.
De reden dat hij lange tijd afwezig was komt omdat hij een bar heeft geopend in Kopenhagen (geloof ik, iig ergens in z'n omgeving) en hierdoor wil hij nog wel eens vergeten dat er kleinere projecten zijn waar mensen wat van verwachten. Laten we hopen dat hij nu z'n focus kan houden en toch met NL door blijft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kroeg 8)7

Je kan veel van die man zeggen, maar het is wel een echte ondernemer.
Ik zal trouwens even checken vanavond of hij het nog bij mij doet , ik had een licentie tot 7 november. Alleen zo druk met werken dat ik amper een pc zie als ik thuis ben (eigenlijk alleen mijn bed).

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hero Of Time schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:25:
Ik heb een spook gezien! Spiril is weer bezig :o. Hij wil een beta snel uitbrengen om te laten zien dat hij nog leeft. Zal niet veel nieuws hebben, maar hopelijk heb ik ongelijk.
De reden dat hij lange tijd afwezig was komt omdat hij een bar heeft geopend in Kopenhagen (geloof ik, iig ergens in z'n omgeving) en hierdoor wil hij nog wel eens vergeten dat er kleinere projecten zijn waar mensen wat van verwachten. Laten we hopen dat hij nu z'n focus kan houden en toch met NL door blijft gaan.
_/-\o_

haha.

Heb inmiddels de 21beta geinstalleerd en je hebt gelijk, stelt niks voor. O.a. een nieuw splashscreen :D . Tijdens de installatie zie je op een gegeven moment zelfs ergens [RC] staan. Wie weet komt er ook nog ns een echte v4 Final..... :+

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 09-11-2010 18:49 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wat ook nieuw is, is voor W7 heb je een progressbar in je taakbalk. Althans, dat is het idee. Het schijnt niet zo geweldig te werken overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Hero Of Time schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:06:
Wat ook nieuw is, is voor W7 heb je een progressbar in je taakbalk. Althans, dat is het idee. Het schijnt niet zo geweldig te werken overigens.
Onder XP zijn er problemen inderdaad. Alles daarboven werkt hij prima. Stabiel en snel bij mij istie in ieder geval.

changelog:

NewsLeecher v4.0 Beta 21
Release Date: 2010-11-09 15:04:34
+: New startup splash screen.
+: NewsLeecher now supports the Windows 7 taskbar progress bar.
NewsLeecher uses it for download progress.
!: NewsLeecher would return an error, if a group cache was wiped
while the group was active.
!: Fixed bug where NewsLeecher sometimes auto-paused PAR2 articles
when added to the queue, even though it shouldn't.
!: The "Leech Raw" feature didn't work properly when multiple
articles were selected. Fixed.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Staat nu ook op de FP; meuk: NewsLeecher 4.0 bèta 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei vet, die functie voor windows 7...

Zijn er hier nog mensen die na afloop van het ss contract nog kunnen zoeken en downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Leuk, maar beetje laat mr developer...ik gebruik sabnzbD en zou niet weten waarom ik nog een licentie zou moeten kopen? Voor de interface? Brakke SS?

[ Voor 3% gewijzigd door wvkreg op 10-11-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Met de installatie van Beta 22 krijg je met een verlopen SS abo een melding.

Ik blijf nog wel even bij de oude :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Hoyden schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:47:
Met de installatie van Beta 22 krijg je met een verlopen SS abo een melding.

Ik blijf nog wel even bij de oude :P
Ja, die melding heb ik ook gekregen. Waar slaat dat nou weer op. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Smarron schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:02:
[...]
Ja, die melding heb ik ook gekregen. Waar slaat dat nou weer op. |:(
Logisch natuurlijk, maar die oudere versie voldoet voor mij prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat voor melding krijg je dan? Kan iemand een screen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Bor de Wollef schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:30:
Wat voor melding krijg je dan? Kan iemand een screen posten?
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/albertcuyplaan/melding1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FAcQDcs5hTz0PkW9Ze8XKKz9/full.png

Ik verleng jaarlijks in juli ...

Ligt trouwens niet aan de beta, want de reg server is down lees ik op het NL-forum.

[ Voor 45% gewijzigd door Smarron op 10-11-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat is wel een irritante melding idd. Mag ik trouwens zeggen dat ik de beta uiterst teleurstellend vind? Ik krijg sterk het idee dat de beta is uitgegeven om de illusie te wekken dat men nog druk ontwikkeld terwijl het al een tijd stil staat.

Zijn er supersearch alternatieven van andere leveranciers? Dat is voor mij, en ik denk met mij velen, de enige reden dat ik tot nu toe bij Newsleecher ben gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Bor de Wollef schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:39:
Dat is wel een irritante melding idd. Mag ik trouwens zeggen dat ik de beta uiterst teleurstellend vind? Ik krijg sterk het idee dat de beta is uitgegeven om de illusie te wekken dat men nog druk ontwikkeld terwijl het al een tijd stil staat.

Zijn er supersearch alternatieven van andere leveranciers? Dat is voor mij, en ik denk met mij velen, de enige reden dat ik tot nu toe bij Newsleecher ben gebleven.
De SS is inderdaad ook de reden voor mij en vriendin.
Die zoekt ook iets simpels en vooralsnog doet Newsleecher eigenlijk alles wat ik wil.

Ik download niet elke dag ofzo, maar toch regelmatig :)
En vriendin hoor ik er nooit over, dus werkt lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bor de Wollef schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:39:
Is denk ik ook zo.
Dat is voor velen zo.

Aan de andere kant wat voor issues heb je met de recente beta's :? Bij mij doet het wat het moet doen dus tja...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De beta's hebben bij mij vrijwel allemaal problemen opgeleverd waardoor ik nog steeds op 3.9 werk. Mogelijk lost het compleet verwijderen van 3.9 incl settings het eea op maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Ik wilde door de slechte ervaringen eerst op 4.0 final wachten hoewel ik mij sterk afvraag of deze ooit nog gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ic

Aangezien er sinds 3.9 toch wel veel aan NL gesleuteld is, lijkt het me wel de moeite om 3.9 volledig te erasen en de laatste beta eens te proberen.

PC Specs

• Smarron

Smarron

The bend

Help!!!! schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:18:
ic

Aangezien er sinds 3.9 toch wel veel aan NL gesleuteld is, lijkt het me wel de moeite om 3.9 volledig te erasen en de laatste beta eens te proberen.
Ik zou beta 20 proberen. Die gebruikte ik eigenlijk al een tijd en werkte echt heel goed.

Verwijderd

Beta 20 is echt top inderdaad.

Ik blijf wel bij die beta, mijn SS licentie is 4 dagen geleden verlopen en hij doet het nog. Nu wil ik best betalen, maar zolang dat programma niet zeurt houd ik het geld lekker in mijn zak en blijf ik wel bij beta 20 met gratis SS :+

Beta 22 is trouwens al online, beta 21 had een *kuch* klein bugje
Fixed a bug introduced in the previous beta, that prevented
NewsLeecher from launching on computers with older OSes, like
Windows Server 2003, XP, etc..
:o

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 10:02 ]

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:53:
Beta 20 is echt top inderdaad.

Ik blijf wel bij die beta, mijn SS licentie is 4 dagen geleden verlopen en hij doet het nog. Nu wil ik best betalen, maar zolang dat programma niet zeurt houd ik het geld lekker in mijn zak en blijf ik wel bij beta 20 met gratis SS :+

Beta 22 is trouwens al online, beta 21 had een *kuch* klein bugje

[...]

:o
Ik had de beta 20 weggegooid. Zou je deze ergens kunnen hosten zodat ik die weer kan gebruiken? Ik had alleen nog beta 19 liggen. Die snel even over de beta 22 heen geinstalleerd:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QzZHECnkEdu1nB4ruFLNkKdx/full.png

8)7

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:09
Smarron schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:24:
[...]
Ik had de beta 20 weggegooid. Zou je deze ergens kunnen hosten zodat ik die weer kan gebruiken? Ik had alleen nog beta 19 liggen. Die snel even over de beta 22 heen geinstalleerd:

[afbeelding]

8)7
zie de TS: http://www.newsleecher.com/old/

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Verwijderd

Ik ben nu 5 dagen over mijn einddatum van SS heen, maar hij doet het nog.

Een paar weken geleden waren hier ook mensen waar hij nog werkte ondanks dat de periode afgelopen was. Nu ben ik benieuwd of dat bij die personen nog steeds zo is of dat ik over een paar dagen toch weer moet betalen?

• Smarron

Smarron

The bend

Shit zeg, ik gisteravond maar zoeken op de site ... Thanks!

• Hoyden
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:57:
Ik ben nu 5 dagen over mijn einddatum van SS heen, maar hij doet het nog.

Een paar weken geleden waren hier ook mensen waar hij nog werkte ondanks dat de periode afgelopen was. Nu ben ik benieuwd of dat bij die personen nog steeds zo is of dat ik over een paar dagen toch weer moet betalen?
11 oktober 2010 en het werkt nog ;)
Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste

Let op:
~[html]Problemen met aantal connecties of de snelheid die je haalt? Post dit in het juist topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1429019">Newsservers met binaries ~~~[deel 10]</a>; dus niet hier!~[/html]